Wie weet komt er iemand met goede feedback, zou niet weten wat er verkeerd is
Ik heb vaak genoeg kritiek gehad op me tanking qua uptimes, heeft me alleen maar beter gemaakt
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wie weet komt er iemand met goede feedback, zou niet weten wat er verkeerd is
Die zijn er zeker, maar of ze daadwerkelijk ook aan headbashen doen, dat weet ik niet.ykathmann schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:59:
Nog medepaladins hier, die ook op het punt staan hun hoofd door het bureau te beuken met betrekking tot de Corrupted Ashbringer hidden artifact skin? Wat is dat vissen frustrerend zeg...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Jij bent er om mij daarvoor te behoedenykathmann schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:59:
Nog medepaladins hier, die ook op het punt staan hun hoofd door het bureau te beuken met betrekking tot de Corrupted Ashbringer hidden artifact skin? Wat is dat vissen frustrerend zeg...
Grappige is dus dat ik een sim er op los had gelaten, die zei dat ik meer haste nodig had...Thasquealer schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:57:
[...]
Klopt, daarom begon ik ook met
[...]
Maar omdat veel guides aangeven wat de beste stat voor je spec is, kan het nooit kwaad om dit zelf te bevestigen met een sim gebaseerd op je eigen character ipv blind op de guide te vertrouwen
pr0mpt - It never hurts to help!
iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive
Velandu schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:36:
Persoonlijk vind ik het jammer dat legendaries zo vaak droppen.
FUMES et CARNES
Vertel dat tegen mijn guildies die er nog steeds geen hebben...Velandu schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:36:
Nee, ik hou het wel bij ''rare oranges'', ze droppen bijna net zo vaak als blues.
Wat is veel, wat is weinig...Iusedto schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:59:
[...]
![]()
![]()
Ik denk dat een heleboel mensen het niet met je eens zijn. En met name dan de mensen die nog niets hebben hehe
Dat vind ik wat overdreven om te zeggen. Wel ben ik het met je eens dat de hele mindset van Blizzard met betrekking tot Legendaries niet past bij mijn idee er van. In Vanilla was het inderdaad echt uniek als iemand zo'n ding had. De filosofie van Blizzard nu is dat de iedereen over een aantal maanden de keuze heeft uit een paar Legendaries. Met dat in gedachten zijn ze denk ik ook nu zo ontzettend sterk gemaakt dat je ze haast wel moet hebben. Dat vind ik niet echt passen bij Legendaries, maar goed, ik vind dat ze items en specs in Legion in zijn geheel veel te veel het zelfde hebben gemaakt...Velandu schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:36:
Persoonlijk vind ik het jammer dat legendaries zo vaak droppen. [...]
Nee, ik hou het wel bij ''rare oranges'', ze droppen bijna net zo vaak als blues.
Grats!Henkje.doc schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:15:
[...] Gisteravond overigens de Pathfinder Part one helemaal voltooid. [...]
[ Voor 20% gewijzigd door OkkE op 20-10-2016 13:21 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Please god no....Henkje.doc schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:15:
[...]
Benieuwd of we in Part Two nog PvP moeten gaan doen
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik ben het allereerst compleet met je eens, ik vind het ook niet "kloppen" dat iedereen zomaar een legendary item heeft, maar dat komt gewoon door "vroeger" en hoe het toen was.OkkE schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:18:
[...]
Dat vind ik wat overdreven om te zeggen. Wel ben ik het met je eens dat de hele mindset van Blizzard met betrekking tot Legendaries niet past bij mijn idee er van. In Vanilla was het inderdaad echt uniek als iemand zo'n ding had. De filosofie van Blizzard nu is dat de iedereen over een aantal maanden de keuze heeft uit een paar Legendaries. Met dat in gedachten zijn ze denk ik ook nu zo ontzettend sterk gemaakt dat je ze haast wel moet hebben. Dat vind ik niet echt passen bij Legendaries, maar goed, ik vind dat ze items en specs in Legion in zijn geheel veel te veel het zelfde hebben gemaakt...
[...]
FUMES et CARNES
Veel herben/minen (wel als je rank2's heb natuurlijk), buiten dat om gewoon veel dungeons doen, droppen vrij regelmatig van bosses.Iusedto schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:31:
Weet iemand misschien een snelle manier om aan Blood of Sargeras te komen ?
