Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Na 2 jaar niet gespeeld te hebben wil ik de draad weer oppakken.
Alvast bedankt.
Level 15: Quick Draw Icon Quick Drawdragon3016 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:38:
Wat is een goede build om een rogue van level 100 naar 110 te levelen. (Die nieuwe spec lijkt mij niks)
Alvast bedankt.
Level 30: Grappling Hook Icon Grappling Hook or Hit and Run Icon Hit and Run
Level 45: Deeper Stratagem Icon Deeper Stratagem
Level 60: Iron Stomach Icon Iron Stomach
Level 75: Dirty Tricks Icon Dirty Tricks
Level 90: Cannonball Barrage Icon Cannonball Barrage
Level 100: Marked for Death Icon Marked for Death
(Outlaw)
http://www.icy-veins.com/wow/rogue-leveling-guide
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Dat is een kwestie van uitproberen lijkt mij. Ik vind Outlaw Rogue juist fantastisch, dus ik zou je adviseren het zeker wel te proberen. Als je het een beetje door krijgt is het heerlijk om mee te spelen.dragon3016 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:38:
Wat is een goede build om een rogue van level 100 naar 110 te levelen. (Die nieuwe spec lijkt mij niks)
Alvast bedankt.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Is een uurtje of 2-3 nu echt al te lang om van 800 naar 810 te gaan?Goemies schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:50:
[...]
Mee eens.
World quests en class hall gear helpen wel, maar duurt relatief lang vergeleken met hoe snel je daarna omhoog gaat.
Verwijderd
Gearen van verse level 110 in onze guild doen we als volgt:Japser schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:19:
Jaa hier ook, ben bezig van 804 naar 810 te komen....gaat echt rukDenk dat ik maar wat battlelord armor koop en wat upgrade kits en dan op die manier mezelf boost.
Meenemen naar alle mythics met zoveelmogelijk mensen met dezelfde armor class. Laatst een mage gedaan ilevel 789. De rest van de groep:
Druid tank met lootspec op balance (voor trinkets)
Druid healer met lootspec op balance (idem)
Warlock en SPriest.
Alle mogelijke loot doorschuiven naar de mage.
Eind van de rit zat de mage op 830+
Oh en ik ben prot tank. Dat lijkt me al helemaal niet handig in mythics, ook al is je healer supergoed en wel gegeared daarvoor. Of is dat onzin?
[ Voor 22% gewijzigd door Japser op 29-09-2016 11:50 ]
Zolang je naar de instance zelf loopt is er niets aan de hand.
Je kunt ook als dps meelopen en loot op tank spec zetten.Japser schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:49:
Oh ja maar mijn guild is zo goed als dood. Geen idee waar iedereen is, en de mensen die online zijn reageren niet meer. Ik dacht dat je voor myhtics ook een bepaald ivl nodig had waardoor je niet mee kon met anderen die wel de vereiste iLvl requirements hadden.
Oh en ik ben prot tank. Dat lijkt me al helemaal niet handig in mythics, ook al is je healer supergoed en wel gegeared daarvoor. Of is dat onzin?
[ Voor 5% gewijzigd door Helza op 29-09-2016 11:53 ]
ik levelde als Outlaw (nieuwe spec) en speelt erg leuk.dragon3016 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:38:
Alvast bedankt.
Maar op level 104 over gegaan naar assassination omdat ik dat beter kon
Achteraf gezien maakt het eigenlijk geen reet uit omdat je best snel die punten kan inhalen maar vond ik assassination wel fijn levelen. ook door de Talent Leech poison is het allemaal wat makkelijker vol te houden. Je bent alleen wel heel single target gebonden. je hebt zo goed als geen aoe damage.
Met "die nieuwe spec" neem ik aan dat je Outlaw spec bedoeld. Vond het in eerste instantie ook niks, totdat ik de Icy Veins guide wat beter had gelezen m.b.t. talents en wanneer welke attacks/spells gebruiken. Vond het ineens een stuk leukerdragon3016 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:38:
Alvast bedankt.
Even afkicken dus vandaag.
Ben er zeker wel een paar dagen mee bezig geweest, na aanraden van een guildie dat ik gewoon gear moest kopen en na wat items 'gekregen' te hebben van hem.Dennism schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:46:
[...]
Is een uurtje of 2-3 nu echt al te lang om van 800 naar 810 te gaan?
Anders was ik er nu nog niet geweest.
Vertel, hoe doe je dat in 2-3 uur?
Verwijderd
Mijn Paladin alt staat op 801 en heeft zelfs nog geen emissary quest gedaan, 30min max level.Goemies schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:31:
[...]
Ben er zeker wel een paar dagen mee bezig geweest, na aanraden van een guildie dat ik gewoon gear moest kopen en na wat items 'gekregen' te hebben van hem.
