Dus 40 euro voor 2 pets of zo ?RustStorm schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:04:
[...]
Je kan het altijd lekker terugkijken als je dat wilt.En eerlijk gezegd heb ik het iig gekocht voor de pets.
Dat is pas dedication
FUMES et CARNES
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dus 40 euro voor 2 pets of zo ?RustStorm schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:04:
[...]
Je kan het altijd lekker terugkijken als je dat wilt.En eerlijk gezegd heb ik het iig gekocht voor de pets.
FUMES et CARNES
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
30 euri inderdaad. Och, als je het kan besteden, dan lekker doen toch?Iusedto schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:34:
[...]
Dus 40 euro voor 2 pets of zo ?
Dat is pas dedication
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ook nog een Overwatch Bastion skin, een HotS mount en ... uhm .. Vast ook wel wat Diablo & SC2 stuffjesIusedto schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:34:
Dus 40 euro voor 2 pets of zo ?
Dat is pas dedication
Zeker doen jaRustStorm schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:18:
[...]
30 euri inderdaad. Och, als je het kan besteden, dan lekker doen toch?
FUMES et CARNES
Haha, nee, zo zag ik het helemaal niet!Iusedto schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:24:
[...]
Zeker doen ja
Het was trouwens geen verwijt hoor, begrijp me aub niet verkeerd lol
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik heb nog een pet voor je klaar staanRustStorm schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:28:
[...]
Haha, nee, zo zag ik het helemaal niet!No worries
FUMES et CARNES
World of Warcraft® – Legionnaire Murky & Knight-Captain Murkydetheavn schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:21:
[...]
Ook nog een Overwatch Bastion skin, een HotS mount en ... uhm .. Vast ook wel wat Diablo & SC2 stuffjes
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
De falcosaurus daily pakken waar je de matriarch's moet killen, daarna na de spawn spot, pet voeren en capturen,die naar lvl 25 levelen en uiteindelijk veel quests doen in dungeons/raids etc.Metallize schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:48:
Hoe zit dat eigenlijk met die Falcosaurus mount's ? ik heb
gehoord dat je daar eerst een pet voor moet vangen ofzo ??
Iig bij die dailies daarvan, moet ik altijd denken aan die artiest van de jaren 80 genaamd Falco !!
How-to: YouTube: Legion Patch 7.1: How To Unlock The 'Hidden' Talons Vengeanc...Metallize schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:48:
Hoe zit dat eigenlijk met die Falcosaurus mount's ? ik heb
gehoord dat je daar eerst een pet voor moet vangen ofzo ??
Iig bij die dailies daarvan, moet ik altijd denken aan die artiest van de jaren 80 genaamd Falco !!
pr0mpt - It never hurts to help!
Dat is tof van je! Doe maar naar Yzeria op Nagrand (alliance)Iusedto schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:42:
[...]
Ik heb nog een pet voor je klaar staan![]()
Zeg maar naar wie ik hem moet mailen ingame
FUMES et CARNES
Klopt! Zal eens zien hoe ik die character ookweer had genoemd.Iusedto schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:31:
Ok, dat werkt dus niet lol.
Je had toch een char op Silvermoon ? Daar heb ik hem nu.
Hij zit in de mailRustStorm schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:43:
[...]
Klopt! Zal eens zien hoe ik die character ookweer had genoemd.Ahh there we go! --> Thulgram
shaman op silvermoon.
FUMES et CARNES
Geef hem nu niet teveel pets, hij loopt al zover voor op mijIusedto schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:47:
[...]
Hij zit in de mail
Zorg maar goed voor hem lol
Mijne was een grapRustStorm schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 06:16:
Grats jullie beide! Top dat jullie er eentje hebben mogen ontvangen.Jeej!
Ik zal vandaag niet de mogelijkheid hebben om te spelen. Net als morgen. Dus donderdag moet ik flink aan de bak om drie emissary boxes per toon te doen...
