Heb eigenlijk nog totaal geen problemen gehad met het vinden van een groep als holy paladin. Enigste weak spot van holy paladin is soms aoe healing. Maar beacon of virtue maakt aoe healing stuk makkelijker.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:35:
[...]
Het belangrijkste is dat je het leuk vindt. (Tenzij de BM echt 'broken' is natuurlijk.) Een groot deel van de community is gewoon gemakzuchtig. Ik zie tegenwoordig ook regelmatig bij PuG Mythic groepen "LF healer: monk, druid, priest". Als ik dan apply met een tekst als "Holy Pala here. Not what you're asking for but didn't have any trouble healing PuG mythics so far. Just try me out". Krijg ik regelmatig een reply als: "No man. Not gonna carry you!!!" of "Sorry, we're looking for an easy run. Not in the mood for wipes." Ik blijf gewoon mijn pala spelen. Weet mensen regelmatig aangenaam te verrassen en vind de stijl van healen gewoon leuk. (Whac-a-mole healing) Dan maar wat langer zoeken naar een groep.
Thanks! Dan is er al wat meer duidelijkNoiz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:53:
[...]
Die hebben inderdaad iets van een fixate. Althans, ik zie altijd arrows boven mensen tijdens dat stukje dus ga er van uit dat het een fixate van die bats isNog nooit meegemaakt eigenlijk dat dat voor problemen zorgde. Die bats gaan redelijk snel dood met aoe normaal gesproken. Wellicht dat de healer er niet op bedacht is? Geen idee wat voor damage die bats doen tijdens een fixate, maar als dat soortgelijk is aan de boss in Skyreach zou dat geen probleem moeten zijn tenzij er teveel zijn.
Warriordemonic schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:55:
belangerijk wat voor class je speelt, als brewmaster zet ik mijn rushing jade wind aan, mijn snelheidsboost. en ik ren op de trap. helemaal naar boven, rushing jade wind constant opnieuw activeren, en zodra we boven zijn leg sweep. (group stun). en dan is het wachten op de dps en healer.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ben nu level 102, heb paar instances nu gehealed . Als Disc nu (daar had ik eerder info over gevraagd). Moet zeggen dat disc een stuk leuker is dan holy, je hebt altijd wel wat te doen.
Alleen nu een enkele keer gehad dat ik out of mana was (Mede ook omdat er bepaalde tanks waren die grote packs pulde en ik shadow mend moest spammen
). Maar over het algemeen gaat het goed.
Moet ook zeggen dat Disc gebruiken om te levelen goed gaat, vind de huidige shadow maar niets.
Krijg nog af en toe wel dat men zeurt dat ik niet heal, ook als men doodleuk in de AoE effect van de baas blijft staan
.
Alleen nu een enkele keer gehad dat ik out of mana was (Mede ook omdat er bepaalde tanks waren die grote packs pulde en ik shadow mend moest spammen
Moet ook zeggen dat Disc gebruiken om te levelen goed gaat, vind de huidige shadow maar niets.
Krijg nog af en toe wel dat men zeurt dat ik niet heal, ook als men doodleuk in de AoE effect van de baas blijft staan
Na een aantal dagen volle bak met m'n ret pala gespeeld te hebben (naar 110 gebracht), was ik het gisteren weer beu. Het blijft lastig deze xpac om m'n aandacht aan 1 char te geven, terwijl ik toch naar end game wil.. wat is dat toch..
Dan maar even affl lock (108) naar destro geswitched, arti gehaald, leuke qline bij Guldan, maar dat was t ook niet.
Lvl 100 mage afgestoft, fire begonnen, arti qline gedaan, ook leuk. Mooie Class order hall, heeft echt iets magisch, alleen weer jammer van alle vuur bolletjes die cirkelen om alle chars omdat iedereen fire specced is
. Voel me best squishy, zoals door menig persoon al eerder aangegeven op t forum.
Maar nu.. vanavond toch maar verder met ret pala... of.. of.. aaargh.
Dan maar even affl lock (108) naar destro geswitched, arti gehaald, leuke qline bij Guldan, maar dat was t ook niet.
Lvl 100 mage afgestoft, fire begonnen, arti qline gedaan, ook leuk. Mooie Class order hall, heeft echt iets magisch, alleen weer jammer van alle vuur bolletjes die cirkelen om alle chars omdat iedereen fire specced is
Maar nu.. vanavond toch maar verder met ret pala... of.. of.. aaargh.
Verwijderd
Ben op dit moment druk doende met mijn lvl 110 Fury Warrior maar wil mijn 2de artifact weapon oppikken (protection). Bij het aangaan van de quest moet ik mijn spec switchen maar is deze quest te doen met mijn Fury artifact of moet ik spul van AH gaan halen om te kunnen tanken?
Je kan spullen (schild/zwaard) kopen bij de vendor in je classhall
FUMES et CARNES
Verwijderd
Je hoeft niet van spec te veranderen, je kan gerust op nee klikken en de quests als fury doen.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:52:
Ben op dit moment druk doende met mijn lvl 110 Fury Warrior maar wil mijn 2de artifact weapon oppikken (protection). Bij het aangaan van de quest moet ik mijn spec switchen maar is deze quest te doen met mijn Fury artifact of moet ik spul van AH gaan halen om te kunnen tanken?
Hahaha, dat is echt zooooo herkenbaar! En dat heb ik echt nog nooit eerder gehad... Heb nu zin om alles te spelen! Nu in ieder geval de focus op een rogue.marijnvtg schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:43:
Na een aantal dagen volle bak met m'n ret pala gespeeld te hebben (naar 110 gebracht), was ik het gisteren weer beu. Het blijft lastig deze xpac om m'n aandacht aan 1 char te geven, terwijl ik toch naar end game wil.. wat is dat toch..

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik heb de prot quest als fury gedaan. Was zelf nogal squishy, maar het voordeel is dat als je dood gaat, de mob health niet reset. Een keertje dood gaan en terug rennen heeft geen impact
Nou, heb nu de warrior class questline af. Slaat nergens op dat einde. Je helpt een NPC, praat met Odyn "Hier is je titel, oprotten nu!" >_< beetje dat idee is het
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nou, ik ben bij de class questline van mages aangekomen bij het stukje dat ik 50 mobs uit Sarumar moet doden en iets van hun essence moet syphonen in een flesje.... dat is geestdodend, 50 mobs uit hetzelfde stukje gebied... met hetzelfde flesje syphonen na hun dood... had liever 10 of 15 stuks gehad en dan wat meer questen, dit voelt als tijdvulling...
Zo iets heb je bij DH ook. Iets van 100 demons killen in 1 bepaald gebied.
Zo verschrikkelijke saai
Zo verschrikkelijke saai
FUMES et CARNES
Maar die is zo bizar makkelijk. Gewoon naar de Grell gaan in Val'Sharah, klaar in 15 minuten.Iusedto schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:44:
Zo iets heb je bij DH ook. Iets van 100 demons killen in 1 bepaald gebied.
Zo verschrikkelijke saai
Lol dat snap ik maar daarom zei ik ook dat het een saaie quest is.
Makkelijk is hij zeker maar het is wel een hele slechte tijdvuller/quest
Makkelijk is hij zeker maar het is wel een hele slechte tijdvuller/quest
FUMES et CARNES
Ben je tank voor fast ques of omdat je tanken echt leuk vindt ? 5s of 30min is natuurlijk wel een groot verschil.Iusedto schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:34:
Lol, Brewmaster tank
/leave group
De arrogantie druipt er weer vanaf vanavond. Alleen maar shit groups.