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Voor Wardens zijn er heel veel 'joker' quests die ik steeds probeer mee te pikken bij de emissary quests van die dag. Dan krijg je bv. rep voor zowel Farondis emissary als Wardens.IntToStr schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:28:
Ik ben nu eindelijk bijna exalted met Nightfallen. 19k/21k volgens mij en bij 20k krijg je de laatste quest line waarmee je exalted wordt. Voor pathfinder moet ik dan alleen ook Wardens nog op revered krijgen.... Iets van 2k rep te gaan, maar krijg bijna nooit die faction voor daily. In ieder geval kan ik nu ook Kirin Tor daarvoor gaan gebruiken aangezien Nightfallen wel goed gaat komen. Oh en moet nog hoop exploring doen
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ja, hier ben ik later inderdaad ook mee begonnen. Dit werkt best goedKapoen schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:34:
[...]
Voor Wardens zijn er heel veel 'joker' quests die ik steeds probeer mee te pikken bij de emissary quests van die dag. Dan krijg je bv. rep voor zowel Farondis emissary als Wardens.
Ik heb me er nog niet mee bezig gehouden, heb al wel het nat pagle boek gekocht via de AH.ykathmann schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:59:
Hoe bedoel je "Joker" quests?Kapoen schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:34:
[...]
Voor Wardens zijn er heel veel 'joker' quests die ik steeds probeer mee te pikken bij de emissary quests van die dag. Dan krijg je bv. rep voor zowel Farondis emissary als Wardens.
Ik ook niet, maar bij Raw Mithril Head Trout nummer 1000 komt daar wel verandering inEelcoB schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:47:
[...]
Ik heb me er nog niet mee bezig gehouden, heb al wel het nat pagle boek gekocht via de AH.
Zie het als een mooie kans om ook mn fishing te levelen, zooi arcane lures erbij, en gaan maar. Fishing heb ik persoonlijk nooit vervelend gevonden.
De Wardens WQ's die verspreidt liggen over de wereld en die dan combineren met de emissary quest. Dus bijvoorbeeld als je Court of Farondis hebt, dat je dan de Wardens quests in Azsuna pakt aangezien die rep geeft voor Wardens maar ook meetelt voor je emissary quest.
[ Voor 13% gewijzigd door Noiz op 20-10-2016 14:06 ]
Kan ik in de app ook zien welke WQ meetellen voor The Wardens? of zin dat die met een draak erom?IntToStr schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:09:
En ik zie net op de mobile app dat precies vandaag Wardens als emissary ineens klaar staat
Slurpt het inmiddels al minder accupower?IntToStr schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:09:
En ik zie net op de mobile app dat precies vandaag Wardens als emissary ineens klaar staat
Must...
Hidden Boss - Endgineer Omegaplugg
Nexeoes on Reddit discovered a hidden boss in Gnomeregan!
- This boss is available to kill now! You will need a group.
- Head to the last boss in Gnomeregan and kill him.
- (je kan de boss ook gewoon spawnen afaik... SPLASH!)
- Go to the back of the pillar on the left side of the entrance as you enter the room and press the small button labeled PUSH ME!
- Endgineer Omegaplugg will spawn, with 207 Million health.
- He drops the Vial of Green Goo toy.
[ Voor 65% gewijzigd door RustStorm op 20-10-2016 14:53 ]
Wat Noiz zegt dus
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
Die laatste golden trait is voor iedereen goed aangezien het een simpele dmg/hp/healing increase zal zijn. 1e rank is 5%, daarna zal iedere rank 0,5% toevoegen. Laatste rank daarin heeft iets van ~4,5 miljoen AP nodig. Dat is op dit moment iets ver weg, maar naarmate je AK omhoog zal gaan, zal dat langzaam ook meevallen.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:18:
Zo.. laatste golden trait moet wel een hele berg grinden zijn lijkt mij. 20 levels goede genade..
Hoop wel dat ze dit account bound gaan maken want wie gaat er op deze manier nog alts spelen dan. Zit even bij dk blood en offspec dps te kijken en beide lijken mij wel erg goed om gewoon te maxen (100% hp, 100% dmg)
[ Voor 13% gewijzigd door Noiz op 20-10-2016 15:24 ]
Als ie nou gewoon mij in die guild message of the day had gezetjunglebeast schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:17:
Gewoon je naam in de gmotd laten zetten. Gisteren had een officer dat ook gedaan voor een speler (Burps). Raad eens wat ie kreeg in de raid die avond.
dat is een grap, right?!junglebeast schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:17:
Gewoon je naam in de gmotd laten zetten. Gisteren had een officer dat ook gedaan voor een speler (Burps). Raad eens wat ie kreeg in de raid die avond.
[afbeelding]
Nee hoor. en IntToStr kan dat beamen.
niet gewoon RNG to the max?junglebeast schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:28:
[...]
Nee hoor. en IntToStr kan dat beamen.
