Misschien was dat in Vanilla zo (kan het me even niet meer herinneren), maar daarna zijn flasks altijd zo geweest dat ze bleven na het doodgaan.rolandos582 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:25:
[...]
Ik koop ze niet eens meer, fk dat gek. Dat lap je er toch niet voor, guildbank heeft genoeg flasks op voorraad. En dan ga je dood en verlies je hem weer (of hebben ze dat eindelijk aangepast)
Verwijderd
In vanilla bleven flasks ook gewoon staan na doodgaan, grote verschil met toen is dat je toen pots, flasks, tijdelijk weapon enchants en alles kon combineren tot wel 10-15 buffs, gelukkig is dat ergens na maand in TBC gefixed.Dennism schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:33:
[...]
Misschien was dat in Vanilla zo (kan het me even niet meer herinneren), maar daarna zijn flasks altijd zo geweest dat ze bleven na het doodgaan.
Ohh dan ben ik waarschijnlijk in de warDennism schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:33:
[...]
Misschien was dat in Vanilla zo (kan het me even niet meer herinneren), maar daarna zijn flasks altijd zo geweest dat ze bleven na het doodgaan.
Zeker!rolandos582 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:40:
[...]
Ohh dan ben ik waarschijnlijk in de warJe kan food + flasks wel combineren toch?
Mooi!
Ik weet het zeker, ik ga sowieso een gnome rogue levelen, lijkt me gewoon tof
Hoe zit het nu eigenlijk met mythic keystones. Kan je die oneindig doen + looten als je andere mensen hun keystones gebruikt? Of kan je maar 1x level 1, level 2 etc doen
Ik raid ook niet maar ik ben heel blij dat veel mensen dat wel doenRustStorm schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:23:
[...]
Zeker waar, maar pfoeh die prijzen... gelukkig heb ik er weinig last van daar ik niet raid (maar wel erg mis!)
*plukt een bloemetje*
FUMES et CARNES
Zover ik weet krijg je 1x een loot chest bij elk niveau wat je haalt.rolandos582 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:52:
[...]
Hoe zit het nu eigenlijk met mythic keystones. Kan je die oneindig doen + looten als je andere mensen hun keystones gebruikt? Of kan je maar 1x level 1, level 2 etc doen
Dus haal je Mythic +2 krijg je een chest op het eind van de dungeon.
Doe je deze nog 3x op +2 dan krijg je niets, maar haal je hem op +3 krijg je weer loot, etc.
Sowieso krijg je op het eind van de week in je Order Hall een chest met loot + keystone voor de volgende week
pr0mpt - It never hurts to help!
Ik vind het maar een onduidelijk verhaal want nergens staat goede data maar je verhaal klinkt wel logisch. Die chest komt gewoon op Woensdag neem ik aan?pr0mpt schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:06:
[...]
Zover ik weet krijg je 1x een loot chest bij elk niveau wat je haalt.
Doe je deze nog 3x op +2 dan krijg je niets, maar haal je hem op +3 krijg je weer loot, etc.
Sowieso krijg je op het eind van de week in je Order Hall een chest met loot + keystone voor de volgende week
Dit klopt deels, je krijgt echter 1,2 of 3 chests op basis van hoe snel je de Mythic dungeon doet. Uit mijn hoofd is binnen 80-100% van de totale tijd 3 chests, 60-80% 2 chests en de rest 1 chest. Heb gister in 5 verschillende dungeons 2 chests per keer gehad, waarvan 2 dezelfde dungeons (Eye of Aszhara +2 en +5)pr0mpt schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:06:
[...]
Zover ik weet krijg je 1x een loot chest bij elk niveau wat je haalt.
Iedere chest heeft trouwens 2 items voor de hele groep erin zitten, personal loot systeem. Ook krijg je altijd 2 artifact power items per chest.
[ Voor 9% gewijzigd door Feihcretsam op 22-09-2016 15:36 ]
In principe oneindig zolang je maar keystones hebt in je groep. Als jij een party van 4 hebt, en iedere keer haal je er een random 5de bij die bijv. een level 2 keystone heeft kun je oneindig (tot je niemand meer kan vinden die een lvl 2 keystone heeft) lvl 2 runs doen, en iedere run zal 2 items droppen (tot op heden in mijn runs altijd gezien dat 2 personen 1 stuk loot wonnen uit de chest, ik weet niet of beide stukken loot ook naar 1 persoon kunnen gaan). Je kan dus per level oneindig blijven clearen zolang je maar mensen kan vinden met een keystone voor dat level.rolandos582 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:52:
[...]
Mooi!
Ik weet het zeker, ik ga sowieso een gnome rogue levelen, lijkt me gewoon tof
Je krijgt altijd minimaal een chest (ook als je hem niet haalt qua tijd), je krijgt voor zover ik gezien heb alleen meerdere chests wanneer je keystone levels skipped en dus je de run ruim snel genoeg afrond inderdaadFeihcretsam schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:08:
[...]
Dit klopt deels, je krijgt echter 1,2 of 3 chests op basis van hoe snel je de Mythic dungeon doet. Uit mijn hoofd is binnen 80-100% van de totale tijd 3 chests, 60-80% 2 chests en de rest 1 chest (en geen chest als je de tijd niet haalt). Heb gister in 5 verschillende dungeons 2 chests per keer gehad, waarvan 2 dezelfde dungeons (Eye of Aszhara +2 en +5)
Iedere chest heeft trouwens 2 items voor de hele groep erin zitten, personal loot systeem. Ook krijg je altijd 2 artifact power items per chest.
[ Voor 30% gewijzigd door Dennism op 22-09-2016 15:32 ]
Dus wel? Is het ook zo dat je voor hogere level keystones betere rewards krijgt?Dennism schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:25:
[...]
In principe oneindig zolang je maar keystones hebt in je groep. Als jij een party van 4 hebt, en iedere keer haal je er een random 5de bij die bijv. een level 2 keystone heeft kun je oneindig (tot je niemand meer kan vinden die een lvl 2 keystone heeft) lvl 2 runs doen, en iedere run zal 2 items droppen (tot op heden in mijn runs altijd gezien dat 2 personen 1 stuk loot wonnen uit de chest, ik weet niet of beide stukken loot ook naar 1 persoon kunnen gaan). Je kan dus per level oneindig blijven clearen zolang je maar mensen kan vinden met een keystone voor dat level.
Nog niet echt hogere rewards, vanaf volgende week wel. Dan gaat het base ilvl schalen en geeft bij een +10 run gegarandeerd 2 865 pieces uit mijn hoofd (is nog uit een beta tabel, dus kan veranderd zijn).rolandos582 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:30:
[...]
Dus wel? Is het ook zo dat je voor hogere level keystones betere rewards krijgt?
[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 22-09-2016 15:35 ]
Correctie:rolandos582 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:30:
[...]
Dus wel? Is het ook zo dat je voor hogere level keystones betere rewards krijgt?
http://www.wowhead.com/guides/mythic-keystones-and-dungeons
If you fail to beat the timer, you may still finish the dungeon, and you will still receive loot for its completion. However, the keystone that was used to initiate the dungeon becomes depleted.
A depleted keystone can be used to begin another attempt at the same dungeon, but this dungeon will no longer reward loot upon completion. This is made very clear in several places in the UI, so that players in the party should be aware that the keystone used was depleted.
