Hier kan je meer info vinden over de hidden appearances en hidden effects.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2016 16:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2016 16:45 ]
Verwijderd
Nee, dat nummer linksboven is het level van je artifact. Als je over dat getal beweegt met je muis krijg je je AK rank te zien. Dat is het percentage multiplier van AP wat je verdient. Mijn AK rank is 6, terwijl mijn Artifact 18 is.pr0mpt schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:30:
AK is Arcane Knowledge toch?
Dat nummer wat je linksboven in ziet als je Shift + rechterclick op je Artifact weapon doet?
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-10-2016 17:58 ]
Verwijderd
Ik moet me daar toch ook maar eens gaan aanmelden. Probeerde het net maar de invite is verlopen. Kan iemand die verlengen/refreshen?Carthrax schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:39:
[...]
Anders zijn er op Tweakers Discord ook altijd wel mensen die mee willen met runs
https://discord.gg/kaxbaMRVerwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:11:
[...]
Ik moet me daar toch ook maar eens gaan aanmelden. Probeerde het net maar de invite is verlopen. Kan iemand die verlengen/refreshen?
[ Voor 13% gewijzigd door Iusedto op 07-10-2016 21:52 ]
FUMES et CARNES
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2016 09:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
Heb ervaring met beide. Los eenmalig gametime kopen via de shop (iDeal en PayPal) en een abonnement via automatische incasso. Beide werkten altijd prima. Via de shop heeft nu mijn voorkeur omdat die niet automatisch doorloopt.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 22:29:
Via battlnet en dan de shop zag ik game
Time staan 12€ of 13€ per maand zonder automatisch in casso .. nu keek ik even verder zag ik wel met incasso staan maar koop liever dus zonder incasso .. lijkt het me beter via de shop te kopen ook ivm ideal.. iemand evaring ermee ? Vond het een beetje raar eigelijk
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2016 23:05 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Verwijderd
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Verwijderd
Inderdaad. Vind het enerzijds ook één van de grote nadelen van Legion. Gear is zo betekenisloos. Na het halen van max level zit je binnen no-time op een ilvl van 840-850. WQ's, War-/Titanforged RNG loot, World Boss drops, Mythics(+)...compleet random manieren om een Legendary te krijgen. Tenzij je een hardcore raider bent doet het er allemaal niet zo toe wat voor gear je krijgt en voelt het voornamelijk als een ilvl epeen boost. Vroeger wist ik ongeveer wat voor gear ik op een toon had. Tegenwoordig wordt het zo vaak ge-upgrade dat ik alleen nog weet welke Legendary en trinkets ik draag.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:31:
Mogguh
Wat zijn die mythic en mythic+ dungeons efficient om te gearen. Gisteren met wat mensen een aantal normal myhtics gedaan en daarna +2 en +3. Soms hadden we wel 3 kisten staan op het eindeDan gaat het wel lekker snel met de loot.
Verwijderd
Als je random freezes krijgt bij bepaalde, specifieke acties dan is vaak een add-on de oorzaak. Heb je er toevallig één of meerdere ge-update vlak voor het ontstaan van de problemen?Zebby schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:56:
Iemand anders ook last van regelmatige freezes e.d. bij het spelen? Lijkt vooral bij openen van map, of rondlopen in Dalaran. Nooit last van gehad, andere games ook geen issues.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2016 13:02 ]
Eigenlijk al zo sinds Legion, ik vermoed de world quest list addon, maar alternatieven lijken hetzelfde te doen. Misschien toch maar eens systematisch gaan uitsluitenVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:01:
[...]
Als je random freezes krijgt bij bepaalde acties dan is vaak een add-on de oorzaak. Heb je er toevallig één of meerdere ge-update vlak voor het ontstaan van de problemen?
Verwijderd
Dat lijkt me inderdaad het beste. Zou alle add-ons even uitzetten en kijken of dat het probleem oplost. Zo ja dan één voor één inschakelen (of met een paar tegelijk als je er erg veel hebt.)Zebby schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:03:
[...]
