Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
pr0mpt schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:41:
Grappig om te zien dat er alleen al in dit topic toch nog redelijk wat Warlock <3 is, terwijl het een underplayed class zou zijn [van de logs bekeken]
Ik vond de Warlocks van toen gewoon geweldig, soul shard management , demon quests
hetzelfde met de hunters en dat je pet's moest voeren , en pijlen moest kopen , ik vond dit gewoon een " added gameplay value " en zou het graag terug willen :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Metallize op 26-10-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:18:
Het idee is wel heel top! Maarja dan kom je al snel in een LFR achtige structuur, we hebben allemaal gezien hoe MC 3 jaar geleden werkte met het event. De eeste dagen was een hel en daarna 1 grote faceroll.
Het is gewoon erg lastig om het gevoel van de raids toen terug te krijgen, zonder dat ze zwaar challenging zijn.
LFD/R is maar één optie. Je zou ook gewoon guildies kunnen zoeken of group finder gebruiken.
Persoonlijk zou ik voor zo'n raids liever kiezen voor dezelfde aanpak asl met mythics nu. Gewoon zelf groep samenstellen en geen LFR. Anders krijg je waarschijnlijk dat ze daar het niveau ook naar aanpassen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:38
Metallize schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:44:
[...]

Ik vond de Warlocks van toen gewoon geweldig, soul shard management , demon quests
hetzelfde met de hunters en dat je pet's moest voeren , en pijlen moest kopen , ik vond dit gewoon een " added gameplay value "
Eigen bullets maken in stacks, hele zakken vol haha. Zelfde met shards. en Pet happiness inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythics puggen is momenteel een feest. Voor de KZ attunement (en de weekly quest) heb je eerst Mythic HoV nodig en vervolgens Mythic BRH/VH/VotW. Het lijkt wel alsof mensen die normaal nooit mythics doen opeens toch queuen. Net mijn tweede BRH ge-leaved. Beide groepen deden er bijna 10 minuten over om de eerste twee trashpacks te killen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-07-2022
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:51:
Beide groepen deden er bijna 10 minuten over om de eerste twee trashpacks te killen. 8)7
Hier is het verbazingwekkend goed gegaan. alle 4 de mythics binnen 2 uur gedaan en inmiddels attuned voor karazhan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Even een vraag van een casual die toch wel Kara in wil ivm nostalgische gevoelens... Hoeveel moeilijker zijn mythics (niet de + versie) in vergelijking met heroics? Ik heb gisteren 3 heroics gedaan voor het eerst en dat ging prima. Mijn dps zat rond 200k, afhankelijk van type boss/trash iets hoger of lager. Heb itemlvl 840 en ben een fire mage.

Zijn er echt wezenlijke andere boss skills of is het een kwestie van dmg en hp van mobs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
Tarz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:58:
Even een vraag van een casual die toch wel Kara in wil ivm nostalgische gevoelens... Hoeveel moeilijker zijn mythics (niet de + versie) in vergelijking met heroics? Ik heb gisteren 3 heroics gedaan voor het eerst en dat ging prima. Mijn dps zat rond 200k, afhankelijk van type boss/trash iets hoger of lager. Heb itemlvl 840 en ben een fire mage.

Zijn er echt wezenlijke andere boss skills of is het een kwestie van dmg en hp van mobs?
Vooral meer damage en ik meen dat sommige bosses nieuwe abilities hebben.

Met 840 zou je echt makkelijk mythics moeten kunnen doen en 200k op bossfights is ruim voldoende. Ik deed mn eerste mythic op 814 en dat ging ook als healer (alleen wel met goede cc etc).

Vooral trash kan soms lastig zijn op mythic, bosses zijn over het algemeen heel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belangrijkste is dat je door sommige abilities ge-oneshot kunt worden. Dat je niet in shit moet blijven staan (ook niet om nog even die spell/ability cast te finishen) en interrupten. Vooral dat laatste zie ik veel dps niet/nauwelijks doen. Goede dps-ers die weten wat ze interrupten maken het leven van een healer veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de laatste boss op hc lag gisteren best snel plat. Enige wat een beetje tricky was, waren die nightmare blades. Mensen hadden beetje laat door dat het niet handig is om deze door de hele groep te laten gaan :P

Ben benieuwd wat we nu gaan doen.. zo veel keuze en nu komt karazhan er ook bij en over 2 weken die nieuwe raid ook... echt niet normaal meer hoeveel je in deze patch kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ja, wij hebben dat nu ook. Ik wil persoonlijk eigenlijk vandaag gewoon Kara induiken, want Kara :D Maar vanavond gaan we denk ik eerst aan mythic EN beginnen.

Zou willen dat ik veel meer tijd had om alles te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vindt ik die normale mhytics echt nauwelijks merkbaar lastiger dan hc... beide kan je makkelijk met 4 man halen zelfs.. zegt al genoeg toch :P. Als je tactiek van hc dungeons kent, dan zit je goed voor mhytic.

Enige waarvoor je op mhytics moet oppassen zijn bepaalde trash packs waarvan je er makkelijk snel teveel van kan pullen. Stuns/interrupts zijn erg handig op mhytic en onmisbaar als je hoge mhytics+ gaat doen...

Mhytic+ vind ik wel een compleet ander verhaal want je hebt dan die wisselende buffs en het tijdsaspect.. lijkt best veel op greater riften in diablo 3, maar dan wow style.. mhytics+ spreken mij persoonlijk erg aan(denk zelfs nog meer dan het traditionele raiden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 17:55
oh gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

ik denk net "even op de WoW app kijken of ik daar ook op mijn andere lock kan zien of ik WQs heb"

Zie ik ineens bij mijn main lock staan "Item name 99999999?" met 2 dingen die bezig zijn... met als ik het goed is Artifact Knowledge Research!

oftewel als het goed is kan je dat voortaan ook op die manier researchen!!!

