Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-01 20:21
Dagboek:

Afgelopen woensdag had ik de raid gemist door werk. Blijkbaar wilde het met de vervangende tank niet echt lukken en hebben ze enkel 2 bosses neer kunnen halen.

Op zaterdag met wat mains/alts en pugs normal 7/7 gecleared in 1,5 uur gaat al redelijk snel. Denk dat met enkele mains dit in bijna een uur te doen moet zijn, is toch nog een goede manier om te gearen met de titanforged kans.

Op zondag begonnen op de Eye boss geprobeerd hem in een keer neer te krijgen in phase 2 maar daar missen we nog net iets aan dps voor kwamen op 10%. Daarna maar op de normale manier gedaan met BL in de 2de phase 1. Tevens nog Ursoc en Spider gedaan. Volgens mij de eerste keer dat de transit op de spider boss echt goed ging zonder deaths. Toen begonnen op Cenarius die Bramble moesten mensen toch echt leren ongeveer 1.5 uur bezig geweest om er te komen op een moment besloten om BL op de 4de wave te gebruiken en daarna de boss naar phase 2 te pushen dit zorgen meteen voor een kill.

Hadden nog iets van 30min voor de laatste boss zijn ongeveer tot 50% gekomen maar mensen moeten echt nog leren omgaan met die bladez in phase 1.

Ook nog wat Myhics + gedaan maar moet zeggen de necrotic affix deze week is op een blood dk niet echt lekker. We moeten het hebben een level 7 Nethalions lair kregen we nog net binnen de tijd klaar maar op level 8 Nethalions lair was het echt elke mob 1 voor 1 aanpakken en veel cc gebruiken. Kwamen ongeveer 6 min overtijd daar maar zo vaak deaths door 1 shots van adds. Hopen op betere affixes volgende week en dan kijken of we verder dan een lvl 8 kunnen komen.

Wow: Runewielder# Tarren-Mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. De guild waar ik in zit zal niet gaan raiden en afgelopen weekend bleek dat ook Mythic(+) niet vaak zal gebeuren — te weinig mensen die daar interesse in hebben. En de Mythic en Raids die door PUGs gedaan worden is ook een drama; bizar hoge item level requirements of een groep waarbij je vooraf al weet dat het niet gaat lukken.

Dus op dit moment is het WQs doen en Heroic dungeons farmen... ik zou graag meer willen; maar niet hardcore raiden. Misschien dan toch maar actief opzoek naar een nieuwe guild; maar geen zin in server transfer.

Tot die tijd met een real-life vriend verder gegaan met mijn Warlock alt. Van 35 naar 45 door voornamelijk de oude dungeons te doen; verbaast mij eigenlijk hoeveel mensen die oude dungeons nog doen. Heel tof, al one-shotten we vrijwel alles door de Heirloom items. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Gisteren zoals zovelen ook weer EN HC in gedoken. Helaas de hele avond op Ursoc gewiped. Mensen bleven falen met charge, en de tanks bleven dubbele stacks pakken. Erg teleurstellend.

Zelf speel ik resto shaman, en heb ik het geluk gehad om zaterdag Focuser of Jonat, The Elder te looten. Manmanman, wat is die ring sterk. 75% Chain Heal increase zorgt toch voor serieuze raidhealing, gecombineerd met de resto shaman mastery heb ik gigantische crits zien vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

OkkE schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:53:
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. De guild waar ik in zit zal niet gaan raiden en afgelopen weekend bleek dat ook Mythic(+) niet vaak zal gebeuren — te weinig mensen die daar interesse in hebben. En de Mythic en Raids die door PUGs gedaan worden is ook een drama; bizar hoge item level requirements of een groep waarbij je vooraf al weet dat het niet gaat lukken.

Dus op dit moment is het WQs doen en Heroic dungeons farmen... ik zou graag meer willen; maar niet hardcore raiden. Misschien dan toch maar actief opzoek naar een nieuwe guild; maar geen zin in server transfer.

Tot die tijd met een real-life vriend verder gegaan met mijn Warlock alt. Van 35 naar 45 door voornamelijk de oude dungeons te doen; verbaast mij eigenlijk hoeveel mensen die oude dungeons nog doen. Heel tof, al one-shotten we vrijwel alles door de Heirloom items. :D
Als je Alliance speelt en op Dragonblight/Ghostlands zit ben je bij ons welkom :P.

Maar klinkt alsof je niet in de juiste guild voor jou wensen zit :)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Nog steeds /salt omdat ik geen legendary heb. Zijn nu 17 mensen met, 9 mensen zonder over in onze mythic groep. Met mijn 858 ilevel zit ik nu aardig onderin, al blijf ik heel goed meekunnen op damage. Tot nu toe valt de moeilijkheid me hard tegen. Hadden in uur/anderhalf uur mythic Nythendra neer, en Lethendril(?) ook. Ursoc iets langer mee bezig, maar de DPS check halen we, dus nu nog blijven leven. Verwacht dat hij dinsdag neer gaat. Is wel minder voor ons, aangezien we maar 6 uur raiden per week, en de guilds die gewoon 5 dagen beuken nu kunnen inhalen. Gelukkig gaat het wel farmen wel rap, aangezien heroic in ~1,5 uur clear is en deze eerste bosses erg goed te farmen zijn.

Mythic+ is best leuk, moet goed nadenken op 8+ wat je doet. Net gefaald in Maw of Souls door iets te rap pullen, dus geen +2 keystone voor rank 10, nu proberen rank 9 in Halls of Valor te halen :x We zullen het zien.

Gear is als raider wel een ramp. In theorie kan mythic+ op alle vlakken betere gear geven dan mythic raids, met "wat" geluk. Legendaries vind ik helemaal dramatisch, want het verschil tussen de slechtste (of geen) en de beste is voor fire mage 50k+ dps. Sorry, maar dat gaat me echt wat te ver. Die eerste mogen ze me wel gewoon mailen nu. Heb alle dagen alle dingen gedaan waar je een legendary van kan krijgen (behalve heroics spammen) terwijl verschillende socials er al met 2 rondlopen.

Zo, frustraties weer even op het digitale papier, sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Darkfreak schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:01:
[...]

Als je Alliance speelt en op Dragonblight/Ghostlands zit ben je bij ons welkom :P.

Maar klinkt alsof je niet in de juiste guild voor jou wensen zit :)
Ik speel Alliance op EU-Eonar, dus niet gekoppeld aan jouw server. :-)

Maar klopt, ik zit op dit moment niet in de juiste guild. Heb al even op wowprogress.com gekeken naar de guilds op mijn realm, daar zal ik er komende dagen eens wat mensen van aanspreken, misschien zit daar iets tussen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:35
Afgelopen week is een vriend van me begonnen met het spelen van WoW, hij heeft alleen veel moeite met het instappen van het spel. Heeft iemand een goede starters guide of YT video om hem op gang te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenvdk schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:05:
Afgelopen week is een vriend van me begonnen met het spelen van WoW, hij heeft alleen veel moeite met het instappen van het spel. Heeft iemand een goede starters guide of YT video om hem op gang te brengen?
Wat is het probleem precies? Want in principe zou het spel zeer spelersvriendelijke moeten zijn. Wanneer hij de quests blijft volgen, alles goed leest en uitvindt hoe de talents en skills werken, dan is het een kwestie van " al spelende/lerende wordt men wijs " .

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
RustStorm schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:09:
[...]

Wat is het probleem precies? Want in principe zou het spel zeer spelersvriendelijke moeten zijn. Wanneer hij de quests blijft volgen, alles goed leest en uitvindt hoe de talents en skills werken, dan is het een kwestie van " al spelende/lerende wordt men wijs " .
Dat inderdaad, helemaal als je een character vanaf lvl 1 start.
Ik kan me voorstellen dat je dingen 'mist' als je met een lvl 100 instapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben wel echt blij met deze expansion. Ik vind Legion beter dan Cata, MoP en WoD

Het verhaal is goed, de questgebieden zijn leuk om te levelen en de raid vind ik echt mooi gemaakt in vergelijking met de raids van MoP en WoD

Het enige ding wat ik als een probleem zie is dat er te veel te doen is wat ik wil halen en er geen tijd voor heb :P
zoals PVP levels halen. in principe is het goed dat er zo veel te doen is want voor ieder wat wils. maar ik ben iemand die altijd alles wil doen en halen.. nu heb ik door de world quests al een stuk minder tijd voor andere dingen :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
RustStorm schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:09:
[...]

Ja is er bijvoorbeeld iets met do's/don'ts? Zo pulled hij bijvoorbeeld veel meer als hij dreigt dood te gaan als hij probeert weg te rennen? Ook misschien tips met het tanken? Zo is hij een druid tank om snelle dungeons te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:23
Vraag me af of iemand wat meer info heeft over de stat weight/priority voor Affliction Warlocks..

Lees verschillende dingen op verschillende bronnen, maar geen enkele komt echt overeen en motivatie wisselt ook:

Icy Veins:
Stat weights are calculated for a single target.
  • Intellect: 1.00
  • Mastery: 1.04
  • Haste: 0.86
  • Critical Strike: 0.75
  • Versatility: 0.60
Why is Mastery Good?

The amount of Shard generation per Haste rating is less efficient than the flat damage received from Mastery. The value of Mastery is even higher on multi target, making it the clear go-to.

These statistics have been obtained by combining common sense, in-game testing, and simulations using Simulation Craft.
Noxxic:
The below Stat Priority recommendation is based on a mix of SimulationCraft, spreadsheets, in-game testing and through collaboration with other players. Understanding the priority will help you make decisions on which gear to use and how to optimize it, helping improve your overall DPS performance.

Intellect [9.05] > Haste [7.55] > Mastery [6.05] > Crit [4.55] > Versatility [3.05]
Ik weet dat veel mensen niet te spreken zijn over Noxxic, maar dan is het volgende ook wel grappig.

WoWHead:
Stats for your spec:

Primary Stat: Intellect
Stat priority: Intellect > Spell Power > Haste > Mastery > Critical Strike > Versatility

Stat Summary:
Critical Strike: Chance for extra effectiveness on attacks and heals.
Haste: Increases attack speed and spell casting speed.
Mastery: Increases damage done by Agony, Corruption and Unstable Affliction.
Versatility: Increases damage and healing, and reduces damage taken.
Last but not least, MMO-Champion:
Affliction ST Stat Weights:
Mastery: 1.03
Int: 1
Haste: 0.86
Crit: 0.76
Vers: 0.58
Icy Veins en MMO-Champion zeggen Mastery > Haste maar Noxxic en WoWHead Haste > Mastery.

Welke is het nou?

Last but not least, als ik mijn Mastery gear dus aantrek [ik ging duys uiit van Mastery > Haste] zit ik op 99% Mastery, kan deze waarde ook nog boven de 100% uitkomen, of kan ik daarna dus beter op een secondary stat [Haste] focussen?

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

pr0mpt schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:52:
Vraag me af of iemand wat meer info heeft over de stat weight/priority voor Affliction Warlocks..

Lees verschillende dingen op verschillende bronnen, maar geen enkele komt echt overeen en motivatie wisselt ook:

Icy Veins:

[...]

Noxxic:

[...]

Ik weet dat veel mensen niet te spreken zijn over Noxxic, maar dan is het volgende ook wel grappig.

WoWHead:

[...]

Last but not least, MMO-Champion:

[...]

Icy Veins en MMO-Champion zeggen Mastery > Haste maar Noxxic en WoWHead Haste > Mastery.

Welke is het nou?

Last but not least, als ik mijn Mastery gear dus aantrek [ik ging duys uiit van Mastery > Haste] zit ik op 99% Mastery, kan deze waarde ook nog boven de 100% uitkomen, of kan ik daarna dus beter op een secondary stat [Haste] focussen?
Stat weighs zijn altijd global en niet persoonlijk.
Tenzij ieder van die genoemde sites exact dezelfde race, gear, build in de simcraft gooit, en exact dezelfde settings gebruikt, zullen de uitkomsten nooit hetzelfde zijn.

En als je het echt goed wilt weten, ga je zelf een simcraft runnen op JOUW character met JOUW gear.
En de scales die je vervolgens krijgt zullen telkens net iets anders zijn naarmate simcraft verbeterd wordt, of jij andere gear krijgt.

Zo is het ene moment haste belangrijker voor mij, en na wat gear upgredes, blijkt mastery ineens beter.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bah, de WQ's denken dat ik mistweaver ben of zo want alle rewards beginnen met INT

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Darkfreak schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:58:
[...]

Stat weighs zijn altijd global en niet persoonlijk.
Tenzij ieder van die genoemde sites exact dezelfde race, gear, build in de simcraft gooit, en exact dezelfde settings gebruikt, zullen de uitkomsten nooit hetzelfde zijn.

En als je het echt goed wilt weten, ga je zelf een simcraft runnen op JOUW character met JOUW gear.
En de scales die je vervolgens krijgt zullen telkens net iets anders zijn naarmate simcraft verbeterd wordt, of jij andere gear krijgt.

Zo is het ene moment haste belangrijker voor mij, en na wat gear upgredes, blijkt mastery ineens beter.
Tips over hoe ik daar het beste mee kan beginnen?
Zelf nog niet eerder simcrafts gedaan, misschien dat er een makkelijke site/iets voor is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Jeroenvdk schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:51:
[...]

Ja is er bijvoorbeeld iets met do's/don'ts? Zo pulled hij bijvoorbeeld veel meer als hij dreigt dood te gaan als hij probeert weg te rennen? Ook misschien tips met het tanken? Zo is hij een druid tank om snelle dungeons te vinden
ik snap dat tanken makkelijk is om snel te levelen. maar tanken is veel te veel rekening houden met andere dingen. en als je een foutje maakt met tanken word jij en de hele dungoun groep meteen afgestraft.
beter level je gewoon eerst een DPS. en doe je vooral veel qeusten. Daar leer je de core-gameplay te spelen, en kan je met die basis veel makkelijker uitbreiden.

[ Voor 8% gewijzigd door demonic op 03-10-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:44
Iusedto schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:59:
Bah, de WQ's denken dat ik mistweaver ben of zo want alle rewards beginnen met INT
Je lootspec op Mistweaver gezet soms? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was een leuke dit weekend: een vriend van één van onze raiders zit al een tijdje in de guild, zonder te raiden.

Nu wil hij raiden, specifiek hij wil tanken. Momenteel hebben wij iets van 32 raiders, waarvan 3 mainspec tank en 1 offspec tank.Deze spelers zijn er al 7-8 jaar voor iedere raid! Zijn suggestie op onze opmerking dat we geen tank spot hebben en dat we al 80% melee dps hebben was dat we dan maar de raid moesten splitsen in twee raid teams.

Dat viel niet erg goed bij een application, even vertellen dat dan maar alles voor hem om moesten gooien. Zijn vriend raid al jaren bij ons, ben benieuwd of het nog drama gaat geven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:59:
Akaendra schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:06:
[...]

Je lootspec op Mistweaver gezet soms? :P
ik heb de hele week ook agi gear gehad. alleen afgelopen weekend alles met intellect gepopped. en artifact relics voor mistweaver.. :S

ligt dus niet alleen aan jou?

[ Voor 18% gewijzigd door demonic op 03-10-2016 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ben toch wel verbaast als ik zo die ilevels lees hier. Ik zit nu op ilevel 847 en al twee / drie weken geen nieuwe gear. Ondanks dat ik mythic+ dungeons doe en de raid op normal (en HC op baas 5 geloof ik). Zal wel weer de RNG zijn. Als er al iets dropt, dan is het slechter dan de huidige gear (vooral stats). Zeer frustrerend aangezien de andere fire mages in de raid / guild veel meer damage doen. En ik gebruik toch echt de meest optimale rotatie (als dat lukt en je 30 seconden stil kan staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Hmm, SimCraft even gedraaid met huidige char info en even wat pre-pot dingen uitgezet om zo realistisch mogelijk te simuleren, dus ook skill op 90% etc.

DPS wise ziet het er naar uit dat ik het dus goed doe,maar kan dus niet zien wat mijn stat weight is of stat priority.

Iemand tips waar ik dat vinden kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenvdk schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:51:
[...]

do's en don'ts... niet per se... Het is echt een kwestie van door schade en schande wordt men wijs... Als hij merkt dat ie heel veel pullt omdat ie wegrent, dan zou hij meer awareness moeten creëren bij zichzelf. En dat is echt ervaring... komt vanzelf wel.

Tanken? Ik zou willen adviseren lekker te questen en af en toe een dungeon in te gaan. Lezen welke skills wat doen en dan op basis daarvan proberen en leren... Het zelf doen is uiteindelijk het meest leerzame... lezen over het een en ander heeft weinig zin; kan alleen dienen als guideline.

Guide voor Druid Tank <--- is echter voor de max level characters... maar wellicht helpt het een beetje.

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 03-10-2016 13:24 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
demonic schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:07:
[...]

[...]

ik heb de hele week ook agi gear gehad. alleen afgelopen weekend alles met intellect gepopped. en artifact relics voor mistweaver.. :S

... grumble grumble.. zag afgelopen week alleen maar agi spul en ik wil intellect.. heb ik in het weekend geen tijd en zeg je ineens dat er veel int was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:22

GrimScythe

Game Addict

nog enige tips voor een havoc demon hunter kwa stats priority en talents?
op het moment ben ik ilvl 845
en op icy veins vind ik crit > haste > mastery > versatility als priority maar ik heb ook al ergens (sorry ben de naam kwijt) gevonden mastery > haste > crit > versatility

ik gebruikt zelf recount om dps te meten maar merk dat de waardes nogal eens afwijken dan wat een vriend van mij heeft op zijn recount, zijn er betere dps meters?

ik hoop dat de onderstaande link werkt zodat het makkelijker is voor jullie om mijn gear te zien en talents :)

Kintagi

edit:
demonic schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:53:

wellicht was dat voor de patch? waarbij als je mastery bleef stacken een bepaalde skill unlimited werd ofzoiets. zou je eventeul kunne bevestigen door de hotfix van uit mijn hoofd 23 september door te lezen ;)
ja weet wel dat dit het geval was voor vengeance, zodat je bijna geen damage kreeg maar ik tank eigenlijk niet :)

havoc hebben ze ook wel wat generfed maar naar mijn idee niet dusdanig dat de stat priority zou veranderen, maar ik heb wel het idee dat ik te kort kom aan dps tov andere classes.
aangezien ik er van uit ga dat ik iets verkeerd doe, vandaar de vraag voor advies

[ Voor 36% gewijzigd door GrimScythe op 03-10-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
GrimScythe schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:48:
mastery > haste > crit > versatility
wellicht was dat voor de patch? waarbij als je mastery bleef stacken een bepaalde skill unlimited werd ofzoiets. zou je eventeul kunne bevestigen door de hotfix van uit mijn hoofd 23 september door te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:07:
[...]

Het is toch raar. Is nu al drie a vier dagen zo denk ik.
Loot staat echt op WW en anders staat ie op Brewmaster maar absoluut niet op Mistweaver.
Die spec heb ik nog geen eens.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57

Rannasha

Does not compute.

Iusedto schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:09:
[...]

Het is toch raar. Is nu al drie a vier dagen zo denk ik.
Loot staat echt op WW en anders staat ie op Brewmaster maar absoluut niet op Mistweaver.
Die spec heb ik nog geen eens.
WQ rewards lijken geen rekening te houden met loot-voorkeur. Zo krijg ik ook de hele tijd INT trinkets met loot voorkeur op Guardian. Of zelfs Arcane relics (voor Moonkin) terwijl ik die spec nog niet eens gebruikt heb.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rannasha schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:11:
[...]
WQ rewards lijken geen rekening te houden met loot-voorkeur. Zo krijg ik ook de hele tijd INT trinkets met loot voorkeur op Guardian.
Toch een slechte zaak vind ik. Classes zonder caster ofspec zullen hier dan geen last van hebben cq een voorsprong hebben.(hunter/rogue,DH)

PS, hoe bevalt Guardian druid ? Is het je main spec en ben je ook zo geleveled ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
GrimScythe schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:48:
nog enige tips voor een havoc demon hunter kwa stats priority en talents?
op het moment ben ik ilvl 845
en op icy veins vind ik crit > haste > mastery > versatility als priority maar ik heb ook al ergens (sorry ben de naam kwijt) gevonden mastery > haste > crit > versatility

ik gebruikt zelf recount om dps te meten maar merk dat de waardes nogal eens afwijken dan wat een vriend van mij heeft op zijn recount, zijn er betere dps meters?

ik hoop dat de onderstaande link werkt zodat het makkelijker is voor jullie om mijn gear te zien en talents :)

Kintagi

edit:

[...]

ja weet wel dat dit het geval was voor vengeance, zodat je bijna geen damage kreeg maar ik tank eigenlijk niet :)

havoc hebben ze ook wel wat generfed maar naar mijn idee niet dusdanig dat de stat priority zou veranderen, maar ik heb wel het idee dat ik te kort kom aan dps tov andere classes.
aangezien ik er van uit ga dat ik iets verkeerd doe, vandaar de vraag voor advies
Is het veranderd dan want ik heb altijd Agi>Crit>Versa>Haste=Mastery aangehouden zo stond het ook overal. Dit is dan wel voor de momentum build.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Iusedto schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:27:
[...]
PS, hoe bevalt Guardian druid ? Is het je main spec en ben je ook zo geleveled ?
Bevalt prima. Ik lijk prima te overleven in dungeons. De ability-rotatie is vrij simpel, maar tank-specs zijn nooit erg ingewikkeld geweest. Maar het timen van mitigation abilities maakt het wat interessanter. Bovendien kan ik een pull met een groot aantal mobs omtoveren in een laser-disco met vrijwel continu afgaande Moonfires. Wat wil je nog meer?

