Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ook bij mij zullen de alts stof gaan happen denk ik. Heb voor allen wel de artifact questline gedaan, maar het voelt allemaal al heel snel van t zelfde aan. Vond het levellen van 1, 2 chars echt wel heel leuk deze xpac, maar ergens voel ik veel minder vrijheid en kom met m'n alts steeds op dezelfde plaatsen. Had dat met WoD veel minder, omdat je al heel snel een gebied outleveled was, waardoor je met een alt juist een ander stuk van dat gebied kon pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:42:
Ik ga mn alts alleen maar levelen deze expansion lijkt t.. professions bekijk ik later nog (want de main reason dat ik alts heb; zelf alles kunnen maken met profs.. :p )

Maar op level 110 zetten zodat ze World event dungeons inkunnen wil ik minimaal doen en verder speel ik alleen maar met mn main denk ik
Daarom vind ik het een enorm nadeel dat de professions vooral gekoppeld zijn aan quests etc om er wat aan te hebben. :(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:53
Normaal heb ik mijn bescheiden legertje van alts voor professions inderdaad en kon ik zo alles zelf maken. Nu begin ik er niet eens aan. Veel te veel tijd voordat ik die professions fatsoenlijk bruikbaar heb. Bewuste keuze van blizzard uiteraard, dus zal er mee moeten leven :p

Volgende week al 7.1! Lijkt erg snel. Misschien moet ik toch eens even een paar dingen proberen af te ronden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Wat de profs betreft: is er iemand die momenteel nog JC als profession gebruikt? Voor zover ik kan beoordelen lijkt het er namelijk op dat de gem droprate dermate laag is, en de output aan gem chips dermate waardeloos dat het meer een gold sink is dan daadwerkelijk nuttig. Of misschien ben ik te negatief erover :P

Realiseer me net dat dit mijn eerste post hier over WoW is na veelvuldig lurken. *slik*

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 20:12
neokarasu schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:14:
Wat de profs betreft: is er iemand die momenteel nog JC als profession gebruikt? Voor zover ik kan beoordelen lijkt het er namelijk op dat de gem droprate dermate laag is, en de output aan gem chips dermate waardeloos dat het meer een gold sink is dan daadwerkelijk nuttig. Of misschien ben ik te negatief erover :P

Realiseer me net dat dit mijn eerste post hier over WoW is na veelvuldig lurken. *slik*
Welkom lurker :)

En ja, ik denk dat je gelijk hebt. Vraag me ook af wat de waarde van gems nog is, met zeg 3 gem slots per character. Zelfde met enchanting. 3 enchants van +150 in een bepaalde skill, terwijl op 1 ring of neck al +1000 of meer zit. Maar goed, betere opties zijn er niet volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Het alt levelen is op zich niet zo lastig. Het enige wat je moet doen om ze niet achter te laten lopen is de artifact knowledge laten rollen. Op het moment dat je eens in de 4 dagen in logt om ze te doen, dan valt het wel mee. Denk wel dat je 500 resources nodig hebt per research, dus elke week de world boss doen, of een paar random worldquests + emissary cache en je houdt iig je knowledge op peil :D

Heb nu op het moment mijn ww monk, prot/ret pala en feral/guardian druid op max. Mijn Shaman en warrior zijn inmiddels ook al goed onderweg :)

Vanaf de 26ste zijn zelfs de requirement voor world quests en CoS/Arcway voor alts weg (mits het unlocked is op je main), dus dat maakt het weer stukken vriendelijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Denk inderdaad dat het veel scheelt als je op 110 gewoon world quests kan doen voor wat gear rewards en wat resources. Om alle questlines te doorlopen en champion missions te doen wordt het (ondanks de app) een hels karwei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dat word herba farmen verkoopt nog beter dan de potion"s maken😦

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Ik heb één char waarmee ik zoveel mogelijk quests e.d. wil halen (maar ook secondary professions maxen), de rest is voor erbij.. wel wat artifact knowledge doen. Mocht mijn main wisselen, ga ik daar gewoon meer energie in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Mijn demon hunter is nu iLvl 840 en dat kostte redelijk wat moeite. Bijna mijn derde artifact unlocked en dat zou nog eens +5 moeten geven. Wat ik fijn vindt aan DH is dat ik als Tank insta que heb en daarom ook snel een Mythic + X groep bij elkaar heb. Ik geef mijn artifactpunten nu uit aan DPS stats (tank is al redelijk ver ook).

Ga volgende week zaterdag voor het eerst raiden (eerder geen tijd) en dan eens kijken hoe verder. Speelde in MoP een hunter en dat is altijd prettig met het overzicht. Melee is veel harder werken..

Mijn ervaring nu is dat het moeilijk is om iLvl 810 aan te tikken en dan gaat het ineens hard. World quest rewards schalen ook met je iLvl dus binnen no time krijg je daaruit zelfs 840 items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo me potion"s er maar opgezet hoop dat ik ze verkocht krijg.. ben dr bang voor dat het niet zal lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigurius
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:43
Zijn er hier assassination rogues die Mythic + doen? Ik heb nogal wat moeite om hoge DPS te halen op de trash packs.

https://eu.battle.net/wow/de/character/terenas/Marnus

Hebben jullie voor mij enkele tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
IntToStr schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:07:
Normaal heb ik mijn bescheiden legertje van alts voor professions inderdaad en kon ik zo alles zelf maken. Nu begin ik er niet eens aan. Veel te veel tijd voordat ik die professions fatsoenlijk bruikbaar heb. Bewuste keuze van blizzard uiteraard, dus zal er mee moeten leven :p

Volgende week al 7.1! Lijkt erg snel. Misschien moet ik toch eens even een paar dingen proberen af te ronden...
Op zich heb ik er niet eens zo'n moeite mee dat ik quests moet doen voor mn professions, of dat ik er wat tijd in moet steken.. maar ze zijn wel een klein beetje doorgeslagen.

Voor Leatherworking kon ik eigenlijk gewoon alles doen via quests in de wereld.

Maar voor engineering kom ik er nu achter dat je bijvoorbeeld gewoon Court of stars moet gaan doen.. en daar heb ik dan weer iets minder trek in.. heck ik heb Court of stars nog niet eens met mn main gedaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 18:14
neokarasu schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:14:

Hi! Ik ben nog steeds JC'r op mijn main en koop regelmatig Leystone Ore als dit onder ongeveer 12g per ore valt. Vooral in de nacht is er veel aanbod. Met prospecten haal je hier eenvoudig genoeg gems uit om ongeveer 20-25g per leystone ore eruit te halen. Vooral als je de Obliterium Forge unlocked zodat je je green gems kan omzetten naar rings/necklesses en deze in de forge dumpt :) Ik verdien echt een kaptiaal aan JC/Enchanting terwijl mijn leatherworker/blacksmith characters bijna niets kunnen doen om geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
hmr schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:21:
Ik moet alleen nog een healertje levellen... Maar ben er nog niet uit welke dat zou moeten zijn. Is Paladin een beetje leuk?
Ik vind Holy Paladin wel leuk ja. Maar goed ik speel(de) er dan ook een ;)
RustStorm schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:30:
Shaman ftw! (als je die nog niet hebt... ;))
Grappig, toevallig van een een Horde Holydin naar een Alliance Resto Shammy aan het rerollen.