Ben pas lvl 105 , ze mogen gvd blij zijn dat ik tank zeg
Als voorbeeld:
Mijn eerste mythic run als healer was arcway, met DK tank.
Nog nooit zo veel moeten healen (zelfs in raids niet) en nog zeer veel whipes.
De puggroup klaagde zelfs niet over mijn healing, maar klaagden meer over de tank dat die gigantisch veel damage pakte. Ik vermoed een tank die standard DPS spelt maar nu geen zin had in lange wachttijden en maar signed als tank. Onze MT is een DK en is een genot om te healen.
Maar moet toegeven dat tijdens het levelen de qq wel aardig hoog is in dungeons. Ze zijn nu ook weer niet zo hard als je maar weet hoe je moet pullen.
Mooiste voorbeeld van deze ochtend: huilende warrior in Dalaran. Kon niet eens een fatsoenlijke heroic dungeon doen terwijl hij gisteren Mythic +6 aan het doen was. Oh, hij was aan het verkondigen dat hij zo goed was, dat hij alleen als DPS voldoende was om heroic dungeons te doen. Toen mensen vroegen of de healer misschien slecht was kwam hij met het volgende antwoord: De healer was goed, hij had een legendary
Blijkbaar wordt kwaliteit niet meer gebaseerd op wat je doet in een dungeon maar dat je gelukt hebt met RNG
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Het is meer dat een legendary zoveel extra geeft dat het gewoon meteen te merken is. Wij hadden het ook in de guild. De DPS met een legendary deed 300k dps terwijl de rest op 150 a 180k bleef steken. Is alweer een tijdje geleden maar het verschil was veel te groot (We deden nog heroics).
Ik heb nog vrij nieuw met legion omdat ik aan het rerollen was.
Maar wat is dit over 'Legendary' ? Zijn er naast je Artifact wapens nog andere te behalen?
Maar wat is dit over 'Legendary' ? Zijn er naast je Artifact wapens nog andere te behalen?
Guide legendariesOxidda schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:08:
In elke expansion van WoW waren er Legendaries te krijgen, soms in de vorm van een wapen of in de vorm van gear. In deze expansion zijn er ook Legendaries te krijgen, maar niet in de vorm van een wapen. Dus de gehele expansion zal je het moeten gaan doen met je Artifact Wapen. Een Legendary zal in deze expansion alles zijn behalve dus wapens, schilden, off-hands of trinkets.Oxidda schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:08:
Legendary items zijn beter dan de reguliere items die je kan krijgen in dungeons/raids/world drops etc. Daarom is het bijna altijd goed om deze te equippen, zelfs als het voor de item level is. De Legendary items zijn ook items die de gehele expansion mee zullen gaan, dus deze items zal je waarschijnlijk ook niet vervangen (tenzij je een betere Legendary krijgt voor die bepaalde item slot).
Standaard is het mogelijk om 1 Legendary te equippen. Dus mocht je er 2 hebben, dan is dit standaard niet mogelijk. Wel kan je in je Garrison sparen voor een bepaalde upgrade waardoor je in totaal 2 Legendaries kan vasthouden. Ik weet niet zeker of er in deze expansion nog meer manieren gaan komen om meer dan 2 Legendaries vast te houden.
Hoe krijg je nu Legendaries? Dit kan je op verschillende manieren doen:
- Questing/Outdoor Content
- Normal Dungeons
- Heroic Dungeons
- Mythic Dungeons
- Mythic+ Dungeons
- LFR Raids
- Normal Raids
- Heroic Raids
- Mythic Raids
- World PvP
En uiteindelijk moet je veel geluk hebben om zo'n drop te krijgen. Tot nu toe hebben veel mensen nog geen Legendary, en sommige mensen hebben er zelfs al 2.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Kwestie van hopen op een drop dus. Nooit mijn sterkste kant geweest, maar ben ook niet van plan erguh actief te raiden
.
Dank voor de info aan beide.
Dank voor de info aan beide.
Gister aan RaF begonnen, wat raden jullie aan gewoon door dungeons heen gaan als tank en dps? Of questen tegenwoordig sneller?
Ik zie dat soort groepen bijna nooit en als ze om een bepaalde class vragen is het meestal om zoveel mogelijk dezelfde armour soort in de groep te krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:35:
Het belangrijkste is dat je het leuk vindt. (Tenzij de BM echt 'broken' is natuurlijk.) Een groot deel van de community is gewoon gemakzuchtig. Ik zie tegenwoordig ook regelmatig bij PuG Mythic groepen "LF healer: monk, druid, priest". Als ik dan apply met een tekst als "Holy Pala here. Not what you're asking for but didn't have any trouble healing PuG mythics so far. Just try me out". Krijg ik regelmatig een reply als: "No man. Not gonna carry you!!!" of "Sorry, we're looking for an easy run. Not in the mood for wipes." Ik blijf gewoon mijn pala spelen. Weet mensen regelmatig aangenaam te verrassen en vind de stijl van healen gewoon leuk. (Whac-a-mole healing) Dan maar wat langer zoeken naar een groep.
Als Leather/Plate healer ben je dan wel een beetje de sigaar want dat zijn altijd full melee groepen. En laten die nou net de meeste damage altijd krijgen.
Moet Beacon of Virtue toch maar eens proberen. Wings + Aura Mastery is nu meestal voldoende voor de "oh shit" AoE healing, maar Beacon of Virtue ziet er toch goed uit voor 5 mans content.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:02:
Heb eigenlijk nog totaal geen problemen gehad met het vinden van een groep als holy paladin. Enigste weak spot van holy paladin is soms aoe healing. Maar beacon of virtue maakt aoe healing stuk makkelijker.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Hoi allemaal 
Het is voor mij al een tijd geleden dat ik MMORPG heb gespeeld.
In verleden heb ik Kal Online, Rose Online, Maple Story gespeeld. En nu ik ruim jaar geen mmo speel wil ik toch weer een gaan spelen.
Is WoW nu de tijd wel iets voor iemand die het nooit in verleden heeft gespeeld?
In verleden heb ik Kal Online, Rose Online, Maple Story gespeeld. En nu ik ruim jaar geen mmo speel wil ik toch weer een gaan spelen.
Is WoW nu de tijd wel iets voor iemand die het nooit in verleden heeft gespeeld?
Tanken in Dungeons en dan ben je er zo. Zeker met Heirlooms...Jeroenvdk schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:43:
Gister aan RaF begonnen, wat raden jullie aan gewoon door dungeons heen gaan als tank en dps? Of questen tegenwoordig sneller?
Waarom probeer je het niet gewoon (gratis) uit.SnowBigQ schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:50:
Hoi allemaal
Je kan een Trial account starten en dan weet je snel genoeg of het iets voor je is
https://eu.battle.net/acc...theme=wow&style=wow-trial
[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 28-09-2016 11:52 ]
FUMES et CARNES
Je kan heel makkelijk instromen vandaag de dag... Let wel dat die MMO's die jij gespeeld heb anders spelen dan WoW. Ander Recruit a friend met iemand fixen. Dan kunnen je goed profiteren van die extra'sSnowBigQ schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:50:
Hoi allemaal
Heb me aangemeld en game is lekker snel aan downloaden, als ik straks wat tijd heb ga ik het proberen.
Bedankt voor tip
Bedankt voor tip
Hmm, 860 hands vd world boss op mijn DH
Heb gemiddeld 810 ilevel dus dit is wel een upgrade lol
FUMES et CARNES
Verwijderd
Dat is ook deels het punt van mijn post. Holy paladins functioneren namelijk prima voor mythic dungeons. Veel mensen zijn echter gemakzuchtig en bevooroordeeld. Dus als die denken dat healer class A, B en C beter presteren dan healer D, dan nemen ze niet eens meer de moeite om het te proberen met D. Straks wipen ze een keer of duurt het een minuutje langer. Soms is die hele instelling gebaseerd op 1 slechte ervaring met de betreffende class (wat vaak gewoon aan de speler lag).Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:02:
[...]
Heb eigenlijk nog totaal geen problemen gehad met het vinden van een groep als holy paladin. Enigste weak spot van holy paladin is soms aoe healing. Maar beacon of virtue maakt aoe healing stuk makkelijker.
Het grappige is trouwens dat er spelers zijn die (onbewust) lijken te willen bewijzen dat je niet goed genoeg kan healen. Pullen ze gewoon twee trashpacks, interrupten niets en/of blijven in shit staan in mythics. Gaat er dan iemand dood, krijg je "wtb heals...told you so" of dat soort onzin. Is altijd leuk als je iedereen dan toch levend weet te houden.
Ik ben zelf sinds een paar dagen begonnen, heb al sinds Vanilla niet meer gespeeld. En ik merk dat lvl'en dmv dungeons veel sneller gaat dan met quests.Jeroenvdk schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:43:
Als je ook nog eens via "Dungeon Finder" een random dungeon doet, krijg je ook bonus XP als je de dungeon afrond.
PS/XBL: Nogne
Verwijderd
Haha, wat ik wel eens doe wanneer mensen dood gaan, link ik de damage taken list van skada. Zo dat zij zien dat ze in avoidable aoe staan. Of ik stop gewoon met het healen van die mensen als ze het blijven doenVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:10:
[...]
Dat is ook deels het punt van mijn post. Holy paladins functioneren namelijk prima voor mythic dungeons. Veel mensen zijn echter gemakzuchtig en bevooroordeeld. Dus als die denken dat healer class A, B en C beter presteren dan healer D, dan nemen ze niet eens meer de moeite om het te proberen met D. Straks wipen ze een keer of duurt het een minuutje langer. Soms is die hele instelling gebaseerd op 1 slechte ervaring met de betreffende class (wat vaak gewoon aan de speler lag).
Het grappige is trouwens dat er spelers zijn die (onbewust) lijken te willen bewijzen dat je niet goed genoeg kan healen. Pullen ze gewoon twee trashpacks, interrupten niets en/of blijven in shit staan in mythics. Gaat er dan iemand dood, krijg je "wtb heals...told you so" of dat soort onzin. Is altijd leuk als je de iedereen dan toch levend weet te houden.

Als de keystone depleted is (dus niet binnen tijd alle bosses + troops) moet je eerst een nieuwe run zonder loot voltooien om de keystone te heractiveren.Noiz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:53:
Kan je niet de dungeon gewoon leaven, nieuwe mensen regelen en die keystone opnieuw gebruiken? Gisteravond laat nog ff snel een DHT+8 gedaan met guildies, wipe redelijk in het begin waarna wij eruit gingen, dungeon resetten en daarna opnieuw gingen met dezelfde keystone.
Als echter, zoals bij ons, een actieve keystone in-progress is, en de halve party leaved, kun je er geen andere mensen aan toevoegen.
Als je de dungeon leaved, telt de keystone run als failed en raakt de keystone depleted.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Waarschijnlijk heb ik dit weekend wel tijd voor WoW. :-) Ik hoor overigens van meerdere mensen dat Monks niet zo veel last zouden moeten hebben van spike damage, maar mijn ervaring is anders; daarom zei ik ook, ik zal wel pech hebben gehad en heb er sowieso nog maar 2 gezien.demonic schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:55:
[...]
Spike damage hoort niet bij een brewmaster, en deze dient die zelf op te kunnen vangen met healing orbs die die heeft verzameld tijdens het gevecht.
als je in het weekend overdag tijd heb wil ik wel met je een dungeon doen
p.s. ik zeg niet dat brewmasters oppermachtig zijn, maar brewmasters zijn juist heel goed met resto druids. die Hots zijn perfect om onze stagger te counteren. (uit mijn ervaring ten minste)
Dat is ook wat ik het probleem vind met die focus op item level; ik heb nu bijv. item level 838 als Resto Druid, ik kan op 841 uitkomen, maar dan heb ik wel een aantal items aan die totaal niet bij mijn spec passen (en daarom draag ik ze niet). Vervolgens wordt ik dus geweigerd voor 840+ runs, terwijl ik het met mijn huidige item level beter kan healen dan wanneer ik aan hun eis voldoe.sabriel schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:04:
[...]
Blijkbaar wordt kwaliteit niet meer gebaseerd op wat je doet in een dungeon maar dat je gelukt hebt met RNG
Nu maak ik mij daar verder niet zo druk om; mensen die puur op item level letten en niks anders, die hoef ik ook niet zo nodig in een PUG te hebben. Toch is het soms wel vervelend, zeker omdat mijn guild (nog) niet zo actief is met Mythic en Raids, maar dat komt vanzelf. En wie weet heb ik binnenkort geluk met wat drops.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Er is veel veranderd sinds je weg bentVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:44:
[...]
Ik weet niet hoe het veranderd is met de laatste 2 uitbreidingen, maar ik speelde altijd mage. Eerst vuur geprobeerd, maar die had altijd flink wat downtime.. Steeds drinken inderdaad.
Frost build kon handig zijn voor een survival build in de arena. Voor levelen heeft die echter ook downtime, dus drinken enz. Binnen Arcane had je spreuken/talents die mana terug gaven. Daarnaast kon ik destijds arcane blast speccen om tegelijk ook 'slow' te casten, dus dan waren het 2 spreuken in-een. Combineer dat met evocation en mana pots en je hebt nauwelijks downtime.
Het is grappig, want ik vond zelf paladin het meest vermoeiende om te spelen. Je ging inderdaad zelden tot nooit dood, maar je deed zo weinig schade. Je 'snipe-d' inderdaad 2 mobs op afstand en houdt alles altijd op afstand. Drinken is normaal op mage, maar ik at bijna nooit. (ook niet op vuur)
Eten en drinken gaat tegenwoordig met mage food niet meer apart, maar in 1. Tanks doen tegenwoordig relatief veel damage vergeleken met vroeger, waardoor ze zo makkelijk te levelen zijn.
Als je signed voor custom groups is het iLvl wat de game laat zien aan andere het iLvl dat je maximaal kan equippen. Vandaar dat ik ook een boel epics meedraag die 5+ ilvls hoger zijn dan wat ik equipped hebOkkE schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:09:
Dat is ook wat ik het probleem vind met die focus op item level; ik heb nu bijv. item level 838 als Resto Druid, ik kan op 841 uitkomen, maar dan heb ik wel een aantal items aan die totaal niet bij mijn spec passen (en daarom draag ik ze niet). Vervolgens wordt ik dus geweigerd voor 840+ runs, terwijl ik het met mijn huidige item level beter kan healen dan wanneer ik aan hun eis voldoe.
Nu maak ik mij daar verder niet zo druk om; mensen die puur op item level letten en niks anders, die hoef ik ook niet zo nodig in een PUG te hebben. Toch is het soms wel vervelend, zeker omdat mijn guild (nog) niet zo actief is met Mythic en Raids, maar dat komt vanzelf. En wie weet heb ik binnenkort geluk met wat drops.
Vraagje over Il'gynoth:
Vorige week gebruikten wij Heroism/Bloodlust altijd tijdens de eerste heart-phase.
