Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog twee nachtjes tot 7.1. Eindelijk terug naar Karazhan.

Ik las net op MMO Champ trouwens dat 7.1 ook wat wijzigingen in de code door gaat voeren waardoor (met name) DBM bepaalde functionaliteit verliest. Ben benieuwd of de raiders onder jullie dit als leuk en uitdagend of als enorm frustrerend gaan ervaren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2016 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:14:
Nog twee nachtjes tot 7.1. Eindelijk terug naar Karazhan.

Ik las net op MMO Champ trouwens dat 7.1 ook wat wijzigingen in de code door gaat voeren waardoor (met name) DBM bepaalde functionaliteit verliest. Ben benieuwd of de raiders onder jullie dit als leuk en uitdagend of als enorm frustrerend gaan ervaren.
Gaat om de functionaliteit van plaatsbepaling. Het gevolg hiervan zal eerder zijn dat er geen encounters meer zullen komen waarbij een zeer sterke mehcanic positioning zal zijn. Denk aan mythic Archimonde met die chaos beams. Dat is zonder zon addon gewoon niet te doen. Het moet wel te voorzien/verwachten zijn voor een raider.

Vergeet trouwens tomtom niet. Behoorlijk populair onder de luie levelaars.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-10-2016 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Kaap schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 06:17:
[...]
Gaat die addon ook niet meer werken dan? Vind het toch verdomt handig als je iets zoekt op de kaart, gewoon even de coördinaten opzoeken en /way doen.

Wel knap dat mensen mythic +9 aankunnen, wij zitten 'vast' op +7 waar de vijanden 2 buffs krijgen. Vooral deze week is die combinatie moordend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij wel. Het is een addon die aan plaatsbepaling doet en on-screen een pijl die richting in laat wijzen. Die functionaliteit mag niet meer door addons benaderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Bisamrat schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 07:49:
[...]

Gaat die addon ook niet meer werken dan? Vind het toch verdomt handig als je iets zoekt op de kaart, gewoon even de coördinaten opzoeken en /way doen.

Wel knap dat mensen mythic +9 aankunnen, wij zitten 'vast' op +7 waar de vijanden 2 buffs krijgen. Vooral deze week is die combinatie moordend.
Het is enkel in de nieuwe raids vanaf emerald nightmare dat deze functionaliteit niet meer werkt. Oude raids blijft het gewoon nog werken. We zullen wss ook steeds meer cirkel effecten rond spelers zien, ze willen het allemaal visueel aanduiden zonder dat er een addon aan te pas moet komen. Goeie evolutie, haat het zelf om steeds op mijn scherm te moeten zitten kijken naar addons in plaats van de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 17:55
/gaaaaaaaaaaaap

daar zijn we weer!
Ondertussen 110 op Warlock #2 geworden, meteen even wat gear gekocht [herbing/mining = <3 ] en een ring van HH mogen oppakken [heb de 2de ook, maar stat wise niet een verbetering].

http://eu.battle.net/wow/...totem/Unlockable/advanced

Al met al, hopelijk lukt het me om eind van de week 820/830 te worden, als het goed is morgen account wide WQ unlocked en dan zsm 3de relic unlocken.

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 06:17:
[...]

Vraag me alleen wel af waarom een levelaar als "lui" bestempeld wordt bij het gebruik van tomtom. |:(

Gisteravond heel even kunnen spelen; aantal WQs gedaan met m'n rogue. Voor de rest weinig bijzonders. Vanavond wellicht weer andere poging wagen!

Oh ja, heb ook nog even m'n WW monk gespeeld. Maar holy crap wat is dat artifact sterk zeg. O_o

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

toolkist schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:38:
[...]

LFR: check
Daily random hc: check
HC/mythics met guildies die em ook kunnen looten runnen: check
Worldboss: check
Bonus coins: check
WQ's: check
Irritant: check
Maybe domme vraag maar staat je loot spec wel goed? Guildie van ons had hier ook een bug mee.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 16:01
Kaap schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:56:
[...]

Ja, Green Jesus werd beetje boring verhaal. Blij dat hij nu beetje af is. Wel benieuwd welke main characters het komende expansion(s) zullen worden voorzowel Ally als Horde.

Oh enne, beetje tevreden met je vochtige grot als nieuwe oppershaman? :+
Das toch niet zo moeilijk. Anduin/Sylvanas

Illidan is de nieuwe jezus als je de artifact knowledge dingetjes mag geloven.
Anduin gaat ook meer screentime krijgen, en hij zal uiteindelijk (tenminste als die kleine comic canon gaat worden) Commander van de Army of the Light worden. Sowieso is hij een beetje slimmer dan Varian al was dus wellicht leeftie ook wat langer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas al drie dagen niet kunnen spelen door het doorbranden van mijn kabel modem. :(
Hoop vanavond weer iets te kunnen spelen hehe.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 07:53:
Lijkt mij wel. Het is een addon die aan plaatsbepaling doet en on-screen een pijl die richting in laat wijzen. Die functionaliteit mag niet meer door addons benaderd worden.
Dit vraag ik mij af. Wat ik begrijp uit de notes van Blizzard gaat het met name om de plaatsbepaling t.o.v. andere spelers en bepaalde objecten en dan voornamelijk tijdens instanced (raid/ec.) content. We zullen het zien na woensdag.

Wel zuur trouwens. Bij DBM hebben ze er maanden aan gewerkt om de boel perfect te krijgen voor de nieuwe raids...verwijdert Blizzard een groot deel van de functionaliteit. Ik zou echt flink chagrijnig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Gisteren avond met veel pijn en moeite aan de halloween achieves begonnen.. de laatste en dan is What a Long, Strange Trip It's Been binnen. Zag er enorm tegenop om wéér heel Azeroth + Outland rond te vliegen. Bij toeval met een alt gedaan, blijkt dat je toch 7600xp (rested) krijg. Na Kalimdor gedaan te hebben toch van 100.5 naar 101.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:27:
Wel zuur trouwens. Bij DBM hebben ze er maanden aan gewerkt om de boel perfect te krijgen voor de nieuwe raids...verwijdert Blizzard een groot deel van de functionaliteit. Ik zou echt flink chagrijnig zijn.
Aan de andere kant is het wel zo dat bepaalde raid mechanics door DBM gewoon te makkelijk gemaakt worden om te ontwijken, zodat Blizzard dus steeds nieuwe en chaotischere mechanics moet verzinnen, puur om het een uitdaging te houden mét addons.

Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat ze dit doen, maar dit maakt het wel dat mensen zelf weer meer op moeten passen, waar ik juist denk dat er toch wel veel moeite mee gaan hebben na zo lang in de watten gelegd te zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:35:
[...]

