Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:23
Je kan het best in de Topic Warning kijken, daar staat een redelijk recente lijst van Spelers en Guilds van Tweakers... is net voor Legion release opgesteld, dus redelijk actueel :)

Vergeet niet ook je eigen gegevens er bij toe te voegen!

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gekke is dat ik dat dus niet kan vinden, ik weet nog van *the old days dat er idd een lijst was. maar kan hem niet terug vinden of ik moet naar hans anders gaan ?.. sorry maar zie het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:16:
Gaat op dit moment van alles mis op Silvermoon. Veel random dc's.

Moest 4 Kirin Tor quests doen. Had er 2 gedaan, krijg ik een dc. Quests zijn nog wel voltooid maar de teller is ge-reset en staat weer op nul. Helaas heb ik nog maar 2 Kirin Tor quests op de worldmap staan, dus die 4 kan ik vandaag niet meer voltooien.

Ook een dc gehad tijdens het doen van een worldquest en was na het inloggen opeens weer op een punt in de game waar ik een paar minuten eerder was.

Heb ook een worldquest voor Eye of Azshara hc. Kregen daar een dc vlak na het killen van de eerste baas. Na relog was de groep disbanded en stond ik weer buiten de instance...en natuurlijk is de hc gelocked en kan ik die niet meer joinen. Dat wordt dus random hc joinen en hopen dat ik er weer in kom.

Dat laatste wordt trouwens nog leuk want de server kan de informatie van mijn helm (Crown of the Silver Hand) niet ophalen. Had hem even unequipped in de hoop dat dat het probleem op zou lossen. Niet dus. En ik kan hem ook niet meer equippen waardoor mijn ilvl te laag is voor random hc's.

Zou me niets verbazen als Silvermoon vandaag voor langere tijd offline gaat om deze dc's op te lossen.
Tis idd weer helemaal kudt met Silvermoon, en Free Tranfers openen ho maar. Al jaaaaaren is het gezeik met Outland, Draenor en Silvermoon maar ze doen er geen ruk aan.

Ook belachelijk dat mensen gewoon naar zulke High Population Realms kunnen Transferen... die moet je toch gewoon van alle kanten dicht timmeren om erger te voorkomen, of ben ik nou achterlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:35:
gekke is dat ik dat dus niet kan vinden, ik weet nog van *the old days dat er idd een lijst was. maar kan hem niet terug vinden of ik moet naar hans anders gaan ?.. sorry maar zie het niet
Je kan het ook hier onder zien.... Maar voor nu: here u go

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rustStorm bedankt, zoek me helemaal de blubber hahah !

ik ga er even in duiken ! thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

RustStorm schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:38:
[...]

Je kan het ook hier onder zien.... Maar voor nu: here u go
Was er niet ook een lijst met guilds?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:39:

Tussen de quick reply en daadwerkelijke invul veld staat een rode balk met de tekst
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Naast het feit dat Rustorm hem gelinked heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Klopt het dat iedereen de lijst kan aanpassen?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Als het goed is kan iedereen aanpassen ja.
Heb ook gemerkt dat de overige tabbladen reeds zijn verwijderd, hierop stond wat meer guild info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Denk te weinig animo voor de guild..

Net de 100k AP classhall belt unlocked. Eindelijk van de 810 belt af. :) Nu nog op zoek naar wat goeie trinkets en ringen en we kunnen The Emerald Nightmare in volgende week.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!
demonic schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:45:
Klopt het dat iedereen de lijst kan aanpassen?:P
Yup, dus je kan het ook keurig deleten allemaal. :X Maar zo zijn wij allemaal niet natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 16-09-2016 14:52 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
pr0mpt schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:47:
Als het goed is kan iedereen aanpassen ja.
Heb ook gemerkt dat de overige tabbladen reeds zijn verwijderd, hierop stond wat meer guild info
die zijn tussen 7 september 14:11 en 8 september 11:33 verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

demonic schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:52:
[...]

die zijn tussen 7 september 14:11 en 8 september 11:33 verwijderd.
Guilds tab maar weer terug gezet.. is wel handig lijkt me. :) Misschien zo instellen dat anoniem niks kan aanpassen..

[ Voor 9% gewijzigd door junglebeast op 16-09-2016 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:39:

Wie ben jij op Turalyon? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

junglebeast schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:00:
[...]

Guilds tab maar weer terug gezet.. is wel handig lijkt me. :) Misschien zo instellen dat anoniem niks kan aanpassen..
Dank!
Gelijk aangevuld :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me trouwens nu pas echt op dat de rewards van sommige WQ's gaandeweg de dag veranderen. Heb een WQ in hc Eye of Azshare. Vanmorgen in-game was de reward een rare ilvl 830 trinket...nu is de trinket epic 840. Weet iemand hoe dit werkt? Is er een bepaald tijdstip/interval dat de rewards aangepast worden? En moet je hiervoor (x hoeveelheid tijd) uitloggen of gebeurt het ook live?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2016 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:04:
Het valt me trouwens nu pas echt op dat de rewards van sommige WQ's gaandeweg de dag veranderen. Heb een WQ in hc Eye of Azshare. Vanmorgen in-game was de reward een rare ilvl 830 trinket...nu is de trinket epic 840. Weet iemand hoe dit werkt? Is er een bepaald tijdstip/interval dat de rewards aangepast worden? En moet je hiervoor (x hoeveelheid tijd) uitloggen of gebeurt het ook live?
Ben je in de tijd dat het veranderd is vooruit gegaan in gear / ilvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:05:
[...]

Ben je in de tijd dat het veranderd is vooruit gegaan in gear / ilvl?
Ja dat uiteraard wel. Maar had niet door dat de rewards zich zo snel aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
De rewards passen zich zoiezo aan, ook al is de ballon niet geupdate volgens mij.
daarom zijn eigenlijk alle gear WQ's interessant om te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demonic schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:08:
De rewards passen zich zoiezo aan, ook al is de ballon niet geupdate volgens mij.
daarom zijn eigenlijk alle gear WQ's interessant om te doen :D
Telt boe gear in je inventory ook mee? Had vanmorgen een 835 epic neck drop van trash in een random hc. Niet ge-equiped maar lijkt de WQ rewards wel te beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Van een blue: We applied some hotfixes during the small maintenance this morning. This may have caused some of the World Quest rewards to change. We apologise for any confusion this may have caused.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Mensen even een vraagje, ik heb met mijn DK (frost) de begin quest gedaan voor de artefact wapen.
Maar omdat ik nog low item lvl ben krijg ik er gruwelijk van langs. Als ik naar blood build switch dan kan ik veel beter overleven. Maar mijn artefact wapens zijn dus frost..... Dus ik moet dan ook naar een 2H switchen.

