"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Dat doe ik ook maar ik heb een back log van games dat de spuigaten uitloopt hehe.Carthrax schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 08:38:
[...]
Gewoon combineren en spelen waar je op dat moment zin in hebt. Ik speel op dit moment ook BF1 dus ben nu een beetje heen en weer aan het schipperen tussen WoW en BF1.
Ben nu bezig met Skyrim SE en dat is al een enorme timesink en dan staan nog klaar Bioshock collection, Civ6, Wolfenstein, Dragon Age Inquisition, Witcher 3 GOTY.
Heb eigenlijk geen tijd voor WoW meer en daarnaast ben ik niet helemaal weg van Legion.
Tijd voor een break
FUMES et CARNES
Ik heb het in het donkere verleden van WoW ook regelmatig voorbij zien komen. Mensen starten een casual guild en een groep daarvan wil het daarna langzaam omtoveren tot een wat meer softcore raiding guild.RustStorm schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:17:
[...]
Dat is dan wel geruststellend toch? Wel jammer dat mensen weg blijven gaan. Wat is nu het idee van de guild die je gestart bent? Want volgens mij was casual en gezellig prioriteit toch?Of gaan jullie je nu focussen op meer raiden?
Op 1 of andere manier levert dat altijd wel een beetje drama op.
Mijn vorige guild wou van semi-casual naar semi-hardcore, voor serverfirst gaan, stootte heleboel van hun ongeschikte mensen af van het raidteam naar social rank, voerde elitaire houding in en vormde elite cliques.
Ik ben daarna weggegaan. Ik geloof dat ze nu server 32th zijn met 3/7M. GG on serverfirst whisperde ik onlangs nog naar enkele van hun elitists
Guild message of the day "gear up so we can try some raiding."
Nou, we hebben toch wel 4 gasten van level 110 in de guild. Success.
Ik ben daar ook weg zodra ik level 110 ben zodat ik een guild kan vinden die mij op weg kan helpen met raiden.
Met deze games in je backlog heb je de komende 60 jaar geen tijd meer...ergens voorIusedto schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:30:
[...]
Dat doe ik ook maar ik heb een back log van games dat de spuigaten uitloopt hehe.
Ben nu bezig met Skyrim SE en dat is al een enorme timesink en dan staan nog klaar Bioshock collection, Civ6, Wolfenstein, Dragon Age Inquisition, Witcher 3 GOTY.
Heb eigenlijk geen tijd voor WoW meer en daarnaast ben ik niet helemaal weg van Legion.
Tijd voor een break
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Met je alliance karakter een grey item op de auction house zetten en met je horde karakter kopen voor het geld wat je wil sturen.Xanthian schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 07:38:
Ik kwam er alleen achter dat ik geen gold kan sturen van Horde naar Alliance. Dus ik had een probleem toen ik een Riding skill wou kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Blitzdoctor op 15-11-2016 10:06 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Uiteraard ken ik de inhoud van t gesprek niet. Jammer, maar herkenbaar. Ik krijg mezelf ook steeds minder gemotiveerd. Met een paar kleine pauzes ook sinds 2005 bezig. Welk spel kan dat evenaren, geen, maar het houdt een keer op vrees ik.hmr schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:03:
Nadat wij Xavius HC hebben gecleared heb ik kort een gesprek gehad met de guildleader en naar aanleiding van dat gesprek ben ik gaan twijfelen of ik WoW nog wel de moeite waard vind. Uiteindelijk ben ik gisteravond tot de conclusie gekomen dat ik behaald heb wat ik wil halen en dat deze expansion leuk vond/vind maar dat mijn motivatie na dat gesprek volledig is weggevaagd. Gister heb ik dan ook mijn sub gecancelled en WoW van de computer gegooid. Ik denk dat het na begonnen te zijn in vanilla een keer mooi is geweest. Zonde, het blijft een mooi spel. Maar goed op een gegeven moment is het een keertje klaar.
Hmm, slim.Blitzdoctor schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:06:
[...]
Met je alliance karakter een grey item op de auction house zetten en met je horde karakter kopen voor het geld wat je wil sturen.
Hier had ik nog niet even aan gedacht.
Gaan we even doen.
Alleen werkt dit niet. Je kan geen item kopen van je eigen account op AH, ook niet als het verschillende facties zijn. Dan zal je toch iemand anders moeten regelen om je hierin te helpen waarbij je de andere persoon iets op AH laat zetten.Xanthian schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:08:
[...]
Hmm, slim.
Hier had ik nog niet even aan gedacht.
Gaan we even doen.
Verwijderd
Ook niet als je het op een neutral AH in Booty Bay of Gadgetzan post? Kan me herinneren dat ik vroeger zo een heleboel horde pets ge-transfered heb naar Alliance side. Maar waarschijnlijk heb ik dit op meerdere accounts gedaan.Noiz schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:13:
[...]
Alleen werkt dit niet. Je kan geen item kopen van je eigen account op AH, ook niet als het verschillende facties zijn. Dan zal je toch iemand anders moeten regelen om je hierin te helpen waarbij je de andere persoon iets op AH laat zetten.
Wat overigens wel gewoon kan is: Koop een battlepet op één faction. Voeg deze toe aan je pets. Log in op de andere faction. Stop de battlepet weer in een kooi en zet deze op de AH.
Vroeger ging het via de Booty bay AH, omdat dat een neutraal gebied was voor zowel horde als Alliance. Of hierin iets is veranderd weet ik niet...Noiz schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:13:
[...]
Alleen werkt dit niet. Je kan geen item kopen van je eigen account op AH, ook niet als het verschillende facties zijn. Dan zal je toch iemand anders moeten regelen om je hierin te helpen waarbij je de andere persoon iets op AH laat zetten.
Ook via neutral AH was dit nooit mogelijk. Zijn altijd 2 verschillende accounts voor nodig geweest. Er zijn nu trouwens alleen nog maar neutral AH's.Tarz schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:17:
[...]
Vroeger ging het via de Booty bay AH, omdat dat een neutraal gebied was voor zowel horde als Alliance. Of hierin iets is veranderd weet ik niet...
Makkelijkste manier als je dit solo wilt doen is inderdaad middels battle pets, maar de vraag is dan hoe snel je die verkocht krijgt. Wil je dit snel gedaan krijgen, zou ik toch iemand vragen die je hierbij kan helpen.
Oh ok, dacht dat dit gewoon kon door cheap items er voor veel gold op te zetten en terug te kopen via andere faction. My bad, zelf nooit gedaan, nooit een Alliance character gehad sinds 2006Noiz schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:19:
[...]
Ook via neutral AH was dit nooit mogelijk. Zijn altijd 2 verschillende accounts voor nodig geweest. Er zijn nu trouwens alleen nog maar neutral AH's.
Makkelijkste manier als je dit solo wilt doen is inderdaad middels battle pets, maar de vraag is dan hoe snel je die verkocht krijgt. Wil je dit snel gedaan krijgen, zou ik toch iemand vragen die je hierbij kan helpen.

Ik heb nu mining geleveled en wat ore verkocht op de AH. Dus ik heb nu 150 gold. Genoeg voor riding skill. Flying heb ik toch niet direct nodig. Na level 60 gebruik ik een boost en op Broken Islands kan ik toch vliegen. Volgens mij verdien ik ruim 5.000 á 10.000 gold met levelen in Legion dus komt dan wel weer goed.
Professions wisselen
Flying kopen
Specs wisselen
Transmoggen
Scheelt voor de gemiddelde Altoholic een hoop tijd en inlogschermen -_-
Ik heb iedere class op 100+ maar dit zijn niet bepaald de zaken die ik hinderlijk vind. Enige wat ik zou willen kunnen doen middels een character manager/app zijn de class hall dingen die nu al in de Legion app zijn verwerkt.Tarz schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:32:
Ze moeten eigenlijk een soort character manager maken waarin je (bijvoorbeeld in de app of op je login screen) een aantal handelingen kan uitvoeren als
Professions wisselen
Flying kopen
Specs wisselen
Transmoggen
Scheelt voor de gemiddelde Altoholic een hoop tijd en inlogschermen -_-
De zaken die jij benoemt zijn dingen die of eenmalig zijn (flying kopen) of om de zoveel tijd veranderd. Professions verander ik bijvoorbeeld nauwelijks en die ene keer dat ik het verander, log ik dat character wel even in
Snap ook niet waarom je specs zou willen kunnen wisselen middels een character planner. Als je dat character op dat moment toch niet speelt, wat is het nut ervan om de spec te veranderen?
Onder het mom van "niet omdat het moet...."... Het lijken me handige dingen die simpel zijn toe te voegen. Ik zou het handig vinden in elk geval.Noiz schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:38:
[...]
Ik heb iedere class op 100+ maar dit zijn niet bepaald de zaken die ik hinderlijk vind. Enige wat ik zou willen kunnen doen middels een character manager/app zijn de class hall dingen die nu al in de Legion app zijn verwerkt.
De zaken die jij benoemt zijn dingen die of eenmalig zijn (flying kopen) of om de zoveel tijd veranderd. Professions verander ik bijvoorbeeld nauwelijks en die ene keer dat ik het verander, log ik dat character wel even inHetzelfde geldt eigenlijk voor transmogs. Daar verander ik ook nauwelijks in en als ik dat doe, ben ik dat character ook aan het spelen en toch ingelogd.
Snap ook niet waarom je specs zou willen kunnen wisselen middels een character planner. Als je dat character op dat moment toch niet speelt, wat is het nut ervan om de spec te veranderen?
Verder gisteren de Corrupted Ashbringer gehaald, al speel ik eigenlijk alleen maar prot wou ik toch hebben
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Mja, noodzaak. Merk dat ik er nog nauwelijks naar omkijk nu tenzij ik een nieuwe alt naar 110 heb gebracht. Op een gegeven moment heb je al je champions op max ilvl zetten met de juiste equipment en dan begin je die missions te skippen (althans, ik doe ze niet meerTeunis schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:44:
Om heel eerlijk te zijn vindt de noodzaak van legion app eigenlijk absurd, voelt onderhand een facebook game in dat opzicht.
Verder gisteren de Corrupted Ashbringer gehaald, al speel ik eigenlijk alleen maar prot wou ik toch hebben
Wat ik met name handig vind is het recruiten van nieuwe champions en ophalen van equipment/AK upgrades. En dat komt met name doordat ik de indelingen van sommige class halls niet fijn vind hiervoor
Heb de raid om 10 uur, na 1.5 uur wipen, gecalled en gezegd dat mensen maar lekker de rest van de avond vrij moeten nemen en woensdag met nieuwe frisse zin ToV op het programma staat. Geen idee of het gebeurd, ik als 1 van de drie healers ben een paar dagen niet online en de back-ups die we hebben hebben ook de attendance van een platgeslagen poffertje.
Moet wel zeggen dat ik Helya een interesssante fight vind, er gebeurd lekker veel.
Nooit geweten dat dat niet kon op hetzelfde account.Noiz schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:19:
[...]
Ook via neutral AH was dit nooit mogelijk. Zijn altijd 2 verschillende accounts voor nodig geweest. Er zijn nu trouwens alleen nog maar neutral AH's.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ik vermoed/hoop dat Blizzard op lange termijn de leveling ervaring wel zal aanpassen, om een gelijkaardig pad te bekomen zoals in Legion. Met de quest flow die we hebben gekregen in Cataclysm moet dat mogelijk zijn denk ik.Xanthian schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 07:38:
Dat levelen met 45% bonus XP van heirlooms is niet leuk meer. Je doet 10 quests in één zone en je kan weer doorrijden naar de volgende. In één avond zit ik al op level 30. Dat is dus Darkshore, Ashenvale en Stone Talon Mountain in één avond. Zodra ik 60 ben gebruik ik mijn boost. Dan is mining en Jewelcrafting ook een beetje op niveau.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik denk dat het makkelijkst is dat ze die flight paths beschikbaar maken voor iedereen. Zodat je gewoon makkelijk van zone A naar Zone B kan gaan. De Adventure helper kan je dan vertellen waar je naar toe kan gaan. Alle quests kunnen blijven zoals het is zodat je nog steeds reputation kan farmen.Kapoen schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:21:
[...]
Ik vermoed/hoop dat Blizzard op lange termijn de leveling ervaring wel zal aanpassen, om een gelijkaardig pad te bekomen zoals in Legion. Met de quest flow die we hebben gekregen in Cataclysm moet dat mogelijk zijn denk ik.
Dit is in het verleden al eens zo geweest. Dit gaat echter tegen de visie van blizzard in om de boel te exploren.Xanthian schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:04:
[...]
Ik denk dat het makkelijkst is dat ze die flight paths beschikbaar maken voor iedereen. Zodat je gewoon makkelijk van zone A naar Zone B kan gaan. De Adventure helper kan je dan vertellen waar je naar toe kan gaan. Alle quests kunnen blijven zoals het is zodat je nog steeds reputation kan farmen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Geniet van je break en tot over een paar maanden Hmr!hmr schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:03:
Nadat wij Xavius HC hebben gecleared heb ik kort een gesprek gehad met de guildleader en naar aanleiding van dat gesprek ben ik gaan twijfelen of ik WoW nog wel de moeite waard vind. Uiteindelijk ben ik gisteravond tot de conclusie gekomen dat ik behaald heb wat ik wil halen en dat deze expansion leuk vond/vind maar dat mijn motivatie na dat gesprek volledig is weggevaagd. Gister heb ik dan ook mijn sub gecancelled en WoW van de computer gegooid. Ik denk dat het na begonnen te zijn in vanilla een keer mooi is geweest. Zonde, het blijft een mooi spel. Maar goed op een gegeven moment is het een keertje klaar.
Hahahah stil jij! Het is klaarhulkie schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:48:
[...]
Geniet van je break en tot over een paar maanden Hmr!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hmr in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 283"hmr schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:03:
Maakt mij toch wel heel nieuwsgierig naar waar dat gesprek over ging. Wat hij dan gezegd zou hebben dat jouw motivatie weggevaagd heeft.hmr schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:03:
Nadat wij Xavius HC hebben gecleared heb ik kort een gesprek gehad met de guildleader en naar aanleiding van dat gesprek......maar dat mijn motivatie na dat gesprek volledig is weggevaagd.
na 10min whispered me een demon hunter , dat ik het op zn engels gezegd , wel aan mn trekken kom als ik zo hard yell , maar dat ik het (met grove woorden) niet meer mocht yellen in de dreadscar rift
toen heb ik gereplied met vriendelijke woorden , dat ik t zelf wel beslis wanneer ik dat doe , en dat ie als waardeloos excuus voor een vliegende gloeiworm , maar illidan moest gaan afz... mja
Het doel is geld verdienen, en in dit geval is het een Enhancement Shaman.
Ik zit zelf te denken aan Mining + Jewelcrafting maar Mining + Skinning kan ook natuurlijk. Of is het toch beter om iets als Enchanting, etc te gebruiken?
Gold verdienen doe je tegenwoordig alleen met gathering professions en wellicht met alchemy als je beetje op een leuke raid server zit. LWing, BSing, ENGing... niet nemen. Enchanting, misschien.Xanthian schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:09:
Kan iemand mij twee professions aanraden voor mijn level 60 boost naar 100?
Ik zit zelf te denken aan Mining + Jewelcrafting maar Mining + Skinning kan ook natuurlijk. Of is het toch beter om iets als Enchanting, etc te gebruiken?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Lol, succes met je "break"
Ik heb gisteren toevallig hetzelfde gedaan
FUMES et CARNES
Gisteren na de raid een pittige discussie gehad met de guildmaster.
Gisteren was niet mijn dag in ToV. Op Odyn vrij gefrustreerd omdat we blijkbaar mensen hebben die ineens kleurenblind zijn of niet weten hoe het werkt. Daarna op de wartchdog werd ik iedere keer ge-oneshot terwijl mijn logs niet aangeven wat mij killed.
Na raid blijkt dat ik in de gaten wordt gehouden, blijkbaar stond ik de laatste week iets te veel in shit.
Ik gaf daarna gewoon aan dat ik me zo verveel in raids that ik liever op 2de scherm een anime aan het kijken was. Niemand gaat dood in EN Norm, en ze willen nog steeds met 5 healers op 20 man.
Ik heb aangegeven dat ik me hier niet voor kan motiveren om me 100% focus te geven op normal als ik niets eens 100k HPS hoef te leveren. Enigste redden is dat we van 22 man er 2 hebben die underperformen (<200k DPS) en dat we ze daarom in normal moeten clearen. Zit er zelf aan te denken om maar pug heroic EN te gaan doen, ook al weet ik dat het me een ban van een maand op gaat leveren.
Ik heb gekozen voor een guild die zich niet focused op wannebee mythic terwijl ze nog geen eens normal aankunnen, dit vindt ik momenteel de overtreffende trap. Niemand wordt gebenched, we hebben in de guild geen onderscheid in elite-groepen en kneuzen zoals je vaak ziet in guilds en iedereen komt aan de beurt aan mythics en raids. Echter, progress staat nu wel al een maand stil met bijna een maand geen go op heroic.
Ben benieuwd aankomende week
* einde dagboek *
Welke addon gebruiken jullie als logger om te zien hoeveel damage je hebt gepackt, healing received etc. Dan praat ik niet over the overall healing/damage taken zoals recount/skada maar meer een log als : op xx.xx.xx 100k damage received etc
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ben nog steeds van mening dat het overtuned is, en dat gaat een 5 ilvl ophoging op de rewards echt niet verhelpen.
Als je op normal een one shot krijgt op Guarm sta je w.s. of in de verkeerde breath of je pakt de charge, volgens mij heeft normal geen andere one shot mechanics.sabriel schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:36:
* dagboek *
Gisteren na de raid een pittige discussie gehad met de guildmaster.
Gisteren was niet mijn dag in ToV. Op Odyn vrij gefrustreerd omdat we blijkbaar mensen hebben die ineens kleurenblind zijn of niet weten hoe het werkt. Daarna op de wartchdog werd ik iedere keer ge-oneshot terwijl mijn logs niet aangeven wat mij killed.
Na raid blijkt dat ik in de gaten wordt gehouden, blijkbaar stond ik de laatste week iets te veel in shit.
Ik gaf daarna gewoon aan dat ik me zo verveel in raids that ik liever op 2de scherm een anime aan het kijken was. Niemand gaat dood in EN Norm, en ze willen nog steeds met 5 healers op 20 man.
Ik heb aangegeven dat ik me hier niet voor kan motiveren om me 100% focus te geven op normal als ik niets eens 100k HPS hoef te leveren. Enigste redden is dat we van 22 man er 2 hebben die underperformen (<200k DPS) en dat we ze daarom in normal moeten clearen. Zit er zelf aan te denken om maar pug heroic EN te gaan doen, ook al weet ik dat het me een ban van een maand op gaat leveren.
Ik heb gekozen voor een guild die zich niet focused op wannebee mythic terwijl ze nog geen eens normal aankunnen, dit vindt ik momenteel de overtreffende trap. Niemand wordt gebenched, we hebben in de guild geen onderscheid in elite-groepen en kneuzen zoals je vaak ziet in guilds en iedereen komt aan de beurt aan mythics en raids. Echter, progress staat nu wel al een maand stil met bijna een maand geen go op heroic.
Ben benieuwd aankomende week
* einde dagboek *
Welke addon gebruiken jullie als logger om te zien hoeveel damage je hebt gepackt, healing received etc. Dan praat ik niet over the overall healing/damage taken zoals recount/skada maar meer een log als : op xx.xx.xx 100k damage received etc
Dat je in zo'n situatie de focus niet hebt, is vrij logisch denk ik, nu is an sich 5 healers op 22 man geen raar aantal, maar als je alles (flink) overgeared kom je idd wel in de situatie dat er voor healers niets te doen is.
Als je 2 under performers hebt op 22 man kan je makkelijk HC in als de rest wel performed, daar hoef je denk ik niet eens voor te benchen. De eerste week dat wij HC clearden hadden we ook wat lagen gegearden die niet volledig top performden, en bijv. vorige week hadden we 3-4 socials mee die 130k dps oid deden.
Waarom je trouwens een maand gebanned zou worden bij het puggen van HC is mij eigenlijk een raadsel, als de guild de content (nog) niet doet is het alleen maar beter als members de content puggen voor extra gear, Als de guild de content dan later wel besluit te doen en jij hebt al gepugged kan je als nog gewoon mee om de guild te helpen, je kan alleen geen loot winnen (tenzij je nog coins hebt).
Gathering it is then.RustStorm schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:11:
[...]
Gold verdienen doe je tegenwoordig alleen met gathering professions en wellicht met alchemy als je beetje op een leuke raid server zit. LWing, BSing, ENGing... niet nemen. Enchanting, misschien.
Ik kan later altijd nog switchen.
Mining + Herbalism daar verdien je het meest mee, en waarom gebruik je je boost op een lvl 60 en niet op een lvl 1?Xanthian schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:09:
Kan iemand mij twee professions aanraden voor mijn level 60 boost naar 100?
PS/XBL: Nogne
Dat was mijn eerste plan.Nogne schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:55:
[...]
Mining + Herbalism daar verdien je het meest mee, en waarom gebruik je je boost op een lvl 60 en niet op een lvl 1?
Maar toen zag ik dat mijn professions geboost zouden worden naar 600 o.i.d.
En levelen naar 60 kost maar een paar dagen.
Het boosten van professions naar 600 is natuurlijk veel lucratiever wanneer je een non-gathering profession neemt. Gathering gaat prima in Legion vanaf level 1.Xanthian schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:57:
[...]
Dat was mijn eerste plan.
1 wipe gehad op Ursoc omdat de andere tank niet 100% doorhad hoe de taunt mechanic werkte, maar daarna smooth as butter.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Helya is all about mechanics.. daar zijn wij zondag achter gekomen. We hebben Helya wel gecleared, maar het heeft ons toch wel een goed uurtje gekost om bij iedereen de mechanics tussen de oren te knopen. Ik ben ook één van de healers en moet zeggen dat het toch best een healing-intense fight is. En al helemaal als mensen de mechanics nog niet 100% begrijpen en daarmee onnodig veel raid-dmg doen. Onze "clear" is voornamelijk te danken aan een vierde healer op een totaal van 19 raiders. Vandaag aan de slag met ToV heroic.. en dan vrees ik voor Helyathundermo schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:57:
Ik dacht gisteren dat we Helya wel even zouden gaan doen, maar damn wat ben ik van een koude kermis thuis gekomen. Niet dat de fight nou zo moeilijk is, vond de mechanics wel mee vallen en healing was goed te doen met drie man op 17 mensen totaal. Maar er was totaal geen focus bij 80% van de mensen. Geen spatial awareness, slechte movement, als een kip zonder kop rond rennen, mechanics niet begrijpen etc.
Heb de raid om 10 uur, na 1.5 uur wipen, gecalled en gezegd dat mensen maar lekker de rest van de avond vrij moeten nemen en woensdag met nieuwe frisse zin ToV op het programma staat. Geen idee of het gebeurd, ik als 1 van de drie healers ben een paar dagen niet online en de back-ups die we hebben hebben ook de attendance van een platgeslagen poffertje.
Moet wel zeggen dat ik Helya een interesssante fight vind, er gebeurd lekker veel.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
De laatste zin is niet helemaal waar. Als mensen joinen die al gecleared hebben, dan tellen deze niet mee als het total aantal mensen waarop op basis hiervan het aantal item drops per boss wordt bepaald. Als je bijv 15 man hebt, waarvan 5 man de boss al gekilled heft, dan zal de boss het aantal items droppen dat hoort bij 10man, en niet voor 15man. Indirect benadeel je hiermee de guildrun is de gedachte.Dennism schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:50:
[...]
Waarom je trouwens een maand gebanned zou worden bij het puggen van HC is mij eigenlijk een raadsel, als de guild de content (nog) niet doet is het alleen maar beter als members de content puggen voor extra gear, Als de guild de content dan later wel besluit te doen en jij hebt al gepugged kan je als nog gewoon mee om de guild te helpen, je kan alleen geen loot winnen (tenzij je nog coins hebt).
Doel is op zondag clear normal (EN & ToV) en dinsdag heroic. Laatse 3 weken dus geen heroic gedaan
Ze begreep mijn frustraties wel maar zij heft het grote plaatje voor ogen, en ze zorgt ervoor dat niemand zich buitengesloten voelt.Echter, als ik zie dat iedereen boven de 850+ ilvl zit, dan is de updates die je uit EN Norm kan halen zeer sumier, en xal je daar echt geen 30k verschil mee gaan halen. Voor de rest is ze ook niet boos of zo en is ze blij dat ik eerlijk ben. Ze wil me ook niet kwijt en is blij dat ik het meldt. Of ze er wat mee doen is het tweede.RustStorm schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:38:
@sabriel: hoe is er op je eerlijkheid gereageerd?
[ Voor 21% gewijzigd door sabriel op 16-11-2016 09:17 ]
Hoe werkt dat dan met level 1?RustStorm schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:00:
[...]
Het boosten van professions naar 600 is natuurlijk veel lucratiever wanneer je een non-gathering profession neemt. Gathering gaat prima in Legion vanaf level 1.
Krijg je dan geen waardeloos materiaal? 800 dingen skinnen is best veel.
Met ore kan je smelten, maar dat zal ook wel even duren denk ik.
Nee hoor, gaat gewoon normaal goed.Xanthian schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:37:
[...]
Hoe werkt dat dan met level 1?
Ik heb op mijn Paladin zelfs mijn professions gedropt en herb/ach gestart (op lvl 110)
[ Voor 11% gewijzigd door Krullebol.nl op 16-11-2016 09:42 ]
Ik heb ook een boosted char, blijkt dat je met 0/800 mining/herbing gewoon legion ores/herbs kan oppakken.Xanthian schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:37:
[...]
Zit ondertussen op zo'n 550 herbing en 400 mining, 130k
pr0mpt - It never hurts to help!
met gathering professions maakt skill level bijna geen reet meer uit.Xanthian schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:37:
[...]
Bij Grouploot en ML is dat inderdaad zo, bij personal is dat echter anders voor zover ik weet. Daar zou het een flat 20% kans per speler moeten zijn om loot te krijgen, en geen vastgesteld aantal drops. Zo deden wij bijv. in week 1 van Heroic een reclear op Nythendra met een man of 13, waarbij 7-8 man loot locked waren, en we bij ML / GL geen, of misschien 1 piece loot gehad zouden hebben, met PL pakten echter 4 van de niet loot locked spelers loot via personal loot ook vielen er nog 3 pieces op een coin, extreem lucky natuurlijk, maar liet wel zien dat een reclear met locked spelers toch value kan hebben (en dus een kill op heroic waarbij een paar man daarvoor al gepugged hebben ook!). Je moet het ook zo zien, als jullie ML of GL gebruiken en jij pakt in een lucky pug 4-5 pieces loot, dan zijn dat 4-5 "gratis" pieces voor jouw guild, waarbij jij niet meer tegen anderen hoeft te rollen als ze droppen en anderes dus ook sneller geared raken, ook al drop er misschien soms iets minder loot.sabriel schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:13:
[...]
De laatste zin is niet helemaal waar. Als mensen joinen die al gecleared hebben, dan tellen deze niet mee als het total aantal mensen waarop op basis hiervan het aantal item drops per boss wordt bepaald. Als je bijv 15 man hebt, waarvan 5 man de boss al gekilled heft, dan zal de boss het aantal items droppen dat hoort bij 10man, en niet voor 15man. Indirect benadeel je hiermee de guildrun is de gedachte.
Doel is op zondag clear normal (EN & ToV) en dinsdag heroic. Laatse 3 weken dus geen heroic gedaan. terwijl we een maand geleden als de DPS hadden om eerste 5 bosses neer te halen. Zit nu op 4 kills Nyth.... en 1 ursoc heroic.
[...]
Ze begreep mijn frustraties wel maar zij heft het grote plaatje voor ogen, en ze zorgt ervoor dat niemand zich buitengesloten voelt.Echter, als ik zie dat iedereen boven de 850+ ilvl zit, dan is de updates die je uit EN Norm kan halen zeer sumier, en xal je daar echt geen 30k verschil mee gaan halen. Voor de rest is ze ook niet boos of zo en is ze blij dat ik eerlijk ben. Ze wil me ook niet kwijt en is blij dat ik het meldt. Of ze er wat mee doen is het tweede.
Stel bijv. dat 5 man gaan puggen van jullie 22, en die clearen 7/7 Heroic, pakken 1-2 pieces elk wat niet ongewoon is, laten we zeggen 8 pieces in totaal. Nu "Farmen" Jullie Nyth Heroic en de rest lijkt nog progress, dus stel jullie gaan met 22 man Nyth doen en 5 zijn loot locked, met 22 man loot eligible zouden jullie 5 pieces pakken en 40% kans hebben op een 6de piece, met 5 man lootlocked heb je 4 pieces en 40% kans op 5 pieces. gemiddeld verlies je dus 1 drop die week van Nyth, stel je killt Ursoc ook, en nog een progress boss, daar zal hetzelfde gelden. Dus in totaal verlies je gemiddeld 3 pieces, terwijl de 5 "puggers" er 8 binnen halen. Strict gezien win je dan als guild dus 5 pieces loot.
Nu moet ik zeggen dat wij sowieso overgestapt zijn op PL, gemiddeld gezien pakken we zo'n 3 stuks meer loot per boss dan wanneer we ML of GL zouden gebruiken, en nu je via PL loot ook kan traden in de meeste gevallen is het iig voor ons de snelste manier om te gearen. Wel gaan we w.s. GL grebruiken op de tier bosses in Nighthold na een week of 2, vanwege de tokens.
Dat laatste heb je ook zeker gelijk in, die upgrades m.u.v. een mogelijke legendary of erg lucky TF procs gaan die 30k verschil niet maken. Ik denk dat het wel prijzenswaardig is dat de GM niemand wil uitsluiten, maar ik denk dat je performance problemen in jullie geval eerder in skill / class kennis moet zoeken als iedereen 850+ is, dan in gear issues (tenzij iemand echt pech heeft en alleen maar gear wint met verkeerde stats). Ik zou gewoon eens een combatlog addon downloaden, na de raid de logs op warcraftlogs.com zetten, en daar eens goed gaan analyseren, kan misschien wat bot aanvoelen richting de slechter performende members, maar het kan ze ook uiteindelijk beter maken wanneer je in een log kunnen zien wat ze anders / verkeerd doen t.o.v. een speler van dezelfde class. Bijv bepaalde abilities niet op cd gebruiken, of op het verkeerde moment. Of gewoon meer minder abilitis gebruiken omdat ze clicken ipv keybinden oid.
[ Voor 14% gewijzigd door Dennism op 16-11-2016 10:01 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Kan ik net zo goed een nieuwe shaman aanmaken.
Heeft een guild hier nog interesse voor een Enhancement Shaman? Horde/Alliance maakt mij niet zoveel uit. Ik wil graag semi-casual/hardcore raiden. Maar ik zal daar wel wat tijd voor nodig hebben.
het ziet er naar uit dat elemental shaman een buff krijgt maar talents worden wel aardig geswitched dus word even kijken hoe het allemaal loopt.Xenomorphh schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:51:
En, wat vind iedereen van de patchnotes die tot op heden geplaatst zijn?
ik verwacht dat er wel een flinke single target buff komt voor elementals
Destro/Demo nerfs die niemand begrijpt, maar goed, blizzard weet al langer niet wat ze moeten doen. Hoop dat dat nog veranderd wordt maar ik betwijfel het ten zeerste.Xenomorphh schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:51:
reverse entropy en eradication op dezelfde tier plaatsen om vervolgens 3 kuttalents te hebben op een column later, tja. Dat wordt kiezen tussen chaos bolt een halve seconde langer en te moeten lifetappen (en dus healers te stressen) of 12% damage voor 6 seconden elke keer dat je chaos bolt cast. Destro was al niet top of the line en dit maakt het er allemaal niet beter op.
Kan ze zo snel niet vinden, linkje misschien?Xenomorphh schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:51:
http://www.mmo-champion.c...s?p=43306382#post43306382marijnvtg schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:13:
[...]
Kan ze zo snel niet vinden, linkje misschien?
Bij deze.
Owh dat wist ik niet, ik heb mijn Druid meteen gestart vanaf lvl 100 en heb daar geen boost op mijn professions gehad (wss omdat ik nog geen professions had). Niet dat ik het erg vind want heb Mining/Herbalism en je kan in Legion al meteen beginnen met gatheren omdat je alles al vanaf lvl 1 kan pakken.Xanthian schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:57:
[...]
Dat was mijn eerste plan.
PS/XBL: Nogne
Hoop het ookXenomorphh schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:10:
Firemage helaas ook flink getroffen, hoop dat de baseline dmg als compensatie wel gebuffed wordt... Als het zoals het nu is live gaat is fire dood
En zou balen zijn aangezien ik net 110 ben maar heb wel al veel in me weapon gedaan..
[ Voor 11% gewijzigd door Dopiej op 16-11-2016 10:26 ]
Haha, serieus?Akaendra schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:07:
[...]
Destro/Demo nerfs die niemand begrijpt, maar goed, blizzard weet al langer niet wat ze moeten doen. Hoop dat dat nog veranderd wordt maar ik betwijfel het ten zeerste.
reverse entropy en eradication op dezelfde tier plaatsen om vervolgens 3 kuttalents te hebben op een column later, tja. Dat wordt kiezen tussen chaos bolt een halve seconde langer en te moeten lifetappen (en dus healers te stressen) of 12% damage voor 6 seconden elke keer dat je chaos bolt cast. Destro was al niet top of the line en dit maakt het er allemaal niet beter op.
Vorige patch hebben ze hetzelfde gedaan bij Affliction.
Ze zijn gewoon om en om aan het nerfen lijkt wel, "nee, demo is niet slecht genoeg, doe maar even een talentje wijzigen!"
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te gaan respeccen, was juist zo blij met mijn firemage alt.Dopiej schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:25:
[...]
Hoop het ookanders kan ik m'n mage wel gaan respeccen..
En zou balen zijn aangezien ik net 110 ben maar heb wel al veel in me weapon gedaan..
Maar ja, als het live gaat hebben we bijna geen ander keuze. Is frost dan viable, want arcane kon mij echt niet bekoren, en zal mijn warrior dan main alt gaan maken. Deze is gelukkig al bijna toe aan mythic dungeons dus maak een paar guildies hier dan blij mee.Iets meer tanks om uit te kiezen en niet afhankelijk van pug-tanks
Zo, dat zijn nog wel wat changes voor Affliction die echt serieus de dingen gaan veranderen...
Ik weet nog niet of het ten goede gaat komen, maar als ik dit lees zal sowieso de rotatie etc op de schop gaan, begint meer op WotLK affliction te lijken.
Het zal zo te zien de keuze worden op Tier 1 tussen Haunt, Writhe in Agony en Malefic Grasp [nieuw]...
Alle 3 erg interessant, alhoewel ik het idee heb dat Haunt en Malefic Grasp misschien hier de overhand gaan krijgen.
Al met al ben ik maar benieuwd hoe het zal gaan, heb gisteren ook al een filmpje van een mythic +8 dungeon gezien waarbij een affliction compleet andere spec had en echt enorm fijne dmg deed, dus binnenkort maar even spelen
Het is allemaal niet zo speciaal. Ik ben tijdens het raiden van praten over de voicechat. Grappen maken etc. en als een uitleg mij te lang duurt kan ik daarover ook een cynisch grapje maken. Dit bleek allemaal niet zo gewaardeerd te worden en er is mij vriendelijk verzocht dat dan ook niet te doen. Blijk ik niet zo goed in en kan er dan ook niet tegen als de guild leader daarna in voice com "HOUD JE BEK" schreeuwt naar meKaap schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:11:
[...]