Aan de andere kant is het wel zo dat bepaalde raid mechanics door DBM gewoon te makkelijk gemaakt worden om te ontwijken, zodat Blizzard dus steeds nieuwe en chaotischere mechanics moet verzinnen, puur om het een uitdaging te houden mét addons.

Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat ze dit doen, maar dit maakt het wel dat mensen zelf weer meer op moeten passen, waar ik juist denk dat er toch wel veel moeite mee gaan hebben na zo lang in de watten gelegd te zijn :p
Ik vind het ook een goede ontwikkeling hoor. Ik moet zeggen dat DBM voor mij een beetje uit de klauwen begon te lopen. Bij bepaalde content had ik eigenlijk amper door wat er nu daadwerkelijk gebeurde en reageerde ik alleen nog maar op de DBM messages. Begon een beetje als zo 'n music-/dancegame op de console te voelen waarbij je bepaalde patronen na moet spelen of pasjes moet imiteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:40:
Bij bepaalde content had ik eigenlijk amper door wat er nu daadwerkelijk gebeurde en reageerde ik alleen nog maar op de DBM messages.
Dit gevoel heb ik dus ook. Het was echt veel actie/reactie werk. Ik heb het grootste gedeelte van normal als heroic EN gecleared door alleen maar op DBM messages te letten, wat ook niet de bedoeling kan zijn :p

Vroegâh (pre-MoP) kende ik zo goed als alle tactics van buiten, maar daarna ben ik eigenlijk alleen maar op DBM gaan letten... Ik zou het niet erg vinden als DBM sterk zou verminderen. Blizzard werkt al veel met audio en visuele cues, eigenlijk zou dat genoeg moeten zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van mij mogen ze addons zoals DBM gewoon stoppen. Net als vroeger ja :)
Gaan mensen weer een beetje opletten waar ze mee bezig zijn.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:51:
Van mij mogen ze addons zoals DBM gewoon stoppen. Net als vroeger ja :)
Gaan mensen weer een beetje opletten waar ze mee bezig zijn.
Dit vooral. Mensen zijn veel te veel verwend met al deze addons. Terwijl ze in 9 van de 10 gevallen helemaal niet nodig zijn.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:00:
[...]

Dit vooral. Mensen zijn veel te veel verwend met al deze addons. Terwijl ze in 9 van de 10 gevallen helemaal niet nodig zijn.
Klopt, enige waar ik het echt nodig voor heb is heroic Ursoc taunting, maar dat zal vast nog wel komen met gewenning :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonder DBM kan Blizzard de encounters maken zoals ze willen lijkt me.
Denk dat het zonder DBM zelfs "makkelijker" voor Blizz wordt om encounters goed te voorzien van audio en visuele waarschuwingen.
Lijkt me fantastisch :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
DBM, de enige add-on die sneller update dan z'n schaduw. Ik heb al enkele keren meegemaakt dat ik deze add-on update om dan in een raid toch weer een auto whisper te krijgen dat mijn versie outdated is |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Tank swap is wel belangrijk, ja :) Ik weet niet of er bij Ursoc een visuele indicatie is, maar Archimonde in HFC werd volgens mij een stuk donkerder als je moest taunten.

Ik zal de volgende keer in normal & heroic eens DBM uitzetten om te kijken hoeveel je merkt zonder addon... Op mythic laat ik 'm wel gewoon even aan staan :)
Iusedto schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:12:
Denk dat het zonder DBM zelfs "makkelijker" voor Blizz wordt om encounters goed te voorzien van audia en visuele waarschuwingen.
Ja, dat denk ik ook. Dan is ook alles bij iedereen hetzelfde en is het ook duidelijk om iemand ergens alert op te maken. Zo van: "Als je een vuur-cirkel om je voeten krijgt, STIL BLIJVEN STAAN!!!" ipv "DBM zegt niet bewegen ... maar waarom?" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
De enige reden dat ik DBM geinstalleerd heb staan is omdat ik Dragon Soul raid wou solo'en en bij Spine of Deathwing vast liep...

Verder was het altijd gewoon "don't stand in shit" en gewoon common sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Iusedto schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:12:
Denk dat het zonder DBM zelfs "makkelijker" voor Blizz wordt om encounters goed te voorzien van audio en visuele waarschuwingen.
Tja, waar DBM/BigWigs voor zorgt is wel dat mythic gevechten wat uitdagender gemaakt kunnen worden. Mythic Kormrok/Archimonde was niet te doen geweest zonder addons en had ervoor gezorgd dat er lang niet zoveel kills waren geweest en was je teruggegaan naar Vanilla raid experience. Mensen moeten niet vergeten dat addons ook voor mogelijkheden zorgen. Als je gaat kijken naar de gevechten in MC en in HFC is er een wereld van verschil. Een positieve verbetering wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Noiz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:25:
[...]

Tja, waar DBM/BigWigs voor zorgt is wel dat mythic gevechten wat uitdagender gemaakt kunnen worden. Mythic Kormrok/Archimonde was niet te doen geweest zonder addons....
Dit vraag ik me dus af. Ik denk dat ze juist zo ontworpen zijn met in het achterhoofd dat DBM er is/komt met oplossingen voor die encounters.
Zonder DBM zouden die encounter er anders uit komen te zien ja, dat wel.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Noiz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:25:
Tja, waar DBM/BigWigs voor zorgt is wel dat mythic gevechten wat uitdagender gemaakt kunnen worden.
Niet kunnen, maar moeten. Addons maken het allemaal stukken overzichtelijker en daarmee het gebruik van audio-visuele queues overbodig.

Je zou gerust moeilijke fights kunnen hebben, en als Blizzard deze goed implementeerd zou je alsnog geen addons nodig hebben. Je ziet (gelukkig) steeds meer fights met visuele alerts als projected textures of spell effects die het wat overzichtelijker maken voor de raiders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:07:
[...]

Klopt, enige waar ik het echt nodig voor heb is heroic Ursoc taunting, maar dat zal vast nog wel komen met gewenning :+
Taunt als je cotank een debuff krijgt.
Taunt als je een debuff verliest.

locatie en range indicaties mogen ze voor mij part er uit laten, zolang wow zelf maar visueel een indicatie geeft of je nu wel of niet in een spell's range staat (zoals bij xavius darkening soul debuff).

boss timers zou ik niet kunnen missen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2016 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:49:
[...]

En als je dat dus doet, krijg je iemand met Armor debuff die rend flesh krijgt :) en dat wil je dus niet :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Xenomorphh schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:56:
[...]

Maybe domme vraag maar staat je loot spec wel goed? Guildie van ons had hier ook een bug mee.
Yep, die staat goed. Gelukkig helpt het hier klagen elke keer weer, gisteravond kreeg ik zomaar een life relic. De 780 werd dus vervangen door een 825, wapen ging meteen 12 ilvls omhoog. Nu dus nog ff klagen over het gebrek aan legendaries... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:49:
[...]

locatie en range indicaties mogen ze voor mij part er uit laten, zolang wow zelf maar visueel een indicatie geeft of je nu wel of niet in een spell's range staat (zoals bij xavius darkening soul debuff).

boss timers zou ik niet kunnen missen.
Dit werkt dus niet XD ..
Taunt iedere keer als iets veranderd.