Wanneer kan ik voor de artefact quest voor blood gaan? Moet ik dan eerst lvl 110 zijn?

Alvast bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je kunt je overige artifacts halen op level 102.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommy2005 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:48:
Mensen even een vraagje, ik heb met mijn DK (frost) de begin quest gedaan voor de artefact wapen.
Maar omdat ik nog low item lvl ben krijg ik er gruwelijk van langs. Als ik naar blood build switch dan kan ik veel beter overleven. Maar mijn artefact wapens zijn dus frost..... Dus ik moet dan ook naar een 2H switchen.

Wanneer kan ik voor de artefact quest voor blood gaan? Moet ik dan eerst lvl 110 zijn?

Alvast bedankt voor de reacties
102 inderdaad , ik ga hem nu halen 8)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
junglebeast schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:50:
Denk te weinig animo voor de guild..

Net de 100k AP classhall belt unlocked. Eindelijk van de 810 belt af. :) Nu nog op zoek naar wat goeie trinkets en ringen en we kunnen The Emerald Nightmare in volgende week.
Hmm zit nu op 5/8. Moet nog 100k AP, exalted en 2x reverse. Overigens hoe heb je 100k AP maaar dan zo'n low belt? Ik zit nu op level 16 of 17 en ben ilvl 846. Alleen die trinkets willen maar niet droppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Iemand ervaring met de nieuwe "world of warcraft distance filtering sound " setting ?

Ik heb deze maar uit gezet. Vaak geluiden te hard en andere keren te zacht vind ik. ( afhankelijk van afstond mobs enzo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tof: heb zojuist Friender gehaald met m'n Survival hunter en de Artifact quest voor Talonclaw... Zat leuk in elkaar moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:38:
Tof: heb zojuist Friender gehaald met m'n Survival hunter en de Artifact quest voor Talonclaw... Zat leuk in elkaar moet ik zeggen!
Grats.
Net Blood DK wapen op mijn Horde DK gehaald 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:12:
[...]

Grats.
Net Blood DK wapen op mijn Horde DK gehaald 8)7
Lol, dus toch maar verder met je horde vampire? :P

Holy crap... Survival hunter is toch wel wat moeilijker spelen dan ik had gedacht ^_^ Echt werkelijk waar nog geen flauw idee van de rotation. 8)7 En toch is het super leuk ^_^

[ Voor 27% gewijzigd door RustStorm op 16-09-2016 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:32:
[...]
Lol, dus toch maar verder met je horde vampire? :P
Afbeeldingslocatie: https://i68.photobucket.com/albums/i5/Iusedto/WoWScrnShot_091616_201656_zpsxt8ashev.jpg

Trouwens eerst de DH naar 110 en daarna Warrior of Brewmaster
Mis Brewmaster gek genoeg. geeft een lekker gevoel als je die lekker speelt eerlijk gezegd.
Geen idee hoe ik het moet zeggen, beetje als uit eten gaan naar de cafetaria of een klasse restaurant
Van beide zit je vol maar het is toch heel anders :)

[ Voor 35% gewijzigd door Iusedto op 16-09-2016 21:58 ]

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:52:
[...]

[afbeelding]

Trouwens eerst de DH naar 110 en daarna Warrior of Brewmaster
Mis Brewmaster gek genoeg. geeft een lekker gevoel als je die lekker speelt eerlijk gezegd.
Geen idee hoe ik het moet zeggen, beetje als uit eten gaan naar de cafetaria of een klasse restaurant
Van beide zit je vol maar het is toch heel anders :)
Als je je Brewmaster mist dan zou ik die natuurlijk lekker gaan levelen als ik jou was. Daarna gewoon de warrior doen. :)

Super nice, vandaag m'n nieuwe pc in ontvangst nemen. Daarna eens even als ene malle WoW downloaden en genieten :) Overigens is een enhancement shaman toch ook echt wel heel tof om te spelen hoor... Echt niet te geloven hoe leuk de classes geworden zijn.... damnit

[ Voor 15% gewijzigd door RustStorm op 17-09-2016 09:32 ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Heerlijk werken vandaag.... #wouldratherbeplaying

Also, m'n resources zijn op op m'n alt...

Ik heb nu 41k resources op me main, heb nog 27.5k nodig voor upgrades, dus ik denk dat ik maar wat gear naar hoge ilevels ga halen, ik haal dagelijks toch genoeg van die resources. Al zal ik eerst de boots(vandaag 2 factions op revered) en belt(gewoon alleen maar AP halen) doen. Die zijn voor mij als guardian echt perfect stats. En laten m'n boots en belt nu precies m'n "laagste ilevel" items zijn.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Op dit moment is m'n pctje Legion aan het downloaden, dus ik kan zo lekker aan de bak :)

Ga eens verder met één van m'n toons, denk m'n warrior want die moet toch ook ooit wel eens de 110 gaan aantikken.

RustStorm schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:43:
Op dit moment is m'n pctje Legion aan het downloaden, dus ik kan zo lekker aan de bak :)

Ga eens verder met één van m'n toons, denk m'n warrior want die moet toch ook ooit wel eens de 110 gaan aantikken.
Succes met je nieuwe PC :)

Mijn DH bijna 110, wel leuk zo

En ja Enhance is erg leuk geworden

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:39:
[...]

Succes met je nieuwe PC :)

Mijn DH bijna 110, wel leuk zo

En ja Enhance is erg leuk geworden
Valt me niet tegen m'n nieuwe pctje. Heb wel last van horizontale "balken" bij ingame filmpjes ofzo. MAar dat moet ik allemaao nog even uitvinden enzo. Wellicht is het screentearing, maar dat weet ik allemaal nog niet. :) even uitvinden dus

Ga maar eens even wat doen met m'n warrior. <3

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 17-09-2016 14:57 ]

Zo ontzettend onschuldige dame... doet geen vlieg kwaad!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 11:05
Meer mensen die vandaag veel last van lag ondervinden op Silvermoon ?

Verwijderd

88Gamer88 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:15:
Meer mensen die vandaag veel last van lag ondervinden op Silvermoon ?
Heb vandaag één random hc gedaan en merkte dat er server lag was. Paar keer zo erg dat ik eigenlijk een dc verwachtte zoals gisteren maar dat bleef gelukkig uit.
Ok, eerste char op 110. Vengeance DH.
Ik dacht dat je dan wel redelijk klaar was maar wat is er nog veel te doen zeg. Heb trouwens ook nog anderhalve zone over

FUMES et CARNES

Verwijderd

Iusedto schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:19:
Ok, eerste char op 110. Vengeance DH.
Ik dacht dat je dan wel redelijk klaar was maar wat is er nog veel te doen zeg. Heb trouwens ook nog anderhalve zone over
Het levelen is inderdaad een formaliteit. Vanaf 110 kun je pas echt aan de slag.

