FUMES et CARNES
Iusedto schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:15:
27 Gold, nu al op 3 chars.
Vorige week ook al. RNG haat mij echt

Deze week maar even kijken, maar zit op 2 drops al, dus kan niet klagen..
1 Werd al binnen een week geupgrade naar een WQ drop, dat dan wel weer.
pr0mpt - It never hurts to help!
En voor het eerste die Elf-breaker plat.. vooral omdat ik dit keer nog heel veel withered over had toen ik daar kwam.
En een toy erbij.. Nightfallen nu in revered zitten, hoop Artifact power.. nu nog n keer die vos
De volgende keer eerst clearen voor zover je kan en daarna pas de kistjes ophalenicemotion schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:21:
Vanochtend voor het eerst het einde van het Withered training scenario gezien.. flink wat punten maar ook nog flink wat kisten die ik nog niet naar boven had gehaald kennelijk.. toch nog een paar upgrades erbij
En voor het eerste die Elf-breaker plat.. vooral omdat ik dit keer nog heel veel withered over had toen ik daar kwam.
En een toy erbij.. Nightfallen nu in revered zitten, hoop Artifact power.. nu nog n keer die vos
Zijn ook nog Ranged DPS voornamewlijk aan het recruiten, dus mocht er gegadigden zijn, we zijn een casual raiding guild (dus geen aspiraties voor mythic raiding) en raiden op Zondag en Dinsdag. Argent Dawn server, ook al doen we zelf niet aan RP (en gezien Goldshire inn denk ik ook niet dat ik daar ooit behoefte aan ga krijgen)
Mocht men interesse hebben message Grafalcon of Sierla.
Eiganjo ben ikzelf op die server dus dat kan ook mocht je dat willen, ben meestal wel online te vinden.
Dat heb ik in het verleden ook al veel gedaan.. maar dan toch eigenwijs kistjes te vroeg terugsturen.. want de 400 punten had ik dan toch al wel gehaald..Noiz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:28:
[...]
De volgende keer eerst clearen voor zover je kan en daarna pas de kistjes ophalenDan houd je sowieso veel withered voor alle bosses in dat scenario.
Ik vlieg er nu ook echt doorheen dus het is wel grappig dat ik nog steeds kistjes met upgrades tegenkom want ik dacht dat ik ze onderhand allemaal al eens had.. xD
4 x de Worldboss gedaan en 4 keer Gold hehe
FUMES et CARNES
Redelijk valt nog te betwijfelen, vergeet niet dat contagion en compounding generfedt worden, wat al met al deze buffs niet zo heel groot lijkt te maken.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:52:
[...]
PVE krijgt affliction paar redelijke buffs in 7.1
Heb je meer info over deze nerfs?Dennism schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:38:
[...]
Redelijk valt nog te betwijfelen, vergeet niet dat contagion en compounding generfedt worden, wat al met al deze buffs niet zo heel groot lijkt te maken.
Van wat ik lees op MMO Champ komt het uit op zo'n 4% dmg improvement
Verwijderd
Contagion van 15% naar 12% stond in oude PTR patch notes. Maar dan nog zou het in the end een kleine buff moeten zijn. Ben zelf wel blij met de talent changes, al hoewel ik burning rush kwijt raak, kan ik nu wel shadowfury gebruiken in hogere mythic+ zonder demon armor kwijt te raken.pr0mpt schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:41:
[...]
Heb je meer info over deze nerfs?
Van wat ik lees op MMO Champ komt het uit op zo'n 4% dmg improvement
Verwijderd
De rotatie komt in het kort neer op BT > RB > DR/RP/FS, afhankelijk van cooldowns, enrage en rage.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:41:
Zijn er mensen welke op dit moment een Fury Warrior spelen welke advies kunnen geven als het gaat om rotations. Als ik mijn DPS output vergelijk met alle dingen die ik op Youtube voorbij zie komen dan moet ik me erg gaan schamen heb ik het gevoel
Je opener zou er op deze manier uit moeten zien: Charge > DR > BC/Avatar > BT > RB > OF > BT > RB > (ik volg hier meestal weer met een RP aangezien ik dan op ragecap zal zitten).
Enrage uptime maakt veel verschil en die wil je dus zo hoog mogelijk hebben door haste te stacken. Haste betekent meer auto attacks > meer rage > vaker RP. Ook is de auto-attack ring uit Court of Stars as fury ook heel erg sterk, aangezien veel damage vanuit auto attacks komt.
Daarnaast maken de legendary helm en ring een wereld van verschil voor fury en zal je dps aanzienlijk omhoog schieten mocht je deze zien te krijgen doordat je enrage uptime een stuk makkelijker zal worden.
Helaas bevalt m'n fury warrior mij onvoldoende om te blijven spelen. Heb meer plezier met m'n outlaw rogue.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:41:
Zijn er mensen welke op dit moment een Fury Warrior spelen welke advies kunnen geven als het gaat om rotations. Als ik mijn DPS output vergelijk met alle dingen die ik op Youtube voorbij zie komen dan moet ik me erg gaan schamen heb ik het gevoel
Vermaak je je met je warrior ondanks je " slechte " rotatie?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
sowieso moet je dat niet meer doen.. dan verklein je mijn kansen.Iusedto schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:38:
Ok, maar geen Staatslot kopen deze maand
4 x de Worldboss gedaan en 4 keer Gold hehe
Ik heb ook elke keer alleen maar gold. alleen de eerste week had ik een 860 neck
Rofl! Eerlijk gezegd moet iedereen gewoon stoppen met het kopen van die dingen...Ricmaniac schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:29:
[...]
sowieso moet je dat niet meer doen.. dan verklein je mijn kansen.
Vanavond ben ik weer in de gelegenheid achter m'n pctje te kruipen.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Het gaat dan of 1 uit mijn army of gnomes worden of een druid....eigenlijk moet ik niet nog 1 gaan levelen maar ja soms moet het gewoon
Eejj... tuurlijk wordt het er eentje uit je army of gnomes! duh!Carthrax schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:36:
Argh als ik dit zo allemaal na lees dan krijg is spontaan zin om weer een char te gaan levelen.