Verwijderd
Ah ok dan valt het mee.. ik zat op icy-veins en zag 5%. Als het maar een halve wordt na lvl1 dan lijkt dat mij een goed moment om eens te kijken naar offspec/alt. Ben wel benieuwd wat frost dk gaat doen in p7.1. las dat ze een buff krijgen. Unholy begin ik toch wel wat vervelend te vinden met die gekke bugged pet (voornamelijk in raids).Noiz schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:22:
[...]
Die laatste golden trait is voor iedereen goed aangezien het een simpele dmg/hp/healing increase zal zijn. 1e rank is 5%, daarna zal iedere rank 0,5% toevoegen. Laatste rank daarin heeft iets van ~4,5 miljoen AP nodig. Dat is op dit moment iets ver weg, maar naarmate je AK omhoog zal gaan, zal dat langzaam ook meevallen.
Geloof dat het iets van 6 maanden zou duren om je artifact volledig gemaxed the hebben als je op een enigszins normale manier speelt (dus niet iedere dag alles zitten te grinden wat je maar kan)
En nee, dit is niet account bound. Ook nergens voor nodig wat mij betreft. In andere expansions kreeg ik ook geen items voor alts omdat ik de mythic end boss had gekilled. Normale progression path dat er altijd in heeft gezeten werkt prima. Je wilt meer/betere gear op je alt > speel meer op die alt.
PS4 PSN: Dazzler2120
Verwijderd
Alleen jammer dat je dat niet kunt combineren. Arcane lures zijn nodig voor de fishing artifact en werken alleen op de Broken Isles. Voor de Ashbringer hidden appearance moet je vissen in Western Plaguelands.EelcoB schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:47:
[...]
Ik heb me er nog niet mee bezig gehouden, heb al wel het nat pagle boek gekocht via de AH.
Zie het als een mooie kans om ook mn fishing te levelen, zooi arcane lures erbij, en gaan maar. Fishing heb ik persoonlijk nooit vervelend gevonden.
NetflishingVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:30:
[...]
Alleen jammer dat je dat niet kunt combineren. Arcane lures zijn nodig voor de fishing artifact en werken alleen op de Broken Isles. Voor de Ashbringer hidden appearance moet je vissen in Western Plaguelands.
Gelukkig heb ik alle drie de hidden appearances voor mijn Pala inmiddels unlocked. Voor het vissen gewoon van die megadobbers gekocht bij een fishing trainer (zodat de kans op mis klikken kleiner is) en vervolgens een filmpje aangezet op mijn tweede scherm. Heeft geloof ik 2,5 film geduurd voordat ik de shard had.
Ik zou niet verwachten dat als je zelf alleen nog maar normal hebt gedaan je meteen in een guild die heroic op farm heeft staan mag gaan tanken. Heroic is echt wel wat anders dan normal. Overigens is het (vind ik) veel leuker om ook zelf op die fights te progressen dan met een groep mee te gaan en het allemaal neer te blazen. Maar dat is mijn mening.Dazzler2120 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:53:
Hey, een vriend en ik zijn op zoek naar een casual raiding guild op the Maelstrom, we zijn horde.
Ik ben een Guardian Druid main (ilvl 858), hij een Arcane Mage main (ilvl 868). Ik heb zelf alleen de normal gecleared en mijn vriend heeft heroic t/m xavius ook gedaan.
Wie zoekt nog mensen of kan altijd extra mensen gebruiken in de guild?Goal is om wel wekelijks heroic te clearen. Merken met PuG groups dat het teveel tijd kost om een goeie group te vinden waar dit soort dingen ook haalbaar mee zijn, guild group lijkt me gewoon leuker om dit mee te doen
Hij zegt ook dat het een goal is om hc te clearen, geen eis om een guild te hebben die dat al doet toch?Bartske schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:37:
[...]
Ik zou niet verwachten dat als je zelf alleen nog maar normal hebt gedaan je meteen in een guild die heroic op farm heeft staan mag gaan tanken. Heroic is echt wel wat anders dan normal. Overigens is het (vind ik) veel leuker om ook zelf op die fights te progressen dan met een groep mee te gaan en het allemaal neer te blazen. Maar dat is mijn mening.
Dit is beste onzin, er zijn niet echt fights die veel anders zijn voor tanks, hooguit Ursoc die wat nieuw zal zijn, maar dan nog zelfs dat is super simpel.Bartske schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:37:
[...]
Ik zou niet verwachten dat als je zelf alleen nog maar normal hebt gedaan je meteen in een guild die heroic op farm heeft staan mag gaan tanken. Heroic is echt wel wat anders dan normal. Overigens is het (vind ik) veel leuker om ook zelf op die fights te progressen dan met een groep mee te gaan en het allemaal neer te blazen. Maar dat is mijn mening.
