Het doen van oude instances. Ditmaal gaat het om Outland instances van de TBC uitbreiding. Je kunt er gewoon voor queuen zoals random dungeons.
oldskool dungs.
je gear word generfd naar stats van die tijd. wat best intressante dingen oplevert.
in WoD waren sommige tanks bv. gewoon zwaar slecht in die dungs, waarbij monks met hun guard een hele instances konden pullen
over het algemeen gewoon erg leuk, en een mooie afwisselingen op de legion dungs van nu
Als Alamo "fan" ( https://tagn.wordpress.co...mo-teechs-u-2-play-durid/) zou ik mijn druid :
Baredurid, Sumdurid of gewoon Durid noemen
Welke Timewalking dungeons zijn er nu dan ?
Baredurid, Sumdurid of gewoon Durid noemen
[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 12-10-2016 15:03 ]
FUMES et CARNES
The Burning Crusade instances.Iusedto schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:00:
Als Alamo "fan" ( https://tagn.wordpress.co...mo-teechs-u-2-play-durid/) zou ik mijn druid :
Baredurid noemen
[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 12-10-2016 15:03 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Lol, dat is inclusief Arcatraz
Zullen weer velen wipen daar direct in het begin:)
FUMES et CARNES
Verwijderd
Ik herinner me van WoD trouwens nog dat TimeWalking best 'moeilijk' kon zijn. De damage was nogal eens spiky waardoor een tank binnen 2-3 seconden dood kon gaan. Het is nu nog steeds wel spiky, maar het gaat voor de rest helemaal nergens over. Het is alsof je oude dungeons doet waarbij iedereen in enchanted heirloom gear loopt. Je rent er zo doorheen en de loot is beter dan normal Legion dungeons. Je bent dus zo ~ilvl810 via TimeWalking.
edit: Er is ook nog een quest in Dalaran voor het wekelijkse event. Als je een x-aantal timewalking dungeons doet krijg je een aantal rewards waaronder een cache met loot. Die bevat een 850 item. ilvl 810 halen voor verse alts is super makkelijk op dit moment.
edit: Er is ook nog een quest in Dalaran voor het wekelijkse event. Als je een x-aantal timewalking dungeons doet krijg je een aantal rewards waaronder een cache met loot. Die bevat een 850 item. ilvl 810 halen voor verse alts is super makkelijk op dit moment.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2016 17:00 ]
Verwijderd
Ik lach me altijd kapot als mensen in Mana-Tombs bij de eerste boss (Pandemonius) zichzelf om zeep helpen als de boss in Dark Shell modus gaat en alle damage reflect. Helaas ging die boss vandaag zo snel down dat we die fase niet eens haalden.Iusedto schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:08:
[...]
Wipen op wat dan? Dat was vroeger ook niet zo moeilijk op HCIusedto schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:08:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Op de continu spawnende beestjes!hmr schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:24:
[...]
Wipen op wat dan? Dat was vroeger ook niet zo moeilijk op HC
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Yep, die
Net zo iets als de snails in ToT
Net zo iets als de snails in ToT
FUMES et CARNES
Oh joh... Kom er net achter dat ik met m'n rogue alleen nog in Suramar friendly reputation moet halen om de WQs te unlocken...
En...... hier is de latency nogal hoog.... factor 135 ten opzichte van normaal

[ Voor 25% gewijzigd door RustStorm op 12-10-2016 20:28 ]
hier is het 250. normaal heb ik maar 5... echt ongelofelijk hoe erg de lagg is...RustStorm schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:24:
Oh joh... Kom er net achter dat ik met m'n rogue alleen nog in Suramar friendly reputation moet halen om de WQs te unlocken...
met regelmatig uitschieters naar 500ms.
en soms zelfs gewoon 4-5 seconden dat er niks gebeurt..
[ Voor 10% gewijzigd door demonic op 12-10-2016 21:13 ]
idd veel lag, leuk als je net met een eindbaas bezig ben en zit te wachten op loot en quest complete
Verwijderd
Ik maakte vanmorgen de fout om meteen na de reset een willekeurige groep voor de world boss (Withered J'im) te joinen via de search. Kwam op een server terecht waar ongeveer 250 mensen tegelijkertijd de boss aan het attacken waren. Toen stond alles 10 minuten stil i.p.v. 5 seconden.demonic schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:12:
[...]
en soms zelfs gewoon 4-5 seconden dat er niks gebeurt..
Erger nog, in vanilla 2 jaar lang wekelijks molten core gedaan, we hebben nooit ook maar beide bindings gehad voor thunderfury. Tevens hangt het natuurlijk ook wel een beetje af hoeveel je speelt. Als je maar 4 WQ doet per dag, dan zal je reletief gezien een kleinere kans hebben dan dat als je alle WQ af gaat.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:07:
[...]
Ik ben het met je eens hoor, die RNG is er altijd geweest. In TBC met sommige guilds die 3 complete warglaives of bows hadden en sommige guilds helemaal niks. In vanilla met thunderfury en sulfaras. Het hoort er gewoon een beetje bij. Er zal statistich altijd een moment zijn dat bijna iedereen een legendary zou moeten hebben, al zullen er altijd mensen zijn die wat langer over doen.
Het is hetzelfde met raid mounts farmen, sommige mounts ben je lucky dat je ze in een kill kijgt ipv de 1% kans, de andere keer kan het wel 600 pogingen duren
Als ik het op mezelf projecteer, ik doe 1 random dungeon, de 4 WQ en ga dan Mythics doen of verder IRL. Dan heb ik gewoon minder kans en loop ik verder achter dan mensen die de hele dag legion kunnen farmen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Gister om een guildie te helpen HoV mythic gedaan. Met de lagspikes was het een.. uitdaging als tank. Fenryr was van 50%->0% gewoon stilstaan en opeens dood.
Odyn was helemaal een drama
Wel leuk om te doen tbh, gewoon lekker op wat makkelijkere content mensen helpen en gearen.
Odyn was helemaal een drama
Wel leuk om te doen tbh, gewoon lekker op wat makkelijkere content mensen helpen en gearen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
weet even niet wat ik moet kan zo te zien een lvl 100 boost gebruiken
demonhunters starten al op een hoog level zo te zien
maar heb nog een mage van lvl 5
zou ik deze voor die mage gebruiken
of totaal een anderen cha aanmaken ?
weet het begod niet wat ik hier mee moet -,-
net gametime gekocht via de shop duurt blijkbaar even voor dat ze dit activeren neem ik aan ?
nevermind is al actief :D!
demonhunters starten al op een hoog level zo te zien
maar heb nog een mage van lvl 5
zou ik deze voor die mage gebruiken
of totaal een anderen cha aanmaken ?
weet het begod niet wat ik hier mee moet -,-
net gametime gekocht via de shop duurt blijkbaar even voor dat ze dit activeren neem ik aan ?
nevermind is al actief :D!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2016 08:30 ]
Gisteren toch weer genoten met m'n rogue. Moet zeggen dat ik het echt leuker vind spelen dan m'n warrior op dit moment. Zonde, daar ik echt heel veel meegemaakt heb met m'n warrior... Wellicht gaat het nog veranderen door de huidige tuning ofzo... We shall see. 
Vanavond zie ik weer kans wat uurtjes er tegen aan te gaan! Bezig houden met wat questsen en hopelijk ook Suramar gebiedje ivm reputation voor de WQs.