Het gaat dan of 1 uit mijn army of gnomes worden of een druid....eigenlijk moet ik niet nog 1 gaan levelen maar ja soms moet het gewoon
Ik ken het gevoel wel, naja. Heb een break van 7j gehad dus in hoeverre ik het ken...Kaap schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 07:00:
Het lijkt hier allemaal niet echt mee te zitten:
Launch: Frost DK, reroll naar Ret Pala, Enhance Shammy geprobeerd, terug naar Paladin. Maar het lijkt allemaal niet echt te kunnen boeien. Ik weet niet of het nu een DPS ding is. Ben 12 jaar DPS geweest.
Zou ik dan echt gewoon terug naar mijn Warrior moeten gaan die dat "I feel powerfull" gevoel geeft, of rigoureus een healer rollen en echt van scratch alles leren.
Maar tot nu toe altijd DPS geweest. Tank zijn trekt me nog niet bepaald. Ga me nu ook meer op holy pala focusen ipv retri.
Gewoon een kans geven!
Sheep/Shackle and pull... wait for 5 sunder arm.... never mind...you tank it
Het was op zich altijd wel een goede indicatie wanneer DPS los kon. In MC vaak wachten op 3 sunders en ze konden los. Nu begint iedereen al voor het "start signaal".Tarz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:52:
Tanks zijn een eind de goede kant op gegaan sinds Vanilla. Ik herinner me nog UBRS groepen met mijn undead tank....
Sheep/Shackle and pull... wait for 5 sunder arm.... never mind...you tank it
Ja je kon in elk geval zien of dps kon tellen tot 3Carthrax schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:56:
[...]
Het was op zich altijd wel een goede indicatie wanneer DPS los kon. In MC vaak wachten op 3 sunders en ze konden los. Nu begint iedereen al voor het "start signaal".
Verwijderd
Speel op dit moment redelijk casual (ilvl 845) maar wil binnenkort eens met de guild EN door lopen, met wat aanpassingen op mijn rotation hoop ik dat ik er meer plezier uit kan halen (damagewise). Het opnieuw levelen van een 2de char + gearen etc gaat mij denk ik teveel tijd kosten.RustStorm schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:26:
[...]
Helaas bevalt m'n fury warrior mij onvoldoende om te blijven spelen. Heb meer plezier met m'n outlaw rogue.
Vermaak je je met je warrior ondanks je " slechte " rotatie?
Ga Prot spelenRustStorm schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:26:
[...]
Helaas bevalt m'n fury warrior mij onvoldoende om te blijven spelen. Heb meer plezier met m'n outlaw rogue.
Enige 'voordeel' wat ik heb met Fury is dat bij AOE ik vrij gemakkelijk top 3 sta tijdens een raid, maar single damage is mweh.
Zit op 846iLvl en heb geluk dat ik als tank spec kan rollen en daarmee altijd direct een groepje vindt..
Volgende week zaterdag met wat geluk met de guild mee en op heroic niveau door raid content vliegen als DPS. Ik kijk uit naar 860+ loot. Ben van die coins aan het regelen voor extra rolls in raids. Dat scheelt!
KALN schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:42:
[...]
Ik ken het gevoel wel, naja. Heb een break van 7j gehad dus in hoeverre ik het ken...
Maar tot nu toe altijd DPS geweest. Tank zijn trekt me nog niet bepaald. Ga me nu ook meer op holy pala focusen ipv retri.
Gewoon een kans geven!
omdat je DM uit hebt staan.
Ik herkende je nickname meteen. We zaten samen in de klas remember, en speelde CS/Q3 met o8s en SoD. DM anders even je RealID door
Ben geen fan van tanken...Henkje.doc schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:22:
[...]
Ga Prot spelenBevalt mij ook beter dan Fury.
Enige 'voordeel' wat ik heb met Fury is dat bij AOE ik vrij gemakkelijk top 3 sta tijdens een raid, maar single damage is mweh.
Maar nou komt t volgende; de hoedjes zijn niet transmoggable... Waarom dan items toevoegen aan de game die verder niets doen behalve er mooi uitzien.. xD
Social roleplaying I guess?icemotion schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:47:
Kleine pet peeve; ze hebben voor Hallow's end een aantal nieuwe pointy hats gemaakt die droppen uit een nieuwe daily in Val'sharah ergens. Hele toffe hoedjes! Het liefste zou ik er iets mee doen voor mijn mage transmog.
Maar nou komt t volgende; de hoedjes zijn niet transmoggable... Waarom dan items toevoegen aan de game die verder niets doen behalve er mooi uitzien.. xD
Haha, ik zal het eens in overweging nemen... denk ik... een keer...
Kaap schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:34:
offtopic:
Ik herkende je nickname meteen. We zaten samen in de klas remember, en speelde CS/Q3 met o8s en SoD. DM anders even je RealID door
[O8S]? Dat was heel vroeger ook een Quake2 clan, waar ik nog in heb gezeten.
.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Welk ilvl heb je? Horde/Alliance? Dps gok ik?OkkE schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:09:
Gister geprobeerd een groep te vinden voor Mythic+2 Darkheart Thicket, maar na ~30 minuten heb ik het opgegeven. Voornamelijk ook omdat ik redelijk veel mensen met de zelfde key opzoek zag naar een groep. Hopelijk krijg ik vanavond een betere key..
[...]
offtopic:
.
JazekerOkkE schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:09:
offtopic:
.

Alliance Resto Druid; item level 848.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:11:
[...]
Welk ilvl heb je? Horde/Alliance? Dps gok ik?
Eerst in mijn eentje een groep gestart in de finder (min. item level 840) en gewacht. Toen zelf opzoek gegaan naar groepen die op zoek waren naar “any +2 key”, maar daar ook geen invite voor gehad, toen nogmaals zelf een groep gestart en weer gewacht, maar opnieuw niets. Misschien had ik gewoon enorm pech en/of had iedereen het te druk met hogere Mythics.
Grappig!
