pr0mpt - It never hurts to help!
Geen downtime meer
FUMES et CARNES
Vroeger met Druid MT/OT gedaan en met Druid/Pally/Priest healer over de verschillende expansions, maar ik merk dat ik geen zin meer heb in de "verantwoordelijkheid".
Ja, queue times zijn super en je bent "gewild", maar ik merk dat ik mijn lol niet 123 meer kan halen uit het opruimen van andermans troep nu ik niet meer in een actieve guild zit.
In PUGs is er altijd wel retard DPS waardoor je extra moet taunten/healen etc, merk dat ik met simpel weg DPS meer plezier heb.
Heb gewoon als doel het de tank/healer zo makkelijk mogelijk te maken [dan wel niet door goede dps/interrupts/don't stand in shit etc]
En dat is nou de definitie van een goede dps! Die zich niet doodstaart op cijfertjes en pew pew pew, maar ook rekening houdt met interrupten en awereness van zijn/haar surroundings.pr0mpt schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:09:
Heb gewoon als doel het de tank/healer zo makkelijk mogelijk te maken [dan wel niet door goede dps/interrupts/don't stand in shit etc]
Tank/Healer mag blij zijn met dpsers als jij.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Haha ja, dat is zeker jammer. Gelukkig gisteravond hier nog aardig wat misbruik van weten te maken. 143% met de procdetheavn schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:47:
[...]
Ze hebben de class order hall gear 8 set bonus trouwens gehotfixed in timewalking, best jammer aangezien onze raid tank met de proc rond liep met meer dan 138% crit en 90% parry
Vanavond waarschijnlijk wel nog blijven doen, want draakje
Alleen de reden dat ik hier tijd voor had was wat minder. Tijdens onze heroic clear kreeg ik steeds meer last van lagspikes op bosses, dus maar aangegeven bij de raidleader dat het wellicht verstandiger was om iemand anders te pakken voor mythic.
[ Voor 14% gewijzigd door Noiz op 14-10-2016 09:17 ]
Denk dat dat ook gekomen is door jaren zelf ook die rollen uit te voeren, dan weet je de waarde er van.RustStorm schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:14:
[...]
En dat is nou de definitie van een goede dps! Die zich niet doodstaart op cijfertjes en pew pew pew, maar ook rekening houdt met interrupten en awereness van zijn/haar surroundings.
Tank/Healer mag blij zijn met dpsers als jij.
Vooral vroeger, toen je nog echt CC moest gebruiken op trash [sheep/shackle/sap/etc], ipv het AoE fest van nu
Na (voor mijn smaak) veel teveel tijd in PvP zones (BGs etc) heb ik eindelijk de vierde recolor vrijgeschakeld :D! Zo blij, want stiekem ziet het er echt vet uit XD!
Tevens ook een kleine ilvl upgrade gekregen, dus nu zit ik op ilvl 860 in protection :3
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Darkfreak schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:19:
[afbeelding][afbeelding]
Na (voor mijn smaak) veel teveel tijd in PvP zones (BGs etc) heb ik eindelijk de vierde recolor vrijgeschakeld :D! Zo blij, want stiekem ziet het er echt vet uit XD!
Tevens ook een kleine ilvl upgrade gekregen, dus nu zit ik op ilvl 860 in protection :3
1 woord: GRUWELIJK!Darkfreak schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:19:
[afbeelding][afbeelding]
Dat zou gewoon een reden zijn om de paladin te levelen... o m f g
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Gratz !!!Darkfreak schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:19:
[afbeelding][afbeelding]
Prachtig. Dat schild zal waanzinnig staan op mijn Tauren
FUMES et CARNES
Eeeeeeen bedankt!Darkfreak schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:19:
[afbeelding][afbeelding]
Het is dat ik het zonde vind van mijn lvl 100 boost en dat ik al een lvl 102 Blood elf paladin heb, maar this makes me wanna racechange to tauren!Darkfreak schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:19:
[afbeelding][afbeelding]
/mooTarz schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:36:
[...]
...... this makes me wanna racechange to tauren!![]()
FUMES et CARNES
gewoon de adds die ze pullen niet taunten.. wachten tot ze dood gaan. en dan pas taunten. is vrij effectief kan ik je vertellen..Iusedto schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:08:
[...]
Ongeduldige DPS'ers. Was echt bloed irritant zeg.
Op een gegeven moment was de healer het ook spuugzat. Ik moest me goed concentreren omdat ik nog nooit als guardian getanked had en dan helpt zo een groep niet echt
Mijn HP balk leek wel een jojo
Vanavond nog maar even verder want ik heb nog 3 andere tanks die ook naar 110 moeten
RustStorm schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:26:
[...]
1 woord: GRUWELIJK!
Dat zou gewoon een reden zijn om de paladin te levelen... o m f g
Iusedto schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:26:
[...]
Gratz !!!
Prachtig. Dat schild zal waanzinnig staan op mijn Tauren
marijnvtg schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:35:
[...]
Eeeeeeen bedankt!. Zit ik net in de flow dat m'n lock m'n main is en ik m'n pala iets naar de achtergrond heb geschoven... krijg je dit voor je kiezen...