If the new attempt succeeds within the timer, the player's keystone will become upgraded to a new level, and it will behave like a normal keystone for the new run - awarding loot if successful.
Wat bedoel je precies met keystone levels skippen? Ik dacht dat de hoeveelheid chests puur gebaseerd op de tijd is..Dennism schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:25:
Je krijgt altijd minimaal een chest (ook als je hem niet haalt qua tijd), je krijgt voor zover ik gezien heb alleen meerdere chests wanneer je keystone levels skipped en dus je de run ruim snel genoeg afrond inderdaad
Nu is hier op het internet wel weinig info over te vinden, ik hoorde het van de mensen waarmee ik de runs deed gister. Zaten constant af te tellen en te pushen voor de 3 chests.. (als het klopt dan is de timer om 3 chests te krijgen behoorlijk scherp).
Mobs skippen + geen wipes is wel noodzakelijk ja, je moet wel zoveel mogelijk skippen waar mogelijk.Feihcretsam schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:50:
[...]
Wat bedoel je precies met keystone levels skippen? Ik dacht dat de hoeveelheid chests puur gebaseerd op de tijd is..
Nu is hier op het internet wel weinig info over te vinden, ik hoorde het van de mensen waarmee ik de runs deed gister. Zaten constant af te tellen en te pushen voor de 3 chests.. (als het klopt dan is de timer om 3 chests te krijgen behoorlijk scherp).
Deels heb je gelijk. Eigenlijk beoordelen ze niet of jouw DPS wel of niet goed genoeg is. Feitelijk beoordelen ze of jij over de skills beschikt om voor jouw spec met jouw gear, kortom: jouw bracket, te voldoen aan de gemiddelde percentile rankings. Oftewel: ze weten op basis van warcraftlogs hoe de spec potenties zijn en wat wereldwijd het gemiddelde is.sabriel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:06:
[...]
Dit is precise de redden dat ik er de vorige expension 10 maanden uit ben geweest. Mensen die bepalen of mijn DPS wel of niet goed genoeg is.
Ik persoonlijk vind het wel belangrijk om de volle potentie uit mijn spec te kunnen halen. Dat ik niet bij de top 100 bracket zit, geen probleem, zolang ik maar wel tussen de 50% en 75% scores zit.
Maar over kritiek, spijt me zeer, maar als ik jouw raidleader ben en er zit een structureel verschil van 50K tussen jou en je collega die dezelfde spec speelt en gear binnen acceptabel verschil ligt, krijg je het toch echt te horen. Het zegt denk ik meer over jou als het je niet kan boeien dat je performance minder is dan de potentie van je spec met jouw gear en al helemaal niet als je dat van een ander te horen krijgt. Dan is progressive raiding misschien gewoon niet jouw ding.
De weg naar flasks toe is anders niet simpel (en ook niet heel goedkoop, maar misschien wel goedkoper dan andere profs, dat weet ik niet). En de potions verkopen in ieder geval gewoon voor onder de crafting-cost, dus dat verdient niks. Hopelijk is dat met flasks beter.
Ik vind het een verdomd lange en irritante quest line van de Alchemy profession, en dan ben ik nog niet eens aan het einde... Nu net de quest dat ik 40 potions moet maken/kopen.demonic schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:12:
behalve als je rekening houd met hoeveel moeite het kost om daar te komen.
en de alchemy qeusts schijnen echt heel slecht te zijn

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Als je Keystone van 2 naar 5 gaat skip je eigenlijk 2 levels (3 en 4) en volgens mij krijg je daardoor dus 3 chests, namelijk 1 voor level 2 (je huidige level,een voor level 3 en een voor level 4). Hoeveel levels je keystone omhoog gaat is inderdaad afhankelijk van de tijd, en dus is ook het aantal chests afhankelijk van de tijd.Feihcretsam schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:50:
[...]
Wat bedoel je precies met keystone levels skippen? Ik dacht dat de hoeveelheid chests puur gebaseerd op de tijd is..
[ Voor 8% gewijzigd door Dennism op 22-09-2016 17:11 ]
Tja, moet je wel maar even die items hebben

Nog een horde guild die vanavond normaal gaat raider en plek heeft voor een 840 DH?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Cenarius en Xavius ook down, was niet al te lastig.
Gooooodmorning everyone! 
Hoe is het raiden verlopen voor jullie gisteravond? Ik ben wel benieuwd! Heroic anyone?
Hoe is het raiden verlopen voor jullie gisteravond? Ik ben wel benieuwd! Heroic anyone?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Wij zijn gisteren voor het eerst de raid binnengegaan.
Ging minder goed dan verwacht maar het was te denken als casual guild.
Enkel de dragon (3 tries) en Ursoc (2 tries) down.
De eye boss is wel fun maar veel mensen lopen hier wat verloren bij ons door de grote hoeveelheid adds en niet echt door hebben welke add prio is, welke interupt moet worden en als je de rot hebt dat je weg moet lopen.
Hopelijk zondag verbetering op dat vlak.
Wel 855 boots bij als troostprijs
.
Ging minder goed dan verwacht maar het was te denken als casual guild.
Enkel de dragon (3 tries) en Ursoc (2 tries) down.
De eye boss is wel fun maar veel mensen lopen hier wat verloren bij ons door de grote hoeveelheid adds en niet echt door hebben welke add prio is, welke interupt moet worden en als je de rot hebt dat je weg moet lopen.
Hopelijk zondag verbetering op dat vlak.
Wel 855 boots bij als troostprijs
[ Voor 4% gewijzigd door Ashtaria op 23-09-2016 08:14 ]
Wij hebben gister eerst Normal afgerond... 3e of 4e try lag Xavius..
Daarna Heroic ingegaan, maar wat kan 1 extra ability voor sommige een probleem zijn, uiteindelijk vlak voor het sluiten van de markt nog een 0.2% wipe gehad op Nythendra... dat word dus nog flink oefenen
Daarna Heroic ingegaan, maar wat kan 1 extra ability voor sommige een probleem zijn, uiteindelijk vlak voor het sluiten van de markt nog een 0.2% wipe gehad op Nythendra... dat word dus nog flink oefenen
iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77
Geen raid gepland gisterenavond maar wel 3 core raiders die er al mee stoppen... Ze willen zich focussen op mythic+ samen met nog 2 andere vrienden en hebben geen zin meer in raiden. Main tank en beste healer meteen weg... Normaal hebben wel een dps die naar tank gaat maar die heeft bijlange nog niet de goeie gear voor tanking op heroic.RustStorm schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:07:
Gooooodmorning everyone!
Verder daily chest gedaan en wat komt er uit: Een legendary!!!

Tot ik zag dat het de ring was...

Wel prima stats en een socket, maar de effect van 70% speed en 10% haste erbij activeer je enkel door een cc te plaatsen op een mob. En als shadow priest heb ik enkel mindbom daarvoor en op bosses werkt die vooreerst niet... De legendary die ik het minste wou krijg je dan ook. Maar goed, niet klagen want nog veel mensen die er geen hebben.
Daarnaast had iemand in de guild mythic+4 court of stars stone gekregen. Met een groep van allemaal 845+ volle moet de dungeon in gegaan. Was dat effen een mistake... Timer stond op 30minuten uiteindelijk dik uur over dungeon gedaan. Alleen al de laatste boss hit zo hard dat het niet meer normaal is. zeker 10 wipes op gehad telkens op 20%. Ook de trash was ongeloofelijk hard. Toen we zagen dat we de timer niet meer konden halen bij 2de boss een extra pack willen nemen voor zekerheid. Ook daar minstens 5 wipes tot we het opgeven hebben, onmogelijk om die te killen. De moeilijkste mythic tot nu toe, maar wel super fun alleen natuurlijk geen enkele nuttige loot.