[ Voor 15% gewijzigd door OkkE op 19-10-2016 15:53 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Op dinsdag probeert iedereen een zo'n hoog mogelijk key te behalen voor de reset om een mooi stuk gear te verdienen. Ik gok dat je beter in het weekend kan proberen om je key +2 te laten boosten.OkkE schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:52:
[...]
Alliance Resto Druid; item level 848.
Eerst in mijn eentje een groep gestart in de finder (min. item level 840) en gewacht. Toen zelf opzoek gegaan naar groepen die op zoek waren naar “any +2 key”, maar daar ook geen invite voor gehad, toen nogmaals zelf een groep gestart en weer gewacht, maar opnieuw niets. Misschien had ik gewoon enorm pech en/of had iedereen het te druk met hogere Mythics.
Huh? Dat is onlogisch. De instance wordt niet opeens makkelijker als je met een man minder speelt. Je hebt weliswaar meer kans op loot uit de chests aan het einde, maar als je met gemak 3 chests kunt halen met 4 man dan zul je de loot van een +2 dungeon ook niet echt meer nodig hebben.pr0mpt schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:24:
Ik hoorde zelf slechte verhalen van +2 dungeons, dat groepen je eruit zouden gooien als je eenmaal binnen bent om makkelijk een +3 te halen met 4 man...
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Aaah Q2, the good 'ol daysOkkE schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:52:
[...]
Grappig!Dat is echt al zo'n 15+ jaar geleden gok ik, dat ik Q2 heb gespeeld.
Vanavond eindelijk weer langer dan een uur online, na 2 avonden niet gespeeld te hebben (af aan t kicken).
[ Voor 17% gewijzigd door Rhain op 19-10-2016 16:30 ]
Dat zal het inderdaad geweest zijn.Jeroenvdk schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:18:
[...]
Op dinsdag probeert iedereen een zo'n hoog mogelijk key te behalen voor de reset om een mooi stuk gear te verdienen. Ik gok dat je beter in het weekend kan proberen om je key +2 te laten boosten.
Waarom zouden ze je kicken? Elk beetje DPS dat je doet is beter dan niets. Of het is puur om jou als persoon te pesten, maar die gevallen zullen zeldzaam zijn.pr0mpt schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:24:
Ik hoorde zelf slechte verhalen van +2 dungeons, dat groepen je eruit zouden gooien als je eenmaal binnen bent om makkelijk een +3 te halen met 4 man...
Ik heb zelf de nodige M+ gedaan (kan je hier wel bij mijn M+ experience zien http://www.wowprogress.com/character/eu/ravencrest/Weerstok).pr0mpt schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:24:
Meestal farm ik rond de 4-6(boost groepje) omdat je dan het minste last hebt van de pugs en je vrijwel altijd 2-3 chests haalt. Echter heb ik nog nooit meegemaakt dat er iemand na het beginnen de groep ging kicken o.i.d. hooguit één of twee keer een random rus die leaved omdat het hem niet aanstaat.
Ik ben zelf alliance (Bnet malloot#2510) als het kan mag je me wel toevoegen, kunnen we ook jou +2 doen en daarna meteen de +5 met 2-3 chestsOkkE schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:09:
Gister geprobeerd een groep te vinden voor Mythic+2 Darkheart Thicket, maar na ~30 minuten heb ik het opgegeven. Voornamelijk ook omdat ik redelijk veel mensen met de zelfde key opzoek zag naar een groep. Hopelijk krijg ik vanavond een betere key..
Ach, nu 4x headless horseman ook zonder loot lolRicmaniac schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:29:
[...]
sowieso moet je dat niet meer doen.. dan verklein je mijn kansen.
Ik heb ook elke keer alleen maar gold. alleen de eerste week had ik een 860 neck
Denk dat ik tank nr 5 maar ga levelen hehe
FUMES et CARNES
Menschen hier op jacht naar de mount?
Oh joh, de event bosses is het niet meer rollen op items maar personal loot? oke. ;P
Cool stuff, zojuist WQs unlocked. Beter laat dan nooit! ;D
[ Voor 25% gewijzigd door RustStorm op 19-10-2016 21:04 ]
FUMES et CARNES
Legendaries vliegen de guildies om de oren hier... Guild heeft er volgens mij echt veel.Iusedto schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:04:
ben zo langzamerhand wel klaar met dat hele RNG.
Komen ook teveel nieuwe games uit die ik wil spelen eerlijk gezegd.
FUMES et CARNES
Verwijderd
1 Emmisary per dag. Dus je kunt er 12 WQ's per 3 dagen voor doen. Doe je er vandaag 12 kun je er morgen dus 3 doen.RustStorm schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:28:
Kan je iedere dag 12 WQs doen of 4 per dag?(oftewel, als je de eerste dag alle 12 doet, kan je daarna elke dag maar 4 doen omdat er niet meer zones released worden voor WQs?)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2016 21:51 ]
Maar je kan uiteraard veel meer WQ's doen....
Dus als ik het goed begrijp: zo veel WQs per dag als beschikbaar, maar 1 emissary per dag als je het continu bijhoudt...?
@DizzyWeb: had m'n post idd als ge-edit om het beter te formuleren.
[ Voor 23% gewijzigd door RustStorm op 19-10-2016 22:05 ]
Verwijderd
Klopt helemaal. En op verschillende momenten van de dag verlopen sommige WQ's als je ze niet gedaan hebt. Op datzelfde moment komen er ook weer nieuwe bij.RustStorm schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:03:
Ahhhh ja emissary =/= WQs...
Dus als ik het goed begrijp: zo veel WQs per dag als beschikbaar, maar 1 emissary per dag als je het continu bijhoudt...?
Gisteren 1 emissary gedaan. Wel leuk om te doen.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:11:
[...]
Klopt helemaal. En op verschillende momenten van de dag verlopen sommige WQ's als je ze niet gedaan hebt. Op datzelfde moment komen er ook weer nieuwe bij.
