* Dagboek van een priest *
Zaterdag voor het eerst zelf een mythic ingegaan als holy priest, het was dark heart ....
Groep was DK-tank, fury warrior en 2 rogues. Voortgang was dermate dat op het einde van de run ik het gevoel had wel de slechtste healer op deze planet de zijn. Healing op bosses was gewoon spammen tot einde van de boss. Kwam in bossfights tot 270k HPS, terwijl op trash ik de meeste whipes heb gehad. In stuk of 20 in total. Te vaak dat melee in 1-shot situaties kwam en tank was so squishy dat het niet meer normal was. Dansen in Mushrooms etc is zeer gezond voor je health
Daarna een vraag om te gaan voor nog een mythic, maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Was genoeg frustratie voor een week.
Voor de rest nog een dagelijkse heroic gedaan voor de artifact bonus en vooral bezig geweest met de fishing artifact. Heb eindelijk de pearl opgevist, en kan vanavond gaan beginnen met Nat Pagel. 1 ding ben ik blij mee, voor de food heb ik gelukkig geen highmountain Salmon of Cursed Queenfish nodig. Deze pools waren (cencuur) nagenoeg niet aanwezig. Tevens nog een guildie geholpen met zijn dungeon normal en een aantal gewone heroics met de guild.
* einde dagboek *
Wat is jullie oogpunt met de food. Ik ben eigenlijk zwaar teleurgesteld in de buffs die je krijgt met raidfood. Ik heb de beide varianten en ze geven maar 150 of 200 in een stat terwijl de solo foodbuff gaat tot 375. Dit is dus bijna 2* beter dan de raidfood. Met dit verschil zou ik bijna afvragen waarom ze uberhaupt nog raidfood hebben ingebracht in deze expension.