Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
demonic schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:54:
[...]

probleem dat ik hiermee heb is dat iedere andere tank dmg gewoon negeert. wij hebben die optie niet, en hiervoor hebben we stagger.. plate wearers zijn bij zulke bosses dan altijd enorm in het voordeel. (behalve als hun co-tank een lage armor-rating leather wearer is. en hij is al helemaal fucked als het een brewmaster is xD )
#classfantasy ;)
Maar tank classes zijn nu nog enigszins uniek. Als BrM een active mitigation krijgen om damage te blocken/tegen te houden ga je deze dus meer laten lijken op andere classes. Je guild/raid zal hier simpelweg slimmer mee moeten omgaan door middel van meer healers of externe cooldowns gebruiken (zijn er eigenlijk nog externe cd's die damage taken verlagen?).
Last but not least, en iets dat Blizzard door middel van de artifacts probeert, is off-specs gebruiken van mensen. Maar goed, ligt er een beetje aan wat er verwacht wordt van je raiders. Bij ons (en ik deel die mening ten volste) is het zo dat je eigenlijk wel een off-spec goed moet kunnen spelen.
En als allerlaatste middel zou je zelf een tank alt kunnen gebruiken en dan 1 die een tegenhanger is van je main :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag even een LFR gedaan. Was super lastig te healen, maar toch ging alles vrijwel in 1x dood (m.u.v. de keer dat ik opzettelijk afk ging). Dit was zo'n raid met allemaal mensen die alleen maar aan zichzelf denken. Gewoon lekker met je rot in de raid blijven staan...want 'who cares about tactics...I'm dps!!' En van de 5 healers was er eentje aan het dps-en en de ander stond stil en caste af en toe een spell. Dus of een bot of iemand die afk was en een macro aan had staan.

Mooie is ook dat niemand het opmerkt of het iets kan schelen. Gaf in de chat aan dat 2 healers geen echte healers waren. Linkte de healcijfers. Die twee healers deden een paar procent healing. Het kan mensen gewoon niet schelen. Op een geven moment was ik er wel klaar mee. Ben gewoon drinken gaan halen toen de boss op 30% was en hup...hele raid binnen no time dood. Toen kon het mensen opeens wel wat schelen want wipen kost tijd. Healers werden vervangen en vervolgens was het kinderspel.

Op zich heb ik geen problemen met een uitdaging. Maar als mensen als healer joinen voor een snelle queue en vervolgens een bot/macro runnen of dps gaan (voor zover dat in heal spec kan) is de lol er snel vanaf. Een uitdaging moet een uitdaging zijn vanwege de content en de moeilijkheidsgraad, niet omdat mensen egoïstisch zijn en alleen maar aan zichzelf denken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2016 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Noiz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:01:
[...]

#classfantasy ;)
Maar tank classes zijn nu nog enigszins uniek. Als BrM een active mitigation krijgen om damage te blocken/tegen te houden ga je deze dus meer laten lijken op andere classes. Je guild/raid zal hier simpelweg slimmer mee moeten omgaan door middel van meer healers of externe cooldowns gebruiken (zijn er eigenlijk nog externe cd's die damage taken verlagen?).
Last but not least, en iets dat Blizzard door middel van de artifacts probeert, is off-specs gebruiken van mensen. Maar goed, ligt er een beetje aan wat er verwacht wordt van je raiders. Bij ons (en ik deel die mening ten volste) is het zo dat je eigenlijk wel een off-spec goed moet kunnen spelen.
En als allerlaatste middel zou je zelf een tank alt kunnen gebruiken en dan 1 die een tegenhanger is van je main :P
Begrijp me niet verkeerd, de reden dat ik mijn monk speel is inderdaad omdat die uniek is.

ik ben alleen van mening dat de dmg voor web of pain foutief word berekend. ik ben van mening dat de dmg die in stagger word gestopt niet toe behoort aan de damage die doormiddel van web of pain word gereflecteerd word.
Het is ten slotte een vorm van defense voor monks. en anders wil ik mijn guard-big-time absorb terug. snapt wat ik bedoel?:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
I've seen the sims and logs showing Blood DKs and Brewmaster Monks at the bottom of the heap, and I recognize the comments made about Unholy as well. I'll take the feedback from this thread and various others and pass it along to the development team.
Komt nog wel meer aan :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooral dat stukje over Unholy vind ik dan opmerkelijk. Frost DK wel eens gezien beste dev vraag ik me dan af :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

Wij hebben als guild problemen met RClootcouncil. We vinden het niet fijn werken en willen wat anders gaan proberen in Raids. DKP zijn we niet echt voorstander van. Heeft iemand misschien een goeie vervanger of eventueel tips die we kunnen gebruiken?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Terug van vakantie en gelijk mijn ilvl van 807 naar 834 kunnen verhogen (whoopdiedoo). Zo ook direct een mythic willen healen als disc en dat was toch best pittig, ging uiteindelijk wel goed met 2 wipes op Serpentix en een enkele wipe op thrash. Het was EoA voornamelijk voor de artifact quest Heart of Zinzinzin (oid). Hier ook een keystone mogen ontvangen en gelijk ook twee vragen die ik niet 100% durf te beantwoorden.

1 - op de keystone staat Darkheart Thicket betekend dit dat deze stone enkel en alleen voor deze instance geldig is?
2 - er staat ook op dat hij nog 12 uur geldig is, heeft dit met de weekly reset te maken?
3 - nu EoA gedaan en daar de Darkheart key voor gekregen, is dit random of krijg je deze key altijd voor deze dungeon?

X

[ Voor 14% gewijzigd door Dooiedibbes op 04-10-2016 22:36 ]

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gold verdienen gaat op dit moment ook nergens over. Waar ik vroeger nog onder de indruk was van een quest met een paar honderd gold als reward, hark je het nu met K's tegelijk binnen. Mats zijn overpriced, pots zijn overpriced..etc. Dus je kunt prima herben/minen. Je kunt ook baits vissen welke mensen nodig hebben voor de fishing artifact. Sommige verkopen voor 2-4K op de AH en met een beetje mazzel vis je er een paar per uur op. Tot slot Call to Arms. Als healer kan ik regelmatig een random hc doen met extra beloning. De bag die je uiteindelijk krijgt bevat altijd iets meer dan 800g en 2-3 Runes. Die laatste verkopen op Silvermoon voor 800g per stuk. Dus een random hc van 20 minuten levert ook al snel 2-3K gold op.

Legion is Gold....Gold everywhere! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 16:32

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Pff net een +4 mythic keysytone gedaan met pug. gingen we 1 keer bij de eerste boss dood en toen gelijk daarna gwoon gehaald en toen bij de 2e boss dood en hup 3 mensen (premade van Ravencrest) leaven gewoon :'( R.I.P mijn Keystone

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:28
Dooiedibbes schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:31:
Terug van vakantie en gelijk mijn ilvl van 807 naar 834 kunnen verhogen (whoopdiedoo). Zo ook direct een mythic willen healen als disc en dat was toch best pittig, ging uiteindelijk wel goed met 2 wipes op Serpentix en een enkele wipe op thrash. Het was EoA voornamelijk voor de artifact quest Heart of Zinzinzin (oid). Hier ook een keystone mogen ontvangen en gelijk ook twee vragen die ik niet 100% durf te beantwoorden.

1 - op de keystone staat Darkheart Thicket betekend dit dat deze stone enkel en alleen voor deze instance geldig is?
2 - er staat ook op dat hij nog 12 uur geldig is, heeft dit met de weekly reset te maken?
3 - nu EoA gedaan en daar de Darkheart key voor gekregen, is dit random of krijg je deze key altijd voor deze dungeon?

X
1. Yep, je kunt maar 1 keystone voor een bepaalde dungeon tegelijk hebben.
2. Yep, weekly reset is morgen.
3. Key is random, zodra je vervolgens een succesvolle keyrun hebt gedaan krijg je in je class hall chest een nieuwe random key bij de weekly reset (naast loot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ricmaniac schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:56:
Pff net een +4 mythic keysytone gedaan met pug. gingen we 1 keer bij de eerste boss dood en toen gelijk daarna gwoon gehaald en toen bij de 2e boss dood en hup 3 mensen (premade van Ravencrest) leaven gewoon :'( R.I.P mijn Keystone
Ach zo zat ik gisteren met een guild groepje mythics te doen. Gaat de DH voor de laatste baas dood en released hij. Niet wetend dat hij in het begin van de instance spawned. En daar gaat je key stone, maar goed wel om gelachen omdat het guildies zijn. Daarna nog een +5 gedaan met dezelfde groep, maar dat was wel even andere koek. Trash mobs zijn lastiger dan bazen :) en ook hier de timer niet gehaald. Gingen we ook niet voor aangezien de boel toch reset vandaag. Na het werk maar eens de kist in mijn order hall openen en hopen op wat moois.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarih
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:11
Hoi, ik hang hier ook al een tijdje rond zonder actief te posten.
Gisteren Xavius normal neer gekregen met de guild en onmiddellijk heroic ingedoken.
Da was effe andere koek. Beste try was 25% op eerste boss.
Hopelijk beseffen mensen dat ze nu weldegelijk tactics nodig hebben om verder te komen.
Nythendra is wel een leuke fight voor feral druid. Stond constant in top 3 damage done.
Donderdag proberen normal te clearen en dan terug hc in.

Ik speel op Auchindoun btw, char naam is Bingkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:23
/gaaaaaaaaaaap

nog maar 42 Order Hall Resources en de hele dag werken...
Dat is geen doen!
Nu moet ik de hele dag kijken naar missies die ik had kunnen doen :'(

Is er al bekend welke World Boss er deze week de sjaak is?

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mpt schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:22:
/gaaaaaaaaaaap

nog maar 42 Order Hall Resources en de hele dag werken...
Dat is geen doen!
Nu moet ik de hele dag kijken naar missies die ik had kunnen doen :'(

Is er al bekend welke World Boss er deze week de sjaak is?
Irritant hè. Ik heb ook een mooie situatie. Genoeg resources, maar alle order hall quests (6 stuks) vereisen ilvl 850. Mijn heroes zijn zo rond de 830 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
gelukkig maar, hopen op die unstable arcanocrystal vandaag, is geloof ik BiS voor veel DPS classes als ik simcraft mag geloven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:49:
Gold verdienen gaat op dit moment ook nergens over. [...] Legion is Gold....Gold everywhere! 8)
Inderdaad. Ik begon aan Legion met zo'n 20k gold, op dit moment heb ik bijna 120k... En dan heb ik daar vrijwel niks voor gedaan; gewoon wat HC's, WQ's en mijn herbs en wat pots verkocht op de AH.

Ik twijfel nu een beetje of ik misschien een WoW token (game time) moet kopen, kosten zo'n 65k geloof ik. Nu is het nog erg simpel om aan gold te komen, maar ik denk dat de winst van herbs en pots toch op een gegeven moment wel zal gaan dalen en ik heb geen zin over een maand of twee opeens uren bezig te moeten zijn met gold verdienen in plaats van de rest van de game spelen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man man man, ik heb gewoon nog geen enkele keer een world boss gedaan. Haha!

Enig idee wat tegenwoordig de makkelijkste manier is om er achter te komen welke het is en een groep te vinden? Zal wel group finder zijn neem ik aan? :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
RustStorm schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:53:

Enig idee wat tegenwoordig de makkelijkste manier is om er achter te komen welke het is en een groep te vinden? Zal wel group finder zijn neem ik aan? :)
het is ook altijd een WQ. die is met paars omcirkelt geloof ik. Daar zie ik het altijd aan.
en in group finder zal je hem ook wel kunnen vinden ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:11

Dazzler2120

FP ProMod

De map afzoeken voor een paarse marker, hiernaartoe gaan en dmg doen. Meestal is er al een groep bezig met de world boss. Werkt dat niet via de Custom group finder een group zoeken.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
earthapple schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:39:
[...]

Ja ach, er is toch crossrealm. Ik gebruik de addon cross realm assist. Daarmee kan je heel makkelijk naar andere realms hoppen. Wellicht zitten er op andere realm in jou battlegroup wel meer horde.. hoef je niet persé te realmswitchen :)
Ik gebruikte eerst server hop, deze lijkt niet zo goed meer te werken, gisteravond cross realm assist gebruikt en zonder problemen enkele WQ's kunnen doen d:)b

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Je ziet als het goed is een quest tussen de overige WQ's staan met een paars boss-icoon ipv blauw. Gewoon in je eentje naar die plek toe gaan, er zijn altijd genoeg andere spelers. Je hoeft de boss alleen te tagged en in de buurt te zijn als hij dood gaat. Je hoeft niet in een groep te zitten.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks voor het antwoord guys! Dat betekent dus: WQs unlocken... ;) Dus voor nu op zoek gaan naar een groep in de group finder. ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
RustStorm schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:01:
Thanks voor het antwoord guys! Dat betekent dus: WQs unlocken... ;) Dus voor nu op zoek gaan naar een groep in de group finder. ^_^
Je kan de world boss ook killen zonder de WQs unlocked te hebben. Je krijgt er in dat geval alleen ook order resources bij (en ziet makkelijk op de worldmap welke boss actief is en waar). Wat ik begreep uit guildchat is dat characters onder level 110 de world boss ook kunnen taggen en loot kunnen krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Noiz op 05-10-2016 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Oooh, interessant iets:
This Week
All week, open your map (default hotkey: m) and then select any of the five main Broken Isles zones to consider the World Quests available to you. Hover your mouse over a World Quest on the map to see what tasks are needed complete it, the rewards you’ll receive, and the time remaining that the quest is available to you.

Look for the following all week long:

Archmage Lan’dalock near Violet Hold in Dalaran has a quest for you.
Quest requirement: Complete 20 World Quests
Reward: 5,000 Order Resources
Passive buff: +50% to Reputation gains from World Quests

If you’ve been looking to impress some emissaries, this is the week to do it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Gisteren voor de raid snel wat world quests gedaan voor 3 emmisary boxes. Had de laatste paar dagen geslacked met world quests, dus dat het met terugwerkende kracht kan is echt heel nice. Toen ik mijn Kirin Tor box opende unlockte ik ineens een appearance, ik lette niet echt op wat het was, maar zag in chat wel de announce dat ik mijn 1ste legendary had geloot :D (en dit net 20 minuten voor de raid, yay!)

Cenedril, Reflector of Hatred -> The amount of damage that Touch of Karma can redirect is increased by 150% of your maximum health.
Dit betekent dus dat ik een totaal van 200% kan redirecten, wat voor sommige baasjes in Emerald Nightmare zowel defensief als offensief heel mooi gebruikt kan worden :)

De mensen in de guild waren heel aardig, maar zoals ik verwacht van echte vrienden zijn er ook bij die voor de lol iets zeggen als "Die in a fire" ... Scheelt dat ik mensen al langer ken dan vandaag :p

Daarna zijn we de Emerald Nightmare ingedoken en verder gegaan met Cenarius HC. Hebben nu zo'n beetje alles goed onder controle tot de laatste fase. Op het eind van de fight lag de hele vloer vol met rotzooi en toen kwam mijn 200% ToK toch echt wel van pas:p Al stervende hebben we de laatste 2% neergenuked. Ik denk dat we ongeveer een try of 8 nodig hadden om 'm uiteindelijk neer te leggen, waarvan de meeste wipes te wijten was aan slechte brambles placement en mensen die hun debuff niet clearden.

Daarna Xavius! 15 wipes later hebben we het opgegeven. Onze raid-comp was al niet ideaal, dus we kwamen gewoon veel DPS te kort. Gezien dat we Cenarius toch neergekregen hebben was het een goeie dag voor ons :)

Vandaag weer even door normal zergen voor eventuele upgrades voor de wat nieuwere mensen en dan kijken of we weer zo'n mooie herhaling kunnen maken op Heroic, zodat we zoveel mogelijk tijd kunnen spenderen aan Xavius deze week :)

WIPING == FUN!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booh! Net de world boss gedaan op mijn druid en pala. Beide met bonus roll, maar helaas geen loot. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het trouwens op alle EU servers dezelfde World Boss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel nice trouwens. Bonus event is extra rep voor WQ's. Fijn met alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:14:
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
RustStorm schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:01:
je hoeft niet per se de WQ's te unlocken ;) levert je wel wat extra order resources op als je wel WQ's hebt.
RustStorm schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:14:
Alle servers is het dezelfde. daarom weten we op dinsdag al welke boss er voor ons op woensdag spawned. (reset day in amerika is op dinsdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awesome :) Maakt het allemaal weer wat gemakkelijker!

En inderdaad, ik snap dat ik de WQs niet hoef te unlocken perse... Maar maakt het wel handiger om de boss te vinden op de world map. Maar aan de andere kant kan ik nu gewoon Wowhead gebruiken om hem te vinden. :)

Thanks guys <3

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 05-10-2016 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu 5 weken na launch van Legion durf ik wel te stellen dat kwa hoeveelheid content de game eigenlijk nog nooit zo goed is geweest. De grote hoeveelheid WQ's, Mythic Dungeons, Mythic+ is er elke dag genoeg te doen, genoeg om zelfs keuzes te moeten maken en intussen is het ook geen straf als je een dag mist. Natuurlijk zullen er mensen zijn met kritiek vanwege hoge eisen die mensen stellen aan dungeons/raids, maar tegelijkerheid met de keystone boosting, kan ook een slecht gegearde persoon die spullen nu gratis kunnen krijgen.
Wellicht had er een kleine catch up mechanic voor Artifact Power op alts kunnen zijn, maar met 2 lvl 110's heb ik er weinig problemen mee gehad om enkel in de avonden ze beide te kunnen gearen.

Wat vinden jullie er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:25:
Nu 5 weken na launch van Legion durf ik wel te stellen dat kwa hoeveelheid content de game eigenlijk nog nooit zo goed is geweest. De grote hoeveelheid WQ's, Mythic Dungeons, Mythic+ is er elke dag genoeg te doen, genoeg om zelfs keuzes te moeten maken en intussen is het ook geen straf als je een dag mist. Natuurlijk zullen er mensen zijn met kritiek vanwege hoge eisen die mensen stellen aan dungeons/raids, maar tegelijkerheid met de keystone boosting, kan ook een slecht gegearde persoon die spullen nu gratis kunnen krijgen.
Wellicht had er een kleine catch up mechanic voor Artifact Power op alts kunnen zijn, maar met 2 lvl 110's heb ik er weinig problemen mee gehad om enkel in de avonden ze beide te kunnen gearen.

Ik vind vooral de mogelijkheid om alle zones op eigen volgorde te doen erg fijn en de hoeveelheid lore is _/-\o_

Verder heb ik het idee dat ik niet eens alle dungeons al gehad heb, maar moet nu kijken hoe ik mythics kan gaan doen, want ik heb het idee dat ik anders geen upgrades meer krijgen kan [of gokken op titanforged, maar liever niet]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:53:
[...]

Inderdaad. Ik begon aan Legion met zo'n 20k gold, op dit moment heb ik bijna 120k... En dan heb ik daar vrijwel niks voor gedaan; gewoon wat HC's, WQ's en mijn herbs en wat pots verkocht op de AH.
Besef dat voor al het gold dat jij verdient met die potions, iemand geld verliest aan potions. Wij hebben een aantal mensen die buiten het raiden weinig tijd hebben om te spelen en die zijn inmiddels blut en kunnen de potions (2 per pull) niet meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Er zijn catch-up mechanics. de Artifact Power Research word sneller geunlockt naarmate we verder in de xpac zitten.
at launch was de cd voor 1 artifact power research geloof ik 7 dagen, nu zit dat op iets van 5,5 dagen ofzo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 11:28
demonic schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:35:
[...]

Er zijn catch-up mechanics. de Artifact Power Research word sneller geunlockt naarmate we verder in de xpac zitten.
at launch was de cd voor 1 artifact power research geloof ik 7 dagen, nu zit dat op iets van 5,5 dagen ofzo?!
Sure? Volgens mij was het bij launch 7 dagen en is het dat nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

En ALWEER een Black Rook Hold keystone.
Wat begin ik een hekel te krijgen aan die shit dungeon XD!
En dan ook nog eens Bolstering. Dat gaat fijn zijn bij die klote vleermuizen en kobolds :( ..

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Mijn altje heeft Artifact Knowledge research op 2 tot 3 dagen zitten, waarschijnlijk wordt dat zometeen vanzelf langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

De content variatie zelf vind ik beetje tegenvallen. De meeste WQ zijn rehash van normale quests en herhalen zich best vaak. Mythic+ is leuk maar het blijven dezelfde dungeons waar alleen de mobs meer health / damage hebben. Daarbij vind ik de ingebouwde tijd restricties maar ruk van Blizzard. Als bepaalde dingen niet achter een tijd / reputatie wall zaten, waren we al lang klaar geweest met alles.

Tevens erg jammer dat AP niet over al je legendaries gaat. Als je nu van spec wilt veranderen moet je weer van 0 beginnen. Dus je zit 'vast' aan 1 spec als je een beetje mee wilt doen met de rest. Vond het spec switchen juist zo tof net voor de Legion launch. Gewoon aan de hand van een encounter even snel switchen en klaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Bisamrat op 05-10-2016 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bisamrat schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:42:
[...]

De content variatie zelf vind ik beetje tegenvallen. De meeste WQ zijn rehash van normale quests en herhalen zich best vaak. Mythic+ is leuk maar het blijven dezelfde dungeons waar alleen de mobs meer health / damage hebben. Daarbij vind ik de ingebouwde tijd restricties maar ruk van Blizzard. Als bepaalde dingen niet achter een tijd / reputatie wall zaten, waren we al lang klaar geweest met alles.
Variatie is er ook nooit geweest overigens. Daily quests waren vaak ook herhaling van bestaande quests en anders waren ze dat na de eerste van de 20x dat je ze moest doen wel. Gating is toch ook niet zo'n probleem? Alleen CoS en Arcway die voor de gemiddelde speler 2-3 weken onbereikbaar zijn, maar er zijn genoeg andere dungeons dat je eigenlijk ook prima zonder kon.

Als ik kijk naar WoD dan was ik 1 week na release helemaal klaar met buiten raid content. Alle treasures, exploring etc alles had ik gedaan, dungeons waren niet meer waard. Nu is het voor de meeste spelers mss wel 10-20 weken waard om dungeons te doen en betere gear te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:49:
[...]

Variatie is er ook nooit geweest overigens. Daily quests waren vaak ook herhaling van bestaande quests en anders waren ze dat na de eerste van de 20x dat je ze moest doen wel. Gating is toch ook niet zo'n probleem? Alleen CoS en Arcway die voor de gemiddelde speler 2-3 weken onbereikbaar zijn, maar er zijn genoeg andere dungeons dat je eigenlijk ook prima zonder kon.

Als ik kijk naar WoD dan was ik 1 week na release helemaal klaar met buiten raid content. Alle treasures, exploring etc alles had ik gedaan, dungeons waren niet meer waard. Nu is het voor de meeste spelers mss wel 10-20 weken waard om dungeons te doen en betere gear te krijgen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me nog prima. Komt ook omdat ik 7 jaar geen WoW heb gespeeld en nu ook de oude content doe (tier setjes farmen voor looks). Ben alleen wel blij dat ik bijvoorbeeld de Suramar dailies niet meer hoef te doen, omdat ik exalted ben bij ze (gelukkig). Iedereen prijst echter de WQ, maar ik zie er de lol niet van in na 10x een WQ te hebben gedaan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Vond Havoc DH niet meer zo leuk, had ilvl 848, was een beetje salty door alle wipes op de raid. Dus ben ik een nieuwe char begonnen. Dit keer een Guardian Druid. De change forms heeft me altijd wel aangesproken, vandaar de keuze. Deze dit weekend naar 110 geleveld, ilvl 797 daarna. Gisteren emissionaries gedaan, en wat denk je; meteen legendary drop! Elize's everlasting encasing. Fijne item, zorgt ervoor dat mijn Trash 2keer meer stackt. Dat betekent dus meer bleed damage op mobs en 4% extra damage reduction.

Daarna rest van de item upgrade WQ's afgerond, paar dungeons gedaan en paar craft gear items gekocht en obliterums gedaan, nu ilvl 819, gaat hard! Hopelijk dit weekend LFR doen, en dan volgende week dat ik voor het eerst de raid kan tanken. Denk wel even goed video's kijken van het overnemen van tanken, dus wanneer pak je de aggro, hoe zorg je ervoor dat je deze niet per ongeluk pakt etc. etc.

Moet zeggen dat ik wel erg tegen de suramar quests opkijkt, leuke story, maar waar je in de andere zones veel progress gevoel hebt, vind ik het in suramar lang duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bisamrat schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:53:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me nog prima. Komt ook omdat ik 7 jaar geen WoW heb gespeeld en nu ook de oude content doe (tier setjes farmen voor looks). Ben alleen wel blij dat ik bijvoorbeeld de Suramar dailies niet meer hoef te doen, omdat ik exalted ben bij ze (gelukkig). Iedereen prijst echter de WQ, maar ik zie er de lol niet van in na 10x een WQ te hebben gedaan ;).
Ja dat scheelt enorm. Ik doe enkel degene met veel AP power en dat vind ik gelijk voordeel van world quests, de vrijheid om de quests te kiezen die je wil doen. Gisteren in paar uren tijd 50.000 Artifact Power binnen, gelijk genoeg om offspec op hoog level te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Dazzler2120 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:58:
Vond Havoc DH niet meer zo leuk, had ilvl 848, was een beetje salty door alle wipes op de raid. Dus ben ik een nieuwe char begonnen. Dit keer een Guardian Druid. De change forms heeft me altijd wel aangesproken, vandaar de keuze. Deze dit weekend naar 110 geleveld, ilvl 797 daarna. Gisteren emissionaries gedaan, en wat denk je; meteen legendary drop! Elize's everlasting encasing. Fijne item, zorgt ervoor dat mijn Trash 2keer meer stackt. Dat betekent dus meer bleed damage op mobs en 4% extra damage reduction.
wauw! nice man. ik zit nog steeds te wachten op mijn eerste legendary op mijn monk XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
demonic schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:58:
[...]

wauw! nice man. ik zit nog steeds te wachten op mijn eerste legendary op mijn monk XD
Heb er nu 1 op mijn DH en 1 op mijn druid... Volgens mij is mijn 'potje' geluk nu op voor de komende tijd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
demonic schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:17:
[...]

Alle servers is het dezelfde. daarom weten we op dinsdag al welke boss er voor ons op woensdag spawned. (reset day in amerika is op dinsdag)
Volgens mij heeft is het niet hetzelfde op EU/US. Althans, geloof dat US afgelopen 2 weken een andere boss heeft gehad?

Catch-up mechanisme is zoals gezegd in place. Normaal duurt 1 artifact knowledge research 4 dagen, welke korter zal zijn als je later begint ermee.
Bisamrat schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:42:
[...]
Tevens erg jammer dat AP niet over al je legendaries gaat. Als je nu van spec wilt veranderen moet je weer van 0 beginnen. Dus je zit 'vast' aan 1 spec als je een beetje mee wilt doen met de rest. Vond het spec switchen juist zo tof net voor de Legion launch. Gewoon aan de hand van een encounter even snel switchen en klaar.
Mensen moeten ophouden met denken dat het zo lastig is om meerdere artifacts redelijk gelijktijdig te gearen. Dit is totaal niet het geval en ook al middels plaatjes aangetoond. Volgens mij verlies je 1 of 2 traits in the main, maar heb je een offspec die bijna gelijk loopt met je main. Hier nogmaals het plaatje om aan te tonen hoeveel je achter zou lopen mocht je 2 artifacts tegelijk upgraden:
Afbeeldingslocatie: http://blog.askmrrobot.com/wp-content/uploads/2016/08/AP_Schedule_TallUpdate2.jpg-709x1024.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Noiz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:00:
[...]

Mensen moeten ophouden met denken dat het zo lastig is om meerdere artifacts redelijk gelijktijdig te gearen. Dit is totaal niet het geval en ook al middels plaatjes aangetoond. Volgens mij verlies je 1 of 2 traits in the main, maar heb je een offspec die bijna gelijk loopt met je main. Hier nogmaals het plaatje om aan te tonen hoeveel je achter zou lopen mocht je 2 artifacts tegelijk upgraden:
[afbeelding]
Denk dat vooral het gevoel heerst dat deze AP "duur" is doordat het duur is om je main te upgraden. Waar mensen geen rekening mee houden is dat 1-13 op je offspec ong. even duur is als 13-14 op je main spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Dazzler2120 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:05:
[...]

Denk dat vooral het gevoel heerst dat deze AP "duur" is doordat het duur is om je main te upgraden. Waar mensen geen rekening mee houden is dat 1-13 op je offspec ong. even duur is als 13-14 op je main spec.
Daarom heb ik mijn retri wapen ook 'even' naar 13 ge-upped :P ..
Dat was echt een of twee WQs aan AP xD

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Zethiel schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:56:
[...]

Ik gebruikte eerst server hop, deze lijkt niet zo goed meer te werken, gisteravond cross realm assist gebruikt en zonder problemen enkele WQ's kunnen doen d:)b
Ik gebruik de addon vaak om Mana te farmen in Suromar bij die vineyard. Gewoon groups filteren op auto accept en de heletijd op dat stukje realm hoppen. Die wijnflesjes geven zo'n ~140 mana en die bloempjes rond de 50. Gaat heel rap zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Ben nog niet heel actief bezig geweest met suramar quest line, maar wat moet ik nou met al die mana?
Op dit moment gebruik ik het om eens in de zoveel dagen die junkies weer wat mana te geven [heb er 3 op dit moment], maar dat heb je al snel terugverdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:02
Withered army training wq mee doen. Daar kun je 2000 mana voor inleveren. Maar dat heb je na een paar keer ook wel gezien.

Deze dus: http://www.wowhead.com/quest=43943/withered-army-training

[ Voor 22% gewijzigd door .Maarten op 05-10-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:15

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:33:
[...]

Besef dat voor al het gold dat jij verdient met die potions, iemand geld verliest aan potions. Wij hebben een aantal mensen die buiten het raiden weinig tijd hebben om te spelen en die zijn inmiddels blut en kunnen de potions (2 per pull) niet meer betalen.
2 potions voor iedere pull is dan ook van de zotte voor de meeste guilds. De eerste paar pogingen ben je vaak toch bezig met de mechanics onder de knie krijgen en maakt DPS niet zo veel uit. Daarnaast is pre-potten zelden echt nuttig, want veel bosses zijn in de eerste fase vrij goed te onder controle te houden en heb je er niet veel aan om een paar seconden sneller door phase 1 heen te gaan.

Tenzij je echt in een high end raid guild zit, heb je lang geen 2 pots per pull nodig. Gewoon een stapel potions op voorraad houden voor de attempts die goed lopen en waar een extra DPS push nodig is.

De 2 pots per pull mentaliteit is voor een groot deel te danken aan WoD toen iedereen een eigen kruidentuintje had in z'n garrison.

Maar goed, ik profiteer prima van de huidige prijzen. Als herb/alch ben ik in Legion van 60K naar 630K gold gegaan, zonder me er echt op de focussen (plantjes plukken tijdens WQs en Blood of Sargeras omzetten in Oblitereum via Infernal Alchemist Stones). Mijn subscription opgezegd en ik leef nu op WoW Tokens (de eerste daarvan al gekocht, dus feitelijk zit ik op ~700K).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:38
pr0mpt schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:19:
Ben nog niet heel actief bezig geweest met suramar quest line, maar wat moet ik nou met al die mana?
Op dit moment gebruik ik het om eens in de zoveel dagen die junkies weer wat mana te geven [heb er 3 op dit moment], maar dat heb je al snel terugverdiend.
Er is in de Suramar quest lijn ook dat je 2x een bak mana in moet leveren om verder te kunnen.
1x 800 mana en voor StateCraft 1200 mana. Dus af en toe raak je ze wel kwijt. (En natuurlijk de withered training)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:21:
[...]

2 potions voor iedere pull is dan ook van de zotte voor de meeste guilds. De eerste paar pogingen ben je vaak toch bezig met de mechanics onder de knie krijgen en maakt DPS niet zo veel uit. Daarnaast is pre-potten zelden echt nuttig, want veel bosses zijn in de eerste fase vrij goed te onder controle te houden en heb je er niet veel aan om een paar seconden sneller door phase 1 heen te gaan.

Tenzij je echt in een high end raid guild zit, heb je lang geen 2 pots per pull nodig. Gewoon een stapel potions op voorraad houden voor de attempts die goed lopen en waar een extra DPS push nodig is.

De 2 pots per pull mentaliteit is voor een groot deel te danken aan WoD toen iedereen een eigen kruidentuintje had in z'n garrison.

Maar goed, ik profiteer prima van de huidige prijzen. Als herb/alch ben ik in Legion van 60K naar 630K gold gegaan, zonder me er echt op de focussen (plantjes plukken tijdens WQs en Blood of Sargeras omzetten in Oblitereum via Infernal Alchemist Stones). Mijn subscription opgezegd en ik leef nu op WoW Tokens (de eerste daarvan al gekocht, dus feitelijk zit ik op ~700K).
Dat is dan ook waarom we de 2 potions per pull hebben terug gebracht naar geen potions per pull tot dat we alle mechanics onder de knie hebben en dichtbij succes zijn.

Bij WoD kwamen de potions niet op. Iedereen dumpte ze door de week heen in de guildbank en je kon daar voor raids uithalen wat je nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
.Maarten schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:19:
Withered army training wq mee doen. Daar kun je 2000 mana voor inleveren. Maar dat heb je na een paar keer ook wel gezien.

Deze dus: http://www.wowhead.com/quest=43943/withered-army-training
ehm, dat deel heb ik denk ik dan nog niet gehaald?
Eens kijken of ik daar een keer zin in heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nice :) een 870 belt uit me mythic +2 kist samen met een +2 keystone.
en van de worldboss kreeg ik gold maar met een reroll nog even een 860 cape er bij

me cape was nog 835 dus mooie upgrade. zit nu totaal op 852

Acties:
  • 0 Henk 'm!
earthapple schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:16:
[...]
Ik gebruik de addon vaak om Mana te farmen in Suromar bij die vineyard. Gewoon groups filteren op auto accept en de heletijd op dat stukje realm hoppen. Die wijnflesjes geven zo'n ~140 mana en die bloempjes rond de 50. Gaat heel rap zo :)
Waar zit die Vineyard precies ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iusedto schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:29:
[...]

Waar zit die Vineyard precies ?
als je de map van suramar opent zie je rechts the crimson ticket.
precies onder het midden van de crimson ticket zie je een huisje op de map in een groen veldje in de buitenste rand van suramar city.
dat hele gebied is vineyard in principe. daar heb ik in 5 minuten meestal wel 900 mana gevonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

pr0mpt schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:26:
[...]

ehm, dat deel heb ik denk ik dan nog niet gehaald?
Eens kijken of ik daar een keer zin in heb
De eerste keer krijg je het als een quest van de hoofdpersoon van de Nightelves in die grot in het midden van de zone. Daarna komt het iedere drie dagen terug als world quest.

Het is een leuk scenario de eerste paar keer om te doen. Je loopt rond met een legertje Withered met als doel om zoveel mogelijk af te slachten. Onderweg kom je kistjes tegen die je kunt looten. Voor de grotere kistjes moet je een aantal Withered terugsturen om het kistje weg te brengen, dus dat verzwakt je leger. Maar die kistjes bevatten wel upgrades waarmee je Withered sterker worden en die upgrades zijn permanent (en gaan de volgende keer dat je het scenario doet in).

Aan het eind (zodra je het einde bereikt hebt, je al je Withered kwijt bent of zelf dood gaat), krijg je ook een kist met reputation tokens voor Nightfallen, het aantal hangt af van hoeveel je afgemaakt hebt.

In het begin probeer je dus steeds verder te komen en een deel van de Withered kistjes laten wegbrengen, waardoor je telkens verder komt. Na een paar keer (hangt sterk af van class hoe snel dit gaat) kun je het scenario uitspelen en alle kistjes verzamelen (iedere grote kist kan maar 1 keer geopend worden en is niet meer aanwezig bij volgende keren).

Op dat moment begint het een stuk minder te worden. Dan wordt het een kwestie van zo snel mogelijk voldoende score te halen voor de maximale reputation en daarna gewoon opgeven en je rep items looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:33:
[...]

Sja, that's life. Als je wilt raiden kost dat geld en als je dan zelf geen Herb+Alch hebt gekozen, zal het inderdaad gold kosten wat je misschien niet terug kunt verdienen met je andere professions en/of quests/dungeons. Ik ga natuurlijk ook niet voor ver onder de marktprijs verkopen. :Y)
Rannasha schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:21:
[...] Blood of Sargeras omzetten in Oblitereum via Infernal Alchemist Stones). [...]
Dan moet ik toch binnenkort die forge maar eens gaan regelen. :D De prijzen van de benodigde items zal ondertussen vast al wel wat gedaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
OkkE schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:36:
[...]

Sja, that's life. Als je wilt raiden kost dat geld en als je dan zelf geen Herb+Alch hebt gekozen, zal het inderdaad gold kosten wat je misschien niet terug kunt verdienen met je andere professions en/of quests/dungeons. Ik ga natuurlijk ook niet voor ver onder de marktprijs verkopen. :Y)

[...]

Dan moet ik toch binnenkort die forge maar eens gaan regelen. :D De prijzen van de benodigde items zal ondertussen vast al wel wat gedaald zijn.
Helaas op mijn realm dus niet :'(
er zijn volgens mij ook een paar gasten die alles opkopen en weer hoog er op zetten, zit op 3-4k voor cloth/leather, 10-15k voor mail/plate. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Nu ook zelf ervaren wat lage DPS doet :p
Guildrun, 19 man met 3,5 healers waarvan van er 3 DPS nog onder de tanks zaten.
We hadden Hentai-boss en Cenarios op het programma staan. Eerste boss ging op 2de try neer (na eerste try zag ik de avond al somber in) en op het einde was best try Cenarios 6%.
Volgende week gaan we er wel op letten dat mensen flasks en food gaan gebruiken. Die extra boost had ons gewoon de kill op kunnen leveren. Holy priest, Paladin + 1 resto-druid op 210+ HPS, de andere druid zat op 130k HPS maar dat is vooral een gear-issue.
Geen raid tot zondag, dus hoop echt dat de DPS eens wat gaan doen qua gear-issues.

DPS:
3 DPS : 200k+
4 DPS: 150k-180k
4 DPS: 120k-150k
2 DPS: 120k-

* einde dagboek *

[ Voor 5% gewijzigd door sabriel op 05-10-2016 10:46 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

pr0mpt schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:38:
[...]

Helaas op mijn realm dus niet :'(
er zijn volgens mij ook een paar gasten die alles opkopen en weer hoog er op zetten, zit op 3-4k voor cloth/leather, 10-15k voor mail/plate. :'(
Aan het begin waren de prijzen bij ons 10-15k voor cloth/leather en 30-40k voor mail/plate. De prijzen die jij nu noemt vind ik al best wel redelijk, vanavond kijken hoeveel dat nu bij ons is. En ook vooral kijken voor hoeveel de Obliterum verkocht wordt, dan is het misschien toch wel interessant nu die forge te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
OkkE schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:36:
[...]

Raiden kost geld inderdaad, heeft het altijd gedaan. Maar tegen een normale prijs. Niet de belachelijke prijzen die er op dit moment zijn omdat Blizzard niet goed heeft nagedacht over zijn professions. Herb respawn rate is te laag en/of potions hebben teveel herbs nodig.
Ik heb mijn gold altijd verdiend met andere zaken en wat ik nodig had voor het raiden kocht ik simpelweg van AH. En hoewel ik meer dan voldoende gold heb om nu nog steeds alles gewoon te kopen, zijn de prijzen gewoon te hoog. Potions zijn duurder dan flasks geworden terwijl deze maar 30 seconden een buff geven tegenover een uur lang. Dat is in mijn ogen niet hoe het zou moeten zijn (en voorheen ook nooit is geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
Rannasha schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:34:
[...]
In het begin probeer je dus steeds verder te komen en een deel van de Withered kistjes laten wegbrengen, waardoor je telkens verder komt. Na een paar keer (hangt sterk af van class hoe snel dit gaat) kun je het scenario uitspelen en alle kistjes verzamelen (iedere grote kist kan maar 1 keer geopend worden en is niet meer aanwezig bij volgende keren).
Dat had ik initieel niet door. Ik dacht dat die kistjes altijd lukraak geplaatst werden, daardoor heb ik een aantal keren dat scenario doorgelopen zonder upgrades te scoren voor m'n nitwit junky leger. Vooral die elite elf (d'or?) hakte telkens stevig in op de withered, waardoor het scenario daar meestal stopte voor mij. Nog steeds heb ik niet alle goede upgrades gekregen, dus het wordt nog even doorbijten.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Kapoen schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:00:
[...]

Dat had ik initieel niet door. Ik dacht dat die kistjes altijd lukraak geplaatst werden, daardoor heb ik een aantal keren dat scenario doorgelopen zonder upgrades te scoren voor m'n nitwit junky leger. Vooral die elite elf (d'or?) hakte telkens stevig in op de withered, waardoor het scenario daar meestal stopte voor mij. Nog steeds heb ik niet alle goede upgrades gekregen, dus het wordt nog even doorbijten.
Ik zou als ik jou was niet door die deurtjes heengaan, eerst de rest exploren en alle kistjes pakken, daarna pas die 2 deuren pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
Ik heb alle kistjes (5 en 10 man) al gevonden die je kan krijgen zonder deuren te openen. D'oh spawned lukraak in de gangen rond dat centraal stuk met het water.

De deur die je moet openen met 2 berserkers heb ik nog niet gedaan, omdat ik nog teveel upgrades mis (oa. +focus en +dps).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Dro is in het begin even lastig, maar zodra je het trucje doorhebt, valt het wel mee. Hij is gevaarlijk wanneer hij random heen en weer charged, want dan doet hij heel veel schade (aan de withered). Echter is deze charge te onderbreken met een stun of ander CC die zijn beweging stopt. Zorg dus dat je deze beschikbaar hebt.

Verder de withered meteen op berserk-stand zetten voor de extra DPS en beuken maar. Het helpt om in eerste instantie zoveel mogelijk withered mee te nemen (dus veel Ancient Mana besteden). Zodra je wat upgrades hebt, dan kun je met minder af.

Als je een tank spec hebt, dan deze gebruiken, want dat maakt een wereld van verschil in dit scenario. Aggro houden van de mobs zonder zelf dood te gaan maakt alles een heel stuk soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Noiz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:00:
[...]

Raiden kost geld inderdaad, heeft het altijd gedaan. Maar tegen een normale prijs. Niet de belachelijke prijzen die er op dit moment zijn omdat Blizzard niet goed heeft nagedacht over zijn professions. Herb respawn rate is te laag en/of potions hebben teveel herbs nodig.
Ik heb mijn gold altijd verdiend met andere zaken en wat ik nodig had voor het raiden kocht ik simpelweg van AH. En hoewel ik meer dan voldoende gold heb om nu nog steeds alles gewoon te kopen, zijn de prijzen gewoon te hoog. Potions zijn duurder dan flasks geworden terwijl deze maar 30 seconden een buff geven tegenover een uur lang. Dat is in mijn ogen niet hoe het zou moeten zijn (en voorheen ook nooit is geweest).
Dat ben ik met je eens, de pots zijn eigenlijk veel te duur, veel duurder dan het vroeger was. Wat eigenlijk allemaal komt door dat de herbs zo ontzettend duur zijn. Ik heb nog nooit zoveel verdient aan Herb+Alch.

Maar is er met de andere professions dan zoveel minder te verdienen? Ik had het idee dat Mining en Skinning ook wel aardig wat opleverde? En ik gok dat er met enchants en gems toch ook wel goed verdient kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Volgens mij verdient herb/alch momenteel het meeste. Op zich mag dat ook wel een keertje, want herb/alch is nooit echt super winstgevend geweest ten opzichte van professions als JC en enchanting.

Maar de prijs van de herbs and potions gaat nog wel gestaag dalen zodra de mindset van "2 pots bij iedere pull" een beetje weg is. Bovendien komen er steeds meer mensen met rank 3 herbalism skills en rank 3 van de potions/flasks, waardoor de productie omhoog gaat. Daarnaast komt er in 7.1 een NPC waarbij je Blood of Sargeras kunt omwisselen voor herbs, wat ook weer wat extra aanbod brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Kapoen schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:05:
Ik heb alle kistjes (5 en 10 man) al gevonden die je kan krijgen zonder deuren te openen. D'oh spawned lukraak in de gangen rond dat centraal stuk met het water.

De deur die je moet openen met 2 berserkers heb ik nog niet gedaan, omdat ik nog teveel upgrades mis (oa. +focus en +dps).
Op MMO Champion is door iemand een vrij nuttige post gemaakt met betrekking tot dit scenario en welke kistjes je het beste als eerste voor kan gaan: http://www.mmo-champion.c...9&viewfull=1#post42226469
OkkE schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:13:
[...]

Dat ben ik met je eens, de pots zijn eigenlijk veel te duur, veel duurder dan het vroeger was. Wat eigenlijk allemaal komt door dat de herbs zo ontzettend duur zijn. Ik heb nog nooit zoveel verdient aan Herb+Alch.

Maar is er met de andere professions dan zoveel minder te verdienen? Ik had het idee dat Mining en Skinning ook wel aardig wat opleverde? En ik gok dat er met enchants en gems toch ook wel goed verdient kan worden?
Er is niet zozeer iets mis met andere professions, maar herb/alch loopt volledig uit de pas doordat herbs te weinig spawnen en potions veel herbs nodig hebben. En waar ik tijdens een raid wellicht 20 potions nodig heb, kan het voorkomen dat ik geen item loot dat geen enchant nodig heeft. Er wordt een veel grote hoeveelheid aan potions gebruikt ten opzichte van potions/flasks.
Rannasha schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:21:
Maar de prijs van de herbs and potions gaat nog wel gestaag dalen zodra de mindset van "2 pots bij iedere pull" een beetje weg is. Bovendien komen er steeds meer mensen met rank 3 herbalism skills en rank 3 van de potions/flasks, waardoor de productie omhoog gaat. Daarnaast komt er in 7.1 een NPC waarbij je Blood of Sargeras kunt omwisselen voor herbs, wat ook weer wat extra aanbod brengt.
Mijn verwachting is dat dit wel gaat meevallen en dat potions relatief gezien nog altijd veel te duur zullen blijven. En de mindset van 2 pots bij iedere pull zit er al jaren in en zie ik niet snel verdwijnen gezien het voordeel wat je eruit kan halen. Pre-potting zal altijd blijven gebeuren en kan ook grote voordelen hebben omdat je een boss bijvoorbeeld zo hard nuked in het begin dat bepaalde abilities worden delayed of samenvallen waardoor ze beter gehandled kunnen worden. Zelfs al zijn deze voordelen er niet, gaat een boss simpelweg sneller neer wat ervoor zorgt dat er meer tijd over blijft voor andere zaken.

[ Voor 26% gewijzigd door Noiz op 05-10-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Noiz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:21:
Er is niet zozeer iets mis met andere professions, maar herb/alch loopt volledig uit de pas doordat herbs te weinig spawnen en potions veel herbs nodig hebben. En waar ik tijdens een raid wellicht 20 potions nodig heb, kan het voorkomen dat ik geen item loot dat geen enchant nodig heeft. Er wordt een veel grote hoeveelheid aan potions gebruikt ten opzichte van potions/flasks.
Jewelcrafting would like to have a word with you...

Prospecting rates zijn erger dan erg.
Borderline zelfmoordneiging-veroorzakend.

Eens gekeken wat een epic gem je kost?
Zeker tov een uncommon gem ..
Een Epic gem kost je ~200 keer meer dan een uncommon, voor +50 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:29:
[...]

Jewelcrafting would like to have a word with you...

Prospecting rates zijn erger dan erg.
Borderline zelfmoordneiging-veroorzakend.

Eens gekeken wat een epic gem je kost?
Zeker tov een uncommon gem ..
Een Epic gem kost je ~200 keer meer dan een uncommon, voor +50 stats
Appelen en peren. Hoe vaak zit er op gear daadwerkelijk een socket? Sockets zijn rare dus demand is niet zo bijzonder hoog. Mede doordat sockets rare zijn, is het ook geen ramp om een keer veel gold neer te leggen.

Flasks en pots gebruik je elke raiddag. Tis niet dat je elke dag 5 epic gems moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaap schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:46:
[...]

Appelen en peren. Hoe vaak zit er op gear daadwerkelijk een socket? Sockets zijn rare dus demand is niet zo bijzonder hoog. Mede doordat sockets rare zijn, is het ook geen ramp om een keer veel gold neer te leggen.

Flasks en pots gebruik je elke raiddag. Tis niet dat je elke dag 5 epic gems moet kopen.
We hebben hier toch geregeld sockets op de gear zitten :P
Mijn vriendin liep er laatst met 4 rond in totaal :') ..
Inmiddels down to 3.

Ik heb zelf ook geregeld gear met sockets. En ik zie ze ook vaker bij anderen.
Zo zeldzaam zijn ze niet.

Als ik iedere keer een epic gem zou moeten kopen wanneer een socket dropped, zou ik per week meer kwijt zijn aan gems dan aan flasks =/ ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:50:
[...]

We hebben hier toch geregeld sockets op de gear zitten :P
Mijn vriendin liep er laatst met 4 rond in totaal :') ..
Inmiddels down to 3.

Ik heb zelf ook geregeld gear met sockets. En ik zie ze ook vaker bij anderen.
Zo zeldzaam zijn ze niet.

Als ik iedere keer een epic gem zou moeten kopen wanneer een socket dropped, zou ik per week meer kwijt zijn aan gems dan aan flasks =/ ..
Consider yourself lucky zou ik eerder zeggen. Sockets is net als WF en TF RNG. Hier 3 level 110's en ik meen iets van 2 sockets.

Maar 3 raid nights is voor mijn guild ongeveer 12 flasks. Laten we zeggen dat we elke 5 minuten een boss pull doen tijdens progress. Dat zijn shitloads aan pots.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-10-2016 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Darkfreak schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:50:
[...]
De snelheid waarmee je nieuwe gear krijgt neemt natuurlijk behoorlijk af naarmate de expansion ouder wordt. Nu zijn er nog allerlei bronnen van gear dat potentieel interessant is, over een tijdje is dat enkel de hoogste raid tier die je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Rannasha schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:58:
[...]

De snelheid waarmee je nieuwe gear krijgt neemt natuurlijk behoorlijk af naarmate de expansion ouder wordt. Nu zijn er nog allerlei bronnen van gear dat potentieel interessant is, over een tijdje is dat enkel de hoogste raid tier die je doet.
Maar we hebben het over prijzen en verhoudingen NU :P

Tegen de tijd dat we enkel nog op rait tiers teren, is de Blood-trader er, zitten de meeste mensen op rank 3 crafts en gathering, zijn er waarschijnlijk patches over de professions heen gegaan en is de economie gestabiliseerd.

Dan heb je het sowieso over een geheel andere situatie dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Darkfreak schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:00:
[...]

Maar we hebben het over prijzen en verhoudingen NU :P

Tegen de tijd dat we enkel nog op rait tiers teren, is de Blood-trader er, zitten de meeste mensen op rank 3 crafts en gathering, zijn er waarschijnlijk patches over de professions heen gegaan en is de economie gestabiliseerd.

Dan heb je het sowieso over een geheel andere situatie dan nu.
Ik heb een legendary neck met socket, dus daar heb ik 1x een enchant voor gekocht en 1x een gem. Voorlopig zal ik hier dus niks nieuws voor nodig hebben. potions daarentegen gebruik ik iedere raid/pull opnieuw. De neck enchant heeft mij iets van ~14k gekost. Een avondje potions zou mij ~30-40k kosten. Die kosten liggen simpelweg erg scheef. Zelfs als een neck enchant 40k zou kosten zou dat minder erg zijn dat die potions omdat ik deze niet iedere raid opnieuw nodig zal hebben. Met een beetje geluk krijg je snel je BiS item en heb je maandenlang geen nieuwe gem of enchant nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

Mijn computer heeft na een ongelukje met een glas wijn het leven gegeven.. :( even geen WoW voor mij :(*

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:11:
Mijn computer heeft na een ongelukje met een glas wijn het leven gegeven.. :( even geen WoW voor mij :(*
Noooooooooooooooooooooooooooo! Je hele pc fucked up of is het je keyboard only? crap crap crap man... duur wijntje! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

RustStorm schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:16:
[...]

Noooooooooooooooooooooooooooo! Je hele pc fucked up of is het je keyboard only? crap crap crap man... duur wijntje! :(
Ik hoop (!) alleen mijn mobo... Maar mogelijk graka+mobo en geheugen... Wordt een duur grapje ben ik bang.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Wow (no pun intended), dat is balen zeg. Hoe krijg je dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Laatst online: 14-09 20:16
Been there done that, maar dan met koffie over een laptop.. een volle mok koffie. |:(
Gelijk alles gestript en gedroogd op verwarming met doeken. Na een week weer in elkaar geschroefd, doet dat ding het gewoon weer haha. Gewoon nog een paar weken gebruikt, maar de warmte zorgde voor plaktoetsen, en na een tijdje begon het scherm toch rare plekjes te vertonen.

Wel een uitstekende smoes om een nieuwe laptop uit te zoeken trouwens })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ik heb jullie hulp nodig.

Dit expansion merk ik dat ik het spelen van mijn mage erg saai vind worden.
Fire lijkt veel op WoD gameplay en ik heb echt het gevoel alsof ik weinig damage doe. Of in ieder geval alsof het weinig effect heeft op gewone mobs in de wereld.

Nu wil ik gaan switchen en wil ik jullie hulp nodig.

Kunnen jullie deze korte enquete invullen (2 vragen)?

Enquete

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Awaken1 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:37:
Ik heb jullie hulp nodig.

Dit expansion merk ik dat ik het spelen van mijn mage erg saai vind worden.
Fire lijkt veel op WoD gameplay en ik heb echt het gevoel alsof ik weinig damage doe. Of in ieder geval alsof het weinig effect heeft op gewone mobs in de wereld.
mee eens, Fire voelt underpowered aan in solo questing / World quests (even los van wat de damage numbers zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Awaken1 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:37:

Kunnen jullie deze korte enquete invullen (2 vragen)?

Enquete

Bedankt!!
speel iets wat je leuk vind, ipv wat mensen jou zeggen. eventeul als je in een raid team zit zou je daar nog kunnen vragen wat ze nodig hebben. maar je eigen keuze is toch wel belangerijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Even een vraag aan de priests, hoe level je als je endgame wil gaan healen? Ik ben altijd een holy priest healer geweest (5 mans/LFR niveau), maar is levelen als holy überhaupt te doen? Of level je als discipline of shadow en spaar je je artifact punten op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coop
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:36
Tarz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:47:
Even een vraag aan de priests, hoe level je als je endgame wil gaan healen? Ik ben altijd een holy priest healer geweest (5 mans/LFR niveau), maar is levelen als holy überhaupt te doen? Of level je als discipline of shadow en spaar je je artifact punten op?
Ik ben op dit moment ook bezig met Priest levelen. Ben Shadow voor levelen en heb AP tot ik mijn Holy artifact kreeg gewoon uitgegeven aan Shadow artifact. Nu ik beide artifacts heb, doe ik het uitgeven gespreid (eerst leveltje shadow, dan leveltje holy).
De eerste 13 levels zijn zo 'goedkoop' (van 13 naar 14 is even duur als van 1 naar 13, als ik het goed heb) dat het gewoon interessant is om die ook voor Shadow te krijgen, dat levelt toch iets makkelijker en sneller. Op 110 is er ook genoeg dat je solo wil/kan/moet doen, dat je er profijt van hebt als je wat artifact levels heb op je damage artifact.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
tluijf schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:52:
[...]

Ik ben op dit moment ook bezig met Priest levelen. Ben Shadow voor levelen en heb AP tot ik mijn Holy artifact kreeg gewoon uitgegeven aan Shadow artifact. Nu ik beide artifacts heb, doe ik het uitgeven gespreid (eerst leveltje shadow, dan leveltje holy).
De eerste 13 levels zijn zo 'goedkoop' (van 13 naar 14 is even duur als van 1 naar 13, als ik het goed heb) dat het gewoon interessant is om die ook voor Shadow te krijgen, dat levelt toch iets makkelijker en sneller. Op 110 is er ook genoeg dat je solo wil/kan/moet doen, dat je er profijt van hebt als je wat artifact levels heb op je damage artifact.

Hopelijk heb je hier iets aan.
Je kan ook gewoon als Disc levelen, je gaat echt niet dood, en de dps is niet eens zo slecht :)

Vond shadow vrij kut om te spelen zelf, en ook heel squishy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds TBC uitkwam shadow geweest. Tijdens het levelen in Legion vond ik het shadow spelen erg tegen vallen en had ik eigenlijk helemaal geen zin om te spelen. Als derde artifact heb ik de discipline artifact gehaald (op levle 104) en vond dat zo leuk dat ik dat ben blijven spelen. Het levelde voor mij sneller dat met shadow. En gisteren heb ik mijn eerste twee dungeons geheald als discipline priest en ook dat beviel prima. Kan het je dus echt aanraden om discipline te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Heb nu fire mage gespeeld en geleveld naar 110. Op zicht niet heel slecht, herken het saaie aan de spec, en denk toch dat healen beter gaat. Maar om weer een cloth drager naar 110 te brengen... misschien toch maar een tank class levelen... keuzes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coop
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:36
Terence(x) schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:55:
[...]

Je kan ook gewoon als Disc levelen, je gaat echt niet dood, en de dps is niet eens zo slecht :)

Vond shadow vrij kut om te spelen zelf, en ook heel squishy
Oh ja. Waar ik Shadow schrijf, kan je natuurlijk ook Disc invullen. Niet gekeken naar Disc healen in Legion, dus misschien is het wel interessant om alleen Disc te speccen. Maar als je een aparte dps en heal spec neemt, is het wel waard om beide naar minimaal artifact level 13 te krijgen.

/edit
De enige keren dat ik dood ga met shadow is door fall damage. Mijn main is een rogue en neemt aanzienlijk minder fall damage door passives. Nog een beetje wennen dus ;) haha

[ Voor 13% gewijzigd door coop op 05-10-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
tluijf schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:58:
[...]

Oh ja. Waar ik Shadow schrijf, kan je natuurlijk ook Disc invullen. Niet gekeken naar Disc healen in Legion, dus misschien is het wel interessant om alleen Disc te speccen. Maar als je een aparte dps en heal spec neemt, is het wel waard om beide naar minimaal artifact level 13 te krijgen.

/edit
De enige keren dat ik dood ga met shadow is door fall damage. Mijn main is een rogue en neemt aanzienlijk minder fall damage door passives. Nog een beetje wennen dus ;) haha
Hehe, Disc is meer een heal spec, maar ja de damage is vrij goed, en wat ik zeg het is bijna onmogelijk om dood te gaan als Disc :D

Ik ga zo vaak dood als shadow, zeker in Suramar, de damage intake is heel hoog, en fearen is zeker niet altijd een optie.

[ Voor 7% gewijzigd door Terence(x) op 05-10-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Bedankt voor jullie reacties. Zal eens gewoon starten met levelen, kan de artifact power wel even bewaren de eerste paar quests :) Dan heb ik een beetje beeld van de healing/dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
Terence(x) schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:05:
[...]
Ik ga zo vaak dood als shadow, zeker in Suramar, de damage intake is heel hoog, en fearen is zeker niet altijd een optie.
Ik denk dat ik naar de oogarts moet dan, want dan heb ik meerdere keren over de abilty fear gekeken in mijn spelbook. De enigste CC die ik ken als shadow is de mindbomb (welke geweldig is met solo)

Om terug te komen op shadow/holy levelen. Ik ben mainspec holy met off-spec shadow. Ik heb geleveld als shadow en heb daar eigenlijk geen problemen mee ondervonden. Punten gewoon in holy spec gestoken.
Het gevolg is wel dat shadow voor je gevoel weinig damage doet. Als je als shadow wilt levelen met holy als main spec zou ik gaan voor shadow tot eerste gold star (1ste prioriteit conform icy-veins), daarna punten in holy stoppen. Qua DPS moet je dan 150k DPS kunnen doen met redelijke gear, en kan je daarna volop in dungeons gaan healen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kunnen even alle tweakers vanavond voor mij duimen XD?

http://eu.battle.net/wow/...onblight/Bernadett/simple

Op dat de eerste boss in EN vanavond de chest dropped voor mij :P

Ik loop nu al eeuwen rond met die 830 order-hall chest, nooit een upgrade gevallen en vond het de resources niet waard om te upgraden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Darkfreak schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:46:
Kunnen even alle tweakers vanavond voor mij duimen XD?

http://eu.battle.net/wow/...onblight/Bernadett/simple

Op dat de eerste boss in EN vanavond de chest dropped voor mij :P

Ik loop nu al eeuwen rond met die 830 order-hall chest, nooit een upgrade gevallen en vond het de resources niet waard om te upgraden :P
Ben al bezig met duimen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarz
*kangeenspatiesgebruikenterwijlhijduimt*
Pagina: 1 ... 33 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.