Logde vrijdag in op mijn Paladin op mijn eerste server waar ik ooit begon. Kreeg ik een whisper van een oude guild master die vroeg of ik het echt was. Eerste echte raid guild toendertijd waar ik in zat. Server 1st "Grand Crusader" en Lich King Heroic toen mee gehaald. Zijn er een hoop mensen blijkbaar weer terug gekomen voor Legion dus zijn ze weer begonnen met raiden. Of ik geen zin had om op weer mee te raiden. Kriebelde al voor Legion al om weer te gaan raiden. Dus maar even gekeken naar het rooster om te zien wat ze aan healers hadden.
Genoeg Paladins, Druids en Priests. Wel een matige Monk en geen Shaman. Aangezien ze met de Monk toch al redelijk wat Heroic bosses neer hadden, ze niet al te hardcore meer zijn en voordat ik Holy Paladin rerollde toch al Resto Shaman speelde, maar voor Shaman gegaan.

Nu heb ik de server vol zitten met chars, allemaal 100. Behalve de shaman (68) en monk (92).
Dus vol aan de bak om de Shaman te levellen. Van 68 naar 105 in 2 dagen is toch wel een klus. Ook geleerd om niet op lvl 98 al naar Legion te gaan (misschien alleen Artifact halen)voor de volgende keer. Heb alle main quest lines in de zones gehad behalve Highmountain. Dus dat betekend dat ik terug zal moeten om de rest te doen om uberhaupt de 110 te halen. Jammer dat je niet zoals in Draenor xp krijgt als je treasures loot :'(
Maar Elemental en Resto bevallen me wel tot nu toe. Waar ik wel een beetje voor vrees is om als niet tank te moeten gaan questen in Suramar, als tank daar door heen te rollen is toch wel fijn.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:07:

Ik vind het niet zo erg dat Legion niet zo'n alt festijn is. Ik heb 3 toons op max level maar heb besloten mij op 2 te gaan richten. Zodra ik meer dan 2 chars speel voelt mijn account als een zwitsers zakmes met 'a tool for every job' en WoW meer als werk dan als een spel. Ik heb dan totaal geen binding meer met mijn chars.

P.S. Even iets heel anders. Vandaag Withered Army Training gedaan op mijn Pala die alle chests e.d. al heeft. Dus 425 punten gehaald en gestopt. Woot! Hidden appearance voor prot spec in de box. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:46
RustStorm schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:01:
[...]

Precies dat ja. :) wanneer je vanaf max level (vorige xpack) moet levelen dan is het een stuk minder vervelend dan wanneer je echt vanaf 1 moet beginnen etc etc... Ik heb alle classes op 100 of hoger, puur omdat ik ooit mezelf had " opgelegd " om alle character classes naar max level te brengen... Toen was he tinderdaad wat zwaarder.... ;) Maar nu zal ik wellicht allemaal wel 110 krijgen. Helemaal afhankelijk van speeltijd enzo.
Heb zelf slechts 1 char op 110, 1 op 102 en 4 op 199. Waarschijnlijk ga ik pas door als pathfinder flying complete is. Zo bij draenor ook gedaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

wrvk82 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:42:
Mijn ervaring nu is dat het moeilijk is om iLvl 810 aan te tikken en dan gaat het ineens hard. World quest rewards schalen ook met je iLvl dus binnen no time krijg je daaruit zelfs 840 items.
810 kan inderdaad even lastig zijn. Afgelopen week was het echter bizar makkelijk vanwege timewalking dungeons. De drops daar zijn 820 en regelmatig war-/titanforged. Als je ook nog Personal Loot Helper installeerde en een paar vriendelijke mensen trof die upgrades ook daadwerkelijk ruilden dan ging het hard. Mijn shammy was binnen 2 uur na het behalen van max level ilvl811.

Cadeautje van Blizzard die timewalking dungeons. Waarschijnlijk ook opzettelijk zo gepland om mensen te helpen met alts en mains die wat achter liepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha log net in via de aromry app en al me potions verkocht nooit gedacht dat het zou lukken wat een fijn gevoel

Vraagje aan jullie ben een questline aan het doen alchemy table en opeens een grijs teken ipv geel boven de npc een te laag level voor alchemy om verder te gaan of hoe zit dat iemand een idee ?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2016 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:27:
[...]

810 kan inderdaad even lastig zijn. Afgelopen week was het echter bizar makkelijk vanwege timewalking dungeons. De drops daar zijn 820 en regelmatig war-/titanforged. Als je ook nog Personal Loot Helper installeerde en een paar vriendelijke mensen trof die upgrades ook daadwerkelijk ruilden dan ging het hard. Mijn shammy was binnen 2 uur na het behalen van max level ilvl811.

Cadeautje van Blizzard die timewalking dungeons. Waarschijnlijk ook opzettelijk zo gepland om mensen te helpen met alts en mains die wat achter liepen.
Hele timewalking helaas niks mee kunnen doen dit keer. Deze jongen is aan het overwegen te stoppen... De tijd is er gewoon niet meer.voor aanwezig...

Of ik.echt ga stoppen? I doubt it... Maar op deze.manier is er helaas ook weinig aan....

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Zojuist van blizzard die pug pet gekregen omdat ik zoveel pug *O*

Helaas had ik hem al -O-

Maar ik waardeer de gedachte, wel benieuwd hoeveel pugs er nu voor nodig zijn geweest

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt hier allemaal niet echt mee te zitten:
Launch: Frost DK, reroll naar Ret Pala, Enhance Shammy geprobeerd, terug naar Paladin. Maar het lijkt allemaal niet echt te kunnen boeien. Ik weet niet of het nu een DPS ding is. Ben 12 jaar DPS geweest.

