Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Diigii schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:11:
Addons die ik op dit moment gebruik:

Skada: Heb zowel Recount als Details! gebruikt. Details is mij totaal niet bevallen omdat bijv. het Damage systeem anders werkt dan bij Recount of Skada. Als je met Details! een grote groep van mobs uitschakelt maar je doet dit niet in één keer, dan maakt Details! hier meerdere "Current fights" van. Ook is het lastig te zien wat je overall DPS in een dungeon was. De DPS die hij toont is alleen van de bosses, en niet van de trash. Misschien dat je dit wel kan veranderen, maar het werkt behoorlijk omslachtig. En als DPS meter heb ik zelf niet meer nodig dan Skada kan bieden. Details! is een leuke addon, maar teveel customization naar mijn smaak.

_NPCScan: Dit is een Addon die onder andere een geluidje afspeelt wanneer een rare mob in de buurt is. Standaard wordt een rare mob nu getoond op de minimap, maar soms is het wel fijn om een extra reminder te hebben.

Auctioneer: Auctionator heb ik ook gebruikt, maar op de één of andere manier vindt ik Auctioneer lekkerder werken. Ik moet er bij zeggen dat Auctioneer ook niet de beste Auction House addon is, maar voor het gebruik wat ik er mee doen is hij goed genoeg.

Bagnon: Gecombineerd overzicht van alle bags. Je hebt ook de mogelijkheid om bags van alts te doorzoeken.

DBM (Deadly Boss Mods): Addon voor Dungeons/Raids etc. Een must-have voor mensen die dungeons en raids doen. Deadly Boss Mods geeft waarschuwing voor komende mechanics zodat je hier rekening mee kan houden.

ElvUI: Persoonlijk vindt ik dit de fijnste interface addon. Je kan veel customizen zonder dat er teveel bling bling bij komt kijken zoals sommige addons. Ik heb de Guild Wars 2 UI addon geprobeerd, ondanks dat hij er erg tof uit ziet vindt ik hem bij mezelf niet werken. Voor gegevens zoals je Health, Insanity (Shadow Priest) moet ik te ver naar beneden kijken. En deze addon heeft eigenlijk geen customization dan alleen het aan en uitzetten van een bepaalde feature.

Postal: Makkelijke mailbox addon om onder andere veel mail in 1 keer te openen.

SexyMap: Leuke feature waarmee je je map kan customizen en een mooie skin kan geven.

StoryLine: Hiermee krijg je een mooie "chatlog" als je met NPC's praat waardoor je het gevoel hebt dat alles iets interactiever is.

TidyPlates: Deze addon zorgt voor andere nameplates boven andere spelers/npc's etc. De standaard Blizzard nameplates liggen mij niet lekker en ik gebruik eigenlijk altijd al deze addon. Je kan customizen hoe de nameplate er uit moet komen te zien, of je debuffs boven de enemy wil zien etc.

WeakAuras 2: Een addon waarmee je veel kan customizen. Zoals het bijhouden van je Insanity, Buffs, Cooldowns etc. Je kan bijv. een hele grote pop-up maken wanneer je bijv. bent vergeten om een flask te nemen in een Raid, of als je een Buff bent vergeten aan te zetten. Met deze addon kan je heel erg veel doen.

WorldQuestTracker: Hier krijg je alle worldquests per zone te zien op je minimap zodat je in 1 oogopslag makkelijk kan zien welke world quests het beste voor je zijn.

EnemyGrid: Met deze addon krijg je een overzicht van alle mobs die in de buurt zijn. Voor classes die veel moeten dotten is dit een zalige uitweg. Aangezien je niet alle nameplates langs hoeft te gaan en 9 van de 10 keer raak je de kluts kwijt van welke mob je nu wel of niet gedot hebt. Je krijgt dus een handig overzicht van mobs waarbij het dotten een stuk eenvoudiger is.

Alle bovenstaande addons zijn natuurlijk een persoonlijke smaak en ik kan mij voorstellen dat sommige enkele addons niet passend vinden :P.

Plaatje van UI (Ik heb ook nog een paar extra bars voor mounts/professions maar deze worden pas zichtbaar wanneer je er met de muis overheen hoverd):

[afbeelding]
Hmm, welke font gebruik jij voor je chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:44
Gisteren met een random raid groep normal gecleared.
De bazen waren wel redelijk eenvoudig eerlijk gezegd.

Natuurlijk was het wel normal, benieuwd naar HEROIC.

Het zag er wel allemaal heel mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren en vandaag voor het eerst mythic dungeons gedaan. In totaal 4 ge-pugged met mijn holy pala. Dit is voor mij wat hc eigenlijk hoort te zijn en geeft weer een beetje het 'oude vertrouwde' gevoel terug. Het is hard werken (waren average groepen) maar zonder al te veel problemen door gekomen. Wel een paar wipes, meestal door trash, maar geen grote moeite gehad met de bosses. Je ziet meteen ook dat het wat socialer is. Je moet naar de summoningstone vliegen. Mensen zeggen nog eens sorry voor een (domme) fout. Af en toe een grapje in de chat en je wordt aan het einde bedankt voor je healing i.p.v. dat iedereen meteen de groep verlaat. Helaas geen noemenswaardige loot gekregen maar vond het best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is lachten: heb even op de guildwebsite gekeken om te zien wat de progress is van de guild

normal cleared en heroic 6/7 :O gosh

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

en ik ben net een halve week max lvl :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdagavond !

Ik kan uit eten gaan, naar de film gaan of de kroeg in..........maar hier ben ik dan Fjarnskaggl aan het plukken in WoW

FUMES et CARNES

Ben benieuwd wat dit gaat brengen: http://blue.mmo-champion....11-hotfixes-september-23/

Wat QQ aan de ene kant waarschijnlijk, en denk aardig wat goeds voor de niet zo goed lopende classes!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
OK n00b vraag. Ik heb Mn artifact en kreeg met queesten wat dingen. Wilde dus Mn artifact upgraden. Ik de heartstone gebruiken voor die plek. Maar kan gewoon nergens vinden waar ik moet zijn. Moet toch bij de plek zijn waar die landing ook is?

Ik weet het. N00b

Verwijderd

Dennism schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 07:41:
Ben benieuwd wat dit gaat brengen: http://blue.mmo-champion....11-hotfixes-september-23/

Wat QQ aan de ene kant waarschijnlijk, en denk aardig wat goeds voor de niet zo goed lopende classes!
Ik zie voornamelijk buffs en een poging om de op dit moment zwakke specs wat meer in lijn te brengen met de rest. Goede zaak. Dan hebben mensen wat meer keus. Overall zal het waarschijnlijk betekenen dat we wat meer variatie gaan zien in specs en dat de uitdagende content ietsje makkelijker wordt.

Dat DH's een nerf krijgen vind ik niet zo gek. Ik denk dat Blizzard er bewust voor gekozen heeft om deze nieuwe class een beetje imba te maken. Ze wisten dat heel veel mensen een DH zouden gaan uitproberen. Als deze nogal 'meh' aan had gevoeld had dit meteen een grote invloed gehad op de algehele beleving van en mening over Legion. Dus eerst gewoon een beetje imba maken en vervolgens naar beneden bij tunen. Dat er dan QQ komt van de DH's is niet zo erg. Tegen deze tijd zijn de meeste meningen over Legion al gevormd en veel spelers toch alweer verknocht aan het spel.