Moggel!RustStorm schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:07:
Gooooodmorning everyone!
Wat is dat? Raiden?
Helaas is het bijzonder leeg in de guild, geen andere tweakers op server en geen shared realms.
Maar wil geen transfer doen, heb alle chars op dezelfde server en wil er eigenlijk geen extra $$ aan besteden.
Dus voor mij helaas alleen maar LFG Heroics op het moment
Wel gisteren Black Rook Hold met zo'n 200+k DPS gedaan, dus zit duidelijk verbetering in.
Even 2 items met 5 ilvl lager ge-equipped maar betere specs, lijkt duidelijk verschil in te zitten!
Gisteren op mijn alt een mythic+2 gedaan en uiteindelijk ruim tijd over zodat we twee kistjes kregen. Mooie gloves geloot!
Denk alleen dat ik wat undergeared ben voor mythic+4
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gisteravond film gekeken en dat was het wel 
Wel veel plantjes op de AH gezet dus ik ben benieuwd hehe
Wil eigenlijk stoppen met me DH en een andere class levelen maar ik kan niet stoppen
Hij heeft dubbel gathering en verdiend goed geld momenteel
Wel veel plantjes op de AH gezet dus ik ben benieuwd hehe
Wil eigenlijk stoppen met me DH en een andere class levelen maar ik kan niet stoppen
Hij heeft dubbel gathering en verdiend goed geld momenteel
FUMES et CARNES
Waar ik al bang voor was is gebeurd. De laatste 2 op normaal waren eigenlijk geen probleem.
Toen was het tijd voor heroic.... En ja precies waar ik het gister al over had gebeurde. De lage dps van veel personen zorgde dus voor een te lang gevecht en de boss enragede steeds. Ook werd alles weer te gecompliceerd gemaakt door de raidleader. Zo zonde dat daardoor mensen juist fouten gaan maken.
Verplichten mensen aan 1 kant te gaan staan dus mensen die rot kregen deden met de eerste tick schade aan iedereen. Mensen die niet opletten en in de buurt van die exploderende insecten blijven staan. Hoe moeilijk is het om je hersens te gebruiken en weg te rennen naar de zijkanten bij rot of wat stappen opzij te doen als je een insect groot ziet worden..... Het zal wel aan mij liggen dat ik dit spel al te lang speel dat ik de basiselementen van raiden wel snap
Kortom kunnen we nog (ik een andere dh en een hunter) 230-250k dps doen met ze drieën, doet de rest maar 100-150k dan ga je heroics gewoon niet redden. Maar nu hebben mensen tot zondag om hun gear te verbeteren, dus wie weet zondag de eerste baas wel neer op heroic... *Doet hopen*
Toen was het tijd voor heroic.... En ja precies waar ik het gister al over had gebeurde. De lage dps van veel personen zorgde dus voor een te lang gevecht en de boss enragede steeds. Ook werd alles weer te gecompliceerd gemaakt door de raidleader. Zo zonde dat daardoor mensen juist fouten gaan maken.
Verplichten mensen aan 1 kant te gaan staan dus mensen die rot kregen deden met de eerste tick schade aan iedereen. Mensen die niet opletten en in de buurt van die exploderende insecten blijven staan. Hoe moeilijk is het om je hersens te gebruiken en weg te rennen naar de zijkanten bij rot of wat stappen opzij te doen als je een insect groot ziet worden..... Het zal wel aan mij liggen dat ik dit spel al te lang speel dat ik de basiselementen van raiden wel snap
Kortom kunnen we nog (ik een andere dh en een hunter) 230-250k dps doen met ze drieën, doet de rest maar 100-150k dan ga je heroics gewoon niet redden. Maar nu hebben mensen tot zondag om hun gear te verbeteren, dus wie weet zondag de eerste baas wel neer op heroic... *Doet hopen*
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
vanaf volgende week is LFR actief toch?
nothing stops this train
zo op mn nieuwe MM hunter het artifact gehaald. alleen nu zit ik alleen maar in de garisson. is dat nu belangrijk om te doen? heb wat followers weggestuurd, maar er zitten ook onwijs veel quests daar.
of gewoon naar de regio waar de eerste quest komt na je artifact?
of gewoon naar de regio waar de eerste quest komt na je artifact?
Eerst normal gecleared. Daarbij zelf nog een legendary mogen looten: Prydaz, Xavaric's Magnum Opus. Helaas niet zo'n geweldige equip erop of de juiste stats (haste > all for fury), maar goed, ik heb er 1RustStorm schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:07:
Gooooodmorning everyone!
Goed te lezen dat jullie toch allemaal nog wel wat hebben mogen doen als het gaat om raiden. Of het nou normal was of heroic.
Leuk om op de hoogte te blijven!
Ik heb gisteren niet gespeeld. Wellicht van het weekend weer.
No pressure! Komt wanneer het komt. Denk dat ik nog wel al m'n toons level 110 ga maken. Nog 11 te gaan.
Ik heb gisteren niet gespeeld. Wellicht van het weekend weer.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Gisteren twee Mythic+2 runs gepoogd: Blackrook Hold en Halls of Valor.
Blackrook Hold met 27 seconden teveel niet gehaald (paar deaths van DPS + een te grote pull in het begin).
Bij Halls of Valor vonden mensen bij de laatste twee kings het niet nodig om de shouts te interrupten, waardoor onze Healer holy-locked raakte en we wipeden.
Da's dus -25 seconden, -tijd voor het terug moeten lopen, -tijd voor het opnieuw aanvallen van de inmiddels weer full HP miniboss.
Zuur. Ach ja.
Ik begin inmiddels te twijfelen of ik Jewelcrafting wel had moeten droppen!
Blood of Sargeras krijg ik nauwelijks uit mining (waar ik het voor pakte), en veel meer uit WQ en boss drops etc. En ik heb het nauwelijks nodig (voor enchanting).
Dus nu twijfel ik heel hard of ik mijn mining misschien weer inruil voor Jewelcrafting =/
Blackrook Hold met 27 seconden teveel niet gehaald (paar deaths van DPS + een te grote pull in het begin).
Bij Halls of Valor vonden mensen bij de laatste twee kings het niet nodig om de shouts te interrupten, waardoor onze Healer holy-locked raakte en we wipeden.
Da's dus -25 seconden, -tijd voor het terug moeten lopen, -tijd voor het opnieuw aanvallen van de inmiddels weer full HP miniboss.
Zuur. Ach ja.
Blood of Sargeras krijg ik nauwelijks uit mining (waar ik het voor pakte), en veel meer uit WQ en boss drops etc. En ik heb het nauwelijks nodig (voor enchanting).
Dus nu twijfel ik heel hard of ik mijn mining misschien weer inruil voor Jewelcrafting =/
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Oeh, dat is heel herkenbaar. We hebben gister HoV+2 gedaan. 1e keer een wipe op Helya doordat we probeerden 2x per kant te doen. Daardoor dusdanig veel tijd verloren dat we niet verwacht hadden om hem af te maken.Darkfreak schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:28:
Gisteren twee Mythic+2 runs gepoogd: Blackrook Hold en Halls of Valor.
