pr0mpt - It never hurts to help!
[ Voor 8% gewijzigd door Teunis op 28-10-2016 14:49 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Alleen voor de Mythic raids moet je allemaal van dezelfde realm zijn. Verder kan je alle content cross-realm doen en heb je personal lockout. Waar je dus ook met mythic alleen maar kan mythic raiden met dezelfde groep in één week en heb je dus een shared lockout met de groep.pr0mpt schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:44:
[...]
Zijn daar nog beperkingen aan qua content?
Dungeons/Raids etc?
Traden kan niet zomaar echter kan je wel item drops in bijvoorbeeld dungeons en raids traden.
Nu nog de Nightmare WhelplingKol Nedra schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:41:
[...]
hehe same here, die dream whelping is nice
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Oh, maar dat is best fijn.T-homas schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:51:
[...]
Alleen voor de Mythic raids moet je allemaal van dezelfde realm zijn. Verder kan je alle content cross-realm doen en heb je personal lockout. Waar je dus ook met mythic alleen maar kan mythic raiden met dezelfde groep in één week en heb je dus een shared lockout met de groep.
Traden kan niet zomaar echter kan je wel item drops in bijvoorbeeld dungeons en raids traden.
Dan kan ik gezellig groupen met een vriend zonder dat ik ook moet re-rollen op zijn realm.. moet iedereen in de groep van bnet vriendjes zijn of kan je bijvoorbeeld ook een guild group van 4 hebben en 1 bnet friend?
pr0mpt - It never hurts to help!
Jep dit kan gewoon. Al menig keer gedaan.pr0mpt schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:54:
[...]
Oh, maar dat is best fijn.
Dan kan ik gezellig groupen met een vriend zonder dat ik ook moet re-rollen op zijn realm.. moet iedereen in de groep van bnet vriendjes zijn of kan je bijvoorbeeld ook een guild group van 4 hebben en 1 bnet friend?
Ik stuur je morgen even een PM!Dazzler2120 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:25:
[...]
Zou wel mee willen doen, ben een 862 Guardian Druid, ook horde. EN op normal 7/7, HC niet geprobeerd maar wil wel Kara doen
Dus count me in! PM even wat je battle.net is
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wellicht hier en nu een groepje maken, schikt 12.00 jullie?Dazzler2120 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:25:
[...]
Zou wel mee willen doen, ben een 862 Guardian Druid, ook horde. EN op normal 7/7, HC niet geprobeerd maar wil wel Kara doen
Dus count me in! PM even wat je battle.net is
Dazzler <tank>
Hmr <dps>
xxxx <healer>
xxxx <dps>
xxxx <dps>
For the horde
[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 28-10-2016 16:22 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
PS4 PSN: Dazzler2120
Heb hetzelf gisteren ook meegemaakt, in de arcway (voor de good sumaritan )op mn resto druid,dat de tank in 1 hit neer gaat bij een trashpull , en dat het gewoon niet te healen valtVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:25:
Damn wat een frustatratie. In WOtLK en Cata was resto druid mijn main en in MoP en WoD de meest gespeelde alt. In al deze expansions deed ik goede zaken. In WoD meestal rond 85-95% percentiel bij mijn gear level.
Nu in Legion zit ik steevast in het 10-20% percentiel voor mijn gear level ... wtf? Ik zit nu al dagen log te bestuderen van mezelf en andere druids en ik zie het gewoon nietWordt er inmiddels een beetje moedeloos van.
ik heb iig er geen haast in
Jammer dat ik Alliance ben.hmr schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:21:
Wellicht hier en nu een groepje maken, schikt 12.00 jullie?
[...]
For the horde, overigens zal ik deze run ook gaan streamen!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Zo erg is het niet ik heb Mythic +9 zonder al te veel problemen geheald. (Timer niet gehaald, maar dat kwam omdat de tank te veel mobs pulde, ruim voor het einde al op 100%)Metallize schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:42:
[...]
Heb hetzelf gisteren ook meegemaakt, in de arcway (voor de good sumaritan )op mn resto druid,dat de tank in 1 hit neer gaat bij een trashpull , en dat het gewoon niet te healen valtmijn oplossing is iig of met een dps/tank alt verder te gaan ( maarja de hele suramar rep farm ga ik echt geen tweede keer meer doen
) of in een jaartje terug te komen , want alleen worldquest .. nee dank je .
ik heb iig er geen haast in
Andere druid in de guild met betere gear staat ruim bovenaan en in het 50% percentiel en onze shaman racet mij ook aan alle kanten voorbij.
