Ben echt benieuwd naar de eerste balance "patch" (eigenlijk natuurlijk gewoon hotfixes) die als het goed is deze week komt. Blizzard lijkt nog aardig wat werk te doen hebben, daar deze "balance" volgens mij een van de slechtste ooit is qua verschil tussen top en bottom.
Welke tank nerfs? Ik zie niets staat tussen de hotfixes van vandaag geloof ik. Of bedoel je de aangekondigde tank damage nerfs die gezien de nummer gewoon nodig waren, tanks horen gewoon een fatsoenlijk spelende DPS niet te outdpssen, ook niet op aoe packs. Terug naar TBC / Vanilla / Wrath hoeft natuurlijk ook niet, en een tank mag best fatsoenlijke damage doen, maar hoger dan pure classes zou imho echt niet moeten kunnen. Niet dat ik het direct erg vond, want goede tank damage maakt de run gewoon sneller, maar het voelt wel raar om op trash contant de tank hoog op damage te zien.
Verder gister uiteraard de eerste raid in geweest, zonder echte voorbereiding toch een redelijke progress gehaald.
Eerste boss - 1 Shot
Daarna de boss in de vorm van een oog gedaan, weer een 2 shot.
Daarna Ursoc, weer een 2 shot
Daarna Dragons of Nightmare (Toch raar om een compleet nieuw model te zien op bosses die je al eens gekilled hebt

) 1 Shot, leek wel een lang trash fight.
Daarna de Spider / Roc Boss, weer een 2 shot.
Daarna 2 tries op Cenarius gedaan en met een 40% oid best try gaan slapen. Dit begint in ieder geval al wat meer op een boss te lijken.