Ik heb geleveld als Guardian, maar heb net een guild gejoined als healer, dus officieel is dat nu mijn main spec ondanks dat mijn bear-artifact een hoger level (AP) en item-level (relics) heeft dan mijn resto-stok. Dankzij flexibele armor-pieces die tussen INT en AGI omschakelen als je van spec wisselt, is het multi-spec gearen een stuk makkelijker.

Als beer ga je minder snel door mobs heen dan als pure DPS class/spec, maar je kunt er gewoon 5-10 bij elkaar rapen en AoE spammen zonder dood te gaan, dus dat compenseert het weer. Dit geldt overigens voor de meeste tank-specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:43
Voor iedereen met vragen rondom stat prio etc: vergeet niet dat alles zwaar afhankelijk is van het doel en van je gear. Single target patchwork is heel wat anders dan iets met veel movement of juist aoe. Soms spelen verhoudingen tussen stats een rol of breakpoints (meestal haste).

De enige echte oplossing is jezelf simmen met het juiste profiel (al gaat dat ook weer uit van stilstaan en perfecte rotatie etc.) en daar de stat weights van overnemen.

Met elke upgrade van je gear kan je prio wijzigen. Maar vooral single target vs aoe kan hele grote verschillen geven.

Voorbeeld van fire mage: single target: crit >> alles > mastery, maar aoe is mastery >> alles.

Voor de meeste mensen maakt het echter niet veel uit. Meestal heb je een hoofd stat en als je je daar op richt zal het snel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:22

GrimScythe

Game Addict

ik lees nu al een paar keer over het simmen van je char.
welk programma gebruiken jullie daarvoor?

dan weet ik wat ik kan googlen of als iemand een linkje wil plaatsen :)

ik ben nu vooral op crit aan het focussen omdat ik deze erg laag had en nu op 32,77%
daarmee is mijn dps al wat verbeterd maar nog niet on par met de rest in de party.
Rannasha schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:40:
SimulationCraft (of SimCraft) is het meest bekende programma hiervoor:

https://simulationcraft.org/
ontzettend bedankt :D

[ Voor 59% gewijzigd door GrimScythe op 03-10-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

SimulationCraft (of SimCraft) is het meest bekende programma hiervoor:

https://simulationcraft.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Laatst online: 11:43
Er is ook een ingame addon van simulationcraft waarmee je de input kunt genereren. Je kunt namelijk niet echt vertrouwen op de armory... die doet het vaker niet dan wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ik kan me dikwijls zo kwaad maken in legion om een of andere reden....

Kan iemand me uitleggen waarom blizzard denkt dat het leuk is een kostuum te geven in die suramar stad, die eigenlijk niet helpt, waardoor je elke 10 minuten dood wordt geslagen? Ongelofelijk eigenlijk...

Kijk, mooie muziek, leuke plaatjes, leuke sfeer, interessante NPC's, "toffe" combat mechanics, .... = goed
Annoying game mechanics en quests die je het bloed van onder de nagels halen = slecht

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Is er een NL guild op silvermoon ? Ben daar nu bezig met mijn alt ( warlock )

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideShow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:06:
Kan iemand me uitleggen waarom blizzard denkt dat het leuk is een kostuum te geven in die suramar stad, die eigenlijk niet helpt, waardoor je elke 10 minuten dood wordt geslagen? Ongelofelijk eigenlijk...
sigh
Ik hoor hier veel mensen over klagen, maar heb er zelf weinig last van. Heb één keer een NPC gehad die op een plek stond waar je langs allemaal elites moest. Had de keus: een half uur elites killen / een groep zoeken / Leeroy Jenkins. Ben natuurlijk voor de laatste optie gegaan. (Nou ja...pala hè...dus chaaaarge -> 'klik NPC' -> bubble/HS :P )

Heb me vanmiddag wel even lopen ergeren tijdens de achievement voor de fishing artifact. Heb na 3 uur proberen uiteindelijk maar de laatste bait die ik nog nodig had gekocht. Begon me bijna af te vragen of het een bug was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Wat helpt er niet dan? Als je de mobs die door je disguise heen kijken ontwijkt, is er weinig aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt

Kijk, mooie muziek, leuke plaatjes, leuke sfeer, interessante NPC's, "toffe" combat mechanics, .... = goed
Annoying game mechanics en quests die je het bloed van onder de nagels halen = slecht

sigh
Je weet dat er verschillende mobs lopen die door je disguise heen kunnen zien he?
Deze hebben lichtblauwe cirkels boven hun hoofd en geven ook een emote als je in de buurt bent.
Dan heb je over het algemeen nog een seconde oid om uit hun bereik weg te rennen.

Oftewel, op een mount er voorbij sprinten werkt vaak best redelijk.

Anders een huisje in, naar boven en dan de boel AOE'en werkt ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
Iemand met een outlaw rogue hier? Gister HC 1ste boss ik kwam niet boven de tanks uit... ilvl 842.
Rotatie:
5+ Combo point Roll the Bones en tenminste 2 buffs krijgen
Adrenaline Rush op CD
Dreadblades op CD.
Marked for Death 0-1 Combo Points.
Run Through 5+ Combo Points.
Pistol Shot Opportunity Icon Opportunity
Saber Slash Combo Points genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenvdk schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:08:
Iemand met een outlaw rogue hier? Gister HC 1ste boss ik kwam niet boven de tanks uit... ilvl 842.
Rotatie:
Adrenaline Rush op CD
Dreadblades op CD.
Ik heb wel een outlaw rogue, maar geen max level en ook geen dps meter... Dus ik heb geen idee hoe ik het deed in m'n eerste leveling dungeon. :)

Waar heb je bovenstaande rotatie vandaan gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
RustStorm schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:10:
[...]

Ik heb wel een outlaw rogue, maar geen max level en ook geen dps meter... Dus ik heb geen idee hoe ik het deed in m'n eerste leveling dungeon. :)

Waar heb je bovenstaande rotatie vandaan gehaald?
Icy veins & noxxic geven beide ongeveer het zelfde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenvdk schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:12:
[...]

Icy veins & noxxic geven beide ongeveer het zelfde aan.
Werd je na de eerste boss gekicked dan?

Wat betreft je rotatie, ik volg hetzelfde; tijdens het levelen that is... Dus geen idee hoe ik het doe op bosses. Zal waarschijnlijk ook wel enigszins RNG zijn vanwege de Roll the Bones buffs... Merk ik tijdens het levelen ook; de snelheid waarmee mobs neer gaan.

Misschien heeft Martijnvtg wat meer input ook, die heeft onlangs volgens mij ook z'n rogue opgepakt om te levelen en heeft ie ook al HC ervaring. :)

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 04-10-2016 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
van wat ik van outlaw heb gehoord van een rogue guildy is Roll the Bones totdat je 2 of meer buffs hebt. 1 buff = altijd reroll. en als je ze alle 6 hebt kun je lekker los gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
RustStorm schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:15:
[...]