Uiteindelijk de boss ook neer gekregen.
Ik vraag mij echter af of het niet handiger is om Hero/BL in de tweede heart-phase te gebruiken.
Je hebt tijdens de tweede heart-phase 90 seconden de tijd.
Hierdoor kun je ervoor zorgen dat je hero/BL pas popped als IEDEREEN binnen is dus 100% gebruik kan maken van de buff.
Met het open gaan van de ruimte, eventuele mobs afmaken, en iedereen in de kamer te krijgen, heb je aardig wat seconden dat mensen nog lopen of bezig zijn terwijl hero/BL al gaande is bij gebruik tijdens de eerste heart-phase.
Vorige week gebruikten wij Heroism/Bloodlust altijd tijdens de eerste heart-phase.
Ik vraag mij echter af of het niet handiger is om Hero/BL in de tweede heart-phase te gebruiken.
Hierdoor kun je ervoor zorgen dat je hero/BL pas popped als IEDEREEN binnen is dus 100% gebruik kan maken van de buff.
Met het open gaan van de ruimte, eventuele mobs afmaken, en iedereen in de kamer te krijgen, heb je aardig wat seconden dat mensen nog lopen of bezig zijn terwijl hero/BL al gaande is bij gebruik tijdens de eerste heart-phase.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Heb net even gespeeld en WoW lijkt me wel iets om te spelen hehe
Wou het spel gaan kopen maar nu zit ik even met een vraag.
Als ik in TS kijk staat er bij dat in WoW basis game eerste 5 uitbreidingen zitten.
Op site van GameGear staat niet veel in beschrijving, en op Bol.com staat 5e Warlords Of Dreanor niet in beschrijving. Wel andere 4 uitbreidingen.
GameGear: http://www.gamegear.be/-world-of-warcraft-battle-chest
Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch
Zelf wou ik bij Bol.com bestellen omdat ik nog een bedrag open heb staan daar. Dus word mij goedkoopst indien dit het zelfde setje is.
Sorry voor als het een noob vraag is hehe heb WoW nooit gevolgd dus
Als ik in TS kijk staat er bij dat in WoW basis game eerste 5 uitbreidingen zitten.
Op site van GameGear staat niet veel in beschrijving, en op Bol.com staat 5e Warlords Of Dreanor niet in beschrijving. Wel andere 4 uitbreidingen.
Zelf wou ik bij Bol.com bestellen omdat ik nog een bedrag open heb staan daar. Dus word mij goedkoopst indien dit het zelfde setje is.
Het is handiger om het te gebruiken voor Phase 1 deel 2. Die is namelijk het lastigst.Darkfreak schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:50:
Vraagje over Il'gynoth:
Dit is een account.
Verwijderd
lol, ik ook, maar de warforged 865 hands. http://www.wowhead.com/it...pper-gauntlets&bonus=1477Iusedto schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:03:
Hmm, 860 hands vd world boss op mijn DH
De eerste 5 uitbreidingen zitten er altijd bij omdat Blizzard alle accounts 'upgrade' naar WoD, met een basis WoW key heb je dus alle content t/m WoD.SnowBigQ schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:03:
Heb net even gespeeld en WoW lijkt me wel iets om te spelen heheWou het spel gaan kopen maar nu zit ik even met een vraag.
Ow btw:

Gister mijn Hidden Artifact (Prot Pala) eindelijk na veel farmen gekregen XD
!
Gister mijn Hidden Artifact (Prot Pala) eindelijk na veel farmen gekregen XD
Vet hoor!Darkfreak schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:11:
Ow btw:
[afbeelding]
Gister mijn Hidden Artifact (Prot Pala) eindelijk na veel farmen gekregen XD!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Zit momenteel in Mexico voor een stage en zou af en toe wel een uurtje willen gamen.. Ik heb WoW gespeeld tot en met Mists of Pandara, maar ben daarna gestopt vanwege studie en werk. Heb daarvoor nooit echt heel veel gespeeld, maar vond de afleiding altijd leuk!
Ik zit nu te twijfelen om weer te beginnen, alleen denk ik dat het een probleem is dat ik een oude (kut) laptop heb. Heb WoW geinstalleerd om te kijken hoe het runt, begin area alles op low met 60 fps / 40 fps in drukke gebieden.
Nu wilde ik dus weer de nieuwe expansies kopen (niet meer gekocht na MoP), maar zag nu dat ik meteen kon overstappen naar Legion, zonder Warlords of Dreanor te kopen? Hoe zit dat dan?
Ook vroeg ik mij af welke realms de meeste tweakers spelen?
Ik zit nu te twijfelen om weer te beginnen, alleen denk ik dat het een probleem is dat ik een oude (kut) laptop heb. Heb WoW geinstalleerd om te kijken hoe het runt, begin area alles op low met 60 fps / 40 fps in drukke gebieden.
Nu wilde ik dus weer de nieuwe expansies kopen (niet meer gekocht na MoP), maar zag nu dat ik meteen kon overstappen naar Legion, zonder Warlords of Dreanor te kopen? Hoe zit dat dan?
Verwijderd
Zo je zit dus in het lekkere tropische klimaatstevevr schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:26:
Zit momenteel in Mexico voor een stage en zou af en toe wel een uurtje willen gamen.. Ik heb WoW gespeeld tot en met Mists of Pandara, maar ben daarna gestopt vanwege studie en werk. Heb daarvoor nooit echt heel veel gespeeld, maar vond de afleiding altijd leuk!
Alles t/m Warlords of Dreanor zit nu in het basisspel, vandaar dat je alleen Legion hoeft te kopen en spelen maarstevevr schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:26:
Verwijderd
Long time reader.
Protection Warrior hiero.
Na enkele weken mezelf klaar te stomen om te raiden gemerkt dat we niet echt klaar zijn ervoor. Da's wel balen! Nu ook erbovenop geen mensen die interesse hadden in Mythic+.
Hoe ga je daar nu best mee om :\
Na enkele weken mezelf klaar te stomen om te raiden gemerkt dat we niet echt klaar zijn ervoor. Da's wel balen! Nu ook erbovenop geen mensen die interesse hadden in Mythic+.
[ Voor 148% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2016 23:29 ]
Wat bedoel je precies met niet klaar zijn.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 23:26:
Long time reader.
Is dat wat gear betreft, of juist hoeveelheid leden binnen de guild? of juist de gameplay changes van de classes?
Ben zelf deze expansion pas serieus met tanken bezig. Niet omdat ik dat wilde, maar omdat de queue's binnen Heroics simpelweg voor DPS veel te lang waren.
Wellicht zit je in een guild dat niet geschikt is voor je? Liggen de doelen voor de guild anders dan je denkt? Mocht het zo zijn dat het inderdaad zo is dat mensen geen zin hebben om te raiden of mythics, en jij wilt dat wel; dan zou ik mijzelf achter m'n oren krabben of ik wel op de juiste plek ben.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 23:26:
Long time reader.
Holy crap: deze mensen zijn zijn klaar met Mythic Emerald Nightmare
[ Voor 15% gewijzigd door RustStorm op 29-09-2016 08:14 ]
Gisteren niet al te lang kunnen spelen. Wel weer 60K verdiend op de AH .
Daarna de Brewmaster verder gespeeld. Die is nu lvl 107 dus de tweede tank schiet al op
Daarna de Brewmaster verder gespeeld. Die is nu lvl 107 dus de tweede tank schiet al op
FUMES et CARNES
Kamaraad van mij was zo moedig om LFR in te gaan.
