Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Krullebol.nl schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:16:
Zo kreeg men vroeger loot:

DKP

Was gebaseerd op kills, aanwezigheid en what-not...
wel interessant leesvoer uit de "vanilla" tijd (en iets later ;))
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH DKP!!!!!!! THE HORROR!!!!!!!111!!!!1!!! ONE!!!!!!

*gaat in een hoekje in foetus houding liggen te huilen*

Ugh DKP. altijd al verschikkelijk gevonden. Krijg er nachtmerries van.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
En tijden bij het overleden lijk blijven staan voordat de loot eens verdeeld was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Lanithro schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:26:
[...]

AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH DKP!!!!!!! THE HORROR!!!!!!!111!!!!1!!! ONE!!!!!!

*gaat in een hoekje in foetus houding liggen te huilen*

Ugh DKP. altijd al verschikkelijk gevonden. Krijg er nachtmerries van.
Ik moet zeggen dat het DKP systeem voor ons in wotlk best goed werkte.
Addon hield bij wie aanwezig was in de raid, en je kreeg timed DKP toegeschreven.
Verder per kill waar je aanwezig was een DKP reward. En op tijd aanwezig zijn (dus op afgesproken invite tijd) leverde bonus DKP op, en te laat zijn en niet op tijd laten weten (chat, FB, sms) was minpunten.
Geen buffed food of flasks bij hebben was ook minpunten (hardcore progress guild).

Het zorgde ervoor dat als de invites begonnen vrijwel iedereen netjes online was en klaar stond.
En door de timed rewards kregen mensen die er dus altijd waren meer DKP om te bieden.

Enige minpunt dat wij ervaren was het hoarden van DKP. Dat gingen wij deels tegen door mensen een max bod te geven op basis van hun totale DKP als ze er veel gehoard hadden.

EPGP heeft dat probleem deels aangepakt door gear en gekregen rewards etc mee te nemen.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Darkfreak schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:30:
[...]

Ik moet zeggen dat het DKP systeem voor ons in wotlk best goed werkte.
Addon hield bij wie aanwezig was in de raid, en je kreeg timed DKP toegeschreven.
Verder per kill waar je aanwezig was een DKP reward. En op tijd aanwezig zijn (dus op afgesproken invite tijd) leverde bonus DKP op, en te laat zijn en niet op tijd laten weten (chat, FB, sms) was minpunten.
Geen buffed food of flasks bij hebben was ook minpunten (hardcore progress guild).

Het zorgde ervoor dat als de invites begonnen vrijwel iedereen netjes online was en klaar stond.
En door de timed rewards kregen mensen die er dus altijd waren meer DKP om te bieden.

Enige minpunt dat wij ervaren was het hoarden van DKP. Dat gingen wij deels tegen door mensen een max bod te geven op basis van hun totale DKP als ze er veel gehoard hadden.

EPGP heeft dat probleem deels aangepakt door gear en gekregen rewards etc mee te nemen.
Ik had altijd het probleem dat ik vaak maar twee keer per week kon raiden ipv 5 dagen. Hierdoor bouwde ik niet veel DKP op als ik al mee mocht. Hierdoor kon ik nooit gearen voor Serpentshrine Cavern en werd er gezegd. Ga eerst maar een gearen en dan zien we wel verder. Ben ik gegeared doen ze die raids niet meer.

Ugh DKP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Lanithro schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:35:
[...]

Ik had altijd het probleem dat ik vaak maar twee keer per week kon raiden ipv 5 dagen. Hierdoor bouwde ik niet veel DKP op als ik al mee mocht. Hierdoor kon ik nooit gearen voor Serpentshrine Cavern en werd er gezegd. Ga eerst maar een gearen en dan zien we wel verder. Ben ik gegeared doen ze die raids niet meer.

Ugh DKP.
Dat losten wij op door 'alt/gear runs' te doen 1 a 2x wekelijks.
Daar gingen de overgeared mensen op hun mains mee, of op hun alts, maar ging loot prio naar de mains en low geared ppl. Dat vond iedereen prima zo. En zo konden de 'niet hardcore raiders' die wel in onze guild zaten progress maken op hun tempo.
Meestal gooiden we er dan wat achievments ertussendoor.

EDIT:
Dit was dus wel in WotLK.
Dus snelle Naxx, ulduar, ToC runs die makkelijk te clearen waren door de overgeared mensen.

[ Voor 7% gewijzigd door Darkfreak op 21-10-2016 13:38 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mpt schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:26:
[...]

Volgens mij had je hem verkeerd gelezen, het ging om Draenor rep ivm flying daar.

Persoonlijk denk ik dat de tijd die je daar in moet steken beter kan gebruiken om je alts te power levellen dmv pots/flasks oid als nu nog rep grinden etc...
Ha inderdaad! Door het 110 in het bericht dacht ik automatisch aan Legion Pathfinder. Zo zie je maar; Geen bericht posten voor je koffie gedronken hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Potverdorie wat heb ik een zin om te spelen zeg! is het al tijd om naar huis te gaan?! daaaamn

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:38:
[...]

Wij hebben een aantal mensen in de raid zonder legendary. Deze draaien gewoon mee, ook in de top. Ik heb als healer diezelfde legendary die jij hebt. Door de extra damage absorb heb ik ervoor gekozen om met balance affinity ipv guardian affinity te spelen. Heerlijk die extra range en ik verlies er geen survivability door tov voor mijn legendary. Neemt niet weg dat er betere zijn.

Alleen om daar nu moeilijk over te doen en guild drama voor te hebben? Dan ben je echt wel een huilie hoor. Die zielepoten zouden het geen maand in Molten Core hebben uitgehouden met hoe de loot daar werkte.

Aan de andere kant heb je de idioten die ik vaak zie in de groupfinder waar ze voor alles legendaries en achievements eisen. Ik ben het wel met je eens dat in mythic dungeons tegenwoordig veel meer getrade wordt en dat het beter is. Maar Mythic+ groepen en normal/heroic EN groepen sporen grotendeels niet.

Een legendary is totaal niet nodig en ilevel eisen dat hoger ligt dan de base drop in de raid is schering en inslag.
Zeker kan je raiden zonder legendary. Onze guild heeft een aantal mensen die of geen legendary hebben, of die pvp ring, en daar draait iedereen ook netjes mee. Maar de juiste legendaries maken wel een wereld van verschil. En als je dan 2 van dezelfde class hebt waarvan 1 wel de goede legendary heeft en de ander niet, kan dat betekenen tijdens mythic progress dat mensen gebenched worden door het verschil in dps te groot is geworden. Mythic Ursoc is daar een mooi voorbeeld van aangezien dat een simpele dps race is.
Dat is min of meer de frustratie/klacht die met name veel raiders hebben.

De idioten waar je over spreekt zijn er altijd al geweest en zullen over alles en nog wat zeuren/eisen stellen terwijl ze weinig recht van spreken hebben. In vanilla was het te moeilijk voor ze om epics te krijgen, in TBC waren de attunements te lastig, etc, etc.
pr0mpt schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:00:
[...]

Je moest blij zijn als je in een hele raid 1 item kon krijgen...
Van wat ik me kan herinneren zelfde hoeveelheid loot als raid bazen nu, maar dan 40man...
Good luck!
Good old MC. Bosses dropten 2 (heel soms 3) items. En dat met 40 personen in de raid. En dan moest je ook nog geluk hebben dat er geen item dropte dat je factie niet kon gebruiken (shaman set voor alliance, paladin voor horde). Good old times :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

o just een mooie Lights Wrath proc gehad in BRH. Ik denk wat gaat die baas snel neer. En waarom sta ik al top dps. Ik in recount kijken. ja hoor:

Lights Wrath 1x = 19.977.274 dmg *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Dooiedibbes schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:17:
o just een mooie Lights Wrath proc gehad in BRH. Ik denk wat gaat die baas snel neer. En waarom sta ik al top dps. Ik in recount kijken. ja hoor:

Lights Wrath 1x = 19.977.274 dmg *O*
Wat o_O?

damnboi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Noiz schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:03:
[...]
Good old MC. Bosses dropten 2 (heel soms 3) items. En dat met 40 personen in de raid. En dan moest je ook nog geluk hebben dat er geen item dropte dat je factie niet kon gebruiken (shaman set voor alliance, paladin voor horde). Good old times :D
Ik kan mij vergissen hoor, maar was dat niet alleen een probleem tijdens de Burning Crusade pre patch fase?
Ik raidde vroeger aan de horde kant, ik kan mij niet meteen herinneren dat wij paladin items kregen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Kapoen schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:21:
[...]

Ik kan mij vergissen hoor, maar was dat niet alleen een probleem tijdens de Burning Crusade pre patch fase?
Ik raidde vroeger aan de horde kant, ik kan mij niet meteen herinneren dat wij paladin items kregen.
Poeh, dat zou ik zo even niet durven te zeggen. Ik meende mij te herinneren dat we wel eens Elements items hebben gekregen (ver voor pre-patch). Maar kan net zo goed zijn wat jij zegt. Is ook inmiddels iets van 11 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 17:55
Noiz schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:23:
[...]

Poeh, dat zou ik zo even niet durven te zeggen. Ik meende mij te herinneren dat we wel eens Elements items hebben gekregen (ver voor pre-patch). Maar kan net zo goed zijn wat jij zegt. Is ook inmiddels iets van 11 jaar geleden.
Dit was nog helemaal in het begin, dit is ook wel gefixed, maar was nog zeker voor TBC.

En ehh

WTF @ die crit

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Noiz schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:23:
[...]

De dungeon set items (ubrs, lbrs,...) dropten wel voor beide kanten afaik. Wij hadden een Tauren warrior met paladin schouders in onze eerste Molten Core runs, zoiets valt op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Oeh en vergeet niet de Fire Resistance Gear die je moest hebben in MC... Zo kon het zijn dat je in lvl 50 gear een boss ging doen omdat die toevallig veel Fire resistance had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Lanithro schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:49:
Oeh en vergeet niet de Fire Resistance Gear die je moest hebben in MC... Zo kon het zijn dat je in lvl 50 gear een boss ging doen omdat die toevallig veel Fire resistance had.
Inderdaad, met blauwe gear endgame content doen.. (Overigens fire damage toch??:)
Nature was weer voor AQ geloof ik toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Krullebol.nl schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:43:
[...]

Inderdaad, met blauwe gear endgame content doen.. (Overigens fire damage toch??:)
Resistance.
Je moest defensive stats hebben tegen de bazen.

Vergeet ook niet dat je per type wapen je hit stats moest levellen EN unarmed!... daarom dat disarm zo'n bitch was voor melee als ze dit niet gelevelled hadden :P 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
Damn you *shakes fist* Hoe lang duurde het bij jou?

[ Voor 5% gewijzigd door PickleRick op 21-10-2016 15:52 ]

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Krullebol.nl schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:43:
[...]

Iedereen had Blauwe gear toen ze begonnen met Raiden. Epic waren alleen voor de mensen weg gelegd die endgame content raiden of ernstig veel PVP deden. Mensen die naast je stoppen om je de inspecten omdat je de Unstoppable Force had weten te behalen. Of de bosses in ZG... Och de goede oude tijd.
Dungeon Sets, Tier 0,5 Epic quests voor je Epic headitem (mages met de Pinguin Poly), Attunements voor Dungeons, Epic Mounts van 790 Gold en een rib uit je lijf.
Sigh... The good old days...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Ik heb op mijn lock nog de 3 items welke ik nodig had voor het behalen van mijn demon horse...
Op een of andere manier krijg ik mezelf er niet toe deze weg te doen, ookal weet ik dat ze nooit meer nodig zullen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:44
Zo weekend... tijd voor het respeccen van mijn rogue Outlaw--->Sub klaar met de RNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Jeroenvdk schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:21:
Zo weekend... tijd voor het respeccen van mijn rogue Outlaw--->Sub klaar met de RNG
Vanwaar de keuze Sub ivp Ass? just curious :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Jezus... ben na heeel wat farmen biiijnaaaa level 50 PVP... en dan te bedenken dat ik nog een keer deze hell door moet om mijn PVP artifact skin te krijgen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ykathmann schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:51:
[...]

