Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Mektheb schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:09:
[...]

Ik heb nog een maandje ! ho ho :D

Ik ga nog 1 maand helemaal LOS ! :D
_O-

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacejockey schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:12:
Ik doe WQ's ook al niet meer, je krijgt toch alleen maar rotzooi en voor die 0.001% kans op een legendary heb ik geen zin om een uur lang saaie quests te gaan doen. Kirin Tor wil ik dan nog wel doen, want die quests zijn nog wel eens leuk en kort.
Ik doe ook amper nog WQ's. Die voor AP vind ik niet meer de moeite. Heb op mijn main en main-alt al twee golden traits unlocked. Heb geen zin om uren AP te gaan grinden terwijl je daar over een paar weken een paar minuten over doet. Ik doe alleen nog de Emmisary vanwege de rep, sommige order resources voor missions en die voor epic items omdat ik die kan de-en en dus 1K aan mats opleveren. De rest interesseert me niet meer.

Je hebt trouwens zo een token bij elkaar in Legion. 1x random hc als Call to Arms levert 800g + gemiddeld 2 runes (a 800g per stuk) op. Twee of drie epic WQ's per dag die 1K aan mats per stuk opleveren en dan nog 1-2K rewards van order hall missions. Zonder al te veel moeite dus zo 5K per dag momenteel. En dan heb ik af en toe nog een epic BoE drop die rond de 50K waard is. Qua sub is Legion momenteel dus 'gratis'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 17:55
Als ik dit alleen al zie heb ik 2 dingen:

#1. Ik wil ook spelen!!!!!
#2. Ik moet echt weer op mijn "echte" PC eens spelen ipv mijn NUC... grafisch echt DUIDELIJK verschil

Alleen mijn echte PC staat op zolder ivm vrouw :D

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:21:
[...]

Als ik dit alleen al zie heb ik 2 dingen:

#1. Ik wil ook spelen!!!!!
#2. Ik moet echt weer op mijn "echte" PC eens spelen ipv mijn NUC... grafisch echt DUIDELIJK verschil

Alleen mijn echte PC staat op zolder ivm vrouw :D
Iets van: luxe paarden en werk paarden... toch? ;) Moet jij raden onder welke jij valt en onder welke Iusedto valt. ;) (no offense Iusedto) :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Non taken Ruststorm :)

Maak je over mij geen zorgen lol.
Vrije dag plus de kids zitten nog op school en mijn vrouw is de hele dag al shoppen.
Ja wat moet je dan ? :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 20:12
Iusedto schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:29:
Non taken Ruststorm :)

Maak je over mij geen zorgen lol.
Vrije dag plus de kids zitten nog op school en mijn vrouw is de hele dag al shoppen.
Ja wat moet je dan ? :)
Je vrouw tegenhouden, zij geeft meer gold uit en komt met epic rewards thuis.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Brrr, ik ben nu erg in dubio over wat ik ga doen vanavond..
Met mijn 110 Tankadin verder (WQ, dungeons en rep)
Demon hunter verder levellen (lvl 101)
Of mijn Priest omgooien naar Disc en die levellen (is 79)...

Keuzes keuzes keuzes...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pr0mpt
Tarz schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:32:
[...]

Je vrouw tegenhouden, zij geeft meer gold uit en komt met epic rewards thuis.... :P
Als ze bij de Hunkemöller is geweest is de loot hoogstwaarschijnlijk nog Legendary ook :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pr0mpt schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:38:
[...]

Als ze bij de Hunkemöller is geweest is de loot hoogstwaarschijnlijk nog Legendary ook :D
Heb ik eindelijk een Legendary ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
[...]

Maar Legendary wil je toch dragen, niet uitdoen... :+
Is slecht voor je Epeen!

[ Voor 4% gewijzigd door Krullebol.nl op 14-10-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon hunter word langzaam toch main bevalt me best goed allemaal

Verhaal lijn Heeft veel weg kwa deathknight thema tevens niks mis mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Iusedto schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:40:
[...]

Heb ik eindelijk een Legendary ;)
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/500x/38504752.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Tarz op 14-10-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
[...]

Bij Hunkmöller is het nu 3 bh's halen, 2 betalen.. Dat zie ik ingame nou nooit terug komen :D

Ik ken je thuis situatie niet, maar wellicht komt die met mij overeen.. Gamen op mn MBP is niet meer je-van-het. Heb vorig jaar een game PC in elkaar gezet met GTX970, wow wat kan WoW dan weer mooi zijn. Maar mini PC stond op zolder.. niet gezellig om daar dan te gamen. Heb nu m'n PC + scherm in de buffetkast. Als ik zoals vanavond ga gamen trek ik het scherm met 3 meter snoer eruit en zet op de eetkamer tafel. Ik blij. Als ik klaar ben, hup alles de kast in, vrouw blij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:59
Haha nice, ik heb het iets anders:

lvl 110 resto shaman
lvl 110 mistweaver monk (offspec tank)
lvl 106 resto druid :9 (offspec vast ook tank)

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 14-10-2016 16:05 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
marijnvtg schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:50:
[...]