SHWEEEEEEEEEEET

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
pr0mpt schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:37:
oh gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

ik denk net "even op de WoW app kijken of ik daar ook op mijn andere lock kan zien of ik WQs heb"

Zie ik ineens bij mijn main lock staan "Item name 99999999?" met 2 dingen die bezig zijn... met als ik het goed is Artifact Knowledge Research!

oftewel als het goed is kan je dat voortaan ook op die manier researchen!!!

SHWEEEEEEEEEEET
Als je de app update geeft ie dat ook netjes aan ipv met 999999 etc. Maar verder is dit niet echt schokkend vind ik, aangezien researchen best lang duurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mpt
Tarz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:38:
[...]

Als je de app update geeft ie dat ook netjes aan ipv met 999999 etc. Maar verder is dit niet echt schokkend vind ik, aangezien researchen best lang duurt.
Klopt dat het niet schokkend is, maar wel zo fijn.
Aangezien het al zo lang duurt en als ik dan 2-3 dagen niet kan inloggen scheelt het mij enorm veel tijd qua research!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:31:
[...]
Je quote het zelf al, wer komt nieuws over legacy op blizzcon :P
Er staat juist dat er geen nieuws komt tot na Blizzcon volgens de quote die ik had:
We’ve seen some talk among the community that you might be expecting to hear some news on legacy servers at BlizzCon, and we just wanted to take a moment to let you know that while we’re still discussing the possibility, we won’t have any updates to share on that until after the show.
Daarom ook de vraag waar jij gevonden had dat er toch nieuws gaat komen op Blizzcon ;) Ze geven zelfs aan dat de mensen/spelers verwachten dat er nieuws zal komen en dat ze er over praten, maar dat er pas na Blizzcon eventueel nieuws zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Verwacht eigenlijk weinig wow nieuws te horen op blizzcon dit jaar. Misschien patch 7.2 maar die verwacht ik pas ergens in maart/april 2017. 7.1 is pas uit en in januari krijgen we pas de nighthold raid te zien. Misschien dat er eerst nog een soort story patch komt maar verwacht toch zeker geen nieuw raid voor april te zien aangezien the nighthold best groot is en mensen toch nog steeds de tijd moeten krijgen om er in te progressen.

Voor de rest ben ik enkel benieuwd naar diablo die mogelijks nieuwe expansion gaat krijgen. Starcraft gaat wss weer een soort dlc content zijn, hs nieuwe expansion (boeit me niet) en heroes of the storm een paar nieuwe heroes. Overwatch wss nieuwe map, mode en de nieuwe hero.
Enige wat me echt zou van men sokken kunnen blazen is de aankondiging van een nieuwe game. Maar dat verwacht ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke mhytic dungeons je eerst moet doen om karazhan in te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
Voor zowel de wekelijkse quest uit Dalaran als de Karazhan attunement moeten we 4 mythic dungeons doen deze week. Dus om dubbel werk te voorkomen, vergeet vooral niet eerst de wekelijkse quest op te pakken :)

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ykathmann schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:07:
Voor zowel de wekelijkse quest uit Dalaran als de Karazhan attunement moeten we 4 mythic dungeons doen deze week. Dus om dubbel werk te voorkomen, vergeet vooral niet eerst de wekelijkse quest op te pakken :)
maar moet je ook specifieke kiezen voor karazhan? want anders dan alleen de snelste even doen vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:51:
Mythics puggen is momenteel een feest. Voor de KZ attunement (en de weekly quest) heb je eerst Mythic HoV nodig en vervolgens Mythic BRH/VH/VotW.
Deze heb je dus nodig, dus volgens mij wel op volgorde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
pr0mpt schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:13:
[...]

Deze heb je dus nodig, dus volgens mij wel op volgorde..
Ik denk dat HoV verplicht 1e is, en daarna random order, maar wel specifiek die genoemde ivm de items die van de bosses droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Was Kara attunement ook acccount-wide, of wel nog per char?
Waarschijnlijk heb ik daar totaal overheen gelezen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Tarz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Ik denk dat HoV verplicht 1e is, en daarna random order, maar wel specifiek die genoemde ivm de items die van de bosses droppen.
Ja, van wat ik begrijp ook belangrijkste dat HoV #1 is, daarna gewoon "als je ze maar doet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mpt schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:22:
[...]

Ja, van wat ik begrijp ook belangrijkste dat HoV #1 is, daarna gewoon "als je ze maar doet"
Dit klopt. Heb de attunement net afgerond. Je moet eerst een quest oppikken in Dalaran van Khadgar (en vergeet niet de weekly quest op te pikken voor vier random mythics). Nadat je HoV hebt gedaan moet je weer naar Khadgar in Dalaran. Daarna krijg je een nieuwe quest voor de drie mythics VotW/BRH/VH. Deze mag je in willekeurige volgorde doen. Daarna weer naar Khadgar in Dalaran en die stuurt je naar de ingang van Karazhan waar je eerst nog wat kleine, korte quests in de omgeving moet doen. Daarna kan ja KZ in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

voor de liefhebbers 7.1 changes die niet in de notes staan, waaronder het gerucht dat legendary drop chance hoger is geworden. Op V.S. realms zijn merkbaar meer drops geweest

https://www.reddit.com/r/.../71_undocumented_changes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:29:
voor de liefhebbers 7.1 changes die niet in de notes staan, waaronder het gerucht dat legendary drop chance hoger is geworden. Op V.S. realms zijn merkbaar meer drops geweest

https://www.reddit.com/r/.../71_undocumented_changes/
3 vandaag in de guild ...

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter.. kan bijna niet wachten om in te kunnen loggen.... zit hier nog even gevangen op kantoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 15:45
You can solo Galakras in SoO now. You're able to shoot two shots with one cannon to take him down.
Woohoo! Let the transmog hunt begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Als ik ooit nog thuiskom van werk vanavond hoop ik nog even die kara attunement te doen :D. Erg veel zin in!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die gems ook verhoogd in de patch? Zie op armory/warcraftlogs hogere waarden staan dan ik gisteren in game had... zou wel relax zijn want mijn haste is beetje mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Armory is al een tijdje bugged wat gems aan gaat. Gaven bij mij laatst 500 agi aan ipv 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:46:
Zijn die gems ook verhoogd in de patch? Zie op armory/warcraftlogs hogere waarden staan dan ik gisteren in game had... zou wel relax zijn want mijn haste is beetje mager.
Dat zou een hele hoop verklaren.
Ik kreeg van iemand al de vraag waarom ik +250 mastery gems zou hebben, maar ik wist van niets.
Had alleen maar +100 gekocht, dus of het is een Armory bug of er is daadwerkelijk een aanpassing geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mpt schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:47:
[...]

Ik kreeg van iemand al de vraag waarom ik +250 mastery gems zou hebben, maar ik wist van niets.
Had alleen maar +100 gekocht, dus of het is een Armory bug of er is daadwerkelijk een aanpassing geweest.
ja ik begin ook serieus te twijfelen nu.. zijn er hier ook mensen niet aan het werk die even kunnen inloggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:48:
[...]

ja ik begin ook serieus te twijfelen nu.. zijn er hier ook mensen niet aan het werk die even kunnen inloggen? :)
Ben al op Skype aan het navragen bij iemand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

pr0mpt schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:47:
[...]

Denk dat het een armory bug is.
Bij mij zegt die 250, terwijl ik in-game 100 heb

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34
Armory is al heel lang kapot mbt gems. In game is 100, 150 en 200 stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Nee die gems zijn gehotfixed doordat ze teveel stats gaven. Dit is al in het begin van legion gebeurd.

Hier een link:
https://www.reddit.com/r/.../gems_got_stealth_nerfed/

[ Voor 30% gewijzigd door Xenomorphh op 26-10-2016 15:55 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah jammer.. warcraftlogs is dan ook bugged.. daar staan gems van 100 nu op 150.

zat even te kijken waar ik wat haste kan regelen.. gistereen 885 ring gehad uit een mhytic+6
met stats crit/versi. Hij is gewoon te goed om niet te dragen, maar de haste krijgt wel een tik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leg droprate lijkt zeker hoger, kreeg net een Appje van een guildie, al 7 leg drops vandaag in de guild....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Omg... dat zou relaxt zijn!

Ik voorzie een hotfix en dan loop ik weer een Leg mis..

[ Voor 52% gewijzigd door hmr op 26-10-2016 16:32 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
hmr schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:31:
Omg... dat zou relaxt zijn!

Ik voorzie een hotfix en dan loop ik weer een Leg mis..
* Tarz komt thuis.... eten koken, eten, kind in bed leggen, logt in... server full.... eindelijk online, hotfixed 5 seconds ago!

/cry |:( 8)7 :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zojuist achter gekomen dat de stat prio voor fury warrior zijn gewijzigd t.o.v. de vorige keer dat ik keek. (althans, ik krijg het vermoeden dat ze gewijzigd zijn). Moet nu heel m'n equipment omgooien. :) maar och, speel ten minste weer beetje met m'n warrior, alhoewel het nog steeds niet als vanouds aanvoelt.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag een stukje Kara ge-pugged. Helaas maar tot Curator gekomen doordat het allemaal nieuw was en je een behoorlijk stuk moet lopen na een wipe.

Opera event was de 'Westfall Story'. Ondanks dat we de tactics niet kenden en twee mensen halverwege het gevecht dood gingen toch ge-oneshot. Zolang je alles (en dat is heel veel) ontwijkt wat er op je afkomt gaat het goed. De patronen zijn voorspelbaar.

Maiden was even een probleem. Paar wipes. Bleek dat mensen vlak voor de Repentance cast in de grond aoe gingen staan i.p.v. even snel erin en eruit om 1 stack van de debuff te krijgen. Daardoor krijg je teveel stacks. Toen dat eenmaal opgelost was ging het relatief makkelijk.

Moroes ook een paar wipes gehad. Kregen telkens alle adds down (na cc) maar als Moroes zo rond de 30% was, was ik vaak oom door de tikkende debuff die dan toch wel begint te tellen. Bij mijn weten was de debuff in TBC Kara te verwijderen met Blessing of Protection en pala bubble maar daar tikt hij nu doorheen. Uiteindelijk met de tactiek om telkens één add samen met Moroes te cleaven ging het goed.

Attumen had ik veel problemen verwacht maar werd een oneshot. Wel eerst even alle trash in die ruimte clearen anders komen die ook. Het lastigste bij dat gevecht is dat je als healer de juiste persoon moet dispellen. Iedereen krijgt een debuff en als je de verkeerde dispelt is de kans op een wipe erg groot. Als je de juiste persoon dispelt (de persoon met een soort van ghost-copy die zijn bewegingen nadoet) dan dispel je de hele groep. Voor de rest gewoon alles ontwijken. Spreekt redelijk voor zich.

Curator drie pogingen gedaan maar helaas bij de laatste poging ge-dc'd op 16% en kon er niet meer inkomen. Wel lastig gevecht. Je hebt daar toch wel goede dps nodig. We kregen twee keer per gevecht zo'n evo fase maar kregen hem binnen die twee fases niet neer. Daarna is de ruimte bijna helemaal vol met grond shit die niet meer verdwijnt. Met goede positionering en dps moet het te doen zijn, maar helaas dus niet meer gelukt.

Over het geheel genomen vond ik het een leuke ervaring. Als je dit met een gemiddelde groep doet heb je echt iedereen wel nodig. Het voelde meer als een raid dan een mythic dungeon. Erg leuk. Het zal in het begin wel frustrerend blijven om dit te puggen maar over een tijdje zal (in ieder geval het deel t/m Curator) ook relatief makkelijk of farm gaan net zoals normal mythics nu al een beetje op de hc's beginnen te lijken.

edit: Groep was Pala tank, Pala healer (ik), Rogue, Balance druid en Ret Pala. Gemiddelde item level was rond de 845.

