Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Staat toch los van SuramarRustStorm schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:25:
[...]
Grats!Ik heb altijd maar weinig WQs beschikbaar in Suramar. Dus vind het altijd vervelend om die te doen. Zal nog wel even duren voor ik die mount heb!
Nightbane is de timed-run boss van Kharazan
Volgens mij ben jij in de war met de Nightsaber mount ^^
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Verwijderd
nee, in de war met de nightfallen, in Suramar kun je de fox mount krijgen, die quest lijn dropte voor mij uit de cache van de army trainingDarkfreak schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:24:
[...]
Staat toch los van Suramar?
Nightbane is de timed-run boss van Kharazan..
DOH!Darkfreak schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:24:
[...]
Staat toch los van Suramar?
Nightbane is de timed-run boss van Kharazan..

Goedemorgen allemaal!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik heb ooit serieus gespeeld op Cataclysm met mijn Tauren Paladin als tank.
Daarna later opnieuw geprobeerd te beginnen met een Pandaren maar dat trok me niet, en dus weer gestopt.
Eigenlijk wil ik wel weer tank spelen. Maar dat houd in dat ik alles weer opnieuw moet gaan leren, elke dungeon, elke raid, etc. Daarnaast moet ik mijn professions weer gaan level, maar daar heb je weer een hoop gold voor nodig dat ik niet heb.
Ergens trekt WoW mij best wel. Vooral het sociale gedeelte tijdens raid dat je deel uitmaakt voor een groep. Maar ik kijk op tegen alles wat ik weer moet gaan doen om een beetje op niveau te komen.
FUMES et CARNES
Ik denk dat ik eerst de laatste anderhalve storyline nog doorloop. Daarna kijken naar gearen.
Intussen ook nog mijn Class Hall afronden en dan eens uitzoeken hoe ik mijn companions hoger in iLvl te krijgen (en de overige companions to unlocken).
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Proffesions in legion kan je meteen mee beginnen zonder dat eerst je proffesions moet lvlen.Xanthian schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:43:
Ik zit te twijfelen of ik dit spel toch weer moet gaan oppakken of niet.
Daarna later opnieuw geprobeerd te beginnen met een Pandaren maar dat trok me niet, en dus weer gestopt.
Eigenlijk wil ik wel weer tank spelen. Maar dat houd in dat ik alles weer opnieuw moet gaan leren, elke dungeon, elke raid, etc. Daarnaast moet ik mijn professions weer gaan level, maar daar heb je weer een hoop gold voor nodig dat ik niet heb.
Ergens trekt WoW mij best wel. Vooral het sociale gedeelte tijdens raid dat je deel uitmaakt voor een groep. Maar ik kijk op tegen alles wat ik weer moet gaan doen om een beetje op niveau te komen.
Je kan ook gewoon weer andere professions nemen.
Je heb daar echt niet zo veel gold voor nodig.
Mats kan je kopen met blood of segaras, die weer dropped in max lvl dungeons.
Verder wordt je char niet meer sterker door proffesions omdat proffesion buffs niet meer bestaan.
Dus er is geen haast met profesions te lvlen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Is dat normaal dat een feral stone niet kan spawnen ??
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Door middel van item upgrades voor je companions verhoog je deze in iLvl (zoals Heavy Armor Set). Deze zijn te krijgen door middel van missions en door een class hall upgrade welke je deze upgrades laat maken in ruil voor order resources (zit wel een timer op)._Peter2_ schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:46:
Mijn eerste level 110 char is binnen. Nu nog verder met de quest lines en beginnen met gearen.
Ik denk dat ik eerst de laatste anderhalve storyline nog doorloop. Daarna kijken naar gearen.
Intussen ook nog mijn Class Hall afronden en dan eens uitzoeken hoe ik mijn companions hoger in iLvl te krijgen (en de overige companions to unlocken).
De overige companions unlock je door de rest van de class hall quest line af te ronden (geeft ook een 3e relic slot voor je artifact).
[ Voor 4% gewijzigd door Noiz op 08-11-2016 11:08 ]
Weet niet of je alliance wil maar ik en een flink stel vrienden zittn op defias brotherhood aan de alliance kant met onze guild en we proberen altijd mensen te zsm te gearen voor raids. We doen wel al 7/7N en geloof 3/7 heroic.Xanthian schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:43:
Ik zit te twijfelen of ik dit spel toch weer moet gaan oppakken of niet.
Zijn bijna iedere avond op discord met z'n alle aan t buurten en lvlen/(w)questen of dungeons aan t doen.
Mocht je weer beginnen stuur me maar een wisper op Tototemica 😉
Ik ben eigenlijk een horde speler.HerrProx schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:13:
[...]
Weet niet of je alliance wil maar ik en een flink stel vrienden zittn op defias brotherhood aan de alliance kant met onze guild en we proberen altijd mensen te zsm te gearen voor raids. We doen wel al 7/7N en geloof 3/7 heroic.
Zijn bijna iedere avond op discord met z'n alle aan t buurten en lvlen/(w)questen of dungeons aan t doen.
Mocht je weer beginnen stuur me maar een wisper op Tototemica 😉
Maar ik wil ook voor de Alliance gaan. Dreanei Paladin kan wel leuk zijn.
Bijkomende uitdaging is dat ik dan alles opnieuw moet levelen. Geen idee hoelang dat duurt, maar dat zal wel een paar weken zijn.
Afhankelijk van wat je wil kan je altijd kijken naar een Boost, dan heb je direct een character welke op 100 begint.Xanthian schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:29:
[...]
Ik ben eigenlijk een horde speler.
Maar ik wil ook voor de Alliance gaan. Dreanei Paladin kan wel leuk zijn.
Bijkomende uitdaging is dat ik dan alles opnieuw moet levelen. Geen idee hoelang dat duurt, maar dat zal wel een paar weken zijn.
Op deze manier kan je direct Legion content gaan doen.
Misschien wil je juist het levellen door alle expansions, dan kan je gewoon verder met je oude char, maar ben je wel meer tijd kwijt.
Zoals eerder gemeld zijn professions niet meer zoals vroeger een "set in stone" iets, je kan redelijk makkelijk switchen.
pr0mpt - It never hurts to help!