Zou ik dan echt gewoon terug naar mijn Warrior moeten gaan die dat "I feel powerfull" gevoel geeft, of rigoureus een healer rollen en echt van scratch alles leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Gisteren voor het eerst HC EN gecleared, daarna paar uur whipen op eerste baas in mythic. Kijken of we mythic EN ooit gaan voltooien, aangezien over drie weken de nieuwe raid content er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Carthrax schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:37:
Doen jullie voor de Nightfallen altijd de dailies? Ik moet nog best wel een stuk rep erbij hebben en het schiet niet echt meer op. Die dailies leveren ook maar iets van 75 rep op. May the grind continue....
Ik heb elke dag alle Nightfallen WQ gedaan en de Korin Tor token ook voor Nightfallen gebruikt, ben nu twee weken exalted en ben niet meer in Suramar geweest sinds dien. Echt een verademing om niet meer in dat gebied te hoeven komen, ook al geven de WQ daar wel goede AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Tigurius schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:39:
Zijn er hier assassination rogues die Mythic + doen? Ik heb nogal wat moeite om hoge DPS te halen op de trash packs.

https://eu.battle.net/wow/de/character/terenas/Marnus

Hebben jullie voor mij enkele tips? :)
Geen idee hoe assassination precies werkt maar ik ben een outlaw rogue, in Mythic+ haal je hoge dps op trash packs dmv blade furry. Misschien een idee om outlaw te gaan in Mythic +?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
RustStorm schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:03:
[...]
Daarom vind ik het een enorm nadeel dat de professions vooral gekoppeld zijn aan quests etc om er wat aan te hebben. :(
Ik vindt het just een nadeel dat ze niet gekoppeled zijn aan quest maar aan RNG.
Heb alle potions nu op lvl 2 maar zal zelf er voor moeten zorgen dat ik lvl 3 krijg. Aangezien herbs relatief duur zijn willen ze waar voor hun geld en gaan dus naar iemand van lvl 3 vanwegen extra flask per craft.

Tevens hebben volgens bijna alle professions weinig toegevoegde waarde, hopelijk komt het nog in latere patches, want behalve voor de forge heb ik geen idee waarom je nog een tailor nodig hebt.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:11:
[...]

Ik vindt het just een nadeel dat ze niet gekoppeled zijn aan quest maar aan RNG.
Heb alle potions nu op lvl 2 maar zal zelf er voor moeten zorgen dat ik lvl 3 krijg. Aangezien herbs relatief duur zijn willen ze waar voor hun geld en gaan dus naar iemand van lvl 3 vanwegen extra flask per craft.

Tevens hebben volgens bijna alle professions weinig toegevoegde waarde, hopelijk komt het nog in latere patches, want behalve voor de forge heb ik geen idee waarom je nog een tailor nodig hebt.
Dat is ook zo... dus dan zal je zelf plantjes moeten plukken en pots en flasks moeten maken... Snap wat je zegt...

Och, ik ga te zijner tijd wel lekker met m'n professions aan het rommelen. Ben benieuwd hoe gemakkelijk je aan rank 3 komt als het gaat om andere crafting professions (BSing, LWing, ENing) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen,

Gisteravond met mij nieuwe tank (druid) wat Timewalking gedaan. Dat is wel lekker als je net 110 bent zeg. Die gear is enorme upgrade.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:27:
Goede morgen,

Gisteravond met mij nieuwe tank (druid) wat Timewalking gedaan. Dat is wel lekker als je net 110 bent zeg. Die gear is enorme upgrade.
Goed bezig. :) Lekker getankt dus? Vandaag zeker laatste dag TWing he? Oh well, wellicht een volgende keer voor mij. :D

Ben met m'n rogue af en toe inloggen om wat followers op pad te sturen. Zijn nu allemaal rare, en wil ze eigenlijk wel epic krijgen... kan ik ze wat equipment geven ofzo. Haha, maar dan zal ik ook moeten spelen om weer wat resources te verkrijgen! oh oh oh oh oh.... komt goed! ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:32:
[...]
Goed bezig. :) Lekker getankt dus? Vandaag zeker laatste dag TWing he? Oh well, wellicht een volgende keer voor mij. :D
Druid is momenteel wel mijn favoriet zeg. Speelt zo lekker.
Weinig zin om de laatste twee te levelen als ik eerlijk ben :)

Vanavond of morgenavond is de laatste Timewalking ja. Ben er beide avonden niet dus dat is heel jammer

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 17:55
Gisteren besloten om mijn level 49 warlock welke ik had ge-rerolled om met vrienden te spelen [die Alliance noom] te boosten..

Was aan het kijken of ik deze eerst kon krijgen naar 60, maar die laatste 10 levels geen dungeons meer beschikbaar zonder 100x BRD te moeten runnen.

Aangezien ik herb/mining doe op deze char gezegd "fuckit" en boost gedaan.
Wel echt ENORM wennen, ben nu al weer helemaal gewend aan Horde, Alliance is weer even speuren waar ik ook al weer moet zijn.

Al met al, zin om deze zsm op 110 te krijgen en dungeon ready te krijgen :)

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Bisamrat schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 07:50:
Gisteren voor het eerst HC EN gecleared, daarna paar uur whipen op eerste baas in mythic. Kijken of we mythic EN ooit gaan voltooien, aangezien over drie weken de nieuwe raid content er is.
'Nieuwe raid content' is wel erg overtrokken. Het zijn 3 extra bosses waarna het een tijd zal duren voordat Nighthold uitkomt.
Wij zitten nu op 4/7 mythic. Als we alles gecleared hebben voordat Nighthold uitkomt ben ik meer dan tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noiz schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:55:
[...]

'Nieuwe raid content' is wel erg overtrokken. Het zijn 3 extra bosses waarna het een tijd zal duren voordat Nighthold uitkomt.
Wij zitten nu op 4/7 mythic. Als we alles gecleared hebben voordat Nighthold uitkomt ben ik meer dan tevreden :)
Idd nighthold zal ergens eind januari, begin februari zijn dus meer dan genoeg tijd om alle content te clearen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb nu EN HC volledig gedaan met pugs. Gister laatste boss, eye, toch wel één van de pittigste zonder goede coördinatie.
Daarnaast ook gister EoA +8 gecompleted *O* Niet binnen de tijd omdat we random werden opgeblazen door vulcanic van 100 naar 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:34:
Ook ik heb nu EN HC volledig gedaan met pugs. Gister laatste boss, eye, toch wel één van de pittigste zonder goede coördinatie.
Daarnaast ook gister EoA +8 gecompleted *O* Niet binnen de tijd omdat we random werden opgeblazen door vulcanic van 100 naar 0.
Na Eye komen Cenarius en Xavius nog, dus zeker niet de laatste boss. Dus weet niet of het een verspreking is, of dat je EN nog niet volledig hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Noiz schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:56:
[...]

