Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Carthrax schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:19:
Is dat nog steeds zo met Noxxic? Ik neem aan dat die lui die dat maken dat ook wel horen en misschien dan denken laten wij dat eens aan gaan passen zodat we wel weer serieus genomen worden.
Of zou dat te logisch zijn?
Voor de casual speler maakt dit niet uit want die weten vaak niet beter. Echter de spelers die meer serieus kijken niet naar noxxic. De reden die ik hiervoor vaak hoor is dat noxxic totaal verkeerde sim profielen gebruikt waardoor er geen realistisch beeld gevormd wordt.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik noxxic eigelijk alleen om een beetje een beeld te krijgen van je class ten opzichte van andere. Beeld wat ik daar zie komt wel overeen met wat ik in dungeon/raid groepen zie.

Heb net na release ook die blood dk guide gezien, maar was na paar seconden al weg want dit was echt niet correct destijds.. gebruik hiervoor eigenlijk altijd icy-veins en zelf een beetje puzzelen op warcraftlogs.. zo moeilijk is dit spel toch niet mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:45
demonic schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:21:
[...]

ik zou je graag mee willen nemen, ik heb alleen voorlopig nog geen tijd XD
Monks FTW :D

[...]

Dont stand in stupid shit. xD
Als healer irriteerde ik me altijd dood aan mensen die bwust in de shit bleven staan. en dan kwaad werden dat ze niet 100% hp hadden. tief op |:(

[...]

oke, ik zie je probleem. Oplossing is heel simpel. Dont use "Rage of the Sleeper".
Problem solved. en succes verder met de boss!
Onzichtbare webs zijn ook echt vervelend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

pr0mpt schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:29:
Heb wel het idee dat mijn Warlock DPS omlaag is gegaan, ondanks de "buffs" welke Affliction zou hebben gekregen.

Ben vervolgens ook met Fellhunter gaan testen [quest normaal met Voidwalker], wat dus eigenlijk DPS boost zou moeten geven, maar zie nog niet het gewenste resultaat.

Hopelijk van het weekend LFR doen en kijken of dat beter gaat.
Ik denk dat het aan jou ligt.
Ik ben best wel ver vooruit gegaan qua DPS:

https://www.warcraftlogs....PGj14L2qXCT8d3Yw/#fight=7 (Heroic Cenarius)

Voorheen zat ik hier op 210 tot 230 max en nu toch 260.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 17:55
Wootlock schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:33:
[...]

Daarom gaf ik al aan dat het een idee was, heb geen lange dungeons of raids gedaan, maar het "voelde" minder en in Details leek het ook minder.

Wie weet wordt ik positief verrast!

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Dooiedibbes schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:28:
[...]
Nice, je zult zien dat je echt het volledig pallet aan skills zult gaan gebruiken naarmate je moeilijkere instances gaat doen en je vervolgens ook veel shadowmend zal gaan spammen.

Het allerlekkerste is nog wel wanneer het hele team veel dmg gaat krijgen/heeft gekregen en jij overal atonement hebt uitgedeeld en je met je Artifact weapon iedereen in 1 keer weer aftopt. Zeer bevredigend
Ik heb al voorgesteld om naar disc te gaan speccen en me daar meer in te gaan verdiepen.
Echter zijn ze daar huiverig voor dat ik dat in raid uit ga proberen terwijl ik zoiets heb van, wat kan er nu fout gaan als je van 5 healers teruggaat naar 4,5 healer als je gemiddelde healing benodigd zo rond de 110k HPS ligt op normal emerald nightmare.

Welke site raden jullie aan om te kijken naar rotaties voor disc, is howtopriest nog steeds up to date of is er nog een betere site ?

[ Voor 7% gewijzigd door sabriel op 27-10-2016 11:47 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 11:30
Darkfreak schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:05:

Vervolgens Heroic in gegaan, en daar in de resterende 2.5 uur nog even 5/7 gecleared:

https://www.warcraftlogs.com/reports/84yaJbTdvP26ZKxW

Cenarius Heroic vorige week al neer gehad, ging prima. Denk dat we zondag de 7/7 halen ^^
Anderhalf uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
sabriel schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:43:
[...]

Ik heb al voorgesteld om naar disc te gaan speccen en me daar meer in te gaan verdiepen.
Echter zijn ze daar huiverig voor dat ik dat in raid uit ga proberen terwijl ik zoiets heb van, wat kan er nu fout gaan als je van 5 healers teruggaat naar 4,5 healer als je gemiddelde healing benodigd zo rond de 110k HPS ligt op normal emerald nightmare.

Welke site raden jullie aan om te kijken naar rotaties voor disc, is howtopriest nog steeds up to date of is er nog een betere site ?
Je kan altijd proberen, als het niet wil kan je terug naar town (of gebruikt zo'n tome), naar Holy en weer door.. zie het probleem niet zo (men wil waarschijnlijk rushen?)
En ander probeer je eerst een paar gewone dungeons uit om een beetje flow te krijgen?

Ik haal mijn info Hier vandaan

[ Voor 4% gewijzigd door Krullebol.nl op 27-10-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Je hebt gelijk, typo of zo, idk xD

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten jullie trouwens hoe het zit met dat nieuwe potion dat 2500 to all stats geeft voor 1 min?

Lees op wowhead dat het een drop (recept) is, maar een guildie had het er gisteren over dat de blood vendor dit na 2 weken pas gaat verkopen (zonder dat je dat recept nodig hebt).. beetje wazig allemaal want wilde dit juist graag gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:01:
weten jullie trouwens hoe het zit met dat nieuwe potion dat 2500 to all stats geeft voor 1 min?

Lees op wowhead dat het een drop is, maar een guildie had het er gisteren over dat de blood vendor dit na 2 weken pas gaat verkopen (zonder dat je dat recept nodig hebt).. beetje wazig allemaal want wilde juist graag gaan gebruiken.
Al onze Alchemists hebben de recipe al :P.
Gister in de run ook door diverse mensen gebruikt.

1 minuut lang +2500 primary stats (agi/sta/int/str)!