Zuur. Ach ja.
Uiteindelijk met nog 20 seconden over een wipe op Odyn op 80,2%
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Is er iets veranderd aan de respawn tijd van Herbs of zo ?
Vind amper wat vandaag
Vind amper wat vandaag
FUMES et CARNES
Je hebt genoeg verdiend met de plantjes!Iusedto schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:00:
Is er iets veranderd aan de respawn tijd van Herbs of zo ?
Vind amper wat vandaag
Hehe, valt wel mee.RustStorm schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:21:
[...]
Je hebt genoeg verdiend met de plantjes!
Maar dit is voor mij nieuw. Ik heb nog nooit geld gehad in WoW , ben altijd "blut".
Ga nooit naar de AH en vendor alles. Doe ik al sinds Vanilla denk ik. Gevolg is dat ik op Alts zelfs nog geen eens max flying heb.
Gemiddeld heb ik een een char 10 to 20 K gold en dat is alles
[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 23-09-2016 10:26 ]
FUMES et CARNES
Pff vorige week lvl 110 aan getikt. Ik dacht kan ik eindelijk gaan healen. Al mijn opgespaarde artifact points gebruikt en ik kon meteen naar mijn eerste Golden Trait. En ik ga vol goede moed beginnen. Bij de aanvang aangegeven dat ik net begin met healen en veel van de instances nog nooit heb gedaan. Werd echt supersnel gekicked omdat de tank dood ging hij ongeduldig was met doorspelen voordat ik heb bij kon healen waardoor ik OOM raakte en dus dood ging. Toen ik vroeg of iemand wat mana drinks had vond hij de maat vol.
Volgende instance was de Violet Hold waar ik bij de tweede boss gekicked wordt omdat men elke keer out of Sight gaat op die verdomde trappen en dus dood gaat en ik vervolgend de add op mijn dak krijg en ik ook dood gaat.
Derde instance kwam ik halverwege binnen en die ging gelukkig wel goed. Moet zeggen dat ik sociale aspect mis waarbij mensen nog een paar tips geven zoals vroeger ipv meteen bij de eerste de beste wipe kicken.
Het Shaman healen is een stuk uitdagender is geworden en ik moet nog even mijn draai hierin vinden.
Volgende instance was de Violet Hold waar ik bij de tweede boss gekicked wordt omdat men elke keer out of Sight gaat op die verdomde trappen en dus dood gaat en ik vervolgend de add op mijn dak krijg en ik ook dood gaat.
Derde instance kwam ik halverwege binnen en die ging gelukkig wel goed. Moet zeggen dat ik sociale aspect mis waarbij mensen nog een paar tips geven zoals vroeger ipv meteen bij de eerste de beste wipe kicken.
Het Shaman healen is een stuk uitdagender is geworden en ik moet nog even mijn draai hierin vinden.
als je out of sight bent, chainheal op jezelf casten ^^ werkt altijd.Lanithro schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:29:
Pff vorige week lvl 110 aan getikt. Ik dacht kan ik eindelijk gaan healen. Al mijn opgespaarde artifact points gebruikt en ik kon meteen naar mijn eerste Golden Trait. En ik ga vol goede moed beginnen. Bij de aanvang aangegeven dat ik net begin met healen en veel van de instances nog nooit heb gedaan. Werd echt supersnel gekicked omdat de tank dood ging hij ongeduldig was met doorspelen voordat ik heb bij kon healen waardoor ik OOM raakte en dus dood ging. Toen ik vroeg of iemand wat mana drinks had vond hij de maat vol.
Overigens, shamans zijn geen dungeon healers. dus dat je moeite hebt in dungeons wil niks zeggen over je eventeule raid prestatie
Daarvoor moet je of mazzel hebben, of met minimaal 2 guildies runnen, zodat een kick niet mogelijk is, beste is natuurlijk full guild run waarbij je guildies een beetje kunnen helpen met tactics e.d.Lanithro schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:29:
Veel spelers zijn gewoon tegenwoordig helaas vrij ongeduldig, en verwachten gewoon (ja zelfs nu na 3 weken al) onder alle omstandigheden een smooth run.
Progress update:
Nyth -> 0 wipes
Ursoc -> 1 wipe
Tree -> 2 wipes
Spider -> 3 wipes + 1 despawn halverwege gevecht
dus 4 bosses down
Zelf gekregen:
Belt
Blood Relic (van 805 naar 850)
Nyth -> 0 wipes
Ursoc -> 1 wipe
Tree -> 2 wipes
Spider -> 3 wipes + 1 despawn halverwege gevecht
dus 4 bosses down
Zelf gekregen:
Belt
[ Voor 16% gewijzigd door corset op 23-09-2016 10:52 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Goed bezigcorset schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:50:
Progress update:
dus 4 bosses down
Zelf gekregen:
Belt
FUMES et CARNES
Bleek toch mee te vallen met de raidprogress 
Waar we woensdag nog 15 wipes op de eerste twee bazen hadden is het gisteren iig gelukt om de rest van de raid (normal) af te maken. Een paar wipes op de spiderboss tijdens de transition en een paar wipes op Xavius maar wel cleared dus!
Maandag gaan we beginnen aan heroic en ik ben (net als hierboven) bang dat dat nog zwaar tegen gaat vallen, zeker aangezien normal nogal wat moeite kostte..
Waar we woensdag nog 15 wipes op de eerste twee bazen hadden is het gisteren iig gelukt om de rest van de raid (normal) af te maken. Een paar wipes op de spiderboss tijdens de transition en een paar wipes op Xavius maar wel cleared dus!
Maandag gaan we beginnen aan heroic en ik ben (net als hierboven) bang dat dat nog zwaar tegen gaat vallen, zeker aangezien normal nogal wat moeite kostte..
Goed bezig!Grimmie187 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:21:
Het is een nieuwe expansion, nieuw raid seizoen, iedereen even wennen.
Geef het even tijd.
Vroeger was je al blij als je 1-2 bazen kon clearen in de eerste maand van een nieuwe raid, laat staan de eerste dag
Zijn de items die droppen in Mythic dungeons beter dan Normal Raids? Anders zou ik eerst normal op farm status hebben voordat je verder gaat naar Heroic.Grimmie187 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:21:
Pff, lees hier vanalles over normal clear en bosses hc downen en ik heb mijn main (als het mijn main wordt) nog niet eens op 110.... ik ben wel een heel heel heel heel heel casual speler aan het worden haha.
Gewoon geen tijd om te spelen
Gewoon van de tijd genieten die je wel hebt. Mensen zijn veel te gehaast tegenwoordig.Tarz schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:37:
Pff, lees hier vanalles over normal clear en bosses hc downen en ik heb mijn main (als het mijn main wordt) nog niet eens op 110.... ik ben wel een heel heel heel heel heel casual speler aan het worden haha.