Maakt mij toch wel heel nieuwsgierig naar waar dat gesprek over ging. Wat hij dan gezegd zou hebben dat jouw motivatie weggevaagd heeft.
Ik vind het altijd leuk om competitief te zijn als ik DPS ben en mijn best te doen met alles wat ik doe. Dus moven uit shit, mechanics handelen en meedenken hoe we een kill kunnen bereiken. Maar het belangrijkst vind ik dat ik lol moet hebben... Als ik me vanuit mijn baan mega hard haast om mee te kunnen met de raid en dit soort dingen gebeuren, dan trek ik het niet.
Nogmaals, geen slecht woord verder over de guild want regels zijn regels en iedereen anders vind het wel leuk op die manier. Ik alleen wat minder... En dan komt opeens de realiteit en het feit dat je wat ouder bent aanzetten en bedenk je je dat het mooi is geweest met het spel.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ff vanuit het perspectief van een raidleader: liefst van al spendeerde ik 3 zinnen voor we aan een boss beginnen. group x doet dit, group y dat, mechanic z daar. Maar de realiteit is dat bijna elke raid er iemand nieuw is. En als je voor die ene persoon de boel niet weer opnieuw uitlegt heb je gegarandeert 1 of meerdere wipes aan je been. Dus ja, ik snap dat voor de overige 19 mensen dit overbodig en saai is om weer 5 minuten naar mijn gekende spiel te luisteren, maar als het uiteindelijk tijd bespaart...hmr schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:50:
[...]
Het is allemaal niet zo speciaal. Ik ben tijdens het raiden van praten over de voicechat. Grappen maken etc. en als een uitleg mij te lang duurt kan ik daarover ook een cynisch grapje maken. Dit bleek allemaal niet zo gewaardeerd te worden en er is mij vriendelijk verzocht dat dan ook niet te doen. Blijk ik niet zo goed in en kan er dan ook niet tegen als de guild leader daarna in voice com "HOUD JE BEK" schreeuwt naar me.
Ondertussen negeer ik al alle /sleep emotes en laat ik ze in /say zeveren, zolang voice maar clear is zodat ik de uitleg kan doen.
Ik begrijp het ook vanuit dat perspectief! Het is niet makkelijk als raidleader. Ik ben overigens wel gewoon van mening dat je niets te zoeken hebt in een raid als je de mechanics niet op zijn minst even een keertje bekeken hebt op een filmpje oid... #callmeoldfashionedVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:58:
[...]
Ff vanuit het perspectief van een raidleader: liefst van al spendeerde ik 3 zinnen voor we aan een boss beginnen. group x doet dit, group y dat, mechanic z daar. Maar de realiteit is dat bijna elke raid er iemand nieuw is. En als je voor die ene persoon de boel niet weer opnieuw uitlegt heb je gegarandeert 1 of meerdere wipes aan je been. Dus ja, ik snap dat voor de overige 19 mensen dit overbodig en saai is om weer 5 minuten naar mijn gekende spiel te luisteren, maar als het uiteindelijk tijd bespaart...
Ondertussen negeer ik al alle /sleep emotes en laat ik ze in /say zeveren, zolang voice maar clear is zodat ik de uitleg kan doen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ben echt zo slecht in het lezen van die patch notes he... Waarop baseer je dat er serieus dingen gaan veranderen? Ik lees heel vlak alleen een dikke nerf van drain soul mbt afflication..pr0mpt schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:45:
[...]
Zo, dat zijn nog wel wat changes voor Affliction die echt serieus de dingen gaan veranderen...
Ik weet nog niet of het ten goede gaat komen, maar als ik dit lees zal sowieso de rotatie etc op de schop gaan, begint meer op WotLK affliction te lijken.
Het zal zo te zien de keuze worden op Tier 1 tussen Haunt, Writhe in Agony en Malefic Grasp [nieuw]...
Alle 3 erg interessant, alhoewel ik het idee heb dat Haunt en Malefic Grasp misschien hier de overhand gaan krijgen.
Al met al ben ik maar benieuwd hoe het zal gaan, heb gisteren ook al een filmpje van een mythic +8 dungeon gezien waarbij een affliction compleet andere spec had en echt enorm fijne dmg deed, dus binnenkort maar even spelen
m.b.t. slecht lezen, hoe lees ik dit?
Marked for Death Marks the target, instantly generating 0 5 combo points. Cooldown reset if the target dies within 60 sec. Rogue - Level 100 Talent. 30 yd range. Instant. 60 sec cooldown.
0 is rood en 5 groen.. Je krijgt nu toch al 5 points, wordt dit dan 0? Maar wat heb je dan nog aan MfD?
[ Voor 14% gewijzigd door Rhain op 16-11-2016 11:10 ]
Ben niet bekend met affliction, maar dat zou kunnen betekenen dat een andere talent beter wordt waarmee je speelstijl verandert moet worden.marijnvtg schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:04:
[...]
Ik ben echt zo slecht in het lezen van die patch notes he... Waarop baseer je dat er serieus dingen gaan veranderen? Ik lees heel vlak alleen een dikke nerf van drain soul mbt afflication..
Ah op die manier, was even vergeten dat drain soul een talent was.Xenomorphh schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:07:
[...]
Ben niet bekend met affliction, maar dat zou kunnen betekenen dat een andere talent beter wordt waarmee je speelstijl verandert moet worden.
Verwijderd
Dat dacht ik ook ... en nu zitten we vast op Odyn heroicIrrival schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:13:
[...]
Vandaag aan de slag met ToV heroic.. en dan vrees ik voor Helya
DPS issue, we hebben te weinig tijd tussen de adds om Odyn te dps-en, waardoor het gevecht domweg zo lang duurt dat uiteindelijk wel iemand een foutje maakt. En dan is Odyn heroic erg unforgiving.
Punten die ik lees:marijnvtg schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:04:
[...]
Ik ben echt zo slecht in het lezen van die patch notes he... Waarop baseer je dat er serieus dingen gaan veranderen? Ik lees heel vlak alleen een dikke nerf van drain soul mbt afflication..
"Drain Soul - Generates 1 Soul Shard if the target dies during this effect"
Was: Affliction Warlock - Level 15 Talent
Wordt: Warlock - Affliction Spec
Oftewel, baseline spell die naast CoA ook dus een SS kan genereren.
Ik ga er even vanuit dat deze NAAST Drain Life komt, ivm het verschil in healing.
Maar als je dit dus combineert met Malefic Grasp:
"While channeling Drain Soul, your damage over time effects deal 20% increased damage to the target"
Dan geef je dus een Single Target [ST] boost van 20% dmg on DoTs while draining.
Maar dit betekent dat je dus geen Writhing Agony [CoA kan tot 20 stacks] meer kan hebben...
Dan komt er ook nog eens Haunt bij, dus nu een 10% dmg boost op DoTs voor fixed 15 seconden.
Dus de vraag wordt, ga je Haunt doen met fixed 15 seconden 10% dmg boost, of Withing Agony zodat CoA tot 20 stacked of Malefic Grasp zodat je drain target 20% meer damage krijgt?
Helemaal helder, thankspr0mpt schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:30:
[...]
Punten die ik lees:
"Drain Soul - Generates 1 Soul Shard if the target dies during this effect"
Was: Affliction Warlock - Level 15 Talent
Wordt: Warlock - Affliction Spec
Oftewel, baseline spell die naast CoA ook dus een SS kan genereren.