Als die boosts van de professions weg zijn, wat voor voordelen leveren ze dan nog op? Alleen maar om gold mee te verdienen?pr0mpt schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:33:
[...]
Afhankelijk van wat je wil kan je altijd kijken naar een Boost, dan heb je direct een character welke op 100 begint.
Op deze manier kan je direct Legion content gaan doen.
Misschien wil je juist het levellen door alle expansions, dan kan je gewoon verder met je oude char, maar ben je wel meer tijd kwijt.
Zoals eerder gemeld zijn professions niet meer zoals vroeger een "set in stone" iets, je kan redelijk makkelijk switchen.
En Paladin is één van de makkelijkste tanks toch?
Boosts van professions als in "Alleen al het hebben van profession X geeft boost Y" is verdwenen.Xanthian schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:38:
[...]
Als die boosts van de professions weg zijn, wat voor voordelen leveren ze dan nog op? Alleen maar om gold mee te verdienen?
En Paladin is één van de makkelijkste tanks toch?
Je krijgt van de profession crafts nog wel boosts in de vorm van gear, flasks, enchants, gems.
En voor Gathering professions kan je gewoon alles verkopen als je wil, ook interessant.
Crafting professions hebben dan nog wel de mogelijkheid om profession exclusive content beschikbaar te maken [mounts/gear/etc]
Verwijderd
haha dus soms wat onvoorspelbaar.. Denk wel dat het de dk class goed van pas kan komen.. wacht komende patch fixes even af.. misschien gaan ze wat aan de movementspeed doen want het is wel erg langzaam nu.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:50:
[...]
Houdt er wel rekening mee dat de nitro boosts af en toe backfiren. Iets van 1 op de 10x ofzo. Je explodeert dan en vliegt een eind de lucht in of je krijgt een dot op je die binnen 8 seconden voor 80% van je hp tikt. Ik gebruik ze ook regelmatig op mijn Pala (vaak om de tank weer bij te halen nadat ik heb zitten drinken), maar heb met enige regelmaat mijn bubbel nodig om de debuff snel te droppen of hang ergens tegen het plafond van de dungeon.Heb twee keer zelfs een dc gehad doordat ik door het plafond vloog ipv er tegen.
Had gisteren trouwens bijna 100k AP alleen uit wq's en wat nightfallen quests die nog openstonden
Op naar lvl 30 wapen.. heb iets meer dan 400k nodig
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2016 12:07 ]
Dan moet ik alleen nog de nieuwe content zien te leren. En opnieuw leren tanken, maar dat zal wel goed komen.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik ben gisteren ook gestart met m'n frost artifact. Meteen 18 traits gevuldhmr schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:56:
Een van de mages al frost geprobeerd tijdens raids? Volgens sommige sims is frost beduidend beter dan fire nu.. Wil het toch gaan proberen maar ben benieuwd naar de ervaringen. Ben in ieder geval mijn artifact aan het levellen.
Een andere mage in mijn guild was al veel eerder overgestapt en die deed het al goed voor de buffs, maar is nu helemaal los (zeker met 2 legendaries). Frost is king voor single target of 2 targets vanaf nu. Fire voor aoe.
Let wel op dat de sims niet reeel zijn voor frost, je moet een robot zijn om dat te bereiken. Nog steeds is frost wel stuk beter dan fire voor single target.
Hopelijk kan ik binnenkort ook eens wat experimenteren met frost!
Ik krijg mijn arcane artifact gewoon niet gehaald. Ben dit pas op lvl 110 gaan doen, maar krijg het gewoon niet voor elkaar. De laatste stap (Nexus prince killen) lukt echt niet op lvl 110. Mijn gear is lvl 845 en ik doe 200k + dps, maar ik krijg die voidwalker gewoon niet kapot...RustStorm schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:19:
Ik heb frost altijd al leuker gevonden op m'n mage. Heb fire nooit echt gespeeld. vorige expansion poging gewaagd met arcane; ook leuk omdat niet veel mensen dat gebruiken (en ik van mening ben dat DAT echt bij een mage hoort).
Ik heb die in frost gedaan. Gewoon genuked als een malle met alle CDs xD ..Tarz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:25:
[...]
Ik krijg mijn arcane artifact gewoon niet gehaald. Ben dit pas op lvl 110 gaan doen, maar krijg het gewoon niet voor elkaar. De laatste stap (Nexus prince killen) lukt echt niet op lvl 110. Mijn gear is lvl 845 en ik doe 200k + dps, maar ik krijg die voidwalker gewoon niet kapot...
Ik was toen level 102 of 103 geloof ik
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ja ik heb het idee dat op lvl 110 alles wat harder upscaled als in het begin, en dat het ook goed is om alle artifacts te halen voor lvl 110... foutje bedanktDarkfreak schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:27:
[...]
Ik heb die in frost gedaan. Gewoon genuked als een malle met alle CDs xD ..
Ik was toen level 102 of 103 geloof ik

Verwijderd

Yep artifact halen op 110 is een bad idea, klein scaling foutje bij blizzard.Tarz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:32:
[...]
Ja ik heb het idee dat op lvl 110 alles wat harder upscaled als in het begin, en dat het ook goed is om alle artifacts te halen voor lvl 110... foutje bedankt![]()
wel raar dat nog steeds niet gefixed is.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Had al zo'n vermoeden dat het moeilijker was dan het moest zijn. Als ik als lvl 845 met 200k dps niet een artifact boss dood krijg (die ook elke keer full health heeft btw) dan klopt er iets niet. Ik heb maar 2 interrupts (met dragon's breath erbij) maar red het niet...Teunis schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:40:
[...]
Yep artifact halen op 110 is een bad idea, klein scaling foutje bij blizzard.
wel raar dat nog steeds niet gefixed is.
Je kan als je in Dalaran [Broken Isles] aankomt je Artifact quest beginnen.Xanthian schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:48:
Je krijgt toch je artefact al op level 98? Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Dat is voor je primary spec.
Wil je ook voor secondary specs Artifact weapons halen, kan je vanaf 102 die quests doen... maar vanaf 110 zijn die gescaled moeilijk.
Ik snap hem. Als ik zo dadelijk weer begin moet ik hier ook even aan denken.pr0mpt schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:49:
[...]
