pr0mpt schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:06:
[...]

Ondertussen moeten alle Fire mages ineens Frost speccen 8)7 |:(
Komt goed uit, want ik heb m'n mage expres frost gemaakt om mee te levelen enzo. O-)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:15:
[...]

Misschien ook eens tijd om mijn Mage uit de ijskast te trekken. Zoek nog een leuke alt om te levelen..
Zeker een ice mage? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind al dat gejank van Mages en Hunters wel mooi om te zien. Oeh we worden beetje terecht getuned. OMG <INSERT einde van de wereld>, we zijn straks de slechtste DPS etc etc. Mensen zijn zo kortzichtig, zo egoïstisch. Er zijn 33 specs, niet iedereen kan de beste zijn. Er zal altijd iemand bovenaan, onderaan en een heleboel in het midden staan. Getuned worden betekent niet dat je automatisch onderaan staan. In de grote bulk in het midden zitten betekent niet dat je slecht bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
Inmiddels al weer level 104 op mijn Shaman. Gaat snel.
Ik heb de tweede Artefact ook al gehaald, maar ik twijfel of ik de 3e restoration artefact moet halen.
Healing trekt mij helemaal niet, maar ik moet ook zeggen ik dat ik nog nooit gehealed hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nooit gedacht dit te zeggen, maar na 3 expansions tanks te hebben gespeeld, heb ik nog nooit zoveel lol gehad als met m'n warlock. Inmiddels 101, maar echt met veel plezier.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:28:
Nooit gedacht dit te zeggen, maar na 3 expansions tanks te hebben gespeeld, heb ik nog nooit zoveel lol gehad als met m'n warlock. Inmiddels 101, maar echt met veel plezier.
Ik zie dat je eigenlijk gewoon geen keuze kunt maken als het gaat om je main he? :P Je vindt echt bijna alles leuk wat je aan het spelen bent. Op zich wel goed teken dat Legion dat voor elkaar heeft gekregen. :)

Ik heb gisteren beetje met m'n paladin verder gespeeld. Moet zeggen dat ik mezelf een beetje squishy voelde om een of andere reden. Ben anders gewend als het om m'n paladin gaat. Nu level 107, dus ben er alweer bijna. :) Yay! ;)

[ Voor 18% gewijzigd door RustStorm op 18-11-2016 08:51 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:50:
[...]

Ik zie dat je eigenlijk gewoon geen keuze kunt maken als het gaat om je main he? :P Je vindt echt bijna alles leuk wat je aan het spelen bent. Op zich wel goed teken dat Legion dat voor elkaar heeft gekregen. :)
Klopt, als ik nu naar Legion kijk:

1.) Warlock
2.) Anything
3.) Warrior
4.) Priest
5.) Demon Hunter
6.) Shaman
7.) Monk
8.) Paladin

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:51:
[...]

Klopt, als ik nu naar Legion kijk:

1.) Warlock
2.) Anything
3.) Warrior
4.) Priest
5.) Demon Hunter
6.) Shaman
7.) Monk
8.) Paladin
Betekent dit dat je Warlock uiteindelijk je main gaat worden, ook tijdens het raiden? Lachen man. En wat betreft spec: wat speel je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:56:
[...]

Betekent dit dat je Warlock uiteindelijk je main gaat worden, ook tijdens het raiden? Lachen man. En wat betreft spec: wat speel je nu?
Destruction, lekker chaos bolt rammen en alles dood zien gaan :+

met main, waarschijnlijk wel. In de alt/social runs zal ik gewoon tank blijven, maar voor de progress runs hebben we genoeg tanks. Maandag gaan we gezellig Heroic ToV doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronline77
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-06 18:05
Gister met de guild weer verder met Odyn heroic gegaan, waar we met een klein groepje begonnen van 10 man kwamen er uiteindelijk toch nog meer mensen binnen druppelen.
Gelukkig maar, want blijkbaar krijg je zowiezo 5 adds te verwerken ongeacht je raidsize.

Uiteindelijk zoals onze guild betaamd op de laatste pull van de avond de kill te pakken gekregen... dus het was gelukkig niet voor niks al dat wipen.

Ben benieuwd hoe de veranderingen gaan uitpakken voor mij als Elemental Shaman, want die single target buff belooft veel goeds!

Onze guild Slash Care is trouwens ook weer op zoek naar nieuwe mensen die ons raidteam willen komen versterken, dus mocht iemand Horde op Tarren Mill of aangesloten servers spelen en Heroic willen raiden (we hebben geen interesse in Mythic) dan ben je altijd welkom om een apply te maken of iemand ingame aan te spreken, we zijn een NL sprekende guild met grotendeels wat "oudere" leden en de core is al vanaf vanilla/tbc bij elkaar.

iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50
Xanthian schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 07:58:
Inmiddels al weer level 104 op mijn Shaman. Gaat snel.
Ik heb de tweede Artefact ook al gehaald, maar ik twijfel of ik de 3e restoration artefact moet halen.
Healing trekt mij helemaal niet, maar ik moet ook zeggen ik dat ik nog nooit gehealed hebt.
Gewoon halen, op 110 is je artifact quest (bijna) niet te doen.

Persoonlijk begint de ik ben wel klaar met de rep/ap/wq grind toe te slaan.
Alt waar beetje energie insteek zijn allemaal 840-850 (beetje behoorlijk afhankelijk van legends/titanforge/world boss drops)
Dus voor gear hoef ik niet meer te doen, maar misschien komt dat ook deels doordat ik nu 7 toons door de dagelijks WQs sleep (of om de 3 dagen gewoon alles)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
RustStorm schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:50:
[...]
Zo heb ik iedere week ook wel een andere 'main' of andere 'alt'. Gisteren m'n affl lock weer opgepakt, BG's ingedoken en zowaar een paar potjes aan horde zijde gewonnen, en t ging echt super lekker.

Had genoeg zelf vertrouwen om lekker in de aanval te gaan. Kom ik halverwege AV, val ik een human male aan met een belf female ernaast.. krijg ik een "DONT KILL HIM, he's cute"... wtf.. :F. maar dat was voor dovensoren, kill kill kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Kaap schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 06:59:
Ik vind al dat gejank van Mages en Hunters wel mooi om te zien. Oeh we worden beetje terecht getuned. OMG <INSERT einde van de wereld>, we zijn straks de slechtste DPS etc etc. Mensen zijn zo kortzichtig, zo egoïstisch. Er zijn 33 specs, niet iedereen kan de beste zijn. Er zal altijd iemand bovenaan, onderaan en een heleboel in het midden staan. Getuned worden betekent niet dat je automatisch onderaan staan. In de grote bulk in het midden zitten betekent niet dat je slecht bent.
Moest denken aan deze Dark Legacy comic

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Teunis schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:08:
[...]

Gewoon halen, op 110 is je artifact quest (bijna) niet te doen.

Persoonlijk begint de ik ben wel klaar met de rep/ap/wq grind toe te slaan.
Alt waar beetje energie insteek zijn allemaal 840-850 (beetje behoorlijk afhankelijk van legends/titanforge/world boss drops)
Dus voor gear hoef ik niet meer te doen, maar misschien komt dat ook deels doordat ik nu 7 toons door de dagelijks WQs sleep (of om de 3 dagen gewoon alles)
Geld dat ook voor healing? Volgens mij moet je tijdens de quest voor resto shaman healen om die artefact te krijgen. Anders wordt het wel lastig met je 20 healings spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom bij de WoW playerbase. Alles is kut als het je eigen class is, anders is het geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Ronline77 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:04:
Gister met de guild weer verder met Odyn heroic gegaan, waar we met een klein groepje begonnen van 10 man kwamen er uiteindelijk toch nog meer mensen binnen druppelen.
Gelukkig maar, want blijkbaar krijg je zowiezo 5 adds te verwerken ongeacht je raidsize.

Uiteindelijk zoals onze guild betaamd op de laatste pull van de avond de kill te pakken gekregen... dus het was gelukkig niet voor niks al dat wipen.