Na Eye komen Cenarius en Xavius nog, dus zeker niet de laatste boss. Dus weet niet of het een verspreking is, of dat je EN nog niet volledig hebt gedaan.
Vermoedelijk heeft hij 1 wing van de LFR gedaan :)
Oftewel, je hebt nog wel wat te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Gisteren een successvol avondje gehad. Na afgelopen zondag maar geen mythic pugje te kunnen vinden gisteren opnieuw geprobeerd. Een van de eerste signups was al direct raak. Mythic Black rook hold. Run liep erg soepel, alleen geen loot helaas. Uit deze run kreeg ik een Vault of Wardens +2 keystone. Dus opzoek naar een groupje hiervoor. Aangemeld voor een groep en kwam ik in een guild group terecht die dus ppl boosten voor +3 chests.. :) Snelle run en idd 3 chests + alle loot die ik kon gebruiken (2 items) kreeg ik ook nog eens van hun.
Uit die run kreeg ik weer een Halls of Valor + 5 key. Helaas wou de group geen HoV doen omdat dit te lang zou duren. Dus vervolgens ben ik maar opzoek gegaan naar een andere group. Helaas niks kunnen vinden zelf maar een groep gestart. Duurde even om mensen te vinden maar uiteindelijk tank+healer gevonden. Run begon niet erg soepel omdat we al snel op de trash onderuid gingen maar gelukkig waren de mensen geduldig. Nog 1 trash & 1 boss wipe totdat we bij Odyn aankwamen. Hier ging het helaas behoorlijk fout :)
Uiteindelijk koste het ons meer dan 45min en 12+ wipes om hem neer te krijgen. Gelukkig wel een geduldig groepje weer, dus try 13 was eindelijk de kill :P en ook nog de loot van iemand anders gekregen.

Al in all weer een geslaagt avondje :) 3 nieuwe Mythics gedaan waarvan m'n eerste +2 en m'n eerste poging op een +5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mpt schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:57:
[...]

Vermoedelijk heeft hij 1 wing van de LFR gedaan :)
Oftewel, je hebt nog wel wat te doen!
Ik heb alles gepugged, dus ik heb bij 1 pug de eerste vier gedaan. Een andere dag met een andere pug cenarius/xavius. En gister dus nog Eye ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2016 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:15:
Haha log net in via de aromry app en al me potions verkocht nooit gedacht dat het zou lukken wat een fijn gevoel

Vraagje aan jullie ben een questline aan het doen alchemy table en opeens een grijs teken ipv geel boven de npc een te laag level voor alchemy om verder te gaan of hoe zit dat iemand een idee ?
Als de questgiver een grijs uitroepteken heeft betekent dit dat je nog te laag level bent om de quest op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog even een paar quests in suramar gedaan want heb nog steeds die dungeons daar niet unlocked. Heb al zat rep points, maar begreep dat je daarbij ook die quest line moet doen.

Snap echt niet dat ze dat gebied zo irritant hebben ingericht. Het ziet er allemaal prachtig uit, maar constant die guards is echt vervelend. Nu loop ik in 862 tank gear rond dus als ik het zat was dan gewoon die guards pullen en slopen die zooi, maar zelfs quests inleveren werd vaak eerst een slooppartij van tig mobs.... ben benieuwd hoe non tanks hier rondlopen (lijkt mij vrij frustrerend)

Zit nu gelukkig in dat naga gebied en dat gaat weer lekker snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:40:
Gisteren nog even een paar quests in suramar gedaan want heb nog steeds die dungeons daar niet unlocked. Heb al zat rep points, maar begreep dat je daarbij ook die quest line moet doen.

Snap echt niet dat ze dat gebied zo irritant hebben ingericht. Het ziet er allemaal prachtig uit, maar constant die guards is echt vervelend. Nu loop ik in 862 tank gear rond dus als ik het zat was dan gewoon die guards pullen en slopen die zooi, maar zelfs quests inleveren werd vaak eerst een slooppartij van tig mobs.... ben benieuwd hoe non tanks hier rondlopen (lijkt mij vrij frustrerend)

Je krijgt op een gegeven moment een item waar je jezelf mee kan vermommen in suramar city, dan loop je wat makkelijker door de stad.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het masker gebruiken en steeds beter worden in het vermijdden van de adds die je kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Sn3gG3l schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:42:
[...]

Je krijgt op een gegeven moment een item waar je jezelf mee kan vermommen in suramar city, dan loop je wat makkelijker door de stad.
Totdat je WQ's krijgt waarbij je mobs dood moet gaan maken in Suramar City... echt, ik zou daarvoor haast tank gaan speccen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt

Als Warlock doe ik gewoon mijn illusion/mask aan, en als ik toch gespot wordt per direct een huisje in en mijn VW alles laten tanken en AoE.
Moet soms nog wel mijn VW healen, maar dat is geen probleem en in geval van nood heb ik VW #2 :)
DizzyWeb schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:43:
[...]

Totdat je WQ's krijgt waarbij je mobs dood moet gaan maken in Suramar City... echt, ik zou daarvoor haast tank gaan speccen :|
Moet ook geen probleem zijn, had al wat rares gekilled als Warlock gewoon dmv VW en AoE

[ Voor 14% gewijzigd door pr0mpt op 18-10-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
DizzyWeb schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:43:
[...]

Die zijn als je redelijke gear hebt prima solo te doen hoor, voor sommige WQ's zoals die blauwe met een randje kan je gewoon looking for group gebruiken, works like a charm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn3gG3l schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:44:
[...]

Die zijn als je redelijke gear hebt prima solo te doen hoor, voor sommige WQ's zoals die blauwe met een randje kan je gewoon looking for group gebruiken, works like a charm :)
Die blauwe zijn dan ook bedoeld als group quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:45:
[...]

Die blauwe zijn dan ook bedoeld als group quest
Klopt al kan je die normale blauwe meestal gewoon solo doen, die met gouden rand niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Sn3gG3l schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:48:
[...]

Klopt al kan je die normale blauwe meestal gewoon solo doen, die met gouden rand niet.
Oh jawel hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn3gG3l schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:48:
[...]

Klopt met beetje goeie gear is het prima te soloen al was ik meestal gewoon lui en snel een group

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Teunis schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:19:
Opzicht vermaak ik mijn nog prima met alts levelen.
[...]

Hoop dat 7.1 na blizzcon komt al zal dat wel behoorlijk snel zijn, zal meer in de richting van voor/na kerst zijn.
Hey, Mr Alt Master...

Heb jij nog tips voor het efficient levellen van een nieuwe char van 100 -> 110?
Gisteren boost gebruikt voor een andere warlock bij vrienden op hun realm, heb nu als doel deze zsm 110 te krijgen met zo min mogelijke effort...

En ehh, volgende week mag je lekker verder met 7.1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:15:
[...]

Hey, Mr Alt Master...

Heb jij nog tips voor het efficient levellen van een nieuwe char van 100 -> 110?
Gisteren boost gebruikt voor een andere warlock bij vrienden op hun realm, heb nu als doel deze zsm 110 te krijgen met zo min mogelijke effort...

Als ik jou was gewoon de quests volgen in ieder gebied. Daarbij eventueel de bonus objectives doen, als deze beetje snel zijn. Anders skippen. Gaat gewoon het snelst met questen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
True, die net die libertine persuaded quest solo :P, maar meestal is het lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Sn3gG3l schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:19:
[...]