Dan krijg je

Tank A overwhelm
Tank B rend flesh
Tank A overwhelm x2
Tank B overhwlem x1
Tank A rend flesh
Tank B overwhelm x2
etcetc

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Naja, kan ik morgen weer Demon Skin oppikken ipv Dark Pact, en dan maar Shadowfury in tier 3 pakken, heb ik tenminste nog iets aan die Sephuz Secret.

Overigens is er een addon voor Ursoc die precies laat weten wanneer te taunten. Heeft iig een hoop geholpen bij ons, geen idee hoe het ook alweer heette, iets van zUrsoc ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Akaendra schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:02:
Naja, kan ik morgen weer Demon Skin oppikken ipv Dark Pact, en dan maar Shadowfury in tier 3 pakken, heb ik tenminste nog iets aan die Sephuz Secret.

Overigens is er een addon voor Ursoc die precies laat weten wanneer te taunten. Heeft iig een hoop geholpen bij ons, geen idee hoe het ook alweer heette, iets van zUrsoc ofzo.
Ik zit met Affliction echt met een tier waar ik dus net zo goed geen talent kan kiezen, want ik gebruik niets er van...

#fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:51:
[...]

En als je dat dus doet, krijg je iemand met Armor debuff die rend flesh krijgt :) en dat wil je dus niet :P
nope:

Tank 1 start, krijgt armor debuff 1.
Tank 2 taunt, krijgt rend debuff.
Tank 1 taunt terug, krijgt armor debuff 2.
Tank 2 verliest rend debuff
Tank 2 taunt, krijgt armor debuff 1
Tank 1 taunt, krijgt rend debuff. voor de duidelijkheid, ondertussen is die z'n armor debuff gone.
Tank 2 taunt terug, krijgt armor debuff 2.
Tank 1 verliest rend debuff
Tank 1 taunt, krijgt armor debuff 1

rinse repeat

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
detheavn schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:45:
[...]

Niet kunnen, maar moeten. Addons maken het allemaal stukken overzichtelijker en daarmee het gebruik van audio-visuele queues overbodig.

Je zou gerust moeilijke fights kunnen hebben, en als Blizzard deze goed implementeerd zou je alsnog geen addons nodig hebben. Je ziet (gelukkig) steeds meer fights met visuele alerts als projected textures of spell effects die het wat overzichtelijker maken voor de raiders.
Een gevecht als mythic Kormrok ga je nooit middels textures of spell effects goed krijgen. Daar moet je mensen tijdens progress echt kunnen assignen aan specifieke posities. Of ja, het kan wel, maar dan zou het meer richting een endboss gaan i.p.v. een opwarmertje wat het nu is. Ik vind de samenwerking tussen bossfights en bossmods op een goed punt staan eerlijk gezegd.
Mensen die klagen dat ze alleen maar naar hun bossmod aan het kijken zijn i.p.v. voornamelijk hun karakter/positie/boss gaan het zeer moeilijk krijgen zonder die bossmod. Voor 90% van de dingen kan je gewoon blijven kijken naar de grond/boss casts om te bepalen wat je moet doen. En voor die overige 10% kijk ik vluchtig naar mijn timers om te bepalen wanneer ik een bepaald iets moet doen.

Wat ik absoluut niet wil, is teruggaan naar Molten Core stijl bosses, waar de enige tactics waren op gestackt of gespread te blijven het hele gevecht en bij een debuff weglopen. Nee, de huidige mythics vind ik veel uitdagender ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noiz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:26:
[...]

Een gevecht als mythic Kormrok ga je nooit middels textures of spell effects goed krijgen. Daar moet je mensen tijdens progress echt kunnen assignen aan specifieke posities. Of ja, het kan wel, maar dan zou het meer richting een endboss gaan i.p.v. een opwarmertje wat het nu is. Ik vind de samenwerking tussen bossfights en bossmods op een goed punt staan eerlijk gezegd.
Mensen die klagen dat ze alleen maar naar hun bossmod aan het kijken zijn i.p.v. voornamelijk hun karakter/positie/boss gaan het zeer moeilijk krijgen zonder die bossmod. Voor 90% van de dingen kan je gewoon blijven kijken naar de grond/boss casts om te bepalen wat je moet doen. En voor die overige 10% kijk ik vluchtig naar mijn timers om te bepalen wanneer ik een bepaald iets moet doen.

Wat ik absoluut niet wil, is teruggaan naar Molten Core stijl bosses, waar de enige tactics waren op gestackt of gespread te blijven het hele gevecht en bij een debuff weglopen. Nee, de huidige mythics vind ik veel uitdagender ;)
probleem met komrok was dat het doorging in een featureless room. Daarom had je exorsus nodig om iedereen een plekje te geven waar ze moesten soaken. Als blizzard nu een komrok 2.0 zou maken en daarbij 20 duidelijk verschillende landmarks zou maken waar iets mee gedaan moet worden (denk richting halls of valor odyn fight en de runes) dan heb je geen addons nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:27:
[...]

Dit vraag ik mij af. Wat ik begrijp uit de notes van Blizzard gaat het met name om de plaatsbepaling t.o.v. andere spelers en bepaalde objecten en dan voornamelijk tijdens instanced (raid/ec.) content. We zullen het zien na woensdag.
Ik denk dat TomTom gewoon zal werken, het gaat Blizzard idd voornamelijk om plaatsbepaling in instanced content uit te schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
Hopelijk ben ik vandaag exalted met de nightfallen , een vraagje moet ik perse die quest in de Emerald nightmare doen om progressie in het verhaal te krijgen ?

Want de laatste keer dat ik geraid heb was in MoP in LFR , en daarna ook nooit meer ( was meer een 'mens erger je niet' scenario :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Metallize schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:56:
Hopelijk ben ik vandaag exalted met de nightfallen , een vraagje moet ik perse die quest in de Emerald nightmare doen om progressie in het verhaal te krijgen ?

Want de laatste keer dat ik geraid heb was in MoP in LFR , en daarna ook nooit meer ( was meer een 'mens erger je niet' scenario :D )
Weet het niet zeker meer. Maar LFR voldoet :)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Darkfreak schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:57:
[...]

Weet het niet zeker meer. Maar LFR voldoet :)
als je in de lfr versie tot Xavius komt :| , de laatste keer in Mop had ik een holy paladin in mn raidgroup met strength gear 8)7 aan, en een maintank die 11 was en via voice chat zat te blerren , heb toen gezegd F*k it im outta here :9

maargoed als de tweakers guild een pugrun heeft , wil ik t wel proberen met mn 841 resto druid ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Metallize op 25-10-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Noiz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:26:
Je geeft zelf al aan dat je voor een groot gedeelte niet naar DBM hoeft te kijken, maar bent wel bang om weer een MC raid te krijgen? Iets klopt niet in die beredenering :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
detheavn schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:08:
[...]

Je geeft zelf al aan dat je voor een groot gedeelte niet naar DBM hoeft te kijken, maar bent wel bang om weer een MC raid te krijgen? Iets klopt niet in die beredenering :p
MC was zo simpel dat je geen enkele mod nodig hebt/had. Wat ik probeer aan te geven is dat de invloed van bossmods groter wordt gemaakt dan dat het daadwerkelijk op dit moment is. Behalve mythic is alles zeer goed te doen zonder een bossmod. Maar mythic geeft een bepaalde uitdaging, welke inclusief bossmods is, waar ik WoW voornamelijk voor speel. Alles luistert zo nauw dat je simpelweg mods nodig hebt en waar ik, en volgens mij zo goed als alle mythic raiders, geen moeite mee hebben.

Het enige waar het uitzetten van functionaliteit voor zorgt, is dat mensen die nu al de grootste moeite hebben om te kijken en zo ontzettend afhankelijk zijn van bossmods, nog meer moeite gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:28:
[...]

Het enige waar het uitzetten van functionaliteit voor zorgt, is dat mensen die nu al de grootste moeite hebben om te kijken en zo ontzettend afhankelijk zijn van bossmods, nog meer moeite gaan krijgen.
Maar dan leren ze welk rekening te houden met hun surroundings en zal we meer awareness optreden, dan wanneer je lukraak en blind uit gaat van een mod die jou even vertelt wat je doen moet of wat er komen gaat... Mensen ontwikkelen op deze manier meer skill voor het spel, dan wanneer ze alleen maar doen wat er gezegd wordt door een geprogrammeerd programmaatje. :) Denk dat het toe te juichen is.

(begirjp me niet verkeerd hoor, ik vind de addons prima en heb het zelf ook geinstalleerd, maar om nou te zeggen dat ik er afhankelijk van ben; hell no :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metallize schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:56:

Volgens mij moet je die quest inderdaad doen. Je hoeft echter niet alle bosses te doen tot aan Xavius. Queue gewoon in LFR voor de wing met Xavius en je bent in 15-20minuten klaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:03
Noiz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:28:
[...]

MC was zo simpel dat je geen enkele mod nodig hebt/had. Wat ik probeer aan te geven is dat de invloed van bossmods groter wordt gemaakt dan dat het daadwerkelijk op dit moment is. Behalve mythic is alles zeer goed te doen zonder een bossmod. Maar mythic geeft een bepaalde uitdaging, welke inclusief bossmods is, waar ik WoW voornamelijk voor speel. Alles luistert zo nauw dat je simpelweg mods nodig hebt en waar ik, en volgens mij zo goed als alle mythic raiders, geen moeite mee hebben.

In MC gebeurde soortgelijke dingen zonder bossmods, maar daar is het uiteindelijk wel ontstaan. Denk bijvoorbeeld aan healing rotations. Omdat dingen makkelijk in addons te stoppen waren is dit gaan groeien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

pr0mpt schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:23:
[...]

Ik zit met Affliction echt met een tier waar ik dus net zo goed geen talent kan kiezen, want ik gebruik niets er van...

#fail
Welke tier is dat dan ? Ik gebruik eigenlijk alles wel..

zie; http://eu.battle.net/wow/.../alonsus/Wootsauce/simple

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Wootlock schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:33:
[...]

Welke tier is dat dan ? Ik gebruik eigenlijk alles wel..

zie; http://eu.battle.net/wow/.../alonsus/Wootsauce/simple
Morgen met 7.1 gaat Demon Skin verhuizen van tier als het goed is.

Check Live
http://www.wowhead.com/talent-calc/warlock/affliction

vs PTR
http://ptr.wowhead.com/talent-calc/warlock/affliction

Heel Tier 3 zal me aan mijn aars oxideren morgen.... nutteloze wijziging, alleen omdat ze Demon Skin "te OP vinden" oid.. |:( 8)7

Guess what, ook in deze Tier zal ik Demon Skin nemen, dus het heeft er alleen maar voor gezorgd dat ik een compleet nutteloze Tier heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Net even naar je item stats gekeken, nice gear!
Ben nu niet super actief meer op mijn orc, alleen even WQs doen op hopelijk een legendary, maar heb nu ook een Gnome lock...

Focus nu alles op Mastery.

Heb als doel 130% mastery, 25% haste, 20% crit.

Hoe doe jij dat op het moment?
Beter iLVL gear kiezen of duidelijk stat voorkeur?

http://eu.battle.net/wow/...wsong/Unlockable/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

pr0mpt schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:20:
[...]

Net even naar je item stats gekeken, nice gear!
Ben nu niet super actief meer op mijn orc, alleen even WQs doen op hopelijk een legendary, maar heb nu ook een Gnome lock...

Focus nu alles op Mastery.

Heb als doel 130% mastery, 25% haste, 20% crit.

Hoe doe jij dat op het moment?
Beter iLVL gear kiezen of duidelijk stat voorkeur?

http://eu.battle.net/wow/...wsong/Unlockable/advanced
Ik heb mijn eigen gesimmed met simulationcraft en daaruit kwam de stat volgorde: int > mastery > haste > crit > vers
Pawn geinstalleerd en die string erin geknalled, dan zie je gelijk wat een upgrade is; voorals nog probeer ik het bij mastery + haste te houden.

Net even gekeken; demon soul zal ik niet pakken, dark pact is beter voor mij.
Soul leech bouw je toch al snel op met life drain. :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Wootlock schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:26:
[...]

Ik heb mijn eigen gesimmed met simulationcraft en daaruit kwam de stat volgorde: int > mastery > haste > crit > vers
Pawn geinstalleerd en die string erin geknalled, dan zie je gelijk wat een upgrade is; voorals nog probeer ik het bij mastery + haste te houden.

Net even gekeken; demon soul zal ik niet pakken, dark pact is beter voor mij.
Soul leech bouw je toch al snel op met life drain. :)
Laatste keer dat ik een sim draaide kwam hij uit op haste > int > mastery > crit
waardoor ik zoiets had van "laat maar!"

Ben toen aan de hand van top Affliction locks gaan kijken naar gear en mijn eigen prio gaan maken.
Probeer vooral Mastery + Haste te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Weet je wat ik nu heb bij Legion, wat ik niet had bij Cata, MoP en WoD. Echt weer een vijand die ik kapot wil maken. Zoals in TBC en WotlK. Het spelen heeft weer een echt doel.