Zal mij gaan benieuwen of ik die WQs beetje leuk ga vinden en of de loot gods me wel gezind zijn bij het uitdelen van rewards. 
@ pepsii: je kan altijd even de premade characters aanmaken om te zien hoe je ze vindt spelen op level 100. Dan kan je daarna een keuze maken. Is het handigst lijkt mij zo!
Vanavond zie ik weer kans wat uurtjes er tegen aan te gaan! Bezig houden met wat questsen en hopelijk ook Suramar gebiedje ivm reputation voor de WQs.
@ pepsii: je kan altijd even de premade characters aanmaken om te zien hoe je ze vindt spelen op level 100. Dan kan je daarna een keuze maken. Is het handigst lijkt mij zo!
[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 13-10-2016 08:29 ]
Gister eerste keer Emerald Nightmare raid op Normal:
Via de Raid-finder een willekeurige groep gejoined. Het begon goed, eerste boss was in één keer neer. Daarna door naar Ursoc; tactics uitleggen vond de raid leader niet nodig, maar de helft wist niet wat ze moesten doen dus een wipe. Toen ging de helft er vandoor.
Daarna met een groepje hele relaxte mensen ongeveer een uur bezig geweest nieuwe mensen te vinden (tijdens het wachten vertrokken er steeds ook weer mensen); uiteindelijk hadden we de groep compleet. Duidelijk tactics besproken en we gingen het proberen. Helaas begon precies op dat moment de enorme lag spikes, soms ±5 seconden dat er niks gebeurde. Dat zorgde natuurlijk voor een hoop ellende, dus een wipe.
Nogmaals geprobeerd maar de lag bleef zo hoog; weer een wipe dus besloten om er maar mee te stoppen.
Al met al was het toch een leuke eerste raid, ondanks dat we uiteindelijk niet ver zijn gekomen. Vanavond nog maar eens proberen.
Via de Raid-finder een willekeurige groep gejoined. Het begon goed, eerste boss was in één keer neer. Daarna door naar Ursoc; tactics uitleggen vond de raid leader niet nodig, maar de helft wist niet wat ze moesten doen dus een wipe. Toen ging de helft er vandoor.
Daarna met een groepje hele relaxte mensen ongeveer een uur bezig geweest nieuwe mensen te vinden (tijdens het wachten vertrokken er steeds ook weer mensen); uiteindelijk hadden we de groep compleet. Duidelijk tactics besproken en we gingen het proberen. Helaas begon precies op dat moment de enorme lag spikes, soms ±5 seconden dat er niks gebeurde. Dat zorgde natuurlijk voor een hoop ellende, dus een wipe.
Nogmaals geprobeerd maar de lag bleef zo hoog; weer een wipe dus besloten om er maar mee te stoppen.
Al met al was het toch een leuke eerste raid, ondanks dat we uiteindelijk niet ver zijn gekomen. Vanavond nog maar eens proberen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Gisteren even bezig geweest met mijn Tauren WW monk (ja een keer geen gnome
). Maar die kan lekker door de mobs heen branden zeg. Voor Legion was ik heel afhankelijk van self healing maar geen problemen mee gehad.
Heerlijk, ik denk dat dat mijn eerste horde level 110 gaat worden.
Heerlijk, ik denk dat dat mijn eerste horde level 110 gaat worden.
Welcome to the Horde !
FUMES et CARNES
Gisteren toch nog even een uurtje gevonden om wat te spelen, een aantal leuke upgrades mogen looten van world quests. Ben nog geen één dungeon un geweest, zelfs niet op normal.
Eindelijk mijn 2e Emissary quests afgerond sinds ik weer speel, wat denk je.. Legendary uit de chest.
Misschien wel niet de beste, maar ik ben blij met m'n Aggramar's Stride boots
Vanavond even kijken of we nog 30 minuten kunnen vinden om te spelen en misschien wat Time Walking doen
Cheers
Eindelijk mijn 2e Emissary quests afgerond sinds ik weer speel, wat denk je.. Legendary uit de chest.
Vanavond even kijken of we nog 30 minuten kunnen vinden om te spelen en misschien wat Time Walking doen
Verwijderd
net een DH aangemaakt speelt behoorlijk fijn vind ik zelf
misschien wel kans dat dit mijn nieuwe Main word
misschien wel kans dat dit mijn nieuwe Main word
GefeliciteerdRiven schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:58:
Ik heb helaas nog steeds niet en dat blijft de gehele expansie wel lol
Gisteren niet zo heel veel tijd gehad. 2 x de world boss gedaan (DH en Monk) maar gaf beide keren een beetje goud.
Daarna heel even wat quests op mijn druid gedaan die nu 103 is
FUMES et CARNES
Nadat we afgelopen week een soort merg hebben gehad met een andere guild (voornamelijk hun raidteam dat bij ons is gekomen) met een 'nieuwe' raidgroep aan de slag gegaan. 8 man van de merge (voornamlijk hardcore raiders die niet echt de tijd meer hebben om hardcore te raiden) en 5 van ons.
Skill en itemlevel was hoog genoeg voor Heroic, dus dat maar gepoogd!
https://www.warcraftlogs.com/reports/1KNnafTZYCPdJr2A
Helaas was de lag zo erg (500ms met soms lagspikes dat iedereen stils tond etc) dat verdergaan haast niet te doen was. Dus we hebben besloten om te wisselen naar normal mode en daar verder te gaan.
En dat werd 'even' normal doen waarin we alles gecleared hebben in een run:
https://www.warcraftlogs.com/reports/FXn9BZTDWf28Jhtc
Alle loot verdeeld, met hier en daar wat offspecs
Skill en itemlevel was hoog genoeg voor Heroic, dus dat maar gepoogd!
https://www.warcraftlogs.com/reports/1KNnafTZYCPdJr2A
Helaas was de lag zo erg (500ms met soms lagspikes dat iedereen stils tond etc) dat verdergaan haast niet te doen was. Dus we hebben besloten om te wisselen naar normal mode en daar verder te gaan.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Pfew, gisteren eindelijk m'n shaman campaign kunnen afmaken waarop ik al een aantal dagen vast zat. Het bleek dat de quest die ik kreeg na in deepholmn voor Taste for blood niet als een shaman campaign aangegeven stond en ik dus dacht dat ik die niet hoefde te doen. Hierna snel nog even het firelands stukje en huppa 3de artifact relic unlocked. Snel een relic erin en en nog een Heroic dungeon gedaan voor een WQ en de eerste wing van LFR gedaan en huppa, ilvl 841. Begint nu ergens op te lijken
Eerste poging van de LFR had ik al afgebroken vanwege de 10-20sec lag spikes. Later nog een keer geprobeerd en dat ging wel, maar alsnog erg laggy 1-2sec. Durfde de 2de wing daarom ook niet meer an.
Eerste poging van de LFR had ik al afgebroken vanwege de 10-20sec lag spikes. Later nog een keer geprobeerd en dat ging wel, maar alsnog erg laggy 1-2sec. Durfde de 2de wing daarom ook niet meer an.
Gratz, mooi dat je em nu hebt afgerondHelza schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:17:
Pfew, gisteren eindelijk m'n shaman campaign kunnen afmaken waarop ik al een aantal dagen vast zat. Het bleek dat de quest die ik kreeg na in deepholmn voor Taste for blood niet als een shaman campaign aangegeven stond en ik dus dacht dat ik die niet hoefde te doen. Hierna snel nog even het firelands stukje en huppa 3de artifact relic unlocked. Snel een relic erin en en nog een Heroic dungeon gedaan voor een WQ en de eerste wing van LFR gedaan en huppa, ilvl 841. Begint nu ergens op te lijken![]()
Verwijderd
Gisteren aan een frisse start begonnen in EN HC, maar ook dikke lagspikes voor iedereen. Dus helaas maar 3/7 gecleared en toen maar mee gestopt.
zo onderhand begin ik wel te hopen op een legendary...
zo onderhand begin ik wel te hopen op een legendary...
nvm
[ Voor 100% gewijzigd door Krullebol.nl op 13-10-2016 09:33 ]
Je hebt de grot gevonden ? hehe
FUMES et CARNES
Wij nuken normal mode op het moment ook nog ivm mogelijke titanforged gear. Gisteren hadden wij ondanks de extreme lag toch geen moeite met normal, aangezien die behoorlijk vergevingsgezind is. Toen we switchten naar heroic hebben we wel nog Nythendra neer gekregen, maar toen we met Ursoc begonnen hadden sommige mensen ineens ook last van DCs, waaronder vrij onpractisch onze tanksDarkfreak schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:10:
Het was wel frustrerend, aangezien mijn vriendin naast me WoW zat te spelen. Ze was aan het world questen, dungeons aan het doen, heeft haar Ratstallion mount gefarmed (damn you!), en alles wat ze deed zonder ook maar enige lag
Ach ja, hopelijk vanavond beter
Nee, ik zag in die link het hele verloop van de questlijn om dat verhaal van Elune af te maken (Ik had nog nooit bij de comments op de site gekeken). Waarschijnlijk zal het deel met de grot ook nog wel komen (iets met veranderende landschappen hoop ik op
hmm.. vreemd dat iedereen het hier over lagspikes heeft.
Wij hebben met onze guild nergens last van gehad (behalve één van onze raiders, maar die speelt wow via 4g. niks ongebruikelijks dus)
Hebben 7/7HC kunnen clearen (voor 90% van ons de eerste xavius HC kill) zonder ook maar 1 gezamenlijke laggspike te hebben gehad.
Wij hebben met onze guild nergens last van gehad (behalve één van onze raiders, maar die speelt wow via 4g. niks ongebruikelijks dus)
Hebben 7/7HC kunnen clearen (voor 90% van ons de eerste xavius HC kill) zonder ook maar 1 gezamenlijke laggspike te hebben gehad.
damn.. die mage xDDarkfreak schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:10:

overigens, Lagg was bij ons ook echt niet leuk. waren mythics en TW dungs aan het doen. wat een hell..
lagg spike, en dan kwam ik terug. en was stagger 200% en mijn health nog maar 15% ofzo.. gekkenwerk..
[ Voor 29% gewijzigd door demonic op 13-10-2016 09:40 ]
tnx, was blij eindelijk dat stuk afgerond te hebben
Ik hoop dat m'n guild nog gaat raiden, maar ik ben bang van niet. We zijn net een maande geleden gestopt met raiden in Wildstar door gebrek aan mensen en er geen mensen gevonden kunnen worden om ons aan te vullen. Groot gedeelte van de overgebleven mensen is nu geswitched naar WoW maarja, komt niet in de buurt van een raid roster....
Geen idee of ik blijf of uiteindelijk ga switchen naar een raiding guild. Op dit moment vermaak ik me wel met de Mythic's
Zijn er trouwens nog NL guilds op Horde op Earthen ring die een beetje sociaal zijn?
Wil eigenlijk niet een realmtransfer doen, maar mijn huidige guild is qua teamen een beetje niet handig.
Zal er nooit weggaan, zit er al sinds het begin van Vanilla bij en ken de mensen 'aardig goed', maar zit wel te denken mij nieuwgebakken Demon Hunter elders onder te brengen om te proberen.
Wil eigenlijk niet een realmtransfer doen, maar mijn huidige guild is qua teamen een beetje niet handig.
Zal er nooit weggaan, zit er al sinds het begin van Vanilla bij en ken de mensen 'aardig goed', maar zit wel te denken mij nieuwgebakken Demon Hunter elders onder te brengen om te proberen.
Gisteren voor het eerst geraid op mijn nieuwe main, mijn mage Polkaatje. Ging lekker, al moet ik nog wel even wennen aan de arcane rotation. Wil wel fire spelen, maar de gear dropped daar maar niet voor en sinds Fire lage dps heeft als je weinig crit hebt heb ik besloten arcane te gaan.
Arcane is best fun, al moet ik even wennen aan het concept burn phase/conserve fase. DPS gaat aardig hoor, maar kan veel beter
.
Zin in HC progression. Gister 7/7 gecleared op normal en wat loot kunnen bemachtigen.
Arcane is best fun, al moet ik even wennen aan het concept burn phase/conserve fase. DPS gaat aardig hoor, maar kan veel beter
Zin in HC progression. Gister 7/7 gecleared op normal en wat loot kunnen bemachtigen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Blijft leuk te lezen dat mensen zich goed vermaken met hun characters in raids.
Doet me enigszins wel smachten naar raiden, maar feit is dat ik daar de tijd niet voor heb / kan maken of wil maken. 
Vanavond lekker verder met m'n rogue, heb er echt zin in!
pew pew outlaw power!
Vanavond lekker verder met m'n rogue, heb er echt zin in!
Dat is vast met trash erbij, er zijn enkele momenten waar je echt belachelijke aoe damage kunt doen in de raid.
Verwijderd
Ach, ik heb 2 weken meegedaan met de guild raids, nu snel weer terug naar social, niks voor mijRustStorm schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:06:
Blijft leuk te lezen dat mensen zich goed vermaken met hun characters in raids.Doet me enigszins wel smachten naar raiden, maar feit is dat ik daar de tijd niet voor heb / kan maken of wil maken.
Vanavond lekker verder met m'n rogue, heb er echt zin in!pew pew outlaw power!
Jaren elke week 3x geraid, maar nu is bij mij ook de zin in één keer weg. Vind deze raid persoonlijk helemaal niks

Gisteren met de mensen die online waren snel EN norm gecleared en onze nieuwe Shaman healer (die net een dag 110 was) maar even mee getrokken, om hem van wat gear te voorzien. Jammer genoeg geen setup voor heroics, dus na 1 uur en 12 min de raid gecalled en kon iedereen de Mythic + in duiken. Zelf m'n warrior (ilvl 817) maar even gelogged en achter wat guildies aan gerend in mythic dungeons en 2 mythic + (lvl 2) dungeons, nu ilvl 836
. Maar eens kijken of we vanavond genoeg mensen hebben en een setup om eens wat progressie op HC te hebben (hebben alleen Nythendra down tot nu toe, maar zijn ook pas net bezig met echt een raid team op te zetten). En anders wordt het m'n Holydin eens onder het stof vandaan halen en lvl'en / gearen, we hebben wat issues met healers. Ik zelf speel een Mistweaver monk, maar er is net een vriend van iemand gejoined die ook MistWeaver speelt en ik vind het niet erg om dan over te stappen naar m'n Holydin.