Hij was not wat laag qua relics and wou nog wel wat AP scoren.
Wist niet hoe gauw hij na de eerste boss de raid moest verlaten, healers die 50k HPS doen etc
Tevens zie ik zelf nog geen redden om LFR in te gaan, zit nu op ilvl 845 terwijl LFR 835+ is.
Zie ik dingen over het hoofd waarom LFR toch wel raadzaam is voor raiders ?
Enigste redden die ik me voor kan sellen is om de boss eindboss te killen voor de quest (als deze dan uberhaupt al telt als je het in LFR doet).
Wist niet hoe gauw hij na de eerste boss de raid moest verlaten, healers die 50k HPS doen etc
Tevens zie ik zelf nog geen redden om LFR in te gaan, zit nu op ilvl 845 terwijl LFR 835+ is.
Enigste redden die ik me voor kan sellen is om de boss eindboss te killen voor de quest (als deze dan uberhaupt al telt als je het in LFR doet).
De quests vereisen normal
Gelukkig is er juist geen reden om als raider/mythic+er LFR in te duiken. Strakjes bij Nighthold misschien om een setbonus te kunnen maken als je pech had in je main raid.
LFR is Ilvl 825 om in te mogen stappen. Gister gedaan op me resto druid ILVL 825 en ging te makkelijk , topte alle healing meters samen met een holy priest . Bijna alle fights met ze tweeën gedaan ( 85% healing done samensabriel schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:12:
Ligt eraan hoe ver je komt en wat je setup is en welke mode verwacht.Darkfreak schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:50:
Vraagje over Il'gynoth:
Als je voor 1 Hearthphase wil gaan uiteraard in de eerste P2.
Als je mensen hebt die doodgaan tijdens P1 (of de 2de P1), gebruik Hero in de eerste P2.
Als je geen moeite hebt met P1 eerste keer en P2 (en het hart laag genoeg krijgt zonder hero), gebruik hem dan in P1 de 2de keer.
Hero bewaren tot 2de keer P2 zie ik geen echte winst in, de eerste keer P2 kan je het hart met Hero al zo laag krijgen dat de 2de P2 een formaliteit is wanneer je iedereen, of een groot deel van de raid door de 2de P1 krijgt.
Toch vraag ik me op dit moment wel af hoe je toch al die spullen kan gatheren als je eigenlijk alleen maar aan het levelen bent.Iusedto schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:12:
Gisteren niet al te lang kunnen spelen. Wel weer 60K verdiend op de AH .
Geen reden is ook relatief, gister even LFR gedaan op beide chars, en genoeg 860+ TF procs gezien dat zolang LFR snel en pijnloos is, het best nog wel eens rendabel kan zijn, was gister 2x met 30 min of misschien zelfs minder klaar en geen wipes. Wel een paar nabs maar dat hou je toch. Tevens volgens mij ook de enige bron van Augment runes voor DPS naast AH.Kaap schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:15:
De quests vereisen normalGelukkig is er juist geen reden om als raider/mythic+er LFR in te duiken. Strakjes bij Nighthold misschien om een setbonus te kunnen maken als je pech had in je main raid.
Op mijn hunter alt bijv. zelf een TF860 drop gekregen.
Healers met 50k HPS zou ik me niet druk om maken, er is niets in LFR dat echt druk zet op de healers, waarom zou je je dan uit de naad gaan healen wanneer de enige die massaal dood gaan de noobs zijn die in het hart blijven staan wanneer de timer afloopt en de boss nog niet dood is (is hit and miss op LFR) 1x had ik het hart dood in 1ste P1, 1x nog 15% over.sabriel schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:12:
Ik ga waarschijnlijk zeker LFR niet iedere week lopen, maar compleet nutteloos is het door WF / TF procs en augment runes ook nog niet.
[ Voor 58% gewijzigd door Dennism op 29-09-2016 08:26 ]
Ik speel het meest op mijn DH , die heeft dubbel gathering. En gisteren was er iemand die bood 50K voor een stack van iets wat normaal voor 28K tot 30K verkoopt . Ging snelRustStorm schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:18:
[...]
Toch vraag ik me op dit moment wel af hoe je toch al die spullen kan gatheren als je eigenlijk alleen maar aan het levelen bent.Hebben ze bij jou allemaal gathering profs?
Daarnaast hebben al mijn Alts of ook 1 gathering of ook dubbel gathering.
De monk heeft skinning dus tijdens het levelen loopt dat aardig op.
[ Voor 10% gewijzigd door Iusedto op 29-09-2016 08:25 ]
FUMES et CARNES
Ah nice!Iusedto schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:21:
[...]
Ik speel het meest op mijn DH , die heeft dubbel gathering. En gisteren was er iemand die bood 50K voor een stack van iets wat normaal voor 28K tot 30K verkoopt . Ging snel
Daarnaast hebben al mijn Alts of ook 1 gathering of ook dubbel gathering.
De monk heeft skinning dus tijdens het levelen loopt dat aardig op.
Leather verkoopt heel goed op Draenor. Net als Ore
FUMES et CARNES
Weleke bazen zijn er nu beschikbaar in LFR, zijn het de eerste 5 ?Dennism schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:19:
Geen reden is ook relatief, gister even LFR gedaan op beide chars, en genoeg 860+ TF procs gezien dat zolang LFR snel en pijnloos is, het best nog wel eens rendabel kan zijn, was gister 2x met 30 min of misschien zelfs minder klaar en geen wipes. Wel een paar nabs maar dat hou je toch. Tevens volgens mij ook de enige bron van Augment runes voor DPS naast AH.
heb de eerste dungeon gedaan met mn level 101 mm hunter. Was goed te doen. Onbekende dungeon. Zag alleen dat je net meer hoefde te "rollen" maar dat de loot toegewezen wordt. Wel level 102 geworden en een nieuwe trinket die me naar ilevel 702 bracht. best geinig
Ook nog een punt waar ik tegenaanliep is het volgende:
Ik deed samen met iemand de WQ voor de Warden. Ik zag een fishingquest in het noorden van Azuna, Die kameraad van mij ging al naar de WB (levu...) in het zuiden, we zaten allebei dus aan het andere eind van de map. WB was op 10% dus de person in kwestie liftte gauw mee met de kill, aan het andere zijde kreeg ik een pop-up. Aangezien ik niet wist dat deze van de WB was, niet geaccepteerd.
Quest bleef wel actief, ik had namelijk niets op de boss gedaan.
Toen ik hem zelf killed, is de boss wel afgetikt maar viel er niets te looten en geen rolls.
Weet niet of dit toeval was, maar wees gewaarschuwd als je vaak samen speeld. Beter om even groep te verlaten als je voor WB gaat en niet iedereen is in range.
Ik deed samen met iemand de WQ voor de Warden. Ik zag een fishingquest in het noorden van Azuna, Die kameraad van mij ging al naar de WB (levu...) in het zuiden, we zaten allebei dus aan het andere eind van de map. WB was op 10% dus de person in kwestie liftte gauw mee met de kill, aan het andere zijde kreeg ik een pop-up. Aangezien ik niet wist dat deze van de WB was, niet geaccepteerd.
Quest bleef wel actief, ik had namelijk niets op de boss gedaan.
Toen ik hem zelf killed, is de boss wel afgetikt maar viel er niets te looten en geen rolls.
Weet niet of dit toeval was, maar wees gewaarschuwd als je vaak samen speeld. Beter om even groep te verlaten als je voor WB gaat en niet iedereen is in range.
Eerste 3, Nyt, Eye en Spider/Rocsabriel schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:36:
[...]
