Vanmiddag een stukje Kara ge-pugged. Helaas maar tot Curator gekomen doordat het allemaal nieuw was en je een behoorlijk stuk moet lopen na een wipe.
Opera event was de 'Westfall Story'. Ondanks dat we de tactics niet kenden en twee mensen halverwege het gevecht dood gingen toch ge-oneshot. Zolang je alles (en dat is heel veel) ontwijkt wat er op je afkomt gaat het goed. De patronen zijn voorspelbaar.
Maiden was even een probleem. Paar wipes. Bleek dat mensen vlak voor de Repentance cast in de grond aoe gingen staan i.p.v. even snel erin en eruit om 1 stack van de debuff te krijgen. Daardoor krijg je teveel stacks. Toen dat eenmaal opgelost was ging het relatief makkelijk.
Moroes ook een paar wipes gehad. Kregen telkens alle adds down (na cc) maar als Moroes zo rond de 30% was, was ik vaak oom door de tikkende debuff die dan toch wel begint te tellen. Bij mijn weten was de debuff in TBC Kara te verwijderen met Blessing of Protection en pala bubble maar daar tikt hij nu doorheen. Uiteindelijk met de tactiek om telkens één add samen met Moroes te cleaven ging het goed.
Attumen had ik veel problemen verwacht maar werd een oneshot. Wel eerst even alle trash in die ruimte clearen anders komen die ook. Het lastigste bij dat gevecht is dat je als healer de juiste persoon moet dispellen. Iedereen krijgt een debuff en als je de verkeerde dispelt is de kans op een wipe erg groot. Als je de juiste persoon dispelt (de persoon met een soort van ghost-copy die zijn bewegingen nadoet) dan dispel je de hele groep. Voor de rest gewoon alles ontwijken. Spreekt redelijk voor zich.
Curator drie pogingen gedaan maar helaas bij de laatste poging ge-dc'd op 16% en kon er niet meer inkomen. Wel lastig gevecht. Je hebt daar toch wel goede dps nodig. We kregen twee keer per gevecht zo'n evo fase maar kregen hem binnen die twee fases niet neer. Daarna is de ruimte bijna helemaal vol met grond shit die niet meer verdwijnt. Met goede positionering en dps moet het te doen zijn, maar helaas dus niet meer gelukt.
Over het geheel genomen vond ik het een leuke ervaring. Als je dit met een gemiddelde groep doet heb je echt iedereen wel nodig. Het voelde meer als een raid dan een mythic dungeon. Erg leuk. Het zal in het begin wel frustrerend blijven om dit te puggen maar over een tijdje zal (in ieder geval het deel t/m Curator) ook relatief makkelijk of farm gaan net zoals normal mythics nu al een beetje op de hc's beginnen te lijken.
edit: Groep was Pala tank, Pala healer (ik), Rogue, Balance druid en Ret Pala. Gemiddelde item level was rond de 845.
Als je geen hero/tw hebt, neem dan drums mee. Maken het leven een stuk makkelijker.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 26-10-2016 18:38
]