Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan je meer info vinden over de hidden appearances en hidden effects.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou na een tijdje toch weer de uitbreiding aangeschaft van t weekend maar eens spelen als ik tijs heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:30:
AK is Arcane Knowledge toch?
Dat nummer wat je linksboven in ziet als je Shift + rechterclick op je Artifact weapon doet?
Nee, dat nummer linksboven is het level van je artifact. Als je over dat getal beweegt met je muis krijg je je AK rank te zien. Dat is het percentage multiplier van AP wat je verdient. Mijn AK rank is 6, terwijl mijn Artifact 18 is.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-10-2016 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:39:
[...]

Anders zijn er op Tweakers Discord ook altijd wel mensen die mee willen met runs ;)
Ik moet me daar toch ook maar eens gaan aanmelden. Probeerde het net maar de invite is verlopen. Kan iemand die verlengen/refreshen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shickm
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 18:55
Als er meer mensen geïnteresseerd zijn kunnen we wel een raid doen. Ik heb een Enhancement shaman(Ilvl853) of een Protection Warrior(845) in de aanbieding. Ik heb normal al gedaan. Dus weet hoe het moet en vind het niet erg om dit te doen met mensen die dat nog niet hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:59
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:11:
[...]

Ik moet me daar toch ook maar eens gaan aanmelden. Probeerde het net maar de invite is verlopen. Kan iemand die verlengen/refreshen?
https://discord.gg/kaxbaMR

Deze link staat op never expire. Wel vreemd die vorige ook...rare jongens daar bij Discord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BRM tank, MW healer en WW DPS in 1 groep.
Was zo fijn <3

...ondanks de barraging hunter bij de tafels in Halls of Valor |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Iusedto op 07-10-2016 21:52 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo sinterklaas kwam vroeg dit jaar *O*

Gisteren raid op normal gedaan en daarna nog eerste boss hc.
Resultaat: nieuwe schouders, trinket en een Legendary amu d:)b

http://eu.battle.net/wow/...rmoon/Woefwoefwoef/simple

Speel unholy tijdens de raids met die gasten, maar voor mij persoonlijk is dit offspec :P
Grote voordeel van blood dk en unholy is dat ze vrijwel dezelfde stats hebben een sausje van haste/crit/mastery en je zit wel goed. Die amu is dus best okay. Misschien dat ik volgende week personal loot wel op blood ga zetten.

Er waren trouwens nog 3 anderen die ook een legendary kregen tijdens die normal run.. best sick en beter als ze wat meer gaan droppen.. zie het zelf meer als een 2de class balance en zou leuk zijn als je afhankelijk van de situatie een beetje kan switchen met wat gear... beetje old school Diablo 2

Morgen die nightmare draken even neerslaan en daarna op naar die gemuteerde teckel.
las hier dat het een dps check is waarbij je minimaal 200k moet halen.. zit dan met mijn lvl 16 wapen goed want had gisteren op normal rond de 240 zonder die upgrades.

Zal mijn schoen alvast maar gaan zetten... op naar de volgende LEGENDARY 8)
Afbeeldingslocatie: http://static.mnium.org/images/contenu/actus/diablo3/d3_ros_legendary.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:31
OK OK. Moet toch zeggen dat de demon hunter erg fijn speelt. Leuke intro zone en de bewegelijkheid is super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via battlnet en dan de shop zag ik game
Time staan 12€ of 13€ per maand zonder automatisch in casso .. nu keek ik even verder zag ik wel met incasso staan maar koop liever dus zonder incasso .. lijkt het me beter via de shop te kopen ook ivm ideal.. iemand evaring ermee ? Vond het een beetje raar eigelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 22:29:
Via battlnet en dan de shop zag ik game
Time staan 12€ of 13€ per maand zonder automatisch in casso .. nu keek ik even verder zag ik wel met incasso staan maar koop liever dus zonder incasso .. lijkt het me beter via de shop te kopen ook ivm ideal.. iemand evaring ermee ? Vond het een beetje raar eigelijk
Heb ervaring met beide. Los eenmalig gametime kopen via de shop (iDeal en PayPal) en een abonnement via automatische incasso. Beide werkten altijd prima. Via de shop heeft nu mijn voorkeur omdat die niet automatisch doorloopt.

edit: Even ter verduidelijking. Je kan dus 'Game Time' kopen (staat onder 'Game Services' in de shop) wat een losse, eenmalige aankoop is. Of een 'Subscription' wat een abonnement is. Dit staat onder 'Subscriptions' in de shop.

Als je account inactief is (wat tegenwoordig betekent dat je account in starter-account modus wordt gezet) dan krijg je een knop te zien om je account weer te activeren. Als je deze knop gebruikt krijg je volgens mij alleen de mogelijkheid om een subscription (abonnement) aan te schaffen. Als je toch liever een eenmalige aankoop doet, dan moet je dus even naar de battlenet shop gaan.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2016 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
is inderdaad even goed opletten maar er is variant ie gewoon eenmalig is

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogguh

Wat zijn die mythic en mythic+ dungeons efficient om te gearen. Gisteren met wat mensen een aantal normal myhtics gedaan en daarna +2 en +3. Soms hadden we wel 3 kisten staan op het einde :) Dan gaat het wel lekker snel met de loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een hele dag kunnen gamen. Veel plezier gehad met m'n rogue. DEze is dan ook level 110 geworden en begonnen aan z'n friendly reputation quest voor de WQs. Super leuk, vandaag ongetwijfeld weer wat spelen. :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:31:
Mogguh

