Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:04:
[...]
Je kan het altijd lekker terugkijken als je dat wilt. :) En eerlijk gezegd heb ik het iig gekocht voor de pets. :)
Dus 40 euro voor 2 pets of zo ?
Dat is pas dedication :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb dit jaar ook weer een Virtual ticket gekocht, net als voorgaande jaren. De in-game goodies zijn tof (hoewel ik niet zo veel heb met de WoW pet), maar ik doe het voornamelijk voor de live streams; ik ben erg fan van Blizzard en dus ook zeer benieuwd wat ze van plan zijn met al hun games. Met name erg benieuwd naar de toekomst van WoW en Diablo.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:34:
[...]

30 euri inderdaad. Och, als je het kan besteden, dan lekker doen toch? ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Iusedto schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:34:
Ook nog een Overwatch Bastion skin, een HotS mount en ... uhm .. Vast ook wel wat Diablo & SC2 stuffjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:18:
[...]
30 euri inderdaad. Och, als je het kan besteden, dan lekker doen toch? ;)
Zeker doen ja :)
Het was trouwens geen verwijt hoor, begrijp me aub niet verkeerd lol

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:24:
[...]

Zeker doen ja :)
Het was trouwens geen verwijt hoor, begrijp me aub niet verkeerd lol
Haha, nee, zo zag ik het helemaal niet! :D No worries :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:28:
[...]

Haha, nee, zo zag ik het helemaal niet! :D No worries :D
Ik heb nog een pet voor je klaar staan :)
Zeg maar naar wie ik hem moet mailen ingame

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

detheavn schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:21:
[...]

Ook nog een Overwatch Bastion skin, een HotS mount en ... uhm .. Vast ook wel wat Diablo & SC2 stuffjes :p
World of Warcraft® – Legionnaire Murky & Knight-Captain Murky
There comes a time when every murloc must choose a side. Will you mrglgglllgl for the Horde alongside Legionnaire Murky, or dive into battle for the Alliance at Knight-Captain Murky’s command?
Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_entry_media/MT87305NXS231473864988260.jpg

En verder:
[list]
• Overwatch® – BlizzCon 2016 Bastion Skin
• Diablo® III – Diablo 20th Anniversary Pet
• Hearthstone® – "Welcome Inn" Card Back
• Heroes of the Storm® – Nexus Tiger Mount
• StarCraft® II – Mystery Goodies

Bron: https://blizzcon.com/en-u...zcon-2016-in-game-goodies

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
Hoe zit dat eigenlijk met die Falcosaurus mount's ? ik heb
gehoord dat je daar eerst een pet voor moet vangen ofzo ?? :S
Iig bij die dailies daarvan, moet ik altijd denken aan die artiest van de jaren 80 genaamd Falco !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metallize schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:48:
Iig bij die dailies daarvan, moet ik altijd denken aan die artiest van de jaren 80 genaamd Falco !! :D
De falcosaurus daily pakken waar je de matriarch's moet killen, daarna na de spawn spot, pet voeren en capturen,die naar lvl 25 levelen en uiteindelijk veel quests doen in dungeons/raids etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Metallize schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:48:
How-to: YouTube: Legion Patch 7.1: How To Unlock The 'Hidden' Talons Vengeanc...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
Gister met onze guild, die in WoD is opgericht, voor het eerst een mythic boss gedood binnen de tier. Toch wel trots :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a3uAJUx.png

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 17:55
Gisteren voor het eerst op mijn nieuwe gnoom Warlock met de guild een dungeon gedaan... was bezig met WQs etc en kwam van iemand de vraag of er mensen naar Nethalrions Lair wilden gaan ivm een pet quest oid.
Normal/Heroic maakte niet uit...
Ik met iLVL 806: "is er nog plek??"

En ja hoor, geen probleem, kom maar mee!

Bleek een alt run te zijn, wilden ze heroic doen, maar blijkbaar was mijn iLVL te laag [809 in bags oid].
Oftewel iedereen er heen, handmatig summonen en gaan.

Leuke run, iedereen vrolijk, geen problemen geen niets
Krijg ik vervolgens na de run een /w van een van de Officers of ik interesse heb in een raid spot [als ik mijn gear gelevelled heb natuurlijk].

Blijkbaar waren ze behoorlijk onder de indruk van mijn DPS op mijn iLVL [130k overall oid], ze hadden wel een plekje voor me als ik wil :)

Oftewel, happy camper :D

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:42:
[...]

Ik heb nog een pet voor je klaar staan :)
Zeg maar naar wie ik hem moet mailen ingame
Dat is tof van je! Doe maar naar Yzeria op Nagrand (alliance) :) En anders kan ik wanneer ik online ben wel even een character maken op jouw server? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, dat werkt dus niet lol.
Je had toch een char op Silvermoon ? Daar heb ik hem nu.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:31:
Ok, dat werkt dus niet lol.
Je had toch een char op Silvermoon ? Daar heb ik hem nu.
Klopt! Zal eens zien hoe ik die character ookweer had genoemd. :) Ahh there we go! --> Thulgram

:) shaman op silvermoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:43:
[...]
Klopt! Zal eens zien hoe ik die character ookweer had genoemd. :) Ahh there we go! --> Thulgram

:) shaman op silvermoon. :)
Hij zit in de mail :)
Zorg maar goed voor hem lol

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Weet iemand waar je een overzicht kan vinden van de Class Order Halls voor Warlocks?

Alles lijkt te verwijzen naar WowHead, maar hier staat alleen de questline van rogues tussen, niets anders.

Verder kan ik ook niet zien hoe/wat, wil graag weten hoe veel ik nog moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Iusedto schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:47:
[...]

Hij zit in de mail :)
Zorg maar goed voor hem lol
Geef hem nu niet teveel pets, hij loopt al zover voor op mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38

junglebeast

hier staat iets

RustStorm schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 06:16:
Grats jullie beide! Top dat jullie er eentje hebben mogen ontvangen. :) Jeej!

Ik zal vandaag niet de mogelijkheid hebben om te spelen. Net als morgen. Dus donderdag moet ik flink aan de bak om drie emissary boxes per toon te doen... ;)
Mijne was een grap :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Gister whisperde mij random een guild-member aan dat die erachter was gekomen dat ik een Tweaker was. Zag plotseling een bekende warcraftlog langs komen en legde de link dat ik zijn Officer ben XD.

JA VAZZ! IK WEET NU DAT JE LURKT!

Was wel even grappig ^^

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OH crap ik ben er gewoon ingetrapt. Doh! ^_^

@Iusedto: thanks! :)

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 01-11-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha heb mijn lvl 20 gehaald af en toe ff gespeeld en nu heb ik mijn skin... lijkt me logisch dat er veel WoW fans zitten hier dus maar even met de deur in huis vallen....

Bedelen om keys gebeurd hier niet

[ Voor 31% gewijzigd door Gropah op 02-11-2016 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
*gaaaaaaaaaaap*

zo, t was weer leuk gisteren!
Mijn lock maar minimaal geupgrade met iLVL gear, van 806 -> 809, maar mijn gear in bags is ondertussen 820 :P

Een stuk of 3-4 heroics gedaan en altijd goed meegedaan qua DPS, dus daar mag ik niet over klagen.
Wat ik wel jammer vond was dat er een duidelijke upgrade trinket dropte op Vault of Wardens Heroic van de eindbaas, waarop ik de priest vroeg of ik deze mocht [Personal Loot Helper gaf aan dat het een upgrade voor mij was, oftewel voor de priest vaak een downgrade].

Om te zien dat hij werd geDE'd voor mijn neus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteren met de guild heroic emerald ingedoken, eerste boss is nu geen problem meer. Door tijdsgebrek nooit verder gekomen. Guild besloot om daarna Ursoc als eerste te gaan doen, eerste 4 tries waren we allemaal vooral bezig met positive zoeken etc, bij 80% HP waren we de circle al rond. Toen tanks het eenmaal doorhadden was het aan de DPS om het fijn te tunen. 12de try van de avond was een kill nadat we 4 keer de enrage hadden gehaald. Omdat 3 mensen te ver achterblijven is besloten om zondag weer normal te gaan doen. Dus helaas geen heroic bosses progress volgende week maar weer boring normal waar 90% geen loot van nodig heeft.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
sabriel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:02:
Gisteren met de guild heroic emerald ingedoken, eerste boss is nu geen problem meer. Door tijdsgebrek nooit verder gekomen. Guild besloot om daarna Ursoc als eerste te gaan doen, eerste 4 tries waren we allemaal vooral bezig met positive zoeken etc, bij 80% HP waren we de circle al rond. Toen tanks het eenmaal doorhadden was het aan de DPS om het fijn te tunen. 12de try van de avond was een kill nadat we 4 keer de enrage hadden gehaald. Omdat 3 mensen te ver achterblijven is besloten om zondag weer normal te gaan doen. Dus helaas geen heroic bosses progress volgende week maar weer boring normal waar 90% geen loot van nodig heeft.
Maar als 90% geen gear meer nodig heeft, zou de DPS genoeg moeten zijn om die enrage voor te moeten zijn toch?

Of is de overige 10% zo dramatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:24
Legionnaire Murky & Knight-Captain Murky zijn voor degenen met een Virtual Ticket beschikbaar ingame! Even unwrappen in je Pet overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:02:
Ik zou eerst eens gaan loggen om te kijken waarom die mensen achter blijven, normal runnen kan uiteraard zit hebben, maar misschien performen ze wel niet om hele andere redenen.
pr0mpt schreef op woensdag 02 november 2016 @ 07:49:
*gaaaaaaaaaaap*

zo, t was weer leuk gisteren!
Mijn lock maar minimaal geupgrade met iLVL gear, van 806 -> 809, maar mijn gear in bags is ondertussen 820 :P

Een stuk of 3-4 heroics gedaan en altijd goed meegedaan qua DPS, dus daar mag ik niet over klagen.
Wat ik wel jammer vond was dat er een duidelijke upgrade trinket dropte op Vault of Wardens Heroic van de eindbaas, waarop ik de priest vroeg of ik deze mocht [Personal Loot Helper gaf aan dat het een upgrade voor mij was, oftewel voor de priest vaak een downgrade].

Om te zien dat hij werd geDE'd voor mijn neus :'(
Lullig is het wel, maar aan de andere kant is bijv. nu voor mijn enchanter heroic dungeons de enige steady bron van Ley shards voor zover ik kan zien nu WQ's allemaal epic of hoger zijn. Terwijl die best belangrijk zijn voor de hogere enchants. Kan me dus voorstellen dat wanneer je enchanter bent en je niet altijd even happig bent om loot weg te geven in een random pug, nu er geen echte andere bron meer voor is.

Net zoals bijv. toen ik LFR deed voor chaos crystals omdat die nog redelijk schaars waren, ik lootte de bosses niet eens meer omdat bij ieder stukje loot iedereen begint te spammen om je die loot te geven omdat een of andere addon zegt dat die loot niet belangrijk voor je is. Die addon mag van mij snel gebanned worden, zorgt voor meer ergernis dan goed, als ik loot weg wil geven link ik het wel in de chat :) Wat ik trouwens ook nog vaak genoeg doe wanneer ik weet dat een bepaald stukje loot ruim BiS is voor bepaalde classes.

[ Voor 47% gewijzigd door Dennism op 02-11-2016 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:09:
Legionnaire Murky & Knight-Captain Murky zijn voor degenen met een Virtual Ticket beschikbaar ingame! Even unwrappen in je Pet overzicht.
Awesome, dat ga ik eens even lekker doen vanavond! M'n lichaam stribbelt beetje tegen, maar ik moet en zal gamen vanavond! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
pr0mpt schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:05:
[...]

Maar als 90% geen gear meer nodig heeft, zou de DPS genoeg moeten zijn om die enrage voor te moeten zijn toch?

Of is de overige 10% zo dramatisch?
laagste
130K rogue
150k hunter
Veel rond de 200K, met 3 boven de 260k

De volgende keren zullen wel sneller gaan, elke week killen we dingen sneller als ze eenmaal neer zijn.
Echter zal je met een 70-jarige niet de reacties meer verwachten dan van een 18-jarige. Leercurve is daarom iets langzamer dan verwacht. En nee, het is niet sarcastisch bedoeld, we hebben 2 70+ jarige in de guild die ook mee raiden.

Echter, gezien mijn vorige ervaringen toen op Ragnaros zou ik waarschijnlijk niet een normal gecleared hebben. Ik heb de overstap gemaakt naar Lightbringer en heb een belangrijke plaats in de guild nu. Een paar old guildies bleven op Ragnaros en zouden wel even een guild oprichten die mythic zou gaan doen, deze zijn niet geslaagd en spelen geen WoW meer. Hoogmoed komt gauw ten val.

Verschillen tussen de healers worden ook steeds kleiner. Op Ursoc 3 healers op 260-270k HPS en de andere 2 op 210k HPS. 2 healers op tank gezet omdat deze toch wel veel damage kreeg, en 2 healers waren niet 100% wat ook te zien was aan de HPS en focus.
Zijn Shamans nu de nieuwe holy priests van de vorige expension qua mana-problemen ? Hoor regelmatig "low on mana" terwijl ik als holy dan zeker nog op 50+% zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:29:
[...]

laagste
130K rogue
150k hunter

De volgende keren zullen wel sneller gaan, elke week killen we dingen sneller als ze eenmaal neer zijn.
Echter zal je met een 70-jarige niet de reacties meer verwachten dan van een 18-jarige. Leercurve is daarom iets langzamer dan verwacht. En nee, het is niet sarcastisch bedoeld, we hebben 2 70+ jarige in de guild die ook mee raiden.

Echter, gezien mijn vorige ervaringen toen op Ragnaros zou ik waarschijnlijk niet een normal gecleared hebben. Ik heb de overstap gemaakt naar Lightbringer en heb een belangrijke plaats in de guild nu. Een paar old guildies bleven op Ragnaros en zouden wel even een guild oprichten die mythic zou gaan doen, deze zijn niet geslaagd en spelen geen WoW meer. Hoogmoed komt gauw ten val.

Verschillen tussen de healers worden ook steeds kleiner. Op Ursoc 3 healers op 260-270k HPS en de andere 2 op 210k HPS. 2 healers op tank gezet omdat deze toch wel veel damage kreeg, en 2 healers waren niet 100% wat ook te zien was aan de HPS en focus.
Zijn Shamans nu de nieuwe holy priests van de vorige expension qua mana-problemen ? Hoor regelmatig "low on mana" terwijl ik als holy dan zeker nog op 50+% zit.
Tja, 70+ers zal inderdaad misschien wat lastig zijn zeker, nu weet ik natuurlijk niet of een van hen de rogue is, maar een nogal beweeglijke spammy melee class lijkt me misschien niet de beste keus voor een 70+ speler, en aan korte procs gebonden MM hunter misschien ook niet, een BM hunter zou dan misschien wel weer prima kunnen :)

Healers en HPS zou ik zonder gedetailleerde logs niet direct conclusies uit trekken. De healers die na een charge of een canopy de raid healen zullen in de regel bijv. stukken hoger uitkomen dan de healers die de tank up houden, terwijl die laatste net zo belangrijk zijn voor de kill. Mana cost zit er misschien ook in hoe je healt, Aoe healing is volgens mij duurder dan bijv. single target healen op een tank, al kan ik ht mis hebben, ben geen echte healing expert. Maar als je echt in detail wil kijken, ga je raids loggen op warcraftlogs, dan kun je na iedere raid echt goed kijken en vergelijken waar je misschien wat laat liggen en nog (erg) kan verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Ik zag het blizzcon virtuele ticket voorbij komen. kan iemand mij uitleggen wat het nou is?

Een guildie/vriend wil graag het ticket hebben vanwege de pets, maar hoe gaat dat dan in zijn werk?
maakt het bv. uit wanneer je het ticket koopt? en als je het ticket koopt, kan je het ook giften? of word het meteen op bnet geactiveerd? en zo ja, stel dat ik het ticket koop vanwege de hots mount, zou ik de wow pets dan kunnen geven door ze te cagen en dan te ruilen met hem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
demonic schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:02:
Ik zag het blizzcon virtuele ticket voorbij komen. kan iemand mij uitleggen wat het nou is?

Een guildie/vriend wil graag het ticket hebben vanwege de pets, maar hoe gaat dat dan in zijn werk?
maakt het bv. uit wanneer je het ticket koopt? en als je het ticket koopt, kan je het ook giften? of word het meteen op bnet geactiveerd? en zo ja, stel dat ik het ticket koop vanwege de hots mount, zou ik de wow pets dan kunnen geven door ze te cagen en dan te ruilen met hem?
Met het virtual ticket kun je alle panels bekijken op blizzcon volgens weekend. Je zal het ticket dus het beste voor volgend weekend kopen, je kan dit gewoon kopen in de bnet shop. Of je het ook kan giften weet ik niet, bij een normale aankoop wordt het iig direct geactiveerd op je bnet account.

Ingame goodies doorgeven kan niet, deze zitten gelinkt aan het battle.net account. De pets cagen kan bijv. niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Dennism schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:07:
[...]

Met het virtual ticket kun je alle panels bekijken op blizzcon volgens weekend. Je zal het ticket dus het beste voor volgend weekend kopen, je kan dit gewoon kopen in de bnet shop. Of je het ook kan giften weet ik niet, bij een normale aankoop wordt het iig direct geactiveerd op je bnet account.

Ingame goodies doorgeven kan niet, deze zitten gelinkt aan het battle.net account. De pets cagen kan bijv. niet.
oke, thx. dus ik heb tot vrijdag om uit te vogelen hoe ik zo'n ding kan giften :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mpt
demonic schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:33:
[...]

oke, thx. dus ik heb tot vrijdag om uit te vogelen hoe ik zo'n ding kan giften :P
https://www.jumbo.com/content/cadeaukaarten/
http://www.bartsmit.com/n...enet-gift-card-20-euro-nl
http://www.primera.nl/battlenet-cadeaukaart

Zo zou ik het doen

---- Correctie ---

https://eu.battle.net/sho...t/blizzcon-virtual-ticket

Gift!

[ Voor 10% gewijzigd door pr0mpt op 02-11-2016 10:42 . Reden: meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:15
OkkE schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:46:
[...]

World of Warcraft® – Legionnaire Murky & Knight-Captain Murky
There comes a time when every murloc must choose a side. Will you mrglgglllgl for the Horde alongside Legionnaire Murky, or dive into battle for the Alliance at Knight-Captain Murky’s command?
[afbeelding]

En verder:
[list]
• Overwatch® – BlizzCon 2016 Bastion Skin
• Diablo® III – Diablo 20th Anniversary Pet
• Hearthstone® – "Welcome Inn" Card Back
• Heroes of the Storm® – Nexus Tiger Mount
• StarCraft® II – Mystery Goodies

Bron: https://blizzcon.com/en-u...zcon-2016-in-game-goodies
+ je kan ook de goodiebag bestellen die blizzcon bezoekers krijgen. Wel bij te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
laagste
130K rogue
150k hunter
Ouch, bij ons zit onze DK tank al op 120k op Ursoc HC dus die rogue moet toch wel wat beter kunnen lijkt me.
De guild komt dps te kort (Boomkin en Shadow Priest plz!) en we hebben zat healers dus elke heroic farm raid zijn er wel 3 healers dps en die halen in niet optimale gear toch ook wel de 200k.
Shamans komen als ze niet genoeg crit hebben nog wel in de mana problemen ja.
Heb zelf ook nog niet genoeg crit en dat merk ik nu vooral op de laatste 2 bosses op Heroic en de Mythic bosses. Heb nog gear met Haste/Versa en die 2 stats moet je dus echt niet hebben als Resto Shaman.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Van het weekend ben ik de guild en server gejoined van m'n trouwe kameraden (argent dawn)
iig van een dooie guild , naar een zeer actieve, social/raiding guild, en zonder enige problemen een avondje mythic's gedaan , wat een verschil :P t leek wel een normal dungeon.

maargoed de cultuur-schok van het verhuizen naar een RP Realm , mwa ik vind t wel lachuh en gezellig , die taferelen soms :P dan gebeurt er iig nog eens wat ( ben zelf geen fanatiek rp-er)

maar ga nooit de lion's pride inn in :S 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Metallize op 02-11-2016 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:32
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe guild om wat mythic dungeons en karazhan etc te joinen. Niet echt zin in realm transfer, speel mage op Shattered Hand. Anyone?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:11
Metallize schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:48:
Van het weekend ben ik de guild en server gejoined van m'n trouwe kameraden (argent dawn)
iig van een dooie guild , naar een zeer actieve, social/raiding guild, en zonder enige problemen een avondje mythic's gedaan , wat een verschil :P t leek wel een normal dungeon.

maargoed de cultuur-schok van het verhuizen naar een RP Realm , mwa ik vind t wel lachuh en gezellig , die taferelen soms :P dan gebeurt er iig nog eens wat ( ben zelf geen fanatiek rp-er)

maar ga nooit de lion's pride inn in :S 8)7
Dat moet je tenminste een keer gezien hebben op Argent Dawn :P
Plus verwacht op de meest rare plekken mensen die aan het RPen zijn.

Geen idee of het nu ng is maar in WoD was er een guild die wat optredens deed, dat was wel lachen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Zertaxka schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:19:
[...]
Ouch, bij ons zit onze DK tank al op 120k op Ursoc HC dus die rogue moet toch wel wat beter kunnen lijkt me.
De guild komt dps te kort (Boomkin en Shadow Priest plz!) en we hebben zat healers dus elke heroic farm raid zijn er wel 3 healers dps en die halen in niet optimale gear toch ook wel de 200k.
Oh, nu je het zegt, de derde was een druide (cat) met 170k.
Helaas geen boomkin, en ik ben enigste priest met wel shadow offspec (met 2 golden traits) maar nog geen raid gedraaid as shadow. Gezien het lage percentage cloth (1 warlock/1 mage/1 priest) wel weinig competitie :p Zou heel graag eens een raid willen doen, misschien dat ik zondag op normal wel even de healers een melding geef dat ik DPS ga, ben benieuwd of het de MT opvalt 8)

Tanks zaten bij ons zo rond 90k. Ik zal kijken of ik de logs vanavond kan uploaden. De logs die er nu opstaan zijn een maand oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
niet nederlands;) en woehoe.. gift optie :D vanavond even kijken of het lukt ^^
thx 4 the help :)
Zertaxka schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:19:
[...]

Shamans komen als ze niet genoeg crit hebben nog wel in de mana problemen ja.
Heb zelf ook nog niet genoeg crit en dat merk ik nu vooral op de laatste 2 bosses op Heroic en de Mythic bosses. Heb nog gear met Haste/Versa en die 2 stats moet je dus echt niet hebben als Resto Shaman.
shamans moeten geen snelle grote heals spammen, maar healing wave gebruiken. healing rain, en riptide.
en voor de rest heel voorzichtig zijn. shamans moeten in actie komen bij dmg spikes. waarbij zij met 1 chain heal enorme heals kunnen doen. of bv. om tanks af te toppen, vanwege hun mastery kunnen hun low HP heel makkelijk met 1 heal naar 50%+ krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
sabriel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:25:
[...]

Helaas geen boomkin, en ik ben enigste priest met wel shadow offspec (met 2 golden traits) maar nog geen raid gedraaid as shadow. Gezien het lage percentage cloth (1 warlock/1 mage/1 priest) wel weinig competitie :p Zou heel graag eens een raid willen doen, misschien dat ik zondag op normal wel even de healers een melding geef dat ik DPS ga, ben benieuwd of het de MT opvalt 8)

Tanks zaten bij ons zo rond 90k. Ik zal kijken of ik de logs vanavond kan uploaden. De logs die er nu opstaan zijn een maand oud.
Ben wel benieuwd hoeveel dps die warlock doet en welke spec die heeft....
Is redelijk uniek de laatste tijd lijkt wel, een raidende warlock [op LFR na]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
pr0mpt schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:04:
[...]

wij hebben altijd een warlock in onze raid zitten :)
hij doet het prima. al vind die zelf van niet.. :P

https://www.warcraftlogs..../9RbT8ABr2DPXc4VM#fight=7
top 2 dps, zonder legendaries, terwijl de hunter op de eerste plek er 4 heeft. en een ilvl van 14 hoger heeft..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:08
Wij hebben 3 warlocks in ons team. Ze klagen af en toe, maar eigenlijk doen ze het gewoon heel goed. Wel hele specifieke builds nodig per fight, dus ze moeten meerdere specs up to date hebben en wat meer gear klaar hebben liggen, maar als dat lukt gaat het prima :)

Hopelijk vandaag progress op mythic Ursoc voor ons!

Gisteren Karazhan gedaan. Zag er mooi uit en was inderdaad niet super makkelijk, maar uiteindelijk zijn we er wel "vlotjes" doorheen gelopen. Iets meer dan 2 uur denk ik, met paar wipes in totaal door een ability over het hoofd te hebben gezien. Die kunnen we dus ook weer afstrepen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:11:
Wij hebben 3 warlocks in ons team. Ze klagen af en toe, maar eigenlijk doen ze het gewoon heel goed. Wel hele specifieke builds nodig per fight, dus ze moeten meerdere specs up to date hebben en wat meer gear klaar hebben liggen, maar als dat lukt gaat het prima :)

Hopelijk vandaag progress op mythic Ursoc voor ons!

Gisteren Karazhan gedaan. Zag er mooi uit en was inderdaad niet super makkelijk, maar uiteindelijk zijn we er wel "vlotjes" doorheen gelopen. Iets meer dan 2 uur denk ik, met paar wipes in totaal door een ability over het hoofd te hebben gezien. Die kunnen we dus ook weer afstrepen :p
Leuk man! Hopelijk gaar Ursoc lukken vanavond. :) Zou toch wel leuk zijn. Heb begrepen dat het voornamelijk een dps check is?

Hoop Karazhan ooit te doen. Zie het totaal niet zitten om het met randoms te doen alleen. Dus dat gaat nog wat worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

RustStorm schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:13:
[...]
Hoop Karazhan ooit te doen. Zie het totaal niet zitten om het met randoms te doen alleen. Dus dat gaat nog wat worden. :)
Mijn vriendin en ik hebben 'm met 3 randoms gedaan.
3 uur in totaal erin gezeten (donderdag gegaan).
ilvl req die wij gegeven hadden zat op 860 geloof ik.

We hadden wat wipes (1x maiden omdat iemand teveel stacks pakte, 1x Curator omdat ik te vroeg pullde, 1x huntsman door trash die nog leefde, een paar keer wyrm omdat men probeerde alle orbs op te vangen ipv een paar, en een paar keer op de laatste boss) maar iedereen bleef content en vrolijk doorhameren.

Wat ik van sommigen hoor is dat mensen leaven of vervangen worden na de eerste 4 bosses (dan gaat tevens ook t ilvl dat dropped van 855 naar 860).

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
IntToStr schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:11:
Wat voor een specs zijn dat?

Die andere van hierboven is een demonology, die kan het bij specifieke gevechten nog best goed doen begreep ik.

Zelf kies ik voor de red-headed stepchild, Affliction.
Hopelijk binnenkort genoeg iLVL om te kijken hoe het gaat in LFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Onze vaste lock deed 247k op Ursoc HC als Destro.
En toch wil je wel 1-2 Warlocks hebben voor sommige fights, Mythic Renferal is het wel fijn om Lock portals te hebben voor je raid.
Zie meer locks dan elemental shamans, elke shaman die ik zie is of resto of enchancement.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
RustStorm schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:13:
[...]

Leuk man! Hopelijk gaar Ursoc lukken vanavond. :) Zou toch wel leuk zijn. Heb begrepen dat het voornamelijk een dps check is?

Ja je moet iets van 300k dps per persoon doen, dus dat wordt nog leuk :p

Karazhan met pugs zal inderdaad een ramp zijn. Uiteraard kun je geluk hebben, maar ben bang dat dat heel veel tijd en geduld gaat vergen van de hele groep.

Edit:
Onze warlocks spelen van alles geloof ik. Demonology, Affliction, maar soms ook Destro. Ligt aan de fight en wie toevallig welke artifact geleveld had. Vooral voor mythic spider bird zijn ze super handig met die portals zoals iemand net ook al aangaf, maar ook qua damage doen ze prima mee.

[ Voor 19% gewijzigd door IntToStr op 02-11-2016 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

sabriel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:25:
[...]

Onze tanks zitten ook zo gemiddeld rond de 90-100k. Gelukkig is onze DPS wel wat beter geworden deze week. Eerste 2 DPS moet je even niet meerekenen want die komen van Team 1 af. :)

https://www.warcraftlogs....XmQh3kyYt#boss=-2&wipes=2

De Paladin and Spriest zijn alts. Jammer dat we niet een volledig team kunnen samenstellen en nog hulp moeten zoeken. Healing ging wel prima met z'n tweeën. Maar volgende raid is op HC dus zullen we ook wel aan de bak moeten. En eventueel met 3 healers.

Ik ben normaal Balance maar denk dat ik in dungeons en raids het meeste heb gehealed. :) Gelukkig heb een redelijke Resto spec (855 en Rank 19 artifact) en kan de rol goed vervullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
IntToStr schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:23:
[...]

Karazhan met pugs zal inderdaad een ramp zijn. Uiteraard kun je geluk hebben, maar ben bang dat dat heel veel tijd en geduld gaat vergen van de hele groep.
En laat tijd en geduld nou niet direct de twee beste kwaliteiten zijn van de gemiddelde pug :P

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Zertaxka schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:21:
Zie meer locks dan elemental shamans, elke shaman die ik zie is of resto of enchancement.
Wij hebben een ele in de guild, hij speelt dat met als grootste reden vanwege de class fantasy, wat ik wel kan waarderen. Zijn burst is echt absoluut geweldig, maar zijn sustained is het moment dat hij echt ik kakt. Heb geen ele logs gekeken om de performance te vergelijken, maar ik hoor inderdaad steeds meer dat er weinig mensen ele spelen, dus zal wel performance gerelateerd kunnen zijn.

Ik heb er echter geen problemen mee als hij wat under-performed. Het is niet alsof hij een stuikelblok is voor ons, we zijn nog steeds HC EN doorgekomen en op mythic begonnen, dus fair game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Lol emmisary chest...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6DDYiFP.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
gz!

_/-\o_

dat had ik ook geprobeerd, maar zelfs met 3 chests op een rij kwam het niet uit :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En deze is NIET fake! ;D Grats! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
detheavn schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:35:
[...]

Wij hebben een ele in de guild, hij speelt dat met als grootste reden vanwege de class fantasy, wat ik wel kan waarderen. Zijn burst is echt absoluut geweldig, maar zijn sustained is het moment dat hij echt ik kakt. Heb geen ele logs gekeken om de performance te vergelijken, maar ik hoor inderdaad steeds meer dat er weinig mensen ele spelen, dus zal wel performance gerelateerd kunnen zijn.

Ik heb er echter geen problemen mee als hij wat under-performed. Het is niet alsof hij een stuikelblok is voor ons, we zijn nog steeds HC EN doorgekomen en op mythic begonnen, dus fair game :)
Mwa tijdens onze mythic elerethe kill(eerste keer btw) had blijkbaar de ele shaman de beste sustain na een fight van meer dan 7 minuten...
Daarnaast vind ik de dmg van onze ele shaman nooit tegenvallen, maar ele shaman is niet heel populair op het moment nee.
https://www.warcraftlogs....xH6LrJWK#type=damage-done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

RustStorm schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:20:
[...]

En deze is NIET fake! ;D Grats! :P
haha ja inderdaad! Jammer dat het weer geen offense legendary is..Maar leuk voor in dungeons/raids voor dat extra beetje healing.

Equip: Casting Lunar Strike and Solar Wrath increases the healing of your next Regrowth by 30% and reduces its cast time by 5%. Stacks up to 20 times.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

http://imgur.com/a/uV7sj

Waarom heeft niemand een WowBash2.0 gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Dat waren een fijne 10 minuten :D _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
IntToStr schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:23:
[...]

Had maandag een vrije dag en de namiddag gespendeerd met een pug karazhan groep. In totaal dikke 3uur over gedaan maar ondanks een aantal wipes bleef de groep bij elkaar. Je moet geluk hebben met pugs maar mijn ervaring leert me dat hoe langer je wacht met puggen minder de kwaliteit wordt van de pugs of je moet geluk hebben.

Wel super dungeon, boss fights zijn net dat tikkeltje intenser dan andere dungeons. Ook de dungeon layout is erg knap en er zitten hele leuke stukken in. Alleen is hij een beetje lineair op het einde. En de eindbaas is zowat een van de beste dungeon fights die ik tot nu toe zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Oh en dan krijg ik ook nog 2 items op de World Boss. Leuke dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 19:01
is er ook iets bekend over wanneer en of de artefact quest die je in EN moet doen ook naar de LFR komt?
Ik heb een prot warrior maar kom niet in normal raids (vanwege bepaalde angst denk ik).
wil die questline ook wel een keer afmaken namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:12

Rannasha

Does not compute.

beebie121 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:41:
is er ook iets bekend over wanneer en of de artefact quest die je in EN moet doen ook naar de LFR komt?
Ik heb een prot warrior maar kom niet in normal raids (vanwege bepaalde angst denk ik).
Voor zover ik weet zijn er geen plannen om die quest chain op LFR beschikbaar te maken.

Maar de questchain is sowieso nog niet af, want nadat je klaar bent met het EN gedeelte wordt je Nighthold ingestuurd. De artifact appearance is dus nog uberhaubt niet te krijgen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Balance of Power?

Blizz heeft in een Blue Post aangegeven dat dit niet het plan was.
Omdat het enkel een cosmetic zou zijn en dat stukje prestige voor non-casual raiders bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ze die karazhan group lockout/algemene lockout hebben kunnen maken?

Vorige week tot de eindbaas gekomen en toen wilde hem 2 dagen later doen, maar alles was weer terug en het lukt met geen mogelijkheid om 1 teamlid terug in de groep te krijgen. Alle opties geprobeerd en uiteindelijk maar een ticket aangemaakt.

Begreep dat veel meer mensen deze problemen ondervonden en ben benieuwd of dit nu gemaakt is. Zou wel relax zijn want dan kan jet het goed uitsplitsen over 2 dagen heen.. uurtje per keer ofzo.. nu is het toch wel een hele zit zo... wel echt leuk gemaakt als alles op zijn kop gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:53:
Weet iemand of ze die karazhan group lockout/algemene lockout hebben kunnen maken?

Vorige week tot de eindbaas gekomen en toen wilde hem 2 dagen later doen, maar alles was weer terug en het lukt met geen mogelijkheid om 1 teamlid terug in de groep te krijgen. Alle opties geprobeerd en uiteindelijk maar een ticket aangemaakt.

Begreep dat veel meer mensen deze problemen ondervonden en ben benieuwd of dit nu gemaakt is. Zou wel relax zijn want dan kan jet het goed uitsplitsen over 2 dagen heen.. uurtje per keer ofzo.. nu is het toch wel een hele zit zo... wel echt leuk gemaakt als alles op zijn kop gaat.
Er zijn mensen die een oplossing hiervoor hadden gevonden. Iets met alleen de instance ingaan of zo en dan later de anderen er pas bij. Kan je zo geen link geven, maar weet dat het wel moet kunnen. Hopelijk fixen ze het inderdaad...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:11
Blizzard heeft al gezegd de Balance of Power skin niet in LFR available te maken omdat het om iets cosmetisch gaat. Zijn ook wel genoeg battle net forum posts over geweest. Volgens mij zijn drops voor hidden artifacts die in EN droppen ook niet in LFR te krijgen.

Jammer maar helaas, maar Normal is zo moeilijk nog niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:55:
[...]

Er zijn mensen die een oplossing hiervoor hadden gevonden. Iets met alleen de instance ingaan of zo en dan later de anderen er pas bij. Kan je zo geen link geven, maar weet dat het wel moet kunnen. Hopelijk fixen ze het inderdaad...
dit hadden wij ook gedaan en het werkte bij 4 van de 5 mensen. De mage waarbij het niet werkte, die had daarvoor met een andere groep 3 bosses afgemaakt. Hij kwam met bovenstaand trucje wel de dungeon in, maar verdween dan na een paar seconden weer van de map.

Uiteindelijk via die premade groeps wel iedereen bij elkaar kunnen hebben, maar toen stonden we echt helemaal aan het begin met alle trash op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:13:
[...]

dit hadden wij ook gedaan en het werkte bij 4 van de 5 mensen. De mage waarbij het niet werkte, die had daarvoor met een andere groep 3 bosses afgemaakt. Hij kwam met bovenstaand trucje wel de dungeon in, maar verdween dan na een paar seconden weer van de map.

Uiteindelijk via die premade groeps wel iedereen bij elkaar kunnen hebben, maar toen stonden we echt helemaal aan het begin met alle trash op :(
Het heeft iets te maken met allemaal los, dus niet in een party de instance in en daarna weer snel inviten of zo. Volgens mij had zoiets gezien in de comments op wowhead bij de guide. Ook op reddit staat er iets hierover. Hopelijk kun je het vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
[...]
Hier staan onze logs:
http://www.worldoflogs.com/guilds/274566/

Paladin/Shaman waren de tank healers, druids en ik op raid

[ Voor 8% gewijzigd door sabriel op 02-11-2016 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:53:

Ik had vorige week ook enorm veel gedoe met PuG's. Omdat het de eerste keer in KZ was duurden de run op zowel mijn Pala als Druid te lang om in één keer te doen. Met mij Pala is het uiteindelijk gelukt om het met een andere groep af te maken, met mijn druid helaas niet. We bleven problemen houden met mensen die in een andere lockout/fase terecht kwamen.

Vandaag KZ gedaan met mijn Pala. Met een PuG die als vereiste had dat je de achi kon linken. Zijn er vervolgens vrij snel doorheen gegaan. Paar wipes maar dat was het. Scheelt echt dat iedereen de tacts nu kent.

Vervolgens met mijn druid een groep ge-joined die bij Curator was. Kreeg tijdens het enteren geen melding dat er al x-bosses down waren en ik ge-saved zou worden. Na het verslaan van Curator mijn lock gechecked en daar was ik alleen ge-saved op Curator. Kon daarna ook gewoon een andere groep joinen voor de eerste bosses. Het lijkt er dus op dat je nu loot locked bent per boss.

Wel jammer trouwens dat je voor KZ eigenlijk een ilvl wilt hebben van 850-855 om er in ieder geval een beetje soepel door te komen en dat de instance dan amper/geen upgrades biedt. Zag vandaag ook veel groepen die nieuwe mensen zochten na Attumen. Waarschijnlijk om dezelfde reden als bij mijn eerste run vandaag. Hunter bood 50K als Nightmare zou droppen en deze te ruilen zou zijn. We killen Attumen, geen mount en insta leave van de Hunter. Blijkbaar joinen er nu al mensen die eigenlijk alleen maar de mount willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Net 6 uur in Kara gezeten ... pff daar word ik niet zo gelukkig van eerlijk gezegd. Vroeger nog raids gedaan, en dat was zelfs maar 5 uur ofzo. Weet niet als ik nog kara zal doen eerlijk gezegd, pffffffff.
Het leukste was dat de reward een ongelofelijke 6000 artifact power was. Amai, het was écht de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideShow schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:42:
Net 6 uur in Kara gezeten ... pff daar word ik niet zo gelukkig van eerlijk gezegd. Vroeger nog raids gedaan, en dat was zelfs maar 5 uur ofzo. Weet niet als ik nog kara zal doen eerlijk gezegd, pffffffff.
Het leukste was dat de reward een ongelofelijke 6000 artifact power was. Amai, het was écht de moeite.
Met een goed gecoördineerde groep gaat het een stuk beter. Deed het vanmorgen met een PuG waar iedereen het vorige week al een keer gedaan had. Zonder voicechat o.i.d. en met een paar wipes binnen 2 uur klaar. Scheelt echt als mensen weten wat ze moeten doen (en hun class weten te spelen). Bij deze groep hebben we één speler overigens na 3 bosses vervangen. Hij zei dat 'ie Kara de week ervoor helemaal gedaan had maar deed echt alles ongeveer fout. En helaas kan één slechte speler in Karazhan de run flink verpesten. Daar hadden we geen zin in.

De PuG die ik vervolgens met mijn druid gejoined heb (vanaf Curator) heb ik zelf verlaten. In de groupfinder stond duidelijk dat ze 'experienced players who know tacts' zochten. Maar deze groep had 4 wipes nodig op Curator en vervolgens was het weer hetzelfde liedje op Medivh. Telkens wipen omdat mensen uit de cirkels bleven lopen, Arcane Missiles niet interrupten en ga zo maar door. Heb ze op een vriendelijke manier verteld dat ik helaas de tijd niet had om op deze wijze de instance af te maken. Het kostte gewoon te veel tijd om mensen de tactieken uit te leggen en vervolgens uit te moeten leggen wat ze fout deden, etc. Werd me daar een partij verrot gescholden. Dat ik een elitaire kleine pik was en meer van dat soort taal. Werd zelfs nog een tijdje via de /w lastig gevallen dus /ignore.

PuG's zijn RNG. Soms valt het mee en soms valt het tegen. :) Ik denk dat je over een paar weken een stuk sneller door Kara zult gaan. Mensen kennen de bosses dan beter en hebben betere gear. Enige nadeel is dat de instance al snel weinig/geen upgrades meer biedt. Dus er bestaat een kans dat de spelers met betere gear de instance snel links laten liggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2016 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Er zaten 2 heel vriendelijke demon hunters in mijn groep, die blijkbaar alles wilden uitleggen. We hebben veel gewiped, maar wel veel bijgeleerd. Ik geloof best dat het in slechts enkele uurtjes kan.

Ook wel bizar, blizzard zegt dat je normaal de instance moet kunnen met ilvl 840, onze groep was gemiddeld 860, en dat was best moeilijk genoeg zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pssst je "hoeft" het niet in 1 avond te doen. Heeft Blizzard ook aangegeven he, een dungeon voor meerdere dagen afhankelijk van je niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

SideShow schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:04:
[...]

Ook wel bizar, blizzard zegt dat je normaal de instance moet kunnen met ilvl 840, onze groep was gemiddeld 860, en dat was best moeilijk genoeg zeg 8)7
Item level zegt ook niks over de kwaliteit/skill van de spelers. :)

Als je een hele goede groep hebt — iedereen ontwijkt shit op de grond, interrupts op het juiste moment, tank weet precies hoeveel hij kan pullen, correct disspellen — dan kan je alles met een lager item level prima doen. Wanneer iedereen maar wat aankloot is zelfs 860 misschien niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Woensdag raiddag ..

90 minuten later: Volledig Heroic clear ..

https://www.warcraftlogs.com/reports/Kh2MwtH73BWpP8na

We hebben niet voldoende actieve (gegearde) mensen om (met regelmaat) mythic in te gaan.
Dus het komt goed uit dat volgende week in ieder geval Trial of Valor live komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctus78
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-05 09:53
Voor de warriors: De hidden artifact voor Arms is vandaag up voor EU.

eindelijk een andere skin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noctus78 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:11:
Voor de warriors: De hidden artifact voor Arms is vandaag up voor EU.

eindelijk een andere skin :)
Dat is vet :) Volgens mij had je daar drie drops voor nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
RustStorm schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:12:
[...]

Dat is vet :) Volgens mij had je daar drie drops voor nodig toch?
Nope, even praten met Helgar in de class hall, naar Dalaran om te praten met Saurfang, terug naar class hall voor een duel met Saurfang en je bent klaar.
Fury is inderdaad 3 drops, waarvan 2 van world bosses.

[ Voor 7% gewijzigd door Noiz op 03-11-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo Karazhan gisteren ook gedaan :)

zoals al gezegd vorig week tot de eindboss gekomen en daarna niet verder gegaan omdat we opnieuw moeten beginnen. Gisteren verliep alles best snel. Meeste was one shot. Eindboss op dat derde platform was toch wel wat chaotisch, maar na paar keer was die nekkie.

Zelf geen spectaculaire loot gehad, maar twee teamleden hadden best hoge titan/warfored items geloot uit de mini raid/dungeon.

Volgende week weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Ik heb een vraag: is het guild eigenlijk Nederlandstalig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:38:
Goedemorgen,

Welke guild heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Mijn resto druid is bijna op level 110! Nog een halve bar te gaan en dan kan ik die toon lekker gaan gearen! :D.

Ik hoorde gister trouwens dat je voor de nighthold exalted met de nightfallen moet zijn.,.. dat is even een tegenvaller.. Kans is groot dat ik dat niet ga halen en sluit ook meteen de mogelijk voor alts uit!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:12

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

hmr schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:08:
Mijn resto druid is bijna op level 110! Nog een halve bar te gaan en dan kan ik die toon lekker gaan gearen! :D.

Ik hoorde gister trouwens dat je voor de nighthold exalted met de nightfallen moet zijn.,.. dat is even een tegenvaller.. Kans is groot dat ik dat niet ga halen en sluit ook meteen de mogelijk voor alts uit!
gewoon sowieso elke 3 dagen die withered training doen. dan gaat het redelijk rap met nightfallen rep

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:42
pr0mpt schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:06:
Weet iemand waar je een overzicht kan vinden van de Class Order Halls voor Warlocks?

Verder kan ik ook niet zien hoe/wat, wil graag weten hoe veel ik nog moet doen
exacte line kan niet geven maar globaal is voor elke class vrijwel hetzelfde

Op 101:
Na de 2 Followers, introductie tot missie-board, daarna 1x4h missie gevolgt door een 1x1h missie
Op 103:
Afronding van fase 1, daarna outdoor missie met 2-3 Followers als gevolg en daarna 5x 4h missie
Op 110:
Afronding van fase 2, daarna 20 WQs doen, 5x 4h missie (was 12h), en 3de class specifc requirement. (quest, turn in itemd etc)
Als alle 3 quest hebt afgerond krijg je nog een quest met als resultaat je 3de relic.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Ricmaniac schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:10:
[...]

gewoon sowieso elke 3 dagen die withered training doen. dan gaat het redelijk rap met nightfallen rep
Die heb ik nog nooit gedaan... haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Teunis schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:13:
[...]

exacte line kan niet geven maar globaal is voor elke class vrijwel hetzelfde

Op 101:
Na de 2 Followers, introductie tot missie-board, daarna 1x4h missie gevolgt door een 1x1h missie
Op 103:
Afronding van fase 1, daarna outdoor missie met 2-3 Followers als gevolg en daarna 5x 4h missie
Op 110:
Afronding van fase 2, daarna 20 WQs doen, 5x 4h missie (was 12h), en 3de class specifc requirement. (quest, turn in itemd etc)
Als alle 3 quest hebt afgerond krijg je nog een quest met als resultaat je 3de relic.
Sweet
Heb net gisteren de 20 WQ en 5x 4h missues gekregen en moet nu ook 100 fel blood regelen.

Oftewel the end is near!

Kan ik lekker focussen op de quest voor de Volpin the Elusive mount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:02

Nogne

>.<

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:38:
Goedemorgen,

De GoT guild op Defias-Brotherhood is Nederlandstalig, het is een Horde guild. Whisper een officer en je krijgt een invite :)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:24:
[...]

Nope, even praten met Helgar in de class hall, naar Dalaran om te praten met Saurfang, terug naar class hall voor een duel met Saurfang en je bent klaar.
Fury is inderdaad 3 drops, waarvan 2 van world bosses.
Dan ben ik in de war met een andere :) Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:42
pr0mpt schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:16:
[...]
Sweet
Heb net gisteren de 20 WQ en 5x 4h missues gekregen en moet nu ook 100 fel blood regelen.
A de demon quest, (tenzij dit gestealth nerfed is) een eitje in aszura, waar je demon-heads activeert in 1 van de eerste quest lines.
Naast zo'n demon head gaan staan en alle wat rond rend taggen, binnen no time heb jij je 100 blood.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Teunis schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:21:
[...]

A de demon quest, (tenzij dit gestealth nerfed is) een eitje in aszura, waar je demon-heads activeert in 1 van de eerste quest lines.
Naast zo'n demon head gaan staan en alle wat rond rend taggen, binnen no time heb jij je 100 blood.
Wist ik al, tnx
Zo had ik ook al een van de eerdere quests gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei dat is dan idd wel een lange zit.. en zeker als je lockout niet werkt en je het daarna weer opnieuw kan doen :P

Wij hadden de eerste keer (vorige week) ook best wat tijd nodig voor bepaalde bosses. Vindt die 2de boss denk ik het meest onvergefelijk. Als je dps op dat schild te weinig is, dan knalt die cast je hele groep gewoon neer. De rest van de gevechten is toch ook kwestie van beetje tactiek/dps.

Soms zijn er ook wel wat vage bugs.. gisteren kwamen die dinner guests in 1 keer allemaal uit hun traps terwijl we aan de andere kant van de kamer stonden en we de baas nog niet eens aangeraakt hadden... was echt zoiets van wtf... toen gewoon 1 voor 1 afmaken en we hadden het toch gehaald. Bij die huntsman boss pullde twee van die trash paarden de boss :P.. .. de druid had trouwens wel de mount gewonnen :)

Als ze die lockout fiksen dan splits ik die dungeon in twee keer.. daarnaast nog wat wq's en je avond zit vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
hmr schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:13:
[...]

Dan raad ik aan om op joetjuub een paar beginner guides voor withered training te bekijken. Kwestie dat je meteen een paar upgrades kan binnenharken.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

hmr schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:13:
[...]

http://www.wowhead.com/qu...ining#comments:id=2352964

Heeft mij gigantisch geholpen ..
Na de eerste twee runs nooit meer een gehad met een score onder de 700 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
T punt is alleen, als je in een realm zit met een hoge populatie , dan kan t nog wel eens lastig zijn om ancient mana te vinden , maargoed ik ben al iig exalted met de nightfallen, t is niet zo moeilijk ;)

maar om die hele repfarm weer te doen op een alt ?? hmm mischien , maar " real life " gaat voor
en s'avonds als ik na het werk naar huis fiets (70 meter berg op fietsen) heb ik echt geen puff meer om in te loggen :9

[ Voor 36% gewijzigd door Metallize op 03-11-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
Nogne schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:17:
[...]

De GoT guild op Defias-Brotherhood is Nederlandstalig, het is een Horde guild. Whisper een officer en je krijgt een invite :)
En mocht je een alliance guild zoeken op defias brotherhood. Ik en een stel vrienden zijn weer begonnen met levelen en normal/hc raids.

Je kan me altijd wisperen op tototemic of iemand zoeken van Altoholics anonymous voor meer info of een invite

(als dit niet mag mij excuses!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Ik ben toch zo blij met de Legion App op mijn telefoon <3 <3

Anders had ik nu echt weken bezig geweest met de Volpin en Warlock Missions... hoewel die krengen nu korter duren is het nog steeds te lang voor als ik even een dag of 2 niet online ben...

Pagina: 1 ... 50 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.