Verwijderd

jaydenjarno schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:35:
OK n00b vraag. Ik heb Mn artifact en kreeg met queesten wat dingen. Wilde dus Mn artifact upgraden. Ik de heartstone gebruiken voor die plek. Maar kan gewoon nergens vinden waar ik moet zijn. Moet toch bij de plek zijn waar die landing ook is?

Ik weet het. N00b
De upgrade items (die artifact power geven) kun je overal gebruiken. Als je genoeg AP hebt om een punt toe te voegen aan je artifact dan doe je dit in op een bepaalde plek in je class hall.

• jaydenjarno
Hoe kom ik dan in die Class hall? Die was toch ook ergens bij die plek waar je ook de landing hebt?
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:41:
[...]

Ik zie voornamelijk buffs en een poging om de op dit moment zwakke specs wat meer in lijn te brengen met de rest. Goede zaak. Dan hebben mensen wat meer keus. Overall zal het waarschijnlijk betekenen dat we wat meer variatie gaan zien in specs en dat de uitdagende content ietsje makkelijker wordt.

Dat DH's een nerf krijgen vind ik niet zo gek. Ik denk dat Blizzard er bewust voor gekozen heeft om deze nieuwe class een beetje imba te maken. Ze wisten dat heel veel mensen een DH zouden gaan uitproberen. Als deze nogal 'meh' aan had gevoeld had dit meteen een grote invloed gehad op de algehele beleving van en mening over Legion. Dus eerst gewoon een beetje imba maken en vervolgens naar beneden bij tunen. Dat er dan QQ komt van de DH's is niet zo erg. Tegen deze tijd zijn de meeste meningen over Legion al gevormd en veel spelers toch alweer verknocht aan het spel.
Klopt inderdaad,

DH's en Arm's warriors zijn als flink aant het QQen trouwens op de diverse forums. Valt me trouwens op dat Fire mages geen echte nerfs gehad hebben. Toch ook een spec die bijna op (en op ST beter) het niveau van DH's kan presteren. Had ook daar zeker wat tuning verwacht.

Verwijderd

jaydenjarno schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:59:
Hoe kom ik dan in die Class hall? Die was toch ook ergens bij die plek waar je ook de landing hebt?
Welke class speel je? Dan kunnen mensen je vertellen waar je jouw Hall kunt vinden en waar je moet zijn voor het upgraden van je artifact.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2016 10:29 ]

jaydenjarno schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:59:
De Classhall (de manier hoe er te komen) is een van de eerste dingen die je ontdekt tijdens je start van het levelen. Ook je eerste artifact upgrade doe je daar direct tijdens een quest. Misschien herinner je dat nog, maar dat is dus je classhall.

• jaydenjarno
Ik ben een hunter. Dacht het te herinneren maar kan het niet vinden. Ben zo een kneus
jaydenjarno schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:43:
Ik ben een hunter. Dacht het te herinneren maar kan het niet vinden. Ben zo een kneus
Daar moet je heen vliegen met een vogeltje. :) Kan gewoon via de flight master als het goed is. Zit in High Mountain, waar je heen moet. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

jaydenjarno schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:43:
Trueshot lodge FP in highmountain inderdaad, of praten met dat mannetje naast de grote eagle vlakbij het FP in dalaran.
Survival-

Flanking Strike damage increased by 62%.
Wow, dat is veel zeg. En ik vind het al een sterke ability. Wordt nog leuk :)

FUMES et CARNES

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Noiz schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:42:
[...]

Hmm, welke font gebruik jij voor je chat?
De font die ik gebruikt heet "Continuum Medium". Volgens mij heb ik deze ooit een keer geïnstalleerd of hij is samen met een addon geïnstalleerd. Hier een link van dafont:

http://www.dafont.com/continuum.font

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Net een nieuwe expansion uit, maar ben nog niet verder dan level 103. Iemand ook weleens "last" gehad van het volgende: je wilt wel spelen en vindt het wel leuk, alleen het gaat gewoon niet ofzo. Als ik inlog ben ik er na 10 minuten wel weer klaar mee, en dus niet omdat ik het saai vind. Vroeger kon ik zo 6 uur achter elkaar spelen, die tijden lijken nu echt verleden tijd.

Beetje vreemd inderdaad, hoop dat het me aandacht toch weer meer beet kan pakken binnenkort. Zou graag de raids willen zien deze expansion. Weet niet precies hoe het zit, alleen volgens mij wordt het lastig later instappen met de artifacts tegenwoordig.

Verwijderd

Raptar schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:44:
Net een nieuwe expansion uit, maar ben nog niet verder dan level 103. Iemand ook weleens "last" gehad van het volgende: je wilt wel spelen en vindt het wel leuk, alleen het gaat gewoon niet ofzo. Als ik inlog ben ik er na 10 minuten wel weer klaar mee, en dus niet omdat ik het saai vind. Vroeger kon ik zo 6 uur achter elkaar spelen, die tijden lijken nu echt verleden tijd.

Beetje vreemd inderdaad, hoop dat het me aandacht toch weer meer beet kan pakken binnenkort. Zou graag de raids willen zien deze expansion. Weet niet precies hoe het zit, alleen volgens mij wordt het lastig later instappen met de artifacts tegenwoordig.
Ik herken het gevoel. Heb vroeger veel games gespeeld, maar de afgelopen jaren kan ik me er soms bijna niet toe zetten. Vooral bij games die wat uitgebreider zijn en/of tijd vereisen om een beetje door te krijgen. In mijn geval heeft het gewoon met ouder worden te maken denk ik. Ik vind het ook geen negatief iets hoor. Er zijn genoeg andere dingen in mijn leven waar ik me mee kan vermaken. Gaming in het algemeen boeit me blijkbaar gewoon minder.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Raptar schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:44:

Herken hetzelfde; heb de zin er wel voor en wil ook spelen. Maar vaak kan ik me er niet toe zetten om het daadwerkelijk te doen. Net bijvoorbeeld ook even F1 2016 gedaan, was naar P1 er wel beetje klaar mee en zit nu weer te denken wat ik zal gaan doen. Zal wel iets met ouder worden te maken hebben denk ik.

Rupsen, Rapsen.

We zijn gewoon stel oude mannen/vrouwen aan het worden. ;)

Verwijderd

RustStorm schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:46:
We zijn gewoon stel oude mannen/vrouwen aan het worden. ;)
Misschien heeft het er iets mee te maken. Ik had het er laatst toevallig met mijn vriendin over. Nu we de 30 gepasseerd zijn voelt tijd toch anders aan dan vroeger. Op mijn 20e had ik nog het gevoel dat de hele wereld voor mij open lag. Dat ik alle studies zou kunnen kiezen die ik wilde, elke sport zou kunnen beoefenen die me interessant leek, elke baan uiteindelijk zou kunnen krijgen waar ik echt voor zou gaan en nog wel 50 verschillende hobbies uit zou kunnen proberen. Oftewel...tijd zat, je bent nog jong.

