Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Als je echt min-maxed is het echt niet zo simpel XD.
Ik simcraft altijd als ik grote upgrades krijg (dus een supergoed item of multiple kleine upgrades).
Altijd op beste TMI-waardes.

En dan kan het best voorkomen dat door mijn scales, een 5 a 10 itemlevels lager item tot wel 10% beter is omdat de stats erop gewoon beter zijn.
Voor survivability en TMI is STR en STA bv echt geen belangrijke stat voor mij bv

Armor=19.61
MasteryRating=5.32
Versatility=4.33
HasteRating=3.89
CritRating=3.84
Strength=2.92
Stamina=1.07

Gezien armor een grote rol speelt is dat vooral vaak van toepassing op items zonder armor.

[ Voor 6% gewijzigd door Darkfreak op 30-09-2016 10:19 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Michielodc schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:10:
Blijkbaar kun je je followers reporten als ze met je in de party zitten. Als je dat probeert log je uit!

Ik zat namelijk een quest te doen waarbij ik in de Exodar Velen moest helpen. Uiteindelijk kwamen mijn followers mij helpen en probeerde ik een voor de lol te reporten.. Hierdoor werd ik uitgelogd en kon ik de quest niet afmaken. Abandon, opnieuw en 20 a 30min verloren 8)7
haha dat lijk mij wel grappig.
Vanavond eens proberen of ik hij bij mij ook uitlogged

Gisteren was er ergens een paarse word quest en daar ging ik maar dus heen.
Blijkbaar was dit ergens in het water en toen ik in de buurt kwam zakte de HP van deze NPC heel snel, was blijkbaar al een raid van de alles tegen bezig. nog ff snel kunnen taggen voordat het te laat was. Helaas geen loot ofzo maar wel 1000 recources. Toen deze NPC dood was kregen de allys mij ( ik als horde ) in de gaten en begonnen ze met aanvallen. Gelukkig kan een paladin nog steeds bubble/hearth >:)

edit: blijkbaar de world boss Levantus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:16:
[...]

Als je echt min-maxed is het echt niet zo simpel XD.
Ik simcraft altijd als ik grote upgrades krijg (dus een supergoed item of multiple kleine upgrades).
Ik weet hoe het werkt. Was alleen de bedoeling om aan te geven dat het wel heel theoretisch werd ;)
Vind het wel mooi om te zien hoe dat op hoge ilevels werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 30-09-2016 10:30 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Iusedto schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:29:
[...]

Ik weet hoe het werkt. Was alleen de bedoeling om aan te geven dat het wel heel theoretisch werd ;)
Vind het wel mooi om te zien hoe dat op hoge ilevels werkt.
Ja oké XD ..
Mijn vriendin was eerst ook vooral: Meer agi meer beter, meer wat icy veins zegt, meer beter.
Tegenwoordig heeft ze Pawn erop staan en SimCraft ik haar nieuwe scales om de X upgrades.
Ze Simcraft nog net niet zelf haha (Havoc DH, DeePeeEs mui importante!)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, als je een class kiest kan je beter niet op forums kijken.
Echt overal loopt men te klagen en is het gras groener aan de overkant :)

Wilde even kijken of ik DK, warrior of druid tank ga levelen.
Druids klagen, DK's klagen en warriors klagen en daarnaast klagen ze ook nog over elkaar lol

[ Voor 36% gewijzigd door Iusedto op 30-09-2016 10:41 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Heh, maar dat zal je altijd hebben. Havoc DPS; godlike in multitarget combat, maar slecht bij single target

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Iusedto schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:40:

Druids klagen, DK's klagen en warriors klagen en daarnaast klagen ze ook nog over elkaar lol
En niet te vergeten dat men het erover eens lijkt te zijn dat Prot Pala de slechtste tank is!

(It gets funnier the more you think about it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Darkfreak schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:45:
[...]

En niet te vergeten dat men het erover eens lijkt te zijn dat Prot Pala de slechtste tank is!

(It gets funnier the more you think about it)
wait... what? dat DK's nog als slechtes tank werden aangemerkt kon ik nog enigzins inkomen. (als brewmaster).
maar prot pala's... donder op XD 8)7 _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:47:
[...]

wait... what? dat DK's nog als slechtes tank werden aangemerkt kon ik nog enigzins inkomen. (als brewmaster).
maar prot pala's... donder op XD 8)7 _O-
Ik werd uit een Xavius-raid gekicked die aan het formen was daarvoor XD.
851 prot pally hier (destijds) :P ..
Ik werd gekicked, omdat men vond dat prot pallys de slechtste tanks zijn XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:49:
[...]

Ik werd uit een Xavius-raid gekicked die aan het formen was daarvoor XD.
851 prot pally hier :P .. Ik werd gekicked, omdat men vond dat prot pallys de slechtste tanks zijn XD.
lol, dan ga ik er vanuit dat de hele group disbanded word als er een dk, druid, of monk probeert te joinen..

(zoiezo.. wat een onzin. iedere tank kan mee, alleen misschein niet op mythic.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:40:

En die cultuur heeft er dus voor gezorgd dat de classes (en de game in het algemeen) veel meer een eenheidsworst zijn geworden.

Door al het geklaag van: "Class A of B is veel beter dan ik want die heeft een ability welke...." kregen we de bekende/beruchte class homogenization. Iedere keer als ik weer iemand zag klagen op het forum hoorde ik in mijn hoofd: "'Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk! QQ" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:51:
[...]

En die cultuur heeft er dus voor gezorgd dat de classes (en de game in het algemeen) veel meer een eenheidsworst zijn geworden.

Door al het geklaag van: "Class A of B is veel beter dan ik want die heeft een ability welke...." kregen we de bekende/beruchte class homogenization. Iedere keer als ik weer iemand zag klagen op het forum hoorde ik in mijn hoofd: "'Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk! QQ" :+
En dat soort bullshit geklaag heeft er dus ook voor gezorgd dat alle buffs verwijderd zijn, dat bijna iedereen somehow een combat ress heeft, dat we 3 classes hebben die heroism/bloodlust leveren ..

Ik vond het altijd fijn dat er verschil in classes was, en er daadwerkelijk een reden was om te gaan zoeken naar een shaman, een druid, etc ..