Damn you *shakes fist* Hoe lang duurde het bij jou?
Hele questline bij elkaar toch wel van een dinsdag tm zondag bezig geweest. Fishing was een hel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
Kaap schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:27:
[...]

Hele questline bij elkaar toch wel van een dinsdag tm zondag bezig geweest. Fishing was een hel...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Tx5IBQ4.jpg

Eindelijk gelukt, uiteindelijk ongeveer 1600 casts voor nodig gehad om die verdomde shard te vangen. Nu nog zaak om er een mooie transmog bij te fixen, want dit lijkt natuurlijk nergens op :+

[ Voor 2% gewijzigd door PickleRick op 21-10-2016 17:43 . Reden: Plaatje werkte niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ykathmann schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:39:
[...]

[afbeelding]

Eindelijk gelukt, uiteindelijk ongeveer 1600 casts voor nodig gehad om die verdomde shard te vangen. Nu nog zaak om er een mooie transmog bij te fixen, want dit lijkt natuurlijk nergens op :+
Haha, gefeliciteerd man. Het is je gegund.

Ik had hem gelukkig al na ~800 casts. Vervolgens gaan questen met de Ashbringer maar binnen no-time weer geswitched naar prot. Kon echt niet meer tegen dat 1-2 mobs tegelijk killen. Gewoon rambo modus op je mount 5-10 mobs pullen, neer aoe-en en aan het eind nog full hp zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een trial code voor me? (ga er even vanuit dat dit bestaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 00:45:
heeft iemand een trial code voor me? (ga er even vanuit dat dit bestaat)
je kan een battle.net account aanmaken, en dan kan je gewoon kiezen voor een testversie. (tot lvl 20 ofzo)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

demonic schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 00:48:
[...]

je kan een battle.net account aanmaken, en dan kan je gewoon kiezen voor een testversie. (tot lvl 20 ofzo)
die heb ik al... ok dus gewoon installeren en dan volgt het zich vanzelf neem ik aan :P
thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
marijnvtg schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:26:
[...]

Vanwaar de keuze Sub ivp Ass? just curious :P
Ben altijd sub geweest oud vertrouwd zeggen ze wel eens haha. Ook pulled het atm de meeste dps watoverigens niet altijd iets wil zeggen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Ik ben nooit zo snel op een expansion uitgekeken. Ik vind alles gewoon oud worden, een 11 jaar oude engine en gerecyclede items en verhaallijn. Ik vind het hele gebeuren zo lineair geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ben nu lvl 12 ofzo is er iemand die me even snel naar lvl 20 kan tillen? heb dat nodig voor hearthstone (krijg ik een nieuwe skin voor hero) bedelen om keys gebeurd niet op dit forum

mijn battletag is Ellendras#2772

[ Voor 26% gewijzigd door Gropah op 23-10-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:25

Dazzler2120

FP ProMod
Even een vraag, ik wil Jandvik's jarl questline starten, maar ik kan de starting NPC niet vinden. De plek waar die 'zou' moeten zijn, is ze niet. Iemand een idee wat ik vergeet? Progress is 8/11 voor de rest, ben 8k reverred

Laat maar! Ondertussen al gevonden :)
spoiler:
was bij de verkeerde ingang aan het kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door Dazzler2120 op 22-10-2016 23:08 ]

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand die me even snel op weg kan helpen? 8 lvls duurt zo lang alleen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 00:33:
niemand die me even snel op weg kan helpen? 8 lvls duurt zo lang alleen :(
De weg van 1 naar 20 is eerlijk gezegd echt zo klaar... Kost een paar uurtjes en tops een halve dag... En daarbij komt: hoe wil je dat je geboost wordt? Als je instance gaat doen middels de looking for dungeon tool word je ook soort van geboost. Even doorzetten en je bent zo level 20.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Snel vraagje, ik heb van de week BRH gedaan op mythic en ben nu dus locked.

Kom ik er alleen zojuist achter dat ik voor BRH een mythic +2 key in me bag heb. Kan ik hier nu nog iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt wow vast of ligt dat aan mijn verbinding ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dooiedibbes schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:12:
Snel vraagje, ik heb van de week BRH gedaan op mythic en ben nu dus locked.

Kom ik er alleen zojuist achter dat ik voor BRH een mythic +2 key in me bag heb. Kan ik hier nu nog iets mee?
Ja hoor kun je gewoon doen, Mythic+ dungeons staan los van de normale Mythic dungeons.
Je doet deze namelijk tegen een timer net zoals de oude challenge dungeons.
Je zou zelfs de Mythics kunnen doen waar je locked / saved bent, maar dan krijg je gewoon geen loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:30:
[...]

Ja hoor kun je gewoon doen, Mythic+ dungeons staan los van de normale Mythic dungeons.
Je doet deze namelijk tegen een timer net zoals de oude challenge dungeons.
Je zou zelfs de Mythics kunnen doen waar je locked / saved bent, maar dan krijg je gewoon geen loot.
Thanks voor het antwoord. Betekend dit ook dat wanneer ik locked ben voor een bepaalde instance en er daar een WQ is, ik deze wel gewoon kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 12:06
Dooiedibbes schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:30:
[...]

Thanks voor het antwoord. Betekend dit ook dat wanneer ik locked ben voor een bepaalde instance en er daar een WQ is, ik deze wel gewoon kan halen?
WQ kun je niet doen in mythic+ je kan echter nog wel steeds de normal mythic doen (zonder loot te krijgen) om de wq te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Dooiedibbes schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:30:
[...]
Tenzij een specifieke mythic dungeon nodig is, gewoon via LFR een heroic puggen. Werkt prima en krijg je nog loot ook. Vaak moet je alleen 2 bosses oid killen en maakt difficulty niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 09:41:
Volledig nieuw in het spel en meteen zeuren om boosts...
Soms up the community these days 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 17:52:
[...]

