Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tarz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:52:
*kangeenspatiesgebruikenterwijlhijduimt*
Dan gebruik je toch de beruchte facerollmethode?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

RustStorm schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:55:
[...]

Dan gebruik je toch de beruchte facerollmethode?
Works for tanking and DPSing, should work for typing, too.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:16
fadgjnawprtg arotgajweriojpawer dal;rtehna er

*working as intended*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Darkfreak schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:46:
Kunnen even alle tweakers vanavond voor mij duimen XD?

http://eu.battle.net/wow/...onblight/Bernadett/simple

Op dat de eerste boss in EN vanavond de chest dropped voor mij :P
Duimen voor een Ally ?
Vooruit dan maar :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Iusedto schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:59:
[...]

Duimen voor een Ally ?
Vooruit dan maar :)
Geconvert voor de dame van het huis.
Nadat ze in WoD naar mijn horde-side is gekomen :P
(Ik mis de Horde stiekem wel hoor :( )

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Ik gebruikte voorheen altijd gatherer om mijn ores en herbs te farmen want dan kon ik makkelijk zien waar er veel te vinden waren en zo mijn route uitstippelen. Echter is er in legion geen database voor te vinden die ik kan importen... is deze er al of komt die nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

earthapple schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:05:
Ik gebruikte voorheen altijd gatherer om mijn ores en herbs te farmen want dan kon ik makkelijk zien waar er veel te vinden waren en zo mijn route uitstippelen. Echter is er in legion geen database voor te vinden die ik kan importen... is deze er al of komt die nog?
Jawel hoor!

Gathermate2 - https://mods.curse.com/addons/wow/gathermate2
Gathermate2 Data - https://www.wowace.com/addons/gathermate2_data/

Die twee addons installeren, en rechtstreeks alle nodes vanuit Wowhead importeren :)

[ Voor 8% gewijzigd door Darkfreak op 05-10-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
MetalPool schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:27:
Wij hebben als guild problemen met RClootcouncil. We vinden het niet fijn werken en willen wat anders gaan proberen in Raids. DKP zijn we niet echt voorstander van. Heeft iemand misschien een goeie vervanger of eventueel tips die we kunnen gebruiken?
EPGP werkt goed. EP = Effort Points GP= Gear Points. Effort points krijg je door oa aanwezig te zijn (ook als je reserve staat) boss kills, elk half uur in een raid etc. Gear points houd rekening met eerder verkregen gear uit guild raids. Als iedereen de loot addon heeft krijgen ze gelijk een popup voor loot waar ze kunnen kiezen of het voor main spec/off specc/minor upgrade/pass is. Vond het toen reuze makkelijk.
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:33:
Besef dat voor al het gold dat jij verdient met die potions, iemand geld verliest aan potions. Wij hebben een aantal mensen die buiten het raiden weinig tijd hebben om te spelen en die zijn inmiddels blut en kunnen de potions (2 per pull) niet meer betalen.
Zelfs met weinig tijd kan je nog makkelijk gold verdienen. Alleen moet je weten waarmee. Met het resellen van epics/ores/herbs op 2 alt servers al de nodige gold erbij.
Noiz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:00:
Raiden kost geld inderdaad, heeft het altijd gedaan. Maar tegen een normale prijs. Niet de belachelijke prijzen die er op dit moment zijn omdat Blizzard niet goed heeft nagedacht over zijn professions. Herb respawn rate is te laag en/of potions hebben teveel herbs nodig.
Ik heb mijn gold altijd verdiend met andere zaken en wat ik nodig had voor het raiden kocht ik simpelweg van AH. En hoewel ik meer dan voldoende gold heb om nu nog steeds alles gewoon te kopen, zijn de prijzen gewoon te hoog. Potions zijn duurder dan flasks geworden terwijl deze maar 30 seconden een buff geven tegenover een uur lang. Dat is in mijn ogen niet hoe het zou moeten zijn (en voorheen ook nooit is geweest).
Blizzard wil op dit moment gewoon geen overschot van ores/herbs/leathers en alles wat je er van kan maken. Komt er teveel van iets op de markt dan wordt het vrij snel (stealth) generfed.
Waarom ? Ik denk omdat WoD gewoon een gratis gold fest was en er zo veel gold in game zit dat ze daar iets aan willen doen. Gold was eind WoD net zo veel meer waard en op deze manier word het wat waardevoller.
Verder waren gathering professions in WoD vrij waardeloos, ores waren zo makkelijk te verkrijgen dat ze binnen een week al onder de 1g per stuk op de AH gingen. Gelukkig in Legion is dat anders, denk dat ze dit als een soort compensatie gedaan hebben.
Ook het levellen van alts en bijbehorende profs is om zeep geholpen. Dus de AH goblins die een leger alts hadden met elke profession hebben het nu lastiger en zijn zich nu gaan focussen op 2-3 professions. Gevolg is minder aanbod -> hogere prijzen.
Men is een beetje verwend geraakt met de AH prijzen van WoD en de hoe makkelijk het was om gold te krijgen. Maar als je vergelijkt met de MoP en Cata prijzen ( zeker in de weken na de launch) valt het allemaal wel mee is mijn ervaring.
Bisamrat schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:42:
Tevens erg jammer dat AP niet over al je legendaries gaat. Als je nu van spec wilt veranderen moet je weer van 0 beginnen. Dus je zit 'vast' aan 1 spec als je een beetje mee wilt doen met de rest. Vond het spec switchen juist zo tof net voor de Legion launch. Gewoon aan de hand van een encounter even snel switchen en klaar.
AP is tot level 13 op offspec Artifacts makkelijk te levellen.
Wat mij meer tegenvalt is de RNG die je hebt met legendaries en Relics. World Quest zijn zo random dat je aardig wat pech kan hebben met bijvoorbeeld Relics (en de RNG of het Warforged/Titanforged procced).
Zo heb ik in Offspec Artifacts betere relics dan mijn Main specc.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:07:

Blizzard wil op dit moment gewoon geen overschot van ores/herbs/leathers en alles wat je er van kan maken. Komt er teveel van iets op de markt dan wordt het vrij snel (stealth) generfed.
Waarom ? Ik denk omdat WoD gewoon een gratis gold fest was en er zo veel gold in game zit dat ze daar iets aan willen doen. Gold was eind WoD net zo veel meer waard en op deze manier word het wat waardevoller.
Verder waren gathering professions in WoD vrij waardeloos, ores waren zo makkelijk te verkrijgen dat ze binnen een week al onder de 1g per stuk op de AH gingen. Gelukkig in Legion is dat anders, denk dat ze dit als een soort compensatie gedaan hebben.
Ook het levellen van alts en bijbehorende profs is om zeep geholpen. Dus de AH goblins die een leger alts hadden met elke profession hebben het nu lastiger en zijn zich nu gaan focussen op 2-3 professions. Gevolg is minder aanbod -> hogere prijzen.
Men is een beetje verwend geraakt met de AH prijzen van WoD en de hoe makkelijk het was om gold te krijgen. Maar als je vergelijkt met de MoP en Cata prijzen ( zeker in de weken na de launch) valt het allemaal wel mee is mijn ervaring.
De flasks zijn sinds vanilla overigens nog nooit zo duur geweest, ook niet in begin van expansions, tbc/wotlk/cata. Verschil is dat er nu op zoveel difficulties geraid wordt, dat iedereen flasks nodig heeft. Ik geloof totaal niet in stealth nerfs, want dit was geen voor opgezet idee van blizzard. Want het geld verdwijnt nu in de zakken van active herbers, maar met name in handen van Botters en gold sell sites. Eerlijk gezegd verwacht ik binnen 2 weken een hotfix die de helft van de materials er af haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tarz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:59:
fadgjnawprtg arotgajweriojpawer dal;rtehna er

*working as intended*
Hahaha, ik zie dus nu een Tarz die daadwerkelijk even lekker is gaan rollen over het keyboard met z'n hoofd... Zou geniaal zijn indien dit is gebeurd op de werkvloer

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:21
RustStorm schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

Hahaha, ik zie dus nu een Tarz die daadwerkelijk even lekker is gaan rollen over het keyboard met z'n hoofd... Zou geniaal zijn indien dit is gebeurd op de werkvloer
Dagelijkse kost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:16
RustStorm schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

*Fluit nietsvermoedend een liedje terwijl zijn collega's hem heel raar aankijken vanwege de putjes in zijn voorhoofd....*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prijzen van herbs zijn al aardig aan het dalen hoor. Krijg er nu soms nog maar de helft voor t.o.v. net na de launch

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Zertaxka schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:07:
[...]

