Acties:
  • +2 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:54:
En ik loop overal heen en denk "ik mis flying echt totaal niet" -- wel saaie bedoeling zo, aangezien je echt minder mensen tegenkomt (tijdens het levelen). ^_^
Ik mis het ook totaal niet en voor mijn part hadden ze het ook zo mogen laten. Nu zie je weer iedereen boven Dalaran zwevend idlen, of 25 oversized dragons net boven de grond al het zicht blokkeren, en kom je straks amper nog mensen tegen in de wereld.

En mensen maar janken dat WoW zo onsociaal voelt soms :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
TheLarger1 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:40:
[...]
Edit: Aangezien ik nu toch al de N00B schoenen aan heb, ik zal weer een nieuw character aanmaken, want ik zal mijn broertje zijn realm joinen, die heeft daar al wat lvl 90 chars, wat zouden jullie voorstellen als start? Ik had gister Dwarf - Hunter..
Dat is altijd lastig te beantwoorden voor anderen. Wij weten namelijk niet waar jij van houd. Wat voor classes heb je in andere MMO's gespeeld? Voornamelijk ranged? Persoonlijk zou ik dan ook voor een hunter gaan (= mijn favoriete ranged class).
Ik ben zelf iemand die voornamelijk van melee characters houd (en bij sommige classes zelfs met name tanken). Maar voor hetzelfde ben jij iemand die healen leuk vindt.

Volgens mij heb je tegenwoordig class trials die je kan uitproberen? Heb zelf alle classes al minimaal op 100 dus voor mij niet relevant maar begreep dat je dan een class een beetje kan uitproberen om te kijken of het bevalt. Ik raad je aan om daar eens mee te spelen in ieder geval.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 23:28
TheLarger1 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:40:
[...]

Bedankt voor je info! Die 7.50€ is bij Blizzard zelf, als ik namelijk WoW opstart krijg ik vanuit hun de popup met 50% Discount op de 14.99 die jij noemt :-) Ik ga er dan gemakshalve vanuit dat daar precies hetzelfde bijzit als wat jij noemt. Ik neem de gok dan en koop hem voor 7.50€ bij Blizzard.

Bedankt voor je duidelijke snelle reactie! :*)

Edit: Aangezien ik nu toch al de N00B schoenen aan heb, ik zal weer een nieuw character aanmaken, want ik zal mijn broertje zijn realm joinen, die heeft daar al wat lvl 90 chars, wat zouden jullie voorstellen als start? Ik had gister Dwarf - Hunter..
Vaak probeer ik het te categoriseren voor mijzelf. De eerste vraag is of je Horde of Alliance gaat worden. Als je bij je broertje op z'n Realm gaat spelen, dan neem ik aan dat je ook zijn "kant" wil gaan joinen. Dus deze keuze is dan al voor je gemaakt :). Misschien is het nog goed om te kijken hoe druk het in je Realm is, persoonlijk hou ik zelf wel van een drukke Realm. Ik neem dan ook aan dat je broertje geen max. level characters heeft? Je zou dan nog samen met hem kunnen beslissen om op een andere realm te beginnen. Via deze link: https://realmpop.com/eu.html kan je kijken hoe druk het "ongeveer" is op een Realm, en wat de verhoudingen zijn m.b.t. de aantal Alliance of Horde spelers. Persoonlijk wil ik als ik bijv. Alliance speel ook een server joinen waar veel Alliance spelers te vinden zijn. Natuurlijk moet je ook nog kijken of je een PvP (Alliance en Horde kunnen elkaar aanvallen ongeacht de locatie) of PvE server wil joinen.

Daarna kijk ik welke race ik wil spelen. Tegenwoordig kunnen alle races in WoW "bijna" elke class wel spelen. Vroeger was dit namelijk niet zo. Het kan soms zijn dat ik ook eerst een class kies.

Stel dat je ervoor kiest om "Human" te worden, dan kijk ik normaal gesproken welke class ik wil. Dan kijk ik eerst of ik "Ranged" DPS wil, of "Melee" DPS. Hou je ervan om direct mensen de kop in te slaan met een zwaard, dagger, hamer, 2 zwaarden etc, dan moet je kiezen voor Melee. Hou je ervan om toch je afstand te houden, dan kan je kiezen voor een Ranged DPS.

Melee Classes:

- Warrior
- Paladin
- (Survival) Hunter
- Rogue
- Death Knight
- (Enhancement) Shaman
- Monk (Mijn favoriete class op dit moment)
- Demon Hunter (waar je Legion voor nodig hebt)
- (Guardian) Druid

Ranged Classes:

- Hunter
- Priest
- Shaman
- Mage
- Warlock
- Druid

Enkele classes hebben een mix, ik heb ze niet allemaal genoemd.

Vervolgens is het goed om te kijken wat je graag wil doen. Wil je graag tanken, damage doen of mensen healen?

- Als Tank kan je bijvoorbeeld dungeons gaan doen. Daarbij ben je verantwoordelijk voor het opvangen van damage die monsters om je heen doen. Je moet ook vaak abilities gebruiken die ervoor zorgen dat de monsters jou blijven aanvallen. Over het algemeen is Tank wel iets lastiger, en mensen vertrouwen vaak blindelinks op de Tank omdat ze denken dat hij/zij ervaring heeft.

- Als DPS ben je verantwoordelijk voor het doen van veel damage. Of dit in PvP of in PvE is, in beide gevallen kunnen ze niet zonder je. Als DPS hoef je je niet zo druk te maken in dungeons omdat je geen monsters naar je toe hoeft te trekken, of dat je andere spelers levend moet houden. Je moet gewoon zoveel mogelijk damage doen, en proberen niet dood te gaan (door bijv. niet in het vuur te gaan staan).

- Als Healer moet je iedereen levend houden, maar vooral de tanks. Healers zijn zeer gewilde classes, of je nu Dungeons of PvP doet, als Healer kom je vaak aanbod. Dit is omdat mensen liever DPS doen dan dat ze mensen levend houden omdat er over het algemeen meer actie zit in het doen van damage.

Conclusie
Er zijn heel veel dingen die je class kunnen bepalen. Als beginner is het misschien makkelijk dat je een pet hebt die klappen voor je opvangt zoals een Hunter of Warlock. Maar bovenal moet je een class kiezen die JOU leuk lijkt. Elke class is voor jou goed genoeg, en jij maakt het verschil of je class goed is of niet.

