Zo ondertussen anderhalf maandje verder en ik vermaak me prima met Legion!
Ik ben compleet opnieuw begonnen op Ragnaros, in eerste instantie maar fresh op een Goblin shaman begonnen. Maar na 30 levels vond ik het wel welletjes na dit al tig keer gedaan te hebben in het verleden, mijn 100 boost maar gebruikt voor een Priest.
Die is ondertussen alweer 110 en Item lvl 856 met de juiste hoeveelheid haste en crit voor Disc. Direct een hoge learncurve maar oooh wat is het een geweldige spec. In het begin wel tig keer gefaald en wat een noob voelde ik me.
Maar nu na veel lezen en uitproberen van verschillende talents wat een fun! Probleem is alleen wel ik zit een beetje vast. Gelukkig komt Karazhan om de hoek kijken komende week. Al die Mythics + komen me ondertussen we de strot uit.
Ook een leuke alt DK op 110 met blood spec. Wel leuk om zowel een healer als tank te hebben verschillende views.
Wel jammer dat community erg rot is en blijft. Soms heb je best leuke groepjes maar die kom je minder tegen dan de rotte appels. Interrupts / cc of gewoon common sense is moeilijk te vinden bij sommige spelers.
Oooooh btw nog geen legendary hier. Jammer maar helaas het komt ooit wel een keer.