Bij Hunkmöller is het nu 3 bh's halen, 2 betalen.. Dat zie ik ingame nou nooit terug komen :D

Ik ken je thuis situatie niet, maar wellicht komt die met mij overeen.. Gamen op mn MBP is niet meer je-van-het. Heb vorig jaar een game PC in elkaar gezet met GTX970, wow wat kan WoW dan weer mooi zijn. Maar mini PC stond op zolder.. niet gezellig om daar dan te gamen. Heb nu m'n PC + scherm in de buffetkast. Als ik zoals vanavond ga gamen trek ik het scherm met 3 meter snoer eruit en zet op de eetkamer tafel. Ik blij. Als ik klaar ben, hup alles de kast in, vrouw blij :+
Het leukste is dat wij mannen die aanbieding vaak nog leuker vinden als de vrouwen :+ :+

Thuis heb ik op de eetkamer tafel een monitor staan met wireless keyboard [erg klein logitech dingetje] en wireless muis. NUC is zo klein dat hij achter de monitor in de stand rust, dus minimale ruimte.

Kan ongeveer alles doen wat ik wil [i5/16GB/256GB SSD], maar qua graphics is het niet je van het.
Boven heb ik op zolder gewoon een game PC staan, ook al even ouder, maar wel met decent graphics card.

Vind het alleen niet gezellig om op zolder te zitten, heb beneden niet een optie om mijn machine weg te stoppen en heb een kleine van 2+ rond hobbelen, die zou alles los trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
pr0mpt schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:05:
[...]

Het leukste is dat wij mannen die aanbieding vaak nog leuker vinden als de vrouwen :+ :+

Thuis heb ik op de eetkamer tafel een monitor staan met wireless keyboard [erg klein logitech dingetje] en wireless muis. NUC is zo klein dat hij achter de monitor in de stand rust, dus minimale ruimte.

Kan ongeveer alles doen wat ik wil [i5/16GB/256GB SSD], maar qua graphics is het niet je van het.
Boven heb ik op zolder gewoon een game PC staan, ook al even ouder, maar wel met decent graphics card.

Vind het alleen niet gezellig om op zolder te zitten, heb beneden niet een optie om mijn machine weg te stoppen en heb een kleine van 2+ rond hobbelen, die zou alles los trekken :P
Daarom een "gaming" laptop gekocht, 17,3' met 8gb ram, 128gb SSD en 1TB HDD, i5 6200 en GTX950M. Draait wow met 60 fps op nagenoeg ultra (kleine tweaks). Als je klaar bent inklappen en wegwezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
pr0mpt schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:05:
[...]

Ook een mooi oplossing, maar wat je zegt; grafisch moet je er iets op inleveren. Hier ook een kleine van 2, maar die ligt voor 19.30 op bed, daarna komt 'de kabel' tevoorschijn. Heb om de monitor/power/usb kabels iig zo'n krul ding gedraaid. In de praktijk ruim ik m'n spul de andere dag 's ochtends pas op, als zij en dr zus van 6 rond hobbelen. Ze is er een keer achter blijven hangen en liep t met een sisser af O-), maar eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Tarz schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:12:
[...]
Daarom een "gaming" laptop gekocht, 17,3' met 8gb ram, 128gb SSD en 1TB HDD, i5 6200 en GTX950M. Draait wow met 60 fps op nagenoeg ultra (kleine tweaks). Als je klaar bent inklappen en wegwezen :)
Helaas zit/zat ik een beetje met vast. Heb nu al jaar en dag een MB, daarna MBP. Ik vind de Windows 'game' laptops meestal zo afzichtelijk (persoonlijke smaak) waardoor ik me niet kan vertonen bij anderen als ik een beetje representatief over wil komen. Maar goede grafische kaarten in een MPB is al even geleden. M'n huidige is een mid 2012 met een discrete videocard. Ben benieuwd wat er in de nieuwe MBP's komen te zitten, maar verwacht er niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
marijnvtg schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:17:
[...]

Helaas zit/zat ik een beetje met vast. Heb nu al jaar en dag een MB, daarna MBP. Ik vind de Windows 'game' laptops meestal zo afzichtelijk (persoonlijke smaak) waardoor ik me niet kan vertonen bij anderen als ik een beetje representatief over wil komen. Maar goede grafische kaarten in een MPB is al even geleden. M'n huidige is een mid 2012 met een discrete videocard. Ben benieuwd wat er in de nieuwe MBP's komen te zitten, maar verwacht er niet veel van.
True, maar dat geldt niet voor de mijne vind ik persoonlijk. mat zwart, zonder toeters en bellen:

https://tweakers.net/pricewatch/554281/medion-erazer-p7643-(30020574-qwerty-toetsenbord)/specificaties/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?? :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

marijnvtg schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:17:
[...] Ben benieuwd wat er in de nieuwe MBP's komen te zitten, maar verwacht er niet veel van.
Ik heb een MBP 13" begin 2015, daar is WoW niet echt lekker vlot op te spelen: Windowed 75% van je scherm zo'n 30fps gemiddeld, max ~10fps als het druk is. :)

[ Voor 5% gewijzigd door OkkE op 14-10-2016 16:36 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
OkkE schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:35:
[...]