Ondertussen ben ik die key kwijt (reset geweest), maar ik denk dat ik wel wat hulp kan gebruiken met Mythics. Overigens heb ik er nog maar zeer weinig ervaring* mee, dus wees gewaarschuwd.T-homas schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:28:
Ik ben zelf alliance (Bnet malloot#2510) als het kan mag je me wel toevoegen, kunnen we ook jou +2 doen en daarna meteen de +5 met 2-3 chests
*) Nog niet veel dungeons gedaan deze expansion; ten tijde van TBC en Cata overigens wel vrij actief raids gedaan. :-)
[ Voor 10% gewijzigd door OkkE op 20-10-2016 08:28 ]
Moet zeggen dat ik het hele levelling process nu al minder vind, de eerste keer vond ik het nog leuk om de lore te lezen etc, maar daarna is het weer veel van hetzelfde...
Kan niet wachten tot Heirloom items tot 110 gaan, dan ga je er nog sneller doorheen...
Verder merk ik ook dat ik bij de eerste keer levellen ik echt dingen verkeerd heb gedaan qua zowel talent spec, pet, spell rotation etc...
Voor de mensen die Affliction lock spelen/levellen:
Gebruik je Void Walker [ookal is dit niet de recommended pet], laat die alles tanken en AoE de shit out of it.
http://www.wowhead.com/talent-calc/warlock/affliction/cjQc
Is wat ik op dit moment gebruik, pull een stuk of 7-8 mobs met Curse of Agony, als het goed is gaat je VW naar de mobs toe anders even die kant oplopen en met Ctrl + 1 je VW forceren naar je laatste target.
Vervolgens Seed of Corruption casten, 1-2 seconden Drain Soul en NET voordat SoC afgaat nogmaals casten.
Op die manier doe je een beetje AoE chainen, dat is echt fijn.
Kan ook niet wachten om weer mijn eerste golden trait binnen te hebben, dan wordt de AoE dmg alleen maar groter!
Daarnaast besloten om op deze char gewoon herbalism/mining te geven en alles te verkopen... wat een goede keuze was dat!
Met minimale inzet al zo'n 2k binnen van eerste AH bezoekje en mogelijk vanacht nog meer verkocht.
Al met al, kan niet wachten tot ik 110 ben!
U... is goed bezig! Warlocks hebben mij nooit echt kunnen bekoren! Maar als ik zie dat jij al een tweede hebt geleveld en je bent er helemaal blij mee; misschien moe tik het dan toch maar eens overwegen deze te levelen naar 110.pr0mpt schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:40:
Gisteren mijn 2e lock van 101 naar 103 gebracht, ging best lekker.
Moet zeggen dat ik het hele levelling process nu al minder vind, de eerste keer vond ik het nog leuk om de lore te lezen etc, maar daarna is het weer veel van hetzelfde...
Kan niet wachten tot Heirloom items tot 110 gaan, dan ga je er nog sneller doorheen...
Verder merk ik ook dat ik bij de eerste keer levellen ik echt dingen verkeerd heb gedaan qua zowel talent spec, pet, spell rotation etc...
Voor de mensen die Affliction lock spelen/levellen:
Gebruik je Void Walker [ookal is dit niet de recommended pet], laat die alles tanken en AoE de shit out of it.
http://www.wowhead.com/talent-calc/warlock/affliction/cjQc
Is wat ik op dit moment gebruik, pull een stuk of 7-8 mobs met Curse of Agony, als het goed is gaat je VW naar de mobs toe anders even die kant oplopen en met Ctrl + 1 je VW forceren naar je laatste target.
Vervolgens Seed of Corruption casten, 1-2 seconden Drain Soul en NET voordat SoC afgaat nogmaals casten.
Op die manier doe je een beetje AoE chainen, dat is echt fijn.
Kan ook niet wachten om weer mijn eerste golden trait binnen te hebben, dan wordt de AoE dmg alleen maar groter!
Daarnaast besloten om op deze char gewoon herbalism/mining te geven en alles te verkopen... wat een goede keuze was dat!
Met minimale inzet al zo'n 2k binnen van eerste AH bezoekje en mogelijk vanacht nog meer verkocht.
Al met al, kan niet wachten tot ik 110 ben!
Let wel:RustStorm schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:48:
[...]
U... is goed bezig! Warlocks hebben mij nooit echt kunnen bekoren! Maar als ik zie dat jij al een tweede hebt geleveld en je bent er helemaal blij mee; misschien moe tik het dan toch maar eens overwegen deze te levelen naar 110.
Ik speel Affliction Warlock omdat ik het een LEUKE class vind, vooral in PvE amper dood te krijgen.
Op dit moment staat deze spec alleen "laag" in de lijst van DPS en dus zal je niet het moeten kiezen voor het toppen van de lijstjes [alhoewel ik nog steeds van mening ben dat een goede "lage dps class" het zal winnen van een slechte "hoge dps class"].
Daarintegen ga je gewoon amper tot niet dood door je persoonlijke tank [die je ook kan healen en opnieuw kan summonen als hij dood is], healthstones, talents [Dark Pact bijvoorbeeld] en natuurlijk Drain Life/Soul.
Oftewel ik kan makkelijk elite quests doen die een groep vereisen, misschien niet zo snel, maar wel zonder hulp.
Daarnaast heb je erg veel instant cast spells [DoTs], waardoor je in een instance je DPS ook in vervelende situaties door kan laten gaan.
Nadeel is dus wel dat je rampup tijd hebt bij single target mobs, maar met AoE kom je dus een heel eind.
Single target spec kan ook, maar dan is je AoE weer zwakker, dus je zal even moeten testen wat voor jou het fijnst werkt.
Al met al, ik biljf het een fijne class/spec vinden
Verwijderd
Opzich ben ik het wel eens met je filosofie, ik heb ook liever raiders in mythic raids die tenminste levend blijven en dan desnoods klein beetje dps minder dan. Maar op dit moment heb ik affliction zo laag zien staan dat ik er kwa raiding geen plek voor heb. Ik zelf en andere lock zijn dan ook destropr0mpt schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:00:
[...]
Let wel:
Ik speel Affliction Warlock omdat ik het een LEUKE class vind, vooral in PvE amper dood te krijgen.
Op dit moment staat deze spec alleen "laag" in de lijst van DPS en dus zal je niet het moeten kiezen voor het toppen van de lijstjes [alhoewel ik nog steeds van mening ben dat een goede "lage dps class" het zal winnen van een slechte "hoge dps class"].
Daarintegen ga je gewoon amper tot niet dood door je persoonlijke tank [die je ook kan healen en opnieuw kan summonen als hij dood is], healthstones, talents [Dark Pact bijvoorbeeld] en natuurlijk Drain Life/Soul.
Oftewel ik kan makkelijk elite quests doen die een groep vereisen, misschien niet zo snel, maar wel zonder hulp.
Daarnaast heb je erg veel instant cast spells [DoTs], waardoor je in een instance je DPS ook in vervelende situaties door kan laten gaan.
Nadeel is dus wel dat je rampup tijd hebt bij single target mobs, maar met AoE kom je dus een heel eind.
Single target spec kan ook, maar dan is je AoE weer zwakker, dus je zal even moeten testen wat voor jou het fijnst werkt.
Al met al, ik biljf het een fijne class/spec vinden
Na een snelle normal clear:
https://www.warcraftlogs.com/reports/nDBwtZh6RN4jMbXJ
Gelijk door naar heroic (2/7):
https://www.warcraftlogs.com/reports/4M2bxXhdvj8FJmWP
De normal run was vooral om te kijken hoe wat nieuwe mensen presteerden, en om de wat minder gegearde mensen van gear te voorzien.
Zelf voor de afwisseling eens niet getanked, maar ondermaats gepresteerd met mijn ilvl 845 (13 traits) Ashbringer als DPS XD
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
De vraag die ik dan heb is:Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:05:
[...]
Opzich ben ik het wel eens met je filosofie, ik heb ook liever raiders in mythic raids die tenminste levend blijven en dan desnoods klein beetje dps minder dan. Maar op dit moment heb ik affliction zo laag zien staan dat ik er kwa raiding geen plek voor heb. Ik zelf en andere lock zijn dan ook destro
Heb je Affliction zo laag zien staan in "algemene logs" of uit eigen ervaring?
Indien uit eigen ervaring ben ik erg benieuwd naar hoeveel traits en wat voor stat verdeling deze persoon had.
Ik ben de eerste die togeeft dat ze echt te laag staan, maar ik zal het voor alsnog blijven spelen omdat ik het leuk vind.
Destro heb ik nooit echt wat mee gehad tbh, lijkt me gewoon een wannabe mage...
Heb wel netjes goed gegeared en zelfs een crit/haste set, maar krijg de rotatie/dmg niet zo hoog als met Affliction.
Demonology heb ik in het begin van WotLK heel even geprobeerd, maar was toen nog wel interessant, nu is het gewoon echt niet mijn ding.
We hadden eerder deze week besloten om niet mythic te gaan en gewoon casual te blijven raiden. 90% van het raid team is al een stuk ouder, heeft kinderen en kan maar 2 avonden in de week raiden. Daarnaast wou niemand tijd stoppen in hard recruiten voor een mythic team en zitter er een aantal mensen in die iets te weinig ervaring hebben met raiden. Genoeg voor heroic maar mythic progress gaan ze toch snel door de mand vallen. Van het team van 20 man ging 16 personen zowiezo in het team blijven, de andere gingen andere guild opzoeken om mythic te doen. Iets waar ik zelf hen bij help zodat ze in een goed team terecht komen.
Dat was behalve de "guild master" gerekend (eigenlijk hadden we 2 guild masters, die samen de guild opgestart hadden maar hij had de titel). Die bleef aandringen om mythic te gaan raiden. Zelf kwam hij op de HC clear weeral met zijn 4de alt aangedraven (jep, iedere week een andere character die hij wou mainen, onder de reden omdat we die nog niet hadden) Hij stond met 90k dps ver onder de tanks, ging bij de eerste 3 bosses dood. En toen er loot voor hem dropte en we het aan een warrior gaven die uberhaubt voor dat stuk lagere gear had begon hij te klagen. Toen kon ik het niet meer houden en zette hem goed op zijn plaats. Meteen kreeg ik whispers van beide main tanks (ook officers) dat ze blij waren dat iemand hem op zijn plaats zette. Daarnaast begon in officer chat ook nog eens de discussie over mythic opnieuw. De andere Guild master en raid leader stelde hem voor keuze of hij liet de guild over aan hem of hij zou opstappen. Hij wou niet van zijn standpunt wijken en daarbij verlieten ik en de raid leader de guild. Meteen gevolg door 90% van het raid team. Hebben een nieuwe guild character opgestart en de raid verder gezet. Tegen alle verwachtingen en tijdsverlies, toch een volledige clear gedaan
Verlies: 2 raiders die mythic willen gaan doen. 2 raiders die niet online waren maar die we toch niet willen wegens attitude problemen. En 1 guild leader die van alt tot alt sprong, slechtste raider was en perse mythic wou doen maar zelf nooit zijn mond opendeed tijdens raids omdat hij de fights toch niet kende.
Win: Behouden van het main team, iedereen op gelijke hoogt van wat we willen progressen en de sfeer blijft behouden.
daarna Nythendra op HC gekilled in 1 try. gaat lekker met de guild die we pas zondag gemaakt hebben
Lol, heb exact diezelfde gedachte; verkapte fire mage.. (no offense naar de destro locks onder onspr0mpt schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:14:
[...]
*knip*
*knip*
Gisteren avond effectief avondje met een vieze nasmaak gehad op m'n ret pala. Na geluk te hebben met WB drop, HC loot, 3e relic en EN loot even van 823 naar 834 geschoten, altijd fijn.
Zit op 9800 resources, moest nog maar een beetje om de 10k aan te tikken, nodig voor class hall mission ding geval upgrade (ugh weet naam ff niet). Op naar een voor mij onbekende WQ in HM, iets met arena en killen... ik dacht appeltje eitje.