Tegenwoordig voelt het anders. Mijn keuzes voelen permanenter. Kies ik nu voor pad A, dan betekent dit dat pad B en C nooit meer een optie zullen zijn want daar ben je straks te oud voor. Tevens begint het eerste 'verval' van mijn lichaam zichtbaar en voelbaar te worden. Ook dat is een confrontatie dat het niet meer 'lang leve de lol' is en dat je bewuster moet gaan leven. Daar komt nog bij dat inmiddels al 4 van de 24 klasgenoten van mijn middelbare school zijn overleden. Je wordt met je neus op de feiten gedrukt dat het leven niet oneindig is.

Ik maak onbewust andere keuzes. Ik ben gek op koken en heb mezelf sinds kort ook piano leren spelen. Twee hobbies waar ik een vaardigheid mee ontwikkel en andere mensen (meestal) blij mee maak. Ik merk dat nu mijn tijd belangrijker aanvoelt (ook al is dit onbewust, ik heb echt niet het idee dat ik al extreem oud ben) ik liever tijd in dit soort dingen steek. Als ik aan het gamen ben doe ik dit in mijn eentje en bij een spel als WoW voelt het op een gegeven moment erg zinloos. Ik heb nu een paar mythic dungeons gedaan en ondanks dat het erg leuk was gaf het ook een 'been there, done that' gevoel. Gaming in het algmeen en WoW in het bijzonder voelen toch een beetje als keer op keer hetzelfde doen. Ik ontwikkel er geen echte vaardigheden mee en maak er ook geen mensen in mijn naaste omgeving blij mee. Tuurlijk is het niet erg om een hobby voor jezelf te hebben, maar ik merk dat mijn prioriteiten verschoven zijn en ik denk dat het, voor mij persoonlijk, inderdaad met ouder worden te maken heeft.

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:18:
[...]

Misschien heeft het er iets mee te maken. Ik had het er laatst toevallig met mijn vriendin over. Nu we de 30 gepasseerd zijn voelt tijd toch anders aan dan vroeger. Op mijn 20e had ik nog het gevoel dat de hele wereld voor mij open lag. Dat ik alle studies zou kunnen kiezen die ik wilde, elke sport zou kunnen beoefenen die me interessant leek, elke baan uiteindelijk zou kunnen krijgen waar ik echt voor zou gaan en nog wel 50 verschillende hobbies uit zou kunnen proberen. Oftewel...tijd zat, je bent nog jong.

Tegenwoordig voelt het anders. Mijn keuzes voelen permanenter. Kies ik nu voor pad A, dan betekent dit dat pad B en C nooit meer een optie zullen zijn want daar ben je straks te oud voor. Tevens begint het eerste 'verval' van mijn lichaam zichtbaar en voelbaar te worden. Ook dat is een confrontatie dat het niet meer 'lang leve de lol' is en dat je bewuster moet gaan leven. Daar komt nog bij dat er inmiddels al 4 van de 24 klasgenoten van mijn middelbare school zijn overleden. Je wordt met je neus op de feiten gedrukt dat het leven niet oneindig is.

Ik maak onbewust andere keuzes. Ik ben gek op koken en heb mezelf sinds kort ook piano leren spelen. Twee hobbies waar ik een vaardigheid mee ontwikkel en andere mensen (meestal) blij mee maak. Ik merk dat nu mijn tijd belangrijker aanvoelt (ook al is dit onbewust, ik heb echt niet het idee dat ik al extreem oud ben) ik liever tijd in dit soort dingen steek. Als ik aan het gamen ben doe ik dit in mijn eentje en bij een spel als WoW voelt het op een gegeven moment erg zinloos. Ik heb nu een paar mythic dungeons gedaan en ondanks dat het erg leuk was gaf het ook een 'been there, done that' gevoel. Gaming in het algmeen en WoW in het bijzonder voelen toch een beetje als keer op keer hetzelfde doen. Ik ontwikkel er geen echte vaardigheden mee en maak er ook geen mensen in mijn naaste omgeving blij mee. Tuurlijk is het niet erg om een hobby voor jezelf te hebben, maar ik merk dat mijn prioriteiten verschoven zijn en ik denk dat het, voor mij persoonlijk, inderdaad met ouder worden te maken heeft.
Mooi verhaal en het voelt bij mij ook zeker hetzelfde. Ik doe naast mijn werk ook nog een studie waardoor mijn tijd toch beperkter is dan vroeger. Maar ik zie het dan ook meer als een soort van beloning in plaats van iets wat ik moet doen. Ik hoef niks te bereiken in WoW maar het is wel een beloning voor mij dat ik een paar uurtjes mag raiden. Maar als ik nog alle mounts en dingen wil halen die ik vroeger graag wilde dan voelt het al minder als een beloning.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Weet iemand hoe je de tekst van het interface kleiner maakt? Bij mij valt als ik het UI scale text eraf. Ik ben nu bijvoorbeeld level 10 ipv 105 als ik naar mijn player portrait kijk. Als ik op ESC druk, staat er bijvoorbeeld Hel en Sho ipv Help en Shop.

Ik vind alleen de UI scale bij system --> advanced aan en deze staat dan op 1.0. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 11:01
Zo, net een mythic +5 en +6 getanked op mijn DH, was best intens, Mythic +6 helaas niet gehaald die was in Eye of Ashara en was behoorlijk lastig ;P Volgende week behoorlijke nerf, dus benieuwd of het dan nog lukt een beetje in leven te blijven ;)

en gief legendary :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Michielodc schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:17:
Weet iemand hoe je de tekst van het interface kleiner maakt? Bij mij valt als ik het UI scale text eraf. Ik ben nu bijvoorbeeld level 10 ipv 105 als ik naar mijn player portrait kijk. Als ik op ESC druk, staat er bijvoorbeeld Hel en Sho ipv Help en Shop.

Ik vind alleen de UI scale bij system --> advanced aan en deze staat dan op 1.0. Iemand enig idee?
Klinkt eerder als een ui makeover addon die geen scaling ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Is het aan te bevelen om zo een Wow token te kopen voor game time ? Kost blijkbaar 65.000 gold ... ik heb er nu 75K, zou niet echt weten wat je met gold moet doen anders? Raiden zal ik toch niet doen waarschijnlijk, dus dure enchants en vele pots zal ik al niet moeten kopen denk ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:41
Vanochtend weer even wat luck verbruikt.
Swift Brewfest Ram Dropte tijdens het brewfest dungeon event.
Altijd erg leuk weer een mount erbij zonder specifiek te farmen.

Daarnaast faction 2 op revered gekregen. Nog 4 te gaan :).

De verhalen hierboven snap ik wel. We worden allemaal wat ouder en prioriteiten verschuiven.
Ik zie het op dit moment als ontspanning en af en toe wat tijd verdrijf. Al heb ik bij het begin van de expansion wel de nodige uurtjes erin gestoken. Maar nooit tegen mn zin in.