Ik heb een MBP 13" begin 2015, daar is WoW niet echt lekker vlot op te spelen: Windowed 75% van je scherm zo'n 30fps gemiddeld, max ~10fps als het druk is. :)
Ik voel de pijn :9 , naar beneden kijken in drukke gebieden/steden wil nog wel eens helpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is sneller dan verwacht. Waarschijnlijk iets eerder dan gepland om de nodige balances en fixes door te kunnen voeren. Ook klagen een boel mensen al dat er eigenlijk niets meer te doen is en de huidige content te makkelijk was. Met de 7.1 content houden ze deze ook weer even bezig en subbed.

Trial of Valor zal 2 weken na de patch openen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:37
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:31:
[...]

Dat is sneller dan verwacht. Waarschijnlijk iets eerder dan gepland om de nodige balances en fixes door te kunnen voeren. Ook klagen een boel mensen al dat er eigenlijk niets meer te doen is en de huidige content te makkelijk was. Met de 7.1 content houden ze deze ook weer even bezig en subbed.

Trial of Valor zal 2 weken na de patch openen.
Dat begrijp ik niet goed, ik amuseer me best met de huidige content. Ik ben nog niet fatsoenlijk begonnen aan Mythic+ of Emerald Nightmare. Laat staan dat ik mijn alts al van onder het stof heb gehaald.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk om te.zien! Nieuwe patch is altijd goed. En natuurlijk karazhan instance die om de hoek komt kijken. Leuk leuk. Heb zelf nog niet eens alle instance gedaan. Dus heb nog heelwat te gaan. Nu eerst een verjaardag. Later op de dag wellicht wat WoW. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:41:
[...]

Dat begrijp ik niet goed, ik amuseer me best met de huidige content. Ik ben nog niet fatsoenlijk begonnen aan Mythic+ of Emerald Nightmare. Laat staan dat ik mijn alts al van onder het stof heb gehaald.
Ik begrijp het wel en niet. Ik speel op Silvermoon en zie regelmatig spam voorbij komen waar heroic/mythic EN, Mythic +5-10 boosts, etc. aangeboden worden. Blijkbaar hebben deze guilds/groepen de boel al op farm. Blizzard heeft ook aangegeven dat ze mythic Xavius eigenlijk te makkelijk gemaakt hebben. Voor sommige spelers is het spelen van WoW zo'n gewoonte dat het niet uitmaakt wat je uitbrengt. Als het er is dan zullen ze het uitspelen en zo snel mogelijk. Als je geen belang hebt bij alts (en geen real life) dan is alles vrij snel uit spelen. Maar ja, dit is een klein deel van de spelers, maar ze laten zich wel horen.

Persoonlijk vind ik het trouwens jammer dat boosts voor content zo verkocht worden. Het maakt de content minder 'magisch'. Alles is te koop en achievements stellen weinig voor. Het gaat steeds meer mensen om de gear, mounts en achievements en steeds minder om de ervaring lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Grimmie187 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:04:
Ik ben er stiekem een beetje klaar mee met die WQ's.. iLvL nu op 855 dus upgrades vind ik bijna niet meer. Zit sowieso een beetje vast, heb geen tijd/geduld om te raiden met de guild en met randoms schieten raids/mythic+ ook niet echt op..

Dan maar Mafia 3 uitspelen en daarna BF1 in duiken.. :P
Voor mij hetzelfde. Ben nu ilvl 848 maar het gaat niet echt hard meer zonder mythics/raids. Voortgang gaat traag vanwege de doorlooptijden dus geen zin om alts te levelen. Ben je 110, heb je nog niets.

Na 2 maanden WoW weer over en ik heb m'n gratis boost nog niet gebruikt :+ want komende vrijdag komt civ6 uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn demonhunter ben knbegonnen met herb prof welke past hier nog het beste bij ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:38:
Op mijn demonhunter ben knbegonnen met herb prof welke past hier nog het beste bij ?
Logischerwijs Alchemy. Met die combi kun je nu klauwen met geld verdienen. Je zou ook voor mining kunnen gaan. Dan heb je een dual gatherer. Herbs alleen verkopen nu ook al voor behoorlijke prijzen dus Alchemy is niet per sé nodig als je gold wilt verdienen.

Is je DH je main dan zou ik herbing + alchemy of enchanting kiezen. Is het een alt zou ik voor herbing + mining gaan.

Edit: Inscription maakt ook gebruik van herbs maar hoor er weinig over. Misschien dat iemand anders kan vertellen of deze prof momenteel de moeite is.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2016 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:16:
[...]

Logischerwijs Alchemy. Met die combi kun je nu klauwen met geld verdienen. Je zou ook voor mining kunnen gaan. Dan heb je een dual gatherer. Herbs alleen verkopen nu ook al voor behoorlijke prijzen dus Alchemy is niet per sé nodig als je gold wilt verdienen.

Is je DH je main dan zou ik herbing + alchemy of enchanting kiezen. Is het een alt zou ik voor herbing + mining gaan.
Ok dankjewel!
Ga eens kijken hoe ik deze prof goed omhoogmkrijg

Al opgezocht van plan eerst van alles bij elkaar te vinden en dan de rest 😊

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2016 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is trouwens datgene waar jullie het meeste naar uitkijken in 7.1? Vind het wel leuk om van anderen te lezen waar zij naar uitkijken. Dus voor de mensen die het leuk vinden: Noem eens 1 of 2 punten.

Die van mij zijn:
  • Karazhan - om nostalgische redenen.
  • Druid travelform (out of combat/bg/arena) wordt weer hetzelfde als mountspeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Is het eigenlijk nog interessant om arkway etc te unlocken? Ilvl 862 maar nooit de moeite genomen om het te unlockenen. En met 8 mythic en 1 raid normal/heroic maken die 2 weinig uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 21:16:
Is het eigenlijk nog interessant om arkway etc te unlocken? Ilvl 862 maar nooit de moeite genomen om het te unlockenen. En met 8 mythic en 1 raid normal/heroic maken die 2 weinig uit?
Ik had ze nodig voor bepaalde quests, maar als je die niet hebt is het gearwise voor jou waarschijnlijk niet de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herb an alchemy bevallen me aardig goed moet ik zeggen leuk om te doen !😬 Alleen een vraagje waar kan ik die potiins het beste verkopen in het begin meteen op de AH of aan een vendor

Waarom zijn sommige drankjes geel ? Of oranje

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2016 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08 19:07

Eentje

houd van de vijver

herbing mining heb ik ook op een van mijn alts. de mats verkopen op mijn server beter dan de dingen die je er van maakt bijna alles 30-40g stuk minimaal. ben nu mooi nog aan het cashen moet weer me gold cap halen ;)

zijn er hier meer mensen de in windowed mode spelen en bij wie de resolutie op custom staat. elke keer als ik inlog gaat de resolutie weer naar custom. zag veel geklaag er over op eu en us battle net forums. en nog geen oplossing. op valt het me op dat ik windowed het scherm niet meer breder kan maken zonder hoogte ook aan te passen.

There eent no place like home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
De questline waarmee je ze unlocked is wel onderdeel van Loremaster. En loremaster is weer nodig voor Legion Pathfinder (part 1) waarmee je uiteindelijk flying in de Broken isles unlocked. Dus voor gear misschien niet, voor andere dingen weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus al een uur aan t wachten op een dg voor de alchemy table -,-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ben dus zelf een aantal weken geleden weer begonnen en heb m'n main (druid) op een fatsoenlijk gear level zitten. Er is alleen een grote maar: sinds een week ofzo is het spel in veel instances en indoor-zones vrijwel onspeelbaar. Als ik loop krijg ik regelmatig lock-ups van 5-10 seconden. Soms op de paar minuten, soms bijna constant. Heroics zijn bijna niet te doen; als healer kan ik de tank niet bijhouden en regelmatig gaan er gewoon mensen dood omdat ik niet op tijd ben.

Ik ben niet de enige die hierover op de WoW tech support fora gepost heeft maar vooralsnog geen enkele verbetering. Als dit niet komende week opgelost wordt ga ik m'n account sub weer cancellen; ook een alt levellen is gewoon geen optie als je geen instances kunt doen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net 1,5 uur moeten wachten voor een dg beetje absurd eigelijk net erin geweest en de qeust kunnen halen wat k nodig had

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:13
Legendary droprate en World of Warcraft.. blijft apart.
Weken geen drop gehad, slechts 1 keer bij iemand in een dungeon zien droppen.

Totdat ik dacht om eens OBS aan te zetten en wat te gaan opnemen:

Dus alu hoedje maar weer op en gaan denken dat het komt dat Wow streaming software herkend en de droprate met +100% ophoogt :)

Natuurlijk onzin, maar wel grappig dat mn 1e drop in ieder geval op video staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 18:56:
Heb net 1,5 uur moeten wachten voor een dg beetje absurd eigelijk net erin geweest en de qeust kunnen halen wat k nodig had
Met dg bedoel je een dungeon neem ik aan. Tja, dat is het nadeel van een multiplayer game. Er zijn een tank, healer en 3 dps nodig voor een run. Er zijn nog steeds meer spelers die dps spelen dan mensen die tank/healer willen zijn. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Als healer hoef ik nooit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:13
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:52:
[...]

Met dg bedoel je een dungeon neem ik aan. Tja, dat is het nadeel van een multiplayer game. Er zijn een tank, healer en 3 dps nodig voor een run. Er zijn nog steeds meer spelers die dps spelen dan mensen die tank/healer willen zijn. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Als healer hoef ik nooit te wachten.
Klopt helemaal. Voor mij de reden geweest om te gaan tanken.
Voor dungeons en heroics is dat enkele minuten wachttijd.
Overigens lukte het me als tank ook niet vanochtend om in lfr te komen. Als dps stond er 3 kwartier wachttijd, als tank geen tijd, maar dus ook geen lfr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkje.doc schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:04:
[...]

Klopt helemaal. Voor mij de reden geweest om te gaan tanken.
Voor dungeons en heroics is dat enkele minuten wachttijd.
Overigens lukte het me als tank ook niet vanochtend om in lfr te komen. Als dps stond er 3 kwartier wachttijd, als tank geen tijd, maar dus ook geen lfr.
Als healer heb je het inderdaad makkelijker in LFR. Er zijn maar 2 tanks nodig en 5 healers. In mythic(+) kun je dan weer beter een tank dan healer zijn als je wilt puggen. Zie in de searchtool vaker groepen die alleen nog een tank missen dan een healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:10:
Weakaura's is toch erg lastig om zo even in te komen zeg :)
Wel leuk
Zeker....en als je ze eenmaal door hebt dan kun je niet meer zonder. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Iusedto schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:10:
Weakaura's is toch erg lastig om zo even in te komen zeg :)
Wel leuk
https://wago.io is een aardige site om naar toe te gaan. Hebben ze een hele bak aan imports voor Weak Auras. Ik kijk eigenlijk altijd eerst of ze daar iets hebben wat ik zoek, voordat ik zelf ga lopen knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Afgelopen weekend mijn eerste horde op level 110 gekregen (Tauren Monk)! Vanavond hopelijk wat tijd om hem een beetje te gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:17
Iemand een idee hoe Pawn werkt?
Heb 2 ringen in slot als hier overheen hover geeft hij aan best en second best ring. Maar in mijn bag heb ik ook een ring en die geeft aan 4% upgrade? Heb mijn scales via simcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *
Gisteren eerste raiddag. Na vorige week dinsdag voor het eerst Xavius te hebben gekilled was het zaak de lijn goed door te zetten. Met bijna een half uur vertraging eindelijk begonnen. 10 min voor het einde van de raid (we raiden alitijd van 7:30-22:30) een volledige clear zonder 1 whipe. Kijken of we het volgende week onder de 2 uur kunnen pushen. Dinsdag weer voor heroic. Hopelijk kunnen mensen zich dan beter bewegen dan vorige week.
* einde dagboek *

Tevens mijn mage ook een leuke boost gegeven, is nu bijna lvl 76.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:31:
Weken geen drop gehad, slechts 1 keer bij iemand in een dungeon zien droppen.

Totdat ik dacht om eens OBS aan te zetten en wat te gaan opnemen:

[video]

Dus alu hoedje maar weer op en gaan denken dat het komt dat Wow streaming software herkend en de droprate met +100% ophoogt :)

Natuurlijk onzin, maar wel grappig dat mn 1e drop in ieder geval op video staat.
Grats! Super om te zien! :)

Ik wilde dit weekend ook weer wat doen; is er helaas niet van gekomen. Vanavond wellicht weer. :)

Anderen een goed (WoW-)weekend gehad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Ik heb afgelopen weekend mijn allereerste character weer opgepakt (Undead Priest, lvl 79). Heb deze opgeschroefd tot 83 in de minimale tijd die ik had.
Het leukste vind ik toch wel healen en tanken. Switchen van spec doe ik eigenlijk niet, zou nooit gaan healen met mijn Paladin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 00:15:
[...]

https://wago.io is een aardige site om naar toe te gaan. Hebben ze een hele bak aan imports voor Weak Auras. Ik kijk eigenlijk altijd eerst of ze daar iets hebben wat ik zoek, voordat ik zelf ga lopen knutselen.
Dank je, die kende ik nog niet.
Heb nu een weakaura voor mijn guardian druid en dat werkt erg prettig moet ik zeggen
Ik level ook als een trein op mijn druid zeg, ben niet kapot te krijgen zeg maar :)

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 17-10-2016 08:47 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:01
Naja, gisteren alles gedaan waar we vorige week 2 dagen over hebben gedaan, 4/7 heroic, dinsdag maar aan spiderbirddruid gaan beginnen en dan langzaam doorgaan tot xavius.
Vind het wel goed zo, Mythic gaan we sowieso niet doen als casual guild.
Nu alleen nog mijn legendary :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenvdk schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:03:
Heb 2 ringen in slot als hier overheen hover geeft hij aan best en second best ring. Maar in mijn bag heb ik ook een ring en die geeft aan 4% upgrade? Heb mijn scales via simcraft.
Zoals je zelf al zegt moet je eerst zelfs de values importeren die je zelf uit Simcraft hebt. Die 4% upgrade is ten opzichtje van je second best ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Zo, afgelopen weekend weer wat kunnen spelen op de mage. Ik heb nu alle gebieden de scenario's (chapters?) compleet, behalve Sarumar. Probleem wat ik daar heb is dat ik nu 3 of 4k in honored zit, maar nergens meer quests heb. Geen markers op kaart (behalve WQ's) en geen andere hints waar ik naartoe kan. Ik ben halverwege de chapters maar weet niet hoe ik nu verder moet. Ik heb de instances nog niet unlocked, ik heb alleen de withered army nog en verder geen mogelijkheden. Snap er echt niks meer van...

Verder uit ongenoegen hierover (wist even niet meer wat te doen behalve instances en hier had ik geen tijd voor) maar begonnen met protection warrior...Wat is dat overpowered zeg Hahaha. Nerf bat incoming? Ik begon met 675 gear en pullde gewoon 4 lvl 100 mobs en kom er met full health uit...

Nadat ik mijn artifact heb gehaald helemaal easy going...zal op latere levels wel anders worden maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Henkje.doc schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:31:
GZ! Guildie van mij heeft gisteren ook een legendary gekregen van dream something emmisinary qeust ding :P

erg nice! nu nog wachten tot de mijn dropt :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
goede vraag, ik ben maar begonnen met de suramar quests om deze te unlocken maar **damn** wat is surmar city een irritante plek. Lange quests en maar rondsluipen in disguise de hele tijd :( Dacht ik er eindelijk vanaf te zijn.... nee hoor.. wordt ik weer terug gestuurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Als je Pathfinder wilt (en dus uiteindelijk ook flying) lijkt het me verstandig om gewoon te doen. Je hoeft het ook maar 1 keer te doen. In 7.1 zijn je alts ook automatisch attuned als je dat allemaal al hebt gedaan.
Plus de hoeveelheid AP die heel de Nightfallen gebeuren geeft is ook niet niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Akaendra schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:21:
Als je Pathfinder wilt (en dus uiteindelijk ook flying) lijkt het me verstandig om gewoon te doen. Je hoeft het ook maar 1 keer te doen. In 7.1 zijn je alts ook automatisch attuned als je dat allemaal al hebt gedaan.
Plus de hoeveelheid AP die heel de Nightfallen gebeuren geeft is ook niet niks :)
dat is een van de redenen dat ik mezelf er op dit moment toe kan zetten :) door de "attunment" en alle ap voelt het in ieder geval niet helemaal waardeloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:43

Dazzler2120

FP ProMod
Jeroenvdk schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:03:
Hoe berekenen jullie dit in simcraft? Ken de tool zelf niet, denk dat ik deze vanavond eens download.
So far houd ik voor mezel de vuistregel aan Mastery = Versatility > stamina > haste > agility > Crit, en bij +10 ilvls houd ik sws de upgrade aan, aangezien de stamina/agility increase vaak zwaarder weeg dan de secondaries.

Of wilt een andere guardian Druid graag hier zijn/haar scale delen?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Dazzler2120 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:51:
[...]

Hoe berekenen jullie dit in simcraft? Ken de tool zelf niet, denk dat ik deze vanavond eens download.
So far houd ik voor mezel de vuistregel aan Mastery = Versatility > stamina > haste > agility > Crit, en bij +10 ilvls houd ik sws de upgrade aan, aangezien de stamina/agility increase vaak zwaarder weeg dan de secondaries.

Ik heb de app hier niet op het werk, maar het komt neer op account importeren, bij de opties naar de (gear) scaling tabje gaan, vinkje aanzetten en alle stats even aanvinken (er is ook een optie select all), hij berekend alleen stats die van toepassing zijn op jouw class, daarna op simulate drukken en krijg krijg een groot overzicht, waarvan de 2de of 3de tabelletje je stat weigs overzicht is met hieronder ook een string die je kan gebruiken voor pawn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Tarz schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:14:
Zo, afgelopen weekend weer wat kunnen spelen op de mage. Ik heb nu alle gebieden de scenario's (chapters?) compleet, behalve Sarumar. Probleem wat ik daar heb is dat ik nu 3 of 4k in honored zit, maar nergens meer quests heb. Geen markers op kaart (behalve WQ's) en geen andere hints waar ik naartoe kan. Ik ben halverwege de chapters maar weet niet hoe ik nu verder moet. Ik heb de instances nog niet unlocked, ik heb alleen de withered army nog en verder geen mogelijkheden. Snap er echt niks meer van...
Suramar is een zone waar behoorlijk wat quests verstopt zitten en je er gewoon tegenaan moet lopen om deze te vinden.. en rond 8000 in honored komen er weer quests vrij vanuit die grot in het midden.

En ik ben heel erg blij dat de attunement straks account wide is.. want ik kwam er van het weekend achter dat ik voor Engineering gewoon een van die dungeons moet gaan doen.. eens kijken hoe ik dat ga oplossen gezien ik niet echt zin heb om dat character te gaan lopen gearen etc.

Wat dan ook tot gevolg heeft gehad dat ik uiteindelijk maar gewoon de Blingtron circuit toy van het AH heb geplukt.. en de Jewelcraft game dan ook maar.. en beide achievements voor die minigames gehaald.

En bovenal; 300 toys achievement is binnen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Dazzler2120 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:51:
[...]

Helza schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:03:
[...]

Ik heb de app hier niet op het werk, maar het komt neer op account importeren, bij de opties naar de (gear) scaling tabje gaan, vinkje aanzetten en alle stats even aanvinken (er is ook een optie select all), hij berekend alleen stats die van toepassing zijn op jouw class, daarna op simulate drukken en krijg krijg een groot overzicht, waarvan de 2de of 3de tabelletje je stat weigs overzicht is met hieronder ook een string die je kan gebruiken voor pawn :)
Dit werkt niet voor tanks... of in ieder geval 9 vande 10 gevallen niet.

als brewmaster, en volgens mij ook in mindere mate voor Guardian is agility helemaal niet zo belangerijk in vergelijking met secondary stats.. dat is oook een groot probleem in legion atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:04

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

icemotion schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:09:
[...]

Suramar is een zone waar behoorlijk wat quests verstopt zitten en je er gewoon tegenaan moet lopen om deze te vinden.. en rond 8000 in honored komen er weer quests vrij vanuit die grot in het midden.
Suramar moet je ook nog is exalted zijn met de nightfallen om al die chapters te completen want de laatste krijg je pas na een questline die unlocked als je exalted bent.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

hmr

Gister een pittige voedselvergiftiging opgelopen en daardoor de raid gemist. Tweakers guild wel 2 kills op HC! :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Doen jullie voor de Nightfallen altijd de dailies? Ik moet nog best wel een stuk rep erbij hebben en het schiet niet echt meer op. Die dailies leveren ook maar iets van 75 rep op. May the grind continue....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:53
Voor Nightfallen rep heb ik vooral gebruik gemaakt van emissary caches van zowel nightfallen als kirin tor, missions in je class hall, withered scenario en ook de standaard quest line in Suramar. Daarnaast hier en daar wat extra world quests, maar heb die zeker niet eindeloos gegrind.

Resultaat is nu 16k/21k revered, dus ben er bijna :)

De world quests in de city zelf geven trouwens best veel rep vaak en zijn ook nog eens vrij snel te doen met group finder.

Was afgelopen week af en aan wat ziek dus heb raid gisteren overgeslagen, maar guild heeft wel de eerste mythic boss neer en halverwege de tweede. Wie weet kunnen we nog een paar bosses neerhalen voordat de Trial of Valor raid uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
Carthrax schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:37:
Doen jullie voor de Nightfallen altijd de dailies? Ik moet nog best wel een stuk rep erbij hebben en het schiet niet echt meer op. Die dailies leveren ook maar iets van 75 rep op. May the grind continue....
Die withered training levert wel aardig wat rep op en als je bijvoorbeeld kirin tor WQ hebt kun je ook weer 750 erbij krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Carthrax schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:37:
nu denk ik: had ik dat inderdaad maar wel gedaan dan was ik al el exalted :P maar nee ik doe dat bijna nooit alleen als er ergens echt een goeie reward is die ik nodig heb maar dat is nu al nooit meer eigenlijk. doe meestal alleen nog maar de worldquests voor de daily kisten en natuurlijk elke 3 dagen wel die Withered Training

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:43

Dazzler2120

FP ProMod
demonic schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:09:
[...]

[...]

Dit werkt niet voor tanks... of in ieder geval 9 vande 10 gevallen niet.

als brewmaster, en volgens mij ook in mindere mate voor Guardian is agility helemaal niet zo belangerijk in vergelijking met secondary stats.. dat is oook een groot probleem in legion atm.
Hmm oke... Dan moet ik dat even goed bekijken.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Dazzler2120 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:58:
[...]

Hmm oke... Dan moet ik dat even goed bekijken.
+10 ilvls houd ik sws de upgrade aan
je stat priorities lijken in orde. al ben ik het niet eens met de +10 lvl's. ik draag nog steeds 825 gear. simpelweg om dat de 860 gear niet bied wat ik nodig heb :P haste haste haste en mastery :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had ergens gelezen dat momenteel guardians focussen op versatlity en dan mastery. Zag dat in een thread bij Method dacht ik.
Ik ben te laag level dus daar nog niet mee bezig :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:15:
Ik had ergens gelezen dat momenteel guardians focussen op versatlity en dan mastery. Zag dat in een thread bij Method dacht ik.
Ik ben te laag level dus daar nog niet mee bezig :)
beide bieden een dmg reduction. increase dmg done en increase healing recived.
dus denk dat het gelijk op gaat. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
demonic schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:21:
[...]

beide bieden een dmg reduction. increase dmg done en increase healing recived.
dus denk dat het gelijk op gaat. :P
Ik durf het je niet te zeggen :)
Vind het wel een leuke class om te levelen en dungeons mee te doen.
Doe lekker WQ's en profession levelen op mijn monk en daarna switch ik altijd even naar guardian.Ben nu al 108 dus het eind is in zicht :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:24:
[...]

Ik durf het je niet te zeggen :)
Vind het wel een leuke class om te levelen en dungeons mee te doen.
Doe lekker WQ's en profession levelen op mijn monk en daarna switch ik altijd even naar guardian.Ben nu al 108 dus het eind is in zicht :)
Welke blijven er over om te levelen wanneer je de druid op 110 hebt? Death Knight en Paladin en Warrior? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paladin is vrijdag 110 geworden ;)

Warrior en DK blijven dan over, zijn beide nu 104/105 dacht ik

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:28:

Dat is cool! :) haha... fucking hel je bent lekker bezig! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iusedto schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:28:

en dan heb je alles 110 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil in principe alle tanks op 110 hebben. Wilde mezelf, als casual, toch wel een doel stellen in Legion.
Ik had nul tanks dus dat leek me een leuke uitdaging :)

[ Voor 31% gewijzigd door Iusedto op 17-10-2016 11:32 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iusedto schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:31:
[...]

Ik wil in principe alle tanks op 110 hebben. Wilde mezelf, als casual, toch wel een doel stellen in Legion.
Ik had nul tanks dus dat leek me een leuke uitdaging :)
en is het dan ook de bedoeling om alle tanks raid ready te hebben ? want als ze nu 110 zijn kan je er in principe nog weinig mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:34:
[...]
en is het dan ook de bedoeling om alle tanks raid ready te hebben ? want als ze nu 110 zijn kan je er in principe nog weinig mee :9
Er is ook nog WoW leven zonder Raids hoor :)
Mythic dungeon ready is misschien wel leuk
Ik wil er wel 1 of 2 raid ready hebben tzt maar dat was/is niet het doel. Kost ook teveel tijd denk ik.
Legion is nou niet echt Alt vriendelijk

[ Voor 12% gewijzigd door Iusedto op 17-10-2016 11:48 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
Iusedto schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:43:
[...]

Er is ook nog WoW leven zonder Raids hoor :)
Mythic dungeon ready is misschien wel leuk
Ik wil er wel 1 of 2 raid ready hebben tzt maar dat was/is niet het doel.
Zeker, maar als tank lijkt het me vrij beperkt, je gaat vrij snel richting de PvE. Enja of je ze dan mythic dungeon (+) of raid ready maakt maakt niet veel meer uit :P

Ik ga zelf ook (voorlopig) geen alts levelen, heb wel werk genoeg aan mn druid :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bartske op 17-10-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo 20 acient healing potions verkopen zich voor ongeveer 600 gold niet gedacht eigelijk tevens foxflower aan t verzamelen maar dat is schaars spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online

hmr

Ik moet alleen nog een healertje levellen... Maar ben er nog niet uit welke dat zou moeten zijn. Is Paladin een beetje leuk?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:21:
Ik moet alleen nog een healertje levellen... Maar ben er nog niet uit welke dat zou moeten zijn. Is Paladin een beetje leuk?
Shaman ftw! (als je die nog niet hebt... ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online

hmr

RustStorm schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:30:
[...]

Shaman ftw! (als je die nog niet hebt... ;))
Een shaman zou ik moeten boosten .. Een pally heb ik reeds op 100 :D. Ben nooit echt fan geweest van druids na TBC. Toen waren ze nog leuk :D.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Gisteren mijn monk ook nog even naar 110 gebracht, nu de andere level 100's nog naar 110, en dan eens starten met iets nieuws ofzo :P
Wellicht Shaman maar levellen ofzo, we zien wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Heeft iedereen hier leveldrang ofzo...:)
Heb er nu één op max level, maar ik hik al tegen het levellen van 80 -> 110 van mijn priest, laat staan mijn andere toons die 80-90 (of nog niet bestaan).

Waar halen jullie de motivatie vandaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Krullebol.nl schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:52:
Heeft iedereen hier leveldrang ofzo...:)
Heb er nu één op max level, maar ik hik al tegen het levellen van 80 -> 110 van mijn priest, laat staan mijn andere toons die 80-90 (of nog niet bestaan).

Waar halen jullie de motivatie vandaan :o
Omdat de meeste van ons al een x aantal chars op 100 hebben ;). En dan kost het wat minder tijd dan van 80 -> 110 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:58:
[...]

Omdat de meeste van ons al een x aantal chars op 100 hebben ;). En dan kost het wat minder tijd dan van 80 -> 110 etc.
Precies dat ja. :) wanneer je vanaf max level (vorige xpack) moet levelen dan is het een stuk minder vervelend dan wanneer je echt vanaf 1 moet beginnen etc etc... Ik heb alle classes op 100 of hoger, puur omdat ik ooit mezelf had " opgelegd " om alle character classes naar max level te brengen... Toen was he tinderdaad wat zwaarder.... ;) Maar nu zal ik wellicht allemaal wel 110 krijgen. Helemaal afhankelijk van speeltijd enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
marijnvtg schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:58:
[...]

RustStorm schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:01:
[...]

Precies dat ja. :) wanneer je vanaf max level (vorige xpack) moet levelen dan is het een stuk minder vervelend dan wanneer je echt vanaf 1 moet beginnen etc etc... Ik heb alle classes op 100 of hoger, puur omdat ik ooit mezelf had " opgelegd " om alle character classes naar max level te brengen... Toen was he tinderdaad wat zwaarder.... ;) Maar nu zal ik wellicht allemaal wel 110 krijgen. Helemaal afhankelijk van speeltijd enzo.
Da's wel logisch inderdaad... Ik heb Draenor überhaupt nog niet gezien (ga ik met mijn priest doorheen), en verder alleen Cata / Pandaria deels door, maar zoveel levels op zoveel verschillende characters is wel weer heel veel ineens (Ook met Heirlooms O-) )

[ Voor 5% gewijzigd door Krullebol.nl op 17-10-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Sinds deze expansion denk ik dat mijn alts ook vrij veel stof zullen gaan happen... Ik heb zowat alles op 100(+) maar die zie ik ook niet veel verder komen. Denk 1 main en een alt ofzo.. Meer tijd zit er denk ik niet in voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Legion is ook allesbehalve alt vriendelijk. Ik heb een vrachtwagen lading aan alts op 100 maar ik hou het eerst op deze 4 110's. Dat onderhouden is al bijna een dag taak.

Ik doe in ieder geval met mijn main samen met de vrouw de daily world quests en als ik dan nog zin/tijd over heb dan doe ik hetzelfde rondje ook nog met de alts.

Nu komt ook BF1 er aan dus dan gaat het dagelijks alt onderhoud er ook aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik ga mn alts alleen maar levelen deze expansion lijkt t.. professions bekijk ik later nog (want de main reason dat ik alts heb; zelf alles kunnen maken met profs.. :p )

Maar op level 110 zetten zodat ze World event dungeons inkunnen wil ik minimaal doen en verder speel ik alleen maar met mn main denk ik
Pagina: 1 ... 41 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.