Sums up the community these days 8)7
Ik had er dus ook geen zin in. Hij wil graag een skin voor Hearthstone maar wil er het liefst zo min mogelijk voor doen. Komt daarom op dit forum vragen om een boost en vraagt/bedelt tussen neus en lippen door ook nog even om een code. Sorry hoor, maar dat is imo dus niet de manier. Deed me beetje denken aan de mensen die LFR joinen en vervolgens afk gaan om later de boss te looten.

Ik ben echt de beroerdste niet. Had er iets gestaan als: "Ik kom eerlijk gezegd nooit op dit forum en heb eigenlijk niets met WoW, maar zou iemand mij misschien een boost tot level 20 willen geven? Ik speel namelijk Hearthstone en voor het unlocken van een extra hero skin heb ik een WoW character op level 20 nodig. Ik begrijp dat jullie wel wat beters te doen hebben dan iemand te helpen die eigenlijk niet serieus in het spel geïnteresseerd is, maar ik zou het heel erg waarderen." dan had ik best willen helpen, maar in dit geval /pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:43
Zo ondertussen anderhalf maandje verder en ik vermaak me prima met Legion!
Ik ben compleet opnieuw begonnen op Ragnaros, in eerste instantie maar fresh op een Goblin shaman begonnen. Maar na 30 levels vond ik het wel welletjes na dit al tig keer gedaan te hebben in het verleden, mijn 100 boost maar gebruikt voor een Priest.

Die is ondertussen alweer 110 en Item lvl 856 met de juiste hoeveelheid haste en crit voor Disc. Direct een hoge learncurve maar oooh wat is het een geweldige spec. In het begin wel tig keer gefaald en wat een noob voelde ik me. :o

Maar nu na veel lezen en uitproberen van verschillende talents wat een fun! Probleem is alleen wel ik zit een beetje vast. Gelukkig komt Karazhan om de hoek kijken komende week. Al die Mythics + komen me ondertussen we de strot uit. ;)

Ook een leuke alt DK op 110 met blood spec. Wel leuk om zowel een healer als tank te hebben verschillende views.

Wel jammer dat community erg rot is en blijft. Soms heb je best leuke groepjes maar die kom je minder tegen dan de rotte appels. Interrupts / cc of gewoon common sense is moeilijk te vinden bij sommige spelers.

Oooooh btw nog geen legendary hier. Jammer maar helaas het komt ooit wel een keer.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Helaas de laatste paar dagen geen fun, veel lag op de servers.
Tegen beter in toch raid opgestart. 8 mensen disconnecten, dus waren al weer een half uur kwijt voordat we konden beginnen. 2 bazen naar. Daarna even 2 min break voor dragons, wordt iedereen van de server geknikkerd en komen er niet meer in. Raid dus maar gecanceld.

Ondertussen wel mage nog op lvl 94 gekregen, dus bijna weer gereed voor legion.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Hop hop hop!

Gister vervolg EN Heroic gedaan, tot Xavius gekomen.
Xavius hadden we enkele goede tries op, maar helaas de tijd niet om het af te sluiten.

Als de verbetering er zo in blijft, dan is Xavius volgende week neer :D

https://www.warcraftlogs.com/reports/F7PCKQwjzyG4hv1X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ik ga langzaam vooruit. Intussen level 103 aangetikt op mijn DH.
Begin ook wat meer feeling te krijgen met hoe deze class te spelen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:20:
Ik ga langzaam vooruit. Intussen level 103 aangetikt op mijn DH.
Begin ook wat meer feeling te krijgen met hoe deze class te spelen.
Ervaar je het als ene leuke clasS? :)

Ik moet zeggen dat m'n eerste kennismaking met de DH uitermate keurig is verlopen. :) Voelde leuk om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
RustStorm schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:26:
[...]

Ervaar je het als ene leuke clasS? :)

Ik moet zeggen dat m'n eerste kennismaking met de DH uitermate keurig is verlopen. :) Voelde leuk om te spelen!
Vind het wel leuk spelen (en ook de dubbel jump voelt wel lekker aan, mis dit nu op andere chars).

Moet nog wat zoeken naar goede survivability, deze komt op het moment vooral van Demonis Appetite.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogguh..

Zo vrijdag hele raid normal gedaan en eerste 4 bosses op hc. Gisteren die spin en dat gemuteerde paard ook neergeslagen en nu zitten wij op 6/7 HC :)

Die laatste boss misschien morgen,ook down en anders volgende week. Daarna moet ik even kijken wat ik ga doen. Wellicht nog een paar keer hc/normal voor gear, maar mhytics ga ik met deze groep en dit character echt niet doen. Die hele raid is zo anti langzame melee characters (lees slak :P DK) echt veel frustratie constant met dat lopen hierheen en dan weer terug etc. Heb ongeveer de snelheid van een slak en als je dan eindelijk je boost up hebt kan je weer gaan lopen :P

Als tank heb ik hier minder last van omdat je dan gewoon je positie zelf kan bepalen, maar als dps moet je wel bewegen. Daarna maar vol voor die mhytic+ dungeons gaan en het nieuwe karazhan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:54
Man o man o man die lag is op dit moment niet te harden. Inloggen duurt minuten en in world areas en dungeons major lagspikes van soms wel minuten! Blizzard doet voorlopig nog alsof de neus bloed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Lord_Dain schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:02:
Man o man o man die lag is op dit moment niet te harden. Inloggen duurt minuten en in world areas en dungeons major lagspikes van soms wel minuten! Blizzard doet voorlopig nog alsof de neus bloed!
Staat anders gewoon op twitter dat ze op de hoogte zijn en bezig zijn uit te zoeken waar dit aan ligt :p
Check @BlizzardCSEU_EN

Snap dat het frustreren is, maar jammer genoeg zijn het vaker ook zaken waat Blizzard zelf weinig invloed op heeft, vooral gezien de DDoS aanvallen de laatste tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Dain schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:02:
Op welke realm(s) tho? Grote kans dat de servers in background aant updaten zijn voor 7.1. Tegenvoordig doet blizzard dit zoveel mogelijk zonder hele maintenance vooruit te trekken en woensdags gewoon de schakkelaar om te zetten zodat wij bij de content kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Zo weer druk bezig geweest, nog 3 toons tot 110 te gaan.
Warrior 109.4; Priest 104; Mage 107.5

Blij verrast met de Monk, zeker WW is erg fun 2 play, bijna spijt dat niet eerder heb geleveld.