Weleke bazen zijn er nu beschikbaar in LFR, zijn het de eerste 5 ?
De nieuwe sims na de nerfs/buffs. (Heroic EN)
RIP mijn main rogue spec /cry

Verwijderd
De doelen waren hc raids met normal cleared de eerste 2weken. Daarbovenop paar mythic+ -groepjes om deze te farmen als er zin/tijd was maar raiden als prioriteit. Meer verwachtingen heb ik ook niet in feite, als ik normal raids kan clearen en strugglen op HC ben ik al blij. Mythic+ keystone5 is ook goed genoeg voor mij, ik moet niet op 10+ zitten of mythic raiden.RustStorm schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:03:
[...]
Wellicht zit je in een guild dat niet geschikt is voor je? Liggen de doelen voor de guild anders dan je denkt? Mocht het zo zijn dat het inderdaad zo is dat mensen geen zin hebben om te raiden of mythics, en jij wilt dat wel; dan zou ik mijzelf achter m'n oren krabben of ik wel op de juiste plek ben.
Holy crap: deze mensen zijn zijn klaar met Mythic Emerald Nightmare
Ondertussen is de eerste week raiden afgerond en zitten we op 2/7 met pure awareness-wipes. Net als in mythic dungeons waar mensen mechanics niet volgen en waar ik soms 30% van een boss er alleen voor sta...
Nog steeds niet goed, maar al een stuk gebalanceerder dan dat het was, warriors en warlocks hebben duidelijk nog wat hulp nodig om minimaal 1 spec in het bovenste deel te krijgen.Msi92 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:48:
De nieuwe sims na de nerfs/buffs. (Heroic EN)
[afbeelding]
wss heb je eventeule loot in je mailbox gekregen, en je moet ook onthouden, je krijgt niet altijd loot.sabriel schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:43:
Begin zo langzamerhand de Brewmaster rotatie beter te snappen en het gaat nu ook beter.
Die brews maken of breken je, lijkt het wel (ben nog noob lol)
Wel intrigerend die Brewmaster. Geen hapklare simpele class
FUMES et CARNES
De Double golds zijn altijd heel erg echtdemonic schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:55:
[...]
wss heb je eventeule loot in je mailbox gekregen, en je moet ook onthouden, je krijgt niet altijd loot.
Mag niet klagen, mijn alt hunter heeft tot nu toe 2/2 loot uit world bosses
En coins zijn gisteravond gehotfixed omdat deze niet altijd naar voren kwamen.demonic schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:55:
[...]
wss heb je eventeule loot in je mailbox gekregen, en je moet ook onthouden, je krijgt niet altijd loot.
Gisteren opnieuw raid. Alweer een x aantal mensen die geleaved zijn waaronder één van de beste healers. Gelukkig komen er ook terug nieuwe mensen bij. Uiteindelijk met 16 mensen HC begonnen.
Eerste boss was vorige week al neergehaald en ging nu ook in 2 try's down.
Daarna nightmare bosses omdat we dachten dat dit toch de makkelijkere boss was of toch op normal vorige was dit zo. De combinatie van de bosses veranderd echter iedere week en deze bleek niet echt optimaal te zijn uiteindelijk een hele avond wipen maar wel steeds progress zien met uiteindelijk op het einde van de avond een kill! Zondag opnieuw raid en hopelijk kunnen we dan Ursoc neerhalen.
Eerste boss was vorige week al neergehaald en ging nu ook in 2 try's down.
Daarna nightmare bosses omdat we dachten dat dit toch de makkelijkere boss was of toch op normal vorige was dit zo. De combinatie van de bosses veranderd echter iedere week en deze bleek niet echt optimaal te zijn uiteindelijk een hele avond wipen maar wel steeds progress zien met uiteindelijk op het einde van de avond een kill! Zondag opnieuw raid en hopelijk kunnen we dan Ursoc neerhalen.
een brewmaster die zijn brews niet goed beheert is een hele slechte dpsIusedto schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:56:
Begin zo langzamerhand de Brewmaster rotatie beter te snappen en het gaat nu ook beter.
bij brewmaster moet je keuzes maken tijdens het spelen, ipv gewoon op je ignore pain rammen.
Slechte tank bedoel je denk ikdemonic schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:57:
[...]
een brewmaster die zijn brews niet goed beheert is een hele slechte dps
bij brewmaster moet je keuzes maken tijdens het spelen, ipv gewoon op je ignore pain rammen.
En ja, dat zie ik nu ook. Ben zelfs bang dat ik die brews verkeerd om gebruikte.

FUMES et CARNES
Gisteren de eerste volledige guild-raid gehad 
2-2-6 en iets later 2-3-7 gegaan.
Eerste draak, Ursoc, Nightmare Dragons en het Oog neergehaald.
3 uur raid gehad.
Mijn mede-tank begon op Ursoc (tweede boss) ineens mega veel internet en PC problemen te krijgen.
Heel veel moeten wachten daar en tijd verloren (en dure flask).
Erna wipe op Ursoc nog gehad omdat de vervangende tank zo nodig zijn eigen taktiek moest uitvoeren, vervolgens twee wipes op dragons en enkele wipes op Oog.
De laatste attempt van de dag was dan ook de kill van het oog!
Dropte een Holy Relic voor mij op de eerste boss, die ik echter aan onze Holy Priest heb gegeven.
Verdere drops en bonus rolls resulteerden allemaal (7 totaal!) in gold
2-2-6 en iets later 2-3-7 gegaan.
Eerste draak, Ursoc, Nightmare Dragons en het Oog neergehaald.
3 uur raid gehad.
Mijn mede-tank begon op Ursoc (tweede boss) ineens mega veel internet en PC problemen te krijgen.
Erna wipe op Ursoc nog gehad omdat de vervangende tank zo nodig zijn eigen taktiek moest uitvoeren, vervolgens twee wipes op dragons en enkele wipes op Oog.
De laatste attempt van de dag was dan ook de kill van het oog!
Dropte een Holy Relic voor mij op de eerste boss, die ik echter aan onze Holy Priest heb gegeven.
Verdere drops en bonus rolls resulteerden allemaal (7 totaal!) in gold
Wij hadden gisteren ook enorm veel connectie issues, met lagspike van af en toe meer dan 5 seconden.Darkfreak schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:02:
ondanks dat andere mensen in dezelfde instance er geen last van hadden.
maar we waren wel met zo'n 15 man die er allemaal last van hadden. 5 'externe' hadden er geen last van... geloof er geen zak van.
nee, een slechte dpsIusedto schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:00:
[...]
Slechte tank bedoel je denk ik
En ja, dat zie ik nu ook. Ben zelfs bang dat ik die brews verkeerd om gebruikte.
je kan je brews niet verkeerd om gebruiken. het gaat er voor namelijk om dat je ISB zoveel mogelijk up hebt, al helemaal bij boss abilities. en dat je op het goede moment PB gebruikt, niet te vroeg, maar ook niet te laat.
aangezien het tegenwoordig maar 50% van je stagger cleart ipv 100% is dat vrij belangerijk.
bv. als je 500k stagger hebt, wil je daar eigenlijk vanaf. maar als er een boss abilities incoming is in de komende 2 seconden. kan je beter kiezen om te zorgen dat je ISB up hebt, om daarna snel te PB te gebruiken
het houdt het allemaal wat intressanter
welke talents heb je allemaal gekozen?