Ik doe gewoon iets fout in de raid, maar zie gewoon niet wat
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2016 19:58 ]
Jupp, items van WQ's zijn zoiezo sinds patch 7.1 verhoogd.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 19:56:
Hebben jullie ook dat je iedere dag twee WQ's krijgt die een relic rewarden en dat die relics van betere kwaliteit zijn sinds 7.1. Krijg nu iedere dag exact dezelfde twee WQ's die een epic 840+ relic rewarden waar dit voorheen max 825 was. (En mijn ilvl was niet veranderd.) Het upgraden van de artifacts gaat nu als een trein in vergelijking tot voor 7.1.
gear items waren eerst max 840. en nu zag er al voor 845.
Vandaag ook te horen gekregen dat ik kankervrij ben verklaard. ( zit nog wel aan een flinke dosis medicijnen ) maar een hele opluchting na 2 jaar in het ziekenhuis te hebben gespendeerd.
Dus maar even een cadeautje voor mezelf gekocht:

[ Voor 11% gewijzigd door Stefan S op 28-10-2016 23:49 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Veel plezier met je aankoop (vast meer dan verdiend) en gefeliciteerd met het feit dat je er nog lange tijd in (relatief) goede gezondheid van kunt en mag genieten!Stefan S schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:44:
Gister 4 bazen op heroic ED gecleared. 3 weken geleden weer begonnen en terug bij mijn oude guild.
Vandaag ook te horen gekregen dat ik kankervrij ben verklaard. ( zit nog wel aan een flinke dosis medicijnen ) maar een hele opluchting na 2 jaar in het ziekenhuis te hebben gespendeerd.
Dus maar even een cadeautje voor mezelf gekocht:
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2016 01:33 ]
Dit was uit mijn hoofd onze "wipe counter"
Opera - 1 shot
Maiden - 2 wipes
Moroes 1 shot
Attunemen - 1 shot
Curator - 1 shot
Medivh - 3 wipes
Mana Devourer - 2 wipes
Laatste boss (naam kwijt) - 1 wipe.
Al met al een kleine 2,5 uur bezig geweest en een boel fun gehad.
Verwijderd
Ja leuk hè. Ik vind het ook geweldig. Geeft echt het oude vertrouwde gevoel terug. Op de WoW fora kun je nu ook heel duidelijk een scheiding zien tussen de oude en nieuwe generatie spelers. Veel veteranen posten hoe geweldig ze Kara vinden terwijl veel (relatief) nieuwe spelers klagen over hoe moeilijk het is, dat de attunement nergens op slaat, dat het makkelijker gemaakt moet worden en dat er een niet mythic variant moet komen en dan bij voorkeur in LFG.Dennism schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:08:
Kara is echt leuk trouwens, gister eerste clear gedaan en echt veel fun gehad. Zo'n langere dungeon is echt top en geeft weer echt het goede gevoel van een dungeon te runnen ipv te zergen om binnen 15 min klaar te zijn. Vond de tuning ook erg goed, bij geen foutjes weinig kans om te wipen op bosses, kleine foutjes kunnen afgestraft worden en grote(re) fouten zijn gewoon een wipe in veel gevallen.
Deze generatie is niet opgegroeid met continu moeten cc-en, lange corpse runs maar bovenal; dat je als dps ook voor een groot deel verantwoordelijk bent voor het al dan niet verslaan van een boss. Maak je een fout dat is het een wipe. Gebruik je je interrupts niet of blijf je in shit staan dan wordt je er op afgerekend. Tja, dat zijn ze niet gewend. Wel grappig dat sommige dps klagen dat mensen soms geïrriteerd raken of zelfs boos worden als ze na een paar wipes nog steeds dezelfde fout maken. "Ik kan er niets aan doen. Het is gewoon te moelijk." Welkom in de wereld van de tanks en healers die altijd al overal rekening mee moeten houden en vaak zelfs jullie matige spel moeten compenseren zonder dat jullie het zelf door hebben. En dan commentaar krijgen als: "WTF Healz!?!"
Het is ook wel een beetje de schuld van Blizzard. Door veel groepscontent van die zerg-feesten te maken en dit dan 'heroic' content te noemen denken mensen dat alle content een variant moet hebben waar ze hersenloos doorheen kunnen rushen. En vaak denken mensen ook dat ze beter zijn dan ze daadwerkelijk zijn omdat Blizzard hen dit gevoel geeft (hoog ilvl, achievements, titels, etc.)
Ik hoop echt dat Blizzard niet toegeeft aan deze spelers en dat er juist meer uitdagende 5-man content komt. Gewoon optioneel houden zoals het nu is. De hele attitude dat alle content toegankelijk moet zijn voor iedereen vind ik onzin. Het is toch mooi dat er content is waar je echt je best voor moet doen. Anders wordt de game niets anders een stickerboek (je character) waar je stickers (gear) voor spaart.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2016 09:41 ]
Ik vond het inderdaad geweldig en denk dat je een boel goede punten aanhaalt. Geklaag over hoe moeilijk het is snap ik niet direct, zo lastig was het iig niet voor ons niet, al zou ik er niet graag heen willen in een 840 oid geared groep, denk dat 850 toch wel het minimale is voor een echt smooth run. Puggen lijkt me ook erg vervelend trouwens, met zijn allen op TS zitten was toch echt wel een voordeel, naast dat het de run veel leuker maakt. Een LFG variant moet er imho zeker niet komen, daar is dit soort "langere" content gewoon niet geschikt voor zonder te veel concessies te moeten doen. Krijg je meer het LFR gevoel denk ik.Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:35:
[...]
Ja leuk hè. Ik vind het ook geweldig. Geeft echt het oude vertrouwde gevoel terug. Op de WoW fora kun je nu ook heel duidelijk een scheiding zien tussen de oude en nieuwe generatie spelers. Veel veteranen posten hoe geweldig ze Kara vinden terwijl veel (relatief) nieuwe spelers klagen over hoe moeilijk het is, dat de attunement nergens op slaat, dat het makkelijker gemaakt moet worden en dat er een niet mythic variant moet komen en dan bij voorkeur in LFG.
Deze generatie is niet opgegroeid met continu moeten cc-en, lange corpse runs maar bovenal; dat je als dps ook voor een groot deel verantwoordelijk bent voor het al dan niet verslaan van een boss. Maak je een fout dat is het een wipe. Gebruik je je interrupts niet of blijf je in shit staan dan wordt je er op afgerekend. Tja, dat zijn ze niet gewend. Wel grappig dat sommige dps klagen dat mensen soms geïrriteerd raken of zelfs boos worden als ze na een paar wipes nog steeds dezelfde fout maken. "Ik kan er niets aan doen. Het is gewoon te moelijk." Welkom in de wereld van de tanks en healers die altijd al overal rekening mee moeten houden en vaak zelfs jullie matige spel moeten compenseren zonder dat jullie het zelf door hebben. En dan commentaar krijgen als: "WTF Healz!?!"
Het is ook wel een beetje de schuld van Blizzard. Door veel groepscontent van die zerg-feesten te maken en dit dan 'heroic' content te noemen denken mensen dat alle content een variant moet hebben waar ze hersenloos doorheen kunnen rushen.
Ik hoop echt dat Blizzard niet toegeeft aan deze spelers en dat er juist meer uitdagende 5-man content komt. Gewoon optioneel houden zoals het nu is. De hele attitude dat alle content toegankelijk moet zijn voor iedereen vind ik onzin. Het is toch mooi dat er content is waar je echt je best voor moet doen. Anders wordt de game niets anders een stickerboek (je character) waar je stickers (gear) voor spaart.
Al ga ik er niet direct over klagen, de corpse runs hadden van mij trouwens zelfs als oudgediende wel korter gemogen. Korte Corpse runs is toch wel een QoL dingetje dat ik er fijn vind t.o.v. "vroeger" waar je al snel 5 tot 10 min bezig was met een corpse run, buffen en preparen voordat je weer een pull kon doen
Verder hoop ik echt zeker op meer content in de toekomst dat hier op lijkt, gewoon naast de set snelle dungeons een paar keer per Expansion iets als dit uitbrengen zou echt top zijn.
Trash is ook echt heel dodelijk! Na maiden wat spiders met webspray! Lachen hoor.
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
vb
ik kan max ilvl 853 halen maar voor de beste stats heb ik ilvl 846
PSN: Eczeem
Tijd om eens wat te doen met m'n paladin.
[ Voor 20% gewijzigd door RustStorm op 29-10-2016 18:06 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ding blijft op de loader hangen. De andere in mijn groep hebben hetzelfde probleem..
Ik kreeg zojuist het idee dat de servers het wat moeilijk hadden. Enigszins was lag bij het inleveren van quests enzo.HStyles schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:40:
meer mensen problemen komen van mythics ( valor ?
Ding blijft op de loader hangen. De andere in mijn groep hebben hetzelfde probleem..
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

En mount en me eerst ledgendary.
[ Voor 33% gewijzigd door Stefan S op 30-10-2016 01:11 ]
Vet man, grats! Toffe mount ook!Stefan S schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 01:09:
Eerste karazhan clear. duurde zo'n 3.5 uur zonder pauzes met een hoop slacken en een paar wipes op de eerste bazen.
[afbeelding]
Falcosaur mount questline unlocks Talons Vengeance faction
[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 30-10-2016 09:21 ]
Verwijderd
Gefeliciteerd. Mooi man.Stefan S schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 01:09:
Eerste karazhan clear. duurde zo'n 3.5 uur zonder pauzes met een hoop slacken en een paar wipes op de eerste bazen.
[afbeelding]
Even een vraagje aan de mensen die Karazhan gedaan hebben. Wat voor dps doen jullie ongeveer op Curator (of deed de dps in jullie groep)? Ben met zowel mijn Pala als Druid healers op Curator gestrand. Beiden PuG's. Met de eerste groep ging het steeds beter maar had ik een dc en kon niet meer inloggen. Met deze groep had ik hem waarschijnlijk wel ge-downed in de derde evo fase. Met de tweede groep was het onmogelijk. Er waren telkens te veel adds. De dps in deze groep was ~130/160/180. Ondanks dat deze groep wel goed instructies op kon volgen duurden de overige boss-fights wel erg lang. Krijg de indruk dat de dps erg laag was en de fights daardoor behoorlijk pittig.
edit: Wel grappig trouwens. Realiseer me net dat ik van de overige bosses helemaal niet weet wat de dps was. Vermaak me zo goed in Karazhan dat ik helemaal niet bezig ben met cijfers en statistieken. Zolang er maar vooruitgang is. Pas bij Curator waar elke poging eindigde in een wipe en er weinig vooruitgang leek te zijn heb ik Skada er eens bij gepakt.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2016 11:10 ]
Verwijderd
Tja...RNG blijft RNG. Ik heb inmiddels ook iets van 15 emissary caches geopend, 2 mythic+ caches geopend, de weekly questreward chest 2x geopend, de WB op drie toons gedaan, zo'n 12 mythics gerunned en op twee toons KZ tot Curator. Heb geen enkele legendary zien droppen. Ook niet voor andere mensen in de groepen. Wel een paar in guild overigens. Iets wat voorheen amper gebeurde.RustStorm schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 10:37:
Helaas geen leuk spul van m'n emissary quests (rogue en warrior)
Haha zeker. Het zou ook niet eerlijk zijn als ik er al eentje gehad zou hebben hoor. Ben denk net een week bezig met WQs en heb voor de rest geen enkele mythic gedaan. Dat gezegd hebbende, ook geen geluk gehad met reguliere upgrades.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 11:29:
[...]
Tja...RNG blijft RNG. Ik heb inmiddels ook iets van 15 emissary caches geopend, 2 mythic+ caches geopend, de weekly questreward chest 2x geopend, de WB op drie toons gedaan, zo'n 12 mythics gerunned en op twee toons KZ tot Curator. Heb geen enkele legendary zien droppen. Ook niet voor andere mensen in de groepen. Wel een paar in guild overigens. Iets wat voorheen amper gebeurde.
Geen idee wat onze DPS was, maar voor de 2de evo was de boss dood geloof ik.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 10:17:
[...]
Gefeliciteerd. Mooi man.
Even een vraagje aan de mensen die Karazhan gedaan hebben. Wat voor dps doen jullie ongeveer op Curator (of deed de dps in jullie groep)? Ben met zowel mijn Pala als Druid healers op Curator gestrand. Beiden PuG's. Met de eerste groep ging het steeds beter maar had ik een dc en kon niet meer inloggen. Met deze groep had ik hem waarschijnlijk wel ge-downed in de derde evo fase. Met de tweede groep was het onmogelijk. Er waren telkens te veel adds. De dps in deze groep was ~130/160/180. Ondanks dat deze groep wel goed instructies op kon volgen duurden de overige boss-fights wel erg lang. Krijg de indruk dat de dps erg laag was en de fights daardoor behoorlijk pittig.
edit: Wel grappig trouwens. Realiseer me net dat ik van de overige bosses helemaal niet weet wat de dps was. Vermaak me zo goed in Karazhan dat ik helemaal niet bezig ben met cijfers en statistieken. Zolang er maar vooruitgang is. Pas bij Curator waar elke poging eindigde in een wipe en er weinig vooruitgang leek te zijn heb ik Skada er eens bij gepakt.
Adds prio, boss cleaven deden wij, dan cd's + hero / drums poppen op Evo.
Verwijderd
Dat is dezelfde tactiek die wij gebruikten. Alleen hadden we vaak 2-3 adds up. DPS had persoonlijke CD's nodig om de adds neer te krijgen voor de eerste evo, terwijl je die eigenlijk tijdens die fase nodig hebt. Ik denk dat 130 en 160 voor de ranged dps ook wel aan de lage kant was. (Als ik het vergelijk met dps nummers van redelijke/goede dps in normale mythics.)Dennism schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 11:54:
[...]
Geen idee wat onze DPS was, maar voor de 2de evo was de boss dood geloof ik.
Adds prio, boss cleaven deden wij, dan cd's + hero / drums poppen op Evo.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2016 13:38 ]

Wij deden het de 1e try in 2 evocation phases. we hadden 2 mensen met 150k dps en 1 met 290k gemiddeld ( over de hele run ) ik weet niet precies hoeveel op curator zelf omdat door de evocation de nummers vaak nog al inflated zijn.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 10:17:
[...]
Gefeliciteerd. Mooi man.
Even een vraagje aan de mensen die Karazhan gedaan hebben. Wat voor dps doen jullie ongeveer op Curator (of deed de dps in jullie groep)?
Het is gewoon een kwestie van adds killen.
Verwijderd
We hebben alles geprobeerd. Verschillende leaders. Verschillende momenten van inviten en de instance binnengaan. Het lukte gewoon niet om met z'n allen bij elkaar te komen. Altijd in andere phases of dat een deel van de party in de upper wing terecht kwam. Heel vaag.
edit: Lees her en der dat er vanmorgen een reset geweest zou zijn die de lockout 'gefixed' zou moeten hebben. Het zou nu hetzelfde moeten zijn als bij mythic raids. Als ik het goed begrijp zou dit dus betekenen dat je nooit een andere groep kunt joinen als je zelf al een save hebt. Dat verklaart dan weer niet waarom ik sommige mensen wel kon zien en waarom een deel van de party opeens in de upper wing terecht kwam.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2016 20:55 ]
Reset all instances?Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:37:
De lockout van Karazhan is mij momenteel ook een raadsel. Ben tot Curator gekomen met een PuG. Wou dat vanmiddag met andere mensen proberen voort te zetten, maar het lukte niet. Had gelezen dat het enigzins bugged was. De beste methode zou moeten zijn om allemaal individueel Karazhan binnen te gaan en dan de party vormen. Iedereen met wie ik een party probeerde te vormen was tot precies hetzelfde punt gekomen maar we kregen de raarste situaties. Ik had zelfs een paar keer dat ik, zodra ik Karazhan binnenging, bij Medivh terecht kwam. En dat terwijl niemand in de party Curator verslagen had.
We hebben alles geprobeerd. Verschillende leaders. Verschillende momenten van inviten en de instance binnengaan. Het lukte gewoon niet om met z'n allen bij elkaar te komen. Altijd in andere phases of dat een deel van de party in de upper wing terecht kwam. Heel vaag.
edit: Lees her en der dat er vanmorgen een reset geweest zou zijn die de lockout 'gefixed' zou moeten hebben. Het zou nu hetzelfde moeten zijn als bij mythic raids. Als ik het goed begrijp zou dit dus betekenen dat je nooit een andere groep kunt joinen als je zelf al een save hebt. Dat verklaart dan weer niet waarom ik sommige mensen wel kon zien en waarom een deel van de party opeens in de upper wing terecht kwam.
Ik heb het namelijk ook in 2 keer gedaan, eerst de nightbane speedrun en vandaag nog een volledige clear gedaan. En geen van de problemen gehad die jij omschrijft.
Verwijderd
Meerdere keren geprobeerd. Helaas ook niet de oplossing.T-homas schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:06:
[...]
Reset all instances?
Ik heb het namelijk ook in 2 keer gedaan, eerst de nightbane speedrun en vandaag nog een volledige clear gedaan. En geen van de problemen gehad die jij omschrijft.
https://www.reddit.com/r/...anite_bladebreaker_found/
op Opera hadden we een wipe, daarna ging die eigenlijk wel makkelijk
bij Maiden deden we de timing van in de zooi staan gewoon helemaal verkeerd maar toen we dat doorhadden ging dat kreng makkelijk neer... (na 10+wipes)
Moroes was ff lastig maar na 3 wipes ging die ook neer
Attunemen was echt een bitch waar we toch wel een 10 keer ofzo op gewiped zijn
Curator was ook wel een wipe of 3 voordat die neerging
Shade of Medivh was best lastig maar ging toch wel na 5 wipes neer
En toen was het dik 4 uur later en besloten we er mee op te houden....
De lange corpseruns zijn toch wel kut, alleen al op maiden hebben we ca 45 min besteed aan corpse runnen.... Hoop dat het volgende week wat beter gaat, de bosses die we deze week gekilled hebben zouden iig makkelijk neer moeten gaan nu we die tactics kennen/doorhebben.
Vanavond eerst maar eens op HC EN focussen, Xavius staat op het programma, hopelijk halen we first kill op hem deze reset, zou erg leuk zijn iig
En dinsdagavond lekker mythic+ avondje, heb deze week al een mythic +9 VoW gecleared (helaas niet binnen de tijd), dus ben benieuwd wat er volgende reset in de chest zal zitten
Trouwens zijn de WQ-rewards behoorlijk verbeterd alleen heb ik het probleem dat de verkeerde items titanforgen...

Heb na de quest waarin ik een tweede artifact weapon kon krijgen de omschakeling gemaakt naar Vengence.
Kom er nu achter dat ik meteen voor Vengence had meoten kiezen. Ik voel me een stuk robuuster tijdens het questen en rares zijn ook gemakkelijker neer te krijgen.
Heb nu level 106 aangetikt en het speelt nog leuk weg.
Zal deze of komende week ook eens kijken of ik weer verder kan met mijn Order Hall campaign.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Wake of ashes is met die aoe stun echt een zegen in Black Rook Hold wat dat betreftRustStorm schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:44:
Heerlijk gespeeld met m'n paladin dit weekend! Merk dat het best wel een krachtige class is zeg, vooral tegen demons om een of andere reden.
Verwijderd
Vanmorgen nog een poging gedaan en ditmaal werkte het wel. Kon gewoon een groep joinen en zonder problemen verder gaan vanaf Curator. Heb met deze groep in iets van 1-1,5 een uur de rest van Karazhan gedaan. De upper wing voelde voor mij (m.u.v. de laatste baas) sneller en bijna makkelijker dan de lower wing, maar dit zou ook wel eens gevoelsmatig kunnen zijn. Na de lower wing op 2 chars gedaan te hebben zit je er een beetje in en ben je wat meer ingespeeld op het feit dat het eigenlijk een 5 man raid is. Al met al was het erg leuk.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:29:
[...]
Meerdere keren geprobeerd. Helaas ook niet de oplossing.
@RustStorm: Ik denk dat je gewoon moet blijven praten over Legendaries op dit forum. Zei ik gisteren nog dat ik sinds 7.1 geen legendaties ontvangen heb, vanmorgen één gekregen van een emissary chest.
Hahah, dan zal ik dat maa rblijven doen he. Grats man, super tof te zien dat je er eentje hebt mogen ontvangen. Was het een beetje een knappert?Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:15:
[...]
@RustStorm: Ik denk dat je gewoon moet blijven praten over Legendaries op dit forum. Zei ik gisteren nog dat ik sinds 7.1 geen legendaties ontvangen heb, vanmorgen één gekregen van een emissary chest.

FUMES et CARNES
Meteen weer aan pets begonnen even alle voor 'Raiding with Leashes IV: Wrath of the Lick King' opgekocht, 2 van de Raptors ook gehaald, hopelijk vanavond de andere 2
met een nieuwe horde warlock (ja nog 1 nu puur voor pvp pet) het gros naar 25 gelevelt.
dat brengt de teller op 860 unique, voor nu weer even in de top 10, zal niet lang zijn want die 1 mil gold pet blijft een beetje een issue, en blijf liever ver weg van die gold sites.
Daarnaast een effort gemaakt met kara, eerste boss down en naar X wipes op maiden wel beetje door dat groep domweg niet skills/dps hadden om dat te doen (vindt nog knap dat we eigenlijk opera gehaald hebben)
en na die tig corpse runs ben eigenlijk ook meteen wel weer klaar met de nieuwe kara.
leuk dat je raid wil hervormen maar hoe erg is nu op de nieuwe dingen zo dichter bij corpse runs er in te doen. :x
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
tja om eerlijk te zijn stelt dat niet echt veel voor, 12 mythics en 15 caches over een periode van bijna 2 maanden is helemaal niks, ik heb zelf denk ik 100 M+ caches geopened en wel 35+ caches geopent voor ik me eerste legendary kreeg.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 11:29:
[...]
Tja...RNG blijft RNG. Ik heb inmiddels ook iets van 15 emissary caches geopend, 2 mythic+ caches geopend, de weekly questreward chest 2x geopend, de WB op drie toons gedaan, zo'n 12 mythics gerunned en op twee toons KZ tot Curator. Heb geen enkele legendary zien droppen. Ook niet voor andere mensen in de groepen. Wel een paar in guild overigens. Iets wat voorheen amper gebeurde.
En die zie ik sinds de laatste update helemaal niet meer (niet dat ik dat ik erg vind hoor
Is nog steeds wel afhankelijk van je ilvl, maar als je hoog genoeg zit kan het tot 845 baseline gaan (met mogelijkheid tot warforged/titanforged)RoricNormannum schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:59:
het valt me sinds een aantal dagen op maar alle item rewards in WQ's zijn nu allemaal epic items. Is er bij de laatste patch een upgrade hierin geweest want daarvoor kwam ik steeds regelmatig blue items tegen.
En die zie ik sinds de laatste update helemaal niet meer (niet dat ik dat ik erg vind hoor)
Is sinds patch 7.1
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Lol, die is echt heel grappigcorset schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:13:
http://www.darklegacycomics.com/558
Zo kloppend voor de community tegenwoordig.
FUMES et CARNES
PSN: Eczeem
Een aantal niet spec gebonden legendary's zijn beschikbaar voor alle specs, zoals loss of control legendarys. Maar de legendarys die extra DPS doen zijn spec gebonden afaik.Dooiedibbes schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:40:
veranderd je legendary naar de spec die je hebt?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
als je een legendary specifiek voor je spec hebt gehad dan is die niet voor een andere spec nee.Dooiedibbes schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:40:
veranderd je legendary naar de spec die je hebt?
Maar volgens mij zijn de meeste legendaries toch wel allround.
Verwijderd
Dat stukje tekst van mij was dan ook sinds patch 7.1 (oftewel een periode van een paar dagen op moment van schrijven). Sinds de release van Legion uiteraard al honderden emissary/mythic/questreward/etc. caches geopend.Terence(x) schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:52:
[...]
tja om eerlijk te zijn stelt dat niet echt veel voor, 12 mythics en 15 caches over een periode van bijna 2 maanden is helemaal niks, ik heb zelf denk ik 100 M+ caches geopened en wel 35+ caches geopent voor ik me eerste legendary kreeg.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2016 16:19 ]
Vrijdag met een aantal guildies de mythics gedaan voor de prequist van Kara.
Daar kwam naar voren dat het toch wel jammer is dat we te weinig tanks hebben om echt Mythic + te gaan farmen. Zaterdag besloten om mijn warrior te gaan levelen. 16 uur later lvl 110 aangetikt. 3 regio's volledig afgerond en vash'ara nog voor de helft over.
In tank-spec + foodbuff die healt boost voor 1000% out of battle was imba. per 5s was 240k healing erbij, dus nooit meer Hoeven te zitten en eten.
In raid ook maar eens uit de slof geschoten. Naar 4 keer op rij dood te zijn gegaan door ninja-pules bij enteren van portal maar eens de mensen tot de orde geroepen. Hielp wel, focus was daarna terug
* einde dagboek *
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
FUMES et CARNES
Totdat ik zie welke het is.... De boots
Ik zou blij moeten zijn met een legendary, maar ben er juist alleen maar chagrijnig door. Maar ja, ze hadden laten weten dat ze een aantal legendaries zouden aanpassen, dus wie weet... Nu maar weer hopen op een volgende legendary...........
Gelukkig gisteren wel mythic spider boss neer en ursoc tot 25% gekregen. Hopelijk komende reset ook de beer neer!
En een fire bat beestje! (ben de naam even kwijtIusedto schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:43:
Lol, ik wist niet dat je ook Pets via class hall missions kan krijgen ?
Ah, ja die mission kreeg ik net op mijn DHdetheavn schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:51:
Yup. Zo heb ik Corgnelius gekregen in de eerste paar dagan na ik 100 was
Zal hem maar op de AH zetten, doe niets met Pets
FUMES et CARNES
Welcome to my world. Zowel de non-specific neck als ring gekregen, en dit weekend de boots die je movement speed met 75% van je haste increasenIntToStr schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:56:
Totdat ik zie welke het is.... De bootsDe legendary die zelfs slechter is dan mijn 865 boots voor een fire mage. Met special effect waarvoor ik met cancelaura of stopcasting macros een deel van m'n spells moet beschermen omdat anders instants alsnog als cast worden gedaan. Of dat het effect aan het eind van een fireball cast komt en dan meteen "gebruikt" is. Bedankt he Blizzard! Die gaat dus wegrotten in m'n bags

Achja kan niet klagen maar wel jammer
Heb gehoord dat je hem beter aan mij kan geven.Iusedto schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:00:
[...]
Ah, ja die mission kreeg ik net op mijn DH
Zal hem maar op de AH zetten, doe niets met Pets
Ik had verwacht dat jij hem al zou hebben heheRustStorm schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:01:
[...]
Heb gehoord dat je hem beter aan mij kan geven.
Missie duurt nog 11,5 uur.
FUMES et CARNES
Je zou het haast verwachten inderdaad, maar heb vooralsnog de beestjes niet op de AH gekocht en heb de missie ook nog niet mogen hebben.Iusedto schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:15:
[...]
Ik had verwacht dat jij hem al zou hebben hehe
Missie duurt nog 11,5 uur.
FUMES et CARNES
Verwijderd
Ik speel mij een versuffing, maar voorlopig alleen de shield neck mogen ontvangen. Erg boeiend voor een resto druid: Mijn beste stat er niet op en redelijk waardeloos effect voor een healer.T-homas schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:01:
[...]
Welcome to my world. Zowel de non-specific neck als ring gekregen, en dit weekend de boots die je movement speed met 75% van je haste increasen![]()
Achja kan niet klagen maar wel jammer
Lekker verkopen jij johIusedto schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:21:
Beestje kost maar 1000 gold op de AH
Lol,ik hou je op de hoogteRustStorm schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:28:
[...]
Lekker verkopen jij johde plantjesbusiness zal wel enigszins zijn verminderd, dus je komt gold tekort nu gok ik.
En ja de plantjes gaan niet meer zo (qua waarde)
Ben nu even geswitched naar Leather maar daar zit nu ook al de klad in.
Maar ik koop eigenlijk nooit iets op de AH dus ik heb toch een mooi spaarpotjes kunnen aanleggen na de launch
FUMES et CARNES
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Verwijderd
Hoe is het met de prijzen van Draenor herbs? Die waren afgelopen weekend op Grim Batol duurder dan Legion herbs en zijn veel makkelijker te farmenIusedto schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:33:
[...]
En ja de plantjes gaan niet meer zo (qua waarde)
Ben nu even geswitched naar Leather maar daar zit nu ook al de klad in.

Het scheelt dat ik prot warrior ben, dus met het raiden heb je sommige fights waar de neck voor 10% dmg reduction zorgt en dat scheelt best wat.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:26:
[...]
Ik speel mij een versuffing, maar voorlopig alleen de shield neck mogen ontvangen. Erg boeiend voor een resto druid: Mijn beste stat er niet op en redelijk waardeloos effect voor een healer.
Verder heb ik zo'n kleine 250 m+ dungeons gedaan, en volledige heroic en normal clears vanaf de eerste raid week. Nu ook eindelijk gemerged met een andere guild dus hopelijk ook wat meer mythic progress...
Die zijn weer omlaag gegaan. Tussen de 20 silver en 1 Gold afhankelijk van het typeVerwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:46:
[...]
Hoe is het met de prijzen van Draenor herbs? Die waren afgelopen weekend op Grim Batol duurder dan Legion herbs en zijn veel makkelijker te farmen
FUMES et CARNES
Denk dat als ik een 3de legendary ga krijgen de ring er eerder uitvliegt dan de neck
felbat pupRustStorm schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:59:
[...]
En een fire bat beestje! (ben de naam even kwijt)
Is echt onzin, shield is heel goed voor healers, vooral in mythic+ is het een hoop dmg die je niet hoeft te healen. Ook in raids scheelt het gewoon een hoop random dmg van aoe effecten.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:26:
[...]
Ik speel mij een versuffing, maar voorlopig alleen de shield neck mogen ontvangen. Erg boeiend voor een resto druid: Mijn beste stat er niet op en redelijk waardeloos effect voor een healer.
Tja, mijn Prydaz neck is nu vervangen door een 890 Ursoc neck, simpelweg door het feit dat deze voor een aanzienlijke boost in dps zorgt. En dat is toch mijn rol in een raid als fury warriorTerence(x) schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:16:
[...]
Is echt onzin, shield is heel goed voor healers, vooral in mythic+ is het een hoop dmg die je niet hoeft te healen. Ook in raids scheelt het gewoon een hoop random dmg van aoe effecten.
Firebat pup.stijn014 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:13:
[...]
felbat pupIk heb ze beide al. #43 op de realm volgens warcraftpets. Niet slecht
Ow absoluut op DPS zou ik het voornamelijk op pure stats doen, maar voor healers is mana nu veelal geen issue en is meer afhankelijk van de juiste targets kiezen, en als je daarmee zelf wat meer risico can nemen door sommige mechanics te cheezen om net die clutch heals eruit te gooien op een laag target vind ik zelf heel fijn.Noiz schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:19:
[...]
Tja, mijn Prydaz neck is nu vervangen door een 890 Ursoc neck, simpelweg door het feit dat deze voor een aanzienlijke boost in dps zorgt. En dat is toch mijn rol in een raid als fury warriorIk had liever de bracers gehad die mij 1% hp healen voor iedere 10 rage die ik spendeer. Dat was een veel nuttigere legendary geweest in ieder geval.
En als tank is de neck ook vrij goed, maar tja voor dps is het wel wat meh
Waren nog enkel Cenarius en Xavius over.
https://www.warcraftlogs.com/reports/wm24bN8YPdXW7cGZ
Nou. We waren er snel klaar mee xD.
Even iedereen voorzien van de curve-achievment ^^
Woensdag gaan we direct HC in.
Ik hoop op 6/7 ..
Misschien zelfs 7/7 als de groep even focused is als gister!
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Frost is wel beter geworden moet ik zeggen. Nog steeds een "meh" spec imo maar wel beter als dat het was
FUMES et CARNES
Nu gaan we proberen om een +11 BRH te doen met een pug healer, let the Wipes begin
Vandaag was het dan mijn beurt
Bam BiS legendary voor Rogues

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik zal vandaag niet de mogelijkheid hebben om te spelen. Net als morgen. Dus donderdag moet ik flink aan de bak om drie emissary boxes per toon te doen...
FUMES et CARNES
hmr hmr hmr hmr hmr hmr

het kutte is dat ik gewoon geen tijd heb dat te kijken >_> .. dus is zonde van de ticketRustStorm schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:58:
Net maar even de BlizzCon virtual ticket aangeschaft. Wil die petjes toch wel graag hebben, zijn echt super tof als je het mij vraagt.
Ben zeer benieuwd wat ze over WoW tevertellen hebben
The Dreamdetheavn schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:02:
Ik heb elk jaar de virtual ticket nog gehaald. Altijd samen kijken met mijn vriendin.

Je kan het altijd lekker terugkijken als je dat wilt.Ricmaniac schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:00:
[...]
het kutte is dat ik gewoon geen tijd heb dat te kijken >_> .. dus is zonde van de ticket
Ach ik verwacht toch niet heel veel nieuws op het WoW front.
Dit topic is gesloten.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.