True, die net die libertine persuaded quest solo :P, maar meestal is het lastig.
Ik weet niet hoe het komt, maar bij meerendeel van de mobs is mijn VW gewoon echt niet dood te krijgen, volgens mij alleen bij pure physical dmg mobs.

Alleen dan moet ik Funnel Health gebruiken, anders kan ik gewoon eindeloos DPS'en om deze neer te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
BelluarGaming op youtube heeft een "Fastest Leveling Route guide" waar hij per regio aangeeft welke quests je het beste kunt doen om zowel snel te levelen, maar ook je laatste dungeon quest voor zones te krijgen (aangezien dit een berg XP geeft). Heb dit zelf nog niet geprobeerd, maar ben wel van plan om dit met mijn shaman te gaan doen. Het ziet er namelijk wel uit alsof het zou kunnen werken. Je skipt een hele berg niet relevante meuk op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Sn3gG3l schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:44:
[...]

Hehe, ja... laatst paar keer gedaan.. steeds een groot PVP gankfest daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:01:
[...]

Als de questgiver een grijs uitroepteken heeft betekent dit dat je nog te laag level bent om de quest op te pikken.
Oke dankje dan weet ik voorlopig zat moet eerst ff gold maken haha bedankt voor de tip voor alchemy te gaan doen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
ik ben nu vooral bezig met het levellen van mijn alchemy. Aangezien ik niet zo heel veel speel gaat het niet zo rap. Is wel jammer. Hoop toch wel wat geld te verdienen met pots en transmutes

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Lanithro schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:45:
ik ben nu vooral bezig met het levellen van mijn alchemy. Aangezien ik niet zo heel veel speel gaat het niet zo rap. Is wel jammer. Hoop toch wel wat geld te verdienen met pots en transmutes
Je hoeft geen hoog achemy level te zijn om flasks te kunnen maken in legion. Ik ben 50 ofzo en kan ze al maken. Als je die quest line maar af hebt kan je al die leuke legion flasks maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Gisteren een aardige raid gehad. Zowel Elerethe Renferal als Dragons of Nightmare voor de eerste keer op HC afgemaakt. Nythendra HC doen we al 2 weken vrij gemakkelijk. Maar voor de rest konden we steeds geen goede setup online krijgen. Gelukkig zijn er nu een paar mensen die toch wel de lol inzien van wat moeilijkere content en hierdoor ook eens op andere dagen willen raiden, dan alleen woensdag. We gaan nu ook woensdag beginnen met HC’s en dat op donderdag door trekken en dan op maandag Normal clearen in iets meer dan een uurtje.

Ook aardig op weg met m’n Holydin (op het moment ilvl 833). Gisteren m’n order hall campaign af kunnen maken (god wat heb ik een hekel aan die 12 uur durende order hall missions, waarvan je er 5 moet doen), dus derde relic slot unlocked. Denk dat over een weekje m’n Holydin wel over de 850 ilvl is (even nieuwe trinkets scoren >.<), dat tezamen met het feit dat we nu een Resto Shaman erbij hebben die steeds beter gegeard is, maakt het wat makkelijker om een gevarieerder healing team samen te stellen. We deden eigenlijk alles met 2 monks (waarvan ik er een was) en dan soms aangevuld met een Resto Druid en soms met een Holy Priest en soms gewoon alleen met z’n twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 07:00:
Het lijkt hier allemaal niet echt mee te zitten:
Launch: Frost DK, reroll naar Ret Pala, Enhance Shammy geprobeerd, terug naar Paladin. Maar het lijkt allemaal niet echt te kunnen boeien. Ik weet niet of het nu een DPS ding is. Ben 12 jaar DPS geweest.

Zou ik dan echt gewoon terug naar mijn Warrior moeten gaan die dat "I feel powerfull" gevoel geeft, of rigoureus een healer rollen en echt van scratch alles leren.
Wat houd je tegen om gewoon eens een paar Heroics/Mythics als Healer te proberen?

Als je Enhancement Shaman 110 is dan zou ik eerst daar mee proberen te healen aangezien de stat priority bijna hetzelfde is. Bij Paladin zit er ga je van Haste/Crit/Versa naar Crit/Mastery-Versa. Het kan wel maar als Holy Paladin wil je toch wel aardig wat crit hebben, dus je moet aardig wat gear gaan vervangen. Maar met redelijke Ret gear zou je ook makkelijk Heroics en Mythics moeten kunnen healen. Gewoon proberen dus.

Gisteren verder gegaan met het levellen van mijn Shaman. Bijna level 108, Alle main quest gehad dus moet nu terug om de side stories te doen. Elemental speelt leuk en met resto gear doe je toch redelijk wat damage. Hopelijk vanavond level 110 en dan kan het gearen beginnen, hoop snel wat timewalking te kunnen doen voor easy gear.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
[...]
Hey, Mr Alt Master...

Hihi, full rested doe ik puur alleen de pillar quest (+ alle extra xp zone quest in dat gebied), rond 103 hou even een 3 dagen break, zodat ik de 5x 8u order hall kan afronden, en daarna gewoon dan weer knallen.

dan doe ik altijd aszuna (haat die plek dus doe het liever op op low level), vas, stormhein dan highmoutain
qua rep hoef je voor 7.1 ook niet druk te maken dus dan kun je ook gewoon jou favo gebied compleet doen.

zelf ben beetje level moe, en das volgens mij meer omdat "opzie" tegen weer gearen en 30wq op 110
en AP grind helpt ook niet echt mee

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigurius
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:43
Jeroenvdk schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:10:
[...]

Geen idee hoe assassination precies werkt maar ik ben een outlaw rogue, in Mythic+ haal je hoge dps op trash packs dmv blade furry. Misschien een idee om outlaw te gaan in Mythic +?
Ik vind outlaw teveel RNG. Vind het spec ook niet leuk om te spelen. Je bent te hard afhankelijk van de goede rolls van roll the bones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Tigurius schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:50:
[...]

Ik vind outlaw teveel RNG. Vind het spec ook niet leuk om te spelen. Je bent te hard afhankelijk van de goede rolls van roll the bones
Het gaat ook om de trashpacks geef je aan, om een betere dps daarop te doen heb je denkik niet eens een goede roll nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Met het levelen van alts gebruik ik de addon Conslegion. Die stippelt per zone een route voor je uit en geeft aan wat je moet doen. Pick up 2 quests, finish bonus objective, set heartstone etc etc.

Je kan daarbij ook aangeven dat hij de quests automatisch aanneemt en hun loot automatisch selecteert. Loot is toch niet zo belangrijk van 100-110 dus ik gebruik dat ook.
Je kan lekker hersenloos spelen en word minimaal friendly met alle factions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Twee dagen terug weer EN Heroic in gedoken:

https://www.warcraftlogs.com/reports/83Mp12vJfHN9YAg6

2 wipes on Dragons, 5 wipes on Eye en een heuse 7 wipes op Ursoc.