Ben benieuwd hoe de veranderingen gaan uitpakken voor mij als Elemental Shaman, want die single target buff belooft veel goeds!

Onze guild Slash Care is trouwens ook weer op zoek naar nieuwe mensen die ons raidteam willen komen versterken, dus mocht iemand Horde op Tarren Mill of aangesloten servers spelen en Heroic willen raiden (we hebben geen interesse in Mythic) dan ben je altijd welkom om een apply te maken of iemand ingame aan te spreken, we zijn een NL sprekende guild met grotendeels wat "oudere" leden en de core is al vanaf vanilla/tbc bij elkaar.
Grats met de kill, wat is jullie EN progressie? Met de tweakers guild (7/7hc EN) hebben we gister aardig wat tries op Odyn hc gedaan maar krgen hem niet neer, we missen dan net (denk ik) de dps om nog fatsoenlijk op de boss te kunnen dpssen waardoor phase 2 heel lang gaat duren. We gaan dan ook volgende week EN mythic proberen (de eerste bosses schijnen makkelijker te zijn dan Odyn hc).

edit: oh ik lees net dat jullie geen mythic doen dan is mn vraag niet zo relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronline77
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-06 18:05
Bartske schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:25:
[...]

Grats met de kill, wat is jullie EN progressie? Met de tweakers guild (7/7hc EN) hebben we gister aardig wat tries op Odyn hc gedaan maar krgen hem niet neer, we missen dan net (denk ik) de dps om nog fatsoenlijk op de boss te kunnen dpssen waardoor phase 2 heel lang gaat duren. We gaan dan ook volgende week EN mythic proberen (de eerste bosses schijnen makkelijker te zijn dan Odyn hc).

edit: oh ik lees net dat jullie geen mythic doen dan is mn vraag niet zo relevant.
EN hebben we nu heroic echt op farm staan de laatste 3 weken, qua DPS weet ik niet precies waar onze guild staat, wel is een graadmeter of je dps goed is wanneer je Hyrja neer krijgt voordat ze Shield of Light afschiet (scheelt heel veel dmg op je raid).

Toen we dat eenmaal voor elkaar hadden was het even vogelen voor onze tanks (Paladin en Warrior) hoe ze die Stormforged Spears het beste konden overleven...

Je kan altijd even onze logs erbij pakken op World of Logs - Slash Care op Tarren Mill EU

[ Voor 4% gewijzigd door Ronline77 op 18-11-2016 09:41 ]

iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteren eindelijk World Quests unlocked en weer een stapje verder gekomen met mijn Order Hall campaign.

Heb nu 6 champions unlocked en moest er dus een benchen. Wat een crap mechanisme is dat eigenlijk.

Volgens mij zijn er weinig mensen die snappen waarom je maximaal 5 champions actief mag hebben terwijl er in totaal maar 8 zijn.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:00
Ik zit met een vraagje over de hidden artifact appearance van Fury warriors (mijn main spec), hopelijk weet iemand hier het antwoord.
Om die appearance te unlocken moeten wij exalted rep hebben bij valarjar en item(s) looten van 2 verschillende world bosses. Als je pech hebt kan je maanden wachten vooraleer je de unlock effectief hebt.
Nu zei gisteren iemand tegen me dat als ik de arms of protection hidden skin gebruik en daarmee een recolor unlock (door ofwel 100 dungeons, 200 WQ's of 1000 HK te doen met hidden skin aan) dat de respectievelijke recolor ook vrij komt op de Fury hidden skin zelfs als je de basis skin niet unlocked hebt.
Is dit zo?? Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
Phaex schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:54:

Nu zei gisteren iemand tegen me dat als ik de arms of protection hidden skin gebruik en daarmee een recolor unlock (door ofwel 100 dungeons, 200 WQ's of 1000 HK te doen met hidden skin aan) dat de respectievelijke recolor ook vrij komt op de Fury hidden skin zelfs als je de basis skin niet unlocked hebt.
Is dit zo?? Kan iemand dit bevestigen?
Ja dit is zo. Ik heb alleen bij mn ret pala de hidden artifact opgehaald en kon daarna ook de recolors van prot en holy equippen.

[ Voor 22% gewijzigd door PickleRick op 18-11-2016 09:56 ]

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:21:
/rantmode on

Vandaag reset, wederom op alle characters gold van de world boss :r

Tevens nog steeds geen legendary op geen van mijn toons. Sommige guildies zitten bij ons al op 2 of 3 legendaries.

/rantmode off
Gisteravond ging ik EMQ inleveren, ik zeg nog op Discord, zo, weer een EM quest inleveren, zal wel weer geen legendary worden. *Poef* 2nd BiS legendary :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Xanthian schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:22:
[...]
Geld dat ook voor healing? Volgens mij moet je tijdens de quest voor resto shaman healen om die artefact te krijgen. Anders wordt het wel lastig met je 20 healings spells.
Enige wat ik 100% zeker weet dat scaling op 110 way of is.
Of dit ook resulteerd in feit dat je domweg niet je artifact kan halen is class/spec afhankelijk
(zijn genoeg mensen die in ilvl 850 gewoon hun artifact niet kunnen krijgen om dat specifieke mob niet kunnen killen)
Helemaal aan begin moet jij 1 mob solo killen, als je die al niet neer kan krijgen heb je al een probleem.
Persoonlijk zou ik niet het risico lopen voor die 20 minuten side track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Teunis schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:12:
[...]

Enige wat ik 100% zeker weet dat scaling op 110 way of is.
Of dit ook resulteerd in feit dat je domweg niet je artifact kan halen is class/spec afhankelijk
(zijn genoeg mensen die in ilvl 850 gewoon hun artifact niet kunnen krijgen om dat specifieke mob niet kunnen killen)
Helemaal aan begin moet jij 1 mob solo killen, als je die al niet neer kan krijgen heb je al een probleem.
Persoonlijk zou ik niet het risico lopen voor die 20 minuten side track.
Ja, voor shammy in dit geval moest ik inderdaad resto gaan om het artifact te kunnen halen.
Moest een dungeon doen met NPC's, inclusief bosses. En was toch best lastig om dit als enhancement te doen. Nadat ik resto switche alles in 1x gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
ykathmann schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:55:
[...]

Ja dit is zo. Ik heb alleen bij mn ret pala de hidden artifact opgehaald en kon daarna ook de recolors van prot en holy equippen.
Sweet! Dan ga ik dat met mijn Arms hidden skin unlocken want die heb ik al :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Weet iemand trouwens een makkelijke en mooie mount die je kan halen?
Ik heb eigenlijk alleen maar de standaard dingen van de factions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:19:
Raids Raids Raids. :) (de oude) met veel geluk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Persoonlijk zou ik dan Ulduar & ICC richten in combinatie met Pets + Glory of .... Raider (25)
Misschien heb je mazzel op LK 25 HC, of Yogg 25, 0 Keepers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
RustStorm schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:33:
[...]

Raids Raids Raids. :) (de oude) met veel geluk... :)
Welke run jij zoal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Yo yo ,

Kom ook weer is neuzen hier, erg druk geweest. dus loop nog 20 pagina's achter!

Monks, WELCOME TO TRIALS OF VALOR. SHOW YOUR POWER MWHUAHAUHA })

Just saying, brewmasters zijn zo OP in trials of valor (eerste 2 bosses)
Ik solo odyn op laatste phase na, en ik solo guarm het hele gevecht.
geweldig, alles is physical dmg. i am in love *;

Quick dirty brewmaster tanking guide voor de eerste 2 bosses van ToV
Odyn:
phase 1,
tank de mannelijke) miniboss, dus niet die angels wings.
beetje ISB, en PB en klaar.