Pro tip: Kijk de "Crash-course" videos van World of Warcraft. In deze video wordt er kort gesproken over een class. En wellicht denk je van, deze class ziet er tof uit. Link: https://worldofwarcraft.c...el-90-crash-course-videos
Iets verder naar onderen kan je een class kiezen.

Er is nog veel meer te vertellen, maar anders wordt het misschien iets te gek :P. Maar vraag gerust naar meer tips!

Edit: Als je mij nog wilt toevoegen via de Blizzard launcher voor eventuele vragen etc, dan is dit mijn ID: Diigii#2711

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:17

Rannasha

Does not compute.

Diigii schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:21:
[...]Dit is omdat mensen liever DPS doen dan dat ze mensen levend houden omdat er over het algemeen meer actie zit in het doen van damage.
Dan hebben die mensen nog nooit enigszins moeilijke content gedaan als healer. Je zit als healer veel meer op het puntje van je stoel dan als DPSer zodra het gevecht enigszins lastig wordt.

Het is wel zo dat zodra de gevechten vrij makkelijk zijn (bijvoorbeeld een raid-boss die je met de guild al wekenlang moeiteloos omlegt), healen snel minder interessant wordt. Als DPSer kun je blijven pushen voor betere prestaties en snellere kills, maar als healer kun je niet meer healen dan er als schade wordt geincasseerd door de groep/raid.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Rannasha schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:45:
[...]

Dan hebben die mensen nog nooit enigszins moeilijke content gedaan als healer. Je zit als healer veel meer op het puntje van je stoel dan als DPSer zodra het gevecht enigszins lastig wordt.

Het is wel zo dat zodra de gevechten vrij makkelijk zijn (bijvoorbeeld een raid-boss die je met de guild al wekenlang moeiteloos omlegt), healen snel minder interessant wordt. Als DPSer kun je blijven pushen voor betere prestaties en snellere kills, maar als healer kun je niet meer healen dan er als schade wordt geincasseerd door de groep/raid.
Tja, dan ga je als healer ook dps'en :)

Ik doe zo een beetje 200k+ op bosses tot zo rond de m+10, daarna is er vaak teveel dmg om nog te dps'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
[...]

Haha ;), had al wel gedacht dat iemand daar zou op reageren. Het klopt wel, het is ook lastig uitleggen wat nu wel leuk is om te doen of wat juist niet. En met Raiden is zeker healen de moeite waard, en zoals je zegt, als Healer moet je goed je werk doen. Je kan niet zomaar willekeurig elke heal eruit gooien, want dan heb je binnen no-time je mana op.

Voor een beginnende speler zal healer wel lastiger zijn omdat je ook druk bezig bent met levelen, en je doet met sommige healings specs aanzienlijk minder damage, maar dat is dan ook afhankelijk van de persoon wat je wel en kan/leuk vindt.

Persoonlijk heb ik zelf alleen gehealed in Dungeons/Raids/Mythics+, maar nog noot in PvP. In PvP geeft het altijd wel een kick wanneer je iedereen letterlijk afslacht :P.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLarger1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 20:41
Diigii schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:21:
[...]

Vaak probeer ik het te categoriseren voor mijzelf. De eerste vraag is of je Horde of Alliance gaat worden. Als je bij je broertje op z'n Realm gaat spelen, dan neem ik aan dat je ook zijn "kant" wil gaan joinen. Dus deze keuze is dan al voor je gemaakt :). Misschien is het nog goed om te kijken hoe druk het in je Realm is, persoonlijk hou ik zelf wel van een drukke Realm. Ik neem dan ook aan dat je broertje geen max. level characters heeft? Je zou dan nog samen met hem kunnen beslissen om op een andere realm te beginnen. Via deze link: https://realmpop.com/eu.html kan je kijken hoe druk het "ongeveer" is op een Realm, en wat de verhoudingen zijn m.b.t. de aantal Alliance of Horde spelers. Persoonlijk wil ik als ik bijv. Alliance speel ook een server joinen waar veel Alliance spelers te vinden zijn. Natuurlijk moet je ook nog kijken of je een PvP (Alliance en Horde kunnen elkaar aanvallen ongeacht de locatie) of PvE server wil joinen.

Conclusie
Er zijn heel veel dingen die je class kunnen bepalen. Als beginner is het misschien makkelijk dat je een pet hebt die klappen voor je opvangt zoals een Hunter of Warlock. Maar bovenal moet je een class kiezen die JOU leuk lijkt. Elke class is voor jou goed genoeg, en jij maakt het verschil of je class goed is of niet.

Pro tip: Kijk de "Crash-course" videos van World of Warcraft. In deze video wordt er kort gesproken over een class. En wellicht denk je van, deze class ziet er tof uit. Link: https://worldofwarcraft.c...el-90-crash-course-videos
Iets verder naar onderen kan je een class kiezen.

Er is nog veel meer te vertellen, maar anders wordt het misschien iets te gek :P. Maar vraag gerust naar meer tips!

Edit: Als je mij nog wilt toevoegen via de Blizzard launcher voor eventuele vragen etc, dan is dit mijn ID: Diigii#2711
Kijk dit zijn nog eens antwoorden! Haha. Ook voor diegene boven je de credits.

Alliance zal het dan worden, hij heeft 5 chars waarvan 3 lvl90. Maar heeft bijna 2 jaar niet gespeeld. Hij zit in de realm Burning Legion(PvP). Maar daar is de verhouding 142k vs 244k horde. Die zou dus afvallen. Ben jij toevallig Alliance? En welke realm? Dan beginnen we daar beide. Mits je alliance bent. En heb wel eens wat gezien over een transfer. Zou hij 1 char kunnen verplaatsen naar de evt nieuwe realm?

Ik ga denk ik voor ranged DPS, Ik zal vanavond alles aanschaffen en je zeker toevoegen!

Mijn ervaring met games is LoL, Heroes of the storm, Overwatch, Battlefield 3/4/1, Path of Excile.

Thanks!

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:14
Terence(x) schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:51:
[...]

Tja, dan ga je als healer ook dps'en :)

Ik doe zo een beetje 200k+ op bosses tot zo rond de m+10, daarna is er vaak teveel dmg om nog te dps'en
Hmm knap als je dat met de grievous affix van vorige week ook nog hebt kunnen volhouden. Was daar zelf toch echt constant bezig met mensen te pre hotten voor incoming damage. Vond dat op sommige bazen/trash met aoe best heftig.
Diigii schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:52:
[...]

Haha ;), had al wel gedacht dat iemand daar zou op reageren. Het klopt wel, het is ook lastig uitleggen wat nu wel leuk is om te doen of wat juist niet. En met Raiden is zeker healen de moeite waard, en zoals je zegt, als Healer moet je goed je werk doen. Je kan niet zomaar willekeurig elke heal eruit gooien, want dan heb je binnen no-time je mana op.

Voor een beginnende speler zal healer wel lastiger zijn omdat je ook druk bezig bent met levelen, en je doet met sommige healings specs aanzienlijk minder damage, maar dat is dan ook afhankelijk van de persoon wat je wel en kan/leuk vindt.

Persoonlijk heb ik zelf alleen gehealed in Dungeons/Raids/Mythics+, maar nog noot in PvP. In PvP geeft het altijd wel een kick wanneer je iedereen letterlijk afslacht :P.
Naast dat is healen in pve veel veelzijdiger dan dps doen. Bij damage heb je meestal een 'standaard' rotatie waar je maar weinig van af wijkt. Daarnaast moet je de tactics volgen. Bij healen moet je de tactics volgen maar komt er daarna nog een hele laag over heen, namelijk het voorspellen wanneer damage komt, op wie en welke spells je daarvoor moet gebruiken en daarnaast nog een mana management laag.

Dit geld natuurlijk alleen voor bosses die je niet kunt 'cheesen'.

[ Voor 66% gewijzigd door Bartske op 19-04-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 09:14
[...]

En als je op het punt aankomt, dat gevechten 'te makkelijk' worden om te healen, neem je minder healers mee en meer dps ^^. Dan blijft het nog een beetje interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist weer de World Boss gedaan op Broken Shore, en kreeg het relic :) 9 ilvls op het wapen er bij, dus dat is leuk :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roepen ze bij jullie ook continu "PogChamp"?! klinkt echt zooo treurig :S

Overigens, some random guy heeft me die Noblegarden Bunny gestuurd omdat ik "commentaar" gaf op de belachelijker 20k prijzen. Hoe aardig is dat?! :D

[ Voor 51% gewijzigd door RustStorm op 19-04-2017 21:34 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ok, Brewmaster in PVP is bizar fun :)
Zo genoten hehe

Je had gelijk @demonic . Monks FTW

[ Voor 27% gewijzigd door Iusedto op 19-04-2017 22:54 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:08
Gisteravond eindelijk Legion Flying unlocked. Uiteindelijk sneller dat verwacht.
Conclusie: Part 2 was gemakkelijk te doen. Part 1 was vooral met Nightfallen een echte grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren heb ik inderdaad ook weer even lekker gespeeld. Wat Kirin Tor WQs gedaan, twee World Bosses en uiteindelijk weer wat gequest in Suramar. Uiteindelijk zal ik er geraken. :) Vermaak me gelukkig iets meer in Suramar, maar m'n hobby zal het nooit worden. :)

Heb ook gezien dat ik met de rest van de Legion facties aardig in de buurt begin te komen van Exalted. =) (uiteraard zullen jullie er allemaal al zijn, maar toch... ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
RustStorm schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:07:
Gisteren heb ik inderdaad ook weer even lekker gespeeld. Wat Kirin Tor WQs gedaan, twee World Bosses en uiteindelijk weer wat gequest in Suramar. Uiteindelijk zal ik er geraken. :) Vermaak me gelukkig iets meer in Suramar, maar m'n hobby zal het nooit worden. :)

Heb ook gezien dat ik met de rest van de Legion facties aardig in de buurt begin te komen van Exalted. =) (uiteraard zullen jullie er allemaal al zijn, maar toch... ;))
Ik ben er ook nog niet, maar dat komt ook omdat ik om m'n 2e character bezig ben dat nu wel zo'n beetje m'n main is. Er is dan ook zoveel te doen, heb zelf 1 of 2 maand weinig tot niets gedaan omdat ik tijd wou vrij maken voor anders games.

Zelf vind ik de Suramar questline wel goed. Dit heeft er ook mee te maken dat er veel voice acting in zit waardoor je je toch beter kan focussen.

Gisteren voor het eerste een echte Withered Training run gedaan. Verrassend kwam ik ook nog tot het einde :P. Altijd gedacht dat het moeilijker was, maar dat viel nog wel mee. Helaas heb ik de Hidden Artifact van de Windwalker monk niet gekregen, dus over enkele dagen nog maar weer een keer proberen. Had ook een gegeven moment dat mijn Withered continue wegrenden, wel 5 keer achter elkaar. Dat maakt het toch wel een stuk lastiger.

En dan moet ik ook nog die Broken Shore doen (als ik het goed heb) waarbij ik mijn Legendaries moet upgraden van 910 naar 940. Hebben mensen hier ervaring mee van hoe lang dit duurt voordat je de items verzameld hebt om je Legendary mee te upgraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:46
Diigii schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:58:
[...]

En dan moet ik ook nog die Broken Shore doen (als ik het goed heb) waarbij ik mijn Legendaries moet upgraden van 910 naar 940. Hebben mensen hier ervaring mee van hoe lang dit duurt voordat je de items verzameld hebt om je Legendary mee te upgraden?
Was maar een paar dagen toen ik dat deed paar maanden terug. Gewoon je normale ding doen en dan krijg je ze redelijk snel vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:42
kwam er gister achter dat het de hele week +50 rep bonus van WQ's is handig voor mn pathfinder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Wognummer schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:11:
kwam er gister achter dat het de hele week +50 rep bonus van WQ's is handig voor mn pathfinder :)
Ja, heb er ook even gebruik van gemaakt. Moest gisteravond nog 300 rep, maar geen WQ meer te vinden en Invasions geven ook geen rep >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Bartske schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:53:
[...]

Hmm knap als je dat met de grievous affix van vorige week ook nog hebt kunnen volhouden. Was daar zelf toch echt constant bezig met mensen te pre hotten voor incoming damage. Vond dat op sommige bazen/trash met aoe best heftig.

Naast dat is healen in pve veel veelzijdiger dan dps doen. Bij damage heb je meestal een 'standaard' rotatie waar je maar weinig van af wijkt. Daarnaast moet je de tactics volgen. Bij healen moet je de tactics volgen maar komt er daarna nog een hele laag over heen, namelijk het voorspellen wanneer damage komt, op wie en welke spells je daarvoor moet gebruiken en daarnaast nog een mana management laag.

Dit geld natuurlijk alleen voor bosses die je niet kunt 'cheesen'.
Ik heb er weinig last van met holy priests, sanctify en prayer of healing doet het meeste werk, daarnaast gewoon beetje spot healen op de tank en smiten :D

En healen over het algemeen is vrij simpel tenzij je groep vol met idioten zit, zolang je groep geen onnodige damage neemt, heb jij een easy job :)

Grievous was net zo makkelijk als overflowing voor mij als holy priest iig (misschien zelfs wel makkelijker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Terence(x) schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:21:
[...]

Ik heb er weinig last van met holy priests, sanctify en prayer of healing doet het meeste werk, daarnaast gewoon beetje spot healen op de tank en smiten :D

En healen over het algemeen is vrij simpel tenzij je groep vol met idioten zit, zolang je groep geen onnodige damage neemt, heb jij een easy job :)

Grievous was net zo makkelijk als overflowing voor mij als holy priest iig (misschien zelfs wel makkelijker)
Grappig dat er zoveel verschil tussen zit, voor mij als resto druid was het echt pittig. Vooral omdat je met je hots zit die zo'n grievous stack niet even meteen wegtikken. Swiftmend is wel echt een zegen, maar daar heb je met talent maar 2 uses per 30 seconden van. Overflowing was dan wel weer super makkelijk als druid, heb daar 0 keer op moeten letten. Voor monks was die heel vervelend begreep ik.

Deze week is het wel weer easy mode qua affixes :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 20-04-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Bartske schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:14:
[...]

Grappig dat er zoveel verschil tussen zit, voor mij als resto druid was het echt pittig. Vooral omdat je met je hots zit die zo'n grievous stack niet even meteen wegtikken. Swiftmend is wel echt een zegen, maar daar heb je met talent maar 2 uses per 30 seconden van. Overflowing was dan wel weer super makkelijk als druid, heb daar 0 keer op moeten letten. Voor monks was die heel vervelend begreep ik.

Deze week is het wel weer easy mode qua affixes :)
Punt voor druids is dat grievious voor ongeveer net zoveel tikt als rejuv, dus je gained niet echt iets, zeker met aoe dmg, heb ik puur Prayer upfront healing en nog eens 45% echo of light ticks.

Maarja het is best broken hoe groot dat verschil is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Terence(x) schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:47:
[...]

Punt voor druids is dat grievious voor ongeveer net zoveel tikt als rejuv, dus je gained niet echt iets, zeker met aoe dmg, heb ik puur Prayer upfront healing en nog eens 45% echo of light ticks.

Maarja het is best broken hoe groot dat verschil is :(
Ja dat is wel een verschil ja. Heb niet veel gerund vorige week iig. Nog wel een +10 vault in time gecomplete. Die was nog wel redelijk te doen alleen was het wel wat tight op de 2e baas. Was ook wel een hele goede groep met dps die precies wisten wat ze moet doen, denk dat we makkelijk wel een +13 of hoger hadden kunnen doen met 'normale' affixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:07
Gisteren wel 10 van die rep kistjes geopend maar helaas nog geen mount. Ik vond en vind suramar zelf ook het mooiste gebied van legion. Die broken shores die hangt me nu al de keel uit...

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik vind Suramar prachtig. In ieder geval veel mooier dan dat eentonige Broken Shore.

Heb laatst ook voor het eerst withered training gedaan. Ik vind het compleet naadje maar de rep die je er voor krijgt is wel erg goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Wee Man schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:35:
Ik vind Suramar prachtig. In ieder geval veel mooier dan dat eentonige Broken Shore.

Heb laatst ook voor het eerst withered training gedaan. Ik vind het compleet naadje maar de rep die je er voor krijgt is wel erg goed...
Die withered training is leuk voor een keer maar duurt verder veel te lang. Wel gratis wq als je joined voor 400 mana en meteen weer nokt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Terence(x) schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:21:
[...]
Ik had Maw +7 met 2 range die niet echt wooden stacken, veel onnodige damage dus helaas timed niet gehaald. Normaal zijn ze altijd full melee en dan zou het echt makkelijk zijn geweest. Helaas te weinig interrupts en kwam er achter dat er toch wel wat wijzigingen waren die ik niet kende. Laatste weken helaas een stuk minder op WoW (eigenlijk doe ik alleen zondag een raid, en een paar WQ) vanwege te veel druk op werk.

Normaal doe ik inderdaad PoH/Sanctify met PoM/renew op tank en DPS ik mee met holy nova spam. Zei eigenlijk genoeg dat ik harder moest healen in een MAW +7 dan in een heroic raid door slechte position van ranged waardoor ik van AoE healing naar single target healing moest.

@ terrance: hoe is jouw verdeling van crit/haste/mastery. Ik sprak iemand die een alt-priest had en die niet meer spelt omdat hij shit healing doet. Hij ging voor hoge haste (conform icy-veins) maar ging ten koste van zijn healing output. Tevens was zijn main spell PoH dus was gauw OoM. Volgens mij is icy-veins gebaseerd op de GCD zo lag te krijgen dat je heal kan spammen ipv flash-heal. Op lage levels werkt dit volgens mij niet echt goed. Ikzelf zit nu op 28-30% crit, 9% haste en 45+% mastery en is renew/PoM samen met serenity mijn hoogste healing outputs (ik heb legs voor extended renew en PoM die renew achterlaat + PoM die geen stacks verliest als hij jumpt)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
sabriel schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 07:55:
[...]

Ik had Maw +7 met 2 range die niet echt wooden stacken, veel onnodige damage dus helaas timed niet gehaald. Normaal zijn ze altijd full melee en dan zou het echt makkelijk zijn geweest. Helaas te weinig interrupts en kwam er achter dat er toch wel wat wijzigingen waren die ik niet kende. Laatste weken helaas een stuk minder op WoW (eigenlijk doe ik alleen zondag een raid, en een paar WQ) vanwege te veel druk op werk.

Normaal doe ik inderdaad PoH/Sanctify met PoM/renew op tank en DPS ik mee met holy nova spam. Zei eigenlijk genoeg dat ik harder moest healen in een MAW +7 dan in een heroic raid door slechte position van ranged waardoor ik van AoE healing naar single target healing moest.