Ben benieuwd of meer mensen dat zo ervaren?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn mensen blij/teleurgesteld met de changes voor hun classes? Ik zie dat mijn resto druid voornamelijk diverse kleine nerfs gaat krijgen en mijn holy pala ook een kleine nerf. Geen grote dingen. Niets wat mijn speelstijl zal beïnvloeden.

Het enige wat ik mis in de notes (en wat als het goed is wel ingevoerd wordt) is dat travel form weer mount speed wordt out of combat/pvp. Daar kijk ik echt naar uit.

Zou helemaal top zijn als ze ook nog fixen dat je je vermomming verliest in Suramar als je naar travel form gaat. Ben op die manier al zo vaak mijn vermomming kwijt geraakt. Switchen naar travel form blijft automatisme. Voor Shamans (met Ghost Wolf) gaan ze het aanpassen dus fingers crossed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 15:35
Offtopic, maar als mensen FortNite keys nodig hebben?
Ze worden nu weggegeven in the Epic Twitch, https://www.twitch.tv/fortnitegame

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
corset schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:07:
[...]

Wait, what... jij gebruikt dbm voor taunten op ursoc? Die mogelijkheid heb ik juist uit gezet.. wat een vervelend iets is dat.
echt op de meeste domme momenten zegt die dat je moet taunten...

hoe vaak ik wel niet dubbele stacks heb gekregen of mijn co-tank. omdat we naar DBM luisterde.
Wij hebben het beide nu uit staan. Als we wipen ligt het inieder geval niet aan ons als tanks. maar met dbm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren niet veel meer gespeeld. Begin een beetje Legion moe te worden eerlijk gezegd.
Kleine irritaties worden steeds meer grote irritaties
Had ik eigenlijk niet verwacht lol :)

[ Voor 17% gewijzigd door Iusedto op 26-10-2016 08:31 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Iusedto schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:27:
Gisteren niet veel meer gespeeld. Begin een beetje Legion moe te worden eerlijk gezegd.
Kleine irritaties worden steeds meer grote irritaties
Had ik eigenlijk niet verwacht lol :)
Zoals?
Ik gisteren avond nog even snel artifact questline voor Kingslayers (ass rogue) gedaan. Normaal zijn je daggers langs je lichaam. Nee nu op je rug, prima.. Maar bij mij als undead rogue floaten ze gewoon echt boven je rug! ze maken in de verste verte geen contact met je lichaam! WAAROM!! clipping ofzo oke icm sommige shoulders, maar dit slaat nergens op.. Dit zijn bv irritaties bij mij. We hebben het hier niet over een random body item ofzo, maar je artifact wapens!!
ben even te lui om screenshot te posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Gisteren Heroic EN gecleared, wel ternauwernood, dus repeatkills maar even kijken hoe dat gaat.
wat betreft class changes, enige change voor mij is een gewisselde talent die ik nog steeds ga nemen en nu een andere talent moet kiezen als warlock. Ontzettend jammer dat blizz het OP vind, terwijl zowat elke class wel een mandatory talent heeft, maar goed.

Vanavond maar eens wat karazhan attunement ofzo gaan doen, of iets van de andere dingen die nieuw zijn. Genoeg te doen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *
Gisteren met de guild Emerald Dream Normal gekilled en de eerste boss op heroic.
We raiden alleen op zondag en disndag, en door de grote problemen van zondag was er geen raid moeglijk en hebben we onze doelstelling niet gehaald. Doel was op zondag full clear normal + eerste baas heroic en dan dinsdag progress. Wel goed om te zien dat de eerste boss heroic bij 2de pull neer ging. Bij de eerste pull blies iemand 6 DPS op waaronder onze 3 hoogste, dus niet meer neer voor enrage.

Wel leuke upgrades kunnen loten. Als holy priest nu bijna alle gear voorzien van mastery/crit. Alleen hands en wrist zijn nu nog afwijkend.
* einde dagboek *

Wat zijn nu eigenlijk de haste en crit caps waar je op moet focussen als shadowpriest om een redelijke StM te kunnen doen. Zit momenteel op 22% crit, 29% haste maar omdat ik niet raid als shadowpriest heb ik de StM nog niet genomen in de talent tree.

[ Voor 8% gewijzigd door sabriel op 26-10-2016 08:53 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
Eindelijk fury buffs \o/ Kan niet wachten tot de raid morgen om te kijken waar we nu precies staan. Voor mijn alt DK eens kijken of ik unholy of frost als voornaamste dps spec wil gebruiken na de changes.

En door een bug heeft iedereen weer 3 emissary quests gekregen \o/ Meer kans op een nuttige legendary.
demonic schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:04:
[...]

Wait, what... jij gebruikt dbm voor taunten op ursoc? Die mogelijkheid heb ik juist uit gezet.. wat een vervelend iets is dat.
echt op de meeste domme momenten zegt die dat je moet taunten...

hoe vaak ik wel niet dubbele stacks heb gekregen of mijn co-tank. omdat we naar DBM luisterde.
Wij hebben het beide nu uit staan. Als we wipen ligt het inieder geval niet aan ons als tanks. maar met dbm..
Ik vermoed dat hij DBM gebruikt voor de timers op de abilities (Overwhelming/Rend) en niet de optie in DBM/BW die zegt wanneer je moet taunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:42:
Gisteren Heroic EN gecleared, wel ternauwernood, dus repeatkills maar even kijken hoe dat gaat.
wat betreft class changes, enige change voor mij is een gewisselde talent die ik nog steeds ga nemen en nu een andere talent moet kiezen als warlock. Ontzettend jammer dat blizz het OP vind, terwijl zowat elke class wel een mandatory talent heeft, maar goed.

Vanavond maar eens wat karazhan attunement ofzo gaan doen, of iets van de andere dingen die nieuw zijn. Genoeg te doen iig.
Voor destruction pve vind ik het zelfs een bonus. Nu kan ik beide shadowfury en demon skin gebruiken in pve/mythic+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:24:
[...] Het enige wat ik mis in de notes (en wat als het goed is wel ingevoerd wordt) is dat travel form weer mount speed wordt out of combat/pvp. Daar kijk ik echt naar uit.
Dit is denk ik mijn favoriete change op het moment. Is eindelijk travel form niet meer useless. :)
Zou helemaal top zijn als ze ook nog fixen dat je je vermomming verliest in Suramar als je naar travel form gaat. Ben op die manier al zo vaak mijn vermomming kwijt geraakt. Switchen naar travel form blijft automatisme. Voor Shamans (met Ghost Wolf) gaan ze het aanpassen dus fingers crossed. :)
Volgens mij is dit nu ook gefixed? Volgens Reddit wordt je zelfs een Manasaber; zie https://www.reddit.com/r/...el_form_turns_you_into_a/ :)

Heel erg benieuwd naar de nieuwe Kara trouwens, vroeger heel wat uren in doorgebracht. Vind het ergens wel jammer dat het alleen Mythic 5man is, maakt het een stuk lastiger (voor mij) om een groep voor te vinden en tot het einde door te spelen. Maar we gaan 't zien, eerst eens die attunement er voor zien te halen.

Ik zag dat de WQs nu ook hogere loot droppen (845+), daar ben ik ook wel blij mee, heeft het tenminste weer eventjes nut om die dingen te doen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Mijn meest geanticipeerde change:

Als het goed is is attunement voor WQs nu account wide.
Heb je op 1 char alle vereisten gedaan, dan krijgen je andere accounts bij 110 automatisch WQ's en die whistle zodat je naar je dichtsbijzijnde FP gaat.

Oftewel, geen Suramar grind voor alsnog op mijn 2e warlock om gear te grinden, dat gaan we dmv WQs lekker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:06:
[...]

Voor destruction pve vind ik het zelfs een bonus. Nu kan ik beide shadowfury en demon skin gebruiken in pve/mythic+
Voor raids heb ik toch echt liever demon skin en dark pact.
Shadowfury zal mijn keus wel worden maar het is maar een meh keus in een tier nu met allemaal meh keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:14:
[...]

Voor raids heb ik toch echt liever demon skin en dark pact.
Shadowfury zal mijn keus wel worden maar het is maar een meh keus in een tier nu met allemaal meh keuzes.
De combinatie van beide demon skin en dark pact was veel te OP, dat was blizzard ook wel duidelijk. Warlocks waren niet dood te krijgen. Met alleen dark pact heb je al meer dan 20% extra survivabilty dan meeste classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:16:
[...]

De combinatie van beide demon skin en dark pact was veel te OP, dat was blizzard ook wel duidelijk. Warlocks waren niet dood te krijgen. Met alleen dark pact heb je al meer dan 20% extra survivabilty dan meeste classes.
Vind ik op zich acceptabel, maar doe dan niet een tier met compleet nutteloze opties.
Voor affliction is het nu de keuze tussen:

Demonic Gateway, Mortal Coil en Howl of Terror.

Sorry, maar dat is echt een waste of time...
Geen van die 3 zal ik ooit gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Noiz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:05:

En door een bug heeft iedereen weer 3 emissary quests gekregen \o/ Meer kans op een nuttige legendary.

[...]

Ik vermoed dat hij DBM gebruikt voor de timers op de abilities (Overwhelming/Rend) en niet de optie in DBM/BW die zegt wanneer je moet taunten.
Geen tijd om 3 van die qeusten te doen... 8)7

en voor de timers, oke :P want dat taunt bericht is irritant als wat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mpt schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:19:
[...]

Vind ik op zich acceptabel, maar doe dan niet een tier met compleet nutteloze opties.

Het zijn nu 3 pvp achtige opties worden, maar een talent die ver boden de rest uitsteekt vind ik kwa insteek nog fouter. Het bied wel opties om Demonic circle meer te gebruiken wat opzich niet verkeerd is op bosses als ursoc, nenthendra waar er toch flink wat movement is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
pr0mpt schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:19:

De enige plek waar wij Demonic Gateway gebruiken is op Elerethe Renferal... Meer omdat mensen niet normaal over het spinneweb over kunnen steken en steeds de afgrond in donderen :|

Vind het een beetje sneu dat die debuff om 'm te gebruiken zo lang is anders zou die nog wel vaker gebruikt worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, druid travelform is lekker snel nu . Heerlijk.
Wel een bug met de totems die je kan kopen bij Highmountain, die blijven namelijk door je forms heen steken.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:24:
[...]

Het zijn nu 3 pvp achtige opties worden, maar een talent die ver boden de rest uitsteekt vind ik kwa insteek nog fouter. Het bied wel opties om Demonic circle meer te gebruiken wat opzich niet verkeerd is op bosses als ursoc, nenthendra waar er toch flink wat movement is.
Het stomme is, als ze dan de tier voor de 3 specs gelijk hadden gemaakt was Shadowfury ook nog wel interessant voor ons geweest en had je ons niet horen klagen.

En ja, 1 er ver boven is niet goed, maar 3 nutteloos is ook niet goed.
PVP talents moet je in Honor Talents gooien, niet in PVE tree, ik speel 0.0 PVP en heb hier dus ook compleet geen behoefte aan.

Oh en ehh, als Demonic Gateway boeiend is voor deze dingen, zet ze dan in een hogere tier.
Nu ben je level 45 geworden, heb je 0.0 extra er bij... |:(

[ Voor 1% gewijzigd door pr0mpt op 26-10-2016 09:31 . Reden: derp ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

pr0mpt schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:29:
[...]

Het stomme is, als ze dan de tier voor de 3 specs gelijk hadden gemaakt was Shadowfury ook nog wel interessant voor ons geweest en had je ons niet horen klagen.

En ja, 1 er ver boven is niet goed, maar 3 nutteloos is ook niet goed.
PVP talents moet je in Honor Talents gooien, niet in PVE tree, ik speel 0.0 PVP en heb hier dus ook compleet geen behoefte aan.

Oh en ehh, als Demonic Gateway boeiend is voor deze dingen, zet ze dan in een hogere tier.
Nu ben je level 45 geworden, heb je 0.0 extra er bij... |:(
Aan al die DPS heb je op lvl 45 ook niks. Ik zie je punt niet zo, als elke talent een DPS increase zou zijn is de lol er ook snel af. Juist de bewuste keuze maken tussen verschillende vormen van utility vind ik heel sterk bij deze iteratie van de talenttree.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:16:
[...]

Iets met class fantasy, warlocks moeten tanky casters zijn juist omdat hun mobility kut is. Maar goed, Blizzard weet zelf niet wat ze met warlocks aanmoeten heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Xenomorphh schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:33:
[...]

Aan al die DPS heb je op lvl 45 ook niks. Ik zie je punt niet zo, als elke talent een DPS increase zou zijn is de lol er ook snel af. Juist de bewuste keuze maken tussen verschillende vormen van utility vind ik heel sterk bij deze iteratie van de talenttree.
Het gaat mij er niet om dat ze een DPS increase krijgen, helemaal niet.

Maar als je op deze tier [welke je vanaf level 45 krijgt] een talent/spell krijgt welke pas nuttig wordt bij max level raiden [want zeg nou zelf, Demonic Gateway ooit wel eens tijdens questen of in een dungeon gebruikt?], dan vind ik het een beetje een vreemd iets.

Daarnaast probeer ik ook aan te geven dat juist zoiets als ShadowFury WEL een nuttig iets zou zijn, maar die hebben we als Affliction Warlocks dus niet beschikbaar, daarvoor in de plaatst Howl of Terror.