Phase 2:
Taunt odyn, kite him around, let off-tank taunt to lose stacks. taunt back after 2 seconds.
Alleen ISB en PB zou voldoende moeten zijn, als je stagger/dmg incoming hoog word is wss de stacks op 5+

Phase 3,
Op de spear redelijk ver lopen, halverwege is goed. gebruik ISB en PB voor de spears.
Indien je niet ver genoeg of low HP bent, gebruik een andere CD.
Als je co-tank dood gaat, Stop met weg rennen(geen nut) de eerste spear pak je met alleen ISB en PB.
2de speer vraag een healer voor external.
3de speer gebruik fortyfing brew
4de speer gebruik Zen meditation.
5de speer... tja.. nu moet je co-tank geresset zijn, of je moet de kill hebben. anders wipe :P

(you got to love this :P )

Guarm,
Standaard tactics, fuck stacken als tank. gewoon solo op de boss gaan, Zorgen voor goede uptime van ISB en gebruik PB veel.
Zorg dat niemand binnen 8 yards van jou komt. dat is een one-shot voor hun. en dat was het.

bijna alles is physical dmg, iets waar brewmasters enorm OP zijn. (mits goed gespeeld en stat priority goed is)

Brewmasters FTW!!
Ronline77 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:40:
[...]

Toen we dat eenmaal voor elkaar hadden was het even vogelen voor onze tanks (Paladin en Warrior) hoe ze die Stormforged Spears het beste konden overleven...
Neem een brewmaster :D :P problem solved :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Xanthian schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:19:
www.warcraftmounts.com

Daar staan ze allemaal, kan je kijken welke je mooi vind.

Mijn persoonlijke favoriet op t moment de witte moose van Leatherworking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Odyn gaat die hele 2e fase over TS alleen maar van Balls!! Balls, Sweaty Balls everywhere,watch out for Da Ballz!! xD

zaten gister helaas niet met de vaste groep dus kwamen odyn niet voorbij,al zaten we er maar 45 minuten ofzo,waren tanks aanhet opleiden die backuptank worden eerst in EN en daarna nog beetje klooien in valor dus

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Alles tot Pandaria :+.

Tenzij ik hem al heb en tijd heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demonic schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:37:Just saying, brewmasters zijn zo OP in trials of valor (eerste 2 bosses)
Ik solo odyn op laatste phase na, en ik solo guarm het hele gevecht.
geweldig, alles is physical dmg. i am in love *;
Is dit normal, hc, mythic? Wat is je itemlevel? Wat is je ehrps als je guarm solo'd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Het heeft er niet zozeer mee te maken dat je de beste spec moet zijn, maar dat je viable bent. Fire en MM zijn nu echter helemaal de grond in generfed waardoor ze niet viable zijn als dit live gaat. Het is niet oke als je veel tijd in een artifact steekt dat deze zometeen niets meer waard is. Maar bij het gebrek aan fireball/pyro buffs om de sustain damage te verhogen, is het logisch dat mensen wat salty worden.

En daarbij zijn mages en hunters helemaal niet de sterkste classes, ze zijn goed maar niet OP. Iets met S2M echter wel, en dat is nou net niet de grond in generfed.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk run ik geen oude raids daar ik er gewoon een zin in heb.

Maar de link van icemotion zou je moeten helpen in je vraag. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Xenomorphh schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:20:
[...]
Fire en MM zijn nu echter helemaal de grond in generfed waardoor ze niet viable zijn als dit live gaat.
Huhuh ze zullen bottom last staan zeker :') Zal wel meevallen en ergens in het midden/boven-midden staan en daarmee gewoon viable zijn.

Mensen moeten eens ophouden met die illusie dat middle of the pack niet viable zou zijn.

Verder verwijs ik naar:
Afbeeldingslocatie: http://www.darklegacycomics.com/comics/558.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Kaap schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:28:
[...]

Huhuh ze zullen bottom last staan zeker :') Zal wel meevallen en ergens in het midden/boven-midden staan en daarmee gewoon viable zijn.

Mensen moeten eens ophouden met die illusie dat middle of the pack niet viable zou zijn.

Verder verwijs ik naar:
[afbeelding]
Heb jij uberhaupt gekeken naar de changes? 8)7 Op verschillende fora is al gemeld dat firemages gewoon 100k DPS verliezen op vrij hoog ilvl. Dat is gewoon een nerf van 20-25%, en dan zijn ze echt dead last.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:19:
[...]

Is dit normal, hc, mythic? Wat is je itemlevel? Wat is je ehrps als je guarm solo'd?
Normal, (misschien niet geheel representatief.. but still :P )
Mijn ilvl is 853.

EHRPS zit gemiddeld op 190k. Vrij hoog (valt wel mee zie ik nu, op Ursoc is het 330K+), maar 65% van dmg taken is via stagger.
Dat betekent dus hoge dots, en geen spike dmg. Wat het makkelijker maakt voor de healers.

De healers waren inieder geval niet echt aan het klagen. Ik kon ten minste levend blijven, in tegenstelling tot mijn co-tanks :P

[ Voor 5% gewijzigd door demonic op 18-11-2016 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Xenomorphh schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:44:
[...]

Heb jij uberhaupt gekeken naar de changes? 8)7 Op verschillende fora is al gemeld dat firemages gewoon 100k DPS verliezen op vrij hoog ilvl. Dat is gewoon een nerf van 20-25%, en dan zijn ze echt dead last.
weten ze eens hoe wij locks ons standaard voelen :+

maar zijn nog ptr changes he dus kan nog veel veranderen :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik had gisteren een 3.5 miljoen Glacial Spike Crit in een mythic dungeon :D

Oh en een 21miljoen crit, maar dat was op de laatste baas van BRH met de damage increase buff. De spike in recount bij damage done toen ik die lande was GLORIOUS. Dat gevecht ook met 52% van alle damage afgesloten :)

Alleen aoe damage als frost is niet echt je-van-het. Met een fire and forget spell genaamd blizzard en een 1min cooldown frozen orb. Daarna hopen op cleaves met frostbolt en de cleave van GS. Arcane Explosion spam is echt veel hoger :)

MAAR BIG CRITS!

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel zelf geen mage, maar het "gejank" van MM hunters is met de huidige wijzigingen gewoon terecht., MM is al zo'n beetje dead last op Single target, maar door de manier waarop de fights in EN gedesigned zijn, zijn ze op de meeste bosses in de huidige setting gewoon goed tot erg goed omdat de bosses perfect zijn voor de MM hunter toolkit, ranged / spread cleave en ultra snel target switchen. Enige bosses waar Hunters zwaar under performen zijn Nyth en Ursoc Heroic eigenlijk, Mythic op beide bosses al weer minder omdat ze daar wel hun cleave niche kunnen gebruiken.

Kijk je echter naar de huidige stand van zaken op de huidige PTR build is de ranged cleave / Snelle target switching volledig weggenerfed / veranderd door spell changes samen met nog meer ST nerfs. Nu zijn de PTR cahnges nog niet eens zover dat Blizzard ze officieel kan aankondigen, dus ik verwacht zeker nog flink wat changes. Maar binnen de huidige PTR build zijn MM Hunters gewoon totaal "van de kaart geveegd" en gewoon totaal niet viable. Als dat bij Fire Mages hetzelfde is dan begrijp ik ook daar de klachten wel, al heb ik voor mages een stuk minder compassie, de laatste keer dat die een echt slechte tier hadden voor alle 3 de specs was geloof ik in TBC, dus die mogen best eens bottom of the barrel worden.

Maar goed, als ik even snel struin over de class forums op MMO champion zijn alle classes zo'n beetje totaal de grond in generfed op de 7.1.5 PTR als ik alle threads moet geloven, dus zal dat uiteindelijk wanneer alle changes doorgevoerd zijn en Blizzard ze allemaal opgenomen heeft in de patchnotes met Commentaar vast wel mee vallen.
Xenomorphh schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:20:
[...]

Het heeft er niet zozeer mee te maken dat je de beste spec moet zijn, maar dat je viable bent. Fire en MM zijn nu echter helemaal de grond in generfed waardoor ze niet viable zijn als dit live gaat. Het is niet oke als je veel tijd in een artifact steekt dat deze zometeen niets meer waard is. Maar bij het gebrek aan fireball/pyro buffs om de sustain damage te verhogen, is het logisch dat mensen wat salty worden.