Zo slecht als de huidige situatie is, is het nog nooit geweest. Toen je tijdens Vanilla/TBC nog alle flasks/elixirs kon stacken waren de prijzen nooit zo scheef als ze nu zijn.
Gold wordt niet waardevoller wanneer prijzen op AH omhoog gaan aangezien gold alleen zal verschuiven tussen spelers. Om gold waardevoller te maken moet je deze uit de economie halen (bijvoorbeeld BMAH of de vendor mounts/toys zoals de spider).
Gathering professions waren nooit echt waardeloos, want ze verkochten in grote hoeveelheden. Daar tegenover kreeg je ze ook in grote hoeveelheden. Het probleem nu is niet zozeer dat ze dit omlaag hebben gehaald, maar dat ze veel te ver zijn doorgeslagen de andere kant op. Een enkele herb die 200g momenteel kost is gewoon waanzin.
Alts en professions heeft hier verder niks mee te maken. Er zijn nog altijd genoeg mensen die spullen kunnen craften voor je in guilds eventueel. Het probleem zit hem in de beschikbare materialen. Denk dat momenteel zelfs meer mensen een gathering profession hebben, waardoor je zou verwachten dat er voldoende beschikbaar zou zijn (tegen een redelijke prijs).
En dit valt ook zeer zeker niet te vergelijken met MoP en Cata prijzen. Tijdens de vorige expansions waren AH prijzen na een maand nagenoeg naar een acceptabel niveau gedaald (het grote gold zat toen altijd in de 1e 2 weken). Nu zijn we 5 weken verder en er is geen enkele indicatie dat prijzen de komende periode gaan zakken, nadat ze alleen maar hoger zijn geworden sinds de expansion.

Ik zeg niet dat we terug moeten naar WoD tafarelen, maar Blizzard is naar mijn mening te ver doorgeslagen dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noiz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:46:
[...]

Zo slecht als de huidige situatie is, is het nog nooit geweest. Toen je tijdens Vanilla/TBC nog alle flasks/elixirs kon stacken waren de prijzen nooit zo scheef als ze nu zijn.
Gold wordt niet waardevoller wanneer prijzen op AH omhoog gaan aangezien gold alleen zal verschuiven tussen spelers. Om gold waardevoller te maken moet je deze uit de economie halen (bijvoorbeeld BMAH of de vendor mounts/toys zoals de spider).
Gathering professions waren nooit echt waardeloos, want ze verkochten in grote hoeveelheden. Daar tegenover kreeg je ze ook in grote hoeveelheden. Het probleem nu is niet zozeer dat ze dit omlaag hebben gehaald, maar dat ze veel te ver zijn doorgeslagen de andere kant op. Een enkele herb die 200g momenteel kost is gewoon waanzin.
Alts en professions heeft hier verder niks mee te maken. Er zijn nog altijd genoeg mensen die spullen kunnen craften voor je in guilds eventueel. Het probleem zit hem in de beschikbare materialen. Denk dat momenteel zelfs meer mensen een gathering profession hebben, waardoor je zou verwachten dat er voldoende beschikbaar zou zijn (tegen een redelijke prijs).
En dit valt ook zeer zeker niet te vergelijken met MoP en Cata prijzen. Tijdens de vorige expansions waren AH prijzen na een maand nagenoeg naar een acceptabel niveau gedaald (het grote gold zat toen altijd in de 1e 2 weken). Nu zijn we 5 weken verder en er is geen enkele indicatie dat prijzen de komende periode gaan zakken, nadat ze alleen maar hoger zijn geworden sinds de expansion.

Ik zeg niet dat we terug moeten naar WoD tafarelen, maar Blizzard is naar mijn mening te ver doorgeslagen dit keer.
Jup helemaal mee eens en het zijn met name demon hunter lvl 100-110 bot accounts die er nu dik van profiteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:11:
Mijn computer heeft na een ongelukje met een glas wijn het leven gegeven.. :( even geen WoW voor mij :(*
Wijn is ook troep ook. Gewoon bij bier houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Nu zijn we 5 weken verder en er is geen enkele indicatie dat prijzen de komende periode gaan zakken, nadat ze alleen maar hoger zijn geworden sinds de expansion.

Ik heb allebei de alts die ik momenteel level omgegooid naar mining / herbalism en mine/pluk alles wat ik tegenkom. Geeft toch ook XP dus vertraagd levellen nauwelijks. Ik loop inmiddels aardig binnen, zelfs de herbs die niet starlight rose heten brengen al kapitalen op. De ores bewaarde ik vooralsnog, maar ga ik ook verkopen. Als de prijzen uiteindelijk dalen, dan koop ik wel ore om mijn engineering weer te levellen.

Flasks verkopen voor 2000-2500 gold op woensdag tussen 17:00 en 19:00 en 1500-2000 op andere momenten en alles wat ik plaats verkoopt! Elixirs brengen nog meer op per herb. En losse herbs zijn nog duurder, dus herbs op de AH kopen is geen optie.

Gathering is op dit moment lucratiever dan crafting, dus daar ga ik nu vol voor.

edit: Wijn en bier zijn beide geen plezier. Doe voortaan een goede whiskey, zit ook in een stabieler glas :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2016 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:28:
De flasks zijn sinds vanilla overigens nog nooit zo duur geweest, ook niet in begin van expansions, tbc/wotlk/cata. Verschil is dat er nu op zoveel difficulties geraid wordt, dat iedereen flasks nodig heeft. Ik geloof totaal niet in stealth nerfs, want dit was geen voor opgezet idee van blizzard. Want het geld verdwijnt nu in de zakken van active herbers, maar met name in handen van Botters en gold sell sites. Eerlijk gezegd verwacht ik binnen 2 weken een hotfix die de helft van de materials er af haalt.
Normale WoW inflatie. WoD was een uitzondering daarop, alles was makkelijk te verkrijgen.

Dat nu ineens iedereen een flask nodig heeft voor raids en bij vorige expansions niet is natuurlijk onzin.
LFR heb je geen flask voor nodig, voor normals, Heroic en Mythic had je altijd al Flasks nodig. En nu er steeds minder actieve subscribers zijn ten opzichte van vorige expansions is het nou ook niet zo dat er toch meer mensen ineens gaan raiden. Heeft meer te maken met vraag en aanbod. Blizz heeft gewoon het aanbod van herbs/ores verlaagd door het moeilijker te maken om deze materialen te verkrijgen en ook nog eens de hoeveelheid te verhogen voor wat je nodig hebt voor flasks/potions etc.

Stealth (of niet aangekondigde nerfs) zijn er wel degelijk deze expansion. Skinning is van 7-10 leather naar 2-4 gegaan en dat werd pas achteraf gecommuniceerd door Blizz en dat is met meerdere dingen zo gegaan.

Dat er gold in de zakken van botters/gold sellers verdwijnt is toch niks nieuws? Zijn ook zat mensen die niet botten die hier flink aan verdienen.

En denk echt niet dat ze dit gaan hotfixen. Alles wat ze juist de laatste tijd laten zien met hotfixes met betrekking tot professions is dat ze dit zo lang mogelijk in stand willen houden.

Ik heb het al eerder gezegd, mensen zijn te verwend geraakt met WoD en daardoor is de vergelijking van hoe de situatie toen (WotLK/Cata/MoP) en nu in Legion scheef.
In WoD waren de materialen zo goed als gratis waardoor alles waarvoor je het nodig had ook spotgoedkoop was. Daardoor was er bijna geen gold te verdienen. Maar je Garisson was een gratis gold machine > dus iedereen kreeg meer gold maar er was weinig om aan uit te geven. Dan wordt je gold gewoon minder waard. In WoD is er ook geen nieuwe goldsink toegevoegd, MoP had BMAH en Legion heeft de Mad Merchant / verhoogde goldcap waardoor de BMAH ook weer een grotere goldsink is geworden.

Ik weet nog dat ik in begin Cata een Blacksmithing Epic Intellect Shield verkocht voor 14k, terwijl epics nu voor minder op de AH staan. Zoals gezegd is het een kwestie van vraag en aanbod.

Dat de prijzen voor herbs nu nog zo hoog zijn heeft voornamelijk te maken dat Blizz goed werk heeft gedaan om botters tegen te gaan. Waar je met Skinning en Mining nu met realm hopping redelijk simpel op 1 plek kan blijven om te farmen, is dat met herbing niet zo makkelijk.
Probeer zelf maar eens om een stack Fjarnskagglllllllll te gaan farmen. Is bijna niet te doen, dus het is niet zo gek dat herbs zo duur zijn.
In WoD waren Herbing en zeker Mining gewoon waardeloos, je kon met elke alt een lvl3 Mine en Herb Garden hebben. Zeker de eerste weken in WoD waren ores en herbs niks waard en daardoor loonde het niet om te gaan herben/minen.

En natuurlijk hebben alts en hun professions er wel iets mee te maken. Ik had in Cata en MoP altijd een dual gatherer die ik met alleen Herbing/Mining naar max level kreeg. Levelde ik eerst mijn andere chars de professions mee met de materialen. Als dan een beetje duidelijk was met welke profesion het makkelijkst en lucratief was dan kon je redelijk simpel de recipes halen die achter rep etc zaten. Nu moet je eerst rank 1 halen die schandalige hoeveelheid mats vereisen. En dan ben je afhankelijk van rank 2-3 die weer RNG based of Rep vereisen.
Aangezien ik nu pas een beetje op Exalted ben op mij main met de meeste Factions kan je nagaan dat het met alts niet te doen is. Dus ja je kan guildies vragen maar de kans dat die rank 3 hebben is klein. Het "probleem" zit hem inderdaad in de materialen maar ook in het rank systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Sorry hoor .. Maar ik heb tijdens WotLK toch echt geen 2k per flask betaald nadat de economie zich gestabiliseerd hoort te hebben :P.

Niemand zegt dat WoD geen byorkdheid was met de garrison.
Maar atm zijn dingen zoals Flasks gewoon zwaar overpriced :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Darkfreak schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:47:
Sorry hoor .. Maar ik heb tijdens WotLK toch echt geen 2k per flask betaald nadat de economie zich gestabiliseerd hoort te hebben :P.

Niemand zegt dat WoD geen byorkdheid was met de garrison.
Maar atm zijn dingen zoals Flasks gewoon zwaar overpriced :P
Je betaalde toch ook geen 200g per flask in vanilla/tbc ?
Is een redelijk normale inflatie die hoger uitvalt omdat sommige herbs moeilijk te farmen zijn en je op rank 1-2 er aardig wat van nodig hebt zonder procs te krijgen.
Dus als je logisch redeneert zijn ze zo duur nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Flasks zijn 1 ding, maar potions, daar gaat het echt helemaal mis vind ik. Dat gaat echt nergens over met de huidige prijzen, maar vooral de hoeveelheid mats die nodig zijn om ze te maken.

Vanavond maar weer zien hoe het gaat. Hopelijk nu wel Xavius heroic neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Wow, de survey deed het beter dan verwacht.
Totaal 11 reacties, waarvan verbazingwekkend veel druid adviseerden.
Daarvan moet wel gezegd worden dat 3 daarvan zelf ook druid waren.

Ik ga jullie advies opvolgen en een druid spelen.
Ik heb al een 110 druid die op dit moment healer is, maar ik zal guardian gaan spelen.
Heb ik eerder wel op mijn paladin gedaan maar nog niet op mijn druid.

Bedankt voor alle reacties.

http://imgur.com/a/4TRQJ
http://imgur.com/a/w249E

[ Voor 4% gewijzigd door Awaken1 op 05-10-2016 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Werkt jullie armory app naar behoren? Die van mij blijft maar laden na herhaaldelijk opnieuw te hebben opgestart.

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow...net gewoon 3 random hc's achter elkaar gedaan waarbij de beste dps net de 85K aantikt. Wat duurt een hc dan lang zeg. Gewoon bossfights die 3 minuten duren. Pffff L2P :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:52
Awaken1 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:27:
Wow, de survey deed het beter dan verwacht.
Totaal 11 reacties, waarvan verbazingwekkend veel druid adviseerden.
Daarvan moet wel gezegd worden dat 3 daarvan zelf ook druid waren.

Ik ga jullie advies opvolgen en een druid spelen.
Ik heb al een 110 druid die op dit moment healer is, maar ik zal guardian gaan spelen.
Heb ik eerder wel op mijn paladin gedaan maar nog niet op mijn druid.

Bedankt voor alle reacties.

http://imgur.com/a/4TRQJ
http://imgur.com/a/w249E
Hahaha die 1e Warlock was ik...samen met Druid en Pally.
Of Hybrid dingen doen of gewoon een mage in andere outfit ;)

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Viel van de week ineens door de vloer van Blackwing Descent heen, moest wel even lachen toen ik omhoog keek :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lXCXBxJREYkAGX7ET5VlB7ZS/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Zertaxka schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:43:
[...]
Dat nu ineens iedereen een flask nodig heeft voor raids en bij vorige expansions niet is natuurlijk onzin.
Flasks worden door jan en alleman al expansion lang gebruikt, het is echt niet zo dat er nu opeens meer mensen zijn die dit gebruiken.
Ik heb het al eerder gezegd, mensen zijn te verwend geraakt met WoD en daardoor is de vergelijking van hoe de situatie toen (WotLK/Cata/MoP) en nu in Legion scheef.
In WoD waren de materialen zo goed als gratis waardoor alles waarvoor je het nodig had ook spotgoedkoop was. Daardoor was er bijna geen gold te verdienen. Maar je Garisson was een gratis gold machine > dus iedereen kreeg meer gold maar er was weinig om aan uit te geven. Dan wordt je gold gewoon minder waard. In WoD is er ook geen nieuwe goldsink toegevoegd, MoP had BMAH en Legion heeft de Mad Merchant / verhoogde goldcap waardoor de BMAH ook weer een grotere goldsink is geworden.
Nogmaals, als het al niet duidelijk is geworden uit mijn vorige posts: Ik vergelijk niet alleen met WoD. Ik raid sinds Vanilla op een (al zeg ik het zelf) hoog en serieus niveau en heb alles meegemaakt. Daarnaast ben ik sinds WotLK ook zeer actief geworden met goldfarming. Ik speel al jaren in op expansions/patches om veel gold te verdienen en constant met allerlei professions. Heb alles maxed out en mijn risico's verspreid.
Probeer zelf maar eens om een stack Fjarnskagglllllllll te gaan farmen. Is bijna niet te doen, dus het is niet zo gek dat herbs zo duur zijn.
Je geeft hier perfect het probleem aan. Herbs farmen is bijna niet te doen. En dat terwijl deze in grote hoeveelheden nodig zijn voor allerlei professions (zelfde geldt overigens ook gewoon voor leather/ores). WoD was uiteraard het andere uiterste, maar zoals gezegd, niet mijn enige graadmeter. Ook tijdens eerdere expansions lagen de prijsverhoudingen nooit zo scheef als nu.
Tijdens TBC was het mogelijk om flasks en elixirs te stacken. Gezien het niveau waarop ik raidde werd dit ook van mij verwacht. Ik denk dat ik wellicht nog wel meer herbs nodig had in die tijd voor een raid avond als nu. Maar toch was de hoeveelheid die beschikbaar was acceptabel, ook om zelf te farmen.
En natuurlijk hebben alts en hun professions er wel iets mee te maken. Ik had in Cata en MoP altijd een dual gatherer die ik met alleen Herbing/Mining naar max level kreeg. Levelde ik eerst mijn andere chars de professions mee met de materialen.
Mensen hadden voorheen veelal dual crafting professions op hun mains en dual gatherer op een alt. Zelf hebben (of beter gezegd, hadden) al mijn alts dual crafting behalve mijn druid die dual gathering heeft. Dat zou dus betekenen dat mats wat later in de expansion meer beschikbaar werden/worden.
Maar met Legion zijn er ontzettend veel mains geswitched naar herbalism, omdat Blizzard
goed werk heeft gedaan om botters tegen te gaan.
maar daardoor ook alle andere mensen heeft benadeeld. Het is toch van de zotte dat een potion die 30 seconden een buffje geeft meer kost dan een flask welke 60 minuten lang werkt.

Inflatie is 1 ding, een groot tekort aan materialen is simpelweg slechte implementatie/design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Tis weer proper ... kan gewoon niet aanmelden op hun server. 15 disconnects in een uur.
Ik kan me echt zoo pissed maken op dit spel.
Daarnet weer het "fluitje" moeten gebruiken omdat ik gewoon echt niet kon raken op de plek waar ik wilde in suramar city.
Wow legion is voor mij alles behalve een vlotte ervaring eigenlijk. Daarbij komt dan ook nog eens dat fury warrior gewoon kapot gemaakt is. Nuja, blizzard en warriors ... ook in diablo 3 zijn ze enkel goed voor zdps ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ik wordt een beetje moe van de lag tijdens het raiden en in Suramar (maar daar niks meer te zoeken gelukkig). Vooral in het begin van de avond (20:30 - 22:00 uur) heb ik last van lag spikes. Gebeurd alleen in raids en alleen bij bazen, begint echt super irritant te worden. Ligt niet aan mijn verbinding, aangezien andere raid members (niet allemaal maar 10 / 15%) er ook last van hebben. Vreemde is wel dat het niet bij iedereen gebeurd en alleen tijdens raid bazen. Als ik mythic dungeon doe rond hetzelfde tijdstip heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:38
Wel lekker trouwens dat voor de Mage class je missies moet doen met een ability die je niet kan counteren (Blizzard). Pas rond level 109 kan je een follower krijgen om deze te counteren.

Nu is deze ability gelukkig alleen maar vertragend maar ja dan moet je dus missies van 16 uur afwachten voordat je door kan gaan met je class questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:04

Dazzler2120

FP ProMod
Bisamrat schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 07:09:
Ik wordt een beetje moe van de lag tijdens het raiden en in Suramar (maar daar niks meer te zoeken gelukkig). Vooral in het begin van de avond (20:30 - 22:00 uur) heb ik last van lag spikes. Gebeurd alleen in raids en alleen bij bazen, begint echt super irritant te worden. Ligt niet aan mijn verbinding, aangezien andere raid members (niet allemaal maar 10 / 15%) er ook last van hebben. Vreemde is wel dat het niet bij iedereen gebeurd en alleen tijdens raid bazen. Als ik mythic dungeon doe rond hetzelfde tijdstip heb ik nergens last van.
Ik heb eigenlijk nauwelijks lagg, ik zou het toch eerst eens in je eigen verbinding zoeken.
Game je via wifi? Werken andere applicaties wel goed etc. Etc

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Met de guild 2 Mythic runs + 2 gedaan. De eerste was arcway, de 2de was Eye of Azhara.
In arcway hadden we welgeteld 5s over op de timer. Hadden de dungeon maar 1 keer eerder gedaan dus nog niet alle routes bekend en whipes door double trash packs. Waar we de eerste keer nog wel eens een whipe hadden, nu geen whipe op bosses.

Eye of Ashaza hadden we 10min over. Alleen jammer dat we na het killen van de eindboss toch nog een paar mobs moisten killen omdat we op 97% zaten en hadden gehoopt dat het killen van de boss ook mee zou doen voor de 100% checker. Nog een leuke 845 trinket met slot aan overgehouden. Als de 815 versie al BIS was tot emerald dream heroic, dan zit ik zeker goed met mijn 845 item :p

Nu alleen hopen dat mijn party-members niet uit mijn healingstorm rennen omdat ze denken dat het een debuff is :p

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
Reputation will not be made account-wide, no, but we will be easing a couple of linked features with 7.1.

First, Court of Stars and The Arcway will now unlock account-wide once each individual dungeon is completed once on an account.

Second, World Quests will no longer have the "friendly" reputation unlock requirement for secondary/alt characters. Once you hit 110 on an alt, you will immediately receive a quest to speak with Khadgar to receive your Flight Master's Whistle and unlock World Quests, as long as you've already unlocked World Quests on your main.
Een logische aanpassing die ik al verwachtte. Anders zouden veel alts verstoken blijven van baseline content.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 08:15:
Fantastisch nieuws dat.
Mijn Alts juichen :)
Maar jouw alts huilen omdat ze geen aandacht meer van je krijgen... je orc monk wordt voorgetrokken... dat hebben ze me verteld... :)

nou ja... daar zijn het alts voor he... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 06-10-2016 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 08:39:
[...]
Maar jouw alts huilen omdat ze geen aandacht meer van je krijgen... je orc monk wordt voorgetrokken... dat hebben ze me verteld... :)
Dat klopt 100% lol.
Kan niet stoppen met mijn Monk, echt ongelofelijk.

Zelfs mijn DH staat te verstoffen , laat staan bloemetjes plukken voor de AH ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28
nieuwe update van mijn toons:

Resto Shaman ilvl 842 (main)
Mistweaver Monk ilvl 832
Hunter lvl 104

Wat speelt Mistweaver monk trouwens heerlijk, misschien mijn nieuwe main ipv shaman?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bisamrat schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 07:09:
Is het wel lag en niet een fps probleem vanwege de processorkracht/grafische kaart van je computer? Tijdens raids/world bosses/ed. waar veel tegelijkertijd gebeurt wordt er veel meer van je hardware vereist. (Mocht dit het geval zijn dan kun je onder System -> Graphics: "Enable Raid and Battleground settings" aanvinken en hier lagere grafische instellingen voor deze situaties selecteren.)

Het zou ook nog een add-on kunnen zijn. Vooral add-ons zoals recount en skada kunnen je framerate naar beneden halen of een soort van lag veroorzaken als ze veel info van de hele raid moeten verwerken.

Soms kan er ook gewoon een rotte appel tussen je add-ons zitten. Zo had ik laatst na een update van Arkinventory opeens extreme lag zodra ik in combat ging. Misschien even je add-ons uitzetten tijdens zo lag moment om dit uit te sluiten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2016 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Ik hoor mensen klagen over lag spikes. bij mij in de dungoun of raid groep.
daar heb ik geen last van. ik heb grotere problemen, ik heb random disconnects. bv. bij combat ressen is de kans dat ik dc. (die algemene wow error code voor disconnect. 319 ofzo..) en dan moet ik de game opnieuw starten. Dan krijg ik een fatal exception. en als ik dan weer opstart zit ik er weer in.

Mijn computer is gelukkig vrij snel, en kan dit ongeveer doen binnen 40 seconden.. maaar tijdens (raid)bosses is het alles behalve relaxt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik heb eigenlijk geen last van performance issues in Legion *klopt af*. Alleen die nieuwe worldboss Withered J'im is een fps killer blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Viel niet tegen gisteren :) Heel heroic gecleared en paar leuke upgrades geloot. Zondag op naar mythic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister de world boss gekilled met als reward 48g... ik ontvang nog liever niks. :|

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
voor mijn gevoel vloog ik door content met de aff lock, dot pull volgende mob, dus gisteren de 5de 110
(ligt het aan mij of kan aff. lock niet gedazed worden ?)
nu bezig met de 3de relic unlock en natuurlijk al aan het denken over welke toon in hierna ga levellen.
Hoor goede verhalen over de Rogue en de Monk, maar eigen favo's Shaman & DK staan ook nog op de lijst.
Warrior komt wel na die 4, heb echt 0.0 sync mee, en class hall helpt ook al niet.
Rogue class hall daar in tegen pulled nog het meest, dus waarschijnlijk gooi daar even gender change op en ga ik daar mee van start. of Shaman maar die doe ik eigenlijk alleen voor de profession.

Priest & Mage hoor ik genoeg horrorverhalen over, en met de post over 7.1 ga ik deze zeer waarschijnlijk via andere methodes levelen. (pet battles/PvP)

* altaholic out *

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Gister weer Emerald Nightmare (Normal) in gedoken.
Eerste boss ging prima.

Ursoc verneukten de tanks (waaronder ik dus) bij de eerste keer even door iets te vroeg te taunten.

Erna het wipefest op Eye of Shit'Gynoth begonnen :P.
We hadden onder andere 2 healertjes van 830 (druid en shaman) bij die niet super denderend healden.
En blood werd niet vaak/snel genoeg neer gehaald tussendoor waardoor veel mensen met 2 fixates op zich zaten.

Tevens de eerste raid waar een nieuw lid (en tevens tweaker die me via hier benaderde) mee is gekomen :D ..

Logs:
https://www.warcraftlogs.com/reports/dakC2QDTALn4gYzP/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
OkkE schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:35:
Gister de world boss gekilled met als reward 48g... ik ontvang nog liever niks. :|
ik heb nog geen 1x loot gehad van world bosses.. inderdaad 2x iets van 50g ofzo.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
priest en mage zijn idd de 2 classes die het zwaarst zijn om te lvlen.
Het is echt een drama met ene mage, mijn mage is nu lvl 102 maar heb er geen zin meer in :P
Daarom maar gekozen voor hunter, dat is echt een lachertje met betreft lvlen :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik heb een ilevel 860 troll trinket gekregen van hem. +806 haste/crit/versatility/mastery en niets anders. Blauwe trinkets hebben nog meer van mijn main stat dan deze trinket 8)7

En als extra bedankje mocht ik hem nog eens killen want om de één of andere reden kreeg ik geen quest credit |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Kapoen op 06-10-2016 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, had ik helaas ook.
Vind het ook een K** boss , zo veel trolls daar.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:38:

We hadden onder andere 2 healertjes van 830 (druid en shaman) bij die niet super denderend healden.

Logs:
https://www.warcraftlogs.com/reports/dakC2QDTALn4gYzP/
de resto shaman lijkt het anders niet verkeerd te doen hoor. ;)
ze blinken alleen niet uit op die gevechten. (veel bewegen, veel incoming dmg. maar niet super veel low HP bars).
je druid zou wel wat meer kunnen doen denk ik.

vind overigens wel dat je warrior tank veel dmg intake heeft hoor.. heeft hij toevallig veel langer de dominators getankt of de horror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:39:
Bestaat de glyph nog die je misdirection reset als je MD op je pet gebruikt? Weet nog dat ik in WoD macro's had voor al mijn skills zodat MD altijd gebruikt werd op mijn pet als ik solo speelde. Zo kon je makkelijk 10-20 mobs pullen tijdens het levelen. Vervolgens de loot-a-rang gebruiken om te looten en super easy mode. Werd wel knettergek van dat MD geluid trouwens, dus snel de geluidsbestanden vervangen zodat die skill geen geluid meer maakte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Het is echt een drama met ene mage, mijn mage is nu lvl 102 maar heb er geen zin meer in :P
Ik ben bezig met mijn Paladin, maar in Prot spec is het ernstig goed te doen. Geen downtime en bakken mobs pullen.
Alleen het beginlevel was wat lastig, omdat ik betere gear nodig had (boost lvl 100 gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

demonic schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:29:
Ik hoor mensen klagen over lag spikes. bij mij in de dungoun of raid groep.
daar heb ik geen last van. ik heb grotere problemen, ik heb random disconnects. bv. bij combat ressen is de kans dat ik dc. (die algemene wow error code voor disconnect. 319 ofzo..) en dan moet ik de game opnieuw starten. Dan krijg ik een fatal exception. en als ik dan weer opstart zit ik er weer in.

Mijn computer is gelukkig vrij snel, en kan dit ongeveer doen binnen 40 seconden.. maaar tijdens (raid)bosses is het alles behalve relaxt!
Er is een bekende bug dat als je geressed word dan is er kans dat je een DC krijgt.
Verder zijn de servers gewoon erg druk op raiding avonden op woensdag. Vandaar dat veel mensen laggspikes krijgen. Toevallig had ik er gister ook last van terwijl ik 3ms world/home en standaard 98fps heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:45:
[...]

de resto shaman lijkt het anders niet verkeerd te doen hoor. ;)
ze blinken alleen niet uit op die gevechten. (veel bewegen, veel incoming dmg. maar niet super veel low HP bars).
je druid zou wel wat meer kunnen doen denk ik.

vind overigens wel dat je warrior tank veel dmg intake heeft hoor.. heeft hij toevallig veel langer de dominators getankt of de horror?
Daar kwamen we na het bekijken van de logs ook achter.
Hij is nog nieuw tot het spelen van zowel warrior als ook tanken.
Ik ben zelf niet echt thuis in de hele warrior class, dus ik kan hem daar niet super veel bij helpen (en hij is eigenwijs :P).

Er was een moment, tijdens een wipe, dat hij de horror wat langer had doordat ik een extra stack omda thij hem turnde terwijl ik weg liep. That's it.
Op de laatste, killing, try was hij daadwerkelijk dood op het einde en tankte ik de laatste horror tot 6 stacks terwijl de paar levende DPS aan het nuken was als een malle in de heart chamber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Teunis schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:36:
voor mijn gevoel vloog ik door content met de aff lock, dot pull volgende mob, dus gisteren de 5de 110
(ligt het aan mij of kan aff. lock niet gedazed worden ?)
nu bezig met de 3de relic unlock en natuurlijk al aan het denken over welke toon in hierna ga levellen.
Hoor goede verhalen over de Rogue en de Monk, maar eigen favo's Shaman & DK staan ook nog op de lijst.
Warrior komt wel na die 4, heb echt 0.0 sync mee, en class hall helpt ook al niet.
Rogue class hall daar in tegen pulled nog het meest, dus waarschijnlijk gooi daar even gender change op en ga ik daar mee van start. of Shaman maar die doe ik eigenlijk alleen voor de profession.

Priest & Mage hoor ik genoeg horrorverhalen over, en met de post over 7.1 ga ik deze zeer waarschijnlijk via andere methodes levelen. (pet battles/PvP)

* altaholic out *
Best fijn he, Affliction levellen :)

Ik heb nu mijn 2 golden traits en een AoE build gekozen, dit is echt leuk.
Gewoon 10 mobs tegelijk pakken en Voidwalker er op.
AoE en loot..

rinse/repeat

Alleen in Suramar de stad kan ik er niet zo veel, die doen op een of andere manier meer dmg aan mijn voidwalker dat ik deze niet lang genoeg draaiende kan houden, maar ik vermoed dat met een verandering in talents dat dit ook beter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:50:
[...]

Op de laatste, killing, try was hij daadwerkelijk dood op het einde en tankte ik de laatste horror tot 6 stacks terwijl de paar levende DPS aan het nuken was als een malle in de heart chamber
bewuste keuze om de horror te laten leven? want dat scheelt weer een paar million aan damage die je in de boss kan stoppen ipv de horror :P

EDIT: oveirgens weet ik ook niet zeker hoe het nu zit. maar met deze hotfix(vcan gisteren) zijn warriors weer generfed.. geen idee of dat misschein van invloed was?!

[ Voor 15% gewijzigd door demonic op 06-10-2016 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
demonic schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:38:
ik heb nog geen 1x loot gehad van world bosses.. inderdaad 2x iets van 50g ofzo.. |:(
World bosses droppen bij mij alleen maar spul op alts... Zowel de gloves van de vorige als de head van de huidige..... Die had ik zo goed op mijn main kunnen gebruiken :'(

Gisteren was qua raiding best wel een succes. We hebben heel snel normal neergelegd en op heroic nog 4 baasjes gedaan. Vanavond gaan we eerst Il'gynoth neerleggen en dan kijken of we onze Cenarius kill kunnen herhalen. Daarna weer Xavius. Hoop dat we snel door kunnen gaan naar Mythic, maar ik heb het gevoel dat we voor Xavius misschien nog net de DPS niet hebben... We shall see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een tip voor de mensen die het misschien ontgaan is. Er is dus een wekelijks een event en je kan iedere week een event-gerelateerde quest oppikken bij Archmage Lan'dalock.

Deze week krijg je +50% rep van WQ's en de quest is om 20 WQ's te completen. De beloning is 5000 Order Resources. Toch mooi meegenomen. Ik was het bijna alweer vergeten dat die quest er was.

An extra weekly quest and rewards are here.

Get out your best map and plan your route across every part of the Broken Isles, as this is a great time to immerse yourself in World Quests.

This Week
All week, open your map (default hotkey: m) and then select any of the five main Broken Isles zones to consider the World Quests available to you. Hover your mouse over a World Quest on the map to see what tasks are needed complete it, the rewards you’ll receive, and the time remaining that the quest is available to you.

Look for the following all week long:

Archmage Lan’dalock near Violet Hold in Dalaran has a quest for you.
Quest requirement: Complete 20 World Quests
Reward: 5,000 Order Resources
Passive buff: +50% to Reputation gains from World Quests

If you’ve been looking to impress some emissaries, this is the week to do it!

Every Week
The Bonus Events system consists of a rotating schedule of different activities, currently scheduled to run each week beginning on Tuesdays. Each Bonus Event grants a passive bonus to a particular game activity and offers a once-per-event quest with a noteworthy reward for accomplishing a related goal. The in-game calendar can serve as your one-stop reference for the event schedule. The Adventure Guide also offers a direct link to active Bonus Events, allowing you to easily accept any associated quests.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:52:
[...]

bewuste keuze om de horror te laten leven? want dat scheelt weer een paar million aan damage die je in de boss kan stoppen ipv de horror :P
Horror was still up toen de tweede heart-phase begon.
Hij had dusdanig veel HP dat ik de raid de kamer in stuurde en met de tank en 1 healer buiten bleef.
Warrior ging vrij rap neer toen, en ik tankte de horror door tot het einde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:55:
[...]

Horror was still up toen de tweede heart-phase begon.
Hij had dusdanig veel HP dat ik de raid de kamer in stuurde en met de tank en 1 healer buiten bleef.
Warrior ging vrij rap neer toen, en ik tankte de horror door tot het einde :P
wat mij trouwens nog meer opvalt is, ondanks jullie hogere ilvl. jullie bijna evenveel dmg intake hebben als een brewmaster monk. (that cant be right). ik tankte wel altijd het langste alle tentacles enzo. omdat mijn dmg intake smooth is, en dus minder stressen is voor de healers.
waarbij mijn co-tank. prot pally maar 30 million dmg intake had. (ruim 30 million minder als jou.)

overigens zou dat gedeeltelijk natuurlijk komen door de horror. maar niet helemaal.
https://www.warcraftlogs....type=damage-taken&fight=2
Ons log ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:59
Ah, laat ik die 2 classes nu net als eerste naar 110 hebben gebracht :+
Mage met boost naar 100. Mage blijft toch favo class en had geen zin meer in Worgen mage die lvl 90 was.

Verder heb ik nog een 105 pally, maar als ik het zo lees kan ik beter de prot spec gaan pakken, jammer dat ik alle artifact points in Retri heb gestopt :P
Wel een leuke spec om te spelen! Single target damage is soms echt bizar hoog.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:59:
[...]

wat mij trouwens nog meer opvalt is, ondanks jullie hogere ilvl. jullie bijna evenveel dmg intake hebben als een brewmaster monk. (that cant be right). ik tankte wel altijd het langste alle tentacles enzo. omdat mijn dmg intake smooth is, en dus minder stressen is voor de healers.
waarbij mijn co-tank. prot pally maar 30 million dmg intake had. (ruim 30 million minder als jou.)

overigens zou dat gedeeltelijk natuurlijk komen door de horror. maar niet helemaal.
https://www.warcraftlogs....type=damage-taken&fight=2
Ons log ;)
Als ik de dmg sources tussen jullie pally en mij vergelijk heb ik veel meer eye en fury dmg gevreten
Mogelijk omdat onze dominators langer leefden + Ik een minuut lang de horror getanked heb op t einde?

[ Voor 3% gewijzigd door Darkfreak op 06-10-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:04:
[...]

Als ik de dmg sources tussen jullie pally en mij vergelijk heb ik veel meer eye en fury dmg gevreten
Mogelijk omdat onze dominators langer leefden + Ik een minuut lang de horror getanked heb op t einde?
grote kans ja xD hahaha 8)7

wij hebben ongeveer 2,5M dps. jullie 'maar' 1,25M dps.
en daarnaast, zoals ik al zei, de pally tankte de prio targets, dus die gingen inderdaad als eerste neer :P

voorbeeld, mijn dominotar is up voor 95 seconden. de dominator van de pally maar voor 50 seconden.
Jij hebt je dominator bijna 2 minuten up.. dus dat is wel een groot verschil ja!

en de horror is bij ons maar 100 seconden up. en bij jou ruim 380 seconden. dus dat zou het grote verschil wel is kunnen zijn ja. ;)

en ey.. je hebt hem neer :P hoe je het doet maakt niet uit :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:13:
[...]

grote kans ja xD hahaha 8)7

wij hebben ongeveer 2,5M dps. jullie 'maar' 1,25M dps.
en daarnaast, zoals ik al zei, de pally tankte de prio targets, dus die gingen inderdaad als eerste neer :P

voorbeeld, mijn dominotar is up voor 95 seconden. de dominator van de pally maar voor 50 seconden.
Jij hebt je dominator bijna 2 minuten up.. dus dat is wel een groot verschil ja!

en de horror is bij ons maar 100 seconden up. en bij jou ruim 380 seconden. dus dat zou het grote verschil wel is kunnen zijn ja. ;)

en ey.. je hebt hem neer :P hoe je het doet maakt niet uit :D _/-\o_
Hoe doen jullie prioriteren op hem?
Bij ons was het: Corrupter > Deathglare > Dominator > Horror

En ja, blij waren we sowieso.
De laatste 20% (50 seconden) hebben we het moeten doen met 4 DPS en 2 healers @ heart.
En ik in m'n eentje buiten met een Horror :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:23:
[...]

Hoe doen jullie prioriteren op hem?
Bij ons was het: Corrupter > Deathglare > Dominator > Horror

En ja, blij waren we sowieso.
De laatste 30% (50 seconden) hebben we het moeten doen met 4 DPS en 2 healers @ heart
En ik in m'n eentje buiten met een Horror :P
zelfde prio. maar alle melee gingen bv. niet naar de tentacles helemaal aan de zijkanten van de boss room.
en we focuste op 1 dominator. en die deed dus de pala tanken. vandaar dmg intake verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:25:
[...]

zelfde prio. maar alle melee gingen bv. niet naar de tentacles helemaal aan de zijkanten van de boss room.
en we focuste op 1 dominator. en die deed dus de pala tanken. vandaar dmg intake verschil ;)
Ah!
Dus je splitste de raid tussen melee en ranged als de tentacles in de verre hoeken spawnden?
Goed om te weten.

En ja, focusing ging bij ons nog niet helemaal prima :)

Hoe hebben jullie trouwens 2x heroism (1x timewarp, 1x heroism) op het einde?

[ Voor 7% gewijzigd door Darkfreak op 06-10-2016 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:27

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren in 1 keer 4 bosses gedaan zonder in Emerald Nightmare met de guild.
Nu we de raid al 1 keer helemaal cleared hebben is het nu echt een eitje ofzo al omdat iedereen nu ook hoger ilvl heeft. Zondag maken we normal even af en gaan we denk ik een begin maken op HC.

kijken hoe dat zich gaat afspelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 06-10-2016 10:34 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:26:
[...]

Ah!
Dus je splitste de raid tussen melee en ranged als de tentacles in de verre hoeken spawnden?
Goed om te weten.

En ja, focusing ging bij ons nog niet helemaal prima :)
btw. hoe onze eerst pull op de zondag toen eindigde: https://www.twitch.tv/druiff/v/91345635?t=28m15s
4.4 million was er nog left :(

goed, de kill:

https://www.twitch.tv/druiff/v/91345635?t=39m54s (Dit is zodra je de eerste keer uit de eye komt. dan krijg je de 2 dominators. kijk hoe 1 dominator al bijna neer is, voor er uberhaupt andere tentacles spawnen.

edit:"Hoe hebben jullie trouwens 2x heroism (1x timewarp, 1x heroism) op het einde?"
mensen waren dood toen we de eerste hero gebruikte ;) vandaar dat hun niet de debuff hadden.
en mages hebben een legendary waardoor ze niet de debuff krijgen van Hero. dus kunnen ze meerdere keren hero gebruiken :)

[ Voor 19% gewijzigd door demonic op 06-10-2016 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wij doen heroism op die 2 dominators na de eerste keer p2. Dan zijn ze allebei al zo goed als dood (minimaal 1, 2e bijna) voordat de volgende sets tentacles spawnen. Vanaf daar is het klaar eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
IntToStr schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:44:
Wij doen heroism op die 2 dominators na de eerste keer p2. Dan zijn ze allebei al zo goed als dood (minimaal 1, 2e bijna) voordat de volgende sets tentacles spawnen. Vanaf daar is het klaar eigenlijk.
wij vinden dat niet nodig, en bewaren het, just in case de healers hulp nodig hebben. of om de laatste push te geven in de 2de keer in P2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

demonic schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:45:
[...]

wij vinden dat niet nodig, en bewaren het, just in case de healers hulp nodig hebben. of om de laatste push te geven in de 2de keer in P2.
Is dit allemaal op Heroic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:45:
[...]

Maar hoe doe je zowel heroism als ook timewarp achter elkaar XD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
wij zitten daar op NM ;)
we zijn 7/7 NM en 1/7 HC ;)
Darkfreak schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:50:
[...]

Maar hoe doe je zowel heroism als ook timewarp achter elkaar XD?
de healer FatalFlame(Resto shaman) was dood VOOR we hero gecast werd.
zij werd tijdens de hero geressed.

en daarna heeft zij voor zichzelf weer Hero gecast ;) zij had dus niet de debuff ;)

1ste hero:
https://www.warcraftlogs....ras&fight=2&ability=80353

2de hero:
https://www.warcraftlogs....ras&fight=2&ability=32182

[ Voor 15% gewijzigd door demonic op 06-10-2016 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:56:
[...]

wij zitten daar op NM ;)

[...]

de healer FatalFlame(Resto shaman) was dood VOOR we hero gecast werd.
zij werd tijdens de hero geressed.

en daarna heeft zij voor zichzelf weer Hero gecast ;) zij had dus niet de debuff ;)

1ste hero:
https://www.warcraftlogs....ras&fight=2&ability=80353

2de hero:
https://www.warcraftlogs....ras&fight=2&ability=32182
Ooooh! Personal Heroism dus.
Ik dacht er inderdaad niet aan om naar de deaths te kijken.

Dacht misschien mis ik een of andere reset-mogelijkheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:21
Nog even wat details en ervarnigen over het 50% bonus rep event op WQ's

- Deze bonus geldt voor alle soorten WQ's
- Deze bonus geldt niet voor de 1500 rep tokens die je krijgt na een rondje van 4 WQ's. En dat laatste is wel jammer ;)

Gisteren de horn of war unlocked dmv de hall research. Ook deze werkt net iets anders dan je zou denken/hopen.
de gratis WQ completen kan alleen op de gele WQ's en niet de blauwe, blauwe met draak of paarse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

[quote]demonic schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:56:
[...]

wij zitten daar op NM ;)

[...]

Ah nice!
Onze guild is ook 7/7 NM en 1/7 HC. NM gaat ons nu wel wat makkelijk af. Gister bij Il'gynoth hadden we in één keer gewoon dat binnenste kapot geburst. HC is echt andere koek.. eerste boss gaat nog wel maar daarna is het toch echt een stuk lastiger. Achja.. wel leuke challenge :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Henkje.doc schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:02:
Gisteren de horn of war unlocked dmv de hall research. Ook deze werkt net iets anders dan je zou denken/hopen.
de gratis WQ completen kan alleen op de gele WQ's en niet de blauwe, blauwe met draak of paarse.
Dat is inderdaad wel jammer, maar zolang je er meer recourse me kan krijgen dan er aan spendeert, is het imo een prima tool. (mssn niet 12.5k resources geweldig maar goed genoeg, better dan coin als toch niet raid)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
earthapple schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:04:
[quote]demonic schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:56:
[...]

wij zitten daar op NM ;)

[...]

Ah nice!
Onze guild is ook 7/7 NM en 1/7 HC. NM gaat ons nu wel wat makkelijk af. Gister bij Il'gynoth hadden we in één keer gewoon dat binnenste kapot geburst. HC is echt andere koek.. eerste boss gaat nog wel maar daarna is het toch echt een stuk lastiger. Achja.. wel leuke challenge :D
mijn co-tank is gestopt met spelen. dus op het moment moet ik het doen met slecht gegeared dps-ers als tank. en dat helpt zeker niet op HC. dus ik verwacht niet dat we veel progress maken met de raids. maar NM is nu inderdaad wel makkelijk.
afgelopen zaterdag hebben 7/7 NM en de 1/7 HC gedaan :P ondanks dat we de week daarvoor 2 dagen nodig hadden om 7/7NM te krijgen :P xD

ben benieuwd wat dit weekend gaat brengen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

demonic schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:07:
[...]

mijn co-tank is gestopt met spelen. dus op het moment moet ik het doen met slecht gegeared dps-ers als tank. en dat helpt zeker niet op HC. dus ik verwacht niet dat we veel progress maken met de raids. maar NM is nu inderdaad wel makkelijk.
afgelopen zaterdag hebben 7/7 NM en de 1/7 HC gedaan :P ondanks dat we de week daarvoor 2 dagen nodig hadden om 7/7NM te krijgen :P xD

ben benieuwd wat dit weekend gaat brengen!
Ah, dat is wel klote. Maar ach.. gear krijgen gaat snel genoeg. Vooral omdat je ook gear die mensen niet nodig hebben gewoon kan traden met elkaar.

Ik ben van 20 sep t\m 30 sep op vakantie geweest dus heb afgelopen zondag pas voor het eerst kunnen raiden. Gelukkig gaat het mij nog wel goed af met OP enhancement shaman en fatboss filmpjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Druk bezig met die Withered training want daar droppen mijn "Hulk fists" :)
Maar mijn relatie met RNG is al jaren heel erg slecht dus ze zullen wel nooit droppen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Hoe lang zijn jullie zo ongeveer bezig met raiden?
Zit nu bij een nieuwe guild met mijn lock, zag dat ze op donderdags een raid willen proberen, maar ben huiverig om me hier aan te committen...
Vroeger was het echt 3-4+ uur raiden namelijk, nu zit ik met een vrouw en kleine die ook aandacht willen [en ja, die kleine slaapt 's avonds gewoon, maar soms huilt deze ook nog en lijkt me shit om dan dedicated mijn vrouw er op af te sturen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

pr0mpt schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:26:
Zit nu bij een nieuwe guild met mijn lock, zag dat ze op donderdags een raid willen proberen, maar ben huiverig om me hier aan te committen...
Vroeger was het echt 3-4+ uur raiden namelijk, nu zit ik met een vrouw en kleine die ook aandacht willen [en ja, die kleine slaapt 's avonds gewoon, maar soms huilt deze ook nog en lijkt me shit om dan dedicated mijn vrouw er op af te sturen]
Wij hebben gister met (1?) wipe de hele raid binnen 1.5-2uur uur klaar gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
wij raiden van 19.00 tot 23.00. met om 21.00 een 10 minuten break.
maar je hebt vaak wel een aantal minuutjes tussen boss-fights.. dus ja.. ik geef er niet veel om als we op iemand moeten wachten die zijn kind terug in slaap moet krijgen.

maar andere.. tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Bij ons is het meestal ~3 uur.
Rond 8 wil ik beginnen, en rond 11 maak ik er een einde aan.

Veel mensen in onze guild willen niet hardcore raiden.
Hebben werk, of andere verplichtingen etc ..
3 uur is een mooie tijd imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkfreak schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:29:
[...]

Bij ons is het meestal ~3 uur.
Rond 8 wil ik beginnen, en rond 11 maak ik er een einde aan.

Veel mensen in onze guild willen niet hardcore raiden.
Hebben werk, of andere verplichtingen etc ..
3 uur is een mooie tijd imo
Wij doen twee keer in de week 20:30-23:30. Dat is genoeg om ahead of the curve te krijgen, maar mythic lukt ons daarmee niet.

Vroeger in WotlK ;-) deden we 2x 3.5 uur en 1x 3 uur per week en toen hebben we alle bosses op heroic gecleared en in Trial waren we zelfs in de race voor server firsts. Iedereen is wat ouder, kinderen komen om de hoek kijken enzo, dus nu maar twee keer. Bevalt goed moet ik zeggen en als je dus mythic uit je hoofd zet kan je alles doen wat je wil in 6 uur. En kinderen liggen om 20:30 natuurlijk al in bed, zo niet dan geef je ze voor straf vroeg naar bed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:35:
[...]

Wij doen twee keer in de week 20:30-23:30. Dat is genoeg om ahead of the curve te krijgen, maar mythic lukt ons daarmee niet.

Vroeger in WotlK ;-) deden we 2x 3.5 uur en 1x 3 uur per week en toen hebben we alle bosses op heroic gecleared en in Trial waren we zelfs in de race voor server firsts. Iedereen is wat ouder, kinderen komen om de hoek kijken enzo, dus nu maar twee keer. Bevalt goed moet ik zeggen en als je dus mythic uit je hoofd zet kan je alles doen wat je wil in 6 uur. En kinderen liggen om 20:30 natuurlijk al in bed, zo niet dan geef je ze voor straf vroeg naar bed :D
In WotLK deden we 4x 4 uur (Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag) en 1x 4uur (zondag).
De doordeweekse raids waren vaste progress 25-raids.
De zondags-raids waren meestal officer-10 mans waar we achievment runs deden.

Iets met Hardcore Raiding guild en 2e van de realm staan :P.

Tegenwoordig ben ik officer van een stukken rustigere guild waar ik dus ook weer RL.
2x 3 uur (Woensdag en zondag). Enkel normal tot nu toe. We gaan volgende week HC eens pogen.
Meestal met 13 a 14 man groepen.

[ Voor 9% gewijzigd door Darkfreak op 06-10-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Darkfreak schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:38:
[...]

In WotLK deden we 4x 4 uur (Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag) en 1x 4uur (zondag).
De doordeweekse raids waren vaste progress 25-raids.
De zondags-raids waren meestal officer-10 mans waar we achievment runs deden.

Iets met Hardcore Raiding guild en 2e van de realm staan :P.

Tegenwoordig ben ik officer van een stukken rustigere guild waar ik dus ook weer RL.
2x 3 uur (Woensdag en zondag). Enkel normal tot nu toe. We gaan volgende week HC eens pogen.
Meestal met 13 a 14 man groepen.
Pff veelste veel voor mij :p fulltime werken + sociaal leven gaat toch wel een beetje voor haha.
Ik raid nu elke woensdag en zondag avond 20:00 tot 23:00. Soms nog een ander dagje erbij maar dat ligt aan de mensen die dan kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Ik ga wel even kijken hoe ze het vanavond doen en of er wel genoeg opkomst is.
Uurtje of 2, max 3 moet wel lukken, maar niet meerdere keren in de week...

Was ook niet mijn intentie om weer serieus te gaan raiden, maar vroeg me af wat nu een beetje "normaal" was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

earthapple schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:41:
[...]

Pff veelste veel voor mij :p fulltime werken + sociaal leven gaat toch wel een beetje voor haha.
Ik raid nu elke woensdag en zondag avond 20:00 tot 23:00. Soms nog een ander dagje erbij maar dat ligt aan de mensen die dan kunnen
Ja tijdens WotLK had ik nog geen werk. Enkel school.
Dus die uren kon ik toen nog wel draaien xD ..
Tegenwoordig zou ik dat waarschijnlijk niet trekken.

Ook gezien we tijdens WotLK de eis hadden dat iedereen flask, food, potions, full enchants en gems had.

Nee, tegenwoordig hou ik het ook op 2 raid dagen met de guild.
En zelf pug ik dan meestal op maandag of dinsdag wat bij als er nog iets over is gebleven na zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Denman schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:59:
[...]

jammer dat ik alle artifact points in Retri heb gestopt :P
Zoveel Artifact Points zul je niet echt missen, vanaf lvl 110 beginnen de points te groeien.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03 09:49
Darkfreak schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:29:
[...]

Als ik de logs mag geloven deed je het alles behalve slecht vergeleken met andere locks van jouw spec en ilvl ^^!

Desalniettemin zou het eens prettig zijn een rundown te krijgen over de class en ik niet alleen af ga op de verschillende websites.

Ik zie bijvoorbeeld overal andere waarden voor de stats. Wat ik niet kan vinden bijvoorbeeld is of er een "harde" haste cap is, waarna ik mij meer op andere stats moet focussen. Heb wel ergens 30% gehoord, maar ik heb hier nog geen feedback op gekregen.

[ Voor 66% gewijzigd door DiEPVRiEZERRRRR op 06-10-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
kan er iemand ene lijstje maken van welke sites je naast wowarmory kan bekijken hoe je character is van jezelf of andere?
wowarmory is blocked op mijn werk dus zoek een alternatief :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

DiEPVRiEZERRRRR schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:19:
[...]

Toch niet slecht voor iemand die nog nooit een lock gespeeld heeft en relatief laag ilvl heeft :P
Als ik de logs mag geloven deed je het alles behalve slecht vergeleken met andere locks van jouw spec en ilvl ^^!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik had bij toeval Withered J'im gisteren avond gekilled, had niet eens in de gaten dat het een World Boss was... Geen loot, geen bonus roll loot, grr. Nu moet ik weer wachten tot dinsdag/woensdag voordat een volgende WB up is? of werkt t niet meer zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Kol Nedra schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:21:
kan er iemand ene lijstje maken van welke sites je naast wowarmory kan bekijken hoe je character is van jezelf of andere?
www.wowprogress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

marijnvtg schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:30:
Ik had bij toeval Withered J'im gisteren avond gekilled, had niet eens in de gaten dat het een World Boss was... Geen loot, geen bonus roll loot, grr. Nu moet ik weer wachten tot dinsdag/woensdag voordat een volgende WB up is? of werkt t niet meer zo?
Ja. Je kan de world boss 1x per week killen voor loot. Maar als je bent vergeten bij je eerste kill om die bonus roll te gebruiken, kan je altijd de boss dezelfde week nog eens killen om dan je bonus roll te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Kol Nedra schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:21:
Ik gebruik altijd https://www.askmrrobot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hoi allen.

Tradioneel koop ik sinds Vanilla 1.5 elke expansie. Deze speel ik een half jaartje en stop dan weer. Ik ben niet zo hardcore, maar ik blijf het een leuk spel vinden.

Nu is mijn vraag als volgt. Ruimte voor een game-pc heb ik simpelweg niet, dus ik ben gedwongen op een laptop te gamen. Niet zo'n probleem, echter als je bedenkt dat ik een Surface Pro 4 (i5/8GB/256) heb dan krijg je al snel twijfels.

Draait WoW met Legion uberhaupt een beetje redelijk hierop? Ik verwacht geen ULTRA textures en 1440p resolutie, ook zijn shadows en water effecten mij een zorg. Wat ik wel belangrijk vind is drawing distance.

Concrete vraag aan jullie, wat zou ik kunnen verwachten? Is zeg...720p met "normal" instellingen te doen op de SP4 ?

Ter info voor degene die de SP4 niet kennen. Er zit een Intel Core i5-6300U in die een HD520 integrated GPU heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Teunis schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:06:
[...]

Dat is inderdaad wel jammer, maar zolang je er meer recourse me kan krijgen dan er aan spendeert, is het imo een prima tool. (mssn niet 12.5k resources geweldig maar goed genoeg, better dan coin als toch niet raid)
Warriors hebben geen research die te maken heeft met een coin. Op dezelfde regel als Horn of War zit Spoils of War, welke 100 resources geeft voor iedere world quest die je complete met een combat ally.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mpt
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:41:
Hey hoi allen.

Tradioneel koop ik sinds Vanilla 1.5 elke expansie. Deze speel ik een half jaartje en stop dan weer. Ik ben niet zo hardcore, maar ik blijf het een leuk spel vinden.

Nu is mijn vraag als volgt. Ruimte voor een game-pc heb ik simpelweg niet, dus ik ben gedwongen op een laptop te gamen. Niet zo'n probleem, echter als je bedenkt dat ik een Surface Pro 4 (i5/8GB/256) heb dan krijg je al snel twijfels.

Draait WoW met Legion uberhaupt een beetje redelijk hierop? Ik verwacht geen ULTRA textures en 1440p resolutie, ook zijn shadows en water effecten mij een zorg. Wat ik wel belangrijk vind is drawing distance.

Concrete vraag aan jullie, wat zou ik kunnen verwachten? Is zeg...720p met "normal" instellingen te doen op de SP4 ?

Ter info voor degene die de SP4 niet kennen. Er zit een Intel Core i5-6300U in die een HD520 integrated GPU heeft.
Kan makkelijk
Ik draai WoW op mijn Intel NUC5i5RYK, draait heerlijk.
Nee, settings niet uber, maar wel 1080p en vloeiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik denk dat ook deze site voor hem achter de firewall zal zitten.
Dat is volgens mij ook de reden dat dit forum altijd druk is van maandag tot vrijdag tussen 7:00 en 17:00.
Tweakers is volgens mij een van de weinige sites die niet standaard gelinked wordt met games en daardoor niet standard geblocked wordt door bedrijven.

Is het weer mogelijk om asmrrobot te gebruiken zonder de ingame addon ?
De eerste weken hebben ze problemen met het laden van de gear, en wordt dit ondervangen door de ingame add-on.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Pagina: 1 ... 34 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.