Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

icemotion schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:12:
[...]

Via de questline kom je uiteindelijk in Suramar waar je de bracers / wrists krijgt (Gravenscale Armband en Dreadleather bindings) rank 1. Bij degene waar je die quests doet kan je ook overige Dreadleather recepten op level 1 krijgen. Maar voor skillups boven de 775 heb je rank 3 nodig.

De makkelijkste daarvoor; de Belts. Rank 2 en 3 kan je voor Sightless eye kopen in de underbelly.

En ik probeer op dit moment gewoon rank 3 van de mail bracers te pakken te krijgen (want geen bloods nodig, alleen heel veel stormscale. En die dropt van sea giants op de uninstanced versie van Eye of Azshara. (maar die dingen doen best pijn)
Omdat ik nonstop faal op de Withered army training heb ik ook geen rank3 leather bracers en heb ik het ook met de mail bracers gedaan.

Scales farmen in High Mountain. Thunder Totem flightpoint, uitgang naar boven, richting ingang van Neltharions Lair, daar zitten snel respawnende crocs die cales geven.

Boon of the butcher van Thundertotem op je shoulders en gaan :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Noiz schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:43:
Ugh, voorbereiding voor de raids komende reset. Wat een drama. Bedoeling was dat we de consumables vanuit de guild kregen, maar gezien de prijzen is gevraagd om zelf voor potions te zorgen en ik moet zeggen, het is een logische beslissing kijkende naar de prijzen.
  • Strength flask: ~1400g / stuk
  • Beste potion (Potion of Deadly Grace): ~650g / stuk
  • Volgende beste potion (Potion of the Old War): ~800g / stuk
Denk dat ik mijn gatherer (pew pew druid) vanavond toch maar eens wat aandacht moet gaan geven, want zelfs mij gaan deze prijzen te ver :P
De huidige prijzen van herbs is voor mij ook de reden geweest om mijn gatherer (ook druid toevallig) te beginnen te levelen. Hopelijk stabiliseert het binnenkort, anders ga ik wel een paar dagen herben om de prijzen naar beneden te trekken. })

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ValHallen schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:39:
[...]

De huidige prijzen van herbs is voor mij ook de reden geweest om mijn gatherer (ook druid toevallig) te beginnen te levelen. Hopelijk stabiliseert het binnenkort, anders ga ik wel een paar dagen herben om de prijzen naar beneden te trekken. })
Dat is iets wat ik ook had moeten doen... Helaas kom ik daar altijd enigszins wat te laat achter, waardoor ik meestal achter het net vang. :) Het is dat ik gold niet per se nodig heb, daar het vrij flink aanwezig is; maar de goldcap van 10M natuurlijk wel een leuk doel! O-)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:01
ValHallen schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:39:
[...]

Mijn main is herb/alch, herbskill 800 nu maar mijn alch is en blijft nog ff lekker skill 700.
Ik verkoop alle herbs voor die belachelijke hoge prijzen 8)
straks wanneer het naar beneden gaat dan koop ik tegen die tijd wel alle herbs die ik nodig heb om skill 800 alch te krijgen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
OkkE schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:35:
Ondertussen ben ik item level 829 met mijn Resto Druid, dat ging vrij snel eigenlijk. Hopelijk kan ik binnenkort voor het eerst Mythic proberen, want met een goede groep is Heroic nu al wel erg easy.
Met 829 zou ik vanavond nog even snel wat Mythics gaan doen voor ze morgen weer reseten. ilvl is voldoende om ze te doen, zeker als Heroics al te makkelijk worden.
RustStorm schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:57:
Ik vermoed feral, aangezien ik weinig kippetjes zie rondlopen en aardig wat poezenbeestjes.

Maar, zou natuurlijk zo maar kunnen dat ik volledig de plank mis sla. :D
Heb zelf niet zoveel problemen als Boomkin, mobs die ik tegen kom slaan nog geen deuk in een pak boter. En de dps is zo slecht nog niet.
RustStorm schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:46:
Hebben er mensen nog geluk gehad gisteren bij de jacht op de toy?
Van 22:00 tot 02:00 zitten campen, halverwege maar naar een lvl 100 op een PvE server gelogd omdat het constante gegank te veel werd. Om 01:30 besloten dat de volgende mijn laatste zou zijn en gelukkig dropte ie toen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Moet ik ook maar es doen met mijn Gatherer hunter. die is nu lvl 108 en alles aan het minen/herben wat op mijn pad komt. Mijn Warlock heeft nu toch de mining shoulder enchant (voor engineering) en ik denk dat ik wel wat spul ga verkopen voor wat quick bucks op mijn hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Misschien een stomme vraag, maar ik ben net pas 110 (weliswaar op mijn 2de char) maar ik moet nu gaan gearen voor normal raids (casual raidgroep). Nu heb ik mij een beetje proberen in te lezen maar het zal redelijk krap worden aangezien we morgen al willen beginnen.

Waar kan ik mij het snelst gearen?
Heb nu: World Quests->Heroics->Mythics

Klopt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:23
Zit nu ook op 829 ilvl, maar welke richting moet ik nu op gaan qua gear?
Alleen nog maar Mythics?
Wordt leuk als warlock als ik jullie ervaringen al hoor :'(

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Awaken1 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:25:
Misschien een stomme vraag, maar ik ben net pas 110 (weliswaar op mijn 2de char) maar ik moet nu gaan gearen voor normal raids (casual raidgroep). Nu heb ik mij een beetje proberen in te lezen maar het zal redelijk krap worden aangezien we morgen al willen beginnen.

Waar kan ik mij het snelst gearen?
Heb nu: World Quests->Heroics->Mythics

Klopt dat een beetje?
class order pieces of evt crafted gear, WQ's lonen naar mij het snelste. omdat je kan cherry picken welke je gaat doen.
En proberen zo snel mogelijk dan in HC's te komen.

Ik ben vorig weekend begonnen met 801. guildie heeft me wat crafted gear gegeven zodat ik 810 aan tikte.
en dezelfde avond was ik nog 832 :P wat WQ's en de rest dung's.
dus het is zeker haalbaar, probeer evt. wat guildies mee te nemen die al op ilvl zijn. (van dezelfde armor class, cloth, leather, mail or plate). dan kan je hun gear ook oppikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 23:04
pr0mpt schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:27:
Alleen nog maar Mythics?
Destro locks doen het prima atm,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Ik als Destro speler doe het ook prima, alleen soms wat wisselend door Mastery/Soul shard generation. Over het algemeen gewoon prima te doen, alleen Destro Single target > AoE imo, tenzij je wreak havoc specced. Fire & Brimstone is imo te slecht op bosses om die te pakken voor AoE Incinerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Bedoelde meer de ervaringen van andere spelers eerder in dit topic dat bij PUGs Warlocks soms een insta-kick krijgen, gewoon omdat ze Warlocks zijn.

Vind op dit moment Affliction ook lekker spelen, hoewel een beetje een buff niet geheel onterecht zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Zertaxka schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:15:
Met 829 zou ik vanavond nog even snel wat Mythics gaan doen voor ze morgen weer reseten. ilvl is voldoende om ze te doen, zeker als Heroics al te makkelijk worden.
Nice, dat moet ik dan maar eens doen; kijken of ik vanavond een groepje kan vinden. :) Benieuwd hoe groot de stap naar Mythic is.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
OkkE schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:19:
[...]