Nadat ik heel die berg opgeklomen was, kwam ik er achter dat de WQ niet óp de berg is, maar ergens in de berg. 10 minuten later en geen steek verder.. vrouwlief lag al te tetsen op bed om serie te kijken (.. ja serie kijken!..), maar ik moest en zou die resources nog even hebben... Blijkt het een PvP arena te zijn... Op heel server Tarren Mill kom ik amper alliance tegen, BEHALVE DE PVP GEBIEDEN, hoe kan dat!!! Dus gank na gank in die arena... Ah een orc, ik wil m inviten, killed hij mij ineens WTF!! Toen ben ik maar offline gegaan. Is dat een free-for-all arena ofzo, en de orc rogue in kwestie killde mij in 5 seconden, 5 stabs ofzo, wtf, hoe kan dat??
Verwijderd
Beide logs en eigen ervaring. Geen idee hoeveel traits, wel master>haste.pr0mpt schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:14:
[...]
De vraag die ik dan heb is:
Heb je Affliction zo laag zien staan in "algemene logs" of uit eigen ervaring?
Indien uit eigen ervaring ben ik erg benieuwd naar hoeveel traits en wat voor stat verdeling deze persoon had.
Ik ben de eerste die togeeft dat ze echt te laag staan, maar ik zal het voor alsnog blijven spelen omdat ik het leuk vind.
Heb wel netjes goed gegeared en zelfs een crit/haste set, maar krijg de rotatie/dmg niet zo hoog als met Affliction.
Demonology heb ik in het begin van WotLK heel even geprobeerd, maar was toen nog wel interessant, nu is het gewoon echt niet mijn ding.
Het ding is een beetje dat destro momenteel wel heel goed scaled, rond 30% haste, 25% crit wordt die dmg ineens zoveel ziek hoger, helemaal met 26/27ste trait
Ik merk wel aan mensen dat de wil om normal te doen steeds minder wordt. Veel gevechten zijn op dit moment ook geen uitdagingen meer, maar de kans dat je een titanforged proc krijgt maakt een item soms gewoon beter dan een reguliere drop uit heroic. Planning is dan ook om volgende weken eerst heroic te clearen, dan mythic te progressen en eventueel op zondag een runnetje normal zergen
Ja, dat is een free-4-all area. Er spawnen daar ook chests met healing en damage increase buffs. Ik denk dat het laatste het geval is geweestmarijnvtg schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:31:
[...]
Ah een orc, ik wil m inviten, killed hij mij ineens WTF!! Toen ben ik maar offline gegaan. Is dat een free-for-all arena ofzo, en de orc rogue in kwestie killde mij in 5 seconden, 5 stabs ofzo, wtf, hoe kan dat??
[ Voor 25% gewijzigd door detheavn op 20-10-2016 09:36 ]
Wij hadden gister wel twee hele blije mensen die een legendary drop (beiden uit dezelde boss) kregen op normal, terwijl ze verder echt niets meer uit normal konden halen XDdetheavn schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:34:
Ik merk wel aan mensen dat de wil om normal te doen steeds minder wordt. Veel gevechten zijn op dit moment ook geen uitdagingen meer, maar de kans dat je een titanforged proc krijgt maakt een item soms gewoon beter dan een reguliere drop uit heroic.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
tja, 30% haste en 25% crit heb ik er nog niet op nee.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:32:
[...]
Beide logs en eigen ervaring. Geen idee hoeveel traits, wel master>haste.
Het ding is een beetje dat destro momenteel wel heel goed scaled, rond 30% haste, 25% crit wordt die dmg ineens zoveel ziek hoger, helemaal met 26/27ste trait
Daarnaast kom ik al zeker niet in de buurt van 26/27ste trait zover ik weet, ook niet op Affliction.
Al met al speel ik voor alsnog voor de lol, dus is raiden geen prio voor mij en in LFR zijn ze niet heel kieskeurig [daarnaast doe ik dit pas als ik al redelijke gear heb].
In dungeons kan ik verder ook goed meekomen, dus verwacht voor alsnog weinig problemen, maar snap dat als je moet kiezen ivm progression dat je wat kieskeuriger bent
Mijn Gnome Assassination Rogue heeft even wat questen doorlopen in Aszuna en dat ging ook heerlijk. Ik had mijzelf voorgenomen niet nog een alt te levelen maar het alt level virus heeft mij weer te pakken.
Grompie schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:21:
Wall of Text
Verwijderd
Voor LFR en normal raiding zou het idd helemaal niks uit mogen maken. Dan zou ik vooral zeggen speel wat je leuk vind.pr0mpt schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:43:
[...]
tja, 30% haste en 25% crit heb ik er nog niet op nee.
Daarnaast kom ik al zeker niet in de buurt van 26/27ste trait zover ik weet, ook niet op Affliction.
Al met al speel ik voor alsnog voor de lol, dus is raiden geen prio voor mij en in LFR zijn ze niet heel kieskeurig [daarnaast doe ik dit pas als ik al redelijke gear heb].
In dungeons kan ik verder ook goed meekomen, dus verwacht voor alsnog weinig problemen, maar snap dat als je moet kiezen ivm progression dat je wat kieskeuriger bent
Thanks voor de tip. Zo'n vermoeden had ik al weldetheavn schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:34:[...]
Ja, dat is een free-4-all area. Er spawnen daar ook chests met healing en damage increase buffs. Ik denk dat het laatste het geval is geweest
Hoor goede dingen over BF1. Zit zelf nog te wachten op Skyrim remastered, Civ6 en wil ook de Bioshock collection weer spelen.Carthrax schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:43:
Na gisteravond vele malen dood gelegen te hebben op het slagveld in BF1 toch nog maar even een altje wat liefde gegeven.
Mijn Gnome Assassination Rogue heeft even wat questen doorlopen in Aszuna en dat ging ook heerlijk. Ik had mijzelf voorgenomen niet nog een alt te levelen maar het alt level virus heeft mij weer te pakken.
Zo veel te doen, maar dit ter zijde
Gisteren niet zo heel veel kunnen doen helaas. Vier maal de worldboss en Headless Horseman gedaan zonder loot dus dat viel wel even tegen.