Je kan als je in Dalaran [Broken Isles] aankomt je Artifact quest beginnen.
Dat is voor je primary spec.
Wil je ook voor secondary specs Artifact weapons halen, kan je vanaf 102 die quests doen... maar vanaf 110 zijn die gescaled moeilijk.
Idee is nog steeds om Prot/Retri Paladin te gaan.
toen ik om mijn BM zelf op trash dood ging had ik wel door dat iets mis was met de scaling.
rest van alle toons op 102 gedaan, allemaal aardig te doen.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Als je gaat beginnen gewoon voor 110 even de overige specs halen, dan komt het goed...Xanthian schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:54:
[...]
Ik snap hem. Als ik zo dadelijk weer begin moet ik hier ook even aan denken.
Idee is nog steeds om Prot/Retri Paladin te gaan.
Reken ongeveer 1 level per quest just in case, dus als je er nog 2 moet halen dat je rond 108 begint.
Odyn en Guarm lijken goed te doen. Opvallend dat het single target is beide, zonder adds. Alleen bij Odyn in begin 2 bosses up, maar die moeten ver uit elkaar getanked worden, dus nog steeds eigenlijk vooral single target. Helya ziet eruit als een clusterfuck. Ben benieuwd hoe het met de tuning zit.
Dat is ook zo'n beetje alles wat ik bezit qua gold en is dit het waard voor 30 dagen?
Ik denk dat de vraag is: Wat is jou meer waard, gold of geldEJSchuiteman schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:33:
Dat is ook zo'n beetje alles wat ik bezit qua gold en is dit het waard voor 30 dagen?
Als dat bijna al je goud is zou ik gewoon lekker een sub kopen, ik vind het wel fijn om ook wat ingame geld te hebben. Maar je moet het zelf weten als je het geld niet kan missen zou ik het van je ingame geld kopen en dan weer erbij gaan farmen. Het is niet zo dat je 88K zomaar krijgt zonder er iets voor te doen.EJSchuiteman schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:08:
Ik heb geen idee hoe de verhouding qua goud nu is in het spel. En wat 88K waard is
Verwijderd
Voor mij zou het de volgende afweging zijn: 88K gold bij elkaar krijgen kost mij zeker 10 uur speeltijd. 13 euro is een uurtje werken. Tijdens dat werken ben ik ook nog eens gezond bezig (beweging). Zou ik het gold goed in-game kunnen gebruiken dan zou ik dus een subscription met echt geld kopen. Zou ik een enorm overschot aan in-game gold hebben en niets om het aan uit te geven dan zou ik een token met gold kopenEJSchuiteman schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:08:
Ik heb geen idee hoe de verhouding qua goud nu is in het spel. En wat 88K waard is
Heeft even tijd nodig maar kan redelijk meekomen al is het best pittig om te duo-healen. Misschien toch moeten beginnen als healer in Legion. Maarja ik vermaak me wel in EN.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik wou eigenlijk Ret/Prot Pally gaan, want dat is wat ik vroeger ook deed.
Maar nu ik Enhancement Shaman heb geprobeerd vind ik die ook leuk.
Maar ja, die kan niet tanken. En healen heb ik nog nooit gedaan.
Keuzes, keuzes.
Overigens heb ik twee boosts, één van 90 en één van 100.
Ik weet even niet hoe ik aan die boost van 90 kom want de vorige expansion heb ik nooit gekocht.
Andere optie is om mijn bestaande pally verder te levelen van 80.
Ik zou geen boost gebruiken op een lvl 80 charXanthian schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:52:
Met die Class Trials begin ik weer te twijfelen.
Ik wou eigenlijk Ret/Prot Pally gaan, want dat is wat ik vroeger ook deed.
Maar nu ik Enhancement Shaman heb geprobeerd vind ik die ook leuk.
Maar ja, die kan niet tanken. En healen heb ik nog nooit gedaan.
Keuzes, keuzes.
Overigens heb ik twee boosts, één van 90 en één van 100.
Ik weet even niet hoe ik aan die boost van 90 kom want de vorige expansion heb ik nooit gekocht.
Andere optie is om mijn bestaande pally verder te levelen van 80.
Daarnaast is Elemental blijkbaar nu echt op laag niveau, dus ligt er aan wat je eind doel is er mee.
Resto is dacht ik nog best te doen, maarja, dat je het weet
Op die level 80 ga ik ook geen boost gebruiken.pr0mpt schreef op woensdag 09 november 2016 @ 07:26:
[...]
Ik zou geen boost gebruiken op een lvl 80 char
Daarnaast is Elemental blijkbaar nu echt op laag niveau, dus ligt er aan wat je eind doel is er mee.
Resto is dacht ik nog best te doen, maarja, dat je het weet
Maar als ik een boost gebruik voor een nieuwe pally, dan heb ik er zo meteen twee.
Overigens had ik het over Enhancement en niet Elemental.
Anyway, eind doel is voorlopig gearen en dungeons en raids doen. Op casual niveau eerst en daarna zien we wel. Ervaring op doen is voorlopig belangrijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Xanthian op 09-11-2016 07:42 ]
Verwijderd
Voor de invoering van P7.1 haalde ik vaak wel 20-30k per uur met farmen en beetje handelen. Heb vanaf de launch van legion iets van 700k bij elkaar gehaald en speel de komende tijd dus "gratis". Inkomsten lopen nu wel terug, maar nog steeds wel volop mogelijkheden om gold te krijgen.Bartske schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:00:
[...]
Als dat bijna al je goud is zou ik gewoon lekker een sub kopen, ik vind het wel fijn om ook wat ingame geld te hebben. Maar je moet het zelf weten als je het geld niet kan missen zou ik het van je ingame geld kopen en dan weer erbij gaan farmen. Het is niet zo dat je 88K zomaar krijgt zonder er iets voor te doen.
Zit zelf ook even te bekijken om misschien toch soms wat game tijd met echt geld te kopen. Ze verdienen natuurlijk ook aan die wow tokens, maar heb nu toch een beetje gevoel dat ik ze nu niet steun en vindt dat ze een goed product hebben neergezet met Legion
Volgens mij verdienen ze zelfs meer door die game tokens dan wanneer jij zelf weer game-time koopt met geld.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:25:
[...]