- World Quests voor items
- World Quests emissary
- craftables
en vooral zorgen dat je campaign zo goed als klaar is zodat je dat 3e relic slot hebt, da's een immense boost in itemlevel.
+300 mastery neck enchants verkopen bij ons op dit moment voor ~38.000.
De ruwe mats ervoor (inkoop) zijn ~17.000.
Had zelf alle mats, dus heb een enchant voor 35k op AH gezet.
Als die verkoopt, koop ik van de opbrengst de mats terug en zet ik een nieuwe enchant op AH
De volgende opties:Goemies schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:31:
[...]
Ben er zeker wel een paar dagen mee bezig geweest, na aanraden van een guildie dat ik gewoon gear moest kopen en na wat items 'gekregen' te hebben van hem.
1. Emmisary Q's: Zodra je max level haalt heb je er 3 staat > 3x gegarandeerd 810, vaak wat ilvl hoger.
2. WQ's die gear geven (min 805, vaak wat hoger)
Dit kost je een uurtje of iets in die richting, met redelijk wat geluk ben je er al, vaak nog niet.
3. Heroics in, neem wat Guildies mee, of zoek / maak een groepje in de LFG tool, je hebt geen 810 nodig voor heroic, enkel 810 om te kunnen queuen. Er heen lopen en binnen gaan kan in principe met ilvl 1
4. Optioneel: Weekly PVP, Arena 2vs2 en 3vs3 geven beide volgens mij een gegarandeerd 840 item, als je enigzins kan PVPen kost dit een paar minuten daar gear genormaliseerd is.
5: Optioneel: Skip bovenstaande en ga met een guildgroepje mythics in, liefst met gebruikers van dezelfde armor class
6. Optioneel: Skip alles hierboven en koop je naar 810 tot 850 ilvl (investering +- 40k tot 50k gold, tot enkele tonnen voor vol 850 gear)
Ik heb nu sinds de uitbreiding 100k gold en besteed het eigenlijk nergens aan, zitten er echter nog grote uitgaven aan te komen (legion flying bijv.)?
Vind het wel een leuk idee om gratis te kunnen spelen, alhoewel je na een maand natuurlijk weer zou moeten gaan farmen om dat vol te houden op de langere termijn

Mijn vriendin betaald nu al twee maanden lang haar gametime met gold. Ze is dan ook erg zuinig met haar gold IC, en verdient aardig wat met leatherworkingGrimmie187 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:51:
Volgens mij is het hier al eens voorbij gekomen maar het verstandig om gametime voor 60k te kopen in de AH?
Ik heb nu sinds de uitbreiding 100k gold en besteed het eigenlijk nergens aan, zitten er echter nog grote uitgaven aan te komen (legion flying bijv.)?
Vind het wel een leuk idee om gratis te kunnen spelen, alhoewel je na een maand natuurlijk weer zou moeten gaan farmen om dat vol te houden op de langere termijn
Ik zou die 100K lekker bewarenGrimmie187 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:51:
Volgens mij is het hier al eens voorbij gekomen maar het verstandig om gametime voor 60k te kopen in de AH?
FUMES et CARNES
Dat is natuurlijk altijd een kwestie van persoonlijke voorkeur. Ik heb er weinig problemen mee om 13 E per maand te betalen en m'n ingame gold elders aan te spenderen.Grimmie187 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:51:
andere mensen hebben liever de echte centjes in the pocket en spenderen de ingame gold aan tokens.
Het is gewoon maar net hoe je er financieel voor staat en wat voor jou het beste werkt.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Nee, voor de euros hoef ik het niet te doen. Tis meer dat ik al jaren tussen de 50 en 100k gold heb op mn account en het eigenlijk nooit besteed aan iets..RustStorm schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:07:
[...]
Dat is natuurlijk altijd een kwestie van persoonlijke voorkeur. Ik heb er weinig problemen mee om 13 E per maand te betalen en m'n ingame gold elders aan te spenderen.
andere mensen hebben liever de echte centjes in the pocket en spenderen de ingame gold aan tokens.
Het is gewoon maar net hoe je er financieel voor staat en wat voor jou het beste werkt.
Weet iemand al wat legion flying evt. gaat kosten?
Als ik het goed heb kost het geen goud, maar haal je het puur door de achievement Broken Isles Pathfinder te behalen.Grimmie187 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:15:
[...]
Nee, voor de euros hoef ik het niet te doen. Tis meer dat ik al jaren tussen de 50 en 100k gold heb op mn account en het eigenlijk nooit besteed aan iets..
Weet iemand al wat legion flying evt. gaat kosten?
Direct kostte het volgens mij ook geen goud. Indirect kon je oa medallions of the legion kopen voor je rep. Scheelde wat grindssc0ut84 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:17:
[...]