Werd je na de eerste boss gekicked dan?

Wat betreft je rotatie, ik volg hetzelfde; tijdens het levelen that is... Dus geen idee hoe ik het doe op bosses. Zal waarschijnlijk ook wel enigszins RNG zijn vanwege de Roll the Bones buffs... Merk ik tijdens het levelen ook; de snelheid waarmee mobs neer gaan.

Misschien heeft Martijnvtg wat meer input ook, die heeft onlangs volgens mij ook z'n rogue opgepakt om te levelen en heeft ie ook al HC ervaring. :)
Was een guildrun dus kick zat er niet in gelukkig, overigens gestopt na de 1ste boss. Ik mag mee in team 2 van de guild dus gister eerst NM gecleared en daarna HC geprobeert 1 boss down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Jeroenvdk schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:08:
Rotatie:
Adrenaline Rush op CD
Dreadblades op CD.
Wellicht ook handig om te vermelden om welke tank class en het gear level van de tank. Sommige tanks kunnen op korte gevechten of met veel mobs namelijk wel aardige dps halen. Merk dat zelf ook, met name op mijn DK. Als ik DRW pop en los ga, schiet mijn dps behoorlijk omhoog. Wellicht heb jij daarentegen een beetje pech gehad met Roll the Bones? Wat betreft je rotatie doe je overigens niks verkeerd voor zover ik kan zien.

edit: Ik moet ook eerst goed lezen (het is nog vroeg :P ). Dacht even dat het ging om een heroic dungeon maar je bedoelt natuurlijk Nythendra. Als je hier kijkt: https://www.warcraftlogs....rs&difficulty=4&boss=1853 zie je de gemiddels dps van dps en tanks. Wellicht dat je probleem niet in je rotatie zit dan maar je activity time op de boss?
RustStorm schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:55:
[...]

Volgens mij ging het over de raid. :)
Ja, dat zag ik daarna :P Was ondertussen al bezig mijn post te wijzigen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Noiz op 04-10-2016 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:51:
[...]

Wellicht ook handig om te vermelden om welke heroic het gaat en om welke tank class (en gear level van de tank). Sommige tanks kunnen op korte gevechten of met veel mobs namelijk wel aardige dps halen. Merk dat zelf ook, met name op mijn DK. Als ik DRW pop en los ga, schiet mijn dps behoorlijk omhoog. Wellicht heb jij daarentegen een beetje pech gehad met Roll the Bones? Wat betreft je rotatie doe je overigens niks verkeerd voor zover ik kan zien.
Volgens mij ging het over de raid. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteravond heel, heel veel LW quest gedaan op mijn monk.
Was enorm saai maar ik heb ze nu bijna wel allemaal gedaan :)

Nog steeds helemaal weg van mijn Monk en speel gek genoeg niets anders meer
En dat is heel bijzonder voor een hardcore Altoholic 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:55:

Welcome to The Club! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ondanks dat ik het gezellig vind in GoT op Defias Brotherhood kwam ik er gisteren achter waarom een PvP server niets voor mij is. Ik wil "gewoon" mijn questjes kunen doen zonder elke 3 minuten gegankt te worden door merdere alliance spelers.

Ik ga op zoek naar een andere server.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, thanks :)
Snap er echt niets van maar lekker is het wel. Vind het gewoon zo fijn spelen. Plus de stijl, animaties, eigenlijk alles spreekt gewoon enorm aan.

Gisteren mijn eerste golden trait gepakt in de WW tree en omg wat een verschil maakt dat zeg. Heb precies de goed gepakt denk ik lol.
Vandaag stop ik de eerste 13 punten in Brewmaster zodat ik van specs kan wisselen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
Noiz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:51:
[...]

Wellicht ook handig om te vermelden om welke tank class en het gear level van de tank. Sommige tanks kunnen op korte gevechten of met veel mobs namelijk wel aardige dps halen. Merk dat zelf ook, met name op mijn DK. Als ik DRW pop en los ga, schiet mijn dps behoorlijk omhoog. Wellicht heb jij daarentegen een beetje pech gehad met Roll the Bones? Wat betreft je rotatie doe je overigens niks verkeerd voor zover ik kan zien.

edit: Ik moet ook eerst goed lezen (het is nog vroeg :P ). Dacht even dat het ging om een heroic dungeon maar je bedoelt natuurlijk Nythendra. Als je hier kijkt: https://www.warcraftlogs....rs&difficulty=4&boss=1853 zie je de gemiddels dps van dps en tanks. Wellicht dat je probleem niet in je rotatie zit dan maar je activity time op de boss?

[...]

Ja, dat zag ik daarna :P Was ondertussen al bezig mijn post te wijzigen :)
De 2 tanks waren DK, deze stonden dik laatste in dps.. En ik als outlaw rogue daar nog onder. Ik kwam niet boven de 100k dps uit. In NM kwam ik net op de 130k wat ik ook heel laag vind voor ilvl 842 i guess?

http://eu.battle.net/wow/en/character/kilrogg/Murdah/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Jeroenvdk schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:13:
[...]

De 2 tanks waren DK, deze stonden dik laatste in dps.. En ik als outlaw rogue daar nog onder. Ik kwam niet boven de 100k dps uit. In NM kwam ik net op de 130k wat ik ook heel laag vind voor ilvl 842 i guess?
Heb je toevallig iets van logs? Want op deze manier is het lastig te achterhalen wat je fout doet. Sowieso is het vergelijken met andere logs iets wat heel erg kan helpen om beter te worden. Je kan kijken wat de up-time is van buffs, hoe vaak bepaalde skills gebruikt worden, etc.
Wat daarnaast nog een probleem kan zijn, en hier al eerder aangehaald, is dat je itemization wellicht fout is. Dan kan je wel 842 itemlevel hebben, maar spelen als iemand van 820 itemlevel. Voor fury warriors is haste bijvoorbeeld de top stat, beter dan strength. Fire mages willen geloof ik alles crit hebben. Hoe het zit met outlaw durf ik even niet te zeggen, daar heb ik mij nog niet heel erg in verdiept (nog bezig de mijne te levelen :) )

edit: Even naar jouw armory profiel gekeken en snel stat weights bekeken, maar zo te zien is agility king voor outlaw en doen secondary stats een stuk minder, dus daar zou je probleem (waarschijnlijk) niet liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Noiz op 04-10-2016 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
RustStorm schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:15:
[...]
Fijn dat je aan me dacht :P. Rogue is nog lang niet end-game, en kwa rotatie ben ik altijd heel inspiratieloos en volg altijd maar icy veins :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
Noiz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:18:
[...]

Heb je toevallig iets van logs? Want op deze manier is het lastig te achterhalen wat je fout doet. Sowieso is het vergelijken met andere logs iets wat heel erg kan helpen om beter te worden. Je kan kijken wat de up-time is van buffs, hoe vaak bepaalde skills gebruikt worden, etc.
Wat daarnaast nog een probleem kan zijn, en hier al eerder aangehaald, is dat je itemization wellicht fout is. Dan kan je wel 842 itemlevel hebben, maar spelen als iemand van 820 itemlevel. Voor fury warriors is haste bijvoorbeeld de top stat, beter dan strength. Fire mages willen geloof ik alles crit hebben. Hoe het zit met outlaw durf ik even niet te zeggen, daar heb ik mij nog niet heel erg in verdiept (nog bezig de mijne te levelen :) )

edit: Even naar jouw armory profiel gekeken en snel stat weights bekeken, maar zo te zien is agility king voor outlaw en doen secondary stats een stuk minder, dus daar zou je probleem (waarschijnlijk) niet liggen.
Hoe kom ik aan logs haha?
Dit geeft icy veins aan
Agility;
Versatility.
Critical Strike.
Mastery;
Haste.
Mijn 2de stat is heel laag...
Kan ik ergens rotaties van top rogues vinden?
Simcraft gaf aan between the eyes hoogste dmg maar die komt nergens terug in een rotatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

pr0mpt schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:00:
[...]

Tips over hoe ik daar het beste mee kan beginnen?
Zelf nog niet eerder simcrafts gedaan, misschien dat er een makkelijke site/iets voor is?
Excuses voor de late reactie :P

http://www.simulationcraft.org/download.html

Even de laatste, voor jou van toepassing, versie downloaden en installeren.

Tab Import
Subtab Import
- Selecteer jouw server
- Vul je character name in
- Klik Import

Tab Options
Subtab Globals
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18213874/simcraftoptions.PNG

Tab Options
Subtab Scaling
- Een vinkje zetten bij 'Enable Scaling'
- Center Scale Delta: No
- Scale over: DPS
- Vinkje zetten bij: Intellect, Crit Rating, Haste Rating, Mastery Rating, Versatility Rating
(Spellpower zit alleen op artifact dus niet van belang op scaling)

Klik vervolgens onderin op 'Simulate' en laat de PC z'n ding doen (dit kan even duren, gezien de software nu 10000 gevechten van 5:50 gaat simuleren :P.

Vervolgens krijg je een scherm te zien onder Results waar allemaal info staat over je spells en damage. Welke spell hoe vaak gecast is, hoeveel damage doet, hoe vaak iets procced etc ..
Boven ergens staan ook je scales met handig de Pawn string om te importeren in WoW.

Even wat side-notes:
- Ik run hem het liefste op Beastloard omdat hij dan een gevecht simuleert á la 'Beastlord Damac' (BRF) simuleert, wat naar mijn mening een veel beter en realistischer beeld geeft dan een Patchwerk sim (wat vaak op Noxxic staat). Doordat je moet bewegen (en niet 5 minuten op een spot staat) worden je scales ook anders voor max DPS.
- Player Skill kun je aanpassen op wat van jouw van toepassing is.
- Je kunt dit ook gebruiken voor tanking (Bij options - Scaling kun je dan bv TMI scaling aangeven).
- Voor healing kan het ook, echter weet ik niet hoe goed en van toepassing dit is.
- 'TMI Standard Boss' T19N staat voor Tier 19 Normal. T19H = Heroic, T19M = Mythic, T19L = LFR

[ Voor 20% gewijzigd door Darkfreak op 04-10-2016 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
Jeroenvdk schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:27:
[...]

Hoe kom ik aan logs haha?
Dit geeft icy veins aan
Agility;
Versatility.
Critical Strike.
Mastery;
Haste.
Mijn 2de stat is heel laag...
Kan ik ergens rotaties van top rogues vinden?
Simcraft gaf aan between the eyes hoogste dmg maar die komt nergens terug in een rotatie..
Om logs te krijgen zal iemand in je raid een combatlog moeten maken en deze uploaden op een site als Warcraft Logs. Volgens mij heeft jouw guild er niks op staan.

Wat betreft stats zou het niet zozeer een probleem moeten zijn:
Agility: 1.00
Versatility: 0.69
Critical Strike: 0.58
Mastery: 0.54
Haste: 0.49
Secondary stats zijn een stuk minder belangrijk dan agility.

En dat Between the Eyes hoog zou staan kan ik mij niet voorstellen. Dit is je stun (voorheen Cheap Shot) en doet uiteindelijk vrij weinig voor je dps. De rotatie die je had gepost klopt in ieder geval.

Zoals ik al zei, zonder logs is het lastig te bepalen wat iemand anders fout zou doen. Ik kan niet zien welke skills je gebruikt, hoe je up-time op buffs is, of je je cooldowns goed timed, etc. Ik kan je wel aanraden om eens door logs te gaan van top ranked rogues: https://www.warcraftlogs....law&difficulty=4&region=2. Wellicht dat je hier al bepaalde dingen uit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

sigh
Je hebt het vast over het elite gedeelte van de stad. Ik ben gestopt met de WQ's daar, want het is te frustrerend. Moet helaas nog één quest daar doen voor de questchain en dan hoef ik er nooit meer na toe. Gisteren namelijk exalted geworden bij die smurfen. Ook een duur geintje om de recepten bij ze te kopen (2900 gold per stuk).

Gisteren nog de beer en boom raid bazen gekilled op HC. En wonder boven wonder kreeg ik loot. Een fire relic wel 8ilevels beter was, wist niet wat me overkwam. Was vergeten wat loot krijgen betekend na weken van niks anders dan gold en AP.

[ Voor 11% gewijzigd door Bisamrat op 04-10-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:11
Iusedto schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:55:

Veel plezier met de laatste quest, die vond ik echt leuk (Wel veel klachten over)
tip: Je heb "checkpoints" bij elke flink stuk, dus je hoeft nooit helemaal overnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

mentalozzie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:59:
[...]

Veel plezier met de laatste quest, die vond ik echt leuk (Wel veel klachten over)
tip: Je heb "checkpoints" bij elke flink stuk, dus je hoeft nooit helemaal overnieuw te beginnen.
Laatste quest is echt "killing".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Laatste quest heb ik lang over gedaan, op een gegeven moment gestopt
Later weer opgepakt en toen binnen 20 mins klaar (vanaf de waterval)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:09
zo, ben nu een level 10 paladin haha. Ben met een nieuwe char begonnen en heb nu al"meer "feeling"met mijn paladin dan met een premade level 100. En best leuk die begin quests enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvanweert
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-12-2017
Zijn er mensen met een horde guild op silvermoon? zo ja voeg me toe op battle.net lastunamed#2596

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvanweert schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:13:
Zijn er mensen met een horde guild op silvermoon? zo ja voeg me toe op battle.net lastunamed#2596
Betwijfel het, want dat is DE alliance server. Als Horde ben je daar zo goed als in je Remi aan het spelen... Als ik jou was zou ik Dreanor onveilig maken als Horde zijnde... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

RustStorm schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:22:
[...]

Betwijfel het, want dat is DE alliance server. Als Horde ben je daar zo goed als in je Remi aan het spelen... Als ik jou was zou ik Dreanor onveilig maken als Horde zijnde... :)
Of Tarren Mill/Dentarg ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Horde op Silvermoon is inderdaad "Forever Alone".

dan zou ik Dreanor aanraden. Lekker druk en gezellig.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvanweert schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:13:
Een hele aparte combinatie ;)

Wel goed dat je Horde bent maar ik wil je aanraden op niet op Silvermoon te spelen.
Gnome infested server :(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gnomes FTW! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:02
Iusedto schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:28:
[...]

