Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:41:
[...]
Dat doe je goed man. :) Jammer dat je nog niet een juiste guild voor jezelf gevonden hebt. Wat voor een guild ben je precies naar op zoek? Kan me voorstellen dat je niet in een progressieguild wilt komen, maar wel eentje die gewoon "serieus" is als het gaat om kwaliteit leveren. Ofzo... haha 8)7
Ik heb eigenlijk geen idee. Zoek eigenlijk een guild waar ik mezelf kan zijn lol.
Komt tzt wel.

Grats met de warrior op 110 .
Ik ben erg blij met mijn vengeance DH maar ik vind het er niet echt uitzien als een tank met die twee glaives.
Heeft toch meer de uitstraling van een melee DPS die niet dood kan gaan :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:05
Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:01:
[...]

Ik heb eigenlijk geen idee. Zoek eigenlijk een guild waar ik mezelf kan zijn lol.
Komt tzt wel.

Grats met de warrior op 110 .
Ik ben erg blij met mijn vengeance DH maar ik vind het er niet echt uitzien als een tank met die twee glaives.
Heeft toch meer de uitstraling van een melee DPS die niet dood kan gaan :)
Wat dacht je van een Monk met een staff in zijn hand? :+
Tank met een shield ziet het beste eruit, of een badass Bear :)

Ik twijfel nog over mijn monk, zal ik healer gaan of tank?
Ik heb al een Resto Shaman (main) maar tanken doe ik eigenlijk nooit dus ben er vast niet goed in.
Healen is eitje :)

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 19-09-2016 09:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

pascal073 schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:51:
Gisteren Quest drop gekregen uit The nightfallen kist voor de Fox hunt :D !
Dus over een dag of 2 een nieuwe mount erbij.

http://www.wowhead.com/quest=44058/volpin-the-elusive
Jaloers! Die wil ik ook ontzettend graag maar tot nu toe nog geen gelukt gehad met die drop.

Afgelopen weekend een paar keer als DPS een Heroic dungeon gedaan; wilde het eens proberen (ben healer) en de queue times waren maar 7min. Dat viel nog niet mee, ik ben toch redelijk gegeard (level 812 toen) maar ik stond regelmatig maar net boven de DH tank... vooral op trash mobs was mijn dps schandalig. Denk dat mijn rotation gewoon niet goed is en ik mijn cooldowns niet goed gebruik. Ik hou het wel bij healen, dat kan ik tenminste, lol.

Verder nog geprobeerd mijn Alchemy quest verder af te maken: die waarbij je een extra boss moet killen in een dungeon. Maar helaas wilde de PUG daar niet aan meewerken. :( Blijkbaar was een extra boss alleen maar irritant. Hopelijk vind ik deze week een groep die wel wil helpen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OkkE schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:09:
[...]

Verder nog geprobeerd mijn Alchemy quest verder af te maken: die waarbij je een extra boss moet killen in een dungeon. Maar helaas wilde de PUG daar niet aan meewerken. :( Blijkbaar was een extra boss alleen maar irritant. Hopelijk vind ik deze week een groep die wel wil helpen.
Wat is het toch een heerlijk sociaal spel zo nu en dan he... |:(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:05:
[...]
Wat dacht je van een Monk met een staff in zijn hand? :+
Tank met een shield ziet het beste eruit, of een badass Bear :)

Ik twijfel nog over mijn monk, zal ik healer gaan of tank?
Ik heb al een Resto Shaman (main) maar tanken doe ik eigenlijk nooit dus ben er vast niet goed in.
Healen is eitje :)
Monk kan nog wel imo.
Door zijn training is zijn "sturdiness" toegenomen en die dikke stok helpt ook om klappen op te vangen :+

Met DH heb ik daar wat meer moeite mee. Maar dat is een kleinigheid.

Blood DK is ook een rare wat dat betreft maar daar is dat hele Blood gebeuren goed uitgewerkt.
Krijgt damage en healed damage. Vampire FTW 8)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:13:
[...]

Monk kan nog wel imo.
Door zijn training is zijn "sturdiness" toegenomen en die dikke stok helpt ook om klappen op te vangen :+

Met DH heb ik daar wat meer moeite mee. Maar dat is een kleinigheid.

Boold DK is ook een rare wat dat betreft maar daar is dat hele Blood gebeuren goed uitgewerkt.
Krijgt damage en healed damage. Vampire FTW 8)
Ik vind het jammer dat ze warlock niet een tank spec geven, moet kunnen imo; dat je een demon build deck hebt :) en permanent een dikke badass demon blijft :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 19-09-2016 09:30 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:30:
[...]

Ik vind het jammer dat ze warlock niet een tank spec geven, moet kunnen imo; dat je een demon build deck hebt :) en permanent een dikke badass demon blijft :)
Die is er hoor......heet nu alleen Demon hunter ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
OkkE schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:09:
[...]

Jaloers! Die wil ik ook ontzettend graag maar tot nu toe nog geen gelukt gehad met die drop.

Ja ben er ook echt super blij mee :) ! Wat is de drop chance van de quest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:30:
[...]

Ze hadden tijdens The Burning Crusade wel eens een tanking functie, zoals op Illidan. :)

@pascal073; dropchance is nog onbekend, denk dat er nog niet genoeg data verzameld is in wowhead. Torn Invitation

[ Voor 20% gewijzigd door RustStorm op 19-09-2016 09:43 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:20
Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:32:
[...]

Die is er hoor......heet nu alleen Demon hunter ;)
jammer dat het geen demons zijn... enslave demon private tank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:55:
[...]

PTSD is absoluut niet grappig... ;( Hoop dat je er niet al te veel en vaak last van hebt!

Wat stoer om te zien dat je dan raid ready bent met twee tanks! Een demon hunter obviously, en een...? :) Ik heb paar dagen geleden m'n shaman (in je guild) de artifact gegeven. :) Blijf tof om een dwarf shaman te hebben. Jammer dat m'n shaman op Nagrand een Draenei is.
Warrior :) en ach, ben gewend geraakt eraan. Soms hele slechte nachten (Zoals dat) soms nachten dat ik maar 1x wakker wordt.
Was nu wel handig voor levellen haha

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:49:
[...]
Soms hele slechte nachten (Zoals dat) soms nachten dat ik maar 1x wakker wordt.
Ik moest even opzoeken wat het was.
Is best wel heftig als ik eerlijk ben

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Is het al woensdag? Het wordt tijd voor mythic+ en raids :)

Gisteren met 5 verschillende pugs 5 mythics gedaan, allemaal 1 shot en niemand dood.. Ik zit nu zelf op ilvl 843 maar ik merk dat myhic toch echt geen uitdaging meer is omdat de meeste mensen vrij gemakkelijk aan de 840 zitten vanwege alle worldquests.

Ben erg benieuwd naar het mythic+ systeem en hoe moeilijk de raids op normal/heroic gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

RustStorm schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:12:
[...]