Eigenlijk al zo sinds Legion, ik vermoed de world quest list addon, maar alternatieven lijken hetzelfde te doen. Misschien toch maar eens systematisch gaan uitsluiten
[ Voor 15% gewijzigd door Iusedto op 09-10-2016 13:22 ]
FUMES et CARNES
Haha, goed bezig manIusedto schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:22:
Begin langzamerhand een beetje terug te komen van Elvui
Toch niet helemaal wat ik wil. Vond dan GW2 UI beter
En nog steeds bezig met de Monk
[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 09-10-2016 13:38 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
FUMES et CARNES
ik vond het wel meevallen, maar ik probeerde zoveel mogelijk te doen tijdens WQ's.Iusedto schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:45:
Nah, doe nu heroics.
Ben bezig met monk story, LW en skining quests. Die wil ik allemaal max level hebben en dat is heel veel werk merk ik nu
ik doe echt alle nudemonic schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:49:
[...]
ik vond het wel meevallen, maar ik probeerde zoveel mogelijk te doen tijdens WQ's.
wacht tot je alchemy moet doen, die is pas kut XD
[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 09-10-2016 13:52 ]
FUMES et CARNES
Mythics en of lfr doenIusedto schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:51:
[...]
ik doe echt alle nu
Kom ook veel tegen als ik op pad ben voor LW dus die doe ik die questchains vaak ook nog lol
Enige tips hoe ik snel beter gear krijg ? Ben nu 827
Steam: Sneggel Origin: Waus82
FUMES et CARNES
Met 827 kan je toch geen mythics doen ? Kan ze nog geen eens selecteren , LFR wel gek genoeg
FUMES et CARNES
mythics kan je niet doen zoals heroics. daarvoor moet je naar custom groups gaan, en daar proberen te zoeken om een full team te krijgen. en dan 'old-skool' naar de dungoen gaan om naar binnen te lopenIusedto schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:50:
[...]
Met 827 kan je toch geen mythics doen ? Kan ze nog geen eens selecteren , LFR wel gek genoeg
Lol, ik ben te lang casual geweest ben ik bangdemonic schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:51:
[...]
mythics kan je niet doen zoals heroics. daarvoor moet je naar custom groups gaan, en daar proberen te zoeken om een full team te krijgen. en dan 'old-skool' naar de dungoen gaan om naar binnen te lopen
[ Voor 16% gewijzigd door Iusedto op 09-10-2016 22:08 ]
FUMES et CARNES
Verwijderd
Gefeliciteerd! Ziet er erg goed uit.Kaap schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:07:
Pffff mission accomplished! Semi-final step voor hidden artifact skin was een item looten middels fishing. Ik heb in 12 jaar WoW 1 poging tot fishing gedaan en na skill 3 gestopt. Nu moest ik wel...
Na uiteindelijk 2000 fishing casts lootte ik dat item, was ik fishing skill 630 inmiddels.
Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
FUMES et CARNES
Nee, Revered voor de reps, maar als je Good Suramaritan wil completen ben je bijna of helemaal exalted met nightfallenRustStorm schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:50:
Holy crap joh... Dan moet ik ook nog een hoop doen voor flying in Broken Isles.... Nou ja, komt vast goed..ben bezig met loremaster op m'n rogue.
Zijn de reputation eisen allemaal exalted? Vast wel...
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Nice, ik ben al uren aan het wachten tot die klote slime ergens spawnedKaap schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:07:
Pffff mission accomplished! Semi-final step voor hidden artifact skin was een item looten middels fishing. Ik heb in 12 jaar WoW 1 poging tot fishing gedaan en na skill 3 gestopt. Nu moest ik wel...
Na uiteindelijk 2000 fishing casts lootte ik dat item, was ik fishing skill 630 inmiddels.
Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Oh? is het al bekend wanneer flying in Legion komt?RustStorm schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:50:
Holy crap joh... Dan moet ik ook nog een hoop doen voor flying in Broken Isles.... Nou ja, komt vast goed..ben bezig met loremaster op m'n rogue.
Zijn de reputation eisen allemaal exalted? Vast wel...
nothing stops this train
Zal wel met een van de grotere patches zijn. Ik hoop eerlijk gezegd dat het niet al komt bij 7.1.Kol Nedra schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:01:
[...]
Oh? is het al bekend wanneer flying in Legion komt?
Ik moest vissen in die rivier die western en eastern plaguelands scheidt. Torondil River ofzo.Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:37:
[...]
Gefeliciteerd! Ziet er erg goed uit.
Moest je op een bepaalde plek vissen? Anders kun je het mooi combineren met het verkrijgen van de fishing artifact. Kun je ook met gemak je fishing skill naar 800 krijgen omdat je tijdens het behalen van de vereiste achievement continue vis krijgt die +5 fishing skillpoints geven.