Ik ga er even vanuit dat deze NAAST Drain Life komt, ivm het verschil in healing.
Maar als je dit dus combineert met Malefic Grasp:
"While channeling Drain Soul, your damage over time effects deal 20% increased damage to the target"
Dan geef je dus een Single Target [ST] boost van 20% dmg on DoTs while draining.
Maar dit betekent dat je dus geen Writhing Agony [CoA kan tot 20 stacks] meer kan hebben...
Dan komt er ook nog eens Haunt bij, dus nu een 10% dmg boost op DoTs voor fixed 15 seconden.
Dus de vraag wordt, ga je Haunt doen met fixed 15 seconden 10% dmg boost, of Withing Agony zodat CoA tot 20 stacked of Malefic Grasp zodat je drain target 20% meer damage krijgt?
Hoe kan niemand (ook in die thread) het niet hebben over het verwijderen van 'Judgment of Light' bij Protection Paladins =/?!
Dumpen ze het bij Retri (en holy) waar niemand het gaat pakken (alternatieven zijn beter).
En een sterke self-heal (en raid heal) pakken ze af (20-25% van mijn self-healing komt van die talent).
Enige wat dan als decent optie overblijft is Consecrated Ground.
Een talent die maar de helft presteert van Judgement of Light =/
"Oh, 95% van alle mensen pakken talent X ipv Y of Z .. Laten we talent X dan maar beter weg pakken"
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Omdat ik geen Pally meer speelDarkfreak schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:18:
[...]
Hoe kan niemand (ook in die thread) het niet hebben over het verwijderen van 'Judgment of Light' bij Protection Paladins =/?!
Dumpen ze het bij Retri (en holy) waar niemand het gaat pakken (alternatieven zijn beter).
En een sterke self-heal (en raid heal) pakken ze af (20-25% van mijn self-healing komt van die talent).
Enige wat dan als decent optie overblijft is Consecrated Ground.
Een talent die maar de helft presteert van Judgement of Light =/
"Oh, 95% van alle mensen pakken talent X ipv Y of Z .. Laten we talent X dan maar beter weg pakken"
Maar ehh, ze zijn echt erg bezig ja, sommige wijzigingen begrijp ik helemaal 0.0 van
Ben nu in 't loggen op PTR ..pr0mpt schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:23:
[...]
Omdat ik geen Pally meer speel
Maar ehh, ze zijn echt erg bezig ja, sommige wijzigingen begrijp ik helemaal 0.0 van
Even alles wat beter bekijken.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Als je toch bezig bent, doe ook eens Affliction lock controleren?Darkfreak schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:27:
[...]
Ben nu in 't loggen op PTR ..
Even alles wat beter bekijken.
Speel geen lockpr0mpt schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:28:
[...]
Als je toch bezig bent, doe ook eens Affliction lock controleren?
Wat wil je weten?
Judgment of Light van paladin blijkt een tooltip error te zijn.
Hij zit er nog in Protection, alleen naar een andere plaats verschoven (terwijl de patch notes dus doen denken dat t van prot weg is)
Even zien of Drain Soul nu NAAST Drain Life zit of in de plaats van.Darkfreak schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:31:
[...]
Speel geen lock..
Wat wil je weten?
Judgment of Light van paladin blijkt een tooltip error te zijn.
Hij zit er nog in Protection, alleen naar een andere plaats verschoven (terwijl de patch notes dus doen denken dat t van prot weg is)
En wat de dmg waardes zijn voor Drain Soul, had ergens gelezen dat ze wel even de dmg gehalveerd hadden... want we deden zoveel dmg als warlocks
pr0mpt schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:33:
[...]
Even zien of Drain Soul nu NAAST Drain Life zit of in de plaats van.
En wat de dmg waardes zijn voor Drain Soul, had ergens gelezen dat ze wel even de dmg gehalveerd hadden... want we deden zoveel dmg als warlocks
Malefic Grasp:
While channeling Drain Soul, your damage over time effects deal 20% increased dmg to the taret.
De spell Drain Soul had ik gewoon als beschikbare spell in mn spellbook staan.
Waardes weet ik zo 1, 2, 3 niet hoe ik die moet weergeven.
Bij mij staat 1499 shadow dmg (lvl 32 warlockje).
[ Voor 14% gewijzigd door Darkfreak op 16-11-2016 15:48 ]
Bij ons kan je tijdens uitleg alles doen in de /raid zolang de comm inderdaad maar stil isVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:58:
[...]
Ff vanuit het perspectief van een raidleader: liefst van al spendeerde ik 3 zinnen voor we aan een boss beginnen. group x doet dit, group y dat, mechanic z daar. Maar de realiteit is dat bijna elke raid er iemand nieuw is. En als je voor die ene persoon de boel niet weer opnieuw uitlegt heb je gegarandeert 1 of meerdere wipes aan je been. Dus ja, ik snap dat voor de overige 19 mensen dit overbodig en saai is om weer 5 minuten naar mijn gekende spiel te luisteren, maar als het uiteindelijk tijd bespaart...
Vandaag reset, wederom op alle characters gold van de world boss

Tevens nog steeds geen legendary op geen van mijn toons. Sommige guildies zitten bij ons al op 2 of 3 legendaries.
/rantmode off
Yay! Good for you!mrsar schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:33:
whooo eindelijk mijn eerste legendaryvan een Emissary quests
Ik heb gepoogd iets te doen online gisteren, maar had totaal geen zin, dus ben maar wat anders gaan doen.
Ik heb nu een horde character aangemaakt op Dreanor. Level 100 boost gebruikt en de intro doorlopen. In het begin voelt de Enhancement Shaman wat zwak aan. Maar zodra je een stukjes gear upgrade via quests gaat het steeds beter.
Het is trouwens echt fijn dat je samen vijanden kan delen. Zodat deze tijdens een gevecht niet meteen gebonden zijn aan één character. Zo kan je dus iemand even meehelpen een hele groep mobs te verslaan en krijg je er nog XP en gold voor ook. Zo fijn.
M'n mage is is al sinds jaar en dag Arcane. Arcane vind ik echt super tof spelen en de damage is hoog in Legion dus waarom niet. Maar ook hier is het lastig in M+ gezien je constant aan het drinken ben, zeker als je evocation wil bewaren omdat je weet dat er een bossfight aankomt. Dat zorgt dat je dps "mist" op trash packs. Na het derde golden trait als arcane was het dan wel tijd om te kijken naar een andere spec. Fire vind ik niets, dus frost. De laatste keer dat ik frost was op dat character was tijdens cata leveling(het zeepaard mountje stond nog op m'n bar).
Echter met Frost was er een probleem. De "standaard" TV build vereist hele grote hoeveelheden Haste en crit als tweede stat. Als Arcane mage ben je juist bezig met Mastery en crit. Dus de ommekeer maken met huidige gear was niet helemaal optimaal. Maar ik ging wat zoeken en kwam via de mage discord op deze build terecht: https://www.altered-time..../viewtopic.php?f=5&t=3153
Mastery? check. Crit? check. Okay, die transitie kan ik maken. Ik had nog genoeg AP om Ebonchill level 21 te maken. Naar frost gegaan, abilties goed op m'n bar gezet, naar een target dummy. Gemiddeld zo'n 240k dps met een sub-optimale rotatie waar ik niet m'n procs altijd op het goede moment gebruik.