Wat is het toch een heerlijk sociaal spel zo nu en dan he... |:(
Ik denk dat het voor een groot deel komt door de Dungeon Finder. Vroeger was je soms 30 minuten bezig voor je überhaupt een groep had en bij de dungeon was aangekomen. Als je er al zoveel tijd in had gestoken was je veel sneller bereid mensen te helpen en mensen jou te helpen.
pascal073 schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:33:
[...]

Ja ben er ook echt super blij mee :) ! Wat is de drop chance van de quest dan?
Geen idee wat de drop chance is, maar vrij laag volgens mij. Wat overigens ook maar goed is ook. Het is pas echt jammer wanneer iedereen met die mount loopt.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:55:
[...]

Ik moest even opzoeken wat het was.
Is best wel heftig als ik eerlijk ben
Meh, ik heb er een tweak blog over geschreven (lang lastig verhaal oid) als je meer wil weten :) het is lastig. Maar ik kom er wel doorheen :P De game helpt. En het gearen van de warrior al helemaal. In jaren niet zoveel plezier gehad.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Kan iemand misschien mij helpen met wat tips mbt je battle pet? Ik heb deze link doorgelezen, http://www.wowhead.com/gu...and-you-a-trainers-manual , maar ik kom geen steek verder.

Gisteren in Stormwind bij Audrey Burnhep de quest opgehaald om je eerste pet battle te winnen. Dus ik denk : koel, ik neem Frosty als mn pet. Maar ik loop dus rond in Goldshire in de quest area, maar geen enkel crittertje kan ik mee vechten. Wat doe ik verkeerd?! =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08 18:23
dit weekend alleen maar last van tiny lag spikes...vooral na combat, maar ook af en toe tijdens.
Even 1-2 seconden niks en dan gaat alles weer. Nog nooit last van gehad, world en home ms blijft ook mooi op 20-22 staan...snap er niks van.
Addons ook niet, ook getest....pff, tis echt irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:18:
[...]
Meh, ik heb er een tweak blog over geschreven (lang lastig verhaal oid) als je meer wil weten :) het is lastig. Maar ik kom er wel doorheen :P De game helpt. En het gearen van de warrior al helemaal. In jaren niet zoveel plezier gehad.
Net gelezen. Ben er een beetje stil van.
Zo zie je maar weer dat "ieder huisje heeft zijn kruisje"
..mijn huisje ook :|

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:29:
[...]

Net gelezen. Ben er een beetje stil van.
Zo zie je maar weer dat "ieder huisje heeft zijn kruisje"
..mijn huisje ook :|
Jep :) maar het leven gaat door, genoeg mooie momenten de laatste jaren meegemaakt :) En vooral het succes van de huidige guild is er 1 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:30:
[...]

Jep :) maar het leven gaat door, genoeg mooie momenten de laatste jaren meegemaakt :) En vooral het succes van de huidige guild is er 1 van.
Dat kan ik me voorstellen. Is ook leuk om te lezen.
Hoop dat je weinig guild drama gaat krijgen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
abdus18 schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:23:
dit weekend alleen maar last van tiny lag spikes...vooral na combat, maar ook af en toe tijdens.
Even 1-2 seconden niks en dan gaat alles weer. Nog nooit last van gehad, world en home ms blijft ook mooi op 20-22 staan...snap er niks van.
Addons ook niet, ook getest....pff, tis echt irritant :P
join the club, Gisteravond meerdere keren gehad dat ik voor 1-2 minuten lang geen ranged attacks kon gebruiken. Wel melee attacks :S

Tevens kon ik bv. ook niet looten. Al deze keren was wel altijd in azhune, en niet in andere area's zoals highmountain.

Heel vervelend.
Tevens heb ik dit weekend mijn eerste mythic gedaan, Eye of nog iets.
Als brewmaster monk.. kon wel janken..

Ik ben inmiddels zo depressief over de huidige staat van de monk dat ik mijn monk niet meer speel tot dat ik zaterdag met de guild de raid ga main tanken. Afhankelijk van hoe het daar in gaat zal ik er uit komen of;
1. heel positief, en super enthousaist over mijn monk
2. gemengd, maar zeker viable.
of 3. (en waar ik voor vrees.)
huilend de raid verlaten en nooit meer in loggen op wow. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Volgens mij is het vandaag pirates' day, dus voor zij die nog een achievement mee willen pakken.. niet vergeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijnvtg schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:40:
Volgens mij is het vandaag pirates' day, dus voor zij die nog een achievement mee willen pakken.. niet vergeten :D
Bedankt voor de update, ik had het anders helemaal gemist. Ik moet de toys nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
marijnvtg schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:40:
Sterker nog; vandaag is het Pirate's day en er is dit jaar iets nieuws. Een toy die dropt van Ol'eary, een rare shark.

http://www.wowhead.com/npc=108715/ol-eary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Japser schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:22:
Kan iemand misschien mij helpen met wat tips mbt je battle pet? Ik heb deze link doorgelezen, http://www.wowhead.com/gu...and-you-a-trainers-manual , maar ik kom geen steek verder.

Gisteren in Stormwind bij Audrey Burnhep de quest opgehaald om je eerste pet battle te winnen. Dus ik denk : koel, ik neem Frosty als mn pet. Maar ik loop dus rond in Goldshire in de quest area, maar geen enkel crittertje kan ik mee vechten. Wat doe ik verkeerd?! =]
Heb je wel via je minimap Track Battle Pets aangezet? Dan zou je allemaal groene pootjes moeten zien op je map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Japser schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:22:

Ik zou hier eens even kijken. :) DE site voor petbattles en alles wat er bij komt kijken. :)

Maar ik denk dat je track battle pets eens aan moet zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:32:
[...]
Tevens heb ik dit weekend mijn eerste mythic gedaan, Eye of nog iets.
Als brewmaster monk.. kon wel janken..

Ik ben inmiddels zo depressief over de huidige staat van de monk dat ik mijn monk niet meer speel tot dat ik zaterdag met de guild de raid ga main tanken. Afhankelijk van hoe het daar in gaat zal ik er uit komen of;
1. heel positief, en super enthousaist over mijn monk
2. gemengd, maar zeker viable.
of 3. (en waar ik voor vrees.)
huilend de raid verlaten en nooit meer in loggen op wow. ;w
Ok, das vervelend om te horen.
Helemaal nu mijn Brew net 103 is geworden hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kun je trouwens fishing pools als tracking aanzetten? zo ja waar?
Op mijn mage staat hij aan, maar op mijn Shman niet :/
en kan het niet vinden......

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:05:
[...]

Ok, das vervelend om te horen.
Helemaal nu mijn Brew net 103 is geworden hehe
jupp, ik ben ook zwaar teleurgestelt. maar misschein dat het aan mijn mythic group lag, of de abilities van de bosses..
maar daar ga ik zaterdag pas weer conclusie over trekken.
Kol Nedra schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:05:
volgens mij moet je eerst daarvoor een fishing WQ doen. en dan krijg je die optie geloof ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 23:07
Kol Nedra schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:05:
Fishing pools kan je pas aanzetten als tracking als je een boek opgevist hebt waarmee je het kan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:08:
[...]
jupp, ik ben ook zwaar teleurgestelt. maar misschein dat het aan mijn mythic group lag, of de abilities van de bosses..
maar daar ga ik zaterdag pas weer conclusie over trekken.
Ik geniet wel vd reis tot 110 en dan zie ik wel, of ik ga gewoon lekker WW
WW speelt ook geweldig en dan tank ik wel op een andere class.
Afbeeldingslocatie: https://i68.photobucket.com/albums/i5/Iusedto/WoWScrnShot_091916_103252_zpsevs9vch4.jpg
En toch is Brew geweldig qua animaties :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:18:
[...]

Ik geniet wel vd reis tot 110 en dan zie ik wel, of ik ga gewoon lekker WW
WW speelt ook geweldig en dan tank ik wel op een andere class.
[afbeelding]
En toch is Brew geweldig qua animaties :)
zoiezo hoe brewmasters met hun artifact lopen ziet er gewoon cool uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
demonic schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:20:
[...]

Die quest ga ik vanavond doen, ben benieuwd :)
ik ga denk toch voor tankspec op lvl 110 voor mijn monk, aangezien mijn shaman(main) al healer is :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:20:
[...]
Yep, dat klopt.
Zag net een male Orc 110 Brewmaster. Die zag er mooi uit zeg, wow.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:24:
[...]

Yep, dat klopt.
en ik wil eigenlijk ook nog de order class pieces, die zien er in mijn ogen ook wel cool uit.

Dressing Room (animatie zetten op 2HIdle zetten :D )

[ Voor 4% gewijzigd door demonic op 19-09-2016 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:24:
[...]

Yep, dat klopt.
moet jij niet werken...?

Man man man, heb zin om te spelen. Om een of andere reden heb ik dat steeds als ik op m'n werk ben! Irritant hoor! :P Misschien moet ik ook niet zo op dit forum zitten... wellicht dat dat helpt? :P Naaa, vind het veel te leuk hier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Thanks mensen, ik ga dat vanavond eens compleet verifieren met die tracking option aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

demonic schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:33:
[...]

en ik wil eigenlijk ook nog de order class pieces, die zien er in mijn ogen ook wel cool uit.

Dressing Room (animatie zetten op 2HIdle zetten :D )
inderdaad zeg, hoe kom je aan al die delen dan ? ik heb er volgens mij pas 2

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Ricmaniac schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:40:
[...]

ik heb er inmiddels 5,
ik heb geloof ik chest, head, wrist, hands, leggings.
moet nog:
- feet (2 revered broken isle rep's)
- shoulder. (exalted nightfallen)
- Belt (100k AP)

dus ja, nightfallen rep naar exalted krijgen, en dan heb ik weer 2 pieces :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Klopt het dat de haat tegen warlocks op dit moment groot is? De dame des huizes ging gisteren haar eerste heroic in voor haar warlock quest en werd bijna direct uit de groep gezet.

Normaliter wacht je toch altijd even voor je iemand kicked. Nu heb ik niet mee gekeken en ze is ook niet de grootste pro speler ;) maar om iemand direct te kicken vind ik altijd zo drastisch.
Er was ook geen wipe geweest of iets dergelijks.

Dus ik dacht van dan tank ik de dungeon voor haar maar die zal waarschijnlijk bij 110 pas komen dus kon haar niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ricmaniac schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:40:
[...]

Ik heb er nu 5:
Head - Order Hall quest.
Chest - Complete your Class Order Campaign.
Legs - Defeat the final boss of every Legion Dungeon.
Wrist - Recruit 6 Champions for Order Hall.
Hands - Honored with Nightfallen.

Ik mis nog:
Belt - Earn 100,000 Artifact Power.
Shoulder - Exalted with the Nightfallen. (Net revered)
Feet - Revered with 2 Broken Isles factions. (1/2, tweede bijna)

[ Voor 34% gewijzigd door Darkfreak op 19-09-2016 11:59 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:53:
Klopt het dat de haat tegen warlocks op dit moment groot is? De dame des huizes ging gisteren haar eerste heroic in voor haar warlock quest en werd bijna direct uit de groep gezet.

Normaliter wacht je toch altijd even voor je iemand kicked. Nu heb ik niet mee gekeken en ze is ook niet de grootste pro speler ;) maar om iemand direct te kicken vind ik altijd zo drastisch.

Dus ik dacht van dan tank ik de dungeon voor haar maar die zal waarschijnlijk bij 110 pas komen dus kon haar niet helpen.
Heb nu 2 warlocks op lvl 110, 1tje is 845 en andere sinds gisteren in mythic aant gearen nu iets van 825, laten we zo zeggen op patchwork style fights lopen met name affliction maar destro ook deels een beetje achteraan. Demonlogy kan weer goed meekomen. Maar end of the day als ik op dmg meters kijk sta ik meestal 1-2de dus gewoon beste er van maken. Over een week krijgen we class balance tenminste als blizzard de belofte nakomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Darkfreak schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:54:
[...]

Ik heb er nu 5:
Head - Order Hall quest.
Chest - Complete your Class Order Campaign.
Legs - Defeat the final boss of every Legion Dungeon.
Wrist - Recruit 6 Champions for Order Hall.
Hands - Honored with Nightfallen.

Ik mis nog:
Belt - Earn 100,000 Artifact Power.
Shoulder - Exalted with the Nightfallen.
Feet - Revered with 2 Broken Isles factions.
hoe kom je aan die delen
laat maar :)

maar hoe ik dat nu dus zie heb ik toen niet eens doorgehad dat het voor die set was en heb ik sommige delen verkocht >_>

[ Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 19-09-2016 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Hehe, toen ik de lijst af had dacht ik dat mensen het vast kunnen waarderen als ik de source erbij zet XD

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:58:
[...]

Heb nu 2 warlocks op lvl 110, 1tje is 845 en andere sinds gisteren in mythic aant gearen nu iets van 825, laten we zo zeggen op patchwork style fights lopen met name affliction maar destro ook deels een beetje achteraan. Demonlogy kan weer goed meekomen. Maar end of the day als ik op dmg meters kijk sta ik meestal 1-2de dus gewoon beste er van maken. Over een week krijgen we class balance tenminste als blizzard de belofte nakomt.
ik ben met een warlock een dung in gegaan, en hij kon net boven mij uit komen in de dmg meter.
ik was toen brewmaster op 831. hij was 839. (hij wisselend van spec )
en kon hem bijna evenaren op dps meter. scheelde maar 5-10k ofzo.

Warlocks hebben het zwaar op het moment, even wachten op de raids, daarna komen de class balances inderdaad. en dan moeten we verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ricmaniac schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:59:
[...]
maar hoe ik dat nu dus zie heb ik toen niet eens doorgehad dat het voor die set was en heb ik sommige delen verkocht >_>
Kun je gewoon in je Order Hall bij je Quartermaster weer terug kopen :).
Daar krijg je ook de items waarmee je het itelmlevel verhoogt.

[ Voor 6% gewijzigd door Darkfreak op 19-09-2016 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
Carthrax schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:53:

Dat slaat helemaal nergens op -_-
Alsof je een top of the line setup nodig hebt voor heroics...kom op hij.
Irriteer ik me zo aan, iedere middelmatige speler kan heroics doen, maakt echt niet uit welke class je speelt.
Zelfs in mythics maakt het geen ruk uit.

Misschien als je voor world firsts gaat, dat er dan echt rede is om classes boven andere classes te kiezen.

Pff slaat helemaal nergens op :P

Ben zelf ook al een paar keer gedeclined als healer voor mythics, want ze willen een resto druid vaak.
Dan intereseert het ze niet dat je ilevel 847 hebt......... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:02:
[...]

Kun je gewoon in je Order Hall bij je Quartermaster weer terug kopen :).
Daar krijg je ook de items waarmee je het itelmlevel verhoogt.
dat gezegd, ik zou niet de order hall pieces kopen om te gebruiken als gear.
het is een stuk makkelijker om hoger ilvl gear te krijgen via WQ's en dungs.

en je hoeft de pieces niet opnieuw te kopen als je ze al een keer gekocht hebt, wardrobe FTW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:04:
[...]

dat gezegd, ik zou niet de order hall pieces kopen om te gebruiken als gear.
het is een stuk makkelijker om hoger ilvl gear te krijgen via WQ's en dungs.

en je hoeft de pieces niet opnieuw te kopen als je ze al een keer gekocht hebt, wardrobe FTW.
Order Hall Set is handig voor in het begin en misschien voor het world questen.
(Door de eerste twee set bonussen).

Alle items kunnen tot 840 geupgrade worden.
De shoulders beginnen op 850.

Hiermee heb je 7x ilvl 840 + 1x ilvl 850.

Heroic Dungeon dropped tot 825 (Default), 830-835 (Warforged), 840+ (titanforged).
Mythic Dungeon dropped 840 (Default), 845-850 (Warforged).
(Heb nog geen Mythic Titanforged gezien, maar die zou 855+ zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:09:
[...]

Order Hall Set is handig voor in het begin en misschien voor het world questen.
(Door de eerste twee set bonussen).

Alle items kunnen tot 840 geupgrade worden.
De shoulders beginnen op 850.

Hiermee heb je 7x ilvl 840 + 1x ilvl 850.

HC Dungeon dropped tot 825, 830-835 (warforged), 840+ (titanforged).
Mythic dropped 840, 845-850 (Warforged). (Heb nog geen titanforged gezien, maar die zou 855+ zijn)
klopt, het is handig om je ilvl snel op te krikken.
maar weet neit hoe het met jou order resources zit. maar ik heb daar eerder tekort van in het begin, dan dat ik er teveel had. dus upgraden naar 840 was voor mij niet te doen. laat staan alle pieces.

Ik heb het gebruikt om mijn ilvl met paar omhoog te krikken zodat ik zonder te upgraden wel HC's in kon.
Voor de gold hoef je het niet te laten, maar de order resources kon ik niet missen. (op het moment dat het nuttig zou zijn geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Tja.. PUGs zijn echt een ramp.. ze willen allemaal dat je de supermeestawesomeclass met top ilvl bent.. want oh wee als er eens iets mis zou gaan...

En dat is tot dusver waarschijnlijk de reden dat ik gewoon nog niet de moeite heb genomen om heroics te doen.. laat staan mythics. Te casual ivm drukte en geen zin in gedoe.

Mijn gear haal ik momenteel vooral uit World quests (ilvl van 830 nu ongeveer) en verder ben ik vooral bezig met mn alts..

Afgelopen weekend heb ik me in ieder geval prima vermaakt met het halen van de artifacts van mn alts en heb nu t volgende aan artifacts gehaald;

- Beast Master hunter
- Frost DK (was erg pittig op level 98 xD)
- Restoration Shaman (ook best pittig als je nog nooit die class / spec hebt gespeeld)
- Destruction Warlock (beetje meh qua questline)
- Restoration Druid (had ik al eens gedaan met mn main, maar nu dus ook met mn tweede druid)
- Discipline Priest
- Frost Mage (vond ik erg tof qua lokaties opzoeken en alles)
- Protection Paladin

En mn main Druid had ze alle 4 al en mn Demon hunter had m ook al een tijdje (Vengeance)

Nu dus maar rustig aan alles gaan levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
abdus18 schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:02:
[...]

Dat slaat helemaal nergens op -_-
Alsof je een top of the line setup nodig hebt voor heroics...kom op hij.
Irriteer ik me zo aan, iedere middelmatige speler kan heroics doen, maakt echt niet uit welke class je speelt.
Zelfs in mythics maakt het geen ruk uit.

Misschien als je voor world firsts gaat, dat er dan echt rede is om classes boven andere classes te kiezen.

Pff slaat helemaal nergens op :P

Ben zelf ook al een paar keer gedeclined als healer voor mythics, want ze willen een resto druid vaak.
Dan intereseert het ze niet dat je ilevel 847 hebt......... :+
De locks die ik tegenkom lopen alleen wel structureel dermate veel achter qua dps en dmg done (vooral op trash), dat men zal vinden dat t de run te erg vertraagt. Mij maakt t weinig uit, t minder sociale deel van Wow wel blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:12:
[...]

maar weet neit hoe het met jou order resources zit. maar ik heb daar eerder tekort van in het begin, dan dat ik er teveel had. dus upgraden naar 840 was voor mij niet te doen. laat staan alle pieces.

Ik heb het gebruikt om mijn ilvl met paar omhoog te krikken zodat ik zonder te upgraden wel HC's in kon.
Voor de gold hoef je het niet te laten, maar de order resources kon ik niet missen. (op het moment dat het nuttig zou zijn geweest)
Alles wat ik nu heb van de order hall set is 830 atm.
Heb al mijn researches en upgrades altijd uit kunnen voeren.
En start een missie zodra mijn champions terug zijn.

De upgrade naar 840 wilde ik niet gelijk investeren omdat ik met mijn 825 totaal ilvl destijds makkelijk door mythic heen kwam en daar mijn upgrades uit haalde.

Maar voor mensen met enorm veel pech op de drops is het een haalbaar alternatief om WQs voor resources te farmen en die in 840 upgrades te steken voor het itemlevel (en op zich zijn de 6-, en 8-set bonussen niet echt slecht imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Darkfreak schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:15:
[...]
(en op zich zijn de 6-, en 8-set bonussen niet echt slecht imo)
toch, om een 6set, of zelfs een 8 set te krijgen.. mij niet gelukt.
ik had veels te snel upgrades die beter waren. en ik heb nog niet eens 6 stuks:P

maar inderdaad, het is een alternatief. bv. ook voor mensen die geen dung's willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Locks doen gewoon weinig damage in dungeon runs, tenminste degene die ik mee gehad heb.
De laatste deed gemiddeld 7% damage en dat is niet veel hoor
Ik heb hem niet gekicked want zo iemand wil ik niet zijn of worden, plus de run ging goed (was wel op normal btw)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

demonic schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:17:
[...]

toch, om een 6set, of zelfs een 8 set te krijgen.. mij niet gelukt.
ik had veels te snel upgrades die beter waren. en ik heb nog niet eens 6 stuks:P

maar inderdaad, het is een alternatief. bv. ook voor mensen die geen dung's willen spelen.
Yeah, het is echt voor mensen die pech hebben of voor wat voor reden dan ook geen Mythics willen doen.
Tenzij je Heroic Titanforged krijgt is de order hall met upgrades namelijk beter.

Dus ik denk dat dit vooral voor pechvogels en niet-mythic spelers is bedoeld.
En transmog ofcourse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:19:
Locks doen gewoon weinig damage in dungeon runs, tenminste degene die ik mee gehad heb.
Ik heb hem niet gekicked want zo iemand wil ik niet zijn of worden, plus de run ging goed (was wel op normal btw)
als ik mijn dagelijkse HC dung doen, vraag ik ook altijd even de locks of ze mee willen.
het a-sociale gedrag is echt enorm.

zat laatst ook in een dung, nog geen 5 seconden in de dung. had iemand een vote to kick gedaan voor de warlock. met letterlijk de melding. "warlock".
vote to kick is mislukt, de gene die het gestart heeft is uiteindelijk wel gekicked. maar wat een mafkezen. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
demonic schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:21:
[...]

als ik mijn dagelijkse HC dung doen, vraag ik ook altijd even de locks of ze mee willen.
het a-sociale gedrag is echt enorm.

zat laatst ook in een dung, nog geen 5 seconden in de dung. had iemand een vote to kick gedaan voor de warlock. met letterlijk de melding. "warlock".
vote to kick is mislukt, de gene die het gestart heeft is uiteindelijk wel gekicked. maar wat een mafkezen. |:(
Jep, dat zie ik ook gebeuren. Vaak gaan we met minimaal 3 man een dungeon in dus dan is het makkelijk en kicken we de eikel. Makkelijk opgelost. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

corset schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:23:
[...]

Jep, dat zie ik ook gebeuren. Vaak gaan we met minimaal 3 man een dungeon in dus dan is het makkelijk en kicken we de eikel. Makkelijk opgelost. :D
En ondertussen nodig ik gewoon Warlocks netjes uit voor Mythics als ik de groep host :P.
Geen problemen ermee XD. Zeker op Mythic, waar de bossfights net wat langer willen duren soms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
demonic schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:12:
[...]

Initieel kan je zelfs niet upgraden naar 830/840 want daar horen rep grinds bij als ik mij niet vergis. Ik heb twee stuks gekocht en naar 820 geboost om aan de hc limiet te geraken. Later heb ik er een paar naar 830 geboost, maar verder hoef ik echt niet meer te gaan wegens drops van mythics en wqs.

Toch wil ik een volledige set unlocken voor transmog uiteraard :)
Voor diegenen die hun ilevel nog wat willen boosten: woensdag begint het oktoberfest event, dus dat zijn gratis epic trinkets _/-\o_

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:19:
'
Een van de problemen is dat warlocks bijna allemaal in de standaard optimale IcyVeins spec rondlopen, terwijl als je die een klein beetje tweaked prima kan meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:31:
[...]

'
Een van de problemen is dat warlocks bijna allemaal in de standaard optimale IcyVeins spec rondlopen, terwijl als je die een klein beetje tweaked prima kan meekomen.
oke, wat is jou stat prio dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demonic schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:33:
[...]

oke, wat is jou stat prio dan?
Int> Haste/Crit / Vers > Mastery

Maar met name de Fire Brimestone talent in combinatie met goeie havoc management zorgt dat je zelfs zonder goeie aoe abiltiies prima mee kan komen. Rain of Fire is in mijn ogen eigenlijk niet de moeite, wellicht met een groep van 6+ en dan nog doet het niet de dmg die de 3 shards waar is IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:37:
[...]

Int> Haste/Crit / Vers > Mastery

Maar met name de Fire Brimestone talent in combinatie met goeie havoc management zorgt dat je zelfs zonder goeie aoe abiltiies prima mee kan komen. Rain of Fire is in mijn ogen eigenlijk niet de moeite, wellicht met een groep van 6+ en dan nog doet het niet de dmg die de 3 shards waar is IMO.
zal vanavond is laten proberen door onze lock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demonic schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:37:
[...]

zal vanavond is laten proberen door onze lock :P
En voor bosses zo slim mogelijk met je movement zijn, conflagrate en Dim rift zoveel mogelijk gebruiken zodat je dps kan tijdens lopen want om goed dmg te kunnen doen moet een lock gewoon stil staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Darkfreak schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:25:
[...]

En ondertussen nodig ik gewoon Warlocks netjes uit voor Mythics als ik de groep host :P.
Geen problemen ermee XD. Zeker op Mythic, waar de bossfights net wat langer willen duren soms :P
Precies, same here. Ik neem gewoon de classes mee die willen. Boeit me echt niet hoe goed/slecht de classes zijn. Lol hebben we toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Er is niet zo heel veel mis met Warlock DPS... Het probleem is dat je niet met 1 spec heel allround bent en moet inleveren op single target, cleave of AoE DMG afhankelijk van je talents.

Met de build die ik nu hanteer kun je op trash behoorlijk meekomen qua DPS: http://eu.battle.net/wow/...blight/Feihcretsam/simple

Maar met die build gaat je singletarget niet geweldig zijn.. Ook moet je heel erg alert zijn met Havoc + Shadowburn timing waardoor het vrij moeilijk is om erg hoge DPS te doen. Ik hanteer trouwens Haste > Crit prioriteit.

Het probleem t.o.v. veel andere classes is dat die in korte burst fights veel beter zijn dan Warlocks (maar ook bijvoorbeeld Ret Paladins en Shadow Priests). Ik ben gister 110 geworden met een DPS Demon Hunter en daarmee doe ik nu al (ilvl 790) 2-3x zoveel DPS op trash packs dan met mijn Warlock (ilvl 845). Singletarget zijn ze dan wel weer zwakker dan Warlocks met een raid spec. Dus in raids zullen warlocks zeker niet de zwakste schakel zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Feihcretsam op 19-09-2016 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:41:
[...]

Ja, normaal wel.
Maar ik moet met mijn vader naar het ziekenhuis dus heb een dagje vrij
Ah ja, als het maar niets ernstigs is. :) Maar dat doen zoons (en dochters) nu eenmaal he. ;)

Ik zit (helaas) wel op m'n werk. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Darkfreak schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:19:
[...]

Yeah, het is echt voor mensen die pech hebben of voor wat voor reden dan ook geen Mythics willen doen.
Tenzij je Heroic Titanforged krijgt is de order hall met upgrades namelijk beter.

Dus ik denk dat dit vooral voor pechvogels en niet-mythic spelers is bedoeld.
En transmog ofcourse :P
En voor outdoor play. De 4set bonus is daar ideaal voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:58:
[...]

Mag ik vragen waarom je 2 warlocks op lvl 110 hebt?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
* Dagboek van een priest *

Zaterdag voor het eerst zelf een mythic ingegaan als holy priest, het was dark heart ....
Groep was DK-tank, fury warrior en 2 rogues. Voortgang was dermate dat op het einde van de run ik het gevoel had wel de slechtste healer op deze planet de zijn. Healing op bosses was gewoon spammen tot einde van de boss. Kwam in bossfights tot 270k HPS, terwijl op trash ik de meeste whipes heb gehad. In stuk of 20 in total. Te vaak dat melee in 1-shot situaties kwam en tank was so squishy dat het niet meer normal was. Dansen in Mushrooms etc is zeer gezond voor je health :p

Daarna een vraag om te gaan voor nog een mythic, maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Was genoeg frustratie voor een week.

Voor de rest nog een dagelijkse heroic gedaan voor de artifact bonus en vooral bezig geweest met de fishing artifact. Heb eindelijk de pearl opgevist, en kan vanavond gaan beginnen met Nat Pagel. 1 ding ben ik blij mee, voor de food heb ik gelukkig geen highmountain Salmon of Cursed Queenfish nodig. Deze pools waren (cencuur) nagenoeg niet aanwezig. Tevens nog een guildie geholpen met zijn dungeon normal en een aantal gewone heroics met de guild.

* einde dagboek *

Wat is jullie oogpunt met de food. Ik ben eigenlijk zwaar teleurgesteld in de buffs die je krijgt met raidfood. Ik heb de beide varianten en ze geven maar 150 of 200 in een stat terwijl de solo foodbuff gaat tot 375. Dit is dus bijna 2* beter dan de raidfood. Met dit verschil zou ik bijna afvragen waarom ze uberhaupt nog raidfood hebben ingebracht in deze expension.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:54:
[...]

Mag ik vragen waarom je 2 warlocks op lvl 110 hebt?
Dat is een lang verhaal maar komt er op neer. Ik had mijn main geleveld en net toen ik 2 dagen level 110 was, kreeg ik bericht dat iedereen van onze oude TBC/WoTLK guild waar we top 50 kills mee hadden allemaal terug kwamen, Alleen al mijn characters zijn alliance en zij horde, dus toen mijn alt lock maar getransfered en gefactionchanged, 110 gedinged maar omdat inmiddels toch echt helemaal lijkt te worden met de guild toch nu ook mijn main warlock horde gemaakt. Duur grapje maar nu heb ik wel een half miljoen gold mee over to the darkside.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:52:
[...]
Ah ja, als het maar niets ernstigs is. :) Maar dat doen zoons (en dochters) nu eenmaal he. ;)
Hij heeft dit jaar een hersenbloeding gehad en ook zijn rug is met pennen vast gezet.
Gaat niet zo lekker dus.
En ja, dat met ze meegaan hoort erbij. Geen probleem
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:58:
[...]
Alleen al mijn characters zijn alliance en zij horde, dus toen mijn alt lock maar getransfered en gefactionchanged, 110 gedinged maar omdat inmiddels toch echt helemaal lijkt te worden met de guild toch nu ook mijn main warlock horde gemaakt. Duur grapje maar nu heb ik wel een half miljoen gold mee over to the darkside.
Welkom to the Best side })

Ik heb ooit 6 chars naar Alliance getransfered en daarna allemaal weer terug.
Mijn vrouw was.....not amused

[ Voor 43% gewijzigd door Iusedto op 19-09-2016 13:06 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

OkkE schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:53:
[...]

Heb je wel via je minimap Track Battle Pets aangezet? Dan zou je allemaal groene pootjes moeten zien op je map.
Nog een dingetje he, je kan toch gewoon bijvoorbeeld Frosty (van WotLK collectors edition meen ik) als battle pet instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
sabriel schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:56:
* Dagboek van een priest *

Zaterdag voor het eerst zelf een mythic ingegaan als holy priest, het was dark heart ....
Groep was DK-tank, fury warrior en 2 rogues. Voortgang was dermate dat op het einde van de run ik het gevoel had wel de slechtste healer op deze planet de zijn. Healing op bosses was gewoon spammen tot einde van de boss. Kwam in bossfights tot 270k HPS, terwijl op trash ik de meeste whipes heb gehad. In stuk of 20 in total. Te vaak dat melee in 1-shot situaties kwam en tank was so squishy dat het niet meer normal was. Dansen in Mushrooms etc is zeer gezond voor je health :p

Daarna een vraag om te gaan voor nog een mythic, maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Was genoeg frustratie voor een week.

Voor de rest nog een dagelijkse heroic gedaan voor de artifact bonus en vooral bezig geweest met de fishing artifact. Heb eindelijk de pearl opgevist, en kan vanavond gaan beginnen met Nat Pagel. 1 ding ben ik blij mee, voor de food heb ik gelukkig geen highmountain Salmon of Cursed Queenfish nodig. Deze pools waren (cencuur) nagenoeg niet aanwezig. Tevens nog een guildie geholpen met zijn dungeon normal en een aantal gewone heroics met de guild.

* einde dagboek *

Wat is jullie oogpunt met de food. Ik ben eigenlijk zwaar teleurgesteld in de buffs die je krijgt met raidfood. Ik heb de beide varianten en ze geven maar 150 of 200 in een stat terwijl de solo foodbuff gaat tot 375. Dit is dus bijna 2* beter dan de raidfood. Met dit verschil zou ik bijna afvragen waarom ze uberhaupt nog raidfood hebben ingebracht in deze expension.
270k hps in een bossfight? terwijl die in DhT toch voornamelijk damage op de tank zijn? Kan niet anders concluderen dat je complete groep ruk was en jij toch echt helemaal niet verkeerd.
ik haal tegenwoordig nog maar net 200-250k hps tijdens trashpulls, die veel meer pijn doen dan welk bossgevecht dan maar ook....

Het is inderdaad in wat slechtere gear als holy priest alleen maar flashheals spammen met serenity op de tank :P
Moet zeggen dat nu in 847 gear, je wat meer andere dingen kunt doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Eh, Trash in dungeons, ik als warlock geef daar geen reet om als ik daar niet de dps haal als bij de bosses. Ja als Destro heb je niet veel aan AoE (tenzij je wreak havoc specced en dan zelfs nog) zolang ik alles op cd heb staan kan ik niet meer doen dan dat. Viond het sowieso al fijn dat startshards van 1 naar 2 zijn gegaan, kan je tenminste meteen fatsoenlijk openen. Geef mij maar een fatsoenlijke single target build, dan kunnen andee de AoE doen (Lol Demon Hunters enzo)

Demonology speel ik niet want voor mij is die spec zo ontzettend awkward om goed te spelen en affli, tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:04:
Nog een dingetje he, je kan toch gewoon bijvoorbeeld Frosty (van WotLK collectors edition meen ik) als battle pet instellen ?
Alle pets die je in die tab kunt vinden kun je als battle-pet gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:03:
[...]

Hij heeft dit jaar een hersenbloeding gehad en ook zijn rug is met pennen vast gezet.
Gaat niet zo lekker dus.
En ja, dat met ze meegaan hoort erbij. Geen probleem

[...]

Welkom to the Best side })

Ik heb ooit 6 chars naar Alliance getransfered en daarna allemaal weer terug.
Mijn vrouw was.....not amused
Haha dat kan ik me voorstellen. UIteindelijk is het belachelijk dat het om deze grote bedragen gaan maar natuurlijk snap ik het ook wel. Het is een goudmijn voor Activision Blizzard en het voorkomt dat er te veel gejumped wordt. Maar als je 12 high levels hebt maakt het soms wel onaantrekkelijk om te transferen, ondanks alle cross-realm features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
abdus18 schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:07:
[...]
270k hps in een bossfight? terwijl die in DhT toch voornamelijk damage op de tank zijn? Kan niet anders concluderen dat je complete groep ruk was en jij toch echt helemaal niet verkeerd.
ik haal tegenwoordig nog maar net 200-250k hps tijdens trashpulls, die veel meer pijn doen dan welk bossgevecht dan maar ook....

Het is inderdaad in wat slechtere gear als holy priest alleen maar flashheals spammen met serenity op de tank :P
Moet zeggen dat nu in 847 gear, je wat meer andere dingen kunt doen :P
In holy spec ben ik nu ilvl842, dus niet echt slecht te noemen. In heroics is het dan nu ook echt renew/PoM en heal om holy word weer te resetten na gebruik. Is bijna slaapverwekkend te noemen. Met trash was het 5s uit oog verliezen was tank al bijna 2M health kwijt. Op bossfights eigenlijk ook maar 1 whipe gehad (500k op laatste boss) maar vooral trash en trash mechanics waren een ramp. In de laatse expension zelfs in raids niet zo intens hebben Hoeven te healen als in deze dungeon. Dinsdag 2 mythics met de guild gaan doen, ze willen weten hoe de healing is van de main healers. In ieder geval tanks die actieve mitegratie gebruikt en met gebruik van teamspeak.
Echter heb ik wel het vermoeden dat ze me gaan vragen om weer shadow te gaan. Shadow doet zeer goede DPS als je er volledig voor bent gegaan, ik ben na de eerste ster ermee gestopt omdat healing mijn main spec zou gaan worden. Gezien de raid-setup met maar 1 ranged !, ik heb een vermoeden dat dit zeer pijn gaat doen _/-\o_ . Single target DPS zo rond de 170k zonder buffs en 270k DPS met AOE met dots op 3 mobs.

[ Voor 25% gewijzigd door sabriel op 19-09-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:58:
[...]

Dat is een lang verhaal maar komt er op neer. Ik had mijn main geleveld en net toen ik 2 dagen level 110 was, kreeg ik bericht dat iedereen van onze oude TBC/WoTLK guild waar we top 50 kills mee hadden allemaal terug kwamen, Alleen al mijn characters zijn alliance en zij horde, dus toen mijn alt lock maar getransfered en gefactionchanged, 110 gedinged maar omdat inmiddels toch echt helemaal lijkt te worden met de guild toch nu ook mijn main warlock horde gemaakt. Duur grapje maar nu heb ik wel een half miljoen gold mee over to the darkside.
goed om te horen, welkom bij the horde 8)
ik heb 2 alliance characters: priest lvl 94 en DH lvl 98 :P
ik denk erover om de priest ook nog eens horde te maken, priest is eigenlijk wel erg vet :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
sabriel schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:30:
[...]
laatste boss) maar vooral trash en trash mechanics waren een ramp.
misschien moeten we terug gana naar crowd control?
ik mis de oude poly/schackle etc

of de oude vertrouwde iceblock pull van een mage in molten core :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
als je hem moet transferren en faction changen zou ik 5 euro meer uitgeven en een lvl 1 boosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wognummer schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:34:
als je hem moet transferren en faction changen zou ik 5 euro meer uitgeven en een lvl 1 boosten :P
volgens mij kost boosten lvl 1 €50 en niet €30 :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Kol Nedra schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:35:
[...]

volgens mij kost boosten lvl 1 €50 en niet €30 :)
klopt en realm transfer 20 en faction change 25 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wognummer schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:36:
[...]

klopt en realm transfer 20 en faction change 25 toch?
Jup, al ging het in mijn geval ook om veel gold mee over te nemen en dat is niet included. Anders is het die 5 euro idd wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
[...]

In holy spec ben ik nu ilvl842, dus niet echt slecht te noemen. In heroics is het dan nu ook echt renew/PoM en heal om holy word weer te resetten na gebruik. Is bijna slaapverwekkend te noemen. Met trash was het 5s uit oog verliezen was tank al bijna 2M health kwijt. Op bossfights eigenlijk ook maar 1 whipe gehad (500k op laatste boss) maar vooral trash en trash mechanics waren een ramp. In de laatse expension zelfs in raids niet zo intens hebben Hoeven te healen als in deze dungeon. Dinsdag 2 mythics met de guild gaan doen, ze willen weten hoe de healing is van de main healers. In ieder geval tanks die actieve mitegratie gebruikt en met gebruik van teamspeak.
Echter heb ik wel het vermoeden dat ze me gaan vragen om weer shadow te gaan. Shadow doet zeer goede DPS als je er volledig voor bent gegaan, ik ben na de eerste ster ermee gestopt omdat healing mijn main spec zou gaan worden. Gezien de raid-setup met maar 1 ranged !, ik heb een vermoeden dat dit zeer pijn gaat doen _/-\o_ . Single target DPS zo rond de 170k zonder buffs en 270k DPS met AOE met dots op 3 mobs.
Ben zelf shadow main en holy als de guild het nodig heeft :P

Mensen snappen ook nogsteeds niet dat een beetje CC tijdens trash wonderen doet voor tank damage.
Met de guild aoe ik nu ook alweer door alle mythics heen, maar toen we net begonnen met 815 ilevel CC'den we zoveel als kon....pff, sommige mensen :P Irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:37:
[...]

Jup, al ging het in mijn geval ook om veel gold mee over te nemen en dat is niet included. Anders is het die 5 euro idd wel waard.
jah ok in jou geval idd :) maar als je dat neit hebt (en als je meer gold hebt een guildbank stichten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
[...]

Zoveel aoe damage met een shadow priest vind ik knap hoor. Twee van onze main raiders zijn jarenlange gespecialiseerde shadow priests (op Mythic niveau), maar die zitten best wel te klagen over de huidige aoe mogelijkheden. In raids kan het anders zijn, maar in dungeons...heb hun aoe gezien. Dat is huilen (item level 840 allebei). Dus best benieuwd hoe jij 270k stabiel vasthoudt :P Tips? Zij zitten bij 3 of meer mobs echt maximaal op 150k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Alwayshappyz schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:44:
[...]
Zoveel aoe damage met een shadow priest vind ik knap hoor. Twee van onze main raiders zijn jarenlange gespecialiseerde shadow priests (op Mythic niveau), maar die zitten best wel te klagen over de huidige aoe mogelijkheden. In raids kan het anders zijn, maar in dungeons...heb hun aoe gezien. Dat is huilen (item level 840 allebei). Dus best benieuwd hoe jij 270k stabiel vasthoudt :P Tips? Zij zitten bij 3 of meer mobs echt maximaal op 150k.
Daarom zeg ik ook dat het werkt tot 3-4 mobs die langer dan 20s leven. Met grotere packs zakt mijn DPS ook als een pudding in elkaar. Mindsear doet geen damage en alles dotten met SWP en dan mindsear zet ook geen zoden aan de dijk. Met trash die al dood gaat voordat de buffs volledig doorlopen zijn zal je als S-priest niet veel damage kunnen doen omdat onze damage van de dots moeten komen. Arcway was voor mij dus echt drama, terwijl vaults voor mij een perfecte instance is. Trash is daar 3-4 mobs en dan kan een shadow echt zeer goed meekomen op trash.

Wat ik doe is op 2 mobs de dots plaatsen, daarna activeren van void+ voidspike, en op de laatse mob de dots plaatsen. Daarna tab naar eerste mob en voidspike op casten. Als het goed is zijn beide dots nog op en wordt de duration gerefreshed door de voidspike. Zo hou je op alle 3 de mobs de dots lopende en doe ik tussendoor mindflay als filler. Belangrijk is dat de tank niet iedere keer 30s wacht voor het pullen van de volgende maar dat je de dots en/of hastebuff actief houdt. Geen haste-buff en/of insanity is sad priest.

Ik zie het ook terug in mijn hastebuffs, single target (zonder gebruik van dispersion, bloodlust) kom ik uit op 25 stacks, op kleine trashpaxs 30+ stacks met 1 maal 39% has

[ Voor 4% gewijzigd door sabriel op 19-09-2016 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat is er vandaag eigenlijk met Pirate day te doen ? sowieso was het nooit veel volgens mij maar geen idee wat er nu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Ricmaniac schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:21:
Wat is er vandaag eigenlijk met Pirate day te doen ? sowieso was het nooit veel volgens mij maar geen idee wat er nu is
Zuipen in Booty bay, dat is het geloof ik. Is nog een achievement voor dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Akaendra schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:23:
[...]

Zuipen in Booty bay, dat is het geloof ik. Is nog een achievement voor dacht ik.
klopt.. en : New rare for Pirates' Day in 2016. Drops the toy Slightly-Chewed Insult Book.
een haai in stv...alleen vandaag op Pirates Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Nu een hunter op ilvl 848 en mijn tank warrior op ilvl 845 (met legendary O-) )
Zit nu te twijfelen of ik nog een derde wil levelen, mogelijk een druid lijkt me wel leuk. Iemand ervaringen met druids hier en speelstyle in Legion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
ik heb nog een level 100 boost. geen idee waarvoor ik die wil gebruiken. Paladin lijkt me wel wat, maar een hunter ook. twijfel twijfel twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:32:
Nu een hunter op ilvl 848 en mijn tank warrior op ilvl 845 (met legendary O-) )
Zit nu te twijfelen of ik nog een derde wil levelen, mogelijk een druid lijkt me wel leuk. Iemand ervaringen met druids hier en speelstyle in Legion?
Haha, /jealousy ...

Zou willen dat ik ook al zo een gruwelijk poppetje zou hebben. Helaas, dat is me niet gegeven met huidige omstandigheden in het echte leven. Druk druk druk druk druk druk! ;) En dus prioriteiten stellen. Geeft niks. Vermaak me desondanks uitstekend.

Antwoord op je vraag: volgens mij zijn er een hoop mensen die een beertje heerlijk vinden spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
RustStorm schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:43:
[...]
Haha, /jealousy ...

Zou willen dat ik ook al zo een gruwelijk poppetje zou hebben. Helaas, dat is me niet gegeven met huidige omstandigheden in het echte leven. Druk druk druk druk druk druk! ;) En dus prioriteiten stellen. Geeft niks. Vermaak me desondanks uitstekend.

Antwoord op je vraag: volgens mij zijn er een hoop mensen die een beertje heerlijk vinden spelen!
Ik werk ook gewoon 40 uur en ga nog genoeg om met vrienden etc. Ik slaap gewoon weinig van mezelf en dat helpt wel. Maar om te zeggen dat ik nu zoveel speel, nee dat zeker niet.

Guardian druid lijkt me inderdaad wel makkelijk, je ziet ze alleen weinig in mythics of heroics. Feral druids zie ik wel aardig wat, twijfel om voor een druid of een rogue te gaan. Rogue nog nooit gespeeld en wat nieuws kan ook leuk zijn. Zo'n gnome rogue :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:46:
[...]

Ik werk ook gewoon 40 uur en ga nog genoeg om met vrienden etc. Ik slaap gewoon weinig van mezelf en dat helpt wel. Maar om te zeggen dat ik nu zoveel speel, nee dat zeker niet.
Nice hoor :) Mij lukt het helaas niet. Deze jongen heeft slaaaaaap nodig (soms is dat echt heel vervelend... zou ook wel met 5 uur willen kunnen). :D

was overigens geen veroordeling dat je geen leven zou hebben hoor...

Overigens, een gnome rogue!!!!!! <3 go for it man! pew pew!

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 19-09-2016 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jaydenjarno schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:40:
ik heb nog een level 100 boost. geen idee waarvoor ik die wil gebruiken. Paladin lijkt me wel wat, maar een hunter ook. twijfel twijfel twijfel
Best lastige keuze, want ze zijn totaal anders!

Paladin is hybrid, je kan er alles mee behalve ranged dpssen.
Met hunter heb je keuze uit 2 ranged dps build en 1 melee dps.

wat zijn je andere classes? Heb je al andere classes met heal en/of tank?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Ik heb helemaal nog geen hoge levels. Alleen een demon hunter op 104. heb ooit de monk tot level 63 gekregen. Vandaar dat ik gelukkig de demon hunter kon proberen. Toen bijna geen tijd meer gehad. Das nu al een stuk meer dus wilde weer spelen. Kan dus ook nog andere classen doen, maar deze spraken me wel aan als ik de omschrijvingen bekeek.
Pagina: 1 ... 21 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.