Nog even en WoW heeft enkel nog:
Choose your race, not that it matters, because everything is the same anyways regardless of race, class or specialization!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo kon ik woensdag geen mythic+ puggen omdat warriors in de hotfix zaten en broken zouden zijn. Nu tbh merk ik er vrij weinig van op mijn "niveau" (Mythics, low mythic+ en normal raid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:09
Ik ben toch begonnen met een nieuw char. Een paladin. Heb ook een demon hunter en een 100 boost op een hunter gedaan. Naar toch minder "feeling" met Mn char dan dat je hem helemaal opbouwd. Weet niet of meer mensen dat hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:56:
Zo kon ik woensdag geen mythic+ puggen omdat warriors in de hotfix zaten en broken zouden zijn. Nu tbh merk ik er vrij weinig van op mijn "niveau" (Mythics, low mythic+ en normal raid).
warriors zijn ook broken, en nog steeds. zelfs na de hotfix. (broken als zijnde OP.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Kol Nedra schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:07:
Ik twijfel over mijn 3rde character

Zal ik mijn mage naar lvlen of mijn druid?
Ik heb al een lvl110 shaman en monk dus in principe hoef ik niet (nog) een hybrid class.
Kies het character met een profession die handig is voor je andere characters? Zo heb ik m'n 2de class gekozen. Het plan voor Legion was druid eerst, want main, daarna shaman, want leatherworking. Echter gearen is niet echt moeilijk in legion, dus plan aangepast naar Mage, want Enchanting. Enchants zijn namelijk handig voor m'n main. Shaman word waarschijnlijk de derde, al zit ik er ook over te denken om m'n hunter te rerollen naar jewelcrafting ipv engineering(gezien dat crap is in legion). En dan hunter eerst te doen voor self sufficient gems maken.

Zolang je de class leuk vind om te spelen is er geen foute keuze, al kan je het leven van je andere characters versoepelen door bepaalde professions.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
jaydenjarno schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:00:
Ik ben toch begonnen met een nieuw char. Een paladin. Heb ook een demon hunter en een 100 boost op een hunter gedaan. Naar toch minder "feeling" met Mn char dan dat je hem helemaal opbouwd. Weet niet of meer mensen dat hebben
Yup, je bent niet de enige daarin. Afgelopen xpacs diverse boosts gehad en ook nog eens los gekocht, maar iedere keer heb ik daar geen feeling mee. Heb dat alleen wanneer ik vanaf lvl 1 level :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

marijnvtg schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:03:
[...]

Yup, je bent niet de enige daarin. Afgelopen xpacs diverse boosts gehad en ook nog eens los gekocht, maar iedere keer heb ik daar geen feeling mee. Heb dat alleen wanneer ik vanaf lvl 1 level :'(
Dat probleem had ik met m'n eerste gebooste character. Dat was een level 80 Tauren Pala. Ik had gewoon helemaal niks met dat character.

Dus de volgende boost, een level 90 druid. Ik wilde alliance spelen, maar geen character transfer. Dus Worgen naar 60 gelevelt, geboost. Dat character is nu m'n main. Een class boosten die je door en door kent werkt wel mee. Plus worgen, best /rawr in de game.

M'n 100 boost is een shaman geworden, scheelde mn shaman transferren naar Alliance, een dwarf. Heb het prima naar me zin met hem. Ook weer eerst naar 60 daarna naar 100.

Dus tip: Boost characters die je zeker gaat spelen omdat je weet dat het leuk is, niet een character van een class die je "nog niet hebt" want daar raak je vaak snel op uitgekeken.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:00:
Ik heb het probleem dat ik mijn 'main' niet niet kan spelen. Altijd als ik een andere alt probeer te spelen tijdens een expansion dan voel ik me een soort van schuldig. :) Ik heb gewoon de meeste binding met mijn Pala.

Ik merk sowieso dat het plezier in het spel bij mij afneemt naarmate ik meer alts speel. Afgelopen week binnen 3 dagen mijn druid alt ge-leveled. En een paar uur later kon ik al hc's doen. (Mede dankzij Party Personal Loot Helper add-on. Mensen in normal dungeons zien dat iets een upgrade voor je is en willen dan soms wel traden. Zat na het questen al rond de 805 en na een paar normal dungeons plus een paar WQ's zo op 810.)

Ik denk niet dat ik nog meer alts ga levelen. Nu is het voor mij te overzien en heb ik nog een beetje een band met en een gevoel bij de twee chars. Als ik (zoals voorheen) een hele zooi alts ga levelen, dan voelt mijn account meer als een Zwitsers zakmes met voor elke taak een stuk gereedschap, dan als een spel.

edit: Even terugkomend op jouw verhaal. Ik heb inderdaad het meeste gevoel bij mijn main die ik ken vanaf 'dat hij nog jong was'. Gebooste chars en alts die ik alleen maar geleveled heb voor de profs voelen leeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Hier ook deels.
Tijdens WoD een Mage geboost op de server waar ik sowieso al speelde.
Mage uiteindelijk nog aardig wat gespeeld, engineering op gegooid etc .. leuk ..

Toen kwam legion, en m'n vriendin wilde perse weer alliance spelen en ging terug naar Dragonblight.
Vervolgens had ik mn boost gebruikt om een mage daar te boosten.
Maar ondanks dat ik de class kende etc, totaal geen feeling mee gekregen.

Uiteindelijk mijn horde paladin getransferred naar dragonblight, en daar weer alle plezier van de wereld meer ervaren. Vriendin kan er nog steeds geen begrip voor opbrengen waarom ik dat geld 'weg gesmeten heb' om mijn paladin te transferren en waarom ik overweeg om mijn mage ook te transferren :P ..

Het voelde gewoon niet fijn om alles 'kwijt' te zijn en geheel kaal te beginnen.
En ik mis mijn engineering mage ook best wel XD ..
Krijg mijzelf er niet toe om alles overnieuw te beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:08:
[...]
Mede dankzij Party Loot Helper add-on.
zoek zoek zoek .. aha Personal Loot Helper, cool, wist niet dat daar een addon voor was , tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Is er hier een group die dit weekend (vanavond, zaterdag of zondag) de normal raid gaat doen? Ik zou dan graag mee willen doen. Heb vorige week helaas niet kunnen completen, alleen de laatste 2 bosses niet kunnen afronden. ben Havoc DH DPS. Snap de tactics wel van alle bosses. Veel 'goeie' groups in group finder zoeken atm mensen met de achievement. Logisch ook, want dat is de enige garantie dat iemand de tactics snapt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:36
Dazzler2120 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:18:
Is er hier een group die dit weekend (vanavond, zaterdag of zondag) de normal raid gaat doen? Ik zou dan graag mee willen doen. Heb vorige week helaas niet kunnen completen, alleen de laatste 2 bosses niet kunnen afronden. ben Havoc DH DPS. Snap de tactics wel van alle bosses. Veel 'goeie' groups in group finder zoeken atm mensen met de achievement. Logisch ook, want dat is de enige garantie dat iemand de tactics snapt...
Achiement hebben =/= tactics snappen :P Maar dat ben ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Akaendra schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:19:
[...]

Achiement hebben =/= tactics snappen :P Maar dat ben ik dan.
I know. Veel mensen zien het atm wel zo. Geen achievement == je snapt de tactics niet, dus geen entry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Dazzler2120 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:20:
[...]