En daarbij zijn mages en hunters helemaal niet de sterkste classes, ze zijn goed maar niet OP. Iets met S2M echter wel, en dat is nou net niet de grond in generfed.
Laten we eerlijk zijn, S2M is alleen OP in de handen van de beste top zoveel % van de SP's die S2M volledig tot in de puntjes beheersen, de maximale lengte eruit persen e.d., bij de mindere goden zijn ze gewoon goed, tot ronduit slecht, en zonder S2M zijn SP's gewoon niet viable in de handen van welke speler dan ook. Zolang Blizzard daar geen fix voor heeft kunnen ze S2M gewoon niet al te veel aanpassen.

Waar Fire en MM gewoon een zeer complete allround toolkit hebben die nergens echt slecht is, en in sommige situaties gewoon zwaar OP. Het is dus mijn inziens niet onlogisch dat deze specs aangepast worden. De manier waarop (iig bij MM hunters in deze eerste changes is echter ronduit slecht slecht te noemen). Dat ze niet waardeloos moeten worden, helemaal mee eens, maar de toolkit moet wel in lijn gebracht worden met andere classes, zeker bij firemages, MM is al in zoverre in lijn gebacht dat wanneer er niets te cleaven valt, de spec op dit moment live al een van de slechtste ST specs is, maar dat ze wat doen aan de superieure cleave is imho niet onlogisch, al moet het wel anders dan nu op de PTR gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Zo.... dat is nog flink klusje om die mounts te farmen.
Voorlopig maar even oude raids solo'en dan. Firelands staat toch wel hoog op mijn lijstje met de Flametalon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:12
Het probleem waar iedereen over valt bij in ieder geval de mages is dat men al hun tijd en resources in fire artifact heeft gestopt en dus eigenlijk opnieuw moet beginnen. Gelukkig is er AK zodat een offspec redelijk snel weer in lijn is te brengen.

Voor de pure dps classes is er bijna altijd wel een spec die minimaal middelmatig is. Switchen is echter een stuk lastiger dan in eerdere expansions.

Zelf ben ik gewoon al m'n offspecs aan het voorbereiden met relics en traits en dat gaat vrij redelijk. Voorlopig blijf ik gewoon fire spelen en ik zie wel wat er gebeurt met 7.1.5. Er zullen ongetwijfeld wijzigingen komen tov de huidige PTR. Zo niet is fire inderdaad onspeelbaar tenzij het een aoe feest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:53:
Het probleem waar iedereen over valt bij in ieder geval de mages is dat men al hun tijd en resources in fire artifact heeft gestopt en dus eigenlijk opnieuw moet beginnen.
Even ongeacht de changes bij fire mages en de vraag of dit enorme nerfs zijn: De 'klacht' dat mages ook aan andere specs AP moeten gaan spenderen vind ik een beetje overdreven. Ik speel hybrids. Mijn main spec is resto maar word ook regelmatig gevraagd om te tanken. Voor solo content vind ik een dps spec dan weer veruit het fijnste spelen en het is ook handig voor group content. Ik 'moet' dus sowieso 2 specs en bij voorkeur 3 specs levelen omdat je dan het meest flexibel bent tijdens group content. Natuurlijk is het één van de pro's van een pure dps spelen dat je dit niet per se hoeft te doen, maar imo zou iedere class eigenlijk in ieder geval aan twee specs AP 'moeten' spenderen. En laten we eerlijk zijn. Met AK is dat ook niet zo'n probleem.

Dat je als fire mage 1 spec had waar je eigenlijk niet van hoefde te switchen is/was een enorme luxe. Het levert ook meteen een probleem op. Omdat je al je AP in één spec kon dumpen werd je artifact erg sterk in vergelijking tot andere (met name hybrid) classes. Een erg sterk artifact icm een erg sterke spec versterkt elkaar en dan krijg je dit gedoe waarbij Blizz te zwaar nerfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08 18:23
Bartske schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:25:
[...]

Xavius mythic is zelfs makkelijker dan Odyn heroic :P

ik zou zelf zeggen dant Nythrenda, Spiderboss en Ursoc mythic makkelijker zijn dan Odyn HC.

Cenarius en Illgoth zijn dan weer een tikkeltje lastiger en Xavius is makkelijker dan alles, als je HC Xavius kunt doen, kun je ook mythic doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:53:
Het probleem waar iedereen over valt bij in ieder geval de mages is dat men al hun tijd en resources in fire artifact heeft gestopt en dus eigenlijk opnieuw moet beginnen.
Ze moeten helemaal niet opnieuw beginnen. Ze kunnen gewoon Fire blijven spelen. Maar men wil FOTM top 5 zijn, en dus QQ en reroll/respec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
Dennism schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:24:
[...]

Laten we eerlijk zijn, S2M is alleen OP in de handen van de beste top zoveel % van de SP's die S2M volledig tot in de puntjes beheersen, de maximale lengte eruit persen e.d., bij de mindere goden zijn ze gewoon goed, tot ronduit slecht, en zonder S2M zijn SP's gewoon niet viable in de handen van welke speler dan ook. Zolang Blizzard daar geen fix voor heeft kunnen ze S2M gewoon niet al te veel aanpassen.
Zonder S2M ben je echt wel viable op de meeste gevechten, Ursoc en Guarm momenteel uitgezonderd, het is alleen het probleem dat S2M zo extreem goed is, zelfs voor de middelmatige speler, dat je zonder S2M verbleekt tov shadow met S2M.

Zodra er wat te multidotten valt kun je makkelijk meekomen zonder S2M.
Illgnoth, Dragons, Odyn, Helya, Spiderbaas, allemaal fights waar je kunt multidotten en een redelijk hoge ToF uptime hebt. Op deze fights doe ik makkelijk mee met de top 5-8, voordat ik nog maar aan mn S2M void form begin. En ja, zodra je die begint schiet je omhoog naar 1e dps-er met een verschil van 1-2% tov de rest. Zonder zou je vanuit top 5-8 richting top 3 gaan vanwege de hogere execute damage. Gewoon viable dus imo.

Tis alleen dat S2M zo extreem goed is, dat iedereen het wel moet gebruiken ja. Vond het eigenlijk niet meer dan logisch dat S2M een nerf krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
abdus18 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:31:
[...]

Zonder S2M ben je echt wel viable op de meeste gevechten, Ursoc en Guarm momenteel uitgezonderd, het is alleen het probleem dat S2M zo extreem goed is, zelfs voor de middelmatige speler, dat je zonder S2M verbleekt tov shadow met S2M.

Zodra er wat te multidotten valt kun je makkelijk meekomen zonder S2M.
Illgnoth, Dragons, Odyn, Helya, Spiderbaas, allemaal fights waar je kunt multidotten en een redelijk hoge ToF uptime hebt. Op deze fights doe ik makkelijk mee met de top 5-8, voordat ik nog maar aan mn S2M void form begin. En ja, zodra je die begint schiet je omhoog naar 1e dps-er met een verschil van 1-2% tov de rest. Zonder zou je vanuit top 5-8 richting top 3 gaan vanwege de hogere execute damage. Gewoon viable dus imo.

Tis alleen dat S2M zo extreem goed is, dat iedereen het wel moet gebruiken ja. Vond het eigenlijk niet meer dan logisch dat S2M een nerf krijgt.
Dan is het misschien zo dat ik alleen met slechte tot middelmatige SP's speel, maar bijv. in M+ zie ik SP's relatief gezien met andere classes geen deuk in een pakje boter slaan, tenzij ze S2M gebruiken op de paar momenten dat het kan (terwijl M+ toch een groot deel van de End Game is nu), en in raids zijn ze bij ons, mijn alt vrienden raid en in de pugs waar ik zo nu en dan (niet vaak) in zit enkel in de onderste regionen te vinden, tot S2M gebruikt wordt en dan schieten ze ineens omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
Dennism schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:42:
[...]