Ik log (upload) trash nietBisamrat schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:13:
[...]
Dat is vast met trash erbij, er zijn enkele momenten waar je echt belachelijke aoe damage kunt doen in de raid.
Alle data zijn enkel de bossfights ^^
Of doel je op adds
[ Voor 4% gewijzigd door Darkfreak op 13-10-2016 10:22 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Gisteren even goed icy veins doorgenomen nadat ik dat een maand niet had gedaan.
Ik dacht namelijk dat ik de rotatie onder controle had enzo maar dat is dus blijkbaar in de laatste maand veranderd en dat merkte ik omdat ik de laatste 2 weken steeds onderaan stond en in de eerste weken vrij hoog.
Ben nu over gegaan van Sin spec met Bleeds naar Sin Poison.
even goed de rotatie doorgenomen en is me DPS gisteren gewoon met 50-80k gestegen.
echt ziek had niet verwacht dat het zo veel impact kon hebben stond nu gewoon weer 3e op sommige bosses waar de nummer 1 en 2 ook al legendary items hebben.
dit was wel een run met 2 nieuwelingen en wat lagere om ook voor hen gear te fixen.
https://www.warcraftlogs....MhN4krjKRTpH1WqV#fight=13
Ik dacht namelijk dat ik de rotatie onder controle had enzo maar dat is dus blijkbaar in de laatste maand veranderd en dat merkte ik omdat ik de laatste 2 weken steeds onderaan stond en in de eerste weken vrij hoog.
Ben nu over gegaan van Sin spec met Bleeds naar Sin Poison.
even goed de rotatie doorgenomen en is me DPS gisteren gewoon met 50-80k gestegen.
echt ziek had niet verwacht dat het zo veel impact kon hebben stond nu gewoon weer 3e op sommige bosses waar de nummer 1 en 2 ook al legendary items hebben.
dit was wel een run met 2 nieuwelingen en wat lagere om ook voor hen gear te fixen.
https://www.warcraftlogs....MhN4krjKRTpH1WqV#fight=13
[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 13-10-2016 10:27 ]
De laatste 3 levels vielen nog wel zwaar, voornamelijk de doods nadat je per ongeluk te veel mobs pulled.
Nu mijn shaman 110 is weer aan gearen, dankzij WQs & time-walk dungeons gaat dat erg hard.
Heb daar ~20 tws gehealed dat was nog best leuk, ga nu dus zeker overdenken om hc te healen.
Healend merk ik qua tanks niet echt veel verschil.
alleen moet je even weten dat een monk low hp moet houden, en dan zie inderdaad rond 35% op eens weer full hp
of er zit verschil in spelers/gear want ene tank-class is heel spiky qua healing een andere (zelfde class) helemaal niet.
grootste verschil zit bij paladins & DHs
ps weet iemand of als ik op level 102 een tw, doe de gear dan ook ilvl 820 is ?
Nu mijn shaman 110 is weer aan gearen, dankzij WQs & time-walk dungeons gaat dat erg hard.
Heb daar ~20 tws gehealed dat was nog best leuk, ga nu dus zeker overdenken om hc te healen.
alleen moet je even weten dat een monk low hp moet houden, en dan zie inderdaad rond 35% op eens weer full hp
of er zit verschil in spelers/gear want ene tank-class is heel spiky qua healing een andere (zelfde class) helemaal niet.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Lijkt me niet... Maar zeker weten doe ik het niet.Teunis schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:32:
De laatste 3 levels vielen nog wel zwaar, voornamelijk de doods nadat je per ongeluk te veel mobs pulled.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Op Timewalking scaled the gear allemaa naar het lvl van de dungeon, Zo lang jij 70+ bent kan je ze runnenhmr schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:36:
[...]
Lijkt me niet... Maar zeker weten doe ik het niet.
Jij leest nietVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:38:
[...]
Op Timewalking scaled the gear allemaa naar het lvl van de dungeon, Zo lang jij 70+ bent kan je ze runnen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Maticu
Ben heel blij hem in de guild en als vaste raider te hebben ^^!
Stille jongen, echt bijna geen woord uit te krijgen soms (soms in /g praat die wat).
Maar altijd zit die in de top van de DPS, terwijl die kwa itemlevel niet eens zo gigantisch hoog zit tov de rest van de raid (heeft wel gister aardig wat rolls gewonnen).
Niet eens zo heel raar wat die mage doet. Je kunt ontzettend hoge dps halen op die fight als Xavius op tentacles getanked wordt. Ignite spread automatisch en als je de kans krijgt om stil te staan... Helemaal als je die 150% damage buff krijgt op het einde! Zijn heroism damage on pull is niet eens zo heel hoog eigenlijk. Zijn damage komt van p3. Maar nog steeds wel heel goed! Beetje geluk hebben vooral met welke abilities je op je krijgt etc.
Zelf gisteren weer 7/7 hc redelijk soepel gecleared ondanks half ziek te zijn. Iedereen op 2 mensen na hebben nu een legendary in ons raid team volgens mij. 3x raden in welke groep ik zit... Ooit... ooit...
Zelf gisteren weer 7/7 hc redelijk soepel gecleared ondanks half ziek te zijn. Iedereen op 2 mensen na hebben nu een legendary in ons raid team volgens mij. 3x raden in welke groep ik zit... Ooit... ooit...
Itemlevel van een firemage hoeft niet hoog te zijn om harde dps te pompen. Als de beste man gewoon crit items heeft gefarmed (zoals een fire mage moet doen) maakt ilvel geen hol uit. Sommige blues/crafted zijn beter dan 850 itemsDarkfreak schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:39:
[...]
Maticu?
Stille jongen, echt bijna geen woord uit te krijgen soms (soms in /g praat die wat).
Maar altijd zit die in de top van de DPS, terwijl die kwa itemlevel niet eens zo gigantisch hoog zit tov de rest van de raid (heeft wel gister aardig wat rolls gewonnen).
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
De loot die je krijgt wordt volgens mij gescaled naar jouw eigen level in timewalking dungeons.
108 vriend van me kreeg 785 gear, waar wij 820 versies van kregen op 110
PS4 PSN: Dazzler2120
verwachten al zo'n antwoord al hoopte ik op 820 natuurlijk,Dazzler2120 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:52:
De loot die je krijgt wordt volgens mij gescaled naar jouw eigen level in timewalking dungeons.
waarschijnlijk dus zaterdag ook maar even mijn DK naar 110 brengen. 103 atm dus dat moet lukken.
moet wel zeggen dat AP grind zeker op zoveel alts vervelend is, besteed aan veel weinig tot geen tijd als de WQ gear geen upgrade is. (zorg ook voor genoeg resources dat voorlopig ook geen WQs moet doen).
snap wel dat char-bound is maar persoonlijk zou anders willen. Alts bijhouden met de mainstream is al irritant laat staan als ook nog meerdere specs wil spelen.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
TW is broken voor tanks. niet echt geweldige maatstaaf.Teunis schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:32:
dus zeker overdenken om hc te healen.
In HC zal je wel de verschillende tanks gaan merken
maar als monk krijg ik in TW ook spike dmg. dit is inderdaad wel goed op te vangen met orbs verzamelen en dan in 1x te gebruiken. zoals je zelf al zegt, van low, nar fulll health
Leuk om te doen, maar niet representatief.
je alts die je wilt spelen snel naar 110 brengen. en dan vervolgens zorgen dat AK altijd aan het researchen isTeunis schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:12:
[...]
moet wel zeggen dat AP grind zeker op zoveel alts vervelend is, besteed aan veel weinig tot geen tijd als de WQ gear geen upgrade is.
na 1-2 weken gaat de grind dan een stuk sneller
[ Voor 20% gewijzigd door demonic op 13-10-2016 11:16 ]
Gisteravond weer een nieuwe poging om haste trinkets/auto attack ring uit mythic BRH/VH/CoS te krijgen, maar zoals de andere resets geen geluk. Wel ondertussen de 3e golden trait in mijn fury artifact weten te halen. Dit weekend maar eens kijken of ik M+2 kan doen om die items te krijgen. Zijn toch zeer grote upgrades voor mij.
Soort Kimi Raikonnen zeg maar.Darkfreak schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:39:
[...]
Maticu?
Valt me wel op dat hij zo godsgruwelijk veel crit, dat maakt inderdaad echt veel uit. En heeft zijn rotation duidelijk op orde.
Kan er zelf wat van leren, speel ook fire mage.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Gisteren even met een guildie wat TW dungeons gedaan...
Pfff, Huntards zijn echt niet grappig om mee te spelen als Affliction lock.
mijn DoTs waren nog net applied en het ging al dood.
Dus TW dungeon #2 als Destro gedaan.... in Destro gear, blijkbaar had ik deze gear ook aan in dungeon #1...woops
Nog erger! cast time? jammer dan! AoE? jammer dan
Ok, TW dungeon #3 als Affliction met juiste gear... ahhhh, veel fijner!
Merk alleen wel dat Mastery ook gedowntuned wordt, helaas van 100% naar 65%, maar zat er nu telkens beter bij in de buurt.
Ook al eerder een keer dungeon met hem gedaan, maar zo ziek hoe veel meer dmg [zowel ST als AoE] een hunter doet als Warlock
http://eu.battle.net/wow/...r/aszune/Helsong/advanced
http://eu.battle.net/wow/...wsong/Unlockable/advanced
Pfff, Huntards zijn echt niet grappig om mee te spelen als Affliction lock.
mijn DoTs waren nog net applied en het ging al dood.
Dus TW dungeon #2 als Destro gedaan.... in Destro gear, blijkbaar had ik deze gear ook aan in dungeon #1...woops
Nog erger! cast time? jammer dan! AoE? jammer dan
Ok, TW dungeon #3 als Affliction met juiste gear... ahhhh, veel fijner!
Merk alleen wel dat Mastery ook gedowntuned wordt, helaas van 100% naar 65%, maar zat er nu telkens beter bij in de buurt.
Ook al eerder een keer dungeon met hem gedaan, maar zo ziek hoe veel meer dmg [zowel ST als AoE] een hunter doet als Warlock
http://eu.battle.net/wow/...r/aszune/Helsong/advanced
http://eu.battle.net/wow/...wsong/Unlockable/advanced
pr0mpt - It never hurts to help!
"Dagboek"
Vorige week woensdag met moeite 5 bosses down gekregen in HC. Op spider boss 7 wipes doordat onze OT gewoon de hele tijd dood ging, zelfs met alle externals. Met veel geluk nog 5 bosses down gekregen, Cenarius lukte niet met deze Tank hij ging te vaak dood.
Zondag met een nieuwe trail tank Cenarius gedaan en was een 1 shot, toen met onze raid voor het eerste echt op Xavius HC gegaan. Een paar trys nodig om phase 1 onder de knie te krijgen en om ervoor te zorgen dat we maar 1 big add krijgen. Phase 2 was geen probleem voor ons dus eerste keer dat we Phase 3 bereikte meteen een kill. Hadden nog 2 uur raid tijd over dus groep omgegooid naar een mythic format ( HC was met 28 man). Hadden een iets melee heavy groep en waren begonnen met 4 healers, we hadden tijd voor ongeveer 19 tries, al waren deze niet super constant in progressie, beste try was 9% in 19 tries.
Mensen kregen teveel stacks door tijdens de phase waar hij op de grond ligt, zodat we ongeveer 10 man MCed hadden op zelfde moment.
Deze woensdag dus met 30 man HC gecleared meeste bosses waren een 1 shot voor het eerst op tree boss eerste keer phase 2 gepushed hadden net genoeg dps. 2 Wipes op spider boss omdat onze trail tank de HC tacts nog niet helemaal door had maar daarna geen probleem. Ursco 2 tries nodig vanwegen een charge fail en taunt errors. Cenarius en Xavius waren geen probleem. Hadden nog 30min dus Mythic in gegaan met 5 healers en iets meer ranged dps. Onze tacts was groep splitten naar op beide zijde van de boss zo dat range 8 makkelijker is. De eerste mensen die rot krijgen gaan meteen naar 10 stacks zodat we die mensen weer meteen vrij zijn van stacks. Daarna zorgen we ervoor dat er tussen de 5 en 8 man hun stacks resetten door MC op elke MC casts.Eerste try was een 0% wipe hadden wat deaths na 4de MC doordat rot op de MC groep spawnde. Daarna een 6% en onze 3de en laatste try van de avond was een kill.
Zondag op naar de Spider boss, deze gaat leuk voor ons worden omdat hij op HC nog steeds niet super gaat. Toch maar even inlezen, en wat herbs farmen anders ben ik zo blut met de huidige food,pot en flask prijzen.
Vorige week woensdag met moeite 5 bosses down gekregen in HC. Op spider boss 7 wipes doordat onze OT gewoon de hele tijd dood ging, zelfs met alle externals. Met veel geluk nog 5 bosses down gekregen, Cenarius lukte niet met deze Tank hij ging te vaak dood.
Zondag met een nieuwe trail tank Cenarius gedaan en was een 1 shot, toen met onze raid voor het eerste echt op Xavius HC gegaan. Een paar trys nodig om phase 1 onder de knie te krijgen en om ervoor te zorgen dat we maar 1 big add krijgen. Phase 2 was geen probleem voor ons dus eerste keer dat we Phase 3 bereikte meteen een kill. Hadden nog 2 uur raid tijd over dus groep omgegooid naar een mythic format ( HC was met 28 man). Hadden een iets melee heavy groep en waren begonnen met 4 healers, we hadden tijd voor ongeveer 19 tries, al waren deze niet super constant in progressie, beste try was 9% in 19 tries.
Mensen kregen teveel stacks door tijdens de phase waar hij op de grond ligt, zodat we ongeveer 10 man MCed hadden op zelfde moment.
Deze woensdag dus met 30 man HC gecleared meeste bosses waren een 1 shot voor het eerst op tree boss eerste keer phase 2 gepushed hadden net genoeg dps. 2 Wipes op spider boss omdat onze trail tank de HC tacts nog niet helemaal door had maar daarna geen probleem. Ursco 2 tries nodig vanwegen een charge fail en taunt errors. Cenarius en Xavius waren geen probleem. Hadden nog 30min dus Mythic in gegaan met 5 healers en iets meer ranged dps. Onze tacts was groep splitten naar op beide zijde van de boss zo dat range 8 makkelijker is. De eerste mensen die rot krijgen gaan meteen naar 10 stacks zodat we die mensen weer meteen vrij zijn van stacks. Daarna zorgen we ervoor dat er tussen de 5 en 8 man hun stacks resetten door MC op elke MC casts.Eerste try was een 0% wipe hadden wat deaths na 4de MC doordat rot op de MC groep spawnde. Daarna een 6% en onze 3de en laatste try van de avond was een kill.
