Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ja, dat worden leuke healsDarkfreak schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:42:
[...]
Imagine the Flash of light crits with infusion of light proc while wearing that waist, and the +10% crit heal cloak while wrath is up
ps. Pandaria was óók kut
[ Voor 13% gewijzigd door Myrenn op 21-11-2016 13:42 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verwijderd
Ik ben het inmiddels wel zat. Na het doen van weet ik hoeveel WQ's op twee lvl 100's heb ik de gebieden wel gezien. Doe nog zelden WQ's en soms sla ik zelfs een, qua beloning nog enigzins interessante, WQ over omdat het 'toch niet weer die irritante WQ' is. Ook de classhall kom ik zo min mogelijk. Was laatst even in mijn Garrison en vond het heerlijk. Ik ben echt diep gezonken.EJSchuiteman schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:01:
Wat ze nu in ieder geval goed hebben gedaan is ervoor te zorgen dat je geen vaste thuisbasis meer hebt. Je moet er nu op uit om je ding te doen. Of dat ook blijft bevallen na een bepaalde tijd weet ik nog niet, maar de eerste indrukken over Legion zijn positief.
Ben het met je eens dat die WQ's some echt irritant zijn ja.. vind dat er vooral te weinig informatie soms gegeven wordt wat je moet doen (vind ik btw ook van sommige mage campaign quests..)Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:08:
[...]
Ik ben het inmiddels wel zat. Na het doen van weet ik hoeveel WQ's op twee lvl 100's heb ik de gebieden wel gezien. Doe nog zelden WQ's en soms sla ik zelfs een, qua beloning nog enigzins interessante, WQ over omdat het 'toch niet weer die irritante WQ' is. Ook de classhall kom ik zo min mogelijk. Was laatst even in mijn Garrison en vond het heerlijk. Ik ben echt diep gezonken.
Heb net een week mijn 1e 110 fire mage (na 3 maanden levelen
Of ik doe mijn rotations niet goed of ik ben gewoon slecht in mage spelen..
Maar ik zie er ook weer tegenop om vanaf lvl 1 te beginnen met levelen (alhoewel ik wel zit te denken een tank class aan te gaan maken aangezien ik dit tot WotLK heb gedaan vooral met DK)
[ Voor 11% gewijzigd door Dopiej op 21-11-2016 15:15 ]
Ik heb geprobeerd mn Shadow priest te levelen vanaf 100, hij was mn lvl100 boost, maar ik kon mijns inziens nog geen deuk in een pakje boter maken, of ik deed iets verkeerd, of de spec is zo zwak sinds 7.0. Let wel, dit is meteen vanaf het begin van Legion geweest, wellicht dat het sinds de patches beter gaat, ik ben iig op lvl 102 afgehaakt, en heb hem sindsdien niet meer aangeraakt. Ik ben teruggegaan naar mn paladin, en hunterWhatwhat schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:24:
Speel momenteel MM hunter en Unholy dk (beide spelen heerlijk). Nu wil ik graag een caster gaan lvlen. De 3 specs die mij erg aanspreken en echt leuk lijken zijn: Arcane mage, Shadow Priest en Elemental shammy. Maar ik kom er gewoon niet uit welke ik wil spelen. Het liefst speel ik ze alle 3 maar dat is onmogelijk te combineren met werk en ik speel al 2 characters:) Graag hoor ik jullie mening over die 3 specs. Positief over die 3 specs? Zoja waarom dan en zo niet waarom niet.
Mmm, klinkt niet best. Wil graag easy lvlen en niet strugglen met een pack mobs. Alhoewel als die op 110 insane damage doet kan ik ermee leven. Maar ben nog niet een shadow priest tegengekomen op max lvl waarvan ik denk WOW.EelcoB schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:36:
[...]
Ik heb geprobeerd mn Shadow priest te levelen vanaf 100, hij was mn lvl100 boost, maar ik kon mijns inziens nog geen deuk in een pakje boter maken, of ik deed iets verkeerd, of de spec is zo zwak sinds 7.0. Let wel, dit is meteen vanaf het begin van Legion geweest, wellicht dat het sinds de patches beter gaat, ik ben iig op lvl 102 afgehaakt, en heb hem sindsdien niet meer aangeraakt. Ik ben teruggegaan naar mn paladin, en hunter
Persoonlijk zelf een Shadow Priest gespeeld aan het begin van de expansion, en je raad het misschien al, deze speel ik niet. In Pandaria en WoD heb ik ook Shadow Priest gespeeld, maar nu uiteindelijk toch voor wat anders gekozen.Whatwhat schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:24:
Speel momenteel MM hunter en Unholy dk (beide spelen heerlijk). Nu wil ik graag een caster gaan lvlen. De 3 specs die mij erg aanspreken en echt leuk lijken zijn: Arcane mage, Shadow Priest en Elemental shammy. Maar ik kom er gewoon niet uit welke ik wil spelen. Het liefst speel ik ze alle 3 maar dat is onmogelijk te combineren met werk en ik speel al 2 characters:) Graag hoor ik jullie mening over die 3 specs. Positief over die 3 specs? Zoja waarom dan en zo niet waarom niet.
Eigenlijk heb ik meerdere redenen van waarom ik gestopt ben met Shadow Priest:
- Ramp up tijdens gevechten was behoorlijk "saai". In het begin moet je echt in komen omdat je nog behoorlijk weinig haste hebt. Hoe langer je natuurlijk in je Void form blijft des te meer Haste je krijgt.
- Totaal geen AOE. Natuurlijk hoef je ook niet alles te kunnen one shotten, maar dit had van mij beter gemogen.
- Weinig mobility. Als Shadow Priest had/heb ik deze expansion echt geen lekker gevoel bij fights waar je veel moet lopen, je hebt een talent die je een sprint boost geeft als je je Power Word: Shield gebruikt, maar daarnaast ben je niet echt snel. Je kan verder niet casten tijdens het lopen, tenzij je Surrender to Madness kiest.
- Gear dependend. Als Shadow Priest moet je gewoon goede gear doen om veel damage te kunnen doen. Toen ik op mijn Monk 110 werd kon ik qua AOE meer damage doen dan ik ooit op mijn Priest heb gedaan.
- Enkele weken geleden waren er extreme bugs als Shadow Priest (maar ik neem aan dat deze zijn opgelost). Hier had je het probleem dat je Insanity ineens van 100% naar 0% kon zakken. Dit was voor mij meer de druppel om een andere class te kiezen.
Daarnaast heb ik nog wel een paar dingen van waarom ik Priest niet meer speel (PvP, Artifact talent keuze (deze keuzes hebben veel invloed op bijv. je DPS), Artifact Wapen is niet extreem mooi).
Goede dingen van een Shadow Priest:
- Surrender to Madness is een erg goede (maar moeilijke) talent. Voor echte top DPS is deze bijna wel verplicht om te nemen.
- Als je eenmaal redelijke gear hebt dan kan je wel echt veel DPS doen, en als je het goed speelt dan out DPS je de meeste classes (860 ilevel had ik op m'n priest).
Verder eigenlijk niet veel andere punten die ik kan noemen. En @EelcoB heeft gelijk, vooral in het begin doe je ERG weinig damage. Ik kon zelfs sneller met mijn Resto Druid levelen dan ik deed op mijn Priest. En toen ik eenmaal 110 was kon ik bijna geen 2/3 mobs tegelijk aan of ik ging dood.
Er zit echt een wereld van verschil tussen mijn Priest en Monk. Tijdens het levelen als monk pullde ik gewoon 10 mobs tegelijk en ik kon deze bijna met één Fist of Fury allemaal neer krijgen. En als monk pak je nog lekker health orbs op die mobs laten vallen als ze dood gaan.
Dit is trouwens ook de eerste keer dat ik echt een class minder leuk vindt, normaal gesproken whine ik niet zo. En daarnaast kijk ik ook altijd op de forums naar hints/tips of mogelijke bugs.
Zowel Mage als Shaman zijn wel erg goed deze expansion. Vooral aan het begin van de expansion zag ik alleen maar Fire mages. Als mage heb je natuurlijk de 3 specs waaruit je kan kiezen, en altijd één van deze specs doet het erg goed. Persoonlijk zou ik daarom voor Mage gaan.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Shadow priest valt af na 2 reacties weet ik al genoeg:P Bedankt hiervoor:). Wat je zegt over mage is eigenlijk wel waar altijd wel 1 spec die goed is. Maar met een shammy kan je nog altijd healen als het nodig is. Ik doe gewoon een kop(shammy) en munt(mage). Haha lijkt me het beste:PDiigii schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:47:
[...]