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:01:

Lees op wowhead dat het een drop (recept) is, maar een guildie had het er gisteren over dat de blood vendor dit na 2 weken pas gaat verkopen (zonder dat je dat recept nodig hebt).. beetje wazig allemaal want wilde juist graag gaan gebruiken.
Bij mij dropte hij gister tijdens een van de mythics voor de Karazhan attunement. Of tijdens de world quests. Weet het eigenlijk niet meer :P

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkfreak schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:02:
[...]

Al onze Alchemists hebben de recipe al :P.
Gister in de run ook door diverse mensen gebruikt.

1 minuut lang +2500 primary stats (agi/sta/int/str)!
hoe kwamen ze er dan aan? want ben ook alchemist

Ah ok als het random is, dan zie ik het vanzelf wel voorbij komen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Wootlock schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:33:
[...]

damn.. die DK slacht zijn DH co-tank XD haha :P
niet veel beter als ik met mijn BrewMaster XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

hoe kwamen ze er dan aan? want ben ook alchemist

Ah ok als het random is, dan zie ik het vanzelf wel voorbij komen :)
World drop van monsters op Broken Isles.
Hun kregen t van random mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Vanavond de laatste alt naar 110, misschien ook even de priest campaign afmaken.
dus zeker binnenkort de FoS van alle class-hall stories doen.
ben nog nadenken of 1 toon aan de horde kant ga doen (puur voor de pvp pet)

Viel wel op dat priest nu maar 20 WQs hoefde te doen, 5x 12 uur lijkt ook generfd, maar dat weet ik pas zeker zodra mage ook 110 is

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben worldbosses nog wel loot eigenlijk ?
Deze week weer met 4 tanks er door heen en weer niets.
Heel apart |:(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teunis schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:22:
Vanavond de laatste alt naar 110, misschien ook even de priest campaign afmaken.
dus zeker binnenkort de FoS van alle class-hall stories doen.
ben nog nadenken of 1 toon aan de horde kant ga doen (puur voor de pvp pet)

Viel wel op dat priest nu maar 20 WQs hoefde te doen, 5x 12 uur lijkt ook generfd, maar dat weet ik pas zeker zodra mage ook 110 is
Feature of Strength? oh boy... welke is dat? :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Iusedto schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:23:
Hij dropte bij mijn een legendary, de necklace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

pr0mpt schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:36:
[...]

Daarom gaf ik al aan dat het een idee was, heb geen lange dungeons of raids gedaan, maar het "voelde" minder en in Details leek het ook minder.

Wie weet wordt ik positief verrast!
Ik vind het fijn dat Unstable Affliction niet meer stacked maar 5 losse dots zijn (wat inhoud dat je felpuppy meer dps doet)

Ik ben overigens ook voor de talent demon skin gegaan, werkt toch iets beter als Dark pact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

ykathmann schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

Bij mij dropte hij gister tijdens een van de mythics voor de Karazhan attunement. Of tijdens de world quests. Weet het eigenlijk niet meer :P
Voor mij het zelfde. Weet ook niet meer of het nu WQs was of Mythic, maar bij één van de twee is dat recipe gedropt.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Iusedto schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:23:
Het was frost.... op lightbringer. Heb beide items gekregen. 1 op Coin en 1 op drop, beide 865.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
sabriel schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:43:
[...]

5 x 110k hps = 550k hps. Ik snap niet goed dat ze huiverig kunnen zijn en je niet naar Disc laten omspeccen. Als m'n raidleader dit zou zien, zou hij tegen 2 healers zeggen of we konden omspeccen naar onze DPS speccs, want 550k hps is met 3 healers te doen ... Ik zou gewoon lekker omspeccen naar Disc en ze laten zien, dat ze zich nergerns zorgen om hoeven maken. Lekker beetje Attonement op je mede raiders krijgen, beetje damage doen en als iemand wat laag begint te raken een snelle heal en weer verder. Ik zou als site eens beginnen met icy-veins. Daar haal ik het gross van m'n informatie vandaan en dan zelf naar wens fine tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Wootlock schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:32:
[...]

Ik vind het fijn dat Unstable Affliction niet meer stacked maar 5 losse dots zijn (wat inhoud dat je felpuppy meer dps doet)

Ik ben overigens ook voor de talent demon skin gegaan, werkt toch iets beter als Dark pact.
Dat is dus wel een dingetje, ik had gelezen dat die theorie dus niet op gaat en dat dat UA door je felpuppy alnsog maar als 1 dot telde.. maar dat heb ik dus niet in de praktijk nog kunnen testen.

Al met al, ik moet gewoon even wat meer testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:38:
[...]

speel zelf geen Lock, maar als je dit zo bekijkt dan lijkt het of die affliction buffs weinig effect hebben gehad
http://www.noxxic.com/wow...ts-1-ilvl-865-fight-real/
Kunnen we aub ophouden met Noxxic dingen hier neer te plempen? Als er 1 site is die slechte informatie heeft, is het Noxxic wel. Gebruik Icy-Veins en Wowhead voor als je informatie over de class/spec wil hebben. Simcraft kan je ook niet meer van uitgaan tegenwoordig, aangezien de rankings die zij hebben behoorlijk verschillen van de daadwerkelijke dps in raids. Waar Noxxic dan ook nog eens zijn rankings vandaan haalt, geen flauw idee. Als ze aangeven dat die middels Simcraft zijn gemaakt, is het ook handig om alle instellingen te showen (gear, traits, skills, etc), iets wat je op Simcraft kan nakijken. Als je echt wilt weten wat de dps is van verschillende classes/specs zul je toch echt meer moeten doen dan alleen Simcraft even bekijken. Houdt de class forums op MMO Champion in de gaten, bekijk de statistics op Warcraft Logs en ga kijken op de verschillende class Discord servers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• demonic
Noiz schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:19:
[...]
Houdt de class forums op MMO Champion in de gaten, bekijk de statistics op Warcraft Logs en ga kijken op de verschillende class Discord servers.
Discord Servers:
Death Knight: https://discord.gg/0ez1cFfUH3ingV96
Demon Hunter: https://discord.gg/b6AvnjM
Druid: https://discord.gg/0dWu0WkuetF87H9H
Hunter: https://discord.gg/zR2CZTX
Mage: https://discord.gg/0gLMHikX2aZ23VdA
Monk: https://discord.gg/0dkfBMAxzTkWj21F
Paladin: https://discord.gg/0dvRDgpa5xbkiAmD
Priest: https://discord.gg/0f1Ta8lT8xXXEAIY
Rogue: https://discord.gg/JHteTGr
Warlock: https://discord.gg/0onXDymd9Wpc2CEu
Warrior: https://discord.gg/0pYY7932lTKNhkuJ
Shaman: https://discord.gg/0VcupJEQX0HuE5HH

Alle Healers: https://discord.gg/YqT4kSq

[ Voor 35% gewijzigd door demonic op 27-10-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Yay Legendary. Niet echt een goeie, maar toch een legendary. :)

http://www.wowhead.com/it...reator-of-worlds&spec=102

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga maar eens een poging wagen tot het spelen van m'n paladin. Retribution it will be i'm sure... Ben benieuwd! EVen het artifact halen enzo. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:41:
Ik ga maar eens een poging wagen tot het spelen van m'n paladin. Retribution it will be i'm sure... Ben benieuwd! EVen het artifact halen enzo. :)
Altoholic ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
RustStorm schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:41:
Ik merkte gisteren dat er talents veranderd waren. Zo is de talent waar Blade of Wrath een dot achterliet veranderd naar een kans op CD reset bij elke melee swing. Ik weet niet hoe het DPS wise zit, maar het voelde wel behoorlijk alsof het nu een stuk vloeiender speelt dan voorheen. Ik ben nu dus ook van plan mijn Pala een beetje te gaan gearen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Moet zeggen dat ik het trouwens niet netjes vond dat Warlock users niet werden geinformeerd dat hun Talents waren aangepast, maar dat dit gewoon "doorgeduwd" was.

Ik had hierdoor ook de verkeerde spec, gelukkig ben ik er actief mee bezig dus had ik het zo aangepast, maar normaal krijg je hier toch netjes een melding van?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
detheavn schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:34:
[...]

Ik merkte gisteren dat er talents veranderd waren. Zo is de talent waar Blade of Wrath een dot achterliet veranderd naar een kans op CD reset bij elke melee swing. Ik weet niet hoe het DPS wise zit, maar het voelde wel behoorlijk alsof het nu een stuk vloeiender speelt dan voorheen. Ik ben nu dus ook van plan mijn Pala een beetje te gaan gearen :p
Ik vond retribution paladin voor 7.1 ook wel al lekker spelen, alleen was het wel erg afhankelijk van haste. Met te weinig haste had je relatief veel downtime en dan speelde het ook wat minder soepel. Qua DPS is er volgens mij niet noemenswaardig veel veranderd. Er was even sprake van een nerf op Crusade, maar daar heeft de gehele paladin community op internet een stokje voor gestoken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
detheavn schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:34:
[...]

Heb vanochtend ook even 2 minuten op een dummy staan rammen, maar voelde vloeiender en m'n damage output was een stuk hoger, maar goed, dit was in 2 minuten.. Ben ik net 3 dagen van m'n pala naar m'n rogue overgestapt, krijg ik weer jeuk om met pala te spelen. Ow ow, het is wat deze xpac. Straks nr 3 op lvl 110 terwijl ik toch 1 main wil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik ken het probleem. Ik heb er inmiddels bijna 6 op 110 ..... Smerig alt onvriendelijk spel ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
marijnvtg schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:00:
[...]

Heb vanochtend ook even 2 minuten op een dummy staan rammen, maar voelde vloeiender en m'n damage output was een stuk hoger, maar goed, dit was in 2 minuten.. Ben ik net 3 dagen van m'n pala naar m'n rogue overgestapt, krijg ik weer jeuk om met pala te spelen. Ow ow, het is wat deze xpac. Straks nr 3 op lvl 110 terwijl ik toch 1 main wil :(
Ik heb juist nog nooit zo weinig zin gehad om een alt te levellen als in deze expansion. Er blijft zoveel te doen op m'n main (lees: eindeloze AP grind en mythic+ :P). Kan ook wel komen doordat ik minder tijd heb om te spelen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:38:
Heeft iemand het vernieuwde Karazhan al gedaan?

Heb zelfs gisteren die mhytics gedaan, wat wq's en had allemaal addon problemen :P
Dus vanavond Karazhan in, maar ben benieuwd hoe het is, en of er nog echt dingen zijn om op te letten.. of is beetje common sense en dbm genoeg?
Common sense is een beetje afhankelijk van hoe ervaren je bent als speler. De bosses lijken meer op raid bosses dan op mythic bosses imo. Bij een aantal kom je nog wel weg met simpelweg dbm volgen en je gezonde verstand gebruiken, maar bij sommige bosses is het wel handig om de tactics al te kennen. Anders ben je toch wel even zoet met uitzoeken wat het beste werkt.

Ik heb van tevoren de guide van Fatboss op Youtube gekeken en die heeft mij enorm geholpen. Heeft denk ik wel een paar wipes gescheeld. De tijd die je steekt in het kijken van een dergelijke guide verdien je snel genoeg terug. Per wipe ben je zo een paar minuten zoet om weer bij de boss te komen wat erg frustrerend kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:08:
[...]

Common sense is een beetje afhankelijk van hoe ervaren je bent als speler. De bosses lijken meer op raid bosses dan op mythic bosses imo. Bij een aantal kom je nog wel weg met simpelweg dbm volgen en je gezonde verstand gebruiken, maar bij sommige bosses is het wel handig om de tactics al te kennen. Anders ben je toch wel even zoet met uitzoeken wat het beste werkt.

