Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

rolandos582 schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:46:
[...]

Ik werk ook gewoon 40 uur en ga nog genoeg om met vrienden etc. Ik slaap gewoon weinig van mezelf en dat helpt wel. Maar om te zeggen dat ik nu zoveel speel, nee dat zeker niet.

Guardian druid lijkt me inderdaad wel makkelijk, je ziet ze alleen weinig in mythics of heroics. Feral druids zie ik wel aardig wat, twijfel om voor een druid of een rogue te gaan. Rogue nog nooit gespeeld en wat nieuws kan ook leuk zijn. Zo'n gnome rogue :D
Guardian is super fijn spelen. Moonfire is nu baseline. Dus alles taggen wat los en vast zit.

Zelf nu tag ik gewoon stuk of 10-12 mobs, activeer rage of the sleeper(met damage upgrade) en aoe alles naar naar de klote. Speelt echt super fijn, geen downtime.

Dungeons is wel anders though, zeker mythic, ik hoor van veel healers dat ik moeilijk te healen ben. Geen idee waarom dat is. Ik heb altijd wel Ironfur aan staan, maar soms de damage die ik krijg is echt bizar. Ook werkt Ironfur niet altijd als "active mitigation" en krijg je dus gewoon de volle damage/knockback. Best apart. Verder is gedurende de expansion de optimale stats aangepast. Het is nu versatility, dus ik zit met haste/mastery op alles (en veel crit). Maja, nu de tijd om te optimizen. Hopelijk wat mythics vanavond voor goede gear. Zag op de app ook een itemje ergens met mastery, lijkt op trinket. Mastery = health, dus bij gebrek aan stamina trinkets, dan maar mastery :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

rolandos582 schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:32:
Nu een hunter op ilvl 848 en mijn tank warrior op ilvl 845 (met legendary O-) )
Zit nu te twijfelen of ik nog een derde wil levelen, mogelijk een druid lijkt me wel leuk. Iemand ervaringen met druids hier en speelstyle in Legion?
* OkkE speelt al vanaf vanilla Resto Druid. Je hebt nu meer verschillende spells en moet wat meer bepalen wanneer je elke spell gebruikt in plaats van vroeger waar je voornamelijk 2-3 spells op al je targets up moest houden. Meer letten op je eigen spell cooldowns dus i.p.v. up houden van spells. Verder bevalt het mij nog steeds erg goed.

Aangezien het tegenwoordig zo simpel is om te wisselen van spec (dat had je met TBC/WotLK nog niet) en je voor zowel Balance als Resto grofweg de zelfde stats nodig hebt, gaat het questen ook prima zonder een hele losse set te moeten bewaren. Zelfde geld ook voor Cat/Bear natuurijk; gebruiken ook grofweg de zelfde stats, dus wisselen voor questing is prima.

Ik hoorde van een paar mensen die Mythic doen dat een Bear tank erg fijn is, hoewel de verhalen hier dat weer een beetje tegenspreken. Balance lijkt goed mee te komen met DPS. Cat weet ik niks vanaf. Rest bevalt nog steeds heel erg goed, maar nog geen ervaring met Mythic (en ik ben bevooroordeeld aangezien ik niet beter weet dan die class + spec :+)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
ye-roon schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:54:
[...]

Guardian is super fijn spelen. Moonfire is nu baseline. Dus alles taggen wat los en vast zit.

Zelf nu tag ik gewoon stuk of 10-12 mobs, activeer rage of the sleeper(met damage upgrade) en aoe alles naar naar de klote. Speelt echt super fijn, geen downtime.

Dungeons is wel anders though, zeker mythic, ik hoor van veel healers dat ik moeilijk te healen ben. Geen idee waarom dat is. Ik heb altijd wel Ironfur aan staan, maar soms de damage die ik krijg is echt bizar. Ook werkt Ironfur niet altijd als "active mitigation" en krijg je dus gewoon de volle damage/knockback. Best apart. Verder is gedurende de expansion de optimale stats aangepast. Het is nu versatility, dus ik zit met haste/mastery op alles (en veel crit). Maja, nu de tijd om te optimizen. Hopelijk wat mythics vanavond voor goede gear. Zag op de app ook een itemje ergens met mastery, lijkt op trinket. Mastery = health, dus bij gebrek aan stamina trinkets, dan maar mastery :)
Naja kijk als prot Warrior/paladin heb je een hoop defensieve cooldowns wat helpt bij thrash/bossfights. Die heb je als beer niet echt, en daarom zie ik ze ook nooit in mythics. Of dat in raids anders is, idk wss niet. Daarom twijfel ik, versatility is inderdaad nu de beste. Heb haste/mastery/versatility op +20% dus zit wel safe.

Een gnome rogue lijkt me tof, sowieso voor af en toe pvp maar ook voor dungeons/raids. Iemand hier ervaring met rogue in endgame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:25:
[...]

Naja kijk als prot Warrior/paladin heb je een hoop defensieve cooldowns wat helpt bij thrash/bossfights. Die heb je als beer niet echt, en daarom zie ik ze ook nooit in mythics. Of dat in raids anders is, idk wss niet. Daarom twijfel ik, versatility is inderdaad nu de beste. Heb haste/mastery/versatility op +20% dus zit wel safe.

Een gnome rogue lijkt me tof, sowieso voor af en toe pvp maar ook voor dungeons/raids. Iemand hier ervaring met rogue in endgame?
Guardian heeft er ook genoeg, Met Ironfur, Mark of Ursol, Survival Instinct, Frenzied regeneration, barkskin is feral tanking geen enkel probleem. Enige tanking class die ik tot op heden een beetje dodgy heb zien zijn waren Demon Hunters omdat ze nogal spikey zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:13
hoe is monk tank? Ik ga vanavond de artifact unlocken, daarna gelijk ff een dungeon pakken :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Is er ook animo om eens wat oude raids te farmen voor transmog?
Sommige raids zijn nog niet solo te doen of gewoon voor de lol natuurlijk. Anders kan ik altijd even een bericht pinnen in discord voor een avondje old school raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Carthrax schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:35:
Is er ook animo om eens wat oude raids te farmen voor transmog?
Sommige raids zijn nog niet solo te doen of gewoon voor de lol natuurlijk. Anders kan ik altijd even een bericht pinnen in discord voor een avondje old school raids.
Ik wil best mee dan :) ik heal wel
ps, wel horde he?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
normaal gesproken solo ik die altijd, enige wat op dit moment niet te soloen is zijn WoD raids en SoO (want Galakras lol) De rest zou gewoon te soloen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Akaendra schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:40:
normaal gesproken solo ik die altijd, enige wat op dit moment niet te soloen is zijn WoD raids en SoO (want Galakras lol) De rest zou gewoon te soloen moeten zijn.
WoD is net te moeilijk alleen, als je met 2 of 3 man gaat vlieg je erdoor heen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
En natuurlijk ook voor de gezelligheid, Achievements etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:43:
En natuurlijk ook voor de gezelligheid, Achievements etc.
Maar over welke legacy raids heb jehet tho ? Dat kan van vanilla tot aan WoD zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:45:
[...]

