Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:19:
Wou een mythic+ puggen en kreeg het verzoek de achiev en eventuele legendary te linken. OK...laat maar dan. Heb er wel één, maar als mensen naast een zo hoog mogelijk ilvl ook liever mensen met een legendary mee gaan nemen dan hoef ik niet in je pug.
Hoe elitair dat ook klinkt, is er blijkbaar wel vraag naar. Als je via de group finder zoekt werk je dus onder andere mensen hun voorwaarden, tenzij je zelf een groepje start.
Wij houden zo'n dingen (hoog ilevel, legendary niet nodig, voor bijv level 2 keystones) echter binnen de guild. De reden voor een hoog ilevel is de mogelijkheid op 3 kistjes, waardoor je meer kans op gear hebt, welke titanforged kan proccen en ook 3 kistjes waar je mogelijk een legendary uit kan looten (hoewel ook dat mega feckin' RNG is uiteraard).
Ik vind het zelf ook niets om hoge eisen te stellen voor random pugs, tenzij de content dit ook daadwerkelijk vereist. Verplicht legendary (ongeacht ik mijn Touch of Karma cloak heb) is dan ook BS, want RNG.
Krullebol.nl schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:09:
Ik heb daar nu ook last van, heb wel een actieve guild, maar men wil niet altijd de gewone dungeons in (ik ben net 110). met een PuG wil men altijd rushen, tijd voor een praatje wordt al niet eens meer genomen en één foutje en men gaat weg

.
Als tank wil je het wel goed doen, maar wordt wel lastig als je niet de tijd krijgt geïnformeerd te raken of wat dan ook
Je kunt een actieve guild hebben, maar of die dan ook sociaal is?

Wij hebben laatst 2 leather users gehad die vers 110 dingen. Zijn toen met 3 andere leather users en een cloth healer (hadden even niets anders

) een paar mythics gedaan en binnen no time de heren van ong ilevel 800 naar 835+ geboost