Ik heb van tevoren de guide van Fatboss op Youtube gekeken en die heeft mij enorm geholpen. Heeft denk ik wel een paar wipes gescheeld. De tijd die je steekt in het kijken van een dergelijke guide verdien je snel genoeg terug. Per wipe ben je zo een paar minuten zoet om weer bij de boss te komen wat erg frustrerend kan worden.
In Karazhan zal ik niet snel gefrustreerd raken denk ik. Zo veel nostalgie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 16:01
Naja, als je oude karazhan hebt gedaan zal alles best wel bekend zijn (Moroes/Maiden of Virtue tenminste) Attumen en Opera House is wat anders, de rest heb ik zelf nog niet gedaan maar Curator/Shade of Medivh zal denk ik ook niet gigantisch anders zijn gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hahaha, nou jongens, terwijl ik zei m'n paladin even te pakken om een artifact te halen; dat is dus gruwelijk mislukt, daar ik m'n priest pakte om even de shadow shite te halen... man man man... vreselijk spel dit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
ykathmann schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:02:
[...]
Ik heb juist nog nooit zo weinig zin gehad om een alt te levellen als in deze expansion. Er blijft zoveel te doen op m'n main (lees: eindeloze AP grind en mythic+ :P). Kan ook wel komen doordat ik minder tijd heb om te spelen nu.
En daarom wil ik een main, omdat ik minder tijd heb en er is zoveel te doen. Maar zo'n Dalaran helpt ook niet altijd mee. Sta ik weer te kwijlen bij een race/class combo die ik niet op 110 heb, WIL IK OOK. Nee geef mij maar de garrison waar ik lekker alleen ben |:( (just kidding). Speaking off.. ik zag gisteren een BM(?) hunter met 2 raptors ipv wolves (hati en..?).. hoe doe je dat? Kan ik m'n hunter naar 110 brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:13:
hahaha, nou jongens, terwijl ik zei m'n paladin even te pakken om een artifact te halen; dat is dus gruwelijk mislukt, daar ik m'n priest pakte om even de shadow shite te halen... man man man... vreselijk spel dit. :P
Hahaha, ik ken t. Heb overwogen om een server transfer te doen zodat ik geen ruis heb van alts. Maar dit werkt niet. In het verleden als eens m'n chars gedelete, om een jaar later met hangede pootjes bij de blizzard support te vragen of ze terug mochten komen (toen was er nog geen recovery optie in de interface) en jawel, had alles weer terug..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
marijnvtg schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:16:
[...]

En daarom wil ik een main, omdat ik minder tijd heb en er is zoveel te doen. Maar zo'n Dalaran helpt ook niet altijd mee. Sta ik weer te kwijlen bij een race/class combo die ik niet op 110 heb, WIL IK OOK. Nee geef mij maar de garrison waar ik lekker alleen ben |:( (just kidding). Speaking off.. ik zag gisteren een BM(?) hunter met 2 raptors ipv wolves (hati en..?).. hoe doe je dat? Kan ik m'n hunter naar 110 brengen :P
Er is een item waarmee je Hati de look van je op dat moment current pet aan kan laten nemen. (En als je daarna weer n andere pet summoned kan je dus n raptor en devilsaur nemen bijv)

http://www.wowhead.com/it...-swapper#created-by-spell

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:18:
[...]

Hahaha, ik ken t. Heb overwogen om een server transfer te doen zodat ik geen ruis heb van alts. Maar dit werkt niet. In het verleden als eens m'n chars gedelete, om een jaar later met hangede pootjes bij de blizzard support te vragen of ze terug mochten komen (toen was er nog geen recovery optie in de interface) en jawel, had alles weer terug..
Het is me gelukt hoor! /flex! Ashbringer is mine! ;) Lol. Was wel grappig om te doen moet ik eerlijk bekennen. :) Alleen m'n druid, DK, mage en warlock hebben nog geen artifact volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:11:
Naja, als je oude karazhan hebt gedaan zal alles best wel bekend zijn (Moroes/Maiden of Virtue tenminste) Attumen en Opera House is wat anders, de rest heb ik zelf nog niet gedaan maar Curator/Shade of Medivh zal denk ik ook niet gigantisch anders zijn gok ik.
Ik vond het wel een voordeel dat ik de fights al kende van TBC Kara, maar je moet wel bedacht zijn op kleine veranderingen. De debuff die Moroes bijvoorbeeld doet is niet te verwijderen met BoP of Palabubble. Curator dropt nu een aoe op de grond die tijdens het gevecht niet meer verdwijnt. En zo zijn er meer veranderingen. Houd de oude tactiek dus in je achterhoofd maar ga er niet van uit dat deze helemaal werkt. En sommige fights zijn inderdaad volledig anders zoals Attumen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alt levelen storyline doen met ze of gewoon dungeon"s en stuff ? Wat raden jullie aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 06:45:
Alt levelen storyline doen met ze of gewoon dungeon"s en stuff ? Wat raden jullie aan ?
Quests quests quests en aan het einde van het gebied desbetreffende dungeon doen waar je de Quest van gekregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Is er iemand toevallig ook bezig met de Hallow's end achieves of weet iets van t volgende..

Ik probeer GNOME Rage achieve te halen; is 10 HKills met snoep buff. Nu wil ik een BG ingaan, maar dan kan ik de candy niet gebruiken.. op 2 chars geprobeerd zowel lvl 103 en 110. Krijg een 'cannot use in PvP instance'. Kan er weinig over vinden omdat iedereen deze achievement juist via BG haalt...
Heb een Blizzard ticket open staan, gemiddelde response 1 dag en 13 uur :S

Nog wel 1 post gevonden van iemand met hetzelfde probleem, maar daar waren ook nog geen antwoorden op..

[ Voor 10% gewijzigd door Rhain op 28-10-2016 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap, er zijn echt weer een shitloads aan battle pets bij gekomen om te verzamelen... pfffffffff stop it Blizzard! stop feeding the OCD!

@Marijn; voordat je de BG in gaat gebruiken?

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 28-10-2016 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
RustStorm schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 07:39:
Holy crap, er zijn echt weer een shitloads aan battle pets bij gekomen om te verzamelen... pfffffffff stop it Blizzard! stop feeding the OCD!

@Marijn; voordat je de BG in gaat gebruiken?
Yep, ik ken het probleem, ik heb het met de battlepets, en ook met de recipes, gelukkig in mindere mate met de transmogs, wellicht dat dat ooit nog komt als ik de rest compleet heb... Ik zit inmiddels op een kleine 756 pets, al moet ik van de nieuwe pets de meesten nog, gisteren in Ulduar 2 weten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EelcoB schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:24:
[...]

Yep, ik ken het probleem, ik heb het met de battlepets, en ook met de recipes, gelukkig in mindere mate met de transmogs, wellicht dat dat ooit nog komt als ik de rest compleet heb... Ik zit inmiddels op een kleine 756 pets, al moet ik van de nieuwe pets de meesten nog, gisteren in Ulduar 2 weten te krijgen.
Ik heb er denk iets meer, allemaal rare en op enkele na (de nieuwe pets) allemaal level 25. Maar man man man man man man nu moet ik die instances gaan doen, en daar heb ik zoooo geen zin in :P

En op AH zijn ze allemaal nog iets te prijzig ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ykathmann schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:10:
[...]

In Karazhan zal ik niet snel gefrustreerd raken denk ik. Zo veel nostalgie :P
Same. Ik heb heel veel zin in de nieuwe Kara (al heb ik voorlopig de attunement nog niet), vroeger heb ik die raid zo veel gedaan. :) Ergens vind ik het wel jammer dat het nu een 5man is, maar misschien is het juist ook wel weer leuker zo. Ik ga van het weekend eens opzoek naar een nieuwe guild zodat ik daar dungeons en raids mee kan doen, want PUGs is te vaal ellende.

Hebben jullie ook al gelezen hoe je nu Nightbane (in Kara) moet summonen? Het is een soort Mythic+ element van Kara; je moet binnen bepaalde timers de bosses dood hebben.

How to summon Nightbane.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Dan bedoel ik 756 unieke pets(uiteraard allemaal rare, nog niet alles op 25), als ik warcraftpets mag geloven zijn er momenteel in totaal 856 pets te krijgen. De pets die je krijgt via de kaarten heb ik merendeels niet, net als die van recruit a friend. De Celestial Calf van 1 miljoen zie ik ook niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EelcoB schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:33:
Dan bedoel ik 756 unieke pets(uiteraard allemaal rare, nog niet alles op 25), als ik warcraftpets mag geloven zijn er momenteel in totaal 856 pets te krijgen. De pets die je krijgt via de kaarten heb ik merendeels niet, net als die van recruit a friend. De Celestial Calf van 1 miljoen zie ik ook niet snel gebeuren.
766 unique hier en daarvan 724 max level. Volgens Warcraftpets that is. :) Heb er stuk minder aandacht aan besteed deze xpack dan voorheen. :) Krijg ze allemaal wel een keer gok ik. ^_^

Overigens: paladin is wel leuk om te spelen moet ik zeggen!

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 28-10-2016 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RustStorm schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:37:
[...]

766 unique hier en daarvan 724 max level. Volgens Warcraftpets that is. :) Heb er stuk minder aandacht aan besteed deze xpack dan voorheen. :) Krijg ze allemaal wel een keer gok ik. ^_^
Das een best leuke collectie _/-\o_ Ik heb met deze expansion de pets redelijk goed bijgehouden. In ieder geval de pets die je in het wild tegenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
OkkE schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:32:
[...]
Ergens vind ik het wel jammer dat het nu een 5man is, maar misschien is het juist ook wel weer leuker zo.

How to summon Nightbane.
De raid versie gelukkig niet weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Ze hebben ook 3th artifact quest gestealth nerfed,
de 12h x 5 duren nu maar 4h per stuk, aantal WQs is van 30 naar 20 gebracht.
en in plaats van je 3de relic van je huidige spec te geven heb je nu de keuze welke relic je wil,
let dus wel op dat je de juiste kiest. (niet fijn als je verkeerde kiest, zoals ik gister avond)

vanavond mijn mage afronden, dan ben ik klaar met alle classes.
Mijn top favo campaign was Death Knight, deels omdat wotlk mijn favo expansie was.
andere verrassende campaign was toch wel de Rogue.

Nu weer verder met uit de hand gelopen pet collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teunis schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:34:
Ze hebben ook 3th artifact quest gestealth nerfed,
de 12h x 5 duren nu maar 4h per stuk, aantal WQs is van 30 naar 20 gebracht.
en in plaats van je 3de relic van je huidige spec te geven heb je nu de keuze welke relic je wil,
let dus wel op dat je de juiste kiest. (niet fijn als je verkeerde kiest, zoals ik gister avond)

vanavond mijn mage afronden, dan ben ik klaar met alle classes.
Mijn top favo campaign was Death Knight, deels omdat wotlk mijn favo expansie was.
andere verrassende campaign was toch wel de Rogue.

Nu weer verder met uit de hand gelopen pet collectie.
Heb je dan alle campaigns gedaan? :) gosh ^_^

succes met de pets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ilvl ook niet zoveel meer zegt heb ik gisteren wel ondervonden. Na de KZ attunement op mijn Pala gedaan te hebben, dacht ik het mezelf eens makkelijk te maken op mijn druid. Zelf dus groepen gemaakt met een minimum ilvl van 850 om zo even snel door de mythics heen te gaan. Heb nu 3 van de 4 mythics gehad met 3 verschillende PuG's en ze waren stuk voor stuk allemaal hartstikke slecht. Lage dps, weinig tot ronduit geen interrupts (terwijl ik er meermaals om vraag), heel lang in shit blijven staan en de boss tactics niet kennen. Ik vind het echt ongelooflijk hoe je bijvoorbeeld bij Skovald in HoV na 3x nog niet doorhebt dat je achter de tank met zijn shield moet gaan staan (tank zei het zelfs nog tijdens die fase)...of bij Hyrja in de bubble moet gaan staan....of moet spreaden bij Fenryr. En als er een ability op jou gericht wordt dat je dan moet sidesteppen of in ieder geval ergens naartoe moet springen/sprinten/blinken waar ruimte is en niet naar de 2-3 groepen trash die we geskipt hebben. 8)7

Ik had gewoon mensen met ilvl 860-870 die de basics van het spel niet begrijpen. Hoe komen die mensen aan zo'n ilvl?

Een deel van deze mensen doet de mythics alleen vanwege de weekly quest, maar een deel doet het ook om naar KZ te kunnen gaan. Ik moet er niet aan denken om met deze lui in KZ te eindigen.

Ik ben zelf echt geen enorm goede of elitaire speler en ik heb ook best veel geduld (heb gisteren geen één van de groepen ge-leaved en ben altijd vriendelijk gebleven) maar mijn geduld wordt wel erg op de proef gesteld. PuG's zijn altijd een loterij, maar door de KZ attunement en weekly quest lijken het 80% slecht en 20% goede groepen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:07

Dazzler2120

FP ProMod
Geboost worden. Simpel als dat

Had gelukkig gisteren wat geluk met een group te vinden, kwam in een group met wat vrienden van elkaar, zij moesten ook nog alle mythics dungeons doen, dus met hen alles doorlopen. Ze waren best goed, 1 persoon die deed minder dps dan ik (als tank) en de rest zat rond de 400k single target dps op de boss. Vlogen er dus doorheen.

Af en toe moet je met die dingen wat geluk hebben
Wel fijn dat ik deze week de weekly kon combineren met de Karazhan dungeon quests :)

[ Voor 9% gewijzigd door Dazzler2120 op 28-10-2016 09:46 ]

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
EelcoB schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:53:
[...]

Das een best leuke collectie _/-\o_ Ik heb met deze expansion de pets redelijk goed bijgehouden. In ieder geval de pets die je in het wild tegenkomt
een guidlie van mij heeft 812 unieke pets.. en die loopt ook te klagen dat er zoveel nieuwe pets bij komen. en ze moet dit doen, en dat doen :P haha. en dat is iemand die vanwege ziekte iedere dag minimaal 4-6 uur kan spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:48:
[...]

een guidlie van mij heeft 812 unieke pets.. en die loopt ook te klagen dat er zoveel nieuwe pets bij komen. en ze moet dit doen, en dat doen :P haha. en dat is iemand die vanwege ziekte iedere dag minimaal 4-6 uur kan spelen 8)7
Haha, oh boy... dat is insane... wel vervelend dat ze ziek is hoor! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
RustStorm schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:50:
[...]

Haha, oh boy... dat is insane... wel vervelend dat ze ziek is hoor! :S
jupp, van hardcore raider naar pet collector. (en daar tussen iets met bellende automobilsten die voetgangers aanrijden.. met als gevolg hersenschade.. |:( )

Je had der moeten horen toen we de eerste week EM NM hadden gecleard, en ze daar de pet kon vangen :D :P hahaha :P ( zo hard zal ik wss ook juichen zodra ik mijn eerste legendary krijg :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Ik was shared nummer 3 pet collector (miste toen alleen gurky & murky)
Maar since legion zie ik meer als can do, dan must have, dus misschien dat eind legion weer in top 3 zit, al wordt die stomme 1mil gold pet nog aardig uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:54:
[...]

jupp, van hardcore raider naar pet collector. (en daar tussen iets met bellende automobilsten die voetgangers aanrijden.. met als gevolg hersenschade.. |:( )

Je had der moeten horen toen we de eerste week EM NM hadden gecleard, en ze daar de pet kon vangen :D :P hahaha :P ( zo hard zal ik wss ook juichen zodra ik mijn eerste legendary krijg :9 )
Kan je die pet ook halen als je hem niet gecleared hebt maar de guild het wel gedaan heeft? :) (vast niet hè...)

helaas: een legendary heeft niet zo mogen zijn deze week met de World Boss... en de Emissary ook niet vandaag ;D

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 28-10-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:42:
Ik moet er niet aan denken om met deze lui in KZ te eindigen.
En daarom doe ik mythics uitsluitend met guildies & vrienden. Van die mensen ken ik hun sterke en zwakke punten, waar we als groep ook goed rekening mee kunnen houden.

Ik denk er namelijk ook niet aan om Kara te doen met mensen die ik niet ken. Als onze beste guildies het al een uitdaging vonden, dan neem ik zeker geen risico's :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
RustStorm schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:56:
[...]

Kan je die pet ook halen als je hem niet gecleared hebt maar de guild het wel gedaan heeft? :) (vast niet hè...)

helaas: een legendary heeft niet zo mogen zijn deze week met de World Boss... en de Emissary ook niet vandaag ;D
wij zaten nog in de group, en liepen het 'natuurschoon' tot ons te nemen. Dus haar geinvite in de groep. warlock portal :)
Overigens, met de hele raid group + Pet collector hebben we geloof ik iets van een uur alleen maar rond gelopen. screenshots gemaakt. erg mooi einde.. (kwa omgeving en stuff)

en same here. woensdag de 3 emmis gedaan, niks. heleboel WQ's. allemaal niks :(

[ Voor 15% gewijzigd door demonic op 28-10-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
RustStorm schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:56:
[...]
Ja hoor, heb ook via een guildie gewoon geclearde EM raid instance geleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teunis schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:59:
[...]

Ja hoor, heb ook via een guildie gewoon geclearde EM raid instance geleend.
Nice! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Teunis schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:56:
Ik was shared nummer 3 pet collector (miste toen alleen gurky & murky)
Maar since legion zie ik meer als can do, dan must have, dus misschien dat eind legion weer in top 3 zit, al wordt die stomme 1mil gold pet nog aardig uitdaging.
Ik sta op 9 op onze realm, heel hoog ga ik toch niet eindigen, omdat ik een aantal collectors edition pets mis en de pets van recruit a friend + cardgame mis. Ik ga er ook niet speciaal voor op pad, tijdens het levelen gewoon de pets die ik nog niet had meegepakt. Van de week de Stormstruck Beaver bij toeval gevonden in het voorbijgaan van flightpath naar flightpath.

Ik probeer wel alle dailies te doen, en stukje bij beetje de Family Familiar achievement te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:28
Tweakers,

Wederom een brande vraag ik ben inmiddels druk bezig met gearen van mijn Rogue echter word ik in Mythics via LFG gewoonweg geweigerd. Mijn ilvl is 841 wat opzich prima zou kunnen.
Nu zoek ik dus een guild en heb ik hier nog weinig geluk mee gehad.

Ik heb in de lijst van de tweakers guilds gekeken maar de enige die mij aanspraak speelt Horde en ik ben Alliance helaas.
Zijn er andere tweaker guilds of nederlands talige guilds die redelijk actief zijn? Ik heb ze wel eens voorbij zien komen in dit topic maar kan het zosnel niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Ik geef in mijn post aan dat ik al gekeken heb 8)7
En staat of geen battlenet bij of ze raiden niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 19:05

hmr

Je mag mijn EN normal save wel gebruiken dit weekend?

Gister progress met de Tweakers guild. We gaan lekker op heroic en staan nu 5/7... Heb zo'n gevoel dat AOTC er wel aankomt!

Wat een opluchting! DPS op de firemage gaat wel lekker, begin het steeds meer door te krijgen.

We gebruiken echter lootcouncil in onze raid en ben daar toch geen fan van... Men klikt veeeeel te snel BIS in mijn optiek, maar ja.

[ Voor 48% gewijzigd door hmr op 28-10-2016 10:28 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
dragon3016 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:26:
[...]

Ik geef in mijn post aan dat ik al gekeken heb 8)7
En staat of geen battlenet bij of ze raiden niet...
sorteer op horde/alliance. en dan heb je een lijst met tweakers die wel of niet raiden.
probeer die mensen is toe te voegen, ipv alleen te kijken naar guilds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:26:
[...]

Zou nice zijn! :) Kijken hoe ik dit weekend zit qua speeltijd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
demonic schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:31:
[...]

sorteer op horde/alliance. en dan heb je een lijst met tweakers die wel of niet raiden.
probeer die mensen is toe te voegen, ipv alleen te kijken naar guilds ;)
Bedankt, zal ik doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 19:52
hmr schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:26:
[...]

Gister progress met de Tweakers guild. We gaan lekker op heroic en staan nu 5/7... Heb zo'n gevoel dat AOTC er wel aankomt!

Wat een opluchting! DPS op de firemage gaat wel lekker, begin het steeds meer door te krijgen.

We gebruiken echter lootcouncil in onze raid en ben daar toch geen fan van... Men klikt veeeeel te snel BIS in mijn optiek, maar ja.
De leukste komen dus nog :P Cenarius en Xavius :D Zorg dat iedereen goed in de gear zit en je krijgt ze snel genoeg neer. Wij rende deze week door heel HC EN heen in 1.5 uur lol maar wij doen wel continu Mythic + content met de guild dus dat scheelt ook wel denk.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

HStyles schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:03:
[...]

De raid versie [van Kara is] gelukkig niet weg ;)
Die is niet weg nee, maar ook geen uitdaging om op level 110 te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joenino schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:42:
[...]

De leukste komen dus nog :P Cenarius en Xavius :D Zorg dat iedereen goed in de gear zit en je krijgt ze snel genoeg neer. Wij rende deze week door heel HC EN heen in 1.5 uur lol maar wij doen wel continu Mythic + content met de guild dus dat scheelt ook wel denk.
Cenarius was in mijn guild 3-4 attempts, Xavius zijn 3 attempts op geweest, maar niet echt serieuze :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 19:52
corset schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:03:
[...]

Cenarius was in mijn guild 3-4 attempts, Xavius zijn 3 attempts op geweest, maar niet echt serieuze :+
Ja wij zaten nog met wat slecht gegearde guildies:P Die deden even veel dps als de tank :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joenino schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:07:
[...]

Ja wij zaten nog met wat slecht gegearde guildies:P Die deden even veel dps als de tank :P
Dan wordt het lastig. Heroic vereist toch wel 200k+ per dps om goed te doen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een weekje van druid spelen en Stone bear skin halen nu weer even terug op de monk
Zo lekker om weer monk te spelen <3 <3

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Joenino schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:42:
[...]

Qua gear zit het wel goed. Als we echt met het optimale groepje kwa raid skills en gear gaan zou dat echt niet zo'n probleem moeten zijn :9

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wat een frustatratie. In WOtLK en Cata was resto druid mijn main en in MoP en WoD de meest gespeelde alt. In al deze expansions deed ik goede zaken. In WoD meestal rond 85-95% percentiel bij mijn gear level.

Nu in Legion zit ik steevast in het 10-20% percentiel voor mijn gear level ... wtf? Ik zit nu al dagen log te bestuderen van mezelf en andere druids en ik zie het gewoon niet :( Wordt er inmiddels een beetje moedeloos van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:25:
Damn wat een frustatratie. In WOtLK en Cata was resto druid mijn main en in MoP en WoD de meest gespeelde alt. In al deze expansions deed ik goede zaken. In WoD meestal rond 85-95% percentiel bij mijn gear level.

Nu in Legion zit ik steevast in het 10-20% percentiel voor mijn gear level ... wtf? Ik zit nu al dagen log te bestuderen van mezelf en andere druids en ik zie het gewoon niet :( Wordt er inmiddels een beetje moedeloos van.
besef wel dat dat ook te maken kan hebben met type dmg die players ontvangen. en wat jij aan healing doet.
Ik speelde resto-shaman. en als mensen niet low-hp waren, of als er een disc priest was, deed ik 'crap' healing.

Die procenten gebeuren zegt niks over je prestatie, tenzij je een dps bent. als healer en tanks is het afhankelijk van zoveel verschillende dingen. (bij tanks is het gewoon broken.. )
Als healer moet je zo denken, als er niemand dood is gegaan. en je bijna OOM bent aan het einde van het gevecht is er goed gepresteerd. :9

het enige wat je kan doen als healer is kijken wat andere resto druids gebruiken aan abilities. hun gebruiken misschien meer hots dan direct healz in vergelijking met jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00

Is heel simpel je guild neemt te veel healers mee, of fights duren te lang.

Hoe lager de dps en hoe meer healers hoe lager je % zal zijn, ik zat vaak rond de 60/70%, toen een keer Il'ganyoth met 2 healers gedaan met 16 man, en we hadden allebij als healers 99% resultaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohh joh, ik zie dat ik LFR in kan met m'n rogue... Nou... eens zien dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20

Als je een gevecht outgeared als raid dan is het niet zo gek als je in een laag percentile zit, er valt dan gewoon minder te healen en je 'compete' met je andere healers om wie de heals die nodig zijn mag uitdelen, je zal dus ook meer overhealing hebben.

Ik zou zeggen staar je niet blind op de meters. Mocht er een progress fight zijn waar er overduidelijk niet genoeg healing is dan kun je eens naar de meters gaan kijken. Op farm is healing meestal gewoon niet de limiterende factor.

Als je een hoog percentile wil halen, zorg dat je een fight doet die je al op farm hebt, doe hem met weinig healers en vraag je dps expres wat damage te pakken in periode met lage raid damage. Maarja wat je daar aan hebt...

[ Voor 9% gewijzigd door Bartske op 28-10-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

So much cheese...

Ik zou heel graag trouwens met een goed gegeared en leuk groepje mensen karazhan doen morgen ofzo? Mensen geintreseerd? Ik ben een degelijk gegearde mage, rond de 860 en zoek een groepje met het zelfde gear niveau die zin hebben in een rappe kara groep!

Horde btw..

[ Voor 77% gewijzigd door hmr op 28-10-2016 11:53 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:39:
[...]

Als je een gevecht outgeared als raid dan is het niet zo gek als je in een laag percentile zit, er valt dan gewoon minder te healen en je 'compete' met je andere healers om wie de heals die nodig zijn mag uitdelen, je zal dus ook meer overhealing hebben.

Ik zou zeggen staar je niet blind op de meters. Mocht er een progress fight zijn waar er overduidelijk niet genoeg healing is dan kun je eens naar de meters gaan kijken. Op farm is healing meestal gewoon niet de limiterende factor.

Als je een hoog percentile wil halen, zorg dat je een fight doet die je al op farm hebt, doe hem met weinig healers en vraag je dps expres wat damage te pakken in periode met lage raid damage. Maarja wat je daar aan hebt...
Op zich heb je een punt, we hebben de laatste twee weken op avoidable damage gehamerd en dat is flink verbeterd. We hebben nu 1 healer minder mee, maar wellicht moeten we er nog 1 droppen. Ik wil best moonkin spelen, ik heb beide wapens bij gehouden gelukkig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:55:
[...]

Op zich heb je een punt, we hebben de laatste twee weken op avoidable damage gehamerd en dat is flink verbeterd. We hebben nu 1 healer minder mee, maar wellicht moeten we er nog 1 droppen. Ik wil best moonkin spelen, ik heb beide wapens bij gehouden gelukkig :-)
Hoeveel healers had je mee dan? Want wij runnen eigenlijk alle HC fights op Xavius na met 3 healers. En Xavius doen we eigenlijk alleen maar met 4 healers, omdat er dan 2 dispellers zijn per dream phase. En dit is dan met een 15/20m groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ hmr; ik heb m'n rare dream whelpling. :) LFR voldeed. :)

Alle bosses gedaan LFR; 1 chest mogen looten met zelfde ilvl als die ik al had... voor de rest: noppes niks :P

[ Voor 49% gewijzigd door RustStorm op 28-10-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thundermo schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:59:
[...]

Hoeveel healers had je mee dan? Want wij runnen eigenlijk alle HC fights op Xavius na met 3 healers. En Xavius doen we eigenlijk alleen maar met 4 healers, omdat er dan 2 dispellers zijn per dream phase. En dit is dan met een 15/20m groep.
5 healers / 6 healers voor xavius in een 30 mans raid. was 6 /6.

Wat je moet bedenken is dat de dps best hoog is, maar dat komt doordat we wat mensen met tunnel visie hebben die zo'n beetje alle avoidable damage pakken die er is. In het begin hadden we die 6 healers hard nodig. Nu blijkbaar niet meer, de overhealing (van alle healers) is ook veel te hoog zie ik net. Tijd om moonkin te gaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:58
RustStorm schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:34:
@ hmr; ik heb m'n rare dream whelpling. :) LFR voldeed. :)

Alle bosses gedaan LFR; 1 chest mogen looten met zelfde ilvl als die ik al had... voor de rest: noppes niks :P
hehe same here, die dream whelping is nice :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
hmr schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:48:
[...]

So much cheese...

Ik zou heel graag trouwens met een goed gegeared en leuk groepje mensen karazhan doen morgen ofzo? Mensen geintreseerd? Ik ben een degelijk gegearde mage, rond de 860 en zoek een groepje met het zelfde gear niveau die zin hebben in een rappe kara groep!

Horde btw..
Zou wel mee willen doen, ben een 862 Guardian Druid, ook horde. EN op normal 7/7, HC niet geprobeerd maar wil wel Kara doen :)
Dus count me in! PM even wat je battle.net is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 08-09 16:54
Vanaf Vanilla gespeeld tot 2010, daarna voor Cataclysm in 2012 nog even terug geweest. De laatste maand weer eens gekeken hoe het spel er bij staat. Legion koop ik als het me voldoende kan boeien, ik speel nu nog de MoP/WoD content.

Paar observaties op basis van mijn mains (lock/boomkin).
- Lock is nog steeds overpowered tov de boomkin. Lock: "Oh, was dat een elite? Vond het al lang duren". Boomkin: "Omg omg aaah nee nee NEE fuck /corpsewalk"
- Free herbs en ores for everyone. Welke klapjosti vond dat een goed idee?
- Free professions for everyone. Welke klapjosti vond dat een goed idee?
- Hoe de features van een klasse werken is nu wel heel universeel geworden. Spell A bouwt energie/shard/chi/whatever op, spell B gebruikt dat weer.
- Account-based mounts is prima, maar ik had ook in vanilla nooit probleem met het kopen van epic mounts destijds.
- Inflatie. Mijn bank-alt had nog ca 20000g. Mijn piek destijds was iets van 50k. Dat was toen *veel*. Nu zie zaken voorbijkomen op de AH voor prijzen... O.o
- Battlepets vind ik een leuke innovatie, hoewel ik er verder weinig mee doe.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Dazzler2120 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:25:
[...]

Zou wel mee willen doen, ben een 862 Guardian Druid, ook horde. EN op normal 7/7, HC niet geprobeerd maar wil wel Kara doen :)
Dus count me in! PM even wat je battle.net is
Hoe werk zoiets precies? Kun je op basis van battle.net ID's groepen vormen in WOW ongeacht realm?

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Dooiedibbes schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:33:
[...]

Hoe werk zoiets precies? Kun je op basis van battle.net ID's groepen vormen in WOW ongeacht realm?
Je kan tegenwoordig met vrienden party maken ongeacht realm, betekent dus gewoon dat ik zijn battle.net toevoeg en we elkaar dan in party adden waarna ik in zijn realm kom :)

Pagina: 1 ... 48 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.