Zit zelf ook even te bekijken om misschien toch soms wat game tijd met echt geld te kopen. Ze verdienen natuurlijk ook aan die wow tokens, maar heb nu toch een beetje gevoel dat ik ze nu niet steun en vindt dat ze een goed product hebben neergezet met Legion
Yup, maandelijks bedrag van 12 - 13 euro vs 20 euro voor een tokenNoiz schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:28:
[...]
Volgens mij verdienen ze zelfs meer door die game tokens dan wanneer jij zelf weer game-time koopt met geld.
Verwijderd
Laten we zeggen erg interessant...
DPS wise ging goed, maar we kwamen er meer en meer achter dat de tank niet wist hoe de dungeon ging, laat staan wat je moet doen etc.
Hoogtepunt was bij de laatste baas, dat je met het licht bepaalde acties moet uitvoeren.
Wel het licht oppakken, maar duidelijk zelf niet een helder licht zijn.
Die pools op de grond niets aan gedaan, telkens van het platform worden gegooid etc.
Nog een paar keer geprobeerd, maar zelfs toen ik zelf het licht op me nam kreeg hij het voor elkaar het platform afgegooid te worden
Na 1+ uur vonden we het leuk...
Daarom wil ik de dungeons ook zelf eerst als DPS doen zodat ik ze een beetje leer kennenpr0mpt schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:59:
Gisteravond "even snel" een mythic +2 pug gedaan Vault of Wardens....
DPS wise ging goed, maar we kwamen er meer en meer achter dat de tank niet wist hoe de dungeon ging, laat staan wat je moet doen etc.
Hoogtepunt was bij de laatste baas, dat je met het licht bepaalde acties moet uitvoeren.
Die pools op de grond niets aan gedaan, telkens van het platform worden gegooid etc.
Nog een paar keer geprobeerd, maar zelfs toen ik zelf het licht op me nam kreeg hij het voor elkaar het platform afgegooid te worden
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Want mn ilvl is hoog genoeg ondertussen via world bosses en world quests om mythic te kunnen doen

Verwijderd
Ik vraag hier vaak om de healer/ranged dps dat licht op te pakken. Die knockback van die boss kan best vervelend uitpakken in die laatste fase met die walls. Als je dan de opening zoekt en te laat realiseert dat ze die knock inzet dan vlieg je zo dat platform af.pr0mpt schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:59:
Gisteravond "even snel" een mythic +2 pug gedaan Vault of Wardens....
Geen idee hoe jullie trouwens die 2de boss doen, maar ik tank die tegenwoordig gewoon bovenaan die trap en dan alle dps voor de boss. Dan schakel je heel dat mechanisme met dat kijken naar die stralen uit en verder een nutteloze skill indrukken als hij die lange cd erop zet... is zo een super simpele boss.
Ben deze methode al een paar keer in pugs tegengekomen (daily heroic), maar deze leidt i.i.g. op dat niveau voor mij alleen maar tot frustatie omdat ik een tijd niks sta te doen en moet wachten tot de boss weer terug is (wat uiteindelijk ook zorgt voor een langere kill time).Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:34:
[...]
Ik vraag hier vaak om de healer/ranged dps dat licht op te pakken. Die knockback van die boss kan best vervelend uitpakken in die laatste fase met die walls. Als je dan de opening zoekt en te laat realiseert dat ze die knock inzet dan vlieg je zo dat platform af.
Geen idee hoe jullie trouwens die 2de boss doen, maar ik tank die tegenwoordig gewoon bovenaan die trap en dan alle dps voor de boss. Dan schakel je heel dat mechanisme met dat kijken naar die stralen uit en verder een nutteloze skill indrukken als hij die lange cd erop zet... is zo een super simpele boss.
Met mijn vaste mythic+ groepje gaan we gewoon met de boss mee naar zijn hoeken. Mechanic met kijken naar stralen is helemaal niet lastig en die lange cd skill blijft hetzelfde als op de trap.
Tijd om een nieuwe guild te zoeken dan maar. Iemand nog tips voor Alliance - Sylvanas? 868 equipped resto shaman ^^
Ik zie namelijk weinig disc priest rond lopen en vind er vergelijken met andere classes en specs ook weinig info over op het internet dus weet niet of dat een goed of slecht teken is xD
Lullig om te horen.Solictice schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:49:
Goed begin van de dag; inloggen om te zien dat alle core raiders de guild zijn geleaved. Blijkbaar vonden ze 7/7HC niet genoeg progress...
Tijd om een nieuwe guild te zoeken dan maar. Iemand nog tips voor Alliance - Sylvanas? 868 equipped resto shaman ^^
Ik heb het zelf tijdens Cataclysm ook meegemaakt. We hadden een redelijk groepje met mij als tank, een random off-tank (Was steeds iemand anders, je weet-wel, een kennis van een kennis die er dan bij kwam.) De beste 3 DPS gingen weg waardoor er weinig overbleef van Raiden. Waar we voorheen altijd Magmaw, Omnitron, Atrimedes and Chimearon konden doen hadden we opeens problemen met Magmaw.
Een paar weken later, net toen er wat verbetering in de guild kwam was ik ook geleaved om serieuzer te raiden. Ik voelde me eigenlijk wel een beetje schuldig want ik was de enige redelijke tank van de guild. Achteraf had ik er ook wel een beetje spijt van. Ik had een leuke positie en wat aanzien in de guild, en bij de nieuwe was ik maar een off-tank en moest ik mij elke keer weer bewijzen. Met die guild hadden we overigens helemaal geen problemen met Blackwing Descent en Bastion of Twilight.
Anyway, die beleving wil ik weer opnieuw hebben. Dus vandaar dat ik ermee begonnen ben.
Hopelijk is hij klaar met downloaden als ik thuis kom, 40 GB is best wel veel voor een 20mbit lijntje.
Wel een aantal wipes gehad, omdat we geen idee hadden wat er mis ging, maar al met al een leuke run. In eerste instanite wilde men een mythic +2 doen, maar volgens mijn idee moeten mythics +2 geen loot geven op bosses en dan in de chest aan het einde, of mis ik iets? Wij hadden wel gewoon loot op bosses, en ook geen timer te bekennen...
Zou het kunnen zijn dat er iemand is vergeten de keystone te gebruiken (ik had er zelf geen, gezien eerste x mythic)?
Dan zijn jullie inderdaad de keystone vergeten. In mythic+ is er alleen loot aan het einde, afhankelijk van de snelheid waarmee je hem gedaan hebt. Hoe sneller, hoe meer loot en hoe hoger je volgende keystone is (met een maximale upgrade van +3).Tarz schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:40:
Gisteravond voor de lol een mythic gedaan. Neltharions lair. Eerste keer dat ik die instance überhaupt deed, dus geen idee wat de bedoeling was op bosses. Was maar een friendly guildrun met mensen die ook nooit of nauwelijks mythics doen.
Wel een aantal wipes gehad, omdat we geen idee hadden wat er mis ging, maar al met al een leuke run. In eerste instanite wilde men een mythic +2 doen, maar volgens mijn idee moeten mythics +2 geen loot geven op bosses en dan in de chest aan het einde, of mis ik iets? Wij hadden wel gewoon loot op bosses, en ook geen timer te bekennen...
Zou het kunnen zijn dat er iemand is vergeten de keystone te gebruiken (ik had er zelf geen, gezien eerste x mythic)?
Haha, zo typisch voor onze guild leaderykathmann schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:44:
[...]
Dan zijn jullie inderdaad de keystone vergeten. In mythic+ is er alleen loot aan het einde, afhankelijk van de snelheid waarmee je hem gedaan hebt. Hoe sneller, hoe meer loot en hoe hoger je volgende keystone is (met een maximale upgrade van +3).

Een emissary cache van de Highmoo's bevatte Cinidaria voor m'n rogue (nota bene mijn alt

Clowns to the left of me, Jokers to the right
Moonkins zijn niet de slechte, maar ook niet de beste. Goed in balans op het moment.Leon Zwiers schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:32:
Argh! Moonkins zijn al de slechtste dps atm.... krijg ik ein-de-lijk een legendary, is het die belt die zo ongeveer de slechtste legendary voor moonkins is![]()
En ja altijd jammer dat je niet de wrist of head hebt gekregen.
Gemiste kansjunglebeast schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:38:
[...]
Moonkins zijn niet de slechte, maar ook niet de beste. Goed in balance op het moment.
En ja altijd jammer dat je niet de wrist of head hebt gekregen.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Hehe, ja wilde het even Nederlands houden. Maar dan had ik ook Armband en Helm moeten gebruiken.
Het begon met mijn SPriest op level 110. Het killen van monsters ging ineens erg lastig, waardoor ik de neiging had om snel dood te gaan. Maar dit is niet echt een punt waarover ik kan klagen, omdat gear krijgen natuurlijk tof is. Toen ik begon met dungeons/raiding viel mij gelijk op dat het erg lang duurt om als SPriest op gang te komen. Je moet eerst wachten totdat je in Voidform kan, en als je dat eenmaal bent dan heb je een grote kans dat je nog niet genoeg damage doet in vergelijking met andere classes. Natuurlijk is damage niet het enige wat een rol speelt, maar de "ramp up" van SPriest is erg traag en is totaal niet vermakelijk.
Ik heb het gevoel dat je in Legion bij veel dungeons/raids meer moet lopen dan bij vorige expansions. Voor een Shadow Priest kan het niet slechter zijn dan dat. Omdat je voor bijna alle abilities moet stilstaan is het voor een Priest een ramp om te lopen.
Daarnaast is het bijna wel een must om in Raids "Surrender to Madness" te kiezen om met de grote jongens mee te kunnen doen (en in sommige gevallen betere DPS te kunnen doen), maar omdat ik meer dan een week een bug had als Shadow Priest dat je Insanity ineens van 100% naar 0% kon droppen had ik er totaal geen zin meer in (bug was bekend op de forums van Battle.net).
AOE damage heeft de Priest niet, ook niet na de 50% damage increase buff, silence is iets van 1 minuut cooldown terwijl andere classes om de 15 seconden kunnen silencen.
Uiteindelijk was ik ook niet zo heel erg blij met mijn Artifact Wapen. Als ik sommige classes zie dan hebben ze zelfs hele speciale Artifact skins waar je "u" tegen zegt, en de nieuwe Artifact skin dat is aangekondigd tijdens Blizzcon maakt mij ook niet warm.
Dus daarom ben ik eind vorige week begonnen met het levelen van een Monk. Ik had in Warlords al een monk geleveled en dit was gelijk mijn meest favoriete Melee Class. En nu valt de monk ook totaal niet tegen. Het levelen gaat uitermate snel (komt natuurlijk omdat het ook rustiger is), ik kan rustig een groep van 10 mobs pullen zonder mij zorgen te maken over dood gaan. Je Fist of Fury de hele zaak en als een mob dood gaat pak je zo'n health orb op.
Als monk kan je ook lekker blijven lopen tijdens het casten, je hebt een 15 seconde silence wat erg handig is in dungeons/raids omdat sommige mensen dit nog wel is willen vergeten. En tijdens het doen van dungeons heb je geen last van Ramp up. Je doet gelijk fatsoenlijk damage net als de meeste andere classes.
Ik weet dat veel mensen klagen over hun eigen classes op het forum en ik snap best dat mensen Shadow Priest wel heel erg tof vinden. Maar er zijn ook genoeg mensen die alleen maar naar de DPS Charts kijken (die overigens erg onbetrouwbaar zijn) en dan zeggen Shadow Priest is de beste class, dus wat zit je te zeuren
Het is overigens ook fijn dat je gelijk World Quests unlocked, dit zorgt er in ieder geval voor dat je de World Boss kan looten voor 860 gear (als je geluk hebt
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Paladin 214k hps
Druid 204k hps
Ikzelf (Monk) 204k hps
Beide andere healers een ilvl van 875+ met 2 legendaries en ikzelf zat op 862 zonder een legendary, niemand dood gegaan.
Toch na de boss een legendary gekregen en 2 ilvl 885 items, thanks voor de run I guess!