Als je wekelijks clearen als goal hebt lijkt me dat de boel op farm moet staan.Tarz schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:45:
[...]
Hij zegt ook dat het een goal is om hc te clearen, geen eis om een guild te hebben die dat al doet toch?
Qua mechanics misschien niet, maar op normal kom je er mee weg als je mechanics negeert en op Heroic niet. Voor hele goede spelers misschien geen probleem, maar ik merk voor mezelf dat heroic wel een hele stap omhoog is vanaf normal. Ik zou het zeker niet 'super simpel' noemen maar dat is mijn persoonlijke ervaring.Terence(x) schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:49:
[...]
Dit is beste onzin, er zijn niet echt fights die veel anders zijn voor tanks, hooguit Ursoc die wat nieuw zal zijn, maar dan nog zelfs dat is super simpel.
waar zie je het aantal casts terug? of heb je fishingbuddy oid?ykathmann schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:35:
[...]
NetflishingIk zit inmiddels op zo'n 1200 casts en heb gehoord dat mensen er langer dan 10.000 over gedaan hebben, dus bereid me voor op een lange grind
Ik tel gewoon het aantal vissen dat ik vang, het is meer een ruwe schattingmarijnvtg schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:54:
[...]
waar zie je het aantal casts terug? of heb je fishingbuddy oid?
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij zijn mensen allang vergeten wat RNG precies betekent. Ik zie steeds meer posts zoals deze op de diverse fora. Mensen die claimen dat hun guild/vriendengroep kapot is gegaan door Legendaries en zeggen te unsubben vanwege het hele RNG gebeuren. Daarnaast is het af en toe te gek voor woorden. Kwam laatst een timewalking spamfarm groep tegen in de search tool die je vroeg je legendary te linken...wat?!pr0mpt schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:26:
[...]
Ik ben het allereerst compleet met je eens, ik vind het ook niet "kloppen" dat iedereen zomaar een legendary item heeft, maar dat komt gewoon door "vroeger" en hoe het toen was.
Je moet het bijna zien dat in Legion, alle "kleurtjes" 1 niveau minder zijn.
Dus Legion Epic = Vanilla Blue, Legion Legendary = Vanilla Epic...
Als ik er zo naar kijk vind ik het wel acceptabel.
Het hele RNG voelt natuurlijk ook minder "Legendary" aan, maar ben op zich ook wel blij dat het RNG is ipv insane grind.
En mensen moeten niet vergeten dat RNG gewoon RNG is, soms gaat het goed, soms iets minder.
Maar het is niet alsof de dobbelsteen jou persoonlijk haat
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Waaruit maak je op dat ik dat verwacht? Ik vraag om een leuke casual raiding guild. Casual raiding verwacht ik sws niet van dat ze heroic op farm hebben.Bartske schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:37:
[...]
PS4 PSN: Dazzler2120
[ Voor 3% gewijzigd door SideShow op 20-10-2016 21:30 ]
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
http://www.mmo-champion.c...ng-Schedule-October-13-17SideShow schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 21:17:
Iemand die me kan zeggen als fury warriors nu een buff krijgen volgende week of niet?
Ik geraak er zo niet aan uit op mmo-champion :l)
[ Voor 33% gewijzigd door SideShow op 21-10-2016 00:20 ]
Hoe kan het dat iedereen al bezig is met hidden appearances terwijl een priest zowieso voor 2 afhankelijk is van een raiddrop met 3% change (tenminste volgens de link die ergens begin vorige week was geplaatst). Hebben mensen zoveel geluk of zijn er ook classes die gewoon iets moeten zoeken om het te unlcoken ?Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:30:
[...]
Alleen jammer dat je dat niet kunt combineren. Arcane lures zijn nodig voor de fishing artifact en werken alleen op de Broken Isles. Voor de Ashbringer hidden appearance moet je vissen in Western Plaguelands.