Oh ja en verschillende 3miljoen+ crits! waarbij de hoogste 3.23miljoen was
Ik denk dat ik hier maar even mee ga spelen, na dat half uur was Glacial Spike 78% van m'n damage. Oh en dat half uur target dummy was gewoon puurt toeval, ik had het zo naar me zin met die meuk spammen dat ik de tijd vergat
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Gisteren maw of souls heroic in met mijn tank. Was de eerste keer daar met mijn warrior dus ging niet helemaal vlekkeloos. Vooral het gezeur van de healer hielp niet mee, maar daarintegen was ik niet happy met hem als healer. Het was een disc priest ook nog. Blijkbaar wordt die person geboost door mythic +1- guildies want het geklaag quq tanking, dps etc was niet van de lucht. Had hem eigenlijk toe willen snauwen dat hij maar holy moest gaan spelen want zijn healing was dermate slecht dat ik meer bezig was met mijn eigen healthbar in de gaten te houden ipv omgeving. Meteen maar op ignore gezet zodat ik iig deze healer nooit meer tegen ga komen, Eerste keer dat ik echt een dungeon wou verlaten deze expension.
* einde dagboek *
Holy eindelijk op het level dat ik wil, laatste traith met holy prayer ook op 3 en de laatste 5 traits kunnen nu wel even wachten. Op shadow nog 1 golden traith te halen, en daarna vol op disc gaan levelen. Ben benieuwd hoe dat gaat spelen. Disc is nu pas lvl 1- of zo, dus ga er nu nog niet mee experimenteren
Nog even bepalen wat het dit weekend gaat worden. Door levelen met de Demon Hunter, de Priest op 100 erbij pakken of starten met een Lock / Mage welke nog altijd op mijn lijstje staan.
Tot Legion met veel plezier Disc gespeeld met de Priest, maar na de wijzigingen kan ik me er nog niet toe zetten om dit weer op te pakken. Wie weet speelt het ook prettig maar het idee dat het me ontzettend tegen gaat vallen weerhoud me ervan om een begin in Legion te maken. Misschien de focus op Holy gaan leggen... Shadow spreekt me nog steeds niet aan.
Mooi een nieuwe trinket er bij, verder nog 1 relic, dus begint nu ergens op te lijken.
Vanochtend even snel via WQ de enige laatste lage iLVL item vervangen, mijn gloves, dus ben nu Brokenly Epic
Al met al geen slecht dagje, hoop alleen dat ik uit mijn Emissary chests een legendary krijg, het schiet maar niet op daar mee...
Toen zijn we maar even doorgegaan naar Normal Trials of Valor.
Hebben we de eerste 2 bosses gelijk in 1 try cleared. terwijl de meeste de tactics nog niet echt wisten maar wel erg leuke gevechten zeg.
Laatste boss 1 try gegeven om te kijken hoe het werkt maar die is wel godse pittig imo.
toen callde we het voor de avond en gaan we het zondag opnieuw proberen.
Ook nog wat loot gekregen wat paar ilvls hoger is maar ik twijfel of ik het moet gebruiken want ik blijf een beetje struggelen met me stats. Zelfs de rogue discord kan geen consistent antwoord geven hoe de stats nu goed in te delen voor Sin AP rogue
Ook lijkt de speelstijl erg te gaan veranderen wat ik erg jammer vind. Een nerf hier en daar (hoewel ik het niet nodig vind) kan ik mee leven , maar zou er wel van balen als de speelstijl compleet anders gaat worden.
Dan moet je voor de grap de Warlock changes eens zien.038Zwolle schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:35:
Wat ik nu lees met de patch notes lijkt de fire mage wel echt een gigantische nerf te krijgen. Erg jammer dat ze eerst pyro nerfen en vervolgens de bracers ook nog van 300 naar 200%. Doe elke dag zoveel mogelijk raids, mythics en emissary quests, maar hoopte echt op de bracers. Nu maakt het mij minder uit.
Ook lijkt de speelstijl erg te gaan veranderen wat ik erg jammer vind. Een nerf hier en daar (hoewel ik het niet nodig vind) kan ik mee leven , maar zou er wel van balen als de speelstijl compleet anders gaat worden.
Affliction rotation zal bijna zeker veranderen en Demonology en Destruction krijgen ook nog nerfs, want we doen het zo goed of zo...
Wel erg raar dat Blizzard voor de exp nog aangaf geen drastische changes te maken met de patches.
Een andere guildy zat al 3-4 weken vast op hetzelfde ilvl en ik kreeg maar loot. Best lullig, maar toch ook wel leuk. Hij salty, ik blij.
@Xenomorphh
De bracers zijn nu al weer aangepast naar 250% in de plannen.038Zwolle schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:35:
Wat ik nu lees met de patch notes lijkt de fire mage wel echt een gigantische nerf te krijgen. Erg jammer dat ze eerst pyro nerfen en vervolgens de bracers ook nog van 300 naar 200%. Doe elke dag zoveel mogelijk raids, mythics en emissary quests, maar hoopte echt op de bracers. Nu maakt het mij minder uit.
Maar inderdaad, fire wordt heel anders als dit zo door gaat. Ik mag hopen dat er nog een hoop tuning plaats gaat vinden, want fire is dood als de huidige situatie naar live zou gaan. Gelukkig is er ook al bevestigd dat dit zo is.
Zelf heb ik in ieder geval frost naar 23 of zo en arcane naar 20 traits geleveld voor de zekerheid
Klinkt als een fijne raid!earthapple schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:02:
Nadat de kleine op bed lag toch nog even een raid gedaan op mijn enhancement shaman met de guild. En ja hoor, als een echte loothoer even heroic titanforged 895 legs binnengeharkt. Perfecte stats ook nog, Mastery en Haste.
Een andere guildy zat al 3-4 weken vast op hetzelfde ilvl en ik kreeg maar loot. Best lullig, maar toch ook wel leuk. Hij salty, ik blij.
@Xenomorphh
Ik mocht de legendary head looten op zowel mn mage als mn DK gister. Na 3-4 weken eindelijk verandering
Het stomme is dat ze in eerste instantie weigerden om Affliction meer te buffen, omdat ze aangaven dat veel mensen al voor Destruction hadden gekozen en ze het niet eerlijk zouden vinden omdat ze al zoveel AP er in gestoken zouden hebben..IntToStr schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:03:
[...]
De bracers zijn nu al weer aangepast naar 250% in de plannen.
Maar inderdaad, fire wordt heel anders als dit zo door gaat. Ik mag hopen dat er nog een hoop tuning plaats gaat vinden, want fire is dood als de huidige situatie naar live zou gaan. Gelukkig is er ook al bevestigd dat dit zo is.
Zelf heb ik in ieder geval frost naar 23 of zo en arcane naar 20 traits geleveld voor de zekerheid
Ondertussen moeten alle Fire mages ineens Frost speccen

Misschien ook eens tijd om mijn Mage uit de ijskast te trekken. Zoek nog een leuke alt om te levelen..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
+/- 100-150 try's op Cenarius.
Daarna 17 voor Xavius.......
Had wel al meegekregen dat Xavius mythic makkelijk was, maar zo makkelijk XD
Dit topic is gesloten.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.