Ennuh, het duurt zeker nog 48 weken tot de nieuwe expansie dus tijd genoeg
FUMES et CARNES
Ik weet hoe je je voelt. Heb dit eigenlijk ook. Maar in tegenstelling tot "vroeger", kan ik mij daar niet meer zo heel druk om maken. Lekker spelen als ik tijd en zin heb en genieten van het spel. Niet meer racen en het beste willen zijn; dat gaat namelijk toch niet meer lukken.Tarz schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:37:
Yeah, werk en gezin is tijdrovend hier in elk geval. Misschien vanavond de 110 aantikken en dan het laatste gebied starten voor de friendly rep. Moet wel zeggen dat ik de questlines en de gebieden leuker vind om te doen dan vorige expansions, maar dat kom uiteraard ook omdat de eerste keer alles leuk lijkt. Ben benieuwd naar de volgende alt (heb er 11 klaar op 100...). Eerst eens t/m LFR komen en dan de volgende class uitproberen
No rush, no worries. Het is ook niet dat ik het erg vind ten opzichte van anderen, want sinds TBC ben ik al geen vaste raider meer en alleen vanilla heb ik serieus geraid t/m AQ40.
RustStorm schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:42:
[...]
Ik weet hoe je je voelt. Heb dit eigenlijk ook. Maar in tegenstelling tot "vroeger", kan ik mij daar niet meer zo heel druk om maken. Lekker spelen als ik tijd en zin heb en genieten van het spel. Niet meer racen en het beste willen zijn; dat gaat namelijk toch niet meer lukken.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik heb exact t zelfde gevoel! Had een paar dagen valse start en t lijkt wel of ik overal achteraan loop. De xpac is nu 2 1/2 week uit, waar hebben we het overTarz schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:37:

Gister Elvui proberen te installeren, maar was outdated op curse??? Waar kan ik de goede vinden?QFT ..
Also:
Elvui?
[ Voor 3% gewijzigd door xGROOVER op 23-09-2016 11:53 ]
op de site, elvui kan je niet met curse updaten. http://www.tukui.org/dl.phpJeroenvdk schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:52:
[...]
Gister Elvui proberen te installeren, maar was outdated op curse??? Waar kan ik de goede vinden?
dat is wel een groot nadeel aan elvui imo.
maar ach.. andere andere kant. hoe vaak update je je UI?
Ik gebruik de updater/launcher van hun (Tuk UI).Jeroenvdk schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:52:
[...]
Gister Elvui proberen te installeren, maar was outdated op curse??? Waar kan ik de goede vinden?
Die houdt ook bij wanneer je moet updaten etc.
http://www.tukui.org/dl.php
Daar kun je de UI en iets lager ook de client downloaden
Thanks ga hem vanavond proberen. Nog tips om hem optimaa te maken?demonic schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:54:
[...]
op de site, elvui kan je niet met curse updaten. http://www.tukui.org/dl.php
dat is wel een groot nadeel aan elvui imo.
maar ach.. andere andere kant. hoe vaak update je je UI?
ik disable hun chat. (ik kan me daar gewoon neit in vinden).Jeroenvdk schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:55:
[...]
Thanks ga hem vanavond proberen. Nog tips om hem optimaa te maken?
ik disable alle skins,
en ik disable de bags. (heb ik al een andere add-on voor)
neem vooral de tijd om er mee te kloten, en verwacht niet dat je binnen half uurtje tevreden bent
Niet echt. Beetje persoonlijke voorkeur.Jeroenvdk schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:55:
[...]
Ik zelf stel hem overal zo in dat die wat meer rijen toont (heb graag veel in hotbars etc).
Sommige skins zoals Auction House zet ik uit.
Weet dat sommige mensen alle skins uitzetten.
Een probleem dat ik wel heb:
Met ElvUI kan ik tijdens de Hyria fight in HoV niet zien hoeveel stacks van storm en holy ze heeft =/
Op icy veins staat een quick install guide, misschien heb je er wat aan. Wil er zelf ook mee aan de slag. Had ook even Roth UI en GW 2 UI geprobeerd, maar die waren al heel snel weer ge-uninstalled..Jeroenvdk schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:55:
[...]
Ja, sinds 3 dagen Elvui.
Nog niet helemaal tevreden maar ik kom er wel
Is een lekker "knutsel project"
FUMES et CARNES
Zelf vorige week nog even naar gekeken, maar is toch niets voor mij.
Ik accepteer nu dat ik gewoon de builtin UI gebruik met minimale aanpassingen, dan werkt het ook op meerdere machines gewoon goed.
Als ik kijk hoeveel tijd dit koste vroeger wil ik daar eigenlijk niet meer aan beginnen.
Gewoon inloggen en lol hebben.
Ik accepteer nu dat ik gewoon de builtin UI gebruik met minimale aanpassingen, dan werkt het ook op meerdere machines gewoon goed.
Als ik kijk hoeveel tijd dit koste vroeger wil ik daar eigenlijk niet meer aan beginnen.
Gewoon inloggen en lol hebben.
Klinkt bekend.Iusedto schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:02:
[...]
Ja, sinds 3 dagen Elvui.
Nog niet helemaal tevreden maar ik kom er wel
Is een lekker "knutsel project"
Ik weet dat er ook nog veul is wat ik er aan zou kunnen tweaken.
Ik heb het nu redelijk out-of-the-box.
Kleine aanpassingen (trade-window gewoon als onderdeel van de chat links gedaan, omen en skada in het rechter vakje, dat soort dingen).
Hiervoor gebruikte ik altijd X(Z)-Perl + Bartender.
Maar dit is wel fijner als je eenmaal eraan gewend bent.
Jeetje, als je van een DH tank even switch naar je Blood DK is het wel even wennen lol.
Zo verschrikkelijk traag als DK
Zo verschrikkelijk traag als DK
FUMES et CARNES
Hier precies hetzelfde. Ben sinds 2 weekjes bezig met de expansion en doe het allemaal rustig aan. Gezin gaat nou eenmaal voorTarz schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:50:
Yeah, werk en gezin is tijdrovend hier in elk geval. Misschien vanavond de 110 aantikken en dan het laatste gebied starten voor de friendly rep. Moet wel zeggen dat ik de questlines en de gebieden leuker vind om te doen dan vorige expansions, maar dat kom uiteraard ook omdat de eerste keer alles leuk lijkt. Ben benieuwd naar de volgende alt (heb er 11 klaar op 100...). Eerst eens t/m LFR komen en dan de volgende class uitproberenNo rush, no worries. Het is ook niet dat ik het erg vind ten opzichte van anderen, want sinds TBC ben ik al geen vaste raider meer en alleen vanilla heb ik serieus geraid t/m AQ40.
[...]
Maar in de uurtjes die ik vrij heb speel ik lekker en geniet van het spel. Levelen naar 100 heb ik gebruik voor een gnome mage, die is inmiddels lvl 105. Verder m'n Pally en Priest weer opgepakt, zijn nu beide 102. Doe het allemaal tegelijk zodat ik ondertussen wel rested pak
En natuurlijk met de companion app missies doen als ik niet achter de computer zit.
Erg leuke expansion tot nu toe. Class Hall is een leuke toevoeging en voelt minder als een grind aan in vergelijking met de Garrison. Artifacts zijn ook erg tof gedaan en leuk dat alle classes hierin verschillende quests hebben. Ten opzichte van Vanilla ben ik enorm casual, ik vind instances wel leuk en wellicht dat ik nog wel LFR raids ga doen maar hardcore raiden: absoluut niet.
Verwijderd
Zo veel? Ik heb 6 100+ chars met samen 52K...Iusedto schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:25:
Gemiddeld heb ik een een char 10 to 20 K gold en dat is alles
strebertjeVerwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:47:
[...]
Zo veel? Ik heb 6 100+ chars met samen 52K...
