Ik heb mijn prot pally geleveld in Legion tot 110 en daarna druk bezig geweest met alle dungeons en world quests, en dat beviel prima. Lekker zoveel mogelijk mobs in de buurt pullen en dan alles afmaken en lekker zelf-healen. En als ik ergens doorheen moet om iets te zoeken en ik hoef de mobs niet dood te maken, dan ren ik er gewoon doorheen; dood ga ik toch niet.
Maar nu wilde ik mijn mage gaan levelen, maar dat is echt veel minder makkelijk. Ik kan maximaal 2 of 3 mobs tegelijk aan, en ik moet tussen alle combat steeds eten/drinken. Super saai en het duurt me allemaal veel te lang. Toch mis ik het spelen met m'n mage weldegelijk, en wil ik hem graag naar 110 brengen. Iemand tips om dit toch leuk voor me te maken?
Maar nu wilde ik mijn mage gaan levelen, maar dat is echt veel minder makkelijk. Ik kan maximaal 2 of 3 mobs tegelijk aan, en ik moet tussen alle combat steeds eten/drinken. Super saai en het duurt me allemaal veel te lang. Toch mis ik het spelen met m'n mage weldegelijk, en wil ik hem graag naar 110 brengen. Iemand tips om dit toch leuk voor me te maken?