Ik merk trouwens dat ik steeds minder zin heb om te spelen. Legion voelt erg lineair. Bijna als een solo game waarin iedereen op dezelfde manier door het spel heen werkt. Er is ontzettend veel te doen en de volgorde waarin je het doet kun je zelf kiezen maar het voelt allemaal zo...meh. Het draait enorm om verzamelen (AP, ancient mana, rep, ilvl). Blizzard zorgt er heel slim voor dat je iedere dag makkelijk wat vooruitgang boekt (door de WQ's ben je aan het eind van de dag altijd wel 5 ilvl's hoger) maar ze zorgen ook dat je weer niet te snel gaat door bepaalde dingen achter time-gated quests te plaatsen.

Legion is een 'smooth experience' maar voor mij is het allemaal wat te casual en gepolijst geworden. (Met casual bedoel ik overigens niet 'te makkelijk', meer 'te toegankelijk' in de zin van dat je aan het handje genomen wordt.) Het voelt alsof mijn character op rails staat en ik een beetje kan bepalen hoe hard ik ga door het aantal uren wat ik er in steek. Het gevoel van een grote, open fantasie wereld is voor mij persoonlijk weg. Nu had ik dat bij de afgelopen expansions ook al in meer of mindere mate, maar het begint me nu echt tegen te staan en te vervelen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:14:
Ik merk trouwens dat ik steeds minder zin heb om te spelen.
Grappig, ik ook - het begon bij mij toen ik in de Suramar questline de quest kreeg "Word honored met Nightfallen". Zit je midden in een storyline, en krijg je dat opeens.

Verder ook de World Quests - het zijn gewoon dailies met een andere naam die je verplicht moet doen om rescources en dergelijke te krijgen waarmee je dan weer verder kan komen. Doe je ze niet, dan sta je stil.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

En so it begins ;)

Ik ben al een week op WoW uitgekeken alweer. Beide posts hierboven sommen mijn gevoelens goed op, en na 12 jaar heb ik het gewoon echt wel gezien :Y

Maar uiteraard nog genoeg vermaak voor anderen!

Tesla M3LR '21

Jammer te lezen dat het einde van WoW voor sommigen van jullie is aangebroken. Kan het me voorstellen hoor. Gelukkig vermaak ik me nog, maar maak me iig minder druk dan voorheen. Lekker rustig aan allemaal en m'n ding doen waar ik zin in heb... Morgen weer een dag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-09 14:54
Vind dat mensen ook wel wat snel 'zeuren' ze spelen 4-8 uur wow per dag sinds de release en vinden het nu een grind worden. Dit terwijl de raids nog niet open zijn en het pvp seizoen ook nog moet beginnen.
Welk spel begint dan niet te vervelen?

Mensen vergeten geloof ik nog wel eens dat toen WoW begon er helemaal nog niet zoveel instances in zaten. Heel veel is later toegevoegd en de servers waren verschrikkelijk bij launch. (niet alleen bij Vanilla natuurlijk)

Persoonlijk vind ik dat Blizzard een goede game heeft geleverd. Het levelen naar 110 was leuk en voelde vloeiend aan. Mensen grinden nu als een gek om hun artifact te levelen, maar je ziet dat met de AK die je per 5 dagen krijgt het veel sneller gaat dan in het begin. Dit zal allemaal alleen nog maar makkelijker worden dnek ik. De WQ zijn makkelijk voor het verzamelen van gear maar niet noodzakelijk. Ook het artifact nemen mensen te serieus. Tuurlijk als je world first wil worden en in een serieuse raidguild zit dat zal je moeten grinden. Maar als je niet in zo'n guild zit is dit echt niet nodig.

Waarschijnlijk blijf ik het spel ook geen 2 jaar spelen, maar het aantal uur wat ik erin gestopt heb,(nu al) is het aankoop bedrag al meer dan waard.

[ Voor 10% gewijzigd door 038Zwolle op 18-09-2016 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op zondag 18 september 2016 @ 02:09:
Vind dat mensen ook wel wat snel 'zeuren' ze spelen 4-8 uur wow per dag sinds de release en vinden het nu een grind worden.
Heerlijk hoe je mijn speeltijd voor me invult! :)
Dit terwijl de raids nog niet open zijn en het pvp seizoen ook nog moet beginnen.
Ik ga niet raiden, en ik haat PvP. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Niet de beste foto's :
gg legendary #2

gg legendary

Jammer genoeg niet op mijn hunter maar wel 1st legendary in mythic op mijn alt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op zondag 18 september 2016 @ 06:39:
Niet de beste foto's :
[afbeelding]

[afbeelding]

Jammer genoeg niet op mijn hunter maar wel 1st legendary in mythic op mijn alt :)
Gz! Nu ben ik geen druid expert, maar dat zijn lijkt me ook geen slechte Leg.

[ Voor 8% gewijzigd door Dennism op 18-09-2016 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op zondag 18 september 2016 @ 07:38:
[...]

Zijn plate legs. :) Op z'n Warrior. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 18-09-2016 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ooohh grats rolando!

@ WoW is over verhaal: Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Mijn druid is nu 842 en ik doe eigenlijk alleen de AP world quests, gear world quests en de warden world quests. Dan kijk ik nog voor een dungeon of zo en dan is het alt tijd. Ik ben ook wat snel door de content heen gegaan, wel alles gelezen overigens. Maar ik kan me dus voorstellen dat je beetje klaar ben met wat er nu is.

Al moet wel gezegd worden de hoeveelheid content die er is kwa quests is echt insane. Als je als een ware completionist alle quests gaat doen zoals je dat in elke andere rpg doet, dan heb je een goede 40-60 uur plezier gehad. Wat een mooie waar voor geld is, imho. Als je daarna door gaat naar een ander spel is dat toch prima. Ik zou het ook doen als ik er klaar mee was.

Voorlopig ben ik er iig nog niet klaar mee. Zeker niet nu ik bijna 5 champions op 810 heb en er steeds meer interesante missions komen. Helaas moest ik dit weekend werken, anders had ik waarschijnlijk m'n mage naar 110 gekregen, maar ach, mag de pret niet drukken. Vanmiddag/avond maar is proberen om arcway en court of stars te doen. En nog wat meer mythics mocht de tijd er zijn. Ik stoor me aan die 2 blauwe ringen, de enige blauwe items, must get puples.

En voor mage, I'm loving arcane, iedereen en hun moeder is fire als je zo de class hall ziet. Maar ik blijf bij arcane. Heerlijke spec, met die 100% increase van ice barrier krijg je echt amper damage en heb nu al de eerste golden trait waarbij ik kans heb op meer arcane missiles, nee laat mij maar lekker arcane blijven. Al ga ik wel voor ik 110 ben ff de andere artifact wapens halen, gezien die difficulty ook mee scalen en dus lastig kan zijn op 110 en niet zo op 106 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:14:
[...]