Een hele aparte combinatie ;)

Wel goed dat je Horde bent maar ik wil je aanraden op niet op Silvermoon te spelen.
Gnome infested server :(
Crap nu moet ik alts gaan starten op Silvermoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Net even een nieuwe simcraft voor mijzelf gedraaid (Protection Paladin)..
Armor > Sta > Haste ~= Vers > Mastery ~= Crit ~= Str

Scaled over TMI kom ik nu uit op:
Armor=6.95
Stamina=2.95,
HasteRating=1.49,
Versatility=1.39,
MasteryRating=0.85,
CritRating=0.76,
Strength=0.71,

Heb me sinds de laatste sim veel op versatility gericht, dus zo gek vind ik het niet dat die nu een tikje onder haste is komen te zitten.

Ik ben er tegenwoordig wel overtuigd van dat TMI, iig voor prot pally en mij, de beste waarde is om over te scalen. Ik krijg daadwerkelijk opmerkingen van healers hoe weinig damage ik vreet, en dat de damage die ik krijg 'quite even' is. Precies wat TMI hoort te doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:16
En even een noob vraagje... TMI is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Tarz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:42:
En even een noob vraagje... TMI is?
http://www.sacredduty.net...ndard-reference-document/

"The Theck-Meloree Index is a tanking metric that attempts to quantify the “smoothness” of a tank’s damage intake based on spike magnitude and frequency. Its fundamental assumption is that damage spikes become exponentially more dangerous (and thus more important) as they grow in size."

Een 'Tank stat' als het waar.
Wat 'DPS' voor de damage dealers is, is TMI voor sommige tanks :)

[ Voor 33% gewijzigd door Darkfreak op 04-10-2016 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:38:
Veel te veel Allies hier op het forum :)

Als kleine tegenhanger :
[afbeelding]
Wel grappig om te lezen dat je denkt dat er veel alliance aanwezig is hier... ;) Ik heb regelmatig namelijk exact het tegenovergestelde idee. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvanweert
RustStorm schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:22:
[...]

Ik zal het anders vragen dan :D , iemand met een leuke horde guild die plek heeft voor een lvl 110 Demon hunter? ben bereid om te transferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:16
Darkfreak schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:42:
[...]

http://www.sacredduty.net...ndard-reference-document/

"The Theck-Meloree Index is a tanking metric that attempts to quantify the “smoothness” of a tank’s damage intake based on spike magnitude and frequency. Its fundamental assumption is that damage spikes become exponentially more dangerous (and thus more important) as they grow in size."

Een 'Tank stat' als het waar.
Wat 'DPS' voor de damage dealers is, is TMI voor sommige tanks :)
Oh ok, had al zo'n vermoeden maar wist het niet zeker. Speel al sinds Vanilla, maar nog nooit van gehoord en me in verdiept. Is dat niet zoiets als Mitigation vroeger het toverwoord was, of defense cap die er was in het verleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Levellen blijft leuk. Voor sommige te linea recta, zag er gisteren zelfs een mooie term voor voorbij komen. Anyway, gisteren in Stormheim t stukje gedaan dat je verbannen wordt naar Helheim, awesome. Net daarvoor 110 geworden met Lock, oh wacht, dan kan je zomaar geen groepen van 5 a 7 pullen ivm item scaling :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:39:
Net even een nieuwe simcraft voor mijzelf gedraaid (Protection Paladin)..
Armor > Sta > Haste ~= Vers > Mastery ~= Crit ~= Str

Scaled over TMI kom ik nu uit op:
Armor=6.95
Stamina=2.95,
HasteRating=1.49,
Versatility=1.39,
MasteryRating=0.85,
CritRating=0.76,
Strength=0.71,

Heb me sinds de laatste sim veel op versatility gericht, dus zo gek vind ik het niet dat die nu een tikje onder haste is komen te zitten.

Ik ben er tegenwoordig wel overtuigd van dat TMI, iig voor prot pally en mij, de beste waarde is om over te scalen. Ik krijg daadwerkelijk opmerkingen van healers hoe weinig damage ik vreet, en dat de damage die ik krijg 'quite even' is. Precies wat TMI hoort te doen dus.
ik ga me hier vanavond hopelijk ook is in verdiepen. als brewmaster in mijn damage smoothing nooit echt een probleem. (mijn raid-buddy is prot warrior. en die doet het een heel stuk slechter op TMI)
Wil niet zeggen dat ik nog wil verbeteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:52:
[...]

Ik hoor hier veel mensen over klagen, maar heb er zelf weinig last van. Heb één keer een NPC gehad die op een plek stond waar je langs allemaal elites moest. Had de keus: een half uur elites killen / een groep zoeken / Leeroy Jenkins. Ben natuurlijk voor de laatste optie gegaan. (Nou ja...pala hè...dus chaaaarge -> 'klik NPC' -> bubble/HS :P )

Heb me vanmiddag wel even lopen ergeren tijdens de achievement voor de fishing artifact. Heb na 3 uur proberen uiteindelijk maar de laatste bait die ik nog nodig had gekocht. Begon me bijna af te vragen of het een bug was.
Daar moet ik nog aan beginnen met mn hunter, gelukkig had een guildie hem al gehaald, die heeft bij een crapload aan bait gegeven, dus dat scheelt me weer de nodige tijd... eerst moet mn hunter maar ns naar 110 geleveld worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:38:
Veel te veel Allies hier op het forum :)

Als kleine tegenhanger :
[afbeelding]
Daarom twijfel ik serieus over een reroll naar Horde na 10jaar Alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hidden artifact van de Unholy Deathknight is toch wel heel vet hoor...

Afbeeldingslocatie: https://media.mmo-champion.com/images/news/2015/november/unholyDKArtifact05.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door RustStorm op 04-10-2016 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Vind het wel grappig dat men zoveel stappen moet doen, en Destro lock gewoon RNG geluk moet hebben tijdens ritual of doom (dat geluk heb ik nog niet gehad) en BM Hunters het gewoon in Dalaran kunnen kopen voor 8k gold ofzo :P

Ashbringer hidden look is dan wel weer goed gedaan (alle ouwe geruchten bij elkaar geflikkerd enzo :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 14:23
bvanweert schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:50:
[...]

Ik zal het anders vragen dan :D , iemand met een leuke horde guild die plek heeft voor een lvl 110 Demon hunter? ben bereid om te transferen.
De "Gathering of Tweakers" guild zit op Defias-Brotherhood et al.(en alle connected realms). Gezellige Nederlandse guilds met twee keer in de week raiden en een gezellige gchat. Voel je vrij om eerst een low-level alt te maken om het gevoel te proberen en PM gerust Dikkop, Dendr, Subarashii, Tanodal of Tyerem voor meer info ingame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvanweert
Jwlb schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:13:
[...]