Het is wel met golfbewegingen. Soms ben ik vezig met diablo 3, dan weer wat met films of series, dan weer een tijdje dark souls 3 of een andere console game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op zondag 25 september 2016 @ 10:56:
Is het aan te bevelen om zo een Wow token te kopen voor game time ? Kost blijkbaar 65.000 gold ... ik heb er nu 75K, zou niet echt weten wat je met gold moet doen anders? Raiden zal ik toch niet doen waarschijnlijk, dus dure enchants en vele pots zal ik al niet moeten kopen denk ik dan?
Mounts en Pets :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SideShow schreef op zondag 25 september 2016 @ 10:56:
Persoonlijk vind ik dat er weinig is waar je echt veel goud aan uit zou 'moeten' geven in WoW. De meeste dingen die je kunt kopen zijn of voor de hardcore raiders (gear, pots, enchants, etc.) of voor de fun (mooie mounts/pets). Voor sommige mensen die de pet battles erg leuk vinden kan het zinvol zijn om een bepaalde battlepet te kopen vanwege het type en de abilities. Wat ik zelf de beste aankoop voor goud vind is de mount met vendor en transmog. Wel aan de prijs (alhoewel al een stuk goedkoper dan voorheen), maar vind het ideaal om altijd mijn trash te kunnen verkopen en mijn gear te kunnen transmoggen. Dit is mijn beste aankoop geweest, aangezien het echt wat functionaliteit toevoegt en mounts accountwide zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2016 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo eerst een race change op de monk gedaan, was toch niet helemaal tevreden
van undead male nu orc male

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:26:
Zo eerst een race change op de monk gedaan, was toch niet helemaal tevreden
van undead male nu orc male
Goed bezig :)

Ik heb zojuist op m'n rogue de Outlaw artifact gehaald. Best wel grappig om te doen. Merk alleen wel dat ik het spelen van een rogue totaal "verleerd" ben... holy crap... Nu maar wel even mee questen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZOooo... heb mijn DK en warrior ook weer leven ingeblazen.
http://eu.battle.net/wow/...rmoon/Woefwoefwoef/simple
http://eu.battle.net/wow/...lvermoon/Farmernld/simple

WoD maar iets van een week gedaan en panda land was ik eigenlijk ook best snel klaar mee, maar Legion zit naar mijn mening veel beter in elkaar.

had afgelopen 3 weken behoorlijk netwerk problemen en heb mij daarom beperkt tot WQ's, paar normal dungeons, wat gold farming (lol die wow tokens zijn echt handig) en beetje handelen. ilvl van 844 zonder 1 hc dungeon gedaan te hebben kan dus prima mensen :P

Best veel dingen zijn er aangepast de afgelopen jaren, vooral dat groepen maken/cross realm gedoe, loot systeem etc. Kijk wel uit naar dungeons en dat mythic+ systeem.

Vandaag maar even elv ui, dbm etc installeren en dan kan knallen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is even wennen, maar man man man Outlaw voelt lekker hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
Ik is happy, heb vandaag mijn legendary DH tank ring geloot :P
Had alleen wel de retrieving item bug waardoor er geen guild announcement was :( mja boeien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisyplate
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 22:58
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2e1gdi1.jpg

wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Afgelopen weekend mijn 3e char op 110 gekregen en Suramar onveilig aan het maken. Op mijn paladin ilvl835 gehaald met alleen 1 heroic en 2 normals gedaan te hebben. Hoera voor WQ's!!

Nu even focussen op de andere 2 chars LFR ready te maken en dan waarschijnlijk weer op naar de volgende alt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Dus...hoe kan je nou in 1 avondje van iLvl 799 naar 810 gaan zonder teveel issues? Doe je dan veel WQ's? Want die heb ik gedaan maar vooral artifact power geloot en weinig gear..

Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Japser schreef op maandag 26 september 2016 @ 07:55:
Dus...hoe kan je nou in 1 avondje van iLvl 799 naar 810 gaan zonder teveel issues? Doe je dan veel WQ's? Want die heb ik gedaan maar vooral artifact power geloot en weinig gear..

Doe ik iets fout?
Ik doe voornamelijk de WQ's waar gear drops zijn en speel meer gedeeltes vrij van Suramar. Daar speel je dan ook meer wq's vrij en dus meer kans op gear drops.
Maar geduld is een schone zaak en of het in 1 avondje gaat lukken dat ligt er maar aan hoeveel geluk je hebt met drops en of de gear die valt ook nog een warforged/titanforged upgrade krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Dan ga ik daar maar eens beter naar kijken, de WQ rewards. En Suramar moet ik ook nog vrijspelen, 1/11 daar nu. We gaan het gewoon eens bekijken rustig dan vanavond =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend (lees: gisteren) met m'n gnome Outlaw rogue gespeeld. Potverdorie dat was leuk zeg! Speelt echt tof zo'n rogue! Tuurlijk, ik zal het alles behalve onder de knie hebben, maar het speelde zalig! Daar ga ik me sowieso komende tijd wel op focussen gok ik... En de guild had gisteren Xavius op heroic gekilled. Dus die zijn cleared en zullen ongetwijfeld Mythic gaan doen zodra het beschikbaar is.

[ Voor 20% gewijzigd door RustStorm op 26-09-2016 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 26 september 2016 @ 08:14:
Van het weekend (lees: gisteren) met m'n gnome Outlaw rogue gespeeld. Potverdorie dat was leuk zeg! Speelt echt tof zo'n rogue! Tuurlijk, ik zal het alles behalve onder de knie hebben, maar het speelde zalig!
Je hoort veel goede verhalen over Outlaw rogue.
Zelf heb ik geen rogue dus ik kan het niet testen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kijk eens wat ik afgelopen weekend voor mooie schoenen vond!
Lagen zomaar rond in Eye of Azsara!

Zeker iemand kwijt geraakt...

http://eu.battle.net/wow/...onblight/Bernadett/simple

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
En eerste weekend raiden zit er op. met een full clear op NM.

prima te doen, niet al te moeilijk, al waren sommige gevechten wel pijnlijk.
Elerethe Renferal - een lastig gevecht, maar op zich zodra je het door hebt relatief makkelijk te doen.

Il'gynoth - What a b*tch! die baas is echt kut, en is een check voor alle rollen in de raid.

Cenarius - op zich oke te doen, alleen als een brewmaster tank kon ik niet de boss tanken.
(dit omdat ik mijn brews regenerate door attacks zoals keg smash, en zonder dat krijg ik niet genoeg brews om AM up te houden, en genoeg purifying brew te gebruiken. hier moest ik dus de adds-tank worden.

en de laatste: Xavius.
scary as fuck.. wanneer je in de area word geteleport kom je in een witte ruimte met shadows bij de randen. waar allemaal mobs staan. niet cool blizzard niet cool. >> Scary Shit

Overigens zodra je klaar hebt kom je wel in heel mooi gebied, erg cool om er rond te lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:23:
En eerste weekend raiden zit er op. met een full clear op NM.
Na de faal-raid eerder vorige week, heb ik besloten een pug te gaan starten en leiden afgelopen zaterdag.
Wist enkel de tactics van de eerste boss, en heb de rest gewinged op basis van een snelle Wowhead skim.
Tot en met Xavius ging alles prima.
Twee wipes op Eye, een wipe op Ursoc en Cenarius.

Xavius kregen we niet down.
Niemand wist precies wat er mis ging en ik moest na drie wipes helaas gaan.
Hoop dat ik vanavond of morgen nog even snel Xavius kan puggen, wan zou hem graag voor de reset neer willen hebben.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Goed om te lezen dat er al weer vele clears zijn te vieren, en dat heroic ook al weer gecleared is.
Voor ons was de progress op een stuk lager niveau maar toch zeer tevreden.

Op woensdag alleen de eerste boss down, wat tries op de hentai=boss en 1% whipe op Ulsoc.
Gisteren Ulsoc neer op eerste pull, Spider/roc op derde try en hentai-boss op derde try.
Daarna besloten de raid te cancelen, en ons voor te bereiden op de laatste bazen. DPS was al een stuk hoger en iedereen was tevreden (op 3 spelers na die een maand ban hebben op raids).

Gezien mijn ervaringen laatste expension en van de guild die ik ben gejoined was dit een goede start. Dinsdag voor de laatste 3 bosses en daarna moet iedereen gaan voldoen aan de gestelde requirments van gear, DPS en HPS. Deze week stond vooral in het kader van sfeerproeven en iedereen een kans te geven om eens een raid mee te maken zonder meteen platgescholden te worden door random trash.

Zelf wel tevreden over mijn healing, op 2 bosses over 200k HPS kunnen doen, echter met de hentai-boss zakte het eigenlijk in elkaar omdat we te veel verspreid waren over de map. Moet bij deze boss de dot eigenlijk dispelled worden of is dit niet raadzaam om te doen ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:31:
[...]
Xavius kregen we niet down.
Niemand wist precies wat er mis ging en ik moest na drie wipes helaas gaan.
Hoop dat ik vanavond of morgen nog even snel Xavius kan puggen, wan zou hem graag voor de reset neer willen hebben.
ga voor 3 tanks. de derde tank is er alleen om de nightmare horror te tanken, en voor het geval een van de twee 'main' tanks doodgaan.

Dit maakt het voor de tanks een stuk rustiger om te swappen, en de dispelling buiten de groep te doen, zonder dat de nightmare horror in de achtergrond iedereen one-shot. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
demonic schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:23:

en de laatste: Xavius.
scary as fuck.. wanneer je in de area word geteleport kom je in een witte ruimte met shadows bij de randen. waar allemaal mobs staan. niet cool blizzard niet cool. >> Scary Shit

Overigens zodra je klaar hebt kom je wel in heel mooi gebied, erg cool om er rond te lopen. :)
Leuk om even Brewmaster tank te kunnen zien :) Thanks

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:40:
[...]

Leuk om even Brewmaster tank te kunnen zien :) Thanks
om over brewmasters te praten, ik heb er nu een beter gevoel over dan voor de raids.
we zijn nog steeds squishy vanwege het feit dat we nog steeds niet goed om kunnen gaan met magic dmg. (ik verwacht hier eigenlijk wel iets van en hotfix, omdat 3 van de 7 bazen magic dmg veel gebruiken.)

maar we zijn zeker wel nuttig in een raid, als daar iets aan gedaan word zitten we gewoon op een normaal tank level.
Nog steeds niet zo OP als warriors, maar het is een start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08 18:23
Bijna Mythics \o/

Gisteren de guild HC gecleared, kon niet bij de laatste twee bazen zijn helaas.

Volgende week lekker mn hoofd bashen tegen Nythrenda Mythic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
abdus18 schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:59:
Bijna Mythics \o/

Gisteren de guild HC gecleared, kon niet bij de laatste twee bazen zijn helaas.

Volgende week lekker mn hoofd bashen tegen Nythrenda Mythic :P
welke guild zit jij dan? en wat voor class/spec speel je? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:57:
[...]

om over brewmasters te praten, ik heb er nu een beter gevoel over dan voor de raids.
we zijn nog steeds squishy vanwege het feit dat we nog steeds niet goed om kunnen gaan met magic dmg. (ik verwacht hier eigenlijk wel iets van en hotfix, omdat 3 van de 7 bazen magic dmg veel gebruiken.)

maar we zijn zeker wel nuttig in een raid, als daar iets aan gedaan word zitten we gewoon op een normaal tank level.
Nog steeds niet zo OP als warriors, maar het is een start!
Ik zat gisteren de stream( ik zet altijd een stream op de achtergrond als ik professions doe in WoW hehe) van Slootbag te kijken en die zei op een gegeven moment dat hij alle tanks momenteel goed genoeg vind. Ik schat zijn mening wel hoog in aangezien hij imo toch wel weet waarover hij praat.

Ik heb mijn Brewmaster in een NL guild gedaan gisteren (kreeg een invite) . Ik twijfel of ik doorlevel als Brew of terug ga naar WW. Beide zijn zo leuk :(
Eerst maar eens een dungeon tanken als Brewmaster lijkt me de beste volgorde ...en eens kijken of de guild wat is :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Teeming is met sommige Mythic+ dungeons echt niet leuk (Arcway :((((((((((()
Court of Stars op lvl 4 ook niet gehaald, want geen EMP arcane core om de sentinels wat makkelijker te maken. Wel MAw of Souls op 4 gehaald dus daar gaan we door naar level 5.
Maar vanavond eerst maar Emerald Nightmare afmaken ofzo en wellicht Boss 1 op Heroic doen ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Iusedto schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:02:
[...]

Ik zat gisteren die stream( ik zet altijd een stream op de achtergrond als ik professions doe in WoW hehe) van Slootbag te kijken en die zei op een gegeven moment dat hij alle tanks momenteel goed genoeg vind. Ik schat zijn mening wel hoog in aangezien hij imo toch wel weet waarover hij praat.

Ik heb mijn Brewmaster in een NL guild gedaan gisteren (kreeg een invite) . Ik twijfel of ik doorlevel als Brew of terug ga naar WW. Beide zijn zo leuk :(
Eerst maar eens een dungeon tanken als Brewmaster lijkt me de beste volgorde
Brewmaster is toch wel echt een mindere tank in vergelijking met Warrior of Paladin. Je zult merken dat je minder snel geaccepteerd wordt in groepen als je brewmaster bent.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Zaterdag 109 aangetikt zodat ik gelijk brewfest dungeon kon doen. 1e drop gelijk de Ram mount, normaal zitten de RNG goden me altijd te zieken :X .. Gisteren 110 geworden met m'n pala. Begonnen aan Suramar, maar wat is alles toch mooi. Straks denk toch nog een alt op het gemak levellen om ieder gebied nog eens goed te bekijken.

Kan iemand nog snel vertellen wat de snelste way to go is kwa items halen? Vorige week kwam er al zo'n lijstje voorbij, maar dat is weer 25 pagina's geleden ofzo en wellicht is er wat veranderd gezien morgen LFR ook open gaat..?
Eerst friendly worden met alles factions om WQ te unlocken toch? Ik heb redelijk wat geld ter beschikking, is het wijs om alvast wat hoge items te kopen van AH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

marijnvtg schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:08:
Zaterdag 109 aangetikt zodat ik gelijk brewfest dungeon kon doen. 1e drop gelijk de Ram mount, normaal zitten de RNG goden me altijd te zieken :X .. Gisteren 110 geworden met m'n pala. Begonnen aan Suramar, maar wat is alles toch mooi. Straks denk toch nog een alt op het gemak levellen om ieder gebied nog eens goed te bekijken.

Kan iemand nog snel vertellen wat de snelste way to go is kwa items halen? Vorige week kwam er al zo'n lijstje voorbij, maar dat is weer 25 pagina's geleden ofzo en wellicht is er wat veranderd gezien morgen LFR ook open gaat..?
Eerst friendly worden met alles factions om WQ te unlocken toch? Ik heb redelijk wat geld ter beschikking, is het wijs om alvast wat hoge items te kopen van AH?
WQ's checken of hier gear dropt. Verder dungeons runnen en daarnaast gear kopen als je een goeie som gold hebt. Als je wat vrienden hebt vragen om een boost in mythics, hier dropt 840+.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
ik zou voor de WQ's gaan. items kopen op AH lijkt me niet echt nuttig. tenzij je echt haast hebt ;)
ik heb ook geen idee wat het minimale ilvl voor LFR is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
Darkfreak schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:15:
Kijk eens wat ik afgelopen weekend voor mooie schoenen vond!
Lagen zomaar rond in Eye of Azsara!

Zeker iemand kwijt geraakt...

http://eu.battle.net/wow/...onblight/Bernadett/simple
Mmm denk dat jij mijn boots hebt gevonden :P

Mooie drop gz

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra

van normal > heroic zijn worldquests imo het snelst daarna heroic dungeons en dan langzaam doorstromen naar Mythic, of LFR. Sowieso altijd de worldboss doen voor kans op 860 loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Akaendra schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:12:
[...]
van normal > heroic zijn worldquests imo het snelst daarna heroic dungeons en dan langzaam doorstromen naar Mythic, of LFR. Sowieso altijd de worldboss doen voor kans op 860 loot.
Bedankt voor de reacties, worldboss ook belangrijk, zal er vandaag even in duiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt bij jullie de Armory App ook zo ontzettend slecht en traag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

RustStorm schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:21:
Deed die dat ooit niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
vroeger 2 jaar terug deed de app het zeer goed, kon je 20 auctions maken binnen de 12 seconden.
tegenwoordig is het trage poep geworden

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rofl!

Nope, voor deze xpack (of eigenlijk prepatch) deed ie het uitstekend en snel! ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Een verhuizing in combinatie met een launch van nieuwe expansion is geen goede combinatie :p

Het is wel gelukt om raid ready te worden en in de eerste 2 raids hebben we 4/7 heroic gehaald. Het lastigste was nog de eerste boss met een groep van 30... Rot is niet grappig met zo'n grote groep. Uiteindelijk effectief maar zo'n 4 uur geraid, dus valt niet tegen. Hopelijk vanavond nog even Xavius normal :)

Fire mage is alleen wel apart qua gear. Ik vermoed dat m'n 865 neck en trinket slechter zijn dan 830 trinkets en 840 neck door stats... Crit..., meer crit!!!

Nu alleen nog een legendary looten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

skassie schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:12:
[...]

Mmm denk dat jij mijn boots hebt gevonden :P

Mooie drop gz
Haha thanks XD.
Dat ding dropped, en echt de hele dungeon chat in koor: wow
En ik moest ook even twee keer kijken of ik dat wel goed zag XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:21:
Sinds release van Legion ja. Heeft altijd perfect gewerkt (iOS), maar nu is hij én traag én buggy. Maar wel meer services werken niet optimaal. Denk dat ze nog druk bezig zijn met andere dingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:30
Weet eigenlijk niet of het hier mag maar, ik zit in een NL guild op Steamwheedle cartel (EU Alliance) en we zijn voorzichtig van plan te gaan raiden. We hebben tot nu toe vooral guild dungeons (HC/Mythic) gedaan en hebben nog ongeveer 3 a 4 mensen nodig voordat we echt willen gaan raiden.

Als je interesse hebt om te joinen hoor ik het graag! We hebben genoeg tanks maar, een healer/DPS zou prettig zijn.

Als je trouwens niet wil raiden maar gewoon in een gezellige guild wil zitten die vrij actief is mag je me ook gewoon DM'n!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
ex87 schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:33:
Weet eigenlijk niet of het hier mag maar, ik zit in een NL guild op Steamwheedle cartel (EU Alliance) en we zijn voorzichtig van plan te gaan raiden. We hebben tot nu toe vooral guild dungeons (HC/Mythic) gedaan en hebben nog ongeveer 3 a 4 mensen nodig voordat we echt willen gaan raiden.

Als je interesse hebt om te joinen hoor ik het graag! We hebben genoeg tanks maar, een healer/DPS zou prettig zijn.

Als je trouwens niet wil raiden maar gewoon in een gezellige guild wil zitten die vrij actief is mag je me ook gewoon DM'n!
Welke guild? SWC is namelijk mijn main realm ;) Ik ben niet echt raid material meer maar een gezellige guild is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:30
Carthrax schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:37:
[...]

Welke guild? SWC is namelijk mijn main realm ;) Ik ben niet echt raid material meer maar een gezellige guild is altijd goed.
Guild naam is <Fate> en wat ik al zei, gewoon lekker sociaal is sowieso het doel, raiden is meer iets wat we willen gaan proberen! Als je interesse hebt laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Als goud hebt 815 items van je eigen armor class kopen/laten maken
Of als paar vriendelijke guildies hebt je laten carrien in een hc (je kan gewoon met <800 in hc je moet er alleen even heen vliegen)
Zodra je boven de 810 komt gaan de WQ naar de 840 ilvl, echt veel hoger dan dat heb ik ze nog niet gezien misschien is er nog een toggle punt.

Zelf rustig aan toon 4 begonnen. nu de DH, zelf vindt nog weinig aan maar de class, misschien komt het wel met gear.
Andere 3 toons allemaal klaar voor lfr, maar denk dat hoog uit 1 doorheen ga doen, dankzij de WQs is weinig reden om nog lfrs te doen.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Hebben jullie tips om als Holy Paladin, AOE Burst Healing te kunnen handelen?

Ben begonnen met Mythics. Die gaan me goed af, alleen heb ik best moeite soms nog met AOE healing wanneer er flinke AOE damage gedaan is op de party. Ik gebruik de volgende twee spells

Light of Dawn
Holy Prism

Maar het is meestal niet genoeg. Met daarna een beetje rushend single target-healen lukt het wel, maar wellicht is er een betere manier? Ik dacht nog, misschien Tyr's Deliverance gebruiken, maar snap nog steeds niet van de tooltip hoe die nou precies werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Voor mensen op Dragonblight en Ghostlands:
<Demonslayer INC> neemt ook altijd mensen aan.

We hebben aardig wat dutchies en redelijk sociaal.
We pogen om 2x wekelijks te raiden met whoever er zin in heeft, maar raiden is geen verplichting.
We helpen elkaar met gearen en random dingen te clearen.

Social/Casual guild met een kleine groep raiders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Kol Nedra schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:23:
[...]
vroeger 2 jaar terug deed de app het zeer goed, kon je 20 auctions maken binnen de 12 seconden.
tegenwoordig is het trage poep geworden
Ik denk niet dat dat aan de app ligt, maar eerder aan hoe de AHs werken. Blizzard heeft laatst al een keer aangegeven dat ze de AH code een flinke update willen geven. Je hebt nu een spel met 6 expansions aan meuk welke allemaal op de AH gegooid worden. Als het op reagents aankomt zels in stacks van 1(!) ...

Als je nu in-game op een drukke raid avond op de AH gaat kijken lagt alles als een malle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Gister een goede dag geweest. Aantal mytic +4 -+6 gedaan. En god wat is +6 moeilijk :P Gelijk een aantal gear items mogen ontvangen. En met oog op de nerfs die woensdag komen hopelijk dan ook bruikbaar.
Wel jammer dat de ilvl cap er nog niet af was anders had ik van mythic 5 een aantal leuke flinke upgrades gehad.

S'avonds EN HC gedaan en eerste baas en de draken neer. Toen Ursoc.... en ja wat blijkt.. mensen doen veel te weinig dps. Dat wordt wat met de aankomende DH nerfs..... Aangezien ik en de andere DH de top dps van de guild zijn met een mage en hunter.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-01 20:21
Op woensdag eerste raid gehad ging wat stroef en we gingen er over het algemeen blind in redelijk wat chaotisch kills. Toch 6/7 normaal gered en laatste boss op 8% gekregen.

Gisteren onze 2de raid van de week laatste boss op normal in een keer neer.
Toen gaan werken aan HC, ging een stuk beter dan de eerste raid op normal.
Mensen hadden goed de tactics gelezen en iedereen had een betere focus 3/7 HC gered.

Eerste boss naar paar tries down, is vooral rot plaatsing en zorgen dat je niet geraakt wordt door de bugs.

Daarna naar de 3drake boss gegaan leek ons het makkelijkste was een 3shot. Drake is vooral debuff bij houden en in flowers gaan staan.

Op Tree boss toch gekozen om bloodlust op de 2de keer phase 1 te gebruiken maakt het een stuk makkelijker de dps binnen was totaal geen probleem. Op 2de keer phase 1 is het heel belangrijk om een goed idee te hebben van de kill prio's en zorgen dat je de dps hebt om het bij te houden. Na 4 tries was i neer.

Vanavond een extra raid voor de mensen die wilde gaan eens kijken wat we nog meer kunnen neerhalen vandaag.

Wow: Runewielder# Tarren-Mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
Joenino schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:00:
Gister een goede dag geweest. Aantal mytic +4 -+6 gedaan. En god wat is +6 moeilijk :P Gelijk een aantal gear items mogen ontvangen. En met oog op de nerfs die woensdag komen hopelijk dan ook bruikbaar.
Wel jammer dat de ilvl cap er nog niet af was anders had ik van mythic 5 een aantal leuke flinke upgrades gehad.

S'avonds EN HC gedaan en eerste baas en de draken neer. Toen Ursoc.... en ja wat blijkt.. mensen doen veel te weinig dps. Dat wordt wat met de aankomende DH nerfs..... Aangezien ik en de andere DH de top dps van de guild zijn met een mage en hunter.
Ik zou voor de tree boss gaan.
Met de fatboss tactics is die boss echt makkelijk.

Eerste phase 1 en 2 stellen niet veel voor.
Als je door de 2de keer phase 1 komt is het al bijna zeker een kill.
Daar gewoon op oefenen en kijken wat werkt voor je groep en het is een kill.

Ik weet nog niet waar we vanavond mee starten hebben nog de spider boss en Ursoc over.
Als ik naar de kill counts op wowprogress kijk zou het Ursoc moeten worden maar heb twijfels over onze damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eparox
  • Laatst online: 10-09 09:48
Thermometer schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:50:

Ben begonnen met Mythics. Die gaan me goed af, alleen heb ik best moeite soms nog met AOE healing wanneer er flinke AOE damage gedaan is op de party. Ik gebruik de volgende twee spells

Maar het is meestal niet genoeg. Met daarna een beetje rushend single target-healen lukt het wel, maar wellicht is er een betere manier? Ik dacht nog, misschien Tyr's Deliverance gebruiken, maar snap nog steeds niet van de tooltip hoe die nou precies werkt.
Ik vond het eerst ook wat wennen, pala's zijn van nature niet echt een AoE healer. Ik gebruik de volgende combo's om zware AoE damage op te vangen:
- Avenging Wrath + HL/FL spam
- Tyr's Deliverance + HL/FL spam
- Aura of Mercy + Aura Mastery
- Holy Prism + Light of Dawn

Er is eigenlijk altijd wel een van deze cooldowns aanwezig. Voor de rest gebruik ik Beacon of Lightbringer op de tank, dus die topt zichzelf wel. Verder zorgen dat iedereen op 100% HP blijft indien mogelijk.

Mocht je nog echt AoE healing tekort komen, dan is Beacon of Virtue een hele goede spell. Alleen vind ik hem in het gebruik iets te mana intensief, dus blijf ik toch bij Lightbringer.

Edit: Tyr's Deliverance healt elke seconde een andere partymember voor 10 seconden lang en laat vervolgens een buff op ze achter voor 10 seconden waardoor ze 20% meer healing ontvangen van HL/FL.

[ Voor 7% gewijzigd door Eparox op 26-09-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond verder, we hebben de makkelijkste als 5e gehouden. De draken :D

Heb er weer echt zin in.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

corset schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:13:

Heb er weer echt zin in.
Ik vond Ursoc de makkelijkste tbh :P
But then again, ik ben een tank XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:26:
[...]

Ursoc was 1 wipe vanwege wij als tanks die niet echt de taunt mechanic goed doorhadden. Daarna was het faceroll :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurtz
Darkfreak schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:26:
[...]

Moet hem nog gaan doen op HC.

Hoe deden jullie dat met de tanking debuffs.

Ik las ergens deze regels:
1 Taunt elke keer als de boss een debuff doet.
2 Taunt als stacks reset

Hierdoor zou als ik het goed heb moeten zorgen dat je nooit beide debuffs hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lurtz schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:32:
[...]

Moet hem nog gaan doen op HC.

Hoe deden jullie dat met de tanking debuffs.

Ik las ergens deze regels:
1 Taunt elke keer als de boss een debuff doet.
2 Taunt als stacks reset

Hierdoor zou als ik het goed heb moeten zorgen dat je nooit beide debuffs hebt.
De standaard situatie:

Tank 1 neemt Armor Shred
Tank 2 neemt Ripping Tear 9of hoe ze ook heten)
Ursoc Charged
Tank 1 neemt Tear
Tank 2 neemt Shred

en dat zo blijven wisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

corset schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:32:
[...]

Ursoc was 1 wipe vanwege wij als tanks die niet echt de taunt mechanic goed doorhadden. Daarna was het faceroll :D
"If your co-tank gains a debuff: Taunt; If you lose a debuff: Taunt"

Ursoc Tank tactics in een regel XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:25:
Een verhuizing in combinatie met een launch van nieuwe expansion is geen goede combinatie :p

Het is wel gelukt om raid ready te worden en in de eerste 2 raids hebben we 4/7 heroic gehaald. Het lastigste was nog de eerste boss met een groep van 30... Rot is niet grappig met zo'n grote groep. Uiteindelijk effectief maar zo'n 4 uur geraid, dus valt niet tegen. Hopelijk vanavond nog even Xavius normal :)

Fire mage is alleen wel apart qua gear. Ik vermoed dat m'n 865 neck en trinket slechter zijn dan 830 trinkets en 840 neck door stats... Crit..., meer crit!!!

Nu alleen nog een legendary looten...
Heb gisteren nog even meegekeken via jullie Twitch stream ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
corset schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:13:

Heb er weer echt zin in.
Ik ook, al hoop ik dat we volgende reset 2 raidgroepen kunen maken zodat ik kan tanken ipv dps-en want mijn dps is best wel is de categorie: "Ga je eens heeel diep schamen" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Eparox schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:13:
[...]