Ben nu bezig met de Druid story line want ik wil/moet gewoon die stoneform hebben

FUMES et CARNES
Plaatje blijkt niet te werken hier een link
http://imgur.com/a/zLx2T
[ Voor 20% gewijzigd door Xenomorphh op 20-10-2016 10:04 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Wanneer komen de legendary upgrade's of komen er geen upgrade's... wat een ilvl gratzXenomorphh schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:04:
Gister dit pareltje geloot uit de kist in mn classhall, niet verkeerd als fire mage![]()
Plaatje blijkt niet te werken hier een link![]()
Met Nighthold als het goed is.Jeroenvdk schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:10:
[...]
Wanneer komen de legendary upgrade's of komen er geen upgrade's... wat een ilvl gratz
Dan krijg je van die legendary essence om legendaries te upgraden.
Verwijderd
Sterker nog in 7.1 al. Quest om te upgraden naar 925Darkfreak schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:11:
[...]
Met Nighthold als het goed is.
Darkfreak schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:11:
[...]
Met Nighthold als het goed is.
Niet dat ik een legendary heb... de RNG is hard op een outlaw rogue spec RNG en legend RNGVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:12:
[...]
Sterker nog in 7.1 al. Quest om te upgraden naar 925
Moet wel zeggen dat de fire mage me begint te vervelen in terms of talents. Ik heb de rotatie nu wel door, maar het wordt nu wel veel van hetzelfde. Tijd om aan alts te beginnen denk ik, aangezien mythics 5 mans en normal raids er niet inzitten qua tijd. Heb een protection pala op 102 en een protection warrior bijna op 103... of toch een healer (maar hoe level je die het leukst....)
Suggesties over welke healer er een beetje levelbaar is (als healer) zijn welkom..
Daarna HC. Leuke content! Ging zelf dood bij de draak door een stomme fout, blinkte in een bug.. Bah! DPS ging daar erg goed, tot ik dood ging. Daarna de dragons, eerste try kreeg ik de ticking debuf en besloot weg te lopen van de groep, maar kwam daardoor in de breath. Noob mistake... tweede try ging beter en hadden een kill..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Holy crap dude, awesomeness!Xenomorphh schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:04:
Gister dit pareltje geloot uit de kist in mn classhall, niet verkeerd als fire mage![]()
Gisteravond had ik het er over dat het legendaries regent in m'n guild. Komt omdat er gisteren 4 of 5 legendaries dropten tijdens de EN heroic run... echt niet normaal hoor.
[ Voor 21% gewijzigd door RustStorm op 20-10-2016 10:27 ]
Ik ben bezig met Priest op Disc spec, levelt fijn en snel genoeg.Tarz schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:25:
Suggesties over welke healer er een beetje levelbaar is (als healer) zijn welkom..
Als ik straks 110 ben zet ik'm om naar Holy voor healen, disc voor solo play (Disc healing kan ook, maar dat is een heeeeel andere speelstijl en kost wat energie om onder de knie te krijgen geloof ik).
Verwijderd
Waarom zou je willen levelen als healer? Heb er nu drie op max level en doe altijd hetzelfde. Op level 100 een dps of tank artifact. Dan binnen een paar uur ben je level 102. Dan haal ik altijd mijn overige artifacts en gebruik ik mijn healspec alleen voor dungeons. Ik moet er niet aan denken om als holy/resto te levelen. Het kan wel, maar het gaat echt een stuk langzamer dan tank/dps.Tarz schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:25:
En toch is mijn 835 ilvl ring met 1750 crit eigenlijk bijna net zo goed als jouw ringXenomorphh schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:04:
Heb ondertussen wel 865 max ilvl, maar loop nog met 857 of 858 rond door dit soort grappen.
Heb een beetje hetzelfde verhaal.. Zou jij eens voor de grap willen kijken naar Polkaatje @ Defias Brotherhood? Volgens mij gaat er nog iets fout met mijn gearing...IntToStr schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:31:
[...]
En toch is mijn 835 ilvl ring met 1750 crit eigenlijk bijna net zo goed als jouw ringFire mages met hun crit, apart verhaal....
Heb ondertussen wel 865 max ilvl, maar loop nog met 857 of 858 rond door dit soort grappen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat grapje is wel echt iets waar ik me op verkeken heb en mogelijk daardoor ook wel wat items per ongeluk heb gedisenchant....IntToStr schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:31:
[...]
En toch is mijn 835 ilvl ring met 1750 crit eigenlijk bijna net zo goed als jouw ringFire mages met hun crit, apart verhaal....
In het begin is het vaak ilvl > stats
maar rond de 830+ is het over het algemeen stats > ilvl geworden merk ik.
Voor mij is Mastery >>> Haste > Crit >>>>>>>>>> Versatility.
Merk helaas nu alleen dat er gigantisch veel Crit/Mastery items zijn/droppen zowel van normale quests als WQs.
Oftewel, sommige 830 headpieces zijn nog steeds beter dan de 850's die ik in mijn tassen heb zitten, erg frustrerend.
Omdat ik een hekel heb aan de dps specs van healers. Retri, Boomkin, Shadow, het kan me allemaal niet zo boeien. Heb ook geen zin om 2 sets gear rond te sjouwen en te moeten wisselen van spec steeds. Als ik level tot 110 in een dps spec, dan heb ik het gevoel dat de game dan pas begint en je het healen opnieuw gaat leren. Dit voelt veel natuurlijker aan door te levelen en te healen tijdens het levelen.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:31:
[...]
Waarom zou je willen levelen als healer? Heb er nu drie op max level en doe altijd hetzelfde. Op level 100 een dps of tank artifact. Dan binnen een paar uur ben je level 102. Dan haal ik altijd mijn overige artifacts en gebruik ik mijn healspec alleen voor dungeons. Ik moet er niet aan denken om als holy/resto te levelen. Het kan wel, maar het gaat echt een stuk langzamer dan tank/dps.