Nice, dat moet ik dan maar eens doen; kijken of ik vanavond een groepje kan vinden. :) Benieuwd hoe groot de stap naar Mythic is.
Zit me net wel te bedenken dat sommige groepen 830+, 835+ of zelfs 840+ vragen in de Group Finder. Kan dan altijd de groepen afgaan die dat niet vragen of groepen die uit full leather wearers bestaan voor loot trading. Hebben dan altijd een druid of monk healer nodig dus dat geeft je al een voorsprong.
Je kan ook op specifieke Mythics zoeken dus als je een bepaalde HC makkelijker vond healen dan andere zou ik die als eerste proberen te doen als Mythic.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Vind het zelf tot nu toe in heroics altijd wel redelijk makkelijk gaan en volgens mij hebben healers ook 0.0 problemen met een affliction lock omdat je 80% van de tijd Drain Life/Soul aan het gebruiken bent en geen heals nodig hebt.

Oh en een bak healthstones en een soulstone, wat wil je nog meer in je group? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Kan iemand mij uitleggen hoe dat precies zit met de mythic keystones? Je kan dus iedere week eenmalig een mythic doen. Maar stel ik doe woensdag een mythic met mijn groep en ontvang dus een keystone. Kan ik die dan dezelfde week nog gebruiken voor een mythic+ dungeon? En zijn keystones specifiek voor dungeons (krijg je een keystone alleen voor de dungeon die gedaan hebt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
OkkE schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:19:
[...]

Ik ging gister flink op m'n bek met 828 als fire mage... Kwam echt niet mee. Hoger dan 80k wou ik gewoon niet komen :S. Terwijl ik normale rotatie aanhoudt die ik op iedere andere heroic prima kan aftoppen met 140/150K

Kan ook aan de groep gelegen hebben maar dat was voor mij het teken dat ik er nog niet helemaal klaar voor was :)

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
YaaD schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:34:
[...]

Ik ging gister flink op m'n bek met 828 als fire mage... Kwam echt niet mee. Hoger dan 80k wou ik gewoon niet komen :S. Terwijl ik normale rotatie aanhoudt die ik op iedere andere heroic prima kan aftoppen met 140/150K

Kan ook aan de groep gelegen hebben maar dat was voor mij het teken dat ik er nog niet helemaal klaar voor was :)
Zolang je de tactics van de fight goed aanhoud hoeft het in principe geen probleem te zijn. Zolang je groep maar wat meer DPS doet. Mijn guild nam me mee toen ik een 805 ilvl tank was. Hun konden genoeg healen en dmg doen dat het niet enorm veel uitmaakte wat ik deed, zolang ik maar aggro had en de tactieken aanhield. Misschien kan je een mythic met mensen doen die je kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
pr0mpt schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:27:
Alleen nog maar Mythics?
Ye, maar als DPS is dat wel al tricky. Er zijn gewoon zoveel DPS beschikbaar dat mensen gewoon makkelijker 835+ vragen.

Ik weet nog steeds niet wat ik wil.
Hunter nu ilvl 849 en vind ik echt op als BM/MM.
Warrior is ilvl 845 en is echt lekker om te tanken/spelen

Maar nu wil ik een melee DPS class. Kan me dood ergeren aan casters en continue moeten bewegen en spells cancellen. Doe mij maar gewoon weer een melee, ik wil wel een gnome rogue maar die lijken me toch best tricky. Vereist wel een degelijk skill niveau met combo's en rolls.
- Warrior (tja heb ik al, maar om volledige gear etc te krijgen is wel tricky)
- Pally (veel overeenkomsten met warrior)
- Shammy (kan met fist weapons)
- Druid (beetje mehh)

Twijfel nog steeds tussen rogue en 2e warrior oid. Iemand nog een echte aanrader? Full pve mythics/raids en af en toe PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Het is niet direct een probleem dat Warlocks slecht of zwak zijn, alle specs zijn prima geschikt om Heroic en Mythic content mee te doen (affliction is wel de zwakste). Het zit 'em meer in het feit dat de meeste andere classes met groot gemak veel meer DPS doen.

Voorbeeld: Ik moet als Destro met Wreak Havoc echt perfecte timing hebben om havoc + shadowburn te gebruiken op targets die <20% HP zijn. Ben constant iedere GCD aan het timen en moet echt heel goed op de health bars letten om shadowburn effectief te gebruiken. Doe ik dit goed dan haal ik met 846 ilvl zo'n 250-350k DPS op trash packs.

Met mijn DPS Demon Hunter die gistermiddag 110 is geworden doe ik met 811 ilvl door in principe te button-bashen met groot gemak 400-800k DPS op trash (800k als ik hier ook een beetje mee ga timen).

Dusja, groepen inviten liever melee DPS die met een faceroll rotatie met gemak dezelfde DPS halen dan Warlocks met een perfect uitgevoerde (en vrij lastige) rotatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Zenety schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:37:
[...]

Zolang je de tactics van de fight goed aanhoud hoeft het in principe geen probleem te zijn. Zolang je groep maar wat meer DPS doet. Mijn guild nam me mee toen ik een 805 ilvl tank was. Hun konden genoeg healen en dmg doen dat het niet enorm veel uitmaakte wat ik deed, zolang ik maar aggro had en de tactieken aanhield. Misschien kan je een mythic met mensen doen die je kent.
Ja ik denk dat de hele party dan wat squishy was waar ik dan nog het ergst ofzo? Deden VH overigens dus weet niet of dat qua moeilijkheid nog iets zegt... Vond ook dat healing wel iets beter kon maar goed...

Haha dit was een party met de guild waar ik in zit (Flying dutchmen) Volgende keer beter. Eerst weer wat gear farmen :)

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenety
YaaD schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:39:
[...]

Ja ik denk dat de hele party dan wat squishy was waar ik dan nog het ergst ofzo? Deden VH overigens dus weet niet of dat qua moeilijkheid nog iets zegt... Vond ook dat healing wel iets beter kon maar goed...

Haha dit was een party met de guild waar ik in zit (Flying dutchmen) Volgende keer beter. Eerst weer wat gear farmen :)
VH heeft een aantal fights die wel behoorlijk afhankelijk zijn van DPS. Het is niet de moeilijkste Mythic maar zeker ook niet de makkelijkste. 830+ is toch wel fijn om te hebben inderdaad voor een mythic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Feihcretsam schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:39:
Het is niet direct een probleem dat Warlocks slecht of zwak zijn, alle specs zijn prima geschikt om Heroic en Mythic content mee te doen (affliction is wel de zwakste). Het zit 'em meer in het feit dat de meeste andere classes met groot gemak veel meer DPS doen.

Voorbeeld: Ik moet als Destro met Wreak Havoc echt perfecte timing hebben om havoc + shadowburn te gebruiken op targets die <20% HP zijn. Ben constant iedere GCD aan het timen en moet echt heel goed op de health bars letten om shadowburn effectief te gebruiken. Doe ik dit goed dan haal ik met 846 ilvl zo'n 250-350k DPS op trash packs.

Met mijn DPS Demon Hunter die gistermiddag 110 is geworden doe ik met 811 ilvl door in principe te button-bashen met groot gemak 400-800k DPS op trash (800k als ik hier ook een beetje mee ga timen).

Dusja, groepen inviten liever melee DPS die met een faceroll rotatie met gemak dezelfde DPS halen dan Warlocks met een perfect uitgevoerde (en vrij lastige) rotatie.
Snap het op zich ook wel, vind ook zelf erg jammer dat het zo moeilijk gemaakt wordt, maar verder moet het niet zo'n probleem zijn.
Heb weinig tot nooit dat ik in shit sta, luister goed, doe altijd netjes SS en heb mijn rotatie practisch geperfectioneerd [hoe simpel kan het zijn... heb nu nog maar 2 DoTs te doen per target in tegenstelling tot vroeger 4-5].

Ik zal in de tussentijd nog maar kijken of er nog wat WQ's naar boven komen met upgrades, er zijn nog enkele items welke wel een boost kunnen krijgen.
Daarnaast moet ik echt even upgrades voor mijn artifact weapon vinden, als iemand hier nog tips voor heeft: graag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Zenety schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:32:
Kan iemand mij uitleggen hoe dat precies zit met de mythic keystones? Je kan dus iedere week eenmalig een mythic doen. Maar stel ik doe woensdag een mythic met mijn groep en ontvang dus een keystone. Kan ik die dan dezelfde week nog gebruiken voor een mythic+ dungeon? En zijn keystones specifiek voor dungeons (krijg je een keystone alleen voor de dungeon die gedaan hebt)?
Als je woensdag een mythic dungeon doet ga je een random keystone krijgen voor een bepaalde dungeon. Deze zal +2 zijn. Daarmee ga je naar de dungeon waarvoor de keystone is bedoel. Deze activeer je door op een pilaar in het begin van de dungeon te zetten en dan start de timer en zijn de mobs moeilijker. De timer is niet super moeilijk te verslaan maar je mag ook geen 5 wipes hebben op een boss of trash.

Lukt het om binnen de tijd de dungeon af te werken krijg je de keystone terug maar met een hoger level en naar een nieuwe dungeon.
Lukt het niet binnen de tijd krijg je een lege steen terug die je enkel maar kan opvullen door de dungeon opnieuw te doen binnen de tijd alleen krijg je dan geen loot van de dungeon.

Als het je lukt om een mythic dungeon te voltooien krijg je aan het begin van iedere week een chest in je class hall met daarin goeie loot, en een nieuwe keystone.

Je kan dus blijven mythic+ dungeons doen zolang je binnen de timer blijft. Alleen zullen de dungeons wel steeds moeilijker worden aangezien jouw steen steeds beter wordt. Je kan natuurlijk met anderen hun keystone meegaan als de jouwe op is.

Let wel op de eerste week is er nog steeds een cap van 850 ilvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
YaaD schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:34:
[...]

Maar wat is dan de reden dat je dps opeens zoveel zakt? Bedoel, afgezien van mobs die meer damage doen is er verder niet veel verschil tussen heroic en mythic.
Feihcretsam schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:39:
Leuk weetje. Van het weekend mythic Halls of Valor gedaan met tank en healer uit de guild en verder 2 melee dps erbij: pala healer, prot tank, 2x fury warrior en DH. Kan je zeggen, dat is best een uitdaging voor de healer. Vooraf gezien had ik al het gevoel dat 3 melee niet heel geweldig werkt. Best veel bosses hebben toch targeted abilities die een aoe range hebben. Met randoms erbij die zich nergens iets van aantrekken zorgt dat dus voor erg veel damage taken. Het is ook niet voor niks geweest dat mijn guildies en ik vaak genoeg de enige waren die een gevecht levend eraf brachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Zertaxka schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:27:
[...]

Zit me net wel te bedenken dat sommige groepen 830+, 835+ of zelfs 840+ vragen in de Group Finder. Kan dan altijd de groepen afgaan die dat niet vragen of groepen die uit full leather wearers bestaan voor loot trading. Hebben dan altijd een druid of monk healer nodig dus dat geeft je al een voorsprong.
Je kan ook op specifieke Mythics zoeken dus als je een bepaalde HC makkelijker vond healen dan andere zou ik die als eerste proberen te doen als Mythic.
Als eerste ga ik binnen de guild checken of er een plekje voor mij is. Zo niet (het is een casual guild met enkele hardcore raiders), dan inderdaad de Groep Finder af. Maar ook Heroics doen vind ik op dit moment nog niet erg hoor, ergens is het ook wel weer fijn dat je als healer niet zo veel hoeft te doen. Ik zit niet elke avond te wachten op een stressvolle run vol met wipes.. :) En ook in Heroics droppen nog wel wat upgrades, dus die zal ik voornamelijk blijven doen.

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 20-09-2016 14:57 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Noiz schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:52:
[...]

Maar wat is dan de reden dat je dps opeens zoveel zakt? Bedoel, afgezien van mobs die meer damage doen is er verder niet veel verschil tussen heroic en mythic.

[...]

Leuk weetje. Van het weekend mythic Halls of Valor gedaan met tank en healer uit de guild en verder 2 melee dps erbij: pala healer, prot tank, 2x fury warrior en DH. Kan je zeggen, dat is best een uitdaging voor de healer. Vooraf gezien had ik al het gevoel dat 3 melee niet heel geweldig werkt. Best veel bosses hebben toch targeted abilities die een aoe range hebben. Met randoms erbij die zich nergens iets van aantrekken zorgt dat dus voor erg veel damage taken. Het is ook niet voor niks geweest dat mijn guildies en ik vaak genoeg de enige waren die een gevecht levend eraf brachten.
Nou ja, lijkt me niet dat mobs alleen meer HP hebben aangezien mijn DPS wordt gehalveerd. Mijn rotatie is verre van perfect maar lang niet zo'n grote afwijking met hoe ik gister presteerde.

Hebben mythic mobs geen hogere resist en meer armor?

Rotatie:
Rune of power
Living bomb
Fireball tot ie proct, dan pyroblast of flamestrike bij +3 mobs
Rune of Power
Living bomb

Rinse and repeat. Net als andere classes, weinig tot geen rotatie afgezien van wat ik hierover schets :)

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mpt
YaaD schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:03:
[...]

Nou ja, lijkt me niet dat mobs alleen meer HP hebben aangezien mijn DPS wordt gehalveerd. Mijn rotatie is verre van perfect maar lang niet zo'n grote afwijking met hoe ik gister presteerde.

[...]
http://www.wowhead.com/guides/mythic-keystones-and-dungeons

Van wat ik begrijp is het meer dmg en bigger healthpools, maar geen resists/armor omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
pr0mpt schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:13:
[...]

http://www.wowhead.com/guides/mythic-keystones-and-dungeons

Van wat ik begrijp is het meer dmg en bigger healthpools, maar geen resists/armor omhoog.
Onderaan zie je ook nog de affix details, zit nog wel een boel meer bij dus. Necrotic en Overflowing lijkt me behoorlijk lastig voor healers imo. Ben echt super hyped voor de mythics+.

[ Voor 13% gewijzigd door Zenety op 20-09-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Zenety schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:27:
[...]

Onderaan zie je ook nog de affix details, zit nog wel een boel meer bij dus. Necrotic en Overflowing lijkt me behoorlijk lastig voor healers imo. Ben echt super hyped voor de mythics+.
Ja, ik had het over de eerste mythic, niet de + levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazz
  • Laatst online: 03-06 14:50
Ik liep gisteren met mijn main (Destruction warlock, 840 ilvl) ook tegen het fenomeen aan dat een hoop mensen wat tegen warlocks lijken te hebben. Erg frustrerend, zeker aangezien ik alle tacts ken en prima meekan in mythic dungeons (die mij niet echt moeilijk voorkomen). Een guildie zei nog wel iets slims: veel groepen kiezen ervoor 1 soort armor te grinden en daarop de groep te selecteren (dus bijvoorbeeld alleen leather, mail of plate voor alle 5 de deelnemers). Dan val je als clothie dus mooi buiten de boot, lastig tanken met cloth gear...

Niettemin erg leuke expac tot nu toe, ben benieuwd wat de raids gaan worden, morgen eerste 'sneak preview' met de guild (Reunited op Blade's Edge, voor de geinteresseerden ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
[...]

Rotatie:
Rune of power
Living bomb
Rune of Power
Living bomb

Rinse and repeat. Net als andere classes, weinig tot geen rotatie afgezien van wat ik hierover schets :)
Mobs hebben meer health en doen meer damage, maar dat is ook alles. Ik vrees dat je toch iets fout / anders deed. Op mijn DH merk ik in mijn DPS geen verschil tussen boss fights in heroic en mythic dungeons. Wel op trash pulls omdat in een Mythic minder mobs tegelijk gepulled worden.

Dat gedoe met warlocks begrijp ik ook niet helemaal. Mythics doe ik eigenlijk alleen maar met guild members en daar zit vaak genoeg een warlock bij. Heerlijk die healthstones (ancient healing potion zijn nog wat duur!), soulstone en self healing. Sowieso zie je weinig casters tegenwoordig en voor de healer is het toch altijd prettig om wat ranged mee te nemen. Wij laten ze in ieder geval niet staan!

[ Voor 18% gewijzigd door Racemol op 20-09-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Rotatie:
Rune of power
Living bomb
Rune of Power
Living bomb

Moest je niet gewoon meer lopen / ontwijken? Mythic mobs zouden namelijk in de regel zeker niet voor lagere DPS moeten zorgen (behalve dan mechanics dodgen), her en der kan er wel eens een mob tussen zitten met een bepaalde damage reductie maar standaard is dit zeker niet.
Crazz schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:34:
Ik liep gisteren met mijn main (Destruction warlock, 840 ilvl) ook tegen het fenomeen aan dat een hoop mensen wat tegen warlocks lijken te hebben. Erg frustrerend, zeker aangezien ik alle tacts ken en prima meekan in mythic dungeons (die mij niet echt moeilijk voorkomen). Een guildie zei nog wel iets slims: veel groepen kiezen ervoor 1 soort armor te grinden en daarop de groep te selecteren (dus bijvoorbeeld alleen leather, mail of plate voor alle 5 de deelnemers). Dan val je als clothie dus mooi buiten de boot, lastig tanken met cloth gear...

Niettemin erg leuke expac tot nu toe, ben benieuwd wat de raids gaan worden, morgen eerste 'sneak preview' met de guild (Reunited op Blade's Edge, voor de geinteresseerden ;) )
Ben dat eigenlijk nog niet tegen gekomen, nu heb ik ook nog niet heel veel randoms gedaan (doe dungeons meeste met guildies) maar ben nog geen spelers tegen gekomen die schijnbaar iets tegen locks hadden. Maar kan me opzich wel voorstellen dat LFD groepen minder snel een lock meenemen in de huidige status, vooral Leather Melee lijkt gewoon een stuk beter door de burst op trash. Maar dat zal voor meer classes gelden verwacht ik. Ik hoor bijv. over Ret, Fury, Shadow e.d. ook weinig lovende woorden voor mythic dungeons.

[ Voor 43% gewijzigd door Dennism op 20-09-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even Elvui getest op mijn laptop maar jeetje wat is dat uitgebreid zeg.
Is wel even doorbijten om dat naar mijn wens ingericht te krijgen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:00:
Leuk!

Ik heb die ook een kans gegeven, maar ik was er al heel snel uit dat het niets voor mij is! Ben benieuwd wat jij er van vindt. :)

Ik heb onlangs Roth UI geinstalleerd. Vind dat een heerlijke UI om mee te spelen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:00:
heeft mij maar 2 dagen gekost :P
maar het is wel een stuk prettiger dan mijn oude combo. standaard UI met domino's voor actionbars, en x-perl voor raidframes.

Overigens heb ik in elvUI wel onder skins alles uit gevinkt staan.
en ik heb de bags en de chat gedisabled.
bags heb ik een add-on voor. en de chat vond ik niet fijn werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Dank voor alle feedback. Goed om te weten dat het dus niet gelegen heeft aan de moeilijkheidsgraag van de dungeon zelf. Zo te zien is er nog werk aan de winkel aan mijzelf. Vond het verschil alleen zo groot. Ben overigens wel een tweetal keer dood gegaan tijdens de encounter dus dat haalt het gemiddelde denk ik ook gauw omlaag.

Vanavond nog maar een poging wagen en kijken of het dan beter gaat! :)

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:03:
[...]
Ik heb die ook een kans gegeven, maar ik was er al heel snel uit dat het niets voor mij is! Ben benieuwd wat jij er van vindt. :)
Het prettigste vind ik die timer bar die boven je frame komt te staan waarop timers staan van buffs of abilities die je gedaan hebt. Als je dan als prot warrior bijvoorbeeld Ignore pain ( ;) ) aanzet zie je dus een timer terug lopen
Zal wel een losse addon zijn ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Ik had ElvUI van de week op mijn 2de machine geinstalleerd
die is er dus ook weer af :P

Niets voor mij, doe maar redelijk standaard met een paar bijwerkingen of ik maak het wel volledig zelf.

Tijdje geleden nog mijn UI's uit TBC dagen gevonden, dat was best gaaf :P
Het koste alleen zoveel tijd/moeite om up-to-date te houden, nu ben ik wel blij met zo min mogelijk troep en dan maar wat meer handmatig doen, voelt het tenminste nog alsof ik actief bezig ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:07:
[...]

Zal wel een losse addon zijn ?
Yeah, sowieso. Kan je alleen even niet een twee drie vertellen welke dat is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
ElvUI gebruik ik ook altijd tegenwoordig. Lekker snel een redelijk schone UI. Vroeger maakte ik ze ook altijd zelf, gaat echter zoveel tijd in zitten. Het font verander ik wel want het standaard font leest niet lekker.

Ik gebruik verder nog wel "TellMeWhen" om te laten zien welke spells op welke momenten ik het beste moet casten en power aura's. Dat vergt wel wat instelwerk voor het goed werkt en je moet je class een beetje begrijpen. Als ik die eenmaal goed heb werken kan ik mijn normale bars zelfs uit zetten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
Bij het zoeken naar een screenshot van mijn UI kwam ik toevalling mijn "before" & "After" tegen van mijn bags en bank voor en na de wardrobe geopend werd :P

before:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/q8rJK/7c88d0281d.jpg

After:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/q8uh6/ebdca3fb09.jpg

Inmiddels zitten mijn bags en bank weer helemaal vol hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:20:
Bij het zoeken naar een screenshot van mijn UI kwam ik toevalling mijn "before" & "After" tegen van mijn bags en bank voor en na de wardrobe geopend werd :P

before:
[afbeelding]

After:
[afbeelding]

Inmiddels zitten mijn bags en bank weer helemaal vol hoor :D
En 5,5k rijker als gevolg van de sales... ^_^

Ik moet eigenlijk ook maar eens wat van die grote bags gaan maken voor m'n bank. Laatste keer dat ik op de AH keek voor die dingen waren ze 3k per stuk. ja daaahaaag. ;w

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 20-09-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik gebruik nu die GW2 UI. Dat is toch wel een rete fijne UI. Ik ga denk ik wel die quest functie uit zetten. Die vind ik wel wat irritant.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
RustStorm schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:23:
[...]

En 5,5k rijker als gevolg van de sales... ^_^

Ik moet eigenlijk ook maar eens wat van die grote bags gaan maken voor m'n bank. Laatste keer dat ik op de AH keek voor die dingen waren ze 3k per stuk. ja daaahaaag. ;w
jupp :D hahaha

Als ik dit weekend weer ga raiden zal ik wel een screenshot maken van mijn UI. basicly, ElvUI met alles disabled xD
Als mensen willen kunnen ze mee kijken op mijn stream. die staat toch aan voor socials of mensen die niet mee kunnen die dag. laat maar weten als men intresse heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lanithro schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:23:
Ik gebruik nu die GW2 UI. Dat is toch wel een rete fijne UI. Ik ga denk ik wel die quest functie uit zetten. Die vind ik wel wat irritant.
Ja die heb ik nu ook. Een heerlijke UI.
Nu alleen nog die timers weten te vinden |:(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

RustStorm schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:03:
[...]

Ik heb onlangs Roth UI geinstalleerd. Vind dat een heerlijke UI om mee te spelen. :)
Die ziet er koel uit. Ik heb zelf SpartanUI geinstalled, met een shitload aan separate mods nog voor dmg en tracking en weetikveel niet wat.

Heb jij dr veel losse addons naast lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Japser schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:48:
[...]

Die ziet er koel uit. Ik heb zelf SpartanUI geinstalled, met een shitload aan separate mods nog voor dmg en tracking en weetikveel niet wat.

Eerlijk gezegd bijzonder weinig. Archy en wat pet addons. En daarnaast ook nog badboy. Ben vast nog iets vergeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Japser schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:48:
[...]

Langdurig gebruiker van SpartanUI hier. Mijn configuratie staat hier nog wel ergens. Nu ook ElvUI gepakt dit weekend en zeer tevreden. Toch iets meer overzicht en clean imo en veel opties.

Persoonlijk vind ik de buffs van jezelf + enemy erg fijn, en gelijk een add kunnen marken om hem te killen bijvoorbeeld. Ook de scrolling text om te zien wat de cooldown's zijn en wat je op je hebt vind ik erg fijn. Zoals ignore pain / shield block en andere defensive cooldowns. Ook gelijk overzichtelijk wanneer iemand hero / warp popt dat je ziet hoelang deze nog duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Aarrrggghhhh. Keuzes. Nog steeds bezig met uitzoeken voor Mn 100 boost. Heb de warlock geprobeerd maar was wat minder. Mage ook minder. Paladin stuk beter naar lees overal dat die nog niet best is. Hunter kan je alleen bm proberen en die vind ik niet leuk. Merk toch dat ik zonder een per of companion spelen het leukst vindt. Morgen nog de Rogue proberen. Ze zijn allemaal leuk hoor maar paladin is tot nu toe het leukst vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
jaydenjarno schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:26:
Aarrrggghhhh. Keuzes. Nog steeds bezig met uitzoeken voor Mn 100 boost. Heb de warlock geprobeerd maar was wat minder. Mage ook minder. Paladin stuk beter naar lees overal dat die nog niet best is. Hunter kan je alleen bm proberen en die vind ik niet leuk. Merk toch dat ik zonder een per of companion spelen het leukst vindt. Morgen nog de Rogue proberen. Ze zijn allemaal leuk hoor maar paladin is tot nu toe het leukst vind ik
ret pally is wel leuk, ik kan fury/arms warrior aanraden of een mm hunter.
gnome rogue twijfel ik zelf wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:45:
[...]

ret pally is wel leuk, ik kan fury/arms warrior aanraden of een mm hunter.
gnome rogue twijfel ik zelf wel over.
Holy pala is altijd mijn main geweest en ret voor leveling/solo. Begrijp echt niet dat er momenteel mensen zijn die ret leuk vinden. Ik vind het zo ver-schrik-ke-lijk saai en inspiratieloos. Ben uit pure wanhoop prot gegaan voor solo content. Gewoon een zooi mobs pullen en dan kapot aoe-en. Niet dat dat zo spannend is, maar vond het beter dan ret. Zo zie je maar. Iedereen ervaart de veranderingen en classes weer anders. Het blijft heel persoonlijk.

• rolandos582
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:48:
[...]
Holy pala is altijd mijn main geweest en ret voor leveling/solo. Begrijp echt niet dat er momenteel mensen zijn die ret leuk vinden. Ik vind het zo ver-schrik-ke-lijk saai en inspiratieloos. Ben uit pure wanhoop prot gegaan voor solo content. Gewoon een zooi mobs pullen en dan kapot aoe-en. Niet dat dat zo spannend is, maar vond het beter dan ret. Zo zie je maar. Iedereen ervaart de veranderingen en classes weer anders. Het blijft heel persoonlijk.
Achja iedereen zijn smaak, ik vind warrior > pally imo

Inmiddels 30 WQ afgerond in 2-3 uurtjes op mijn warrior, nu heb ik de beruchte ''Capturing the gateway''
Voorheen was dat 1x 4 days en 2x 2 days. Nu is het de helft. Maarja nog steeds days missions etc. Nu 1d 14hr aanstaan 8)7 |:(

• Noiz
rolandos582 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 04:21:
[...]

Achja iedereen zijn smaak, ik vind warrior > pally imo

Inmiddels 30 WQ afgerond in 2-3 uurtjes op mijn warrior, nu heb ik de beruchte ''Capturing the gateway''
Voorheen was dat 1x 4 days en 2x 2 days. Nu is het de helft. Maarja nog steeds days missions etc. Nu 1d 14hr aanstaan 8)7 |:(
Alle 3 de missions die nodig waren voor deze quest waren 4 dagen ;) Maar door class hall perk (-20% mission time) en het voldoen aan counters werden deze verlaagd tot 1d 14hr. Zijn ondertussen inderdaad allemaal verlaagd naar 2d volledige mission time wat je dus omlaag kan brengen naar ~20 hr.
Noiz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:51:
[...]

Alle 3 de missions die nodig waren voor deze quest waren 4 dagen ;) Maar door class hall perk (-20% mission time) en het voldoen aan counters werden deze verlaagd tot 1d 14hr. Zijn ondertussen inderdaad allemaal verlaagd naar 2d volledige mission time wat je dus omlaag kan brengen naar ~20 hr.
Je komt daarvoor in aanmerking als je X hoeveelheid WQs gedaan hebt?

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:48:
[...]

Inderdaad heel persoonlijk :). Vond Ret Pala ook saai. Sinds een paar dagen weer wat serieuzer opgepakt, 106 nu. Gisteren avond nog wat zitten rommelen met de talents, doe nu leuke damage, kan goed mee in dungeon, kan mezelf zeer goed in leven houden en probeer daarnaast het rotatie spelletje zo leuk mogelijk voor mezelf te maken. Hierdoor heb ik gewoon weer een goede klik met m'n pala.
Zo'n zelfde scenario had ik met m'n affl lock. Is toch ook saai, wat dotjes plaatsen iedere keer en toch kan ik het voor mezelf leuk maken. In feite is imho vrijwel iedere class tegenwoordig maar een paar knopjes indrukken, tis maar net met welke intensiteit je het doet :9
Zo, en tank 2 op 830+! zit nu op 832 met BiS necklace en ring (Haste+Versatility) crafted op 850 :D

Dus morgenavond ga ik de eerste raid in met de warrior die afgelopen zondag op 104 begon :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• pr0mpt
marijnvtg schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:13:
[...]

Inderdaad heel persoonlijk :). Vond Ret Pala ook saai. Sinds een paar dagen weer wat serieuzer opgepakt, 106 nu. Gisteren avond nog wat zitten rommelen met de talents, doe nu leuke damage, kan goed mee in dungeon, kan mezelf zeer goed in leven houden en probeer daarnaast het rotatie spelletje zo leuk mogelijk voor mezelf te maken. Hierdoor heb ik gewoon weer een goede klik met m'n pala.
Zo'n zelfde scenario had ik met m'n affl lock. Is toch ook saai, wat dotjes plaatsen iedere keer en toch kan ik het voor mezelf leuk maken. In feite is imho vrijwel iedere class tegenwoordig maar een paar knopjes indrukken, tis maar net met welke intensiteit je het doet :9
Afbeeldingslocatie: http://stream1.gifsoup.com/view4/1578007/bloody-keyboard-wreck-o.gif

zoiets?

Verwijderd

Eén of andere rare bug. Ben main holy paladin, heb loot specialization ook op holy staan. Maar met de world quest blijf ik strength trinkets krijgen. Heb er nu al 5 dagen op rij strength trinkets >.> Ondertussen twijfel ik wel om gewoon als serieuze optie om main protection te gaan, aangezien ik een warforged relic voor protection heb gekregen met world quest.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2016 09:21 ]

• pr0mpt
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:20:
Eén of andere rare bug. Ben main holy paladin, heb loot specialization ook op holy staan. Maar met de world quest blijf ik strength trinkets krijgen. Heb er nu al 5 dagen op rij strength trinkets >.>
Normaal krijg je met WQs vaak items waarbij de stats kunnen wisselen afhankelijk van de spec...
Is dit helemaal niet het geval bij je?

Verwijderd

pr0mpt schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:21:
[...]

Normaal krijg je met WQs vaak items waarbij de stats kunnen wisselen afhankelijk van de spec...
Is dit helemaal niet het geval bij je?
Alle items zijn voor beide specs mogelijk, behalve trinkets en relics. Die zijn wel specialization afhankelijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:20:
Eén of andere rare bug. Ben main holy paladin, heb loot specialization ook op holy staan. Maar met de world quest blijf ik strength trinkets krijgen. Heb er nu al 5 dagen op rij strength trinkets >.> Ondertussen twijfel ik wel om gewoon als serieuze optie om main protection te gaan, aangezien ik een warforged relic voor protection heb gekregen met world quest.
Hoor je items te krijgen die bij je loot spec passen? Ik kreeg de indruk dat het random was, zolang het maar bij een spec van je class hoort. Ik kreeg ook alleen maar de STR trinkets van de WQ's terwijl mijn loot spec holy was en ik de hele tijd rond rende als prot.

• demonic
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:27:
[...]

Hoor je items te krijgen die bij je loot spec passen? Ik kreeg de indruk dat het random was, zolang het maar bij een spec van je class hoort. Ik kreeg ook alleen maar de STR trinkets van de WQ's terwijl mijn loot spec holy was en ik de hele tijd rond rende als prot.
ik krijg ook intellect trinkets, ondanks dat ik brewmaster ben. en alleen mijn artifact heb gehaald voor mist.
dus volgens mij is het inderdaad random, als het maar bruikbaar is voor je class.

• pr0mpt
[...]

Je krijgt over het algemeen items waarbij de main stat kan veranderen afhankelijk van welke spec je op dat moment aan hebt, onafhankelijk van loot spec op dat moment.

Even uit mijn hoofd heb je bijvoorbeeld
+1000 STA
+1000 STR/INT/AGI <== deze kiest hij automatisch afhankelijk van spec en wisselt ook mee bij wisselen van spec
+1000 MASTERY
+1000 HASTE

Let wel, zo is het volgens mij bij WQs, hoe het zit met normaal loot is volgens mij gewoon random, maar zo ver ik weet is het met WQ redelijk generiek

[ Voor 9% gewijzigd door pr0mpt op 21-09-2016 09:32 ]

Verwijderd

[...]

Weet niet of het hoort, maar als het wel hoort alsnog. Ik krijg nu vijf dagen op rij ilvl 830 strength trinkets, kan niet kloppen toch?

• Grompie
Zo klaar om te beginnen met raiden vnv, gestrand op 848ilvl en best tevreden over mijn stats en trinkets. Alleen een legendary ontbreekt natuurlijk nog, maar daar had ik al een tijdje geen hoop meer op.

Hopelijk gaat het een beetje vlot, maar wat ik zag op streams is het met een pug al doenbaar voor 5 bosses neer te krijgen op normal.

• demonic
pr0mpt schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:31:
[...]

Je krijgt over het algemeen items waarbij de main stat kan veranderen afhankelijk van welke spec je op dat moment aan hebt, onafhankelijk van loot spec op dat moment.

Even uit mijn hoofd heb je bijvoorbeeld
+1000 STA
+1000 STR/INT/AGI <== deze kiest hij automatisch afhankelijk van spec en wisselt ook mee bij wisselen van spec
+1000 MASTERY
+1000 HASTE

Let wel, zo is het volgens mij bij WQs, hoe het zit met normaal loot is volgens mij gewoon random, maar zo ver ik weet is het met WQ redelijk generiek
nog een kleine tip:

als je een trinket op de kaart ziet met bv. "1000 agi & random additional stat"
je kan achter de random stat komen door de gebruik te maken van de legion app.
qeust op zoeken op de kaart, en aantikken. dan komt het precieze item dat je gaat krijgen er te staan.

kan best handig zijn. (overigens, voor zover ik weet geld dit niet voor de 830+ zeg maar, maar alleen voor de random stat. ;) )

• Noiz
RustStorm schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:56:
[...]

Je komt daarvoor in aanmerking als je X hoeveelheid WQs gedaan hebt?
Goede vraag waar ik je niet met 100% zekerheid antwoord op durf te geven, maar volgens mij is dit inderdaad wanneer je de quest hebt gedaan waar je 30 WQ's voor moet doen. Als ik mij niet vergis is er daarnaast gelijktijdig met deze quest 1 om kortere missions te doen of een dungeon te doen.

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:35:
Weet niet of het hoort, maar als het wel hoort alsnog. Ik krijg nu vijf dagen op rij ilvl 830 strength trinkets, kan niet kloppen toch?
Het blijft random wat je krijgt. Ik had de eerste week ook alleen maar INT trinkets/necks terwijl ik toch echt AGI wou. Deze procten dan ook nog naar 840+ dus als ik ooit mistweaver ga heb ik al een begin :)

RNG blijft gewoon een biatch :p

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:26
Weet iemand op welke manier die world raid boss(es) spawnen? Is er al eentje live? Moet je daar gewoon een random group voor joinen?
Ik vind dat er heel weinig informatie krijgt over die encounters. Of ik zoek fout :p

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Wat vreemd is dat veel WQ rewards gewoon herhaald worden. Zo zijn er artifact relics die ik al heb ontvangen en equipped die een paar dagen later weer terugkomen. Bij het completen van de quest blijft deze dan ook gewoon op je map staan met de reward greyed out.

Zou handiger zijn als ze de reward aanpassen wanneer je het item al hebt, ik heb dan liever gold/order resources/AP :P

• Phaex
Grimmie187 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:58:
Wat vreemd is dat veel WQ rewards gewoon herhaald worden. Zo zijn er artifact relics die ik al heb ontvangen en equipped die een paar dagen later weer terugkomen. Bij het completen van de quest blijft deze dan ook gewoon op je map staan met de reward greyed out.

Zou handiger zijn als ze de reward aanpassen wanneer je het item al hebt, ik heb dan liever gold/order resources/AP :P
Ik heb op die manier wel al verschillende 850's gekregen. Op zich niet zo slecht dat er items blijven spawnen, toch? Hoe meer kans op titanforged :-P

• Grimmie187
Phaex schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:58:
Weet iemand op welke manier die world raid boss(es) spawnen? Is er al eentje live? Moet je daar gewoon een random group voor joinen?
Ik vind dat er heel weinig informatie krijgt over die encounters. Of ik zoek fout :p
Volgens mij staat er onder de tab raids in je dungeon guide een kopje met Broken Isles, hier staan de verschillende world bosses incl. loot en tactics. Een groep hiervoor joinen zou via de dungeon finder kunnen via optie 'custom' lijkt me.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:19
of je krijgt er een WQ voor :) maar ze zijn paars op je map geloof ik

• Grimmie187
Phaex schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:01:
[...]

Ik heb op die manier wel al verschillende 850's gekregen. Op zich niet zo slecht dat er items blijven spawnen, toch? Hoe meer kans op titanforged :-P
Dat is ook weer zo haha, ik laat ze meestal links liggen omdat ik bij herhaling vaak dus gewoon geen reward kreeg. Had niet bedacht dat het natuurlijk ook titanforged zou kunnen worden.. 8)7

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Je heb er een Epic world quest voor als het goed is, op Silvermoon is Nillfgur de worldboss, had een mooie warforged ring ervan :D
Terence(x) schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:27:
[...]

Je heb er een Epic world quest voor als het goed is, op Silvermoon is Nillfgur de worldboss, had een mooie warforged ring ervan :D
Het is toch niet zo dat je de boss alleen kan doen als je toegang hebt tot WQs he...

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
RustStorm schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:28:
[...]

Het is toch niet zo dat je de boss alleen kan doen als je toegang hebt tot WQs he...
Nee hoor je kan hem gewoon killen :)

• pr0mpt
Zie alleen niets staan op de Companion App qua world boss, klopt dat?
Verder is het nu voor mij meer cherry picking qua WQ's die ik uitvoer, verder meer kijken naar het levellen van alts dan wel niet warlock campaign afmaken.

Verwijderd

pr0mpt schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:35:
Zie alleen niets staan op de Companion App qua world boss, klopt dat?
Verder is het nu voor mij meer cherry picking qua WQ's die ik uitvoer, verder meer kijken naar het levellen van alts dan wel niet warlock campaign afmaken.
Ik zie em gewoon staan, onder Order Resources in Stormheim

• pr0mpt
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:44:
[...]

Ik zie em gewoon staan, onder Order Resources in Stormheim
Ah ja, ik heb ehm ook... dacht dat er misschien iets zou zijn qua loot, maar dat zal RNG zijn, order hall resources zal de fixed loot zijn

Verwijderd

pr0mpt schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:50:
[...]

Ah ja, ik heb ehm ook... dacht dat er misschien iets zou zijn qua loot, maar dat zal RNG zijn, order hall resources zal de fixed loot zijn
Ja 1000 order Resources en normale kans op loot mbt. tot een world boss

• Grompie
Even iets in spoilers plaatsen: het is een theory over hoe de expansion gaat verlopen/volgende expansion maar wees gewaarschuwd er zitten spoilers in!!!

spoiler:
De boss Il'gynoth heeft een aantal lijnen die hij de spelers toefluistert:
1) The king of diamonds has been made a pawn
2) Five kyes to open our way. Five torches to light our path.
3) To find him, drown yourself in a circle of stars
4) The boy-king serves at the master's table. Three lies he will offer you.
5) Her heart is a crater, and we have filled it.
6) The lord of ravens will turn the key.
7) Flesh is his gift. He is your true creator.

Van 1, 2 en 6 kan je het volgende opmaken:
Magni is the king of diamonds maar is eigenlijk een pawn van N'zoth. 5 Keys zijn de pillars of creation, door Magni zijn we op zoek gegaan naar de pillars (ulduar quest). Ze dienen wss om idd de portal die guldan gemaakt heeft te sluiten maar zullen een andere iets openen wat waarschijnlijk de old gods terug vrij gaat zetten? Of op zijn minst 1 (N'zoth). the lord of raven verwijst waarschijnlijk naar Khedgar die de pillars zal gebruiken eenmaal we ze hebben maar dus ook de old god(s) zal vrijzetten.

3 heb ik geen idee van.
4 verwijst mss naar Anduin, die mogelijk ook al corrupted is? Lijkt wel de meest onwaarschijnlijke.
5 Her heart is a crater gaat waarschijnlijk over queen azshara? Ook Jaina is mogelijk maar onwaarschijnlijk.
7 Flesh is his gift weten we ook al dat de old gods the curse of flesh hebben gemaakt en dus ook alle humans, dwarfs, gnomes,...

Indien we the eye (laatste pillar) krijgen van the nighthold betekend dat we daarna ze gaan gebruiken om de legion portal te sluiten. Maar er dus mogelijk een old god iets gaat gebeuren met Azshara waarschijnlijk ook in een hoofd rol. Daarmee deel je de expansion op in 2 delen. Het eerste deel is the legion terug verdrijven. Het andere deel is the old gods bestrijden. (of enkel N'zoth)

Benieuwd wat hiervan waar is maar het lijkt allesinds erg cool.

• Phaex
Terence(x) schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:27:
[...]

Idd nu zie ik het ! Straks ff doen :)

• Rhain
Brewfest vraagjes;
- Klopt het dat er weer een dungeon is, net zoals tijdens de meeste events (halloween met headless horseman)? zo ja, klopt het dat ik deze NIET zie in m'n LFD scherm?

edit: antwoord al gevonden: You can queue up to kill Coren Direbrew using the Dungeon Finder tool at level 109

- Je moet best veel tokens halen voor diverse items, bv brew of the month membership (=200), maar ik krijg slechts een paar quests gisteren (geen dailies), en vanochtend alleen 1 daily..?! Ik kijk bij t brewfest net buiten Orgrimmar.. Ik ben lvl 106. Ik dacht dat er veel meer quests etc waren..

edit: er zijn toch niet zoveel quests als gedacht :(

case closed

[ Voor 15% gewijzigd door Rhain op 21-09-2016 13:32 ]

marijnvtg schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:21:
Brewfest vraagjes;
- Klopt het dat er weer een dungeon is, net zoals tijdens de meeste events (halloween met headless horseman)? zo ja, klopt het dat ik deze NIET zie in m'n LFD scherm?

edit: antwoord al gevonden: You can queue up to kill Coren Direbrew using the Dungeon Finder tool at level 109

- Je moet best veel tokens halen voor diverse items, bv brew of the month membership (=200), maar ik krijg slechts een paar quests gisteren (geen dailies), en vanochtend alleen 1 daily..?! Ik kijk bij t brewfest net buiten Orgrimmar.. Ik ben lvl 106. Ik dacht dat er veel meer quests etc waren..
Brewfest

• Rhain
Zal er volgende keer bijzetten dat ik daar al gekeken heb ;) (of half gekeken), thanks anyway. Daarom is m'n 2e vraag ook; "hey er zijn best veel quests, maar ik zie er zo weinig". Maar nogmaals, ik zal wel half kijken ;)
marijnvtg schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:05:
[...]

Zal er volgende keer bijzetten dat ik daar al gekeken heb ;) (of half gekeken), thanks anyway. Daarom is m'n 2e vraag ook; "hey er zijn best veel quests, maar ik zie er zo weinig". Maar nogmaals, ik zal wel half kijken ;)
haha, dat zou wel schelen inderdaad. ;) Maar hmmmmz, vreemd, want je hebt werkelijk alle quests al gedaan begrijp ik? Die beschikbaar zijn...? hmmmmmz

Grompie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:46:
Even iets in spoilers plaatsen: het is een theory over hoe de expansion gaat verlopen/volgende expansion maar wees gewaarschuwd er zitten spoilers in!!!

spoiler:
De boss Il'gynoth heeft een aantal lijnen die hij de spelers toefluistert:
1) The king of diamonds has been made a pawn
2) Five kyes to open our way. Five torches to light our path.
3) To find him, drown yourself in a circle of stars
4) The boy-king serves at the master's table. Three lies he will offer you.
5) Her heart is a crater, and we have filled it.
6) The lord of ravens will turn the key.
7) Flesh is his gift. He is your true creator.

Van 1, 2 en 6 kan je het volgende opmaken:
Magni is the king of diamonds maar is eigenlijk een pawn van N'zoth. 5 Keys zijn de pillars of creation, door Magni zijn we op zoek gegaan naar de pillars (ulduar quest). Ze dienen wss om idd de portal die guldan gemaakt heeft te sluiten maar zullen een andere iets openen wat waarschijnlijk de old gods terug vrij gaat zetten? Of op zijn minst 1 (N'zoth). the lord of raven verwijst waarschijnlijk naar Khedgar die de pillars zal gebruiken eenmaal we ze hebben maar dus ook de old god(s) zal vrijzetten.

3 heb ik geen idee van.
4 verwijst mss naar Anduin, die mogelijk ook al corrupted is? Lijkt wel de meest onwaarschijnlijke.
5 Her heart is a crater gaat waarschijnlijk over queen azshara? Ook Jaina is mogelijk maar onwaarschijnlijk.
7 Flesh is his gift weten we ook al dat de old gods the curse of flesh hebben gemaakt en dus ook alle humans, dwarfs, gnomes,...

Indien we the eye (laatste pillar) krijgen van the nighthold betekend dat we daarna ze gaan gebruiken om de legion portal te sluiten. Maar er dus mogelijk een old god iets gaat gebeuren met Azshara waarschijnlijk ook in een hoofd rol. Daarmee deel je de expansion op in 2 delen. Het eerste deel is the legion terug verdrijven. Het andere deel is the old gods bestrijden. (of enkel N'zoth)

Benieuwd wat hiervan waar is maar het lijkt allesinds erg cool.
spoiler:
Ik denk zelf dat we N'zoth bevrijden met de 5 pillars. En dat we vanaf dat moment dus meerdere dingen tegen elkaar gaan krijgen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Zo eindelijk de level 100 boost gedaan. Het is een hunter geworden een marksman. Net de intro en wat quests gedaan en het speelt heerlijk. Of die goed is enzo weet ik niet maar speelt leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En dat is uiteindelijk waar het spel om draait: plezier hebben!

• Rhain
RustStorm schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:07:
[...]

haha, dat zou wel schelen inderdaad. ;) Maar hmmmmz, vreemd, want je hebt werkelijk alle quests al gedaan begrijp ik? Die beschikbaar zijn...? hmmmmmz
Guide toch maar eens goed gelezen, toch niet zoveel quets als gedacht. En dungeon @109 is ook een bummer, gezien ik pas 106 ben.

• rolandos582
Noiz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:51:
[...]
Volgens mijn informatie zou ik 2x 1d 14h krijgen en dan nog een langere? Welke perk heb je nodig dan? Want ik ben nu bezig met nummer #4 upgrade.
Waren op live op NA. Had even wat streams bekeken, ze spawnen gewoon random op de map. Iedereen vliegt er dan naar toe en gaat killen. Mijn ervaring was ongeveer 360m bosses en duurde zo'n 4-6 minuten voor die dood was.
marijnvtg schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:33:
[...]

Guide toch maar eens goed gelezen, toch niet zoveel quets als gedacht. En dungeon @109 is ook een bummer, gezien ik pas 106 ben.
Volgens mij kan je trouwens, door het optimaliseren van de route voor die Ram Racing Quest waarbij je langs de tonnen moet, best aardig wat coins ontvangen per run per dag. :)

• Phaex
[b][message=48438243,noline]
Waren op live op NA. Had even wat streams bekeken, ze spawnen gewoon random op de map. Iedereen vliegt er dan naar toe en gaat killen. Mijn ervaring was ongeveer 360m bosses en duurde zo'n 4-6 minuten voor die dood was.
Free i860 loot voor iedereen dus met andere woorden? Hmm ...

• rolandos582
Phaex schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:41:
[...]
Free i860 loot voor iedereen dus met andere woorden? Hmm ...
Niet echt, hij deed het op 6 toons met 6x bonus roll en kreeg 12x gold 8)7

• Phaex
rolandos582 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:42:
[...]

Niet echt, hij deed het op 6 toons met 6x bonus roll en kreeg 12x gold 8)7
Ahja .. personal loot uiteraard |:( Dat kan wel ff tegenvallen idd

• Rhain
RustStorm schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:40:
[...]
Volgens mij kan je trouwens, door het optimaliseren van de route voor die Ram Racing Quest waarbij je langs de tonnen moet, best aardig wat coins ontvangen per run per dag. :)
Dat is een goeie, ik zag gisteren zat rams op en neer rennen als een malle. Ook nog ff aanvoelen dat ie niet iedere keer exhausted is, maar wel het tempo erin hou :/
Pagina: 1 ... 23 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.