Wat zijn die mythic en mythic+ dungeons efficient om te gearen. Gisteren met wat mensen een aantal normal myhtics gedaan en daarna +2 en +3. Soms hadden we wel 3 kisten staan op het einde :) Dan gaat het wel lekker snel met de loot.
Inderdaad. Vind het enerzijds ook één van de grote nadelen van Legion. Gear is zo betekenisloos. Na het halen van max level zit je binnen no-time op een ilvl van 840-850. WQ's, War-/Titanforged RNG loot, World Boss drops, Mythics(+)...compleet random manieren om een Legendary te krijgen. Tenzij je een hardcore raider bent doet het er allemaal niet zo toe wat voor gear je krijgt en voelt het voornamelijk als een ilvl epeen boost. Vroeger wist ik ongeveer wat voor gear ik op een toon had. Tegenwoordig wordt het zo vaak ge-upgrade dat ik alleen nog weet welke Legendary en trinkets ik draag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:34
En dan loop ik nog steeds in 858 terwijl de rest al 865+ is... Steeds geen legendary :(

Iemand anders ook last van regelmatige freezes e.d. bij het spelen? Lijkt vooral bij openen van map, of rondlopen in Dalaran. Nooit last van gehad, andere games ook geen issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zebby schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:56:
Iemand anders ook last van regelmatige freezes e.d. bij het spelen? Lijkt vooral bij openen van map, of rondlopen in Dalaran. Nooit last van gehad, andere games ook geen issues.
Als je random freezes krijgt bij bepaalde, specifieke acties dan is vaak een add-on de oorzaak. Heb je er toevallig één of meerdere ge-update vlak voor het ontstaan van de problemen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:01:
[...]

Als je random freezes krijgt bij bepaalde acties dan is vaak een add-on de oorzaak. Heb je er toevallig één of meerdere ge-update vlak voor het ontstaan van de problemen?
Eigenlijk al zo sinds Legion, ik vermoed de world quest list addon, maar alternatieven lijken hetzelfde te doen. Misschien toch maar eens systematisch gaan uitsluiten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zebby schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:03:
[...]

Eigenlijk al zo sinds Legion, ik vermoed de world quest list addon, maar alternatieven lijken hetzelfde te doen. Misschien toch maar eens systematisch gaan uitsluiten :(
Dat lijkt me inderdaad het beste. Zou alle add-ons even uitzetten en kijken of dat het probleem oplost. Zo ja dan één voor één inschakelen (of met een paar tegelijk als je er erg veel hebt.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Begin langzamerhand een beetje terug te komen van Elvui
Toch niet helemaal wat ik wil. Vond dan GW2 UI beter

En nog steeds bezig met de Monk :+

[ Voor 15% gewijzigd door Iusedto op 09-10-2016 13:22 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:22:
Begin langzamerhand een beetje terug te komen van Elvui
Toch niet helemaal wat ik wil. Vond dan GW2 UI beter

En nog steeds bezig met de Monk :+
Haha, goed bezig man :) Beetje instances aan het runnen al? Mythics? :) Als ik je berichtjes lees.... tsja... dan zal m'n monk ook zeker binnen niet al te lange tijd worden geleveld. ;) Wel WW denk ik... ;)

Ik gebruik overigens sinds paar weken Roth UI

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 09-10-2016 13:38 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nah, doe nu heroics.
Ben bezig met monk story, LW en skining quests. Die wil ik allemaal max level hebben en dat is heel veel werk merk ik nu

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Iusedto schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:45:
Nah, doe nu heroics.
Ben bezig met monk story, LW en skining quests. Die wil ik allemaal max level hebben en dat is heel veel werk merk ik nu
ik vond het wel meevallen, maar ik probeerde zoveel mogelijk te doen tijdens WQ's.
wacht tot je alchemy moet doen, die is pas kut XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:49:
[...]
ik vond het wel meevallen, maar ik probeerde zoveel mogelijk te doen tijdens WQ's.
wacht tot je alchemy moet doen, die is pas kut XD
ik doe echt alle nu :)
Kom ook veel tegen als ik op pad ben voor LW dus die doe ik die questchains vaak ook nog lol

Enige tips hoe ik snel beter gear krijg ? Ben nu 827

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 09-10-2016 13:52 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:15
Iusedto schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:51:
[...]

ik doe echt alle nu :)
Kom ook veel tegen als ik op pad ben voor LW dus die doe ik die questchains vaak ook nog lol

Enige tips hoe ik snel beter gear krijg ? Ben nu 827
Mythics en of lfr doen

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mythics kan helemaal niet maar toch bedankt :)

Dus: Zondagavond ....Monk avond (alweer) ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:40:
Mythics kan helemaal niet maar toch bedankt :)
hoezo kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met 827 kan je toch geen mythics doen ? Kan ze nog geen eens selecteren , LFR wel gek genoeg

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:50:
[...]

Met 827 kan je toch geen mythics doen ? Kan ze nog geen eens selecteren , LFR wel gek genoeg
mythics kan je niet doen zoals heroics. daarvoor moet je naar custom groups gaan, en daar proberen te zoeken om een full team te krijgen. en dan 'old-skool' naar de dungoen gaan om naar binnen te lopen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
demonic schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:51:
[...]

mythics kan je niet doen zoals heroics. daarvoor moet je naar custom groups gaan, en daar proberen te zoeken om een full team te krijgen. en dan 'old-skool' naar de dungoen gaan om naar binnen te lopen ;)
Lol, ik ben te lang casual geweest ben ik bang :)
Eerst maar ff Grandmaster worden . Monkey King en Chen wachten op me .....

PS, nog bedankt voor al je Monk hulp
Wordt ZEER gewaardeerd

*edit*
Afbeeldingslocatie: https://i68.photobucket.com/albums/i5/Iusedto/WoWScrnShot_100916_215939_zpsput4y1i5.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Iusedto op 09-10-2016 22:08 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Nu 862 en 4/7 mythic, beginnen de goede kant op te gaan. Nu de legendary nog :x

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pffff mission accomplished! Semi-final step voor hidden artifact skin was een item looten middels fishing. Ik heb in 12 jaar WoW 1 poging tot fishing gedaan en na skill 3 gestopt. Nu moest ik wel...

