Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:32:
[...]

Is het weer mogelijk om asmrrobot te gebruiken zonder de ingame addon ?
De eerste weken hebben ze problemen met het laden van de gear, en wordt dit ondervangen door de ingame add-on.
Waarschijnlijk niet, daar de website ongetwijfeld gebruik maakt van de Armory. En die is door Blizzard zelf nog niet volledig geupdate conform de nieuwe website etc. etc. Maar kan ik verkeerd hebben hoor.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:41:
Hey hoi allen.

Tradioneel koop ik sinds Vanilla 1.5 elke expansie. Deze speel ik een half jaartje en stop dan weer. Ik ben niet zo hardcore, maar ik blijf het een leuk spel vinden.

Nu is mijn vraag als volgt. Ruimte voor een game-pc heb ik simpelweg niet, dus ik ben gedwongen op een laptop te gamen. Niet zo'n probleem, echter als je bedenkt dat ik een Surface Pro 4 (i5/8GB/256) heb dan krijg je al snel twijfels.

Draait WoW met Legion uberhaupt een beetje redelijk hierop? Ik verwacht geen ULTRA textures en 1440p resolutie, ook zijn shadows en water effecten mij een zorg. Wat ik wel belangrijk vind is drawing distance.

Concrete vraag aan jullie, wat zou ik kunnen verwachten? Is zeg...720p met "normal" instellingen te doen op de SP4 ?

Ter info voor degene die de SP4 niet kennen. Er zit een Intel Core i5-6300U in die een HD520 integrated GPU heeft.
Je kan altijd de starter edition van WoW installeren, dan kun je tot lvl 20 spelen en ervaren hoe het draait :)

Verwacht iig geen 30 man raids daar lekker op te kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:04

Dazzler2120

FP ProMod
Hey, ben nu 829 met mijn guadian druid in Ilvl, en zag nog een paar mooie purples in de app als worldquests staan, vanavond ook 3de artifact unlocken. Denk dat ik vanavond dus flinke boost heb en boven de 835 uitkomt.

Ik heb op dit moment een Stat scale ingesteld van Noxxic (http://www.noxxic.com/wow/pve/druid/guardian/stat-priority).
Hoe is jullie ervaring met deze scale? Heb je zelf ervaren dat de scale beter ingesteld kan worden?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

marijnvtg schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:30:
Ik had bij toeval Withered J'im gisteren avond gekilled, had niet eens in de gaten dat het een World Boss was... Geen loot, geen bonus roll loot, grr. Nu moet ik weer wachten tot dinsdag/woensdag voordat een volgende WB up is? of werkt t niet meer zo?
Oh, was het een world boss :) Ik deed het voor m'n world quest. Gekke was wel dat ik de WQ niet als voltooid heb gekregen, maar wel een 860 cloak als drop mogen ontvangen op m'n Paladin.

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:52
Stomme vraag, maar hoe zit dat nou met Combat Ally en Champion limits?

Ik heb als Warlock 1 champion die nu Epic is met 850 gear, maar de enige die als Bodyguard kan functioneren.
Nu heb ik 2 van die items om extra Order Resources te geven on assist van Combat Ally, maar betekend dit dat ik deze champion dan niet meer kan inzetten voor Missions?

Daarnaast, als ik hem inzet als Body Guard, telt hij dan nog mee aan mijn 5/5 champion limits of moet ik dan een andere champion weer activeren?

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

pr0mpt schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:55:
Stomme vraag, maar hoe zit dat nou met Combat Ally en Champion limits?

Ik heb als Warlock 1 champion die nu Epic is met 850 gear, maar de enige die als Bodyguard kan functioneren.
Nu heb ik 2 van die items om extra Order Resources te geven on assist van Combat Ally, maar betekend dit dat ik deze champion dan niet meer kan inzetten voor Missions?

Daarnaast, als ik hem inzet als Body Guard, telt hij dan nog mee aan mijn 5/5 champion limits of moet ik dan een andere champion weer activeren?
Als je een champion mee neemt als bodyguard loopt/vecht hij naast je in broken isles. Je kan deze dan niet meer gebruiken voor missies.

En ja, hij telt mee aan je 5/5 champion limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

earthapple schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:08:
[...]

Als je een champion mee neemt als bodyguard loopt/vecht hij naast je in broken isles. Je kan deze dan niet meer gebruiken voor missies.

Het lijkt alsof jij verstand hebt van WoW, maakt het ilvl van de bodyguard ook uit voor de hoeveelheid damage die hij doet?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

earthapple schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:08:
[...]

Erg jammer dat die champion bij de 5/5 limiet hoort. Wat wordt voor mij dus geen champion aan mijn zijde. Heb liever dat ze missies doen :)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Xenomorphh schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

Het lijkt alsof jij verstand hebt van WoW, maakt het ilvl van de bodyguard ook uit voor de hoeveelheid damage die hij doet?
Geen idee. Ik gebruik die van mij alleen voor de +100% movement speed buff in ghost wolf. Daardoor loop ik 130% speed in ghostwolf door broken isle.. Ik denk dat je de followers alleen als bodyguard moet nemen als ze goede buffs geven of een goede equip aan hebben. Mijn bodyguard heeft een equip aan die geeft +25 order resources als ik een world quest complete. Dat is best chill.

Verder doen die followers best weinig damage voor zo ver ik weet en is dat ilvl alleen nodig om hoge missies te voltooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Waywaith schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:37:
[...]

Erg jammer dat die champion bij de 5/5 limiet hoort. Wat wordt voor mij dus geen champion aan mijn zijde. Heb liever dat ze missies doen :)
Veel missies zijn te doen door 2 champions erop te zetten en zo'n follower. In de meeste gevallen heb je dan een counter voor alle 3 de abilities (tenminste, zodra je champions epic zijn). Dan kan je dus 2 missies tegelijk over het algemeen doen en houdt je nog 1 champion over die je soms solo kan gebruiken op een missie of als bodyguard.
Zelf heb ik als ik bezig ben met world quests een bodyguard erbij (extra gold/resources bij completion) en unassign deze op het moment dat ik stop met spelen. Daarbij zorg ik dan dat de champion weer beschikbaar zal zijn voor wanneer ik weer verwacht te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Waywaith schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:37:
[...]
Opzich is het wel te doen met 4 champions. In de meeste gevallen kan ik met de overige 4, 4 missies completen. Mede doordat ik ook veel +mission procent erbij krijg door die minions die je ook in kan zetten (lesser elementals en earthen ring geomancers voor shaman)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
earthapple schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:58:
[...]

Geen idee. Ik gebruik die van mij alleen voor de +100% movement speed buff in ghost wolf. Daardoor loop ik 130% speed in ghostwolf door broken isle.. Ik denk dat je de followers alleen als bodyguard moet nemen als ze goede buffs geven of een goede equip aan hebben. Mijn bodyguard heeft een equip aan die geeft +25 order resources als ik een world quest complete. Dat is best chill.

Verder doen die followers best weinig damage voor zo ver ik weet en is dat ilvl alleen nodig om hoge missies te voltooien
Dat is voor mij dus het punt, ik heb hem op Epic, dus 2 slots en 2x 25 resources gaat erg lekker.
Kost het geen geld of iets om hem als Body Guard te assignen?
Dan ga ik vanavond even mijn 20 WQs voor deze week halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

pr0mpt schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:03:
[...]

Dat is voor mij dus het punt, ik heb hem op Epic, dus 2 slots en 2x 25 resources gaat erg lekker.
Kost het geen geld of iets om hem als Body Guard te assignen?
Dan ga ik vanavond even mijn 20 WQs voor deze week halen ;)
Kost een paar gold of order resources om hem te assignen. Éénmalig en dan blijft 'ie voor altijd bij je. Behalve als je hem dan weer unassigned natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

earthapple schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:58:
[...]

Ohja dat heb ik je wel is via teamspeak horen zeggen idd.

x lampie :>

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Het kost 50 order resources om een body guard te assignen.

Zelf kan ik prima af met 2x2 champions om bijna altijd 2 missions up te hebben. Heb er al 6 op 850 ilvl nu, bijna alleen maar door op m'n telefoon die missions te doen :p

Mijn 5e champion heeft +50 order resources en + 25 order resources bij world quest completion, dus die gaat altijd als body guard mee! Vanavond/morgenavond inderdaad maar eens die 20 afronden voor de weekly quest.

Volgens mij is er geen verschil in ilvl voor je body guard, alleen dus eventueel de extra abilties die je vrijspeelt met rare/epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

OK, ik heb eindelijk door waarom ik geen wow meer kon spelen door disconnects: DBM
Heb DMB nu disabled, heb nu een uur kunnen spelen zonder disconnects...

Speciaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 13:26
SideShow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:10:
OK, ik heb eindelijk door waarom ik geen wow meer kon spelen door disconnects: DBM

Speciaal...
Tijd voor BigWigs? :+

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
SideShow schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:10:

Speciaal...
Zo zie je maar weer dat het vaak niet eens het spel is waardoor er problemen zijn.

Moet zeggen dat ik ook geen problemen merk qua connectivity, al de gehele periode van spelen [sinds juli].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft Blizzard Monks een boost gegeven of is het opeens iedereen zijn favoriete alt? Eerder kwam ik ze niet tegen en nu opeens in elke random hc groep. Tot drie keer toe zelfs een monk tank en ze doen het prima. Werd ook wel eens tijd; begon ze te missen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Dazzler2120 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:25:

Ik heb op dit moment een Stat scale ingesteld van Noxxic (http://www.noxxic.com/wow/pve/druid/guardian/stat-priority).
Hoe is jullie ervaring met deze scale? Heb je zelf ervaren dat de scale beter ingesteld kan worden?
Bump :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Ik hoor van veel mensen dat Noxxic niet goed is.
Persoonlijk zou ik Ivy Veins, MMO Champion of WoWHead gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:52:
Heeft Blizzard Monks een boost gegeven of is het opeens iedereen zijn favoriete alt? Eerder kwam ik ze niet tegen en nu opeens in elke random hc groep. Tot drie keer toe zelfs een monk tank en ze doen het prima. Werd ook wel eens tijd; begon ze te missen. :)
monk tanks zijn rare. ( ;w brewmaster hier) maar WW zijn redelijk common. maar Mistweavers heb ik ook nog nauwelijks gezien xD

monks zijn als een van de weinige classes bijna niet aangepast. WW heeft vrijwel niks gehad. en MW is aangepast net zo als alle healers om minder dmg te doen.
afgelopen woensdag heeft de brewmaster een hotfix gekregen van 5% (40% ipv 35% stagger). niet echt een boost te noemen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:52:
Geen idee, moet wel zeggen dat ik t artifact weapon van tank monk echt vet vind. Had eer gister ook een fem panda monk tank in de groep. Ik liep er heel de tijd achteraan te droolen, en niet omdat ze fem was :D (heb niks met panda's, wel met fems daarentegen :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
pr0mpt schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 17:10:
[...]

Ik hoor van veel mensen dat Noxxic niet goed is.
Persoonlijk zou ik Ivy Veins, MMO Champion of WoWHead gebruiken.
Hmm normaal gesproken gebruik ik een icy veins guide, maar die hebben helaas geen stat weights erin zitten voor mijn addon.
Mmochampion en wowhead moet ik eens checken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mpt schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:03:
[...]

Ik geloof dat ik erg mazzel heb gehad met mijn 2e Withered Army Training. Kreeg toen een epic item waarmee mijn bodyguard 100 resources per WQ extra oplevert. Dat motiveert wel om de WQ's te blijven doen.

Het is me trouwens opgevallen dat ik de bonus niet altijd krijg. Bij bepaalde WQ's staat de bodyguard gewoon naast me tijdens het completen maar krijg ik geen extra resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:39
Is het niet zo dat als je bodyguard quests doet (follower missies) dat je resources krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:28:
Is het niet zo dat als je bodyguard quests doet (follower missies) dat je resources krijgt?
Nee helaas niet. In WoD kon je followers op missies sturen waarbij je garrison resources als beloning kreeg. Je had zelfs followers met traits die ervoor zorgden dat je extra garrison resources kreeg. Als je daar meerdere van gebruikte op één enkele missie kon je wel 200-300% meer resources als beloning krijgen. Daarnaast kreeg je wat gratis resources per dag.

In Legion gebruik je order hall resources om je heroes (followers) op missies te sturen. Deze resources kun je alleen krijgen door het doen van World Quests, het vinden van chests, het killen van rares, sommige gewone quests, etc. Oftewel...je moet de wereld in om ze te verzamelen. In tegenstelling tot WoD moet je je character dus af en toe spelen om missies te kunnen blijven doen.

Ook heb je order hall resources nodig voor Artifact Power Research, trait research, het trainen van minions voor order hall missies en (bij sommige classes) om +ilvl gear voor je heroes (followers) te maken. Je hebt er aardig wat van nodig. Zeker in het begin. Vandaar dat een bodyguard met gear waardoor je extra order hall resources krijgt als beloning bij het doen van WQ's zo populair zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2016 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo mijn guild avontuur is alweer over hehe
Zat in een gezellige NL guild en alles liep lekker. Nu hebben ze gisteren besloten een hard core raiding guild te worden en het hele NL gebeuren ook overboord te gooien.
Werd gisteren verboden in de chat nederlands te praten en mocht alleen nog maar engels, dit met het oog op de komst van (misschien) Engelstalige mensen. 8)7

Ik wist maar 1 oplossing ......

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:02:
Zo mijn guild avontuur is alweer over hehe
Zat in een gezellige NL guild en alles liep lekker. Nu hebben ze gisteren besloten een hard core raiding guild te worden en het hele NL gebeuren ook overboord te gooien.
Werd gisteren verboden in de chat nederlands te praten en mocht alleen nog maar engels, dit met het oog op de komst van (misschien) Engelstalige mensen. 8)7

Ik wist maar 1 oplossing ......
;w

Gisteren helaas niet kunnen spelen. Lekker even wat tijd op de bank doorgebracht met m'n meisje. Was heerlijk hoor! Maar stiekem mis ik het gamen gewoon wel echt heel erg. Daar toch maar eens even over babbelen met de dame denk ik. :) Vanavond zal ik sowieso wel even gaan zitten vermoed ik :) Rogue is level 108, dus die gaat nog wel 110 worden en ik vermoed dat ik daar meer tijd aan zal spenderen dan aan m'n warrior die ALTIJD m'n main is geweest...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:15:
[...]

;w

Gisteren helaas niet kunnen spelen. Lekker even wat tijd op de bank doorgebracht met m'n meisje. Was heerlijk hoor! Maar stiekem mis ik het gamen gewoon wel echt heel erg. Daar toch maar eens even over babbelen met de dame denk ik. :) Vanavond zal ik sowieso wel even gaan zitten vermoed ik :) Rogue is level 108, dus die gaat nog wel 110 worden en ik vermoed dat ik daar meer tijd aan zal spenderen dan aan m'n warrior die ALTIJD m'n main is geweest...
Ik ben momenteel een beetje in dubio. Ik heb eerst mijn main (Pala) geleveled en vervolgens mijn main-alt (Druid). Alhoewel ik me met beide classes prima vermaak merk ik dat het spelen van alts er voor zorgt dat mijn plezier in het spel afneemt. Meerdere toons proberen te onderhouden geeft een gevoel dat je altijd iets moet doen en het doen van precies dezelfde saaie content (exact dezelfde WQ's op één dag bijvoorbeeld) maakt dat WoW als werk voelt i.p.v. een game. Ook merk ik dat ik minder binding voel met mijn toons als ik er meerdere speel. Je zit niet zo in het verhaal omdat de verschillende toons op verschillende punten in het verhaal zitten. Dan doel ik met name op de Suramar en de Order Hall Questline.

Eigenlijk heb ik ook niet echt tijd om twee toons serieus te spelen. Dat zal ook mee spelen bij het gevoel dingen te 'moeten' en 'achter de feiten aan te lopen'. Ik wil me dus gaan focussen op één toon. Kan alleen niet kiezen. Ga ik voor mijn main sinds vanilla met wie ik de meeste binding, geschiedenis, speciale items/enchants/etc. heb of voor de druid die ik net iets gevarieerder qua mogelijkheden en speelstijl vind. Keuzes....keuzes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Lastige keuze. Vooral omdat beide eigenlijk alle rollen ook kunnen vervullen (behalve dan misschien Pala die geen ranged dps kan). Denk dat het er vooral vanaf hangt wat je wilt gaan doen; van wat ik hoor is Druid over het algemeen iets beter in alle rollen dan Pala in raids, dus als je serieus wilt raiden is misschien Druid beter. Als je casual wilt raiden (of niet wilt raiden) dan is misschien Pala toch beter juist omdat je daar al zo lang mee speelt. Ik denk bijv. niet dat ik ooit een andere class als main zal spelen dan Druid.

Overigens... Ik heb juist voor het eerst sinds Vanilla plezier in het levellen van een alt (Warlock op level 45 atm). Waar ik vroeger altijd het gevoel had dat mijn alt maar niet snel genoeg max-level werd, vind ik het nu juist af en toe een verademing om even niet bezig te “moeten” zijn met WQs en dungeons. Gewoon rustig quests doen, vaak ook met een IRL vriend, en we komen er vanzelf wel. Regelmatig ook low-level dungeons doen, waarvan ik er sommige nog nooit gedaan heb, omdat ik maar één character heb geleveld.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb gisteren mijn "13 punten" in Brewmaster gestopt.
Nu kan ik lekker switchen tussen WW en BRM

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
iets met verhalen half lezen en dan aannames maken, aka dacht dat druid nog moest levelen ><

Heb zelf al veel alts (op 110), qua gear is prima on par te houden met de rest van spel dankzij de WQs
gewoon dagelijks even checken of niet een upgrade in 1 van de WQs is te vinden.
De missionboard, de Classhall upgrades, Reputation en AP grind. kosten veel tijd.
Als min-max iemand bent dan ga je echt je handen vol hebben om op 2 toon alle WQs te doen.
Maar als pirma de andere toon kan "verwaarlozen" dan zou ik zeker gewoon even je druid gaan levelen.

Ik doe op 2 mains de 4 WQs voor daily embassairy, en andere alleen als item echt major upgrade is.
met deze techniek loop ik qua rep achter op nightfalen, en qua AP ongeveer 5 levels (maar ik raid niet dus vind het wel prima)
op andere alts check eigenlijk alleen nog of er item upgrade is en zodra mijn resource laag worden doe ik deze.

[ Voor 5% gewijzigd door Teunis op 07-10-2016 09:12 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:54:
[...]
Overigens... Ik heb juist voor het eerst sinds Vanilla plezier in het levellen van een alt (Warlock op level 45 atm). Waar ik vroeger altijd het gevoel had dat mijn alt maar niet snel genoeg max-level werd, vind ik het nu juist af en toe een verademing om even niet bezig te “moeten” zijn met WQs en dungeons. Gewoon rustig quests doen, vaak ook met een IRL vriend, en we komen er vanzelf wel. Regelmatig ook low-level dungeons doen, waarvan ik er sommige nog nooit gedaan heb, omdat ik maar één character heb geleveld.
Dat is wel grappig. Ik had namelijk hetzelfde. Zolang ik oudere content speelde had ik het gevoel rustig aan te kunnen doen en voelde het als een welkome afwisseling van de end-game content. Zodra ik dan in de content van de laatste expansion kom (en dan met name @ max level), dan krijg ik opeens het gevoel enorm achter de feiten aan te lopen. Waarschijnlijk komt het doordat je dan content aan het doen bent die je recent nog met je main gedaan hebt. Daardoor zit het nog vers in je geheugen wat je allemaal nog 'moet' doen.

De keuze tussen pala en druid blijft lastig. Met name omdat je als druid ook de keus hebt om ranged te gaan. Balance trok me nooit maar in Legion vind ik de speelstijl best grappig. Ook de mogelijkheid om als pussy (letterlijk en figuurlijk) stealthed een heleboel mobs te skippen heeft, zeker zolang we nog niet kunnen vliegen, voordelen. Ook combat droppen met shadowmeld is handig. Druid is gevarieerder en heeft meer mogelijkheden. De pala daarentegen heeft een healing stijl die mij meer aanspreekt (Whac-a-mole responsive oh-shit healing) en de looks van gear/mounts doen er meer toe omdat je deze veel meer ziet. Als druid healer ben ik 'gewoon goed' en als pala 'behoorlijk goed' omdat ik deze meer gespeeld heb. Ik ga er nog eens rustig nadenken...of een muntje opgooien. 8)

edit: Iedereen bedankt voor de response. Altijd leuk om van gedachten te wisselen met andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:36:
[...]

Ik ben momenteel een beetje in dubio. Ik heb eerst mijn main (Pala) geleveled en vervolgens mijn main-alt (Druid). Alhoewel ik me met beide classes prima vermaak merk ik dat het spelen van alts er voor zorgt dat mijn plezier in het spel afneemt. Meerdere toons proberen te onderhouden geeft een gevoel dat je altijd iets moet doen en het doen van precies dezelfde saaie content (exact dezelfde WQ's op één dag bijvoorbeeld) maakt dat WoW als werk voelt i.p.v. een game. Ook merk ik dat ik minder binding voel met mijn toons als ik er meerdere speel. Je zit niet zo in het verhaal omdat de verschillende toons op verschillende punten in het verhaal zitten. Dan doel ik met name op de Suramar en de Order Hall Questline.

Eigenlijk heb ik ook niet echt tijd om twee toons serieus te spelen. Dat zal ook mee spelen bij het gevoel dingen te 'moeten' en 'achter de feiten aan te lopen'. Ik wil me dus gaan focussen op één toon. Kan alleen niet kiezen. Ga ik voor mijn main sinds vanilla met wie ik de meeste binding, geschiedenis, speciale items/enchants/etc. heb of voor de druid die ik net iets gevarieerder qua mogelijkheden en speelstijl vind. Keuzes....keuzes :)
Ik denk dat, als ik mezelf verplaats in jouw situatie, ik mezelf zou afvragen hoe groot het verschil is speelplezier is tussen beide characters. Als dat uiteindelijk vrij minimaal blijkt te zijn, dan zou ik voor m'n oude liefde kiezen (in jouw geval de paladin). Omdat je daar toch het meeste bij voelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
quote: mmo-champ
When beating a Mythic Keystone timer by a margin so significant that your Keystone is upgraded by more than one step, you will earn multiple loot chests as before, however, the additional chests beyond the first will no longer contain Artifact Power.

Developers’ Notes: These changes are aimed at aligning the efficiency of the different tiers of difficulty, so that a well-geared group of dungeon experts is rewarded more for tackling a high-level Mythic dungeon, rather than incentivized to stomp an entry-level dungeon.
Hmm zou dit eind van boosting Mythic +2 runs zijn ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Teunis schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:18:
[...]

Hmm zou dit eind van boosting Mythic +2 runs zijn ?
Naah, je gaat nog steeds low guildies boosten voor hun gear, wat een stuk makkelijker gaat in +2 dan in +5 :P.

Gisteravond flinke guild drama:
Een of ander member dat al langere tijd in de guild zat, maar nooit een woord zegt, begon ineens behoorlijk wazig te lullen (slecht engels) in /g.
Dat hij er genoeg van had, dat het een slechte guild was, dat we allemaal egoistisch en egocentrisch zijn.
Allemaal high geared mensen met legendaries en 'no aid' (dat no aid was zijn stokpaardje).

We begonnen serieus tegen hem. Aangeven dat, als hij hulp nodig heeft, hij dit gewoon kenbaar moet maken.
Dat we 2 a 3 groepen hebben die heroics en mythics samen doen. Dat we 2x wekelijks raiden.
Help comes to those who ask. Het wou niet baten, wij waren slecht, en geen goede guild.

De manier waarop hij sprak liet ons denken dat die onder invloed was.
Op een bepaald moment werd duidelijk dat hij nederlands was, en guildies gingen in het nederlands verder.
Kerel bleek ladderzat te zijn. Guild was nog steeds slecht, en we waren volgens hem 'een clubje, en geen guild' die alleen maar met zichzelf bezig zijn en geen hulp verlenen.

Nogmaals kwam de vraag wat hij wilt en verwacht.
"Ik wil Ulduem doen" (Geen idee of hij Uldum of Ulduar bedoelde, hoe dan ook, antieke content dus).
Kerel was al een geruime tijd level 110, en liep nog in full greenies rond met ilvl 769.
Een van de guildies probeerde hem, tevergeefs, nogmaals uit te leggen dat we gewoon actief en samen bezig zijn met nieuwe content.

Wou niet baten, we waren slecht, en een inside guild die niet deugde.

Gesprek begon langzaam te escaleren, en ik had er genoeg van.
Kerel de guild uit geknikkerd.

En toen begon de pret:
Hij besloot om in zijn slechte engels en zatte taal /2 te gaan vertellen dat hij gekicked werd.
Op dat punt veranderde de redelijk rustige /2 ineens in een heuse Barrens Chat.
Tot iemand begon met de Anal-jokes .. Toen was het echt alleen nog maar een half uur lang Anal-stuff.

Mogelijk is die kerel nog steeds ergens aan het ragen.
Hij was in /2 aan het verkondigen hoe EVIL blizzard wel niet is.
En dat hij iedereen wil doden. En Alles haat.

Wat een ervaring.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Darkfreak schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:32:
[...]

Gisteravond flinke guild drama:
[...]
Klinkt als een leuk avondje :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

pr0mpt schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:35:
[...]

Klinkt als een leuk avondje :P :+
Van wat ik heb begrepen lag iedereen, ondanks dat ze zich aan het irriteren waren, ook in een deuk erom.
Zeker de afloop in /2 zorgde voor hilariteit XD

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Gezellige gast! Zou ik wel eens een pilsje mee willen drinken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Dazzler2120 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:36:
[...]

Gezellige gast! Zou ik wel eens een pilsje mee willen drinken :')
6 halve liters zat die gister op als we hem mogen geloven XD ..
Of 12 .. Ik weet het geeneens meer.

Bijna surrealistisch dat gesprek gister XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Vanavond maar eens inloggen om te kijken hoe mijn nieuwe guild gisteren het raiden heeft ervaren, of dat het helemaal niet is doorgegaan.

Heb een beetje het idee dat ik OF op rustige tijden aankom, OF dat de guild enorm veel alts/inactive members heeft..
Zou zo'n 400+ guildies moeten hebben, tot nu toe max 10 tegelijk online gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Gisteren Cenarius HC ge-oneshot. We hadden onze Vantus runes op normal al gebruikt omdat we zeker wisten dat we Cenarius op farm wilden hebben. Uiteindelijk was er zoveel tijd over dat we volgende week onze runes voor Xavius gaan gebruiken.

We hebben dus aardig wat op Xavius HC lopen wipen, hoewel er veel tries waren die goed gingen. Laagste dat we 'm hebben gekregen is 9%, dus met wat mazzel gaat hij er Zondag aan geloven.

Nu even een paar daagjes mijn druid gearen, zodat we weer een altje hebben om te healen of tanken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
Heb al zoooo vaak in wow mensen mee gemaakt met real life issues, sta er niet meer van te kijken hoor en de meeste 40+ die hun leven niet op de rit hebben en dan maar in de game raar gaan lopen doen. Een voordeel...houdt ze iig van de straat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:02

GforceNL

Out of memory....

pr0mpt schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:39:

Heb een beetje het idee dat ik OF op rustige tijden aankom, OF dat de guild enorm veel alts/inactive members heeft..
Zou zo'n 400+ guildies moeten hebben, tot nu toe max 10 tegelijk online gezien.
Heel herkenbaar, zit zelf ook in een 200+ guild maar max 3-4 online in de avond. erg suf...

Ben daarom ook aan het kijken naar een nieuwe guild. Toevallig mensen hier die een leuke (NL) guild weten op Bronzebeard / Aeriepeak? :)

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Bij ons zijn er juist 50+ online 's avonds. In de launchweken zelfs 80+ volgens mij. We hebben nu net alleen 10 leden verloren door afsplitsing, maar nog steeds dus grote aantallen.

Ben benieuwd hoe de eerste boss op mythic gaat zijn. Hopelijk is die nog wel goed te doen. Daarna wordt het lastiger denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ik zit gewoon in een guild met groepje vrienden, Alleen raiden moeten we dan met PuG's doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, guild heeft 2 raid teams die in 1 avond EN Normal clearen :D Maandag gaat de HC progress verder. Groep 1 is zich tegen Ursoc aan het gooien, groep 2 gaat beginnen aan EN heroic.

Wel gister mogen looten:

Xavius Tank Trinket
Spider Plate Pants+Helm
Legendary Gloves

Dus het was zeker geen slechte avond voor m'n warrior :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-08 17:10
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe guild. Ik heb een resto shaman met enhance offspec tegen de ilvl860. Zit nu in een guild waar we de eerste week EN normal hebben gecleared tweede week moest we puggen derde week waren en geen officers of guildldeader online op de afgesproken tijd. Van ellende maar een pug gezocht dus ja ze nemen het allemaal niet zo serieus. Ik zou graag twee avonden per week willen raiden en wat mythic+ zou ook leuk zijn doe dat nu vaak solo via group finder. Zit op Sylvanas horde migrate is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:22
corset schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:52:
Zo, guild heeft 2 raid teams die in 1 avond EN Normal clearen :D Maandag gaat de HC progress verder. Groep 1 is zich tegen Ursoc aan het gooien, groep 2 gaat beginnen aan EN heroic.

Wel gister mogen looten:

Xavius Tank Trinket
Spider Plate Pants+Helm
Legendary Gloves

Dus het was zeker geen slechte avond voor m'n warrior :+
Mwa, Ursoc laten we nu ff links liggen en gaan eerst de draakjes doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

wimdezoveelste schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:08:
[...]

Mwa, Ursoc laten we nu ff links liggen en gaan eerst de draakjes doen :)
Hoezo Ursoc links?
Mechanic-wise een behoorlijk simpel gevecht, en je standaard gear/DPS check :P

Voor mij altijd de tweede die neer gaat in EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:11:
[...]

Hoezo Ursoc links?

Klopt, alleen voor heroic een redelijk zware DPS check, volgens mij mag niemand onder de 200k zitten als ik het goed heb :)

Voor normal is ons pat:

Nythendra
Ursoc
Dragons
Tree
Cenarius
Xavius

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 07-10-2016 10:19 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Darkfreak schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:11:
[...]

Hoezo Ursoc links?

Same, daarbij is Ursoc voor mij de belangrijkste boss,
spoiler:
ivm hidden artifact

Vanavond ga ik mijn eerste LFR tanken, verleden wel gedaan op DH met DPS, maar nu eens oefenen met tanken :) Heb nu ilvl 837, dus dat moet wel goed komen. Heb een vriend bij me die DH tankte, hij gaat me live tips geven waar ik op moet letten en 'coachen'. So far vermaak ik me goed met WoW. Ondanks mijn late instapmoment (eerste keer dat ik WoW speel) heb ik niet het gevoel dat ik mechanically achter loop.
Moet alleen eens goed nadenken over welke addons en hoe ik mijn keybinds ga inrichten...

Vraagje voor druid hidden artifact (wil je niet gespoild worden, kijk dan vooral niet)
spoiler:
Dropt deze ook in LFR? En wat is zo ongeveer de kans dat hij dropt van Ursoc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Heroic Ursoc is een kwestie van elke dps op minimaal 200k, heroism op 30% en goede communicatie tussen de tanks voor de debuff taunts. Weinig loopwerk voor de dps, dus ook de low mobility melee dps kunnen hier shinen.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
corset schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:18:
[...]
Klopt, alleen voor heroic een redelijk zware DPS check, volgens mij mag niemand onder de 200k zitten als ik het goed heb :)
Voor ons staat mythic Ursoc zondag op het programma. Ben eens benieuwd. Wat ik begrepen heb dient de dps ieder ~325k dps te moeten doen :D
Gister uit heroic EN nog een mooie titanforged relic gekregen waardoor mijn artifact nu op 896 item level zit. Gaat de goede kant op. Nu alleen nog wat buffs voor fury :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik ga eens beginnen met mijn Alterac Valley farm op spelers :P ..
AK6 is niet ver weg meer, en heb dus nog twee dagen de tijd om die twee boeken te krijgen.
Wordt tijd dat mijn Ashbringer een beetje corrupted raakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
Dirk IJntema schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:19:
Heroic Ursoc is een kwestie van elke dps op minimaal 200k, heroism op 30% en goede communicatie tussen de tanks voor de debuff taunts. Weinig loopwerk voor de dps, dus ook de low mobility melee dps kunnen hier shinen.
HC Ursoc is echt lastig, naar achteren bewegen en die debufs in de gaten houden is best wel lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
wimdezoveelste schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:26:
[...]

HC Ursoc is echt lastig, naar achteren bewegen en die debufs in de gaten houden is best wel lastig
We hebben wel een paar keer gewiped, maar so heel lastig zijn die corrupted patches op de grond nu ook weer niet.. je hebt op een gegeven moment wat weinig lebensraum meer maar ja.. Hoe hoger de dps, hoe minder patches, hoe meer ruimte en hoe korter de soft-enrage.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
Dirk IJntema schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:34:
[...]

We hebben wel een paar keer gewiped, maar so heel lastig zijn die corrupted patches op de grond nu ook weer niet.. je hebt op een gegeven moment wat weinig lebensraum meer maar ja.. Hoe hoger de dps, hoe minder patches, hoe meer ruimte en hoe korter de soft-enrage.
Toch heb ik er best moeite mee, maar goed practice makes perfect zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:26:
Ik ga eens beginnen met mijn Alterac Valley farm op spelers :P ..
AK6 is niet ver weg meer, en heb dus nog twee dagen de tijd om die twee boeken te krijgen.
Wordt tijd dat mijn Ashbringer een beetje corrupted raakt :P
Al paar dagen bezig in AV. Probleem is dat er met jou nog 20 paladins in je raid zitten en iedereen als een malle probeert te looten.

Geen luck hier, ik denk dat ik maar gewoon die 70K neer ga tellen op de AH :Y

Dat andere boek is een makkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Ben aan het kijken of ik nog wat kleine items kan upgraden zodat ik zo hoog mogelijke ilvl heb, zonder nog Mythics en Raids te hebben gedaan.

http://eu.battle.net/wow/...wsong/Unlockable/advanced

Aangezien Affliction qua DPS relatief laag zou moeten zitten probeer ik maar zo hoog mogelijk te zitten qua ilvl voordat ik me ergens aan ga wagen en ik gekicked wordt door te lage DPS.
Gelukkig zijn de RNG gods goed geweest gisteren met WQs en heb ik een mooie titanforged necklace gekregen, maar zijn er nog enkele stukken die duidelijk een upgrade nodig hebben.

Vanaf welk ilvl raden jullie Mythic/LFR aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
pr0mpt schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:16:
Ben aan het kijken of ik nog wat kleine items kan upgraden zodat ik zo hoog mogelijke ilvl heb, zonder nog Mythics en Raids te hebben gedaan.

http://eu.battle.net/wow/...wsong/Unlockable/advanced

Aangezien Affliction qua DPS relatief laag zou moeten zitten probeer ik maar zo hoog mogelijk te zitten qua ilvl voordat ik me ergens aan ga wagen en ik gekicked wordt door te lage DPS.
Gelukkig zijn de RNG gods goed geweest gisteren met WQs en heb ik een mooie titanforged necklace gekregen, maar zijn er nog enkele stukken die duidelijk een upgrade nodig hebben.

Vanaf welk ilvl raden jullie Mythic/LFR aan?
Vanaf 825'ish? En als je twijfelt voor 830 gaan. Scheelt trouwens enorm als je 3de arti slot unlocked hebt.

Edit: Als ik je char sheet zo zie moet LFR best gemakkelijk zijn, rond jouw ilvl kan je ook al normal doen. Tenminste als je stat priorities kloppen

[ Voor 8% gewijzigd door Dazzler2120 op 07-10-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Dazzler2120 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:20:
[...]

Vanaf 825'ish? En als je twijfelt voor 830 gaan. Scheelt trouwens enorm als je 3de arti slot unlocked hebt.

Edit: Als ik je char sheet zo zie moet LFR best gemakkelijk zijn, rond jouw ilvl kan je ook al normal doen. Tenminste als je stat priorities kloppen
LFR is echt een lachtertje, gewoon gelijk joinen, gear die dropt is 835.

Mythics word lastig omdat mensen je niet snel zullen inviten omdat je een Lock bent en lage Ilvl heb, dus zou gewoon kijken of je niet zelf een groep kan maken met wat vrienden en op die manier je item level wat omhoog kan krikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Terence(x) schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:27:
[...]

LFR is echt een lachtertje, gewoon gelijk joinen, gear die dropt is 835.

Mythics word lastig omdat mensen je niet snel zullen inviten omdat je een Lock bent en lage Ilvl heb, dus zou gewoon kijken of je niet zelf een groep kan maken met wat vrienden en op die manier je item level wat omhoog kan krikken.
Wat is dan een laag ilvl?
Zit nu op 843 dus had het idee best redelijk, maar blijkbaar niet?
Ook 3de artifact slot unlocked.

Welk ilvl raad je dan aan voor Mythic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

pr0mpt schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:34:
[...]

Normaal mythic kan wel op 825+. Mythic dungeons zijn niet heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Ja, bedoelde Mythic dungeons, niet Mythic raids :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
mythic+ kan vervelend zijn om binnen te komen zeker als dps
keuze is vaak tussen 840 of 850+ dan is vaak voor de leider de keuze snel gemaakt.
zeker locks staan nou eenmaal niet bekend om hun uber dps.

afhankelijk of hotfix nu boost runs voor Myth+ 2 beetje de neck om draait
anders was dit de beste manier om te gearen aan key komen en dan geboost worden door een paar 855+
zelf zit ook beetje rond 843 ilvl vast en lastig om hoger te komen zonder vaste groep.

[ Voor 10% gewijzigd door Teunis op 07-10-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
pr0mpt schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:34:
[...]

Punt is als je zelf mythics doet, is het geen probleem met 825, zolang je maar zelf een groep maakt, een groep in de dungeon finder, gaat lastig worden, mensen daar willen alleen maar speed runs enzo :/

Het is zeker goed te doen hoor met dat Item level, mja LFG standards :S

Toen expansion net uit was, waren we ilevel 820 ofzo toen ik me eerste mythics deed en dat ging gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 14:38
Gisteren nog even mijn DK zijn offspec (Frost) wapen wat extra punten toegeworpen.
Aangezien ik er toch geen LFR mee ga tanken maar daar wel gewoon in wil maar even wat punten die kant op.
Alleen geen idee of Frost DK dps een beetje mee kan komen maar dat zie ik dan vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 15-09 13:55
Zow, gister 98 geworden op mijn discopriest en op weg naar de broken isles. Zijn er nog suggesties voor het te volgen pad tot 110? Geniet voorlopig nog van alle lore. Dus hoeft niet snel te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vanavond op kantoor met wat collega's avondje/nacht WoWen :P gaan gezamelijk van 100-110
Twijfel of ik Hunter, Demon Hunter, Monk, Warrior of Mage wil levelen :P heb te veel nog wat ik wil.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Zit zelf ook een beetje te kijken wat ik nu ga levelen. Heb dus al een WW monk (heel leuk!) en een druid (nog geen main spec gekozen, maar ik neig naar guardian) op 110.

Mijn main contenders om te levelen zijn: Enh shaman, Ret paladin, Prot warrior, of (waarschijnlijk fire) mage.

Zo lastig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaap schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:15:
[...]

Al paar dagen bezig in AV. Probleem is dat er met jou nog 20 paladins in je raid zitten en iedereen als een malle probeert te looten.

Geen luck hier, ik denk dat ik maar gewoon die 70K neer ga tellen op de AH :Y

Dat andere boek is een makkie.
Ging er 1 keer in, en kreeg m gelijk XD

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18213874/wowcorashbook.png

Hij is trouwens niet soulbound.
Dus als je de grind te lang of vervelend is kun je m ook kopen.
Bij ons staat die nu voor 66k op de AH.
Daadwerkelijke twijfel om te verkopen (is toch even een maand aan Gametime daar xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:15

Rannasha

Does not compute.

Dazzler2120 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:19:
[...]
Vraagje voor druid hidden artifact (wil je niet gespoild worden, kijk dan vooral niet)
spoiler:
Dropt deze ook in LFR? En wat is zo ongeveer de kans dat hij dropt van Ursoc?
Ja, afgelopen woensdag nog gezien. Helaas niet voor mij.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Rannasha schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:09:
[...]

Ja, afgelopen woensdag nog gezien. Helaas niet voor mij.
Ah oke top! Dan vandaag proberen op LFR, hopelijk een drop. En misschien na het weekend, maandag of dinsdag een PuG normal nog (iig eerste Nythendra en Ursoc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel jammer om te zien dat het spelen van het spel zo "lastig" is als je afhankelijk bent van een random group finder; men is alleen maar bezig met snel snel snel snel snel sneller snelst. Dat het hebben van een guild welke actief is de voorkeur geniet of dat je zelf de verantwoordelijkheid moet nemen voor groupvorming. Het is wat het is, maar soms gewoon wel echt jammer om te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
RustStorm schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:21:
Het is wel jammer om te zien dat het spelen van het spel zo "lastig" is als je afhankelijk bent van een random group finder; men is alleen maar bezig met snel snel snel snel snel sneller snelst. Dat het hebben van een guild welke actief is de voorkeur geniet of dat je zelf de verantwoordelijkheid moet nemen voor groupvorming. Het is wat het is, maar soms gewoon wel echt jammer om te realiseren.
Er zijn zoveel guilds om te joinen tegenwoordig waar je rustig dungeons enzo in kan doen. Dat ik het persoonlijk niet echt een issue vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 14:38
RustStorm schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:21:
Anders zijn er op Tweakers Discord ook altijd wel mensen die mee willen met runs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, zeg ook niet dat ik het een issue vind hoor. Maar vind het teleurstellend om te zien dat de community op een dusdanige wijze aan het veranderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Het is al die kant op aan gaan sinds de invoering van Gearscore
dat was in mijn opinie nog beter dan ilvl dat zegt al helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:16
Teunis schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:49:
Het is al die kant op aan gaan sinds de invoering van Gearscore
dat was in mijn opinie nog beter dan ilvl dat zegt al helemaal niks
Ze kunnen beter vragen om artifact lvl / relic slots, zegt al meer dan ilvl of gearscore of wat er ook is geweest. En zelfs dan nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Of, wat je ook kan doen is....
Gewoon groupen en content doen.
Als iemand's DPS lager is als verwacht kan je tips geven achteraf, verder gewoon lekker spelen

kan ook he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:54:
Lekker vroeg thuis ........Monk time <3 <3
Dude... stop making me jealous! Ik moet nog 2 uur... -_- fuck sake. :P

ENJOY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Bij ons/mij in de guild wordt niet snel gekeken naar DPS. Indien mensen er zelf mee komen dat de DPS te laag is dan probeer we ze daarbij te helpen met tips/rotatie/priorititie van spells en soms zelf met gear wise (juiste stats i.p.v. iL ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:46:
Hehe, zeg ook niet dat ik het een issue vind hoor. Maar vind het teleurstellend om te zien dat de community op een dusdanige wijze aan het veranderen is.
We kunnen natuurlijk ook gebruik maken van de "nieuwe" mogelijkheden dat je niet meer gebonden bent aan mensen op je realm... groepje maken is zo gedaan toch.. mijn enige beperking is dat het geen horde moet zijn. Heb 2 tanks met offspac dps, maar tank liever.

Zelf panda land en WoD niet of nauwelijks gespeeld, maar Legion schopt echt wel dikke kont :)
Zit bijna elke avond na werk wel wat te wow-en. Inmiddels de raid op normal gezien, 1 boss op hc neer en de volgende zullen ook wel snel neergaan komende weken.

Mhytic raiden zal ik met deze gasten niet gaan doen (veel te veel zwakke schakels). Ken er een paar van de cata tijd.. allemaal aardige gasten, maar ga niet meer wachten tot iemand een trucje na 100 keer ook doorheeft, terwijl dat voor mij na 3 keer al duidelijk was... heb daar gewoon geen tijd voor en ook geen zin meer in :P

Ga dan veel liever met een wat kleiner groepje die mhytic+ dungeons doen. Heb er alleen de laatste tijd nog nauwelijks tijd voor gevonden...het is wel echt de expansion van de keuzes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:05:
[...]

Ging er 1 keer in, en kreeg m gelijk XD

[afbeelding]

Hij is trouwens niet soulbound.
Dus als je de grind te lang of vervelend is kun je m ook kopen.
Bij ons staat die nu voor 66k op de AH.
Daadwerkelijke twijfel om te verkopen (is toch even een maand aan Gametime daar xD)
Ik heb er 4 AV's over gedaan. Die slime was eitje met serverhop addon, na 2 hops spawnde ik in een fresh instance met nog 1 pally. Nu aan het vissen dus. Jezus....nooit gedacht dat ik aan fishing ging beginnen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:07:
[...]

Zelf panda land en WoD niet of nauwelijks gespeeld, maar Legion schopt echt wel dikke kont :)
Zit bijna elke avond na werk wel wat te wow-en. Inmiddels de raid op normal gezien, 1 boss op hc neer en de volgende zullen ook wel snel neergaan komende weken.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaap schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:19:
[...]

Ik heb er 4 AV's over gedaan. Die slime was eitje met serverhop addon, na 2 hops spawnde ik in een fresh instance met nog 1 pally. Nu aan het vissen dus. Jezus....nooit gedacht dat ik aan fishing ging beginnen :')
Zo ver ben ik helaas nog niet :P .
Over twee dagen pas AK6 klaar, ik had gedacht dat de farm voor de boeken wat langer zou duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
AK is Arcane Knowledge toch?
Dat nummer wat je linksboven in ziet als je Shift + rechterclick op je Artifact weapon doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

pr0mpt schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:30:
AK is Arcane Knowledge toch?
Dat nummer wat je linksboven in ziet als je Shift + rechterclick op je Artifact weapon doet?
Artifact Knowledge.
Die dingen die het bonus Artifact Power-percentage verhogen naarmate je meer AK researched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Ja ok, dan had ik het wel over de juiste.
Doe die braaf elke dag dat het kan... die was dacht ik wel belangrijk.

Moet alleen nog mijn research dingen starten, maar heb 10k Resources nodig, maar die verspeel ik elke dag met de app :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

pr0mpt schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:33:
Ja ok, dan had ik het wel over de juiste.
Doe die braaf elke dag dat het kan... die was dacht ik wel belangrijk.

Moet alleen nog mijn research dingen starten, maar heb 10k Resources nodig, maar die verspeel ik elke dag met de app :D
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18213874/wowakprogress.PNG

Zeker belangrijk :D!

Die 'history' verwijst trouwens naar de illidan-related quests die de naaru je geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met het hidden artifact.. dit is toch bijna alleen cosmetisch met een kleine buff?

Hoorde een guildy hierover en dat je dan followers missies moest geven, alle dungeons mhytics etc..... en nog een hele berg.. had zoiets van rustig aan dude.. wat is er te halen?

Verder had hij het ook over een 4de relic slot, maar hier kan ik al helemaal niets over vinden. iemand hier meer duidelijk info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:15

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:39:
Hoe zit het trouwens met het hidden artifact.. dit is toch bijna alleen cosmetisch met een kleine buff?

Hoorde een guildy hierover en dat je dan followers missies moest geven, alle dungeons mhytics etc..... en nog een hele berg.. had zoiets van rustig aan dude.. wat is er te halen?
Hidden artifact appearance verschilt per class/spec. Voor sommigen is het een drop van een boss of zelfs een vendor-item. Voor anderen zit er een uitgebreide quest/zoektocht achter.
Verder had hij het ook over een 4de relic slot, maar hier kan ik al helemaal niets over vinden. iemand hier meer duidelijk info over?
Die is er niet.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:40:
[...]

Hidden artifact appearance verschilt per class/spec. Voor sommigen is het een drop van een boss of zelfs een vendor-item. Voor anderen zit er een uitgebreide quest/zoektocht achter.

[...]

Die is er niet.
ok thxs duidelijk.. dan ga ik hier niet speciaal tijd instoppen.. zie dan wel hoe/of het komt.
Pagina: 1 ... 35 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.