[ Voor 27% gewijzigd door demonic op 29-09-2016 09:06 ]
Het ligt wel een stukje dichter bij elkaar, magoed, wat extra balans hier en daar om alles om en nabij op een lijn te hebben, maar het plaatje is wel enigszins in lijn met onze raid gisteren en de damage done. Wellicht nog wat kleine destro lock buffsDennism schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:53:
[...]
Nog steeds niet goed, maar al een stuk gebalanceerder dan dat het was, warriors en warlocks hebben duidelijk nog wat hulp nodig om minimaal 1 spec in het bovenste deel te krijgen.
Man, ik wou dat jij op mijn server speelde. Heb zo veel vragendemonic schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:04:
[...]
je kan je brews niet verkeerd om gebruiken. het gaat er voor namelijk om dat je ISB zoveel mogelijk up hebt, al helemaal bij boss abilities. en dat je op het goede moment PB gebruikt, niet te vroeg, maar ook niet te laat.
aangezien het tegenwoordig maar 50% van je stagger cleart ipv 100% is dat vrij belangerijk.
bv. als je 500k stagger hebt, wil je daar eigenlijk vanaf. maar als er een boss abilities incoming is in de komende 2 seconden. kan je beter kiezen om te zorgen dat je ISB up hebt, om daarna snel te PB te gebruiken
welke talents heb je allemaal gekozen?
Talent heb ik maar wat gepakt (level talents) Respec veel omdat ik nog niet tevreden ben. Wil ook niet direct een guide pakken zoals op Icy en dan maar die pakken , terwijl dat raiding talents zijn.
Wil het zelf testen
IK maak wel ff screenshot
FUMES et CARNES
als je char linkt vanuit armory kan ookIusedto schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:10:
[...]
Man, ik wou dat jij op mijn server speelde. Heb zo veel vragen
Talent heb ik maar wat gepakt (level talents) Respec veel omdat ik nog niet tevreden ben. Wil ook niet direct een guide pakken zoals op Icy en dan maar die pakken , terwijl dat raiding talents zijn.
Wil het zelf testen
en ik ben het met je eens, maar ik kijk ook heel kritisch naar guides zoals icy-veins.
ik ben het zoiezo niet eens met icy-veins als we het hebben over talents, Block Ox Brew kiezen ipv light brewing. terwijl de brew gained zo weinig verschil is, ondanks dat je wel minder flexibel bent...
om maar een voorbeeld te noemen.
De Hunter en Warlock icy guides hebben aanbevelingen voor zowel raiding als andere talent setups voor bijv. questing en starter builds, de monk guide niet?Iusedto schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:10:
[...]
Man, ik wou dat jij op mijn server speelde. Heb zo veel vragen
Wil het zelf testen
Van hem geloof ik het wel, haha.demonic schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:04:
Wij hadden gisteren ook enorm veel connectie issues, met lagspike van af en toe meer dan 5 seconden.
ondanks dat andere mensen in dezelfde instance er geen last van hadden.
maar we waren wel met zo'n 15 man die er allemaal last van hadden. 5 'externe' hadden er geen last van... geloof er geen zak van.
Is een IRL vriend van me, en zijn laptop loopt nog net niet op kolen.
Het internet op zijn studentenkamertje is van dusdanige kwaliteit dat hij 50% van de tijd als een stotterende robot klinkt @ Teamspeak.
Zelf hadden we welgeteld 1 lagspike, helemaal in het begin op de eerste pull van de eerste boss.
Voor de rest alles prima.
Ahum, heb nog geen koffie gehad. Nog niet echt wakkerdemonic schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:14:
[...]
als je char linkt vanuit armory kan ook

Deze spec heb ik weer sinds gisteravond . Had Ch iBurst maar dat bevalt niet. Misschien dat Eye of the tiger beter is voor het levelen.
Special delivery is handig maar proct altijd als alles als bijna dood is
Bij 45 twijfel ik of Light brewing misschien handiger is voor een iemand die alles nog moet leren.
Zo veel te leren van Brewmaster, is bijzonder.
FUMES et CARNES
Chi burst is prima. zeker in een group, zowel de healing als de damage is mooi meegenomen. Buiten dat heb je er als monk zelf niks aan. daarom heb ik voorkeur voor eye of the tiger.Iusedto schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:21:
[...]
Ahum, heb nog geen koffie gehad. Nog niet echt wakker![]()
[afbeelding]
Deze spec heb ik weer sinds gisteravond . Had Ch iBurst maar dat bevalt niet. Misschien dat Eye of the tiger beter is voor het levelen.
Special delivery is handig maar proct altijd als alles als bijna dood is
Bij 45 twijfel ik of Light brewing misschien handiger is voor een iemand die alles nog moet leren.
Zo veel te leren van Brewmaster, is bijzonder.
Chi wave is praktisch nutteloos omdat het random is, en het vrij weinig dmg/healz doet. (wel een no-brainer talent als je rustig wilt beginnen. al zijn passives natuurlijk nog makkelijker.)
Ik ben geen fan van special delivery, te random. wel viable, zeker in leveling/open world. maar in raids en dungouns zou je moeten gaan voor rushing jade wind. maakt het op pikken van adds. en aggro houden namelijk een stuk makkelijker.
Light brewing heeft het voordeel dat je meer brews hebt, wat je iets flexibeler bent. Gift of mist is opzich ook prima. de extra healing orbs kunnen heel erg praktisch zijn, zeker als je geen healer met je mee hebt.
en zoals ik al zei, black ox brew, useless. en misschien viable in raids.
btw. pak tigerlust ipv celerity. tigerlust breekt namelijk ook CC. vrij handig als je vast staat in een groepje
Bedankt voor alle info. Helpt enorm
Ik ga vanavond maar weer eens een dungeon tanken en kijken of het nu beter gaat.
FUMES et CARNES
* JeroenNietDoen heeft vanmorgen zijn spullen gepakt en is verhuist
Oftewel, besloten welke toon ik mee wil nemen, 800K gold dus 550K moeten uitgeven op de AH vanwege die domme gold cap, en een transfer/faction change geboekt naar Draenor, mijn oude server waar ik van 2008 tot 2015 gezeten heb.
Afgelopen 9 maanden al vaker niet lekker gezeten bij mijn guild, tevens was WoD dramatisch voor wat betreft mijn oude class/main. Gezocht naar oplossingen, maar nu met Legion is er zon overduidelijke elite clique ontstaan dat het wel duidelijk is dat ik daar niet meer echt bij hoor. Ook de 2 keuzes voor mains in Legion zijn niet heel goed bevallen. Echt tijd voor iets rigoureus nieuws. Ik neem mijn Shammy, die ik eigenlijk nooit echt gespeeld heb na het levelen, mee met al mijn mats en gold, en begin met een schone lei terug bij The Horde, die ik stiekem altijd gemist heb toen de guild vorig jaar migreerde naar Alliance.
Ga levelen als Enhancement en daarnaast eens serieus gaan leren healen.
Oftewel, besloten welke toon ik mee wil nemen, 800K gold dus 550K moeten uitgeven op de AH vanwege die domme gold cap, en een transfer/faction change geboekt naar Draenor, mijn oude server waar ik van 2008 tot 2015 gezeten heb.
Afgelopen 9 maanden al vaker niet lekker gezeten bij mijn guild, tevens was WoD dramatisch voor wat betreft mijn oude class/main. Gezocht naar oplossingen, maar nu met Legion is er zon overduidelijke elite clique ontstaan dat het wel duidelijk is dat ik daar niet meer echt bij hoor. Ook de 2 keuzes voor mains in Legion zijn niet heel goed bevallen. Echt tijd voor iets rigoureus nieuws. Ik neem mijn Shammy, die ik eigenlijk nooit echt gespeeld heb na het levelen, mee met al mijn mats en gold, en begin met een schone lei terug bij The Horde, die ik stiekem altijd gemist heb toen de guild vorig jaar migreerde naar Alliance.
Zo gisteren mijn 4de toon naar 110, begin toch wel te merken dat het bijhouden van +3 toons veel tijd kost qua WQs.
Nog 3 op de wenslijst voor 110 (DK,Lock, Shaman), de rest vindt ik minder fijn, maar mezelf kennende worden die ook wel 110.
Nog veel gemixte gevoelens rondom de nieuwe 110 (DemonHunter). ene kant vindt de mobiliteit echt geweldig, maar dit moment is damage taken behoorlijk spiky maar dat zal wel gear issues zijn.
Nu 3 tanks, dankzij de myhtics is gross van alle elite/rush idioten weg uit de HC's en maakt deze een stuk leuker om weer te tanken, zo af en toe nog uber-dps wie te langzaam vindt gaan en die voor jou gaat pullen, maar das nog zeldzaam op dit moment.
Overall ben wel van mening dat te moeilijk is om van <800 naar 810 te komen, en te makkelijk om daarna 835+ te worden
Nog 3 op de wenslijst voor 110 (DK,Lock, Shaman), de rest vindt ik minder fijn, maar mezelf kennende worden die ook wel 110.
Nog veel gemixte gevoelens rondom de nieuwe 110 (DemonHunter). ene kant vindt de mobiliteit echt geweldig, maar dit moment is damage taken behoorlijk spiky maar dat zal wel gear issues zijn.
Nu 3 tanks, dankzij de myhtics is gross van alle elite/rush idioten weg uit de HC's en maakt deze een stuk leuker om weer te tanken, zo af en toe nog uber-dps wie te langzaam vindt gaan en die voor jou gaat pullen, maar das nog zeldzaam op dit moment.
Overall ben wel van mening dat te moeilijk is om van <800 naar 810 te komen, en te makkelijk om daarna 835+ te worden
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ik heb precies hetzelfde gedaan. In WoD links laten liggen (was tot WOTLK mijn main) en het speelt weer heel erg lekker en anders. Je mist je weapon enchants buffs, maar die zijn vervangen buffs die je krijgt als je damage doet.Kaap schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:49:
* Lanithro heeft vanmorgen zijn spullen gepakt en is verhuist
Als healer moet ik zeggen dat het best tricky is. Zeker in Dungeons is het lastig healen. Zeker als je geen goede party hebt. Het is gelukkig niet meer zo makkelijk als in TBC waarbij de Shamans toch wel 1 van de betere healing classes waren. Nu zijn ze vooral heel goed in raids.
Er is mijn inziens inderdaad een aanzienlijk lastige gap tussen het moment dat je 110 dingt en je heroics in kan.Teunis schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:00:
Valt erg mee na de laatste wijzigingen.Kaap schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:02:
[...]
Er is mijn inziens inderdaad een aanzienlijk lastige gap tussen het moment dat je 110 dingt en je heroics in kan.
Day 1 was het al niet lastig door gewoon heroics in te gaan met een premade (guild) group.
Nu met de 810+ gear uit de emisarry cache (waarvan je normaliter 3 klaar hebt staan wanneer je dinged), WQ gear schalend tot 895, crafted 815 gear die flink in prijs gedaald is en nog steeds de mogelijkheid tot premade heroic groepen met wat behulpzame guildies ben je met een kleine effort binnen een paar uur en met flink wat commitment en wat hulp binnen een uurtje of 2 en als je alles bij elkaar koopt in een paar minuten.
[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 29-09-2016 10:10 ]
Ben nu te laat, maar je weet toch wel dat geen gold cap zit op verhuizen van een Guild (inclusief bank) ?Kaap schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:49:
(grootste reden waarom zoveel nieuwe guild onstaan)
[ Voor 11% gewijzigd door Teunis op 29-09-2016 10:09 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Herkenbaar, speel sinds kort ook Alliance, maar als je 10+ jaar Horde gespeeld hebt blijft het wat onnatuurlijk aanvoelenKaap schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:49:
Ik neem mijn Shammy, die ik eigenlijk nooit echt gespeeld heb na het levelen, mee met al mijn mats en gold, en begin met een schone lei terug bij The Horde, die ik stiekem altijd gemist heb toen de guild vorig jaar migreerde naar Alliance.
Ja, dat weet ik, maar dan had ik eerst een guild moeten maken en dan moet je 7 dagen wachten voordat je kunt moven. GM moet namelijk minimaal 7 dagen GM status hebben.Teunis schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:09:
[...]
Ben nu te laat, maar je weet toch wel dat geen gold cap zit op verhuizen van een Guild (inclusief bank) ?
(grootste reden waarom zoveel nieuwe guild onstaan)
En de gekochte spullen zullen gemakkelijk verkopen op een server als Dreanor vermoed ik.Kaap schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:10:
[...]
Ja, dat weet ik, maar dan had ik eerst een guild moeten maken en dan moet je 7 dagen wachten voordat je kunt moven. GM moet namelijk minimaal 7 dagen GM status hebben.
Sterker nog, ga nog winst maken ook. Flasks op Outland waren bv 1000-1500G goedkoper. Ook de Dominion DM cards waren minder dan de helft.RustStorm schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:23:
[...]
En de gekochte spullen zullen gemakkelijk verkopen op een server als Dreanor vermoed ik.
Zolang ik maar quite speel vind ik het best

Welkom terugKaap schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:49:
FUMES et CARNES
Vorige week echt geen 1 keer geluk met loot rolls.
nu gewoon een 860 nek van de worldboss, 850 gloves van trash in Emerald Nightmare en 850 head item van een boss. die neck en head waren wel beide een extra roll door zo'n steen though, vorige week kreeg ik ook voor die rerolls alleen maar gold.
nu gewoon een 860 nek van de worldboss, 850 gloves van trash in Emerald Nightmare en 850 head item van een boss. die neck en head waren wel beide een extra roll door zo'n steen though, vorige week kreeg ik ook voor die rerolls alleen maar gold.
Mee eens.Kaap schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:02:
[...]
Er is mijn inziens inderdaad een aanzienlijk lastige gap tussen het moment dat je 110 dingt en je heroics in kan.
World quests en class hall gear helpen wel, maar duurt relatief lang vergeleken met hoe snel je daarna omhoog gaat.
Verwijderd
lootluck ... "HAH"
Ik heb ondertussen 8 rings 840+ en 4 necks in mijn bank maar nog steeds een 835 chest, stat-stick trinkets en blue relic in mijn main artifact.
Ik heb ondertussen 8 rings 840+ en 4 necks in mijn bank maar nog steeds een 835 chest, stat-stick trinkets en blue relic in mijn main artifact.
Verwijderd
Gisteren mijn laatste <840 item vervangen. In de Mythic+ chest zat een trinket.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:51:
lootluck ... "HAH"
Na vorige week Normal EN net niet gecleared te hebben (6/7), hebben we gister in 1 avond de volle 7/7N kunnen afmaken, met nog een paar pogingen op Heroic. Met een 2-4-15 setup kwamen de healers nooit in de problemen en ben zeer tevreden over de progress en voorbereiding van iedereen. Zondag gaan we heroic in en bezig met het echte werk.
Jaa hier ook, ben bezig van 804 naar 810 te komen....gaat echt ruk
Denk dat ik maar wat battlelord armor koop en wat upgrade kits en dan op die manier mezelf boost.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.