Na uiteindelijk 2000 fishing casts lootte ik dat item, was ik fishing skill 630 inmiddels.

Zie hier het resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NDt7dxCv9oGIwZuBIjX8CxsG/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grats Kaap! Gruwelijke skin hoor. :) Zag hem gisteren al ingame. :)

Helaas gisteren zeer weinig kunnen spelen. Dus niet veel avonturen meegemaakt. :) Wel wat follower missions gedaan natuurlijk en probeer ze een beetje te gearen. Heb nog lang niet genoeg ilvl voor de rare missions die ik gekregen heb. Zonde! Maar we gaan het zien. :)

Vanavond weer even lekker wat doen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:07:
Pffff mission accomplished! Semi-final step voor hidden artifact skin was een item looten middels fishing. Ik heb in 12 jaar WoW 1 poging tot fishing gedaan en na skill 3 gestopt. Nu moest ik wel...

Na uiteindelijk 2000 fishing casts lootte ik dat item, was ik fishing skill 630 inmiddels.

Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
Gefeliciteerd! Ziet er erg goed uit.

Moest je op een bepaalde plek vissen? Anders kun je het mooi combineren met het verkrijgen van de fishing artifact. Kun je ook met gemak je fishing skill naar 800 krijgen omdat je tijdens het behalen van de vereiste achievement continue vis krijgt die +5 fishing skillpoints geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik was van plan afgelopen weekend Emerald Nightmare te gaan doen (via LFR) maar uiteindelijk ben ik vrijwel alleen maar bezig geweest met de Broken Isles Pathfinder, Part One achievement (om te kunnen vliegen). Het is best wat werk, maar het einde komt in zicht: :Y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0ClmujoLD6zA6tDMs2wSAEEO/full.png

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister hele dag vrij. En wilde opeens een Warlock hebben. Dus non-stop gespeeld, ben nu al level 50 :) In dungeons zijn affliction en demo echt zeer matig. Mobs gaan te snel dood. Is end game destro ook het beste? Kan er maar weinig over vinden. Affliction lijkt mij het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap joh... Dan moet ik ook nog een hoop doen voor flying in Broken Isles.... Nou ja, komt vast goed.. ;) ben bezig met loremaster op m'n rogue. :)

Zijn de reputation eisen allemaal exalted? Vast wel... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie skin Kaap. Wow.

Had gisteren een Ret in de groep en die was qua damage gewoon niet bij te houden.
Ongelofelijk zoals die gozer speelde. Gaf me later ook nog een hele mooie 840 ring dus ik was blij :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:49
RustStorm schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:50:
Holy crap joh... Dan moet ik ook nog een hoop doen voor flying in Broken Isles.... Nou ja, komt vast goed.. ;) ben bezig met loremaster op m'n rogue. :)

Nee, Revered voor de reps, maar als je Good Suramaritan wil completen ben je bijna of helemaal exalted met nightfallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Gisteren eerste normal run emerald met de guild.
Op het eind 6/7 neer. Zelfs Cenarius ging op de eerste try neer. Het verschil van DPS was ook zeer verschillend van vorige week. Toen maar 3 boven de 200k zaten, hadden we van de 21 man raid er nu 7 boven de 200, en zat er een stuk of 6 tussen 180k-200k en zat iedereen boven de tanks :p

1 try gehad op Xavius (was 10min voor einde raid) maar 80% was best shot. Niemand had zich ook goed voorbereid voor deze boss dus dinsdag hebben we allemaal wat huiswerk te doen.
Ilvl is nu 849 waar ik best content mee ben.

Tevens mage een boost gegeven en is nu lvl64. Fire is leuk om te spelen moet ik zeggen,echter zeer hard met tanks die geen min stilstaan en alleen maar rushen.
* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaap schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:07:

Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
Nice, ik ben al uren aan het wachten tot die klote slime ergens spawned :( ..
Dat rotding heeft een respawn-timer in de 30-uur give or take, belachelijk gewoon.
Slaat sowieso op anus, als je mij vraagt, dat sommige skins zo lastig te krijgen zijn, terwijl anderen piss-easy zijn ..

Ach ja ..

We hebben soort van een guildmerge gehad.
Wat spelers van een andere guild (groot deel van hun raiders) zijn bij ons beland.

Gister vervolg van onze EN Normal lockout gehad, hier het resultaat:
https://www.warcraftlogs.com/reports/V7bghKGtz1PDJk2m

Al bij al een super raid. 7 wipes (2 cenarius, 5 xavius).
Met een beetje geluk hebben we a.s. woensda de juiste mensen online voor een HC try :)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:43
RustStorm schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:50:

Oh? is het al bekend wanneer flying in Legion komt?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:01:
[...]

Oh? is het al bekend wanneer flying in Legion komt?
Zal wel met een van de grotere patches zijn. Ik hoop eerlijk gezegd dat het niet al komt bij 7.1.

En thanks Hairy23. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Fly, waarschijnlijk aan eind van expension. enige wat blizz er over gezegd heeft om dit keer duidelijker te zijn wat nodig is om te kunnen vliegen

En als alt fan weer lekker verder gegaan met de toons.
Mage gaat langzaam via pet battles in dreanor, maar ben al blij dat ik deze niet via normaal questen hoef te levelen. (26k per battle, 6 per dag toch wel redelijk)
Shaman 107 en moet even wachten, want ik was out of rested xp
heb gemerkt voor mij zelf dat handigere is om toons op 102 te hebben, dus huidige goal is om rest ook eerst 102 te krijgen.
DK is al in de pocket nu de rest nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:37:
[...]

Gefeliciteerd! Ziet er erg goed uit.