Ik vond het eerst ook wat wennen, pala's zijn van nature niet echt een AoE healer. Ik gebruik de volgende combo's om zware AoE damage op te vangen:

Er is eigenlijk altijd wel een van deze cooldowns aanwezig. Voor de rest gebruik ik Beacon of Lightbringer op de tank, dus die topt zichzelf wel. Verder zorgen dat iedereen op 100% HP blijft indien mogelijk.

Mocht je nog echt AoE healing tekort komen, dan is Beacon of Virtue een hele goede spell. Alleen vind ik hem in het gebruik iets te mana intensief, dus blijf ik toch bij Lightbringer.

Edit: Tyr's Deliverance healt elke seconde een andere partymember voor 10 seconden lang en laat vervolgens een buff op ze achter voor 10 seconden waardoor ze 20% meer healing ontvangen van HL/FL.
Erg goede tips, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimdezoveelste schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:46:
[...]

Ik ook, al hoop ik dat we volgende reset 2 raidgroepen kunen maken zodat ik kan tanken ipv dps-en want mijn dps is best wel is de categorie: "Ga je eens heeel diep schamen" 8)7
Ik denk dat we redelijk snel naar 2 groepen kunnen :D alleen zijn er al 2 tank spots gevuld. :+ dus afhangend van wat je ingame name is, kan het wel of niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb echt ontzettend veel zin om weer lekker mat de rogue aan de slag te gaan vanavond. :) Zal niet zo lang zijn, ik vermoed een uurtje of wellicht twee. :) Skinning is overigens ook lekker vlot gegaan! Is het eerste dat ik op 800 heb gekregen. Nu Leatherworking nog... ohhh boy. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Na 4 jaar lang Wildstar gespeeld te hebben ben ik nu toch maar aan het kijken of ik WoW weer kan oppakken nu dat wildstar aan het uitsterven is :(. Erg jammer want ik heb me altijd goed vermaakt in het spel, maar helaas teveel problemen om mensen voor de raid's te vinden.
Vorige week dus begonnen met het levelen van een nieuw Alliance Shaman op Shadowsong tot lvl 60 en toen de boost gebruikt :)

Op dit moment alweer level 103 en druk aan het questen in legion.
Hebben jullie hier nog informatie/tips over het raid klaar maken (en levelen in legion)? Ik ben gestopt halfverwege MoP dus alle wijzigingen sinds WoD/Legion zijn langs me heen gegaan.

Artifact quest word je al direct heen geleid dus dat is moeilijk te missen. Maar moet ik nog wat met de garrison doen? Ik stuur m'n minions nu maar willekeurig op pad, geen idee of er ook nog iets nuttigs mee te doen is.

Ik krijg voor m'n artifact weapon ook af en toe een gem achtig iets tijdens het levelen. Is het slim om die te gebruiken of moet ik dat gewoon negeren tot ik heroic/mythic dungeon's kan doen?
Nog tips om snel je artifact te levelen? of is het alleen maar WQ's & dungeon's doen zodra je de rep hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
corset schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:16:
[...]

Ik denk dat we redelijk snel naar 2 groepen kunnen :D alleen zijn er al 2 tank spots gevuld. :+ dus afhangend van wat je ingame name is, kan het wel of niet :(
2 groepen = 4 tankspots dus moet kunnen, ow btw me ingame naam is Anyaka ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

[afbeelding]
[afbeelding]

Tyr's Deliverance heeft een iets te hoge cast time om als "oh shit" te kunnen gebruiken.
Gebruik hem als er matige AoE damage is of als er AoE komt die je redelijk snel moet terug healen.
Eparox schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:13:

Ligt een beetje aan je Talents maar grootste gedeelte klopt inderdaad.
Heb zelf deze Talent build.
Zorg dat je wel een beetje in range van de melee bent > Aura Mastery + Wings > Aura Mastery zorgt er voor dat de verdere inkomende damage minder is > met wings kan je vaker Holy Shock gebruiken die ook nog eens voor meer healen. Critical Holy Shocks geven bovendien een buff (Infusion of Light) die je Holy Light cast time verkort/Flash of Light heal increased.

Mocht je zelf geen damage krijgen dan kan je altijd nog Bestow Faith op jezelf casten en dan 3-4 Light of the Martyr op anderen casten. Bestow Faith heal gaat ook nog eens naar je Beacon.

Zag trouwens ook dat er nog een random proc is van je weapon die lijkt op de 2e buff als je Tyr's Deliverance cast.

-edit-
Vergeet het in range zijn, Aura Mastery vergroot the range naar 40 yards.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjaspers23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 14:15

<knip>

Ik vind het op deze site altijd wel goed uitgelegd:
http://www.icy-veins.com/wow/holy-paladin-pve-healing-guide

Maar zoals anderen ook zeiden, het is lastig om AOE healing te doen met een Paladin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
www.icy-veins.com

wow een heerlijke site, deze staat nog niet op de blockings list op het werk :D
scheelt weer turen in mijn telefoon ^^

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Helza schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:17:
Na 4 jaar lang Wildstar gespeeld te hebben ben ik nu toch maar aan het kijken of ik WoW weer kan oppakken nu dat wildstar aan het uitsterven is :(. Erg jammer want ik heb me altijd goed vermaakt in het spel, maar helaas teveel problemen om mensen voor de raid's te vinden.
Vorige week dus begonnen met het levelen van een nieuw Alliance Shaman op Shadowsong tot lvl 60 en toen de boost gebruikt :)

Op dit moment alweer level 103 en druk aan het questen in legion.
Hebben jullie hier nog informatie/tips over het raid klaar maken (en levelen in legion)? Ik ben gestopt halfverwege MoP dus alle wijzigingen sinds WoD/Legion zijn langs me heen gegaan.

Artifact quest word je al direct heen geleid dus dat is moeilijk te missen. Maar moet ik nog wat met de garrison doen? Ik stuur m'n minions nu maar willekeurig op pad, geen idee of er ook nog iets nuttigs mee te doen is.

Ik krijg voor m'n artifact weapon ook af en toe een gem achtig iets tijdens het levelen. Is het slim om die te gebruiken of moet ik dat gewoon negeren tot ik heroic/mythic dungeon's kan doen?
Nog tips om snel je artifact te levelen? of is het alleen maar WQ's & dungeon's doen zodra je de rep hebt?
Relics altijd gebruiken in je wapen, het geeft namelijk Item levels aan je wapen waardoor de stats daar ook weer op vooruit gaan, plus de extra traits kunnen handig zijn :)

Artifact levellen is vooral snel als je World quests hebt, tot die tijd ben je afhankelijk van quest rewards/world drops/treasures. Random Dungeons geeft je ook iets maar ook dat is niet veel (35 Artifact Power of iets in die trant). Op 110 ook zo snel mogelijk artifact knowledge gaan doen, zodat de power items meer artifact power geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Gisteren eindelijk tijd voor de eerste mythic+ run, viel nog best tegen! Was een vrij slechte pug voor Blackrook Hold en we haalden de timer dus ook niet (2 minuten te weinig). Daarnaast bevatte de eind chest 0 loot dus dat schoot ook niet echt op :P

Wat ik wel vreemd vind: ik dacht dat je keystones van verschillende dungeons tegelijk kon hebben in je inventory maar begrijp nu dat je per week een keystone krijgt voor maar 1 dungeon? Dan heb je dus een week om zover mogelijk te komen met je keystone en kan je daarna weer opnieuw beginnen met een andere dungeon?
Pagina: 1 ... 26 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.