De "Gathering of Tweakers" guild zit op Defias-Brotherhood et al.(en alle connected realms). Gezellige Nederlandse guilds met twee keer in de week raiden en een gezellige gchat. Voel je vrij om eerst een low-level alt te maken om het gevoel te proberen en PM gerust Dikkop, Dendr, Subarashii, Tanodal of Tyerem voor meer info ingame!
Aah ok thanks, heb ook nog me lvl 100 character boost dus dat zou ook wel handig zijn denk ik.ik ga er 1 van hun wel effe whisperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
marijnvtg schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:56:
Levellen blijft leuk. Voor sommige te linea recta, zag er gisteren zelfs een mooie term voor voorbij komen. Anyway, gisteren in Stormheim t stukje gedaan dat je verbannen wordt naar Helheim, awesome. Net daarvoor 110 geworden met Lock, oh wacht, dan kan je zomaar geen groepen van 5 a 7 pullen ivm item scaling :X
*cough*
Voidwalker + AOE Build + 1st gold artifact trait
:> O+
*cough*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:07:
Hidden artifact van de Unholy Deathknight is toch wel heel vet hoor...

[afbeelding]
Wow, die is zeker heel erg mooi.
Lijkt wel een beetje op een 1hander vind ik

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ik weet niet of dat ergens al aangegeven was, maar als je een lvl 100 class trial doet kun je je 1ste artifact oppikken. Als je na het behalen van je artifact de quest niet inlevert, kun je gewoon van Dalaran af springen en bijvoorbeeld naar de Illidari Stand in Aszuna gaan om de quests te beginnen.

Je loopt op deze manier misschien wel je order hall quests & missions mis, maar als je een beetje feeling wilt krijgen hoe een class tijdens het levelen is, dan is dat een leuke optie. Ik heb dit nu met een outlaw rogue gedaan en ben bijna 101. Geen idee of je ook daadwerkelijk levelt, maar ik heb nu wel een beter gevoel bij de rogue dan dat ik van de artifact chain kreeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ik ben bezig met de hidden artifact look van een affli lock.
Tof man 13 world elites killen met 40mil hp...

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Wootlock schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:33:
Gewoon nog een Affliction Warlock hier?

En ehh, die World Elites moet echt wel lukken... zijn dat niet gewoon die world bosses?
Die wil iedereen wel killen, droppen 860-870 loot oid, dus gewoon wachten tot ze allemaal zijn geweest.

Anders gewoon voidwalker doen en gaan met die banaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Wootlock schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:33:
Dat moet makkelijk te soloen zijn toch? :P

Naja beter dat dan hopen dat Ritual of Doom de juiste drop geeft :P (1 maal daags enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Akaendra schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:36:
[...]

Dat moet makkelijk te soloen zijn toch? :P

Naja beter dat dan hopen dat Ritual of Doom de juiste drop geeft :P (1 maal daags enzo)
Ritual of Doom verwijderd...
Ben nu voor de 20% reduction gegaan, minder moeite, altijd plezier van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Tarz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:56:
[...]

Oh ok, had al zo'n vermoeden maar wist het niet zeker. Speel al sinds Vanilla, maar nog nooit van gehoord en me in verdiept. Is dat niet zoiets als Mitigation vroeger het toverwoord was, of defense cap die er was in het verleden?
Defence Cap was iets wat je wilde zodat bosses je niet konden critten.
Als jij je defence cap niet had, kwam je meestal geen raid in, want een crit van een boss en je bent op slag dood :P .

Mitigation is een term die nog steeds speelt.
Mitigation = Armor (verlaag inc dmg met x%) en Block (verlaag inc dmg met 30%)

Verder heb je nog Avoidance.
Avoidance = Dodge (voorkom dmg) en Parry (voorkom dmg en verlaag je eigen swing timer).

Niet te verwarren met de tertiary stat 'Avoidance' op items. Die verlaagt dmg van AOE abilities.

TMI, Theck-Meloree Index, is een waarde die aangeeft hoe je damage intake is op basis van de klappen en hoeveelheid klappen die je vangt.
Er zit veel wiskunde achter (Die ik ook grotendeels maar voor een deel begrijp XD).

Als je het aan durft je door de theorie te slaan:
http://www.sacredduty.net...-a-better-metric-part-ii/
demonic schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:02:
[...]

ik ga me hier vanavond hopelijk ook is in verdiepen. als brewmaster in mijn damage smoothing nooit echt een probleem. (mijn raid-buddy is prot warrior. en die doet het een heel stuk slechter op TMI)
Wil niet zeggen dat ik nog wil verbeteren :D
Voor mij is het ook geen issue, maar ik base mijn hele scale er ook op.

Mijn Prot-Warr maat vangt echter ook altijd hele harde klappen.
En hij volgt zijn eigen/interwebz scales :P

[ Voor 18% gewijzigd door Darkfreak op 04-10-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

pr0mpt schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:35:
[...]

Gewoon nog een Affliction Warlock hier?

En ehh, die World Elites moet echt wel lukken... zijn dat niet gewoon die world bosses?
Die wil iedereen wel killen, droppen 860-870 loot oid, dus gewoon wachten tot ze allemaal zijn geweest.

Anders gewoon voidwalker doen en gaan met die banaan!
Het zijn de "Danger" questen van de wardens (oh en het moeten humanoids zijn)
Ook met een voidwalker duurt het toch wel erg lang hoor :+ ik zoek wel een groepje :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
pr0mpt schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:36:
[...]

Ritual of Doom verwijderd...
Ben nu voor de 20% reduction gegaan, minder moeite, altijd plezier van...
Ik heb het ook niet, maar ik doe em wel dagelijks (lekker zoeken naar groepen enzo)
In ieder geval totdat ik de hidden look heb + de pet die er schijnbaar dropt.
Daarna zal heel dat ritueel me worst wezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:37:

[...]

Voor mij is het ook geen issue, maar ik base mijn hele scale er ook op.

Mijn Prot-Warr maat vangt echter ook altijd hele harde klappen.
En hij volgt zijn eigen/interwebz scales :P
voor mij zijn de raken klappen niet het probleem, maar meer de hoeveelheid damage die ik intake heb. veel van mij verdwijnt nu in de stagger bar. (en met de hotfix straks nog meer. *O* woehoe eindelijk monk fixes _/-\o_ *O* )

dus damage smoothing, not a problem. maar ik krijg nog steeds enorm veel incoming dmg. aka, veel healing nodig. En onze healers snappen nog steeds niet allemaal dat op 50% ik geen 'quick'-heal nodig heb. HoT is fine. en daardoor verlies ik ook zelf healing.
Maar ik wil wel kijken naar wat statastieken voor bv. dodge en stuff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:43:
[...]

(en met de hotfix straks nog meer. *O* woehoe eindelijk monk fixes _/-\o_ *O* )
Eeeh, wat ? :?

*edit*
NVM, al gevonden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 04-10-2016 11:50 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
pr0mpt schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:19:
[...]
*cough*
Voidwalker + AOE Build + 1st gold artifact trait
:> O+
*cough*
Het gaat ook wel goed hoor, maar werd even overvallen denk :P, altijd handig een soulstone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:14

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Akaendra schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:11:
Vind het wel grappig dat men zoveel stappen moet doen, en Destro lock gewoon RNG geluk moet hebben tijdens ritual of doom (dat geluk heb ik nog niet gehad) en BM Hunters het gewoon in Dalaran kunnen kopen voor 8k gold ofzo :P

Ashbringer hidden look is dan wel weer goed gedaan (alle ouwe geruchten bij elkaar geflikkerd enzo :D)
ugh ja dat geluk heb ik ook nog niet gehad :/

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Pagina: 1 ... 31 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.