Moest je op een bepaalde plek vissen? Anders kun je het mooi combineren met het verkrijgen van de fishing artifact. Kun je ook met gemak je fishing skill naar 800 krijgen omdat je tijdens het behalen van de vereiste achievement continue vis krijgt die +5 fishing skillpoints geven.
Ik moest vissen in die rivier die western en eastern plaguelands scheidt. Torondil River ofzo.

Maar was wel van plan om fishing nog maar uit te maxen. Kan ik ook die waterstrider eens halen.
Darkfreak schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:00:
[...]

Nice, ik ben al uren aan het wachten tot die klote slime ergens spawned :( ..
Dat rotding heeft een respawn-timer in de 30-uur give or take, belachelijk gewoon.
Ik heb daar serverhop addon voor gebruikt. Iets van 3 of 4 hops gedaan en ik kreeg een verse CRZ instance waarin hij up was.

[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-10-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaap schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:22:
[...]

Ik moest vissen in die rivier die western en eastern plaguelands scheidt. Torondil River ofzo.

Maar was wel van plan om fishing nog maar uit te maxen. Kan ik ook die waterstrider eens halen.

[...]

Ik heb daar serverhop addon voor gebruikt. Iets van 3 of 4 hops gedaan en ik kreeg een verse CRZ instance waarin hij up was.
Heb ik ook :P
ServerHop ..
Ik heb gister bijna een uur lang groepen afgehopped.
Elke groep waar ik in kwam stonden 5-20 paladin's op die spot consecration te spammen.

Geen slime :(

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:26:
[...]

Heb ik ook :P
ServerHop ..
Ik heb gister bijna een uur lang groepen afgehopped.
Elke groep waar ik in kwam stonden 5-20 paladin's op die spot consecration te spammen.

Geen slime :(
You're doing it wrong :+ Je moet juist geen slime groep joinen, want die staan te wachten tot die spawned. Je wilt juist een fresh instanced zone joinen waar hij up is. Wat jij moet doen is:

1. Zorgen dat je op die spawn spot staat
2. Join een random groep, dus juist geen slime group
3. Slime up? Kill!
4. Slime niet up? Leave group, niet meteen doorhoppen, want best kans dat je op je home server ook een fresh zone krijgt
5. Verder hoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:53:
[...]
PS, nog bedankt voor al je Monk hulp
Wordt ZEER gewaardeerd

*edit*
[afbeelding]
Graag gedaan ;)
ik las dat ElvUI niet meer jou ding was?:P
maar op wat voor resolutie speel je? lijkt kleiner te zijn dan FullHD? of zie ik het verkeerd?
wauw.. dat ziet er echt awesome uit.. zeker als je dat vergelijkt met het stokje van de monks :P xD 8)7
Darkfreak schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:00:
[...]

Gister vervolg van onze EN Normal lockout gehad, hier het resultaat:
https://www.warcraftlogs.com/reports/V7bghKGtz1PDJk2m

Al bij al een super raid. 7 wipes (2 cenarius, 5 xavius).
Met een beetje geluk hebben we a.s. woensda de juiste mensen online voor een HC try :)
Nice man, wij hebben meerdere problemen in de group waardoor we voorlopig nog even NM blijven doen.
niet genoeg dps. teveel healers, geen tanks....

een van de tanks heeft verlaten, en afgelopen zaterdag heb ik met een of andere mage(die kwam op zijn warrior) moeten tanken. die kerel snapte er echt niks van. was met iedere boss aan het rondrennen alsof ze hond was. en iedereen liep te klagen.

Daar kwam dan ook nog bij, dat die(warrior) liep te QQ dat zijn schield/block nog maar 1,5M was ofzo |:( ik heb echtr zo hard gefacepalmd. en de raid leader verteld dat als ik nog 1x met hem moet tanken dat die een andere tank moet zoeken xD
uiteindelijk NM gecleard. (wel 3,5 uur over gedaan)
maar dat kwam ook doordat we 6 healers hadden en maar 12DPS ofzo.. gekkenwerk..

Gelukkig gaat een bevriende guildie van mij vanaf volgende week tanken, hopelijk dan eindelijk HC echt kunnen starten!! :D

Maar man man man.. onze raid/guild groep staat op springen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaap schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:37:
[...]

You're doing it wrong :+ Je moet juist geen slime groep joinen, want die staan te wachten tot die spawned. Je wilt juist een fresh instanced zone joinen waar hij up is. Wat jij moet doen is:

1. Zorgen dat je op die spawn spot staat
2. Join een random groep, dus juist geen slime group
3. Slime up? Kill!
4. Slime niet up? Leave group, niet meteen doorhoppen, want best kans dat je op je home server ook een fresh zone krijgt
5. Verder hoppen
Ik hop tussen ALLE groups die 'auto-accept' aan hebben staan.
Dat zijn er een heleboel, waaronder bv ook de drowned mana groups en de rare-groups, en de specifieke realm-hopper groups :P.

Wat ik doe:
Join random 'accept all' group
Geen slime? Leave group
Repeat.

Ik zat echt in tig groepen.
Wat het echter is, is dat in al die auto-accept groepen dus sowieso veel pallys zitten die nu allemaal de slimes aan t opwachten zijn ><
demonic schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:39:
Nice man, wij hebben meerdere problemen in de group waardoor we voorlopig nog even NM blijven doen.
niet genoeg dps. teveel healers, geen tanks....

[knip]

Maar man man man.. onze raid/guild groep staat op springen :(
Wij hebben op dit moment het probleem dat we 'teveel' active tanks hebben :(.
Luxe probleem, i know.
Maar voorheen hadden we 2 actieve tanks. Ik en onze Warrior (Doombot).
Ik heb retri en holy OS. Maar geen retri optimized gear, en healen kan ik (nog) niet skill-wise.
Doombot zijn DPS zuigt, weet die zelf ook, hij kan gewoon niet DPSen op zn Warrior.