Qua artifact staat in mijn opinie de Assassination rogue ver bovenaan qua uniek/anders zijn.
erzijn ook nog paar andere, maar gros is helaas kopie van andere artifacts.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
detheavn schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:08:
[...]
Snap dat het frustreren is, maar jammer genoeg zijn het vaker ook zaken waat Blizzard zelf weinig invloed op heeft, vooral gezien de DDoS aanvallen de laatste tijd :(
Persoonlijk twijfel ik of ddos is, of dat hun zogenoemde "niet alleen op de wereld feature" is
Waarom ik dit denk, ik zit semi express op medium pop server geen que/ weinig lag.
nu sinds legion is lag zeer random, laatst op compleet onspeelbare azsuna geweest, met wat moeite op andere instance gehopt, weg lag.
volgens mij is dit systeem de grote boosdoener, en schuiven ze onder de noemer van ddos.
wat in way ook is om systeem gewoon domweg te veel mensen op 1 instance server heeft zitten en niet makkelijk/goed kan opschalen of mensen naar andere instance server kan loodsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:28:
[...]

Persoonlijk twijfel ik of ddos is, of dat hun zogenoemde "niet alleen op de wereld feature" is
Waarom ik dit denk, ik zit semi express op medium pop server geen que/ weinig lag.
nu sinds legion is lag zeer random, laatst op compleet onspeelbare azsuna geweest, met wat moeite op andere instance gehopt, weg lag.
volgens mij is dit systeem de grote boosdoener, en schuiven ze onder de noemer van ddos.
wat in way ook is om systeem gewoon domweg te veel mensen op 1 instance server heeft zitten en niet makkelijk/goed kan opschalen of mensen naar andere instance server kan loodsen.
Ik denk dat je het probleem wel redelijk omschrijft. Waar jaren geleden iedereen verspreid zat over 80-90 realms, zit nu iedereen op een paar realms. Het aantal spelers wat momenteel op realms als silvermoon, draenor zit is gigantisch en toch vinden mensen het vreemd dat ze lange queues hebben en veel lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Inmiddels aangekomen op het punt dat ik mijn upgrades nog maar haal uit EN normal, maar voornamelijk heroic of mythic+ boven 4. Het probleem is dat er niet vaak guildruns plaatsvinden als ik online ben. En de PUG-finder alleen maar mensen met 860+ zoekt... :(

Nog een puntje is dat onze guild opeens heeft besloten op woesndag en donderdag te gaan raiden en niet meer op zondag. Donderdag gaat hem voor mij niet worden ivm werk en sociale puntjes die altijd op donderdag zijn :). Zonde!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:31:
[...]

Ik denk dat je het probleem wel redelijk omschrijft. Waar jaren geleden iedereen verspreid zat over 80-90 realms, zit nu iedereen op een paar realms. Het aantal spelers wat momenteel op realms als silvermoon, draenor zit is gigantisch en toch vinden mensen het vreemd dat ze lange queues hebben en veel lag.
Het is weken gewoon goed gegaan bij ons op Magtheridon. Die lag dit weekend komt niet door de populatie lijkt me, want het lijkt me sterk dat er opeens heel veel spelers precies dit weekend bij zijn gekomen. Er is wel wat meer mis vrees ik, raid vanavond zie ik niet gebeuren met deze lag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:32:
Inmiddels aangekomen op het punt dat ik mijn upgrades nog maar haal uit EN normal, maar voornamelijk heroic of mythic+ boven 4. Het probleem is dat er niet vaak guildruns plaatsvinden als ik online ben. En de PUG-finder alleen maar mensen met 860+ zoekt... :(

Nog een puntje is dat onze guild opeens heeft besloten op woesndag en donderdag te gaan raiden en niet meer op zondag. Donderdag gaat hem voor mij niet worden ivm werk en sociale puntjes die altijd op donderdag zijn :). Zonde!
speel je ally of horde?

Als je ally bent kan je mij wel toevoegen als je wilt AlbertoNLD#2137

Er is wel plaats voor dps en als je andere rol speelt dan kunnen we altijd wat switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:46:
[...]

speel je ally of horde?

Als je ally bent kan je mij wel toevoegen als je wilt AlbertoNLD#2137

Er is wel plaats voor dps en als je andere rol speelt dan kunnen we altijd wat switchen.
Speel horde mage :). Thanks voor het aanbod though! ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Het probleem is ook dat zo random is.
maar je merkt gewoon in een dungeons (zeker rond primetime) als het die dag een WQ is de lag gewoon hoger dan normaal.
maar to be honest dit was ook een probleem in WoD, dat op sommige tijden de lag in raids gewoon bagger is
alleen zie je nu dit effect ook in open world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:54
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:09:
[...]

Op welke realm(s) tho? Grote kans dat de servers in background aant updaten zijn voor 7.1. Tegenvoordig doet blizzard dit zoveel mogelijk zonder hele maintenance vooruit te trekken en woensdags gewoon de schakkelaar om te zetten zodat wij bij de content kunnen.
Ik zit op een uitgestorven realm, in de realm lijst staat tegenwoordig 'for new players' (WTF, toen ik jaren geleden joinde was het een medium/full realm, maar goed) dus die drukte zou mee moeten vallen. De problemen zijn al sinds zaterdag t/m heden. Nu zit ik ff online en lijkt het (even) goed te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Dain schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:21:
[...]