Ik weet dat dat tussen mijn oren zit, maar toch... haha
Ja dat zal best idd, maar neem aan dat dit een double crit roll is. Ja nouja het hele legion secondary stat scaling is een apart verhaal, geen main stat op necks en rings vind ik echt een design faal.IntToStr schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:31:
[...]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
1750 met ilvl 835? Welke ring heb je hebt over?IntToStr schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:31:
[...]
Ik heb 1 drop uit suramar en degene uit HoV, allebei crit multi met de hoogste waarde crit. Allebei met socket en crit enchant. Heb er niet de duurste varianten op zitten, maar als ik dat wel zou doen zou ik nog maar aan de 1519 crit komen bij de hoogste (1119 base), dan is 1750 met 5ilvls verschil echt enorm..
Dit maakt het inderdaad lastig om upgrades te krijgen uit EN, zelfs heroic..
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Gear is tegenwoordig niet zo'n issue. Tenzij je meerdere specs echt wilt min-maxen gebruik je 80% dezelfde gear. De stats veranderen, indien nodig, op basis van je spec. Alleen je trinkets en wapen zijn vaak echt spec-specifiek. Het veranderen van spec en gear is (met de juist instellingen en/of add-ons) slechts een kwestie van 1 muisklik. Op mijn druid verander ik continu tussen de 4 specs. Maar net wat ik op dat moment het beste kan gebruiken of waar ik het meeste zin in heb om te spelen. Als ik de hele tijd een en dezelfde spec zou spelen zou ik echt gek worden.Tarz schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:40:
[...]
Omdat ik een hekel heb aan de dps specs van healers. Retri, Boomkin, Shadow, het kan me allemaal niet zo boeien. Heb ook geen zin om 2 sets gear rond te sjouwen en te moeten wisselen van spec steeds. Als ik level tot 110 in een dps spec, dan heb ik het gevoel dat de game dan pas begint en je het healen opnieuw gaat leren. Dit voelt veel natuurlijker aan door te levelen en te healen tijdens het levelen.
Ik weet dat dat tussen mijn oren zit, maar toch... haha
Door te levelen in een healspec leer je niet healen. Althans niet echt. Je hebt tijdens het levelen vaak maar 1-2 spells nodig om je tussendoor weer even tot full te healen terwijl je in dungeons e.d. je de volledige toolkit moet gebruiken. Als je toch graag wilt healen tijdens het levelen zou ik het doen van quests afwisselen met het doen van dungeons. Zo deed ik het ook. Questen is dps/tank spec en af en toe een dungeon tussendoor healen. Zo houd je feeling met het healen.
Je moet het natuurlijk zelf weten. Speel WoW vooral zoals je het zelf leuk vindt, maar ik zou het niet kunnen. Levelen/questen in een healspec gaat echt 30-50% langzamer dan in een dps/tank spec. WoW kan vrij tijd intensief zijn en als je dan bedenkt dat ieder uur solo spelen 20 minuten sneller had gekund in een andere spec... Ook vind ik het levelen in een healspec extreem saai. Het is qua abilities vaak een uitgeklede versie van een dps spec waarbij deze ook nog eens minder dmg doen. Ik zou het niet kunnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2016 11:17 ]
WoooooooowXenomorphh schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:04:
En dit verschilt ook nog eens per class of zelfs per spec.pr0mpt schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:37:
[...]
Dat grapje is wel echt iets waar ik me op verkeken heb en mogelijk daardoor ook wel wat items per ongeluk heb gedisenchant....
In het begin is het vaak ilvl > stats
maar rond de 830+ is het over het algemeen stats > ilvl geworden merk ik.
Voor mij is Mastery >>> Haste > Crit >>>>>>>>>> Versatility.
Merk helaas nu alleen dat er gigantisch veel Crit/Mastery items zijn/droppen zowel van normale quests als WQs.
Oftewel, sommige 830 headpieces zijn nog steeds beter dan de 850's die ik in mijn tassen heb zitten, erg frustrerend.
Ik was in eerste instantie ook dit traject gevolgd totdat ik merkte dat ik grote moeite had om met ilvl 850 een decent stable dps vast te houden.
Als balance druid had ik me grandioos verkeken op haste als dé must-have stat.
Gelukkig heb ik de meeste gear bewaard en ben behoorlijk aan de slag gegaan met simcrafting om dit omhoog te tillen.
Tl;dr;: Verkijk je niet te veel op standaard statweights want die zijn based op normalized stats en niet je huidige gear.
Ja en nee, normaal gesproken geef ik je gelijk, maar voor affliction geld dit dus blijkbaar wel enorm.Thasquealer schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:29:
[...]
Tl;dr;: Verkijk je niet te veel op standaard statweights want die zijn based op normalized stats en niet je huidige gear.
De top Affliction dps volgens Warcraftlogs draaien ook op 130% mastery bijvoorbeeld, met 25% haste en 20% crit en 0 versatility...
oftewel, Mastery >>> alles
Ziek he, net als die 120k dps
Misschien moeten we die warcraftlog hier maar even linken om te kijken of iemand hier weet wat hij fout doet
Haha, dat lijkt me niet handigearthapple schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:48:
[...]
Misschien moeten we die warcraftlog hier maar even linken om te kijken of iemand hier weet wat hij fout doet
Klopt, daarom begon ik ook metpr0mpt schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:40:
[...]
Ja en nee, normaal gesproken geef ik je gelijk, maar voor affliction geld dit dus blijkbaar wel enorm.
De top Affliction dps volgens Warcraftlogs draaien ook op 130% mastery bijvoorbeeld, met 25% haste en 20% crit en 0 versatility...
oftewel, Mastery >>> alles
Maar omdat veel guides aangeven wat de beste stat voor je spec is, kan het nooit kwaad om dit zelf te bevestigen met een sim gebaseerd op je eigen character ipv blind op de guide te vertrouwenThasquealer schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:29:
[...]
En dit verschilt ook nog eens per class of zelfs per spec.
....
[ Voor 3% gewijzigd door Thasquealer op 20-10-2016 12:00 ]
Dit topic is gesloten.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.