Dan is het misschien zo dat ik alleen met slechte tot middelmatige SP's speel, maar bijv. in M+ zie ik SP's relatief gezien met andere classes geen deuk in een pakje boter slaan, tenzij ze S2M gebruiken op de paar momenten dat het kan (terwijl M+ toch een groot deel van de End Game is nu), en in raids zijn ze bij ons, mijn alt vrienden raid en in de pugs waar ik zo nu en dan (niet vaak) in zit enkel in de onderste regionen te vinden, tot S2M gebruikt wordt en dan schieten ze ineens omhoog.
Moet zeggen, zit zelf meestal ergens tussen de 85e-95e percentile. We hebben toch wel een stuk of 5-6 andere dps die dit ook halen, de rest zal er iets onder zitten. We hebben zelf nog een tweede SP, maar die is inderdaad een stuk minder (vaak zelfs 100k dps minder). Als ik die dan vergelijk met mezelf zie ik dat die vaak 20% minder void form uptime en 15-20% minder twist of fate uptime heeft. Allebei dingen die niks met S2M te maken.
In mythic + heb ik zelf niet super veel ervaring als shadow. Alles lager als M+10 is shadow inderdaad niet zo goed. Hoger dan M+10 en je wilt graag een shadow meenemen voor de paar keer surrender op bosses. Dan leeft ook alles op trash lang genoeg om te multidotten, dan kun je wel aardig meekomen als shadow, ik dan tenminste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/442e475a66c25cc0f31c1a20b23cb032.png

rofl

[ Voor 9% gewijzigd door Dennism op 18-11-2016 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
Zo zie je maar, mogen dan wel zo'n beetje de beste spelers zijn van hun class. Het draait toch meer om het teamwork etc :P
Mooi dat Method wint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Dat shadow priests zonder Surrender niet kunnen meekomen is onzin. Heb een week geleden een main change gedaan naar shadow priest (was windwalker monk). 860 item level. Ik krijg er bij de meeste bosses makkelijk 250k-300k uit (m.u.v. 2 fights in EN) en sta daarmee altijd in de top drie, terwijl de anderen vaak al een beter ilvl hebben. Moet ook nog de eerste SP tegenkomen die het echt beter doet dan mij. Surrender gebruik ik zelf niet (m.u.v. bij Xavius), omdat ik....net begonnen met SP en ik het nog wat lastig vind. Ben er langzaam mee aan het oefenen, maar het is niet dat je zonder Surrender niks betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ykathmann schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:55:
[...]

Holy Pala hier. Heb Corrupted Ashbringer, maar toch echt niet de hidden skin voor Holy hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 21:01:
[...]

Holy Pala hier. Heb Corrupted Ashbringer, maar toch echt niet de hidden skin voor Holy hoor.
Volgens mij bedoelde hij dat als je de hidden appearance hebt voor één spec en daar dan de 100 dungeons, 200 WQ's, etc. mee doet om de andere kleuren voor je hidden appearance te unlocken, dat je de andere kleuren dan ook unlocked voor de andere specs. Zelfs als je de hidden appearances voor deze specs pas later haalt.

Dat was bij mij ook het geval. Had de prot hidden appearance eerst, de retri later en als laatste de holy appearance. Maar de recolors unlockten allemaal op hetzelfde moment. Dus zolang je maar één hidden appearance hebt en deze gebruikt tijdens de WQ's, dungeons, etc. dan unlock je inderdaad ook de recolors voor de andere specs.

edit: Dus stel je hebt 200 WQ's gedaan met je Corrupted Ashbringer en je haalt daarna pas de hidden appearance voor je Holy/Protection spec, dan hoef je niet opnieuw 200 WQ's met deze appearances te doen. Je hebt dan ook de recolor voor deze appearances ge-unlocked.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe werkt dat trouwens met die dungeons, weet bijna zeker dat ik er wel een stuk of 100 gedaan heb op main en zeker 50+ op alt, maar mijn teller met dat script staat nog steeds op 7 ofzo en bij mijn alt op 5 geloof ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 01:33:
Hoe werkt dat trouwens met die dungeons, weet bijna zeker dat ik er wel een stuk of 100 gedaan heb op main en zeker 50+ op alt, maar mijn teller met dat script staat nog steeds op 7 ofzo en bij mijn alt op 5 geloof ik :(
Doe je die dungeons wel met de hidden artifact appearance? Als je de appearance niet geselecteerd hebt of een spec gebruikt waar je geen hidden appearance voor hebt dan telt het niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 01:56:
[...]

Doe je die dungeons wel met de hidden artifact appearance? Als je de appearance niet geselecteerd hebt of een spec gebruikt waar je geen hidden appearance voor hebt dan telt het niet mee.
Uiteraard, op beide 110's die ik heb, heb ik enkel een hidden appearance equipped. Alle andere colors heb ik dan ook al unlocked (200Wq's, 1000 player kills e.d.), ik kreeg het gevoel dat Dungeons alleen Random dungeons zou tellen. Echter vind ik nu net een 2de macro die bij Dungeons een heel ander resultaat geeft, namelijk 96 :)

Ter info:

Macro die ik eerst gebruikte:

code:
1
/run local _,_,_,a, b = GetAchievementCriteriaInfo(11152,1) local _,_,_,c, d = GetAchievementCriteriaInfo(11153,1) local _,_,_,e, f = GetAchievementCriteriaInfo(11154,1) print("Dungeons: "..a.."/"..b) print("WQs: "..c.."/"..d) print("Kills: "..e.."/"..f)

Nieuwe Macro alleen voor Dungeons:

code:
1
/run local a=0; local i=0; for i=1,11 do local _,_,_,x,b = GetAchievementCriteriaInfo(11152,i); a=a+x; i=i+1; if i==12 then print("Dungeons: "..a.."/"..b) end end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:18:
[...]

Uiteraard, op beide 110's die ik heb, heb ik enkel een hidden appearance equipped. Alle andere colors heb ik dan ook al unlocked (200Wq's, 1000 player kills e.d.), ik kreeg het gevoel dat Dungeons alleen Random dungeons zou tellen. Echter vind ik nu net een 2de macro die bij Dungeons een heel ander resultaat geeft, namelijk 96 :)

Ter info:

Macro die ik eerst gebruikte:

code:
1
/run local _,_,_,a, b = GetAchievementCriteriaInfo(11152,1) local _,_,_,c, d = GetAchievementCriteriaInfo(11153,1) local _,_,_,e, f = GetAchievementCriteriaInfo(11154,1) print("Dungeons: "..a.."/"..b) print("WQs: "..c.."/"..d) print("Kills: "..e.."/"..f)

Nieuwe Macro alleen voor Dungeons:

code:
1
/run local a=0; local i=0; for i=1,11 do local _,_,_,x,b = GetAchievementCriteriaInfo(11152,i); a=a+x; i=i+1; if i==12 then print("Dungeons: "..a.."/"..b) end end
Dat eerste script geeft bij mij ook een onrealistisch lage waarde aan. Dat kan niet kloppen. Het tweede komt meer in de buurt maar ook die lijkt niet alle instances meegeteld te hebben. Krijg de indruk dat de TW instances niet meegeteld zijn en het lijkt alsof mythics (+) ook ontbreken. Zal er eens op letten volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo hé, al bijna 30 uur geen nieuwe post in dit forum. Blijkbaar is iedereen druk aan het spelen dit weekend. Ik ben twee keer ingelogd maar na 15 minuten ook alweer uitgelogd. Na het doen van 1-2 WQ's was ik er wel weer klaar mee. Geen zin om iets te doen in het spel. Maakt ook niet uit. Genoeg andere leuke dingen om te doen in RL. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infectious
  • Laatst online: 14-10-2023
Oud speler hier, niet meer online geweest sinds het einde van Firelands in Cataclysm. Lees toch erg veel positieve berichten over Legion, en ik heb de komende maanden wat meer tijd om wat te spelen s'avonds. Dus misschien toch een idee om het te proberen, zien hoe het is.

Nu snap ik dat er ondertussen vrijwel niets meer hetzelfde zal zijn, maar ik moet toch een keuze maken op basis van m'n oude characters. Ik heb eigenlijk altijd voornamelijk PvE gespeeld, dus dat zal nu ook wel weer zo zijn. Verder heb ik in Vanilla en TBC alleen maar als healer holy priest gespeeld, WOTLK vooral DPS als warlock, en toen cataclysm als melee DPS en zo nu en dan offtank als warrior.

Ik probeer nu een beetje te bedenken wat leuk is om weer op te pakken. Healen was toendertijd toch wel flink eentonig, is dat ondertussen anders? Nog steeds vooral naar frames kijken en zo nu en dan out of the fire, of doe je al iets meer mee? Op basis van vroeger denk ik eigenlijk gewoon aan warrior, ook omdat melee DPS (in mijn ervaring) wat meer op moet letten. Hoe is het met warrior DPS, zit er wat complexiteit bij of is je optimale rotation eenvoudig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Heeft iemand nog meegedaan aan de nostalrius / elysium stress test ? (Vanilla server)

http://i.imgur.com/1XHnGb7.png

wat mooie lvl 1- lvl 5 World pvp op duskwood bridge (alliance vs horde)

edit:

en er hoort natuurlijk een 40 man lvl 1 raid van Hogger bij:

https://i.redd.it/ec9oe0wn8tyx.png

[ Voor 62% gewijzigd door Odysseus87 op 20-11-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 18:04:
Zo hé, al bijna 30 uur geen nieuwe post in dit forum. Blijkbaar is iedereen druk aan het spelen dit weekend. Ik ben twee keer ingelogd maar na 15 minuten ook alweer uitgelogd. Na het doen van 1-2 WQ's was ik er wel weer klaar mee. Geen zin om iets te doen in het spel. Maakt ook niet uit. Genoeg andere leuke dingen om te doen in RL. :)
Lekker weekendje weg met m'n meisje. Dus geen WoW of pc hier. Mis het ook niet. Morgenavond weer wat spelen wellicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Gisteren was mijn lucky day. Begonnen met mijn rondje Emissary quest op de warrior. Met het kistje openen kreeg ik Ayala's Stone Heart \o/ Daarna was mijn DK aan de beurt en bij het openen van dat kistje kreeg ik Service of Gorefiend \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Infectious schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:16:
Hoe is het met warrior DPS, zit er wat complexiteit bij of is je optimale rotation eenvoudig?
Arms: mindnumbing simpele rotatie, frustrerende RNG
Fury: simpele rotatie, iet wat frustrerende RNG

De betere melee specs voor endgame content momenteel toch wel Enhancement Sham, WW Monk, Havoc DH en Frost DK. Gezien Cata jouw laatste expansion was, Monk en Demon Hunter zijn nieuwe classes voor jou.

Wat betreft healing, in M+ ga je genoeg uitdaging krijgen als healer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
Kaap schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 21:01:
[...]

De basis skin van de hidden artifact heb ik ook niet, die moet ik gewoon nog halen. Maar die extra recolors die je krijgt voor world quests, honorable kills en dungeons, die blijken wel voor alle drie de specs tegelijk vrijgespeeld te worden. Of dit een bug was/is, die gefixt is weet ik niet. Maar ik kon iig wel de recolor van 1000 honorable kills en 200 world quests ook van holy equippen ca. 2 weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WOOP WOOP!

108,5 op m'n warlock :+ Binnenkort dus de warrior shelven, en vol gaan knallen op de warlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Hop hop!

Gister weer ToV Normal in (tweede keer sinds release).
Helaas moest een van onze healers na guarm weg, en is mijn co-tank gaan healen.
De main-tank van mijn oude HC guild (uit de wotlk-tijd) was online en kwam ons bij Helya helpen.

Gister dus onze eerste guildclear op ToV normal gehad (tevens ook 1e keer voor de helpende tank).
En mijn oude maat overweegt te transferen naar onze realm en guild :D

https://www.warcraftlogs.com/reports/gFZKPbhwmpC6Xxak

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:21:
Hop hop!

Gister weer ToV Normal in (tweede keer sinds release).
Helaas moest een van onze healers na guarm weg, en is mijn co-tank gaan healen.
De main-tank van mijn oude HC guild (uit de wotlk-tijd) was online en kwam ons bij Helya helpen.
https://www.warcraftlogs.com/reports/gFZKPbhwmpC6Xxak
GZ! :)
Als je aan je DH tank vraagt, wat de difficulty is van Odyn en Guarm. wat zou hij dan zeggen?:P
(mbt. gebruik van cooldowns, en hoe vaak die spotheals nodig heeft enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 20 november 2016 @ 21:35:
[...]
Lekker weekendje weg met m'n meisje. Dus geen WoW of pc hier. Mis het ook niet. Morgenavond weer wat spelen wellicht. :)
Doe je goed :)
Ik heb ook WoW niet aangeraakt. Wel wat Skyrim gespeeld.

Ben weer gaan sporten dus lekker naar de sportschool geweest
WoW sub is gecancelled en kan nog tot 27 november spelen dacht ik.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:29:
[...]

GZ! :)
Als je aan je DH tank vraagt, wat de difficulty is van Odyn en Guarm. wat zou hij dan zeggen?:P
(mbt. gebruik van cooldowns, en hoe vaak die spotheals nodig heeft enzo)
Ik zal hem eens vragen :P ..
Ik merk als Prot Pally dat Guarm echt een bitch is.
Zo. Veel. Damage.
Vooral als je ook maar 1 klap de mitigation niet up hebt, woppa, krijg je even een klap van ruim 75% HP o_o

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 19:54
Hoi allemaal,

Ik wil weer is beginnen met een potje WoW na 2013..moet ik de 2 expansions na pandaria nog kopen? of kan ik de laatste (legion) kopen en is dit voldoende?

Ook vraag ik me af welke realm momenteel goed bezet is kwa nederlands? en balance tussen horde en alliance.. zit zelf momenteel op bloodfeather en builderfist.

Graag hoor ik ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Keesknd schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:41:
Hoi allemaal,

Ik wil weer is beginnen met een potje WoW na 2013..moet ik de 2 expansions na pandaria nog kopen? of kan ik de laatste (legion) kopen en is dit voldoende?
Als je je bestaande account weer inschakelt, kan je sowieso tot de laatste expansion spelen, alleen Legion moet je dan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Keesknd schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:41:
Hoi allemaal,

Ook vraag ik me af welke realm momenteel goed bezet is kwa nederlands? en balance tussen horde en alliance.. zit zelf momenteel op bloodfeather en builderfist.

Graag hoor ik ervan!
Je moet. zoals aal aangegeven, alle epxansions tot en met Draenor in bezig hebben, wil je legion kunnen spelen. Ook legion moet je dan uiteraard aanschaffen.
Als je op jouw account dus tot en met Pandaria hebt, moet je dus Warlords of Draenor en Legion kopen.

Wat betreft NL servers:
Ik geloof dat de server van de tweakers guild redelijk NL heavy is, en sowieso de tweakers guild NL is als ik mij niet vergis.

Bij ons zitten bv aardig wat nederlanders, maar ik eis dat de voertaal in de guild engels is, dus daar heb je niet veel aan :P

Hier heb je ook een lijstje met guilds en toelichting van tweakers:
https://docs.google.com/s...yNJEbQ/edit#gid=276388581

[ Voor 7% gewijzigd door Darkfreak op 21-11-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Vrijdagavond begonnen met een nieuwe Mage en daarnaast ook met een Lock. Mage inmiddels op 20 en Lock staat op 10.

Wel een verschil in levelen zeg. Waar je met een Mage een mob vrijwel altijd neer hebt voordat deze je bereikt (mede door die 50% buff van Frostbolt) krijgt de Lock altijd flinke klappen, want die heeft wel 5 of 6 Shadow bolts nodig om een mob neer te krijgen. Denk dat ik Affliction in ga wisselen, maar nog geen idee welke spec ik moet gaan kiezen. Deze week de Lock eens rustig naar 20 brengen en kijken of ze dan beter gaat bevallen dan nu :P

Kan je nu inmiddels al onbeperkt switchen tussen alle specs of is het nog steeds één main en één off spec.