Als je geen hero/tw hebt, neem dan drums mee. Maken het leven een stuk makkelijker.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2016 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brewmaster

Brewmaster Monks now gain 15% additional Armor from gear.
Brew-Stache now lasts 4.5 seconds (was 1.5 seconds).
Iemand al getest ? :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hoe ervaren holy priests momenteel emerald dream ?
Met guild doen we alleen nog maar de normal, en proberen progress op de andere bazen maar ben niet geheel tevreden met de healing die ik doe en overhealing is gigantisch. Mijn gear is als volgt:
http://eu.battle.net/wow/...htbringer/Sabriell/simple
Ik zou zeer goed tot mijn recht kunnen komen als we als groep geclusterd staan, echter, bij ons zijn ze zeer wijd verspreid. Mijn prayer of Healing vindt ik niet erg sterk, en gaat helft van de tijd verloren.

Ik zit erg te twijfelen aan mijn eerste tier en mijn laatste tier. De laatste tier gebruik ik nu bijna nooit en de eerste is leuk als je 2 targets op moet houden (bijv tanks) maar voegt mijn inziens weinig toe als ze al full health hebben.

In dungeons geen problemen, do vaak timed run met rest full melee en omdat ze allemaal bij elkaar staan perfect om te healen. Vooral raids geeft momenteel weinig voldoening.

[ Voor 10% gewijzigd door sabriel op 26-10-2016 19:24 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:50
Toch nog best lastig om HoV Mythic te doen als ilvl 832 MW Monk, word overal geweigerd...

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jorank schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:00:
Toch nog best lastig om HoV Mythic te doen als ilvl 832 MW Monk, word overal geweigerd...
Je moet net mazzel hebben. Er zijn momenteel ook echt veel slechte spelers die mythics willen doen vanwege de Kara attunement. Daarom worden veel mensen nu geweigerd. En een boel groepen willen snel en makkelijk.

Had vanmorgen tot tweemaal toe een groep waarvan de dps zo slecht waren dat we letterlijk 8 minuten bezig waren om de eerste twee trashpacks in BRH te killen. Ging echt helemaal nergens over. Beide ge-leaved.

Uiteindelijk een groep gejoined met vier mensen van een guild die alleen nog een healer nodig hadden. Dat ging ook helemaal nergens over, maar dan in positieve zin. Die lui waren zo goed dat we Mythic VH/BRH/VotW binnen no-time gedaan hebben.

Gewoon volhouden. Succes!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ook ik heb een legendary gekregen :) het is de neck, helaas niet de beste voor fire mages.. zeker die proc is KUT!! dmg absorb.. wtf?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
uhm.. de tooltip is veranderd :P heb alleen nog die golden trait niet. (omdat ik een andere weg heb gelopen, omdat voor die buff hij vrij waardeloos was. (zoals alle golden traits van brewmasters)
heb al wel gehoord dat de time niet stacked. helaas. wat het een beetje nutteloos maakt.. maargoed...

Armor nog niet echt iets van gemerkt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:45:
Ook ik heb een legendary gekregen :) het is de neck, helaas niet de beste voor fire mages.. zeker die proc is KUT!! dmg absorb.. wtf?
Grats man! Beter dan geen legendary huh :)

Ik heb nog niet het geluk gehad een legendary te ontvangen op m'n rogue of warrior. Maar zou ook niet eerlijk zijn, aangezien ik nog niet eens een week bezig ben met (nog niet eens iedere dag) WQs doen.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:45:
Krijg de indruk dat Blizzard een beetje in uitdeel modus is gegaan na al het geklaag. Veel meer mensen krijgen opeens legendaries. En waar de WQ's de afgelopen weken amper nog iets nuttigs gaven, krijg ik nu kleine upgrades en allemaal relics die ik goed kan gebruiken. Enerzijds leuk natuurlijk maar anderszijds voelt het ook een beetje als cadeautjes die Blizzard uitdeelt wanneer het hen uitkomt zodat ze mij aan het spelen houden. Vroeger verdiende ik mijn gear...nu krijg ik het. Zo voelt het een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:55:
[...]

Krijg de indruk dat Blizzard een beetje in uitdeel modus is gegaan na al het geklaag. Veel meer mensen krijgen opeens legendaries. En waar de WQ's de afgelopen weken amper nog iets nuttigs gaven, krijg ik nu kleine upgrades en allemaal relics die ik goed kan gebruiken. Enerzijds leuk natuurlijk maar anderszijds voelt het ook een beetje als cadeautjes die Blizzard uitdeelt wanneer het hen uitkomt zodat ze mij aan het spelen houden. Vroeger verdiende ik mijn gear...nu krijg ik het. Zo voelt het een beetje.
En dat is inderdaad precies wat de casual spelers aan het spelen houdt... De goede mogelijkheid op redelijk goede gear zonder te hoeven raiden. Jammer dat het inderdaad daardoor kan voelen alsof je het voor niets krijgt. :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:07:
[...]

En dat is inderdaad precies wat de casual spelers aan het spelen houdt... De goede mogelijkheid op redelijk goede gear zonder te hoeven raiden. Jammer dat het inderdaad daardoor kan voelen alsof je het voor niets krijgt. :-/
Op zich vind ik het een goede zaak hoor. Anders onstaat er vaak zo'n groot gat tussen casuals en die-hards. Het is alleen jammer dat je zo overgeleverd lijkt te zijn aan Blizzard. Die strooit af en toe even een handje goodies je kant op en dan ben je weer een tijdje tevreden. Het voelt zo kunstmatig. Een soort van virtuele fopspeen. :)

Ik heb me vandaag prima vermaakt in Karazhan. Dat is de reden dat ik nog speel. Er zijn dingen binnen WoW die ik nog echt leuk vind. Gear daarentegen doet er voor mij niet echt meer toe. Gewoon wat cijfertjes in een verpakking.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2016 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnevt2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 15:51
sabriel schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:20:
Hoe ervaren holy priests momenteel emerald dream ?
Met guild doen we alleen nog maar de normal, en proberen progress op de andere bazen maar ben niet geheel tevreden met de healing die ik doe en overhealing is gigantisch. Mijn gear is als volgt:
http://eu.battle.net/wow/...htbringer/Sabriell/simple
Ik zou zeer goed tot mijn recht kunnen komen als we als groep geclusterd staan, echter, bij ons zijn ze zeer wijd verspreid. Mijn prayer of Healing vindt ik niet erg sterk, en gaat helft van de tijd verloren.

Ik zit erg te twijfelen aan mijn eerste tier en mijn laatste tier. De laatste tier gebruik ik nu bijna nooit en de eerste is leuk als je 2 targets op moet houden (bijv tanks) maar voegt mijn inziens weinig toe als ze al full health hebben.

In dungeons geen problemen, do vaak timed run met rest full melee en omdat ze allemaal bij elkaar staan perfect om te healen. Vooral raids geeft momenteel weinig voldoening.
Ik sta als holy priest steevast bovenaan ( met de andere holy priest in mijn guild) in EN, we staan altijd 20-30% boven de andere healers. PoH gebruik ik nooit, casten duurt te lang en kost te veel mana. Voornamelijk flash heal ( met die teir 1 40% bonus) en de holy word. Gewone heal tijdens de minder intensieve fasen om wat mana te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 17:51
/me opent weekly mythic chest: Legendary Boots

/me completed Wardens WQ's: Legendary Cloak

Halve guild op mijn dak :(

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
GeertJam schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:14:

WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
GeertJam schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:14:

Pics or dind happen. Ik heb zoveelste 870 useless item gekregen. Weer op een slot waar ik al bis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:45
Dus, dat was leuk. Mythic renferal. Webbing ONZICHTBAAR na 7.1. Druid artefact special reflect damage naar de OT. Bliz heeft er weer een potje van gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Wouter Lucassen schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:49:
Druid artefact special reflect damage naar de OT. Bliz heeft er weer een potje van gemaakt..
So? Stagger van een Brewmaster word ook naar de OT gestuurd. ik zie geen verschil. ik zou zelfs nog beweren dat dat van een brewmaster een groter probleem is dan een of andere abilitie van een artifact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
demonic schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 00:06:
[...]

So? Stagger van een Brewmaster word ook naar de OT gestuurd. ik zie geen verschil. ik zou zelfs nog beweren dat dat van een brewmaster een groter probleem is dan een of andere abilitie van een artifact.
Je snapt niet wat ik bedoel. Er is een bug dat ipv dat druid damage reflect naar de boss, reflect de druid de dmg.
naar de offtank. Gevolg daarvan is dat de offtank doodgaat aan de ability van de druid die alleen schade aan de boss zou moeten doen maar nu voor some reason de offtank slacht.

[ Voor 14% gewijzigd door WouterL op 27-10-2016 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Wouter Lucassen schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 00:09:
[...]

Je snapt niet wat ik bedoel. Er is een bug dat ipv dat druid damage reflect naar de boss, reflect de druid de dmg.
naar de offtank. Gevolg daarvan is dat de offtank doodgaat aan de ability van de druid die alleen schade aan de boss zou moeten doen maar nu voor some reason de offtank slacht.
en dit was niet al zo? lijkt me stug dat ze het gesloopt hebben zonder dat ze er iets aan veranderd hebben.
aka. heb je logs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
demonic schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 00:21:
[...]

en dit was niet al zo? lijkt me stug dat ze het gesloopt hebben zonder dat ze er iets aan veranderd hebben.
aka. heb je logs?
Nee natuurlijk was dat niet zo. De druid special reflect schade die hij krijgt terug naar de boss, niet naar de tank. Is trouwens al een bug post voor op de forums. Ze hebben op een of andere manier renferal compleet verpest zonder iets te veranderen. Dat de webs onzichtbaar zijn is ook ontzettend vervelend.
Dit hadden wij dus ook: http://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20749808535#post-1
En hier: http://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20749738624#post-1
Genoeg reports te vinden.
En voor de webs: http://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20749728748#post-1

[ Voor 17% gewijzigd door WouterL op 27-10-2016 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:51
Legendarys droppen vandaag inderdaad met bosjes. Heb ze vandaag zien vallen in Normal EN, Mythic HoV gehoord van guildys dat hij in een kistje zat en zojuist zelfs bij iemand op een WB. Ook in LFR heb ik er meerdere gezien, maar helaas heb ik er nog geen.

Heb een warrior, rogue en mage waar ik elke dag world quests mee doe (4 p.p voor het kistje) en met mn warrior en mage loop ik dagelijks mythics en mythic +. baal er wel van dat ik nog steeds geen legendary heb, maarja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren was daar bij ons in de guild groot drama over. Men wilden gewone Mythics doen maar wie mee wilde moest 850 hebben 8)7
Mensen gingen daarop reageren en toen ging het van kwaad tot erger.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 17:51
rolandos582 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:41:
[...]

Pics or dind happen. Ik heb zoveelste 870 useless item gekregen. Weer op een slot waar ik al bis heb.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/inOkn2F.png

En anders: Greya op Doomhammer

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, ziet er verdomde goed uit! ;)

Ben benieuwd of ik ook een legendary kan gaan looten vandaag. :) Ik wacht het rustig af! ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 16:01
Mijn guildie heeft anders voorspellende vermogens gok ik XD
Zei dat mijn volgende legendary de absorb neck zou worden en een mythic later had ik die ook :P

Naja, heb ik 2 legendaries die wat minder zijn die niet meer kunnen droppen.

inmiddels met 2 groepen ook karazhan aan het doen, eentje moet nog beginnen, wij zitten op 4/8 of 4/9

Vanavond maar verder met Curator enzo. Zeker wel leuke instance, alleen te verwent met corpserun shortcuts, want doodgaan in Karazhan is een boel lopen als vanouds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Bij ons kreeg een mage er gister ook twee.
En twee overige personen over de dag verdeeld.
En twee vrienden allebei in de raid gister (op dezelfde boss).
Die drop chance is echt omhoog hoor :') ,,

Maar!
De raid was gister toch echt de grootste en beste van de guild XD.
Eerst weer normal in, en daar even 7/7 gecleared in een uurtje:

https://www.warcraftlogs.com/reports/TFwg12t8NvzRbPJp

Vervolgens Heroic in gegaan, en daar in de resterende anderhalf uur nog even 5/7 gecleared:

https://www.warcraftlogs.com/reports/84yaJbTdvP26ZKxW

Normal raids verplaatsen nu naar de donderdag, voor mensen die daar nog interesse in hebben.
Woensdag en zondag wordt Heroic progress/gear :)

Cenarius Heroic vorige week al neer gehad, ging prima. Denk dat we zondag de 7/7 halen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gister wel een prima avondje gehad. Eerst guilmeeting en toen normal clear. Een bos heroic gedaan en vernomen dat ik in de progress-Squad zit.

Ook kwa gear wel lekker gegaan. Daarna namelijk even de kara attunement gedaan niet een 860 plus groepje. Geen bulshit maar gewoon echt speedclearen door alles heen. Wat een heerlijkheid ipv mensen die willen gecarried worden...

Mage loopt er nu zo bij:

http://eu.battle.net/wow/...therhood/Polkaatje/simple

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34
Hier nog steeds geen legendary :(

Gisteren eerst heroic snel gecleared en daarna mythic Nythendra en zelfs bijna ook mythic spider. De meeste bugs op spider/bird boss leken opgelost toen we daar aan kwamen.

Ook alle start quests opgehaald voor de nieuwe dingen in 7.1. Verder in de week maar eens kijken wat we allemaal af kunnen ronden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister een PUG voor HoV gejoind met de omschrijving “chill run. wipes dont matter”. Ondanks dat we op vrijwel elke boss minimaal één keer gewiped zijn (en nog een paar keer op trash door o.a. ninja-pulls), was het één van de leukste runs die ik tot nu toe heb gehad in Legion. Iedereen was vriendelijk en er hing een goede sfeer. Na elke wipe kort bespreken waar het mis was gegaan en vrolijk verder. Uiteindelijk zijn we een uur bezig geweest maar hebben we het toch gehaald, zonder leavers. Dit is hoe ik het mij herinner van vroeger.
Je kunt zelf een groep starten. 832 is ook wel wat aan de lage kant als je kijkt naar het gemiddelde niveau dat je in PUGs tegen komt. Ik ben zelf nu 852 Resto Druid en ik heb soms nog best wel moeite om mensen in leven te houden in Mythics...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
ik zou je graag mee willen nemen, ik heb alleen voorlopig nog geen tijd XD
Monks FTW :D
OkkE schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:12:
Je kunt zelf een groep starten. 832 is ook wel wat aan de lage kant als je kijkt naar het gemiddelde niveau dat je in PUGs tegen komt. Ik ben zelf nu 852 Resto Druid en ik heb soms nog best wel moeite om mensen in leven te houden in Mythics...
Dont stand in stupid shit. xD
Als healer irriteerde ik me altijd dood aan mensen die bwust in de shit bleven staan. en dan kwaad werden dat ze niet 100% hp hadden. tief op |:(
Wouter Lucassen schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 00:24:
[...]

Nee natuurlijk was dat niet zo. De druid special reflect schade die hij krijgt terug naar de boss, niet naar de tank. Is trouwens al een bug post voor op de forums. Ze hebben op een of andere manier renferal compleet verpest zonder iets te veranderen. Dat de webs onzichtbaar zijn is ook ontzettend vervelend.
Dit hadden wij dus ook: http://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20749808535#post-1
En hier: http://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20749738624#post-1
Genoeg reports te vinden.
En voor de webs: http://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20749728748#post-1
oke, ik zie je probleem. Oplossing is heel simpel. Dont use "Rage of the Sleeper".
Problem solved. en succes verder met de boss!

[ Voor 33% gewijzigd door demonic op 27-10-2016 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Gisteren maar even snel op mijn main lock alle 3 de Emissary WQ chests gehaald na alle Legendary meldingen, maar helaas.

Wel is mijn geluk met de World Boss drops nog steeds goed, nieuwe cloak gekregen.

Ook nog wat andere leuke items gekregen van WQs, alleen net niet optimized voor wat ik zoek, maar gooi deze nog niet weg.

Op mijn 2e lock dus nu ook WQs beschikbaar, meteen maar even 1 chest gehaald en morgen de rest even doen.... erg fijne manier om toch snel te gearen en heroic/mythic ready te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het vernieuwde Karazhan al gedaan?

Heb zelfs gisteren die mhytics gedaan, wat wq's en had allemaal addon problemen :P
Dus vanavond Karazhan in, maar ben benieuwd hoe het is, en of er nog echt dingen zijn om op te letten.. of is beetje common sense en dbm genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:50
Heb uiteindelijk mythic HoV nog wel gedaan door inderdaad zelf een groep te starten.
Heb er eerlijk bij gezet dat het de 1e keer mythic voor mij was.
Een groepje gevonden en de tank is 1x dood gegaan en 2x een dps maar geen wipe gehad!
Met ilvl 832 begonnen en met 838 kwam ik weer naar buiten :)

Al met al wat meer vertouwen gekregen in m'n healings, wat ik ongeveer anderhalve week speel.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
arnevt2 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:36:
[...]
Ik sta als holy priest steevast bovenaan ( met de andere holy priest in mijn guild) in EN, we staan altijd 20-30% boven de andere healers. PoH gebruik ik nooit, casten duurt te lang en kost te veel mana. Voornamelijk flash heal ( met die teir 1 40% bonus) en de holy word. Gewone heal tijdens de minder intensieve fasen om wat mana te besparen.
Gebruik je talents die ik niet gebruik en hoeveel healers hebben jullie op basis van de raid-compositie.
Ik moet toegeven dat ik niet echt mijn best doe vanwege het feit dat we 5 healers hebben op een groep van 21 man. Onze healer setup is 1 paladin, 1 holy priest, 1 shaman en 2 druids. Heb zelf aangegeven om DPS te gaan in normal maar omdat we mensen hebben die moeite hebben met lopen blijven we met 5 healers.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
sabriel schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:56:
[...]

Gebruik je talents die ik niet gebruik en hoeveel healers hebben jullie op basis van de raid-compositie.
Ik moet toegeven dat ik niet echt mijn best doe vanwege het feit dat we 5 healers hebben op een groep van 21 man. Onze healer setup is 1 paladin, 1 holy priest, 1 shaman en 2 druids. Heb zelf aangegeven om DPS te gaan in normal maar omdat we mensen hebben die moeite hebben met lopen blijven we met 5 healers.
Wellicht kan de priest naar disc speccen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
sabriel schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:56:
[...]

zoals krullebol ook al zegt, Disc lijkt perfect voor zulke situaties. indien nodig kan je flink healen. en anders kan je een redelijke hoeveelheid dps doen. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
demonic schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:02:
[...]

zoals krullebol ook al zegt, Disc lijkt perfect voor zulke situaties. indien nodig kan je flink healen. en anders kan je een redelijke hoeveelheid dps doen. ^^
Ik heb deze week mijn eerste dungeon gehealed als Disc, maar het is wel wat wennen (had net mijn Arftifact gekregen). Het is vooral opletten eigenlijk, meer anders dan gewoon Holy
Als ieder zijn/haar rol serieus neemt (en dus niet lukraak pulls gaat doen enz), kan je gewoon blijven DPS'en en af en toe een shield uitdelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Krullebol.nl op 27-10-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
mwa gister avond heb ik eens bekeken wat de veranderingen waren , en heb niet veel gemerkt dan een paar nieuwe worldquests.

kwa mythics puggen is het weer triest , in een groep beland gisteren met 4 Demon hunters waarvan er 2 afk gingen ... maargoed dan maar met de 7.1 content wachtten tot t generfed wordt in 7.3 ofzo ;) ik heb de tijd en het geduld er niet voor om de " idiocracy " mee te maken :P , ik zal t in t weekend weer eens proberen ;)

dat hele gedoe was in vanilla tm wotlk er ook, maar de glamour om t door te pushen, daarbij heb ik zoiets van mwa :O (de oude kara attunement bijv) .. maar mischien wordt ik oud ? :D

[ Voor 16% gewijzigd door Metallize op 27-10-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Krullebol.nl schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:14:
[...]

Ik heb deze week mijn eerste dungeon gehealed als Disc, maar het is wel wat wennen (had net mijn Arftifact gekregen). Het is vooral opletten eigenlijk, meer anders dan gewoon Holy
Als ieder zijn/haar rol serieus neemt (en dus niet lukraak pulls gaat doen enz), kan je gewoon blijven DPS'en en af en toe een shield uitdelen.
Nice, je zult zien dat je echt het volledig pallet aan skills zult gaan gebruiken naarmate je moeilijkere instances gaat doen en je vervolgens ook veel shadowmend zal gaan spammen.

Het allerlekkerste is nog wel wanneer het hele team veel dmg gaat krijgen/heeft gekregen en jij overal atonement hebt uitgedeeld en je met je Artifact weapon iedereen in 1 keer weer aftopt. Zeer bevredigend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Heb wel het idee dat mijn Warlock DPS omlaag is gegaan, ondanks de "buffs" welke Affliction zou hebben gekregen.

Ben vervolgens ook met Fellhunter gaan testen [quest normaal met Voidwalker], wat dus eigenlijk DPS boost zou moeten geven, maar zie nog niet het gewenste resultaat.

Hopelijk van het weekend LFR doen en kijken of dat beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 2 ilvl en dan kan ik LFR in. Wil ik wel doen, daar het verborgen artifact skin kan droppen voor outlaw (als ik het goed heb). Dus wellicht ga ik geluk hebben met de emissary box. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Ik heb gisteren de hidden appearance gekregen voor mn holy weapon op mn pala. Samen met nog een aantel leuke upgrades van de WQ was het een redelijk goede avond. Uiteraard weer geen loot van de worldboss, de teller staat nog steeds op 0 items van world bosses sinds legion is uitgekomen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mpt schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:29:
Heb wel het idee dat mijn Warlock DPS omlaag is gegaan, ondanks de "buffs" welke Affliction zou hebben gekregen.

Ben vervolgens ook met Fellhunter gaan testen [quest normaal met Voidwalker], wat dus eigenlijk DPS boost zou moeten geven, maar zie nog niet het gewenste resultaat.

Hopelijk van het weekend LFR doen en kijken of dat beter gaat.
speel zelf geen Lock, maar als je dit zo bekijkt dan lijkt het of die affliction buffs weinig effect hebben gehad
http://www.noxxic.com/wow...ts-1-ilvl-865-fight-real/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Dooiedibbes schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:28:
[...]

Nice, je zult zien dat je echt het volledig pallet aan skills zult gaan gebruiken naarmate je moeilijkere instances gaat doen en je vervolgens ook veel shadowmend zal gaan spammen.

Het allerlekkerste is nog wel wanneer het hele team veel dmg gaat krijgen/heeft gekregen en jij overal atonement hebt uitgedeeld en je met je Artifact weapon iedereen in 1 keer weer aftopt. Zeer bevredigend
Ik heb nog genoeg te oefenen inderdaad... Ik moet wel mijn 'draai' in alles vinden.. Het is niet, persoon aanklikken, heal, andere persoon aanklikken, renew enz enz
Vind het wel leuk / spannend zo (vooral het gelijktijdig DPS'en bevalt me wel).
Ben nu 102, dus heb nog even te gaan voor 110

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

Krullebol.nl schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:40:
[...]

Ik heb nog genoeg te oefenen inderdaad... Ik moet wel mijn 'draai' in alles vinden.. Het is niet, persoon aanklikken, heal, andere persoon aanklikken, renew enz enz
Vind het wel leuk / spannend zo (vooral het gelijktijdig DPS'en bevalt me wel).
Ben nu 102, dus heb nog even te gaan voor 110
Tip: gebruik mouse over macro's voor al je healing spells (shield, shadowmend, dispel, plea) dan kun je namelijk de enemy als target houden en vlot schakelen tussen healen en dpsen.

vb
#showtooltip Plea
/cast [target=mouseover,help,nodead][]Plea

questen hoef ik je geen succes mee te wensen want je bent niet dood te krijgen en dmg gaat ook nog best vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:38:
[...]

speel zelf geen Lock, maar als je dit zo bekijkt dan lijkt het of die affliction buffs weinig effect hebben gehad
http://www.noxxic.com/wow...ts-1-ilvl-865-fight-real/
:'(

Dat vermoeden had ik dus al....
En toch zal ik niet Demonology of Destro spelen....
Bevalt me voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Dooiedibbes schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:46:
[...]

Tip: gebruik mouse over macro's voor al je healing spells (shield, shadowmend, dispel, plea) dan kun je namelijk de enemy als target houden en vlot schakelen tussen healen en dpsen.

vb
#showtooltip Plea
/cast [target=mouseover,help,nodead][]Plea

questen hoef ik je geen succes mee te wensen want je bent niet dood te krijgen en dmg gaat ook nog best vlot.
Dank, da's wel een goede tip inderdaad.. Daar ga ik me nog even in verdiepen.
Wil ook nog even die addon hebben dat ik mijn groep boven mijn toolbar heb, in plaats van links..

Doodgaan is inderdaad vrij lastig... (ben ook nog Undead 8) )

[ Voor 4% gewijzigd door Krullebol.nl op 27-10-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

pr0mpt schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:47:
[...]

:'(

Dat vermoeden had ik dus al....
En toch zal ik niet Demonology of Destro spelen....
Bevalt me voor geen meter.
Omg Frost mage by far de beste mage spec nu? Zucht..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
hmr schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:49:
[...]
Omg Frost mage by far de beste mage spec nu? Zucht..
Hebben ze net de optie ingebakken dat je die 3 fire bollen uit kan zetten, maar dat was niet nodig want nu gaat 75% wss toch naar frost :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

marijnvtg schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:50:
[...]

Hebben ze net de optie ingebakken dat je die 3 fire bollen uit kan zetten, maar dat was niet nodig want nu gaat 75% wss toch naar frost :F
Daar gaan we weer met gear sets verzamelen.... Wat zijn frost prio's qua stats? Dan ook maar weer artifact levellen.....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:53:
[...]

Daar gaan we weer met gear sets verzamelen.... Wat zijn frost prio's qua stats? Dan ook maar weer artifact levellen.....
Frost Mage Stat Prio ;)
  1. Intellect: 1.00
  2. Haste: 0.95
  3. Critical Strike: 0.91
  4. Versatility: 0.79
  5. Mastery: 0.57
Voor single target that is. :)

[ Voor 21% gewijzigd door RustStorm op 27-10-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Noxxic is wel echt een slechte site overigens, die benchmarks zijn niet correct. Ga wat neuzen op warcraftlogs en dan is fire nog steeds beter dan frost dat is.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 23:04
Inderdaad, noxxic staat vol met onzin meestal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xenomorphh schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:13:
Noxxic is wel echt een slechte site overigens, die benchmarks zijn niet correct. Ga wat neuzen op warcraftlogs en dan is fire nog steeds beter dan frost dat is.
Noxxic en Icy-Veins zullen niet de beste sites zijn, maar toch voldoet m.n. Icy-Veins aardig. Geen idee hoe het met de logs zit, maar die zullen ongetwijfeld een beter beeld geven. Ik ben echter too casual for that. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noxxic en class advice/rankings etc is ook zo lekker tegenstrijdig. Bedoel, als je Noxxic aanhoudt ben je toch al niet serieus bezig, waarom dan überhaupt serieuze informatie opzoeken :+
RustStorm schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:15:
[...]
Noxxic en Icy-Veins zullen niet de beste sites zijn, maar toch voldoet m.n. Icy-Veins aardig. Geen idee hoe het met de logs zit, maar die zullen ongetwijfeld een beter beeld geven. Ik ben echter too casual for that. :)
Hij noemt toch ook enkel Noxxic en niet Icy-Veins? Icy-Veins is een prima website, de class guides zijn in veel gevallen door community theorycrafters of top spelers geschreven. Perfecte guides voor de gemiddelde speler. Diegene die echt op zoek zijn om te perfectioneren zullen elders specifiekere informatie zoeken.

[ Voor 64% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-10-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:16:
Noxxic en class advice/rankings etc is ook zo lekker tegenstrijdig. Bedoel, als je Noxxic aanhoudt ben je toch al niet serieus bezig, waarom dan überhaupt serieuze informatie opzoeken :+
Lol true. :P Ik gebruik Noxxic niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 15:45
Is dat nog steeds zo met Noxxic? Ik neem aan dat die lui die dat maken dat ook wel horen en misschien dan denken laten wij dat eens aan gaan passen zodat we wel weer serieus genomen worden.
Of zou dat te logisch zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Carthrax schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:19:
Is dat nog steeds zo met Noxxic? Ik neem aan dat die lui die dat maken dat ook wel horen en misschien dan denken laten wij dat eens aan gaan passen zodat we wel weer serieus genomen worden.
Of zou dat te logisch zijn?
Noxxic runt ook gewoon simcraft.
Dus dat is een uitslag uit een simcraft, waarvan we de instellingen en de gear niet weten.

Daarbij komt dat voor iedereen (met eigen gear en talents) een andere uitslag uit Simcraft komt.
En aan de getallen op Noxxic te zien runt hij patchwerk sims.
Spoiler: Dat zijn de meest waardeloze (imo)

Pagina: 1 ... 47 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.