I know. Veel mensen zien het atm wel zo. Geen achievement == je snapt de tactics niet, dus geen entry.
Pssst! Voor als je de tactics wel kent maar nog niet de achievement hebt gehaald.. ;)
https://mods.curse.com/addons/wow/fake-achievement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demonic schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:00:
[...]

warriors zijn ook broken, en nog steeds. zelfs na de hotfix. (broken als zijnde OP.)
Zo OP als maar kan, and I'm loving it! All the salty tears! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Grimmie187 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:23:
[...]

Pssst! Voor als je de tactics wel kent maar nog niet de achievement hebt gehaald.. ;)
https://mods.curse.com/addons/wow/fake-achievement
En dit is waarom ik achievement links echt waardeloos vind xD ..
Zelfs al link je hem oprecht, omdat je het op een alt hebt gehaald, weet ik niet of die alt een dps, tank of healer was, en je de tactics van andere roles ook weet.

Achievement link hoeft van mij niet, als RL hecht ik er geen meerwaarde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Haha, ja tis ook onzin.. Maar vooral in WoD was het op een gegeven moment zo dat je zonder achievement van heroic clear niet werd uitgenodigd voor een normal raid dus dan gaan mensen dit soort dingen verzinnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Ja inderdaad, mocht ik niks vinden ga ik idd ook zo'n addon gebruiken. Als mensen er srs zo veel waarde aan hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:24:
[...]

Zo OP als maar kan, and I'm loving it! All the salty tears! :-)
ik ben niet salty :P iets meer balance zou ik wel waarderen.

Als je op de monk forums rond kijkt heb je inderdaad mensen die een brewmaster alt hebben, en dan lopen te huilen omdat ze zo squishy zijn. tja.. als je je brews niet gebruikt ben je gewoon een k*t tank.

En dat soort mensen zijn zo vermoeiend. maar een groot gedeelte op de monk forums zijn mensen die ze mainen, en echt op zoek zijn naar wat er anders moet met de classe. en op die manier leer je ook veel van elkaar. Monks zijn over het algemeen hele relaxte personen. (je speelt tenslotte een niche, van een class die moeilijk te masteren is.. i love it :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:26:
Haha, ja tis ook onzin.. Maar vooral in WoD was het op een gegeven moment zo dat je zonder achievement van heroic clear niet werd uitgenodigd voor een normal raid dus dan gaan mensen dit soort dingen verzinnen 8)7
Altijd onzin gevonden. De keren dat ik een raid pug, start ik zelf een groep. Ben dan altijd vrij duidelijk, je hoeft de achievement niet te hebben, je hoeft het niet te outgearen. Wat je moet hebben is redelijke gear dus niet in 805 gear aankomen voor een normal of heroic EN en je moet tacktics weten en performen.

Geef van te voren aan dat ik na twee bosses/pogingen op een boss de underperformance kick. En dat doe ik ook keihard. Na de eerste boss loopt het dan al soepeler, na twee bosses merk je niet eens meer dat het een pug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:20
mijn alt is brewmaster, had op begin zeker moeite mee aangezien ik nog nooit monk gespeeld heb (geboost naar 100)
tanken kende ik al wel op mijn druid/pala/dk en warrior etc, dus dat scheelde :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Dazzler2120 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:28:
Ja inderdaad, mocht ik niks vinden ga ik idd ook zo'n addon gebruiken. Als mensen er srs zo veel waarde aan hechten.
Ik heb tijdens WoD de mythic clear van imperator gelinked toen mythic nog niet uit was, mensen nodigden me vervolgens alsnog uit .. Ik link mijn achievement in /raid, zeg dat de RL mij daarmee uitgenodigd heeft, en leave de raid weer :P ..

Yeah, soms is trollen gewoon leuk, zeker als je domme eisen stelt en deze zelf niet goed handhaaft XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

demonic schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:28:
[...]

ik ben niet salty :P iets meer balance zou ik wel waarderen.

Als je op de monk forums rond kijkt heb je inderdaad mensen die een brewmaster alt hebben, en dan lopen te huilen omdat ze zo squishy zijn. tja.. als je je brews niet gebruikt ben je gewoon een k*t tank.

En dat soort mensen zijn zo vermoeiend. maar een groot gedeelte op de monk forums zijn mensen die ze mainen, en echt op zoek zijn naar wat er anders moet met de classe. en op die manier leer je ook veel van elkaar. Monks zijn over het algemeen hele relaxte personen. (je speelt tenslotte een niche, van een class die moeilijk te masteren is.. i love it :) )
Ik heb het dan niet over andere classes, vooral de warrior discord was lachen in aanloop naar woensdag. Gisteren was het dan al héél anders. Ik speel nu wel op een ietsjes andere manier mijn warrior maar kan nog altijd even vlot damage mitigaten omdat ik mijn andere skills nu (correct) gebruik en niet als dps-cooldown.

Monk zou ik ook ooit eens willen levellen, ik level dan ook alleen maar tanks en monk is de enige niet-100 die klaarstaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brewmaster is gewoon een lastige tank om te leren. Zo simpel is het volgens mij wel.
Ben net 100 dus kan er nog niet veel over zeggen maar ik vind dat ik wel veel moeite moet doen om knap door een dungeon te komen ...of uberhaupt de rotatie te leren.
De andere tanks ( met name pally en warrior) hebben die leercurve niet echt. ( is mijn mening btw)

Overdreven gezegd : "when you have enoguh rage press Ignore Pain, when in doubt ..press Ignore Pain, when you do not have enough rage .....wait for enough rage and press Ignore Pain" :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:34

Nogne

>.<

De gezelligheid op Defias is ver te zoeken zeg, ben sinds Burning Crusade weer begonnen met spelen. En moet sommige dungeons nog leren kennen, en soms wil ik een quest doen in dungeons (en om te weten wat je moet doen moet je je even inlezen) en het enige wat je kan krijgen is gezeur en dat je moet doorlopen.

Ik heb nog een lvl 100 boost over, en ben nu lvl 40 (Goblin, Mage) maar wil mijn boost nog lang niet inzetten want ben bang dat als ik op lvl 100 een dungeon doe dat ik dan zeker gelijk word gekickt omdat je een "noob" bent.

Mis de tijd dat mensen je proberen te helpen ipv af te kafferen, speel nu al aardig wat avondjes maar de ene is nog opgefokter dan de andere. Heel vaak word er een "vote to kick" gedaan als een healer maar even wat achterloopt, ik accepteer zo'n VTK nooit want vind dat best zielig voor de nieuwe spelers

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Nogne schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:38:
De gezelligheid op Defias is ver te zoeken zeg, ben sinds Burning Crusade weer begonnen met spelen. En moet sommige dungeons nog leren kennen, en soms wil ik een quest doen in dungeons (en om te weten wat je moet doen moet je je even inlezen) en het enige wat je kan krijgen is gezeur en dat je moet doorlopen.

Ik heb nog een lvl 100 boost over, en ben nu lvl 40 (Goblin, Mage) maar wil mijn boost nog lang niet inzetten want ben bang dat als ik op lvl 100 een dungeon doe dat ik dan zeker gelijk word gekickt omdat je een "noob" bent.