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
OH crap ik ben er gewoon ingetrapt. Doh! ^_^
[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 01-11-2016 15:23 ]
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Gropah op 02-11-2016 00:46 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Maar als 90% geen gear meer nodig heeft, zou de DPS genoeg moeten zijn om die enrage voor te moeten zijn toch?sabriel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:02:
Gisteren met de guild heroic emerald ingedoken, eerste boss is nu geen problem meer. Door tijdsgebrek nooit verder gekomen. Guild besloot om daarna Ursoc als eerste te gaan doen, eerste 4 tries waren we allemaal vooral bezig met positive zoeken etc, bij 80% HP waren we de circle al rond. Toen tanks het eenmaal doorhadden was het aan de DPS om het fijn te tunen. 12de try van de avond was een kill nadat we 4 keer de enrage hadden gehaald. Omdat 3 mensen te ver achterblijven is besloten om zondag weer normal te gaan doen. Dus helaas geen heroic bosses progress volgende week maar weer boring normal waar 90% geen loot van nodig heeft.
Ik zou eerst eens gaan loggen om te kijken waarom die mensen achter blijven, normal runnen kan uiteraard zit hebben, maar misschien performen ze wel niet om hele andere redenen.sabriel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:02:
Gisteren met de guild heroic emerald ingedoken, eerste boss is nu geen problem meer. Door tijdsgebrek nooit verder gekomen. Guild besloot om daarna Ursoc als eerste te gaan doen, eerste 4 tries waren we allemaal vooral bezig met positive zoeken etc, bij 80% HP waren we de circle al rond. Toen tanks het eenmaal doorhadden was het aan de DPS om het fijn te tunen. 12de try van de avond was een kill nadat we 4 keer de enrage hadden gehaald. Omdat 3 mensen te ver achterblijven is besloten om zondag weer normal te gaan doen. Dus helaas geen heroic bosses progress volgende week maar weer boring normal waar 90% geen loot van nodig heeft.
Lullig is het wel, maar aan de andere kant is bijv. nu voor mijn enchanter heroic dungeons de enige steady bron van Ley shards voor zover ik kan zien nu WQ's allemaal epic of hoger zijn. Terwijl die best belangrijk zijn voor de hogere enchants. Kan me dus voorstellen dat wanneer je enchanter bent en je niet altijd even happig bent om loot weg te geven in een random pug, nu er geen echte andere bron meer voor is.pr0mpt schreef op woensdag 02 november 2016 @ 07:49:
*gaaaaaaaaaaap*
zo, t was weer leuk gisteren!
Mijn lock maar minimaal geupgrade met iLVL gear, van 806 -> 809, maar mijn gear in bags is ondertussen 820
Een stuk of 3-4 heroics gedaan en altijd goed meegedaan qua DPS, dus daar mag ik niet over klagen.
Wat ik wel jammer vond was dat er een duidelijke upgrade trinket dropte op Vault of Wardens Heroic van de eindbaas, waarop ik de priest vroeg of ik deze mocht [Personal Loot Helper gaf aan dat het een upgrade voor mij was, oftewel voor de priest vaak een downgrade].
Om te zien dat hij werd geDE'd voor mijn neus
[ Voor 47% gewijzigd door Dennism op 02-11-2016 08:20 ]
Awesome, dat ga ik eens even lekker doen vanavond! M'n lichaam stribbelt beetje tegen, maar ik moet en zal gamen vanavond!Carthrax schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:09:
Legionnaire Murky & Knight-Captain Murky zijn voor degenen met een Virtual Ticket beschikbaar ingame! Even unwrappen in je Pet overzicht.
laagstepr0mpt schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:05:
[...]
Maar als 90% geen gear meer nodig heeft, zou de DPS genoeg moeten zijn om die enrage voor te moeten zijn toch?
Of is de overige 10% zo dramatisch?
Tja, 70+ers zal inderdaad misschien wat lastig zijn zeker, nu weet ik natuurlijk niet of een van hen de rogue is, maar een nogal beweeglijke spammy melee class lijkt me misschien niet de beste keus voor een 70+ speler, en aan korte procs gebonden MM hunter misschien ook niet, een BM hunter zou dan misschien wel weer prima kunnensabriel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:29:
[...]
laagste
130K rogue
150k hunter
Veel rond de 200K, met 3 boven de 260k
De volgende keren zullen wel sneller gaan, elke week killen we dingen sneller als ze eenmaal neer zijn.
Echter zal je met een 70-jarige niet de reacties meer verwachten dan van een 18-jarige. Leercurve is daarom iets langzamer dan verwacht. En nee, het is niet sarcastisch bedoeld, we hebben 2 70+ jarige in de guild die ook mee raiden.
Echter, gezien mijn vorige ervaringen toen op Ragnaros zou ik waarschijnlijk niet een normal gecleared hebben. Ik heb de overstap gemaakt naar Lightbringer en heb een belangrijke plaats in de guild nu. Een paar old guildies bleven op Ragnaros en zouden wel even een guild oprichten die mythic zou gaan doen, deze zijn niet geslaagd en spelen geen WoW meer. Hoogmoed komt gauw ten val.
Verschillen tussen de healers worden ook steeds kleiner. Op Ursoc 3 healers op 260-270k HPS en de andere 2 op 210k HPS. 2 healers op tank gezet omdat deze toch wel veel damage kreeg, en 2 healers waren niet 100% wat ook te zien was aan de HPS en focus.
Zijn Shamans nu de nieuwe holy priests van de vorige expension qua mana-problemen ? Hoor regelmatig "low on mana" terwijl ik als holy dan zeker nog op 50+% zit.
Met het virtual ticket kun je alle panels bekijken op blizzcon volgens weekend. Je zal het ticket dus het beste voor volgend weekend kopen, je kan dit gewoon kopen in de bnet shop. Of je het ook kan giften weet ik niet, bij een normale aankoop wordt het iig direct geactiveerd op je bnet account.demonic schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:02:
Ik zag het blizzcon virtuele ticket voorbij komen. kan iemand mij uitleggen wat het nou is?
Een guildie/vriend wil graag het ticket hebben vanwege de pets, maar hoe gaat dat dan in zijn werk?
maakt het bv. uit wanneer je het ticket koopt? en als je het ticket koopt, kan je het ook giften? of word het meteen op bnet geactiveerd? en zo ja, stel dat ik het ticket koop vanwege de hots mount, zou ik de wow pets dan kunnen geven door ze te cagen en dan te ruilen met hem?
oke, thx. dus ik heb tot vrijdag om uit te vogelen hoe ik zo'n ding kan giftenDennism schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:07:
[...]
Met het virtual ticket kun je alle panels bekijken op blizzcon volgens weekend. Je zal het ticket dus het beste voor volgend weekend kopen, je kan dit gewoon kopen in de bnet shop. Of je het ook kan giften weet ik niet, bij een normale aankoop wordt het iig direct geactiveerd op je bnet account.
Ingame goodies doorgeven kan niet, deze zitten gelinkt aan het battle.net account. De pets cagen kan bijv. niet.
https://www.jumbo.com/content/cadeaukaarten/demonic schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:33:
[...]
oke, thx. dus ik heb tot vrijdag om uit te vogelen hoe ik zo'n ding kan giften
[ Voor 10% gewijzigd door pr0mpt op 02-11-2016 10:42 . Reden: meer info ]
+ je kan ook de goodiebag bestellen die blizzcon bezoekers krijgen. Wel bij te betalenOkkE schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:46:
[...]
World of Warcraft® – Legionnaire Murky & Knight-Captain Murky
There comes a time when every murloc must choose a side. Will you mrglgglllgl for the Horde alongside Legionnaire Murky, or dive into battle for the Alliance at Knight-Captain Murky’s command?
[afbeelding]
En verder:
[list]
• Overwatch® – BlizzCon 2016 Bastion Skin
• Diablo® III – Diablo 20th Anniversary Pet
• Hearthstone® – "Welcome Inn" Card Back
• Heroes of the Storm® – Nexus Tiger Mount
• StarCraft® II – Mystery Goodies
Bron: https://blizzcon.com/en-u...zcon-2016-in-game-goodies
Ouch, bij ons zit onze DK tank al op 120k op Ursoc HC dus die rogue moet toch wel wat beter kunnen lijkt me.sabriel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:29:
laagste
130K rogue
150k hunter
Veel rond de 200K, met 3 boven de 260k
Shamans komen als ze niet genoeg crit hebben nog wel in de mana problemen ja.sabriel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:29:
Zijn Shamans nu de nieuwe holy priests van de vorige expension qua mana-problemen ? Hoor regelmatig "low on mana" terwijl ik als holy dan zeker nog op 50+% zit.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
[ Voor 7% gewijzigd door Metallize op 02-11-2016 12:54 ]
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Dat moet je tenminste een keer gezien hebben op Argent DawnMetallize schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:48:
Van het weekend ben ik de guild en server gejoined van m'n trouwe kameraden (argent dawn)
iig van een dooie guild , naar een zeer actieve, social/raiding guild, en zonder enige problemen een avondje mythic's gedaan , wat een verschilt leek wel een normal dungeon.
maargoed de cultuur-schok van het verhuizen naar een RP Realm , mwa ik vind t wel lachuh en gezellig , die taferelen somsdan gebeurt er iig nog eens wat ( ben zelf geen fanatiek rp-er)
maar ga nooit de lion's pride inn in![]()
Oh, nu je het zegt, de derde was een druide (cat) met 170k.Zertaxka schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:19:
[...]
Ouch, bij ons zit onze DK tank al op 120k op Ursoc HC dus die rogue moet toch wel wat beter kunnen lijkt me.
De guild komt dps te kort (Boomkin en Shadow Priest plz!) en we hebben zat healers dus elke heroic farm raid zijn er wel 3 healers dps en die halen in niet optimale gear toch ook wel de 200k.
niet nederlands;) en woehoe.. gift optie
shamans moeten geen snelle grote heals spammen, maar healing wave gebruiken. healing rain, en riptide.Zertaxka schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:19:
[...]
Shamans komen als ze niet genoeg crit hebben nog wel in de mana problemen ja.
Heb zelf ook nog niet genoeg crit en dat merk ik nu vooral op de laatste 2 bosses op Heroic en de Mythic bosses. Heb nog gear met Haste/Versa en die 2 stats moet je dus echt niet hebben als Resto Shaman.
Ben wel benieuwd hoeveel dps die warlock doet en welke spec die heeft....sabriel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:25:
[...]
Oh, nu je het zegt, de derde was een druide (cat) met 170k.
Helaas geen boomkin, en ik ben enigste priest met wel shadow offspec (met 2 golden traits) maar nog geen raid gedraaid as shadow. Gezien het lage percentage cloth (1 warlock/1 mage/1 priest) wel weinig competitieZou heel graag eens een raid willen doen, misschien dat ik zondag op normal wel even de healers een melding geef dat ik DPS ga, ben benieuwd of het de MT opvalt
![]()
Tanks zaten bij ons zo rond 90k. Ik zal kijken of ik de logs vanavond kan uploaden. De logs die er nu opstaan zijn een maand oud.
wij hebben altijd een warlock in onze raid zittenpr0mpt schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:04:
[...]
Ben wel benieuwd hoeveel dps die warlock doet en welke spec die heeft....
Is redelijk uniek de laatste tijd lijkt wel, een raidende warlock [op LFR na]
Leuk man! Hopelijk gaar Ursoc lukken vanavond.IntToStr schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:11:
Wij hebben 3 warlocks in ons team. Ze klagen af en toe, maar eigenlijk doen ze het gewoon heel goed. Wel hele specifieke builds nodig per fight, dus ze moeten meerdere specs up to date hebben en wat meer gear klaar hebben liggen, maar als dat lukt gaat het prima
Hopelijk vandaag progress op mythic Ursoc voor ons!
Gisteren Karazhan gedaan. Zag er mooi uit en was inderdaad niet super makkelijk, maar uiteindelijk zijn we er wel "vlotjes" doorheen gelopen. Iets meer dan 2 uur denk ik, met paar wipes in totaal door een ability over het hoofd te hebben gezien. Die kunnen we dus ook weer afstrepen
Mijn vriendin en ik hebben 'm met 3 randoms gedaan.RustStorm schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:13:
[...]
Hoop Karazhan ooit te doen. Zie het totaal niet zitten om het met randoms te doen alleen. Dus dat gaat nog wat worden.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Wat voor een specs zijn dat?IntToStr schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:11:
Wij hebben 3 warlocks in ons team. Ze klagen af en toe, maar eigenlijk doen ze het gewoon heel goed. Wel hele specifieke builds nodig per fight, dus ze moeten meerdere specs up to date hebben en wat meer gear klaar hebben liggen, maar als dat lukt gaat het prima
Onze vaste lock deed 247k op Ursoc HC als Destro.pr0mpt schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:04:
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ja je moet iets van 300k dps per persoon doen, dus dat wordt nog leukRustStorm schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:13:
[...]
Leuk man! Hopelijk gaar Ursoc lukken vanavond.Zou toch wel leuk zijn. Heb begrepen dat het voornamelijk een dps check is?
Hoop Karazhan ooit te doen. Zie het totaal niet zitten om het met randoms te doen alleen. Dus dat gaat nog wat worden.
[ Voor 19% gewijzigd door IntToStr op 02-11-2016 14:26 ]
Onze tanks zitten ook zo gemiddeld rond de 90-100k. Gelukkig is onze DPS wel wat beter geworden deze week. Eerste 2 DPS moet je even niet meerekenen want die komen van Team 1 af.sabriel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:25:
[...]
Oh, nu je het zegt, de derde was een druide (cat) met 170k.
Helaas geen boomkin, en ik ben enigste priest met wel shadow offspec (met 2 golden traits) maar nog geen raid gedraaid as shadow. Gezien het lage percentage cloth (1 warlock/1 mage/1 priest) wel weinig competitieZou heel graag eens een raid willen doen, misschien dat ik zondag op normal wel even de healers een melding geef dat ik DPS ga, ben benieuwd of het de MT opvalt
![]()
Tanks zaten bij ons zo rond 90k. Ik zal kijken of ik de logs vanavond kan uploaden. De logs die er nu opstaan zijn een maand oud.
En laat tijd en geduld nou niet direct de twee beste kwaliteiten zijn van de gemiddelde pugIntToStr schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:23:
[...]
Ja je moet iets van 300k dps per persoon doen, dus dat wordt nog leuk
Karazhan met pugs zal inderdaad een ramp zijn. Uiteraard kun je geluk hebben, maar ben bang dat dat heel veel tijd en geduld gaat vergen van de hele groep.
Wij hebben een ele in de guild, hij speelt dat met als grootste reden vanwege de class fantasy, wat ik wel kan waarderen. Zijn burst is echt absoluut geweldig, maar zijn sustained is het moment dat hij echt ik kakt. Heb geen ele logs gekeken om de performance te vergelijken, maar ik hoor inderdaad steeds meer dat er weinig mensen ele spelen, dus zal wel performance gerelateerd kunnen zijn.Zertaxka schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:21:
Zie meer locks dan elemental shamans, elke shaman die ik zie is of resto of enchancement.
gz!
En deze is NIET fake! ;D Grats!
Mwa tijdens onze mythic elerethe kill(eerste keer btw) had blijkbaar de ele shaman de beste sustain na een fight van meer dan 7 minuten...detheavn schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:35:
[...]
Wij hebben een ele in de guild, hij speelt dat met als grootste reden vanwege de class fantasy, wat ik wel kan waarderen. Zijn burst is echt absoluut geweldig, maar zijn sustained is het moment dat hij echt ik kakt. Heb geen ele logs gekeken om de performance te vergelijken, maar ik hoor inderdaad steeds meer dat er weinig mensen ele spelen, dus zal wel performance gerelateerd kunnen zijn.
Ik heb er echter geen problemen mee als hij wat under-performed. Het is niet alsof hij een stuikelblok is voor ons, we zijn nog steeds HC EN doorgekomen en op mythic begonnen, dus fair game
haha ja inderdaad! Jammer dat het weer geen offense legendary is..Maar leuk voor in dungeons/raids voor dat extra beetje healing.
Dat waren een fijne 10 minutenDarkfreak schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:27:
http://imgur.com/a/uV7sj
Waarom heeft niemand een WowBash2.0 gemaakt?
Had maandag een vrije dag en de namiddag gespendeerd met een pug karazhan groep. In totaal dikke 3uur over gedaan maar ondanks een aantal wipes bleef de groep bij elkaar. Je moet geluk hebben met pugs maar mijn ervaring leert me dat hoe langer je wacht met puggen minder de kwaliteit wordt van de pugs of je moet geluk hebben.IntToStr schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:23:
[...]
Ja je moet iets van 300k dps per persoon doen, dus dat wordt nog leuk
Karazhan met pugs zal inderdaad een ramp zijn. Uiteraard kun je geluk hebben, maar ben bang dat dat heel veel tijd en geduld gaat vergen van de hele groep.
Voor zover ik weet zijn er geen plannen om die quest chain op LFR beschikbaar te maken.beebie121 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:41:
is er ook iets bekend over wanneer en of de artefact quest die je in EN moet doen ook naar de LFR komt?
Ik heb een prot warrior maar kom niet in normal raids (vanwege bepaalde angst denk ik).
wil die questline ook wel een keer afmaken namelijk.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Balance of Power?beebie121 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:41:
is er ook iets bekend over wanneer en of de artefact quest die je in EN moet doen ook naar de LFR komt?
Ik heb een prot warrior maar kom niet in normal raids (vanwege bepaalde angst denk ik).
Verwijderd
Er zijn mensen die een oplossing hiervoor hadden gevonden. Iets met alleen de instance ingaan of zo en dan later de anderen er pas bij. Kan je zo geen link geven, maar weet dat het wel moet kunnen. Hopelijk fixen ze het inderdaad...Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:53:
Weet iemand of ze die karazhan group lockout/algemene lockout hebben kunnen maken?
Vorige week tot de eindbaas gekomen en toen wilde hem 2 dagen later doen, maar alles was weer terug en het lukt met geen mogelijkheid om 1 teamlid terug in de groep te krijgen. Alle opties geprobeerd en uiteindelijk maar een ticket aangemaakt.
Begreep dat veel meer mensen deze problemen ondervonden en ben benieuwd of dit nu gemaakt is. Zou wel relax zijn want dan kan jet het goed uitsplitsen over 2 dagen heen.. uurtje per keer ofzo.. nu is het toch wel een hele zit zo... wel echt leuk gemaakt als alles op zijn kop gaat.
Blizzard heeft al gezegd de Balance of Power skin niet in LFR available te maken omdat het om iets cosmetisch gaat. Zijn ook wel genoeg battle net forum posts over geweest. Volgens mij zijn drops voor hidden artifacts die in EN droppen ook niet in LFR te krijgen.beebie121 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:41:
Verwijderd
dit hadden wij ook gedaan en het werkte bij 4 van de 5 mensen. De mage waarbij het niet werkte, die had daarvoor met een andere groep 3 bosses afgemaakt. Hij kwam met bovenstaand trucje wel de dungeon in, maar verdween dan na een paar seconden weer van de map.IntToStr schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:55:
[...]
Er zijn mensen die een oplossing hiervoor hadden gevonden. Iets met alleen de instance ingaan of zo en dan later de anderen er pas bij. Kan je zo geen link geven, maar weet dat het wel moet kunnen. Hopelijk fixen ze het inderdaad...
Het heeft iets te maken met allemaal los, dus niet in een party de instance in en daarna weer snel inviten of zo. Volgens mij had zoiets gezien in de comments op wowhead bij de guide. Ook op reddit staat er iets hierover. Hopelijk kun je het vindenVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:13:
[...]
dit hadden wij ook gedaan en het werkte bij 4 van de 5 mensen. De mage waarbij het niet werkte, die had daarvoor met een andere groep 3 bosses afgemaakt. Hij kwam met bovenstaand trucje wel de dungeon in, maar verdween dan na een paar seconden weer van de map.
Uiteindelijk via die premade groeps wel iedereen bij elkaar kunnen hebben, maar toen stonden we echt helemaal aan het begin met alle trash op
Hier staan onze logs:pr0mpt schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:04:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door sabriel op 02-11-2016 18:53 ]
Verwijderd
Ik had vorige week ook enorm veel gedoe met PuG's. Omdat het de eerste keer in KZ was duurden de run op zowel mijn Pala als Druid te lang om in één keer te doen. Met mij Pala is het uiteindelijk gelukt om het met een andere groep af te maken, met mijn druid helaas niet. We bleven problemen houden met mensen die in een andere lockout/fase terecht kwamen.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:53:
Weet iemand of ze die karazhan group lockout/algemene lockout hebben kunnen maken?
Vorige week tot de eindbaas gekomen en toen wilde hem 2 dagen later doen, maar alles was weer terug en het lukt met geen mogelijkheid om 1 teamlid terug in de groep te krijgen. Alle opties geprobeerd en uiteindelijk maar een ticket aangemaakt.
Begreep dat veel meer mensen deze problemen ondervonden en ben benieuwd of dit nu gemaakt is. Zou wel relax zijn want dan kan jet het goed uitsplitsen over 2 dagen heen.. uurtje per keer ofzo.. nu is het toch wel een hele zit zo... wel echt leuk gemaakt als alles op zijn kop gaat.
Verwijderd
Met een goed gecoördineerde groep gaat het een stuk beter. Deed het vanmorgen met een PuG waar iedereen het vorige week al een keer gedaan had. Zonder voicechat o.i.d. en met een paar wipes binnen 2 uur klaar. Scheelt echt als mensen weten wat ze moeten doen (en hun class weten te spelen). Bij deze groep hebben we één speler overigens na 3 bosses vervangen. Hij zei dat 'ie Kara de week ervoor helemaal gedaan had maar deed echt alles ongeveer fout. En helaas kan één slechte speler in Karazhan de run flink verpesten. Daar hadden we geen zin in.SideShow schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:42:
Net 6 uur in Kara gezeten ... pff daar word ik niet zo gelukkig van eerlijk gezegd. Vroeger nog raids gedaan, en dat was zelfs maar 5 uur ofzo. Weet niet als ik nog kara zal doen eerlijk gezegd, pffffffff.
Het leukste was dat de reward een ongelofelijke 6000 artifact power was. Amai, het was écht de moeite.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2016 22:23 ]
Er zaten 2 heel vriendelijke demon hunters in mijn groep, die blijkbaar alles wilden uitleggen. We hebben veel gewiped, maar wel veel bijgeleerd. Ik geloof best dat het in slechts enkele uurtjes kan.
Pssst je "hoeft" het niet in 1 avond te doen. Heeft Blizzard ook aangegeven he, een dungeon voor meerdere dagen afhankelijk van je niveau.SideShow schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:42:
Net 6 uur in Kara gezeten ... pff daar word ik niet zo gelukkig van eerlijk gezegd. Vroeger nog raids gedaan, en dat was zelfs maar 5 uur ofzo. Weet niet als ik nog kara zal doen eerlijk gezegd, pffffffff.
Het leukste was dat de reward een ongelofelijke 6000 artifact power was. Amai, het was écht de moeite.
Item level zegt ook niks over de kwaliteit/skill van de spelers.SideShow schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:04:
[...]
Ook wel bizar, blizzard zegt dat je normaal de instance moet kunnen met ilvl 840, onze groep was gemiddeld 860, en dat was best moeilijk genoeg zeg
Dat is vetNoctus78 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:11:
Voor de warriors: De hidden artifact voor Arms is vandaag up voor EU.
eindelijk een andere skin
Nope, even praten met Helgar in de class hall, naar Dalaran om te praten met Saurfang, terug naar class hall voor een duel met Saurfang en je bent klaar.RustStorm schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:12:
[...]
Dat is vetVolgens mij had je daar drie drops voor nodig toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Noiz op 03-11-2016 09:24 ]
Verwijderd
Welke guild heb je het over?Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:38:
Goedemorgen,
Ik heb een vraag: is het guild eigenlijk Nederlandstalig?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
gewoon sowieso elke 3 dagen die withered training doen. dan gaat het redelijk rap met nightfallen rephmr schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:08:
Mijn resto druid is bijna op level 110! Nog een halve bar te gaan en dan kan ik die toon lekker gaan gearen!.
Ik hoorde gister trouwens dat je voor de nighthold exalted met de nightfallen moet zijn.,.. dat is even een tegenvaller.. Kans is groot dat ik dat niet ga halen en sluit ook meteen de mogelijk voor alts uit!
exacte line kan niet geven maar globaal is voor elke class vrijwel hetzelfdepr0mpt schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:06:
Weet iemand waar je een overzicht kan vinden van de Class Order Halls voor Warlocks?
Verder kan ik ook niet zien hoe/wat, wil graag weten hoe veel ik nog moet doen
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Die heb ik nog nooit gedaan... hahaRicmaniac schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:10:
[...]
gewoon sowieso elke 3 dagen die withered training doen. dan gaat het redelijk rap met nightfallen rep
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
SweetTeunis schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:13:
[...]
exacte line kan niet geven maar globaal is voor elke class vrijwel hetzelfde
Op 101:
Na de 2 Followers, introductie tot missie-board, daarna 1x4h missie gevolgt door een 1x1h missie
Op 103:
Afronding van fase 1, daarna outdoor missie met 2-3 Followers als gevolg en daarna 5x 4h missie
Op 110:
Afronding van fase 2, daarna 20 WQs doen, 5x 4h missie (was 12h), en 3de class specifc requirement. (quest, turn in itemd etc)
Als alle 3 quest hebt afgerond krijg je nog een quest met als resultaat je 3de relic.
De GoT guild op Defias-Brotherhood is Nederlandstalig, het is een Horde guild. Whisper een officer en je krijgt een inviteVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:38:
Goedemorgen,
Ik heb een vraag: is het guild eigenlijk Nederlandstalig?
PS/XBL: Nogne
Dan ben ik in de war met een andereNoiz schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:24:
[...]
Nope, even praten met Helgar in de class hall, naar Dalaran om te praten met Saurfang, terug naar class hall voor een duel met Saurfang en je bent klaar.
Fury is inderdaad 3 drops, waarvan 2 van world bosses.
A de demon quest, (tenzij dit gestealth nerfed is) een eitje in aszura, waar je demon-heads activeert in 1 van de eerste quest lines.pr0mpt schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:16:
[...]
Sweet
Heb net gisteren de 20 WQ en 5x 4h missues gekregen en moet nu ook 100 fel blood regelen.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Wist ik al, tnxTeunis schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:21:
[...]
A de demon quest, (tenzij dit gestealth nerfed is) een eitje in aszura, waar je demon-heads activeert in 1 van de eerste quest lines.
Naast zo'n demon head gaan staan en alle wat rond rend taggen, binnen no time heb jij je 100 blood.
Verwijderd
Oei dat is dan idd wel een lange zit.. en zeker als je lockout niet werkt en je het daarna weer opnieuw kan doenSideShow schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:42:
Dan raad ik aan om op joetjuub een paar beginner guides voor withered training te bekijken. Kwestie dat je meteen een paar upgrades kan binnenharken.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
http://www.wowhead.com/qu...ining#comments:id=2352964
[ Voor 36% gewijzigd door Metallize op 03-11-2016 12:39 ]
En mocht je een alliance guild zoeken op defias brotherhood. Ik en een stel vrienden zijn weer begonnen met levelen en normal/hc raids.Nogne schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:17:
[...]
De GoT guild op Defias-Brotherhood is Nederlandstalig, het is een Horde guild. Whisper een officer en je krijgt een invite
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq