Guardian is super fijn spelen. Moonfire is nu baseline. Dus alles taggen wat los en vast zit.rolandos582 schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:46:
[...]
Ik werk ook gewoon 40 uur en ga nog genoeg om met vrienden etc. Ik slaap gewoon weinig van mezelf en dat helpt wel. Maar om te zeggen dat ik nu zoveel speel, nee dat zeker niet.
Guardian druid lijkt me inderdaad wel makkelijk, je ziet ze alleen weinig in mythics of heroics. Feral druids zie ik wel aardig wat, twijfel om voor een druid of een rogue te gaan. Rogue nog nooit gespeeld en wat nieuws kan ook leuk zijn. Zo'n gnome rogue
Zelf nu tag ik gewoon stuk of 10-12 mobs, activeer rage of the sleeper(met damage upgrade) en aoe alles naar naar de klote. Speelt echt super fijn, geen downtime.
Dungeons is wel anders though, zeker mythic, ik hoor van veel healers dat ik moeilijk te healen ben. Geen idee waarom dat is. Ik heb altijd wel Ironfur aan staan, maar soms de damage die ik krijg is echt bizar. Ook werkt Ironfur niet altijd als "active mitigation" en krijg je dus gewoon de volle damage/knockback. Best apart. Verder is gedurende de expansion de optimale stats aangepast. Het is nu versatility, dus ik zit met haste/mastery op alles (en veel crit). Maja, nu de tijd om te optimizen. Hopelijk wat mythics vanavond voor goede gear. Zag op de app ook een itemje ergens met mastery, lijkt op trinket. Mastery = health, dus bij gebrek aan stamina trinkets, dan maar mastery
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383