./rant over
Ik ben Disc geleveled en doe er nu mee wat de tijd toelaat. Heb slechts 2 keer EN gedaan ivm gebrek aan tijd en geen actieve guild. Maar van wat ik heb begrepen zit disc op een prima plek. Hoe beter je een gevecht kent hoe beter jij je hier op kunt voorbereiden hoe meer de disc priest tot zijn recht komt. Neem Ursoc zijn charge, wanneer jij 10 sec van te voren begint met atonement verspreiden en op het juiste moment je Lights Wraith en Penance combo doet kun je een groot gedeelte van de raid weer gelijk aftoppen. Zeer bevredigend.Shady553 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:48:
Ik ben bezig met een disc priest te levelen om mee te gaan raiden alleen was benieuwd of een van jullie ervaring heeft met een disc priest en wat ik kan verwachten met raiden?
Ik zie namelijk weinig disc priest rond lopen en vind er vergelijken met andere classes en specs ook weinig info over op het internet dus weet niet of dat een goed of slecht teken is xD
Er zit wel een nadeel aan, ik probeer nu ook een shaman en druid te levelen en merk dat ik dit heel saai vind in dungeons. Met disc ben je constant bezig en niet afwachtend.
Maar zorg wel voor een actieve guild, solo is best pittig. Zo zit ik nu vast op 858. +5 Mythics met randoms puggen lukt niet (weet ook niet of ik dit wil) en zonder Curve achieve is ook EN HC onmogelijk.
Hopelijk deze week geluk in Karazhan.
PSN: Eczeem
En nog nooit loot mogen ontvangen.....
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Moet zeggen dat ik deze instance steeds minder leuk ga vinden, maar dan vooral vanwege PUGs.
Mensen die random DC'en, sommige mensen die zeggen "oh was het geen MoS? laat dan maar zitten" [terwijl hij onder VoW dungeon select stond en in de subject VoW +7 stond]...
Ook in de instance vervolgens veel fuckups, mensen die met 865-875 gear komen, maar minder dmg doen [zowel AoE als ST] als mijn 843 lock [en ja, ik had ook netjes aangegeven LF boost].
Last but not least, die laatste baas gaat echt TE vaak fout... mensen die niet bij die bewegende muren op tijd mee gaan...
Oftewel met 1m gemist en weer een depleted key
Gelijk maar een DH aangemaakt en inmiddels op level 101. Artifact weapon binnen en eerste followers een feit. Vooralsnog onder de indruk van Legion en tot mijn verbazing blijf ik elke animatie nog afkijken
Er is nog genoeg wat ik moet ontdekken na mijn break van een jaar, maar het begin is er. Alleen nog bedenken wat ik met al mijn chars op Ravencrest / Aszune ga doen...
Leuk te zien dat je bent begonnen en dat je je tot dusverre aardig aan het vermaken bent.EJSchuiteman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:30:
Alweer 2 avonden een uurtje online geweest en gestart op Silvermoon. Contact gehad met oud guildie en ze konden wel een DH tank gebruiken. Om een DH aan te maken moet je blijkbaar een level 70 op een realm hebben dus de level 100 boost gebruikt om een Dwarf Priest aan te maken zodat ik hier mijn disc skills ook kan tonen
Gelijk maar een DH aangemaakt en inmiddels op level 101. Artifact weapon binnen en eerste followers een feit. Vooralsnog onder de indruk van Legion en tot mijn verbazing blijf ik elke animatie nog afkijken
Er is nog genoeg wat ik moet ontdekken na mijn break van een jaar, maar het begin is er. Alleen nog bedenken wat ik met al mijn chars op Ravencrest / Aszune ga doen...
Ik probeerde gisteren te spelen, echter door extreme vermoeidheid lekker optijd naar bed gegaan. Vanavond wellicht weer even wat doen.
Hahaha, jij ook al?RustStorm schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:35:
[...]
Leuk te zien dat je bent begonnen en dat je je tot dusverre aardig aan het vermaken bent.welkom!
Ik probeerde gisteren te spelen, echter door extreme vermoeidheid lekker optijd naar bed gegaan. Vanavond wellicht weer even wat doen.Heb al bijna een week geen Emissary boxes mogen openen.
Doh!
Mijn vrouw en ik zijn ongeveer gelijk met de kleine naar bed gegaan
/rant
Vraag me af wat ze bij Warlock dachten..
.. Give them a steed.. with fel... they don't have enough fel yet.. and call it FELsteed... oh wait that's already taken..
En bij mage jammer dat ze geen flying carpet hebben ipv disc

/rant off
[ Voor 17% gewijzigd door Rhain op 10-11-2016 10:16 ]
Ben er niet eens mee bezig geweest, maar t is wel een beetje erg makkelijk als ik zo kijk...marijnvtg schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:13:
Wat vinden jullie van de komende class specific mounts? Zitten best leuke bij, bij de een wat meer aandacht in gestoken dan de ander mijns inziens. Op basis van screens vind ik die van DK & warrior best bruut, van rogue goed passen kwa class fantasy, priest origineel.
/rant
.. Give them a steed.. with fel... they don't have enough fel yet.. and call it FELsteed... oh wait that's already taken..
/rant off
Verder ... tja.... t zijn weer wat mounts voor de collectors.
Daarna een korte break, want ja iedereen wilde natuurlijk even de nieuwe raid zien. Dus allemaal richting ToV afgereisd. Odin, leuke fight, 1 wipe gehad omdat een van onze dps'ers dc'de en die had nu net een rune-add op zich, dus ja die kon niet naar z'n rune worden gebracht en worden afgemaakt. Het was dus 30 sec aftellen en toen was het BOEM. Daarna Guarm, ook maar 1 wipe, mensen hadden niet echt door dat hij toch wel snel draaide tijdens zijn rondje rondrennen. Daarna gecalled, het was intussen rond een uurtje of 11.15pm (we raiden maar van 8 tot 11). Vanavond is Helya aan de beurt, lijkt me van de drie bazen het meest interessant. Veel gecoordineerde movement, adds prioriteit etc.
Tip. Maak een Trail character aan op een server. Dan heb je een level 100. Dan kun je vervolgens of een DH of DK aanmaken en de trail verwijderen.EJSchuiteman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:30:
Alweer 2 avonden een uurtje online geweest en gestart op Silvermoon. Contact gehad met oud guildie en ze konden wel een DH tank gebruiken. Om een DH aan te maken moet je blijkbaar een level 70 op een realm hebben dus de level 100 boost gebruikt om een Dwarf Priest aan te maken zodat ik hier mijn disc skills ook kan tonen
Zo ben ik op meerdere servers een DH gestart om mounts te farmen
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Sommige enorm mooi en sommige zo enorm cheap.marijnvtg schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:13:
Wat vinden jullie van de komende class specific mounts? Zitten best leuke bij, bij de een wat meer aandacht in gestoken dan de ander mijns inziens. Op basis van screens vind ik die van DK & warrior best bruut, van rogue goed passen kwa class fantasy, priest origineel.
/rant
En bij mage jammer dat ze geen flying carpet hebben ipv disc![]()
/rant off
Ja man... pfew... Nu weer wat meer energie!pr0mpt schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:56:
[...]
Hahaha, jij ook al?
Mijn vrouw en ik zijn ongeveer gelijk met de kleine naar bed gegaan
Helaas is mijn main een mage en krijg ik een putdeksel uit Dalaran als mount. Mijn alt is een paladin en dat betekend dus weer een paard met iets andere armor. Als ik dan kijk wat voor toffe mounts andere classes krijgen, dan ben ik toch erg teleurgesteld in de class mounts.marijnvtg schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:13:
/rant
En bij mage jammer da
t ze geen flying carpet hebben ipv disc![]()
/rant off
Gelukkig ben ik andere toffe mounts aan het verzamelen van raid achievements en met super veel geluk een mount uit dungeons.
[ Voor 5% gewijzigd door Bisamrat op 10-11-2016 11:49 ]
LOL @ putdekselBisamrat schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:48:
[...]
Helaas is mijn main een mage en krijg ik een putdeksel uit Dalaran als mount. Mijn alt is een paladin en dat betekend dus weer een paard met iets andere armor. Als ik dan kijk wat voor toffe mounts andere classes krijgen, dan ben ik toch erg teleurgesteld in de class mounts.
Gelukkig ben ik andere toffe mounts aan het verzamelen van raid achievements en met super veel geluk een mount uit dungeons.

Verwijderd
Als je een keer mee wilt lopen met een mhytics laat maar horen. Monk dps lijkt mij erg handig ivm die stun die ze kunnen doen.Diigii schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:10:
Dus daarom ben ik eind vorige week begonnen met het levelen van een Monk. Ik had in Warlords al een monk geleveled en dit was gelijk mijn meest favoriete Melee Class. En nu valt de monk ook totaal niet tegen. Het levelen gaat uitermate snel (komt natuurlijk omdat het ook rustiger is), ik kan rustig een groep van 10 mobs pullen zonder mij zorgen te maken over dood gaan. Je Fist of Fury de hele zaak en als een mob dood gaat pak je zo'n health orb op.
Als monk kan je ook lekker blijven lopen tijdens het casten, je hebt een 15 seconde silence wat erg handig is in dungeons/raids omdat sommige mensen dit nog wel is willen vergeten. En tijdens het doen van dungeons heb je geen last van Ramp up. Je doet gelijk fatsoenlijk damage net als de meeste andere classes.
HPS zegt niet alles heRiquiqui schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:05:
Net uit een heroic Emerald Nightmare run gekickt, omdat ik een 'garbage' healer was op Elerethe Renferal:
Paladin 214k hps
Druid 204k hps
Ikzelf (Monk) 204k hps
Beide andere healers een ilvl van 875+ met 2 legendaries en ikzelf zat op 862 zonder een legendary, niemand dood gegaan.
Toch na de boss een legendary gekregen en 2 ilvl 885 items, thanks voor de run I guess!![]()
./rant over
Lijkt me zeker leuk om te doen! Gisteren voor het eerst Heroics kunnen doen. Gelukkig waren er meer mensen die Leather droegen en de drops niet nodig hadden. Heb nu item level 820 op m'n monk. Helaas gisteren en vandaag geen drop gekregen van de World Boss. Daarnaast ben ik nog druk met de Class Campaign voor de 3e relic.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:04:
[...]
Als je een keer mee wilt lopen met een mhytics laat maar horen. Monk dps lijkt mij erg handig ivm die stun die ze kunnen doen.
Welke ILevel moet ik minimaal hebben om mee te kunnen doen met Mythics?
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
hopelijk gaan die catch-up mechanics snel komen voor de alts , want nu heb ik er echt geen zin in om met mijn warlock weer van voren af aan te beginnen met Artifact Power, zeker als je als mij alle specs wel leuk vindt
[ Voor 41% gewijzigd door Metallize op 10-11-2016 12:43 ]
Nee maar een 875 H. Pally met 215k HPS op die Spider boss HC is wel erg laag btw. (mainly tank damage).Croqy schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:12:
[...]
HPS zegt niet alles heGrats met je items!
Zolang niemand dood gaat is het goed, maar als ze iemand kicken omdat hij "niet de HPS" haalt dan had ik toch echt die pally gekicked
Je weet dat je maar 1 keer loot kan krijgen van de World Boss? Met andere woorden, je hoeft hem maar 1 keer per week te doen. Als je niks dan gold hebt gekregen, is het gewoon pech gehad.Diigii schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:38:
[...]
Helaas gisteren en vandaag geen drop gekregen van de World Boss.
Die laatste quote doet mij toch achter mijn oren krabbenLegendary Items
* "Will we see new legendary items in Patch 7.2?" - "Not per se. We do have legendaries that you haven't seen yet. Yes, you will discover things in Patch 7.2 that you haven't seen yet. As to whether or not you are going to find them before 7.2 drops, can't answer that."
* Patch 7.1 increased the chance that you will receive a legendary item if you don't already have one.
* Legendary items are special and when you receive one it gives you a story to tell.
Uiteindelijk interesseren die legendaries mij niet aangezien ik niet raid, maar toen ik gisteren eentje ontving voelde ik eigenlijk alleen opluchting.
Oef, eindelijk een drop en oef het is niet de ring of necklace. Daarenboven kwam het item gewoon uit een emissary chest, dus zo speciaal was het niet...
Dat concept van die random legendaries vind ik toch een minpunt aan deze xpac, ook al heb ik er nu één.