6x 100+ en 35K
is het verstandig om alle garrison quests eerst te doen of kan ik beter eerst richting de 110 gaan? ben met mn verse level 100 namelijk in het garrisson gedeelte bezig, maar heb het gevoel dat dat meer als extra is en niet als main taak.
Ehm, als je een boost hebt gebruikt heb je automagisch je garrison ook, maar dit kan je GEHEEL skippen, dit is nog WoD content.jaydenjarno schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:09:
is het verstandig om alle garrison quests eerst te doen of kan ik beter eerst richting de 110 gaan? ben met mn verse level 100 namelijk in het garrisson gedeelte bezig, maar heb het gevoel dat dat meer als extra is en niet als main taak.
Let ook op dat je dus niet hier quests gaat doen, deed een vriend van me ook, maar dan gaat het enorm traag en mis je ook alle nieuwe content , waaronder je artifact weapon.
Ga naar Orgrimmar/Stormwind en ga daar de questline van Broken Shore/Broken Isle volgen, volgens mij staat er in je Adventure Guide [Y dacht ik] ook een link voor.
Ik zou dus ook geen tijd/moeite/gold meer in je Garrison steken als ik jou was!
kom ik aan met me 500k :x
en dan ben ik nog een van de armste in mn guild XD
Je hele garrison unlocken naar lvl 3 is niet echt meer nuttig. Het was handig toen lvl 100 de level cap was maar nu stroom je door naar Legion content.jaydenjarno schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:09:
Er zitten nog wel wat voordelen aan die garrison hoor. Om in Draenor te kunnen vliegen moet je bijvoorbeeld een achievement halen en een van die onderdelen is reputatie in Tanaan Jungle, die je weer unlocked met een lvl 3 garrison.
Voor nu zou ik lekker door gaan met levelen en eventueel later terug komen (of niet haha).
Als hij een 100 boost heeft gebruikt heeft hij automagisch een lvl 3 garrison.Racemol schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:14:
[...]
Je hele garrison unlocken naar lvl 3 is niet echt meer nuttig. Het was handig toen lvl 100 de level cap was maar nu stroom je door naar Legion content.
Er zitten nog wel wat voordelen aan die garrison hoor. Om in Draenor te kunnen vliegen moet je bijvoorbeeld een achievement halen en een van die onderdelen is reputatie in Tanaan Jungle, die je weer unlocked met een lvl 3 garrison.
Voor nu zou ik lekker door gaan met levelen en eventueel later terug komen (of niet haha).
Verder is het vliegen in Draenor leuk, maar zou er niet te veel moeite meer in steken, behalve als je nog een bulk alts wil doen.
Heb de level 100 boost gebruikt. Heb wel mn artifact weapon eerst gehaald. Maar was nu in mijn garrisson bezig. Ga daar dus maar weer snel vandaan en verder questen vanavond. Was gisteren even bezig en vond de quests wel heel erg makkelijk.
dank weer voor alle snelle antwoorden
Garrison of Class Halljaydenjarno schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:32:
Heb de level 100 boost gebruikt. Heb wel mn artifact weapon eerst gehaald. Maar was nu in mijn garrisson bezig. Ga daar dus maar weer snel vandaan en verder questen vanavond. Was gisteren even bezig en vond de quests wel heel erg makkelijk.
Wow: Runewielder# Tarren-Mill
echt garrisson. Class hall wel geweest al, maar daar zal ik nog vaak komen
Garrison is inderdaad vrij nutteloos nu. Ik gebruikte het alleen nog om snel herbs te farmen om Inscription van m'n verse lvl 100 mage te kunnen levelen, tot ik er achter kwam dat een alt nog genoeg herbs in de bank had om 'm naar 700 te brengenRacemol schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:14:
[...]
Je hele garrison unlocken naar lvl 3 is niet echt meer nuttig. Het was handig toen lvl 100 de level cap was maar nu stroom je door naar Legion content.
Het nadeel van een tijdje geen WoW spelen. Dan heb je geen overzicht meer van wat je hebt
Enige reden waarom ik mijn garrison nog in duik is voor de transmog die je kunt kopen met draenic seeds
Ik heb sowieso geen overzicht meer...Denman schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:51:
[...]
Garrison is inderdaad vrij nutteloos nu. Ik gebruikte het alleen nog om snel herbs te farmen om Inscription van m'n verse lvl 100 mage te kunnen levelen, tot ik er achter kwam dat een alt nog genoeg herbs in de bank had om 'm naar 700 te brengen
Het nadeel van een tijdje geen WoW spelen. Dan heb je geen overzicht meer van wat je hebt
Zit even te bedenken, weet iemand nog "Essential" addons voor WoW op het moment?
En dan bedoel ik niet een hele pack, ala ElvUI, maar losse addon/functionaliteit
Ik heb bijvoorbeeld op het moment
En dan bedoel ik niet een hele pack, ala ElvUI, maar losse addon/functionaliteit
Ik heb bijvoorbeeld op het moment
- HandyNotes Legion Treasures -> treasures en rare mobs op map/minimap
- TomTom -> coordinaten
- Grid -> grid view van party/raid members
- EnemyGrid [als Warlock zijnde essentieel] -> grid view van enemies + DoT tracking
- Bagnon -> alles in 1 bag + tracker bank + all characters
- WorldQuest Tracker -> makkelijk overzicht WQs
[ Voor 5% gewijzigd door pr0mpt op 23-09-2016 14:22 ]
DBM/Bigwigs
Details (veel, veel beter dan Skada/Recount)
TomTom
HandyNotes
Elvui
WQ Tracker
TomTom
HandyNotes
Elvui
WQ Tracker
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Skada was ik nog vergeten uit het lijstje, maar hoezo is Details zo veel beter?corset schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:25:
DBM/Bigwigs
TomTom
HandyNotes
Elvui
WQ Tracker
Had begrepen dat Skada > Recount, maar hoezo is Details > Skada?
Details geeft aan wie er als eerste pulled, met welke attack etc. Voor mij als tank erg belangrijk. Ook het feit dat hij standaard al meerdere schermen ondersteund (1x dps, 1x healing) en met 1 klik snel kan wisselen tussen favoriete logs (dps, heal, damage etc)pr0mpt schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:33:
[...]
Skada was ik nog vergeten uit het lijstje, maar hoezo is Details zo veel beter?
Had begrepen dat Skada > Recount, maar hoezo is Details > Skada?
skada heeft ook meerdere schermen? of bedoel je iets van tabs ofzo?corset schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:34:
[...]
Details geeft aan wie er als eerste pulled, met welke attack etc. Voor mij als tank erg belangrijk. Ook het feit dat hij standaard al meerdere schermen ondersteund (1x dps, 1x healing) en met 1 klik snel kan wisselen tussen favoriete logs (dps, heal, damage etc)
ik heb geen enkele addon. misschien och ook maar eens gaan kijken. Wil liever niet teveel extra's. Maar die tomtom zag er wel handig uit. nog andere essentiële voor iemand die minimalistisch is?
Ik doel meer op connected schermen die data duidelijk weergevendemonic schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:36:
[...]
skada heeft ook meerdere schermen? of bedoel je iets van tabs ofzo?
snelkoppelingen naar bepaalde schermen/data
Stuk meer duidelijkheid per ability
Pull informatie
Wipe/death informatie
Het doet voor mij als tank een stuk meer en een stuk gedetallieerder dan Skada
hmm. misschien dit weekend dan is uit proberen.corset schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:48:
[...]
