Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Ik heb mijn prot pally geleveld in Legion tot 110 en daarna druk bezig geweest met alle dungeons en world quests, en dat beviel prima. Lekker zoveel mogelijk mobs in de buurt pullen en dan alles afmaken en lekker zelf-healen. En als ik ergens doorheen moet om iets te zoeken en ik hoef de mobs niet dood te maken, dan ren ik er gewoon doorheen; dood ga ik toch niet.

Maar nu wilde ik mijn mage gaan levelen, maar dat is echt veel minder makkelijk. Ik kan maximaal 2 of 3 mobs tegelijk aan, en ik moet tussen alle combat steeds eten/drinken. Super saai en het duurt me allemaal veel te lang. Toch mis ik het spelen met m'n mage weldegelijk, en wil ik hem graag naar 110 brengen. Iemand tips om dit toch leuk voor me te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Grimmie187 schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:38:
Gisteren eindelijk tijd voor de eerste mythic+ run, viel nog best tegen! Was een vrij slechte pug voor Blackrook Hold en we haalden de timer dus ook niet (2 minuten te weinig). Daarnaast bevatte de eind chest 0 loot dus dat schoot ook niet echt op :P

Wat ik wel vreemd vind: ik dacht dat je keystones van verschillende dungeons tegelijk kon hebben in je inventory maar begrijp nu dat je per week een keystone krijgt voor maar 1 dungeon? Dan heb je dus een week om zover mogelijk te komen met je keystone en kan je daarna weer opnieuw beginnen met een andere dungeon?
Zoals het nu geregeld is krijg je een nieuwe keystone op het moment dat je de timer haalt van de oude. Dat kan dan voor dezelfde dungeon zijn, of het is een andere dungeon.
Aan het begin van de nieuwe week krijg je in je class order hall de loot (de kist staat al ergens in je class order hall) en een nieuwe keystone voor die week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Deze week nog geen raid kunnen opzetten met het 3de team. Dus maar een pug gezocht voor NM. Kwam bij een semi guild groepje uit. Had niet veel verwachtingen maar met hulp van iemand die al de bosses op HC had gedaan ging het heel aardig. 1 shot Nythendra, 2 shot Ursoc.. Spider was iets moeilijker en dat ging in 4 keer. Dragons ook geen probleem en in 2 keer neer. Aan het einde van de avond bleek de Eye boss net iets veel voor de groep (7 wipes). Dan mis je toch wel iets van een Voice programma.

Maar al in al leuke ervaring met EN. Denk dat ons nieuwe groepje volgende week hier wel plezier aan gaat beleven. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

B00st3r schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:39:
Ik heb mijn prot pally geleveld in Legion tot 110 en daarna druk bezig geweest met alle dungeons en world quests, en dat beviel prima. Lekker zoveel mogelijk mobs in de buurt pullen en dan alles afmaken en lekker zelf-healen. En als ik ergens doorheen moet om iets te zoeken en ik hoef de mobs niet dood te maken, dan ren ik er gewoon doorheen; dood ga ik toch niet.

Maar nu wilde ik mijn mage gaan levelen, maar dat is echt veel minder makkelijk. Ik kan maximaal 2 of 3 mobs tegelijk aan, en ik moet tussen alle combat steeds eten/drinken. Super saai en het duurt me allemaal veel te lang. Toch mis ik het spelen met m'n mage weldegelijk, en wil ik hem graag naar 110 brengen. Iemand tips om dit toch leuk voor me te maken?
Ja, dat was kut. Had ik op m'n fire mage ook echt last van. Vooral op lvl 100 met goede gear waren 5-6 mobs tegelijk geen probleem. Toen ik net 110 was daarentegen :X Moest de 2e echt sheepen.

Nu met ilvl 845 is 't beter te doen. :z

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Als full rested begint is alleen de pillar deel doen meer dan genoeg voor elke zone.
Maar dat maakt het levelen niet echt veel makkelijker.
Je kan proberen om een leveling buddy te zoeken, tank/healers vinden vaak fijn als wat dps mee helpt.
xp van pet battles is redelijk, maar gaat je echt weken kosten om max level te worden.
Misschien is de xp in battlegrounds redelijk, dat heb nog niet geprobeerd (haat pvp zelf dus daar vind je mijn nauwelijks)
Of oude tanaar quest lines al is de xp daar behoorlijk generfed.

Maar over algemeen als WQ wil hebben moet je toch questen legion

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
Ik denk dat mages het moeilijkste class is om te lvlen, elk andere class hebben het veel makkelijker.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Akaendra schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:31:
[...]

Relics altijd gebruiken in je wapen, het geeft namelijk Item levels aan je wapen waardoor de stats daar ook weer op vooruit gaan, plus de extra traits kunnen handig zijn :)

Artifact levellen is vooral snel als je World quests hebt, tot die tijd ben je afhankelijk van quest rewards/world drops/treasures. Random Dungeons geeft je ook iets maar ook dat is niet veel (35 Artifact Power of iets in die trant). Op 110 ook zo snel mogelijk artifact knowledge gaan doen, zodat de power items meer artifact power geven :)
tnx, ik dacht dat een artifact alleen een soort van veredelde talent tree was :) Weer iets geleerd. Snel maar even het wowhead artikel opgezocht en daar staat uitgebreid in uitgelegd. Artifacts omvatte dus meer dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08 18:23
demonic schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:00:
[...]

welke guild zit jij dan? en wat voor class/spec speel je? :D
Seers of War op moonglade,

Niet heel echt wat speciaal hoor, top 800 ofzo x)

Hiervoor zat ik wat beter met top 100-150, Amused to Death op Defias Brotherhood

En ik speel shadowpriest :x
Jammer van de nerf woensdag, het was echt mental wat ik aan execute damage deed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:24:
Zit er eigenlijk een max aan het aantal auctions dat je kan hebben lopen ?
Nope :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Iusedto schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:24:
Zit er eigenlijk een max aan het aantal auctions dat je kan hebben lopen ?
Max hebben lopen weet ik niet. Bij het plaatsen via de WoW telefoon app is wel een limiet van ik meen 200 auctions per dag. Ben er regelmatig tegen aan gelopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zet er net 800 auctions op en wil nog meer dan als het kan. maar wil niet het risico lopen dat het mis gaat :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-09 12:37
wat farmen jullie om zoveel op AH te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:29:
Zet er net 800 auctions op en wil nog meer dan als het kan. maar wil niet het risico lopen dat het mis gaat :)
800 items O_O doe je al je herbs en ores in enkeltjes er op en niet in stacks? :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:33:
[...]

800 items O_O doe je al je herbs en ores in enkeltjes er op en niet in stacks? :P
Yep, verkoopt veel beter is mijn ervaring ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
Als dat zo is, dan zou het bijna onder AH-pesten moeten vallen. Niemand zit volgens mij te wachten op enkele items van regents. Zit bijna te hopen dat blizzard met een filteroptie komt van: ignore stacks <5 etc.

Om terug te komen op de artifact power, zorg ervoor dat je research elke keer doet en dat je hem leest als het gereed is. Ik zit nu op rank 5 en krijg 200% AP als toen ik begon. Dit heb je ook wel nodig voor de hogere levels aangezien het levelen van je artifact nu in de 50k+ gaat lopen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
egbert-jan schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:31:
wat farmen jullie om zoveel op AH te gooien?
ook op AH veel kopen en duurder verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
alles wat ik herb gooi ik allemaal op de AH.
ik 2+ maanden dan ga ik wel mijn Alchemie lvlen :)
zelfde geld voor leatherworking op mijn druid, alles wat ik skin gaat naar AH :)
vooral leuk als er een WQ is waar je beasts moet killen, damn skin heaven ! :D
paart dagen terug ik bleef maar skinnen en skinnen, het was superdruk met veel mensen maar ik en nog 2 andere waren de enige met skinning :)

[ Voor 39% gewijzigd door Kol Nedra op 26-09-2016 14:50 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:40:
[...]

Yep, verkoopt veel beter is mijn ervaring ;)
Sadist! }) hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Rete irritant.
Gelukkig zetten ze die meestal voor een lagere prijs per item dan normaal erop (om anderen te laten undercutten zodat ze zelf goedkoop aan materialen komen).
Dus ik heb het er wel voor over om ze allemaal op te kopen en zelf in stacks voor een hogere prijs te verkopen. Van het weekend met Leystone en Felslate alleen met het kopen en weer verkopen op deze manier 25k verdiend. Moest er eerst wel dik 80k in stoppen en is een risico maar het is easy gold als het verkoopt.

Zelfde met de 835+ BoE epics die men kreeg van world quests. Iemand hier opperde het idee om ze alvast voor alts te kopen, kosten toen tussen de 3-6k. 2 weken verder droppen er geen BoE meer van World Quests en nu maar besloten om ze te verkopen voor 22k+ per stuk. :P
Was ook nog iemand die 6 cloth heads (835 epic) met een bid prijs van 5k per stuk had. Alle 6 gewonnen en nu gaan ze voor 20k+ _/-\o_
sabriel schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:44:
Als dat zo is, dan zou het bijna onder AH-pesten moeten vallen. Niemand zit volgens mij te wachten op enkele items van regents. Zit bijna te hopen dat blizzard met een filteroptie komt van: ignore stacks <5 etc.
Het kan je daarom ook op een ban komen te staan als je pech hebt en genoeg mensen je maar reporten.
TSM heeft al een optie om alleen maar te zoeken naar stacks van 5-10-15 etc.
Blizzard heeft zelf al aan gegeven dat ze iets aan de AH UI en de functies er achter te gaan doen in een komende patch.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Zertaxka schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:58:
Het kan je daarom ook op een ban komen te staan als je pech hebt en genoeg mensen je maar reporten.
TSM heeft al een optie om alleen maar te zoeken naar stacks van 5-10-15 etc.
Blizzard heeft zelf al aan gegeven dat ze iets aan de AH UI en de functies er achter te gaan doen in een komende patch.
Waar staat TSM voor. Ik gebruik eignelijk nooit AH-addons maar gezien de huidige status nu wel makkelijk.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
sabriel schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:06:
[...]

Waar staat TSM voor. Ik gebruik eignelijk nooit AH-addons maar gezien de huidige status nu wel makkelijk.
Trade Skill Master

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
sabriel schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:06:
TSM = TradeSkillMaster.
Is in het begin misschien wat lastig om onder de knie te krijgen maar als je het eenmaal doorhebt wil je niet meer zonder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Thermometer schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:50:
Hebben jullie tips om als Holy Paladin, AOE Burst Healing te kunnen handelen?

Ben begonnen met Mythics. Die gaan me goed af, alleen heb ik best moeite soms nog met AOE healing wanneer er flinke AOE damage gedaan is op de party. Ik gebruik de volgende twee spells

Maar het is meestal niet genoeg. Met daarna een beetje rushend single target-healen lukt het wel, maar wellicht is er een betere manier? Ik dacht nog, misschien Tyr's Deliverance gebruiken, maar snap nog steeds niet van de tooltip hoe die nou precies werkt.
Ik gebruik sinds ik level 110 ben eigenlijk alleen nog maar Beacon of Virtue. Dit is wel even wennen t.o.v. WoD waar je vrijwel altijd 2 beacons op mensen had. Met BoV heb je dus geen standaard beacon, maar elke 15 seconden een beacon op maximaal 4 personen. BoV (15 sec cd) i.c.m. Holy Prism (20 sec cd) is echt super voor aoe-healing. BoV is een extra cast en het maakt je healing dus wat lastiger, maar als je het eenmaal door hebt werkt het super.

Cast eerst een Bestow faith, dan BoV, dan een Holy Prism gevolgd door een Holy Shock, eventueel een Light of the Martyr en Light of Dawn en je hele party is meestal weer full vanaf 30% hp.

Nog wel drie tips m.b.t. BoV:
  • Alleen mensen die onder 100% hp zitten kunnen een BoV ontvangen (m.u.v. je directe target van de BoV cast, die krijgt hem altijd). Het kan dus voorkomen dat als je BoV cast, er maar 2 personen een BoV krijgen omdat de rest allemaal op 100% hp zat. Soms kun je dus beter even wachten totdat meer mensen dmg hebben opgelopen.
  • Max 4 mensen krijgen een BoV. Je directe healing spells (Holy Shock, etc.) doe je vervolgens op de persoon die de BoV niet gekregen heeft. Zodoende heal je alle 5 de partymembers.
  • De indirecte BoV's komen alleen op mensen terecht die maximaal 30yards van de persoon staan waar je BoV op cast. Als de tank, melee en ranged ver uit elkaar staan kan het handig zijn om jezelf als 'brug' te gebruiken. Ga dan tussen iedereen in staan en cast BoV op jezelf.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:38:
Gisteren eindelijk tijd voor de eerste mythic+ run, viel nog best tegen! Was een vrij slechte pug voor Blackrook Hold en we haalden de timer dus ook niet (2 minuten te weinig). Daarnaast bevatte de eind chest 0 loot dus dat schoot ook niet echt op :P

Wat ik wel vreemd vind: ik dacht dat je keystones van verschillende dungeons tegelijk kon hebben in je inventory maar begrijp nu dat je per week een keystone krijgt voor maar 1 dungeon? Dan heb je dus een week om zover mogelijk te komen met je keystone en kan je daarna weer opnieuw beginnen met een andere dungeon?
Ik praat nu even vanuitgaande dat je Mythic 2 zou doen. Als je die buiten de tijd om doet, krijg je een chest waar 2 epic 840 items in zitten, 3 mensen krijgen dus niks en je keystone is depleted.
Haal je em binnen te tijd krijg je de 2 items + je keystone jumpt naar niveau 3.
Elke 5 minuten dat je em sneller doet, krijg je echter een keystone van nog een niveau hoger maar ook de chest van dat niveau hoger..

Het resultaat: Ik deed afgelopen zaterdag mythic +2 in Nethal. Lair met 13 minuten tijd over, wij kregen in totaal 3 chests in volgens mij hadden we 6 epics verdeeld over 5 spelers en ik kreeg de keystone voor mythic +5 die ik daarna met de guild heb gedaan, buiten de tijd maar nu krijg ik woensdag wel een +5 reward in de order hall

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohhh jeeej, ziet er naar uit dat ik toch niet ga spelen vanavond... CRAP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Heb nog een keystone voor mythic +4.. Vanavond maar eens kijken of ik kan puggen! :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:10:
Ohhh jeeej, ziet er naar uit dat ik toch niet ga spelen vanavond... CRAP!
Dat is balen.

oh btw, alle auctions zijn al verkocht.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:16:
[...]

Dat is balen.

oh btw, alle auctions zijn al verkocht.
Doe eens normaal man! :P

*met enige jaloezie...* :P

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 26-09-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry :) waren er bijna 1000 btw

Hoop dat ik wel wat tijd voor WoW heb vanavond. Wel zin om de mensen in de guild een beetje te leren kennen.
Alleen spelen is ook maar heel saai eerlijk gezegd.

[ Voor 10% gewijzigd door Iusedto op 26-09-2016 16:24 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:24:
Sorry :) waren er bijna 1000 btw!!!! -O-

Alleen spelen is ook maar heel saai eerlijk gezegd.
Daar heb je wel een punt ja. Helaas speel ik ook voornamelijk alleen. Zit dan wel in een guild met epische spelers (vinden ze zelf... en is ook wel beetje zo daar de progress best wel goed). Maar ik hoor er gewoon niet (blijf er wel ivm de rewards die je zou kunnen kopen bij de guildvendor als gevolg van de progressie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
RustStorm schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:30:
[...]
blijf er wel ivm de rewards die je zou kunnen kopen bij de guildvendor als gevolg van de progressie).
zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Heirlooms, pet en mount.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Mja, dat betekent ook 20 minuten aan mailbox leeghalen, tis maar wat je liever doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Noiz schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:45:
[...]

Mja, dat betekent ook 20 minuten aan mailbox leeghalen, tis maar wat je liever doet :P
Postal, die doet dat voor je O+

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
krijgen guilds dan speciale pets of mounts als ze raids doen? of heb je het over die algemene achievements punten enzo? want iedere guild die iets langer bestaat, en een beetje actief is die heeft dat toch wel?
Xenomorphh schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:55:
[...]

je moet nog steeds 20 minuten wachten, alhoewel dat misschein wel een perfecte techniek is om niet gekickt te worden voor AFK XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Xenomorphh schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:55:
[...]

Nog steeds 20 minuten dat je niks anders kan doen ingame :) Noiz gebruikt een 2e account voor veel AH dingen ;)
demonic schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:59:
je moet nog steeds 20 minuten wachten, alhoewel dat misschein wel een perfecte techniek is om niet gekickt te worden voor AFK XD
Helaas heeft die geen effect op niet AFK gaan. Zolang je niks doet ga je simpelweg AFK na verloop van tijd, alleen iemand die in combat was kan niet worden uitgelogd en de reden dat iedereen maar AFK stond in RFC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Op welke server zit een grote NL guild ? (Horde) anders doe ik een character transfer naar die server.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Noiz schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:00:

Helaas heeft die geen effect op niet AFK gaan. Zolang je niks doet ga je simpelweg AFK na verloop van tijd, alleen iemand die in combat was kan niet worden uitgelogd en de reden dat iedereen maar AFK stond in RFC :P
werkt niet meer, ten minste niet in stormwind stockade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
demonic schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:30:
Volgens mij moet je wel in combat blijven ;)

Net The Nightfallen op exalted gekregen. Withered training scenario (helemaal gecleared nu) gaf me net de laatste 400 rep die ik nodig had. De 7500 AP reward van de exalted quest was wel erg lekker 43k/51k naar lvl 22 voor mijn Artifact. Rest van de rep zit tussen de 4300 en 11k in revered, die komen ook dus redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een half uurtje kunnen spelen (lees: eigenlijk gewoon dus niet... ;))

Maar moet zeggen dat ik weer concludeerde dat de rogue echt wel heel tof is. Zijn er menschen alhier die een rogue als main hebben deze xpack? En dan met name de Outlaw? Echt te leuk... Vind de Class Hall ook echt super tof. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedemorgen !

Prijzen op de AH op Draenor beginnen helaas te zakken. Was te verwachten maar is best nog wel snel imo.

Tijd voor koffie

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:26:
Goedemorgen !

Prijzen op de AH op Draenor beginnen helaas te zakken. Was te verwachten maar is best nog wel snel imo.

Tijd voor koffie
Is ook zo... Verwacht dat je wel aardig wat stuivers hebt weten te verdienen. :) Daarbij komt: je kan altijd gold blijven verdienen met verkopen van materials op de AH. Ze zullen altijd worden gekocht; vraag is alleen of je er de tijd en moeite in wilt blijven steken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verdiende sinds de launch zo een 100K per week, voor mij is dat enorm.
En aangezien het mijn nieuwe char was heeft hij meteen genoeg gold nu hehe

Nu maar weer verder met het levelen van chars .........tenslotte het leukste van WOW :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Zertaxka schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:59:
[...]

Volgens mij moet je wel in combat blijven ;)
I know, maar ik en aantal guildies die het probeerde beweerde allemaal hetzelfde.
exact 30 minuten nadat we de laatste keypress hadden gedaan werden we gekickt voor AFK.

we waren in combat, en zowel geprobeerd met stilstaan, en met autowalk actief. (tegen een muur.)
beide werkte niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Iusedto schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:31:

Nu maar weer verder met het levelen van chars .........tenslotte het leukste van WOW :)
Behalve dan een mage, ik was daar even aan begonnen maar wat is het levelen van een mage een martel gang zeg. Respect voor iedereen die zijn/haar mage op max level heeft gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En toen was de content op Normal gecleared :D Voor screenshots etc: pleasantly-deranged.com

Toch wel trots op, als uber casual guild in 1 week normal gecleared

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister 'eindelijk' wat langer dan een 1,5 uur kunnen spelen *O* Gelijk 6 mythics kunnen doen en 7 ilvl's omhoog gegaan. Was allemaal redelijk easy met ilvl 835, tot Wrath of the Aszhara als holy paladin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Hier ook, Normal clear :)
Cenarius/Xavius best leuk.

Nythendra Heroic ook geprobeerd maar net wat DPS tekort. Denk dat dat woensdag met alle buffs wel een stukje beter gaat zijn ook.

We gaan het zien in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:31:

Dat doe je goed zeg! Holy crap. En je zal absoluut niet de enige zijn die zijn zakcentje gedurende deze afgelopen en komende weken zal hebben verdiend en nog zal verdienen. :) Goed bezig!

Dat is wel een beetje het nadeel als je een main hebt met slechte twee crafting professions en geen gathering professions... Kosten de eerste weken alleen maar gold in plaats dat het iets oplevert... (tot op zekere hoogte natuurlijk, want je kan me crafts ook gruwelijk veel gold verdienden. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
demonic schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:30:
[...]
Nee klopt, voor zover ik weet hebben ze dit truucje eruit gesloopt omdat mensen gewoon urenlang in Stockade/RFC afk stonden maar in combat. Ik maakte mij daar zelf ook schuldig aan, maar met de queues die er stonden van soms dik 4k was dit de enige optie om te kunnen spelen 's avonds.
corset schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:35:
En toen was de content op Normal gecleared :D Voor screenshots etc: pleasantly-deranged.com

Toch wel trots op, als uber casual guild in 1 week normal gecleared
Proficiat :) En jezelf als uber casual guild noemen is maar net hoe je het bekijkt. Wat noem je uber casual? Is dit in de hoeveelheid dagen dat je raid? Is dat wanneer je je raiders wel/niet verplicht consumables laat gebruiken? Ik ben wel eens benieuwd wat mensen als een (uber) casual of hardcore guild zien.

Na donderdag normal gecleared te hebben en Nythendra/Ursoc/Dragons op heroic gedaan te hebben was zondag weer een raid. Na Eye en spider boss in ruim een uur omgelegd te hebben was het tijd voor Cenarius. Stond helaas bol van de persoonlijke fouten constant en heeft veel te lang geduurd om deze down te krijgen. Xavius daarna had ook nog teveel persoonlijke fouten en zorgde ervoor dat ons doel niet was bereikt om alles te clearen binnen onze normale raidavonden. Vanavond is er nog een extra raid (waar ik helaas niet voor aanwezig kan zijn :( ) om Xavius te killen zodat we volgende reset wel gewoon met mythic kunnen beginnen.

Afgelopen weekend ook maar eens een artifact gehaald op al mijn alts. Alleen de DH mist nu nog zijn artifact. Merk wel dat ik er nu al enigszins genoeg van heb om weer dezelfde quests te moeten doen op alts :(

[ Voor 13% gewijzigd door Noiz op 27-09-2016 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Noiz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:07:
[...]

Nee klopt, voor zover ik weet hebben ze dit truucje eruit gesloopt omdat mensen gewoon urenlang in Stockade/RFC afk stonden maar in combat. Ik maakte mij daar zelf ook schuldig aan, maar met de queues die er stonden van soms dik 4k was dit de enige optie om te kunnen spelen 's avonds.
inderdaad, dat was de reden ook waarom ik het deed. al logte ik niet om 9 uur s'ochtends in, om om 18uur te gaan spelen. meestal logte ik dan inderdaad 2 uur van tevoren in. doe ik nu nog steeds als ik verwacht dat het druk is, alleen nu druk ik even een toets in ieder half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De queue tijden van Silvermoon zijn naar mijn idee wel minder sinds de release van de nieuwe raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:49:
De queue tijden van Silvermoon zijn naar mijn idee wel minder sinds de release van de nieuwe raid.
ik heb geen qeue tijden gezien, of van gehoord dit weekend.
Woensdag en donderdag waren er wel qeueu's al waren die vlgens mij maar iets van 20 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-01 20:21
Zo gisteren een extra raid gehad.
Raiden normaal enkel op woensdag en zondag.

Toch nog 20 man die er waren en op Ursoc HC begonnen.
DPS requirment viel eigenlijk wel mee ging ons meer op de healing output en de enrage onder de 30% dus Bloodlust bewaard voor die 30% en met 5 of 6 healers gegaan. Ging na iets van 12 tries down. Mensen hadden moeite met de tactics en de tanking rotation ging niet altijd even soepel.

Daarna na de Spider boss gegaan phase 1 stelt niet zoveel voor. Het moeilijkste deel van de fight voor ons was de move naar andere platform na 7 tries kwamen we aan de overkant met 2/3 van de raid in leven en het was een kill.

Hadden nog 20 min om een paar tries op cenarius te doen maar dat ging echt voor geen meter dus moeten hier nog wat beter in worden.

Woensdag maar eerste weer eens die eerste 5 bosses clearen en dan kijken of we de laatste 2 bosses op hc kunnen afmaken en aan mythic kunnen gaan denken.

Wow: Runewielder# Tarren-Mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel eindje uitgepiest bij mijn guild. Het raidteam is vanaf Legion met een meer elitist mindset begonnen en ik heb daar best moeite mee. Sowieso ook niet lekker in mijn vel met class keuze. Zoek iets nieuws, verfrissend, uitdagend.

Eens bedenken of ik verkas naar Silvermoon of terugga naar Draenor :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Carthrax schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:34:
[...]

Behalve dan een mage, ik was daar even aan begonnen maar wat is het levelen van een mage een martel gang zeg. Respect voor iedereen die zijn/haar mage op max level heeft gekregen.
Ik wist niet beter en heb een Fire mage gelevelled. In het begin was het allemaal wel goed te doen met een hoog ilvl, maar op een gegeven moment werd het echt lastig.

Wat een verademing met een Prot-warrior.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:43:
Wel eindje uitgepiest bij mijn guild. Het raidteam is vanaf Legion met een meer elitist mindset begonnen en ik heb daar best moeite mee. Sowieso ook niet lekker in mijn vel met class keuze. Zoek iets nieuws, verfrissend, uitdagend.

Eens bedenken of ik verkas naar Silvermoon of terugga naar Draenor :Y
Dat is vervelend man. Ik kan me voorstellen dat dat hele etlitaire gebeuren niet leuk is. Ik vind het ook altijd wat overdreven. :-/

Wel lekker om misschien vanaf scratch op een van die drukke servers te starten. ;) Outlaw rogue... <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Hallo, mijn broertje is een nieuwe rogue begonnen vanaf lvl 1 want hij heeft zijn boost al gebruikt voor zijn hunter.
Vroeger ook wel low level characters geboost door dungeons te clearen op mijn main nu vroeg ik mij af of dit nog mogelijk is in Legion?
Of zijn er ondertussen misschien betere alternatieven om snel te levelen van 1-100?

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

RustStorm schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:13:
Gisteren een half uurtje kunnen spelen (lees: eigenlijk gewoon dus niet... ;))

Maar moet zeggen dat ik weer concludeerde dat de rogue echt wel heel tof is. Zijn er menschen alhier die een rogue als main hebben deze xpack? En dan met name de Outlaw? Echt te leuk... Vind de Class Hall ook echt super tof. :)
Yep, rogue is super deze expac. Buiten het feit dat ik merk dat Steatlh wel flink geborked is, freaking DH's bleeds hebben die super lange range hebben en verder ook nog door je stealth heen kunnen kijken is het best ok. Ik zit op een 80% ally server waar ieder FP een gankfest is en ik elke dag getraind word om pvp te ontwijken....

Verder is die classhall echt vet, ik heb tot nu toe ook druid en warr guildhall vrijgespeeld en die zijn beide ook wel vet. Wat ik mooi vind is dat het gevoel van je class echt terug komt bij je classhall. De druids hebben allerlei ports in een emerald dream setting, met de warr ging ik dood en kwam ik in freaking walhalla :DDD Bij rogues dus het hele rondsluip gevoel. Geheime deuren, Si:7 bemoeienis en legendary characters. Ik vind het echt super.

Rogue is leuk, let er op dat je het juiste artifact pad volgt voor de meeste DPS. Ik heb gewoon hier en daar wat ingevuld maar je moet eerst echt naar "Greed" toe voor de meeste DPS. Nu krijg ik steeds commentaar dat ik te weinig DPS doe met ilev 845 gear ;///

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Pete_Sampras schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:16:
[...]
Verder is die classhall echt vet, ik heb tot nu toe ook druid en warr guildhall vrijgespeeld en die zijn beide ook wel vet. Wat ik mooi vind is dat het gevoel van je class echt terug komt bij je classhall. De druids hebben allerlei ports in een emerald dream setting, met de warr ging ik dood en kwam ik in freaking walhalla :DDD Bij rogues dus het hele rondsluip gevoel. Geheime deuren, Si:7 bemoeienis en legendary characters. Ik vind het echt super.
Na ondertussen voor alle classes (behalve DH) de class hall te hebben unlocked ben ik het wel met je eens. Behalve over de warrior class hall. Heb hier totaal geen binding mee. De warrior uit het Warcraft universum heeft an sich nauwelijks binding met vrykuls. Dus om dan de class hall dit thema te geven is raar.
Begrijp me niet verkeerd, normaliter heeft een warrior class zeker wel binding en gevoel bij dit thema, alleen de Warcraft warrior heeft dit helemaal niet. Gemiste kans van Blizzard vind ik. Evenals de artifacts die een belabberde backstory hebben.
Volgens mij heb je voor iedere class wel een class hall/artifact waar je te maken krijgt met characters waar je in het verleden mee te maken hebt gehad en die je ook herkent als een character die bij een bepaalde class hoort. Kijk alleen al maar eens naar de champions die iedere class heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Volgens mij ben ik een van de weinigen die dan geen klik met z'n outlaw(!) rogue heeft. M'n rogue is de oudgediende van al m'n chars, maar deze xpac zal hij weinig tijd krijgen denk. Outlaw spec hadden ze mijns inziens net zo goed 'pirate' spec van mogen maken en dat verpest het wel een beetje voor mij althans. Misschien leuk voor alliance zijde, maar horde pirates.. nee, geen klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe het veranderd is met de laatste 2 uitbreidingen, maar ik speelde altijd mage. Eerst vuur geprobeerd, maar die had altijd flink wat downtime.. Steeds drinken inderdaad.
Frost build kon handig zijn voor een survival build in de arena. Voor levelen heeft die echter ook downtime, dus drinken enz. Binnen Arcane had je spreuken/talents die mana terug gaven. Daarnaast kon ik destijds arcane blast speccen om tegelijk ook 'slow' te casten, dus dan waren het 2 spreuken in-een. Combineer dat met evocation en mana pots en je hebt nauwelijks downtime.

Het is grappig, want ik vond zelf paladin het meest vermoeiende om te spelen. Je ging inderdaad zelden tot nooit dood, maar je deed zo weinig schade. Je 'snipe-d' inderdaad 2 mobs op afstand en houdt alles altijd op afstand. Drinken is normaal op mage, maar ik at bijna nooit. (ook niet op vuur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
marijnvtg schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:43:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die dan geen klik met z'n outlaw(!) rogue heeft. M'n rogue is de oudgediende van al m'n chars, maar deze xpac zal hij weinig tijd krijgen denk. Outlaw spec hadden ze mijns inziens net zo goed 'pirate' spec van mogen maken en dat verpest het wel een beetje voor mij althans. Misschien leuk voor alliance zijde, maar horde pirates.. nee, geen klik.
Ik begrijp je punt, met zo'n class verandering heb je altijd liefhebbers of tegenstanders. Persoonlijk vind ik mijn gnome rogue goed spelen met de outlaw spec, en ik ben blij dat de klasse eindelijk terug wat identiteit heeft.

De oude combat spec vond ik sinds WotLK gestaag achteruit gaan, tot een zoutloze dual wielder zonder specifiek doel. Stealth was niet meer nodig in dungeons, CC overbodig, lock picking ging 'the way of the dodo', poisons enorm beperkt,... etc. Ik speelde op de duur liever mijn fury warrior, die had tenminste nog de leuke niche met het dual wielden van 2handers, en geen f*cking slice 'n dice alarm dat te vaak afging.

Al bij al vind ik outlaw dus een serieuze vooruitgang :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Noiz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:28:
[...]

Na ondertussen voor alle classes (behalve DH) de class hall te hebben unlocked ben ik het wel met je eens. Behalve over de warrior class hall. Heb hier totaal geen binding mee. De warrior uit het Warcraft universum heeft an sich nauwelijks binding met vrykuls. Dus om dan de class hall dit thema te geven is raar.
Begrijp me niet verkeerd, normaliter heeft een warrior class zeker wel binding en gevoel bij dit thema, alleen de Warcraft warrior heeft dit helemaal niet. Gemiste kans van Blizzard vind ik. Evenals de artifacts die een belabberde backstory hebben.
Ik vind de Noorse mythologie sowieso uit de toon vallen binnen Warcraft. Maar hey, Panda's/Pandaren passen ook niet, en daar hebben ze een complete expansion aangehangen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Gaius schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:00:
[...]
Ik vind de Noorse mythologie sowieso uit de toon vallen binnen Warcraft. Maar hey, Panda's/Pandaren passen ook niet, en daar hebben ze een complete expansion aangehangen. |:(
Heb je toevallig World of Warcraft: Chronicle Volume 1 gelezen? Eerst vond ik Pandaren ook een hele vreemde eend/panda in de bijt, maar na het boek gelezen te hebben kijk ik er iets anders tegen aan, kan t iets meer hebben.

@Kapoen; sluit me zeker bij je aan, identiteit heeft het zeker gekregen :P. En dat rogue/combat afzwakte sinds WotLK slaat ook de spijker op z'n kop.

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 27-09-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:55:
[...]

Dat is vervelend man. Ik kan me voorstellen dat dat hele etlitaire gebeuren niet leuk is. Ik vind het ook altijd wat overdreven. :-/

Wel lekker om misschien vanaf scratch op een van die drukke servers te starten. ;) Outlaw rogue... <3
Nou waren wij best serieus bezig op een semi-hardcore wijze, logs, theorycrafting etc, ik heb ook gewoon mythic HFC gecleared bijvoorbeeld, maar wat er nu vooral gebeurd is dat er een kliek is ontstaan bestaande uit de 2 MT's, de 2 MH's en de beste DPSers. En die farmen elke week de hele week mythics en mythic+. Val je net niet in die kliek, zoals ik zo blijkt nu, kun je dus gaan puggen. Voor mij betekent dat vooral dat ik binding verlies. Ik speel vanwege het samenspelen en als ik endgame content niet kan samenspelen met mijn guildies, dan verliest de guild voor mij wel zijn waarde.

Ik zit er aan te denken om mijn Rogue af te stoffen en die met al mijn gold en mats te verkassen. Of wellicht een Hunter te rollen (de enige class die ik nooit echt gespeeld heb op endgame, altje is 91), of mijn Shaman of Priest te moven en als healer verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:16
Ben willekeurig begonnen met mijn mage met fire als spec, en ben nu 110 met itemlvl ergens net onder de 800 (ben nog aan het questen voor de Uniting the Isles). Heb een deel Sarumar gedaan, en heb tot heden weinig problemen met doodgaan. Ben denk ik in het hele questverhaal van 100 naar 110 maximaal 2 keer per gebied dood gegaan vanwege teveel hooi op mijn vork (groepen pullen of te snel willen doorgaan). Downtime valt echt wel mee. Andere specs kan ik niet over oordelen, maar met de dubbele blink talent en de healing van je artifact na blinken, je shield, genoeg manieren om te overleven denk ik...
Carthrax schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:34:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
marijnvtg schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:05:
[...]

Heb je toevallig World of Warcraft: Chronicle Volume 1 gelezen? Eerst vond ik Pandaren ook een hele vreemde eend/panda in de bijt, maar na het boek gelezen te hebben kijk ik er iets anders tegen aan, kan t iets meer hebben.
Oh, je kunt het ongetwijfeld op een mooie manier de lore in schrijven. Maar het is m.i. zó afwijkend van voorgaande content (Scourge, Legion, Aspects) dat het qua toon/vormgeving er niet goed inpast. Maar goed, ik ben sowieso wat minder geinteresseerd in de geschiedenis van de oosterse culturen/mythologiën, dus dat helpt ook niet mee. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Kapoen schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:54:
[...]

Ik begrijp je punt, met zo'n class verandering heb je altijd liefhebbers of tegenstanders. Persoonlijk vind ik mijn gnome rogue goed spelen met de outlaw spec, en ik ben blij dat de klasse eindelijk terug wat identiteit heeft.

De oude combat spec vond ik sinds WotLK gestaag achteruit gaan, tot een zoutloze dual wielder zonder specifiek doel. Stealth was niet meer nodig in dungeons, CC overbodig, lock picking ging 'the way of the dodo', poisons enorm beperkt,... etc. Ik speelde op de duur liever mijn fury warrior, die had tenminste nog de leuke niche met het dual wielden van 2handers, en geen f*cking slice 'n dice alarm dat te vaak afging.

Al bij al vind ik outlaw dus een serieuze vooruitgang :)
Zelf ook een gnome rogue aangemaakt en in het begin dacht ik wtf. Nu heb ik hem wel te pakken. Level 106 inmiddels met outlaw en speelt erg fijn. Stealth > stun en dood. Vaak al voor de mob uit stun komt.

MM Hunter en prot Warrior op 850+ nu 😆😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Denk dat ik persoonliijk van het weekend ga beginnen aan mijn 2de alt naar de 110, mijn Gnome Monk. Kan ik lekker rustig aan doen met mijn hunter (ilvl 801 maar alt dus die gear komt wel tzt door middel van world quest en misschien wat random heroics ofzo)

Warlock zit nu op Ilvl 852, dus dat zal niet heel veel meer beter worden tenzij ik gigantisch veel titanforged krijg en een legendary ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Maandag al met de guild normal gecleared, wat ik niet had verwacht, gezien we vrij casual zijn. Gisteren alleen maar wipes op de eerste boss, heroic mode. 8% beste try ofzo. Verder wel veel drama in de guild. Mensen die schreeuwen dat we het item level niet hebben voor heroic raiding en dat we toch alleen maar gaan wipen en bij de raid van gister werd de schuld bij enkele personen gelegd (met een rage gquit als gevolg), terwijl bijna iedereen nog aan het leren is. Zo'n guild vind ik niet tof. Wil met plezier raiden. Wel progress, maar niet dat je specifieke personen even lekker bij naam gaat noemen om te bashen. Als je opvalt dat een speler iets fout doet stuur je hem een pm, of stuur je de raidleader een PM. Hopen dat de drama niet blijft, anders gaan we een andere guild zoeken.

Wel tevreden met m'n dps. Stond bij elke try eerste op dps als monk, terwijl mijn item level niet het beste was.

Verder bevalt de expansion me erg goed. Nu erg veel bezig met geld verdienen. Met herbalism en alchemy kun je bakken geld verdienen. In een week 500k erbij. En dat is puur aan flasks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:22:
[...]

Nou waren wij best serieus bezig op een semi-hardcore wijze, logs, theorycrafting etc, ik heb ook gewoon mythic HFC gecleared bijvoorbeeld, maar wat er nu vooral gebeurd is dat er een kliek is ontstaan bestaande uit de 2 MT's, de 2 MH's en de beste DPSers. En die farmen elke week de hele week mythics en mythic+. Val je net niet in die kliek, zoals ik zo blijkt nu, kun je dus gaan puggen. Voor mij betekent dat vooral dat ik binding verlies. Ik speel vanwege het samenspelen en als ik endgame content niet kan samenspelen met mijn guildies, dan verliest de guild voor mij wel zijn waarde.

Ik zit er aan te denken om mijn Rogue af te stoffen en die met al mijn gold en mats te verkassen. Of wellicht een Hunter te rollen (de enige class die ik nooit echt gespeeld heb op endgame, altje is 91), of mijn Shaman of Priest te moven en als healer verder te gaan.
Uiteindelijk is dit wel beetje 1 van de bijeffecten van Mythic +, bedoel mythic can je prima doen met 1 dps van 780, maar als je hoger wil met mythic plus wil je eigelijk de best geared mensen. Maar doordat je dat met dat groepje doet, blijven die ook beste gear krijgen en wordt idd die kans om te joinen steeds kleiner.

Ondanks dat bij effect vind ik het wel een fantastische toevoeging deze expansion, beetje Diablo style maar zorgt iig dat je langer de content blijft spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 12:25
Mythic+ vind ik ook echt een mooie toevoeging!

maar op mijn server wordt er al flink misbruik van gemaakt.

bijvoorbeeld:
ik heb mythic gedaan, krijg een keystone: netjes weer een groepje gevonden met dezelfde keystone +2.
run gedaan, en 2 chests gekregen.
Daarna keystone lvl 4.

Helaas is mijn gear daar nog niet goed genoeg voor, zeker omdat je daar ook echt de debuffs erbij krijgt.

Maar dan wou ik graag om te gearen een ander groepje joinen met een +2 key. Maarja enige wat er is is dat er enorm veel mensen zijn met hoge ilvls die +2 keys willen boosten, dus er is bijna geen "normale" +2 groep meer te vinden......

Dus komt er op neer dat ik 1 mythic + kan doen, en daarna het weer kan vergeten.... teminste totdat ik betere gear heb om de hogere lvl's aan te kunnen, maarja dat duurt nu ook weer langer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjux schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:24:
Mythic+ vind ik ook echt een mooie toevoeging!

maar op mijn server wordt er al flink misbruik van gemaakt.

bijvoorbeeld:
ik heb mythic gedaan, krijg een keystone: netjes weer een groepje gevonden met dezelfde keystone +2.
run gedaan, en 2 chests gekregen.
Daarna keystone lvl 4.

Helaas is mijn gear daar nog niet goed genoeg voor, zeker omdat je daar ook echt de debuffs erbij krijgt.

Maar dan wou ik graag om te gearen een ander groepje joinen met een +2 key. Maarja enige wat er is is dat er enorm veel mensen zijn met hoge ilvls die +2 keys willen boosten, dus er is bijna geen "normale" +2 groep meer te vinden......

Dus komt er op neer dat ik 1 mythic + kan doen, en daarna het weer kan vergeten.... teminste totdat ik betere gear heb om de hogere lvl's aan te kunnen, maarja dat duurt nu ook weer langer....
]

Tja mensen zoeken voor Mythic raids nu even de snelste manieren om gear te krijgen. De effecienste is momenteel Mythic 2 doen en 3 chests krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 12:25
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:36:
[...]

]

Tja mensen zoeken voor Mythic raids nu even de snelste manieren om gear te krijgen. De effecienste is momenteel Mythic 2 doen en 3 chests krijgen.
klopt, maar helaas is dat nu dus practisch alleen toegankelijk voor hoger ilvl's die mensen met een lvl 2/3 key aan het boosten zijn.

En als je een lvl 2/3 key hebt zou je wel gek zijn als je zelf een groep gaat zoeken inplaats van geboost worden en bijna 100% zeker bent van 3 chests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die het "nieuwe" Tab target systeem in 7.0 ook crap vindt.

https://mods.curse.com/addons/wow/reg-tab#t1:description

Ik heb trouwens mijn sub weer beëindigd.
Blizz is gewoon een verkeerde weg ingeslagen en dat PvP je nu door strot geduwd krijgt of je het nu wil of niet heb ik echt geen zin meer in en is voor mij een van de vele dingen die heeft doen besluiten mij sub stop te zetten. Ik speel op een PvE server omdat PvP mij echt geen reet boeit.. waarom wordt ik dan toch verplicht PvP te doen als ik mijn professions wil levelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-01 20:21
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:38:
Voor iedereen die het "nieuwe" Tab target systeem in 7.0 ook crap vindt.

https://mods.curse.com/addons/wow/reg-tab#t1:description

Ik heb trouwens mijn sub weer beëindigd.
Blizz is gewoon een verkeerde weg ingeslagen en dat PvP je nu door strot geduwd krijgt of je het nu wil of niet heb ik echt geen zin meer in en is voor mij een van de vele dingen die heeft doen besluiten mij sub stop te zetten. Ik speel op een PvE server omdat PvP mij echt geen reet boeit.. waarom wordt ik dan toch verplicht PvP te doen als ik mijn professions wil levelen???
Met welke proffesion moet je pvp doen om te levelen dan, want heb nog helemaal niets aan pvp gedaan en ook niet tegen gekomen dat ik dit moest doen voor iets in legion.

Wow: Runewielder# Tarren-Mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
fjux schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:16:
[...]
klopt, maar helaas is dat nu dus practisch alleen toegankelijk voor hoger ilvl's die mensen met een lvl 2/3 key aan het boosten zijn.

En als je een lvl 2/3 key hebt zou je wel gek zijn als je zelf een groep gaat zoeken inplaats van geboost worden en bijna 100% zeker bent van 3 chests.
Logisch toch, jij wilt zelf ook liever 3 chest. Er is zoveel DPS beschikbaar dat je makkelijk kan filteren voor de beste. Waarom zou je 3x 840 meenemen als je ook 3x 850 kan krijgen. Puur aanbod he.
Lurtz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:40:
[...]
Met welke proffesion moet je pvp doen om te levelen dan, want heb nog helemaal niets aan pvp gedaan en ook niet tegen gekomen dat ik dit moest doen voor iets in legion.
Voor sommige WQ's kan je dit wel doen, niet verplicht maar wel leuk imo. Horde NPC's killen.

[ Voor 24% gewijzigd door rolandos582 op 27-09-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Mede WoW-ers,

Ik denk ik gooi het hier ook maar neer, ik heb het volgende.

Momenteel zit ik met 2 andere vrienden in een guild waar we het niet naar ons zin hebben en merken dat vooral de grootte van de guild en de daardoor slechte progressie (veel mensen performen slecht) het probleem is. Nu zijn wij dus op zoek naar een vervangende groep of we willen zelf weer een guild starten.

Kent iemand dus een Alliance guild met als doel Heroic/Mythic raiding en zijn zij op zoek naar 3 man om hun team te versterken, stuur mij dan een berichtje. Dit mogen NL en ENG guilds zijn.

Momenteel spelen wij alle drie DPS maar dit kan veranderen. De samenstelling nu:
Mage
Warrior
Demon Hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Lurtz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:40:
[...]

Skinning heeft een quest waarin je naar pvp moet om iets te skinnen, en dat is tot dusver wat ik er van weet, maar kan me dus voorstellen dat er meerdere quests zijn die dat hebben.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Metian schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:39:
[...]

Skinning heeft een quest waarin je naar pvp moet om iets te skinnen, en dat is tot dusver wat ik er van weet, maar kan me dus voorstellen dat er meerdere quests zijn die dat hebben.
Dat is toch maar in de Underbelly?
Guard kopen voor 5g, done. Niks geen pvp nodig

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lol, Brewmaster tank
/leave group

De arrogantie druipt er weer vanaf vanavond. Alleen maar shit groups.
Ben pas lvl 105 , ze mogen gvd blij zijn dat ik tank zeg

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:34:
Lol, Brewmaster tank
/leave group

Het spel en de community... De community wordt er helaas niet beter op . :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Kupauw schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:50:
Mede WoW-ers,

Ik denk ik gooi het hier ook maar neer, ik heb het volgende.

Momenteel zit ik met 2 andere vrienden in een guild waar we het niet naar ons zin hebben en merken dat vooral de grootte van de guild en de daardoor slechte progressie (veel mensen performen slecht) het probleem is. Nu zijn wij dus op zoek naar een vervangende groep of we willen zelf weer een guild starten.

Kent iemand dus een Alliance guild met als doel Heroic/Mythic raiding en zijn zij op zoek naar 3 man om hun team te versterken, stuur mij dan een berichtje. Dit mogen NL en ENG guilds zijn.

Momenteel spelen wij alle drie DPS maar dit kan veranderen. De samenstelling nu:
Mage
Warrior
Demon Hunter
Welke Server/Battlegroup zitten jullie dan? Misschien dat iemand hier een guild weet die jullie wel wil verwelkomen op jullie eigen server. Scheelt weer wat centjes voor een transfer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:43:
[...]
Het spel en de community... De community wordt er helaas niet beter op . :(
Helaas niet. Stomme is dat ik nu nog ga twijfelen ook over Brewmaster.
Eerlijk is eerlijk, de andere tanks zijn "makkelijker"

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:11:
[...]

Het belangrijkste is dat je het leuk vindt. (Tenzij de BM echt 'broken' is natuurlijk.) Een groot deel van de community is gewoon gemakzuchtig. Ik zie tegenwoordig ook regelmatig bij PuG Mythic groepen "LF healer: monk, druid, priest". Als ik dan apply met een tekst als "Holy Pala here. Not what you're asking for but didn't have any trouble healing PuG mythics so far. Just try me out". Krijg ik regelmatig een reply als: "No man. Not gonna carry you!!!" of "Sorry, we're looking for an easy run. Not in the mood for wipes." Ik blijf gewoon mijn pala spelen. Weet mensen regelmatig aangenaam te verrassen en vind de stijl van healen gewoon leuk. (Whac-a-mole healing :P ) Dan maar wat langer zoeken naar een groep.
Iusedto schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:11:
[...]

Dan komt het er dus op neer dat je anderen laat bepalen wat jij moet spelen? Omgekeerde wereld lijkt me. Je moet blijven spelen wat je leuk vindt! Screw die gemakzuchtige lui. Lekker met je guildies spelen?

Mwoah gemakzucht, niet geheel mee eens. Brewmaster is gewoon hopeloos deze expansion. Nou maakt dat voor normal niet uit, maar als we dat dan oprekken naar mythic+ content snap ik dat groepen niet zitten te wachten op een BM tank.
RustStorm schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:07:
[...]
Dan komt het er dus op neer dat je anderen laat bepalen wat jij moet spelen? Omgekeerde wereld lijkt me. Je moet blijven spelen wat je leuk vindt!
Niemand bepaalt wat iemand moet spelen, maar zie het ook eens andersom, je verwacht zelf wel dat groepen zich laten opzadelen met een class die problematisch is. Nee, net zoals dat jij zo vrij bent te spelen wat jij wilt, is een ander net zo vrij om ervoor te kiezen om niet met jou te spelen omdat jij perse iets wilt spelen wat extra ballast en moeite brengt.
Kaap schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:22:
Mwoah gemakzucht, niet geheel mee eens. Brewmaster is gewoon hopeloos deze expansion. Nou maakt dat voor normal niet uit, maar als we dat dan oprekken naar mythic+ content snap ik dat groepen niet zitten te wachten op een BM tank.

[...]

Niemand bepaalt wat iemand moet spelen, maar zie het ook eens andersom, je verwacht zelf wel dat groepen zich laten opzadelen met een class die problematisch is. Nee, net zoals dat jij zo vrij bent te spelen wat jij wilt, is een ander net zo vrij om ervoor te kiezen om niet met jou te spelen omdat jij perse iets wilt spelen wat extra ballast en moeite brengt.
Denk dat hier de meningen over verdeeld zijn. Ik zie wat je zegt. :)

Hij is een monk aan het levelen he... ;)

Vanavond hoop ik maar weer eens te spelen. Gisteren sowieso niet, vanavond eerst nog onderwijs op werk en daarna hopelijk thui snog wat doen. Hoop dat het niet al te laat gaat worden hier. 8) Merk echt dat ik zin heb m'n rogue te levelen. Is best wel tijdje geleden dat ik dat gevoel had. :)

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 28-09-2016 08:30 ]

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Iusedto schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:34:
Lol, Brewmaster tank
/leave group

Van alle tanks vond ik tot nu toe de Monk het lastigste om te healen als Druid; veel spike damage zonder (zo leek het) eigen heals/mitigation om dat op te vangen. Misschien heb ik net pech gehad, maar in dat opzicht snap ik het wel. Aan de andere kant, tijdens het levellen is het allemaal niet zo spannend en mag er wat mij betreft ook wel wat relaxter gedaan.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Ja, ik begrijp het natuurlijk wel.
Kaap drukt zich misschien iets sterk uit en persoonlijk vind ik dat DPS uberhaupt niet moet mopperen :)
Maar feit is wel dat ik ( tijdens het levelen ) in de dungeons gewoon squishie voel. En ja dit zijn levelen dungeons ( ben 106) maar ik vind dat geen lekker gevoel als tank. Je wilt je toch wat meer "onverwoestbaar" voelen. De echte tank zeg maar

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:33:
Ja, ik begrijp het natuurlijk wel.
Kaap drukt zich misschien iets sterk uit en persoonlijk vind ik dat DPS uberhaupt niet moet mopperen :)
Maar feit is wel dat ik ( tijdens het levelen ) in de dungeons gewoon squishie voel. En ja dit zijn levelen dungeons ( ben 106) maar ik vind dat geen lekker gevoel als tank. Je wilt je toch wat meer "onverwoestbaar" voelen. De echte tank zeg maar
Haha, ik snap wat je zegt. :) Kan ik me ook wel weer enigszins voorstellen dat je je niet als een zakdoekje wilt voelen maar eerder als een stalen plaat. Och, ik zou gewoon levelen tot 110 sowieso, want als het daadwerkelijk zo is dat je een pak boter bent, dan zal Blizzard daar vast wel wat aan doen te zijner tijd. :)

Vraagje.. ik snap er niks van

839 tank, mythic BRH. De trap met de bats. 4 wipes gehad. Ik weet niet waarom, maar de bats draaiden zich 3x allemaal om en gingen vol op de healer staan eten (dat was bij de laatste 2 felguards voor de boss).
Hebben ze een fixate oid? Of doe ik als tank iets fout? Ik kan ze wel stunnen maar dat is 1x per 20 seconden :-(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Akaendra
Mwah, dat is gewoon gemakzicht van bepaalde mensen. Ik speel destruction op mijn lock, wel wetende dat het niet de beste DPS spec is voor een lock. Heb demonology geprobeerd en dat beval me gewoon niet. Heel die rotatie is gewoon raar en het voelt alsof ik sta te afken terwijl mijn demons alle damage doen.

Ik maak zelf ook geen problemen van wat mensen willen spelen, dan maar wat extra challenge ofzo.

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Gister Mythic +4 Arcway run.
Ik sta even stil bij een groep omdat de DH waar ik mee run altijd op bepaalde packs een demon banished omdat de pokkeveel en irritante aanvallen doen.
Rogue begint te mopperen dat je niet CCed in keystone (hij was al de hele run t mopperen).
Hij rent in, valt aan, komen twee packs aanlopen (Teeming modifier). Hij loopt niet weg, pulled twee packs erbij (totaal 4 nu). We wiped.
Hij weer t mopperen 'RIP time GG'. Zegt de mage dat hij wat rustiger moet doen.
Rogue leaved na wat kinderachtige opmerkingen, zijn 'maat' de healer leaved ook.

Keystone verneukt (je kunt in een actieve KS run geen mensen toevoegen en summonen).
Elitist fucks.

Het was mijn keystone btw.

In een andere groep waar ik gister kwam om Xavius te killen:

Tijdens het vormen hebben we ineens 3 tanks.
Zegt de druid: Kick the Pally tank, Prot Paladins suck.
Kicken ze mij, de 851 Protection Paladin :P

Groep die ik erna vond 1-shotte Xavius ^^

[ Voor 15% gewijzigd door Darkfreak op 28-09-2016 08:54 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Noiz
corset schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:45:

839 tank, mythic BRH. De trap met de bats. 4 wipes gehad. Ik weet niet waarom, maar de bats draaiden zich 3x allemaal om en gingen vol op de healer staan eten (dat was bij de laatste 2 felguards voor de boss).
Hebben ze een fixate oid? Of doe ik als tank iets fout? Ik kan ze wel stunnen maar dat is 1x per 20 seconden :-(
Die hebben inderdaad iets van een fixate. Althans, ik zie altijd arrows boven mensen tijdens dat stukje dus ga er van uit dat het een fixate van die bats is :P Nog nooit meegemaakt eigenlijk dat dat voor problemen zorgde. Die bats gaan redelijk snel dood met aoe normaal gesproken. Wellicht dat de healer er niet op bedacht is? Geen idee wat voor damage die bats doen tijdens een fixate, maar als dat soortgelijk is aan de boss in Skyreach zou dat geen probleem moeten zijn tenzij er teveel zijn.
Darkfreak schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:52:

Keystone verneukt (je kunt in een actieve KS run geen mensen toevoegen en summonen).
Elitist fucks.

Het was mijn keystone btw.
Kan je niet de dungeon gewoon leaven, nieuwe mensen regelen en die keystone opnieuw gebruiken? Gisteravond laat nog ff snel een DHT+8 gedaan met guildies, wipe redelijk in het begin waarna wij eruit gingen, dungeon resetten en daarna opnieuw gingen met dezelfde keystone.

[ Voor 21% gewijzigd door Noiz op 28-09-2016 08:56 ]

• demonic
OkkE schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:31:
[...]

Van alle tanks vond ik tot nu toe de Monk het lastigste om te healen als Druid; veel spike damage zonder (zo leek het) eigen heals/mitigation om dat op te vangen. Misschien heb ik net pech gehad, maar in dat opzicht snap ik het wel. Aan de andere kant, tijdens het levellen is het allemaal niet zo spannend en mag er wat mij betreft ook wel wat relaxter gedaan.
Spike damage hoort niet bij een brewmaster, en deze dient die zelf op te kunnen vangen met healing orbs die die heeft verzameld tijdens het gevecht.
als je in het weekend overdag tijd heb wil ik wel met je een dungeon doen :P
p.s. ik zeg niet dat brewmasters oppermachtig zijn, maar brewmasters zijn juist heel goed met resto druids. die Hots zijn perfect om onze stagger te counteren. (uit mijn ervaring ten minste)
corset schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:45:

belangerijk wat voor class je speelt, als brewmaster zet ik mijn rushing jade wind aan, mijn snelheidsboost. en ik ren op de trap. helemaal naar boven, rushing jade wind constant opnieuw activeren, en zodra we boven zijn leg sweep. (group stun). en dan is het wachten op de dps en healer. :)
Pagina: 1 ... 27 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.