Persoonlijk zelf een Shadow Priest gespeeld aan het begin van de expansion, en je raad het misschien al, deze speel ik niet. In Pandaria en WoD heb ik ook Shadow Priest gespeeld, maar nu uiteindelijk toch voor wat anders gekozen.
Eigenlijk heb ik meerdere redenen van waarom ik gestopt ben met Shadow Priest:
- Ramp up tijdens gevechten was behoorlijk "saai". In het begin moet je echt in komen omdat je nog behoorlijk weinig haste hebt. Hoe langer je natuurlijk in je Void form blijft des te meer Haste je krijgt.
- Totaal geen AOE. Natuurlijk hoef je ook niet alles te kunnen one shotten, maar dit had van mij beter gemogen.
- Weinig mobility. Als Shadow Priest had/heb ik deze expansion echt geen lekker gevoel bij fights waar je veel moet lopen, je hebt een talent die je een sprint boost geeft als je je Power Word: Shield gebruikt, maar daarnaast ben je niet echt snel. Je kan verder niet casten tijdens het lopen, tenzij je Surrender to Madness kiest.
- Gear dependend. Als Shadow Priest moet je gewoon goede gear doen om veel damage te kunnen doen. Toen ik op mijn Monk 110 werd kon ik qua AOE meer damage doen dan ik ooit op mijn Priest heb gedaan.
- Enkele weken geleden waren er extreme bugs als Shadow Priest (maar ik neem aan dat deze zijn opgelost). Hier had je het probleem dat je Insanity ineens van 100% naar 0% kon zakken. Dit was voor mij meer de druppel om een andere class te kiezen.
Daarnaast heb ik nog wel een paar dingen van waarom ik Priest niet meer speel (PvP, Artifact talent keuze (deze keuzes hebben veel invloed op bijv. je DPS), Artifact Wapen is niet extreem mooi).
Goede dingen van een Shadow Priest:
- Surrender to Madness is een erg goede (maar moeilijke) talent. Voor echte top DPS is deze bijna wel verplicht om te nemen.
- Als je eenmaal redelijke gear hebt dan kan je wel echt veel DPS doen, en als je het goed speelt dan out DPS je de meeste classes (860 ilevel had ik op m'n priest).
Verder eigenlijk niet veel andere punten die ik kan noemen. En @EelcoB heeft gelijk, vooral in het begin doe je ERG weinig damage. Ik kon zelfs sneller met mijn Resto Druid levelen dan ik deed op mijn Priest. En toen ik eenmaal 110 was kon ik bijna geen 2/3 mobs tegelijk aan of ik ging dood.
Er zit echt een wereld van verschil tussen mijn Priest en Monk. Tijdens het levelen als monk pullde ik gewoon 10 mobs tegelijk en ik kon deze bijna met één Fist of Fury allemaal neer krijgen. En als monk pak je nog lekker health orbs op die mobs laten vallen als ze dood gaan.
Dit is trouwens ook de eerste keer dat ik echt een class minder leuk vindt, normaal gesproken whine ik niet zo. En daarnaast kijk ik ook altijd op de forums naar hints/tips of mogelijke bugs.
Zowel Mage als Shaman zijn wel erg goed deze expansion. Vooral aan het begin van de expansion zag ik alleen maar Fire mages. Als mage heb je natuurlijk de 3 specs waaruit je kan kiezen, en altijd één van deze specs doet het erg goed. Persoonlijk zou ik daarom voor Mage gaan.
Ik heb een Shaman en kan als tip geven rol een Shaman wat zijn die weer lekker zeg om te spelenWhatwhat schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:52:
[...]
Shadow priest valt af na 2 reacties weet ik al genoeg:P Bedankt hiervoor:). Wat je zegt over mage is eigenlijk wel waar altijd wel 1 spec die goed is. Maar met een shammy kan je nog altijd healen als het nodig is. Ik doe gewoon een kop(shammy) en munt(mage). Haha lijkt me het beste:P
Houdt er ook rekening mee dat er het een en ander gaat veranderen in patch 7.1.5. Ze gaan zo wat ik nu heb kunnen lezen behoorlijk wat classes/specs op de schop nemen, aangaande talents en abilities.Whatwhat schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:52:
[...]
Shadow priest valt af na 2 reacties weet ik al genoeg:P Bedankt hiervoor:). Wat je zegt over mage is eigenlijk wel waar altijd wel 1 spec die goed is. Maar met een shammy kan je nog altijd healen als het nodig is. Ik doe gewoon een kop(shammy) en munt(mage). Haha lijkt me het beste:P
Daar kan ik helaas niet veel over zeggenDopiej schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:52:
Mja ik heb juist het idee dat m'n mage dus juist niet goeie survivability heeft.. maar zal misschien aan mij liggen dan..
Ik weet wel dat mages spells hebben zoals:
- Ice Block
- Blink
- Ice Barrier
En volgens mij hebben ze een spell om onzichtbaar te worden (voor een korte tijd).
Daarnaast heeft een Mage nog Time Warp en Conjure Refreshment wat natuurlijk erg handig is.
Natuurlijk heeft Shaman ook een soortgelijke Time Warp.
Shaman heeft daarnaast wel toffe gear, je ziet ze niet extreem vaak, dus je hebt misschien wel het gevoel dat je iets specialer bent
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Klopt inderdaad, Ele Shaman krijgt een buffthundermo schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:03:
[...]
Houdt er ook rekening mee dat er het een en ander gaat veranderen in patch 7.1.5. Ze gaan zo wat ik nu heb kunnen lezen behoorlijk wat classes/specs op de schop nemen, aangaande talents en abilities.
Ja maar toch weetk niet voelt niet lekker.. alleen zoveel tijd er al in gestoken dat het zonde is ermee te stoppen..Diigii schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:06:
[...]
Daar kan ik helaas niet veel over zeggen.
Ik weet wel dat mages spells hebben zoals:
- Ice Block
- Blink
- Ice Barrier
En volgens mij hebben ze een spell om onzichtbaar te worden (voor een korte tijd).
Daarnaast heeft een Mage nog Time Warp en Conjure Refreshment wat natuurlijk erg handig is.
Natuurlijk heeft Shaman ook een soortgelijke Time Warp.
Shaman heeft daarnaast wel toffe gear, je ziet ze niet extreem vaak, dus je hebt misschien wel het gevoel dat je iets specialer bent. En inderdaad, healen is altijd een optie wil je een 2e Artifact Wapen krijgen.
En met nieuwe patchnotes watk heb gelezen gaat fire mage dikke nerf krijgen..
Tijdens het levelen is dit nogal beperkt, maar later met wat meer gear kun je wel meerdere mobs tegelijk aan en kun je een bodyguard meenemen en maai je de mobs veel sneller neer uiteraard.
Het blijft echter tricky als je elite world quests of world boss doet zonder in een party met healer te zitten...
Invisibility dropt alle threat na 3 seconden en geeft je iets van 20 seconden onzichtbaarheid om weg te rennen. Erg handig als je weer eens iets te veel pulled per ongeluk of als je gewoon door een heel druk gebied wil rennen. Zelf ben ik een night elf dus ook nog shadowmeld om threat te droppen.
Als fire mage kun je vaak ook gewoon rune of power neerleggen en met combustion alles en iedereen opblazen
Maar als je nu een keuze gaat maken, zoals hierboven al gezegd: er komen grote veranderingen aan voor vooral fire mage. Alles is nog maar ptr en nog zeker niet definitief, maar in de komende weken zal er meer duidelijk worden.
Wellicht is dat nog een optie, mijn idee was om shadow te levelen, en daarna te switchen naar holy, en als healer aan de slag te gaan.UdiBenLudi schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:28:
Wat Priest betreft je hoeft natuurlijk niet te levelen als Shadow. Discipline is bijvoorbeeld niet dood te krijgen en levelt naar mijn mening behoorlijk vlot. Ook aardig gevarieerd omdat dmg = healing. In dungeons kan het behoorlijk stressen zijn maar wel leuk.
Daar is echter ook op mn pala niet veel van terechtgekomen, ik kan er qua holy pala nog niet helemaal uit komen met de healing addons....