Ik doel meer op connected schermen die data duidelijk weergeven
snelkoppelingen naar bepaalde schermen/data
Stuk meer duidelijkheid per ability
Pull informatie
Wipe/death informatie
Het doet voor mij als tank een stuk meer en een stuk gedetallieerder dan Skada
Ik heb dus echt zo minimaal mogelijk voor mijn class.jaydenjarno schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:40:
ik heb geen enkele addon. misschien och ook maar eens gaan kijken. Wil liever niet teveel extra's. Maar die tomtom zag er wel handig uit. nog andere essentiële voor iemand die minimalistisch is?
Ik doe ook geen raids, dus DBM/Bigwigs is voor mij niet belangrijk.
WQ Tracker is pas nodig als je WQs krijgt, dus 110 en 5x friendly rep.
Dus verder is het even kijken wat ook handig is voor jou class.
Aangezien ik om sommige chars ook heal vind ik Grid handig en voor DoT classes is EnemyGrid dus ook fijn.
Kan DPS je niet boeien? Kan Recount/Skada/Details er ook af.
Bagnon, TomTom zijn wel vereiste bij mij
Top!! Ga die bagnon en TomTom vanavond effe doen. Ben benieuwd
Dank
Dank
pr0mpt schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:21:
Zit even te bedenken, weet iemand nog "Essential" addons voor WoW op het moment?
- Altoholic (Enkel aan te raden als je veel (actieve) alts hebt)
- Archeology Helper (Handig als je daadwerkelijk aan Archeology doet)
- Auctionator (More power to the Auction House!)
- Deadly Boss Mods
- Gathermate2 (Tracked mining, herbalism, mana nodes)
- Gathermate2_Data (Importeerd bovenstaande nodes vanuit WowHead)
- Omen Threatmeters (Threat, duh)
- Party Loot Helper (geeft in chat aan als jij of iemand loot krijgt die upgrade voor iemand anders is)
- Pawn (Kun je scales in stellen die berekenen hoe groot een item upgrade is)
- Postal (Alle mails en bijbehorende items tegelijk openen/looten)
- Skada (dmg/healing meter etc, ondersteund plug-ins)
- Titan Panel (Balkje boven of onder met extra info)
- World Quest Tracker (Laat heel veel info mbt WQ op je World Map zien)
[ Voor 13% gewijzigd door Darkfreak op 23-09-2016 15:09 ]
Postal voor openen van alle mail (https://mods.curse.com/addons/wow/postal)corset schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:25:
DBM/Bigwigs
TomTom
HandyNotes
Elvui
WQ Tracker
Auctionator voor easy auctions (https://mods.curse.com/addons/wow/auctionator)
World quest list voor makkelijk overzicht van actieve WQ (https://mods.curse.com/addons/wow/world-quests-list)
[ Voor 13% gewijzigd door rolandos582 op 23-09-2016 15:11 ]
Hmm, kijk, wat oude bekenden!
Als ik zo even speur zal het voor mij worden:
- Details!
- Auctionator
- Party Loot Helper
- GatherMate2 + Data
- TitanPanel
Maak nooit een Orc kwaad

FUMES et CARNES
Dat is vet!
Addons die ik op dit moment gebruik:
Skada: Heb zowel Recount als Details! gebruikt. Details is mij totaal niet bevallen omdat bijv. het Damage systeem anders werkt dan bij Recount of Skada. Als je met Details! een grote groep van mobs uitschakelt maar je doet dit niet in één keer, dan maakt Details! hier meerdere "Current fights" van. Ook is het lastig te zien wat je overall DPS in een dungeon was. De DPS die hij toont is alleen van de bosses, en niet van de trash. Misschien dat je dit wel kan veranderen, maar het werkt behoorlijk omslachtig. En als DPS meter heb ik zelf niet meer nodig dan Skada kan bieden. Details! is een leuke addon, maar teveel customization naar mijn smaak.
_NPCScan: Dit is een Addon die onder andere een geluidje afspeelt wanneer een rare mob in de buurt is. Standaard wordt een rare mob nu getoond op de minimap, maar soms is het wel fijn om een extra reminder te hebben.
Auctioneer: Auctionator heb ik ook gebruikt, maar op de één of andere manier vindt ik Auctioneer lekkerder werken. Ik moet er bij zeggen dat Auctioneer ook niet de beste Auction House addon is, maar voor het gebruik wat ik er mee doen is hij goed genoeg.
Bagnon: Gecombineerd overzicht van alle bags. Je hebt ook de mogelijkheid om bags van alts te doorzoeken.
DBM (Deadly Boss Mods): Addon voor Dungeons/Raids etc. Een must-have voor mensen die dungeons en raids doen. Deadly Boss Mods geeft waarschuwing voor komende mechanics zodat je hier rekening mee kan houden.
ElvUI: Persoonlijk vindt ik dit de fijnste interface addon. Je kan veel customizen zonder dat er teveel bling bling bij komt kijken zoals sommige addons. Ik heb de Guild Wars 2 UI addon geprobeerd, ondanks dat hij er erg tof uit ziet vindt ik hem bij mezelf niet werken. Voor gegevens zoals je Health, Insanity (Shadow Priest) moet ik te ver naar beneden kijken. En deze addon heeft eigenlijk geen customization dan alleen het aan en uitzetten van een bepaalde feature.
Postal: Makkelijke mailbox addon om onder andere veel mail in 1 keer te openen.
SexyMap: Leuke feature waarmee je je map kan customizen en een mooie skin kan geven.
StoryLine: Hiermee krijg je een mooie "chatlog" als je met NPC's praat waardoor je het gevoel hebt dat alles iets interactiever is.
TidyPlates: Deze addon zorgt voor andere nameplates boven andere spelers/npc's etc. De standaard Blizzard nameplates liggen mij niet lekker en ik gebruik eigenlijk altijd al deze addon. Je kan customizen hoe de nameplate er uit moet komen te zien, of je debuffs boven de enemy wil zien etc.
WeakAuras 2: Een addon waarmee je veel kan customizen. Zoals het bijhouden van je Insanity, Buffs, Cooldowns etc. Je kan bijv. een hele grote pop-up maken wanneer je bijv. bent vergeten om een flask te nemen in een Raid, of als je een Buff bent vergeten aan te zetten. Met deze addon kan je heel erg veel doen.
WorldQuestTracker: Hier krijg je alle worldquests per zone te zien op je minimap zodat je in 1 oogopslag makkelijk kan zien welke world quests het beste voor je zijn.
EnemyGrid: Met deze addon krijg je een overzicht van alle mobs die in de buurt zijn. Voor classes die veel moeten dotten is dit een zalige uitweg. Aangezien je niet alle nameplates langs hoeft te gaan en 9 van de 10 keer raak je de kluts kwijt van welke mob je nu wel of niet gedot hebt. Je krijgt dus een handig overzicht van mobs waarbij het dotten een stuk eenvoudiger is.
Alle bovenstaande addons zijn natuurlijk een persoonlijke smaak en ik kan mij voorstellen dat sommige enkele addons niet passend vinden
.