Maar wanneer zou je zoiets gebruiken? Als je in nood zit lijkt me.... en laat dit nou net een goede spell zijn om NOG meer mobs te pullen, dan lijkt het me een beetje de verkeerde kant op gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mpt schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:59:
[...]

Het gaat mij er niet om dat ze een DPS increase krijgen, helemaal niet.

Maar als je op deze tier [welke je vanaf level 45 krijgt] een talent/spell krijgt welke pas nuttig wordt bij max level raiden [want zeg nou zelf, Demonic Gateway ooit wel eens tijdens questen of in een dungeon gebruikt?], dan vind ik het een beetje een vreemd iets.

Daarnaast probeer ik ook aan te geven dat juist zoiets als ShadowFury WEL een nuttig iets zou zijn, maar die hebben we als Affliction Warlocks dus niet beschikbaar, daarvoor in de plaatst Howl of Terror.

Maar wanneer zou je zoiets gebruiken? Als je in nood zit lijkt me.... en laat dit nou net een goede spell zijn om NOG meer mobs te pullen, dan lijkt het me een beetje de verkeerde kant op gaan..
Allereest praten we niet over demonic gateway maar demonic circle. Demonic gateway heeft alles en iedereen. Al moet ik zeggen sinds de legendary legs gebruik ik em ineens stuk vaker nu die bijna instant is.

Maar je hebt het nu zelf over lvl 45, ik moet zeggen dan ik howl of terror of shadowfury niet eens slecht voor questen. Al hoewel wie quest er tegenwoordig nog outdoor. Bijna iedereen spammed dungeons van 15- tot 90/100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
pr0mpt schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:59:
Ik denk dat dat probleem eerder voortkomt uit hoe eenvoudig oude content is geworden. Vroegâh moest je nog wel eens CC'en of kiten tijdens dungeons & (elite) quests. Een demonic gateway was toen best welkom geweest.

Het nut zie ik er nu in de low level context ook niet helemaal vaan in, maar de focus ligt tegenwoordig toch zo goed als alleen maar bij max level, dus persoonlijk vind ik het eigenlijk niet eens zo erg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:10:
Mijn meest geanticipeerde change:

Als het goed is is attunement voor WQs nu account wide.
Heb je op 1 char alle vereisten gedaan, dan krijgen je andere accounts bij 110 automatisch WQ's en die whistle zodat je naar je dichtsbijzijnde FP gaat.

Oftewel, geen Suramar grind voor alsnog op mijn 2e warlock om gear te grinden, dat gaan we dmv WQs lekker doen!
Ik zelf vraag me af hoe dit precies werkt. Ik heb 3 toons die allemaal die WQ unlocked hebben. Mijn alt kreeg vanmorgen de quest echter niet, enkel de quest om alles friendly te krijgen. Is dat account-wide puur en alleen op unlocking van de WQ's, of ook dat je main Vault en Arcway gecomplete moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Kaap schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:06:
[...]

Ik zelf vraag me af hoe dit precies werkt. Ik heb 3 toons die allemaal die WQ unlocked hebben. Mijn alt kreeg vanmorgen de quest echter niet, enkel de quest om alles friendly te krijgen. Is dat account-wide puur en alleen op unlocking van de WQ's, of ook dat je main Vault en Arcway gecomplete moet hebben.
Volgens mij werkt het op deze manier:

Heb je de WQ's unlocked op een karakter?
Ja, dan kan je zo ook doen op een alt, maar krijg je geen whistle (aangezien dat een quest reward is)
Nee, dat moet je eerst friendly worden met alle facties voor de quest.

Heb je de Arcway en Court of Stars questline afgerond?
Ja, dan kun je hier nu ook naar binnen op een alt zonder die quests te moeten doen/voldoende reputatie te hebben.
Nee, dan zal je toch eerst die quests moeten afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Kaap schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:06:
[...]

Als het goed is [zelf nog niet kunnen controleren] zou je WQ's unlocken samen met de FP whistle als je 110 wordt op een alt.

Je zou naar Khadgar moeten gaan en die zou je deze dingen geven en klaar...
ZEGGEN ZE
Blue Tracker

We will be easing a couple of linked features with 7.1.

First, Court of Stars and The Arcway will now unlock account-wide once each individual dungeon is completed once on an account.

Second, World Quests will no longer have the "friendly" reputation unlock requirement for secondary/alt characters. Once you hit 110 on an alt, you will immediately receive a quest to speak with Khadgar to receive your Flight Master's Whistle and unlock World Quests, as long as you've already unlocked World Quests on your main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Hmmm mijn favoriete Raid is nu een 5 man (Mythic) Dungeon geworden. Ik hoop dat ze het niet te erg hebben veranderd. Ik ben wel enigszins teleurgesteld dat het niet gewoon een 10 man raid is gebleven. Ik kan niet wachten totdat ik deze in kan... Vrijdag maar eens de attunement gaan proberen te voltooien.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34
De oude Karazhan bestaat nog gewoon. De nieuwe dungeon heeft een andere ingang.

Verder mogen we blij zijn dat we de release hier een dag later hebben met alle bugs die overal optreden geloof ik. Hopelijk zijn de meesten opgelost voor vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Archmage Timear near Violet Hold in Dalaran has a quest for you.

Quest requirement: Complete 4 Legion dungeons on Mythic difficulty (not Mythic Keystone difficulty).

Rewards: One loot box containing a piece of gear from Heroic difficulty Emerald Nightmare.

Passive bonus: The final boss in each dungeon drop additional loot on all difficulties (except Mythic Keystone difficulties).

Nice!

bron. MMO

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:27:

Verder mogen we blij zijn dat we de release hier een dag later hebben met alle bugs die overal optreden geloof ik. Hopelijk zijn de meesten opgelost voor vanavond :)
Is dat niet juist de charme van early release? Ik vond het geweldig om vanilla overal bugs tegen te komen en juist grappige manieren verzinnen om het te omzeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:23:
[...]

Als het goed is [zelf nog niet kunnen controleren] zou je WQ's unlocken samen met de FP whistle als je 110 wordt op een alt.

Je zou naar Khadgar moeten gaan en die zou je deze dingen geven en klaar...
ZEGGEN ZE

[...]
Klopt, want ik had op m'n warrior nog niet voldaan aan de friendly requirement, maar heb nu wel de WQ unlocking quest kunnen inleveren en heb de bijbehorende rewards ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
IntToStr schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:27:

Ja weet ik, maar de oude is niet echt uitdagend meer op een lvl 110 toon. Weet iemand wat er dropt in de nieuwe Kara?

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Wat jij zoekt is waarschijnlijk timewalking raids. Daar zit ik stiekem ook al tijden op te wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Hoe stoer zou dat zijn zeg...
Timewalking Raids.... <3 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
LFR Timewalking raids,
via walking in met eigen groep prima misschien zelfs leuk,
via lfg systeem no way (denkt even terug aan de tijdelijk MC raid, not fun)

[ Voor 20% gewijzigd door Teunis op 26-10-2016 11:17 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mpt schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:10:
Hoe stoer zou dat zijn zeg...
Timewalking Raids.... <3 <3
Het idee is wel heel top! Maarja dan kom je al snel in een LFR achtige structuur, we hebben allemaal gezien hoe MC 3 jaar geleden werkte met het event. De eeste dagen was een hel en daarna 1 grote faceroll.
Het is gewoon erg lastig om het gevoel van de raids toen terug te krijgen, zonder dat ze zwaar challenging zijn.

Blizzard heeft vannacht aangekondigd om op blizzcon met informatie te komen omtrent legacy/vanilla server. Daar zou je het wel na kunnen bootsen doordat je abilities en alles kan downscalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:38
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:18:
[...]

Het idee is wel heel top! Maarja dan kom je al snel in een LFR achtige structuur, we hebben allemaal gezien hoe MC 3 jaar geleden werkte met het event. De eeste dagen was een hel en daarna 1 grote faceroll.
Het is gewoon erg lastig om het gevoel van de raids toen terug te krijgen, zonder dat ze zwaar challenging zijn.

Blizzard heeft vannacht aangekondigd om op blizzcon met informatie te komen omtrent legacy/vanilla server. Daar zou je het wel na kunnen bootsen doordat je abilities en alles kan downscalen.
Do It Yourself hobbyserver Vanilla ofzo? Wel met attunements }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Ik heb een vraagje over LFR. Sinds gisteren zit ik in een guild. En zij doen ook raids. Als ik nu via LFR de bosses loot krijg ik dan geen loot meer met guildruns? Of wordt dit gezien als iets aparts.Ik dacht dat dit wel zo was en dat de loot ook beter was als je geen LFR gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
ik ben zelf gisteren de court of stars in gegaan op mn resto druid via de custom LFG system, maar tjonge jonge wat een gedoe .... 1 demon hunter had geen artifact points gespendeerd , en een andere heeft de keystone naar de hoogste mythic + gezet, dus gewoon een failure :P

maargoed dan maar in het weekend weer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:44
Anno schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:24:
Ik heb een vraagje over LFR. Sinds gisteren zit ik in een guild. En zij doen ook raids. Als ik nu via LFR de bosses loot krijg ik dan geen loot meer met guildruns? Of wordt dit gezien als iets aparts.Ik dacht dat dit wel zo was en dat de loot ook beter was als je geen LFR gebruikt.
Alle 4 de niveau's geven andere loot, van elk niveau kun je loot krijgen 1 x per week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:18:
[...]
Waar haal je die informatie vandaan? Het enige dat ik tot nu toe zie is het volgende:
We’ve seen some talk among the community that you might be expecting to hear some news on legacy servers at BlizzCon, and we just wanted to take a moment to let you know that while we’re still discussing the possibility, we won’t have any updates to share on that until after the show.
Ik zie liever dat ze zich blijven bezig houden met de huidige content i.p.v. hun tijd verdoen hieraan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
Anno schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:24:
De lootlock van LRF staat los van normal/heroic raids, die kun je dus veilig doen.

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

@Jeroenvdk en @ykathmann

Bedankt voor jullie antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het zich net als ik afvroegen. De veranderingen aan de code die invloed hebben op het functioneren van bijvoorbeeld DBM lijken ook invloed te hebben op de pre 7.1 content. Net wat mythics gedaan en o.a. de range radar functioneert niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:38
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:27:
Voor de mensen die het zich net als ik afvroegen. De veranderingen aan de code die invloed hebben op het functioneren van bijvoorbeeld DBM lijken ook invloed te hebben op de pre 7.1 content. Net wat mythics gedaan en o.a. de range radar functioneert niet meer.
Exploding bugfest op LFR anyone? Dit gaat wel impact hebben op de "run away from others". Moet wel zeggen dat ik gisteren in Vault of the wardens ook dood ging door in shit te staan op laatste boss (Maiev?). Zag het gewoon niet op tijd en zat niet op full health...oeps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noiz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:25:
[...]

Waar haal je die informatie vandaan? Het enige dat ik tot nu toe zie is het volgende:

[...]

Ik zie liever dat ze zich blijven bezig houden met de huidige content i.p.v. hun tijd verdoen hieraan :P
Je quote het zelf al, wer komt nieuws over legacy op blizzcon :P ik zei niet dat ze er komen, al vrees ik dat ze er wel in een bepaalde vorm gaan komen. Zelf heb ik ook liever dat ze vooruit blijven kijken, wat ook altijd de filosofie was. Hoe epic vanilla ook was, 99% was door de geweldige community op individuele realms, iedereen die elkaar kende. AQ40/naxx40, wat bijna niemand gedaan heeft, was niet zozeer moeilijk omdat de bosses heel moeilijk waren vergeleken met huidige bosses, maar moeilijk omdat je 40 mensen online in acceptable gear nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:31:
[...]

Je quote het zelf al, wer komt nieuws over legacy op blizzcon :P ik zei niet dat ze er komen, al vrees ik dat ze er wel in een bepaalde vorm gaan komen. Zelf heb ik ook liever dat ze vooruit blijven kijken, wat ook altijd de filosofie was. Hoe epic vanilla ook was, 99% was door de geweldige community op individuele realms, iedereen die elkaar kende. AQ40/naxx40, wat bijna niemand gedaan heeft, was niet zozeer moeilijk omdat de bosses heel moeilijk waren vergeleken met huidige bosses, maar moeilijk omdat je 40 mensen online in acceptable gear nodig had.
Ze kunnen iig net zoals in de blasted lands je een optie geven om terug in de tijd te gaan, ik hoop zelf dat ze gewoon een oldskool wow aan de battle.net launcher toevoegen ... een warlock in 1.12 .. hell yea _/-\o_

maar om dit in de huidige WoW toe te voegen ?? dat is gewoon technisch niet mogelijk ... Wow 7.1 is fundamenteel anders dan bijv 1.12

[ Voor 7% gewijzigd door Metallize op 26-10-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metallize schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:37:
[...]

Ze kunnen iig net zoals in de blasted lands je een optie geven om terug in de tijd te gaan, ik hoop zelf dat ze gewoon een oldskool wow aan de battle.net launcher toevoegen ... een warlock in 1.12 .. hell yea _/-\o_
Maar terug in de tijd werkt eigenlijk alleen met de spells en abilities van toen. Maar goed doe me dan een warlock rond 1.6-1.7 met de 100% soullink, unkillable :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Grappig om te zien dat er alleen al in dit topic toch nog redelijk wat Warlock <3 is, terwijl het een underplayed class zou zijn [van de logs bekeken]

Pagina: 1 ... 46 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.