Zondag op naar de Spider boss, deze gaat leuk voor ons worden omdat hij op HC nog steeds niet super gaat. Toch maar even inlezen, en wat herbs farmen anders ben ik zo blut met de huidige food,pot en flask prijzen.
[ Voor 15% gewijzigd door Lurtz op 13-10-2016 11:40 ]
Wow: Runewielder# Tarren-Mill
Nice! Ik kan er op dit moment alleen nog maar van dromen om mythic EN te gaan tanken
Deze week staat normal voor mij op de planning, wellicht een eerste attempt op heroic.
Hopelijk krijg ik een paar goeie upgrades zodat ik richting de 860 ilvl ga. Zit nu op 851, heb wel een 850 item gekregen waarmee avg 852 wordt, maar helaas niet de juiste stats (crit, weinig versatility).
Hopelijk krijg ik een paar goeie upgrades zodat ik richting de 860 ilvl ga. Zit nu op 851, heb wel een 850 item gekregen waarmee avg 852 wordt, maar helaas niet de juiste stats (crit, weinig versatility).
Welke class speel je.Dazzler2120 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:39:
Nice! Ik kan er op dit moment alleen nog maar van dromen om mythic EN te gaan tankenDeze week staat normal voor mij op de planning, wellicht een eerste attempt op heroic.
Ik ben de blood dk in onze guild en onze nieuwe trail tank is een Prot pala.
Onze oude tank begon op een warrior en switchte daarna naar Prot pala op beide was hij niet in leven te houden op sommige fights terwijl dit de beste tank speccs zijn op moment. Ik heb een vermoede dat onze oude tank zijn mitigation niet of fout gebruikte.
Op moment gear is me totaal op survival omdat blood DK op dit moment niet super zijn in high damage fights. Dus mijn stats zijn Haste above all. Dan vers of mastery ongeveer gelijk op laaste is het crit is enkel voor dps.
Ik ben Guardian Druid. Stat priority van mij is Versatility >= mastery > haste > agility > crit.Lurtz schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:48:
[...]
Welke class speel je.
Ik ben de blood dk in onze guild en onze nieuwe trail tank is een Prot pala.
Onze oude tank begon op een warrior en switchte daarna naar Prot pala op beide was hij niet in leven te houden op sommige fights terwijl dit de beste tank speccs zijn op moment. Ik heb een vermoede dat onze oude tank zijn mitigation niet of fout gebruikte.
Op moment gear is me totaal op survival omdat blood DK op dit moment niet super zijn in high damage fights. Dus mijn stats zijn Haste above all. Dan vers of mastery ongeveer gelijk op laaste is het crit is enkel voor dps.
Merkte op de raid vorige week dat ik goed overleefde. Heroic nog niet geprobeerd omdat ik de mechanics nog niet ken. Nog weinig tijd gehad om me in de HC mechanics te verdiepen.
http://eu.battle.net/wow/.../Ghostlands/Maticu/simpleMojo schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:18:
[...]
Soort Kimi Raikonnen zeg maar.
Valt me wel op dat hij zo godsgruwelijk veel crit, dat maakt inderdaad echt veel uit. En heeft zijn rotation duidelijk op orde.
Kan er zelf wat van leren, speel ook fire mage.
En hij ziet er stylish uit XD
Wat ik hoor van druid is dat ze op survival heel erg sterk zijn zolang ze hun matigation ik dacht Iron fur ofzo goed gebruiken, daarnaast hebben ze echt veel goede damage reducties. zeker als ik het vergelijk met mijn DK heb er maar 1 en het is en talent.Dazzler2120 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:52:
[...]
Ik ben Guardian Druid. Stat priority van mij is Versatility >= mastery > haste > agility > crit.
Merkte op de raid vorige week dat ik goed overleefde. Heroic nog niet geprobeerd omdat ik de mechanics nog niet ken. Nog weinig tijd gehad om me in de HC mechanics te verdiepen.
Druid staat er in Legion goed voor denk ik. Leuke klasse.
Alleen met 4 specs en dus 4 artifact wapens ben je wel even bezig om alle punten te krijgen zeg
Alleen met 4 specs en dus 4 artifact wapens ben je wel even bezig om alle punten te krijgen zeg
FUMES et CARNES
Crit is niet enkel voor dps en een zeer goede survivability stat zelfs.. Crit = parry. Ik ben haste > crit > versatility/mastery gegaan op mijn DK.Lurtz schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:48:
[...]
Boneshield is baseline en is een vorm van mitigation. Maar inderdaad, DK's hebben tegenwoordig nauwelijks iets aan cooldowns. Met Vampiric Blood heb je het verder gehad. Kunst is dan ook om je Death Strikes goed te timen en VB zoveel mogelijk te gebruiken.Lurtz schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:00:
[...]
Wat ik hoor van druid is dat ze op survival heel erg sterk zijn zolang ze hun matigation ik dacht Iron fur ofzo goed gebruiken, daarnaast hebben ze echt veel goede damage reducties. zeker als ik het vergelijk met mijn DK heb er maar 1 en het is en talent.
[ Voor 39% gewijzigd door Noiz op 13-10-2016 13:09 ]
Klopt inderdaad,moet ook eerlijk bekennen dat ik mijn off-specs niet doen levelen op dit moment, als ik straks hoog AK heb, switch ik eens een keer en level ik die even naar 13 ofzo.Iusedto schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:06:
Verwijderd
Deze week die timewalking dungeons.
Zag dat je een quest kan ophalen voor gratis loot/ap bij die mage naast de VH in Dalaran. Hoorde gisteren een guildies dat pets niet goed schijnen te scalen met die timewalking dungeons en dikke dps doen.
Dit weekend maar even checken dan als unholy. Spec dan dat gekke boogschietertje ook even in de build
Zag dat je een quest kan ophalen voor gratis loot/ap bij die mage naast de VH in Dalaran. Hoorde gisteren een guildies dat pets niet goed schijnen te scalen met die timewalking dungeons en dikke dps doen.
Dit weekend maar even checken dan als unholy. Spec dan dat gekke boogschietertje ook even in de build
Mijn druid heb ik al sinds Vanilla. Altijd mijn "oud maar vertrouwd" char geweest.Dazzler2120 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:08:
[...]
Klopt inderdaad,moet ook eerlijk bekennen dat ik mijn off-specs niet doen levelen op dit moment, als ik straks hoog AK heb, switch ik eens een keer en level ik die even naar 13 ofzo.
Had besloten om hem in Legion eens te laten staan
FUMES et CARNES
Zijn crit is echt heel laag.. bizar. Of klopt de armory niet?!Darkfreak schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:59:
[...]
http://eu.battle.net/wow/.../Ghostlands/Maticu/simple
En hij ziet er stylish uit XD
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Blijkbaar is de classhall set heel erg OP in timewalking. Onze warror tank deed net zo'n 70% van de damage.
Straks even kijken wat dit voor mijn monk doet
Straks even kijken wat dit voor mijn monk doet
Zoooo, even aan het kijken naar andere Warlocks op WarcraftLogs nou gespeceed zijn etc, want ik werd er maar niet wijzer van wat nou mijn stat prio moest zijn, ondanks sims etc.
Wat blijkt:
Mastery > Haste > Crit >>>>>> Versatility
http://us.battle.net/wow/...drenden/Cerfcheg/advanced
Dit is mijn nieuwe goal:
Nog ergens even 11% Mastery vandaan halen en focussen op bepaalde trinkets qua BiS, maar ik zat dus op het goede pad...
Wat blijkt:
Dit is mijn nieuwe goal:
Nog ergens even 11% Mastery vandaan halen en focussen op bepaalde trinkets qua BiS, maar ik zat dus op het goede pad...
Ik ben ook nog steeds zeer tevreden over de class.Iusedto schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:06:
Mijn main raid/dungeon spec is Resto en gebruik zowel Balance als Guardian alleen voor WQs. Feral moet ik nog steeds een keer echt spelen, maar de speelstijl trekt mij niet zo.
Resto AP is ondertussen 21, de overige specs allemaal 13; die level ik nog wel een keer als mijn AK wat hoger is. Vind ik nu ook niet van belang aangezien ik maar één spec serieus speel. Kan mij ook niet voorstellen dat je alle 4 de specs even serieus (in raid/dungeon) wilt spelen waar door AP zo van belang is.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Misschien een stomme vraag, maar zit even naar jouw en Cerfcheg's armory te kijken. Ik zie bij jou geen neck/back/ring enchants etc, kan je daar nog iets in winnen? of zijn enchants niet meer van belang in Legion?pr0mpt schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:27:
Zoooo, even aan het kijken naar andere Warlocks op WarcraftLogs nou gespeceed zijn etc, want ik werd er maar niet wijzer van wat nou mijn stat prio moest zijn, ondanks sims etc.
Wat blijkt:
Dit is mijn nieuwe goal:
Daar valt zeker nog wel wat te winnen, behoorlijk veel ook wel.marijnvtg schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:34:
[...]
Misschien een stomme vraag, maar zit even naar jouw en Cerfcheg's armory te kijken. Ik zie bij jou geen neck/back/ring enchants etc, kan je daar nog iets in winnen? of zijn enchants niet meer van belang in Legion?
Maar ik ben nu nog met enige regelmaat upgrades aan het binnenharken en wil eigenlijk Mythic + dungeons doen [maar mijn guild is niet happig].
Pas wanneer ik 850+ gear heb voor items zal ik er naar kijken, maar die heb ik nog maar enorm beperkt.
Nu heb ik een template qua wat voor items goed zijn en dat ik op de goede spec zit, het is dus alleen nog maar even kijken of ik deze ook kan behalen.
Dan is het upgraden dmv enchants simpel [zelf enchanter]
Dit is volgens mij alleen de gear, de passive ability van de specs lijkt hierin niet meegenomen te zijn.hmr schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:22:
[...]
Zijn crit is echt heel laag.. bizar. Of klopt de armory niet?!
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Vergeet niet raid buffed er bij te tellenMojo schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:59:
[...]
Dit is volgens mij alleen de gear, de passive ability van de specs lijkt hierin niet meegenomen te zijn.
Verwijderd
Voor affliction klopt dit idd, voor destro/demo is het haste>crit>versa>masterypr0mpt schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:27:
Wat blijkt:
Dit is mijn nieuwe goal:
Net alleen even gekeken, bijna alle items die deze persoon heeft zijn EN drops... oftewel, even kijken of ik ergens anders nog opties kan vinden welke ik kan gebruiken...
Verder dus gewoon bevestiging dat het goed gaat
Verder dus gewoon bevestiging dat het goed gaat
Vorige week met het team 6/7 EN normal gehaald. We hadden niet echt verwacht dat we na 1 week raiden zover zouden komen. We hebben nu ongeveer 10 raiders, en soms komen daar wat mensen van Team 1 bij. En ja dat scheelt wel wat in de dps.
Vandaag proberen we 5/7 te halen zodat we op dinsdag weer Cenarius en hopelijk ook Xavius plat kunnen krijgen.
Zelf niet echt veel upgrades gehad deze week. Maar heb dan ook niet veel mythics gedaan. Wel gaan mijn emmisary rewards omhoog. Van de week al 2x een 835 epic gehad, en nu net een 860 relic. Dus het gaat omhoog
Vandaag proberen we 5/7 te halen zodat we op dinsdag weer Cenarius en hopelijk ook Xavius plat kunnen krijgen.
Zelf niet echt veel upgrades gehad deze week. Maar heb dan ook niet veel mythics gedaan. Wel gaan mijn emmisary rewards omhoog. Van de week al 2x een 835 epic gehad, en nu net een 860 relic. Dus het gaat omhoog
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Er is een hotfix geweest waarbij de reward uit de emmisary box van hetzelfde niveau is als de world quest rewards die je krijgt.junglebeast schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:06:
Ja en ben daar wel blij mee.Noiz schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:10:
[...]
Er is een hotfix geweest waarbij de reward uit de emmisary box van hetzelfde niveau is als de world quest rewards die je krijgt.
Op dit moment 824, dus bijna LFR in, jeej. Anyway, ik zat even voor gear upgrades te kijken op wowhead, maar een baas dropt geen specifieke items meer? klopt dat? Zo ja; dan boeit het niet wanneer ik een bonus roll inzet (als dat nog steeds kan?)?
Je kan altijd in de adventure guide kijken wat een baas dropt voor je spec. En dan beslissen of het waard is voor een roll.marijnvtg schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:37:
Op dit moment 824, dus bijna LFR in, jeej. Anyway, ik zat even voor gear upgrades te kijken op wowhead, maar een baas dropt geen specifieke items meer? klopt dat? Zo ja; dan boeit het niet wanneer ik een bonus roll inzet (als dat nog steeds kan?)?
Ja sorry, heb t zelf net gevonden, keek niet goedjunglebeast schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:39:
[...]
Je kan altijd in de adventure guide kijken wat een baas dropt voor je spec. En dan beslissen of het waard is voor een roll.
Ok,
verwarming lekker warm, biertjes gehaald en nu ff tijd voor guardian leveling
FUMES et CARNES
Verwijderd
Oef Guardian levelen...dan zou ik ook aan de drank gaan.Iusedto schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:32:
Ok,
Wat ? Bier is een bijkomend voordeelVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:29:
[...]
Oef Guardian levelen...dan zou ik ook aan de drank gaan.Nee hoor, ieder z'n ding. Veel plezier!
Bears rock :

FUMES et CARNES
Verwijderd
Ik heb na mijn pala en druid mijn shammy ook nog tot 110 geleveled. Ik vond de TW's eerlijk gezegd weinig aan. Tank pulled 4-5 packs. Je gooit een stun totem op de hele groep, healing stream totem en spammed vervolgens heals op de tank omdat de dmg van die grote pulls extreem spiky is. Het lijkt totaal niet op de healing zoals ik die normaal in dungeons doe.Teunis schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:32:
Heb daar ~20 tws gehealed dat was nog best leuk
Het is wel ideaal voor gearen. Was binnen 2 uur na max level gehaald te hebben al ilvl 811. Kon meteen doorstomen naar hc's. Die vind ik wel wat pittiger in vergelijking tot mijn pala/druid. Heeft ook deels te maken met de groepen. Veel tanks die door de hc's rushen en je totaal niet laten drinken en veel dps die of gewoon heel slecht zijn en daardoor in shit e.d. bleven staan of gewoon alle dmg negeren omdat ze van je verwachten dat je ze er wel doorheen healt. Af en toe wel irritant.
Voor de rest een beetje haat/liefde verhouding met shammy healing. Ben een fan van de ranged stun, interrupt, dispel en heroism (en dwarf shammy ziet er imo cool uit) maar vind de overige toolkit en spells mwah.
Ok, eerste dungeon als guardian getanked.
Was leuk maar er waren blijkbaar nog twee andere tanks in de groep
FUMES et CARNES
Verwijderd
Ongeduldige dps-ers die continu liepen te pullen of 'dps' in tank spec? Had laatst namelijk ook een paar keer een hc groep waarbij er meerdere mensen in tank-spec rondliepen. Omdat dit makkelijk was om te levelen en ze hadden geen dps artifact.Iusedto schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:18:
Ok, eerste dungeon als guardian getanked.
Ik heb ook de indruk dat TW's iets te gemakkelijk zijn in de huidige incarnatie. Tijdens WoD vond ik ze veel pittiger, nu kan ik als tank idd veel meer packs pullen.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:52:
[...]
Ik heb na mijn pala en druid mijn shammy ook nog tot 110 geleveled. Ik vond de TW's eerlijk gezegd weinig aan. Tank pulled 4-5 packs. Je gooit een stun totem op de hele groep, healing stream totem en spammed vervolgens heals op de tank omdat de dmg van die grote pulls extreem spiky is. Het lijkt totaal niet op de healing zoals ik die normaal in dungeons doe.
Niet dat ik iets tegen vlotte runs heb, indertijd vermeed ik de meeste BC dungeons die nu in de cycle zitten omdat ze te traag waren. Nu ram ik door Arcatraz in 10 à 15 minuten
[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 14-10-2016 07:45 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ongeduldige DPS'ers. Was echt bloed irritant zeg.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 01:02:
[...]
Ongeduldige dps-ers die continu liepen te pullen of 'dps' in tank spec?
Op een gegeven moment was de healer het ook spuugzat. Ik moest me goed concentreren omdat ik nog nooit als guardian getanked had en dan helpt zo een groep niet echt
Mijn HP balk leek wel een jojo
Vanavond nog maar even verder want ik heb nog 3 andere tanks die ook naar 110 moeten
[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 14-10-2016 08:13 ]
FUMES et CARNES
Goedemorgen allemaal! 
Gisteravond mezelf iets langer dan uurtje kunnen vermaken met m'n rogue.
heb nu alle leveling gebieden doorlopen (aka: heb de achievements) dus ben er klaar voor om lekker Suramar in te gaan om eens even de WQs te gaan unlocken. Zit mezelf ook voor te bereiden op wat TWing dungeons met m'n rogue (en wellicht m'n warrior) als het toch dusdanig makkelijk is om op die manier te gearen: dan waarom niet h`e?
Gisteravond mezelf iets langer dan uurtje kunnen vermaken met m'n rogue.
Goed bezig!RustStorm schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:29:
Goedemorgen allemaal!
Gisteravond mezelf iets langer dan uurtje kunnen vermaken met m'n rogue.heb nu alle leveling gebieden doorlopen (aka: heb de achievements) dus ben er klaar voor om lekker Suramar in te gaan om eens even de WQs te gaan unlocken. Zit mezelf ook voor te bereiden op wat TWing dungeons met m'n rogue (en wellicht m'n warrior) als het toch dusdanig makkelijk is om op die manier te gearen: dan waarom niet h`e?
Klinkt een beetje alsof TW gebruikt wordt net als de pre-release event, toen iedereen snel even dat ging gebruiken om alts te gearen
Haha japr0mpt schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:30:
[...]
Goed bezig!
Klinkt een beetje alsof TW gebruikt wordt net als de pre-release event, toen iedereen snel even dat ging gebruiken om alts te gearen
Ben erg benieuwd naar iets..
Ik heb eigenlijk altijd wel classes gespeeld die zichzelf op een of andere manier kunnen healen, Warlock, Paladin, Druid, Priest, Shaman.
Nu hoor ik jou zo positief over bijvoorbeeld Rogues, maar hoe doe je dat qua downtime/selfheal etc?
Is het minder een factor omdat je zoveel dmg doet? Of bijvoorbeeld bij je Warrior?
Ik snap dat plate wearers minder dmg krijgen ook, maar je zou verwachten dat die gewoon meer downtime hebben of heb ik dat fout?
Ik heb eigenlijk altijd wel classes gespeeld die zichzelf op een of andere manier kunnen healen, Warlock, Paladin, Druid, Priest, Shaman.
Nu hoor ik jou zo positief over bijvoorbeeld Rogues, maar hoe doe je dat qua downtime/selfheal etc?
Is het minder een factor omdat je zoveel dmg doet? Of bijvoorbeeld bij je Warrior?
Ik snap dat plate wearers minder dmg krijgen ook, maar je zou verwachten dat die gewoon meer downtime hebben of heb ik dat fout?
Mja, het is natuurlijk zo dat er sprake is van goede dps waarom mobs sneller down gaan. Maar ook de warrior en de rogue hebben een selfhealing ability, waarvan die van de rogue vrij sterk is en die van de warrior ook heel sterk kan zijn wanneer je bepaalde cooldowns activeert. Die van de warrior is gebaseerd op de damage die je uitdeelt tijdens de activatie van desbetreffende cooldown. Die van de rogue is x % over x seconden tijd.pr0mpt schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:37:
Ben erg benieuwd naar iets..
Kan even niet op de verschillende abilities en namen komen, dus daarom is het een " vage " tekst hierboven
Kortom ervaar ik eigenlijk nauwelijks downtime en heb nooit echt moeten - eten - om weer levend te worden.
[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 14-10-2016 08:43 ]
Verwijderd
Mijn ervaring is dat het heel erg meevalt. Bijna iedere class heeft tegenwoordig selfhealing abilities. Ik kan je overigens echt aanraden om dit food te maken voor tijdens het levelen en voor alts die nog niet aardig wat dmg incasseren omdat ze laag ilvl hebben. Reduceert je downtime aanzienlijk en is makkelijk te maken.pr0mpt schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:37:
Holy crap O_OVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:43:
[...]
Mijn ervaring is dat het heel erg meevalt. Bijna iedere class heeft tegenwoordig selfhealing abilities. Ik kan je overigens echt aanraden om dit food te maken voor tijdens het levelen en voor alts die nog niet aardig wat dmg incasseren omdat ze laag ilvl hebben. Reduceert je downtime aanzienlijk en is makkelijk te maken.
Dat is het idee van timewalking dungeons ook. Gear die scaled naar een leuk ilevel zodat een fresh dinged net wat leuks mee kan pikken, en voor mensen die al in de gear zitten wat badges te farmen voor rewardspr0mpt schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:30:
Goed bezig!
Ze hebben de class order hall gear 8 set bonus trouwens gehotfixed in timewalking, best jammer aangezien onze raid tank met de proc rond liep met meer dan 138% crit en 90% parry
Vanavond waarschijnlijk wel nog blijven doen, want draakje
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.