@ terrance: hoe is jouw verdeling van crit/haste/mastery. Ik sprak iemand die een alt-priest had en die niet meer spelt omdat hij shit healing doet. Hij ging voor hoge haste (conform icy-veins) maar ging ten koste van zijn healing output. Tevens was zijn main spell PoH dus was gauw OoM. Volgens mij is icy-veins gebaseerd op de GCD zo lag te krijgen dat je heal kan spammen ipv flash-heal. Op lage levels werkt dit volgens mij niet echt goed. Ikzelf zit nu op 28-30% crit, 9% haste en 45+% mastery en is renew/PoM samen met serenity mijn hoogste healing outputs (ik heb legs voor extended renew en PoM die renew achterlaat + PoM die geen stacks verliest als hij jumpt)
Je cast never ever een renew. ik aoe normaal met holy nova, en single target is gewoon smite/holy fire.

En je dps zal altijd maar zo hoog zijn als het IQ van je party members :D, als ze overal in staan heb jij natuurlijk veel minder tijd om te dps'en en moet je meer healen, en dat is ook totaal geen probleem. Maar je moet wel weten wanneer het tijd is dat je kan dps en wanneer niet.

Me armory profile staat in me signature, geloof dat ik als holy uitlogged was, maar me stat distibutie is nu ongeveer : 26% crit, 20% haste en 41% mastery, Echo of light is altijd mijn hoogste output, samen met prayer of healing en Hw:Sanctity, renews komen alleen van de PoM jumps.

Flash heal spammen is de 7.1 meta build, die gebruikte ook trail of light enzo, je kan het beste even de Howtopriest discord joinen, er staan daar een hoop goede guides.

Haste is echt zoiets van als je het op gear krijgt ach het is niet anders, maar je wil er zeker niet voor gearen. In dungeons ben je toch voornamelijk PoM+FH aan het casten en je holy words op cooldown ook voor cosmic ripple, prayer gebruik je gewoon voor party wide dmg als je HW:sanctity niet genoeg is.

Vergeet ook niet dat als je ranged niet wil groupen dat je ze gewoon kan life grippen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Sn3gG3l schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:39:
[...]

Die withered training is leuk voor een keer maar duurt verder veel te lang. Wel gratis wq als je joined voor 400 mana en meteen weer nokt :D
Ik vind de Withered training tof! En ik blaas er in een paar minuten doorheen tegenwoordig.

Nog steeds geen Torn invitation (de hoofdreden om m te blijven doen, want gave mount in the end!)

Vanochtend deel 3 van de Anduin quest gedaan; het time gaten over 3 dagen was misschien een beetje 'irritant' maar wel passend (vooral tussen deel 1 en 2 is het logisch dat er tijd tussenzit)..

En dan die cinematic... them feels!

Ik vraag me wel af of de Horde iets soortgelijks heeft gehad de afgelopen dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie continu missions verschijnen die ik nog lang niet kan doen, waar ik dan weer van baal omdat het gruwelijk veel AP kan geven... Heb onvoldoende geïnvesteerd de laatste tijd in m'n followers... dus vooralsnog onvoldoende armor items om de 900 aan te tikken. Pech voor deze jongen.

Komende dagen (net als gisteren) helaas geen tijd om te spelen. Zondag weer een mogelijkheid hopelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
RustStorm schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:50:
Zie continu missions verschijnen die ik nog lang niet kan doen, waar ik dan weer van baal omdat het gruwelijk veel AP kan geven... Heb onvoldoende geïnvesteerd de laatste tijd in m'n followers... dus vooralsnog onvoldoende armor items om de 900 aan te tikken. Pech voor deze jongen.

Komende dagen (net als gisteren) helaas geen tijd om te spelen. Zondag weer een mogelijkheid hopelijk. :)
Zie ze zelf ook staan, ware het niet dat ik niet genoeg resources heb |:( . O ja.. laat staan dat ik ze 100% kan halen ziet ik nu.. Voelt net als een snoepje voor me houden die je niet mag pakken (laat ik een nette metafoor pakken :P).

Je warrior op 872 ziet ik wel, nice. Wat ga je nu doen om naar de 900 te komen? Als dat je streven is..
Ben zelf nu druk met m'n paladin bezig. Afgelopen dagen zat de loot wel een beetje mee in de schaarse speeltijd. Van 845 naar 861 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:13:
[...]

Zie ze zelf ook staan, ware het niet dat ik niet genoeg resources heb |:( . O ja.. laat staan dat ik ze 100% kan halen ziet ik nu.. Voelt net als een snoepje voor me houden die je niet mag pakken (laat ik een nette metafoor pakken :P).

Je warrior op 872 ziet ik wel, nice. Wat ga je nu doen om naar de 900 te komen? Als dat je streven is..
Ben zelf nu druk met m'n paladin bezig. Afgelopen dagen zat de loot wel een beetje mee in de schaarse speeltijd. Van 845 naar 861 gegaan.
Ik bedoeld voornamelijk om m'n followers naar ilvl 900 te krijgen, in verband met de missions waar ik het over had. ;) M'n Warrior gaat gestaag omhoog. Met zeer kleine stapjes. :) Maar dat vind ik iets minder belangrijk, aangezien ik nu toch wel enigszins door content heen kan rammen. Instances/Raids doe ik niet tot nauwelijks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet nog Rep van de Wardens en Dreamweavers en dan heb ik alles op Revered.
Paar zones nog ontdekken en dan maar Rep grinden voor Broken Shore :(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:16:
[...]

Ik bedoeld voornamelijk om m'n followers naar ilvl 900 te krijgen, in verband met de missions waar ik het over had. ;) M'n Warrior gaat gestaag omhoog. Met zeer kleine stapjes. :) Maar dat vind ik iets minder belangrijk, aangezien ik nu toch wel enigszins door content heen kan rammen. Instances/Raids doe ik niet tot nauwelijks. :)
Verklaart alles haha. Had al zo'n vermoeden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:56
Die missies during dan ook 2 dagen ofzo.
Krijg die AP wel op 100% en wat erboven. Nu maar hopen op de AP proc van de order hall :P 18 mill is geen geintje.
Wil de andere ook nog zeker, doen, degene die 500 resources geeft, is toch weer 750 rep en een 5 mill AP ofzo. Kom ik toch weer dichter tegen exalted aan met armies of legionfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb de 2 met nethershards en resources gisteren op pad gestuurd. Die komen van de command center trouwens, voor degenen die zich afvragen waarom ze ineens in de lijst staan. Zolang de command center actief is kun je deze missions starten.

De AP mission start ik morgenochtend, zodat de completion op m'n volgende AK level zit :) Toch weer extra AP he! En inderdaad hopen op de proc van order hall...

Gelukkig heb ik m'n followers altijd bijgehouden.

