Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch mooi hoor. Ben een uurtje op mijn Pala aan het spelen. Eigenlijk geen zin in (liever op druid) maar de Order Resources zijn zo goed als op. Doe wat WQ's. Complete wat Emissary Quests voor de Dreamweavers; turn in...open box...BOOM...legendary.

Ach ja...het is natuurlijk ook legendarisch dat je voor de 100-ste keer een WQ deed. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
het is iets heel kleins, maar het helpt. stagger word baseline 40% ipv 35%. waardoor purifing brew belangerijk word, en je op die manier betere self-sustain hebt.

en zodra je een enemy gekilled hebtzal stagger sneller weggaan. ipv dat je altijd geforceerd 10 seconden naijlt. hierdoor starte je out-of-combat regeneration niet tot na die 10 seconden. wat ongelofelijk irritant is, want in die 10 seconden kon je ook niet eten, gear switchen, whistle gebruiken, of mounten. (niet raid related. maar voor mij was dat zeker een irritatie punt.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:37
Ik verveelde me zondag en heb besloten om weer eens WoW te installeren.

Nadat ik gestopt was met WotLK, opnieuw begonnen met Pandaria en daar uiteindelijk ook weer gestopt. Zondag dus de boel geïnstalleerd, WoD is nu gratis, dus dat scheelt :) Legion heb ik nog niet, maar moet toch ook eerst nog door WoD content heen.

Wauw, wat was het moeilijk om weer te beginnen, ik voelde me echt compleet noob. De server was vroeger een van de drukkere servers, maar is nu een server voor new players (Doomhammer-EU), dat was wel jammer om te zien.

Na wat tips gelezen te hebben op icy-veins heb ik mijn Paladin afgestoft en ben ik maar begonnen. Ben nu level 92 na een middagje questen.

Lang geleden dat een spel mij weer zo wist te boeien dat de tijd voorbij vloog. Ik had al een tijdje het gevoel dat ik gamen was ontgroeid, maar schijnbaar speelde ik gewoon de verkeerde spellen :+ Vanavond weer een paar uurtjes de tijd om weer verder te levelen en maar weer eens te proberen te tanken in een dungeon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Gisteren DH 3de relic slot ge-unlocked, van de andere 3 wie al gedaan heb was dit samen met druid toch 1 van de betere ondanks dat wel veel langer was.

Verder rustig bezig met andere alts, als ik de relic n3 wil unlocken moet ik wel WQs hebben aangezien daar heel fijn een altijd doe 30 WQs in verstopt zit, jammer wou mijn mage compleet leven via pet battles, maar nu ga toch maar ieder geval friendly doen om zo de WQ te krijgen.
ben nog aan twijfelen of ik eerst alles naar 103 breng of dat ze gewoon 1 voor 1 naar 110 breng.
of alle zone tot friendly en dan per zone afmaken, keuzes :D

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:38
demonic schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:43:
[...]
En onze healers snappen nog steeds niet allemaal dat op 50% ik geen 'quick'-heal nodig heb. HoT is fine. en daardoor verlies ik ook zelf healing.
Ik kwam laatst op Reddit wel een goede tegen. Was een Brew tank die bij elke run dit whisperde aan de healer. Voor mij als druid healer zaten hier ook wel dingen tussen die ik niet wist.

Hi %t! Thank you for healing me this run. In case you've never healed a Brewmaster before, here's a couple of notes to keep your sanity.

1) Dont bother topping me off. Stagger won't let you. I am perfectly fine at 50%.
2) If we're in combat and I'm at 35%, I'm proably about to self heal myself to full. Don't panic, I'm fine.
3) If you have to make decision between me and dps, heal dps.

I know that's counter intuitive and is against all your healer instincts, but your sanity & mana will thank you. Remember, unless I'm at 20% or below, DON'T panic. I'm fine and can tank at low health for really long periods of time. Let's have a good run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:50:
Toch mooi hoor. Ben een uurtje op mijn Pala aan het spelen. Eigenlijk geen zin in (liever op druid) maar de Order Resources zijn zo goed als op. Doe wat WQ's. Complete wat Emissary Quests voor de Dreamweavers; turn in...open box...BOOM...legendary.

Ach ja...het is natuurlijk ook legendarisch dat je voor de 100-ste keer een WQ deed. 8)7
Grats Nikas :) Altijd leuk om een oranje item te mogen looten. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Ossi schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:53:
Ik verveelde me zondag en heb besloten om weer eens WoW te installeren.

Nadat ik gestopt was met WotLK, opnieuw begonnen met Pandaria en daar uiteindelijk ook weer gestopt. Zondag dus de boel geïnstalleerd, WoD is nu gratis, dus dat scheelt :) Legion heb ik nog niet, maar moet toch ook eerst nog door WoD content heen.

Wauw, wat was het moeilijk om weer te beginnen, ik voelde me echt compleet noob. De server was vroeger een van de drukkere servers, maar is nu een server voor new players (Doomhammer-EU), dat was wel jammer om te zien.

Na wat tips gelezen te hebben op icy-veins heb ik mijn Paladin afgestoft en ben ik maar begonnen. Ben nu level 92 na een middagje questen.

Lang geleden dat een spel mij weer zo wist te boeien dat de tijd voorbij vloog. Ik had al een tijdje het gevoel dat ik gamen was ontgroeid, maar schijnbaar speelde ik gewoon de verkeerde spellen :+ Vanavond weer een paar uurtjes de tijd om weer verder te levelen en maar weer eens te proberen te tanken in een dungeon :)
Zo ben ik afgelopen weekend ook begonnen, al kon ik de verleiding van Legion ook al niet meer weerstaan (wilde ook graag een Demon Hunter).
Onderhand heb ik al afegelopen zondag ge 'no-lifed', gisteravond en vanavond wellicht ook... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Krullebol.nl schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:59:
[...]

Zo ben ik afgelopen weekend ook begonnen, al kon ik de verleiding van Legion ook al niet meer weerstaan (wilde ook graag een Demon Hunter).
Onderhand heb ik al afegelopen zondag ge 'no-lifed', gisteravond en vanavond wellicht ook... O+
Heerlijk hè!? Eigenlijk kan voor mij geen ander spel tippen aan WoW, zonde eigenlijk. Maar klaarblijkelijk is het wel zo. Behalve Anno 1404, daar kan ik me ook uren in verdwalen. Helaas heb ik een vriendin en kan ik niet meer zolang no-lifen als vroeger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:43
Gisteren genoeg mensen die zin hadden in een raid en Cenarius en Xavius norm gedaan. Nu op naar de HC's. We zijn een social guild, waar we eigenlijk maar 1 keer per week raiden, maar begin te merken dat mensen er weer in aan het komen zijn en wat meer willen. Eigenlijk alle members zijn in een bepaald stadia wel hardcore raider geweest, maar doen het nu een stuk rustiger aan wegens andere verplichtingen (werk, gezin, studie etc.). Zijn pas een paar weken als guild actief (core is een groep mensen die in WotLK op Auchindoun Horde zat), maar hebben nu best wel een leuke groep mensen bij mekaar, die met 2 raids per week, leuke progressie kan boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Jwlb schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:58:
[...]

Ik kwam laatst op Reddit wel een goede tegen. Was een Brew tank die bij elke run dit whisperde aan de healer. Voor mij als druid healer zaten hier ook wel dingen tussen die ik niet wist.

Hi %t! Thank you for healing me this run. In case you've never healed a Brewmaster before, here's a couple of notes to keep your sanity.

1) Dont bother topping me off. Stagger won't let you. I am perfectly fine at 50%.
2) If we're in combat and I'm at 35%, I'm proably about to self heal myself to full. Don't panic, I'm fine.
3) If you have to make decision between me and dps, heal dps.

I know that's counter intuitive and is against all your healer instincts, but your sanity & mana will thank you. Remember, unless I'm at 20% or below, DON'T panic. I'm fine and can tank at low health for really long periods of time. Let's have a good run.
dat is in 3 regels inderdaad hoe je een brewmaster healt :P
zal daar is een macro van gaan maken XD :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ossi schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

Heerlijk hè!? Eigenlijk kan voor mij geen ander spel tippen aan WoW, zonde eigenlijk. Maar klaarblijkelijk is het wel zo. Behalve Anno 1404, daar kan ik me ook uren in verdwalen. Helaas heb ik een vriendin en kan ik niet meer zolang no-lifen als vroeger :+
Helaas heb ik een vriendin......... really? :+

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thundermo
RustStorm schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:04:
[...]

haha, ja als je wilt no'lifen is dat een behoorlijk beperkende factor :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
thundermo schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:04:
[...]

Jij snapt m :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:04:
[...]
Ik wil ook een vriendin ...................alleen mijn vrouw vind het geen goed idee :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
thundermo schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:04:
Mijn vriendin no-lifed net zo hard als ik. Best leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:52:
[...]
het is iets heel kleins, maar het helpt. stagger word baseline 40% ipv 35%. waardoor purifing brew belangerijk word, en je op die manier betere self-sustain hebt.
Ok, is een eerste stap denk ik dan maar ?
Nog absoluut een totale BRM noob hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Ossi schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

Diablo 3 heeft me een hele tijd bezig gehouden, maar daarvan heb ik in het huidige season na een week de grind opgegeven. Op de PS4 nog wel e.e.a. geprobeerd, ook afgelopen week nog Assasins Creed Syndicate gekocht, maar dit verveelde me toch ook weer te snel (pak ik later wel weer op).
WoW gaat gewoon af en toe kriebelen, en nu heeft het me weer vast.
Ik woon niet samen, dus mijn tijd hierin spenderen valt iets minder op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
detheavn schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:08:
[...]

Mijn vriendin snapt het fenomeen gamer niet, da's de andere kant O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

[...]

Die van mij wss nog harder dan ik XD ..
Zat gister nog tot 2 uur snachts op target dummies te rammen en talent swaps te testen, terwijl ze er een uur eerder uit moest dan ik XD ..

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:13:
[...]

Die van mij wss nog harder dan ik XD ..
Zat gister nog tot 2 uur snachts op target dummies te rammen en talent swaps te testen, terwijl ze er een uur eerder uit moest dan ik XD ..
Ohhh man... _/-\o_

Dat gaat bij mijn vriendin never gebeuren... Die snapt er geen hol van dat mensen gamen leuk vinden....

Hmmmmzzzzzz :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
RustStorm schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:17:
[...]

Ohhh man... _/-\o_

Dat gaat bij mijn vriendin never gebeuren... Die snapt er geen hol van dat mensen gamen leuk vinden....

Zij is meer van het breien en haken? Of punikken ...

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Krullebol.nl schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:12:
Mijn vriendin snapt het fenomeen gamer niet, da's de andere kant O-)
Die van mij was vroeger heel enthousiast WoW fanaat. Zij was in een van de guilds waar ik in WotLK heb gezeten mijn raid leader :p

Tegenwoordig is ze een stuk meer casual geworden, aangezien ze ook een eigen bedrijfje heeft, maar ze snapt wel waarom ik veel speel en ze vindt dat gelukkig ook niet erg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:09:
[...]

Ok, is een eerste stap denk ik dan maar ?
Nog absoluut een totale BRM noob hehe
dit was iets wat ik in mijn hoofd had zitten dat een mooie eerste stap zou zijn. Ik had alleen ook geopperd om de hoeveelheid magic dmg dat in stagger veranderd te verhogen. dat is nu de helft. en daar zouden ze bv. 75% van kunnen maken ipv de 50%.
quote: oud
stagger baseline = 35% (dit is physical dmg)
magic dmg in to stagger = 50%
Magic stagger = 17.5%

bij een 1M hit zou het dan als volgt zijn
1M Physical = 650k instant, 350k stagger
1M Magic = 825k instant , 175k stagger
quote: hotfix
stagger baseline = 40% (dit is physical dmg)
magic dmg in to stagger = 50%
Magic stagger = 20%

1M Physical = 600k instant, 400k stagger
1M Magic = 800k instant , 200k stagger
quote: mijn suggestie
stagger baseline = 40% (dit is physical dmg)
magic dmg in to stagger = 75% of 60-65% zou al een grote verbetering zijn
Magic stagger = 30%

1M Physical = 600k instant, 400k stagger
1M Magic = 700k instant , 300k stagger
alles hierboven houd geen rekening met ironskin brew of wat dan ook

mijn mening over de hotfix: "mooie eerste stap".
Magic dmg blifjt nog steeds een probleem ,zeker omdat onze dmg reduction spells niks doen tegen magic dmg. dat zijn namelijk vaak caster, en black-out strike of fire breath doesnt affact them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
redfoxert schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:17:
[...]

Zij is meer van het breien en haken? Of punikken ...
De mijne valt onder de categorie paardrijden (eigen stal, lange dagen, veel rijden), dus buiten zijn, actief zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
detheavn schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:19:
[...]

Die van mij was vroeger heel enthousiast WoW fanaat. Zij was in een van de guilds waar ik in WotLK heb gezeten mijn raid leader :p

Tegenwoordig is ze een stuk meer casual geworden, aangezien ze ook een eigen bedrijfje heeft, maar ze snapt wel waarom ik veel speel en ze vindt dat gelukkig ook niet erg :p
Soms lijkt t me cool om samen te gamen, maar t spel kan je ook opslokken. 't Gamen van mij zal vrouwlief nooit gaan begrijpen denk ik.. Krijg ik weer een "ga je weer gamen", waarop ik counter "ga lekker dat kansloze Utopia kijken", verder is het een schat :D. Ieder z'n ding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:16
Mijne gaat altijd tijdens de avonden dat ik 2 uurtjes kan spelen vanalles laten zien... kijk eens naar dit speelgoed (voor ons zoontje), kijk eens naar dit tuinhuis op Facebook, kijk eens naar deze taart (ze bakt graag).... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

huh mensen kijken nog utopia...wacht... utopia loopt nog? :P ooit een uur gezien omdat een vriendin van me erin zat maar toen was ik er al wel weer klaar mee :+

gister lekker kunnen no-lifen in wow,vanavond en morgenavond weer genoeg te doen dus niet lang online,donderdag weer alleen thuis dus kan er weer lekker ge-no-lifed worden :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:21:
[...]
dit was iets wat ik in mijn hoofd had zitten dat een mooie eerste stap zou zijn. Ik had alleen ook geopperd om de hoeveelheid magic dmg dat in stagger veranderd te verhogen. dat is nu de helft. en daar zouden ze bv. 75% van kunnen maken ipv de 50%.
Thanks voor de info :)
Nog wat vraagjes over die post van hiervoor :

Dont bother topping me off. Stagger won't let you. I am perfectly fine at 50%.- Waarom is dat zo ? Ik krijg altijd de zenuwen als ik low health heb.
Waarmee dan ? Gift of the Ox ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Ik denk dat ik nu ook wel mezelf mijn max aan speeltijd moet aanmeten, want ik loop voor mezelf wel het risico dat ik alleen nog maar speel en verder geen nuttige dingen (klussen), sociale dingen (bij vrienden bieren), of wat dan ook ga doen
Meestal zit ik in het weekend bij mijn vriendin dus dan speel ik sowieso niet.

Mijn doel voor dit spel is voornamelijk met mijn Prot Paladin de oude content wat doorrennen (raids enz) voor mounts en transmo spul (eigenlijk is't leuke bezigheidstherapie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Hey even een vraagje ..
Bestaan er bots waarmee men mythic (en keystone) kan farmen?

We hebben een kerel bij ons in de guild die echt vrijwel 24/7 online is, 3 toons heeft, en die allemaal op mythics runt de hele dag door. binnen een week is die van 830 naar 860 gegaan.
Hij beweerde laatst ook zelf dat die bot (helaas geen SS van).

Is dit mogelijk?

Het is tevens een enorm elitaire kwal die andere mensen graag kleineert en zichzelf superieur stelt aan de rest. DE GM houdt hem voornamelijk in zn guild vanwege t feit dat die zwaar gegearde chars heeft die iedere rol kunnen vullen.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:28
Darkfreak schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:34:
Hey even een vraagje ..

We hebben een kerel bij ons in de guild die echt vrijwel 24/7 online is, 3 toons heeft, en die allemaal op mythics runt de hele dag door. binnen een week is die van 830 naar 860 gegaan.

Is dit mogelijk?

Het is tevens een enorm elitaire kwal die andere mensen graag kleineert en zichzelf superieur stelt aan de rest. DE GM houdt hem voornamelijk in zn guild vanwege t feit dat die zwaar gegearde chars heeft die iedere rol kunnen vullen.
Kan me niet voorstellen.. Moet wel een heel geavanceerde bot zijn wil je in een 5 man party een timed dungeon doen met 4 a 5 boss mechanics :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:34:
Hey even een vraagje ..

Is dit mogelijk?

Omg wat heb ik een hekel aan mensen die botten zeg. Speel het spel dan niet als je zelf niks wilt doen voor je gear/gold/whatever. (en nee, niet met argumenten komen dat die lui dan hun precious time in andere zaken kunnen steken bij online zijn).

Anyways, ik zou hem lekker reporten, en daarbij melden dat ie het enkele dagen terug (wellicht kan je het moment goed aangeven dat het ter sprake was gekomen) gemeld heeft in /w of /g. Dan zullen de GMs echt wel onderzoek doen.

En wat betreft m'n girlfriend... die vindt het heerlijk om te dansen en met de meiden af te spreken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
[...]

Ohhh man... _/-\o_

Heel herkenbaar :)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ohhh man... _/-\o_

De mooiste blijft: "Doe eens gezellig, kom achter die computer vandaan"

Zit je er naast op de bank voor de TV en zeg je iets: "Sssst, ik volg dit!"

Nou dat is gezellig ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:23
Gamers en hun vrouwen/vriendinnen :)

Die van mij vind gamen niets, doet lekker serietje kijken, beetje YouTube'en, FaceBook etc.
Oh en Candy Crush [etc]... veeeeeeeeeeeeeel!

Maarja, wij zijn de gamers.. want "dat telt niet" :')

Verder geld nog wel wife > game, maar het is vaak wel grappig.

Gelukkig heb ik minder slaap nodig als haar, dus kan ik nog even wat questen :)

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
[...]

Mijn vriendin heeft echt helemaal niks met gamen. Daarom heb ik haar maar in Engeland achter gelaten, ga daar maar werken schat :P, ik kom 1 keer in de twee weken wel een weekend. En ja het is echt waar, ze woont/werkt sinds een jaar in Engeland 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:58:
[...]

Grats Nikas :) Altijd leuk om een oranje item te mogen looten. ;)
Thanks. Moet zeggen dat het wel een beetje een anti-climax is. Ben heel blij met de legendary hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het voelt alsof ik hem krijg voor het x-dagen achter elkaar inloggen (zoals bij freemium mobile games) i.p.v. door iets legendarisch te hebben gedaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:31:
[...]

:

Dont bother topping me off. Stagger won't let you. I am perfectly fine at 50%.- Waarom is dat zo ? Ik krijg altijd de zenuwen als ik low health heb.
ik kan niet op alle namen komen. dus zal er wss eenpaar missen.

50% is niet low health, omdat wij bijna geen spike dmg krijgen vanwege stagger is 50% prima te doen.
tevens blijft stagger doorgaan, dus af toppen heeft totaal geen nut.
Er is of een passive of een talent die de kans op (greater) healing spheres vergroot gebaseerd op onze huidige health level. als we dus 50% helft hebben word de kans op een greather sphere 1 op 2 minimaal.

daardoor, mocht je toch een spike/heel veel dmg incoming hebbne, kan je door de orbs snel zelf healen.
Waarmee dan ? Gift of the Ox ?
De orbs inderdaad, eigenlijk dien je nooit exple harm te gebruiken als je niet critisch bent. dat is namelijk een van je laatste defences. en kan je in een keer van 10% naar 100% brengen als je even hebt gespaard. _/-\o_

Tevens door celestial fortune is onze binnenkomende healing onderhevig aan crit chance. (dus niet dat alleen van de healer, maar ook van wat wij ontvangen). daardoor is een hot ideaal, dat countert namelijk onze stagger, waardoor we ISB up kunnen houden, ipv voor purify te kiezen.

ik zal vanavond even snel door de passives gaan, en ze dan even op te noemen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
Krullebol.nl schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:11:
[...]

Diablo 3 heeft me een hele tijd bezig gehouden, maar daarvan heb ik in het huidige season na een week de grind opgegeven. Op de PS4 nog wel e.e.a. geprobeerd, ook afgelopen week nog Assasins Creed Syndicate gekocht, maar dit verveelde me toch ook weer te snel (pak ik later wel weer op).
WoW gaat gewoon af en toe kriebelen, en nu heeft het me weer vast.
Ik woon niet samen, dus mijn tijd hierin spenderen valt iets minder op >:)
Diablo 3 heb ik samen met mijn vriendin uitgespeeld op de PS4, maar echt bekoren deed het mij niet. Haar ook niet trouwens. Was meer snel snel de questline afmaken en klaar.

Niet samenwonen? Living the good life :9
Krullebol.nl schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:21:
[...]

De mijne valt onder de categorie paardrijden (eigen stal, lange dagen, veel rijden), dus buiten zijn, actief zijn...
De mijne ook toen ik haar vond met Biks & Bytes, helaas is dat niet meer zo :o >:)
Ach ja, vroeger was alles beter toch? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:51:
[...]

50% is niet low health, omdat wij bijna geen spike dmg krijgen vanwege stagger is 50% prima te doen.
tevens blijft stagger doorgaan, dus af toppen heeft totaal geen nut.
*knip*
Bedankt voor alle informatie. Helpt enorm.
BRM is zo verschrikkelijk intrigerend met dat hele Stagger gebeuren en Brews maar zeer zeker geen makkelijke tank als nieuwe monk :)
Ach, ik kom er wel hehe.

Kijk, beetje RP tijdens de monk quest kan geen kwaad :)
Past er gewoon bij

Afbeeldingslocatie: https://i68.photobucket.com/albums/i5/Iusedto/WoWScrnShot_100416_120521_zpsiizdhbao.jpg

_/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Iusedto op 04-10-2016 13:08 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Awww shit, gister eindelijk mn hidden AF mogen ontvagen en mn 1e legendary drop:$

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oYjTFEn.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:16
Msi92 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:09:
Awww shit, gister eindelijk mn hidden AF mogen ontvagen en mn 1e legendary drop:$

[afbeelding]
By the power of Greyskull....? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Msi92 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:09:
[afbeelding]
Gz, coole screen!

Ik maak regelmatig screenshots van m'n chars, vind dat altijd wel leuk om later terug te zien. Dit zijn vaak wel een beetje suffe screens, char in het midden uiteraard.. Is er een truukje of addon om wat spannendere screens te maken? Uiteraard kun je achteraf ook photoshoppen, maar daar doel ik niet op.. Er zou toch ook een action cam komen oid?

edit: dit bijvoorbeeld, deze auteur weet altijd coole screens te maken (of wel achteraf te editten)

Als je char al uit het midden is, ander standpunt, krijg je al heel snel gavere screens

[ Voor 18% gewijzigd door Rhain op 04-10-2016 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
je kunt al wel tijden selfies maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
TIGER79 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:16:
je kunt al wel tijden selfies maken ;)
Oja, laten we die bewaren voor de bijbehorende achievement :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
marijnvtg schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:14:
[...]

Gz, coole screen!

Ik maak regelmatig screenshots van m'n chars, vind dat altijd wel leuk om later terug te zien. Dit zijn vaak wel een beetje suffe screens, char in het midden uiteraard.. Is er een truukje of addon om wat spannendere screens te maken? Uiteraard kun je achteraf ook photoshoppen, maar daar doel ik niet op.. Er zou toch ook een action cam komen oid?

edit: dit bijvoorbeeld, deze auteur weet altijd coole screens te maken (of wel achteraf te editten)

Als je char al uit het midden is, ander standpunt, krijg je al heel snel gavere screens
http://www.wowhead.com/item=122637/s-e-l-f-i-e-camera ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Worden addons nog steeds ondersteund? En zo ja, wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:35

BrZ

Paar dagen geleden had ik het geluk dat ik een legendary mocht looten van de 2e boss in Neltharion's Lair (heroic): Ayala's Stone Heart

De reacties van de groep waren wel... interessant:
"Fuck you"
"Die"
"Disgusting"
"You don't deserve it"

:S
(Mijn gemiddelde dps over de hele dungeon zat op zo'n 250k, ik was dus niet aan het slacken ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
BrZ schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:58:
Paar dagen geleden had ik het geluk dat ik een legendary mocht looten van de 2e boss in Neltharion's Lair (heroic): Ayala's Stone Heart

"Fuck you"
"Die"
"Disgusting"
"You don't deserve it"

(Mijn gemiddelde dps over de hele dungeon zat op zo'n 250k, ik was dus niet aan het slacken ofzo)
Gewoon doen als je avatar ;)
/flex

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ossi schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:53:
Deadly boss mod als je dungeons gaat doen.
de rest is gewoon persoonlijke voorkeur :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

"Fuck you"
"Die"
"Disgusting"
"You don't deserve it"

Wat was je reactie? Iets van "QQ"?

Wel gratz trouwens

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:14
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:39:
[...]

De mooiste blijft: "Doe eens gezellig, kom achter die computer vandaan"

Zit je er naast op de bank voor de TV en zeg je iets: "Sssst, ik volg dit!"

Nou dat is gezellig ;-)
Ja of nog erger:

"Doe eens gezellig, kom achter die computer vandaan"
* Denman gaat achter computer vandaan en gaat naast vrouw zitten.
.
.
.
* Denman gaat na een half uur weer achter computer zitten omdat vrouwlief non-stop zit te Whatsappen :+

Wel erg leuk en goede uitbreiding tot nu toe. Tot nu toe 1 van de betere, alleen door gezin een stuk minder tijd dan 10 jaar geleden, maar de momentjes die ik heb stop ik er met plezier in.
Oh ja, beetje schipperen met FIFA 17 ook trouwens. Man man waar is de tijd gebleven :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

Ossi schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:53:
DBM, GTFO (Alarm als je in shit staat), Auctioneer (Als je gold wilt verdienen) Elvui is een fijne UI addon. De rest moet je zelf maar even bekijken. Ik raad iig Curse aan als app op je pc.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
MetalPool schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:03:
[...]

DBM, GTFO (Alarm als je in shit staat), Auctioneer (Als je gold wilt verdienen) Elvui is een fijne UI addon. De rest moet je zelf maar even bekijken. Ik raad iig Curse aan als app op je pc.
DBM, GTFO, Auctioneer bestaan dus nog steeds? Dat is mooi :)
Hoef verder geen UI mods, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Curse... die naam was ik vergeten, bedankt! Wil de app niet hebben, vond het vroeger een draak van een ding, doe het liever handmatig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Ossi schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:15:
[...]

DBM, GTFO, Auctioneer bestaan dus nog steeds? Dat is mooi :)
Hoef verder geen UI mods, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Curse... die naam was ik vergeten, bedankt! Wil de app niet hebben, vond het vroeger een draak van een ding, doe het liever handmatig :)
ik vind curse niet echt vervelend, gemakkelijk en overzichtelijk. mits je de goeie versie krijgt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
De nieuwe Curse app werkt eigenlijk best fijn. Enige irritante vond ik dat hij in bepaalde spellen standaard een of andere overlay gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
ik gebruikte vroeger al Curse, nu was dat ook het eerste wat ik downloade toen ik aan't spel aan het installeren was :)
Werkt erg makkelijk vind ik, werkt ook zichzelf en addons bij, ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

"Fuck you"
"Die"
"Disgusting"
"You don't deserve it"

Gevalletje :w toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Ik ben zelf ENORM huiverig over Curse app, maar dat komt meer omdat "vroegah" deze een keer gehacked was, wat des te meer reden was om het niet te gebruiken.

Is het nu wel betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 12-09 19:40
2 week geleden weer een begonnen, helaas is mijn server ( Sylvanas ) in de tussentijd helemaal leeggebloed ( Horde side is 15% van de spelers ) en hierdoor is het Questen etc er niet leuker op geworden, iemand suggesties ? Ik heb nog even de realm hopper addon geprobeerd maar die werkt intussen ook niet zo goed meer en zit nu aan een server transfer te denken :(

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Fuck you"
"Die"
"Disgusting"
"You don't deserve it"

Die reacties zouden bij mij leiden tot een gevalletje: Helaas mensen, ik moet nu naar Dalaran om mijn geluk te vieren, succes met het vinden van een nieuwe healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Zethiel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:51:
2 week geleden weer een begonnen, helaas is mijn server ( Sylvanas ) in de tussentijd helemaal leeggebloed ( Horde side is 15% van de spelers ) en hierdoor is het Questen etc er niet leuker op geworden, iemand suggesties ? Ik heb nog even de realm hopper addon geprobeerd maar die werkt intussen ook niet zo goed meer en zit nu aan een server transfer te denken :(
Ik zit op Stormscale. Veel horde hier en genoeg mensen om mee te groupen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:28

GrimScythe

Game Addict

Zethiel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:51:
ik zit op executus, veel horde maar dat maakt het voor mij als Alliance alleen maar leuker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Als mensen zo zouden doen zou ik ze wss na het leaven nog een paar keer een whisper sturen en de legendary linken. Fuck hun, wat een salty losers.

Toen ik mijn legendary boots kreeg was er eerst een unaniem 'Wow' gevolgd door enthousiaste felicitaties en een kort /p gesprek welke legendary mensen het meest hopen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 12-09 19:40
earthapple schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

Ik zit op Stormscale. Veel horde hier en genoeg mensen om mee te groupen.
Daar zit behoorlijk wat Horde ja, maar 5% Alliance zo te zien :o

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had ze 1 voor 1 een Report gegeven.
Was een losers zeg

[ Voor 41% gewijzigd door Iusedto op 04-10-2016 14:57 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:09
is defias brotherhood wel een goede server om een nieuw char te levellen? dit zonder heirblooms of hoe die dingen ook heten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Gereport vanwege gemeen doen over je ontvangen legendary? :+

Denk niet dat Blizz daar tijd/energie in zal steken, gevalletje lekker laten lullen lijkt mij (sneu is het wel ja).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:40

Nogne

>.<

jaydenjarno schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:57:
is defias brotherhood wel een goede server om een nieuw char te levellen? dit zonder heirblooms of hoe die dingen ook heten :D
Ik ben sinds Legion weer aan het spelen, en heb het spel al jaren niet meer gespeeld. En ik wist enkele weken geleden nog geen eens wat Heirlooms waren (nogsteeds niet helemaal) en het lvl'en is goed te doen. Ik zit sinds gisteren ook in de GoT Guild (Horde), alleen ben ik nog wat laag (lvl 46 atm) om daar een Guild Dungeon mee te doen :9
Grimmie187 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:59:
[...]

Denk niet dat Blizz daar tijd/energie in zal steken, gevalletje lekker laten lullen lijkt mij (sneu is het wel ja).
Als hij de enige is die de spelers report zal het weinig uitmaken, maar als die spelers elke keer mensen gaan uitschelden op het moment dat zij geen legendary kunnen looten en daarne een report krijgt van degene die de item wel heeft ontvangen, zal Blizz daar (hopelijk) wel tijd en energie in steken.

[ Voor 34% gewijzigd door Nogne op 04-10-2016 15:06 ]

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grimmie187 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:59:
[...]

De persoon achter de "Die" opmerking had ik zeker een report gegeven ja. Dat is een absurde opmerking imo.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ik ben level 10 dus je bent al een stuk verder dan ik hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Ik heb afgelopen weekend ook wel veel gespeeld (had meer kunnen zijn, maar het vrouwtje wil ook aandacht :p), had het totaal niet verwacht maar WoW voelt echt weer goed. Al zitten er echt zure appels tussen die alleen maar klagen dat je geen Heirloom set hebt, ik weet nog geen eens waar ik het krijg (zag wat items bij de guild staan, maar dan moet je Exalted zijn en je moet minimaal 300G per item betalen, en dat heb ik nog lang niet).

En als ik vraag aan lui waar ik Heirloom items kan krijgen, weten ze alleen "ROFL, LOL" te antwoorden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Iusedto schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:05:
[...]

De persoon achter de "Die" opmerking had ik zeker een report gegeven ja. Dat is een absurde opmerking imo.
Ben het inhoudelijk met je eens hoor, doel meer op het feit dat ik me niet voor kan stellen dat Blizz mensen bant omdat ze andere spelers uitschelden. Hooguit als het stelselmatig is of heel erg grof en dan nog zal het wel met een waarschuwing worden afgedaan.

Zoals je merkt heb ik niet (meer) zoveel vertrouwen in de 'sociale controle' van Blizz binnen WoW.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Grimmie187 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:10:
[...]

Ben het inhoudelijk met je eens hoor, doel meer op het feit dat ik me niet voor kan stellen dat Blizz mensen bant omdat ze andere spelers uitschelden. Hooguit als het stelselmatig is of heel erg grof en dan nog zal het wel met een waarschuwing worden afgedaan.

Zoals je merkt heb ik niet (meer) zoveel vertrouwen in de 'sociale controle' van Blizz binnen WoW.. :p
Hoe kan bliz het weten als je ze niet report?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je gelijk hebt hoor maar als niemand er iets tegen doet wordt het nooit beter.
Zo denk ik dan maar :)

Ik probeer Blizz altijd wel te "helpen" . Rare taal of bedreigingen report ik altijd.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mpt
Nogne schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:09:
Ik heb afgelopen weekend ook wel veel gespeeld (had meer kunnen zijn, maar het vrouwtje wil ook aandacht :p), had het totaal niet verwacht maar WoW voelt echt weer goed. Al zitten er echt zure appels tussen die alleen maar klagen dat je geen Heirloom set hebt, ik weet nog geen eens waar ik het krijg (zag wat items bij de guild staan, maar dan moet je Exalted zijn en je moet minimaal 300G per item betalen, en dat heb ik nog lang niet).

En als ik vraag aan lui waar ik Heirloom items kan krijgen, weten ze alleen "ROFL, LOL" te antwoorden 8)7
http://www.wowhead.com/guides/heirloom-list

Hier kan je ze vinden.

Simpelweg zijn het items welke met je character mee groeien, zowel armor, weapons, necklaces, rings als trinkets.
Ben je level 1, heeft je armor piece +1 sta/+1 int bijvoorbeeld.
Ben je level 60, heeft ditzelfde piece ineens +20 sta/+30 int.

Deze zijn ook nog eens BoA [Bind on Account], oftewel, je kan ze gebruiken voor alle characters welke je aanmaakt, ongeacht realm/factie etc.

Wel zijn de items ingedeeld op "standaard" armor soorten, cloth, leather, mail. plate.
Daarnaast zijn er ook nog "optimalisaties", bijvoorbeeld dps plate gear vs int plate gear.

Als je dus heirlooms koopt, kijk of je deze ook kan/wil herbruiken.

Last but not least, heirlooms zijn standaard van 0-60, maar tegen een prijsje te upgraden tot 90 en 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-01 20:21
Zonder al een char op max level te hebben zal het halen van hierlooms lastig zijn, van wegen de kosten en de mogelijken om ze te halen vaak achter minimum level zitten.

Ze zijn vooral bedoeld om alts mee te levelen nadat je reeds een char op max level hebt.

Wow: Runewielder# Tarren-Mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Als je vrienden hebt die al even spelen kan je ook vragen of je wat gold mag lenen/krijgen.
Over het algemeen kan je met 2k gold een redelijk setje krijgen.

Belangrijkste is over het algemeen de volgende 5 pieces:
Head [+10% XP]
Shoulders [+10% XP]
Chest [+10% XP]
Pants [+10% XP]
Cloak [+5% XP]
+ Wapen

Rings zijn niet 123 te verkrijgen, zeker voor echte newbies, maar met geld kom je een heel end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

pr0mpt schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:23:
Als je vrienden hebt die al even spelen kan je ook vragen of je wat gold mag lenen/krijgen.
Over het algemeen kan je met 2k gold een redelijk setje krijgen.

Belangrijkste is over het algemeen de volgende 5 pieces:
Head [+10% XP]
Shoulders [+10% XP]
Chest [+10% XP]
Pants [+10% XP]
Cloak [+5% XP]
+ Wapen

Rings zijn niet 123 te verkrijgen, zeker voor echte newbies, maar met geld kom je een heel end
Thanks voor je uitleg, het is nu een stuk duidelijker. Heb ook even WoWhead doorgenomen, en er zijn nog al wat items :D
De items waar je het hierboven over hebt, kan je die in Undercity halen (als horde)? Want de rest is zo ver ik zie of haalbaar vanuit de Guild of via Dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-01 20:21
Nogne schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:25:
[...]

Thanks voor je uitleg, het is nu een stuk duidelijker. Heb ook even WoWhead doorgenomen, en er zijn nog al wat items :D
De items waar je het hierboven over hebt, kan je die in Undercity halen (als horde)? Want de rest is zo ver ik zie of haalbaar vanuit de Guild of via Dungeons.
Ja een vendor in Undercity.

Hou in de gaten dat de basis versie van elk item maar extra xp geeft tot lvl 60.
Om ze daarna te gebruiken zul je de upgrade tokens voor deze items moeten kopen.

Wow: Runewielder# Tarren-Mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Lurtz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:27:
[...]

Ja een vendor in Undercity.

Hou in de gaten dat de basis versie van elk item maar extra xp geeft tot lvl 60.
Om ze daarna te gebruiken zul je de upgrade tokens voor deze items moeten kopen.
Of verzamelen met misprinted dreanic coins en quests doen :)
http://www.wowhead.com/item=122618/misprinted-draenic-coin

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mpt
Nogne schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:25:
[...]

De "main" Heirloom vendor voor Horde zit in Undercity ja, Rogue quarter als ik het goed herinner.
Deze verkoopt de standaard items, een paar items kan je alleen maar via Guild vendor krijgen of dmv quests etc. dus voor jou niet interessant.

LET WEL!
Als je praat met deze vendor geeft deze automatisch alleen maar items voor jou class weer.
Selecteer het drop down menu rechtsboven en zet deze op all als je ook de overige opties/items wil zien.

Over het algemeen ziet het er ook erger uit als dat het is, het is gewoon een item set per armor type.
DPS Plate, Tank Plate, Heal Plate
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
zojuist een realisatie gekregen bij het bekijken van de spider boss.

ik en de prot pala kregen ongeveer evenveel dmg. niet veel aandacht aan gegeven. lijkt wel te kloppen dacht ik.

nu zat ik hier naar te kijken> https://www.warcraftlogs....ype=damage-taken&source=1
mijn "web of pain caused by wolona" is 2x 5m. totaal dus maar 10m. valt wel mee.

ik kijk naar mijn co-tank. kom ik er achter dat ik langzaam maar toch wel heel erg zeker mijn co-tank probeer te slachten. >> https://www.warcraftlogs....ype=damage-taken&source=5

"Web of pain caused by mangomonk" is 2x 25m. 50m totaal.. like what the heck. het enige wat ik kan bedenken is dat mijn stagger via web of pain ook terug vloeit naar mijn co-tank... (dit lijkt enigzins overeen te komen met de tijden van mijn eigen incoming stagger dmg. (op beide grafieken alleen stagger of web of pain laten weergeven)

Nu de vraag van mij aan jullie:
is dit een bug, of vinden jullie dit een 'feature'/nadeel van het meenemen van een brewmaster?

Ik zelf vind dit dus een bug. het is een defensive mechanic van een monk. daar zou een andere tank geen last van mogen hebben. mijn gedachte.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Zethiel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:56:
[...]

Daar zit behoorlijk wat Horde ja, maar 5% Alliance zo te zien :o
Ja ach, er is toch crossrealm. Ik gebruik de addon cross realm assist. Daarmee kan je heel makkelijk naar andere realms hoppen. Wellicht zitten er op andere realm in jou battlegroup wel meer horde.. hoef je niet persé te realmswitchen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
demonic schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:35:
zojuist een realisatie gekregen bij het bekijken van de spider boss.

ik en de prot pala kregen ongeveer evenveel dmg. niet veel aandacht aan gegeven. lijkt wel te kloppen dacht ik.

nu zat ik hier naar te kijken> https://www.warcraftlogs....ype=damage-taken&source=1
mijn "web of pain caused by wolona" is 2x 5m. totaal dus maar 10m. valt wel mee.

ik kijk naar mijn co-tank. kom ik er achter dat ik langzaam maar toch wel heel erg zeker mijn co-tank probeer te slachten. >> https://www.warcraftlogs....ype=damage-taken&source=5

"Web of pain caused by mangomonk" is 2x 25m. 50m totaal.. like what the heck. het enige wat ik kan bedenken is dat mijn stagger via web of pain ook terug vloeit naar mijn co-tank... (dit lijkt enigzins overeen te komen met de tijden van mijn eigen incoming stagger dmg. (op beide grafieken alleen stagger of web of pain laten weergeven)

is dit een bug, of vinden jullie dit een 'feature'/nadeel van het meenemen van een brewmaster?

Ik zelf vind dit dus een bug. het is een defensive mechanic van een monk. daar zou een andere tank geen last van mogen hebben. mijn gedachte.. :(
Een bug is het niet echt natuurlijk aangezien de damage die jij neemt wordt gekopieerd naar je co-tank. Als BrM neem je simpelweg de volle damage maar wordt dit daarna gesplitst naar instant damage en stagger. Dat is nu eenmaal hoe een BrM werkt en mijn inziens dan ook geen bug. Dat het vervelend is, is een ander verhaal :P
Iedere tank heeft zijn voor- en nadelen en helaas op spider boss is een BrM erg in het nadeel. Op andere gevechten zijn andere classes weer in het nadeel (sommige classes zijn gewoon OP op iedere boss :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:24
Lange tijd topic gevolgd toch maar even besloten te reageren.
Speel nu zelf weer een aantal weken laatste keer gespeeld in de panda tijd, level 110 fire mage met 718 ilvl (Meeste pvp gear helaas).
Nu vroeg ik me af of er nog mensen zijn die op Ragnaros of cross-realm spelen?
Zit nu in mijn guild van 3 jaar geleden maar ken niemand meer en alleen spelen is niet zo fantastisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mpt
demonic schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

Als ik de spell zo lees is het een "Feature" , geen Bug.
Maar het is wel erg nadelig natuurlijk.

Maar als ik het goed begrijp krijgt je tank buddy 100% van alle dmg die jij ook krijgt.
Het feit dat jou damage verspreid wordt [als ik het goed lees, ik weet 0.0 van Monks] veranderd niets aan het feit dat hij dit ook krijgt.

Begrijp ik het ook goed dat jij de MT was en je buddy de OT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
earthapple schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:39:
[...]

Ja ach, er is toch crossrealm. Ik gebruik de addon cross realm assist. Daarmee kan je heel makkelijk naar andere realms hoppen. Wellicht zitten er op andere realm in jou battle group wel meer horde.. hoef je niet perse te realm switchen :)
Hier worden volgens mij 2 dingen door elkaar gehaald.
Cross Realm Assist laat je in staat zijn om te groeperen met iemand van iedere willekeurige realm binnen jouw zone (EU/US/Asia/etc). Dit is niet gebonden aan battle groups.
Cross Realm Zone (CRZ) laat verschillende realms uit 1 battle group samenvoegen als er weinig mensen van 1 realm actief zijn in een zone, om zo de zone wat drukker/levendiger te maken. Dit kan dus ook betekenen, dat hoewel er op andere realms in zijn battle group meer horde aanwezig is, dat deze niet zullen verschijnen middels CRZ omdat er voldoende alliance van zijn eigen realm aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Ilar schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:42:
Lange tijd topic gevolgd toch maar even besloten te reageren.
Speel nu zelf weer een aantal weken laatste keer gespeeld in de panda tijd, level 110 fire mage met 718 ilvl (Meeste pvp gear helaas).
Nu vroeg ik me af of er nog mensen zijn die op Ragnaros of cross-realm spelen?
Zit nu in mijn guild van 3 jaar geleden maar ken niemand meer en alleen spelen is niet zo fantastisch.
Als je nog een guild zoekt die actief is kan ik je flying dutchmen aanraden. Als je mij je battle tag stuurt dan zorg ik dat je vanavond een invite krijgt.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Noiz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:42:
[...]

Een bug is het niet echt natuurlijk aangezien de damage die jij neemt wordt gekopieerd naar je co-tank. Als BrM neem je simpelweg de volle damage maar wordt dit daarna gesplitst naar instant damage en stagger. Dat is nu eenmaal hoe een BrM werkt en mijn inziens dan ook geen bug. Dat het vervelend is, is een ander verhaal :P
probleem dat ik hiermee heb is dat iedere andere tank dmg gewoon negeert. wij hebben die optie niet, en hiervoor hebben we stagger.. plate wearers zijn bij zulke bosses dan altijd enorm in het voordeel. (behalve als hun co-tank een lage armor-rating leather wearer is. en hij is al helemaal fucked als het een brewmaster is xD )
Iedere tank heeft zijn voor- en nadelen en helaas op spider boss is een BrM erg in het nadeel. Op andere gevechten zijn andere classes weer in het nadeel (sommige classes zijn gewoon OP op iedere boss :P )
Dit is de 2de baas waar wij als brewmaster dik in het nadeel zijn.
Cenarius is ook het probleem dat we onze brews regeneration niet kunnen versnellen, omdat grote delen van het gevecht de boss de dmg terug kaatst. wat ons machteloos maakt. (ik kan die boss ook gewoon niet tanken... ik doe alle adds op pikken, af slachten. dan vervolgens mijn stacks droppen door groen te lopen. dan de boss te taunten, mijn co-tank zijn stacks laten droppen. en dan weer adds te doen.)
ideaal is het allemaal niet XD
pr0mpt schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:44:
[...]

Als ik de spell zo lees is het een "Feature" , geen Bug.
Maar het is wel erg nadelig natuurlijk.

Maar als ik het goed begrijp krijgt je tank buddy 100% van alle dmg die jij ook krijgt.
Het feit dat jou damage verspreid wordt [als ik het goed lees, ik weet 0.0 van Monks] dat is correct. een x% word verspreid. ongeveer 40-50% veranderd niets aan het feit dat hij dit ook krijgt.

Begrijp ik het ook goed dat jij de MT was en je buddy de OT?
op die boss ben ik boss-tank (als dat is wat je bedoeld ;) ) ik heb niet genoeg dmg burst en/of taunt abilities om te voorkomen dat dps mij over-aggroed op de kleine spinnen.
en inderdaad heel nadelig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:24
YaaD schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:47:
[...]

Als je nog een guild zoekt die actief is kan ik je flying dutchmen aanraden. Als je mij je battle tag stuurt dan zorg ik dat je vanavond een invite krijgt.
Klinkt goed, ik ga je mijn battle tag opsturen zodra ik klaar ben met werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mpt
demonic schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:54:
[...]

probleem dat ik hiermee heb is dat iedere andere tank dmg gewoon negeert. wij hebben die optie niet, en hiervoor hebben we stagger.. plate wearers zijn bij zulke bosses dan altijd enorm in het voordeel. (behalve als hun co-tank een lage armor-rating leather wearer is. en hij is al helemaal fucked als het een brewmaster is xD )

[...]

op die boss ben ik boss-tank (als dat is wat je bedoeld ;) ) ik heb niet genoeg dmg burst en/of taunt abilities om te voorkomen dat dps mij over-aggroed op de kleine spinnen.
en inderdaad heel nadelig...
MT = Main Tank
OT = Off Tank

dus ja, dat bedoelde ik ;)

En ik snap nu wat je bedoelde en wat je frustratie is.
Het gaat om mitigation.

Brewmasters hebben dus een vorm van mitigation welke gewoon echt counterintuitief werkt in deze gevechten, omdat JIJ deze dmg beter kan hebben als je OT.
Mitigation: the action of reducing the severity, seriousness, or painfulness of something
Simpele oplossing
Jij moet met je Brewmaster OT worden hier, dan werkt het juist in je voordeel lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
pr0mpt schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:15:
[...]

En ik snap nu wat je bedoelde en wat je frustratie is.
Het gaat om mitigation.
smoothing, not mitigation. x% veranderd in een dot. en we kunnen die x% verhogen door mitigation te gebruiken. en dat is het enige wat je hebt ;)
Brewmasters hebben dus een vorm van mitigation welke gewoon echt counterintuitief werkt in deze gevechten, omdat JIJ deze dmg beter kan hebben als je OT.
ja en nee :P
de stagger is als replacement voor het feit dat ik bijna geen Armor heb. ik krijg toch ook niet de dmg van de paladin tank die hij geblocked heeft met zijn plate. (ik hoop dat je de vergelijk volgt)
[...]

Simpele oplossing
Jij moet met je Brewmaster OT worden hier, dan werkt het juist in je voordeel lijkt me
Ja, maar ik krijg niet genoeg aggro op die spinnetjes. want brewmasters hebben buiten keg smash (6-8 seconden CD) geen mass threat ding. (of je moet statue tellen wat een talent is, en dan moet je je enige big CC (leg sweep) op geven.. |:(

ik heb het zojuist mijn guild master/raid leader verteld.. hij is nu een schone broek aantrekken omdat die het zo grappig vond XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mpt
demonic schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:22:
[...]

smoothing, not mitigation. x% veranderd in een dot. en we kunnen die x% verhogen door mitigation te gebruiken. en dat is het enige wat je hebt ;)

[...]

ja en nee :P
de stagger is als replacement voor het feit dat ik bijna geen Armor heb. ik krijg toch ook niet de dmg van de paladin tank die hij geblocked heeft met zijn plate. (ik hoop dat je de vergelijk volgt)

[...]

Ja, maar ik krijg niet genoeg aggro op die spinnetjes. want brewmasters hebben buiten keg smash (6-8 seconden CD) geen mass threat ding. (of je moet statue tellen wat een talent is, en dan moet je je enige big CC (leg sweep) op geven.. |:(

ik heb het zojuist mijn guild master/raid leader verteld.. hij is nu een schone broek aantrekken omdat die het zo grappig vond XD
Die definitie van mitigation is niet hoe ik het bedenk, maar hoe deze is.
Wat jij "smoothing" noemt, is dus reducing the severity of something, omdat je het over tijd verdeeld ipv in 1x.

Ik snap wat je bedoeld qua dat, ik was vroeger in TBC bear tank, daar kreeg ik meet stamina omdat ik leather tank was. Mijn mitigation was dus een grotere HP pool.

Maar als ik het goed begrijp is dan voor deze fight een respec nodig dat je AoE neemt ipv CC omdat je add-duty moet doen. Het voordeel hiermee zou wel moeten zijn dat je enorm veel minder dmg terug geeft aan je tank buddy, behalve als je door adds weer enorme dmg krijgt [ken het gevecht niet].

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hadden trouwens gisteren in een run een "stenen" druid tank mee. Had ik nog niet eerder gezien. Wel mooi zeg.
Zeer aparte skin.

Het is wel een apart verhaal Demonic. Feature of bug mogen jullie uitvogelen maar een beetje raar is het zeker wel

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
pr0mpt schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:28:
[...]

Maar als ik het goed begrijp is dan voor deze fight een respec nodig dat je AoE neemt ipv CC omdat je add-duty moet doen. Het voordeel hiermee zou wel moeten zijn dat je enorm veel minder dmg terug geeft aan je tank buddy, behalve als je door adds weer enorme dmg krijgt [ken het gevecht niet].
ja, je hebt inderdaad nu goed door wat stagger betekent voor mij als tank. d:)b

Ik ben standaard gespect voor AoE. omdat ik ten slotte geen ST dmg hoef te doen. ik moet aggro kunnen krijgen op alle adds.
Als ik mijn CC switch naar mijn ox statue, krijg ik alleen een sterke AoE taunt in een 10 yard radius. (dat doe ik door taunt te casten op mijn statue. shared CD dus van 8 seconden).

die spider hitte best hard, waarbij de prot pala als nog 9M dmg neemt :P (over hele gevecht). maar kan en zal het inderdaad proberen. maakt het wel een stuk moeilijker.
Zoiezo is de prot pala niet meer :(

en zit ik nu opgescheept met een dps-ers als tank.. dus dat is al helemaal kut xD
gelukkig hebben we wel teveel healers :D dus die gaan maar mooi al die dmg healen :D hahahha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mpt
demonic schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:35:
[...]

ja, je hebt inderdaad nu goed door wat stagger betekent voor mij als tank. d:)b

Ik ben standaard gespect voor AoE. omdat ik ten slotte geen ST dmg hoef te doen. ik moet aggro kunnen krijgen op alle adds.
Als ik mijn CC switch naar mijn ox statue, krijg ik alleen een sterke AoE taunt in een 10 yard radius. (dat doe ik door taunt te casten op mijn statue. shared CD dus van 8 seconden).

die spider hitte best hard, waarbij de prot pala als nog 9M dmg neemt :P (over hele gevecht). maar kan en zal het inderdaad proberen. maakt het wel een stuk moeilijker.
Zoiezo is de prot pala niet meer :(

en zit ik nu opgescheept met een dps-ers als tank.. dus dat is al helemaal kut xD
gelukkig hebben we wel teveel healers :D dus die gaan maar mooi al die dmg healen :D hahahha
Ohhhhhhhhhhh zeg dat dan.... healers genoeg, let's go!

Maar ehh, I feel your pain...

Wel netjes dat je er zo diep in duikt om te kijken hoe je beter kan worden, zou je RL blij mee moeten zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
pr0mpt schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:38:
[...]

Ohhhhhhhhhhh zeg dat dan.... healers genoeg, let's go!

Maar ehh, I feel your pain...

Wel netjes dat je er zo diep in duikt om te kijken hoe je beter kan worden, zou je RL blij mee moeten zijn!
haha, is ook mijn gedachte een beetje :P #BlameTheHealers!! :D

Ik verveel me gewoon heel erg op mijn stage op het moment. En ik weet en wist ook al aan begin van de expansion dat als je een makkelijke tank wilt je kiest voor een prot pala/warrior. Daar heb ik bewust niet voor gekozen, en dan moet je nu eenmaal op de kolen zitten.

ik ben wel van mening dat het het waard is. mijn paladin tank was al aan het zeuren dat het saai werd. terwijl ik nog vol bezig was met mijn brews te manage, stagger onder controle houden, bedenken wanneer je je grote CD popt. etcetra.

Loving it :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Toevallig iemand online die mijn char kan uitnodigen? "Guppie" heet ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is trouwens die druid form die ik bedoelde (heb ff snel ingelogd hehe)
Vind dit toch zo mooi

Afbeeldingslocatie: https://i68.photobucket.com/albums/i5/Iusedto/WoWScrnShot_092916_153030_zpsmdus9tel.jpg

Druid is sinds vanilla altijd mijn "veilige" keuze geweest. Soms mis ik de class hehe

FUMES et CARNES

Pagina: 1 ... 32 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.