[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 10-11-2016 12:53 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Oh maakt niet veel uit. Ga meestal met wat mensen uit de guild en dan maakt het weinig uit of er iemand wat minder dps doet.Diigii schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:38:
[...]
Lijkt me zeker leuk om te doen! Gisteren voor het eerst Heroics kunnen doen. Gelukkig waren er meer mensen die Leather droegen en de drops niet nodig hadden. Heb nu item level 820 op m'n monk. Helaas gisteren en vandaag geen drop gekregen van de World Boss. Daarnaast ben ik nog druk met de Class Campaign voor de 3e relic.
Welke ILevel moet ik minimaal hebben om mee te kunnen doen met Mythics?
Ik zou wel op je main dat artifact research blijven doen. Hoorde van een guildy dat in 7.1.5 je dan op je alt tot hetzelfde level research kan ontwikkelen als op je main met resources... dus dat versnelt alles dan aanzienlijk. Gear heb je nu in no time, maar een hoog wapen kost nog aanzienlijk wat tijd.
Vergeet dat time walking gedoe deze week ook niet te doen. Hier dropt best wat leuk spul voor alts en je krijgt ook nog een kist.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2016 12:56 ]
Dat klopt, ik bedoelde eigenlijk dinsdag en woensdag. Ik was net 110 geworden op dinsdag dus toen heb ik gelijk die extra loot rolls gekocht. Daarna voor de reset nog de world boss kunnen doen maar helaas met de extra roll geen drop gekregen. En gisteren na de reset heb ik weer de world boss gedaan met de extra rollthundermo schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:50:
[...]
Je weet dat je maar 1 keer loot kan krijgen van de World Boss? Met andere woorden, je hoeft hem maar 1 keer per week te doen. Als je niks dan gold hebt gekregen, is het gewoon pech gehad.
Ik heb een heal pally en ik tweak mn spel en stats kritisch op basis van logs en ik deed de afgelopen 2 hc spider bosses 180 en 200k hps, wat ruim voldoende was want het waren beide clean kills. Heeft ook te maken met dat dps niet super hoog is en de figth dus lang duurt, terwijl met name op het 2de platform er niet gek veel healwerk te doen is als iedereen netjes de troep aan de zijkanten legt. Verder healden we met zn 4-en in een groep van 17.Derr_Hans schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:41:
[...]
Nee maar een 875 H. Pally met 215k HPS op die Spider boss HC is wel erg laag btw. (mainly tank damage).
Zolang niemand dood gaat is het goed, maar als ze iemand kicken omdat hij "niet de HPS" haalt dan had ik toch echt die pally gekicked
Kortom raid grootte, raid dps, het ontwijken van onnodige damage, de coördinatie van personal cooldowns etc. het zijn allemaal belangrijk factoren die HPS sterk kunnen vertekenen. Waar het als healer om draait is niemand onnodig dood laten gaan, de juiste split second besluiten icm timing door een perfect ingericht interface, optimaal gebruik maken van je beste spells en in de juiste combinatie aangezien bepaalde spells een goede synergie met elkaar hebben. Dat zie je niet allemaal terug in het aflezen van HPS.
SOrry wellicht ga ik er iets te diep op in
Hehe, dat maakt het al een stuk duidelijk. Je wilt niet weten hoe vaak ik het al tegen guildies heb moeten zeggenDiigii schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:55:
[...]
Dat klopt, ik bedoelde eigenlijk dinsdag en woensdag. Ik was net 110 geworden op dinsdag dus toen heb ik gelijk die extra loot rolls gekocht. Daarna voor de reset nog de world boss kunnen doen maar helaas met de extra roll geen drop gekregen. En gisteren na de reset heb ik weer de world boss gedaan met de extra roll.
Ik ben het zeker met je eens dat HPS per encounter sterk kan fluctureren, maar het is zeker ook wel een indicatie of iemand genoeg uit z'n class kan halen of dat de raid samenstelling anders kan. Als ik een healer zie die de helft van de andere healers aan hps doet, dan kan het zijn dat hij z'n class niet begrijpt of dat de raid samenstelling gewoon verkeerd is.Croqy schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:56:
[...]
Kortom raid grootte, raid dps, het ontwijken van onnodige damage, de coördinatie van personal cooldowns etc. het zijn allemaal belangrijk factoren die HPS sterk kunnen vertekenen. Waar het als healer om draait is niemand onnodig dood laten gaan, de juiste split second besluiten icm timing door een perfect ingericht interface, optimaal gebruik maken van je beste spells en in de juiste combinatie aangezien bepaalde spells een goede synergie met elkaar hebben. Dat zie je niet allemaal terug in het aflezen van HPS.
SOrry wellicht ga ik er iets te diep op in
Gaf alleen maar aan, als ze op HPS kijken en ilvl dan zou die 875 paladin gewoon hoger moeten kunnen.
Ik heal al jaren en weet heel goed dat HPS niets zegt, zolang er niemand dood gaat.
Op warcraftlogs zie je bij heroic Nythendra bijvoorbeeld 400-500k hps voorbij komen, dat haal ik bij lange na niet dacht ik eerst, maar als je verder kijkt zie je dat het gevecht maar 3:30 duurde, daarin kun je als holy pally precies mooi 2 keer je cd's doen. Dat vertekent dus enorm, want als het een minuut langer duurt keldert je HPS omdat je daar geen nieuwe cd's in kwijt kunt. Kortom, als er iets invloed heeft op HPS, dan is het wel de raid damage (duratie van het gevecht).Derr_Hans schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:13:
Tuurlijk maar op die boss het voornamelijk tank damage iets waar een paladin goed uit de verf komt, tenzij de raid in dingen staat wat niet hoort ofc.
Gaf alleen maar aan, als ze op HPS kijken en ilvl dan zou die 875 paladin gewoon hoger moeten kunnen.
Ik heal al jaren en weet heel goed dat HPS niets zegt, zolang er niemand dood gaat.
Je bent ongetwijfeld een goeie healer, maar pas nou op met zulke statements, want we kunnen dus eigenlijk gewoon geen oordeel vellen over die 875 pally met zn 218k zonder te weten wat de overige statistieken van het gevecht zijn.
Dit topic is gesloten.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.