Ik zit op een uitgestorven realm, in de realm lijst staat tegenwoordig 'for new players' (WTF, toen ik jaren geleden joinde was het een medium/full realm, maar goed) dus die drukte zou mee moeten vallen. De problemen zijn al sinds zaterdag t/m heden. Nu zit ik ff online en lijkt het (even) goed te gaan...
Terwijl ik op Silvermoon zit, wat één van de drukkere realms is, en ik al minimaal een week totaal geen lagg heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Is het nog de moeite om te starten met een lvl 100 mage nu? Of loop ik dan te ver achter? Tevens ook op zoek naar een gezellige guild op Defias Brotherhood.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuurvoske schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:48:
Is het nog de moeite om te starten met een lvl 100 mage nu? Of loop ik dan te ver achter? Tevens ook op zoek naar een gezellige guild op Defias Brotherhood.
Valt wel mee. artifact catchup is redelijk goed. Natuurlijk, je loopt altijd wat achter, maar goed, tis niet dat het allemaal hopeloos is.

Zo ben ik met Legion Frost DK gerolled, als er iets ruk en non-viable is... Daarna Ret Pala. Doet prima damage, maar het is allemaal niet bijzonder. Ik heb even gespeeld met Shaman, maar die class lore/order hall staan me zo tegen. Ik overweeg nu om of mijn Mage te levelen of terug naar mijn Warrior te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:55:
[...]

Valt wel mee. artifact catchup is redelijk goed. Natuurlijk, je loopt altijd wat achter, maar goed, tis niet dat het allemaal hopeloos is.

Zo ben ik met Legion Frost DK gerolled, als er iets ruk en non-viable is... Daarna Ret Pala. Doet prima damage, maar het is allemaal niet bijzonder. Ik heb even gespeeld met Shaman, maar die class lore/order hall staan me zo tegen. Ik overweeg nu om of mijn Mage te levelen of terug naar mijn Warrior te gaan.
Ik schrok ook even toen ik de Shaman class hall zag (opzettelijk géén beta informatie gelezen). Mijn paladin kreeg een mooie wijnkelder, mijn hunter een rustieke berghut en zelfs het riool waarin mijn rogue verblijft is minder klammig dan die halve grot van de shamans 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:04:
[...]

Ik schrok ook even toen ik de Shaman class hall zag (opzettelijk géén beta informatie gelezen). Mijn paladin kreeg een mooie wijnkelder, mijn hunter een rustieke berghut en zelfs het riool waarin mijn rogue verblijft is minder klammig dan die halve grot van de shamans 8)7
Ja precies, echt zo van nou, hier hebben we een grotje bij de zee, veel plezier :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Kaap schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:22:
[...]
Ja precies, echt zo van nou, hier hebben we een grotje bij de zee, veel plezier :o
Toch overduidelijk dat het de berg is bij de maelstorm is !?
Ik vindt de classhall van de Death Knight het coolst (zal door raiding in WoTLK komen)
Monk is heel veel Panda geörienteerd, maar de WW is zo fijn playstyle <3, zeker de moeite waard om te proberen voor 1 level als dan nog niet aan verkocht ben zal ook niet gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
volgens mij kun je de rogue class hall zowiezo in met elke class, mits je in de Dalaran bent die boven Karazhan hangt,

De Shaman Order hall is ok naar mijn mening, de elemental artifact quest is om van te huilen

Verder hebben de Monk's nog de beste Class Hall / Schildpad :P

[ Voor 20% gewijzigd door Metallize op 24-10-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Metallize schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:47:
volgens mij kun je de rogue class hall zowiezo in met elke class, mits je in de Dalaran bent die boven Karazhan hangt,

De Shaman Order hall is ok naar mijn mening, de elemental artifact quest is om van te huilen

Verder hebben de Monk's nog de beste Class Hall / Schildpad :P
Iedereen kan in de Underbelly inderdaad. Maar alleen rogues kunnen in de class hall (instanced stukje). De class hall heeft wel een paar extra kamers dan de Underbelly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teunis schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:46:
[...]

Toch overduidelijk dat het de berg is bij de maelstorm is !?
Ik vindt de classhall van de Death Knight het coolst (zal door raiding in WoTLK komen)
Monk is heel veel Panda geörienteerd, maar de WW is zo fijn playstyle <3, zeker de moeite waard om te proberen voor 1 level als dan nog niet aan verkocht ben zal ook niet gaan worden.
Die van DK vind ik irritant omdat het 2 verdiepingen is ;) Niet dat ik er nog vaak kom, Frost DK is kansloos. Misschien volgende expansion weer eens kijken of Blizzard het in orde kan maken.
Metallize schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:47:
de elemental artifact quest is om van te huilen
Die van Resto was in Vashnir in Cata |:(

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-10-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens dat artifact reseach op een alt gaat echt stuk sneller dan op je eerste toon. Heb met mijn warrior vandaag ook lvl 10 en deze is zeker dag of 10 later of meer naar 110 gebracht dan mijn DK.

Hoe dit is als je er nog meer hebt weet ik niet, maar het is even iets om rekening mee te houden. Verder kan je straks met die blood of sagaras vendor resources kopen dus dan is het helemaal makkelijk om dat onderzoek gewoon constant aan te laten staan en tzt dan dat character te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik zit nu even te denken wat ik de tofste class hall vind. Ik denk toch Druid, die is echt zo supermooi.

Paladin is ook erg cool en op een toffe plek.
Priest vind ik vrij random qua plek en n beetje meh.
Hunter is ook tof, mooie berghut idd
Rogue is compleet in stijl zo in de sewers
Warlock vind ik eigenlijk niks, zelfde met Demon hunter. Beetje uitgekeken op al dat fel green denk ik
Mage is wel okee

Nee, Druid vind ik toch het tofste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind zelf de slechtste die van de Warrior.

Class Order Hall is een locatie waar jouw class bijeenkomt, grote bekende namen rondlopen, we gaan als 1 de strijd aan.

Die van de Warrior: je bent dood en gaat naar de hemel als held van Odyn. Geen Saurfang of andere bekende characters, niets. En wat dan nog krommer is, is dat waar jij toch al held van Odyn was, je nogmaals in de dungeon jezelf moet bewijzen. En in patch 7.1 nog een keer aan de bak kan. Er klopt helemaal niets van die class hall.