Bij Ursoc hadden we iedere keer op het nippertje te weinig DPS.
Twee van onze DPS gebruikten geen flasks, en veel hadden geen potions.

De winnende try was uiteindelijk een helden-actie van o.a. onze healers en ikdie op het einde, vlak na het vreten van de debuff (nadat mijn co-tank stierf) Divine Shield erop te knallen en gewoon in de AOE tanken

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren toch ook maar begonnen aan die lange hidden appearance questchain voor de Ashbringer. Besloot één potje AV te doen en het boek anders te kopen in de AH voor 30K. Vette mazzel gehad. Tegen het einde van de AV had ik het boek ge-loot.

Vandaag voor de slime gegaan. Na een uurtje campen en server hoppen was ik er wel klaar mee. Heb in het verleden tientallen uren gepatrouilleerd voor rare mounts, pets, etc. Daar ga ik niet meer aan beginnen. Macro gemaakt om de slime te targeten, attacken en vervolgens te looten met de loot-a-rang en deze gekoppeld aan een geprogrammeerde knop op de Naga muis. (Tegen de ToS maar nog nooit voor gebanned.) Vanmorgen om 8 uur mijn Pala op de spawn geparkeerd. Net voor het eten nog geen geluk. Eten achter de kiezen, afwas gedaan. Loop weer naar mijn PC en ja hoor. Item in de bag. Top!

Nu weer een schietgebedje tot de RNG-goden en vissen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:05:
Gisteren toch ook maar begonnen aan die lange hidden appearance questchain voor de Ashbringer. Besloot één potje AV te doen en het boek anders te kopen in de AH voor 30K. Vette mazzel gehad. Tegen het einde van de AV had ik het boek ge-loot.

Vandaag voor de slime gegaan. Na een uurtje campen en server hoppen was ik er wel klaar mee. Heb in het verleden tientallen uren gepatrouilleerd voor rare mounts, pets, etc. Daar ga ik niet meer aan beginnen. Macro gemaakt om de slime te targeten, attacken en vervolgens te looten met de loot-a-rang en deze gekoppeld aan een geprogrammeerde knop op de Naga muis. (Tegen de ToS maar nog nooit voor gebanned.) Vanmorgen om 8 uur mijn Pala op de spawn geparkeerd. Net voor het eten nog geen geluk. Eten achter de kiezen, afwas gedaan. Loop weer naar mijn PC en ja hoor. Item in de bag. Top!

Nu weer een schietgebedje tot de RNG-goden en vissen maar.
En de fire mage hidden artifact is gewoon AP5 + random mob in Suramar, niks geen epic quest chain of iets in die geest :'(. Niet dat ik uberhaut het wapen mooi vind van de fire mage, maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bisamrat schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:37:
[...]

En de fire mage hidden artifact is gewoon AP5 + random mob in Suramar, niks geen epic quest chain of iets in die geest :'(. Niet dat ik uberhaut het wapen mooi vind van de fire mage, maar dat is een ander verhaal.
Er zit inderdaad nogal een groot verschil tussen de manieren waarop je de hidden appearances unlocked. Bij mijn Pala is Holy een drop van een random mob, Prot gewoon hopen dat 'ie ooit in de kist van het Withered Army scenario zit en Ret dus een behoorlijk lange grind met nogal wat rng. Bij veel classes is de hidden appearance overigens nul inspanning en 100% rng.

Ik vind het wel wat hebben dat je er behoorlijk wat voor moet doen. Dat maakt dat de look ook echt een beetje speciaal voelt. Het behalen van de look voelt rewarding waar dit bij de meeste andere dingen in de game allang niet meer het geval is. Dat er zo enorm veel rng bij komt kijken en dat het bij Ret vooral een kwestie is van uren AV doen, uren spawn campen en uren vissen vind ik dan wel weer een beetje jammer. Dat is geen moeite doen...dat is gewoon extreem saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Eindelijk onze eerste stappen gezet in heroic. Nythendra down in de 10-de try. Van de 10 tries 7 door enraged en een aantal 3-10% whipes. Elke keer dezelfde DPS-ers neer waardoor we op het eind net tekort kwamen. Maar zonder people te benchen toch neer op het laatst.
Welke volgorde is raadzaam om te doen na Nythendra in heroic mode ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:07:
Eindelijk onze eerste stappen gezet in heroic. Nythendra down in de 10-de try. Van de 10 tries 7 door enraged en een aantal 3-10% whipes. Elke keer dezelfde DPS-ers neer waardoor we op het eind net tekort kwamen. Maar zonder people te benchen toch neer op het laatst.
Welke volgorde is raadzaam om te doen na Nythendra in heroic mode ?
In mijn ogen Dragons>Spider boss>Eye Boss>Ursoc(tenzij je al heel veel dps hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:41:
[...]
In mijn ogen Dragons>Spider boss>Eye Boss>Ursoc(tenzij je al heel veel dps hebt)
In normal beginnen we altijd met Ursoc en gaan dan met de klok mee. Zal deze tip wel meegven dat we gaan beginnen met de moeilijkste van de twee. Onze MT is nogal dwars (wel een zeer geode tank & raidleader) dus speel het wel via de OT. Deze werken al Jaren samen dus moet goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:53
Als je onderaan kijkt op http://www.wowprogress.com zie je hoe vaak elke boss neer is gegaan voor guilds. Vaak is het simpelweg: de boss met het hoogste aantal eerst, dan de volgende, etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:45:
[...]

In normal beginnen we altijd met Ursoc en gaan dan met de klok mee. Zal deze tip wel meegven dat we gaan beginnen met de moeilijkste van de twee. Onze MT is nogal dwars (wel een zeer geode tank & raidleader) dus speel het wel via de OT. Deze werken al Jaren samen dus moet goed komen.
Het dingetje met Ursoc heroic is dat het een heel simpel gevecht is, alleen het is een dps race en als je dat mist kan je er lelijk je kop stoten. Als het gemiddelde van je dps over 200k is dan moet het geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:24

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren wat Heroic Emerald Nightmare geprobeerd maar gaat toch minder goed dan gehoopt.
Op normal hebben we in principe alles in 1 keer dood.

Nythrenda op HC ging goed maar toen bij dragons hebben we echt 8 wipes gehad en allemaal rond de 10% ofzo toen naar Ursoc gegaan maar ook 3 keer gewiped en toen stopte we er mee omdat het laat was.

We waren met 12 man en alle DPS is sowieso boven de 210K en de meeste sowieso boven de 260K
Maar toch gaan we ergens de mist in. denk zelf persoonlijk dat het door een fout van de tank of healers komt op dat moment maarja om hun nou de schuld te geven is ook zo wat :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Gisteren met mijn nieuwe lock gaan spelen, was echt apart om te zien.
Eerste lock was erg roestig dat ik Legion begon en ik weet nog wel dat ik lang over bijvoorbeeld Artifact quests deed etc.