Als ik het goed heb kost het geen goud, maar haal je het puur door de achievement Broken Isles Pathfinder te behalen.
same, ik mis het vliegen totaal niet. voelt daardoor weer veel grootser aan ondanks dat we die fluit hebben.Akaendra schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:35:
Broken Isles Pathfinder is goed te doen, hoef eigenlijk alleen nog maar Suramar 20000/21000 te halen voor het laatste gedeelte daarvan. Alvast de extra ground mound speed van wat ik heb begrepen dus dat is altijd lekker. Eigenlijk mis ik flying niet met die flight master whistle, iig minder dan met WoD uiteindelijk.
FUMES et CARNES
Ik lees iets............Iusedto schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:57:
Die fluit is zo verschrikkelijk handig. Enige wat je eigenlijk nodig hebt in Legion
http://www.wowhead.com/item=141605/flight-masters-whistleRustStorm schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:01:
[...]
Ik lees iets............Nog niet eerder gezien of gelezen... Cool stuff!
FUMES et CARNES
niet? ik mis het zo erg, hoe vaak ik wel weer niet dood val omdat ik van een berg val. of dat ik niet op de top van een berg kan komen.Ricmaniac schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:54:
[...]
same, ik mis het vliegen totaal niet. voelt daardoor weer veel grootser aan ondanks dat we die fluit hebben.
of dat ik naar een WQ loop, en dan blijkt het icoon niet goed te zijn, en had ik omhoog moeten gaan ipv omlaag. waardoor ik weer 10 minuten terug omhoog kan klimmen.. ugh..
Verwijderd
paladin ftwdemonic schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:14:
[...]
niet? ik mis het zo erg, hoe vaak ik wel weer niet dood val omdat ik van een berg val. of dat ik niet op de top van een berg kan komen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2016 14:18 ]
Haha, heeft toch ook z'n charme? Was pas helemaal in noord Highmountain halverwege(!) een cliff doodgevallen. Kon ik niet meer bij m'n corpsedemonic schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:14:
[...]
niet? ik mis het zo erg, hoe vaak ik wel weer niet dood val omdat ik van een berg val. of dat ik niet op de top van een berg kan komen.
of dat ik naar een WQ loop, en dan blijkt het icoon niet goed te zijn, en had ik omhoog moeten gaan ipv omlaag. waardoor ik weer 10 minuten terug omhoog kan klimmen.. ugh..

Mis t nu nog niet. Maar straks na een 3e alt levellen heb ik de content wel gezien en is vliegen toch wel handig.
ik ben sinds mop nog nooit zo vaak doodgegaan. ik word gekilled door world bosses. want brewmasters hebben geen self-heal. ik ga dood van het vallen van cliffen.marijnvtg schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:18:
[...]
Haha, heeft toch ook z'n charme? Was pas helemaal in noord Highmountain halverwege(!) een cliff doodgevallen. Kon ik niet meer bij m'n corpse. Paar van die vliegers dingen (naam even kwijt) in je bags is ook altijd wel handig..
Mis t nu nog niet. Maar straks na een 3e alt levellen heb ik de content wel gezien en is vliegen toch wel handig.
en als ik eindelijk weer terug ben bij de world boss, zie ik net een hunter de world boss gesoloed neer halen.

ik wil vliegen, iets zoals bij dreanor, pathfinder ofzo.. heel graag!
Whistle + goblin gliders zijn je grote vrienden in LEgionmarijnvtg schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:18:
[...]
Haha, heeft toch ook z'n charme? Was pas helemaal in noord Highmountain halverwege(!) een cliff doodgevallen. Kon ik niet meer bij m'n corpse. Paar van die vliegers dingen (naam even kwijt) in je bags is ook altijd wel handig..
http://www.wowhead.com/item=131811/rocfeather-skyhorn-kiterolandos582 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:24:
[...]
Whistle + goblin gliders zijn je grote vrienden in LEgion
15 minuten CD tegeonver 2 minuten op de Gliders ....... geef mij maar Gliders maar het is wel een leuk extraatje.
Na de nerf het gebruik niet echt meer waard. Goblin Gliders zijn een stuk waardevoller geworden.
Ashrah schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:31:
[...]
15 minuten CD tegeonver 2 minuten op de Gliders ....... geef mij maar Gliders maar het is wel een leuk extraatje.
Zelfs met de 15m CD heb ik m zodanig zelden nodig dat die meestal off-CD is wanneer ik m nodig hebDennism schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:31:
[...]
Na de nerf het gebruik niet echt meer waard. Goblin Gliders zijn een stuk waardevoller geworden.
Daarom zijn er nu ook zoveel DH .... GLIDE ftwDarkfreak schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:40:
[...]
[...]
Zelfs met de 15m CD heb ik m zodanig zelden nodig dat die meestal off-CD is wanneer ik m nodig heb.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
dit inderdaad, blij dat ik ze bewaard hadrolandos582 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:24:
[...]