Ik heb daar serverhop addon voor gebruikt. Iets van 3 of 4 hops gedaan en ik kreeg een verse CRZ instance waarin hij up was.Darkfreak schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:00:
[...]
Nice, ik ben al uren aan het wachten tot die klote slime ergens spawned..
Dat rotding heeft een respawn-timer in de 30-uur give or take, belachelijk gewoon.
[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-10-2016 09:24 ]
Heb ik ookKaap schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:22:
[...]
Ik moest vissen in die rivier die western en eastern plaguelands scheidt. Torondil River ofzo.
Maar was wel van plan om fishing nog maar uit te maxen. Kan ik ook die waterstrider eens halen.
[...]
Ik heb daar serverhop addon voor gebruikt. Iets van 3 of 4 hops gedaan en ik kreeg een verse CRZ instance waarin hij up was.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
You're doing it wrongDarkfreak schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:26:
[...]
Heb ik ook
ServerHop ..
Ik heb gister bijna een uur lang groepen afgehopped.
Elke groep waar ik in kwam stonden 5-20 paladin's op die spot consecration te spammen.
Geen slime
Graag gedaanIusedto schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:53:
[...]
PS, nog bedankt voor al je Monk hulp
Wordt ZEER gewaardeerd
*edit*
[afbeelding]
wauw.. dat ziet er echt awesome uit.. zeker als je dat vergelijkt met het stokje van de monks
Nice man, wij hebben meerdere problemen in de group waardoor we voorlopig nog even NM blijven doen.Darkfreak schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:00:
[...]
Gister vervolg van onze EN Normal lockout gehad, hier het resultaat:
https://www.warcraftlogs.com/reports/V7bghKGtz1PDJk2m
Al bij al een super raid. 7 wipes (2 cenarius, 5 xavius).
Met een beetje geluk hebben we a.s. woensda de juiste mensen online voor een HC try
Ik hop tussen ALLE groups die 'auto-accept' aan hebben staan.Kaap schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:37:
[...]
You're doing it wrongJe moet juist geen slime groep joinen, want die staan te wachten tot die spawned. Je wilt juist een fresh instanced zone joinen waar hij up is. Wat jij moet doen is:
1. Zorgen dat je op die spawn spot staat
2. Join een random groep, dus juist geen slime group
3. Slime up? Kill!
4. Slime niet up? Leave group, niet meteen doorhoppen, want best kans dat je op je home server ook een fresh zone krijgt
5. Verder hoppen
Wij hebben op dit moment het probleem dat we 'teveel' active tanks hebbendemonic schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:39:
Nice man, wij hebben meerdere problemen in de group waardoor we voorlopig nog even NM blijven doen.
niet genoeg dps. teveel healers, geen tanks....
[knip]
Maar man man man.. onze raid/guild groep staat op springen
[ Voor 34% gewijzigd door Darkfreak op 10-10-2016 09:46 ]
Tank-roulatie is ook gewoon kut. Wij hebben healer overschot, maar gelukkig gaat 1 van de healers nu naar tank.Darkfreak schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:41:
[...]
Die tanks die er nu bij zijn gekomen (waaronder een goed gegearde DH) hebben geeneens een OS.
Dus nu moet ik gaan kijken dat ik tank-roulatie ga doen.
Doombot is een alt (Rogue) aan het gearen.
Ik ben retri gaan 'oefenen' en begonnen om mij holy ook (baby steps) aan te leren.
Te koop op AH voor 30-70kCarthrax schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:51:
Moet je AV in voor dat boek van Nat Pagle of is die ook op een andere manier te verkrijgen? PvP is totaal niet mijn ding dus zit er niet op te wachten om hier in te duiken.
Hehe ja dat zal hem gaan worden dan vrees ik
wowprogress heeft ook een simcraft (DPS) gedeelde als ik mij niet vergis.Ricmaniac schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:52:
Heeft iemand een andere website dan noxxic voor een tabel met dps stats?
het lijkt er steeds meer en meer op dat die van noxxic over het algemeen compleet useless is
Klopt. Ik wacht op de nieuwe release van GW2 UI en dat ga ik weer terug.demonic schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:39:
[...]
Graag gedaan![]()
ik las dat ElvUI niet meer jou ding was?
maar op wat voor resolutie speel je? lijkt kleiner te zijn dan FullHD? of zie ik het verkeerd?