Het levelen is inderdaad een formaliteit. Vanaf 110 kun je pas echt aan de slag.

Ik merk trouwens dat ik steeds minder zin heb om te spelen. Legion voelt erg lineair. Bijna als een solo game waarin iedereen op dezelfde manier door het spel heen werkt. Er is ontzettend veel te doen en de volgorde waarin je het doet kun je zelf kiezen maar het voelt allemaal zo...meh. Het draait enorm om verzamelen (AP, ancient mana, rep, ilvl). Blizzard zorgt er heel slim voor dat je iedere dag makkelijk wat vooruitgang boekt (door de WQ's ben je aan het eind van de dag altijd wel 5 ilvl's hoger) maar ze zorgen ook dat je weer niet te snel gaat door bepaalde dingen achter time-gated quests te plaatsen.

Legion is een 'smooth experience' maar voor mij is het allemaal wat te casual en gepolijst geworden. (Met casual bedoel ik overigens niet 'te makkelijk', meer 'te toegankelijk' in de zin van dat je aan het handje genomen wordt.) Het voelt alsof mijn character op rails staat en ik een beetje kan bepalen hoe hard ik ga door het aantal uren wat ik er in steek. Het gevoel van een grote, open fantasie wereld is voor mij persoonlijk weg. Nu had ik dat bij de afgelopen expansions ook al in meer of mindere mate, maar het begint me nu echt tegen te staan en te vervelen.
Ik denk dat je met een groot aantal dingen gelijk hebt, al moet ik wel zeggen dat ik Legion juist een van de minst lineaire expansions vind bij release. Juist door de scaling techniek en het daardoor kunnen kiezen van bijv de level zones maken het voor mij minder linear. Bijv. op main had ik bij het halen van level 110 bijna heel highmountain nog even. Op alt toen deze zone als 2de gedaan, zodat ik ook die zone "beleefd" heb.

Surumar is natuurlijk qua Nightfallen Questline vrij lineair, maar ook daar zitten voor mij in ieder geval genoeg sub quests om me niet alleen daar mee bezig te moeten houden.

Gepolijst is het natuurlijk zeker, zeker als je vergelijkt met Vanilla / TBC, en uiteraard zijn er zaken time-gated. Dit is echter niet echt iets nieuws en ook zeker nodig want zonder time-gating gaan te veel spelers te snel door de content heen. Met spelers die bereid zijn weken tot maanden 12 uur per dag te spelen is er gewoon geen houden aan qua content consumptie als je ze niet wat afremt. Nu is dit natuurlijk weinig anders dan de gating in bijv. Vanilla en TBC, al had je daar in de vorm van rep grinds (voor bijv. resistance gear) of (soms belachelijk lange) attunements, tot de grootste gating van allemaal, het AQ event. De gating alleen op een andere manier wat meer aanwezig, een harde gating in plaats van een soft gating.

Maar het gevoel van een grote open wereld is inderdaad zeker minder dan bijv. in Vanilla waar je alles moet ontdekken. Maar ik weet niet of dat enkel door het design komt. Ik vermoed dat ook 3rd party datamining (bijna alles is al van te voren bekend, of er zijn leads die enkel door datamining verkregen zijn) en addons (bijv. die show all treasures handynotes) daar aan mee werken.

Of het een solo experience lijkt ligt denk ik ook deels aan jezelf, tijdens het levelen heb ik dit zeker, maar daarna al snel niet meer, daar dan toch een groot deel van de content group content is, en als je dat met een guildgroepje doet terwijl je op TS zit, is dat natuurlijk een heel andere ervaring dan wanneer je via LFD in een groepje terecht komt die je niet kent.

En het belangrijkste is natuurlijk dat de echte End-Game content nog moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 18 september 2016 @ 07:53:
[...]

Ow haha, ik meende een Druid te zien :D
ye-roon schreef op zondag 18 september 2016 @ 07:55:
Ooohh grats rolando!

@ WoW is over verhaal: Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Mijn druid is nu 842 en ik doe eigenlijk alleen de AP world quests, gear world quests en de warden world quests. Dan kijk ik nog voor een dungeon of zo en dan is het alt tijd. Ik ben ook wat snel door de content heen gegaan, wel alles gelezen overigens. Maar ik kan me dus voorstellen dat je beetje klaar ben met wat er nu is.

Al moet wel gezegd worden de hoeveelheid content die er is kwa quests is echt insane. Als je als een ware completionist alle quests gaat doen zoals je dat in elke andere rpg doet, dan heb je een goede 40-60 uur plezier gehad. Wat een mooie waar voor geld is, imho. Als je daarna door gaat naar een ander spel is dat toch prima. Ik zou het ook doen als ik er klaar mee was.
Ik denk zelfs voordat je alles gezien hebt je nog wel een stuk verder bent dan 40-60 uur, zelfs als je niet gaan raiden / Mythic+ runnen of PVPén.

Ik heb er er bijv. toch al aardig wat tijd inzitten, maar Surumar zit ik bijv. nog niet op de rep die nodig is om de laatste questlines te unlocken. Dat het waar voor het geld is zeker trouwens, zelfs als je maar 1 char levelt en een End-game gaat doen heb je met de aanschaf + een maand sub al meer content dan de meeste AAA games.

[ Voor 77% gewijzigd door Dennism op 18-09-2016 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Dennism schreef op zondag 18 september 2016 @ 07:38:
[...]
Wut, het is een Warrior en is het is geen leg maar een wrist? 8)7
Achja het niet beste available maar kan zeker veel slechter.
RustStorm schreef op zondag 18 september 2016 @ 07:53:
[...]
Bijna goed, een wrist =]
Thanks! O-)

Gisteren geëindigd met mijn hunter op 849. Warrior begon vandaag op 822 in mythics en zit nu op 841. Gaat de goede kant op :), moet alleen eye nog even doen en dan daar ook 8/8 locked. Hopelijk dan nog een leuke WQ ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op zondag 18 september 2016 @ 08:25:
[...]

Klopt, ik zei al in reactie op ruststorm dat ik op een of andere manier de char op je screenshot voor een druid aanzag :P Maar je wil zeggen dat geen Legendary is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Dennism schreef op zondag 18 september 2016 @ 08:29:
[...]

Klopt, ik zei al in reactie op ruststorm dat ik op een of andere manier de char op je screenshot voor een druid aanzag :P Maar je wil zeggen dat geen Legendary is? ;)
8)7 8)7 sure, geef ik je gelijk in O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op zondag 18 september 2016 @ 02:09:
Vind dat mensen ook wel wat snel 'zeuren' ze spelen 4-8 uur wow per dag sinds de release en vinden het nu een grind worden. Dit terwijl de raids nog niet open zijn en het pvp seizoen ook nog moet beginnen.
Welk spel begint dan niet te vervelen?
Wel grappig hoe je (zoals Zaph ook al aangeeft) aannames doet over mijn speeltijd. Ik denk dat je iets te veel negatieve posts hebt gelezen op de Blizzard en MMO-Champion fora. Daar zie je inderdaad posts waarin mensen zeggen: 'Ik heb alles al gedaan en nu verveel ik me.' Ik speel nu een kleine twee weken en dan 1 a 2 uurtjes per dag. (En dan speel ik niet eens iedere dag.) Een enkele keer 3 uur. Dit was bij eerdere expansions wel anders. Ik verveel me niet omdat ik alles al gedaan heb. Ik 'verveel' me omdat alles voorgekauwd en inspiratieloos aanvoelt.

Ik zou hele lappen tekst kunnen schrijven met redenen waarom Legion mijn WoW-killer is, maar waarom zou ik. Als er mensen zijn die zich er nog goed mee vermaken dan ben ik blij voor hen. Die wil ik echt niet overtuigen dat ze zouden moeten stoppen. De realiteit is dat WoW, voor mij persoonlijk, na TBC met iedere expansion iets verder af is gaan staan van het spel waar ik ooit helemaal gek van was. Waar bij andere expansions de nieuwe content e.d. mij toch nog een tijdje wist te vermaken is dat bij Legion niet meer het geval. Het is gewoon de druppel. Voor mij voelt Legion ook echt als een laatste expansions en dat gevoel heb ik nooit eerder gehad.

Iedereen die blijft spelen wens ik heel veel plezier toe. Ik kan de motivatie niet meer vinden. (Wat overigens niet erg is hoor. Er zijn genoeg andere activiteiten waar ik me mee vermaak. Het is gewoon jammer.)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2016 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:15
Misschien een vraag die al ergens beantwoord is geworden, maar heb een tijd niet meer gespeeld. In hoeverre is het momenteel mogelijk om snel op de 100 (Legion ready) te geraken? Meen dat er voordat Legion gereleased werd ergens een soort van 'events' waren waarbij het gemakkelijk was tot de 100 te geraken, helaas die allemaal gemist maar is iets dergelijks nog steeds mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
Slomy schreef op zondag 18 september 2016 @ 09:08:
Misschien een vraag die al ergens beantwoord is geworden, maar heb een tijd niet meer gespeeld. In hoeverre is het momenteel mogelijk om snel op de 100 (Legion ready) te geraken? Meen dat er voordat Legion gereleased werd ergens een soort van 'events' waren waarbij het gemakkelijk was tot de 100 te geraken, helaas die allemaal gemist maar is iets dergelijks nog steeds mogelijk?
Je krijgt bij de aankoop van Legion sowieso een gratis boost naar 100 voor één char naar keuze.
Daarnaast begint de Demon Hunter op level 98.

Het pre-expansion event waarmee je andere chars snel kon levellen is inderdaad al achter de rug.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

* ye-roon looks at posters name

yup fits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:15
ye-roon schreef op zondag 18 september 2016 @ 09:14:
[...]

* ye-roon looks at posters name

yup fits
Hahaha point taken ;)

Een aantal weken vakantie / roadtrip zorgt er nog wel eens voor dat je dit soort zaken mist ;). Maar dan ga ik gewoon verder waar ik een hele tijd geleden ergens gebleven ben met lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op zondag 18 september 2016 @ 08:25:
[...]

[...]

Bijna goed, een wrist. :]
Oh crap... Was nog vroeg he... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 13:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net de rogue campaign afgerond. leuk verhaal. vind de content in deze expansion echt leuk en goed.. met WoD en MoP was k er inmiddels al bijna op uitgekeken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:48
Gisteren na 3 jaar mijn wow account maar eens van stof ontdaan. Mn warrior van level 90 een boost naar 100 gegeven en begonnen met levelen as prot.
Zoals ik veel lees hebben ook hier mensen het probleem dat je lang niet meer zoveel tijd als "vroeger" hebt om te spelen. Ik vermaak me tot nu toe prima met dat uur per dag :) We zullen eens zien of het leuk blijft op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Einderlijk m'n warrior op level 110 gekregen. Best leuk. :) Nu maar eens denken wat nu te gaan doen! ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allemaal,

Vanaf de beta tot en met WotLK heb ik hardcore WoW gespeeld en ik ben aan het twijfelen om het weer te gaan spelen, echter niet meer hardcore maar casual. In verband met mijn werk kan ik 's avonds alleen 1 tot 1,5 uur spelen, in het weekend uiteraard iets meer ongeveer een uurtje of 3.
Ik twijfel of ik wel weer zou gaan beginnen en vraag me vooral af of het wel leuk zou zijn gezien het bovenstaande. Ik hoef niet perse te raiden maar PVP heb ik ook altijd wel leuk gevonden.

Hoe denken jullie hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 13:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:43:
Goedemorgen allemaal,

Vanaf de beta tot en met WotLK heb ik hardcore WoW gespeeld en ik ben aan het twijfelen om het weer te gaan spelen, echter niet meer hardcore maar casual. In verband met mijn werk kan ik 's avonds alleen 1 tot 1,5 uur spelen, in het weekend uiteraard iets meer ongeveer een uurtje of 3.
Ik twijfel of ik wel weer zou gaan beginnen en vraag me vooral af of het wel leuk zou zijn gezien het bovenstaande. Ik hoef niet perse te raiden maar PVP heb ik ook altijd wel leuk gevonden.

ik zelf zou 1 uur per dag te kort vinden voor mezelf en 3 uur in het weekend ook. ik ben niet hardcore maar maar alsnog is dat iets TE casual imo. dan zou ik wat anders gaan spelen. keus blijft aan jezelf natuurlijk.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ervaar ook dat je eigenlijk vrij weinig kan doen in een uurtje. Dan zit je er net pas lekker in, als het om questen gaat of instances of weet ik het wat.. MAar het is uiteindelijk helemaal aan jezelf. Ik merk aan mijn huidige situatie dat ik er lang niet alles uit haal wat er in zit (in het spel en het vermaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allemaal,

Ik zit zelf min of meer in hetzelfde schuitje.
Legion is met het world quest systeem redelijk casual friendly. Je kan op level 110 ook als je weinig tijd hebt, zelf kiezen wat je wil doen. Door de meeschalende loot, zul je constant met vrij weinig inspanning je gear kunnen upgraden. Hiervoer hoef je niet uren duneons in.

Je zult niet aan de top staan, maar het is makkelijker dan ooit om met een minimale tijdsinvestering toch nog een gevoel van progressie te hebben.

Of, je gaat vissen, zoals ik haha.
Vrouwlief is een weekendje van huis, dus ik heb mijn tijd nuttig besteed en de rares gevangen voor de fishing legendary en deze geupgrade. Fish form en water walking is heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:56
Vanochtend The Arcway als tank gedaan. Wat een dungeon zeg... Bosses in 1 keer, echter de trash was killingm

Wel een superrelaxte groep en uiteindelijk met een 840 neck er weer uit en wat achievments rijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:02:
[...]

Ik zit zelf min of meer in hetzelfde schuitje.
Legion is met het world quest systeem redelijk casual friendly. Je kan op level 110 ook als je weinig tijd hebt, zelf kiezen wat je wil doen. Door de meeschalende loot, zul je constant met vrij weinig inspanning je gear kunnen upgraden. Hiervoer hoef je niet uren duneons in.

Je zult niet aan de top staan, maar het is makkelijker dan ooit om met een minimale tijdsinvestering toch nog een gevoel van progressie te hebben.

Of, je gaat vissen, zoals ik haha.
Vrouwlief is een weekendje van huis, dus ik heb mijn tijd nuttig besteed en de rares gevangen voor de fishing legendary en deze geupgrade. Fish form en water walking is heerlijk!
Daarom dacht ik dat het wel leuk zou zijn inderdaad, in het weekend een dungeon doen en verder wat PVP en crafting.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allemaal,

Deze vraag is echt moeilijk te beantwoorden. Als je enigszins serieus mee wilt doen is het te weinig, maar om casual te kunnen spelen is het genoeg. Zolang jij je gedurende de tijd die je kunt spelen vermaakt dan is de rest niet zo relevant denk ik. Als progressie en mee kunnen doen met de 'big boys' een vereiste is dan zou ik er niet aan beginnen en je tijd in andere bezigheden stoppen.

Mocht je weer beginnen en toevallig op Silvermoon spelen, dan kan ik je wel wat gold sturen om je op weg te helpen (als je dit nodig hebt). Ik ga definitief stoppen dus heb het niet meer nodig. (Inmiddels grotendeels weg gegeven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Goedemorgen allemaal,

Ik heb ook vanaf halverwege Vanilla hardcore gespeeld tot halverwege WoD, ben toen (een jaar geleden) helemaal gestopt en nu weer begonnen met de bedoeling om casual te spelen. Het probleem dat ik echter ervaar is dat casual spelen niet lukt... Ik val automatisch terug in oude ritmes waarbij ik 's ochtends vroeg altijd ff WoW opstart om dailies te doen en 's avonds me toch laat overhalen om Mythic dungeon runs te doen, omdat ik ''toch niks anders te doen heb''.

Nu bevallen de afgelopen 2 weken uitstekend, alleen speel ik constant met het gevoel dat ik eigenlijk niet meer op deze manier wil gamen. Dus ik zou wel oppassen hiermee! WoW blijft een spel waarbij je de tijd die je erin steekt terugbetaald krijgt, en met weinig speeltijd is de beloning ook veel lager. Ik twijfel al heel erg om na deze maand niet verder te gaan omdat ik het als vervelend ervaar als ik niet actief meedraai in de hogere niveau endgame content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feihcretsam schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:25:
Nu bevallen de afgelopen 2 weken uitstekend, alleen speel ik constant met het gevoel dat ik eigenlijk niet meer op deze manier wil gamen. Dus ik zou wel oppassen hiermee!
Wel grappig. Wat jij hier omschrijft is precies de reden dat ik WoW nooit aan familie/vrienden aangeraden heb. Ik hoor van veel mensen dat ze een bepaalde drang of verplichting voelen om te spelen. Juist omdat ze het gevoel hadden anders achter de feiten aan te lopen en niet echt mee te kunnen doen. Ikzelf heb dit gevoel ook wel eens een beetje ervaren. Gelukkig ben ik er niet al te gevoelig voor. Ik kan me echter voorstellen dat als je verslavingsgevoelig bent en/of je in bepaalde omstandigheden verkeerd dit negatief uit kan pakken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Misschien een rare vraag, maar ik zoek de garrison herb trader. Heeft iemand die toevallig in z'n garrison vandaag en mag ik deze even een bezoekje brengen? Ik speel op Alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, ik heb dus een undead monk en hoewel ik niet weg ben van zijn moves als WW is het helemaal geweldig als Brewmaster, alles klopt gewoon.
En ik kies dus chars op gevoel en uiterlijk.

Nu ga ik waarschijnlijk een nieuwe monk levelen als Mistweaver.
Omdat ik eigenlijk nooit echt een healer heb gehad en ook omdat ik weg ben van Monk.
Nu heb ik net een guide gelezen en die had het over "fistweaving" en dat lijkt me geweldig :)

Heeft er iemand hier een Mistweaver ?
En iemand enige tips over een Horde ras wat er mooi uitziet als Mistweaver ?
Ik denk aan female panda, misschien female Orc (maar daar heb ik er al zo veel van)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:40:
Omdat ik eigenlijk nooit echt een healer heb gehad en ook omdat ik weg ben van Monk.
Nu heb ik net een guide gelezen en die had het over "fistweaving" en dat lijkt me geweldig :)
Is die guide nog recent? Kan me herinneren dat Icy Veins omschreef dat firstweaving alleen nog iets voorstelde als je specifieke talenten koos. En tevens dat het je rotation (onnodig) complex maakte voor minimale extra healing.

Speelde zelf af en toe een mistweaver in WoD en vond het hele fistweave gebeuren zwaar overdreven. Het stelde echt niets voor en was slecht uitgewerkt. De mistweaver was sowieso een hele rare healer en één die daarom bijna niet gespeeld werd (en daarom vond ik het juist zo'n uitdaging). Het is ook niet zonder reden dat ze mistweavers een complete overhaul gegeven hebben. Hier en daar lees ik dat fistweaving nu wel meer viable is geworden dan het in WoD was, maar of het echt de moeite en leuk is? Kwestie van uitproberen.

Edit: Als je al een WW/BM monk hebt, waarom spec je die dan niet even als MW? Kan je uitgebreid testen of je het wat vindt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb vandaag eens Roth UI geïnstalleerd. Ziet er toch wel grappig uit. Zeker gewijzigd ten opzichte van de originele; maar zeker niet verkeerd so far. :)

De Trial by Fel Fire quest... niet grappig hoe veel gold dat kost. :P

[ Voor 19% gewijzigd door RustStorm op 18-09-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:14:
Heb vandaag eens Roth UI geïnstalleerd. Ziet er toch wel grappig uit. Zeker gewijzigd ten opzichte van de originele; maar zeker niet verkeerd so far. :)

De Trial by Fel Fire quest... niet grappig hoe veel gold dat kost. :P
Die ken ik niet

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Trial by Fel fire is voor het unlocken van de Obliterum forge. Moet je 4 bracers voor craften / kopen. Cloth, leather, mail en plate.

Allemaal bracers die je pas kan maken na het voltooien van de profession questlines en dan ook nog een hoop materials erin (leather is 80 stonehide leather en 50 stormscale, mail is 250 stormscale)

Dus ja, die dingen kosten een hoop gold als je ze allemaal wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:39:
Trial by Fel fire is voor het unlocken van de Obliterum forge. Moet je 4 bracers voor craften / kopen. Cloth, leather, mail en plate.

Allemaal bracers die je pas kan maken na het voltooien van de profession questlines en dan ook nog een hoop materials erin (leather is 80 stonehide leather en 50 stormscale, mail is 250 stormscale)

Wanneer je geen alts hebt, zal je dus wel moeten kopen. :) Nou ja, ik heb geen haast dus ga even lekker verder met de zones om alle quests te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feihcretsam schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:25:
[...]

Ik heb ook vanaf halverwege Vanilla hardcore gespeeld tot halverwege WoD, ben toen (een jaar geleden) helemaal gestopt en nu weer begonnen met de bedoeling om casual te spelen. Het probleem dat ik echter ervaar is dat casual spelen niet lukt... Ik val automatisch terug in oude ritmes waarbij ik 's ochtends vroeg altijd ff WoW opstart om dailies te doen en 's avonds me toch laat overhalen om Mythic dungeon runs te doen, omdat ik ''toch niks anders te doen heb''.

Nu bevallen de afgelopen 2 weken uitstekend, alleen speel ik constant met het gevoel dat ik eigenlijk niet meer op deze manier wil gamen. Dus ik zou wel oppassen hiermee! WoW blijft een spel waarbij je de tijd die je erin steekt terugbetaald krijgt, en met weinig speeltijd is de beloning ook veel lager. Ik twijfel al heel erg om na deze maand niet verder te gaan omdat ik het als vervelend ervaar als ik niet actief meedraai in de hogere niveau endgame content.
Dat wordt voor mij inderdaad ook wel een uitdaging, misschien dat ik het gewoon maar een maandje probeer. € 30 is nu ook weer niet zo heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist Suramar quests gedaan: moet nu honored worden. Vond het leuke quests om te doen! Jammer dat er nu weer een grind aan zit te komen. :) misschien toch eerst maar eens even quests afmaken in de zones: zodat ik friendly ben met alle factions en de WQs beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:56
RustStorm schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:08:
Zojuist Suramar quests gedaan: moet nu honored worden. Vond het leuke quests om te doen! Jammer dat er nu weer een grind aan zit te komen. :) misschien toch eerst maar eens even quests afmaken in de zones: zodat ik friendly ben met alle factions en de WQs beschikbaar komen.
Oh maak je borst maar nat ;)
Het is wel zo dat die WQ een stukje motivatie met zich mee brengen, en gear wat een leuke bijkomstigheid is.

Vanavond de tweede mythoc only dungeon als tank gedaan ( gisteren arcway). Pfff gasten zullen wel gedacht hebben...

Ging erg moeizaam, vooral de trash voor de tweede baas. Daarna ging het gelukkig wat beter.
Bijna reversed met The nightfallen.

An sich wel jammer dat de storyline via dit soort truukjes wordt opgerekt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:43
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:55:
[...]

Is die guide nog recent? Kan me herinneren dat Icy Veins omschreef dat firstweaving alleen nog iets voorstelde als je specifieke talenten koos. En tevens dat het je rotation (onnodig) complex maakte voor minimale extra healing.

Speelde zelf af en toe een mistweaver in WoD en vond het hele fistweave gebeuren zwaar overdreven. Het stelde echt niets voor en was slecht uitgewerkt. De mistweaver was sowieso een hele rare healer en één die daarom bijna niet gespeeld werd (en daarom vond ik het juist zo'n uitdaging). Het is ook niet zonder reden dat ze mistweavers een complete overhaul gegeven hebben. Hier en daar lees ik dat fistweaving nu wel meer viable is geworden dan het in WoD was, maar of het echt de moeite en leuk is? Kwestie van uitproberen.

Edit: Als je al een WW/BM monk hebt, waarom spec je die dan niet even als MW? Kan je uitgebreid testen of je het wat vindt.
Zelf doe ik niet aan FistWeaving. Als je überhaupt aan FistWeaving wilt doen, dan zou ik alleen voor de lvl 100 talent 'Rising Thunder'. Hierdoor krijg je in principe elke 10 sec de mogelijkheid om je Thunder Focus Tea te gebruiken, omdat je met Rising Sun Kick je Thunder Focus Tea qua cooldown reset.

De lvl 45 talent 'Spirit of the Crane' is het naar mijn mening niet waard om te gebruiken, ja je krijgt er wel aardig wat mana voor terug, als je het vaak gebruik (3 keer Tiger Palm en dan een Black-out Kick), maar qua output zijn de andere twee talents meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Iusedto schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:40:
Ok, ik heb dus een undead monk en hoewel ik niet weg ben van zijn moves als WW is het helemaal geweldig als Brewmaster, alles klopt gewoon.
En ik kies dus chars op gevoel en uiterlijk.

Heeft er iemand hier een Mistweaver ?
En iemand enige tips over een Horde ras wat er mooi uitziet als Mistweaver ?
Ik denk aan female panda, misschien female Orc (maar daar heb ik er al zo veel van)
M'n main is nu MW, fistweaving is zeker een ding. Ook zonder de benodigde talents ben ik constant bezig met dps en haal ik rond de 80k ish op moment (825ilvl). Je kan vrij eenvoudig met je aoe healing en je tea de hele groep hotten, soms een EM op de tank en lekker blijven dps'en. Als de hele groep melee is wil ik nog weleens de juiste fistweaving talents kiezen en aoe healing (naam even kwijt). Nu heb ik macro's om iedereen in de groep individueel te targetten, ik kan me voorstellen als je steeds moet klikken terwijl je ook de mobs moet selecteren het wat lastiger is.

Nog steeds op zoek naar een guild op Tarren Mill trouwens, als iemand iets weet 😛

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:39:

5K / stuk bij ons. Viel wel mee dus :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Grind val best mee, was halverwege friendly en na een WQ van Nightfallers kom ik nog 75 rep tekort naar honored, dus je bent vrij snel naar honored. (Vergeet niet elke dag die dailies te doen met 50 mana voor buff)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Dit is het eerste wat ik juist gedaan had ^^
Toen ik lvl 106 was had ik alles al friendly (op Suramar na)

update:
Resto Shaman lvl 110 (ilvl826)
Balance Druid lvl 104
Havoc DH lvl 102
Mistweaver monk lvl 104

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 19-09-2016 08:11 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kaap: dat is inderdaad hele erg goedkoop. Mijn server verkoopt ze voor 10-20k per stuk. ;( Kwestie van jammer, maar och, komt wel goed! Geen haast mee ik.

@Mooyal: haha, dat is ook precies wat ik normaliter gedaan zou hebben, ware het niet dat ik nog 1.5 zone te gaan heb en ik al 110 ben geworden. Puur en alleen door twee instances en voor de rest de Class Hall quests en wat Professions Quests...

@Metian: ik zal het wel gaan meemaken.Lekker spelen wanneer ik zin heb en tijd uiteraard (dat is nogal schaars zoals al vele malen eerder vermeld ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Gisteren toch de stoute schoenen aangetrokken en als tank (Blood DK) 2 dungeons gedaan. 1 met allemaal pugs en 1 met vrouw en guildie. (Darkheart Thicket en Neltharion's Lair)

Naar mijn idee ging alles redelijk goed, niet veel healing nodig gehad en ook veel zelf kunnen healen dus de healer heeft weinig mana problemen gehad. Ik had ook verwacht als gnome wat meer problemen te hebben met zicht maar dat viel allemaal mee.
Allemaal op normal want de DK is nog maar 106. Enige nadeel daarna was dat ik geen vervolg kreeg voor de DK class hall quest. Die gaat waarschijnlijk op een hoger level door dus zit wat dat betreft even vast.
Doorlevelen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:11:
Ik had ook verwacht als gnome wat meer problemen te hebben met zicht maar dat viel allemaal mee.
Leg dat eens uit? Zou juist een voordeel moeten zijn als gnome te spelen.. al die mobs zien je in eerste instantie niet staan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
RustStorm schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:12:
[...]

Leg dat eens uit? Zou juist een voordeel moeten zijn als gnome te spelen.. al die mobs zien je in eerste instantie niet staan toch?
Hehehe indd ze zien mij pas als het al te laat is })

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:11:
Ik had ook verwacht als gnome wat meer problemen te hebben met zicht maar dat viel allemaal mee.
Je probleem is het feit dat je een Gnome bent :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:17:
[...]

Je probleem is het feit dat je een Gnome bent :P
Gnome Lives Matter! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gisteren zocht ik op "mythic" in de premade finder. Ik zag dat mensen een tank zochten voor halls of valor. Ik ben druid, dus massive health pool. Die healer maar schelden dat het moeilijk was om me af te toppen. Dat ik veel damage krijg etc. Bij die valkyr fight, gewoon altijd een active mitigation aan, maar blijkbaar werken ironfur/mark of ursol daar niet voor. Pas toen ik SI en Barkskin gebruikte merkte je dat. Wat wel raar is, gezien alle andere fights elke AM werkt daarvoor. Dus hier ook die healer weer: je soaked alles!. We zijn nog geen 880 mythic geared raiders, mythic dungeons zijn nog moeilijk.

Daarnaast waren de mage en hunter premade, slackten op alle trash. zelfs hun 1.5min cooldowns niet gebruiken. Vervolgens helemaal los gaan op bosses. Je zou zeggen dat je de dungeon kent, weet wanneer er een boss aan komt en zorgt dat voor je daar bent de cooldown weer up is, maar tot die tijd gewoon gebruiken op trash, zeker als je trash wil skippen om snelheid te besparen.

Einde van die dungeon de hunter /spit op mij en gaat de groep uit. Stelletje elitists van Sylvanas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:23:
*knip*

Einde van die dungeon de hunter /spit op mij en gaat de groep uit. Stelletje elitists van Sylvanas.
Ja, dat zijn de mindere kanten van WoW.
Een hunter die /spit doet is dan wel weer een beetje grappig maar dat is persoonlijk.
Ben absoluut geen fan van ranged hunters deze expansie en dan zeg ik het nog netjes.

Dit weekend weinig kunnen spelen door RL.
Gezocht naar een guild op Draenor maar dat is (nog) niet gelukt helaas,

Wel al mijn herbs en ore verkocht en dat bracht toch even 70K op

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:31:
[...]

Ja, dat zijn de mindere kanten van WoW.
Een hunter die /spit doet is dan wel weer een beetje grappig maar dat is persoonlijk.
Ben absoluut geen fan van ranged hunters deze expansie en dan zeg ik het nog netjes.

Dit weekend weinig kunnen spelen door RL.
Gezocht naar een guild op Draenor maar dat is (nog) niet gelukt helaas,

Wel al mijn herbs en ore verkocht en dat bracht toch even 70K op
Dat doe je goed man. :) Jammer dat je nog niet een juiste guild voor jezelf gevonden hebt. Wat voor een guild ben je precies naar op zoek? Kan me voorstellen dat je niet in een progressieguild wilt komen, maar wel eentje die gewoon "serieus" is als het gaat om kwaliteit leveren. Ofzo... haha 8)7

Ik vind het eerlijk gezegd wel fijn dat m'n warrior op level 110 is. Ben ik toch wel blij mee. Heb in het proces ook wat rare battle pets kunnen vangen. Ga de rest ook zeker weten nog hunten om die ook allemaal te hebben. Collectie moet natuurlijk wel zo goed als compleet zijn he. ^_^

Ik vind het trouwens ontzettend irritant dat er in de Armory app niet de juiste ilvls worden getoond.

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 19-09-2016 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Gisteren Quest drop gekregen uit The nightfallen kist voor de Fox hunt :D !
Dus over een dag of 2 een nieuwe mount erbij.

http://www.wowhead.com/quest=44058/volpin-the-elusive

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisterochtend vroeg begonnen (had een hele slechte nacht, PTSD ftw) om 06.30 op 104. Dus gelijk doorgeknald naar 110. Ik eindigde de dag op 814 <3

Vanavond maar doorstampen naar 820/825 en dan de mythics induiken.

Dan 2 tanks raid ready

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:52:
Gisterochtend vroeg begonnen (had een hele slechte nacht, PTSD ftw) om 06.30 op 104. Dus gelijk doorgeknald naar 110. Ik eindigde de dag op 814 <3

Vanavond maar doorstampen naar 820/825 en dan de mythics induiken.

Dan 2 tanks raid ready
PTSD is absoluut niet grappig... ;( Hoop dat je er niet al te veel en vaak last van hebt!

Wat stoer om te zien dat je dan raid ready bent met twee tanks! Een demon hunter obviously, en een...? :) Ik heb paar dagen geleden m'n shaman (in je guild) de artifact gegeven. :) Blijf tof om een dwarf shaman te hebben. Jammer dat m'n shaman op Nagrand een Draenei is.

Pagina: 1 ... 20 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.