Mis de tijd dat mensen je proberen te helpen ipv af te kafferen, speel nu al aardig wat avondjes maar de ene is nog opgefokter dan de andere. Heel vaak word er een "vote to kick" gedaan als een healer maar even wat achterloopt, ik accepteer zo'n VTK nooit want vind dat best zielig voor de nieuwe spelers
ligt heel erg aan de group. ik vind wel dat als je een qeust wilt doen, je wel moet weten wat je wilt doen.
maar als tank vraag ik altijd of iemand een extra qeust heeft. en dan doe ik die graag, ook als de rest van de groep het onnodig vind.
eerst de qeust, hun wachten wel.. al heeft dat niks met je server te maken. dungouns zijn tegenwoordig allemaal cross-realm.. dus ja.. algemeen wow probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 08:34

Nogne

>.<

demonic schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:41:
[...]dus ja.. algemeen wow probleem?
Dat kan het inderdaad ook zijn, merk dat de meeste die nu spelen heel erg opgefokt zijn. Ik speel het spel voor de lol, en het lijkt er op dat sommige het spelen voor hele andere redenen.

Vind WoW an sich wel veel beter geworden, combat ziet er echt super uit vergeleken met de BC tijd.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De huidige WoW community is niet best momenteel vind ik
Vooral dat Vote to kick in dungeons en classes uitsluiten is bloed irritant

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Gisteren eens een normal (VoW) getankt op mijn veng DH, zal de class/spec wel compleet verkeerd spelen of gear is crap (ilvl <800). maar de healer had behoorlijk veel moeite om mij levend te houden.
Ook in outdoors merk dat sommige WQ rares al lastig zijn, terwijl met mijn paladin (841) niet eens nadenk over een elite WQ, en druid (831) beetje nadenk om dat ze weinig self-heal hebben.
ben nog in dubio of dat tijd ga steken in leren van de DH of dat ik gewoon bench, maar dankzij alle uber DHs die rond zie zergen is de drang om toch de tijd te geven nog te groot.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Teunis schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:50:
Gisteren eens een normal (VoW) getankt op mijn veng DH, zal de class/spec wel compleet verkeerd spelen of gear is crap (ilvl <800). maar de healer had behoorlijk veel moeite om mij levend te houden.
Ook in outdoors merk dat sommige WQ rares al lastig zijn, terwijl met mijn paladin (841) niet eens nadenk over een elite WQ, en druid (831) beetje nadenk om dat ze weinig self-heal hebben.
ben nog in dubio of dat tijd ga steken in leren van de DH of dat ik gewoon bench, maar dankzij alle uber DHs die rond zie zergen is de drang om toch de tijd te geven nog te groot.
Dan zou ik idd eens naar je spec kijken en je rotations. Vengeance heeft een hoge self sustain, dus je zou heel goed moeten kunnen overleven. Wat zeggen evt. guides online over jouw rotation & build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Vengeance mastery nerf heeft volgens mij wel degelijk invloed
Je bent gewoon wat kwetsbaarder geworden

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:53
Met Fury warrior heb ik exact hetzelfde, echter met Prot warrior kan ik de meeste elites of rares wel aan zonder grote problemen.
Ignore pain werkt idd wel aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:02:
De Vengeance mastery nerf heeft volgens mij wel degelijk invloed
Je bent gewoon wat kwetsbaarder geworden
Uit ervaring met DH, en DH tanks in de guild/Discord group:

De Mastery stacking DH's zijn kwetsbaarder geworden
de DH's die balance in stats hadden merken niks, en sommige hebben zelfs wat meer DR gekregen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:16:
......met Prot warrior kan ik de meeste elites of rares wel aan zonder grote problemen.
Ignore pain werkt idd wel aardig ;)
Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/_akLHpeO7qyA/TAJGhPVt2FI/AAAAAAAABMY/96eClPS-HFI/s1600/Demotivational_posters_funny_dogs.jpg

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velandu
  • Laatst online: 17-08 17:47
/rant
Dat hele dungeon en raid gebeuren is helemaal kapot gemaakt met ''Required itemlevel X'' terwijl ze er niet bij stilstaan dat itemlevel echt 0,0 zegt over de dps, hps of wat dan ook. Recent voorbeeldje: fire mage met 853 ilevel (niet slecht, toch?), maar de stat priority was totaal niet gevolgd en dus ook niet uitgebalanceerd. Je moest blij zijn als de 180k dps gehaald werd op single target, terwijl er voldoende participatie was. Ander voorbeeld is een fire mage met 856 ilevel die wel stats boven ilevel verkiest en er ruim 320k dps uitpompt op single target.

Common sense bestaat bijna niet meer binnen WoW, heel jammer. Zo droegen hunters in TBC ook het zwarte leather hoofdbandje van Illidan Stormrage of liepen healers heel erg lang met de Hammer van Maiden of Virtue uit Karazhan, juist omdat er pas in TK of BT iets beters dropte.
/rantoff

;)

iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Velandu schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:55:
/rant
Dat hele dungeon en raid gebeuren is helemaal kapot gemaakt met ''Required itemlevel X'' terwijl ze er niet bij stilstaan dat itemlevel echt 0,0 zegt over de dps, hps of wat dan ook.
Dit is toch eigenlijk nooit anders geweest de laatste jaren ? De ellende is begonnen toen met de introductie van itemlevels en die Gearscore addon.
De afgelopen dagen lees je ook hier op het forum steeds meer mensen daar over klagen. Groepen die een bepaalde tank/dps of healer niet willen.
Persoonlijk vind ik het in Legion echt een groot probleem geworden. Voor een MMO heeft WoW soms een belabberde groepsmentaliteit

PS, ik ga vanavond mijn eerste Withered Army training doen .
Ben erg benieuwd :)

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 30-09-2016 13:12 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Iusedto schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:06:
[...]

Dit is toch eigenlijk nooit anders geweest de laatste jaren ? De ellende is begonnen toen met de introductie van itemlevels en die Gearscore addon.
De afgelopen dagen lees je ook hier op het forum steeds meer mensen daar over klagen. Groepen die een bepaalde tank/dps of healer niet willen.
Persoonlijk vind ik het in Legion echt een groot probleem geworden. Voor een MMO heeft WoW soms een belabberde groepsmentaliteit

tja, dat is het probleem van de grote aantallen. Als er veel keuze is en je kent de personen niet is dit de snelste oplossing voor mensen. Als je weet dat een persoon 10%-20% meer damage kan doen/nemen met dezelfde skill level als iemand anders met mindere ilvl of spec/race/gear whatever....
Daarvoor heb je guilds/guildies :)

Heeft geen zin om om over QQ'en. Zo werkt het in het echte leven ook :) 100 c.v.'s ontvangen, ok filteren op minimale educatie/jaren werkervaring whatever.. Daarna kijken we pas verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Nogne schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:38:

Heeft iig niets met Defias als realm te maken, de realm zelf is nog steeds relaxed (iig Alliance side).

Zoals iemand al aangaf zijn dungeons (normal / heroic en raid finder) x-realm geworden en dat zorgt ervoor dat mensen eerder geneigd zijn om onbeschoft te zijn omdat 99% met wie je speelt je toch nooit meer ziet.

Mythic 5man mans moet je zelf een groep vormen of joinen, van uit Defias (+de connecter RP-PvP realms) of de risico nemen om uit de LFG tool mensen te inviten die van andere realms komen.

Zelfs heb ik nooit het probleem gehad, maar kan me wel voorstellen dat nieuwe spelers of spelers die echt al heel lang niet meer gespeeld hebben sneller gezeur tegen zich krijgen of een Vote Kick krijgen. 9 van de 10 keer druk ik ook op nee, die enekeer dat ik het wel doe is omdat die persoon echt AFK is of een eikel.

-

Tot zo ver is legion wel cool, WQ met 3 man doen en dan die PvP free for all is toch wel leuk of na dat een WQ gecompleet is (wanted/danger wq's) de hordes killen, is ook leuk,. Al een paar keer leuke gevechten gehad. Heb ook al regelmatig Tweakers op de grond zien liggen :D

Maar ja, als ik WQ solo dan gebeurd het mij ook :P

Heb iig wel plezier aan legion.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ach,laatst nog in een normal dungeon een hele discussie gehad met een tank over mijn destro lock dat ik niet genoeg dps deed (op trash) waarbij hij dus niet had gekeken naar de eerste boss die we achter de rug hadden (nr 1 dps) waarna ik gelukkig wel bijval kreeg van 2 andere in de groep dat het nergens op sloeg en destro gewoon niet echt bedoelt is voor Multi target (in mijn build) oh en dat ik maar naar affliction moest gaan want dat was 100x beter, echt dat snap ik dan helemaal niet,kijk mocht ik nou onderaan staan op boss fight,ok je hebt gelijk maar als ik iedereen eruit dps op de boss fights en we ook echt zonder issues door de trash komen.
Maar dat mijn opbouw gewoon zo lang duurt dat ze al dood zijn voordat ik echt kan beginnen kan ik ook niet superveel aan doen :+

verder vermaak ik me goed,rustig bezig met alles doen wat er te doen is en dat is een hoop :)

[ Voor 5% gewijzigd door mrsar op 30-09-2016 13:47 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mrsar schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:46:
ach,laatst nog in een normal dungeon een hele discussie gehad met een tank over mijn destro lock dat ik niet genoeg dps deed (op trash) waarbij hij dus niet had gekeken naar de eerste boss die we achter de rug hadden (nr 1 dps) waarna ik gelukkig wel bijval kreeg van 2 andere in de groep dat het nergens op sloeg en destro gewoon niet echt bedoelt is voor Multi target (in mijn build) oh en dat ik maar naar affliction moest gaan want dat was 100x beter, echt dat snap ik dan helemaal niet,kijk mocht ik nou onderaan staan op boss fight,ok je hebt gelijk maar als ik iedereen eruit dps op de boss fights en we ook echt zonder issues door de trash komen.
Maar dat mijn opbouw gewoon zo lang duurt dat ze al dood zijn voordat ik echt kan beginnen kan ik ook niet superveel aan doen :+

verder vermaak ik me goed,rustig bezig met alles doen wat er te doen is en dat is een hoop :)
Heb dit gelukkig nog niet in randoms meegemaakt, ook weinig zin om daarover te klagen idd. Multitarget is gewoon slap op destro als je er niet specifiek voor specced. Can't win em all zullen we maar zeggen, genoeg specs die beter zijn AoE en dan Single Target dan onderuit gaan. Sommige mensen bitchen gewoon teveel over een casual spelletje/dungeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
mrsar schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:46:

Aah die know it all figuren :)

Qua hoop te doen, ja dat is het zeker.
Tijdens WoD release had ik nu al wel 5 alts op max lvl nu kom ik daar gewoon niet aan toe, gister dan wel mijn 3de alt begonnen met lvl'en (103,5).

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Dat dus, ik speel het als vermaak en een leuk tijdsverdrijf, dus meestal is het dan maar een beetje ignoren,de dungeon doen en klaar maar die sloeg echt nergens op :P

ik ben nog niet eens op een alt geweest :+ nog helemaal geen tijd voor gehad :)

[ Voor 20% gewijzigd door mrsar op 30-09-2016 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helza schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:15:
[...]

zoek zoek zoek .. aha Personal Loot Helper, cool, wist niet dat daar een addon voor was , tnx!
Haha, iemand anders had de naam ook verkeerd neergezet. Heb ik een tijdje lopen zoeken en nu doe ik het zelf ook. :) Heb de naam even gefixed in mijn post voor het geval er anderen zijn die op zoek gaan.

Net nog een mooie upgrade gekregen in hc Eye of Azshara door de addon. Een 840 ring ge-trade gekregen als vervanging voor een 789 ring. Zo schiet het lekker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:25
Toch ook maar weer begonnen, alleen is de guild volledig dood (niemand meer online). Zijn er nog mensen die in een leuke, sociale (engelstalige) guild zitten op Trollbane / in een van de gelinkte realms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:15
Slomy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:12:
Toch ook maar weer begonnen, alleen is de guild volledig dood (niemand meer online). Zijn er nog mensen die in een leuke, sociale (engelstalige) guild zitten op Trollbane / in een van de gelinkte realms?
In het grote rode vlak staat een link "Lijst met spelers en guilds van tweakers"
Zoeken op Shattered Halls / Balnazzar / Ahn'Qiraj / Trollbane / Talnivarr / Chromaggus / Boulderfist / Daggerspine / Laughing Skull / Sunstrider.
https://docs.google.com/s...5RjQ7hQLyNJEbQ/edit#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 23:25
[...]

O gawd.... Gearscore... dat kwam ineens in WoTLK voorbij...Niks dan ellende sinds dat hele ilvl er in zat... Of laten we achievements niet vergeten...
'je komt er alleen in als je de achievement hebt op deze char' ...

Het is sindsdien alleen maar bergafwaarts gegaan...

Anderezijds, ik speel tegenwoordig heel casual en vooral solo dus het interesseert mij allemaal wat minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:53
Zeara schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:41:
[...]

O gawd.... Gearscore... dat kwam ineens in WoTLK voorbij...Niks dan ellende sinds dat hele ilvl er in zat... Of laten we achievements niet vergeten...
'je komt er alleen in als je de achievement hebt op deze char' ...

Het is sindsdien alleen maar bergafwaarts gegaan...

Anderezijds, ik speel tegenwoordig heel casual en vooral solo dus het interesseert mij allemaal wat minder :)
En juist met World quests zegt item lvl ook niet zo heel veel meer.
Dat is voor mij juist wel mooi, want dan maak ik ook nog een keer een kansje als Tank.
De achievments is idd wel wat lastiger. Ja het bewijst dat je het een keer hebt gehaald, maar het bewijst niet op de wijze waarop ,daar zouden de Ahead of the Curve, of Cutting Edge achievs een beetje beeld bij kunnen geven.

Heb genoeg uitdagingen met het volbrengen van de Nightfallen reputation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achievements eisen in de tweede week van een raid.. 't is een beetje op flessen getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]
Bid op je knietjes dat het zaakje niet bugged. Het komt nogal eens voor dat je "dood" gaat maar dan terug geteleport wordt naar het begin. Alleen, dan ga je vervolgens daar echt dood en word je naar het dichtstbijzijnde graveyard geteleport en ben je uit de scenario gekicked. Gevolg: Geen lijk om naar terug te gaan, spirithealer en dus ress sickness en geen rewards.

Gisteren was ik in een sessie ineens de helft van mn withered kwijt (15 van de 30) omdat ze bugged raakten in combat. Ik bleef in de buurt en ineens waren ze pleite.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

redfoxert schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:22:
[...]

Bid op je knietjes dat het zaakje niet bugged. Het komt nogal eens voor dat je "dood" gaat maar dan terug geteleport wordt naar het begin. Alleen, dan ga je vervolgens daar echt dood en word je naar het dichtstbijzijnde graveyard geteleport en ben je uit de scenario gekicked. Gevolg: Geen lijk om naar terug te gaan, spirithealer en dus ress sickness en geen rewards.

Gisteren was ik in een sessie ineens de helft van mn withered kwijt (15 van de 30) omdat ze bugged raakten in combat. Ik bleef in de buurt en ineens waren ze pleite.
oh die heb ik nog niet meegemaakt dan gelukkig, je moet ook gewoon niet doodgaan :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
mrsar schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:38:
[...]

oh die heb ik nog niet meegemaakt dan gelukkig, je moet ook gewoon niet doodgaan :+ ;)
No shit :) Soms heb je weinig keuze als je withered alle kanten op gaan (zonder Mayhem!) en dan maar besluiten heel Suramar te pullen ...

Gisteren had ik met een start van 20 withered alles gecleared, behalve de twee sealed doors vlakbij het begin. Die staan voor de volgende ronde op de planning. Eentje kan sowieso nog niet ivm gebrek aan Berserkers :)

Verder wel interessante scenario.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dyT4mNKC474]

Deze kende ik nog niet, hij is erg leuk haha :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:37
Zijn er mensen die een guild willen beginnen op Kilrogg / Runetotem / Nagrand?

[ Voor 4% gewijzigd door jorank op 30-09-2016 19:47 ]

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kan gewoon niet stoppen met mijn monk lol
Wat een leuke class

[ Voor 19% gewijzigd door Iusedto op 30-09-2016 20:53 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:44:
Ik kan gewoon niet stoppen met mijn monk lol
Wat een leuke class
Haha, snap dat wel. In MoP ook eentje geleveled (en later weer in WoD). Vond het erg leuk. De mobility is super. Roll, roll, flying serpent kick. Je vliegt van de één naar de andere mob. Voelt lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
redfoxert schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:22:
[...]

One of your withered is running away!!

Nog nooit issues gehad met withered training, behalve dan dat ik het te lang vindt duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

denk dat ik deze maar is ga proberen.
Outlaw Rogue Hidden Artifact Appearance
ixzo was able to unlock the Outlaw Rogue hidden artifact appearance! There are still some unclear details, but the process appears to be:

Reach Artifact Knowledge level 5.
Obtain the left binding from Dargrul in any difficulty of Neltharion's Lair.
Obtain the right binding from Ash'Golm in any difficulty of Vault of the Wardens.
After obtaining either binding, you can start Bindings of the Windlord at Thrymjaris.
Obtain 10 x Infernal Brimstone and complete the quest.
The bindings are not a guaranteed drop, so farming may be required.
Echt vet apart imo dat je dat allemaal moet hebben voor je die appearance kan krijgen waarbij je bij demon hunter alleen maar hoeft te gliden naar een mob in de lucht en die dan te killen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:44
Ricmaniac schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:23:

[...]

Echt vet apart imo dat je dat allemaal moet hebben voor je die appearance kan krijgen waarbij je bij demon hunter alleen maar hoeft te gliden naar een mob in de lucht en die dan te killen.
Ik moest voor hidden artifact voor fire mage ook circa 2 uur mobs grinden. Was wel prima cloth en ancient mana dus vond het niet zo'n probleem.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mooi. Sub verloopt over 1 dag. Was in dubio of ik deze wel ga verlengen. Vind Legion wel vermakelijk maar veel meer dan casual speel ik het niet. Was Balance spec aan het testen/tunen in Suramar. Wou wat WeakAuras maken voor de spec. Kill dus af en toe wat neutral en nietszeggende mobs om de Auras te testen, dropt er een BoE epic. Op AH ongeveer 70k waard...wat zo'n beetje de prijs is van een token. Het is een complot! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08

[...]

Ik ga er van uit dat er nog vele andere van deze skins zullen verschijnen. Voor ieder wat wils, visueel en qua moeilijkheid.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is tijd... dat ik eens even lekker plaats neem achter m'n pctje en WoW opstart... en m'n rogue ga levelen! <3 /cheer!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:36:
Het is tijd... dat ik eens even lekker plaats neem achter m'n pctje en WoW opstart... en m'n rogue ga levelen! <3 /cheer!
Enjoy !

Ik ben het huis aan het klaar maken voor een kleine ;), hoop volgende week een uurtje te kunnen gebruiken haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:50:
[...]

Enjoy !

Ik ben het huis aan het klaar maken voor een kleine ;), hoop volgende week een uurtje te kunnen gebruiken haha :D
Oh spannend man! :D Super leuk!

Ik ben me kostelijk vermaken op het moment. :) heerlijk als je dit gevoel hebt omdat je zo weinig kan spelen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:36:
Afbeeldingslocatie: https://img1.wikia.nocookie.net/__cb20131015221621/spongefan/images/d/d6/Yes_Baby.jpg

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:23
Zooo, eindelijk toch maar besloten mijn Warlock uit mijn oude dode guild te halen en in een NL guild te plaatsen op Aszune/Shadowsong: Dragon Riders.

Voor het eerst in tijden ook maar een Heroic run gedaan met een guildie, best leuk weer!

Daarnaast ook een kleine upgrade dus nu op ilvl 839... nog maar klein stukje en dan hoor ik er bij ;)

Warlock DMG is best redelijk over het algemeen, ligt er aan hoe je nu spect.

Affliction met AoE spec:

Details!: Overall Damage Done for -- x -- x -- (Ef)
1. Helsong .......... 223.65M (220.1k, 25.8%)
2. Unlockable ..... 214.96M (211.6k, 24.8%)
3. Obsidiath ....... 194.03M (191.0k, 22.4%)
4. Ravsama ........ 182.99M (180.1k, 21.1%)
5. Dinasaurus .... 50.87M (50.1k, 5.9%)

Guildie was #1, ik ben de 2de

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me op dat het eerste (over)enthousiasme over Legion alweer deels voorbij lijkt te zijn. Waar posters op het Blizzard forum twee weken geleden nog keihard ge-downvote en afgekraakt werden als zij ook maar enigszins kritisch op de expansion durfden te zijn, krijgen ze nu upvotes en bijval. Vooral de AP grind, alt-onvriendelijkheid, WQ's, time-gated content (lange follower missions) en imbalance tussen specs blijken voor sommigen een bron van ergernis.

Was deze verschuiving ook al zo snel zichtbaar na de release van WoD? Heb toen amper tijd op de diverse fora doorgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:12:
Vooral de AP grind, alt-onvriendelijkheid, WQ's, time-gated content (lange follower missions) en imbalance tussen specs blijken voor sommigen een bron van ergernis.
Ben het hier toch wel mee eens........helaas zou ik willen zeggen
Begrijp me goed ik vermaak me uitstekend in Legion (nog) maar ik zie die problemen ook wel ja.

Vind uberhaupt content achter "gated content" zetten echt zo verschrikkelijk slecht in elke MMO.
1 vd redenen waarom ik stopte met FF14

[ Voor 25% gewijzigd door Iusedto op 02-10-2016 22:45 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Je bedoeld die ene die je als BM hunter gewoon bij de vendor in Dalaran kan kopen :')

Meest vervelende vind ik eigenlijk de alt-onvriendelijkheid van de game.
Van het weekend mijn main er maar weer bijgepakt, na de laatste tuning doorgelezen te hebben en zowaar het is gelukkig weer de moeite waard om te spelen.

Heel suramar gedaan tot voor zover mogelijk en zelfs redelijk met dps mee kunnen komen.

Alleen wel jammer dat ik door de shit waarin de locks bij launch verkeerde ik alle ap resources heb verspreid over alle 3 de artifacts, om maar te zien of er 1 was die wel een beetje ok was.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mannen en vrouwen!

Ik heb helaas weer een soort deceptie weekend achter de rug! god damnit! Zoals gelezen was ik mezelf helemaal klaarmaken om lekker eens even de tijd te nemen lang te gamen met m'n rogue. Maar helaas, het was mij vooralsnog niet gegund! Door PC-toestanden bij m'n ouders die eigenlijk per direct opgelost moesten worden was ik uren kwijt... ;(

Hopelijk hebben jullie alleen je een beetje vermaakt dit weekend? En nu weer fijn aan de bak qua werk zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:25:
Mannen en vrouwen!

Ik heb helaas weer een soort deceptie weekend achter de rug! god damnit! Zoals gelezen was ik mezelf helemaal klaarmaken om lekker eens even de tijd te nemen lang te gamen met m'n rogue. Maar helaas, het was mij vooralsnog niet gegund! Door PC-toestanden bij m'n ouders die eigenlijk per direct opgelost moesten worden was ik uren kwijt... ;(
Het zit je niet mee :)
Ik heb dit weekend wat dungeons gedaan op mijn monk (als DPS, dat dan wel). Geen echte upgrades gehad
Hopelijk hebben jullie alleen je een beetje vermaakt dit weekend? En nu weer fijn aan de bak qua werk zeker? ;)
Ja en ....ja :(

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 03-10-2016 08:31 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Kort weekje deze week (donderdag/vrijdag vrij :P)

Kan wel zeggen dat een raid doen als enige ranged dps niet echt geweldig is :P
Magoed, Nythendra neer op heroic, dragons wilde niet lukken dus volgende reset beginnen we met Ursoc op heroic, die is vast wel wat beter te doen. Zal ook maar wat mats gaan farmen op de Hunter voor wat flasks/deadly grace potions. Kijken wat er ook in mijn m+ chest gaat zitten woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Laatst online: 31-08 18:49
Gister weer HC EN ingegaan en Ursoc stond op het menu. Door dat we de best gegearde personen mee hadden ging hij weliswaar in 2 tries neer :D Dat was dus 4 HC kills.

Toen maar verder naar die verschrikkelijke oogjesbaas. Hadden de verwachting dat we die totaal niet neer gingen krijgen maar na 3 tries alles in de eerste keer op het hart gegeven te hebben en dan erna dood te gaan besloten om BL te bewaren voor erna. En bam een kill :D

Zitten nu dus op 5/7 HC. We hadden nog een uur dus op naar cenarius.. Maar dat is toch echt andere koek zeg, beste try op 36% en phase 2 was al gestart doordat we 6 waves met adds gedaan hadden. Daar hebben we dus toch wat betere gear voor nodig. Zeker omdat ik nog steeds op 850 zit met nog 2 x 830 trinket met crit en agi en een 825 chest omdat er dom weg niks beters dropt :( Maar we komen er wel!

Nu tot woensdag weer de tijd om wat mythic + dungeons te lopen en hopelijk iets leuks in ontvangst te nemen :D

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:02
Mijn Blood DK begint nu een beetje gear te krijgen maar nu zou ik voor de LFR's etc. deze ook wel in Frost willen spelen. Is het nu dat ik dan nu in een AP farm modus moet gaan om dat wapen ook te voorzien of kan je zeggen van haal de punten uit het blood wapen en stop die in frost?
Zo niet dan gaat er nog wel wat uurtjes/dagen zitten in het levelen van off specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gister 110 gehaald. Met een paar oud-guildies (ben nog guildloos op dit moment vanwege m'n 6 jaar afwezigheid :)) m'n eerste instance gedaan, als tank. Ik moet echt een betere muis kopen :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Gisteren is er bij ons op de server ( burning blade ) door een of andere guild een realm first gehaald op de Xavius Mythic.
Ik dacht eigelijk. dat is snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HStyles schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:56:
Gisteren is er bij ons op de server ( burning blade ) door een of andere guild een realm first gehaald op de Xavius Mythic.
Ik dacht eigelijk. dat is snel!
Nice hoor! vind het altijd verbazingwekkend hoe snel guilds het voor elkaar krijgen engame content te clearen op Mythic niveau...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 11:01
RustStorm schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:04:
[...]

Nice hoor! vind het altijd verbazingwekkend hoe snel guilds het voor elkaar krijgen engame content te clearen op Mythic niveau...
Tegenwoordig zijn de world first guilds allemaal al aan het oefenen op de PTR, +tegenwoordig is mijn beter in het spelen van WOW en daar komt het feit bij dat tegenwoordig Bosses niet meer gated zijn achter resistance gear... en er zullen vast nog wel wat meer oorzaken zijn die ik niet zo snel kan bedenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18213874/wowach.PNG

Gister was een goede dag :P ..

Ook met de guild de tweede guildrun gehad.
Gekomen tot Xavius (geloof 30% beste attempt).
Blijft een messy fight ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimdezoveelste schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:06:
[...]

Tegenwoordig zijn de world first guilds allemaal al aan het oefenen op de PTR, +tegenwoordig is mijn beter in het spelen van WOW en daar komt het feit bij dat tegenwoordig Bosses niet meer gated zijn achter resistance gear... en er zullen vast nog wel wat meer oorzaken zijn die ik niet zo snel kan bedenken ;)
I know en dat is ook hartstikke waar. Maar toch... Dan hebben ze het voor elkaar, binnen een dag (de world firsts) en dan.......? Ander spel spelen? Het leven leven? Ik snap het nooit zo goed, maar 'knap' blijf ik het wel vinden. Ze krijgen het toch met enigszins laag ilvl voor elkaar altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren de raid af kunnen maken met de guild (op normal) :D
dat hadden we eigenlijk nooit verwacht haha.

dat oog bij die boom ging de 2e keer dood. vorige week moesten we die laten zitten want we hadden te weinig damage gewoon. toen ging Cenarius geheel onverwachts in 1 keer dood.

toen wilde we xavius eigenlijk uitstellen tot dinsdag maar besloten we het gevecht even aan te gaan om te kijken hoe het zeg maar werkt. en ging ook weer geheel onverwachts tot 30% ong maar toen wel een wipe. toen nog een keer geporbeerd en hoppa; Cleared! :)

ook nog 2x een 850 item gekregen dus was een prima avond gisteren :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:52
Dat lage ilvl valt dus wel mee. De top guilds gingen met 865 ilvl gemiddeld de mythic raid in, ofwel volledig heroic ilvl.

Met de mythic+ dungeons en de world quests en vooral titanforged procs en legendaries zijn er zoveel bronnen van goede gear voordat mythic raids ook maar openden dat er nog nooit zo'n "makkelijke" raid is geweest volgens mij. Ter vergelijking, bij WoD ging je met heroic/challenge dungeon gear Highmaul in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:20:
Dat lage ilvl valt dus wel mee. De top guilds gingen met 865 ilvl gemiddeld de mythic raid in, ofwel volledig heroic ilvl.

Met de mythic+ dungeons en de world quests en vooral titanforged procs en legendaries zijn er zoveel bronnen van goede gear voordat mythic raids ook maar openden dat er nog nooit zo'n "makkelijke" raid is geweest volgens mij. Ter vergelijking, bij WoD ging je met heroic/challenge dungeon gear Highmaul in.
Tsja, het is inderdaad maar hoe je er tegenaan kijkt. :) Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat zij het met een dusdanig ilvl voor elkaar krijgen waar menig andere guilds zeker niet mee uit de voeten komen en gemiddeld op een hoger ilvl terecht gekomen zijn bij een uiteindelijk Xavius kill in dit geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
IntToStr schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:20:

Idd, denk dat het gearen iets te makkelijk is geweest tot nu toe. Zeker met mythics kon je echt al goeie gear krijgen mits een beetje geluk.

Gisteren opnieuw hc met de guild in. Echter alweer enkele goeie dps verloren... We moeten echt dringen wat extra ranged dps vinden willen we ooit mythic ingaan. Ursoc begonnen na 2 tries kregen we hem op 3% dacht dat kill wel snel ging komen alleen liep het dan gewoon telkens mis. Tanks die wat mis deden of doodgingen. Mensen die 2x gehit werden. Gelukkig na een 10tal wipes hem toch neer gekregen. Daarna nog een aantal keer op eye boss gegaan en telkens geraakt tot na de eerste keer je de boom ingaat maar dan loopt het telkens blijbkaar mis en krijgen mensen onnodige damage. Geen kill maar die komt er dinsdag waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:52
Wij zijn "pas" 6/7 heroic na 2 weken van 2 dagen raiden. Duurde even voordat iedereen bepaalde mechanics door had op Xavius heroic, maar zou komende week toch wel neer moeten gaan sowieso. Wel 7/7 normal ergens tussendoor een keer.

Voor het weekend helaas iets van 7 raiders verloren. Gelukkig hadden we 30+ raiders om te beginnen, dus nog genoeg over voor mythic straks.

Maar ik weet niet hoe lang ik dit grind fest vol ga houden zeg. Artifact power, order resources, ancient mana, world quest, mythic+ dungeons. Er is een reden dat ik maar 2 dagen per week raid... Het is allemaal wel erg veel hoor. Hopelijk wordt het minder. Loop nu al behoorlijk ver achter op veel mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
I'm back in game, na een pauze van +/- 2 jaar. Gisterochtend dacht ik, eerst kijken of het me nog genoeg boeit (had een 90 Paladin), maar een paar uur later heb ik de expansion gekocht en de 100 boost hierop genomen.
Dit wordt mijn nieuwe time-sink ben ik bang :D

Met Pandaria heb ik max level vooral oude content gesolo'd, raiden heb ik toch geen tijd voor.
Al met al, heb er weer veel teveel lol in (al is er wederom zoveel veranderd weer)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Krullebol.nl schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:34:
I'm back in game, na een pauze van +/- 2 jaar. Gisterochtend dacht ik, eerst kijken of het me nog genoeg boeit (had een 90 Paladin), maar een paar uur later heb ik de expansion gekocht en de 100 boost hierop genomen.
Dit wordt mijn nieuwe time-sink ben ik bang :D

Met Pandaria heb ik max level vooral oude content gesolo'd, raiden heb ik toch geen tijd voor.
Al met al, heb er weer veel teveel lol in (al is er wederom zoveel veranderd weer)...
Heb je op een lvl 90 de lvl 100 boost gebruikt? :o

welkom back to the game btw :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:16
Zit echt te twijfelen wat te doen met mijn lvl 100 boost... heb nog een aantal inactieve characters staan die ik nooit heb doorgeleveld. Een aantal zijn te hoog om te boosten (91 lock, 92 monk), dat zou zonde zijn. Daarnaast nog een 47 paladin, maar daar heb ik al een lvl 100 van... Om nou een nieuwe character te levelen naar 60 en te boosten vanwege professions....ook een tijdrovende bezigheid, gezien mijn main nu nog rond itemlvl 800 hangt en ik daar al niet genoeg tijd voor heb....

pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Kol Nedra schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:36:
[...]

Heb je op een lvl 90 de lvl 100 boost gebruikt? :o

welkom back to the game btw :)
Jep, Paladin (Prot) is toch mijn favoriet dus wilde snel de nieuwe content in :P .
Ik heb nog genoeg 75+ chars om eens de andere content te doen (wat ik ook nog van plan ben)

Overigens de startzone voor de Demon Hunter ook gedaan, maar tegen de tijd dat ik daarmee klaar was, realiseerde ik met dat ik per ongeluk Alliance had geselecteerd.. Mijn nieuwe Horde moet nog maar even wachten, wil niet nu alweer dezelfde scenes door :+

[ Voor 25% gewijzigd door Krullebol.nl op 03-10-2016 09:45 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.