Die tanks die er nu bij zijn gekomen (waaronder een goed gegearde DH) hebben geeneens een OS.
Dus nu moet ik gaan kijken dat ik tank-roulatie ga doen. Wat ik zelf echt kut vindt, maar wel zal moeten doen, wil ik iederen tevreden houden..

Doombot is een alt (Rogue) aan het gearen.
Ik ben retri gaan 'oefenen' en begonnen om mij holy ook (baby steps) aan te leren.

[ Voor 34% gewijzigd door Darkfreak op 10-10-2016 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:41:
[...]

Die tanks die er nu bij zijn gekomen (waaronder een goed gegearde DH) hebben geeneens een OS.
Dus nu moet ik gaan kijken dat ik tank-roulatie ga doen.

Doombot is een alt (Rogue) aan het gearen.
Ik ben retri gaan 'oefenen' en begonnen om mij holy ook (baby steps) aan te leren.
Tank-roulatie is ook gewoon kut. Wij hebben healer overschot, maar gelukkig gaat 1 van de healers nu naar tank.

uiteindelijk vergeten veel mensen dat de raids nu 3-4 weken open zijn? een heleboel dingen moeten zijn plek vinden. en dat duurt gewoon even. over een week of 3 wil ik toch wel een stabiel raid team hebben zodat we weten wat en wie we kunnen verwachten tijdens de raidavonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Moet je AV in voor dat boek van Nat Pagle of is die ook op een andere manier te verkrijgen? PvP is totaal niet mijn ding dus zit er niet op te wachten om hier in te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Carthrax schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:51:
Moet je AV in voor dat boek van Nat Pagle of is die ook op een andere manier te verkrijgen? PvP is totaal niet mijn ding dus zit er niet op te wachten om hier in te duiken.
Te koop op AH voor 30-70k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:21

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heeft iemand een andere website dan noxxic voor een tabel met dps stats?
het lijkt er steeds meer en meer op dat die van noxxic over het algemeen compleet useless is

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Hehe ja dat zal hem gaan worden dan vrees ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ricmaniac schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:52:
Heeft iemand een andere website dan noxxic voor een tabel met dps stats?
het lijkt er steeds meer en meer op dat die van noxxic over het algemeen compleet useless is
wowprogress heeft ook een simcraft (DPS) gedeelde als ik mij niet vergis.
Je kunt ook altijd zelf simcraften met average ilvl presets (even wat werk).

Noxxic (en alle overige pagina's zoals askmrrobot etc) gebruiken allen simcraft.
Echter wel allemaal met andere settings en gear etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:39:
[...]

Graag gedaan ;)
ik las dat ElvUI niet meer jou ding was?:P
maar op wat voor resolutie speel je? lijkt kleiner te zijn dan FullHD? of zie ik het verkeerd?
Klopt. Ik wacht op de nieuwe release van GW2 UI en dat ga ik weer terug.
Resolutie is 1920x1080

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
pathfinder

Verder dan ik had gedacht, alleen die Good Suramartian duurt zo lang en de laatste missies zijn best pittig, zeker als priest. Om alles exalted te worden gaat ook nog wel eventjes duren maar vooralsnog heeft dat ook geen meerwaarde volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Darkfreak schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:56:
[...]

wowprogress heeft ook een simcraft (DPS) gedeelde als ik mij niet vergis.
Je kunt ook altijd zelf simcraften met average ilvl presets (even wat werk).

Noxxic (en alle overige pagina's zoals askmrrobot etc) gebruiken allen simcraft.
Echter wel allemaal met andere settings en gear etc.
hmm die geeft ook weer hele andere stats aan :P
kom er niet echt uit wat ik nu wil spelen haha

Assassination Rogue en Outlaw Rogue vind ik beide leuk.
Overal scoor ik hoger met Outlaw door AoE maar Boss fights gaan weer veel beter met assassination.

wat me opvalt is dan in de meeste simdps tabellen Rogue wel echt is gezakt met alle specs in vergelijking met de eerste paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Laatst online: 14-09 20:16
Zo, nou gisteren eindelijk mijn Class Hall campaign afgerond, laatste followers gekregen en mijn 3e relic slot. Ook via World Quests en de campaign nog wat upgrades en nu ilvl 825. Het zal nog eens iets gaan worden. Moet wel zeggen dat als je je class hall campaign af hebt er een soort van "einde" komt aan je verhaal voor mijn gevoel.

Ga me nu maar weer verder richten op Nightfallen rep en Sarumar quests. Ik kijk van de ene kant uit naar Withered army training (wel grappig idee), maar als ik de guides zo lees is het als dps en healer geen pretje en hebben tanks een behoorlijk voordeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:24:
[...]

Klopt. Ik wacht op de nieuwe release van GW2 UI en dat ga ik weer terug.
Resolutie is 1920x1080
dan zal het aan de afbeeldingen hebben gelegen. of gebruik je UI scale? ik heb namelijk het idee dat jij echt maar heel weinig op je scherm kan zien.

als je naar mij UI kijkt bv.
Onder het logo links onder zitten 2 aparte chat venster, een met alle chat. en andere met alleen bnet en guild/officer chat.
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/rDWht/384c516c1a.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
demonic schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:41:
[...]
dan zal het aan de afbeeldingen hebben gelegen. of gebruik je UI scale? ik heb namelijk het idee dat jij echt maar heel weinig op je scherm kan zien.
Ik gebruik UI scale ja.
Misschien iets te groot lol. Maar nu kan ik het goed zien zonder leesbril :)
(1 vd nadelen van het ouder worden)