Geloof me, ik ben blij ervan af te zijn XD.Tarz schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:36:
[...]
Het is dat ik het zonde vind van mijn lvl 100 boost en dat ik al een lvl 102 Blood elf paladin heb, maar this makes me wanna racechange to tauren!![]()
Fully PvE geared tank, zonder PvP ervaring of skills in Battlegrounds .. Geen pret imo XD
Wel enkele fun momenten gehad zoals:
Een keer dat een Holy Paladin me in het begin van de BG aanwhispered en zegt dat die mijn persoonlijke healer zal zijn. En vervolgens de gehele AV match achter mij aanliep en enkel mij healde XD. Beacon op zichzelf en met z'n tweeën waren we op momenten onverwoestbaar XD.
Of verschillende keren dat ik in een 10-15 man BG zat, en er makkelijk 6 man met z'n allen blind op mijn inrammen voor god mag weten hoe lang terwijl mijn team nauwelijks weerstand kreeg op de overige capture points
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ja, dat had ik moeten doen maar ik was daar voor de druid questline (moet 5 dungeons door dacht ik) en heb me maar verbeten.demonic schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:37:
[...]
gewoon de adds die ze pullen niet taunten.. wachten tot ze dood gaan. en dan pas taunten. is vrij effectief kan ik je vertellen..
Waren allemaal lvl 110's ook nog eens. Had al moeite om agro te houden af en toe lol
FUMES et CARNES
Probleem daarmee is dat iedere (alliance) DH, rogue, hunter, priest en weetikveel wie verder allemaal threat kan droppen en vervolgens je arme healer de zooi over zich heen krijgt D:demonic schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:37:
[...]
gewoon de adds die ze pullen niet taunten.. wachten tot ze dood gaan. en dan pas taunten. is vrij effectief kan ik je vertellen..
Verwijderd
Dan ga je dood als healer, gaat hele party dood...statement gemaakt zou ik zeggenDarkfreak schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:46:
[...]
Probleem daarmee is dat iedere (alliance) DH, rogue, hunter, priest en weetikveel wie verder allemaal threat kan droppen en vervolgens je arme healer de zooi over zich heen krijgt D:
Verwijderd
Kwam er ook achter dat wanneer het echt hard aan toe gaat ik als Disc priest meer shadowmend (flashheal) aan het pompen ben dan dat ik via atonement heal. Wat ik wel jammer vind want dit vind ik juist het leukste. Op thrash met geluk krijg ik 50k dps uit me klauwtjes. Op bosses gaat het gelukkig wel beter met 80-110k DPS.
Ben dus best benieuwd wat de hogere Mythic dungeons in petto hebben, +10 bijvoorbeeld. Moet er niet aan denken maar ik denk dat gear ook belangrijk is. Zit nu op 845 en absoluut niet optimized. Maar als het enkel shadowmend healen wordt op hogere levels, omdat Disc gewoon niet capable is, ben ik bang dat ik voor een andere healer zal gaan kiezen...
Verder de Withered army training gedaan......... En jawel hoor, ik had de bug waarbij ik op loading screen bleef hangen, en alleen kon Alt F4en... restart WoW en alle mana kwijt (900) en uit scenario gegooid.
Dat was wel een beetje "jammer" (/understatement mode off)
Verwijderd
In hoge mythic+ is gear, erg belangrijk. Plus 2/3 zou iedereen moeten kunnen joinen als je dps maar rond de 845 ofzo zit, vanaf +4 wordt het interessanter with the Affixes, oftwel de adds doen iets extra's vanaf +6/7 wil je al mensen in heroic raid gearVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:52:
Gisteren Mythic HoV gedaan, dacht dat het een normal mythic zou zijn maar ineens zie ik een timer afgaan heeft iemand +3 geactiveerd. Kreeg het toen wel benauwd. Gelukkig wel gehaald binnen de tijd met 2 wipes op thrash. Merk wel dat CC dan echt een must aan het worden is.
Kwam er ook achter dat wanneer het echt hard aan toe gaat ik als Disc priest meer shadowmend (flashheal) aan het pompen ben dan dat ik via atonement heal. Wat ik wel jammer vind want dit vind ik juist het leukste. Op thrash met geluk krijg ik 50k dps uit me klauwtjes. Op bosses gaat het gelukkig wel beter met 80-110k DPS.
Ben dus best benieuwd wat de hogere Mythic dungeons in petto hebben, +10 bijvoorbeeld. Moet er niet aan denken maar ik denk dat gear ook belangrijk is. Zit nu op 845 en absoluut niet optimized. Maar als het enkel shadowmend healen wordt op hogere levels, omdat Disc gewoon niet capable is, ben ik bang dat ik voor een andere healer zal gaan kiezen...
Yep!Carthrax schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:02:
In Alterac Valley viel dat boek van Nat Pagle toch? Ik zal mij dit weekend eens martelen door AV dan maar in te gaan.
Succes!
Ik was asociaal lucky en kreeg hem op m'n eerste AV run.
Anderen zitten er al 10-tallen keren in zonder drop (niet vergeten alle spelers die je kunt looten ook te looten).
GZ, 1 vraagje die hidden unlocks moeten die nu in volgorde ?
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ik (als Healer) heb anders toch liever dat de tank gewoon alle mobs die de DPS pulled netjes taunt, er geen dode vallen en we na de pull vervolgens de DPS vertellen dat hij niet mag pullen. Blijft de DPS ongevraagd mobs pullen is het gewoon /kick. Al die extra tijd en kosten van wipes zit ik niet op te wachten, zeker niet om alleen maar “de DPS een lesje te leren”...Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:52:
[...]
Dan ga je dood als healer, gaat hele party dood...statement gemaakt zou ik zeggen
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Nope.Teunis schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:15:
[...]
GZ, 1 vraagje die hidden unlocks moeten die nu in volgorde ?
spoiler: volgorde(aka eerst 100 dung, dan 200 wq, dan 1000 kills)
De tweede en derde heb ik nog locked.
Enige requirement is dat je de eerste unlocked (waarmee je de base skin dus ook unlocked).
Tweede, derde en vierde mag in any volgorde.
Enige uitzondering is die van de PvP skin. Omdat de derde opvolging van de twede is en de vierde van de derde
Verwijderd
Gefeliciteerd ziet er echt goed uit! Ik vind het leuk dat Blizzard dit soort looks toegevoegd heeft. Tegelijkertijd vind ik het overigens ook een nadeel. Het is een enorme time-sink en laat je dingen doen waar je misschien helemaal niet op zit te wachten en over een paar maanden loopt iedereen in dezelfde 'unieke' look rond.Darkfreak schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:19:
Na (voor mijn smaak) veel teveel tijd in PvP zones (BGs etc) heb ik eindelijk de vierde recolor vrijgeschakeld :D! Zo blij, want stiekem ziet het er echt vet uit.
Mijn exemplaar is gedropped in de AH, na 1 sessie van AV had ik er al mijn buik van vol. Tesamen met dat boek uit Dire Maul was ik maar een paar honderd gold kwijt, een koopje als ik daarmee ettelijke uren grinden kan afkopen me finks.Carthrax schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:02:
In Alterac Valley viel dat boek van Nat Pagle toch? Ik zal mijzelf dit weekend eens martelen door AV dan maar in te gaan.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik had gisteren gekeken naar dat AV boek op de AH en die stond er op voor 55.000g. Aangezien ik niet echt een goed verdien model heb in het spel behalve quests en class hall missies vond ik dat nog een beetje veel.Kapoen schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:23:
[...]
Mijn exemplaar is gedropped in de AH, na 1 sessie van AV had ik er al mijn buik van vol. Tesamen met dat boek uit Dire Maul was ik maar een paar honderd gold kwijt, een koopje als ik daarmee ettelijke uren grinden kan afkopen me finks.
Het DM boek stond er voor 3.500 op.
Darkfreak schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:46:
[...]
Probleem daarmee is dat iedere (alliance) DH, rogue, hunter, priest en weetikveel wie verder allemaal threat kan droppen en vervolgens je arme healer de zooi over zich heen krijgt D:
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:52:
f
[...]
Dan ga je dood als healer, gaat hele party dood...statement gemaakt zou ik zeggenAl moet TW geen probleem zijn, het nauwelijks en je kan makkelijk 3 packs tegelijk pullen, al snap ik dat voor nieuwe tank ff wennen is.
wie heeft het over wipen? ik zeg laat de dps dood gaan. meeste dps weten niet eens dat ze threat kunnen droppen. en zolang de healer hun niet healt bouwt die ook geen threat op. en in het ergste geval krijg ik als tank weer threat.OkkE schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:18:
[...]
Ik (als Healer) heb anders toch liever dat de tank gewoon alle mobs die de DPS pulled netjes taunt, er geen dode vallen en we na de pull vervolgens de DPS vertellen dat hij niet mag pullen. Blijft de DPS ongevraagd mobs pullen is het gewoon /kick. Al die extra tijd en kosten van wipes zit ik niet op te wachten, zeker niet om alleen maar “de DPS een lesje te leren”...
dps zijn over het algemeen hard leers. en squishy as fuck. dus een paar rake hits en ze zijn dood. laat die dps dood gaan, heb je nog steeds 2dps. en tank+healer over. gaat prima.
Zelfde voor bv. gisteren. wij doen met een groupje van de guild een LFR run. kans op legendaries, runes etcetra.
hadden we ook een dps die constant alles bleef pullen, inclusief bosses ondanks dat mensen nog aan het lopen waren omdat ze dood waren gegaan.
sorry, maar ik als tank ga dan niet taunten. 2 hits. dps is dood. ik taunt. terwijl ik hem vertel de volgende keer te wachten.
2de boss doet die hetzelfde. en vote kick.

Rot toch op. het is een spel dat je speelt met een groep. heb op zijn minst een beetje fatsoen. niet iedereen is in staat om NM of HC te spelen, laat staan mythic. sommige mensen kunnen dus alleen raiden in LFR. dus gedraag je ipv de raid voor andere mensen te verzieken.
Ga die skin zeker wel halen ja , vind hem erg mooi
FUMES et CARNES
Voor 55000g zou ik het inderdaad ook laten voor wat het is, transmogs en skins zijn mij nu ook niet zoveel waard.Carthrax schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:25:
[...]
Ik had gisteren gekeken naar dat AV boek op de AH en die stond er op voor 55.000g. Aangezien ik niet echt een goed verdien model heb in het spel behalve quests en class hall missies vond ik dat nog een beetje veel.
Klinkt alsof iemand een goed gat in de markt heeft gevondenCarthrax schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:25:
[...]
Ik had gisteren gekeken naar dat AV boek op de AH en die stond er op voor 55.000g. Aangezien ik niet echt een goed verdien model heb in het spel behalve quests en class hall missies vond ik dat nog een beetje veel.
T is natuurlijk echt van de zotte, maar dat is het probleem weer met RNG..
De ene loopt AV in en loot het van de eerste mob/player, de ander geeft het na 20x op en gaat op de AH shoppen...
Had dat ook met de Obliterum Forge items..
Blijkbaar had ik een hele goede deal ineens gevonden [welke 5 minuten later weg was], waardoor ik alle 4 items voor <20k kon krijgen.
Even later stonden ze er weer op waarbij de Mail/Plate items voor 30+K per stuk stonden..
Supply/Demand....
Ik heb op die manier ook een paar honderd van die Darkmoon Faire visjes (daggermaw... iets) gekocht aan een lage prijs. Ondertussen staan ze aan 85g/stukpr0mpt schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:29:
[...]
Klinkt alsof iemand een goed gat in de markt heeft gevonden
T is natuurlijk echt van de zotte, maar dat is het probleem weer met RNG..
De ene loopt AV in en loot het van de eerste mob/player, de ander geeft het na 20x op en gaat op de AH shoppen...
Blijkbaar had ik een hele goede deal ineens gevonden [welke 5 minuten later weg was], waardoor ik alle 4 items voor <20k kon krijgen.
Even later stonden ze er weer op waarbij de Mail/Plate items voor 30+K per stuk stonden..
Supply/Demand....

Die dingen worden een soort van currency in 7.1, waarbij je er 500 nodig hebt om een onderwater mount te kopen.
Daarnaast nog n paar world quests gedaan en kon ik verder met de storyline zodat ik nu ook Arcway en de Court of stars unlocked heb.
Dus langzaam maar zeker komt toch dat moment dat ik dungeons moet gaan doen xD (maar dit weekend zal ik eerder bezig zijn om samen met mijn vrouw te gaan levelen zodat zij 110 is voor Hallow's end volgende week)
ik hoorde ook dat het veel gold zou kosten, toch maar eens op AH gekeken en alle 4 kunnen kopen voor 14k totaal.pr0mpt schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:29:
[...]
Supply/Demand....
Hoorde al van guildies dat dit niet veel gold was.
Van wat ik begrepen heb is dat als er NIET staat in de questlog dat je hem op Mythic niveau moet doen, het ook geen vereiste is.marijnvtg schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:39:
kort vraagje: ik heb een WQ in HoV voor een 840 relic. Volgens mij stond er bij het item dat ik kan krijgen 'mythic'.. dwz dat ik HoV ook op mythic mode moet doen? of is normal/HC ook voldoende?
De reward is dan wel van Mythic quality.
Ik heb nu ook een paar quests waar duidelijk in staat dat ik bepaalde bazen in Mythic mode moet killen
Gek genoeg is de Nightfallen rep grind voor mij de snelste tot nu toe. Ik was al goed op weg naar exalted met deze faction toen ik met valarjar nog niet eens revered wasGoemies schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:40:
nu nog wachten tot 8k rep met nightfallen. Duurt lang
Thanks, dan zal ik vanavond eens kijkenpr0mpt schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:42:
[...]
Van wat ik begrepen heb is dat als er NIET staat in de questlog dat je hem op Mythic niveau moet doen, het ook geen vereiste is.
De reward is dan wel van Mythic quality.
Ik heb nu ook een paar quests waar duidelijk in staat dat ik bepaalde bazen in Mythic mode moet killen
Het is een world quest. Op de dagen dat je 'm hebt kun je 'm 1 keer doenTarz schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:38:
Kun je trouwens het Withered army scenario 1 x per dag doen, of is het gewoon een kwestie van mana inleveren?
Oh echt? Ik dacht dat het een soort daily was, wat hoorde bij de Sarumar questline... maar als het dus geen world quest is kun je die training ook niet doen? Hmm okdetheavn schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:50:
[...]
Het is een world quest. Op de dagen dat je 'm hebt kun je 'm 1 keer doen
Je kan hem elke 3 dagen doen.Tarz schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:51:
[...]
Oh echt? Ik dacht dat het een soort daily was, wat hoorde bij de Sarumar questline... maar als het dus geen world quest is kun je die training ook niet doen? Hmm ok
Kan hem volgens mij morgen weer doen
PS4 PSN: Dazzler2120
Wel grappig dat de eerste mythic+10 boss (Ymiron) in maw of souls met zijn Dark Slash bijna 4 miljoen hit.
