Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:45:
[...]

Je kan in je class hall nochtans een groen vervangwapen kopen voor elke spec, specifiek om het probleem te omzeilen wat jij net beschrijft :)
Ja dat weet ik. Dat maakt het juist nog dommer. Ik was in phase 3 van 5 ofzo en had echt zoiets van "wtf zijn dit voor bagger heals?!" (Heb bij mijn main en main-alt outfitter zo ingesteld dat mijn gear automatisch verandert op basis van spec. Zo aan gewend geraakt dat ik er helemaal niet meer over na heb gedacht bij mijn shammy die ik amper speelde.) Toen kwam ik er dus achter dat ik helemaal geen heal of überhaupt caster weapon en trinkets meer had. Had geen zin om het scenario opnieuw te doen, dus gewoon maar doorgegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

junglebeast schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:22:
[...]

Is het dan zo dat de Disc de raid kan shielden/aborbs en de andere healers de HP weer vlot trekken? Zo zie ik dat dan. We hebben tot nu toe geen disc priest in de raidgroep. Al komt er wel een priest biij vanavond. Zal eens kijken wat ie is. :)
Nee, je kunt wel anticiperen op grote hoeveelheden dmg met shields maar hier heb je lange CD's voor nodig (rapture). Zelf doe ik niet meer dan de Shield op CD houden op de tank. Shadowmend is een hele sterke/goedkope heal en atonment is heel sterk mits je het proper gebruikt.

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valdourian schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:15:
Ik zit misschien niet in het juiste topic maar ik vind er niet direct een die specifiek met Battle.net te maken heeft. En aangezien het allemaal Blizzard is vraag ik het hier maar.

Na enige weken geleden startte ik daarnet de Battle.net launcher nog eens op en nu blijkt die te moeten updaten voor ik de games zelf kan laten updaten.
Nu staat hij al zeker 1 uur op 4%... al meerdere keren heropgestart, windows defender enzo uitgeschakelt... niets lijkt te helpen.

Iemand die dit probleem kent?
Heb dit probleem nooit gehad. Wel dat ik geen aankopen kon doen via de client. Dit bleek een probleem met een instelling in mijn firewall te zijn. Heb je de battlenet client al eens gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd? Dit raadt Blizzard zelf nog wel eens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pete_Sampras schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:38:
Hoe zit het nu met het traden van drops in Heroics/mythics? Ik zie mensen het erover hebben dat het mogelijk is maar als ik het probeer krijg ik "you can only trade this item to a player who was eligible to loot it" of iets dergelijks :/ Het gaat dan om leather dat ik zou willen traden met een mede rogue of een Druid.
Was de speler met wie je probeerde te ruilen ook aanwezig bij de kill van de boss waar je de drop van kreeg? Als de speler later ge-joined is als vervanging van iemand anders of bijvoorbeeld buiten het gevecht was dan kun je volgens mij ook niet ruilen. Drops waar je een bonus roll voor gebruikt hebt kun je ook niet ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:50
;( Vermaak me nog goed met Legion. Helaas dat ik in een Nederlandse guild zit dit niet echt actief meer is.
Er zijn maximaal 8 mensen online s'avonds en maar 2 willen eventueel af en toe wat Mythics doen. Wel erg jammer dat ik nu op een dood spoor zit, maar zit al sinds het begin in deze guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Gisteren eindelijk mijn eerste legendary gedropt. The Eye of Exodar nog wel, helaas wel jammer dat iedereen nu direct denk dat je imba dps gaat doen in raids, terwijl de ring dan niet eens heel veel nut heeft (Time Warp wordt niet vaak in het begin gebruikt). Maar ik ben er blij mee, op naar nummer twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Tarz schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:02:
Mijn burn rotatie om rares of elites te killen:

Shield - rune of power - combustion - Phoenix flames - free pyro - fire blast - free pyro - Phoenix flames - free pyro - rune of power als ie eindigt, en eindigen met een dragon's breath als mob te dichtbij komt.

Met rune of power doen je free pyro's lekkere dmg.
Phoenix flames heb ik nog niet (ben pas lvl 65) maar rest van de rotatie doe ik al wel.
In ieder gevoel goed om te zien dat mijn gevoel hierover just was zonder me verder in te verdiepen.
Shield doe je omdat je de mobs niet dood hebt voordat ze bij je zijn zodat je in ieder geval wat klappen op vangt ?

* dagboek *
Gisteren voor de tweede dag Emerald Dream Normal in. Alleen Xavius stond nog op het menu.
1ste try was niet echt best, kwamen net aan in P2 toen als 3 mensen op 100% zaten. Tacticcs nogmaals doorgenomen en 2de try kwamen we op 34%. Derde try was een kill, zeer messy maar mocht de pret niet drukken.

Daarna nog op de eesrte baas gegaan in heroic mode maar dat was te veel gevraagd voor sommige mensen. Beste try iets van 20%. Had een college gevraagd als healer te komen omdat we healers tekort hebben, en was verbaasd over de DPS en HPS die we doen als casual raid. DPS is hoog genoeg om zeker eerste 5 bazen te doen, mits we de taktieken goed gaan uitvoeren.
* einde dagboek *

[ Voor 32% gewijzigd door sabriel op 12-10-2016 08:30 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:55
Gisteren lekker actief bezig geweest met Warlock, dps gaat nu eindelijk beter, al heb ik het idee dat het nog wel wat tuning vereist.
Zit nu op iLVL 846 op main spec en ben aan het kijken hoe ik nu nog upgrades kan krijgen, maar volgens mij zit ik vast aan Mythics of hopen op titanforged Heroic/WQ drops.

Klein probleempje, de guild waar ik in zit nu heeft 's avonds maar max 6-7 man online en op mijn vraag om een Mythic+ te draaien kreeg ik niet eens een response :(

Serieus aan het kijken of ik niet moet switchen van guild, want heb echt het idee dat ik zo niet veel verder kom [tijd voor echt raiden zit er vaak niet in]

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:35:
Gisteren lekker actief bezig geweest met Warlock, dps gaat nu eindelijk beter, al heb ik het idee dat het nog wel wat tuning vereist.
Zit nu op iLVL 846 op main spec en ben aan het kijken hoe ik nu nog upgrades kan krijgen, maar volgens mij zit ik vast aan Mythics of hopen op titanforged Heroic/WQ drops.

Klein probleempje, de guild waar ik in zit nu heeft 's avonds maar max 6-7 man online en op mijn vraag om een Mythic+ te draaien kreeg ik niet eens een response :(

Serieus aan het kijken of ik niet moet switchen van guild, want heb echt het idee dat ik zo niet veel verder kom [tijd voor echt raiden zit er vaak niet in]
Gewoon alliance silvermoon :P we kunnen nog wel een warlock gebruiken :D

Unrelated:

Gister verveelde ik me een beetje, roep in de guild "HoV +5" en heb een healer en 3 dps erbij. Even doorheen geramd, 2 minuten te kort helaas.
2 dps moesten weg, dus we gaan met 3 man puggen. Healer had nog een BRH+7 stone. Dus mensen gekregen,

01:11:47 later

instance cleared

Had daarvoor alleen max +2/+3 getanked, dus de stap naar +7 was even een schok. Wel blij mee, alleen merkte ik wel dat Ignore Pain een stuk minder value heeft in M+ dan in andere content.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:36
sabriel schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:01:
[...]

Phoenix flames heb ik nog niet (ben pas lvl 65) maar rest van de rotatie doe ik al wel.
In ieder gevoel goed om te zien dat mijn gevoel hierover just was zonder me verder in te verdiepen.
Shield doe je omdat je de mobs niet dood hebt voordat ze bij je zijn zodat je in ieder geval wat klappen op vangt ?
Shield is inderdaad een veiligheidje voor als er meerdere mobs komen, of je niet op tijd kan killen voor ze bij je zijn (met 1500 armour sta je niet heel stevig). Ook shielden omdat je eigenlijk tijdens je burn phase (combustion en rune of power) zo weinig mogelijk wil bewegen, dus blinken voor heals zit er niet altijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:37

Dazzler2120

FP ProMod
pr0mpt schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:35:

Ik doe normaal gesproken veel PuGen
Zit met een paar vrienden in een op dit moment nederlandse guild, hebben recruitment wel open staan maar is niet mega veel inloop...
Als je veel met guildmembers doet is het wel een idee om van guild te switchen, we zitten met 3 of 4 mensen behoorlijk actief te spelen en doen ook veel dingen samen altijd :)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste keer dat ik hier een berichtje post.
Ben een maandje voor Legion weer begonnen met spelen, laatste keer dat ik erg actief was was tijdens het einde van cataclysm.
Gisteren 12k neergelegd voor een enchant, voelde raar.
Daarna met de guild Xavius eindelijk op heroic neergehaald :D (helaas geen loot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:56:
Eerste keer dat ik hier een berichtje post.
Ben een maandje voor Legion weer begonnen met spelen, laatste keer dat ik erg actief was was tijdens het einde van cataclysm.
Gisteren 12k neergelegd voor een enchant, voelde raar.
Daarna met de guild Xavius eindelijk op heroic neergehaald :D (helaas geen loot)
Oh grats :) Dat is altijd leuk om te zien dat mensen heroic gecleared hebben!

Gaan jullie voor Mythic of blijft het bij Heroic? :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Dazzler2120 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:53:
[...]

Ik doe normaal gesproken veel PuGen
Zit met een paar vrienden in een op dit moment nederlandse guild, hebben recruitment wel open staan maar is niet mega veel inloop...
Als je veel met guildmembers doet is het wel een idee om van guild te switchen, we zitten met 3 of 4 mensen behoorlijk actief te spelen en doen ook veel dingen samen altijd :)
Ik vind het niet erg om Mythics te clearen, maar heb erg nare ervaringen gehoord over PUGs voor M+
Dat een groep je uitnodigt voor keystone om je vervolgens te ditchen en als 4 man er doorheen te rammen voor een +2/+3.

En ik wil wel dingen met guildies doen, maar niemand heeft ooit zin/tijd/etc, meerdere keren gevraagd en voorgesteld.

Klinkt ook enorm als vriendengroepje die vooral samen wat wil doen.

Bij guild enlisting stonden ze alleen als NL guild met wel 400+ members, maar dat blijken dus heel veel oude/alts te zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18213874/wowcorash1.PNG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18213874/wowcorash2.PNG

Na een kleine 600+ casts give or take had ik eindelijk de shard binnen :D!

Retribution is niet eens mijn main-spec, maar het voelt zo fijn deze te hebben.
Ziet er ook absurd vet uit :D! Needles to say: Ik ben blij :3

Het verhaal hieromheen (het krijgen en het ontstaan) was ook wel vet.

[ Voor 8% gewijzigd door Darkfreak op 12-10-2016 09:23 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
pr0mpt schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:19:
[...]

Ik vind het niet erg om Mythics te clearen, maar heb erg nare ervaringen gehoord over PUGs voor M+
Dat een groep je uitnodigt voor keystone om je vervolgens te ditchen en als 4 man er doorheen te rammen voor een +2/+3.

En ik wil wel dingen met guildies doen, maar niemand heeft ooit zin/tijd/etc, meerdere keren gevraagd en voorgesteld.

Klinkt ook enorm als vriendengroepje die vooral samen wat wil doen.

Bij guild enlisting stonden ze alleen als NL guild met wel 400+ members, maar dat blijken dus heel veel oude/alts te zijn :'(
Je zou ons kunnen joinen? We staan altijd behoorlijk open voor nieuwe mensen/goeie mensen :)
Willen op termijn een casual raiding guild worden, gewoon 1, 2 avonden per week oid. Voor de rest fun met elkaar, zijn mensen die heel veel met oude content bezig zijn, en mensen in die veel bezig zijn met nieuwe content.
Zitten op The Maelstrom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Zit dus nu met het volgende dilemma:

Oud guildie zit op ander realm [niet joined] en Alliance [ik ben Horde], dus misschien daar heen.
Heb voor de grap een nieuwe lock gerolled om te kijken hoe de guild is, maar is wel grappig.
Alleen is €45 voor faction/realm transfer of €50 voor 100 boost.

OF
Ik ga kijken of er op mijn huidige realm een andere guild is welke wel voldoet, maar hoe sorteer je door de shit de goede/leuke guilds

OF
Ik ga naar een weer ander realm in de hoop dat het daar beter is.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Welke realm zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:21:
[afbeelding]
[afbeelding]

Na een kleine 600+ casts give or take had ik eindelijk de shard binnen :D!

Retribution is niet eens mijn main-spec, maar het voelt zo fijn deze te hebben.
Ziet er ook absurd vet uit :D! Needles to say: Ik ben blij :3

Het verhaal hieromheen (het krijgen en het ontstaan) was ook wel vet.
Grats dude! awesomeness! _/-\o_

@pr0mpt: kan me voorstellen dat fucked up voelt als je niet in een leuke guild zit en daardoor je spelervaring wordt benadeeld. Ik zou dan ook serieus zoeken naar iets anders en op een drukke server als Silvermoon (alliance) of Draenor (horde). Dan is er sowieso voor elk wat wils.

Ik ben zo vastgeroest aan m'n guild, dat ik er niet meer weg wil; ook al heb ik echt helemaal niets meer met de members en ze alleen maar mythic raids doen.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:31:
Alleen is €45 voor faction/realm transfer of €50 voor 100 boost.
Nooit,nooit en nooit een faction/realm transfer doen. Trust me :)
Altijd de boost nemen.

Ook hier guild problemen.
Zat bij een nieuwe adult guild maar ook deze hadden gisteravond raid cq guild drama.
Was niet zo fijn.

Soms denk ik er over om ergens helemaal overnieuw te beginnen

[ Voor 24% gewijzigd door Iusedto op 12-10-2016 09:37 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Dank u :D!
pr0mpt schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:31:

[knip]

:(
http://www.wowprogress.co..._week=&lang=&class=&spec=

Dat is van top naar low gesorteerde horde shadowsong guilds.
Je kunt hier ook nog onderverdelen op aantal raids/week etc.
Voordeel van Wowprogress gebruiken voor het vinden van guilds is dat je hun progress ziet, en als ze optionele info bij houden ook weet dat het een actieve en geen dode guild is.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Iusedto schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:35:
[...]
Altijd de boost nemen.
Faction transfer kan ik nog wel begrijpen, zelf ook regelmatig gedaan, maar dat is nog nooit goed uitgepakt. Maar waarom geen realm transfer? Heb daar zelf dan nooit problemen mee gehad.
Soms denk ik er over om ergens helemaal overnieuw te beginnen
Nooit, nooit en nooit denken dat je helemaal opnieuw kunt beginnen, trust me O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
_/-\o_ _/-\o_

Dank allen voor de tips etc

Sta ook niet echt te springen om transfer te doen, maar op zich ook wel fijn om een fully geared char te doen ipv weer helemaal de grind door te gaan van 100 -> 110 -> decent iLVL

Denk dat ik eerst wel ga kijken naar guild op mijn realm, wil het liefst er geen geld aan uitgeven, dan kan ik altijd nog casual char op die Alliance guild levellen als ik dat leuk vind.

Nu even kijken of er ook nog wat casual maar Mythic + guilds zijn :)

Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
pr0mpt schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:43:
_/-\o_ _/-\o_

Dank allen voor de tips etc

Sta ook niet echt te springen om transfer te doen, maar op zich ook wel fijn om een fully geared char te doen ipv weer helemaal de grind door te gaan van 100 -> 110 -> decent iLVL
Ik had eerst een Havoc DH, 4 weken gedaan om die naar iLvl 850 te krijgen, daarna op de normal raid zo salty geraakt door eigen slechte buildpath etc dat ik geen zin meer had om die Char te "repareren". Lag me gewoon niet zo goed, anderhalve week geleden tank druid begonnen, die zit nu op 848 ilvl ;)
2de character lvelen gaat vaak een stuk sneller, doordat je al meer weet erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Dazzler2120 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:46:
[...]

Ik had eerst een Havoc DH, 4 weken gedaan om die naar iLvl 850 te krijgen, daarna op de normal raid zo salty geraakt door eigen slechte buildpath etc dat ik geen zin meer had om die Char te "repareren". Lag me gewoon niet zo goed, anderhalve week geleden tank druid begonnen, die zit nu op 848 ilvl ;)
2de character lvelen gaat vaak een stuk sneller, doordat je al meer weet erover.
Vraag is, op welk niveau zat die druid?
Ik gok niet 100, of je hebt wel erg veel gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
pr0mpt schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:47:
[...]

Vraag is, op welk niveau zat die druid?
Ik gok niet 100, of je hebt wel erg veel gespeeld
Had nog een 100 boost over, was dus een nieuw character. heb per dag 2-3 uurtjes gespeeld om te levelen. Duurde 2 of 3 dagen om 110 te worden, daarna veel gegeared met andere leatherusers, waardoor ik dus vrij snel goeie items kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Darkfreak schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:37:
[...]
http://www.wowprogress.co..._week=&lang=&class=&spec=

Dat is van top naar low gesorteerde horde shadowsong guilds.
Je kunt hier ook nog onderverdelen op aantal raids/week etc.
Voordeel van Wowprogress gebruiken voor het vinden van guilds is dat je hun progress ziet, en als ze optionele info bij houden ook weet dat het een actieve en geen dode guild is.
Ey, dat is handig. Ik zoek nog een leuke gezellige goede horde guild op Tarren Mill. Humm, nr 1 op de lijst staat Method. Lijkt me wel leuk, vanavond eens iemand pm-en :*). Maar zonder gekheid, mocht iemand nog een guild op Tarren Mill voor me aan kunnen raden, dan graag!

[ Voor 7% gewijzigd door Rhain op 12-10-2016 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Withered J'im is duidelijk niet mijn worldboss. Net als vorige week op mijn druid en pala gedaan en wederom geen loot ondanks bonus rolls.

Wel kinderachtig trouwens. Waren een paar lui die tot twee keer toe wachten totdat de boss op ongeveer 30% was om hem vervolgens uit de grot te taunten zodat 'ie reset. Zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:56:
Wel kinderachtig trouwens. Waren een paar lui die tot twee keer toe wachten totdat de boss op ongeveer 30% was om hem vervolgens uit de grot te taunten zodat 'ie reset. Zucht....
en report..

overigens, ik heb nog geen 1x loot gekregen van een world boss... (buiten de 48g)
enige wat ik krijg is de AP vanuit de WQ. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:16
demonic schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:58:
[...]

en report..

overigens, ik heb nog geen 1x loot gekregen van een world boss... (buiten de 48g)
enige wat ik krijg is de AP vanuit de WQ. |:(
Same here, mijn eeuwige strijd met RNG blijft gewoon door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Is withered Jim vandaag gerest? of nog steeds WB van de week/maand of? Ik heb hem vorige week dinsdag of woensdag ook al gedaan..

[ Voor 8% gewijzigd door Rhain op 12-10-2016 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
marijnvtg schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:43:
[...]

Faction transfer kan ik nog wel begrijpen, zelf ook regelmatig gedaan, maar dat is nog nooit goed uitgepakt. Maar waarom geen realm transfer? Heb daar zelf dan nooit problemen mee gehad.

Nooit, nooit en nooit denken dat je helemaal opnieuw kunt beginnen, trust me O-)
Sorry, ik bedoelde de combinatie van beiden. Zeg van Horde op Draenor naar Ally op Silvermoon.
IK heb dat ooit voor 6 chars gedaan.....en maanden later weer terug.
God, wat was mijn vrouw boos :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

marijnvtg schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:02:
Is withered Jim vandaag gerest? of nog steeds WB van de week/maand of? Ik heb hem vorige week dinsdag of woensdag ook al gedaan..
Het is opnieuw Jim. Was eigenlijk niet de bedoeling maar Blizzard laat het nu zo, in de toekomst zal het niet meer gebeuren dat het 2x de zelfde World Boss achter elkaar is.
Something went a bit awry with our World Boss rotation this week, and we're aware that J'im is active again. Our intent here is for these bosses to be on a more spread and even rotation so we don't have encore situations like this one with our good friend J'im.

We don't have any plans to change anything this time around, but going forward we will work to make sure we aren't doubling up (or more) on a particular boss week-by-week.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Iusedto schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:03:
[...]
Sorry, ik bedoelde de combinatie van beiden. Zeg van Horde op Draenor naar Ally op Silvermoon.
IK heb dat ooit voor 6 chars gedaan.....en maanden later weer terug.
God, wat was mijn vrouw boos :)
Ah, daar komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Gisteren besloten om toch maar eens een Mythic te proberen. De meeste heroic dungeon's heb ik maar 1 of 2 keer van binnen gezien dus was hier toch nog een beetje huiverig over.

Was toch even zoeken in de premade's naar een normal mythic run die een dps zoekt. Zou handig zijn als je ze kon filteren om alleen premades te tonen met ruimte voor jouw role en eventueel een M+ level. 90% van de groepen zijn +X boost groepen of hebben een minimum requirements 650+ etc. Daar kom je niet tussen met je 834 :)

Iets minder kieskeurig gedaan met het zoeken en voor 3-4tal groepen tegelijkertijd met redelijk nieuw vormende groepen met alleeen een healer bleek te truuk.
Hierna redelijk snel een groep gevonden voor mythic Darkheart Thicket en moesten we nog even wachten op een tank wat nog een 5-10min duurde. We begonnen al redelijk snel met een wipe op de trash door een te grote pull van trash. Welke me niet helemaal verraste aangezien ik dat al eerder had gezien in heroic runs. Ik was wel nieuwsgierig wat er zou gebeuren na zo'n vlugge wipe maar iedereen was vriendelijk. Zelfs bij Dresaron waar we al 3x gewiped waren bleef iedereen vriendelijk.
Ik was echt aangenaam verrast met hoe vriendelijk alles bleef. Dit in tegenstelling tot de heroic runs waar er al gezeurd wordt voordat er uberhaupt iets gepulled is :)
Uiteindelijk kreeg ik een Mythic +2 keystone :) Had eigenlijk niks verwacht dus dat was wel mooi. Geen idee eigenlijk wat de regels zijn om zo'n keystone te krijgen.

Na die positieve ervaring nogmaals een groep gezocht en ook nu weer snel een groep gevonden :)
Dit keer was het vault of de wardens. Alweer een snelle wipe door een gigantische pull van de tank maar ook nu bleef iedereen vriendelijk. Weinig problemen gehad met de dungeon tot de laatste boss Cordana Felsong, ging telkens maar fout met de muur, en ik werd een tal pulls nagenoeg ge-oneshot door die random glaives die rondvliegen. Al in al toch nog een pull of 8-10 nodig gehad voordat we de boss gekilled hadden. Je merkte wel dat mensen het een beetje zat begonnen te worden, maar alsnog bleef iedereen netjes.

Al-in-al aangenaam verrast door de positieve ervaring. Ik word altijd al vreemd aangekeken door m'n guildies omdat ik altijd alles maar pug en ze maakten me voor compleet gestoord uit dat ik dus Mythic's ging puggen :P

Ik moet zeggen dat het M+ systeem goed bedacht is. Het geeft de dungeon's toch telkens weer een iets andere uitdaging. Waar ik voorheen elke dungeon's een paar keer deed en toen er niks meer te zoeken had blijf je nu dus telkens een uitdaing houden. Aankomende week dus maar eens focussen hierop zodat ik wat betere gear krijg en zien of ik nog wat hogere keystone's kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:16
Naja, een tweede kans op die Unstable Arcanocrystal later vandaag. Eerst maar even werken nog.

Gisteren wel van 2/7 naar 4/7 gegaan in Heroic dus klagen doe ik niet als casual raider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
marijnvtg schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:52:
[...]

Ey, dat is handig. Ik zoek nog een leuke gezellige goede horde guild op Tarren Mill. Humm, nr 1 op de lijst staat Method. Lijkt me wel leuk, vanavond eens iemand pm-en :*). Maar zonder gekheid, mocht iemand nog een guild op Tarren Mill voor me aan kunnen raden, dan graag!
Ik zit momenteel in "No Remorse" op Tarren Mill als officer van de guild.
Er worden regelmatig mythic dungeon groepen opgezet en als je naar mensen vraag willen ze vaak mee. Zelf ben ik enkel s'avonds online maar merk dat er overal best wel wat activiteit is.

Mocht je willen raiden. Sinds gisteren 7/7 heroic en gaan normaal deze week mythic ingaan. Ranged dps (priest en moonkin) en plate melee dps zijn meer dan welkom maar we staan ook open voor andere classes/specs al zal het iets meer knokken zijn om het mythic team te komen.

Mocht je invite willen whisper dan even iemand uit de guild met de vraag of er een officer online is en dan zal die persoon je wel doorverwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Urg, ik zit al enkele dagen vast op m'n Shaman class hall questline. Ik heb geen enkele quest meer voor de shaman questline en kan geen quest meer oppikken, ik heb echter nog steeds Baron Scaldius, Rehgar Earthfury niet en ik wil toch echt m'n 3de relic slot :( Misschien dat een van de quests niet onder de Shaman campaign quests valt waardoor ik niet weet wat ik moet doen. Ik kan ook op wowhead niet echt vinden wat ik nu nog moet doen. Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Helza schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:29:
Urg, ik zit al enkele dagen vast op m'n Shaman class hall questline. Ik heb geen enkele quest meer voor de shaman questline en kan geen quest meer oppikken, ik heb echter nog steeds Baron Scaldius, Rehgar Earthfury niet en ik wil toch echt m'n 3de relic slot :( Misschien dat een van de quests niet onder de Shaman campaign quests valt waardoor ik niet weet wat ik moet doen. Ik kan ook op wowhead niet echt vinden wat ik nu nog moet doen. Iemand een idee ?
Moet je niet toevallen x aantal world quests doen ofzo? Of een dungeon quest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Tarz schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:31:
[...]

of de follower mission op de qeust tafel ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
demonic schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:32:
[...]

[...]

of de follower mission op de qeust tafel ding.
Dat idd. Weet niet exact, maar ik moest voor mage een aantal champion missions doen om de Oculus scenario te unlocken om einde van de quest te doen. 5 missies van x uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Tarz schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:31:
[...]

Ik heb een aantal van die doe # number of WQ's gedaan waarvan er ook eentje voor de shaman campaign was. Ik heb ook al die firelands missions etc gedaan. Misschien dat het die deepholm quest was taste for blood. Ik heb die quest ingeleverd en kreeg toen een nieuwe quest voor het inleveren van die 10x Blood of Sargeras die ik toen niet had volgens mij. Echter viel die quest niet meer onder de Shaman campaign zelf dus heb ik toen ook niet ingeleverd en daarna kreeg ik wel een andere shaman quest line die ik toen gevolgd had. Dat is het enige wat ik kan bedenken dat ik nog niet gedaan heb ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helza schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:37:
[...]

Ik heb een aantal van die doe # number of WQ's gedaan waarvan er ook eentje voor de shaman campaign was. Ik heb ook al die firelands missions etc gedaan. Misschien dat het die deepholm quest was taste for blood. Ik heb die quest ingeleverd en kreeg toen een nieuwe quest voor het inleveren van die 10x Blood of Sargeras die ik toen niet had volgens mij. Echter viel die quest niet meer onder de Shaman campaign zelf dus heb ik toen ook niet ingeleverd en daarna kreeg ik wel een andere shaman quest line die ik toen gevolgd had. Dat is het enige wat ik kan bedenken dat ik nog niet gedaan heb ...
Volgens het shaman gedeelte op deze pagina zou je dan eigenlijk klaar moeten zijn. Heb je ook al het hele gebied van je order hall bekeken om te zien of er toevallig nog een hero staat met een ! boven zijn hoofd. Weet niet meer of het bij de druid of bij mijn pala was, maar bij één van beide werd die niet op de map weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IK heb zo een probleem in Suramar op mijn monk.
Moest daar een guard volgen en die quest bugged elke keer, toen heb ik hem maar verwijderd maar nu kan ik de quest niet meer krijgen lol.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:53:
IK heb zo een probleem in Suramar op mijn monk.
Moest daar een guard volgen en die quest bugged elke keer, toen heb ik hem maar verwijderd maar nu kan ik de quest niet meer krijgen lol.
Tijd voor een ticket? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:51:
[...]

Volgens het shaman gedeelte op deze pagina zou je dan eigenlijk klaar moeten zijn. Heb je ook al het hele gebied van je order hall bekeken om te zien of er toevallig nog een hero staat met een ! boven zijn hoofd. Weet niet meer of het bij de druid of bij mijn pala was, maar bij één van beide werd die niet op de map weergegeven.
Ik ga nog wel even alles langslopen misschien dat er nog ergens eentje verstopt staat en dat ik het niet zie. Ik heb zelfs al die puzzel monk gedaan in de hoop dat dat het was, maar helaas :P

Ik had ook op die guide gekeken maar daar zag ik dus idd staan dat ik nog 2 hero's mis. Ik hoop maar dat het die taste for blood questline is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Tarz schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:33:
[...]

Dat idd. Weet niet exact, maar ik moest voor mage een aantal champion missions doen om de Oculus scenario te unlocken om einde van de quest te doen. 5 missies van x uur
Ja dat is voor de shaman de Firelands missions, had ik idd al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 08:18
Me eerste post hier, sinds gisteren beetje aan het meelezen.
Sinds deze zomer (juli) weer beetje begonnen met spelen, na een break van zo'n 7jaar? :D (net voor/na Ulduar gestopt)
Daarvoor vanaf closed beta die-hard gespeeld, dus kon de break opzich wel gebruiken.

Ik merk dat ik steeds vaker, graag speel. Maar in plaats van steeds eventjes. Is het al meer 1 a 2 avonden per week geworden.

Inmiddels me paladin, welke in laatste fase van voor de break me main was geworden. Ik was op dat moment beetje uitgekeken op m'n hunter. Maar goed nu dus lekker aan het lvl'en met de paladin. (retri spec)
Merk dat ik meer aan het roleplayen ben. Na zo'n break voelt het toch beetje als een nieuw spel, met veel vetrouwde dingen. Hoewel, alles en iedereen die ik ingame kende op m'n server (Dragonmaw) is niet meer actief of verhuisd. Dus beetje aan het freewheelen. (inmiddels level 101)

Wellicht in nabije toekomst verder kijken voor guilds welke passen. Het raiden, maar dat is de nostalgie in me, trekt me wel. We zullen zien. Tijd blijft toch iets lastigs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Helza schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:59:
[...]

Hmm, na die champion mission kreeg ik een quest om naar Oculus te gaan (jij zal dus naar Firelands moeten) via Khadgar en daar moest ik de laatste scenario's doen. Toen terug naar class hall en de quest was compleet met followers en relic etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KALN schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:03:
Me eerste post hier, sinds gisteren beetje aan het meelezen.
Sinds deze zomer (juli) weer beetje begonnen met spelen, na een break van zo'n 7jaar? :D (net voor/na Ulduar gestopt)
Daarvoor vanaf closed beta die-hard gespeeld, dus kon de break opzich wel gebruiken.

Ik merk dat ik steeds vaker, graag speel. Maar in plaats van steeds eventjes. Is het al meer 1 a 2 avonden per week geworden.

Inmiddels me paladin, welke in laatste fase van voor de break me main was geworden. Ik was op dat moment beetje uitgekeken op m'n hunter. Maar goed nu dus lekker aan het lvl'en met de paladin. (retri spec)
Merk dat ik meer aan het roleplayen ben. Na zo'n break voelt het toch beetje als een nieuw spel, met veel vetrouwde dingen. Hoewel, alles en iedereen die ik ingame kende op m'n server (Dragonmaw) is niet meer actief of verhuisd. Dus beetje aan het freewheelen. (inmiddels level 101)

Wellicht in nabije toekomst verder kijken voor guilds welke passen. Het raiden, maar dat is de nostalgie in me, trekt me wel. We zullen zien. Tijd blijft toch iets lastigs :)
Welkom! :) Leuk om te zien dat je terug bent gekomen na zo een lange tijd!

Het is en blijft een leuk spel. En zo lang je er plezier aan beleeft en altijd met plezier inlogt moet je er lekker van blijven genieten. Altijd gevaar, daar je zo maar weer iedere avond en hele weekenden aan het spelen bent wanneer de tijd het toelaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:56:
Withered J'im is duidelijk niet mijn worldboss. Net als vorige week op mijn druid en pala gedaan en wederom geen loot ondanks bonus rolls.
hier t zelfde, vorige week en nu 30g :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Helza schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:59:
[...]

Als ik hoor dat jij de Firelands champion missions hebt afgerond, dan zou je denk ik moeten zoeken naar de quest "Allegiance of Flame". Op wowhead staat:

Speak with Farseer Nobundo in The Hear of Azeroth
Use the Firelands Portal
Speak with Nobundo

Dus je zal via een portal naar Firelands moeten voor een scenario om het af te ronden.
Hope it helps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Iusedto schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:35:
[...]
Altijd de boost nemen.
Totaal niet mee eens. Ik ben van Earthen Ring Alliance - Horde - Ragnaros Horde - Lightbringen alliance gegaan en was beste keuze ooit voor mij. Zit nu in een leuke guild, waarbij je niet direct wordt gedissed als je een keer lage DPS hebt en waar de focus ligt om met de volledige guild raids te doen. We hebben een aantal mensen, waaronder ik, die ook pugs doen. Onze MT doet ook vaak mythic+ runs met verschillende healers/DPS. Vaak wel met de top 2 DPS-ers om te kunnen compenseren als je eens wat laag in gear zit. focus van de guild is om ieder geval "ahead of the curve" te pakken. Focus ligt iig niet op Mythic raids wat gezien mijn persoonlijke situatie wel lekker is. Lekker veel tijd om ook andere dingen te doen naast Wow.

Soms is het een kwestie van geluk hebben met guilds, want als ik op Ragnaros was gebleven had mijn PC nu op straat gelegen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen jullie je shamans trouwens ook resto? Ik moet zeggen dat het niet helemaal mijn speelstijl is. Vooral de vele (relatief) lange CD's van de verschillende totems maken het healen nogal traag/saai. Heb eerst maar wat weakauras gemaakt die mijn totems tracken en vertellen wanneer ze van CD af zijn. Ook wanneer de tank opeens heel hard low gaat heb je niet echt een lekkere oh-shit button vind ik.

Aan de andere kant ben ik met mijn pala en druid wel jaloers op het feit dat je als resto een ranged interrupt hebt (holy pala heeft helemaal geen interrupt meer), een goede cc en een dispel. Met talent zelfs ook nog een ranged stun (Lightning Surge Totem). Die ranged stun en interupt zijn echt wel handig in 5 mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:15:
[...]
Totaal niet mee eens. Ik ben van Earthen Ring Alliance - Horde - Ragnaros Horde - Lightbringen alliance gegaan en was beste keuze ooit voor mij. Zit nu in een leuke guild, waarbij je niet direct wordt gedissed als je een keer lage DPS hebt en waar de focus ligt om met de volledige guild raids te doen.
We mogen toch een andere mening hebben ? :)
Het probleem kan zijn dat als je huidige guild ploft je daar vast zit en als je weer terug wilt naar Horde moet je weer het bedrag betalen.
Met het kopen van een boost heb je dat probleem dan niet. Je hebt dan op zowel Horde als Alliance keuze uit je chars. An sich is dat gewoon de beste oplossing want je bent stukken goedkoper uit op die manier.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:24:
Ook wanneer de tank opeens heel hard low gaat heb je niet echt een lekkere oh-shit button vind ik.

Aan de andere kant ben ik met mijn pala en druid wel jaloers op het feit dat je als resto een ranged interrupt hebt (holy pala heeft helemaal geen interrupt meer), een goede cc en een dispel. Met talent zelfs ook nog een ranged stun (Lightning Surge Totem). Die ranged stun en interupt zijn echt wel handig in 5 mans.
resto shamans zijn de "ohh shit"- healers voor een raid. (er van uitgaande dat je mastery als prio stat hebt.
als een tank zeg 20% HP is. dan hoef je maar 1 healing surge te knallen wil je hem helemaal af toppen. Dit vanwege je mastery. waarbij bv. een druid of iets dergelijks misschein een standaard sterkere heal heeft, maar de healing done een stuk lager is.

resto shaman zijn de wipe-savers voor raid, daar betaal je dan wel voor in de vorm van dat je nauwelijks op de HPS meters staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Tarz schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:15:
[...]

Als ik hoor dat jij de Firelands champion missions hebt afgerond, dan zou je denk ik moeten zoeken naar de quest "Allegiance of Flame". Op wowhead staat:

Speak with Farseer Nobundo in The Hear of Azeroth
Use the Firelands Portal
Speak with Nobundo

Dus je zal via een portal naar Firelands moeten voor een scenario om het af te ronden.
Hope it helps :)
ok even gekeken maar ik ben nooit zelf in firelands geweest vanuit de shaman campaign dus dat onbreekt idd..
mzzz, ff denken ,ik heb een deepholm portal & een mealstrom portal.. eens kijken of ik een firelands portal kan vinden..

vanavond even kijken of ik dat stuk kan vinden

[ Voor 11% gewijzigd door Helza op 12-10-2016 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet of jullie dit kunnen zien (als je op je werk zit en zo ) maar ik vind deze guardian druid skin toch zo waanzinnig mooi <3

https://www.twitch.tv/emperor13tv

Tijdens mijn Ally avontuur had ik een worgen druid. Die mis ik dan weer wel :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Iusedto schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:37:
Ik weet niet of jullie dit kunnen zien (als je op je werk zit en zo ) maar ik vind deze guardian druid skin toch zo waanzinnig mooi <3

https://www.twitch.tv/emperor13tv

Tijdens mijn Ally avontuur had ik een worgen druid. Die mis ik dan weer wel :)
Waar blijft die skin nou?? Zit naar dat Duits geloel te luisteren en heavy metal, maar geen skin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Helza schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:35:
[...]

ok even gekeken maar ik ben nooit zelf in firelands geweest vanuit de shaman campaign dus dat onbreekt idd..
mzzz, ff denken ,ik heb een deepholm portal & een mealstrom portal.. eens kijken of ik een firelands portal kan vinden..

vanavond even kijken of ik dat stuk kan vinden
Je moet denk ik met je Class NPC praten in je class hall waarna die een portal maakt naar Firelands. Zal denk ik geen standaard portal zijn. Ik weet het niet, want heb geen shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Iusedto schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:34:
[...]
We mogen toch een andere mening hebben ? :)
Het probleem kan zijn dat als je huidige guild ploft je daar vast zit en als je weer terug wilt naar Horde moet je weer het bedrag betalen.
Met het kopen van een boost heb je dat probleem dan niet. Je hebt dan op zowel Horde als Alliance keuze uit je chars. An sich is dat gewoon de beste oplossing want je bent stukken goedkoper uit op die manier.
Boost is € 50 toch en een realm trasnfer is € 20, dus boost is 2.5x zo duur.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:41:
[...]

Waar blijft die skin nou?? Zit naar dat Duits geloel te luisteren en heavy metal, maar geen skin ;)
NU wel :)
_Peter2_ schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:48:
[...]

Boost is € 50 toch en een realm trasnfer is € 20, dus boost is 2.5x zo duur.
Nee, we hadden het over transfer plus faction change dus € 45,--
En voor die 5 euro was/is mijn advies om een boost te nemen

[ Voor 41% gewijzigd door Iusedto op 12-10-2016 11:51 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enig idee wat de mythic+ keystone affixes zijn deze week? 4 en 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
[b]Iusedto schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:49:
Nee, we hadden het over transfer plus faction change dus € 45,--
En voor die 5 euro was/is mijn advies om een boost te nemen
Ik heb zelf ook voor deze keuze gestaan en heb uiteindelijk mn main weer getransferred. Die 'herrineringen' en achievements zijn ook wat waard.
Maar ik snap dat het voor sommige mensen niet zo veel waarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:05:
[...]

Oh grats :) Dat is altijd leuk om te zien dat mensen heroic gecleared hebben!

Gaan jullie voor Mythic of blijft het bij Heroic? :)
vanavond proberen heroic to finishen in 1 avond. Mocht dat lukken dan ergens in het weekend rustig aan beginnen met mythic. Mijn doel met het bereiken van heroic clear is eigenlijk al geslaagd, we zien wel wat mythic brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:24:
Spelen jullie je shamans trouwens ook resto? Ik moet zeggen dat het niet helemaal mijn speelstijl is. Vooral de vele (relatief) lange CD's van de verschillende totems maken het healen nogal traag/saai. Heb eerst maar wat weakauras gemaakt die mijn totems tracken en vertellen wanneer ze van CD af zijn. Ook wanneer de tank opeens heel hard low gaat heb je niet echt een lekkere oh-shit button vind ik.

zelf vind ik die speelstijl wel lekker. voor elke situatie heb je wel een oplossing door middel van je abilities. Spirit link totem is bijvoorbeeld een hele goed ohh shit button als tanks ineens heel low gaan. maar meestal laat je de echte tank healing zowieso een beetje over aan bv een paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:56:
Sanguine voor 4+

7+ weet ik nog niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die net als ik niet meer in kunnen loggen vanwege een "The CAS system was unable to initialize..." melding.
  • Klik in de B.net client op het logo linksboven (naast Games).
  • Kies in het drop-down menu 'Settings'.
  • Klik in het volgende scherm op 'Game Settings'.
  • Scroll naar de instellingen voor World of Warcraft.
  • Zet een vinkje voor "Additional command line arguments".
  • Vul daar vervolgens -uid wow_engb in.
  • Klik op 'Done'
Dan zou het weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Voor alsnog zal ik niet de Realm + Faction Change doen, maar gewoon kijken of er op mijn huidige realm nog een alternatief is.
Daarnaast ga ik casual mijn nieuwe Gnome Warlock levellen om te zien hoe dit gaat, heeeeeeeeel misschien dat ik een boost ga doen, afhankelijk van mijn ervaringen op mijn main op dat moment.

Vind vooral gewoon Horde cooler "staan" als Alliance qua gear, het is allemaal wat imposanter.
Het liefste had ik nog een Tauren Warlock gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Tarz schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:42:
[...]

Je moet denk ik met je Class NPC praten in je class hall waarna die een portal maakt naar Firelands. Zal denk ik geen standaard portal zijn. Ik weet het niet, want heb geen shaman
M'n class npc die heeft niks voor me, maar ik ga vanavond even alle npc's even nalopen en ook die deepholm quest afronden voor de zekerheid.

*edit: oh ik zie net dat dit ook de laaste quest is voor het afronden van de campaign.

[ Voor 9% gewijzigd door Helza op 12-10-2016 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:44:

Het liefste had ik nog een Tauren Warlock gehad :D
Dan begrijp ik heel goed dat je voor een gnome warlock gaat.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
RustStorm schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:48:
[...]

Vroegah...

Was ik begonnen met een dorf paladin en later een gnome warlock [little ball of death].
Als ik dan moet kiezen vind ik het wel zo toepasselijk om weer een noompje te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:05
En gisteren m'n tweede legendary mogen ontvangen ( klik hier. Niet dat ik hem al kan gebruiken, dacht na het ontvangen van de eerste dat het wel eeuwen zou gaan duren voordat ik er weer een zou krijgen, dus nooit de Order Hall ding unlocked. Geen idee of ik er haast mee ga maken, het is dan wel een legendary maar itemisation wise niet optimaal en de bonus is ook nagenoeg nooit te gebruiken in raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:48:
[...]

Err.....
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/500x/65212686.jpg

Voordat je nog meer gekke dingen gaat zeggen ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:59:
[...]

Err.....
[afbeelding]

Voordat je nog meer gekke dingen gaat zeggen ;)
Hahaha, zal er proberen rekening mee te houden.... gnomes... tsja.. :Y)

(wat mij betreft toch stiekem wel beter dan een }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:56:
Blijkbaar wordt onderstaand schema gevolgd en zouden we deze week de Sanguine / Volcanic / Fortified combinatie hebben.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dPJH3nd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zul je altijd zien. Net mijn shammy 110 gedinged. Nadat ik vanmorgen (ondanks bonus rolls) geen drop van Withered J'im kreeg, ging ik er met mijn shammy naartoe. Boss is bijna down. Weet hem nog net met één lullige Lightning Bolt te raken en ja hoor...zonder bonus roll een 860 head. En dat na 10 minuten max level zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:40:
Zul je altijd zien. Net mijn shammy 110 gedinged. Nadat ik vanmorgen (ondanks bonus rolls) geen drop van Withered J'im kreeg, ging ik er met mijn shammy naartoe. Boss is bijna down. Weet hem nog net met één lullige Lightning Bolt te raken en ja hoor...zonder bonus roll een 860 head. En dat na 10 minuten max level zijn. :+
Wat nog erger is

Ik had op mijn Warlock vorige week die 860 cloak gewonnen [fun fact, op 2 van de 3 bazen al een item ;) ], krijg ik een lullige WQ om eekhoorntjes te schoppen en nootjes te kraken.

Titanforged 875 cloak met betere stats... :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Behalve dingen die achter reputation of andere blokkades zitten vind ik de RNG in Legion wel het ergste van alles.
Je kan er helemaal niets aan doen of je iets wel of niet krijgt en ik vind dat behoorlijk frustrerend :|

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ik zie hier veel mensen klagen over de RNG... Maar is dat niet altijd het geval met RNG, daarom is het toch ook RNG? Of zie ik dat verkeerd? Over het algemeen, soms heb je geluk, soms niet. Maar als je het doortrekt zal iedereen ongeveer dezelfde luck hebben met drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb afgelopen 2 weken vrij weinig geluk gehad met de WQs; alleen maar 830-835 rewards, terwijl mijn iLevel 846 is. Hopelijk heb ik vanavond geluk met een drop van de world boss; een Legendary bijvoorbeeld. :+

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dazzler2120 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:02:
Ik zie hier veel mensen klagen over de RNG... Maar is dat niet altijd het geval met RNG, daarom is het toch ook RNG? Of zie ik dat verkeerd? Over het algemeen, soms heb je geluk, soms niet. Maar als je het doortrekt zal iedereen ongeveer dezelfde luck hebben met drops.
Ik ben het met je eens hoor, die RNG is er altijd geweest. In TBC met sommige guilds die 3 complete warglaives of bows hadden en sommige guilds helemaal niks. In vanilla met thunderfury en sulfaras. Het hoort er gewoon een beetje bij. Er zal statistich altijd een moment zijn dat bijna iedereen een legendary zou moeten hebben, al zullen er altijd mensen zijn die wat langer over doen.
Het is hetzelfde met raid mounts farmen, sommige mounts ben je lucky dat je ze in een kill kijgt ipv de 1% kans, de andere keer kan het wel 600 pogingen duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:07:
[...]

Ik ben het met je eens hoor, die RNG is er altijd geweest. In TBC met sommige guilds die 3 complete warglaives of bows hadden en sommige guilds helemaal niks. In vanilla met thunderfury en sulfaras. Het hoort er gewoon een beetje bij. Er zal statistich altijd een moment zijn dat bijna iedereen een legendary zou moeten hebben, al zullen er altijd mensen zijn die wat langer over doen.
Het is hetzelfde met raid mounts farmen, sommige mounts ben je lucky dat je ze in een kill kijgt ipv de 1% kans, de andere keer kan het wel 600 pogingen duren
Precies dit dus, snap dat geklaag nooit zo daarover :P Zou wat zijn als RNG er niet was, alles fixed drops. Iedereen binnen een maand max geared en niemand raakt het spel nog aan.

[ Voor 0% gewijzigd door Dazzler2120 op 12-10-2016 14:13 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RNG; valt altijd wel wat van te zeggen. 100+ tries op Huolon en heel veel frustraties verder, nog geen Huolon. 10 tries op Onyxia en 15 ofzo op Karazhan paard (naam ff kwijt) is dan ook weer niet slecht.

Ideaal gezien, zie ik een soort catch up of iets. Na x tries iets meer drop kans. Maar snap dat dat een utopie is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RNG is RNG, dat is natuurlijk een feit. Maar ik kan er niet omheen dat ik wel ervaar er sommige spelers zijn (in de guild) die om een of andere reden ALTIJD geluk hebben en anderen daarentegen helemaal GEEN geluk hebben. Roept toch vraagtekens op, ook al hebben we het over totale randomness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
RustStorm schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:17:
RNG is RNG, dat is natuurlijk een feit. Maar ik kan er niet omheen dat ik wel ervaar er sommige spelers zijn (in de guild) die om een of andere reden ALTIJD geluk hebben en anderen daarentegen helemaal GEEN geluk hebben. Roept toch vraagtekens op, ook al hebben we het over totale randomness.
Maar het is niet alsof die mensen er iets aan kunnen doen
Of het systeem.

Of is het toch niet helemaal RNG.... 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Degene die een Legendary hebben vinden RNG wel best, degene die nog geen Legendary hebben vinden RNG maar niets.
Zo simpel is het :)

Je had ook vaak de discussie of een casual dezelfde loot moet krijgen als iemand die hardcore speelt/raid.
Ik vind van niet omdat de 1 er veel meer tijd insteekt dan de ander.

Bij Legendary drops in Legion maakt de tijd die je erin steekt dus helmaal niets uit, het is puur geluk.
..en dat vind ik dan jammer.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=48702739,noline]IBij Legendary drops in Legion maakt de tijd die je erin steekt dus helmaal niets uit, het is puur geluk.
..en dat vind ik dan jammer.
Dit klopt overigens niet, elke boss die je kilt, elke keer heb je die 0.00001(ik roep maar wat) kans op een legendary. Elke keer is net als een staatslot kopen. De een wint het bij hun eerste lot of eerste emisaary quest. De ander na 100 mythic+ runs, 50 mythic dungeons en 3 volledige raid clears en dagelijks world quests nog helemaal niks. Ik val zelf ook onder de categorie zonder legendary. Hoe meer je speelt hoe meer staatsloten je dus hebt...al betekent dit natuurlijk niet dat je perse wint

Tuurlijk is dat jammer, en betekent dat je iets minder dps doet dan mensen met legendary, maar eerlijk is eerlijk op de world first kills na maakt het geen zak uit. Met de huige loot is iedereen al overgeared voor de huidige encounters.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2016 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:47

Rannasha

Does not compute.

Het probleem met de RNG in Legion is dat er bepaalde dingen zijn die behoorlijk veel effect hebben, die verstopt zitten achter een RNG met lage kans.

Belangrijkste voorbeeld is natuurlijk de legendaries. Die dingen kunnen een fors verschil maken in prestaties, maar zijn zeer zeldzaam. Er is een reden dat Blizzard is afgestapt van het Thunderfury / Warglaives model van legendaries naar een systeem waarin guilds/spelers langzaam maar gestaag naar een legendary toe kunnen werken. Daarom is het des te vreemder dat Legion legendaries opeens weer volledig willekeurig zijn.

Minder dramatisch, maar nog steeds significant zijn bijvoorbeeld de rank 3 alchemy recepten. Als je een rank 3 flask recept hebt, dan produceer je significant meer flasks voor dezelfde hoeveelheid herbs dan rank 2. Gevolg is dat mensen die flasks willen laten maken, dat eigenlijk alleen bij rank 3 mensen willen doen. Waardoor het voor spelers die nog rank 2 hebben een stuk lastiger wordt om rank 3 te behalen omdat de kans zo laag is.

RNG is prima wanneer de uitkomst voor de progressie niet belangrijk is (cosmetische items zoals mounts) of wanneer de kans op succes niet heel laag is (reguliere drops in het hele spel). Het koppelen van zeer significante items zoals legendaries aan een zeer lage dropkans is nogal "meh".

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Mensen willen niet toegeven dat RNG eigenlijk best leuk is vanwege de RNG:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Juke! schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:26:
[...]

Mensen willen niet toegeven dat RNG eigenlijk best leuk is vanwege de RNG:P
Precies, wat wil je dan, een systeem waar je na 5 tries op een boss een guaranteed drop krijgt? :')
Daar hebben ze ondertussen al dingen in verbeterd waardoor je mythic+ hebt, gegarandeerde 850+ geardrop bij 3 kistjes, gegarandeerde weekly lootdrop op basis van je hoogst genoten mythic+ dungeon.

Legendaries, sja. Mensen focussen zich eenmaal op die dingen, je vindt er vast en zeker wel eens een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Dazzler2120 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:29:
[...]

Precies, wat wil je dan, een systeem waar je na 5 tries op een boss een guaranteed drop krijgt? :')
Daar hebben ze ondertussen al dingen in verbeterd waardoor je mythic+ hebt, gegarandeerde 850+ geardrop bij 3 kistjes, gegarandeerde weekly lootdrop op basis van je hoogst genoten mythic+ dungeon.

Legendaries, sja. Mensen focussen zich eenmaal op die dingen, je vindt er vast en zeker wel eens een.
Precies, hoe saai is dat dan:P.
Er moet een bepaalde hoeveelheid van RNG in een spel zoals wow verwerkt zitten naar mijn idee.

Wens iedereen veel succes ermee:)
Lange tijd geleden dat ik mensen zo positief heb horen praten over wow, is alleen maar positief iets:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, zit eens op het internet te zoeken naar Worgen namen voor een eventuele druid en dat is best wel erg grappig ( en soms erg cliché lol)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Iusedto schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:41:
Hmm, zit eens op het internet te zoeken naar Worgen namen voor een eventuele druid en dat is best wel erg grappig ( en soms erg cliché lol)
If you ain't sharing, you ain't caring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:16
Worgeldraaier
Worgenster

etc etc, van dat soort namen. Ik ben blij met mijn Rogue McFancypants en mijn Monk Brucewee (sommige guildies vinden die namen niets :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
pr0mpt schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:42:
[...]

If you ain't sharing, you ain't caring!
Ik werd ook gedwongen te Googlen, maar kom op resultaten als:
BearWolfTree
Slashrawr
FurrySwipes
WorgnFreeman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Krullebol.nl schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:47:
[...]

Ik werd ook gedwongen te Googlen, maar kom op resultaten als:
BearWolfTree
Slashrawr
FurrySwipes
WorgnFreeman
Worgnfreeman :')
Ik lig stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is deze week timewalking event. Ideaal voor alts. Instance duurt ongeveer 10 minuten en de drops zijn 820 met mogelijk war-/titanforged. Installeer Personal Loot Helper en heb de mazzel dat je een paar aardige mensen treft die inderdaad traden en je bent binnen 1-2 uur hc ready. Ben nu een uurtje 110 en mijn ilvl is al 807.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:53:
Het is deze week timewalking event. Ideaal voor alts. Instance duurt ongeveer 10 minuten en de drops zijn 820 met mogelijk war-/titanforged. Installeer Personal Loot Helper en heb de mazzel dat je een paar aardige mensen treft die inderdaad traden en je bent binnen 1-2 uur hc ready. Ben nu een uurtje 110 en mijn ilvl is al 807.
Wat is TimeWalking dan?

Pagina: 1 ... 38 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.