Gelukkig heb ik alle drie de hidden appearances voor mijn Pala inmiddels unlocked. Voor het vissen gewoon van die megadobbers gekocht bij een fishing trainer (zodat de kans op mis klikken kleiner is) en vervolgens een filmpje aangezet op mijn tweede scherm. Heeft geloof ik 2,5 film geduurd voordat ik de shard had.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Wat in mijn ogen onderdeel van het probleem is: veel van de Legendaries zijn Best in Slot items die je een DPS boost van soms wel 20% opleveren. In dat opzicht is het dus bijna een must have, maar met een enorm lage drop-change (logisch). Dat in combinatie met het hoge item level dat Legendaries hebben en de belachelijke fixatie op item level binnen de game, zorgt er voor dat je in een redelijk “nadeel” bent wanneer je er geen hebt.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:12:
[...] Juist door het hele RNG systeem en het feit dat we in Legion allemaal special snowflakes zijn, vinden mensen dat ze recht hebben op legendaries. Het oude systeem was kl*te/saai maar iedereen accepteerde dat je er moeite voor moest doen. Door legendaries compleet random uit te delen heeft Blizzard zichzelf behoorlijk in de voet geschoten. Waar ze dachten iedereen een plezier te doen, bereiken ze het tegenovergestelde. [...]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Voor elke klasse totaal anders hoe de hidden appearance te unlocken is. Meeste is ook heel erg afhankelijk van geluk. Zo moeten feral druids geluidjes volgen in de Dreamway die je op random momenten krijgt vanaf AK4 (schijnt...), ik zit inmiddels op AK6 en heb nog geen enkele screech gehad. Sommigen krijgen elke dag na het halen van AK4 een screech en hebben dus in 3 dagen hun hidden appearance.sabriel schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:13:
[...]
Hoe kan het dat iedereen al bezig is met hidden appearances terwijl een priest zowieso voor 2 afhankelijk is van een raiddrop met 3% change (tenminste volgens de link die ergens begin vorige week was geplaatst). Hebben mensen zoveel geluk of zijn er ook classes die gewoon iets moeten zoeken om het te unlcoken ?
Op 4 verschillende toons gok ik?jorank schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 22:25:
WB vandaag 4x gedaan, loot: 0x
Totaal aantal keren de WB down: 9. Loot: 0
Meh..
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Of bij elkaar opgeteld de afgelopen weken wellicht.
Verwijderd
Disc Priest is dus een class die voor een hidden artifact enkel iets moet zoeken om het te unlocken. Wel 12 keer en ook in een dungeon. Maar toch.sabriel schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:13:
[...]
Hoe kan het dat iedereen al bezig is met hidden appearances terwijl een priest zowieso voor 2 afhankelijk is van een raiddrop met 3% change (tenminste volgens de link die ergens begin vorige week was geplaatst). Hebben mensen zoveel geluk of zijn er ook classes die gewoon iets moeten zoeken om het te unlcoken ?
voor Prot warrior is het wel logisch. Meer damage betekent meer rage en dus meer shield slamSideShow schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 00:13:
Ok, dat is een teleurstelling haha. Snap trouwens niet wat de logica achter "meer damage krijgen" eigenlijk is
#classfantasySideShow schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 00:13:
Ok, dat is een teleurstelling haha. Snap trouwens niet wat de logica achter "meer damage krijgen" eigenlijk is
Verwijderd
Feral is enorm dot afhankelijk. Niet echt iets wat gigantische DPS doet op trash/aoe groepen heb ik ervaren.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:57:
Specifiek zijn het een feral, lock en shadow priest. Ze hebben nu een Ilvl van rond de 835. Heb zelf nog nooit 1 van deze classes gespeeld, maar vindt het erg vreemd dat ze geen hogere dps kunnen doen op trash packs. Met de versimpeling van alle skills etc. in legion heeft toch elke class heeft nu zowel een single als een Multi target trucje gekregen? Of zijn deze classes heel erg afhankelijk van de juiste gear stats/wapen traits?
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Licth eraan wat voor spec de lock had. Demo/Destro hebben sowieso geen goede AoE, Affliction is de enige die daar een beetje op schijnt en zelfs in dungeons is dat niet helemaal goed te zien. Destro is dan ook nog behoorlijk RNG mbt soul shard generation, soms heb je geluk en kun je aan de lopende band Chaos Bolts spammen en anderzijds zit je vast aan de inferieure incinerate. Rain of Fire doet sowieso al amper damage en wordt aardig geklopt door zowat elke andere AoE.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:57:
Gasten wil even wat voorleggen.
Zit met een paar gasten in een 5 man mhytic+ groepje. gaat allemaal leuk en aardig, maar nu willen de 3 dps-ers eigenlijk een andere toon gaan spelen. Ze zijn dus een beetje zoekende en heb ze afgelopen twee avonden door alle normal mhytics getanked zodat ze een beetje gear kregen.
Nu zat ik tijdens die runs een beetje naar dps te kijken.. niet dat dit mij normaal heel veel boeit, maar als ik als tank op trash packs meestal boven de 300k zit en zij nauwelijks hoger dan 180 uitkwamen dan begin ik toch echt te twijfelen of ze die class wel kennen en of ze wel de juiste knoppen indrukken
Specifiek zijn het een feral, lock en shadow priest. Ze hebben nu een Ilvl van rond de 835. Heb zelf nog nooit 1 van deze classes gespeeld, maar vindt het erg vreemd dat ze geen hogere dps kunnen doen op trash packs. Met de versimpeling van alle skills etc. in legion heeft toch elke class heeft nu zowel een single als een Multi target trucje gekregen? Of zijn deze classes heel erg afhankelijk van de juiste gear stats/wapen traits?
en jij tankt in wow?Terence(x) schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:49:
[...]
Dit is beste onzin, er zijn niet echt fights die veel anders zijn voor tanks, hooguit Ursoc die wat nieuw zal zijn, maar dan nog zelfs dat is super simpel.
Feral, ticking blood dmg is grootste dps,Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:57:
Specifiek zijn het een feral, lock en shadow priest.
Dragons die, je her en der naartoe fearen.demonic schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:06:
[...]
en jij tankt in wow?
NM en HC verschillen kwa tactics misschien niet bijster veel.. maar op normal kan je het nog veroorloven om met web of pain (spider boss) even uit je 20yard range te lopen. op HC niet.
Eye boss, Dominator tentacles doe meer dmg hoe langer ze up zijn. meer een dps issue.. maar als tank word je gewrecked.
dan een gevecht kwa abilities niet anders is, wil niet zeggen dat het hetzelfde is...![]()
[...]
Verwijderd
Enigste spec welke ik nog niet gecontroleerd had. Als ik mijn 2de golden relic unlocked heb misschien toch maar eens meer gaan verdiepen in disc-healing.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:22:
[...]
Disc Priest is dus een class die voor een hidden artifact enkel iets moet zoeken om het te unlocken. Wel 12 keer en ook in een dungeon. Maar toch.
http://www.wowhead.com/it...tings-of-the-end#comments
Zit nu op book 11 vanavond ff BRH in (gelukkig ook een mythic key) win/win
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik kan op zich alleen spreken over Warlock, Affliction in het specifiek.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:57:
[...]
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door pr0mpt op 21-10-2016 10:43 . Reden: extra info ]
Verwijderd
Dat ben ik helemaal met je eens. Sommige legendaries zijn behoorlijk powerfull. Eigenlijk is het raar. Blizzard roept al jaren dat ze een 'bring the player not the class' mentaliteit willen. Om die reden hebben ze een boel unieke skills/abilities/buffs verwijderd of juist aan veel meer classes gegeven. Vervolgens komen ze met legendaries die behoorlijk wat functionaliteit toe (kunnen) voegen. Daardoor kun je geforceerd worden in een bepaalde spec of speelstijl (omdat je daar meerdere goede legendaries voor hebt) en kan het verschil met iemand die helemaal geen of matige legendaries heeft best groot worden. Straks wordt je misschien 'gedwongen' om a) een bepaalde class te spelen omdat die meerdere legendaries heeft en b) ook nog eens een bepaalde spec te spelen omdat je daar de BiS legendaries voor hebt. Hoezo keuzevrijheid? Natuurlijk gaat dit verhaal niet op voor casual spelers maar de echt serieuze spelers hebben liever dat jij met je imba legendary toon op komt dagen bij myth+/raids dan met een gewoon goede toon.OkkE schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:32:
[...]
Wat in mijn ogen onderdeel van het probleem is: veel van de Legendaries zijn Best in Slot items die je een DPS boost van soms wel 20% opleveren. In dat opzicht is het dus bijna een must have, maar met een enorm lage drop-change (logisch). Dat in combinatie met het hoge item level dat Legendaries hebben en de belachelijke fixatie op item level binnen de game, zorgt er voor dat je in een redelijk “nadeel” bent wanneer je er geen hebt.
En dan hebben we nog het feit dat sommige andere Legendaries vrijwel waardeloos zijn omdat ze alleen in bepaalde situaties een soort van nut hebben. Als die droppen zijn mensen misschien nog wel meer teleurgesteld.
Al met al heeft Blizzard inderdaad redelijk gefaald met het toevoegen van Legendaries op deze manier, maar ik verwacht geen grote wijzigingen (behalve wat buffs voor de nutteloze items).
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2016 11:00 ]
Je hebt gewoonweg 3 dps classes met ramp up time in je group zitten. Spriests worden pas echt goed tijdens hun execute fase.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:20:
Okey, maar vindt het verschil gewoon zo groot. Als ik zelf ga dps-en op die unholy dan is hoe meer mobs --> hoe meer dps. Mijn andere referentie is een fury warrior.. Die al jaren goed is in aoeen in legion is dit helemaal sick geworden.
Ik zal het dan nog even aankijken, maar zal ze wel aansporen om wat class onderzoek te doen.. paar yt vids bekijken moet toch kunnen lijkt mij
Mja, nu heeft hij in principe 3 classes die meestal op ST zijn gericht. En dat terwijl in mythic(+) trash aoe wellicht belangrijker is aangezien daar de meeste tijd in zit.pr0mpt schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:40:
Als je full blown AoE wil kunnen ben je echt een god op trash packs, maar doe je significant minder dmg op Single Target [ST] gevechten en vaak is dat juist belangrijk ivm boss fights.
orly??Noiz schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:03:
[...]
Mja, nu heeft hij in principe 3 classes die meestal op ST zijn gericht. En dat terwijl in mythic(+) trash aoe wellicht belangrijker is aangezien daar de meeste tijd in zit.
Je groep is dus verre van ideaal, alhoewel ik ook moet toegeven dat ik niet zo heel veel ervaring heb met deze classes in mythic+. Over het algemeen zijn de classes die erg hoge aoe doen beter voor mythic+, net zoals ze dat waren voor challenge modes.
Als je veel aan self sustainability moet doen, betekent dat ofwel dat je healer er niks van bakt, of dat je constant in shit staatpr0mpt schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:08:
[...]
orly??
Is er dan toch hoop voor mijn Affliction lock?
Ik zou denken dat het fijn is voor Mythic+ als je dus goede AoE doet EN self sustainability hebt [dmv drain soul/life]
Drain Life/Soul zit in mijn standaard rotatie als filler en healt behoorlijk goed, waardoor ik in Heroics bijvoorbeeld ook minimaal tot geen healing nodig heb.Noiz schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:20:
[...]
Als je veel aan self sustainability moet doen, betekent dat ofwel dat je healer er niks van bakt, of dat je constant in shit staat![]()
[...]
Ha, al lang, mijn eerste drop in de instance toen de mount kon droppenRustStorm schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:22:
Iemand al de gelukkige eigenaar geworden van de HH mount?
Verwijderd
Volgensmij zit jij in de verkeerde realm(groep). Ik heb daar dus totaaaal geen last van.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:51:
RNG voor legendaries is niet het probleem. De kwaliteit van de playerbase is het probleem. Huilies die ragequiten omdat ze geen legendary hebben en elitist jerks die alleen maar in een groep willen met mensen met legendaries.
Ik speel alleen nog maar met de guild, de grotere community is allang dood in WoW.
Verwijderd
Ik heb hem ook al sinds (ik geloof) het tweede jaar dat 'ie kon droppen. Toen was het nog een need/greed roll en kon iedereen in de groep de HH één keer per dag summonen. Was in de tijd dat ik multiboxte. Speelde drie accounts tegelijk. Tank healer en een dps. Die laatste switchte ik telkens en deed de HH dan 3-man. Had zodoende iets van zes kansen per dag en niet het risico de mount aan een roll te verliezen.RustStorm schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:22:
[...]
Iemand al de gelukkige eigenaar geworden van de HH mount?
RNG met legendaries is wel een probleem. Iets dat voor genoeg frustratie zorgt. Het uiteenvallen van raid/vriendengroepen erom is wel overdreven.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:51:
RNG voor legendaries is niet het probleem.
Dit ligt toch echt voornamelijk aan jezelf. Ik denk zelfs dat door de manier van loot traden/mythics/world quests de community zelfs weer beter is geworden vergeleken met de laatste jaren.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:51:
Ik speel alleen nog maar met de guild, de grotere community is allang dood in WoW.
[ Voor 10% gewijzigd door Darkfreak op 21-10-2016 12:12 ]
Verwijderd
Volgens mij is er niet echt een snelle manier om het te grinden. Door alle quests in een zone te doen krijg je aardig wat rep en unlock je automatisch de WorldQuests. WQ's geven rep (goup quests meer dan gewone WQ's). De Emmisary WQ's geven veel rep en zijn de snelste manier van rep krijgen. Helaas krijg je maar 1 Emmisary WQ per dag.Jeroenvdk schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:36:
Iemand tips om snel de rep in dreanor bij elke te smokkelen om pathfinder te unlocken? Is er een snellere manier nu we 110 zijn?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2016 12:26 ]
Volgens mij had je hem verkeerd gelezen, het ging om Draenor rep ivm flying daar.
1. ROFL Heb je ook Sheldon en Amy en Howard etc als nicknames?Darkfreak schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:11:
De klootviool van de guild heeft inmiddels zijn 4e legendary (2 op 2 characters) gekregen.
Kerel die altijd een grote bek heeft,en wek 1500+ chaos crystals heeft ..