[ Voor 21% gewijzigd door Zenety op 14-10-2016 11:00 ]
Toen ik dat zei in de guild chat geloofde men mij niet. Ik heb sinds ik dagelijks WQs doe (nu toch al 3, 4 weken?) de Valarjar Emissary nog maar één keer gezien. Volgens mijn mede guildies roteren de WQs door een lineaire lijst, maar dat klopt niet naar mijn gevoel.Carthrax schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:53:
Valajarrrrrrrrr en the Wardens schieten bij mij nog niet echt op. Ze komen ook niet vaak voorbij als emissary quests.
Dan maar Mafia 3 uitspelen en daarna BF1 in duiken..
Dat heb ik nu ook, daarbij komt ook nog eens bij dat ik geen zin heb om alts te levelen...Grimmie187 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:04:
Ik ben er stiekem een beetje klaar mee met die WQ's.. iLvL nu op 855 dus upgrades vind ik bijna niet meer. Zit sowieso een beetje vast, heb geen tijd/geduld om te raiden met de guild en met randoms schieten raids/mythic+ ook niet echt op..
Alleen oude content farmen op mounts houdt me nog op de been.
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
[ Voor 20% gewijzigd door Spacejockey op 14-10-2016 11:13 ]
tja, op dat iLVL is het sowieso moeilijk om "makkelijk" upgrades te krijgen.Grimmie187 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:04:
Ik ben er stiekem een beetje klaar mee met die WQ's.. iLvL nu op 855 dus upgrades vind ik bijna niet meer. Zit sowieso een beetje vast, heb geen tijd/geduld om te raiden met de guild en met randoms schieten raids/mythic+ ook niet echt op..
Moet zeggen dat ik vorige week nog een 875 cloak had gekregen met WQ's en van wat ik begreep hadden ze aangepast dat de Emmisary rewards ook hoger iLVL gaan droppen.
Zo kreeg ik een 850 relic van daily emissionary gisteren, mijn avg ilvl was 850.
Ik weet niet hoe de kans op een titanforge etc meescaled, dat moeten we gewoon even afwachten
Verwijderd
Na 850 heb je eigenlijk enkel de kleine kans met titanforged, voor de niet raiders is er dan Mythic+, kan je zonder raiden prima voor volgende grote patch zelfde itemlvls halen als mythic raiders. Duurt mss iets langerpr0mpt schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:14:
[...]
tja, op dat iLVL is het sowieso moeilijk om "makkelijk" upgrades te krijgen.
Moet zeggen dat ik vorige week nog een 875 cloak had gekregen met WQ's en van wat ik begreep hadden ze aangepast dat de Emmisary rewards ook hoger iLVL gaan droppen.
Het begon eigenlijk wel lekker, eerste boss ge-one-shot. Daarna naar de Eye-boss, daar bleek dat eigenlijk de gehele raid een Tsjechisch guild was en (vrijwel) geen engels sprak... Tactics werden niet uitgelegd. Toch maar één wipe gehad omdat DPS niet de juiste targets prio gaf, daarna down. Spider-boss 2 wipes door zelfde probleem; geen tactics uitgelegd/niet iedereen wist ze. Dragons gingen in één keer neer. Ursoc; 3 wipes omdat niet iedereen naar de goede marker rende (again, tactics dus). En toen zat het er op: ik en nog een paar werden gekickt... whatever.
Wel twee item-upgrades gekregen en van 846 naar 848 item level gegaan. Jammer dat er eigenlijk totaal geen communicatie was en de niet-guild-member gekickt werden bij Ursoc, maar al met al toch een leuke avond gehad.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
zodra dat wegvalt wordt wel wat lastiger, dat zal eind deze of volgende maand worden.
zo af en toe kijken of WQ gear upgrade bieden, zo niet volgende alt.
en moet nog kijken hoeveel motivatie blijft voor de emissary dailes zodra ik exalted ben. (op de 2 mains)
ach net weer 3 maanden er op gezet dus een januari kijken we wel weer tijd doneren.
voorlopig vermaak ik me prima.
Hoop dat 7.1 na blizzcon komt al zal dat wel behoorlijk snel zijn, zal meer in de richting van voor/na kerst zijn.
Dus dan maar even naar Prot geswitched maar omdat ik daar geen artifact wapen van heb (en die van de quartermaster krijg je pas bij 102) schoot dat ook niet op. Nee die paladin komt op de laatste plaats om te levelen
Ik heb de eerste paar levels ook iets moeite gehad met Prot levellen (heb de boost gebruikt dus je krijgt echt entry gear). Als je wat upgrades hebt, gaat het stukken sneller (en zorgen dat je groepjes mobs krijgt ipv enkelen).Carthrax schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:24:
Ik was ook nog even bezig geweest met een andere paladin. Die had ik de holy artifact gegeven in de veronderstelling dat levelen als holy wel te doen zou zijn....nou niet. Je gaat niet dood maar je tegenstander heeft ook alle tijd om neer te ploffen.
Dus dan maar even naar Prot geswitched maar omdat ik daar geen artifact wapen van heb (en die van de quartermaster krijg je pas bij 102) schoot dat ook niet op. Nee die paladin komt op de laatste plaats om te levelen
Als holy levelen heb ik niet geprobeerd
Ik level nu een prot pally (lvl 108 nu) en ik vlieg werkelijk overal doorheen.
Holy heb ik in de beta geleveled en dat ging zeer goed. Weet niet of het nu iets veranderd is want ik speel het (nog) niet
FUMES et CARNES
Ouch ja das grote nadeel van verkeerde spec op 100 kiezen, dan zit jer fijn tot 102 aan vast.Carthrax schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:24:
Ik was ook nog even bezig geweest met een andere paladin. Die had ik de holy artifact gegeven in de veronderstelling dat levelen als holy wel te doen zou zijn....nou niet. Je gaat niet dood maar je tegenstander heeft ook alle tijd om neer te ploffen.
op dit moment zou ik wat TW doen in hoop op goede blauwe wapens (ja daar droppen ze wel)
dan is aardig uit te houden tot lvl 102 of set 695 van tanaar jungle.
anders pet battles 26k xp per pet daily, geen idee of pvp ook redelijk is.
[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 14-10-2016 11:55 ]
Zelf van 100 naar 110 geleveld in Prot spec. Niets mis mee, had wel de invasion gear als begin punt. Had er zelf geen problemen mee, lekker 3+ mobs pullen en doorIusedto schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:43:
Zo zie je maar weer dat een ieder het anders beleeft
Ik level nu een prot pally (lvl 108 nu) en ik vlieg werkelijk overal doorheen.
Holy heb ik in de beta geleveled en dat ging zeer goed. Weet niet of het nu iets veranderd is want ik speel het (nog) niet
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Sta ik daar alleen met nog een andere shaman waarvan ik zag dat hij 1 van de personen was voor wie het een upgrade was.
Ik een wisper naar hem sturen of hij de cape wou. Na een aantal minuten krijg ik eindelijk antwoord .. nee Ik heb een trinket...
Ik confused..
Ik normaals vragen of hij de cape wou die ik had ontvangen wat misschien een upgrade voor hem is, link erbij ditmaals en jahoor hij wou hem wel, hij blij..
Het is soms wel alsof mensen niet eens loot willen
Ik loop altijd met de Personal Loot helper addon aan en vraag mensen altijd of ik een item kan krijgen/of ze iets willen als er wat dropped dat een upgrade voor iemand anders is.
Wat is het trouwens toch met die loot in LFr/Dungeons/WQ's? Alles is Crit + Xxx. Ik speel een Enhancement shaman.. Agility >> Mastery > Haste ... Loot staat toch echt ook op enhancement.. maar echt letterlijk alles wat ik krijg is Crit+random
Stille hint dat tijd is om fire mage te gaan spelenHelza schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:51:
Wat is het trouwens toch met die loot in LFr/Dungeons/WQ's? Alles is Crit + Xxx. Ik speel een Enhancement shaman.. Agility >> Mastery > Haste ... Loot staat toch echt ook op enhancement.. maar echt letterlijk alles wat ik krijg is Crit+random
Rofl, zo is het! vanaf level 1 levelen ook graag!Teunis schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:57:
[...]
Stille hint dat tijd is om fire mage te gaan spelen
Je kunt in de order hall toch ook gewoon greenies kopen op het moment dat je 1 artifact unlocked hebt? Als warrior kon ik na het oppakken van mijn fury artifact iig gewoon nog een 1h en shield kopen. Iets van 100g per stuk of zo.Teunis schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:46:
Ouch ja das grote nadeel van verkeerde spec op 100 kiezen, dan zit jer fijn tot 102 aan vast.
op dit moment zou ik wat TW doen in hoop op goede blauwe wapens (ja daar droppen ze wel)
dan is aardig uit te houden tot lvl 102 of set 695 van tanaar jungle.
anders pet battles 26k xp per pet daily, geen idee of pvp ook redelijk is.
Nee dat kan pas als je de volgende artifact quest krijgt bij level 102. Tot die tijd zegt die class hall vendor dat je moet afblijvendetheavn schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:01:
[...]
Je kunt in de order hall toch ook gewoon greenies kopen op het moment dat je 1 artifact unlocked hebt? Als warrior kon ik na het oppakken van mijn fury artifact iig gewoon nog een 1h en shield kopen. Iets van 100g per stuk of zo.
Ik heb precies het zelfde als Resto Druid.Helza schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:51:
[...]

Twilight VineyardsGoemies schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:05:
Waar kan ik makkelijk 2000 ancient mana vandaan halen?
1x een wijn en 1x een bloemetje
Op andere plekken in de stad kan je ook flink ancient mana halen, maar het grote voordeel aan de vineyard is dat daar heel weinig poppetjes lopen die door je masker heenkijken.
Ik heb vanochtend in mijn half uurtje spelen eerst 1800 mana gehaald voor het Withered training scenario. Daarmee unlockte de volgende quest chain waar ik ook weer 1200 mana nodig had om die ene dude om te kopen. En toen ik de quests klaar had zat ik alweer op 1400 ancient mana.. dus ik heb niet echt moeite om t bij elkaar te harken.
Of ElementalTeunis schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:57:
[...]
Stille hint dat tijd is om fire mage te gaan spelen
iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77
Hoe zorg jij ervoor dan om er in je eentje rond te lopen?icemotion schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:13:
Ik kan in de vineyards in 5-10 minuten van 0 naar 2000 ancient mana gaan.. maar ik loop er dan ook echt in mn eentje.
Op andere plekken in de stad kan je ook flink ancient mana halen, maar het grote voordeel aan de vineyard is dat daar heel weinig poppetjes lopen die door je masker heenkijken.
Ik heb vanochtend in mijn half uurtje spelen eerst 1800 mana gehaald voor het Withered training scenario. Daarmee unlockte de volgende quest chain waar ik ook weer 1200 mana nodig had om die ene dude om te kopen. En toen ik de quests klaar had zat ik alweer op 1400 ancient mana.. dus ik heb niet echt moeite om t bij elkaar te harken.
Dit weekend derde tank naar 110
FUMES et CARNES
Is gewoon compleet random. Waarschijnlijk ben je gewoon erg unluckyHelza schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:51:
Mijn shaman heeft op elke gear piece Mastery behalve shoulders:
http://eu.battle.net/wow/...e/C%C3%A0meltotemm/simple
Je kan van realm wisselen met de LFG tool, zo grind ik ook af en toe wat mana bij elkaar.Dazzler2120 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:24:
[...]
Hoe zorg jij ervoor dan om er in je eentje rond te lopen?
Dan heb je waarschijnlijk net pech dat er veel anderen ook lopen te farmen op dat moment. Ik kan meestal binnen 15 min op 2000 ancient mana komen.Goemies schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:08:
Heb daar in 10 minuten slechts 200 mana vandaan?
1x een wijn en 1x een bloemetje
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Dat zijn doorgaans de beste tijden om farm quests te moeten doen... zowel voor items als voor mobs. Alles in overvloed aanwezig altijd.icemotion schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:09:
Tja ik speel meestal een half uurtje voor ik naar werk vertrek.. dan is het half zeven / zeven uur.. op zulke tijdstippen is het meestal vrij rustig.. en ik zit op een relatief rustige realm. Dat helpt wel.
Als je het niet erg vind om onderaan de dps meters te staan. Ik speel nu maar enhancement omdat die dps 3x zo hoor is
Hopelijk snel een patch om ele een beetje relevant te maken. Ik hoef niet top dps te doen, maar zo weinig als ele doet tov enh. is niet normaal
you bastardearthapple schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:54:
[...]
Is gewoon compleet random. Waarschijnlijk ben je gewoon erg unlucky![]()
Mijn shaman heeft op elke gear piece Mastery behalve shoulders:
http://eu.battle.net/wow/...e/C%C3%A0meltotemm/simple
ik zie net dat je de 2de wing van LFR niet hebt gedaan, wil je geen legendaries?
[ Voor 11% gewijzigd door Helza op 14-10-2016 13:14 ]
Ongeveer halverwege de pagina staat de uitleg.Helza schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:12:
ps: Wat is dat met die Withered Army? Ik heb die nog nooit gedaan. Is er een reden wat iederen hem doet?
Wowhead is je vriend
[ Voor 8% gewijzigd door sc0ut84 op 14-10-2016 13:21 ]
Nightfallen Rep, voor sommige hun hidden artifact.Helza schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:12:
ps: Wat is dat met die Withered Army? Ik heb die nog nooit gedaan. Is er een reden wat iederen hem doet?
Atifact Power, Toys, kleine kans op de Nightfallen mount (die vos)
sowieso als je meeste withered powerups hebt is 650 mana meer dan genoeg om het allemaal te clearen (tenminste ik als warlock)
even 10-15 minuten er doorheen wandelen, rond de 400 punten bij elkaar rapen en gaan.
oh er zitten nog 2 dungeon's achter de questline.. ok damn tijd om die quests maar eens te volgen dansc0ut84 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:20:
[...]
Ongeveer halverwege de pagina staat de uitleg.
Wowhead is je vriend
Herkenbaar van die maximaal 2 uurtjes. Vanavond schoonfamilie tot laat in huis en morgenochtend langs het zwembad staan....marijnvtg schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:26:
Oh boy oh boy, vanavond dan eindelijk m'n eerste 'echte' game avond ingepland sinds Legion er is. D.w.z. langer dan 2 uur online en de avond niet afsluiten met een Netflix serie samen met vrouwlief. Alleen jammer dat ik morgen vroeg weer langs de lijn bij de voetbal sta. Tijden veranderen
Die vos dropped ook van de Emissary chest btwAkaendra schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:21:
[...]
Nightfallen Rep, voor sommige hun hidden artifact.
Atifact Power, Toys, kleine kans op de Nightfallen mount (die vos)
sowieso als je meeste withered powerups hebt is 650 mana meer dan genoeg om het allemaal te clearen (tenminste ik als warlock)
even 10-15 minuten er doorheen wandelen, rond de 400 punten bij elkaar rapen en gaan.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
O M G ! wonderen zijn de wereld nog niet uit man! Ik weet exact hoe je je voelt, op het langs de lijn staan na...marijnvtg schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:26:
Oh boy oh boy, vanavond dan eindelijk m'n eerste 'echte' game avond ingepland sinds Legion er is. D.w.z. langer dan 2 uur online en de avond niet afsluiten met een Netflix serie samen met vrouwlief. Alleen jammer dat ik morgen vroeg weer langs de lijn bij de voetbal sta. Tijden veranderen
Veel pleziermarijnvtg schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:26:
FUMES et CARNES
Nou, mijn hunter is level 101 en heeft gewoon toegang tot de class hall vendor. Volgens mij zit die gelinked aan je class hall quest line waarbij je die begin quests eerst moet doen waarin je uitleg krijgt over alles (doen van missions, research, etc).Carthrax schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:03:
[...]
Nee dat kan pas als je de volgende artifact quest krijgt bij level 102. Tot die tijd zegt die class hall vendor dat je moet afblijven
Je hebt wel toegang tot de vendor maar de items voor de andere specs zijn dan in het rood en niet beschikbaar. Maar zal vanavond nog eens kijken, dit was in het begin van Legion misschien is het nu wel aangepast.Noiz schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:58:
[...]
Nou, mijn hunter is level 101 en heeft gewoon toegang tot de class hall vendor. Volgens mij zit die gelinked aan je class hall quest line waarbij je die begin quests eerst moet doen waarin je uitleg krijgt over alles (doen van missions, research, etc).
[ Voor 9% gewijzigd door Carthrax op 14-10-2016 14:11 ]
Is de kleine nog niet gearriveerd? Zou toch een dezer dagen/weken moeten gebeuren toch?Mektheb schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:21:
Ik heb de kamer voor de kleine bijna gereedik lees hier maar elke keer mee met iedereen om stiekem half ingame te zijn met mijn gedachte
.
Haha, zodra deze er is heb je helemaaaaaaaaaal geen tijd meer om te gamen...

Ik heb nu 5 maanden een kleine, je game uurtjes zal met 80% minder worden
Ik speel ook erg casual, als ik LFR doe ga ik ook als DPS, terwijl mijn mainspec healer is.
Maar als de bay opeens aandacht nodig heeft is 1 DPS minder erg met afk dan een healer
[ Voor 53% gewijzigd door Kol Nedra op 14-10-2016 14:33 ]
nothing stops this train
Ik had deze spec al gekozen voordat er uberhaupt lijstjes kwamen met max dps enz en vermaak me er nog steeds mee hoor, sta ook zeker niet elke fight onderaanHelza schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:10:
[...]
Als je het niet erg vind om onderaan de dps meters te staan. Ik speel nu maar enhancement omdat die dps 3x zo hoor is
Hopelijk snel een patch om ele een beetje relevant te maken. Ik hoef niet top dps te doen, maar zo weinig als ele doet tov enh. is niet normaal
In de patchnotes staat er trouwens wel een leuke buff voor Stormkeeper die er aan zit te komen.
Bovendien vind ik het persoonlijk leuk om met een wat "mindere" class/spec zo hoog mogelijk te eindigen.
Heb laats op een normal EN clear gespeeld als enhancement en het voelde toch een beetje als verraad aan
iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77
Over het algemeen dat heb ik ook, ik wil gewoon ele spelen, maar omdat ik ook wil gaan raiden toch maar enh gaan spelen zodat ik de spec/rotation onder controle heb en zodra ele zijn buff krijgt dan snel terug. Maar toen ineens was het questen 10x sneller en sta ik bij dungeon's bovenaan ipv onderaan.Ronline77 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:32:
[...]
Ik had deze spec al gekozen voordat er uberhaupt lijstjes kwamen met max dps enz en vermaak me er nog steeds mee hoor, sta ook zeker niet elke fight onderaan
In de patchnotes staat er trouwens wel een leuke buff voor Stormkeeper die er aan zit te komen.
Bovendien vind ik het persoonlijk leuk om met een wat "mindere" class/spec zo hoog mogelijk te eindigen.
Heb laats op een normal EN clear gespeeld als enhancement en het voelde toch een beetje als verraad aan
Ik zag inderdaad die buff, ik hoop dat het voldoende is
Het enige "voordeel" is dat nagenoeg al m'n loot crit+random stat is. Dus al die gear kan ik gewoon voor ele gebruiken straks
Ik speelde tijdens Firelands ook altijd BM spec die toen onderaan stond. En je ziet dan ook al snel dat omdat "niemand" het speeld je ineens ook in de top 200 van wowlogs komt. Niemand die namelijk dan geared ervoor.
Dat is nu in Legion nog eens dubbel zo erg geworden door de artifact power. Als niemand Ele speelt dan stoppen ze ook geen artifact power in hun wapen, met als gevolg dat je dps voor ele weer veel lager is dan iemand die crappy geared enh is maar wel al zijn artifact power in het wapen heeft gestopt. Met als gevolg dat in de algemene dps charts ele nog lager in de charts staat.
Ik kwam onlangs een main spec ele tegen die mij er toch gewoon uit dps'te als een gek
Ik heb nog een maandje ! ho hoRustStorm schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:24:
[...]
Is de kleine nog niet gearriveerd? Zou toch een dezer dagen/weken moeten gebeuren toch?
Haha, zodra deze er is heb je helemaaaaaaaaaal geen tijd meer om te gamen...
Ik ga nog 1 maand helemaal LOS !
Dit topic is gesloten.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.