Whistle + goblin gliders zijn je grote vrienden in LEgion
[ Voor 6% gewijzigd door mrsar op 29-09-2016 14:58 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik kon ze kopen in Dalaran voor 10g per stuk. Toen heb ik er 75 gekochtmrsar schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:57:
[...]
dit inderdaad, blij dat ik ze bewaard hadvan de 50 die ik er had ofzo nu nog maar iets van 18 over ofzo
hiervoor gebruikte ik ze echt vrijwel nooit
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
YouTube: HOW TO GET: Rockfeather Skyhorn Kite (MUST FOR HIGHMOUNTAIN) │...
[ Voor 49% gewijzigd door TIGER79 op 29-09-2016 15:13 ]
Da's de kite die ik eerder linkte, 15m cooldown. re-usable goblin gliderTIGER79 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:12:
ik heb een toy gemaakt met 4 delen die te vinden zijn in Highmountain.. Daarmee krijg je een toy waar je mee kan zweven....
Kan toch nergens meer de druid "tafel" vinden waar je je artifact wapen kan vullen en waar je de appearances kan zien.
Iemand enig idee ?
FUMES et CARNES
Het is geen tafel maar een soort van boompjeIusedto schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:19:
Heb een wtf momentje lol
Kan toch nergens meer de druid "tafel" vinden waar je je artifact wapen kan vullen en waar je de appearances kan zien.
Iemand enig idee ?
https://www.youtube.com/watch?v=b-IpaQTjzXsIusedto schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:19:
Heb een wtf momentje lol
Iemand enig idee ?
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Nu een relog gedaan en alles werkt weer
Nogmaals bedankt
[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 29-09-2016 15:35 ]
FUMES et CARNES
Waarom ben je toch steeds aan het gamen!Iusedto schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:25:
Bedankt voor de info. Ik sta er wel maar kon niets aanklikken en toen begon ik te twijflelen lol
Nu een relog gedaan en alles werkt weer
Nogmaals bedankt
Ben wat eerder thuis dan normaal maar dat is morgen ook weer over.
Ik geniet er nu maar even van
FUMES et CARNES
En zo is het man. Ik mis het wel hoor dat ik niet veel kan spelen. Maar zo is het nou eenmaal. Shit happens.Iusedto schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:42:
hehe, dat valt wel mee hoor. Is alleen deze week iets makkelijker.
Ben wat eerder thuis dan normaal maar dat is morgen ook weer over.
Ik geniet er nu maar even van
Hopelijk vanavond een beetje rotzooien met m'n rogue.
Verwijderd
voor de rest is de wereld nog steeds veel te "statisch" vind ik, niet echt het gevoel dat ik "in" een game zit, eigenlijk voelt het spel gewoon aan als "werk". nog steeds het "kill 10 boars" syndroom.
geen enkele NPC interesseert me, ik voel met niks of niemand een connectie. Zet dit bvb naast the witcher 3, waar bijna ELKE NPC interessant is, tja...
er komt weinig karakter naar voren vind ik, een gemiste kans, en uiteindelijk is dit nog steeds hetzelfde spelletje zoals 12 jaar geleden, toen was alles nieuw en super spectaculair.
voorlopig maak ik nog gewoon progressie als casual (moet nog beginnen aan heroic dungeons) maar ik kan me niet voorstellen dat ik echt zal farmen of raiden, daarvoor wil ik echt geen tijd meer maken, toch niet in een spel met deze vorm
Verwijderd
In Vanilla en TBC moest je een groot deel van de quests op wowhead/thottbot opzoeken omdat er helemaal geen markeringen op je worldmap stonden. Waar je moest zijn probeerde je uit de quest-tekst af te leiden. Tegenwoordig stelt het (m.u.v. een paar quests) niets meer voor. Tuurlijk zit er af en toe een vage quest tussen maar dat is meer uitzondering dan regel.SideShow schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:52:
ik heb legion vooral gekocht om wat te "chill" questen, maar me eigenlijk nogal veel kwaad gemaakt. zie je een geel vraagteken ofzo, moet je zoeken op wowhead hoe er te raken. nuja, mss maak ik me veel te vlug kwaad. iemand een chill pill?
voor de rest is de wereld nog steeds veel te "statisch" vind ik, niet echt het gevoel dat ik "in" een game zit, eigenlijk voelt het spel gewoon aan als "werk". nog steeds het "kill 10 boars" syndroom.
Dat maakt de wereld imo ook deels zo statisch/oppervlakkig. Je leest de quest-tekst vaak niet meer. Je rent gewoon naar punt x op de map, volgt vervolgens de instructies en klaar. Questmobs hebben een glow, Points-of-Interest en gebieden waar je moet zijn worden gemarkeerd op je minimap, etc. Questen is supersmooth en daardoor ook supersaai (naar mijn mening).