[ Voor 11% gewijzigd door EelcoB op 21-11-2016 16:34 ]
Als priest vindt ik shadow best wel leuk om te spelen, is ook mijn main sinds vanilla.Diigii schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:47:
[...]
Persoonlijk zelf een Shadow Priest gespeeld aan het begin van de expansion, en je raad het misschien al, deze speel ik niet. In Pandaria en WoD heb ik ook Shadow Priest gespeeld, maar nu uiteindelijk toch voor wat anders gekozen.
Helaas moet ik je op basis van AoE gelijk geven. Als holy met holy nova spam kan ik makkelijk 300k DPS halen, terwijl je dit met shadow met mindsear niet gaat redden. Nog steeds mager bij de 1M+ dat onze DH doet met ilvl 873 op grote trash packs.
Gisteren toevallig mijn gear door ask.... gehaald en viel mij op dat S2M eigenlijk niet meer als valid beschouwd wordt, voorbereid op de laatste aankomende patch. Het ging opeens naar crit-mastery waardoor mijn holy build en DPS-build bijna dezelfde gear kan handhaven. Icyveins is hier overigens nog niet op aangepast. Er is ook een post hierover op de forums.
Ik heb het nog niet kunnen vergelijken aangezien ik na gisteren niet meer als DPS in een dungeon ben geweest.
* dagboek *
Gisteren als guild voor het laast EN normal gedaan. Iedereen haalde de minimum requirement van 200k DPS om mee te mogen als DPS in EN HC. Gaf mij de mogelijk om eens te gaan healen als disc. Moet zeggen dat het me vies tegenviel. Of ik mis nog een spell, maar zag eigenlijk geen aoe spell, behalve dan 1 op lange CD (langer dan 2s bedoel ik dan). kwam uit op 100k DPS en 100k HPS. Zat hiermee nog niet eens als laagste, dus geeft aan hoeveel healing er eigenlijk in normal benodigd is als je weet wat je moet doen. Laatse 2 bosses + 1ste boss en HC als holy gegaan en ging erg makkelijk, totdat ik natuurlijk weer iemand had die met zijn pulsing desease naast mij ging staan terwijl ik ook desease had, dat was dus insta-kill
Ook opnieuw ontdekt is PvP. Zeer vermakelijk als priest. Nog steeds een grote hekel aan ervaren melee PVP-ers, maar tegen minder ervaren spelers kan ik nu wel van ze winnen. Dit was in WOD wel anders. Daar kon een feral druid my binnen seconden als shadowpriest aan stukken scheuren. Die veelvuldig zelf af kunnen maken. Helemaal awesome is de mind-bomb, mijn inziens vele malen beter dan fear. Waarbij je met fear in de buurt van je target moet zijn, kan je mindbomb op range 30 casten. Helemaal leuk wordt het dan als ze bij elkaar staan, zijn ineens 5 mensen voor 5 seconden stunned
Tevens aan te raden voor als je niet veel PvP doet. Leveling van PvP geeft ook AP per level gained.
* einde dagboek *
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Wanneer je +2 atonement live hebt staan zijn al je dmg spells in principe aoe healing. Disc heeft te maken met voorbereiding. Doel is om op bepaalde momenten van een fight rond de 12-15 atonement live te hebben staan zodat wanneer de dmg komt (denk aan Ursoc charge) jij met je artifact wapen en penance die 15 man in een keer kan aftoppen.sabriel schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:36:
[...]
Moet zeggen dat het me vies tegenviel. Of ik mis nog een spell, maar zag eigenlijk geen aoe spell, behalve dan 1 op lange CD (langer dan 2s bedoel ik dan). kwam uit op 100k DPS en 100k HPS. Zat hiermee nog niet eens als laagste, dus geeft aan hoeveel healing er eigenlijk in normal benodigd is als je weet wat je moet doen.
Daarna kun je het best rustig aan tot de volgende dmg spike die je dan weer met je toolkit opvangt.
Ofwel - probeer altijd 5 atonement live te hebben en +12 wanneer je veel dmg verwacht.
Hier is een goede guide: https://www.howtopriest.com/viewtopic.php?t=8624
[ Voor 3% gewijzigd door Dooiedibbes op 21-11-2016 16:49 ]
PSN: Eczeem
Wij van By Accident [H] zijn op zoek naar de laatste dps en healer om ons mythic team compleet te maken! Momenteel 1/7 EN en 3/3 TOV normal. We zijn sinds begin wod met dit team actief en hebben begin legion besloten om naar Magtheridon te verhuizen. We zijn een hecht team en vinden het sociale aspect en het hebben van plezier minstens zo belangrijk als een progress kill pakken! Ongeveer 50% van onze members is Nederlands. Gezien er veel concurrentie is hebben wij de eenmalige aanbieding dat we 50% van de transfer kosten vergoeden! Echter is wel de voorwaarden dat de dps loggs goed zijn en we vinden dat je goed bij het zooitje past. Socials zijn altijd van harte welkom mocht je enthousiast geworden zijn maar helaas geld dan de transfer vergoeding aanbieding niet. ( Het groeit niet op de rug haha) Niet geheel onbelangrijk : we raiden 2 dagen per week op maandag en donderdag van 20:00-23:20. Mocht je geïnteresseerd zijn dan kan je contact opnemen met mij via tweakers of via btagg: Haldirian#2566
Met vriendelijke groet en hopelijk tot snel!
Haldira
Yep, gister M+6 NL met o.a. een Arcane Mage. Had de grootste moeite om hem overeind te houden tijdens trashpacks. Voor elke heal die ik deed, kreeg die net zoveel dmg binnen waardoor die constant op 10-25% HP bleef zitten.IntToStr schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:17:
Survivability als mage is niet super.
Yep, jullie lezen het goed, * JeroenNietDoen speelt sinds een tijdje alleen nog maar healer, voor het eerst sinds 12 jaar. Bevalt erg goed
Voorlopig blijf ik nog wel even Destruction. Immolate > Conflagrate en dan afronden met Incinerate / Chaos Bolt. Toch heb je met een Mage meer utilities om je te verdedigen, maar dat maakt het spelen met een Lock ook weer uitdagender en leuker.
Vond m er wel gaaf uit zien. Niet echt typical lock, maar weer eens wat anders dan dark & skulls. Maar wat blijkt, er zit al een waist + soort elleboog beschermers bij, super vet (persoonlijke mening natuurlijk

Qua DPS in raids zitten ze erg dicht bij elkaar, Arms ietsjes beters. Ik vind zelf echter Fury vele malen fijner spelen. Bij Arms had ik het gevoel dat je soms 10 seconde staat te auto-attacken totdat je cooldowns weer voorbij zijn. Voor arms is er wel een proper guide op MMO-Champion, voor Fury heb ik er nog geen gevonden. Behalve die van icy-veins ofcourse.Myrenn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:18:
Dag Tweakers,
Voor deze vraag wil ik alleen de Warrior's onder ons betrekken.
Fury of Arms?
Geld die vergoeding ook voor al bestaande ledenGamenuubzor schreef op maandag 21 november 2016 @ 23:28:
Hoi Tweakers!
Wij van By Accident [H] zijn op zoek naar de laatste dps en healer om ons mythic team compleet te maken! Momenteel 1/7 EN en 3/3 TOV normal. We zijn sinds begin wod met dit team actief en hebben begin legion besloten om naar Magtheridon te verhuizen. We zijn een hecht team en vinden het sociale aspect en het hebben van plezier minstens zo belangrijk als een progress kill pakken! Ongeveer 50% van onze members is Nederlands. Gezien er veel concurrentie is hebben wij de eenmalige aanbieding dat we 50% van de transfer kosten vergoeden! Echter is wel de voorwaarden dat de dps loggs goed zijn en we vinden dat je goed bij het zooitje past. Socials zijn altijd van harte welkom mocht je enthousiast geworden zijn maar helaas geld dan de transfer vergoeding aanbieding niet. ( Het groeit niet op de rug haha) Niet geheel onbelangrijk : we raiden 2 dagen per week op maandag en donderdag van 20:00-23:20. Mocht je geïnteresseerd zijn dan kan je contact opnemen met mij via tweakers of via btagg: Haldirian#2566
Haldira
Gister dus gelijk normals en WQ's ingedoken voor gear, en zit nu op 799. Op sommige bosses zit ik al heerlijk op 120-150k wat zeker niet slecht is.