In je command center kun je trouwens ook een legendary follower equipment gratis afhalen! Ik kreeg er 1 met 50 gold en een AP token per world quest als bodyguard. Daar ben ik heel blij mee! Gratis extra AP is toch wel heel mooi meegenomen. Heb ook nog 2 equipment stukken die me samen 200 order resources per world quest geven, dus dat is snel extra spul binnenharken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:44:
In je command center kun je trouwens ook een legendary follower equipment gratis afhalen!
Is dat eenmalig, of iedere keer wanneer het CC gebouwd is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
RustStorm schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:46:
[...]

Er is per gebouw een lijst van roterende buffs (naast een paar vaste perks, zoals die missions bij command center). Stuk of 4 of 5 dacht ik. Elke keer is een andere buff actief. Dit is er 1 van.

Zo had je bij de mage tower eerst dat je kans op bonus AP token had in dungeons/raids en later extra kans bij world quests, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
icemotion schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:39:

Ik vraag me wel af of de Horde iets soortgelijks heeft gehad de afgelopen dagen...
Nee. Die questline is bedoeld om te laten zien hoe Varian het stokje doorgeeft aan Anduin. En de Horde kreeg dat al meteen aan het begin van Legion toen Vol'Jin het stokje doorgaf aan Sylvanas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:44:

In je command center kun je trouwens ook een legendary follower equipment gratis afhalen! Ik kreeg er 1 met 50 gold en een AP token per world quest als bodyguard. Daar ben ik heel blij mee! Gratis extra AP is toch wel heel mooi meegenomen. Heb ook nog 2 equipment stukken die me samen 200 order resources per world quest geven, dus dat is snel extra spul binnenharken :)
Wat ?
Dat wist ik niet :( Vanavond maar meteen even checken

Bedankt !

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik had gewild dat ik die AP tokens had per wq :P liefst met gold erbij want ik heb gewoon 99999 Order resources :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45

Blood shards inwisselen voor order resources en de dagen dat je niet kunt spelen wel continue je missies aanzetten met de app. Na een paar dagen heb je voldoende armor items te pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
RustStorm schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:46:
[...]

De 2de buffs van die torens rouleren, telkens een andere. Dus nee, tenzij over een aantal keren deze buff weer terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Is het nog zo bij shadow priest dat je continu die paarse gloed heb? zoals aan het begin van legion, of is dat al teruggedraaid? kan t zo snel niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
@marijnvtg Dat is reeds teruggedraait, shadowform is nu weer handmatig aan en uit te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Hairy23 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:59:
@marijnvtg Dat is reeds teruggedraait, shadowform is nu weer handmatig aan en uit te zetten
Ah mooi! Mss toch maar eens een (shadow)priest aanmaken. Nu nog m'n race kiezen (horde) :F. Nog suggesties, iemand? Vind undead male wel vet, maar strookt een beetje bij mij wanneer ik evt disc of holy wil... undead en dingen levend houden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
marijnvtg schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:04:
[...]

Ah mooi! Mss toch maar eens een (shadow)priest aanmaken. Nu nog m'n class kiezen (horde) :F. Nog suggesties, iemand? Vind undead male wel vet, maar strookt een beetje bij mij wanneer ik evt disc of holy wil... undead en dingen levend houden..
Ja 2 priests, 1 voor holy/disc en een undead shadow priest :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Terence(x) schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:29:
[...]
Me armory profile staat in me signature, geloof dat ik als holy uitlogged was, maar me stat distibutie is nu ongeveer : 26% crit, 20% haste en 41% mastery, Echo of light is altijd mijn hoogste output, samen met prayer of healing en Hw:Sanctity, renews komen alleen van de PoM jumps.

Flash heal spammen is de 7.1 meta build, die gebruikte ook trail of light enzo, je kan het beste even de Howtopriest discord joinen, er staan daar een hoop goede guides.
Wat is normal jullie raid-setup dan, ik kom eigenlijk nooit aan de hoogste waardes die jij aangeeft.
Wij hebben geen designated tankhealers (disc/paladin) maar zijn met 2 druids, shaman en ik als holy.

Aangezien aftoppen weinig zin heeft tegen druids, focus ik eigenlijk vooral op tanks (PoM, renew) en serenity. Heal/flash heal als er weinig healing nodig is of om serenity weer van cd te krijgen. Sanctury gebruik ik vooral op melee group vlak na aoe-damage, POH vaak dan al niet meer nodig omdat druids alles voor de rest weer aftoppen. Echo of light is inderdaad wel altijd ergens anders nr 1, en dat is overhealing. 40 procent van mijn overhealing is echo of light. Heeft ook te maken dat onze tanks meer damage pakken dan soortgelijke classes dus focus ligt daarom bij mij meer bij tanks dan groups. Als PoH/sanctuary het hoogst zijn, dan lijkt het me haast dat je designated group-healer bent.

Discord accont wel aangemaakt een tijdje geleden, maar kon er niet echt mijn weg nog in vinden. Misschien iets meer moeite voor gaan doen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem op mijn Pala. Gebruikte die armor tokens telkens zodra ik er een had en opeens BAM! Refresh van mijn 'available missions' en allemaal 880-900 missions i.p.v. de lagere ilvl missions die ik daarvoor had.

Blijkbaar krijg je hogere ilvl missions als je followers gemiddeld boven ilvl-x zitten of krijg je de hogere missions zodra een follower boven een bepaald ilvl is. Kreeg in verhouding ook minder missions met een armor-token reward. En de missions die ik kreeg waren hoog ilvl met vaak krap 100% slagingskans. Bonus tokens zater er dus niet in. Upgraden van de followers ging daardoor een stuk langzamer.

Op mijn druid doe ik het nu anders. Ik spaar die armor tokens op totdat ik de meeste followers 890+ kan maken. Vervolgens upgrade ik ze allemaal tegelijk. Vind dat veel fijner werken.

P.S. Ja ik heb weer even gesubbed. :) Met de kleine geen tijd voor instances/raids/etc. maar wel leuk om even te kijken wat er veranderd is in de afgelopen 4 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
sabriel schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:30:
[...]

Wat is normal jullie raid-setup dan, ik kom eigenlijk nooit aan de hoogste waardes die jij aangeeft.
Wij hebben geen designated tankhealers (disc/paladin) maar zijn met 2 druids, shaman en ik als holy.