Gisteren was het echt RACEN er doorheen, niet snappen dat ik dat niet eerder had gedaan.
Belangrijk iets was het default gebruiken van VW voor quests en talent spec.

Doe nu gewoon alles pullen en AoE en door rennen, zat gisteren zelfs op 100k dps bij leuke packs...
En dat op level 100 <3

Oftewel, kan niet wachten tot deze 110 is en een beetje gear pakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
pr0mpt schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:35:
Eerste lock was erg roestig dat ik Legion begon en ik weet nog wel dat ik lang over bijvoorbeeld Artifact quests deed etc.

Gisteren was het echt RACEN er doorheen, niet snappen dat ik dat niet eerder had gedaan.

Doe nu gewoon alles pullen en AoE en door rennen, zat gisteren zelfs op 100k dps bij leuke packs...
En dat op level 100 <3

Lekker hoor, gnome lock toch? Jammer dat DPS van affl wat 'minder' is t.o.v. andere DPS classes, maar de survivability is gewoon absurd. Je kunt hooguit doodgaan als je even staat te pitten en meer dan +10 gepulled heb... oh wacht.. soulstone.. en door.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Ik heb gisteren voor het eerst Heroics getankt (die ik überhaupt nog nooit gezien had). Dan is het wel fijn dat je gewoon een guildrun kan doen, waarbij indien nodig wat uitleg komt in plaats van het standaard opgejaagde gevoel (en dat om te mislukken) met een PuG als iets evt tegenzit, of dat iets net wat anders loopt dan je wil.
Maw of Souls en Darkheart Thicket kunnen nu ook op de ervaringlijst gelukkig :)
Langzaamaan kruipt ook mijn Ilvl zo omhoog gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
marijnvtg schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:38:
[...]

Lekker hoor, gnome lock toch? Jammer dat DPS van affl wat 'minder' is t.o.v. andere DPS classes, maar de survivability is gewoon absurd. Je kunt hooguit doodgaan als je even staat te pitten en meer dan +10 gepulled heb... oh wacht.. soulstone.. en door.. >:)
meer dan 10?
gisteren packs van 15-20 = <3

Elites met ! er bij kan mijn VW makkelijk tanken, het lijkt wel alsof zijn defensive stats gewoon absurd zijn, hij neemt gewoon minimaal tot geen dmg.
Ondertussen tag je gewoon een stuk of 5-7 mobs er bij en laat je je VW 1x taunten en dan weer verder met AoE...

Dat mis ik dus echt wel bij bijvoorbeeld een mage of alle andere lock specs, daar ben je meer een glass canon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

pr0mpt schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:35:

En dat op level 100 <3

Een 2e warlock gemaakt als k het goed begrijp ? waarom in godsnaam de zelfde class nog een keer? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:01
En dan gaan ze affliction nog nerfen ook :')
plus wat talents die ze gaan switchen omdat Demon Skin te vaak gepakt wordt.
Ipv andere talents te buffen moeten we nu gaan kiezen tussen Demon Skin of Dark Pact, 2 goede talents, en dan wordt demonic circle gedropt waar Demon Skin nu zit, en moet je kiezen uit 3 niet geweldige talents.

Blizzard logica :D Magoed, ik speel al sinds vanilla warlock dus ik heb wel meerdere stunts gezien helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Akaendra schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:44:
Waar heb je dat gelezen? Op mmo champion post van vandaag lees ik juist dat alle spells met een paar procent gebuffed worden.. of lees ik iets verkeerd.. (zal niet de eerste keer zijn :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ipv andere talents te buffen moeten we nu gaan kiezen tussen Demon Skin of Dark Pact, 2 goede talents, en dan wordt demonic circle gedropt waar Demon Skin nu zit, en moet je kiezen uit 3 niet geweldige talents.

Blizzard logica :D Magoed, ik speel al sinds vanilla warlock dus ik heb wel meerdere stunts gezien helaas.
PVE krijgt affliction paar redelijke buffs in 7.1
Ricmaniac schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:30:
Gisteren wat Heroic Emerald Nightmare geprobeerd maar gaat toch minder goed dan gehoopt.
Op normal hebben we in principe alles in 1 keer dood.

Nythrenda op HC ging goed maar toen bij dragons hebben we echt 8 wipes gehad en allemaal rond de 10% ofzo toen naar Ursoc gegaan maar ook 3 keer gewiped en toen stopte we er mee omdat het laat was.

We waren met 12 man en alle DPS is sowieso boven de 210K en de meeste sowieso boven de 260K
Maar toch gaan we ergens de mist in. denk zelf persoonlijk dat het door een fout van de tank of healers komt op dat moment maarja om hun nou de schuld te geven is ook zo wat :P
Ursoc en Dragons is draaien beide eigenlijk puur om het op tijd taunten van tanks. Wellicht dat jullie niet op tijd van debuffs wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt

Ja natuurlijk... als dat echt zo is zijn het een stelletje f#$%n rukkers :( |:( :'(

Staan onderaan als DPS maar doe maar nerfbat?
Demon Skin wordt gepakt omdat het gewoon een goede skill is en de rest gewoon niet viable is.
Dark Pact is leuk, maar Demon Skin is ook gewoon hier vele male beter, heel simpel..
Ricmaniac schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:42:
[...]

Een 2e warlock gemaakt als k het goed begrijp ? waarom in godsnaam de zelfde class nog een keer? ;p
Ik heb mijn main warlock op 110/ilvl 846 , maar is Horde op een server waar op dit moment weinig actie is.
Wel heb ik daar praktisch AL mijn chars staan.

Nu kwam een oud guildie [WotLK periode] aan met "kom anders gezellig bij ons!", maar had geen zin een realm + faction change te doen, met de kans dat het niet goed zou aflopen.
Nu heb ik een weekje of 2 een nieuwe lock gerolled om te kijken of het een beetje gezellig was en daarna een boost gedaan.

Kan gelukkig dus op mijn main warlock gewoon mijn ding doen, maar wie weet wordt dit wel mijn nieuwe main als hij ook goed gegeared is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mpt schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:54:
[...]

Ja natuurlijk... als dat echt zo is zijn het een stelletje f#$%n rukkers :( |:( :'(

Staan onderaan als DPS maar doe maar nerfbat?
Demon Skin wordt gepakt omdat het gewoon een goede skill is en de rest gewoon niet viable is.
Dark Pact is leuk, maar Demon Skin is ook gewoon hier vele male beter, heel simpel..

[...]

Ik heb mijn main warlock op 110/ilvl 846 , maar is Horde op een server waar op dit moment weinig actie is.
Wel heb ik daar praktisch AL mijn chars staan.