Nog wat meer traits erbij, en ik kan knallen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb altijd Fury gespeeld, vind dat namelijk gewoon " horen " bij een warrior. Twee massive 2 handers en rossen maar.Myrenn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:18:
Dag Tweakers,
Fury of Arms?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Nee, aangezien die al op de juiste server zittenarnevt2 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:04:
[...]
Geld die vergoeding ook voor al bestaande leden?
Tijdens dungeons heb ik dit gevoel ook, maar na uittesten van Fury merk ik toch dat de single-target damage lager ligt dan Arms. De AoE however, is sterker dan Arms. Deze vraag komt eigenlijk omdat in de class hall Arms in de zware minderheid is. Er moet toch een duidelijke reden zijn waarom mensen voornamelijk voor Fury kiezen.Solictice schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:01:
[...]
Qua DPS in raids zitten ze erg dicht bij elkaar, Arms ietsjes beters. Ik vind zelf echter Fury vele malen fijner spelen. Bij Arms had ik het gevoel dat je soms 10 seconde staat te auto-attacken totdat je cooldowns weer voorbij zijn. Voor arms is er wel een proper guide op MMO-Champion, voor Fury heb ik er nog geen gevonden. Behalve die van icy-veins ofcourse.
Ook heb ik begrepen dat als je bij raid guilds zou aangeven dat je main spec Fury is, dat zij dit 9 van de 10 keer niet zien zitten.
De artifacts van Fury zien er ook gewoon een stuk beter en meer badass uit t.o.v. Arms.RustStorm schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:18:
[...]
Ik heb altijd Fury gespeeld, vind dat namelijk gewoon " horen " bij een warrior. Twee massive 2 handers en rossen maar.
[ Voor 8% gewijzigd door Myrenn op 22-11-2016 10:25 ]
Naja, persoonlijk vind ik Fury dus gewoon veel prettiger en leuker spelen. En ben afgelopen week nog een nieuwe raiding guild (7/7hc) gejoined als FuryMyrenn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:24:
[...]
Tijdens dungeons heb ik dit gevoel ook, maar na uittesten van Fury merk ik toch dat de single-target damage lager ligt dan Arms. De AoE however, is sterker dan Arms. Deze vraag komt eigenlijk omdat in de class hall Arms in de zware minderheid is. Er moet toch een duidelijke reden zijn waarom mensen voornamelijk voor Fury kiezen.
Ook heb ik begrepen dat als je bij raid guilds zou aangeven dat je main spec Fury is, dat zij dit 9 van de 10 keer niet zien zitten.
[...]
De artifacts van Fury zien er ook gewoon een stuk beter en meer badass uit t.o.v. Arms.
Ik heb het waarschijnlijk verkeerd verwoord.Dooiedibbes schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:47:
[...]
Wanneer je +2 atonement live hebt staan zijn al je dmg spells in principe aoe healing. Disc heeft te maken met voorbereiding. Doel is om op bepaalde momenten van een fight rond de 12-15 atonement live te hebben staan zodat wanneer de dmg komt (denk aan Ursoc charge) jij met je artifact wapen en penance die 15 man in een keer kan aftoppen.
Ik bedoelde AoE damage als disc.
Als holy heb ik holy nova dat ik kan spammen
Als shadow ik heb uber mindsear, kuch kuch maar is tenminste een AoE-spel die ik constant kan gebruiken.
als disc heb ik ?
En met AoE spell bedoel ik geen spell op 20/30 seconden cooldown.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Arms is inderdaad sterker in ST target dan fury, maar is ontzettend RNG gebonden. Daarom zie je op sims ook een enorme range waarin arms dps kan vallen. De reden dat arms zwaar in de minderheid is, komt volgens mij simpelweg omdat men fury leuker vindt om te spelen. Arms is redelijk boring wat dat betreft.Myrenn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:24:
[...]
Tijdens dungeons heb ik dit gevoel ook, maar na uittesten van Fury merk ik toch dat de single-target damage lager ligt dan Arms. De AoE however, is sterker dan Arms. Deze vraag komt eigenlijk omdat in de class hall Arms in de zware minderheid is. Er moet toch een duidelijke reden zijn waarom mensen voornamelijk voor Fury kiezen.
Ik zelf heb altijd fury gespeeld met uitzondering van Dragon Soul en 3 bosses in Hellfire Citadel omdat het verschil met fury toen simpelweg te groot was om bepaalde dps requirements te halen. Verder haat ik arms uit de grond van mijn hart, zeker in Legion. Deze expansion er ook voor gekozen om het maar even uit te zitten totdat we bepaalde buffs kregen en ik bepaalde caps haalde als fury. Na het krijgen van ~26-27% haste begin je een behoorlijk verschil te merken.
En ik blijf het herhalen, maar tenzij je in een guild zit die voor world firsts gaat, speel waar jij je prettig bij voelt. Op ieder ander niveau dan de absolute top zal het verschil minder (moeten) uitmaken. En daarnaast zal je betere dps doen met een spec die je ook leuk vindt om te spelen.
Ah zo, ja als Disc heb je niets spammable's. Helaas.sabriel schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:48:
[...]
Ik heb het waarschijnlijk verkeerd verwoord.
Ik bedoelde AoE damage als disc.
Als holy heb ik holy nova dat ik kan spammen
Als shadow ik heb uber mindsear, kuch kuch maar is tenminste een AoE-spel die ik constant kan gebruiken.
als disc heb ik ?
En met AoE spell bedoel ik geen spell op 20/30 seconden cooldown.
PSN: Eczeem
Ik ga als ik thuis ben vanavond Fury eens goed uitproberen. Overigens is het moeilijk om een beeld hierbij te krijgen als je geen Artifact power in de bijbehorende artifact hebt gestopt.Noiz schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:06:
[...]
Arms is inderdaad sterker in ST target dan fury, maar is ontzettend RNG gebonden. Daarom zie je op sims ook een enorme range waarin arms dps kan vallen. De reden dat arms zwaar in de minderheid is, komt volgens mij simpelweg omdat men fury leuker vindt om te spelen. Arms is redelijk boring wat dat betreft.
Ik zelf heb altijd fury gespeeld met uitzondering van Dragon Soul en 3 bosses in Hellfire Citadel omdat het verschil met fury toen simpelweg te groot was om bepaalde dps requirements te halen. Verder haat ik arms uit de grond van mijn hart, zeker in Legion. Deze expansion er ook voor gekozen om het maar even uit te zitten totdat we bepaalde buffs kregen en ik bepaalde caps haalde als fury. Na het krijgen van ~26-27% haste begin je een behoorlijk verschil te merken.
En ik blijf het herhalen, maar tenzij je in een guild zit die voor world firsts gaat, speel waar jij je prettig bij voelt. Op ieder ander niveau dan de absolute top zal het verschil minder (moeten) uitmaken. En daarnaast zal je betere dps doen met een spec die je ook leuk vindt om te spelen.
Zal dan toch even genoeg Artifact power moeten verzamelen om de Artifact points te resetten en vervolgens de punten op de Fury wapens te zetten. Bedankt voor de opheldering!
Dat werkt niet. AP is wapen gebonden.Myrenn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:48:
[...]
Ik ga als ik thuis ben vanavond Fury eens goed uitproberen. Overigens is het moeilijk om een beeld hierbij te krijgen als je geen Artifact power in de bijbehorende artifact hebt gestopt.
Zal dan toch even genoeg Artifact power moeten verzamelen om de Artifact points te resetten en vervolgens de punten op de Fury wapens te zetten. Bedankt voor de opheldering!
Je zal dus nieuwe AP items moeten gebruiken while je de fury weapons equipped hebt.
Wat afhankelijk van je Artifact research level niet al te moeilijk moet zijn. Even wat WQ's of een paar mythics runnen, de AP verzamelen en dan in een keer dumpen in de andere spec.Solictice schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:49:
[...]
Dat werkt niet. AP is wapen gebonden.
Je zal dus nieuwe AP items moeten gebruiken while je de fury weapons equipped hebt.
Begrijp ik dan goed dat als je de AP die omgezet zijn in die points voor weapons, alleen weer bruikbaar zijn voor het wapen waar deze vanaf komen?Solictice schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:49:
[...]
Dat werkt niet. AP is wapen gebonden.