Aangezien aftoppen weinig zin heeft tegen druids, focus ik eigenlijk vooral op tanks (PoM, renew) en serenity. Heal/flash heal als er weinig healing nodig is of om serenity weer van cd te krijgen. Sanctury gebruik ik vooral op melee group vlak na aoe-damage, POH vaak dan al niet meer nodig omdat druids alles voor de rest weer aftoppen. Echo of light is inderdaad wel altijd ergens anders nr 1, en dat is overhealing. 40 procent van mijn overhealing is echo of light. Heeft ook te maken dat onze tanks meer damage pakken dan soortgelijke classes dus focus ligt daarom bij mij meer bij tanks dan groups. Als PoH/sanctuary het hoogst zijn, dan lijkt het me haast dat je designated group-healer bent.

Discord accont wel aangemaakt een tijdje geleden, maar kon er niet echt mijn weg nog in vinden. Misschien iets meer moeite voor gaan doen.
Ik heb een Mistweaver/Holy Priest en 3 Resto druids in het healing team. Ik probeer ook geen damage af te toppen dat doet me echo of light wel, vooral bij dingen zoals krosus zorgen dat je pre-cast voor slams en orbs.

Daarnaast heb ik op sommige fights ook gewoon echt waardeloze nummers omdat de rest druid hots gewoon veel van me echo of light op snoept, maar dat is ok en ook geen issue. Ik ben bijvoorbeeld koning op Chronomatic anomaly met heal snipe van de time releases, er is niemand die er dicht bij komt.

Maar op Trilliax ben ik meer bezig met controle van de adds en klein beetje spot healen, vaak sta ik in de grijze parses, maar dat maakt dan niet uit.

En als jij met 2 druids runned, zou je eigenlijk niet een tank healer nodig moeten hebben, 2x volle hots op tanks is bijna altijd wel genoeg.

Enige manier waarom te tegenwoordig nog een beetje kan parsen is als je minder healers brengt, uit eindelijk gaat het er om dat je de boss killed en er niemand dood gaat tenzij het echt hun eigen schuld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:51:
[...]

Ik had hetzelfde probleem op mijn Pala. Gebruikte die armor tokens telkens zodra ik er een had en opeens BAM! Refresh van mijn 'available missions' en allemaal 880-900 missions i.p.v. de lagere ilvl missions die ik daarvoor had.

Blijkbaar krijg je hogere ilvl missions als je followers gemiddeld boven ilvl-x zitten of krijg je de hogere missions zodra een follower boven een bepaald ilvl is. Kreeg in verhouding ook minder missions met een armor-token reward. En de missions die ik kreeg waren hoog ilvl met vaak krap 100% slagingskans. Bonus tokens zater er dus niet in. Upgraden van de followers ging daardoor een stuk langzamer.

Op mijn druid doe ik het nu anders. Ik spaar die armor tokens op totdat ik de meeste followers 890+ kan maken. Vervolgens upgrade ik ze allemaal tegelijk. Vind dat veel fijner werken.

P.S. Ja ik heb weer even gesubbed. :) Met de kleine geen tijd voor instances/raids/etc. maar wel leuk om even te kijken wat er veranderd is in de afgelopen 4 maanden.
Ja met ilvl upgrade tokens heb ik dat ook gedaan. Alleen mijn Thisalee is nog iets van 870.. maar die gebruik ik nu als bodyguard met een legendary equipment die me 50 gold en 100 resources geeft. Nu krijg je wel van die 2 dagen missies van de Command Tower. Das ook wel leuk. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb nu 2 van die paar dagen missies lopen; een voor AP en een voor Legionfall items (want daar krijg je ook AP voor en Order resources terug en gold en rep..)

Ik heb al mijn actieve missie followers op 900 zitten. Mijn combat ally nog niet, maar die haal ik daar toch niet vanaf. 100 gold en AP per world quest (legendary equipment was gold / ap ).. tikt behoorlijk aan..

En ik ben met items die ik zo nu en dan krijg een inactieve follower aan het gearen.. die zit nu op 865.. dan spec ik straks mn research om van buffy minions naar een 7e champion.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goed bezig @Verwijderd :D ;) Welkom terug. ;) Grats met de kleine uiteraard, mocht ik dat nog niet gedaan hebben. :)

Ik heb de class order hall upgrade waarbij je workorders kunt plaatsen voor follower armor pieces. Dus dat helpt wel. MAar zoals gezegd heb ik heel lang geen aandacht besteed aan m'n warrior en dat soort aspecten in het spel. :) Dus loop nu een beetje achter, maar dat is allemaal helemaal niet erg. :D Vermaak me prima en merk dat ik het weer leuk vind om te spelen. Misschien komt dat ook weer omdat ik het nie tmeer iedere dag doe, maar zo nu en dan gedurende de week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
icemotion schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:39:
[...]

Ik vind de Withered training tof! En ik blaas er in een paar minuten doorheen tegenwoordig.

Nog steeds geen Torn invitation (de hoofdreden om m te blijven doen, want gave mount in the end!)

Vanochtend deel 3 van de Anduin quest gedaan; het time gaten over 3 dagen was misschien een beetje 'irritant' maar wel passend (vooral tussen deel 1 en 2 is het logisch dat er tijd tussenzit)..

En dan die cinematic... them feels!

Die torn invitation kan ook uit een nightfallen emissary cache komen dus daar hoef je niet perse de training voor te doen. Uiteraard wel meer kans als je beide doet :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@RustStorm Bedankt! Uit mijn vrouw haar doos kwam echt legendary+ loot. Het kost je al je tijd en energie maar je krijgt er ook enorm veel voor terug. :)

Heb net flying unlocked met mijn Pala. Voelt bijna als cheaten. Heeeeeerlijk! Heeft al met al maar een paar dagen geduurd om revered te geraken. De extra world boss (tweemaal gedaan), de bonus rep van deze week en de human racial hebben wel geholpen. Maar het ging toch nog sneller dan verwacht.

Het voelt tijdens het questen op mijn server (Silvermoon) trouwens alsof 1 op de 3 spelers een druid is. Verbaast mij eerlijk gezegd niets dat zoveel mensen een druid (alt) hebben. Speelt toch heerlijk. Een optie om alle drie de rollen te vervullen. Als dps zelfs kunnen kiezen tussen melee en ranged. Instant travel/flight form. Quest objectives vaak aan kunnen klikken zonder flightform te verlaten. Herben in flightform. Heel makkelijk tussen de continenten kunnen reizen via de portals in de Dreamway (en de portal er naartoe heeft geen noemenswaardige CD).

Druid is voor mij echt de ultieme 'convenience class'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Man wat haat ik de invasion scenarios

Die buggen altijd. De in stormheim ging mijn draak lopen IPV vliegen, zonder met mij erop. ik bestuurde de draak.