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 10-10-2016 11:12 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Tarz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:40:
Ga me nu maar weer verder richten op Nightfallen rep en Sarumar quests. Ik kijk van de ene kant uit naar Withered army training (wel grappig idee), maar als ik de guides zo lees is het als dps en healer geen pretje en hebben tanks een behoorlijk voordeel.
Moeilijkheid van de Training is zeer afhankelijk van je class & gear
Vanuit mijn opinie is beste manier om zo snel mogelijk de chest (welke withers kosten) naar buiten te brengen.
en niet zoveel op max score richten, met de buff uit die chest wordt de vervolgende keer stukken eenvoudiger.
ps 1 tip je kan chest gewoon naar buiten krijgen ookal sta je op punt zonder withers te komen
Reddit met chest map

Persoonlijk doe ik het alleen op mijn hunter (BM spec) en dat is simpel, ga er in met 8 en tegen eind heb er 30+,
en doe niet op de veilige manier , maar gewoon kamers op volgorde van waarneer ik ze tegen kom.
(heb wel alle chest al)
Misschien ga ooit nog met paladin aan wagen aangezien de hidden artifact daar dropt.

[ Voor 7% gewijzigd door Teunis op 10-10-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die prot paladin hidden artifact looks zijn echt geweldig, erg mooi gedaan
Vind ik trouwens ook van prot warrior.

Van Monk zijn de hulk fists wel erg mooi maar Brewmaster is schandalig slecht (imo)

Zag gisteren een guardian druid met die blauwe stekelige skin , echt zo waanzinnig mooi.
Had trouwens ook 4406K health in bear form :) Wist niet dat HP zo hoog kon gaan

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Als enhancement shaman moet ik om de zoveel seconde 3 buffs up houden en vind het nog al lastig om heletijd rechtsboven in te kijken tussen al die andere buffs of ze nog up zijn.. Is er een simpele handige addon die alleen die drie specifieke buffs goed laat zien in mijn beeld? Het liefst geen hele UI change want ik vind de standaard action bars etc. fijn om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Damn ik ben ff een paar weken met vakantie en ik snap meteen niks meer van dit hele topic.. Slime? Whats that?

Momenteel vooral casual world quests doen en een beetje alts levelen voor Hallow's end en proberen te snappen wat er allemaal gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

earthapple schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:50:
Als enhancement shaman moet ik om de zoveel seconde 3 buffs up houden en vind het nog al lastig om heletijd rechtsboven in te kijken tussen al die andere buffs of ze nog up zijn.. Is er een simpele handige addon die alleen die drie specifieke buffs goed laat zien in mijn beeld? Het liefst geen hele UI change want ik vind de standaard action bars etc. fijn om mee te spelen.
Weakauras2, zijn genoeg templates te vinden op het web :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:22:
Hou er rekening mee dat voor de blauwe je Exalted met de Anglers moet zijn en voor de rode ook nog eens Best Friends met Nat + de nodige WoD fishing coins. Beiden gaan de nodige dailies inzitten.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

icemotion schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:51:
Damn ik ben ff een paar weken met vakantie en ik snap meteen niks meer van dit hele topic.. Slime? Whats that?

Momenteel vooral casual world quests doen en een beetje alts levelen voor Hallow's end en proberen te snappen wat er allemaal gaande is.
Voor de hidden artifact skin van Retribution paladin moet je een slime killen op een bepaald moment die een respawn time van 30 uur heeft give or take :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:53:
[...]

Weakauras2, zijn genoeg templates te vinden op het web :)
Thanks, zal het thuis ff uitvogelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
earthapple schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:50:
Weakauras met deze string :
https://wago.io/41_PPihvZ

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik laat WoW en Legion nog even liggen tot ik denk eind deze maand of volgende maand. Alleen vraag ik me nu af of ik dan niet ontzettend ga achterlopen als het gaat om artifact progressie en legendary items. Ook omdat, van wat ik begrepen heb, dungeons onderdeel zijn van professions.

En is het echt zo dat, zoals ik op forums lees, er nog meer RNG op de RNG loot van het systeem van WoD is gestapeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Nice! Dat ziet er heel chill uit. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wee Man schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:10:
Ik laat WoW en Legion nog even liggen tot ik denk eind deze maand of volgende maand. Alleen vraag ik me nu af of ik dan niet ontzettend ga achterlopen als het gaat om artifact progressie en legendary items. Ook omdat, van wat ik begrepen heb, dungeons onderdeel zijn van professions.

En is het echt zo dat, zoals ik op forums lees, er nog meer RNG op de RNG loot van het systeem van WoD is gestapeld?
Je loopt inderdaad heel ver achter op het gross maar qua speeltijd zal je gewoon net zo veel en misschien iets minder tijd nodig hebben om ook gegeared te raken.

maarja je loopt achter ja want het spel is ook al anderhalve maand uit toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz

Het is maar net wat je ervan verwacht en wat je doel is. Ik heb geaccepteerd dat ik achter loop omdat ik niet hoger dan normal wil gaan raiden (als het al geen LFR is). Daarnaast questen en alts gearen om met alle classes weer een keer gespeeld te hebben.

Als je mee wil met endgame meerdere keren per week raiden op mythic, ja dan heb je nog wat in te halen. Maar casual is het goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De volgende expansie duurt nog wel zeker 12 maanden dus je kan niet echt achter lopen hoor
Tijd zat :)

Combinatie dungeons en professions is niet altijd even handig gekozen van Blizzard maar er is altijd wel iemand (in je guild evt.) die misschien kan helpen.
Wel stom van Blizz is dat ze profession quest aan een skippable boss hangen :(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
valt allemaal wel mee. Blizzard heeft de remmende vooruitgang gemaakt.
daardoor krijg je bv. nu veel sneller artifact knowledge. wat er voor zorgt dat jij straks veel sneller AP verzameld dan wij in de eerste weken deden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

demonic schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:26:
[...]

daardoor krijg je bv. nu veel sneller artifact knowledge. wat er voor zorgt dat jij straks veel sneller AP verzameld dan wij in de eerste weken deden ;)
is dat zo ? dat wist ik niet ik dacht dat het alleen sneller ging door die research.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Ricmaniac schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:28:
[...]

is dat zo ? dat wist ik niet ik dacht dat het alleen sneller ging door die research.
Dat IS Artifact Knowledge, dat krijg je va die research. De tijd nodig voor research wordt naarmate expansion loopt steeds korter, dus je verdient sneller extra AP naarmate de tijd voorbij gaat vanaf launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
Tarz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:31:
[...]