Maar goed, dat Blizzard schijt heeft aan Warriors was al duidelijk toen Warriors niet Varian's sword(s) kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
icemotion schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:12:
Ik zit nu even te denken wat ik de tofste class hall vind. Ik denk toch Druid, die is echt zo supermooi.

Paladin is ook erg cool en op een toffe plek.
Priest vind ik vrij random qua plek en n beetje meh.
Hunter is ook tof, mooie berghut idd
Rogue is compleet in stijl zo in de sewers
Warlock vind ik eigenlijk niks, zelfde met Demon hunter. Beetje uitgekeken op al dat fel green denk ik
Mage is wel okee

Nee, Druid vind ik toch het tofste.
inderdaad, ik ben blij dat ik toen in 2005 een druid als main nam, een all in one class, toen ik de Emerald Dreamway instapte de eerste keer , zei ik tegen mijzelf " sow dat heeft ook een dikke 10 jaar geduurd voordat ik de Emerald Dream EINDELIJK " inkon 8)

Maargoed ik ben iig bijna exalted met Suramar , maar om die hele zooi op mn alts te gaan doen ?? nee

[ Voor 5% gewijzigd door Metallize op 24-10-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit dus ook in dubio.

Heb nu zonder meer al mijn energie en AP in mijn priest gestoken. Geen andere toon is 110. Heb er meerdere op 103. Nu kom ik er ook achter dat een disc priest zich in een te niche vlak bevind waar je zonder guild niet echt makkelijk de eind content mee zult zien.

Omdat ik niet de tijd heb om meerdere toons mijn liefde te geven zit ik te denken aan een reroll. Wil blijven healen en twijfel tussen resto shammy en druid.

Hetgeen me tegen houd is de AP grind. Alle tijd die ik er in me priest in heb gestoken heeft me nu tot rank 25 gebracht (9 in shadow). Het duurt voor mijn gevoel dus echt eeuwen wil ik dit niveau bereiken op een nieuwe toon. En vraag me daarom af of dit het waard is.

Hebben jullie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Kaap schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:21:
Maar goed, dat Blizzard schijt heeft aan Warriors was al duidelijk toen Warriors niet Varian's sword(s) kreeg.
Waarom zouden we als warrior recht hebben op Shalamayne?

Ik denk eerder dat Blizzard plannen heeft met Shalamayne en het zwaard daarom nu dan ook in handen van Anduin laat. Misschien een aanwijzing is dat Anduid uiteindelijk toch nog een paladin zou kunnen worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:32:
Ik zit dus ook in dubio.

Heb nu zonder meer al mijn energie en AP in mijn priest gestoken. Geen andere toon is 110. Heb er meerdere op 103. Nu kom ik er ook achter dat een disc priest zich in een te niche vlak bevind waar je zonder guild niet echt makkelijk de eind content mee zult zien.

Omdat ik niet de tijd heb om meerdere toons mijn liefde te geven zit ik te denken aan een reroll. Wil blijven healen en twijfel tussen resto shammy en druid.

Hetgeen me tegen houd is de AP grind. Alle tijd die ik er in me priest in heb gestoken heeft me nu tot rank 25 gebracht (9 in shadow). Het duurt voor mijn gevoel dus echt eeuwen wil ik dit niveau bereiken op een nieuwe toon. En vraag me daarom af of dit het waard is.

Hebben jullie tips?
Door de catch up mechanic in artifact knowledge is dat allemaal nog wel te overzien. Tuurlijk zul je weer even bezig zijn het artifact level op te bouwen, maar het zal een stuk sneller zijn dan je denkt. Bij mij in de guild zijn er meerdere mensen overgestapt op een ander character en die zijn allemaal wel weer bij. Als je niet tevreden met jouw priest op het moment, raad ik je gewoon aan over te stappen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
Iemand tips om gemakkelijk rapid mind potions aan te komen? Op mijn realm zijn deze 20k each...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Ik zit dus ook in dubio.

Hebben jullie tips?
Druid , omdat je altijd snel en makkelijk een goede DPS-er kunt zijn die als je wilt kan stealthen 8)
met shadowmeld heb ik mijzelf al zovaak gered in Suramar :9 shadowmeld -> stealth en weg wezen van die rasistiche Nightbornes

[ Voor 6% gewijzigd door Metallize op 24-10-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:33:
[...]

Waarom zouden we als warrior recht hebben op Shalamayne?

Ik denk eerder dat Blizzard plannen heeft met Shalamayne en het zwaard daarom nu dan ook in handen van Anduin laat. Misschien een aanwijzing is dat Anduid uiteindelijk toch nog een paladin zou kunnen worden :p
Waarom hebben Shamans en Paladins recht op Doomhammer en Ashbringer? Als je dergelijke iconen hun wapens gaat afstaan, doe dat waar mogelijk.

Wat betreft Anduin, never gonna happen. Mietje pur sang >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Thrall kan Doomhammer niet meer gebruiken omdat de Elements niet meer naar hem luisteren. Het is dus tijd voor een nieuwe oppershaman. Gelukkig ben ik dat geworden. \
Thrall is een beetje een trieste bedoeling geworden na Cataclysm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Voor sommige van m'n toons had ik even snel de artifact questline gedaan, wapens gehaald om eea te bekijken. Ik stond er niet bij stil dat je van de andere spec de artifact weapons pas op 102 kan halen. Is het een enorme (dps)loss als je toch op 100.5 wisselt van spec en dan met non-artifact weapons speel (en dus ook bijbehorende spell mis)? Tuurlijk hebben we het maar over een paar uurtjes dat je 102 aantikt, maar wil graag al eerder andere spec proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lanithro schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:52:
Thrall kan Doomhammer niet meer gebruiken omdat de Elements niet meer naar hem luisteren. Het is dus tijd voor een nieuwe oppershaman. Gelukkig ben ik dat geworden. \
Thrall is een beetje een trieste bedoeling geworden na Cataclysm.
Ja, Green Jesus werd beetje boring verhaal. Blij dat hij nu beetje af is. Wel benieuwd welke main characters het komende expansion(s) zullen worden voorzowel Ally als Horde.