Om val sharah kan ik een kanon niet eens verlaten. de scenario opnieuw doen kan ik ook niet :( :(

......

[ Voor 12% gewijzigd door HStyles op 21-04-2017 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:06
Ik heb al tijden niet gespeeld, maar las op mmo-champ dat de Arms warriors een leuke buff gaan krijgen (of hebben gekregen). Binnenkort maar eens mijn account afstoffen en mijn favoriete char maar weer eens wat speeltijd geven :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HStyles schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:06:

Die buggen altijd. De in stormheim ging mijn draak lopen IPV vliegen, zonder met mij erop. ik bestuurde de draak.

Om val sharah kan ik een kanon niet eens verlaten. de scenario opnieuw doen kan ik ook niet :( :(

......
Nog nooit last van gehad, weet je zeker dat je geen out of date addon o.i.d. hebt die de boel loopt te verkloten? heb toch zeker een scenario of 10 gedaan nu en nog geen bug gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond 2de lego voor mijn Holy spec geloot, en vanmorgen dropte lego 3 voor :D Alle 3 trouwens tot BiS tier behorend, meteen klaar met legos voor die spec :+
HStyles schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:06:

......
Nog nooit van gehoord. Zelfs op zowel EU als MMO forums nog nooit iets over voorbij zien komen. Zou eerder je addons eens disablen en je cache legen.

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-04-2017 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:25:
Nog nooit last van gehad, weet je zeker dat je geen out of date addon o.i.d. hebt die de boel loopt te verkloten? heb toch zeker een scenario of 10 gedaan nu en nog geen bug gezien.
Dito...scenario nu 7x gedaan en niet 1x problemen gehad. Ben bang dat het inderdaad een lokaal probleem is.

Weet iemand trouwens een programma of addon waarmee je de latency kan monitoren? Ik heb af en toe dat mijn acties enkele seconden niet uitgevoerd worden. Mijn home en world latency staan dan rond de 10ms en veranderen ook niet. Heb BugGrabber en BugSack geinstalleerd en krijg geen Lua-foutmeldingen (meer) van addons. Zou graag uit willen sluiten dat het van mijn kant komt i.p.v. de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 14:12:
[...]

Dito...scenario nu 7x gedaan en niet 1x problemen gehad. Ben bang dat het inderdaad een lokaal probleem is.

Weet iemand trouwens een programma of addon waarmee je de latency kan monitoren? Ik heb af en toe dat mijn acties enkele seconden niet uitgevoerd worden. Mijn home en world latency staan dan rond de 10ms en veranderen ook niet. Heb BugGrabber en BugSack geinstalleerd en krijg geen Lua-foutmeldingen (meer) van addons. Zou graag uit willen sluiten dat het van mijn kant komt i.p.v. de server.
https://mods.curse.com/addons/wow/quartz

*Latency

Displays the amount of time spent between cast send and start events, in the form of a bar at the end of your casting bar, with optional text that displays the actual duration of the lag. This helps in canceling casts when they will not actually be interrupted, especially for users with consistently high pings.

Of bedoel je iets anders?

Even reclame maken voor de Tweakers Discord server: https://discord.gg/EwQvNDX

[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 23-04-2017 15:31 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:14
Afgelopen weekend weer een paar dungeons gedaan met de vrouw en zoon. Deze keer Eye of Aszhara en Neltharions Lair. De eerste was met Serpentix wel even lastig maar de rest ging prima met 3 man. Mijn zoontje moet nog even leren wel een beetje in de buurt van de healer te blijven en niet de hele map te bezichtigen :P Toch leuk dat we dit met z'n 3en kunnen doen.
Hij is nu bijna 110 dus dan maar een poging doen om de 110 dungeons te doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Carthrax op 24-04-2017 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RustStorm schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:16:
Ik heb de class order hall upgrade waarbij je workorders kunt plaatsen voor follower armor pieces. Dus dat helpt wel.
Die heb ik ook. Maar ik krijg vooral equipment voor in de equipment slots van de champions, ipv spul dat hun ilvl verhoogt. Nou ja, de vendor is er blij mee. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Zo, Challenge mode skin gehaald. Even er voor gaan zitten en had em na een try of 6-7. Infernal tanking was de clue om dat gevecht een heel stuk makkelijker te maken. Nieuwe skin en blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedemorgen allemaal!

Van het weekend niet veel gespeeld. Gisteravond eens even lekker wat WQs wezen doen en Suramar. Dat laatste levert wel echt belachelijk veel AP zeg, ongekend. Heb nu volgens mij 290.000% extra APgain ofzo. Duurt alleen nog heel lang voor alle traits weer ingevuld zijn. ;)

Heb gezien dat gisteren Gul'dan Mythic voor het eerst is omgelegd op de server. Wel leuk om zo'n serverwide bericht te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
RustStorm schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:31:
Goedemorgen allemaal!

Van het weekend niet veel gespeeld. Gisteravond eens even lekker wat WQs wezen doen en Suramar. Dat laatste levert wel echt belachelijk veel AP zeg, ongekend. Heb nu volgens mij 290.000% extra APgain ofzo. Duurt alleen nog heel lang voor alle traits weer ingevuld zijn. ;)

Heb gezien dat gisteren Gul'dan Mythic voor het eerst is omgelegd op de server. Wel leuk om zo'n serverwide bericht te krijgen. :)
Ik ben halverwege van Revered naar Exalted met Nightfallen op m'n Hunter alt, dan mag die er ook aan gaan geloven. Al zit ik op AK 31 (370.000% geloof ik). Tegen de tijd dat ik aan de gehele Suramar questline ga beginnen (heb nog niks aan Suramar gedaan op m'n hunter), zal de AK wel rond de 38 zitten. Zal een leuke bak aan AP gaan worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:03:
[...]

Ik ben halverwege van Revered naar Exalted met Nightfallen op m'n Hunter alt, dan mag die er ook aan gaan geloven. Al zit ik op AK 31 (370.000% geloof ik). Tegen de tijd dat ik aan de gehele Suramar questline ga beginnen (heb nog niks aan Suramar gedaan op m'n hunter), zal de AK wel rond de 38 zitten. Zal een leuke bak aan AP gaan worden 8)7
Dat is inderdaad bizar man. Het is heerlijk om zo veel AP te krijgen. :) Ik moet Suramar alleen echt doen om rep te krijgen en uiteindelijk ook flying. Ga het maar eenmalig doen, met m'n warrior dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap