Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35
Iusedto schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:21:
Zijn Toys eigenlijk account bound ?
Toys zijn account bound en in de collection tab te vinde.

In ander nieuws: vanavond een eerste legendary zien droppen. Helaas niet bij mijzelf maar bij een ander. Mythic arcway.

Had de dungeon 1 keer eerder als tank gedaan. Ging nu een stuk beter. Helaas geen upgrade, maar dat komt vanzelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:18:
[...]

Ga al een beetje dood van binnen en dat is niet eens omdat ik er geen heb, maar dat er 5 legendaries zijn..
Inderdaad. De manier waarop je ze krijgt (loterij) en de hoeveelheid die er zijn maken ze zo....wait for it....UNlegendary.

edit: Zie tegenwoordig ook zoveel 'rants' in de chat over de legendaries. Mensen die klagen dat ze uit een mythic+/raid/guild zijn gezet omdat ze nog geen legendary hebben. Mensen die vinden dat de traits van sommige legendaries OP zijn. Mensen die klagen over de RNG. Het zorgt weer voor veel geouwehoer en QQ.

edit 2: En dan te bedenken dat we vanaf patch 7.1 een item gaan krijgen waarmee je je legendary kan upgraden naar ilvl 915. En daarvoor moet je natuurlijk weer een zooi raid items gaan farmen. Eigenlijk is het nu dus een minor legendary 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2016 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0 legendaries and counting lol :)

Ach, ik geloof het wel.
Voordeel van RNG is dat je er niks aan kan doen.

Weer avondtje monk erop zitten

Zou graag prot pally alt levelen maar dat lukt niet echt :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 23:22
Zo, net een flijnk aantal Mythics getanked op mijn Demon Hunter samen met een guildgroepje (ben echt blij dat ik weer in een actieve en leuke guild zit) met als beste Mythic een Netharians Lair +8 binnen de tijd, was erg pittig maar ook wel leuk :)
Mijn vorige beste Mythic+ clear((binnen tijd) was een +6, dus ben best wel blij met deze prestatie!

Ben ook mijn alt fire mage aan het leveln maar dat zal nog zeker een maandje duren voordat ik daarmee de levelcap ga halen aangezien mijn DH best veel tijd opslokt met al die WQ enzo.

Ben trouwens ook blij dat ik al een legendary heb en helemaal blij dat het mijn BiS legendary is. Sommige guildies geloofden in het begin niet dat ik een legendary geloot had... dat kwam nml doordat ik hem via de postmaster kreeg en hij op dat moment op "retrieving item information" zat... wat overigens ook nog te vaak voorkomt met mijn Keystones :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren even een avondje geen WoW. Merk dat ik er niet meer heel erg naar word getrokken. Dit omdat ik naar mijn idee achter de feiten aan blijf lopen en een hoop "moet" doen. Best wel zonde daar ik mezelf ook kostelijk kan vermaken. Snap niet helemaal hoe het komt. Denk dat m'n tijdgebrek om te gamen me aan het nekken is. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:29:
[...]
edit: Zie tegenwoordig ook zoveel 'rants' in de chat over de legendaries. Mensen die klagen dat ze uit een mythic+/raid/guild zijn gezet omdat ze nog geen legendary hebben.
Daar geloof ik dus geen reet van. Geen enkele guild die jou kan verplichten RNG om te kopen. Zijn eerder rants verzonnen om de legendary discussie bij te zetten voor de groep die eigenlijk gewoon boos is dat er geen in hun mailbox zat toen ze voor het eerst inlogde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velandu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-08 17:47
RustStorm schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 06:19:
Gisteren even een avondje geen WoW. Merk dat ik er niet meer heel erg naar word getrokken. Dit omdat ik naar mijn idee achter de feiten aan blijf lopen en een hoop "moet" doen. Best wel zonde daar ik mezelf ook kostelijk kan vermaken. Snap niet helemaal hoe het komt. Denk dat m'n tijdgebrek om te gamen me aan het nekken is. :)
Ervaar hetzelfde. Laatste tijd allemaal wat druk druk en daarom weinig tijd om te gamen; terwijl er juist zo verschrikkelijk veel gedaan ''moet'' worden in WoW. Tijdgebrek! :X

iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 06:29:
[...]

Daar geloof ik dus geen reet van. Geen enkele guild die jou kan verplichten RNG om te kopen. Zijn eerder rants verzonnen om de legendary discussie bij te zetten voor de groep die eigenlijk gewoon boos is dat er geen in hun mailbox zat toen ze voor het eerst inlogde.
Ik vind het hele guild verhaal ook ongeloofwaardig. Als je om die reden niet mee mag met een raid of zelfs uit een guild gezet wordt dan is het wel heel erg elitair gedrag. Had toevallig gisteren wel mij eerste 'legendary ervaring'. Wou een mythic+ puggen en kreeg het verzoek de achiev en eventuele legendary te linken. OK...laat maar dan. Heb er wel één, maar als mensen naast een zo hoog mogelijk ilvl ook liever mensen met een legendary mee gaan nemen dan hoef ik niet in je pug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Pugs zijn een van de meest toxic dingen in heel WoW en de reden dat ik echt nog nauwelijks dungeons heb gedaan deze expac.. hopelijk binnenkort eens wat dungeon runs doen met wat vrienden.. beetje bekend raken met zodat ik ze daarna ook fatsoenlijk durf te tanken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

wimdezoveelste schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 23:25:
Zo, net een flijnk aantal Mythics getanked op mijn Demon Hunter samen met een guildgroepje (ben echt blij dat ik weer in een actieve en leuke guild zit) met als beste Mythic een Netharians Lair +8 binnen de tijd, was erg pittig maar ook wel leuk :)
Mijn vorige beste Mythic+ clear((binnen tijd) was een +6, dus ben best wel blij met deze prestatie!
+8 dat is erg goed, maar als je een +8 aan kan, dan heb je toch geen WQ meer nodig lijkt mij (voor gear)? Ik kom niet verder dan +4 (en niet halen omdat we te weinig trash hadden gedood) maar WQ doe ik alleen nog voor de rep (van revered naar exalted dus 4 per dag).

Vraagje over de depleted keystones, een guildie melde dat als je deze in je bag houd, de keystone weer actief wordt naar de maintence reset. Maar ook dat dit resulteert in geen kist in je order hall, klopt dit?

[ Voor 12% gewijzigd door Bisamrat op 11-10-2016 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
icemotion schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:48:
Pugs zijn een van de meest toxic dingen in heel WoW en de reden dat ik echt nog nauwelijks dungeons heb gedaan deze expac.. hopelijk binnenkort eens wat dungeon runs doen met wat vrienden.. beetje bekend raken met zodat ik ze daarna ook fatsoenlijk durf te tanken..
Moet zeggen dat mijn pugs deze expansion een echte meevaller zijn geweest. Ok ik heb dan ook wel altijd een hoog ilvl en dus weinig moeite om in mythic groepen te geraken. Mss dat ik ook vaker terecht kom bij mensen met hetzelfde verwachtingsniveau maar ook in het begin van de expansion was wipen en fouten maken in dungeons echt geen probleem.

Al kan ik nu wel snappen dat sommige mensen het vervelend vinden als heroic dungeon na 30 keer gedaan te hebben plots met allemaal mensen zitten die geen snars van de tactics snappen en wipen op dingen waar jij niet meer hoeft over na te denken. Zelf zijn sommige dungeons voor mij nu carry mode en sta als healer soms boven bepaalde dps tijdens boss fights (holy priest dmg!)

Slechts 1 keer gehad dat ik echt iemand had waarvan ik moest kosten. hc dungeon en er was bonus world quest actief. Tank had zelf ook die quest maar wou hem echt niet doen omdat het teveel tijd koste... duurt 2 minuten en zelf verspilde hij al die tijd aan extra trash pullen... En uiteindelijk leavede hij dan gewoon.

Denk dat het een groot verschil is hoe sterk je achter komt met de content. Dat is ook de reden waarom ik vollop voor 1 character ga en zorg dat die altijd up-to-date is met de huidige content en zonder problemen geraak je dan ook in groepen. Deze week zelfs zonder achievement nog perfect EN normal laatste 2 bosses gepugged en neer gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Ik heb daar nu ook last van, heb wel een actieve guild, maar men wil niet altijd de gewone dungeons in (ik ben net 110). met een PuG wil men altijd rushen, tijd voor een praatje wordt al niet eens meer genomen en één foutje en men gaat weg 8)7.
Als tank wil je het wel goed doen, maar wordt wel lastig als je niet de tijd krijgt geïnformeerd te raken of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met PUG's moet je gewoon mazzel hebben. De 1 is een ramp en de andere gaat wel weer.
Geen hunter meenemen scheelt al een heleboel :)

Valt me wel op dat een hoop mensen geen idee vd tactics hebben en zelfs op normal of heroic in "dingen" blijven staan.
Dat vind ik dan wel ongelofelijk

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:16:
Valt me wel op dat een hoop mensen geen idee vd tactics hebben en zelfs op normal of heroic in "dingen" blijven staan.
Dat vind ik dan wel ongelofelijk
Daar verbaas ik me ook wel eens over. Gisteren ook nog over een monk tank in normal Neth Lair (tijdens levelen). Die gast rent in de eerste groep trash doet wat aoe en ziet helemaal over het hoofd dat er twee van die wormen spawnen. Volgens mij weet iedereen momenteel dat die dingen bij die trash groep horen. De rest krijgt dus aggro van die dingen en heeft heel veel healing nodig. Tank rollt door naar de volgende groep (die met de grote rotsachtige mob) en begint die te aoe-en. Draait de mob niet weg van de groep. Eén van de grote fouten die tanks daar kunnen maken. Weet uiteindelijk nog net iedereen in leven te houden. Vraag de tank (die ook nog eens super squishy is) om wat rustiger aan te doen en te focussen op tanken i.p.v. rushen. Gaat 'ie meteen beserk. Ben toen maar ge-leaved. Had er zo geen zin in. Wat een rambo. Ziet andere tanks waarschijnlijk van de een naar de andere groep rennen en denkt dat dat tanken is. Tuurlijk mag je fouten maken maar ga niet tanken o.i.d. als je echt geen idee hebt wat je aan het doen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Iusedto schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:16:
Met PUG's moet je gewoon mazzel hebben. De 1 is een ramp en de andere gaat wel weer.
Geen hunter meenemen scheelt al een heleboel :)
Als healer doe ik dagelijks een random heroic voor de bonus AP. Voordeel als healer is dat je ook vaak nog een bag krijgt met 800G, 2-3 tokens + extra AP. Ben eigenlijk niet echt een tank tegengekomen (in heroic) die niet op te houden is, als je een beetje gegeared bent.

Mythic was voor mij een ander verhaal. Gingen voor een mythic +4 arcway en gingen finaal de mist in met een aantal ratten. Omdat we terugrenden na een death kreeg de rat een buff, 20% HP + 20%damage per buff. We hadden 2 ratten met 13 buffs ieder dus was elke keer een 1-shot. Geen verrassing dat we de tijd dus niet gehaald hadden. Heb nu pas 2* een mythic+ gedaan, en vraag me af waarom de guild altijd met mij Arcway wilt gaan doen, wat een k...-instance is dat.

Met raids valt me wel op dat holy priests het niet eens zo slecht doen mana-wise. Shaman + druids hoor ik vaak klagen over "low mana" terwijl ik op dat moment nog op 50+% mana heb.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
Bisamrat schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:51:
[...]

+8 dat is erg goed, maar als je een +8 aan kan, dan heb je toch geen WQ meer nodig lijkt mij (voor gear)? Ik kom niet verder dan +4 (en niet halen omdat we te weinig trash hadden gedood) maar WQ doe ik alleen nog voor de rep (van revered naar exalted dus 4 per dag).

Vraagje over de depleted keystones, een guildie melde dat als je deze in je bag houd, de keystone weer actief wordt naar de maintence reset. Maar ook dat dit resulteert in geen kist in je order hall, klopt dit?
WQ's kunnen voor mij nog steeds upgrades geven, mijn ilvl 870 chest is bv van een worldqueest plus dat ik de artifact power heel hard nodig heb.

Over jouw vraag, bij de reset krijg je gewoon een nieuwe keystone ongeacht of je vorige depleted is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:16
Ik doe zo min mogelijk dungeons dus de ene keer dat ik er in moet zit ik altijd wel te kijken wat de tactics zijn. Gisteren even Maw of Souls gedaan en kon Hellyah haar rotzooi niet meer ontwijken dus plat. Niemand kon het gelukkig wat schelen maar ja dan schaam je je toch wel een beetje :P

Ik haal gewoon geen plezier uit dungeons en helaas doet de guild waarin ik met mijn DK zit ook niet aan dungeons, voornamelijk pvp, dus guild runs worden niet gedaan. Maar de guild is heel gezellig dus er uit gaan voor content wat ik toch niet graag doe is ook wat overdreven.

Ik speel dit spel gewoon graag samen met de vrouw, lekker levelen en samen WQ's doen. Een beetje LFR in om de content te zien maar dungeons zijn voor mij al tijden een necessary evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:45:
Ik doe zo min mogelijk dungeons dus de ene keer dat ik er in moet zit ik altijd wel te kijken wat de tactics zijn. Gisteren even Maw of Souls gedaan en kon Hellyah haar rotzooi niet meer ontwijken dus plat. Niemand kon het gelukkig wat schelen maar ja dan schaam je je toch wel een beetje :P

Ik haal gewoon geen plezier uit dungeons en helaas doet de guild waarin ik met mijn DK zit ook niet aan dungeons, voornamelijk pvp, dus guild runs worden niet gedaan. Maar de guild is heel gezellig dus er uit gaan voor content wat ik toch niet graag doe is ook wat overdreven.

Ik speel dit spel gewoon graag samen met de vrouw, lekker levelen en samen WQ's doen. Een beetje LFR in om de content te zien maar dungeons zijn voor mij al tijden een necessary evil.
Zou willen dat ik ook samen met m'n meisje zou kunnen gamen. :) Is niet het geval! Komt wel goed, vermaak me ook wel met andere games. :) Kijken wat er gebeurt de komende tijd voor wat betreft WoW. :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

sabriel schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:27:
[...] Shaman + druids hoor ik vaak klagen over "low mana" terwijl ik op dat moment nog op 50+% mana heb.
Het probleem van Druid is dat de spells met het snelste effect (Wild Growth en Regrowth) beide erg duur zijn qua mana, maar dat zijn juist de spells die je vaak wilt casten om mensen weer snel full health te krijgen. Je moet dus leren om die spells eigenlijk juist zo min mogelijk te gebruiken, dan zal je als Druid (vrijwel) nooit OOM zijn.

Ik ben gister eens LFR gaan doen; wat is dat een kinderspel. De helft van de raid was AFK of deed niks, mensen bleven in de troep staan, als nog alle bosses down. :') Ik dacht dat LFR nog enigszins een uitdaging was, maar niet dus. Volgens mij zitten er bij LFR ook een aantal mechanics niet in? Of doen boss-abilities een stuk minder damage?

Binnenkort kijken of Emerald Nightmare op normal meer een uitdaging is.

[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 11-10-2016 09:06 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:55
Zondag een aantal lage wipes gehad op Xavius HC waaronder een 1 %. Dus gister waren er zo veel mensen online dat we een extra raid in hebben gelast. Met 10 man lukte het maar niet (2 tanks 2 healers 6 DPS) toen maar gekeken of 1 extra dps wel een kill kon brengen na al die +-10% wipes. En ja hoor na 2 tries Xavius HC ook neer met de guild :) Nu dus ff farmen die hap (gebeurde al tot Cenarius) en dan maar wachten op 7.1 voor wat nieuwe content.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:16
RustStorm schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:57:
[...]

Zou willen dat ik ook samen met m'n meisje zou kunnen gamen. :) Is niet het geval! Komt wel goed, vermaak me ook wel met andere games. :) Kijken wat er gebeurt de komende tijd voor wat betreft WoW. :D
Zij begon met WoW toen ze zwanger was van onze zoon, ze kon geen kant meer op en zocht ze wat om te doen dus heb ik haar WoW laten zien (en ze was absoluut geen gamer). 10 jaar later speelt ze het nog steeds.
(En nee je hoeft haar niet speciaal zwanger te maken hiervoor ;))

Maar Battlefield 1 is er ook bijna dus dan moet ik BF1 en WoW wat zien te combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:10:
[...]

Zij begon met WoW toen ze zwanger was van onze zoon, ze kon geen kant meer op en zocht ze wat om te doen dus heb ik haar WoW laten zien (en ze was absoluut geen gamer). 10 jaar later speelt ze het nog steeds.
(En nee je hoeft haar niet speciaal zwanger te maken hiervoor ;))

Maar Battlefield 1 is er ook bijna dus dan moet ik BF1 en WoW wat zien te combineren.
Hahaha geniaal... bezwangeren om iemand WoW te laten spelen. ;)

Ik vermaak me ook wel met DOOM 2016 op het moment. Kan je toch even lekker uurtje knallen.

Maar WoW, wil het niet opgeven nog in ieder geval. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

OkkE schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:05:
[...]

Ik ben gister eens LFR gaan doen; wat is dat een kinderspel. De helft van de raid was AFK of deed niks, mensen bleven in de troep staan, als nog alle bosses down. :') Ik dacht dat LFR nog enigszins een uitdaging was, maar niet dus. Volgens mij zitten er bij LFR ook een aantal mechanics niet in? Of doen boss-abilities een stuk minder damage?

Binnenkort kijken of Emerald Nightmare op normal meer een uitdaging is.
klopt LFR is echt peanuts. Maar LFR is volgens mij ook gewoon echt voor het gross van de casual spelers die geen echte guild hebben enzo puur zodat ze ook de raid een beetje kunnen zien en ervaren.

Normal is aanzienlijk moeilijker dan LFR maar omdat we nu allemaal ilvl 845-855 hebben gemiddeld was elke boss 1 shot deze week.

Doe nu LFR ook gewoon niet meer. maar die stenen met bonus stats uit LFR zijn opzich wel handig en waard om te halen.
Carthrax schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:10:
[...]

I know what I have to do 8) Is me laatste kans! verder alles al geprobeerd :P

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 11-10-2016 09:27 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:19:
Wou een mythic+ puggen en kreeg het verzoek de achiev en eventuele legendary te linken. OK...laat maar dan. Heb er wel één, maar als mensen naast een zo hoog mogelijk ilvl ook liever mensen met een legendary mee gaan nemen dan hoef ik niet in je pug.
Hoe elitair dat ook klinkt, is er blijkbaar wel vraag naar. Als je via de group finder zoekt werk je dus onder andere mensen hun voorwaarden, tenzij je zelf een groepje start.

Wij houden zo'n dingen (hoog ilevel, legendary niet nodig, voor bijv level 2 keystones) echter binnen de guild. De reden voor een hoog ilevel is de mogelijkheid op 3 kistjes, waardoor je meer kans op gear hebt, welke titanforged kan proccen en ook 3 kistjes waar je mogelijk een legendary uit kan looten (hoewel ook dat mega feckin' RNG is uiteraard).

Ik vind het zelf ook niets om hoge eisen te stellen voor random pugs, tenzij de content dit ook daadwerkelijk vereist. Verplicht legendary (ongeacht ik mijn Touch of Karma cloak heb) is dan ook BS, want RNG.
Krullebol.nl schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:09:
Ik heb daar nu ook last van, heb wel een actieve guild, maar men wil niet altijd de gewone dungeons in (ik ben net 110). met een PuG wil men altijd rushen, tijd voor een praatje wordt al niet eens meer genomen en één foutje en men gaat weg 8)7.
Als tank wil je het wel goed doen, maar wordt wel lastig als je niet de tijd krijgt geïnformeerd te raken of wat dan ook
Je kunt een actieve guild hebben, maar of die dan ook sociaal is? ;)
Wij hebben laatst 2 leather users gehad die vers 110 dingen. Zijn toen met 3 andere leather users en een cloth healer (hadden even niets anders :p) een paar mythics gedaan en binnen no time de heren van ong ilevel 800 naar 835+ geboost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Gister AFK gaan staan op de slime spot (voor retri skin).
Nadat ik gistermiddag en eergisteravond uren heb gewacht was ik het zat.

Tijdens het spelen van D&D met wat vrienden keek ik af en toe over mijn schouder naar het laptop scherm (bij dat wat rustige RP momenten). Staat er toch ineens een slime op mij in te bashen!
Gelijk gekilled die handel, geloot, cheers!

Vervolgens respawnde dat ding gewoon nog 3 keer op diezelfde plek.
Dat was dus oprecht 4 keer in 3-4 uur tijd .. absurd XD ..

Inmiddels aan het vissen geslagen voor de shard.
210 and counting atm.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:06
RustStorm schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 06:19:
Velandu schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:10:
[...]

Ervaar hetzelfde. Laatste tijd allemaal wat druk druk en daarom weinig tijd om te gamen; terwijl er juist zo verschrikkelijk veel gedaan ''moet'' worden in WoW. Tijdgebrek! :X
Ik ervaar het deels. Heb namelijk nog enorm veel plezier in de game, maar merk tegelijkertijd dat er meer tijd dan ooit nodig is om alle content een beetje door te komen, laat staan met 2 alts :X
Daarom nu maar besloten m'n 105 pally te laten voor wat ie is, zodat ik meer focus kan leggen op m'n 110 priest en mage. Dat kost al genoeg tijd, zeker nu ik een gezin heb. Een jaar of 10 geleden kon ik nog wel 8 uur per dag (nou ja, in het weekend dan :P) in WoW stoppen, maar dat is nu echt verleden tijd ;)

Voordeel is wel dat ik niet meer zo hardcore ben als vroeger. Ik hoef niet meer in een raid guild te zitten om alle end-game raid content mee te maken. Natuurlijk is het leuk als ik ooit eens een legendary kan looten, maar het is geen doel op zich. Lekker casual inloggen, fun hebben, en na een uur of 3 m'n mandje in omdat ik de volgende dag weer moet werken.

Ik heb niet echt het gevoel dat ik iets aan het doen ben wat "moet", maar eerder dat ik een soort reis aan het maken ben. Dat speelt een stuk leuker denk ik.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:40:

Ik heb niet echt het gevoel dat ik iets aan het doen ben wat "moet", maar eerder dat ik een soort reis aan het maken ben. Dat speelt een stuk leuker denk ik.
Dat is wel een mooi uitgangspunt. :) Wellicht helpt het inderdaad om de houding t.o.v. het spel te wijzigen en op die manier er meer plezier uit te halen en het gevoel van " moeten " kwijt te raken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf nog wel even lekker doorspelen.
Begin me langzamerhand wel wat te irriteren aan het feit dat heel veel dingen achter een muur zitten qua reputation, missions of andere zaken. Had voor mij niet nodig geweest.
Ik ken mezelf en weet dat al die "blokkades" mij op een gegeven moment teveel gaan irriteren en dan neem ik even een break :)

Eind vd maand komt Skyrim remastered uit en dat is iets waar ik stiekem ook wel naar uit kijk .

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ricmaniac schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:25:
[...]

klopt LFR is echt peanuts. Maar LFR is volgens mij ook gewoon echt voor het gross van de casual spelers die geen echte guild hebben enzo puur zodat ze ook de raid een beetje kunnen zien en ervaren.
Ik wilde de encounters eens echt doen, is toch anders dan een guide lezen/kijken. Maar op deze manier is dat ook onzin. Als de encounters zo veel simpeler zijn en voor m'n gevoel zelfs dingen missen, is het niet echt leerzaam...
Normal is aanzienlijk moeilijker dan LFR maar omdat we nu allemaal ilvl 845-855 hebben gemiddeld was elke boss 1 shot deze week.
Ik ben zelf ook al een tijdje ilevel 845 dus het lijkt mij dat Normal wel te doen moet zijn, ben tenslotte ook niet helemaal n00b qua healing role. :) Het is alleen zaak om een goede groep te vinden. :D
Doe nu LFR ook gewoon niet meer. maar die stenen met bonus stats uit LFR zijn opzich wel handig en waard om te halen.
Buffs heb ik ondertussen al wel genoeg in mijn bank, dus dat zou geen probleem moeten zijn. :) En voor item upgrades is LFR dus ook niet meer efficient...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister lastige dag gehad:

Heroic Nutella (zo noemen wij de eerste boss). Niet gehaald, we hebben de dps net aan, dat is al balen. We hebben de tactics gewoon bij sommige mensen nog niet. Dus daarna met een paar guildies Arcway in gedoken, was voor mij en 2 anderen de eerste keer. Wat domme wipes gehad (focus was er totaal niet), en daarna de plek maar gecleared.

Moet wel zeggen dat Arcway er uit ziet als een geweldige M+ dungeon :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Misschien weet niet iedereen het maar je ken ook altijd hier terecht in een class specifieke discord.

http://www.icy-veins.com/...4-class-discord-channels/

mijn rogue channel is erg actief en kan er voor alle problemen vragen en smalltalk terecht.
kan best helpen als je problemen hebt met je class

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.. gisteren die dungeon in high mountain gedaan op mhytic+5

ging allemaal erg smooth. Daarna had een guildie Vaults of the warden. Was daar alleen maar 1 keer op normal geweest (met de dungeon tool).. dus we besloten vooraf om gewoon voor de kist te gaan en dat ze mij wat dingen konden uitleggen. Mobs hadden ook bolstering dus dat was ook niet echt ideaal om er dan als een malle doorheen te rennen als het allemaal nieuw is :P

Smooth run. Bij de laatste boss kreeg de hunter een dc en kwam ook niet meer terug (misschien is zijn pc wel ontploft :P).. we hebben kwartiertje gewacht en toen die wanna be demon hunter boss maar gesloopt met 4 man. Wel lache kreeg meteen een hele berg achievements :).. en vette schouders

Besloten met het "dungeon" groepje om komende week/weken focus te leggen op +2 tot +6 waarbij doel dan bij +2 en +4 minimaal 2 kisten, en misschien wel 3 zijn. Zit eraan te denken om ook af en toe die warrior tank mee te nemen. DK is wel mijn main, maar die warrior met al zijn mobility en snelheid lijkt mij erg geschilkt voor mhytics+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
OkkE schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:32:
Buffs heb ik ondertussen al wel genoeg in mijn bank, dus dat zou geen probleem moeten zijn. :-) En voor item upgrades is LFR dus ook niet meer efficient...
Ach, als freshly dinged zijn sommige trinkets nog steeds best aardig. Ik zou er geen coins voor rollen, maar is altijd fijn om te krijgen als reguliere drop :)

Laatst ook op mijn drruid mogen zien dat een andere druid mij gewoon zijn bracers trade zonder dat ik er om vroeg. Tof te zien dat er toch nog mensen zijn die liever delen dan vendoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:46:
Misschien weet niet iedereen het maar je ken ook altijd hier terecht in een class specifieke discord.

http://www.icy-veins.com/...4-class-discord-channels/

mijn rogue channel is erg actief en kan er voor alle problemen vragen en smalltalk terecht.
kan best helpen als je problemen hebt met je class
Die van warriors zou ik ontwijken als de plague. Wat een bagger community zit daar in, even een discussie kan niet, want dan ben je gelijk een troll etc etc

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
OkkE schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:32:
[...]

Ik wilde de encounters eens echt doen, is toch anders dan een guide lezen/kijken. Maar op deze manier is dat ook onzin. Als de encounters zo veel simpeler zijn en voor m'n gevoel zelfs dingen missen, is het niet echt leerzaam...
afhankelijk van je rol kan je er wel wat nuttige informatie uit halen.
niet helemaal natuurlijk. maar het kan wel. het verschil met LFR en NM vind ik niet zo hoog. (ten minste voor tanks). maar als je gaat kijken en luistert naar ervaringen van de goede bekende tanks, dan is NM en HC een wereld van verschil. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
de belangrijke blokkades zijn WQs en mythics door nightfallen rep, beide worden in 7.1 gefixed voor alts.

levelen op zich valt prima te doen, mijn standaard volgorde is azsuna, val'sharah, stormhein, highmountain.
en alleen doe ik de bonus als toevallig in mijn quest zone zit, en verder doe ik alleen de pillar quest line (dus geen quest die in middle of nowhere tegen kom)
meestal halverwege highmountain al max level. (wel alles in full rested)
en ook alle reps op friendly in deze volgorde

qua classhall is slim om iedergeval alles zo snel mogelijk naar 101+ te brengen (dan unlocked de missionboard, en kun je eventueel de 5% xp missions gaan doen)

zelf heb ik gisteren even mijn rogue door aszuna gerushed, ben behoorlijk verrast door de playstyle en survivability. de fallen star quest gaat onderhand behoorlijk vervelen, gelukkig hoef die nog maar 3x te doen :x

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teunis schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:52:
de belangrijke blokkades zijn WQs en mythics door nightfallen rep, beide worden in 7.1 gefixed voor alts.
Dat scheelt een stuk maar dan nog vind ik het huidige systeem niet perfect (ook het levelen maar ook de professions quest)
Ben zelf meer voorstander van de WotLK manier, maar tijden veranderen ben ik bang

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:11:
[...]

Dat scheelt een stuk maar dan nog vind ik het huidige systeem niet perfect (ook het levelen maar ook de professions quest)
Ben zelf meer voorstander van de WotLK manier, maar tijden veranderen ben ik bang
en dat was? speel pas sinds halverwege MoP :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
demonic schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:15:
[...]
en dat was? speel pas sinds halverwege MoP :P
Toen had je in ieder geval die scaling van gebieden niet. Northrend was zo groot dat je diverse chars kon levelen en ze door totaal verschillende gebieden kon sturen. Elke char had zo zijn eigen leveling ervaring zeg maar. Ik vond dat echt waanzinnig (je had keuze)

In Legion doe je eigenlijk continue dezelfde quests en dat spreekt mij in ieder geval minder aan.

Voor professions vind ik het ook raar dat veel achter een blokkade zit (quest en die stomme green recipies) .
Wat heeft het nou voor zin om mij naar 3 oude raid bosses te sturen om ze te skinnen ? Is pure tijdvulling en voegt niets toe.

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 11-10-2016 11:26 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 15-09 14:32
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:46:
Zo.. gisteren die dungeon in high mountain gedaan op mhytic+5

ging allemaal erg smooth. Daarna had een guildie Vaults of the warden. Was daar alleen maar 1 keer op normal geweest (met de dungeon tool).. dus we besloten vooraf om gewoon voor de kist te gaan en dat ze mij wat dingen konden uitleggen. Mobs hadden ook bolstering dus dat was ook niet echt ideaal om er dan als een malle doorheen te rennen als het allemaal nieuw is :P

Smooth run. Bij de laatste boss kreeg de hunter een dc en kwam ook niet meer terug (misschien is zijn pc wel ontploft :P).. we hebben kwartiertje gewacht en toen die wanna be demon hunter boss maar gesloopt met 4 man. Wel lache kreeg meteen een hele berg achievements :).. en vette schouders

Besloten met het "dungeon" groepje om komende week/weken focus te leggen op +2 tot +6 waarbij doel dan bij +2 en +4 minimaal 2 kisten, en misschien wel 3 zijn. Zit eraan te denken om ook af en toe die warrior tank mee te nemen. DK is wel mijn main, maar die warrior met al zijn mobility en snelheid lijkt mij erg geschilkt voor mhytics+
Op mijn SPriest had ik vorige week ook een +5 Mythic gedaan. Samen met een vriend (die een tank was) een group gejoined. We haalden helaas de timer niet, komt omdat ik vele mindere gear had dan de andere personen. Maar toch blijft het leuk om te doen.

Zelf ben ik er een beetje zat van om als DPS class geen groups te kunnen joinen, je wordt bij elke group afgewezen zelfs als je iLevel 10 levels hoger is. Maar aan de andere kant snap ik het ook wel want er zijn genoeg mensen te krijgen die een nog hogere iLevel hebben.

Ik wilde altijd al een Druid aanmaken (o.a. voor Balance) dus heb ik vorige week gekozen voor een Restoration Druid. Ik moet zeggen dat het heel erg plezierig speelt (persoonlijk leuker healen dan een Disc/Holy priest). Tijdens het levelen van 100-110 heb ik als Talent de Balance talent gekozen. In het begin had ik als healer problemen met het killen van mobs, maar toch besloten om 3, 835 items te halen. Totaal 22k gold. Op zich niet duur en het levelen ging een stuk makkelijker. Gisteren 110 geworden en nu kan ik beginnen met de quests in Suramar zodat ik de WQ unlock. Gelukkig had ik nu al de mogelijkheid om die extra "rolls" te kopen in Dalaran (max. 3 per week), dus wanneer ik de WQ en raids kan doen heb ik mooi al veel extra rolls om gear te krijgen.

Waarschijnlijk voor dat ik in Suramar begin ga ik verder met de Class Campaign aangezien de 3e relic je item level lekker boost.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

detheavn schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:46:
[...]

Ach, als freshly dinged zijn sommige trinkets nog steeds best aardig. Ik zou er geen coins voor rollen, maar is altijd fijn om te krijgen als reguliere drop :)

Laatst ook op mijn drruid mogen zien dat een andere druid mij gewoon zijn bracers trade zonder dat ik er om vroeg. Tof te zien dat er toch nog mensen zijn die liever delen dan vendoren :D
Als je net 110 bent is denk ik LFR wel leuk om te doen, maar als je zoals ik al een tijdje Heroic dungeons doet, is het niet meer echt nuttig. :Y)

Het lijkt tegenwoordig inderdaad niet meer zo vanzelfsprekend te zijn dat je items trade wanneer je ze zelf niet (per se) nodig hebt, gelukkig zijn er af en toe nog mensen die het wel doen. :)
demonic schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:50:
[...]

afhankelijk van je rol kan je er wel wat nuttige informatie uit halen.
niet helemaal natuurlijk. maar het kan wel. het verschil met LFR en NM vind ik niet zo hoog. (ten minste voor tanks). maar als je gaat kijken en luistert naar ervaringen van de goede bekende tanks, dan is NM en HC een wereld van verschil. :P
Mijn ervaring gister met LFR was niet zo positief. Elke boss fight was het “everyone knows tactics?” en nog voor iemand iets kon zeggen werd er ge-pulled, viel ongeveer 1/4 dood door troep op de grond, was er nog een deel AFK en ging de boss verder vrij snel toch neer. Na de fight was het “n00bs don't know tactics. l2p”. :')

Ik had misschien ook gewoon te hoge verwachtingen ondanks dat ik al had gelezen dat LFR niet heel lastig was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:26:
[...]

Als je net 110 bent is denk ik LFR wel leuk om te doen, maar als je zoals ik al een tijdje Heroic dungeons doet, is het niet meer echt nuttig. :Y)

Het lijkt tegenwoordig inderdaad niet meer zo vanzelfsprekend te zijn dat je items trade wanneer je ze zelf niet (per se) nodig hebt, gelukkig zijn er af en toe nog mensen die het wel doen. :)

[...]

Mijn ervaring gister met LFR was niet zo positief. Elke boss fight was het “everyone knows tactics?” en nog voor iemand iets kon zeggen werd er ge-pulled, viel ongeveer 1/4 dood door troep op de grond, was er nog een deel AFK en ging de boss verder vrij snel toch neer. Na de fight was het “n00bs don't know tactics. l2p”. :')

Ik had misschien ook gewoon te hoge verwachtingen ondanks dat ik al had gelezen dat LFR niet heel lastig was...
LFR is ook totaal niet lastig, enige manier om dood te gaan is 10 seconden in spul te staan. Probleem is een beetje dat iedereen weet wat het simpel is dat niemand ooit moeite zal doen om tactics uit te leggen en de helft van de group soms AFK is. De oorspronkelijke ontwerper van LFR heeft dan ook aan gegeven spijt te hebben van het ontwerpen, aangezien het oorspronkelijke idee te moeilijk was en het nu zo simpel is dat niemand mee ergens moeite voor neemt.

Voor iemand die geen tijd heeft om normal te raiden, snap ik dat leuk is om een keertje de bosses te kunnen kijken, al komt LFR vaak niet echt in de buurt van hoe de fights bedoeld waren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:36:
[...]

LFR is ook totaal niet lastig, enige manier om dood te gaan is 10 seconden in spul te staan. Probleem is een beetje dat iedereen weet wat het simpel is dat niemand ooit moeite zal doen om tactics uit te leggen en de helft van de group soms AFK is. De oorspronkelijke ontwerper van LFR heeft dan ook aan gegeven spijt te hebben van het ontwerpen, aangezien het oorspronkelijke idee te moeilijk was en het nu zo simpel is dat niemand mee ergens moeite voor neem.t
Er is nog een manier, alle blob's pullen bij de eerste boss, wipe gegarandeerd ;P

LFR is atm een grote clusterfuck, maar ik doe hem nog wel ivm mogelijke titanforged items en de buff items en AP items, +het is echt easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
wimdezoveelste schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:38:
[...]

Er is nog een manier, alle blob's pullen bij de eerste boss, wipe gegarandeerd ;P

LFR is atm een grote clusterfuck, maar ik doe hem nog wel ivm mogelijke titanforged items en de buff items en AP items, +het is echt easy
Dit dus, doe hem vooral ook om te oefenen met tanken, ik speel nog niet zo lang wow, nu ook voor het eerst tank. Is wel handig om de basic mechanics door te krijgen :)

Zondag avond eerste keer de normal raid (behalve nythendra) completed. Vandaag nog effe PuG zoeken voor nythendra :P 1 item drop gekregen, 850 tank trinket, voor de rest helaas niks/nauwelijks iets. Volgende week weer LFR's doen, en normal raid. Wil volgende week ook eerste keer Heroic starten

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Heb toch besloten om vanaf nu mijn Mage als main character te gaan beschouwen en mijn DH als alt. Havoc playstyle bevalt me toch niet helemaal en vind Vengeance veel leuker om te spelen. Zal dan ook lekker mythic dungeons gaan tanken op mijn, vanaf heden alt, DH en met mijn mage (zodra mijn computer gemaakt is) gaan raiden. Hoop dat er plek is voor een main switch in de Tweakers guild.. anders moet ik wat anders gaan bedenken..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:16
Zo, weer even kunnen spelen. Besloten om maar zover mogelijk te komen in Sarumar en mijn maximale mana pool te vergroten. Heb nu de Vineyard questen gedaan en ben honored geworden met de Nightfallen. Leveltje voor mijn artifact wapen erbij en mijn eerste champion op epic lvl gekregen en boven itemlvl 800.

Al met al niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tarz schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:17:
Leveltje voor mijn artifact wapen erbij en mijn eerste champion op epic lvl gekregen en boven itemlvl 800.
Dat is nice! ik had meteen twee rare mission op m'n rogue, welke max level follower vereisten en tevens een ilvl van 810+... Jammer maar helaas, dat gaat hem niet worden op -15% succeskans. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
RustStorm schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:19:
[...]

Dat is nice! ik had meteen twee rare mission op m'n rogue, welke max level follower vereisten en tevens een ilvl van 810+... Jammer maar helaas, dat gaat hem niet worden op -15% succeskans. ;)
Ja die had ik al 1 of 2, lvl 810 en 830... -25% kans(loos) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Wat is nu de spec to play als mage ?

Ik dacht eerst te zien dat het fire-mage was, met laatste buffs hoor ik nu dat fire bottom staat in vergelijking met frost/arcane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
sabriel schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:23:
Wat is nu de spec to play als mage ?

Ik dacht eerst te zien dat het fire-mage was, met laatste buffs hoor ik nu dat fire bottom staat in vergelijking met frost/arcane
ligt eraan wat je graag speelt. Ik ben een fire mage, puur omdat de spec me aanstaat. Vroeger ook frost gespeeld, het is maar wat je leuk vindt. Ik ben liever een Firestarter (Prodigy pun intended)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

dit dus, als ik met guildies kan of wat dan ook liever maar gaat niet altijd.

maar eergister had ik pug voor HC en iemand kreeg een leuke upgrade voor mij die ik gewoon zonder issues kreeg, hoefde er helemaal niets voor te hebben...viel bijna van mijn stoel af

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:46:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb dit weekend een ongelukje met mijn toetsenbord gehad en nu is hij wat beschadigd (zeg maar bijna kapot :))

Ik heb een Roccat en dat bevalt erg goed maar nu zie ik bij Bol deze Razer mechanische staan :
https://www.bol.com/nl/p/...61/?suggestionType=browse

Is er iemand die deze ook heeft ?
Ik heb thuis een Corsair K70, bevalt stukken beter dan de Razer (die tijdje op werk gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Tarz schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:25:
[...]
ligt eraan wat je graag speelt. Ik ben een fire mage, puur omdat de spec me aanstaat. Vroeger ook frost gespeeld, het is maar wat je leuk vindt. Ik ben liever een Firestarter (Prodigy pun intended)
Mooi,

Dan een vraag aan je als fire-mage. Hoe werkt de lvl60 spell van de fire-tree.
Ik had gehoopt dat ik 2 stacks zou krijgen waardoor ik meteen instant pyro kan casten.
Echter, als ik het gebruik, dan lijkt het erop dat ik geen buff of iets krijg. Iig geen instant pyro :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
sabriel schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:40:
[...]

Mooi,

Dan een vraag aan je als fire-mage. Hoe werkt de lvl60 spell van de fire-tree.
Ik had gehoopt dat ik 2 stacks zou krijgen waardoor ik meteen instant pyro kan casten.
Echter, als ik het gebruik, dan lijkt het erop dat ik geen buff of iets krijg. Iig geen instant pyro :p
Flame on bedoel je? Deze spell geeft je instant 2 nieuwe charges Fire Blast. Als je al je casts van Fire Blast hebt gebruikt en dan deze talent, dan reset je cooldown eigenlijk. Door deze 2 achter elkaar te gebruiken krijg je een gegarandeerde Free Pyro. 1e fire blast geeft een "Heating up" buff, de 2e activeert je free pyro.

[ Voor 8% gewijzigd door Tarz op 11-10-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Tarz schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:44:
[...]

Flame on bedoel je? Deze spell geeft je instant 2 nieuwe charges Fire Blast. Als je al je casts van Fire Blast hebt gebruikt en dan deze talent, dan reset je cooldown eigenlijk. Door deze 2 achter elkaar te gebruiken krijg je een gegarandeerde Free Pyro. 1e fire blast geeft een "Heating up" buff, de 2e activeert je free pyro.
Dat is inderdaad een manier om het te gebruiken. Persoonlijk ben ik er echter voor om de heating up aan mijn fireballs over te laten en dat om te zetten in free pyro met fire blast. Met >50% crit (wat best wel makkelijk te doen is) zit je alsnog zonder fire blast charges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Tarz schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:44:
[...]

Je hebt van fire blast natuurlijk als je begint met de encounter 2 charges waardoor het totaal dus op 4 uitkomt als je het goed timed. :)

En inderdaad met heating up kun je dus ongeveer 4 pyro's eruit knallen. Als je het dan ook nog goed combineert met combustion en Phoenix flames dan kun je aardig je best doen!

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Mijn burn rotatie om rares of elites te killen:

Shield - rune of power - combustion - Phoenix flames - free pyro - fire blast - free pyro - Phoenix flames - free pyro - rune of power als ie eindigt, en eindigen met een dragon's breath als mob te dichtbij komt.

Met rune of power doen je free pyro's lekkere dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Ik ben meestal een solo speler, en vind het best lastig om nu als DPS verder te komen in Suramar bijvoorbeeld.

Heb die quests voor Arcway en Court maar ik kom echt in geen enkele groep, ondanks mijn iLvl van 843.

Dus moet dan zelf maar groepje starten en hopen op een tank en healer erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:14:
Ik ben meestal een solo speler, en vind het best lastig om nu als DPS verder te komen in Suramar bijvoorbeeld.

Heb die quests voor Arcway en Court maar ik kom echt in geen enkele groep, ondanks mijn iLvl van 843.

Dus moet dan zelf maar groepje starten en hopen op een tank en healer erbij.
Probeer is een beetje dat voor groups er zoveel keus is voor dps dat mensen in group finder altijd de mensen met hoog itemlvl er tussen uit pikken. Geef eerlijk toe dat ik doe ik ook, dan kan ik het zo snel mogelijk doen, Een oplossing is idd zelf de group starten dan heb je het geheel in eigen hand. De rest zou dan niet heel moeilijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diigii schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:22:
[...]

Op mijn SPriest had ik vorige week ook een +5 Mythic gedaan. Samen met een vriend (die een tank was) een group gejoined. We haalden helaas de timer niet, komt omdat ik vele mindere gear had dan de andere personen. Maar toch blijft het leuk om te doen.

Zelf ben ik er een beetje zat van om als DPS class geen groups te kunnen joinen, je wordt bij elke group afgewezen zelfs als je iLevel 10 levels hoger is. Maar aan de andere kant snap ik het ook wel want er zijn genoeg mensen te krijgen die een nog hogere iLevel hebben.
ja precies snap je punt. Heb ook best lang gewacht tot ik die mhytics+ ging doen omdat ik er niet echt naar uit keek om die tool te gebruiken. Zelf ben ik tank en een guildy uit de cata tijd is recent ook terug gekomen. Hij speelt healer (toch de belangrijkste rollen imo) zijn broer is dps en dan hebben we meestal guildies of mensen met die tool en zoeken nog wat vaste mensen.

Mochten hier mensen het leuk vinden om mee te lopen dan kan je mij altijd toevoegen.
Speel wel alleen Alliance :)

AlbertoNLD#2137

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:48:
[...]

AlbertoNLD#2137
Jij ook aan deze kant van Battle.net ;)

[rant]Alliance scum! :P [/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Laatst online: 01-09 14:27
Ik ben main Holy Priest, maar in de guild hebben ze andere (betere) healers dus vaak kan ik mee als Shadow DPS. Ik ben iLvl 850 en gister EN heroic (eerste twee bazen) gedaan en dan zie je dat ik flink tekort kom terwijl ik gelezen heb dat Shadow Priest een van de hogere DPSers is. Ligt het dan aan omdat ik mijn AP niet in mijn weapon stop?

Ik gebruik de rotation van een add-on(die staat ook op de icy-veins guide)

[ Voor 10% gewijzigd door assn op 11-10-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:15
Shickm schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:13:
Als er meer mensen geïnteresseerd zijn kunnen we wel een raid doen. Ik heb een Enhancement shaman(Ilvl853) of een Protection Warrior(845) in de aanbieding. Ik heb normal al gedaan. Dus weet hoe het moet en vind het niet erg om dit te doen met mensen die dat nog niet hebben gedaan.
Ik ben voor!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
Welke server? Ik zit ravencrest en wil ook zeker een avondje mee raiden. (dps of heals)
Heb ook de normal al verschillende keren gedaan. Bizar slechte drops btw tot nu toe. Eerste run die ik deed kreeg ik 3 item upgrades daarna nooit meer iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Noem een tijd en datum en ik kijk of ik kan :)Ik ben zelf Guardian druid, 848 ilvl. Heb raid op normal en op LFR getankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
assn schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:13:
Ik ben main Holy Priest, maar in de guild hebben ze andere (betere) healers dus vaak kan ik mee als Shadow DPS. Ik ben iLvl 850 en gister EN heroic (eerste twee bazen) gedaan en dan zie je dat ik flink tekort kom terwijl ik gelezen heb dat Shadow Priest een van de hogere DPSers is. Ligt het dan aan omdat ik mijn AP niet in mijn weapon stop?
je moet uiteraard wel wat AP in je artifact stoppen, en wat relics. dan zou je al prima mee moeten kunnen komen..
Overigens, heb je teveel healers? of zijn andere healers beter?
want bij ons is de holy priest 2de op de meters. na een holy paladin.(wat niet geheel onverwachts is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:15
Dazzler2120 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:16:
[...]

Noem een tijd en datum en ik kijk of ik kan :)Ik ben zelf Guardian druid, 848 ilvl. Heb raid op normal en op LFR getankt.
weekend misschien, vrijdag avond of zaterdag overdag? Ik speel mage op shattered hand. ilvl 847 ofzo geloof ik.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:31
ben nu net level 103 op mn demon hunter. Speelt heerlijk weg. gear iLvl is 708. geen idee of dit goed is, maar merk gewoon dat ik sterker ben zodra ik een puntje omhoog ga. Zal misschien tussen mn oren zitten maar zo lijkt het wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
demonic schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:17:
[...]

je moet uiteraard wel wat AP in je artifact stoppen, en wat relics. dan zou je al prima mee moeten kunnen komen..
Overigens, heb je teveel healers? of zijn andere healers beter?
want bij ons is de holy priest 2de op de meters. na een holy paladin.(wat niet geheel onverwachts is)
Als healer ligt het eraan wat voor een fight. Heb gemerkt dat een Holy niet goed healed bij bosses waar je veel moet dodgen, heb maar weinig instant spells. Als er wel tijd en ruimte is dan kan een holy behoorlijk goed healen(zeker op single target).

Ik heb gewoon 3 trinkets(anders ben je geen 850) op mijn shadow weap. Alleen niet zoveel AP in het wapen zitten omdat ik nu voor mijn holy weap. 50k AP nodig heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
jaydenjarno schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:24:
ben nu net level 103 op mn demon hunter. Speelt heerlijk weg. gear iLvl is 708. geen idee of dit goed is, maar merk gewoon dat ik sterker ben zodra ik een puntje omhoog ga. Zal misschien tussen mn oren zitten maar zo lijkt het wel :-)
Heel herkenbaar! Speel je Vengance of Havoc? Ik was Havoc, maar helaas vermaakte ik me er niet super mee, waardoor ik dus een alt startte voor druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
assn schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:26:
[...]

Als healer ligt het eraan wat voor een fight. Heb gemerkt dat een Holy niet goed healed bij bosses waar je veel moet dodgen, heb maar weinig instant spells. Als er wel tijd en ruimte is dan kan een holy behoorlijk goed healen(zeker op single target).

Ik heb gewoon 3 trinkets(anders ben je geen 850) op mijn shadow weap. Alleen niet zoveel AP in het wapen zitten omdat ik nu voor mijn holy weap. 50k AP nodig heb..
ik heb het over een full NM clear. staat holy paladin top. gevolgd door holy priests en dan pas de resto druids.
Nou zijn mijn cijfers misschien niet heel erg bruikbaar. maar de ilvl's van de healers verschillen niet veel. en de holy priest is gewoon een goede healer.

geen reden om een holy priest de deur te wijzen voor een raid. IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:31
ik speel havoc en vindt het tot nu toe prima spelen. Maar het lijkt wel alsof je bij elke quest een nieuw beter stuk armor krijgt. ook al 3 keer mn artifact wapen kunnen upgraden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• assn
demonic schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:31:
[...]

ik heb het over een full NM clear. staat holy paladin top. gevolgd door holy priests en dan pas de resto druids.
Nou zijn mijn cijfers misschien niet heel erg bruikbaar. maar de ilvl's van de healers verschillen niet veel. en de holy priest is gewoon een goede healer.

geen reden om een holy priest de deur te wijzen voor een raid. IMO
Volgens mij had het te maken met de rol verdeling, hij had die healers al toegezegd dus als ik mee zou willen dan ben ik dpsér.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30

junglebeast

hier staat iets

Alle healers, behalve disc, doen het gewoon goed. Disc heeft dan wel mee dat het lekker mee kan dpsen. (oh en op Mythic EN)

[ Voor 9% gewijzigd door junglebeast op 11-10-2016 15:00 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
junglebeast schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:53:
Alle healers, behalve disc, doen het gewoon goed. Disc heeft dan wel mee dat het lekker mee kan dpsen. (oh en op Mythic EN)
Maar dat komt omdat disc vooral goed is in het voorkomen van damage, dat zie je niet terug in de meters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Disc is best ok, ook qua nummers, probleem is alleen dat het rete moeilijk is om echt goed te spelen, en daarom blijven veel mensen er ook van weg, en de mensen die het wel proberen zijn vaak slecht of doen alleen halve pogingen omdat de makkelijke uitweg is om Holy te speccen (Ik speel zelf ook holy, maar doe nu me daily dungeons als Disc om te leren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Knielen schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:05:
[...]

Maar dat komt omdat disc vooral goed is in het voorkomen van damage, dat zie je niet terug in de meters
Kwestie van de juiste meter/plugin gebruiken.
Absorbs, shields e.d. zijn prima te meten :)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Nu al een weekje of zo WQ's & random heroic dungeon's gedaan en een keertje de LFR (beiden wings). Zit nu op ilvl 834 in de tussentijd, maar kan nauwelijks nog iets van WQ's krijgen dat een upgrade is. Mogelijk kan ik nog wat spul het heroics krijgen want zo veel heb ik die nu ook weer niet gedaan.

Ik zit er nu over na te denken om met Mythics te beginnen maar heb deze nog nooit gedaan. Is dit een beetje te doen met 834 gear en puggen (guildies zijn nog aan het levelen) of is dat nog te laag? If soo, nog suggesties hoe ik m'n ilvl kan opschoeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Hoe zit het nu met het traden van drops in Heroics/mythics? Ik zie mensen het erover hebben dat het mogelijk is maar als ik het probeer krijg ik "you can only trade this item to a player who was eligible to loot it" of iets dergelijks :/ Het gaat dan om leather dat ik zou willen traden met een mede rogue of een Druid.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Pete_Sampras schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:38:
Hoe zit het nu met het traden van drops in Heroics/mythics? Ik zie mensen het erover hebben dat het mogelijk is maar als ik het probeer krijg ik "you can only trade this item to a player who was eligible to loot it" of iets dergelijks :/ Het gaat dan om leather dat ik zou willen traden met een mede rogue of een Druid.
Je kan alleen items traden met mensen van dezelfde instance, dus als jij een item krijgt in een instance, kan je die alleen traden met de andere 4 mensen in diezelfde instance. Je kan die niet traden naar een vriend of alt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pete_Sampras schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:38:
Dit is de regel
In Legion, if you get an item from a dungeon or raid with personal loot that isn't an upgrade for you (lower or equal item level for that slot), you can trade it to another eligible player.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Ok, dat leek mij ook maar het lukt dus niet. Het gaat hier specifiek om een leather item, dat in een dungeon dropt, dat ik probeer te traden met iemand die in de dungeon met mij zit BINNEN 2 uur. Dat probeer ik dan te geven aan een andere leather drager. Volgens deze regel zou het dus gewoon moeten lukken.

Vaag. Vanavond nog maar eens proberen dan :/

Bedankt voor de bevestiging.

[ Voor 3% gewijzigd door Pete_Sampras op 11-10-2016 15:44 ]

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:06
Helza schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:29:
Nu al een weekje of zo WQ's & random heroic dungeon's gedaan en een keertje de LFR (beiden wings). Zit nu op ilvl 834 in de tussentijd, maar kan nauwelijks nog iets van WQ's krijgen dat een upgrade is. Mogelijk kan ik nog wat spul het heroics krijgen want zo veel heb ik die nu ook weer niet gedaan.

Ik zit er nu over na te denken om met Mythics te beginnen maar heb deze nog nooit gedaan. Is dit een beetje te doen met 834 gear en puggen (guildies zijn nog aan het levelen) of is dat nog te laag? If soo, nog suggesties hoe ik m'n ilvl kan opschoeven?
als je 825 bent is de eerstvolgende logische stap normale mythics of LFR. Van daaruit kun je doorstromen naar Normal/Heroic raids met Mythic+ mocht je dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pete_Sampras schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:43:
[...]
Het gaat hier specifiek om een leather item, dat in een dungeon dropt, dat ik probeer te traden met iemand die in de dungeon met mij zit BINNEN 2 uur. Dat probeer ik dan te geven aan een andere leather drager. Volgens deze regel zou het dus gewoon moeten lukken.
Err, nee ?
Volgens mij heb je het nu over 3 personen ?

Item dropt in een groep waar jij en iemand anders inzit in de dungeon ?
JIj hebt hem en wil hem geven aan iemand in die specifiek zelfde groep ?
Maar wie is dan die andere leather drager ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11-2023
Volgens mij kan je het item alleen traden met iemand anders als het voor jou geen upgrade is.

Dus stel er dropt een 840 item, zelf heb je een 835 item dan kan je het item niet weg geven.

Stel je hebt een 840 item en een 835 item dropt is het geen upgrade en kan je het wel weg geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 15-09 14:32
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:48:
[...]

ja precies snap je punt. Heb ook best lang gewacht tot ik die mhytics+ ging doen omdat ik er niet echt naar uit keek om die tool te gebruiken. Zelf ben ik tank en een guildy uit de cata tijd is recent ook terug gekomen. Hij speelt healer (toch de belangrijkste rollen imo) zijn broer is dps en dan hebben we meestal guildies of mensen met die tool en zoeken nog wat vaste mensen.

Mochten hier mensen het leuk vinden om mee te lopen dan kan je mij altijd toevoegen.

AlbertoNLD#2137
Ik zal je toevoegen (zit nog op werk :P). Ik ben ook Alliance (op Silvermoon). Heb jarenlang Horde gespeeld maar het was is tijd om weer Human te worden (Priest). Maar m'n nieuwe char is een Night Elf Druid.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Vanavond, om mijn gerepareerde PC en nieuwe graka te testen, ga ik een aantal mythic(+) doen op mijn alt DH tank. Ilevel is 846 oid, dus mochten er mensen mee willen?!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Akaendra schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:44:
[...]

als je 825 bent is de eerstvolgende logische stap normale mythics of LFR. Van daaruit kun je doorstromen naar Normal/Heroic raids met Mythic+ mocht je dat willen.
tnx, is er nog een bepaalde mythic waarmee je het best kan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Ben zelf ilvl 817 op dit moment. Heb 3e artifact nog niet unlocked. Is het wijs dit als eerste te regelen? Ik geloof niet dat ik al een artifact heb die in die socket moet..

Ben net begonnen met random heroics, maar ik ben er al achter dat je veel geluk moet hebben om een 840 item te bemachtigen..

Verder gewoon world quests blijven doen en hopen op goede loot aldaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Krullebol.nl schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:52:
[...]

Jij ook aan deze kant van Battle.net ;)

[rant]Alliance scum! :P [/rant]
heheh.. ja kan elk season wel top 100 crusader gaan halen, maar even tijd voor wat anders :)

Heb wow in tbc en cata tijd gedaan.. wod en panda land wel gekocht, maar daar heel snel afgehaakt.

Legion is tot nu toe heel ander verhaal. Vette exp en de invloed van John Yang is goed zichtbaar hoor.. zijn diablo invloed zit behoorlijk in de game :).. heb al 1 legendary *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
wrvk82 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:11:
Ben zelf ilvl 817 op dit moment. Heb 3e artifact nog niet unlocked. Is het wijs dit als eerste te regelen? Ik geloof niet dat ik al een artifact heb die in die socket moet..

Ben net begonnen met random heroics, maar ik ben er al achter dat je veel geluk moet hebben om een 840 item te bemachtigen..

Je class quest line heeft wat mij betreft de eerste prioriteit. Die derde relic scheelt heel veel, en sommige classes duurt dat erg lang om te bemachtigen.
Vriend heeft een Arms warrior, duurde ruim 4 dagen langer dan mijn druid om 3de relic te krijgen. Scheelde voor hem in DPS 34k ten opzichte van voordat hij de relic had. Is dat niet van absoluut belang, maar gaat zeker meespelen :)
Verschil tussen 2 relics en een 835 3de relic erbij is 39 ilvl's op je wapen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Dazzler2120 op 11-10-2016 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarz
wrvk82 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:11:

Je krijgt een relic voor je 3e slot zodra je deze unlocked (je campaign uitspeelt zeg maar) volgens mij, dus kan je gelijk inmetselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shickm
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 18:55
Dazzler2120 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:16:
[...]

Datum prikken dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Is dit ook geen scaling issue? Wanneer een disc
priest ze stats op orde heeft outperformed die. Ook is het voor disc nu nog heel erg aftasten en verkennen wat de beste manier is. Kijk maar naar Nythendra mythic - staan nu 3 disc priests in de top 10

Je ziet nu veel disc priest via radience atonement opbouwen en dan in spikes massa's healing doen. Zelf omarm ik meer shadow mend om daarme atonement op te bouwen zodat je een meer constantere flow aan healing hebt.

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30

junglebeast

hier staat iets

Dooiedibbes schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:05:
[...]

Is dit ook geen scaling issue? Wanneer een disc
priest ze stats op orde heeft outperformed die. Ook is het voor disc nu nog heel erg aftasten en verkennen wat de beste manier is. Kijk maar naar Nythendra mythic - staan nu 3 disc priests in de top 10

Je ziet nu veel disc priest via radience atonement opbouwen en dan in spikes massa's healing doen. Zelf omarm ik meer shadow mend om daarme atonement op te bouwen zodat je een meer constantere flow aan healing hebt.
Is het dan zo dat de Disc de raid kan shielden/aborbs en de andere healers de HP weer vlot trekken? Zo zie ik dat dan. We hebben tot nu toe geen disc priest in de raidgroep. Al komt er wel een priest biij vanavond. Zal eens kijken wat ie is. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
junglebeast schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:22:
[...]

Is het dan zo dat de Disc de raid kan shielden/aborbs en de andere healers de HP weer vlot trekken?
standaard heeft het schield een cd van 6 seconden ofzo? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol...de fail of the day gaat naar...Nikas!

Gisteren verveelde ik me in WoW dus maar besloten om nog een alt te levelen voor alchemy. Een shaman die ik al tijden niet meer gespeeld had. Eerst enhance tot 102 en toen meteen voor de resto artifact gegaan vanwege de korte queue als healer. Kom ik er tijdens het scenario achter dat ik helemaal geen wapen meer heb voor mijn resto spec en ook met agi trinkets rondloop. Whoops! Alles verkocht aan het begin om ruimte te maken in mijn bags. :) Dus zonder wapen en met agi trinkets een beetje mini-heals spammen. Koste wat moeite maar uiteindelijk gelukt. Volgende keer beter opletten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ik zit misschien niet in het juiste topic maar ik vind er niet direct een die specifiek met Battle.net te maken heeft. En aangezien het allemaal Blizzard is vraag ik het hier maar.

Na enige weken geleden startte ik daarnet de Battle.net launcher nog eens op en nu blijkt die te moeten updaten voor ik de games zelf kan laten updaten.
Nu staat hij al zeker 1 uur op 4%... al meerdere keren heropgestart, windows defender enzo uitgeschakelt... niets lijkt te helpen.

Iemand die dit probleem kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:30:
Lol...de fail of the day gaat naar...Nikas!

Gisteren verveelde ik me in WoW dus maar besloten om nog een alt te levelen voor alchemy. Een shaman die ik al tijden niet meer gespeeld had. Eerst enhance tot 102 en toen meteen voor de resto artifact gegaan vanwege de korte queue als healer. Kom ik er tijdens het scenario achter dat ik helemaal geen wapen meer heb voor mijn resto spec en ook met agi trinkets rondloop. Whoops! Alles verkocht aan het begin om ruimte te maken in mijn bags. :) Dus zonder wapen en met agi trinkets een beetje mini-heals spammen. Koste wat moeite maar uiteindelijk gelukt. Volgende keer beter opletten. |:(
Je kan in je class hall nochtans een groen vervangwapen kopen voor elke spec, specifiek om het probleem te omzeilen wat jij net beschrijft :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Je kan evt. ook een item restoration doen via de Blizzard website. Meerdere items mogelijk maar wel beperkt tot 1x p/maand.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Pagina: 1 ... 37 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.