Plaatje van UI (Ik heb ook nog een paar extra bars voor mounts/professions maar deze worden pas zichtbaar wanneer je er met de muis overheen hoverd):
Skada: Heb zowel Recount als Details! gebruikt. Details is mij totaal niet bevallen omdat bijv. het Damage systeem anders werkt dan bij Recount of Skada. Als je met Details! een grote groep van mobs uitschakelt maar je doet dit niet in één keer, dan maakt Details! hier meerdere "Current fights" van. Ook is het lastig te zien wat je overall DPS in een dungeon was. De DPS die hij toont is alleen van de bosses, en niet van de trash. Misschien dat je dit wel kan veranderen, maar het werkt behoorlijk omslachtig. En als DPS meter heb ik zelf niet meer nodig dan Skada kan bieden. Details! is een leuke addon, maar teveel customization naar mijn smaak.
_NPCScan: Dit is een Addon die onder andere een geluidje afspeelt wanneer een rare mob in de buurt is. Standaard wordt een rare mob nu getoond op de minimap, maar soms is het wel fijn om een extra reminder te hebben.
Auctioneer: Auctionator heb ik ook gebruikt, maar op de één of andere manier vindt ik Auctioneer lekkerder werken. Ik moet er bij zeggen dat Auctioneer ook niet de beste Auction House addon is, maar voor het gebruik wat ik er mee doen is hij goed genoeg.
Bagnon: Gecombineerd overzicht van alle bags. Je hebt ook de mogelijkheid om bags van alts te doorzoeken.
DBM (Deadly Boss Mods): Addon voor Dungeons/Raids etc. Een must-have voor mensen die dungeons en raids doen. Deadly Boss Mods geeft waarschuwing voor komende mechanics zodat je hier rekening mee kan houden.
ElvUI: Persoonlijk vindt ik dit de fijnste interface addon. Je kan veel customizen zonder dat er teveel bling bling bij komt kijken zoals sommige addons. Ik heb de Guild Wars 2 UI addon geprobeerd, ondanks dat hij er erg tof uit ziet vindt ik hem bij mezelf niet werken. Voor gegevens zoals je Health, Insanity (Shadow Priest) moet ik te ver naar beneden kijken. En deze addon heeft eigenlijk geen customization dan alleen het aan en uitzetten van een bepaalde feature.
Postal: Makkelijke mailbox addon om onder andere veel mail in 1 keer te openen.
SexyMap: Leuke feature waarmee je je map kan customizen en een mooie skin kan geven.
StoryLine: Hiermee krijg je een mooie "chatlog" als je met NPC's praat waardoor je het gevoel hebt dat alles iets interactiever is.
TidyPlates: Deze addon zorgt voor andere nameplates boven andere spelers/npc's etc. De standaard Blizzard nameplates liggen mij niet lekker en ik gebruik eigenlijk altijd al deze addon. Je kan customizen hoe de nameplate er uit moet komen te zien, of je debuffs boven de enemy wil zien etc.
WeakAuras 2: Een addon waarmee je veel kan customizen. Zoals het bijhouden van je Insanity, Buffs, Cooldowns etc. Je kan bijv. een hele grote pop-up maken wanneer je bijv. bent vergeten om een flask te nemen in een Raid, of als je een Buff bent vergeten aan te zetten. Met deze addon kan je heel erg veel doen.
WorldQuestTracker: Hier krijg je alle worldquests per zone te zien op je minimap zodat je in 1 oogopslag makkelijk kan zien welke world quests het beste voor je zijn.
EnemyGrid: Met deze addon krijg je een overzicht van alle mobs die in de buurt zijn. Voor classes die veel moeten dotten is dit een zalige uitweg. Aangezien je niet alle nameplates langs hoeft te gaan en 9 van de 10 keer raak je de kluts kwijt van welke mob je nu wel of niet gedot hebt. Je krijgt dus een handig overzicht van mobs waarbij het dotten een stuk eenvoudiger is.
Alle bovenstaande addons zijn natuurlijk een persoonlijke smaak en ik kan mij voorstellen dat sommige enkele addons niet passend vinden
Plaatje van UI (Ik heb ook nog een paar extra bars voor mounts/professions maar deze worden pas zichtbaar wanneer je er met de muis overheen hoverd):

[ Voor 9% gewijzigd door Diigii op 23-09-2016 16:20 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Voor mensen die nog levelen: Hey, grats mon!
Elke keer dat je "dingt" hoor je Jin'do the Godbreaker "Hey, grats mon!" schreeuwen, heeeeelemaal uit Zul Gurub
Elke keer dat je "dingt" hoor je Jin'do the Godbreaker "Hey, grats mon!" schreeuwen, heeeeelemaal uit Zul Gurub
Rofl, dat is toch geniaal!detheavn schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:24:
Voor mensen die nog levelen: Hey, grats mon!
Ik heb net de laatste quests gedaan voor het unlocken van de twee dungeons in Suramar.
Bij 'Rumor has it' voelde ik me zo:

- 'Praat met 3 NPCs'
- NPCs in kwestie staan tussen massa's mobs die door je vermomming heen kijken
- *corpse run' *zucht*
- rinse and repeat
Bij 'Rumor has it' voelde ik me zo:

- 'Praat met 3 NPCs'
- NPCs in kwestie staan tussen massa's mobs die door je vermomming heen kijken
- *corpse run' *zucht*
- rinse and repeat
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Grid is nou niet echt noodzakelijk sinds de raid frames van blizzard zelf het zelfde doen en misshcien wel beterpr0mpt schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:21:
- Grid -> grid view van party/raid members
Als je beetje de tijd neemt om het in te stellen is het net zo goed. Neemt niet weg dat ik zelf ook Grid gewoon gebruik ivm wat plugins.
TradeSkillMaster > Auctionator\Auctioneerpr0mpt schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:54:
Hmm, kijk, wat oude bekenden!
- Details!
- Auctionator
- Party Loot Helper
- GatherMate2 + Data
- TitanPanel
TradeSkillMaster (of TSM) is een AH en Profession must have als je wat gold via de AH wil verdienen. Zeker als je de Desktap App gebruikt en een beetje uitzoekt hoe alles werkt is het een super addon. Al moet ik zelf wel zeggen dat ik Auctioneer er nog naast gebruik
Verder is Postal een goede addon voor je mail als je de TSM module niet gebruikt.
Personal Loot Helper is een goede, geeft gelijk aan of loot een upgrade is voor jou of iemand anders.
Gisteren met een full plate groep Vault of the Warden Mythic gedaan. DK die wat mindere gear had maar redelijk goede dps deed aan 3 nieuwe items geholpen. Laatste boss had iemand wel een 845 item dat voor mij een upgrade was maar was voor de DK een nog grotere upgrade dus maar overgeslagen. Addon gaf alles netjes aan.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Kan dit alleen beamen.Zertaxka schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:30:
Gisteren met een full plate groep Vault of the Warden Mythic gedaan. DK die wat mindere gear had maar redelijk goede dps deed aan 3 nieuwe items geholpen. Laatste boss had iemand wel een 845 item dat voor mij een upgrade was maar was voor de DK een nog grotere upgrade dus maar overgeslagen. Addon gaf alles netjes aan.
Maat en ik gebruiken ook PLH en je ziet gelijk wie wat voor wie heeft.
Waar mensen anders er niet op letten, of DEen, heb je nu in /i of /p gelijk een headsup dat iemand er iets aan heeft.
Prachtige addon die een tekortkoming van Personal Loot goed opvangt imo
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.