Ik vroeg wanneer hij al die legendaries en crystals eens goed gaat benutten en met de guild mee raid (hij raid nooit mee). Zijn antwoord was 'zodra bernadett weg is, ik kan hem niet uitstaan en raid daarom niet mee'. Hij had niet door dat ik (Bernadett) hem die vraag stelde vanuit mijn alt..
[afbeelding]
Deze vent.
EDIT:
In belangrijker nieuws!
[afbeelding]
EIN-DE-LIJK!
[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 21-10-2016 12:32 ]
Same, totaal geen issues mee. Kan genoeg M+7/6 doen zonder legendary requirement. Heroic EN precies hetzelfde gelukkig.earthapple schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:52:
[...]
Volgensmij zit jij in de verkeerde realm(groep). Ik heb daar dus totaaaal geen last van.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Wij hebben een aantal mensen in de raid zonder legendary. Deze draaien gewoon mee, ook in de top. Ik heb als healer diezelfde legendary die jij hebt. Door de extra damage absorb heb ik ervoor gekozen om met balance affinity ipv guardian affinity te spelen. Heerlijk die extra range en ik verlies er geen survivability door tov voor mijn legendary. Neemt niet weg dat er betere zijn.Noiz schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:09:
[...]
RNG met legendaries is wel een probleem. Iets dat voor genoeg frustratie zorgt. Het uiteenvallen van raid/vriendengroepen erom is wel overdreven.
Het probleem is niet zozeer de dropkans, het probleem zit in welke legendary je vervolgens krijgt. Uiteindelijk zal iedereen binnen een redelijke tijd een legendary krijgen, maar het maakt nog een wereld van verschil welke je vervolgens krijgt. Ik heb een neck gekregen waarop mijn beste secondary stat niet zit (welke vele malen beter is dan de andere), maar door het ilvl heft dit zich nog enigszins op. Maar er zit een effect op die mij een absorb shield geeft als ik zoveel seconden geen damage neem. Voor mijn damage doet dit 0,0. Terwijl er 3 legendaries zijn die je dps aanzienlijk kunnen verbeteren. Zo is er een ring die voor een veel hogere enrage uptime zal zorgen, welke door mijn mastery gebuffed wordt. En dan praat je over een behoorlijk verschil in dps.
Als er nu gewoon 1 legendary was geweest die voor iedereen in hun class/spec gelijk zou zijn, dan had je veel minder gezeur gezien.
[...]
Dit ligt toch echt voornamelijk aan jezelf. Ik denk zelfs dat door de manier van loot traden/mythics/world quests de community zelfs weer beter is geworden vergeleken met de laatste jaren.
Oh ja, mooie herinneringen dat ik daar aan heb overgehouden *sarcasme*Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:38:
[...]
Alleen om daar nu moeilijk over te doen en guild drama voor te hebben? Dan ben je echt wel een huilie hoor. Die zielepoten zouden het geen maand in Molten Core hebben uitgehouden met hoe de loot daar werkte.
Ik heb MC niet geraid, wat was er anders aan toenKapoen schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:57:
[...]
Oh ja, mooie herinneringen dat ik daar aan heb overgehouden *sarcasme*
Onze tanks geraakten amper gegeared door dat systeem.
Je moest blij zijn als je in een hele raid 1 item kon krijgen...Darkfreak schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:58:
[...]
Ik heb MC niet geraid, wat was er anders aan toen?
Ooooh op die manier.pr0mpt schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:00:
[...]
Je moest blij zijn als je in een hele raid 1 item kon krijgen...
Van wat ik me kan herinneren zelfde hoeveelheid loot als raid bazen nu, maar dan 40man...
Good luck!
Daar bovenop kwam dan nog dat bosses rechtstreeks tier items dropten ipv een multi class token zoals dat nu het geval is.pr0mpt schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:00:
[...]
Van wat ik me kan herinneren zelfde hoeveelheid loot als raid bazen nu, maar dan 40man...
Good luck!
Verwijderd
Het systeem is nu veel beter dan indertijd. Toen was je afhankelijk van de RNG goden voor al je gear. De meeste gear was blue gear met een enkel epic/tier item. De kwaliteit van de drops per bos varieerde dus ook nog eens.pr0mpt schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:00:
[...]
Good luck!
[ Voor 13% gewijzigd door Krullebol.nl op 21-10-2016 13:16 ]
*ahum*ykathmann schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:59:
Ah, het DKP systeem.Krullebol.nl schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:16:
Zo kreeg men vroeger loot:
DKP
Was gebaseerd op kills, aanwezigheid en what-not...
wel interessant leesvoer uit de "vanilla" tijd (en iets later)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq