Nogne schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:09:
Ik heb afgelopen weekend ook wel veel gespeeld (had meer kunnen zijn, maar het vrouwtje wil ook aandacht

), had het totaal niet verwacht maar WoW voelt echt weer goed. Al zitten er echt zure appels tussen die alleen maar klagen dat je geen Heirloom set hebt, ik weet nog geen eens waar ik het krijg (zag wat items bij de guild staan, maar dan moet je Exalted zijn en je moet minimaal 300G per item betalen, en dat heb ik nog lang niet).
En als ik vraag aan lui waar ik Heirloom items kan krijgen, weten ze alleen "ROFL, LOL" te antwoorden

http://www.wowhead.com/guides/heirloom-list
Hier kan je ze vinden.
Simpelweg zijn het items welke met je character mee groeien, zowel armor, weapons, necklaces, rings als trinkets.
Ben je level 1, heeft je armor piece +1 sta/+1 int bijvoorbeeld.
Ben je level 60, heeft ditzelfde piece ineens +20 sta/+30 int.
Deze zijn ook nog eens BoA [Bind on Account], oftewel, je kan ze gebruiken voor alle characters welke je aanmaakt, ongeacht realm/factie etc.
Wel zijn de items ingedeeld op "standaard" armor soorten, cloth, leather, mail. plate.
Daarnaast zijn er ook nog "optimalisaties", bijvoorbeeld dps plate gear vs int plate gear.
Als je dus heirlooms koopt, kijk of je deze ook kan/wil herbruiken.
Last but not least, heirlooms zijn standaard van 0-60, maar tegen een prijsje te upgraden tot 90 en 100.