[ Voor 8% gewijzigd door EJSchuiteman op 21-11-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
Dank je!

Oke dan ga ik deze eerst aanschaffen! wat realm betreft kijk ik het nog even aan!
Darkfreak schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:45:
[...]

Je moet. zoals aal aangegeven, alle epxansions tot en met Draenor in bezig hebben, wil je legion kunnen spelen. Ook legion moet je dan uiteraard aanschaffen.
Als je op jouw account dus tot en met Pandaria hebt, moet je dus Warlords of Draenor en Legion kopen.

Wat betreft NL servers:
Ik geloof dat de server van de tweakers guild redelijk NL heavy is, en sowieso de tweakers guild NL is als ik mij niet vergis.

Bij ons zitten bv aardig wat nederlanders, maar ik eis dat de voertaal in de guild engels is, dus daar heb je niet veel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
EJSchuiteman schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:54:
Vrijdagavond begonnen met een nieuwe Mage en daarnaast ook met een Lock. Mage inmiddels op 20 en Lock staat op 10.

Wel een verschil in levelen zeg. Waar je met een Mage een mob vrijwel altijd neer hebt voordat deze je bereikt (mede door die 50% buff van Frostbolt) krijgt de Lock altijd flinke klappen, want die heeft wel 5 of 6 Shadow bolts nodig om een mob neer te krijgen. Denk dat ik Affliction in ga wisselen, maar nog geen idee welke spec ik moet gaan kiezen. Deze week de Lock eens rustig naar 20 brengen en kijken of ze dan beter gaat bevallen dan nu :P
Ik zou affliction even proberen en dan met de void walker. Normaal moet het een dikke faceroll zijn, weet alleen niet welke spells je early levels tot je beschikking heb. Op 110 ben je gewoon indestructible tijdens bv world quests.

Oja, en als je dan eeeeven niet oplet wanneer je teveel gepulled heb, dan is er altijd nog soulstone en kun je gelijk weer door.

[ Voor 6% gewijzigd door Rhain op 21-11-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Keesknd schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:54:
Dank je!

Oke dan ga ik deze eerst aanschaffen! wat realm betreft kijk ik het nog even aan!

[...]
Behalve Legion dien je verder niks meer aan te schaffen. Alle expansions tot en met Warlords of Draenor zitten in de zogenaamde battle chest van Blizzard. Deze battle chest wordt meer gezien als de basis game tegenwoordig en iedere account zal alles hiervan bevatten. En bij een nieuwe expansion wordt de huidige weer toegevoegd aan deze battle chest. Zo was WoD volgens mij al sinds patch 7.0 (Legion pre-patch) onderdeel van de battle chest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:30:
[...]

Ik zal hem eens vragen :P ..
Ik merk als Prot Pally dat Guarm echt een bitch is.
Zo. Veel. Damage.
Vooral als je ook maar 1 klap de mitigation niet up hebt, woppa, krijg je even een klap van ruim 75% HP o_o
Ik vind het een geweldig gevecht :P als monk kan ik prima met de dmg overweg, veel is physical. dus ik solo groot gedeelte van de boss. en je kan redelijk goed inschatten wanneer je dood gaat.
Maar inderdaad als ik geen mitigation up heb kost het mij vaak iets meer als 75% xD.
by far de meest intensieve bossfight die ik gespeeld heb tot nu toe.

(kleine note, ik ben ilvl 853 :P zag dat jullie iets hoger waren xD )

Hopelijk volgende week een stabiel raidteam, zodat ik het gevecht kan streamen. Kan een leuke in-sight geven over hoe monks zo'n gevecht doen :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:53:
[...]

Ik vind het een geweldig gevecht :P als monk kan ik prima met de dmg overweg, veel is physical. dus ik solo groot gedeelte van de boss. en je kan redelijk goed inschatten wanneer je dood gaat.
Maar inderdaad als ik geen mitigation up heb kost het mij vaak iets meer als 75% xD.
by far de meest intensieve bossfight die ik gespeeld heb tot nu toe.

(kleine note, ik ben ilvl 853 :P zag dat jullie iets hoger waren xD )

Hopelijk volgende week een stabiel raidteam, zodat ik het gevecht kan streamen. Kan een leuke in-sight geven over hoe monks zo'n gevecht doen :P 8)
Ik weet niet veel van monks, maar als ik t goed begrijp vreet jullie stagger een groot deel van de inc dmg die je vervolgens kunt mitigaten of zoiets? Of het werd als DoT of wat was het?

Maar verder vind ik Guarm niet echt een lastig of bijzonder gevecht.
Redelijk simpel en bijna saai als tank imo (vooral veel stilstaan en zorgen dat je mitigation en selfheals blijven komen).

Helya en Odyn vind ik dan een stuk leuker (en lastiger ook) ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
Oke, maar dat is dus in tegenstelling tot reactie van Darkfreak. Wie heeft er nou gelijk:P?
Noiz schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:41:
[...]

Behalve Legion dien je verder niks meer aan te schaffen. Alle expansions tot en met Warlords of Draenor zitten in de zogenaamde battle chest van Blizzard. Deze battle chest wordt meer gezien als de basis game tegenwoordig en iedere account zal alles hiervan bevatten. En bij een nieuwe expansion wordt de huidige weer toegevoegd aan deze battle chest. Zo was WoD volgens mij al sinds patch 7.0 (Legion pre-patch) onderdeel van de battle chest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:57:
[...]

Ik weet niet veel van monks, maar als ik t goed begrijp vreet jullie stagger een groot deel van de inc dmg die je vervolgens kunt mitigaten of zoiets? Of het werd als DoT of wat was het?

Maar verder vind ik Guarm niet echt een lastig of bijzonder gevecht.
Redelijk simpel en bijna saai als tank imo (vooral veel stilstaan en zorgen dat je mitigation en selfheals blijven komen).

Helya en Odyn vind ik dan een stuk leuker (en lastiger ook) ^^
als AM up is, veranderd 80% van (phyiscal)dmg naar een DoT. welke je met een andere spell "Purify Brew(PB)" voor 50% kan verwijderen. alleen je AM en PB zitten op zelfde shared CD en charges.
Dat maakt het voor monks uitdagend.
(p.s. stagger is 70% van mijn dmg intake. dat daadwerkelijk van mijn HP af gaat. multi-headed is 40% miss door mijn mastery passive welke dodge chance verhoogd :) )

Als ik het solo dan loop ik wel op mijn teentjes hoor, dat is het gene wat het leuk maakt voor mij. als straks overgeared ben, dan zal dat ook allemaal wel meevallen :P
Odyn solo ik ook, maar dat is minder straffend als guarm. voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
Oke, maar dat is dus in tegenstelling tot reactie van Darkfreak. Wie heeft er nou gelijk:P?
Darkfreak schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:45:
[...]

Wat betreft NL servers:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Keesknd schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:04:

[...]
Je hoeft alleen maar Legion aan te schaffen. Je hebt nu tot en met Warlords of Draenor gekoppeld aan je account wanneer je weer inlogt. Dus zonder Legion kan je tot level 100 levelen als je dat zou willen alvast.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korte versie:

Standard edition = alle content tot! de huidige expansion. Je zal altijd alleen maar de laatste expansion te hoeven kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Keesknd schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:04:
[...]
EJSchuiteman schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:21:
[...]
Je hoeft alleen maar Legion aan te schaffen. Je hebt nu tot en met Warlords of Draenor gekoppeld aan je account wanneer je weer inlogt. Dus zonder Legion kan je tot level 100 levelen als je dat zou willen alvast.
corset schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:25:
Standard edition = alle content tot! de huidige expansion. Je zal altijd alleen maar de laatste expansion te hoeven kopen.
Zoals hierboven aangegeven moet je dus enkel Legion kopen.

Ik was niet op de hoogte dat expansions in de 'standaard' versie ingevoegd worden wanneer er een nieuwe uit komt (ik heb ieder jaar netjes de nieuwe expac gekocht namelijk :P).

My bad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Noiz schreef op zondag 20 november 2016 @ 23:35:
Gisteren was mijn lucky day. Begonnen met mijn rondje Emissary quest op de warrior. Met het kistje openen kreeg ik Ayala's Stone Heart \o/ Daarna was mijn DK aan de beurt en bij het openen van dat kistje kreeg ik Service of Gorefiend \o/
No comment en iets over geluk is :P

Maar gratz met je mooie loot!

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48
Op mijn main char (prot pally) heb ik ook eindelijk mijn eerste legendary ontvangen. En natuurlijk was het de ring |:( Dankzij de crit en de rare proc heb ik er helemaal geen nut van jammer genoeg.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kapoen schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:44:
Op mijn main char (prot pally) heb ik ook eindelijk mijn eerste legendary ontvangen. En natuurlijk was het de ring |:( Dankzij de crit en de rare proc heb ik er helemaal geen nut van jammer genoeg.
Die gaat na de rework een stuk beter worden voor protpally tho :)

'Now also triggers from interrupt. Now grants 25% Haste, up from 15%. Now has a 30 sec CD.'

25% haste iedere keer als je interrupt is niet bad.
Nog steeds en crap legendary vergeleken met de meeste overige drops.
Maar wel beter dan in zijn huidige staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Darkfreak schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:49:
[...]

'Now also triggers from interrupt. Now grants 25% Haste, up from 15%. Now has a 30 sec CD.'

Haha, met die verandering ga je er voor zorgen dat iedereen vooraan in de interupt rotatie komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

thundermo schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:50:
[...]

Haha, met die verandering ga je er voor zorgen dat iedereen vooraan in de interupt rotatie komt :)
Iedereen met die crap ring ja XD ..
Indirect hopelijk een aanzet voor DPS om wat minder te slacken met hun interrupts (en ze ook te timen).?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
Darkfreak schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:52:
[...]

Iedereen met die crap ring ja XD ..
Indirect hopelijk een aanzet voor DPS om wat minder te slacken met hun interrupts (en ze ook te timen).?
Na de eerste interrupt alle interrupts op cd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Darkfreak schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:49:
[...]

Haste kan ik altijd gebruiken als prot pally, maar crit blijft toch aan de onderkant van mijn prioriteitenlijst vrees ik. Tenzij dat ook aangepast wordt door Blizzard. Die trigger op interrupts is wel fijn, avengers shield ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kapoen schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:54:
[...]

Haste kan ik altijd gebruiken als prot pally, maar crit blijft toch aan de onderkant van mijn prioriteitenlijst vrees ik. Tenzij dat ook aangepast wordt door Blizzard. Die trigger op interrupts is wel fijn, avengers shield ftw :)
Ik ken het gevoel (main zelf een prot pally) :P.
Zie het zo .. Ookal is Crit onze meest crap stat .. At least it gives chance to parry.

Doet me gelijk denken aan een idioot uit onze guild (loser waar ik hier al vaker over heb geklaagd xD)..
Die was aan het beweren dat ik crit-starved was als protection paladin.
Opmerking kwam nadat ik een item linkte dat de nieuwe wow upgrade functie als upgrade zag.
Hij was het daar helemaal mee eens. Want ik moest crit stacken. Want dat gaf me parry.
En ik had veel te weinig crit volgens hem.

Sinds die dag staat hij en al zijn alts op ignore bij mij .. Had er echt genoeg van (gezien ik hem niet mag kicken :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Ook ik heb gisteren mn 1e legendary mogen looten:

http://www.wowhead.com/item=137086

Snap alleen de special niet zo goed, met een non greater blessing heal je dus nu ook de target, iets waar ik als prot dus weinig aan heb, tenzij ik mezelf een BoP/BoF geef....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Darkfreak schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:58:
[...]

Ik ken het gevoel (main zelf een prot pally) :P.
Zie het zo .. Ookal is Crit onze meest crap stat .. At least it gives chance to parry.

Doet me gelijk denken aan een idioot uit onze guild (loser waar ik hier al vaker over heb geklaagd xD)..
Die was aan het beweren dat ik crit-starved was als protection paladin.
Opmerking kwam nadat ik een item linkte dat de nieuwe wow upgrade functie als upgrade zag.
Hij was het daar helemaal mee eens. Want ik moest crit stacken. Want dat gaf me parry.
En ik had veel te weinig crit volgens hem.

Sinds die dag staat hij en al zijn alts op ignore bij mij .. Had er echt genoeg van (gezien ik hem niet mag kicken :( )
Ik heb wel helaas redelijk wat crit rating op mijn gear, omdat op een gegeven moment het verschil in ilevel tussen oude en nieuwe items zo groot was dat ik wel over moest. Zeker als er dan ook nog haste of versatility op zat kon ik de boost in stamina niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
EelcoB schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:01:
Ook ik heb gisteren mn 1e legendary mogen looten:

http://www.wowhead.com/item=137086

Snap alleen de special niet zo goed, met een non greater blessing heal je dus nu ook de target, iets waar ik als prot dus weinig aan heb, tenzij ik mezelf een BoP/BoF geef....
Ik weet niet of het ook voor prot geldt, maar die belt krijgt een enorme buff voor ret binnenkort. Extra damage tijdens Avenging Wrath/Crusade oid. Wordt in een klap een van de beste legendaries.
New effect: Grants an additional 70% healing done (35% for Holy) and an additional 25% damage done while Avenging Wrath / Crusade is active.
- mmo-champion

[ Voor 12% gewijzigd door PickleRick op 21-11-2016 12:09 . Reden: mmo-champion quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
ykathmann schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:07:
[...]

Ik weet niet of het ook voor prot geldt, maar die belt krijgt een enorme buff voor ret binnenkort. Extra damage tijdens Avenging Wrath/Crusade oid. Wordt in een klap een van de beste legendaries.

[...]
- mmo-champion
Dan heb ik er iig nog iets aan als ik ret speel, al ben ik aardig verrast met prot spelen, ik kan ontiegelijk veel hebben, en mn damage valt me ook niet tegen t.o.v. ret

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kapoen schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:04:
[...]

Ik heb wel helaas redelijk wat crit rating op mijn gear, omdat op een gegeven moment het verschil in ilevel tussen oude en nieuwe items zo groot was dat ik wel over moest. Zeker als er dan ook nog haste of versatility op zat kon ik de boost in stamina niet laten liggen.
Ow ik heb ook op 5/14 items crit zitten:
http://eu.battle.net/wow/...onblight/Bernadett/simple

Soms kom je er niet onderuit helaas.
Volgens hem moest ik echter veel meer crit stacken omdat ik crit starved was volgens hem :P.

Zelf geef ik de voorkeur altijd aan Haste/Vers of Haste/Mastery.

Maar gezien ik ook rekening houd met mijn TMI staat daarboven dus Armor en Stamina.
Beide waarden zijn direct gekoppeld aan ilvl.
Dus als op een gegeven moment een item zodanig veel ilvls meer heeft (bv van 845 -> 865) kan het zijn dat bv een item met crit/mastery beter scored omdat de Stamina/Armor gain zo veel hoger is.
ykathmann schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:07:
[...]
De waist gaat na de rework inderdaad een mooi all-around item worden.
De 70% healing buff is geweldig voor Prot pally en hun self-heal.
De Wrath buff is geweldig voor Ret pally (als prot boeit dmg mij minder, maar mooie bonus alsnog ook voor prot)
En ook de 35% healing buff is gewoon nice voor Holy pally.

Kijk er echt naar uit!

De neck gaat ook al zo een mooie rework krijgen ;o

[ Voor 26% gewijzigd door Darkfreak op 21-11-2016 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Darkfreak schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:14:
[...]

En ook de 35% healing buff is gewoon nice voor Holy pally.
Is zelfs redelijk ziekelijk te noemen. Avenging wrath gaf ons al 35% increased healing en 20% increased crit gedurende 20 seconde. Daar nog eens een additionele increase van 35% erbij, maakt het een een ziekelijke healing cooldown ^^. Nu wil ik wel heel erg graag die belt hebben :9~
Pagina: 1 ... 55 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.