Oh enne, beetje tevreden met je vochtige grot als nieuwe oppershaman? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Kaap schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:56:
[...]

Ja, Green Jesus werd beetje boring verhaal. Blij dat hij nu beetje af is. Wel benieuwd welke main characters het komende expansion(s) zullen worden voorzowel Ally als Horde.

Oh enne, beetje tevreden met je vochtige grot als nieuwe oppershaman? :+
Tsja het is niet de mooiste locatie. Ik had misschien een andere locatie gekozen (Throne of Elements)Het is ook niet dat ik constant in die grot zit. Ik vind het wel fijn dat het een redelijk kleine grot is en je dus niet zoals bij de DH naar boven en naar beneden moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Ik zit dus ook in dubio.

Hebben jullie tips?
En waarom niet wat energie steken in je Holy spec? Door de artifact research die je al hebt gedaan, zal je Holy makkelijker op kunnen werken dan een eventuele nieuwe character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Kaap schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:49:
Waarom hebben Shamans en Paladins recht op Doomhammer en Ashbringer? Als je dergelijke iconen hun wapens gaat afstaan, doe dat waar mogelijk.
Ja, precies, daar waar mogelijk, maar Shalamaybe is lang niet zo iconisch als een Ashbringer of een Doomhammer. De enige reden waarom Shalamayne een beetje bekendheid heeft is vanwege Varian/Lo'gosh. Het zwaard staat inmiddels symbool voor alles wat er met Varian gebeurd is. Dat het dan in de familie blijft is misschien een logisch gevolg, aangezien dat een van de weinige fysieke dingen zijn die Anduin van zijn vader heeft.
Wat betreft Anduin, never gonna happen. Mietje pur sang >:)
Denk dat de meningen hier over verdeeld zijn. Anduin mag dan wel een priest zijn, maar hij heeft al een paar expansions laten zien dat hij niet meer dat jongetjes is dat achter Bolvar moest schuilen. Ik zie het nog wel gebeuren dat meneer zijn screentime gaat krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Veel liefde voor Druids hier. :) Ik heb nu ook een 3de artifact (guardian) gepakt op mijn Druid. Heb nu rank 26 Balance, rank 17 Resto, en rank 12 Guardian.

Zo heb ik tot nu toe ook geen behoefte aan een alt te levelen. Mijn DK is 103 en gebruik die meer voor skinning en herbing.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

Warriors zouden normaal gezien dat wapen van Broxigar krijgen (Axe of Cenarius?), maar Blizzard vond een houten wapen niet echt in de warrior lore passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Kaap schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:03:
Nee, een te grote grot is ook niks :+
Nee een kleine ook niet. Wordt zo krap en is niet door heen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Lanithro schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:01:
[...]

Nee een kleine ook niet. Wordt zo krap en is niet door heen te komen.
Och, te groot of te klein. Als die maar vochtig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Ik zit dus ook in dubio.

Hebben jullie tips?
Waarom ga je niet healen als Holy Priest, dat doe ik nu ook. Ben nu op lvl 24 van mijn Weap. Dus nu gebruik ik ook mijn AP in mijn shadow om toch ook als DPS'er te kunnen fungeren. Ik heb de hele questline als shadow moeten doen, kostte zoveel tijd vanwege de lage dps maar nu er meer AP in zit zie ik wel dat een SP erg veel dmg kan doen.

Edit: zie nu net wat thundermo zeg. Idem dito hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik probeer nu al 2 weken om mn shaman om te speccen naar resto, maar krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om een life relic te krijgen, laat staan 2. Mn ilvl is nu 846-850 ofzo, maar m'n wapen maar 839 doordat ik een 793 en een 780 life relic heb... Die 780 relic heb ik zelfs op de AH moeten kopen. 805 kopen kan daar ook wel, alleen kosten die dan meteen weer 17k per stuk.. /rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

toolkist schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:33:
Ik probeer nu al 2 weken om mn shaman om te speccen naar resto, maar krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om een life relic te krijgen, laat staan 2. Mn ilvl is nu 846-850 ofzo, maar m'n wapen maar 839 doordat ik een 793 en een 780 life relic heb... Die 780 relic heb ik zelfs op de AH moeten kopen. 805 kopen kan daar ook wel, alleen kosten die dan meteen weer 17k per stuk.. /rant
Misschien is LFR een optie? Volgens mij droppen daar ook Relics (ilvl 830+).

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
OkkE schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:51:
Misschien is LFR een optie? Volgens mij droppen daar ook Relics (ilvl 830+).
Andere optie is met vrienden/guildies welke ook life relics gebruiken te teamen voor dungeons.
Worldquests zijn nogal RNG of ze voor je poppen, maar zou ze toch goed in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:33:
Relics kunnen inderdaad lastig zijn, maar run wat Mythics (of M+), LFR of normal raids met wat guildies die ook Life relics (en de andere relics die je nodig hebt) kunnen looten en het zal niet lang duren voordat je de relics hebt die je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dennism schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:55:
[...]

Relics kunnen inderdaad lastig zijn, maar run wat Mythics (of M+), LFR of normal raids met wat guildies die ook Life relics (en de andere relics die je nodig hebt) kunnen looten en het zal niet lang duren voordat je de relics hebt die je nodig hebt.
LFR: check
Daily random hc: check
HC/mythics met guildies die em ook kunnen looten runnen: check
Worldboss: check
Bonus coins: check
WQ's: check
Irritant: check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
Gister een +9 HoV gedaan, net 1 minuut van een 2 chest af. Vervolgens een +10 arcway gekregen. Uiteindelijk maar wel gedaan voor 880 loot uit class hall chest. Uiteindelijk wel 1:15uur bezig geweest 3 boss wipes en één trash wipe. Wat was dat terror om op sommige bosses je stacks kwijt te raken, zeker doordat die fights bijna langer duren dan sommige raid bosses :')
Pagina: 1 ... 45 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.