Maar over welke legacy raids heb jehet tho ? Dat kan van vanilla tot aan WoD zijn
Waar maar vraag naar is natuurlijk maar indd SoO is dankzij Galakras niet echt solo te doen. Dus eigenlijk MoP en WoD raids. Of achievement hunts zoals de ICC vampier muts achievement etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ik doe de meeste raids samen met een kameraad van mij waar ik inmiddels al bijna een jaar of 7 mee samenspeel. Geen problemen met Siege nu, vooral op level 110 niet. Wij rollen altijd voor mounts. Zo heeft hij destijds de Flametalon of Alysrazor mogen looten met een roll van 87 vs 73 (ik kreeg deze zo'n 10 runs later) en ik mocht afgelopen week de ToT mount met een roll van 30 vs 10 hebben :p

Clutch is denk ik wel een van mijn favoriete mounts. Ik wil nog steeds Mimiron's head. Dat is echt mijn favoriet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik moet dan ook maar es nodig SoO en op mijn Hunter gaan doen (want ik wil een eigen Iron Juggernaut, Thok maakt teveel herrie) en op mijn Warlock (want die is engineer en een part dropt daar voor de combat pilot reaves attachment) Dus dat zal ik sowieso nog wel es gaan doen. WoD zien we volgende expansion wel ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
detheavn schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:01:
Ik doe de meeste raids samen met een kameraad van mij waar ik inmiddels al bijna een jaar of 7 mee samenspeel. Geen problemen met Siege nu, vooral op level 110 niet. Wij rollen altijd voor mounts. Zo heeft hij destijds de Flametalon of Alysrazor mogen looten met een roll van 87 vs 73 (ik kreeg deze zo'n 10 runs later) en ik mocht afgelopen week de ToT mount met een roll van 30 vs 10 hebben :p

Clutch is denk ik wel een van mijn favoriete mounts. Ik wil nog steeds Mimiron's head. Dat is echt mijn favoriet :p
Throne of Thunder zitten 2 mount drops in he ;) Ji-kun en Horridon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:01:

Ik doe precies hetzelfde met een maatje van mij :).

Eigenlijk 1 van de dingen waarvoor ik nog speel is oude content doen en farmen :P

Ulduar
ICC
Firelands staan nu op 1.

Daarna moet ik nog Kara en ZG :+

ToT moet ik nog aan beginnen als ik 110 ben en dan is kijken of het te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
icemotion schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:49:
Throne of Thunder zitten 2 mount drops in he ;) Ji-kun en Horridon :p
Ik heb het ook over Clutch of Ji-Kun. Misschien niet heel erg duidelijk, maar staat wel in de laatste regel :p
Die Horridon mount is niet echt uniek te noemen, die boeit me dan ook heel weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:55

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oke ik vind die mob echt diep triest die je moet killen voor Pirate Day voor die toy.

1- Spawn tijd is gemiddeld een half uur
2- Item drop rate is minder dan 20% (heb hem iig niet in 4 keer)
3- HET IS FUCKING MAANDAG DUS WAAROM IS HET GEEN 100% DROP RATE EN MOET IEMAND DUS MINIMAAL 2 UUR SPEEL TIJD HEBBEN OP EEN DOORDEWEEKSE DAG OM DIE TOY "MISSCHIEEEN" TE KRIJGEN

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08 10:12

.je

rolandos582 schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:46:
[...]

Ik werk ook gewoon 40 uur en ga nog genoeg om met vrienden etc. Ik slaap gewoon weinig van mezelf en dat helpt wel. Maar om te zeggen dat ik nu zoveel speel, nee dat zeker niet.

Guardian druid lijkt me inderdaad wel makkelijk, je ziet ze alleen weinig in mythics of heroics. Feral druids zie ik wel aardig wat, twijfel om voor een druid of een rogue te gaan. Rogue nog nooit gespeeld en wat nieuws kan ook leuk zijn. Zo'n gnome rogue :D
Heb een druid main rond 840, guardian gaan voor level'n is fijn++. Kun je goed wat groepjes mee pakken (8+ is niet vreemd) en je sustrain / dmg reduction is erg hoog. Vaak genoeg gehad dat mensen je beestjes komen taggen om zelf ook de kill te krijgen, dan is het wel fijn wanneer je het kunt tanken. Speel 'm zelf overigens nu als healer in o.a. mythic dungeons.

Mn sec is een rogue. Nu rond 820. Outlaw is erg fijn om te level'n. Goede sustain met energy-potion (en talent voor ~40% hp return). Blade flurry (talent) + Death from above (finisher) zijn heerlijke skills om goede aoe mee te rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:17:
Oke ik vind die mob echt diep triest die je moet killen voor Pirate Day voor die toy.

1- Spawn tijd is gemiddeld een half uur
2- Item drop rate is minder dan 20% (heb hem iig niet in 4 keer)
3- HET IS FUCKING MAANDAG DUS WAAROM IS HET GEEN 100% DROP RATE EN MOET IEMAND DUS MINIMAAL 2 UUR SPEEL TIJD HEBBEN OP EEN DOORDEWEEKSE DAG OM DIE TOY "MISSCHIEEEN" TE KRIJGEN
Fijn om te weten... Zou het namelijk gewoon keurig weer bijna vergeten zijn. Overigens, volgend jaar niet gewoon weer een kans? En BoU of BoP?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
.je schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:25:
[...]

Heb een druid main rond 840, guardian gaan voor level'n is fijn++. Kun je goed wat groepjes mee pakken (8+ is niet vreemd) en je sustrain / dmg reduction is erg hoog. Vaak genoeg gehad dat mensen je beestjes komen taggen om zelf ook de kill te krijgen, dan is het wel fijn wanneer je het kunt tanken. Speel 'm zelf overigens nu als healer in o.a. mythic dungeons.

Mn sec is een rogue. Nu rond 820. Outlaw is erg fijn om te level'n. Goede sustain met energy-potion (en talent voor ~40% hp return). Blade flurry (talent) + Death from above (finisher) zijn heerlijke skills om goede aoe mee te rammen.
Hmm interessant. Denk wel voor rogue te gaan, zijn er nog betere races? Gnome lijkt me wel tof 😎

Zijn er mensen die oude raids farmen voor mount op Alliance? Wil wel Firelands / icc mount halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
rolandos582 schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:33:
[...]

Hmm interessant. Denk wel voor rogue te gaan, zijn er nog betere races? Gnome lijkt me wel tof 😎

Zijn er mensen die oude raids farmen voor mount op Alliance? Wil wel Firelands / icc mount halen
Ik kan mij vergissen, maar de gewone drop mounts in Firelands kan je zeker solo halen, alleen voor de achievement mount moet je nog met een paar mensen gaan dacht ik. ICC is ook gemakkelijk te solo-en voor dat paardje van Arthas, de achievements zijn in principe ook solo te doen dacht ik. Toch zullen ze gemakkelijker zijn met enkele mensen uiteraard.

*edit* ik heb daarnet even de loottables bekeken van de raids die opengaan op woensdag. Met een ilevel van 835 loot voor LFR vraag ik me toch af waar deze moet passen in de progressie van chars? Met world quests, hc's en gewone mythics haal je deze ilevels en hoger ook zo wel. Zelfs de normal raid heeft 'maar' 840 loot, daar zit ik als prutser al aan met mijn pally.

[ Voor 21% gewijzigd door Kapoen op 19-09-2016 19:41 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 11:01
Kapoen schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:36:
[...]

Ik kan mij vergissen, maar de gewone drop mounts in Firelands kan je zeker solo halen, alleen voor de achievement mount moet je nog met een paar mensen gaan dacht ik. ICC is ook gemakkelijk te solo-en voor dat paardje van Arthas, de achievements zijn in principe ook solo te doen dacht ik. Toch zullen ze gemakkelijker zijn met enkele mensen uiteraard.

*edit* ik heb daarnet even de loottables bekeken van de raids die opengaan op woensdag. Met een ilevel van 835 loot voor LFR vraag ik me toch af waar deze moet passen in de progressie van chars? Met world quests, hc's en gewone mythics haal je deze ilevels en hoger ook zo wel. Zelfs de normal raid heeft 'maar' 840 loot, daar zit ik als prutser al aan met mijn pally.
De loot kan wel Warforged zijn waardoor die wel eens beter kan zijn dan de loot van wq.
Trouwens is crafted gear meestal beter aangezien je op crafted gear de secondary stats zelf kunt kiezen(als je koopt op ah, anders blijven craften totdat je de goede combo hebt en de rotzooi obliteraten) zodat je optimaal kan gearen voor je spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:56:
* Dagboek van een priest *

Zaterdag voor het eerst zelf een mythic ingegaan als holy priest, het was dark heart ....
Groep was DK-tank, fury warrior en 2 rogues. Voortgang was dermate dat op het einde van de run ik het gevoel had wel de slechtste healer op deze planet de zijn. Healing op bosses was gewoon spammen tot einde van de boss. Kwam in bossfights tot 270k HPS, terwijl op trash ik de meeste whipes heb gehad. In stuk of 20 in total. Te vaak dat melee in 1-shot situaties kwam en tank was so squishy dat het niet meer normal was.
Dit lees ik vaker.
Is het zo dat DH en DK zo veel "spike" damage krijgen of ligt dit meer of ook aan de persoon die speelt ?
Zou ik graag willen weten :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 11:01
Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:13:
[...]

Dit lees ik vaker.
Is het zo dat DH en DK zo veel "spkike" damage krijgen of ligt dit meer of ook aan de persoon die speelt ?
Zou ik graag willen weten :)
Ik ben eerlijk gezegd nog steeds aan het leren, maar word wel steeds beter met tanken + ben nog mijn gear aan het tunen. DH kan af en toe best wel spike damage krijgen maar met gear en het goed timen (some best lastig) van cd's kun je de spikes heel goed opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
wimdezoveelste schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:08:
[...]

De loot kan wel Warforged zijn waardoor die wel eens beter kan zijn dan de loot van wq.
Trouwens is crafted gear meestal beter aangezien je op crafted gear de secondary stats zelf kunt kiezen(als je koopt op ah, anders blijven craften totdat je de goede combo hebt en de rotzooi obliteraten) zodat je optimaal kan gearen voor je spec.
Klopt, maar je kan maximum 15 ilevels winnen met zo'n ...forged item. 835 + 15 = 850, dat haal ik ook wel in mythics. Nuja, ik ga er niet over klagen, nu heeft Blizzard tenminste dezelfde models gehouden voor al de items in al de loottables. Dus als transmog junkie heb ik nu wel nog iets aan LFR, itt WoD waar Blizzard de lelijkste modellen voor LFR hield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Moet zeggen dat de dagelijkse grind alweer tegen begint te staan na het completen van mijn class questchain. Merk dat dit gevoel bij elke expansion sneller komt.. denk dat ik toch te oud wordt voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:41
Die World Quests zorgen er voor mij in ieder geval voor dat ik in een uurtje ofzo toch kans heb op wat gear, artifact power en de broodnodige reputation. Bijna nightfallen op reversed. De rest komt dan vanzelf, oftewel RoT Reputation Over Time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

LFR loot is de volgende stap (en laatste) na 5 man heroics in queue-able content, en past dus prima in dat rijtje en progressie pad.

Niet queue-able content begint dan bij 840 (Mythic 5 man). Normal raid zou trouwens moeten beginnen bij 850 met als het goed is TF kans tot 880 of 895 zelfs. Ik weet niet of LFR ook TF heeft tot 880 of 895 of dat deze lager blijft steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben zojuist gearriveerd in BB... holy crap wat een mensen die op die rare wachten... en wat een hoop hebben al die nieuwe mount O_O

En ik ga hem ook echt maar één keer doen... cba om zo lang op een spawn te wachten. :)

[ Voor 25% gewijzigd door RustStorm op 19-09-2016 20:39 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:41
Dennism schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:37:
[...]

LFR loot is de volgende stap (en laatste) na 5 man heroics in queue-able content, en past dus prima in dat rijtje en progressie pad.

Niet queue-able content begint dan bij 840 (Mythic 5 man). Normal raid zou trouwens moeten beginnen bij 850 met als het goed is TF kans tot 880 of 895 zelfs. Ik weet niet of LFR ook TF heeft tot 880 of 895 of dat deze lager blijft steken.
In theorie wel, maar de kans zou heeeeeel erg klein zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:44:
Ok, ik heb dus nog 1 volledige zone over in Legion.
Moet ik die nu doen ?
In ieder geval tot friendly rep, anders geen WQ's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh gosh... heb gewoon meteen die toy... first try. :X :D _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 19-09-2016 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Friendly rep is meestal maar een quest of 20 of iets in die richting. Gaat erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Dennism schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:37:
[...]

Dat doet er mij aan denken: gaan we ilevel 1000 halen deze xpac? Als de mythics van de eerste tier al naar 895 gaan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
kan iemand van jullie de pirate day achieve wel gewoon halen? of is t gewoon compleet bugged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:21:
kan iemand van jullie de pirate day achieve wel gewoon halen? of is t gewoon compleet bugged?
Toevallig was er iemand in /1 die er ook iets over zei. Dus wellicht is het inderdaad wat bugged :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
[...]

Sommige heb je meerdere voor nodig inderdaad, maar het is ook meer omdat je specifieke dingen moet uitvoeren en ik niet precies weet hoe/wat je dat moet doen. En dan ben je langer bezig met uitzoeken hoe het moet dan het uitvoeren zelf. Tevens is het makkelijker/gezelliger met meerdere mensen. Solo zou ik het zelf wel kunnen doen met de nodige kennis.

LFR is minimaal 835? Je krijgt bij mythics al 840 minimaal. De mythics is 820/830+ en raids zouden 840+ zijn. Dat klopt dat ook niet helemaal. Waarschijnlijk word het dan mythics plus met de beste gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:45:
[...]

LFR is minimaal 835? Je krijgt bij mythics al 840 minimaal. De mythics is 820/830+ en raids zouden 840+ zijn. Dat klopt dat ook niet helemaal. Waarschijnlijk word het dan mythics plus met de beste gear.
Het is allemaal niet zo lastig volgens mij:

1. Queued content progressie pad: Normal Dungeon 805+ > Heroic Dungeon 825+ > LFR 835+
2. Niet Queued content 5 man progressie pad: Mythic Dungeons 840+ > Mythic+ 845 tot 865+ (bij Mythic+ rank 10 of hoger ook een 880+ item in je wekelijkse cache in de orderhall)
3. Niet Queued content 10 man+ Flex Raid (20 man Mytic) progressie pad: Normal 850+ > Heroic 865+ > Mythic 880+

Alternatief Solo progressie pad: World Quests, momenteel 805+ met een max proc van 850 (kan mogelijk veranderen in de toekomst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Dennism schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:30:
[...]

Het is allemaal niet zo lastig volgens mij:

1. Queued content progressie pad: Normal Dungeon 805+ > Heroic Dungeon 825+ > LFR 835+
2. Niet Queued content 5 man progressie pad: Mythic Dungeons 840+ > Mythic+ 845 tot 865+ (bij Mythic+ rank 10 of hoger ook een 880+ item in je wekelijkse cache in de orderhall)
3. Niet Queued content 10 man+ Flex Raid (20 man Mytic) progressie pad: Normal 850+ > Heroic 865+ > Mythic 880+

Alternatief Solo progressie pad: World Quests, momenteel 805+ met een max proc van 850 (kan mogelijk veranderen in de toekomst).
Maar raids zijn :
The Emerald Nightmare, dropt minimaal 850+
Broken isles, dropt minimaal 860+
The Nighthold, dropt minimaal 875+

Verwacht is wel minimaal 840/850/865 nodig voor entry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 04:57:
[...]

Maar raids zijn :
The Emerald Nightmare, dropt minimaal 850+
Broken isles, dropt minimaal 860+
The Nighthold, dropt minimaal 875+

Verwacht is wel minimaal 840/850/865 nodig voor entry.
Content die pas over maanden uitkomt hou ik nog even geen rekening mee in dat schema, Ik kijk alleen even naar de content die vanaf woensdag open is. Worldbosses had in inderdaad niet genoemd, maar die zijn toch tag all, dus iedereen zal die killen, ook al heb je illvl 800 hoef je er alleen maar heen te lopen wachten op een pull en te taggen. Tegen de tijd dat NH open is zal iedereen een flink hoger ilvl hebben dan nu.

Maar waarom zou je 840/850/865 nodig hebben voor Entry? Ik weet niet of de limiet voor het queuen voor LFR al bekend is, maar ik verwacht dat die rond de 820/825 gaat zijn voor Emerald in ieder geval. De andere niet queued content zit helemaal geen limiet op, behalve een level requirement van 110 waarschijnlijk. Dat guilds of pugs bepaalde limieten stellen zal duidelijk zijn, maar ik denk dat je met een gemiddeld ilvl van bijv 830 best was bosses kan killen in EN, of je echter Pugs gaat zien die 830 toelaten betwijfel ik, die zullen vast 840+ of misschien zelfs hoger gaan vragen.

[ Voor 11% gewijzigd door Dennism op 20-09-2016 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
die aankomende woensdag open gaan heb je ilvl 825 nodig.
heb er zin in!
zijn ze trouwens shared met instance locking? de LFR en normal raid?

Ik zoek trouwens een groep om samen normal raiding te doen.
Ik speel als Resto Shaman of Enhancement shaman.
speel horde, je kan toch iedereen joinen uit je friendlist ongeacht welke realm je zit toch?
voeg maar toe als je horde bent:
Mooyini#2181

[ Voor 47% gewijzigd door Kol Nedra op 20-09-2016 07:54 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 07:48:
die aankomende woensdag open gaan heb je ilvl 825 nodig.
heb er zin in!
zijn ze trouwens shared met instance locking? de LFR en normal raid?
Verwacht ik niet, is nog nooit geweest. LFR gaat trouwens pas over een week open toch? Volgens mij is het woensdag Normal, Heroic EN, World bosses en Mythic+ en dan de 28ste EN LFR wing 1 en Mythic EN

Normaliter sharen LFR / Normal / Heroic en Myhic geen lockout, en kan je ze dus allemaal killen voor loot mocht je willen, het enige waarvoor ze altijd wel een shared lockout hebben gehad was verzamel quests voor de expansion legendary. Echter die is er deze expansion niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Heb mijn gedeelte een update gegeven vanwege nieuwe main:

https://docs.google.com/s...5RjQ7hQLyNJEbQ/edit#gid=0

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedemorgen !
*neemt een slokje koffie*

Gisteren bezig om dus rep te krijgen voor WQ en dat is er nu met 1 gelukt, moet nu nog de Nightfallen maar het gebied waar ik inzit geeft alleen maar Court rep :?
Zal maar even opzoeken hoe of wat hehe

Als Altoholic valt het sowieso niet mee want continue hoor ik de Alts "roepen" om geleveled te worden ;)
Voor mij is het eigenlijk klaar als ik max level ben ongeacht ilevel. (ik raid namelijk niet)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
welke class raden jullie aan voor mn 100 boost? ben een casual speler en eigenlijk nooit zo goed in het spelen van games haha (te oud denk) maar vindt het wel heerlijk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:05:
Goedemorgen !
*neemt een slokje koffie*

Gisteren bezig om dus rep te krijgen voor WQ en dat is er nu met 1 gelukt, moet nu nog de Nightfallen maar het gebied waar ik inzit geeft alleen maar Court rep :?
Zal maar even opzoeken hoe of wat hehe

Als Altoholic valt het sowieso niet mee want continue hoor ik de Alts "roepen" om geleveled te worden ;)
Voor mij is het eigenlijk klaar als ik max level ben ongeacht ilevel. (ik raid namelijk niet)
Suramar Questline starten (heb je al het goed is een Intro Q voor gekregen van Khadgar).
jaydenjarno schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:11:
welke class raden jullie aan voor mn 100 boost? ben een casual speler en eigenlijk nooit zo goed in het spelen van games haha (te oud denk) maar vindt het wel heerlijk om te doen.
Ligt eraan wat je wil doen, wil je gewoon levelen en openworld content doen ben ik echt weg van mijn Lock en Hunter, door het hebben van Pets is openworld content echt goed te doen met weinig downtime, zijn wel ranged classes. Hou je van melee is Pala / DK denk ik ook wel sterk in dat soort zaken.

[ Voor 31% gewijzigd door Dennism op 20-09-2016 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:11:
[...]
Suramar Questline starten (heb je al het goed is een Intro Q voor gekregen van Khadgar.
Die heb ik nog niet gepakt inderdaad
Bedankt.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Casual solo speler zou ik een van de tank classes aanraden. Zowat alle non instance content is dan makkelijk solo te doen, en mocht je instances willen doen heb je geen lange queue :)

Dan alsnog keuze genoeg, Warrior, pally, druid, monk, dh

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
-Welke class(es) bezit je al?
-Wat doe je het liefst? (melee dps, ranged dps,tank of heal)

edit:
zoals boven gezegd wordt als je casual speler bent is het slim om een tank achtige class te pakken, de queue is maar ~3 minuten van een tank, van een dpsser is het ~25-40 minuten en van healer is het tussen de 0 en 5 seconden :)

Ik raad je aan om een druid, monk of een paladin te pakken, dan kun je zowel kiezen voor dps/heal of tank

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 20-09-2016 08:18 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Absoluut iets met een selfheal zou ik dan zeggen.
WW monk, ret paladin, enhancement shaman, eventueel survival hunter

Ga je richting de tank classes dan zou ik Prot paladin of vengeance DH nemen. Prot warrior is ook zeer goed maar ik verwacht dat Ignore pain wel wat generfed gaat worden en je hebt niet een echte self heal

Wil je ranged dan is een mage altijd een goede keuze, balance druid ook. BM hunter als tweede optie.

PS, dit is wel mijn persoonlijk keuze

[ Voor 12% gewijzigd door Iusedto op 20-09-2016 08:21 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
zo dat zijn nog een behulpzame antwoorden. dank.

Heb zelf nu de demon hunter alleen. Heb ooit een Paladin op 68 gehad. Toen geen tijd meer gehad om te spelen en nu wel weer. Wil dus weer meer gaan spelen.

Demon hunter is al meer melee. misschien is ranged dan wel leuk om te proberen. Maar zelfs dan genoeg keuzes zie ik al. En die self heal zou wel handig zijn bij mij haha. Tanken is niet echt mijn ding (als ik op andere mmo spellen af ga) maar de classes zijn wel altijd leuk. Blijft moeilijk, maar ga de optie die jullie hebben gegeven zeker proberen met de boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:22: Blijft moeilijk, maar ga de optie die jullie hebben gegeven zeker proberen met de boost.
Je kan tegenwoordig een lvl 100 trial char maken hoor.
Dan kan je lekker oefenen met de classes die je aanspreken en je boost dan je favoriet.
Simpel :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jaydenjarno schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:22:
zo dat zijn nog een behulpzame antwoorden. dank.

Heb zelf nu de demon hunter alleen. Heb ooit een Paladin op 68 gehad. Toen geen tijd meer gehad om te spelen en nu wel weer. Wil dus weer meer gaan spelen.

Demon hunter is al meer melee. misschien is ranged dan wel leuk om te proberen. Maar zelfs dan genoeg keuzes zie ik al. En die self heal zou wel handig zijn bij mij haha. Tanken is niet echt mijn ding (als ik op andere mmo spellen af ga) maar de classes zijn wel altijd leuk. Blijft moeilijk, maar ga de optie die jullie hebben gegeven zeker proberen met de boost.
Kies voor Shaman :9
Shaman is erg leuk, is mijn main :)

Mar als je alleen voor ranged dps gaat dan kan ik je mage en warlock ook aanraden

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend voor ik naar werk moest even snel ingelogd en m'n gnome WW monk haar artifact weapons gegeven. Zien er vrij simpel uit zeg, beetje jammer... Maar iig weer een character met z'n artifact. :) Vandaag geen WoW voor mij, morgen weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ik ga ze gewoon proberen met die 100 boost. ben wel benieuwd welke het uiteindelijk gaat worden :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:40:
ik ga ze gewoon proberen met die 100 boost. ben wel benieuwd welke het uiteindelijk gaat worden :D:D
Je bedoelt hopelijk die optie dat je ze op level 100 even kan testen in een soort scenario hoop ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
de optie tot testen bedoel ik ja :D:D anders wordt het een dure hobby :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ben je alleen wel locked in een spec en kun je dus niet alle specs spelen :(
Vanavond maar even wat spelen en een simpel forumpje opzetten voor onze guild :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Akaendra schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:10:
Dan is er altijd nog de PTR :)
Instant lvl 100 en spec naar keuze

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:23
Zooooo, even de laatste 3-4 dagen terug gelezen van dit topic... dat duurde wel even :P

Verder wel grappig, was niet te spreken over Affliction dmg vorige week en ben dus even bezig geweest met tweaken van mijn build en kijken wat ik kon verbeteren.
Daarnaast was ik er achter gekomen dat mijn Skada niet lekker was op mijn main PC en ik wel wat meer als 30K dps deed.

Al met al, Affliction Warlock is redelijk te doen als je maar weet WAT je doet.
Het enige wat ik merk is dat je kiest om OF AoE OF ST damage te doen.

Heb nu voor AoE gekozen, erg fijn en ST gaat redelijk dan, hoewel ik in een raid zou kijken of ik anders net voor een boss fight zou kunnen switchen.

Dit is nu mijn spec/build, merk dat ik met trash packs echt kan genieten van de cijfertjes :)

http://eu.battle.net/wow/...wsong/Unlockable/advanced

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

jaydenjarno schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:47:
de optie tot testen bedoel ik ja :D:D anders wordt het een dure hobby :D
Akaendra schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:10:
Vanavond maar even wat spelen en een simpel forumpje opzetten voor onze guild :P
Behalve bij Druid, daar kan je kiezen uit Feral of Balance.

Over druid gesproken, als casual is Druid wel een van de meest relaxte classes om te kiezen. Je kan tanken, melee dps, ranged dps en healer zijn. Zo dus wel enorme variatie.

Shaman is ook een goede met een ranged dps optie, melee dps en healer.

Monk heeft tank/melee/heals, zelfde voor paladin, al is melee pala beetje "slecht" op het moment.

Hunter heeft tegenwoordig ook melee/ranged, dus varieren waar gewenst.

Priest heeft healing en ranged dps.

Dat zijn een beetje de safe bets voor classes als je 1 speelstijl niets vind, dat je dan een andere kan proberen.

DH, warr, rogue, DK is allemaal melee, wel variatie ofcourse, maar melee waarbij ook tank specs zitten die andere rol vervollen(minus rogue).

Mage en Warlock zijn pure ranged dps, geen andere opties. Wel verschillende speelstijlen, maar blijft altijd dezelfde rol.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
pr0mpt schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:37:
Zooooo, even de laatste 3-4 dagen terug gelezen van dit topic... dat duurde wel even :P

Verder wel grappig, was niet te spreken over Affliction dmg vorige week en ben dus even bezig geweest met tweaken van mijn build en kijken wat ik kon verbeteren.
Daarnaast was ik er achter gekomen dat mijn Skada niet lekker was op mijn main PC en ik wel wat meer als 30K dps deed.

Al met al, Affliction Warlock is redelijk te doen als je maar weet WAT je doet.
Het enige wat ik merk is dat je kiest om OF AoE OF ST damage te doen.

Heb nu voor AoE gekozen, erg fijn en ST gaat redelijk dan, hoewel ik in een raid zou kijken of ik anders net voor een boss fight zou kunnen switchen.

Dit is nu mijn spec/build, merk dat ik met trash packs echt kan genieten van de cijfertjes :)

http://eu.battle.net/wow/...wsong/Unlockable/advanced
Good to know, kan ik een beetje afkijken :). Ben zelf continu aan het switchen tussen m'n lock en m'n pala. Zo kom ik alleen niet snel bij de 110 :/. Wellicht de een voor PvE de ander voor PvP (lock). Er blijft imho niets zo mooi als een speler met wat dots op z'n donder die probeert weg te rennen waarbij de healthbar ondertussen leeg loopt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
marijnvtg schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:50:
[...]

Good to know, kan ik een beetje afkijken :). Ben zelf continu aan het switchen tussen m'n lock en m'n pala. Zo kom ik alleen niet snel bij de 110 :/. Wellicht de een voor PvE de ander voor PvP (lock). Er blijft imho niets zo mooi als een speler met wat dots op z'n donder die probeert weg te rennen waarbij de healthbar ondertussen leeg loopt :9
Helaas helaas, hierbij kan je helaas als Affliction lock niet echt genieten had ik begrepen.

De DoTs zijn over het algemeen niet sterk genoeg vs de burst en selfheal van veel andere classes.

Kwam er zelf bij een WQ achter en had het ook op videos gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Na de teleurstelling van afgelopen weekend, dat niemand mij wilde helpen met de extra boss in Vault of the Wardens killen voor mijn Alchemy quest, had ik gister gelijk bij de eerste poging een hele relaxte groep die graag wilde helpen. Soms moet je gewoon geluk hebben (of soms heb je juist pech...) met de groep. :)

Ondertussen ben ik item level 829 met mijn Resto Druid, dat ging vrij snel eigenlijk. Hopelijk kan ik binnenkort voor het eerst Mythic proberen, want met een goede groep is Heroic nu al wel erg easy.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Ugh, voorbereiding voor de raids komende reset. Wat een drama. Bedoeling was dat we de consumables vanuit de guild kregen, maar gezien de prijzen is gevraagd om zelf voor potions te zorgen en ik moet zeggen, het is een logische beslissing kijkende naar de prijzen.
  • Strength flask: ~1400g / stuk
  • Beste potion (Potion of Deadly Grace): ~650g / stuk
  • Volgende beste potion (Potion of the Old War): ~800g / stuk
Denk dat ik mijn gatherer (pew pew druid) vanavond toch maar eens wat aandacht moet gaan geven, want zelfs mij gaan deze prijzen te ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Noiz schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:43:
Ugh, voorbereiding voor de raids komende reset. Wat een drama. Bedoeling was dat we de consumables vanuit de guild kregen, maar gezien de prijzen is gevraagd om zelf voor potions te zorgen en ik moet zeggen, het is een logische beslissing kijkende naar de prijzen.
  • Strength flask: ~1400g / stuk
  • Beste potion (Potion of Deadly Grace): ~650g / stuk
  • Volgende beste potion (Potion of the Old War): ~800g / stuk
Denk dat ik mijn gatherer (pew pew druid) vanavond toch maar eens wat aandacht moet gaan geven, want zelfs mij gaan deze prijzen te ver :P
of gewoon niet gebruiken :P
ik ga niet een paar k besteden voor een eerste raid weekend.

volgende week zal ik zorgen dat ik wat heb, deze week heb ik wel iets beters te doen dan pots verzamelen.
boss fights bekijken, analyseren en voorbereiden. (iets wat me veel nuttiger lijkt dan wat stats) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdm850ed
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:40
Na veel twijfelen gister mijn druid van balance omgespect naar feral en wat gaan gearen.

Het is bizar hoeveel DPS verschil er zit tussen feral en balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
tdm850ed schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:53:
Na veel twijfelen gister mijn druid van balance omgespect naar feral en wat gaan gearen.

Het is bizar hoeveel DPS verschil er zit tussen feral en balance.
in welk voordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
pr0mpt schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:33:
[...]

Helaas helaas, hierbij kan je helaas als Affliction lock niet echt genieten had ik begrepen.

De DoTs zijn over het algemeen niet sterk genoeg vs de burst en selfheal van veel andere classes.

Kwam er zelf bij een WQ achter en had het ook op videos gezien :(
Maar de nummer tweaks komen er (ooit) aan :X. Ik denk dat het inderdaad wishful thinking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Pfff wat n gedoe.. moet nog 14 skillpoints halen voor Leatherworking 800.. en bijna al mn recepten zijn grijs.. en dat ene recept dat niet grijs is heb ik best wat blood of sargeras voor nodig..

Misschien moet ik toch maar dungeons gaan grinden ervoor.. want moet levelen.. want mount recipe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermoed feral, aangezien ik weinig kippetjes zie rondlopen en aardig wat poezenbeestjes.

Maar, zou natuurlijk zo maar kunnen dat ik volledig de plank mis sla. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:57:
[...]

Ik vermoed feral, aangezien ik weinig kippetjes zie rondlopen en aardig wat poezenbeestjes.

Maar, zou natuurlijk zo maar kunnen dat ik volledig de plank mis sla. :D
Ja feral deeps doet het momenteel heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
icemotion schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:56:
Pfff wat n gedoe.. moet nog 14 skillpoints halen voor Leatherworking 800.. en bijna al mn recepten zijn grijs.. en dat ene recept dat niet grijs is heb ik best wat blood of sargeras voor nodig..

Misschien moet ik toch maar dungeons gaan grinden ervoor.. want moet levelen.. want mount recipe!
hoe kom je aan nieuwe recepten dan? ik ben 780 met LW. maar bij mij is alles grijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
demonic schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:08:
[...]

hoe kom je aan nieuwe recepten dan? ik ben 780 met LW. maar bij mij is alles grijs..
Via de questline kom je uiteindelijk in Suramar waar je de bracers / wrists krijgt (Gravenscale Armband en Dreadleather bindings) rank 1. Bij degene waar je die quests doet kan je ook overige Dreadleather recepten op level 1 krijgen. Maar voor skillups boven de 775 heb je rank 3 nodig.

De makkelijkste daarvoor; de Belts. Rank 2 en 3 kan je voor Sightless eye kopen in de underbelly.

En ik probeer op dit moment gewoon rank 3 van de mail bracers te pakken te krijgen (want geen bloods nodig, alleen heel veel stormscale. En die dropt van sea giants op de uninstanced versie van Eye of Azshara. (maar die dingen doen best pijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
icemotion schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:12:
[...]

Via de questline kom je uiteindelijk in Suramar waar je de bracers / wrists krijgt (Gravenscale Armband en Dreadleather bindings) rank 1. Bij degene waar je die quests doet kan je ook overige Dreadleather recepten op level 1 krijgen. Maar voor skillups boven de 775 heb je rank 3 nodig.

De makkelijkste daarvoor; de Belts. Rank 2 en 3 kan je voor Sightless eye kopen in de underbelly.

En ik probeer op dit moment gewoon rank 3 van de mail bracers te pakken te krijgen (want geen bloods nodig, alleen heel veel stormscale. En die dropt van sea giants op de uninstanced versie van Eye of Azshara. (maar die dingen doen best pijn)
oke, ja die dreadscales heb ik wel inderdaad. dat is bij dat fel/demon gebeuren. Vanavond maar weer opzoeken dan. thx ;)

Ik heb op het moment nog voldoende skins. ze zijn super makkelijk te krijgen. (in mijn ogen, maargoed:P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08 18:23
Zijn er nu nog meer mensen die last hebben van kleine lag spikes?
Niet constant, maar soms met looten dat het wat langer duurt, soms is het met instants, af en toe gewoon even 2-4 seconden niks kunnen doen.
En na een tijd eindigt het met een, ik kan helemaal niks meer casten zonder het spel opnieuw op te starten, modus.

Het rare is dat chat wel gewoon normaal blijft werken, doet me vermoeden dat het toch aan blizzard ligt dan. Normaal ook nooit last van gehad, rare is ook dat tijdens de lagspikes world en home ms op 20-30ms liggen. Heel af en toe zie ik world MS omhoog schieten, maar dan heb ik nergens last van -_-

Meer mensen met iets soortgelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
abdus18 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:18:
Zijn er nu nog meer mensen die last hebben van kleine lag spikes?
Niet constant, maar soms met looten dat het wat langer duurt, soms is het met instants, af en toe gewoon even 2-4 seconden niks kunnen doen.
En na een tijd eindigt het met een, ik kan helemaal niks meer casten zonder het spel opnieuw op te starten, modus.
heb ik sinds afgelopen vrijdag regelmatig last van.. in de order hall soms dat ik niet met de tafel of met de poppetjes kan interacten.

maar in aszuna inderdaad dat ik niet kan looten of ranged attacks kan doen.
maar wel nog steeds melee attacks kan doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08 18:23
demonic schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:24:
[...]

heb ik sinds afgelopen vrijdag regelmatig last van.. in de order hall soms dat ik niet met de tafel of met de poppetjes kan interacten.

maar in aszuna inderdaad dat ik niet kan looten of ranged attacks kan doen.
maar wel nog steeds melee attacks kan doen 8)7
Aan de grote horde posts op de tech forums is ook wel te zien dat het niet aan mijzelf ligt dan :P
Hopelijk lossen ze het op voor de raids morgen :(

Shadow met StM is nogal dodelijk als je zo'n lagspike krijgt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
marijnvtg schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:21:
Welke achievement hebben we het dan precies over? Ik kon gister ook niemand zien die achievements haalde vwb Pirate Day.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
redfoxert schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:29:
[...]
Welke achievement hebben we het dan precies over? Ik kon gister ook niemand zien die achievements haalde vwb Pirate Day.
The Captain's Booty. Je hoeft dan alleen maar met NPC te praten. Je krijgt een buff voor 12 uur + de achievement. Maar je kreeg wel de buff, niet de achievement..

edit: het zou nu gefixt moeten zijn, weet alleen niet of je m vandaag nog kan halen, omdat het alleen gisteren pirates' day zou zijn..

[ Voor 12% gewijzigd door Rhain op 20-09-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Wie weet dr nog een leuke koele draken mount die simpel te farmen is? Die Time Lost Proto Drake is ruk, die komt niet =[

Verder ondertussen gestart met pet battles dankzij de tips hier, dank daarvoor :) Nu nog maar eens kijken hoe ik mn professions ga doen, heb nu bloemetjes plukken en inscription maar die is helemaal niet koel voor n warrior :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben er mensen nog geluk gehad gisteren bij de jacht op de toy?

@Japser: dat is goed te lezen! Gevaarlijk hoor, beginnen aan de pet battles en verzamelen van die beestjes... OCD incoming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Japser schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:46:
Wie weet dr nog een leuke koele draken mount die simpel te farmen is? Die Time Lost Proto Drake is ruk, die komt niet =[

Verder ondertussen gestart met pet battles dankzij de tips hier, dank daarvoor :) Nu nog maar eens kijken hoe ik mn professions ga doen, heb nu bloemetjes plukken en inscription maar die is helemaal niet koel voor n warrior :)
Black drake en de Blue? drake van Wyrmrest temple... die hoef je niet eens te farmen. Keertje op 10 en 25 man doen. Dan heb je Onyxia ook nog..

Dan heb je nog de netherwing farm... Op dit moment zelf nog mee bezig.. Maar bezint voor je begint :) Dat is echt een takke farm :P

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
YaaD schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:47:
[...]

Black drake en de Blue? drake van Wyrmrest temple... die hoef je niet eens te farmen. Keertje op 10 en 25 man doen.

[...]
Iets meer info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

[...]

Dan heb je nog de netherwing farm... Op dit moment zelf nog mee bezig.. Maar bezint voor je begint :) Dat is echt een takke farm :P
Volgens mij was ik daar ooit aan begonnen voordat ik ermee kapte. Ik meen dat mn char ergens in die regio stond toen ik weer ingelogged had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
http://www.wowhead.com/item=43953/reins-of-the-blue-drake

http://www.wowhead.com/item=43986/reins-of-the-black-drake - 10 man
http://www.wowhead.com/it...ins-of-the-twilight-drake - 25 man

Gewoon naar voren rennen zonder aandacht van de adds en in 1 hit doodmeppen

Na een week 2 mounts erbij :) 100% droprate
Japser schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:48:
[...]

Volgens mij was ik daar ooit aan begonnen voordat ik ermee kapte. Ik meen dat mn char ergens in die regio stond toen ik weer ingelogged had :)
Ik moet nog 15k rep farmen en dan er vanaf. Vanaf revered krijg je wat extra quests zodat het wat harder gaat. Dan doe ik wekelijks nog even Netherspite voor 3 netherwing eggs. Dan nog een addon voor de spawnlocaties van de rest van de eieren.

Daarna ga ik aan de nether ray farm beginnen. vind ik ook nog steeds erg gave mounts - http://www.wowhead.com/gu...kyguard-quests-and-chains

M'n fire mage nu op 835 en klaar voor raiding. Tot die tijd ff wat anders doen dan WQ en suramar rep farm :P

[ Voor 47% gewijzigd door YaaD op 20-09-2016 11:53 ]

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
NEtherwing Drakes is wat sneller te doen met egg farmen, sowieso dropped Netherspite in Karazhan er een paar voor wat extra rep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Welnee, dat is echt binnen notime gedaan! Enige wat je moet doen is de Nethereggs farmen... En die zijn relatief makkelijk te vinden op het "eiland". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
marijnvtg schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:32:
[...]

The Captain's Booty. Je hoeft dan alleen maar met NPC te praten. Je krijgt een buff voor 12 uur + de achievement. Maar je kreeg wel de buff, niet de achievement..

edit: het zou nu gefixt moeten zijn, weet alleen niet of je m vandaag nog kan halen, omdat het alleen gisteren pirates' day zou zijn..
Ah dan is het goed, die achievement heb ik al zo lang als mn piratenbaard lang is :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
RustStorm schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:54:
[...]

Welnee, dat is echt binnen notime gedaan! Enige wat je moet doen is de Nethereggs farmen... En die zijn relatief makkelijk te vinden op het "eiland". :)
Punt is dat aan het eind van de middag/begin van de avond die eieren al voor je weg gejat zijn..en vind rondjes vliegen zo... saai! Blijf ik liever bezig zodat ik zeker weet dat ik rep farm :P En stiekem op de uitkijk voor de eieren. Moet nu nog 15k. Dat zijn 60 eieren :P WTF!

@Hieronder: het zal je verbazen hoe druk het nog is... Op realm Ragnaros nog steeds dagelijks 20+ man aanwezig op t eiland...

[ Voor 10% gewijzigd door YaaD op 20-09-2016 11:56 ]

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:54:
[...]

Indeed relatief makkelijk, op 70 was het toen wat lastiger met 300 anderen :D.

Maar altijd leuk om dingen te verzamelen !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
icemotion schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:56:

Vergeet niet om voor de laatste 5 punten naar DMF te gaan als je dan nog geen 800 bent.
Goedkoper krijg je het niet geleveld.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Mektheb schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:55:
[...]

Indeed relatief makkelijk, op 70 was het toen wat lastiger met 300 anderen :D.

Maar altijd leuk om dingen te verzamelen !
je kan toch gewoon daily quest doen ? dan heb je hem binnen 3 weken ;)

Trouwens ik merk dat ik mijn toons niet kan terug vinden op de armory ..

[ Voor 10% gewijzigd door HStyles op 20-09-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdm850ed
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:40
Feral zwaar in het voordeel, noxxic dps rankings staat feral op #2 single targen en balance op #16 boomkins need some buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
sabriel schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:57:
[...]

Vergeet niet om voor de laatste 5 punten naar DMF te gaan als je dan nog geen 800 bent.
Goedkoper krijg je het niet geleveld.
Absoluut waar ;) Maar dan moet ik nog 7-8 punten voor ik daar ben.. En beetje n nadeel, ik zit komende Darkmoon Faire grotendeels in Ierland.
Pagina: 1 ... 22 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.