Nu kwam een oud guildie [WotLK periode] aan met "kom anders gezellig bij ons!", maar had geen zin een realm + faction change te doen, met de kans dat het niet goed zou aflopen.
Nu heb ik een weekje of 2 een nieuwe lock gerolled om te kijken of het een beetje gezellig was en daarna een boost gedaan.

Kan gelukkig dus op mijn main warlock gewoon mijn ding doen, maar wie weet wordt dit wel mijn nieuwe main als hij ook goed gegeared is.
Zo vreemd is het niet hoor, ik heb ook gewoon 2 locks:P ook nog gewoon op dezelfde server. Maar zoals hier boven al, affliction heeft buffs gekregen, wellicht dat het in 7.1 zelf weer viable is voor raiden, al blijf ik zelf destruction spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Zo guild heeft besluit genomen om mythic raiden volledig langs de kant te schuiven. Niemand van de officers heeft de tijd en wil de moeite stoppen om te recruiten voor mythic en alle voorbereidingen er rond te doen. Daarnaast merken we ook gewoon dat de meeste mensen ook niet de ervaring hebben en de tijd voor mythic te doen. Zullen waarschijnlijk enkele mensen weggaan maar over het algemeen had ik de indruk dat de meeste zich er konden in vinden. Wordt nu tot de Halls of Valor raid EN HC farmen en mensen gear geven.
Wss clearen we wel alles op 1 vanaf vandaag dus blijft er nog 1 dag over waar we achievement runs gaan proberen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik wil weer eens een healer aanmaken, dus wil me eigenlijk wat meer verdiepen in de verschillende classes en wat de pro en cons zijn van alle. Is er ergens een overizcht van alle healers en de voor/nadelen en sterke/zwakke kanten? Of zijn er voor zowel raids als mythic(+) duidelijke winnaars/verliezers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Had ergens wat gelezen op de US battle net fora erover, heb ze verder niet gezien, maar goed.
MMO-Champ laat nu wat anders zien, maar voor destro/demo is het niet veel soeps.

Voor zover de Tanky-Mage fantasy die ze hadden. Demon Skin is goed, Dark Pact ook, dat fix je door andere talents beter te maken, niet door nutteloze talents door mensen hun strot te duwen. Zal ook gewoon Demon Skin blijven kiezen aangezien dat gewoon de beste talent is die je kunt gebben, maar oh well :D

Nu nog wat extra damage buffs (of bij god, casting on the run zoals vroeger met Kiljaeden talent) zou al een heel hoop goed kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag over de aankomende 7.1 update. Alle upgrades welke ik nu verdien vallen die straks in het niet bij de nieuwe instances of blijft het niveau qua ilvl gehanteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:02:
Had ergens wat gelezen op de US battle net fora erover, heb ze verder niet gezien, maar goed.
MMO-Champ laat nu wat anders zien, maar voor destro/demo is het niet veel soeps.

Voor zover de Tanky-Mage fantasy die ze hadden. Demon Skin is goed, Dark Pact ook, dat fix je door andere talents beter te maken, niet door nutteloze talents door mensen hun strot te duwen. Zal ook gewoon Demon Skin blijven kiezen aangezien dat gewoon de beste talent is die je kunt gebben, maar oh well :D

Nu nog wat extra damage buffs (of bij god, casting on the run zoals vroeger met Kiljaeden talent) zou al een heel hoop goed kunnen maken.
Destro en Demo gaan geen buffs krijgen aangezien ze in heroic/mythic raiding vrij goed kunnen meekomen en ook in hogere mythic+ zijn ze zeker viable. Ik had graag kiljaeden terug gekregen maar dat zie ik niet gebeuren, aangezien blizzard niet wil dat we constant kunnen lopen en daarmee het dodgen van abilities veel te makkelijk wordt. Gewoon veel haste en crit stacken dan doe je snel genoeg goeie dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:05:
Vraag over de aankomende 7.1 update. Alle upgrades welke ik nu verdien vallen die straks in het niet bij de nieuwe instances of blijft het niveau qua ilvl gehanteerd?
Volgens wat ik zag is alles +5 ilvls hoger in de halls of valor raid. Dus niet echt meteen een hele grote upgrade en aangezien er maar 3 bosses zijn zal je er ook minder snel gear van krijgen. Waardeloos wordt je gear dus niet meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:05:
De nieuwe raid instance heeft maar 5 itemlevels hoger dan huidige raids, en maar 3 bosses dus veel van de huidige raid items blijven gewoon de beste. Wat ik van mythic karazhan heb gezien is dat er gear dropt tussen 850-875

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

pff weer 2 keer gold van de worldboss en een item uit me weekly mythic + chest waar k zo goed als niks aan heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:06:
[...]

Destro en Demo gaan geen buffs krijgen aangezien ze in heroic/mythic raiding vrij goed kunnen meekomen en ook in hogere mythic+ zijn ze zeker viable. Ik had graag kiljaeden terug gekregen maar dat zie ik niet gebeuren, aangezien blizzard niet wil dat we constant kunnen lopen en daarmee het dodgen van abilities veel te makkelijk wordt. Gewoon veel haste en crit stacken dan doe je snel genoeg goeie dmg
Zeg ik ook niet, maar voor een pure dps class staan ze imo te laag over het algeheel. MAar we zien wel wat Blizz gaat doen, er zijn specs die het nog veel erger hebben dan locks helaas. (o.a alle goede spelers spelen fire mage en geen frost reactie van blizz was comedy gold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Is die frost demon de world boss van deze week?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

komt net voorbij op mijn tijdlijn ilvl chart waarin ook komende raid instaan:

http://i.imgur.com/8ua20xJ.png
Akaendra schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:37:
[...]

Zeg ik ook niet, maar voor een pure dps class staan ze imo te laag over het algeheel. MAar we zien wel wat Blizz gaat doen, er zijn specs die het nog veel erger hebben dan locks helaas. (o.a alle goede spelers spelen fire mage en geen frost reactie van blizz was comedy gold)
We zitten rond de 6/7de plek met warlock specs, dus boven gemiddeld. Shadow Priests krijgen niet voor niks een kleine nerf. En ook MM hunter een hele kleine. De verschillen zijn eigenlijk nog nooit zo klein geweest. Ik heb liever dat ze naar de hele slechts kijken zodat deze ook viable worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:47:
komt net voorbij op mijn tijdlijn ilvl chart waarin ook komende raid instaan:

http://i.imgur.com/8ua20xJ.png
[...]
_/-\o_ _/-\o_

Daarnaast zie ik op de PTR Talent calculator nu de wijzigingen die jullie bedoelde:

http://ptr.wowdb.com/talent-calculator#Gm4l
Ik zou gewoon Tier 3 geen talent kiezen, of misschien Mortal Coil.
Wat een nutteloos iets zeg.. :| :/

[ Voor 34% gewijzigd door pr0mpt op 19-10-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
World drops en gold bosses is accurater :)
Pagina: 1 ... 42 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.