Dat IS Artifact Knowledge, dat krijg je va die research. De tijd nodig voor research wordt naarmate expansion loopt steeds korter, dus je verdient sneller extra AP naarmate de tijd voorbij gaat vanaf launch
De tijd wordt alleen korter als je achterloopt met researchen volgensmij, dat is het 'catch-up' mechanism voor als je later instroomt met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
[...]

nee, de research zelf gaat ook sneller, naarmate de xpac doorgaat. mits je dus achterloopt.

de lvl 1 research duurt nu bij wijze van spreken nog maar 5 dagen ipv 7. dat soort stuff.

[ Voor 17% gewijzigd door demonic op 10-10-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
demonic schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:26:
[...]

En legendaries dan?
[...]

Ja dat hele systeem van AP/AK begrijp ik ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
blijft Random as fuck.
iemand in ons raidteam heeft al 5 legendaries. terwijl de helft nog niet eens 1 legendary heeft.
[...]

Ja dat hele systeem van AP/AK begrijp ik ook niet helemaal.
je krijg AP door dingen te doen in de wereld. dit is letterlijk bijna alles.

AK, zodra je lvl 110 bent moet je geloof ik een qeust doen. zodra je dan het AK gedeelte hebt vrijgespeeld kan je voor order resources AK gaan researchen. Met ieder lvl dat je aan AK krijgt verhoog je de hoeveelheid AP die je krijgt van dingen te doen in de wereld.
het AK-research heeft een catch-up mechanic, dat er voor zorgt dat je sneller AK krijgt. en daardoor dus later in de xpac sneller AP krijgt. omdat de hoeveelheid AP die je krijgt per ding dat je doet sneller hoger word.

uiteindelijk maakt het niet uit, prioriteit blijft altijd hetzelfde voor dingen te doen met je alts.
1. Altijd je artifact qeusts eerst doen
2. je order campaign altijd meteen doen.
3. suramor door spelen. (ivm de verplichte rep grind voor 2 mythic dungs)
4. je character gewoon levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Oke tijdens het levelen krijg je niet meer AP. (misschien in volgende patch)
zodra je 110 wordt kan je beginnen met AK.
Voorbeeld met warlock is 31/09 , 110 geworden is nu al op AK1, en zal vanavond/morgen AK2 krijgen
terwijl mijn main vanavond op AK7 zit.

m.a.w. er zal nog steeds onderzoek tijd aan zitten alleen zul je aan begin sneller inlopen op main stream.
en daarna neemt het aantal onderzoek dagen vanzelf weer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb dit weekend een ongelukje met mijn toetsenbord gehad en nu is hij wat beschadigd (zeg maar bijna kapot :))

Ik heb een Roccat en dat bevalt erg goed maar nu zie ik bij Bol deze Razer mechanische staan :
https://www.bol.com/nl/p/...61/?suggestionType=browse

Is er iemand die deze ook heeft ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Teunis schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:42:
Oke tijdens het levelen krijg je niet meer AP. (misschien in volgende patch)
zodra je 110 wordt kan je beginnen met AK.
Voorbeeld met warlock is 31/09 , 110 geworden is nu al op AK1, en zal vanavond/morgen AK2 krijgen
terwijl mijn main vanavond op AK7 zit.

m.a.w. er zal nog steeds onderzoek tijd aan zitten alleen zul je aan begin sneller inlopen op main stream.
en daarna neemt het aantal onderzoek dagen vanzelf weer toe.
Heb in ieder geval een keer een video/stream gezien met een van de blizzard managers.(Dacht community) en die bevestigde dat er inderdaad catch-up is. maar hoe precies wist/kon of mocht die niet zeggen. krijg het nu natuurlijk niet gevonden.

EDIT:
One “hidden” feature of the Artifact system is that the rate at which your Artifact Knowledge Work Orders complete speeds up over time. The system keeps track of the time that it’s been since the release of the expansion, and how long it takes to process Artifact Knowledge Work Orders and gain Artifact Knowledge will reduce as time goes on. So whether you’re just working on an alternate character or you’re not playing cutting-edge player, the system will gives you ways to “catch up” as time goes on.

[ Voor 34% gewijzigd door demonic op 10-10-2016 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Iusedto schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:46:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb dit weekend een ongelukje met mijn toetsenbord gehad en nu is hij wat beschadigd (zeg maar bijna kapot :))

Ik heb een Roccat en dat bevalt erg goed maar nu zie ik bij Bol deze Razer mechanische staan :
https://www.bol.com/nl/p/...61/?suggestionType=browse

Is er iemand die deze ook heeft ?
Ik heb de silent versie daarvan en hij bevalt me erg goed. Ik vind alleen de silent (de stealth heet het volgensmij) versie al behoorlijk wat geluid produceren bij het tikken dus bedenk dat wel. Bij de normale versie zal dat alleen maar meer zijn.

Verder een prima toetsenbord met goede drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:49:
[...]

Ik heb de silent versie daarvan en hij bevalt me erg goed. Ik vind alleen de silent (de stealth heet het volgensmij) versie al behoorlijk wat geluid produceren bij het tikken dus bedenk dat wel. Bij de normale versie zal dat alleen maar meer zijn.