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2016 19:33 ]
En dat heb je bij prot pally niet?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:39:
De afgelopen dagen ook maar even mijn Druid naar 110 geleveled. Is herb/miner dus makkelijk goud verdienen. Heb voor alle 4 de specs meteen de artifacts gehaald (niet omdat het moet...maar omdat het kan). Guardian spec was sowieso handig voor het solo-en van de moeilijkere elites. Maar allemachtig... wat is Guardian saaaai. Waar ik bij mijn Pala juist van Ret naar Prot geswitched ben omdat Ret zo saai was, ga ik bij de druid alleen Guardian als het echt nodig is. Dat mensen dit serieus solo kunnen/willen spelen. Ik heb echt het gevoel dat je zoveel mogelijk mobs moet pullen om ze vervolgens zo te vervelen dat ze dood neervallen

Verwijderd
Ik wil niet zeggen dat prot pala spannend is. Verre van, maar er is in ieder geval nog een klein beetje variatie. Avenger's Shield procs om casters te silencen en naar je toe te krijgen. Consecration als aoe waar je in moet staan en de mobs in moet positioneren. Judgment, Blessed Hammer en Shield of the Righteous tussendoor. Prot pala is imo een 6 qua 'spanning'. Guardian een 3 ofzo. Je staat daar maar te aoe-en en alle animaties/spell effects zijn ook slaapverwekkend.rolandos582 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:53:
[...]
En dat heb je bij prot pally niet?![]()
2 knoppen indrukken en thats it. Dat noem ik pas saai, daar hoef je letterlijk niks te doen. Je gaat zelf niet dood en alles word dood ge''AoE'd
Zonder thottbot/wowhead/... zouden mensen nu nog op zoek zijn naar Mankrik's wifeVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:08:
[...]
In Vanilla en TBC moest je een groot deel van de quests op wowhead/thottbot opzoeken omdat er helemaal geen markeringen op je worldmap stonden. Waar je moest zijn probeerde je uit de quest-tekst af te leiden.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
FUMES et CARNES
PS4 PSN: Dazzler2120
Tweede tank nu ook op 110 (monk)
Nu maar kijken wat de volgende wordt
FUMES et CARNES
https://niels.nu
Zal ik mijn mage naar lvlen of mijn druid?
Ik heb al een lvl110 shaman en monk dus in principe hoef ik niet (nog) een hybrid class.
nothing stops this train
In de laatste zin geef je je eigen antwoord.Kol Nedra schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:07:
Ik twijfel over mijn 3rde character
Ik heb al een lvl110 shaman en monk dus in principe hoef ik niet (nog) een hybrid class.
Goedemorgen iedereen!
Kol Nedra schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:07:
Ik twijfel over mijn 3rde character

FUMES et CARNES
Heb daarom eerst een DK naar 60 geleveled en die vervolgens Alchemy en Blacksmithing aangemeten om hem daarna naar 100 te boosten. Op die manier had ik 2 van de duurste professions in elk geval op niveau van eind WoD).
Om de DK te helpen aan mats heb ik nu een DH aangemaakt, maar het levelen van Herbin en Mining is wel even een grind
Wat wel scheelt is dat je nu al meteen in hogere zones kunt beginnen met herben / minen.
Ben gisteren maar naar Solazar Basin gegaan aangezien ik daar in WoTLK ERA goed kon minen. Viel me gisteren pas op hoeveel herbs er ook liggen.
Herbing heb ik intussen op 250 en mining op 171. Maar ik heb nog wel even te gaan eer ze op 700 zitten.
Ben intussen uitgeweken naar Twilight Highlands, daar lagen ook altijd veel ores en herbs in mijn herinnering.
Ik kies nu nog voor oudere zones omdat ik daar kan vliegen en dus sneller kan bewegen (en ook is de kans om gegankt te worden kleiner).
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Haha, ik had precies het zelfde een paar weken terug; Legion gekocht om het toch weer eens te bekijken. Ondertussen speel ik vrijwel elk dag. :-) In het begin was mijn idee om gewoon wat casual te spelen, maar ik merk dat de drang om te raiden en mythic dungeons te doen steeds groter wordt.Hydra schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 07:59:
Gister na dik zes jaar weer WoW geinstalleerd. Fuck. Niet slim dit...
Gister in guild chat eens wat rond gevraagd; de kans dat deze guild raids gaat doen is heel klein, erg weinig mensen hebben er zin in / tijd voor. Komend weekend ga ik dus kijken hoe het gaat via LFR en PUGs, als dat echt zo'n drama is als wat ik overal hoor/lees dan moet ik misschien toch opzoek naar een nieuwe guild..
[ Voor 25% gewijzigd door OkkE op 30-09-2016 08:43 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ja, dat probleem heb ik dus ook. "Even spelen" en heb nu dus al Legion gekocht. Hurm. Ik moet oppassen dat 't niet veel te veel van m'n tijd gaat kosten.OkkE schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:41:
[...]
Haha, ik had precies het zelfde een paar weken terug; Legion gekocht om het toch weer eens te bekijken. Ondertussen speel ik vrijwel elk dag. :-) In het begin was mijn idee om gewoon wat casual te spelen, maar ik merk dat de drang om te raiden en mythic dungeons te doen steeds groter wordt.
Oh well
https://niels.nu
World quests, en RNGPiet_Piraat7 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:49:
Ik kwam erachter dat mijn healing artifact wapen erg laag level is omdat die helemaal geen relics heeft. Weten jullie wat de makkelijkste manier is om relics te vinden?
Tijdens het questen zal je relics kunnen kiezen als rewards aan het einde van een main story questline.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:49:
Ik kwam erachter dat mijn healing artifact wapen erg laag level is omdat die helemaal geen relics heeft. Weten jullie wat de makkelijkste manier is om relics te vinden?
I know, maar ik ben nu 110 en heb elk gebied al gehad eigenlijkRustStorm schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:51:
[...]
Tijdens het questen zal je relics kunnen kiezen als rewards aan het einde van een main story questline.
Dan wellicht de Auction House of inderdaad (mythic) dungeons en WQs.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:51:
[...]
I know, maar ik ben nu 110 en heb elk gebied al gehad eigenlijk
Misschien staat in deze guide iets nuttigs.
[ Voor 18% gewijzigd door RustStorm op 30-09-2016 08:53 ]
ThanksRustStorm schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:52:
[...]
Dan wellicht de Auction House of inderdaad (mythic) dungeons en WQs.
Bump: Verhaal dat ik te horen kreeg was dat je main stat increase (agil) belangrijker is dan het verschil tussen crit en mastery etc.Dazzler2120 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 23:39:
Ik heb atm een 850 chest met agil/crit/versa op mijn DH. Nu dropte er een 870 chest in de raid met haste mastery, ikbhoor gemixte berichten. Wat lijkt jullie beter om te gebruiken? De 870 chest of de 850?
Wie kan me helpen
sowieso is Ilvl wat belangrijker, Geen idee wat je speelt overigens, maar versatility is voor veel classes maar meh van wat ik heb gelezen.Dazzler2120 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:57:
[...]
Bump: Verhaal dat ik te horen kreeg was dat je main stat increase (agil) belangrijker is dan het verschil tussen crit en mastery etc.
Wie kan me helpen
Gisteren een rustig dagje gehad, lekker kunnen worldquesten en mijn order resources weer een beetje kunnen opkrikken, heb nog wel wat nodig voor mijn laatste class hall upgrade dat ik 2 legendaries kan dragen (ook al moet ik nog mijn eerste legendary vinden/krijgen)
Uiteindelijk zorgt je primaire stat er voor hoeveel static damageoutput je hebt. De overige stats zoals mastery en crit zorgen eerder voor burst damageoutput en is meer RNG gerelateerd. Zo zie ik het altijd.Dazzler2120 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:57:
[...]
Bump: Verhaal dat ik te horen kreeg was dat je main stat increase (agil) belangrijker is dan het verschil tussen crit en mastery etc.
Wie kan me helpen
Afhankelijke van de class en de secundaire stat zijn er bepaalde verhoudingen waarover men spreekt.
De main stat, zoals Agility of Strength is altijd gelijk aan 1.
Bij mastery en crit etc is dit altijd in verhoudin gminder. Laten we voor het gemak zegge 0.5.
Dit betekent dat je 2 mastery/crit nodig hebt om 1 agility te " compenseren ".
Dus als je een upgrade hebt van een item waarbij je er 5 agility op achteruit gaat, maar 50 mastery/crit er op vooruit, dan zou ik op basis van bovenstaande toch kiezen voor het verliezen van agility en verkrijgen van mastery/crit.
En nee, ik ben geen theorycrafter en zit zeker niet zo diep in de theorie, dus het zal complexer zijn dan ik uitleg... maar zoals hierboven zie ik het altijd.
[ Voor 43% gewijzigd door RustStorm op 30-09-2016 09:11 ]
Er zullen maar heel weinig mensen zijn die hier antwoord op kunnen geven. Je hebt 2 opties: gebruik simcraft of ga een tijdje tegen een training dummy meppen en kijk wat er beter is.Dazzler2120 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:57:
[...]
Wie kan me helpen
Het heeft even geduurd maar ik heb mijn Murloc-On-A-Stick :D!
Nu nog even wat rare fish erin proppen
Ow, en de world boss dropte gister daadwerkelijk het voor mij beste: De ring.
853 ilvl nu :D!
Het grappige:
Ik draag nog steeds een 830 blue chest
veel plezier ermee. een tip, Oodelfjisk/Ghostly Queenfish zijn in het begin redelijk snel aangezien je uit die pools constant kunt blijven vissenDarkfreak schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:07:
[afbeelding]
Het heeft even geduurd maar ik heb mijn Murloc-On-A-Stick :D!