Voorbeeld: Ik heb 3 punten in Guardian en 3 punten in Arms, als ik deze dus reset (kost me 350 AP) komen er 6 punten vrij. Maar deze 6 punten kan ik alleen weer gebruiken op de Guardian Artifact (3 points) en Arms Artifact (3 points) ?
Nee, er komen 3 punten vrij. Alleen de punten voor de spec waar je in rond huppelt op het moment dat je de reset doet.Myrenn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:59:
[...]
Begrijp ik dan goed dat als je de AP die omgezet zijn in die points voor weapons, alleen weer bruikbaar zijn voor het wapen waar deze vanaf komen?
Voorbeeld: Ik heb 3 punten in Guardian en 3 punten in Arms, als ik deze dus reset (kost me 350 AP) komen er 6 punten vrij. Maar deze 6 punten kan ik alleen weer gebruiken op de Guardian Artifact (3 points) en Arms Artifact (3 points) ?
Je reset inderdaad dat ene wapen wat je equipped hebt. Dus de AP wat in dat wapen is gespendeerd.Myrenn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:59:
[...]
Begrijp ik dan goed dat als je de AP die omgezet zijn in die points voor weapons, alleen weer bruikbaar zijn voor het wapen waar deze vanaf komen?
Solictice schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:03:
[...]
Je reset inderdaad dat ene wapen wat je equipped hebt. Dus de AP wat in dat wapen is gespendeerd.
Ah, als ik tijdens het rondlopen in Arms, de reset doe; dan krijg ik alleen de 3 punten van Arms. Duidelijk.thundermo schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:03:
[...]
Nee, er komen 3 punten vrij. Alleen de punten voor de spec waar je in rond huppelt op het moment dat je de reset doet.
Zullen deze 3 punten vrij te spenderen zijn over de andere spec's?
Nee, die zijn verbonden aan de Arms artifact.Myrenn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:08:
[...]
[...]
Ah, als ik tijdens het rondlopen in Arms, de reset doe; dan krijg ik alleen de 3 punten van Arms. Duidelijk.
Zullen deze 3 punten vrij te spenderen zijn over de andere spec's?
Dank voor de toelichting. Word gewoon even nieuwe AP farmen dan.Solictice schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:12:
[...]
Nee, die zijn verbonden aan de Arms artifact.

Yup, helaas wel. Al gaat het steeds sneller dankzij de Knowledge researchMyrenn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:13:
[...]
Dank voor de toelichting. Word gewoon even nieuwe AP farmen dan.
Verwijderd
Idd gaat nu best snel alleen hoe hoger ja wapen, hoe meer Ap je ook nodig hebtSolictice schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:15:
[...]
Yup, helaas wel. Al gaat het steeds sneller dankzij de Knowledge research

Gisteren een paar normale mhytics gedaan en dat geeft nu met lvl 16 research toch wel lekker veel AP (rond de 40K AP in minder dan 30 min). Was een beetje aan het slacken wat betreft normal mhytics, maar ga ze komende week allemaal toch even doen dan
Stop nog 1 lvl in het UH wapen (dan is die 31) en daarna frost maar eens checken. Daarna met 20+ research het tank wapen en dps (UH of frost) naar 35 halen.. dan is het wat minder frustrerend want die laatste levels zijn echt heel veel AP....haha maar dat zal nog wel even duren
Dat is helemaal waar, maar als je toch gaat rerollen, dan gaan die eerste paar levels (eerste 15-20) behoorlijk snel als je boven AK10 zit.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:33:
[...]
Idd gaat nu best snel alleen hoe hoger ja wapen, hoe meer Ap je ook nodig hebt![]()
Gisteren een paar normale mhytics gedaan en dat geeft nu met lvl 16 research toch wel lekker veel AP (rond de 40K AP in minder dan 30 min). Was een beetje aan het slacken wat betreft normal mhytics, maar ga ze komende week allemaal toch even doen dan![]()
Stop nog 1 lvl in het UH wapen (dan is die 31) en daarna frost maar eens checken. Daarna met 20+ research het tank wapen en dps (UH of frost) naar 35 halen.. dan is het wat minder frustrerend want die laatste levels zijn echt heel veel AP....haha maar dat zal nog wel even duren
Zit zelf helaas nog maar op AK3, ben van character geswitched anderhalve week geleden. Toch alweer ilvl 857 en 1 legendary
Verwijderd
Vergeet dan niet om AK op je main te blijven doen want er komt een catch up systeem in de volgende patch. Dan kan je alts snel naar lvl 10-15 halen (of als je kainlager is dan naar dit lvl).. beetje afhankelijk wat er uit de ptr komt.Solictice schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:41:
[...]
ben van character geswitched anderhalve week geleden. Toch alweer ilvl 857 en 1 legendary
Zeker, je kan de artifacts (en ook de Legion legendaries) gewoon middels de geldende transmog regels veranderen. Zo heb ik de (lelijke) fury artifact getransmogged naar Shadow's Edge op dit moment.EJSchuiteman schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:57:
Is het ook mogelijk om je artifact op een of andere manier te transmoggen? En dan niet alleen de kleurtjes. Ik vind de meeste wapens er nou niet bepaald mooi uit zien.
Mijn mening als fury warrior main:Myrenn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:18:
Dag Tweakers,
Fury of Arms?
Ik ben echt zwaar teleurgesteld in deze spec.Op een of andere loopt het gewoon niet goed. We hebben ziekelijke krachtige (AoE) burst dankzij combinatie van bepaalde CDs en onze execute phase is za-lig. Alles daartussen = utter shit. Onze sustained DPS op single target is ronduit zwak en erg afhankelijk van RNG. Als je pech hebt dat je je enrage even niet kunt ophouden val je onmiddellijk naar de laatste plek.
We zijn -zoals altijd- héél gear dependant. Vooral in het begin van een expansion doet dat pijn. Bovendien maakt het hebben van bepaalde legendaries een gigantisch verschil (execute ring en/of enrage helm).
Je wilt liefst ook nog de ring met 10% auto attack damage van Court Of Stars hebben gezien een groot stuk van je damage daaruit komt.
Ik speel fury warrior ontzettend graag, vind de spec veel leuker dan Arms. Maar er zijn imo serieuze veranderingen nodig.
Als je geen tryhard speler bent maakt dat natuurlijk allemaal weinig uit, amuseer je met de game
Bedankt voor je reactie, hoewel je me nu weer aan het twijfelen brengt, ga ik toch Fury uitproberen. Denk dat ik het zelf moet ervaren. Ondanks dat ik nu nog steeds aan het levelen ben, en Heroic en Mythic nog niet om de hoek ligt wil ik dit toch wel uiteindelijk bereiken. Ik kan mezelf geen tryhard noemen, maar ook zeker weten geen casual.Phaex schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:45:
[...]
Mijn mening als fury warrior main:
Ik ben echt zwaar teleurgesteld in deze spec.Op een of andere loopt het gewoon niet goed. We hebben ziekelijke krachtige (AoE) burst dankzij combinatie van bepaalde CDs en onze execute phase is za-lig. Alles daartussen = utter shit. Onze sustained DPS op single target is ronduit zwak en erg afhankelijk van RNG. Als je pech hebt dat je je enrage even niet kunt ophouden val je onmiddellijk naar de laatste plek.
We zijn -zoals altijd- héél gear dependant. Vooral in het begin van een expansion doet dat pijn. Bovendien maakt het hebben van bepaalde legendaries een gigantisch verschil (execute ring en/of enrage helm).
Je wilt liefst ook nog de ring met 10% auto attack damage van Court Of Stars hebben gezien een groot stuk van je damage daaruit komt.
Ik speel fury warrior ontzettend graag, vind de spec veel leuker dan Arms. Maar er zijn imo serieuze veranderingen nodig.
Als je geen tryhard speler bent maakt dat natuurlijk allemaal weinig uit, amuseer je met de game![]()
Mijn post klinkt inderdaad wat negatief, laat je niet te fel beinvloeden daardoor :-PMyrenn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:04:
[...]
Bedankt voor je reactie, hoewel je me nu weer aan het twijfelen brengt, ga ik toch Fury uitproberen. Denk dat ik het zelf moet ervaren. Ondanks dat ik nu nog steeds aan het levelen ben, en Heroic en Mythic nog niet om de hoek ligt wil ik dit toch wel uiteindelijk bereiken. Ik kan mezelf geen tryhard noemen, maar ook zeker weten geen casual.
Ik raid in een mythic guild en dan wegen bepaalde zaken nogal door. Als ik dan door RNG ook nog eens 'foute' legendaries krijg is het feest helemaal compleet

Warrior blijft een erg leuke class! Als je het fijn vind moet je het zeker blijven spelen.
Kan je die execute phase toelichten? Dat is neem ik aan met Massacre. Maar in hoeverre is die talent usefull in Mythic+?Phaex schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:45:
[...]
We hebben ziekelijke krachtige (AoE) burst dankzij combinatie van bepaalde CDs en onze execute phase is za-lig. Alles daartussen = utter shit. Onze sustained DPS op single target is ronduit zwak en erg afhankelijk van RNG. Als je pech hebt dat je je enrage even niet kunt ophouden val je onmiddellijk naar de laatste plek.
Depends, je kan in M+ en op sommige bossfights (bijvoorbeeld Odyn HC/Mythic) best massacre uitzetten ten voordele van Carnage en als je de Legendary whirlwind belt hebt (gelijk mij... zucht) dan kan je in M+ best Wrecking Ball gebruiken ipv Avatar.Solictice schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:38:
[...]
Kan je die execute phase toelichten? Dat is neem ik aan met Massacre. Maar in hoeverre is die talent usefull in Mythic+?
Op de meeste raid boss fights is massacre veruit de beste talent, de damage output die je doet in die laatste 20% is aanzienlijk meer dan het voordeel van een beetje minder ragecost op rampage.. Met genoeg haste in ieder geval. Dan kom je weer bij de gear issue waar ik het eerder over had
De execute phase zelf bestaat dan uit Execute spam + Rampage vlak voordat je enrage afvalt. Je execute crits geven je een 0-rage cost rampage en zo kan je blijven spammen. Af en toe drop je wel zonder rage en dan moet je er een bloodthirst en/of RB tussen gooien. Zolang je Juggernaut stacks maar niet afvallen ...
Als je dan die legendary hebt die je 10 rage geeft bij elke enrage dan heb je dat probleem bvb nooit ... yay legendary balance
Verwijderd
Ik heb helaas niet de mogelijkheid om te raiden (en raiden trekt me ook niet echt). Voor extra punten in mijn artifacts heb ik, ondanks de AK, ontzettend veel AP nodig. Zelfs voor mijn offspecs heb ik nu 40-50 AP-WQ's nodig om 1 puntje te kunnen investeren. iLvl op beide toons is ~865. Om hoger te komen heb ik of a) veel geluk nodig of b) moet ik heel veel M+ doen en dan telkens op een wat hogere keystone.
Om verder te komen in het spel moet ik nu tientallen uren tijd investeren en telkens dezelfde content herkauwen voor minimale upgrades. Aangezien de 'nieuwigheid' van Legion er inmiddels ook wel af is, ben ik er geloof ik een beetje klaar mee.
Het is overigens geen verwijt aan het adres van Blizzard. Het is een proces wat ik bij iedere xpac doormaak. Er komt altijd een moment dat WoW opeens als tijdsverspilling voelt. Deze keer is het alleen veel sneller dan bij de andere xpacs.
Verwijderd
Dit werkt nu zonder een addon te hoeven gebruiken
/console cameraDistanceMaxZoomFactor 2.6
Beste is om het in een macro'tje te stoppen want elke keer na uitloggen moet je het opnieuw intypen.
Eindelijk weer een beetje overzicht i.p.v. tegen schoenen/benen aan te zitten kijken als tank
Verwijderd
Hier gebruik ik al jaren Leatrix Plus voor. Daarmee werkte het verder uitzoomen de hele tijd nog. Lichtgewicht en dan hoef je niet iedere keer je macro aan te klikken. Het heeft ook nog wat andere handige opties, zoals sneller looten, automatisch quests inleveren, dronken schermeffect uitzetten, auto repair, auto sell trash, etc.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:23:
Oh je kan de camera in 7.1 toch wat verder laten uitzoomen.
Beste is om het in een macro'tje te stoppen want elke keer na uitloggen moet je het opnieuw intypen.
Eindelijk weer een beetje overzicht i.p.v. tegen schoenen/benen aan te zitten kijken als tank
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2016 20:35 ]
Als het goed is hoef je het maar 1 keer in te typen nu in patch 7.1Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:23:
Oh je kan de camera in 7.1 toch wat verder laten uitzoomen.
Overigens ben ik wel blij dat de max camera distance was opgeschroefd naar 39 yards, want met de MaxCam addon kon je zelfs 1000 yards gaan

https://www.reddit.com/r/...w_max_zoom_isnt_that_bad/
Blizzard had uiteindelijk maar een compromis gemaakt van 28.5 naar 39
[ Voor 9% gewijzigd door Ketho op 22-11-2016 21:54 ]
Verwijderd
Maxcam wilde ik installeren, maar las dat het feitelijk gebruikt maakt van een bug waardoor je zo extreem kan uitzoomen... daarom die andere optie.. die is zeker weten legaalKetho schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:37:
[...]
Als het goed is hoef je het maar 1 keer in te typen nu in patch 7.1
Overigens ben ik wel blij dat de max camera distance was opgeschroefd naar 39 yards, want met de MaxCam addon kon je zelfs 1000 yards gaan
https://www.reddit.com/r/...w_max_zoom_isnt_that_bad/
Blizzard had uiteindelijk maar een compromis gemaakt van 28.5 naar 39
[video]
Hoe moet je dan ooit op 810 gear level gaan komen voor heroics?
De rewards van de WQ scalen met je ilvl. Dus beetje bij beetje zullen ze beter worden en je ilvl verhogen middels de Wqs.Xanthian schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:44:
Ik krijg vreemd genoeg alleen maar lvl 805 en 810 gear uit World Quests en Dungeons.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
WQ iLVL kijkt naar je huidige iLVL gear.Xanthian schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:44:
Ik krijg vreemd genoeg alleen maar lvl 805 en 810 gear uit World Quests en Dungeons.
Des te hoger deze is, des te hoger de gear rewards.
Over het algemeen krijg je +5/+10 iLVL hoger als wat je aan hebt, tot een max van 845 dacht ik [maar nog wel kans op upgrade]
pr0mpt - It never hurts to help!
Die komen vanzelf naarmate je iLvl groeit. Er staat tevens een plusje achter de items, wat inhoudt dat ze ge-upgrade kunnen worden als je ze ontvangt.Xanthian schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:44:
Mijn priest zit nu ook op dat niveau, terwijl mijn paladin 835+ op de WQ lijsten heeft staan
Gewoon WQ's blijven doen, je WQ rewards worden hoger itemlevel naar mate je eigen ilevel hoger wordt. Ik had gister op 800 opeens alleen maar 810+ WQ's. Moet vanavond nog even kijken, heb nu volledig crafted cloth set + cloak gekregen van guildieXanthian schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:44:
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Elke Rare die we tegen kwamen even samen killen en vervolgens zie ik een heel vaag schermpje naar boven komen:
Eerst echt een WTF LEGENDARY!!! momentje, om vervolgens te zien dat hij echt zo slecht itemized is en de proc is zo triest dat ik besluit om mijn 835 ring te houden en gewoon de rest van de avond teleurgesteld benUnlockable has picked up Sephuz's Secret
Maarja, RNG = RNG, dus we gaan gewoon verder.
Netjes van het weekend Mythic+ 10 gehaald [geen upgrade, maar wel completed] en alle Emissary chests etc geregeld [had er 2 opgespaard].
Maandag pappa dag en nog even de nieuwste Emissay snel inleveren om weer met de kleine te spelen:
Vervolgens zegt een guildieUnlockable has picked up Streten's Sleepless Shackles
"Ahh, sorry Locky, that one might even be worse than the ring... "

Het is op zijn minst qua stat-stick een betere item als mijn huidige, dus heb die maar ge-equipped, maar weer een beetje een nare smaak bij een Legendary drop.
Nu mag ik volledig niet klagen, 2 drops in zo'n korte periode, maar heb wel het gevoel dat Legendary niet meer zo Legendary is als "vroegah", toen je gewoon 100% zeker het item wou want het was ongeacht alles altijd BiS

Nooit zo geluk met dit soort zaken
FUMES et CARNES
Ben het gaan uittesten. De DPS ligt gewoon hoger dan dat ik Arms speel. Het is stuk leuker en sta meestal top DPS in dungeons. Of te wel, fantastische spec (so far), ik ben hooked!Phaex schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:06:
[...]
Mijn post klinkt inderdaad wat negatief, laat je niet te fel beinvloeden daardoor :-P
Ik raid in een mythic guild en dan wegen bepaalde zaken nogal door. Als ik dan door RNG ook nog eens 'foute' legendaries krijg is het feest helemaal compleet![]()
Warrior blijft een erg leuke class! Als je het fijn vind moet je het zeker blijven spelen.![]()
Die ring gaat licht gebuffed worden in de volgende patch in de zin dat ie ook zal werken op interrupts. In raid content is die ring inderdaad slecht, maar in solo/dungeon content is ie over het algemeen redelijk sterk.pr0mpt schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:25:
Eerst echt een WTF LEGENDARY!!! momentje, om vervolgens te zien dat hij echt zo slecht itemized is en de proc is zo triest dat ik besluit om mijn 835 ring te houden en gewoon de rest van de avond teleurgesteld ben
Daarnaast ga ik er vanuit dat je aflliction speelt door onderstaande legendary. Daarvoor is haste je beste stat?
Hoe kan een standaard 4% damage increase nu slechter zijn dan die ring? Gewoon gratis 4% meer damage doen (aangezien UA top prio heeft), bovenop het feit dat het een 910 ilvl item is welke blijkbaar voor affliction ook nog eens de 2 beste stats heeft (haste/mastery). Moet wel zeggen dat ik uitga van de stat prio die op Wowhead staat, welke geschreven is door Deepshades.pr0mpt schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:25:
Vervolgens zegt een guildie
"Ahh, sorry Locky, that one might even be worse than the ring... "
![]()
Het is op zijn minst qua stat-stick een betere item als mijn huidige, dus heb die maar ge-equipped, maar weer een beetje een nare smaak bij een Legendary drop.
Stat prio is Mastery > Int >> Haste > Crit >> Vers voor Affliction.Noiz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:55:
[...]
Die ring gaat licht gebuffed worden in de volgende patch in de zin dat ie ook zal werken op interrupts. In raid content is die ring inderdaad slecht, maar in solo/dungeon content is ie over het algemeen redelijk sterk.
Daarnaast ga ik er vanuit dat je aflliction speelt door onderstaande legendary. Daarvoor is haste je beste stat?
[...]
Hoe kan een standaard 4% damage increase nu slechter zijn dan die ring? Gewoon gratis 4% meer damage doen (aangezien UA top prio heeft), bovenop het feit dat het een 910 ilvl item is welke blijkbaar voor affliction ook nog eens de 2 beste stats heeft (haste/mastery). Moet wel zeggen dat ik uitga van de stat prio die op Wowhead staat, welke geschreven is door Deepshades.
Daarnaast klinkt de buff goed en had ik ook zoiets van "huh?", alleen werkt de buff zolang je UA actief is, dus ongeveer 3-4 seconden.
De stats voor de ring zijn dus deels interessant, maar ik zou daarvoor een ring met 1200 mastery voor moeten opgeven [zie profile hier ] en ik heb als Affliction Warlock alleen interrupts van Fell Hunter/Doomguard....
Ben nog aan het twijfelen en zal even met ring moeten testen op een dummy, maar heel vrolijk wordt ik er niet van.
Natuurlijk, ik moet niet zeuren, ik heb Legendary drops gehad etc., maar het gevoel van een Legendary is zeker niet meer wat het was, vroeger was het #1 BiS, nu ben ik eigenlijk aan het wachten op een goede Mythic reward met optimized stats...

Al m'n vrienden (3pr0mpt schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:25:
Nu mag ik volledig niet klagen, 2 drops in zo'n korte periode, maar heb wel het gevoel dat Legendary niet meer zo Legendary is als "vroegah", toen je gewoon 100% zeker het item wou want het was ongeacht alles altijd BiS
Ik heb eigenlijk nooit affliction gespeeld afgezien van een begin periode in TBC, maar is UA niet je main DoT welke je 100% uptime voor wilt hebben? Beetje door die guide op Wowhead aan het kijken, maar wat ik daar uit haal is dat je UA constant up zou moeten hebben. Althans, wanneer je Contagion gebruikt.pr0mpt schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:03:
[...]
Stat prio is Mastery > Int >> Haste > Crit >> Vers voor Affliction.
Daarnaast klinkt de buff goed en had ik ook zoiets van "huh?", alleen werkt de buff zolang je UA actief is, dus ongeveer 3-4 seconden.
De stats voor de ring zijn dus deels interessant, maar ik zou daarvoor een ring met 1200 mastery voor moeten opgeven [zie profile hier ] en ik heb als Affliction Warlock alleen interrupts van Fell Hunter/Doomguard....
Ben nog aan het twijfelen en zal even met ring moeten testen op een dummy, maar heel vrolijk wordt ik er niet van.
Natuurlijk, ik moet niet zeuren, ik heb Legendary drops gehad etc., maar het gevoel van een Legendary is zeker niet meer wat het was, vroeger was het #1 BiS, nu ben ik eigenlijk aan het wachten op een goede Mythic reward met optimized stats...
Die bracers zijn ook als 3e geranked in die guide, dus zo slecht zijn ze niet
Wat betreft die ring durf ik niet zeker te zeggen waardoor die allemaal getriggered wordt, maar bijvoorbeeld als prot warrior in dungeons is ie erg sterk omdat ie getriggered wordt door Shockwave onder andere.
UA kost 1 soulshard, op gegeven moment kom je al snel zonder soulshards te zitten, dus continu up hebben is vrij lastigNoiz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:12:
[...]
Ik heb eigenlijk nooit affliction gespeeld afgezien van een begin periode in TBC, maar is UA niet je main DoT welke je 100% uptime voor wilt hebben? Beetje door die guide op Wowhead aan het kijken, maar wat ik daar uit haal is dat je UA constant up zou moeten hebben. Althans, wanneer je Contagion gebruikt.
Wat betreft die ring durf ik niet zeker te zeggen waardoor die allemaal getriggered wordt, maar bijvoorbeeld als prot warrior in dungeons is ie erg sterk omdat ie getriggered wordt door Shockwave onder andere.
Hij lijkt erg op Contagion, het is namelijk dezelfde soort buff.Noiz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:12:
[...]
Ik heb eigenlijk nooit affliction gespeeld afgezien van een begin periode in TBC, maar is UA niet je main DoT welke je 100% uptime voor wilt hebben? Beetje door die guide op Wowhead aan het kijken, maar wat ik daar uit haal is dat je UA constant up zou moeten hebben. Althans, wanneer je Contagion gebruikt.
Alleen als je de meest recente talent guides kijkt is het een minimaal verschil tussen Contagion en Absolute Corruption, waarbij AC veel vergevelijker is en Contagion dus ook zo'n 100% uptime vereist, anders wint AC dus al. Daarnaast zorgt AC dat je een Global CoolDown [GCD] minder hebt om te moeten controleren, wat zeker ook in M+ dungeons erg fijn is.
Als je in een sim dus gaat kijken naar Good ipv Elite player is het over het algemeen beter om AC te nemen, zodat je het meeste er uit haalt.
Nou heb ik het idee dat ik redelijk mee kan gaan met Affliction Locks, dus ik ga het ook zeker wel een keer proberen om te zien hoe het werkt icm Contagion, maar als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met de hood of belt is dit enorm talent afhankelijk ipv goed ongeacht keuze.
Vermoedde al iets in deze trant na aantal dingen gelezen te hebben maar dat verklaart het enigszins. Desalniettemin is het een 4% damage increase op al je damage wanneer je UA up hebt wat niet verkeerd ispr0mpt schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:20:
[...]
Hij lijkt erg op Contagion, het is namelijk dezelfde soort buff.
Alleen als je de meest recente talent guides kijkt is het een minimaal verschil tussen Contagion en Absolute Corruption, waarbij AC veel vergevelijker is en Contagion dus ook zo'n 100% uptime vereist, anders wint AC dus al. Daarnaast zorgt AC dat je een Global CoolDown [GCD] minder hebt om te moeten controleren, wat zeker ook in M+ dungeons erg fijn is.
Als je in een sim dus gaat kijken naar Good ipv Elite player is het over het algemeen beter om AC te nemen, zodat je het meeste er uit haalt.
Nou heb ik het idee dat ik redelijk mee kan gaan met Affliction Locks, dus ik ga het ook zeker wel een keer proberen om te zien hoe het werkt icm Contagion, maar als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met de hood of belt is dit enorm talent afhankelijk ipv goed ongeacht keuze.
http://www.wowhead.com/item=137041/dual-determination
Nog niet de beste, maar ook zeker niet de slechtste lijkt me voor een guardian druid.
Voor pure survivability is het de tweede. Overal is het de derde. Dus zeker een zeer fijne legendary om te hebbenicemotion schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:07:
Ik heb onlangs mn eerste legendary mogen looten.
Nog niet de beste, maar ook zeker niet de slechtste lijkt me voor een guardian druid.
Thanks voor de uitleg! Ik runde altijd Carnage eigenlijk, maar eens proberen met Massacre dan. Heb helaas geen warrior legendary, maar Sephuz Secret. Qua haste zit ik nog maar rond de 23%. Nog even door gearen dus.Phaex schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:26:
[...]
Depends, je kan in M+ en op sommige bossfights (bijvoorbeeld Odyn HC/Mythic) best massacre uitzetten ten voordele van Carnage en als je de Legendary whirlwind belt hebt (gelijk mij... zucht) dan kan je in M+ best Wrecking Ball gebruiken ipv Avatar.
Op de meeste raid boss fights is massacre veruit de beste talent, de damage output die je doet in die laatste 20% is aanzienlijk meer dan het voordeel van een beetje minder ragecost op rampage.. Met genoeg haste in ieder geval. Dan kom je weer bij de gear issue waar ik het eerder over had
De execute phase zelf bestaat dan uit Execute spam + Rampage vlak voordat je enrage afvalt. Je execute crits geven je een 0-rage cost rampage en zo kan je blijven spammen. Af en toe drop je wel zonder rage en dan moet je er een bloodthirst en/of RB tussen gooien. Zolang je Juggernaut stacks maar niet afvallen ...
Als je dan die legendary hebt die je 10 rage geeft bij elke enrage dan heb je dat probleem bvb nooit ... yay legendary balance
Daar zeg je wel wat, maar die had ik dus helemaal niet erg gevonden!Noiz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:56:
[...]
Vermoedde al iets in deze trant na aantal dingen gelezen te hebben maar dat verklaart het enigszins. Desalniettemin is het een 4% damage increase op al je damage wanneer je UA up hebt wat niet verkeerd isJe had bijvoorbeeld ook nog eerst een Prydaz kunnen krijgen
Deze heeft namelijk wel Mastery, waardoor het gewoon netjes een upgrade is.
Oh en daarnaast nog iets leuks, die zou er voor zorgen dat ik Demon Skin zou kunnen droppen voor Dark Pact.... Een Warlock met veel HP kan echt wel wat met dat schild doen, vergeleken met een squishy mage.
Daarnaast ga ik een keer een build draaien met Contagion en even controleren wat deze combinatie voor effect zal hebben als ik dus meer focus op UA uptime
Over het algemeen kies je voor Carnage voor dungeons en Massacre voor raids. Indien je in het bezit bent van Ayala's ring (legendary execute ring), dan wil je eigenlijk ook Massacre hebben in dungeons.Solictice schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:37:
[...]
Thanks voor de uitleg! Ik runde altijd Carnage eigenlijk, maar eens proberen met Massacre dan. Heb helaas geen warrior legendary, maar Sephuz Secret. Qua haste zit ik nog maar rond de 23%. Nog even door gearen dus.
icemotion schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:07:
Ik heb onlangs mn eerste legendary mogen looten.

inderdaad Affliction warlocks zijn naar mijn mening onverslaanbaar, als t geen raidboss is krijg je m wel neer , t licht er alleen aan hoe langpr0mpt schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:38:
[...]
Daar zeg je wel wat, maar die had ik dus helemaal niet erg gevonden!
Oh en daarnaast nog iets leuks, die zou er voor zorgen dat ik Demon Skin zou kunnen droppen voor Dark Pact.... Een Warlock met veel HP kan echt wel wat met dat schild doen, vergeleken met een squishy mage.
Daarnaast ga ik een keer een build draaien met Contagion en even controleren wat deze combinatie voor effect zal hebben als ik dus meer focus op UA uptime
En dan het leuke was de one shot op Guarm. Ons 2de team moest daar wel 6 keer voor opdraven. En zo staan we weer gelijk met hun. Ondanks dat we net deze expansion begonnen zijn.
Kon nog wel 2 leuke crit/haste ringen looten, en gloves voor mijn Resto spec.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Vanochtend nog ilvl 803, nu al 821. Meeste gear via world quests gekregen.
Wij van By Accident [H] zijn op zoek naar de laatste dps om ons mythic team compleet te maken! Momenteel 1/7 EN en 3/3 TOV normal. We zijn sinds begin wod met dit team actief en hebben begin legion besloten om naar Magtheridon te verhuizen. We zijn een hecht team en vinden het sociale aspect en het hebben van plezier minstens zo belangrijk als een progress kill pakken! Ongeveer 50% van onze members is Nederlands. Gezien er veel concurrentie is hebben wij de eenmalige aanbieding dat we 50% van de transfer kosten vergoeden! Echter is wel de voorwaarden dat de dps loggs goed zijn en we vinden dat je goed bij het zooitje past. Socials zijn altijd van harte welkom mocht je enthousiast geworden zijn maar helaas geld dan de transfer vergoeding aanbieding niet. ( Het groeit niet op de rug haha) Niet geheel onbelangrijk : we raiden 2 dagen per week op maandag en donderdag van 20:00-23:20. Mocht je geïnteresseerd zijn dan kan je contact opnemen met mij via tweakers of via btagg: Haldirian#2566
Haldira
Tot dus indd een paar dagen terug de vrouw er 1tje kreeg die dus samen met mij altijd de chests doet.
Als zij geen drop had gehad had ik gezegd dat Legendaries een leugen zijn
Verwijderd
Legendary protection werkt bij alles wat legendarys kan droppen. Bij ons kwam op gegeven moment vrij tegelijk de eerste legendary die ze nog niet hadden. Op dit moment heeft bijna de hele guild zijn 2de legendary en die van mij zal ook wel niet meer zo lang duren. Intussen heeft de helft van de guild al 4 legendarys en loop ik rond met een vlut ding. Gelukkig kan ik ook zonder dmg meters in mythic raids nog winnen.Carthrax schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:40:
Bad Luck Protection werkt natuurlijk alleen met dungeon/raid drops. Ik doe al tijden met 4 chars (nu 5) elke dag de Emissary chest en ik heb tot een paar dagen terug nog nooit een Legendary zien vallen.
Tot dus indd een paar dagen terug de vrouw er 1tje kreeg die dus samen met mij altijd de chests doet.
Dat zijn ze natuurlijk nog steeds... ondanks wat je aangegeven hebt.Carthrax schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:40:
Neeeeee, the horror!! bedankt voor het ophalen van oud zeer. Ik heb het opgegeven na 100+ tries. En maar wachten, tussen de 30 en 60 minuten dat ie kon spawnen.. crap m'n dochter (baby toen) huilt.. snel even naar boven.. tut erin.. kom ik beneden.. is dat kreng (Huolon, niet m'n dochterdragon3016 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:56:
Iedereen maar zeuren over die legendary drop. En ik maar wachten totdat Huolon eindelijk de mount dropt.
Imho zou ik demonskin sowieso droppen voor Dark Pact, Demon skin is een kleine aanpassing op de passive Soul Leech (max 15% shield, opgebouwd door damage die je doet) naar Demon Skin Max 20% shield, 1% shield per seconde aan passive regen.pr0mpt schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:38:
[...]
Daar zeg je wel wat, maar die had ik dus helemaal niet erg gevonden!
Dark Pact is in raids / hoge M+ in een stuk handiger imho, ik heb al shield gehad die tot 2 miljoen dmg absorben dan ben je vaak toch aardig safe bij veel mechanics, ook de 1 min cd is er prettig, Solo is Demonskin wel handig, omdat je met een shield geloof ik niet gedismount zal worden wanneer je mogelijk dazed wordt.
Verwijderd
Zien er goed uit, nu alleen frost nog levelen
Dit topic is gesloten.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.