Verder een prima toetsenbord met goede drivers
Ok, bedankt voor de info
Ik zit alleen boven op een kamer dus in principe zal niemand last van mijn toetsaanslagen hebben.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Iusedto schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:07:
[...]
Ok, bedankt voor de info
Ik zit alleen boven op een kamer dus in principe zal niemand last van mijn toetsaanslagen hebben.
De corsair K95 (zonder rgb) is ook een goed ding. Is ongeveer dezelfde prijsklasse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
demonic schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:42:
[...]

blijft Random as fuck.
iemand in ons raidteam heeft al 5 artifacts. terwijl de helft nog niet eens 1 artifact heeft.

[...]
Ik neem aan dat je legendaries bedoelt, want artifacts heeft iedereen als het goed is, of je doet de expansion the hard way ;)

Maar daar zat een bugje in die al vrij snel gehotfixed is en die bug zorgde er blijkbaar voor dat mensen die een legendary hadden geloot niet minder maar juist meer kans kregen op nog een legendary. Dus bij wijze van spreken als de normale kans 8% was, dan zou je na 1 legendary 4% kans moeten hebben op nog een legendary (en 2%, 1%, 0,5% etc). In plaats daarvan deden ze het x 2, dus had je ineens 16%-32%-64% kans om nog een legendary te looten.

Maar die bug is plat geslagen, maar daardoor zijn er dus nu wel mensen met 4+ legendaries (die nu dus een bijzonder lage kans hebben om ooit een andere legendary te looten)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Iusedto schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:07:
[...]

Ok, bedankt voor de info
Het beste zou zijn als je zo'n tobo ergens (in de winkel of bij een vriend) even uitprobeerd. Het typt wel heel anders dan een 'normaal' toetsenbord. Je moet de toetsen meer indrukken voordat ze een aanslag geven. Dat is een kwestie van wennen natuurlijk maar ook persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Bartske schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:14:
[...]

Het beste zou zijn als je zo'n tobo ergens (in de winkel of bij een vriend) even uitprobeerd. Het typt wel heel anders dan een 'normaal' toetsenbord. Je moet de toetsen meer indrukken voordat ze een aanslag geven. Dat is een kwestie van wennen natuurlijk maar ook persoonlijke voorkeur.
Ik wil nooit meer terug! :D Gelukkig krijg ik als het goed is vanavond mijn computer terug.. uiteindelijk was mijn Graka en Geheugen kapot.

Mijn GTX 970 zal worden vervangen door een GTX 1060 en geheugen ook gewoon vervangen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
3. suramor door spelen. (ivm de verplichte rep grind voor 2 mythic dungs)
Dit zal in 7.1 niet meer nodig zijn. Tenminste, nadat je dit op je main hebt gedaan is het account-wide unlocked. Zelfde met world quests overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Noiz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:47:
[...]

Dit zal in 7.1 niet meer nodig zijn. Tenminste, nadat je dit op je main hebt gedaan is het account-wide unlocked. Zelfde met world quests overigens.
kleine correctie: :9
je moet de dungeons wel voltooid hebben wil je ze unlocken op je alts ;)

Overigens heb ik op mijn main de dungs nog steeds niet vrij gespeeld 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik heb even een poging gedaan om Halls of Valor normal te soloen met mijn blood dk. De eerste mobs gingen goed maar ze rammen toch nog een beetje te hard dus ben er maar uit gegaan.

Heb ondertussen mijn Frost spec wapen ook al op level 13 dus kan ik daar mooi LFR mee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Carthrax schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:02:
Ik heb even een poging gedaan om Halls of Valor normal te soloen met mijn blood dk. De eerste mobs gingen goed maar ze rammen toch nog een beetje te hard dus ben er maar uit gegaan.

Heb ondertussen mijn Frost spec wapen ook al op level 13 dus kan ik daar mooi LFR mee gaan doen.
Heb op mijn mage 3 wapens op level 13 of hoger :p. Nadeel daarvan is dat je niet een echt hoog level artifact hebt!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
hmr schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:38:
[...]

Heb op mijn mage 3 wapens op level 13 of hoger :p. Nadeel daarvan is dat je niet een echt hoog level artifact hebt!
Mja, als je die AP in 1 wapen had gestopt, had je 1 wapen met 14,5 trait en 2 met niks. Zoveel hoger was die ene artifact niet geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Noiz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:54:
[...]

Mja, als je die AP in 1 wapen had gestopt, had je 1 wapen met 14,5 trait en 2 met niks. Zoveel hoger was die ene artifact niet geweest :P
Klopt,

Ben niet zo hardcore meer...

Merk wel dat ik steeds meer mijn mage speel ipv mijn demon hunter.. Misschien toch een main switch. Even wachten tot mijn computer weer gemaakt is..

[ Voor 20% gewijzigd door hmr op 10-10-2016 17:03 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn Pala mijn main spec op rank 21 en op mijn druid mijn main spec op 17. Voor de rest alle overige specs zo rond de rank 13. Ik merk dat ik de AP WQ's etc. momenteel eigenlijk niet eens meer doe. Het kost zoveel AP om een rank omhoog te gaan en de voordelen zijn zo minimaal dat het me eigenlijk niet meer kan schelen. Ik kan nu dagen AP gaan grinden voor een paar ranks of over een paar weken hetzelfde bereiken binnen een paar uur. Zolang ik de eerste twee belangrijke golden traits maar heb voor mijn main spec (zoals Tranquility 'on the move' kunnen gebruiken op mijn resto druid), dan doe ik de rest later wel. Ik ben toch geen hardcore speler dus die beetjes winst zijn niet zo relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

blijft Random as fuck.
iemand in ons raidteam heeft al 5 legendaries. terwijl de helft nog niet eens 1 legendary heeft.

[...]
Ga al een beetje dood van binnen en dat is niet eens omdat ik er geen heb, maar dat er 5 legendaries zijn..
Pagina: 1 ... 36 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.