Nu nog even wat rare fish erin proppen..
Ow, en de world boss dropte gister daadwerkelijk het voor mij beste: De ring.
853 ilvl nu :D!
Het grappige:
Ik draag nog steeds een 830 blue chest
Yeh, dat vermoeden had ik gelijk al toen ik bezig was met de rare-fish achievmentAkaendra schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:09:
[...]
veel plezier ermee. een tip, Oodelfjisk/Ghostly Queenfish zijn in het begin redelijk snel aangezien je uit die pools constant kunt blijven vissen
Helaas gister een ghostly brooch of hoe dat ding gebruikt en pas in de laatste minuut pools tegen gekomen
Zeer herkenbaar, kan niet met en kan niet zonder. Heb zelf veel minder tijd om te spelen en wil t ook niet meer zo lang spelen.. o nee, ik bedoel eigenlijk: heb best zin om een avond en nacht aan een stuk te spelen.Raptar schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 00:23:
Vorige week zei ik nog dat ik niet langer dan 10 minuten kon spelen en het me niet echt meer beet kon pakken, World of Warcraft. Dit is gelukkig weer als sneeuw voor de zon verdwenen; vandaag vrij en bijna heel de dag op m'n Druid doorgebracht...
Even een vraagje; WB's komen tegelijk vrij met de WQ's? Kun je een WB maar 1x per week looten net als bij Supreme Lord Kazzak én ligt de reset weer op dinsdag/woensdag?
Als je het uitlegt, leg ik het dan wel goed uit. De main stat is niet altijd het belangrijkste en bijna nooit gelijk aan 1.RustStorm schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:02:
[...]
Uiteindelijk zorgt je primaire stat er voor hoeveel static damageoutput je hebt. De overige stats zoals mastery en crit zorgen eerder voor burst damageoutput en is meer RNG gerelateerd. Zo zie ik het altijd.
Afhankelijke van de class en de secundaire stat zijn er bepaalde verhoudingen waarover men spreekt.
De main stat, zoals Agility of Strength is altijd gelijk aan 1.
Bij mastery en crit etc is dit altijd in verhoudin gminder. Laten we voor het gemak zegge 0.5.
Dit betekent dat je 2 mastery/crit nodig hebt om 1 agility te " compenseren ".
Dus als je een upgrade hebt van een item waarbij je er 5 agility op achteruit gaat, maar 50 mastery/crit er op vooruit, dan zou ik op basis van bovenstaande toch kiezen voor het verliezen van agility en verkrijgen van mastery/crit.
En nee, ik ben geen theorycrafter en zit zeker niet zo diep in de theorie, dus het zal complexer zijn dan ik uitleg... maar zoals hierboven zie ik het altijd.
Neem arms warrior waarbij: mastery > strength > versatility op hogere ilvls. daarvoor haste belangrijker dan versatility en alleen op lage ilvls (heroic dungeons) is strength het belangrijkste.
Op 870 item zijn er meer stats dan op een 850. Dat moet opwegen tegen de waardes van de secondary stats die je verliest wint.
Wil je het zelf niet uitzoeken? Gebruik dan de addon Pawn.
Je kunt een website als AskMrRobot bekijken om het zelf uit te zoeken.
Voor bovenstaande geldt natuurlijk altijd dat het niet per se klopt, maar je mag er voor het gemak wel van uit gaan.
Snel voorbeeldje van de 870 vs 850 (theoretisch):
870 = 100 agility - 50 crit 50 haste
850 = 90 agility - 50 mastery 50 versatility
stel de stat weights zijn: 2 agi 1 mastery 1 versatility 0.5 crit 0.5 haste
agility is dus 2x zo belangrijk als mastery/versatility in dit geval.
dus je 870 item wint in dit geval 20 aan stats (2x10). maar haste en crit zijn allebei maar de helft waard ten opzichte van mastery/versatility dus je verliest hier 50 stats.
870 ten opzichte van 850 verliest dus 30 'stat waarde'
LFR is verder ook best nutteloos geworden omdat er 835+ gear dropt, je kunt je tijd beter besteden aan random mythic(+).
Ik speel overigens Havoc DH.
Tenzij je het absurde geluk hebt een titanforged (15+ ilvls) met socket te krijgenGrimmie187 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:35:
Gisteren toch maar even de LFR geprobeerd, wat een facerollZe hebben het gewoon weer bijna onmogelijk gemaakt om dood te gaan..
LFR is verder ook best nutteloos geworden omdat er 835+ gear dropt, je kunt je tijd beter besteden aan random mythic(+).
+ Iedere boss die je in LFR killed die geen legendary dropped verhoogt je volgende dropchance op legendaries!
Ik heb er mijn legenedary back uit gekregenDarkfreak schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:38:
[...]
Tenzij je het absurde geluk hebt een titanforged (15+ ilvls) met socket te krijgen.
+ Iedere boss die je in LFR killed die geen legendary dropped verhoogt je volgende dropchance op legendaries!
dit is inmiddels niet meer waar.Akaendra schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:02:
[...]
sowieso is Ilvl wat belangrijker, Geen idee wat je speelt overigens, maar versatility is voor veel classes maar meh van wat ik heb gelezen.
bij mij zijn mijn secundaire stats belangerijker dan primary. dus als ik een 870 krijg met crit en versa. dan laat ik die links liggen en pak ik liever min 830 haste + mastery.
Heb het voor je nagekeken en in jouw geval is de 870 wel een ruime upgrade hoorDazzler2120 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:38:
Alright! Thanks voor de uitleg, vanavond Pawn maar eens installeren dan.
Ik speel overigens Havoc DH.
stat weights:
Agi 10.99
Damage MH 8.55
Crit 7.02
Vers 6.05
Mastery 5.57
Haste 4.97
Damage OH 3.62
ah oke top! met die calcs kom ik idd hoger uit met de 870 chestantonvdijk schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:45:
[...]
Heb het voor je nagekeken en in jouw geval is de 870 wel een ruime upgrade hoor
stat weights:
Agi 10.99
Damage MH 8.55
Crit 7.02
Vers 6.05
Mastery 5.57
Haste 4.97
Damage OH 3.62
Ik zie hier toch in grote lijnen hetzelfde staan in vergelijking met wat ik geschreven heb. Meer uiteengezet alleen. Zeg niet voor niets dat ik geen theorycrafter ben en het op een simplistische manier uitleg.antonvdijk schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:33:
[...]
Als je het uitlegt, leg ik het dan wel goed uit. De main stat is niet altijd het belangrijkste en bijna nooit gelijk aan 1.
Neem arms warrior waarbij: mastery > strength > versatility op hogere ilvls. daarvoor haste belangrijker dan versatility en alleen op lage ilvls (heroic dungeons) is strength het belangrijkste.
Op 870 item zijn er meer stats dan op een 850. Dat moet opwegen tegen de waardes van de secondary stats die je verliest wint.
Wil je het zelf niet uitzoeken? Gebruik dan de addon Pawn.
Je kunt een website als AskMrRobot bekijken om het zelf uit te zoeken.
Voor bovenstaande geldt natuurlijk altijd dat het niet per se klopt, maar je mag er voor het gemak wel van uit gaan.
Snel voorbeeldje van de 870 vs 850 (theoretisch):
870 = 100 agility - 50 crit 50 haste
850 = 90 agility - 50 mastery 50 versatility
stel de stat weights zijn: 2 agi 1 mastery 1 versatility 0.5 crit 0.5 haste
agility is dus 2x zo belangrijk als mastery/versatility in dit geval.
dus je 870 item wint in dit geval 20 aan stats (2x10). maar haste en crit zijn allebei maar de helft waard ten opzichte van mastery/versatility dus je verliest hier 50 stats.
870 ten opzichte van 850 verliest dus 30 'stat waarde'
Maar dat terzijde
Gisteren niet kunnen spelen. Vanavond ook weer visite... Dus zal mij benieuwen wanneer ik weer kan spelen. O_o Pffffffff
Dan maar opperhoofd AFKing worden, ten opzichte van jullie allen.
Simpel
FUMES et CARNES
Kreeg dus de quest om Mythic Court of Stars te doen, ik ben elemental shaman en ik zag de bui lichtelijk al hangen. 15 minuten bezig geweest met aanmelden bij verschillende groepen via LFG, bij alle geweigerd. Uiteindelijk maar niet meer aangeven dat ik elemental was (en had voldoende GS) en ook dat hielp niet.
Dus toen maar zelf een groep gestart met de melding dat het mijn eerste keer COS was en dat het een rustige leer run ging worden. Snel 4 mensen erbij gekregen en ook deze hadden de instance allemaal nog niet gedaan.
1 x gewiped op een pack en bosses allemaal geoneshot. Bosses leken mij vooral tank en spank te zijn dus denk dat dit wel geholpen heeft. Lekkere relaxed groep met mensen die allemaal rustig de instance wilden bekijken. Ik ga maar vaker een groep starten
Ik zat namelijk een quest te doen waarbij ik in de Exodar Velen moest helpen. Uiteindelijk kwamen mijn followers mij helpen en probeerde ik een voor de lol te reporten.. Hierdoor werd ik uitgelogd en kon ik de quest niet afmaken. Abandon, opnieuw en 20 a 30min verloren

Dat gaat niet werken
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
same here.corset schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:12:
[...]
Dat gaat niet werkenAls ik haste verlies als warrior nu omdat het een hoger ilevel heeft, dan zit ik onder de 28%
Dit topic is gesloten.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.