FUMES et CARNES
hmm die geeft ook weer hele andere stats aanDarkfreak schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:56:
[...]
wowprogress heeft ook een simcraft (DPS) gedeelde als ik mij niet vergis.
Je kunt ook altijd zelf simcraften met average ilvl presets (even wat werk).
Noxxic (en alle overige pagina's zoals askmrrobot etc) gebruiken allen simcraft.
Echter wel allemaal met andere settings en gear etc.
dan zal het aan de afbeeldingen hebben gelegen. of gebruik je UI scale? ik heb namelijk het idee dat jij echt maar heel weinig op je scherm kan zien.Iusedto schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:24:
[...]
Klopt. Ik wacht op de nieuwe release van GW2 UI en dat ga ik weer terug.
Resolutie is 1920x1080
Ik gebruik UI scale ja.demonic schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:41:
[...]
dan zal het aan de afbeeldingen hebben gelegen. of gebruik je UI scale? ik heb namelijk het idee dat jij echt maar heel weinig op je scherm kan zien.
[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 10-10-2016 11:12 ]
FUMES et CARNES
Moeilijkheid van de Training is zeer afhankelijk van je class & gearTarz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:40:
Ga me nu maar weer verder richten op Nightfallen rep en Sarumar quests. Ik kijk van de ene kant uit naar Withered army training (wel grappig idee), maar als ik de guides zo lees is het als dps en healer geen pretje en hebben tanks een behoorlijk voordeel.
[ Voor 7% gewijzigd door Teunis op 10-10-2016 11:35 ]
FUMES et CARNES
Verwijderd
Weakauras2, zijn genoeg templates te vinden op het webearthapple schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:50:
Als enhancement shaman moet ik om de zoveel seconde 3 buffs up houden en vind het nog al lastig om heletijd rechtsboven in te kijken tussen al die andere buffs of ze nog up zijn.. Is er een simpele handige addon die alleen die drie specifieke buffs goed laat zien in mijn beeld? Het liefst geen hele UI change want ik vind de standaard action bars etc. fijn om mee te spelen.
Hou er rekening mee dat voor de blauwe je Exalted met de Anglers moet zijn en voor de rode ook nog eens Best Friends met Nat + de nodige WoD fishing coins. Beiden gaan de nodige dailies inzitten.Kaap schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:22:
Maar was wel van plan om fishing nog maar uit te maxen. Kan ik ook die waterstrider eens halen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Voor de hidden artifact skin van Retribution paladin moet je een slime killen op een bepaald moment die een respawn time van 30 uur heeft give or takeicemotion schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:51:
Damn ik ben ff een paar weken met vakantie en ik snap meteen niks meer van dit hele topic.. Slime? Whats that?
Momenteel vooral casual world quests doen en een beetje alts levelen voor Hallow's end en proberen te snappen wat er allemaal gaande is.
Thanks, zal het thuis ff uitvogelenVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:53:
[...]
Weakauras2, zijn genoeg templates te vinden op het web
Weakauras met deze string :earthapple schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:50:
Als enhancement shaman moet ik om de zoveel seconde 3 buffs up houden en vind het nog al lastig om heletijd rechtsboven in te kijken tussen al die andere buffs of ze nog up zijn.. Is er een simpele handige addon die alleen die drie specifieke buffs goed laat zien in mijn beeld? Het liefst geen hele UI change want ik vind de standaard action bars etc. fijn om mee te spelen.
FUMES et CARNES
Nice! Dat ziet er heel chill uit. Thanks!Iusedto schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:04:
[...]
Weakauras met deze string :
https://wago.io/41_PPihvZ
Je loopt inderdaad heel ver achter op het gross maar qua speeltijd zal je gewoon net zo veel en misschien iets minder tijd nodig hebben om ook gegeared te raken.Wee Man schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:10:
Ik laat WoW en Legion nog even liggen tot ik denk eind deze maand of volgende maand. Alleen vraag ik me nu af of ik dan niet ontzettend ga achterlopen als het gaat om artifact progressie en legendary items. Ook omdat, van wat ik begrepen heb, dungeons onderdeel zijn van professions.
En is het echt zo dat, zoals ik op forums lees, er nog meer RNG op de RNG loot van het systeem van WoD is gestapeld?
Het is maar net wat je ervan verwacht en wat je doel is. Ik heb geaccepteerd dat ik achter loop omdat ik niet hoger dan normal wil gaan raiden (als het al geen LFR is). Daarnaast questen en alts gearen om met alle classes weer een keer gespeeld te hebben.Wee Man schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:10:
Ik laat WoW en Legion nog even liggen tot ik denk eind deze maand of volgende maand. Alleen vraag ik me nu af of ik dan niet ontzettend ga achterlopen als het gaat om artifact progressie en legendary items. Ook omdat, van wat ik begrepen heb, dungeons onderdeel zijn van professions.
En is het echt zo dat, zoals ik op forums lees, er nog meer RNG op de RNG loot van het systeem van WoD is gestapeld?
FUMES et CARNES
valt allemaal wel mee. Blizzard heeft de remmende vooruitgang gemaakt.Wee Man schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:10:
is dat zo ? dat wist ik niet ik dacht dat het alleen sneller ging door die research.demonic schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:26:
[...]
valt allemaal wel mee. Blizzard heeft de remmende vooruitgang gemaakt.
daardoor krijg je bv. nu veel sneller artifact knowledge. wat er voor zorgt dat jij straks veel sneller AP verzameld dan wij in de eerste weken deden
Dat IS Artifact Knowledge, dat krijg je va die research. De tijd nodig voor research wordt naarmate expansion loopt steeds korter, dus je verdient sneller extra AP naarmate de tijd voorbij gaat vanaf launchRicmaniac schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:28:
[...]
is dat zo ? dat wist ik niet ik dacht dat het alleen sneller ging door die research.
De tijd wordt alleen korter als je achterloopt met researchen volgensmij, dat is het 'catch-up' mechanism voor als je later instroomt met spelen.Tarz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:31:
[...]
Dat IS Artifact Knowledge, dat krijg je va die research. De tijd nodig voor research wordt naarmate expansion loopt steeds korter, dus je verdient sneller extra AP naarmate de tijd voorbij gaat vanaf launch
nee, de research zelf gaat ook sneller, naarmate de xpac doorgaat. mits je dus achterloopt.Ricmaniac schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:28:
[...]
is dat zo ? dat wist ik niet ik dacht dat het alleen sneller ging door die research.
[ Voor 17% gewijzigd door demonic op 10-10-2016 13:35 ]
En legendaries dan?demonic schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:26:
[...]
valt allemaal wel mee. Blizzard heeft de remmende vooruitgang gemaakt.
daardoor krijg je bv. nu veel sneller artifact knowledge. wat er voor zorgt dat jij straks veel sneller AP verzameld dan wij in de eerste weken deden
Ja dat hele systeem van AP/AK begrijp ik ook niet helemaal.Ricmaniac schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:28:
[...]
blijft Random as fuck.
je krijg AP door dingen te doen in de wereld. dit is letterlijk bijna alles.[...]
Ja dat hele systeem van AP/AK begrijp ik ook niet helemaal.
FUMES et CARNES
Heb in ieder geval een keer een video/stream gezien met een van de blizzard managers.(Dacht community) en die bevestigde dat er inderdaad catch-up is. maar hoe precies wist/kon of mocht die niet zeggen. krijg het nu natuurlijk niet gevonden.Teunis schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:42:
Oke tijdens het levelen krijg je niet meer AP. (misschien in volgende patch)
zodra je 110 wordt kan je beginnen met AK.
Voorbeeld met warlock is 31/09 , 110 geworden is nu al op AK1, en zal vanavond/morgen AK2 krijgen
terwijl mijn main vanavond op AK7 zit.
m.a.w. er zal nog steeds onderzoek tijd aan zitten alleen zul je aan begin sneller inlopen op main stream.
en daarna neemt het aantal onderzoek dagen vanzelf weer toe.
One “hidden” feature of the Artifact system is that the rate at which your Artifact Knowledge Work Orders complete speeds up over time. The system keeps track of the time that it’s been since the release of the expansion, and how long it takes to process Artifact Knowledge Work Orders and gain Artifact Knowledge will reduce as time goes on. So whether you’re just working on an alternate character or you’re not playing cutting-edge player, the system will gives you ways to “catch up” as time goes on.
[ Voor 34% gewijzigd door demonic op 10-10-2016 13:51 ]
Ik heb de silent versie daarvan en hij bevalt me erg goed. Ik vind alleen de silent (de stealth heet het volgensmij) versie al behoorlijk wat geluid produceren bij het tikken dus bedenk dat wel. Bij de normale versie zal dat alleen maar meer zijn.Iusedto schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:46:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb dit weekend een ongelukje met mijn toetsenbord gehad en nu is hij wat beschadigd (zeg maar bijna kapot)
Ik heb een Roccat en dat bevalt erg goed maar nu zie ik bij Bol deze Razer mechanische staan :
https://www.bol.com/nl/p/...61/?suggestionType=browse
Is er iemand die deze ook heeft ?
Ok, bedankt voor de infoBartske schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:49:
[...]
Ik heb de silent versie daarvan en hij bevalt me erg goed. Ik vind alleen de silent (de stealth heet het volgensmij) versie al behoorlijk wat geluid produceren bij het tikken dus bedenk dat wel. Bij de normale versie zal dat alleen maar meer zijn.
Verder een prima toetsenbord met goede drivers
FUMES et CARNES
De corsair K95 (zonder rgb) is ook een goed ding. Is ongeveer dezelfde prijsklasse.Iusedto schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:07:
[...]
Ok, bedankt voor de info
Ik zit alleen boven op een kamer dus in principe zal niemand last van mijn toetsaanslagen hebben.
Ik neem aan dat je legendaries bedoelt, want artifacts heeft iedereen als het goed is, of je doet de expansion the hard waydemonic schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:42:
[...]
blijft Random as fuck.
iemand in ons raidteam heeft al 5 artifacts. terwijl de helft nog niet eens 1 artifact heeft.
[...]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Het beste zou zijn als je zo'n tobo ergens (in de winkel of bij een vriend) even uitprobeerd. Het typt wel heel anders dan een 'normaal' toetsenbord. Je moet de toetsen meer indrukken voordat ze een aanslag geven. Dat is een kwestie van wennen natuurlijk maar ook persoonlijke voorkeur.Iusedto schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:07:
[...]
Ok, bedankt voor de info
Ik zit alleen boven op een kamer dus in principe zal niemand last van mijn toetsaanslagen hebben.
Ik wil nooit meer terug!Bartske schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:14:
[...]
Het beste zou zijn als je zo'n tobo ergens (in de winkel of bij een vriend) even uitprobeerd. Het typt wel heel anders dan een 'normaal' toetsenbord. Je moet de toetsen meer indrukken voordat ze een aanslag geven. Dat is een kwestie van wennen natuurlijk maar ook persoonlijke voorkeur.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit zal in 7.1 niet meer nodig zijn. Tenminste, nadat je dit op je main hebt gedaan is het account-wide unlocked. Zelfde met world quests overigens.demonic schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:42:
3. suramor door spelen. (ivm de verplichte rep grind voor 2 mythic dungs)
kleine correctie:Noiz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:47:
[...]
Dit zal in 7.1 niet meer nodig zijn. Tenminste, nadat je dit op je main hebt gedaan is het account-wide unlocked. Zelfde met world quests overigens.
Heb op mijn mage 3 wapens op level 13 of hogerCarthrax schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:02:
Ik heb even een poging gedaan om Halls of Valor normal te soloen met mijn blood dk. De eerste mobs gingen goed maar ze rammen toch nog een beetje te hard dus ben er maar uit gegaan.
Heb ondertussen mijn Frost spec wapen ook al op level 13 dus kan ik daar mooi LFR mee gaan doen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Mja, als je die AP in 1 wapen had gestopt, had je 1 wapen met 14,5 trait en 2 met niks. Zoveel hoger was die ene artifact niet geweesthmr schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:38:
[...]
Heb op mijn mage 3 wapens op level 13 of hoger. Nadeel daarvan is dat je niet een echt hoog level artifact hebt!
Klopt,Noiz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:54:
[...]
Mja, als je die AP in 1 wapen had gestopt, had je 1 wapen met 14,5 trait en 2 met niks. Zoveel hoger was die ene artifact niet geweest
[ Voor 20% gewijzigd door hmr op 10-10-2016 17:03 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ga al een beetje dood van binnen en dat is niet eens omdat ik er geen heb, maar dat er 5 legendaries zijn..demonic schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:42:
[...]
blijft Random as fuck.
iemand in ons raidteam heeft al 5 legendaries. terwijl de helft nog niet eens 1 legendary heeft.
[...]
FUMES et CARNES
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq