Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:35:
[...]

Ik moet ook nog maar eens aan die artifact beginnen. Alleen echt geen idee hoe die start... waarschijnlijk door iets op te vissen ofzo? :D
Eerste stap is alle rare fish in de Broken isles vangen.
Als je deze achievement hebt kan je in pools een pearl opvissen die de questline start. Om het voor mezelf niet teveel te spoilen heb ik nog niet opgezocht wat de verdure requirements zijn.

Tip: in de Dalaran sewers vissen tot je een teleport stone krijgt naar een klein vis eiland wat vlak naast Dala zweeft (sommige classes kunnen er heen zweven / springen).
Hier kan je globes opvissen die je weer kan inruilen voor Arcane Lures. Deze lures vergroten de kans op het opvissen van bait. Alleen met de juiste bait kan je de rare fish vangen.

Wat me wel opvalt is dat fishing skill echt total geen toegevoegde waarde meer lijkt te hebben. Of ik nou mijn vismuts en epic hengel gebruik of niet, de rates op alles lijken identiek.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Naja, je hebt de Derelict kite toy in Highmountain, kun je er ook gewoon naartoe gliden vanaf het pet battle gedeelte in Dalaran. Goblin Glider ftw anders hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knappa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Akaendra schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:40:
[...]

Alle rare fish opvissen (achievement) en dan begint de pret pas nadat je een pearl opvist.
Om dat ding op te waarderen moet je de rare fish ook opvissen en teruggooien (50AP pet vis, geen idee of Artifact Knowledge invloed heeft, dacht het niet)
Volgens wowhead heeft AK invloed op de AP per vis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03:56
RustStorm schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:32:
[...]

Die gasten zijn toch wel goed in het maken van cinematics he.... ziet er toch gewoon goed uit voor 15 (!!!!) jaar geleden!
Ik herinner me het nog, ik dacht, dat wordt nooit iets voor mij, maar ik ga nu de /played op mijn main toch maar niet delen. Teveel tijd van mijn leven, al troost ik me in het feit dat een groot deel ook afk op de achtergrond heeft gedraaid.

Ik ben er eigenlijk vrij langzaam ingerold. Vanilla niet meegemaakt, tijdens TBC begonnen met een Trial account, langzaam gequest met diverse classes, pas tijdens WotLK de eerste keer max level gehaald en geïntroduceerd in het raiden. Vooral veel ICC, niet op een hoog niveau. Andere guild in Cataclysm, een echte raiders guild, opgewerkt in het raidteam tot officer, tot raidleader, tot guildmaster. Mooie tijden op relatief hoog niveau (realm top 5, toen er nog massa's guilds waren, in Firelands en Dragon Soul waren we op ons best). Tactieken bedenken en raidleaden was toch behoorlijk intensief op Mythic (destijds HC) niveau, vooral HC Baleroc en HC Ragnaros waren een hoofdpijn dossier.

Veel leden gestopt aan het einde van Cata, toch weer prima kunnen raiden in MoP, maar 5.2 was het einde van de guild. Guild gemerged met een wat meer casual guild, ikzelf ook een flinke stap terug, veel minder raiden, maar toch van meerwaarde kunnen zijn, na een paar maanden Siege of Orgrimmar mijn eerste stop. Pas weer teruggekeerd bij WoD. Casual geraid, interesse daalde toch wel weer snel omdat er naast raiden eigenlijk alleen in je Garrison rondhing. Laatste patch was had relatief veel content, maar de raid stond me tegen, de eerste raid die ik niet op HC (zelfs Normal) heb gecompleteerd. LFR voor de vorm gedaan, maar ik was er klaar mee. Vorig jaar herfst er dan ook volledig mee gestopt, met de gedachte nooit meer terug te keren.

Na de goede verhalen van de beta toch maar weer even een subje genomen om de pre-patch te spelen. Dat beviel eigenlijk wel en toch maar Legion aangeschaft om te kijken of ik er nog terug in kan komen. We zijn nu meer dan 2 weken verder na de release, en heb nog steeds quests open staan, ben aan het gearen om klaar te zijn voor de raid en geniet van alle verhaallijnen. Artifacts en Hall Classes zijn geniaal, eindelijk voel je je wat meer verbonden met je class. Alt vriendelijk is Legion niet bepaald, maar dat vind ik juist goed. De focus
Iigt nu op je kennis van je class en spec.

Of ik over een aantal maanden nog steeds speel kan ik niet zeggen, maar ik vind Legion tot nu toe de beste start van een expansion die ik heb gespeeld. Na jaren van trial en error lijken ze de sweetspot hebben gevonden. Er is bijzonder veel te doen en ook de main story line is een stuk interessanter dan de vorige 3 expansions. Ik speel Alliance Mage en ben benieuwd hoe het gevecht tegen de Legion gaat aflopen, hoe Anduin zich gaat bewijzen en wat de vrouwtjes Jaina en Sylvanas gaan doen. Ik heb het idee dat we nog major twists gaan zien, onverwachte vijanden en onverwachte hulp.

Long story short, ik ben weer 'verslaafd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, fantastisch om te merken he. Ik heb het ook hoor, en dat is best wel een tijd geleden. Helaas lukt het me nog niet door irl stuff zoals een vriendin en veel werken. Maar als ik dan in game ben dan wil ik ineens ook alle classes spelen en kan ik niet kiezen en waaahhh... haha

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IK heb gekozen om niet te kiezen :9
Speel gewoon waar ik zin in heb die avond en dat bevalt voorlopig hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:03:
IK heb gekozen om niet te kiezen :9
Speel gewoon waar ik zin in heb die avond en dat bevalt voorlopig hehe
Haha, het ziet er ook ndaar uit dat dat bij mij zo zal blijven. Zal me ook eens bezig gaan houden met de battle pets uit Legion en het verzamelen van meer toys etc. Als ik dan de tijd heb, kan ik me iig focussen op dingen. Oh en natuurlijk reputations op exalted krijgen.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren mijn Ally gespeeld. Was even vreemd lol
Blood DK is wel leuk maar heeft (imo) wel een heel erg hoog "vampier"gehalte zeg .

Rotatie is wel erg simpel maar voldoet genoeg. Is wel even wennen als je net een Brewmaster heb gespeeld.
Dan is het verschil wel eventjes groot :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:06:
Gisteren mijn Ally gespeeld. Was even vreemd lol
Blood DK is wel leuk maar heeft (imo) wel een heel erg hoog "vampier"gehalte zeg .

Rotatie is wel erg simpel maar voldoet genoeg. Is wel even wennen als je net een Brewmaster heb gespeeld.
Dan is het verschil wel eventjes groot :)
Heb ik nou begrepen dat je nu alle tank classes eens gaat proberen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:07:
[...]
Heb ik nou begrepen dat je nu alle tank classes eens gaat proberen te spelen?
Ja, ik wil uiteindelijk alle tanks op 110 hebben
Heb ze nu allemaal op 100 tot 108

Wat is trouwens Silvermoon bizar druk geworden zeg. Had nog een dikke wachtrij toen ik ging spelen om 21.30.
Is iedereen in een keer Ally gaan spelen of zo ? 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Iusedto op 16-09-2016 08:10 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een leuke uitdaging. :) Welke heb je nog te gaan?

Ik ga sowieso vanavond met m'n hunter aan de slag heb ik bedacht: eerst die pet uit gnomeregan halen en dan eens met het artifact en alle begin quests aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend wil ik de DH(108) naar 110 brengen, daarna weet ik het nog niet maar ik denk Prot warrior(104) eerst
Alhoewel de vampier (DK) ook wel trekt.

[ Voor 15% gewijzigd door Iusedto op 16-09-2016 08:15 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OH nice, zie zojuist dat ik de Mecha-Bond Imprint Matrix voor 2k bid gewonnen heb op m'n hunter. Dat is een meevallertje. :) Top! Dus dan kan ik sowieso aan de slag vanavond! :D

Ik vind de DH ook heerlijk spelen. Maar speel wel als Havoc. Geen idee hoe Vengeance is om eerlijk te zijn. Vind de glaives die bij Vengeance horen wel vele malen toffer om eerlijk te zijn. :)

Man man man, Armory app is wel zo traag als dikke stront door een zeefje zeg. -_-

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 16-09-2016 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:15:
OH nice, zie zojuist dat ik de Mecha-Bond Imprint Matrix voor 2k bid gewonnen heb op m'n hunter. Dat is een meevallertje. :) Top! Dus dan kan ik sowieso aan de slag vanavond! :D

Ik vind de DH ook heerlijk spelen. Maar speel wel als Havoc. Geen idee hoe Vengeance is om eerlijk te zijn. Vind de glaives die bij Vengeance horen wel vele malen toffer om eerlijk te zijn. :)
Grats :)
MIjn hunter heeft zo een paarse hyena die ik vernoemd heb naar mijn vrouw lol

Ik werd in de beta gek van Havoc. Was me allemaal veel te snel en jumpy.
Vengeance loste dat op :)

Misschien vind ik daarom ook Blood DK wel lekker spelen want dat is toch wel de langzaamste tank van allemaal zeg.
Heerlijk :9

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Iusedto schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:08:
[...]

Wat is trouwens Silvermoon bizar druk geworden zeg. Had nog een dikke wachtrij toen ik ging spelen om 21.30.
tip: login voor 18.30 :P dan heb je bijna geen queue :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:19:
[...]

Grats :)
MIjn hunter heeft zo een paarse hyena die ik vernoemd heb naar mijn vrouw lol

Ik werd in de beta gek van Havoc. Was me allemaal veel te snel en jumpy.
Vengeance loste dat op :)

Misschien vind ik daarom ook Blood DK wel lekker spelen want dat is toch wel de langzaamste tank van allemaal zeg.
Heerlijk :9
Kan je de snelheid allemaal niet zo goed meer aan? Beginnen de jaren je parten te spelen? ;) Arme ziel... ;)

Man man man, is het al 16:30 uur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:22:
[...]
Kan je de snelheid allemaal niet zo goed meer aan? Beginnen de jaren je parten te spelen? ;) Arme ziel... ;)
Dat klopt lol.
Moet lekker langzaam tegenwoordig.....geeft me ook meer tijd om mijn biertje te drinken :)
demonic schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:22:
[...]
tip: login voor 18.30 :P dan heb je bijna geen queue :P
Ja, maar dat lukt me nooit. Ben dan net thuis zeg maar.
Gisteren was ik pas 21.30 thuis. Was ouder avond van mijn oudste zoon en blijkbaar is een Blood DK levelen geen geldige reden om niet te komen :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond schijnbaar voor de hotfix nog net even geprofiteerd van de legendary item drop bug, namelijk de 2de legendary geloof. Helaas was die vrij matig voor PVE (de ring met kans op haste na succes op een CC effect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:31:
Gisteravond schijnbaar voor de hotfix nog net even geprofiteerd van de legendary item drop bug, namelijk de 2de legendary geloof. Helaas was die vrij matig voor PVE (de ring met kans op haste na succes op een CC effect).
Grats
Dit is toch nog steeds netjes ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik dacht een leuk trucje gevonden te hebben met m'n warrior. Van een berg afspringen en dan vlak boven de grond een Heroic Jump doen om zonder damage te landen. Enfin, gisteren dus van een goed hoge cliff gesprongen om dat trucje te doen (stond een rare beneden): "no path available" en *splat* :+

Beetje jammer was de m'n corpse vervolgens niet makkelijker bereikbaar was, dus toen 10 minuten YouTube filmpjes mogen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:40:
[...]

Grats
Dit is toch nog steeds netjes ?
Klopt, had alleen liever een andere gehad :P, al verwacht ik nog steeds dat deze wel gebruikt zal worden over een maand oid, tenzij ik in de tussentijd alsnog een betere krijg. Tis alleen jammer het effect van deze alleen echt goed lijkt in PVP, en ze juist in PVP niet enabled zijn :(

Wowhead lijkt de verkeerde stats te hebben, de mijne heeft Crit en haste, maar het effect klopt wel.

http://www.wowhead.com/item=132452/sephuzs-secret

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:23
Dennism schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:45:
[...]

Klopt, had alleen liever een andere gehad :P, al verwacht ik nog steeds dat deze wel gebruikt zal worden over een maand oid, tenzij ik in de tussentijd alsnog een betere krijg. Tis alleen jammer het effect van deze alleen echt goed lijkt in PVP, en ze juist in PVP niet enabled zijn :(

Wowhead lijkt de verkeerde stats te hebben, de mijne heeft Crit en haste, maar het effect klopt wel.

http://www.wowhead.com/item=132452/sephuzs-secret
De tering, 855 ilvl en dan nog een legendary er bij?
Wel echt zieke gear

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Gaius schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:43:
Ik dacht een leuk trucje gevonden te hebben met m'n warrior. Van een berg afspringen en dan vlak boven de grond een Heroic Jump doen om zonder damage te landen. Enfin, gisteren dus van een goed hoge cliff gesprongen om dat trucje te doen (stond een rare beneden): "no path available" en *splat* :+

Beetje jammer was de m'n corpse vervolgens niet makkelijker bereikbaar was, dus toen 10 minuten YouTube filmpjes mogen kijken.
In de Dalaran crater werkte het voor mij, ik moest wel lang wachten voordat ik leap kon doen maar landde uiteindelijk zonder schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:31:
was er een legendary item drop bug? holy crap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
RustStorm schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:53:
[...]

idd, en waarom weet ik hier nooit iets vanaf voordat het opgelost is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08 18:23
[...]

Mensen die al een legendary drop hadden, kregen allemaal een tweede.

In mijn guild was er eentje inderdaad...op MMO las ik dat er sommige guilds waren waar 3 mensen een legendary hadden, en vervolgens alle 3 een tweede kregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Carthrax schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:53:
[...]

In de Dalaran crater werkte het voor mij, ik moest wel lang wachten voordat ik leap kon doen maar landde uiteindelijk zonder schade.
Gisteren was ook de eerste keer dat het niet goed ging. Jammer dat het ook de hoogste (en dus dodelijke) poging was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Identified and fixed an issue that could cause Legion legendary items to drop more frequently than intended if a player had already received their first legendary.

Basicly lijkt het erop dat wanneer je 1 geluk had er een te looten, de bad luck protection harder werkte dan zonder dat geluk. De eerste drop was dan niet te forceren door een bug, maar de 2de en volgende (en op sommige forums hebben mensen er al 3 of 4) dropten dan wel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:52:
[...]

De tering, 855 ilvl en dan nog een legendary er bij?
Wel echt zieke gear
Die 855 is incl de 2de legendary, 851 zonder. Maar mag inderdaad niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik moet idd ook nog mijn eerste legendary krijgen. Geloof dat niemand in onze guild er nog eentje heeft.
Naja, vanavond maar eens die Kosumoth Orbs doen, mount is er nog steeds en die wil ik graag, jellyfish mount voor onderwater ftw, ook al zal ik em niet veel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
[...]

Enkel als al een legendary had was er meer kans op een 2de drop dan bedoeld was. Niet iets waar je zelf iets aan kon doen. Hoop echt wel dat legendary dropt voor volgende week de raids beginnen maar vrees er voor. Er is werkelijk nog niemand in mijn guild die legendary heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:02:
Ik moet idd ook nog mijn eerste legendary krijgen. Geloof dat niemand in onze guild er nog eentje heeft.
Naja, vanavond maar eens die Kosumoth Orbs doen, mount is er nog steeds en die wil ik graag, jellyfish mount voor onderwater ftw, ook al zal ik em niet veel gebruiken.
Is het zo dat je alleen maar mee kan doen met de boss als je meegedaan hebt aan de summon? Ik denk namelijk dat ik de tijd niet echt heb om daar voor te zorgen. En ik moe tzeggen dat ik die mount en battle pet toch wel heel graag wil hebben; vooral de battle pet <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grompie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:02:
[...]

Enkel als al een legendary had was er meer kans op een 2de drop dan bedoeld was. Niet iets waar je zelf iets aan kon doen. Hoop echt wel dat legendary dropt voor volgende week de raids beginnen maar vrees er voor. Er is werkelijk nog niemand in mijn guild die legendary heeft.
Bij ons kon je het wel duidelijk zien, eerst geloofde ik de geruchten van die bug niet echt. Een andere speler en ik hadden echter iets meer dan een week geleden als enige de in de guild een eerste legendary gekregen, Hij net iets voor mij.

gister zaten we toevallig in dezelfde Mythic groep, en vrij snel kreeg hij een Leg drop (dezelfde ring als ik toevallig) en +- een uurtje erna kreeg ik de 2de drop. Waarna er toch wat geloof kwam dat de geruchten waar waren, en een uurtje later oid stond de hotfix op de forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08 18:23
RustStorm schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:04:
[...]

Is het zo dat je alleen maar mee kan doen met de boss als je meegedaan hebt aan de summon? Ik denk namelijk dat ik de tijd niet echt heb om daar voor te zorgen. En ik moe tzeggen dat ik die mount en battle pet toch wel heel graag wil hebben; vooral de battle pet <3
je kunt zovaak meedoen aan die baas als je wilt.
je krijgt alleen niks als je niet ook de orbs etc hebt gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
[...]

En uiteindelijk heb je er toch geen baat bij i.v.m. alle cross-realm samenvoegingen. Ik ging op Ravencrest spelen, lekker veel alliance dacht ik en voor de rest lekker rustig. Uiteindelijk kom ik in elke zone constant andere spelers tegen, en 9 van de 10 komen van andere realms. Ook ontzettend veel horde. Je kan tegenwoordig echt niet meer van bepaalde realms spreken, m.u.v. voor wat guilds en de auction house e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Kijk, daar hou ik nou van :D Ik heb nu:

DH 110 -> 845
DR 103
WR 102
DK 100
MNK 100
PLD 102

:D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Gisterende artifact quest gekregen voor Mythic Eye of Aszara.
Gelijk gedaan dus (mijn eerste mythic op mijn 835 paladin). En erna Darkheart Thicket Mythic.
Ging samen met mn vriendin (836 Demonhunter) en haar broertje (821 Holy Priest).

We gingen welgeteld een keer dood, eerste boss EoA omdat de randoms niet wisten dat je beter een add kon laten leven voor de impale.
Erna vlogen we er dus echt makkelijk doorheen. Het was welliswaar iets uitdagender, en de klappen zijn een stuk harder, maar het was leuk uitdagend :3

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
abdus18 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:09:
[...]

je kunt zovaak meedoen aan die baas als je wilt.
je krijgt alleen niks als je niet ook de orbs etc hebt gedaan :P
Eenmalig of iedere keer weer? Hmmmz, zoek het wel even een keer op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Qua addons kan ik ook de volgende aanraden:

https://mods.curse.com/addons/wow/personal-loot-helper

geeft in de chat aan als het geen upgrade is voor jou maar wel voor iemand anders in de group. (ilvl dan)

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

fazerfreak schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:26:
Qua addons kan ik ook de volgende aanraden:

https://mods.curse.com/addons/wow/personal-loot-helper

geeft in de chat aan als het geen upgrade is voor jou maar wel voor iemand anders in de group. (ilvl dan)
Alleen is er iets goed mis met Personal Loot op dit moment.
Diverse keren nou al gehad dat ik of iemand iets kreeg via Personal Loot, het voor persoon in kwestie geen upgrade was, maar het niet te traden was omdat het Soulbound was en ook niet die blauwe tekst eronder had.

Zo dropte er gister een behoorlijk mooie tank trinket (die de Havoc Demonhunter kreeg). DH kon m echter niet traden omdat die soulbound was (had 'm niet equipped of wat dan ook).

Exact hetzelfde is mij ook al diverse keren overkomen.

Zonde als daardoor een mooie epic DE'd wordt.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
f#@#%k

Log net in op Companion App, lekker bezig, ookal kan ik niet actief spelen toch nog even zorgen dat alles netjes bij is.
Ooh nog een available mission, alles groen, 150%, let's do this!

Waarom kan ik niet op Start mission clicken?
gvd niet genoeg resources... :'(
Moet echt weer even inloggen om snel alles bij te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Darkfreak schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:29:
[...]

Alleen is er iets goed mis met Personal Loot op dit moment.
Diverse keren nou al gehad dat ik of iemand iets kreeg via Personal Loot, het voor persoon in kwestie geen upgrade was, maar het niet te traden was omdat het Soulbound was en ook niet die blauwe tekst eronder had.

Zo dropte er gister een behoorlijk mooie tank trinket (die de Havoc Demonhunter kreeg). DH kon m echter niet traden omdat die soulbound was (had 'm niet equipped of wat dan ook).

Exact hetzelfde is mij ook al diverse keren overkomen.

Zonde als daardoor een mooie epic DE'd wordt.
Hogere Ilvl dan wat er equipped is of Mythic over Heroic dan is het automatisch soulbound en kun je het helaas niet traden, zelfs al is het geen upgrade.

Vind het ook kut, had graag wat van mijn gear weggegeven zo maar omdat het wat hoge ilvl was en geen upgrade kon dat niet. Beetje meh dat maar weinig aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:18:
[...]

Kijk, daar hou ik nou van :D Ik heb nu:
*knip*
:D
Hehe, leuk rijtje :)
Tanks in Legion zijn gewoon leuk (imo) Vind het geweldig om daarin alle keuzes te hebben die er zijn.

Zie net dat ik mijn Horde DK per ongeluk Frost heb gemaakt. Zal haar maar snel naar 102 levelen en Blood maken ( Vampier ftw )

Zag trouwens de je guild erg druk was gisteravond Corset . Grats :)
Heel leuk om te zien.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
Akaendra schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:33:
[...]

Hogere Ilvl dan wat er equipped is of Mythic over Heroic dan is het automatisch soulbound en kun je het helaas niet traden, zelfs al is het geen upgrade.

Vind het ook kut, had graag wat van mijn gear weggegeven zo maar omdat het wat hoge ilvl was en geen upgrade kon dat niet. Beetje meh dat maar weinig aan te doen.
Ik heb nochtans gisteren gewoon een ilevel 850 mythic cloak aan een guildie gegeven zonder problemen.

Op TeamSpeak had ik het er ook over trouwens, dat ik me afvroeg waar we gaan eindigen met itemlevels deze xpac. Volgens mij gaan we de 1000 aantikken. Ik hoop dat LFR weer niet nutteloos wordt deze xpac, dankzij WQs en Mythic zit ik straks aan ilevel 850, dus vermoedelijk zal LFR weer geen upgrades bieden.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:35:
[...]

Hehe, leuk rijtje :)
Tanks in Legion zijn gewoon leuk (imo) Vind het geweldig om daarin alle keuzes te hebben die er zijn.

Zie net dat ik mijn Horde DK per ongeluk Frost heb gemaakt. Zal haar maar snel naar 102 levelen en Blood maken ( Vampier ftw )

Zag trouwens de je guild erg druk was gisteravond Corset . Grats :)
Heel leuk om te zien.
Het wordt alleen maar drukker. Zitten meer en meer naar 2 raid teams te kijken. Ook hebben we elke avond wel 2 of 3 mythics groups draaien :D

Ben er toch trots op

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Akaendra schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:33:
[...]

Da's echt kut. Hoger iLVL snap ik nog wel.
Maar Mythic > Heroic niet. Want mijn Heroic Titanforged zijn zelfde iLVL als Mythic drops.
Zo heb ik gister 2 mythic drops DE'd omdat ik ze niet kon traden.
En had er niets zelf aan omdat mijn equipped Heroic Titanforged gelijk of beter waren XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:36:
[...]

Het wordt alleen maar drukker. Zitten meer en meer naar 2 raid teams te kijken. Ook hebben we elke avond wel 2 of 3 mythics groups draaien :D

Ben er toch trots op
Dat mag ook , denk ik :)
Vind het altijd leuk om zo iets te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 16-09-2016 10:18 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Klein vraagje,

Ik en mijn buur spelen allebei als dps en hebben eergisteren de cap gehaald van 830 ilvl en we wouden dus de mythics induiken.
Helaas was het echt uren zoeken naar healing en tank waardoor we uiteindelijk geen mythic gedaan hebben gisterenavond.
Wellicht bad luck.

Ik was zelf een raid tank in WoD tot halfweg heroic HFC maar heb beslist om als fury warrior verder te spelen door kindje en gezin ed. Wou niet meer 24/7 beschikbaar zijn voor de guild.

Nu, ik was aan het denken om toch eventueel mijn Prot Warrior artifact weap terug te poweren maar ik vroeg me af of het veel zin heeft om met een 'undergeared artifact weap' al de mythics in te duiken zodat we misschien minder lang moeten wachten tegen dat we eentje kunnen starten.
Iemand ervaring hiermee?

[ Voor 8% gewijzigd door Ashtaria op 16-09-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Ashtaria schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:26:
Klein vraagje,

Ik en mijn buur spelen allebei als dps en hebben eergisteren de cap gehaald van 830 ilvl en we wouden dus de mythics induiken.
Helaas was het echt uren zoeken naar healing en tank waardoor we uiteindelijk geen mythic gedaan hebben gisterenavond.
Wellicht bad luck.

Ik was zelf een raid tank in WoD tot halfweg heroic HFC maar heb beslist om als fury warrior verder te spelen door kindje en gezin ed. Wou niet meer 24/7 beschikbaar zijn voor de guild.

Nu, ik was aan het denken om toch eventueel mijn Prot Warrior artifact weap terug te poweren maar ik vroeg me af of het veel zin heeft om met een 'undergeared artifact weap' al de mythics in te duiken zodat we misschien minder lang moeten wachten tegen dat we eentje kunnen starten.
Iemand ervaring hiermee?
Is echt prima... Ik heb mijn Artifact op level 13 ofzo en dat gaat goed!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Klein vraagje,

Wellicht bad luck.

Iemand ervaring hiermee?
in mijn ogen zijn artifacts minor upgrades. het helpt maar geen vereiste.
Als je de eerste paar traits unlocked. (zeg de eerste 10 ofzo) dat kost je vrij weinig, en als dus je 1-2 daagjes als prot speelt heb je genoeg om je weapon tot de helft ofzo te unlocken..

en uiteindelijk maakt het niet veel uit he ;) zolang je kan overleven in een dung, is het al in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Net even met dank aan @marijnvtg gekeken naar toekomstige changes voor Warlocks in 7.1, maar daar zitten wel wat interessante dingen tussen:
Soulstone (New) Soulstone may be used to instantly resurrect a dead target. Warlock - Affliction, Demonology, Destruction Spec.
Helaas zit er ook nog een fijne nerf bij voor Agony, waardoor ik maar benieuwd ben hoe dit zal resulteren in de al lage dps voor Affliction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Iemand ervaring hiermee?
Aangezien je al op ilevel 830 zit vermoed ik dat je ook al wat artifact research gedaan hebt? Je kan via world quests een hoop tokens scoren die daardoor al 200, 300 of meer AP geven, dus je zit zo aan je eerste major trait.

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt toen ik verleden week switchte van retribution naar prot spec op mijn paladin. De omschakeling ging vrij vlot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
pr0mpt schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:38:
Net even met dank aan @marijnvtg gekeken naar toekomstige changes voor Warlocks in 7.1, maar daar zitten wel wat interessante dingen tussen:

[...]

Helaas zit er ook nog een fijne nerf bij voor Agony, waardoor ik maar benieuwd ben hoe dit zal resulteren in de al lage dps voor Affliction
Al wordt je filler dan weer wel gebuffed..
Drain Soul Drains the target's soul, causing [ 6 + 264% -> 312% of Spell Power ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie

[...]

Vrees dat je een beetje naar verkeerde data zit te kijken.
Op PTR is er nog niets gereleased de data die je terug vind op websites als mmo-champion en wowhead zijn de tooltips die aangepast zijn omdat ze niet overeen kwamen met de werkelijkheid door hotfixes.
Staat ook bovenaan de post van MMO-champion in grote letters te lezen.

Warlocks kunnen nu ook op live al een soulstone gebruiken om een dode speler te ressen.

[ Voor 5% gewijzigd door Grompie op 16-09-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik had mijn eerste 2 destro major traits al vrij vlug, die laatste alleen gaat me nog zeker wat puntjes kosten aangezien die aan de andere kant ligt. Ilvl > Minor traits wat mij betreft, tenzij je relics hebt die betere traits hebben en minder dan 2 ilvls uit elkaar liggen.

LAatste major trait lijkt me leuk maar niet essentieel, toch nog maar even 7 minors ervoor moeten grinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Grompie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:45:
[...]

Op PTR is er nog niets gereleased de data die je terug vind op websites als mmo-champion en wowhead zijn de tooltips die aangepast zijn omdat ze niet overeen kwamen met de werkelijkheid door hotfixes.
Lol, begrijpend lezen blijft lastig voor me 8)7. Zal te veel met wishful thinking te maken hebben mbt lock affl buffs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Zijn dat al de officiele notes, of nog steeds de datamined tooltips waarvan blizz al heeft aangegeven dat een boel er niet kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
abdus18 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:55:
[...]

Mensen die al een legendary drop hadden, kregen allemaal een tweede.

In mijn guild was er eentje inderdaad...op MMO las ik dat er sommige guilds waren waar 3 mensen een legendary hadden, en vervolgens alle 3 een tweede kregen :P
Wij hebben 1 guildie die een legendary drop heeft gehad. Nou ja 1... inmiddels heeft ie er 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Grompie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:45:
[...]

Warlocks kunnen nu ook op live al een soulstone gebruiken om een dode speler te ressen.
Oh, dat is handig om te weten.
Alleen is er in live nog geen Shadowbolt voor Affliction dacht ik?!?

Als het alleen tooltip is snap ik wel waarom Affliction zo lage dps heeft... Agony mag als main spell wel eens een boost krijgen lijkt me, als ik zo de getallen van anderen hoor schrik ik wel hoe laag het eigenlijk is [en het zou mijn rotation kunnen zijn, maar dat zou niet ZO veel moeten uitmaken].

Even ter vergelijking, ik zit nu met ilvl 800 op zo'n 30k dps, volgens mij halen meerdere mensen makkelijk 3x zoveel met andere chars

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:07:
[...]

Als het alleen tooltip is snap ik wel waarom Affliction zo lage dps heeft... Agony mag als main spell wel eens een boost krijgen lijkt me, als ik zo de getallen van anderen hoor schrik ik wel hoe laag het eigenlijk is [en het zou mijn rotation kunnen zijn, maar dat zou niet ZO veel moeten uitmaken].

Even ter vergelijking, ik zit nu met ilvl 800 op zo'n 30k dps, volgens mij halen meerdere mensen makkelijk 3x zoveel met andere chars
30k is ook wel vrij laag ja, ook voor ilvl 800 denk ik. Heb affli nog niet echt getest, maar mogelijk dat daar ook wat rotatie fouten / verkeerd shard gebruik in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
[...]

Dat komt denk ik vooral vanwege de rampup tijd voor je dots, zeker op trash in normale dungeons krijg je daar bij lange na niet je volle potentie uit. Daarnaast rotation/shardgebruik zoals Dennis aangeeft.
Als Destro zijnde blink ik op trash ook niet echt uit aangezien ik geen echt noemenswaardige AoE heb (Havoc/Rain of Fire) maar dan nog haal ik makkelijk de 130-140k dps. Nu heb ik sinds WotLK geen affliction meer gespeeld dus 100% weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
[...]
Tijdens het levellen is er bv op rare mobs genoeg rampup tijd. Ik probeer met m'n lock ook met diverse (optimale) rotaties zoveel mogelijk DPS eruit te pompen, maar zit dan met ST ook op ongeveer 35k, meerdere mobs 40 a 50k. Met m'n ret, en nu prot pala is het vooralsnog wat knoppen rammen en pomp ik er ST 35 a 45k uit en meerdere mobs met gemak 50k a 75k..
Lock is 106 ilvl 753 en m'n pala was 102 met ivl 715.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Misschien enige tips?

http://eu.battle.net/wow/...wsong/Unlockable/advanced

Volg het principe van Icy Veins qua rotatie:
http://www.icy-veins.com/...ation-cooldowns-abilities

Zorg dat je zo hoog mogelijke uptime van UA hebt en ten aller tijden Agont en Corruption op targets.

Daarnaast heb ik voor Drain Soul gekozen omdat dingen niet altijd lang genoeg leven voor Agony en Soul Conduit ipv Soul Efigy voor dezelfde reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
marijnvtg schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:25:
[...]
Lock is 106 ilvl 753 en m'n pala was 102 met ivl 715.
let wel op dat de scaling een heel vertekend beeld kan geven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
Gaius schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:43:

Als je een mob ziet dan kun je die ook met charge aanvallen. Scheelt ook damage :)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Wow, 6 tank classes. I like tanking maar dat is toch wel wat overkill.

Mijn Gaurdian is nu 838. En m'n mage is nu 105. Ik hou wel van verschillende speelstijlen en classes voor de afwissling. Moet ook eerlijk zeggen dan het hoogste dat een "2de" tank nu 70 is, een monk en een DK, al is de DK meer voor de awesome speelstijl van frost. Heb ook een 100DH, maar das het toch niet helemaal.. Het voelt niet als een tank met die dual wield stijl.

We hebben volgend jaar weer alt level groep van de guild, dan maak ik een warrior denk ik. Vind dat artifact super tof, en dreanei female plate is gewoon awesome.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ik
wil
naar
huis
en
WoW
spelen

Verdorie!

Dat gezegd hebbende: zijn er eigenlijk mensen hier op dit forum die zich ook bezig houden met battle pets verzameldrang...?

[ Voor 56% gewijzigd door RustStorm op 16-09-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:44:
ik
wil
naar
huis
en
WoW
spelen

Verdorie!
addict 8) , kan zelf pas morgen avond weer, duurt nog langer ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:46:
[...]

addict 8) , kan zelf pas morgen avond weer, duurt nog langer ;w
Haha, ik ben helaas al bijna de hele week WoW-loos! /cry

^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
RustStorm schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:47:
[...]

Haha, ik ben helaas al bijna de hele week WoW-loos! /cry

^_^
Ken het probleem, en tot overmaat van ramp kan ik dus ook niet meer via de Companion App aan de slag omdat mijn resources onderhand op zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:36:
.......en een DK, al is de DK meer voor de awesome speelstijl van frost. H
Ik main(-de) een DK frost sinds ze uitgekomen zijn(2007/2008?) maar ik haat echt dat dual wield wat nu verplicht is.
Frost had gewoon een 2hander moeten blijven, dan had ik ook mijn main geweten :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ik
wil
naar
huis
en
WoW
spelen

Verdorie!

Dat gezegd hebbende: zijn er eigenlijk mensen hier op dit forum die zich ook bezig houden met battle pets verzameldrang...?
Ik ben thuis, zie m'n game pc maar zit achter m'n werk laptop.
Must resist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:25:
Misschien enige tips?

http://eu.battle.net/wow/...wsong/Unlockable/advanced

Volg het principe van Icy Veins qua rotatie:
http://www.icy-veins.com/...ation-cooldowns-abilities

Zorg dat je zo hoog mogelijke uptime van UA hebt en ten aller tijden Agont en Corruption op targets.

Daarnaast heb ik voor Drain Soul gekozen omdat dingen niet altijd lang genoeg leven voor Agony en Soul Conduit ipv Soul Efigy voor dezelfde reden.
Paar kleine zaken daar ik geen affli expert ben. ik neem even aan dat je huidige build een quest build is.

Ik zou bij de start van een dungeon run zeker Grim of Sup swappen voor Sac (aoe op trash / bosses met adds) of Service (Single target setup) en met een felhound pet spelen. je krijgt dan namelijk de infernal / DG weer terug als cooldown. En de felhound doet meer damage naar mate er meer dots op een target zitten.

Contagion is volgens mij alleen echt goed in ST situaties die je zeker in dungeons maar weinig hebt en lijkt me mogelijk niet lekker spelen met Compounding horror waar je eigenlijk UA wil casten bij 4-5 stacks.

Verder kan je denk ik in Dungeons mogelijk meer halen uit Sow the Seeds dan uit Siphon life tijdens trash, waar toch de meeste damage gedaan zal worden in dungeons.

Ik weet niet of je de eerste golden trait al hebt, maar die zou ook erg goed moeten zijn in dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:18
voor de mensen die mogelijk het zelfde probleem hebben:

De Legion companion app slurpt batterij!
gisteren was mijn batterij erg snel leeg.

Vandaag iederekeer als ik de app sluit, hem in android echt afsluiten.
Gisteren zat ik rond deze tijd op 60% batterij. nu nog op 80%. erg groot verschil dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Dennism schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:52:
[...]

Paar kleine zaken daar ik geen affli expert ben. ik neem even aan dat je huidige build een quest build is.

Ik zou bij de start van een dungeon run zeker Grim of Sup swappen voor Sac (aoe op trash / bosses met adds) of Service (Single target setup) en met een felhound pet spelen. je krijgt dan namelijk de infernal / DG weer terug als cooldown. En de felhound doet meer damage naar mate er meer dots op een target zitten.

Contagion is volgens mij alleen echt goed in ST situaties die je zeker in dungeons maar weinig hebt en lijkt me mogelijk niet lekker spelen met Compounding horror waar je eigenlijk UA wil casten bij 4-5 stacks.

Verder kan je denk ik in Dungeons mogelijk meer halen uit Sow the Seeds dan uit Siphon life tijdens trash, waar toch de meeste damage gedaan zal worden in dungeons.

Ik weet niet of je de eerste golden trait al hebt, maar die zou ook erg goed moeten zijn in dungeons.
Klopt, huidige build is een quest build ja.

Als ik het goed begrijp zou je dus voor dungeons ipv http://eu.battle.net/wow/...nt-calculator#Vaa!2000202 meer naar een build als deze gaan http://eu.battle.net/wow/...nt-calculator#Vaa!2101221 voor ultieme AoE?

In eerste instantie had ik zelf deze build, maar na guides ben ik gaan switchen http://eu.battle.net/wow/...nt-calculator#Vaa!1100210

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:32:
[...]

Klopt, huidige build is een quest build ja.

Als ik het goed begrijp zou je dus voor dungeons ipv meer naar een build als deze gaan http://eu.battle.net/wow/...nt-calculator#Vaa!2101221 voor ultieme AoE?

In eerste instantie had ik zelf deze build, maar na guides ben ik gaan switchen http://eu.battle.net/wow/...nt-calculator#Vaa!1100210
Dat zou voor Trash een goede build zijn denk ik ja, al lever je wel ST in, maar in een dungeon is het meest trash. Denk dat je daar overall meer damage mee zou doen.

Die laatste is meer ST build inderdaad, niet het sterkste punt van affli momenteel.

Ik zou zelf denk ik voor een mix van AE en ST een build als deze http://eu.battle.net/wow/...nt-calculator#Vaa!1100222 (iets meer richting aoe) of http://eu.battle.net/wow/...nt-calculator#Vaa!1101222 (iets meer ST) testen. En dan tijdens trash een felhunter sacrificen en bij een boss zonder adds de felhunter summonen.

Maar zoals ik al zei, ben geen affli kenner, mogelijk dat echte affli locks er anders over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Dennism schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:39:
[...]

Dat zou voor Trash een goede build zijn denk ik ja, al lever je wel ST in, maar in een dungeon is het meest trash. Denk dat je daar overall meer damage mee zou doen.

Die laatste is meer ST build inderdaad, niet het sterkste punt van affli momenteel.

Ik zou zelf denk ik voor een mix van AE en ST een build als deze http://eu.battle.net/wow/...nt-calculator#Vaa!1100222 (iets meer richting aoe) of http://eu.battle.net/wow/...nt-calculator#Vaa!1101222 (iets meer ST) testen. En dan tijdens trash een felhunter sacrificen en bij een boss zonder adds de felhunter summonen.

Maar zoals ik al zei, ben geen affli kenner, mogelijk dat echte affli locks er anders over denken.
Helaas is het probleem dat die er amper tot niet meer zijn, dus elke mening telt :)

Bedankt voor de tijd nemen om er even naar te kijken, zal er ASAP eens mee spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Voor mij persoonlijk:

Vind het best een goeie expansion en begrijp volledig dat men het graag speelt .Ik speel het nu ook wat casual, level 106 nu, maar het zal toch nooit meer hetzelfde zijn zoals vroeger waar elke pixel gewoon magisch was.

Minpuntje voor mij: men wil die zones altijd "interessant" maken door 10000 hoogteverschillen in te bouwen, maar ik haat het dus als ik ergens niet direct de weg vind of niet weet hoe ik naar beneden of naar boven moet. Vroeger had je dat toch niet? Denk aan westfall ofzo... een lekker vlakke zone, was toch leuker?

Hoe dan ook, Legion past voor mij perfect tussen Deus Ex en Mafia 3 door, dus voorlopig nog even verder doen met "kill 15 boars" varianten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18213874/Legiocookingquest.PNG

Ra-ra wat klopt hier niet?

zucht -_-

EDIT:
Relogging hielp :P

[ Voor 10% gewijzigd door Darkfreak op 16-09-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:44:
[afbeelding]

Ra-ra wat klopt hier niet?

zucht -_-

EDIT:
Relogging hielp :P
Haha, lekker hoor... :P Makreel <3 Beetje jammer dat ze het drogen ingame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat op dit moment van alles mis op Silvermoon. Veel random dc's.

Moest 4 Kirin Tor quests doen. Had er 2 gedaan, krijg ik een dc. Quests zijn nog wel voltooid maar de teller is ge-reset en staat weer op nul. Helaas heb ik nog maar 2 Kirin Tor quests op de worldmap staan, dus die 4 kan ik vandaag niet meer voltooien.

Ook een dc gehad tijdens het doen van een worldquest en was na het inloggen opeens weer op een punt in de game waar ik een paar minuten eerder was.

Heb ook een worldquest voor Eye of Azshara hc. Kregen daar een dc vlak na het killen van de eerste baas. Na relog was de groep disbanded en stond ik weer buiten de instance...en natuurlijk is de hc gelocked en kan ik die niet meer joinen. Dat wordt dus random hc joinen en hopen dat ik er weer in kom.

Dat laatste wordt trouwens nog leuk want de server kan de informatie van mijn helm (Crown of the Silver Hand) niet ophalen. Had hem even unequipped in de hoop dat dat het probleem op zou lossen. Niet dus. En ik kan hem ook niet meer equippen waardoor mijn ilvl te laag is voor random hc's.

Zou me niets verbazen als Silvermoon vandaag voor langere tijd offline gaat om deze dc's op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35
ik
wil
naar
huis
en
WoW
spelen

Verdorie!

Hahaha herkenbaar.

Die pets zijn geinige beestjes. Vlak voor Legion de 400 achievment gehaald.
Erg leuk, al moet ik zeggen dat ik geen pvp pet battles doe, puur en alleen collecten.

Is eigenlijk begonnen toen hatespark dropte tijdens het Molten Core event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Henkje.doc schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:19:
[...]

Hahaha herkenbaar.

Die pets zijn geinige beestjes. Vlak voor Legion de 400 achievment gehaald.
Erg leuk, al moet ik zeggen dat ik geen pvp pet battles doe, puur en alleen collecten.

Is eigenlijk begonnen toen hatespark dropte tijdens het Molten Core event.
Hatespark is 'the one that got away' tijdens dat event, en ik weiger er belachelijke bedragen voor neer te leggen :(

Dit gezegd zijnde, ik verzamel normaliter ook pets, maar ik moet mijn collectie eens uitdunnen want anders haal ik het einde van deze xpac niet. Ik zit tegen de 1000 stuks aan, door absoluut meerdere versies per pet te willen hebben. Uiteindelijk gebruik/level ik 99% van mijn collectie niet dus er kunnen er zeker een aantal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:23:
[...]

Hatespark is 'the one that got away' tijdens dat event, en ik weiger er belachelijke bedragen voor neer te leggen :(

Dit gezegd zijnde, ik verzamel normaliter ook pets, maar ik moet mijn collectie eens uitdunnen want anders haal ik het einde van deze xpac niet. Ik zit tegen de 1000 stuks aan, door absoluut meerdere versies per pet te willen hebben. Uiteindelijk gebruik/level ik 99% van mijn collectie niet dus er kunnen er zeker een aantal weg.
Hehe, op dit moment heb ik (zo goed als) alle pets tot en met WoD in rare versie en max level. Van maar een enkeling heb ik er meer dan 1 (zoals de Unborn Valkyr). Ik wil ze gewoon allemaal, gewoon omdat het kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Aangezien Blizzard de limiet op 1000 heeft gehouden betwijfel ik of het zal blijven kunnen :)

Ondanks dat ik zoveel pets heb blijf ik toch altijd terugvallen op dezelfde om battles te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Heb dus nog nooit een pet battle gedaan en zag ineens bij WQ die dingen naar voren komen...
Is t nou wat?
Om tijd/moeite in te steken of gewoon een timesink voor verwoede Pokemon Go spelers? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://www.warcraftpets.com/images/news/big/blizzcon2016-pet.jpg

Dat zijn toch super vette pets... Gotta have!

Ik heb nu iets van 741 unique pets.

[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 16-09-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Voor legion misde ik er maar 2 op , 1 die ong 3k euro op ebay kost en andere is nooit meer te krijgen.
ben bang dat in legion wat meer wordt 1mil goud voor een pet is beetje veel voor mij

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teunis schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:40:
[...]

Voor legion misde ik er maar 2 op , 1 die ong 3k euro op ebay kost en andere is nooit meer te krijgen.
ben bang dat in legion wat meer wordt 1mil goud voor een pet is beetje veel voor mij
Mini Tyreal... /drool

Voor de rest mis ik helaas ook de Netherwhelpling van TBC CE en nog een aantal BlizzCon pets :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35
RustStorm schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:47:
[...]

Mini Tyreal... /drool

Voor de rest mis ik helaas ook de Netherwhelpling van TBC CE en nog een aantal BlizzCon pets :|
Ben pas vrij laat ingestapt, dus de nodige kan ik niet meer krijgen.
Mag blij zijn als ik ooit nog eens de 600 haal.

Idd niet tegen elke prijs in gold, en zeker niet in echt geld. Dat voelt niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Mocht je willen zien welke je mist vind ik deze site echt handig! http://simplearmory.com/

Zelf best veel pets, alleen die tcg en andere collector editions mis ik er een aantal. Buiten alles van legion gerekend want daar ben ik nog niet aan begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Henkje.doc schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:51:
[...]

Ben pas vrij laat ingestapt, dus de nodige kan ik niet meer krijgen.
Mag blij zijn als ik ooit nog eens de 600 haal.

Idd niet tegen elke prijs in gold, en zeker niet in echt geld. Dat voelt niet goed.
Het leuke is dat je die exclusieve pets niet nodig hebt om alle content te doen, en ook in PvP geven ze over het algemeen geen voordelen. Ik geloof zelfs dat mijn top 10 van meest gebruikte pets gewoon gevangen zijn of uit oude raids komen die je gemakkelijk kan solo-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
www.warcraftpets.com en sinds legion gebruik ook veel http://www.wow-petguide.com
in combinatie met rematch is pet battles en levelen een eitje, maak nog geen haast uit eindelijk sta ik toch in de gedeelde top 3

[ Voor 50% gewijzigd door Teunis op 16-09-2016 14:05 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

ik ben (eerder al benoemd) na een X aantal jaar weer terug bij WoW en wil graag alliance gaan spelen.
Had in gedachten om een Alliance Priest aan te maken, nog nooit eerder een echte spellcaster class geleveld en het leek me leuk om weer eens van 1 af aan te beginnen! dit omdat ik ook meer een Casual speler ben en niet dy hard raider etc. Vandaar ook de keuze om gewoon weer eens leuk te lvlen! (wel met heirlooms... )

ben dus nu opzoek naar indien die er is, een NL alliance guild waar ik op de juiste server kan beginnen voor ook wat hulp etc. Ben voornamelijk van plan te Questen en twijfel nog enigzins tussen priest en mage ivm moeilijkheidsgraad van Priest heb ik me laten vertellen :)

Graag hoor ik of er hier en daar vraag is naar nederlandse leden die leuk casual spelen, bij voorkeur niet een high populated server :)

groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:04:
Hallo mensen,

ik ben (eerder al benoemd) na een X aantal jaar weer terug bij WoW en wil graag alliance gaan spelen.
Had in gedachten om een Alliance Priest aan te maken, nog nooit eerder een echte spellcaster class geleveld en het leek me leuk om weer eens van 1 af aan te beginnen! dit omdat ik ook meer een Casual speler ben en niet dy hard raider etc. Vandaar ook de keuze om gewoon weer eens leuk te lvlen! (wel met heirlooms... )

ben dus nu opzoek naar indien die er is, een NL alliance guild waar ik op de juiste server kan beginnen voor ook wat hulp etc. Ben voornamelijk van plan te Questen en twijfel nog enigzins tussen priest en mage ivm moeilijkheidsgraad van Priest heb ik me laten vertellen :)

Graag hoor ik of er hier en daar vraag is naar nederlandse leden die leuk casual spelen, bij voorkeur niet een high populated server :)

groetjes!
Ik zou mijn keuze voor een class niet af laten hangen op moeilijkheidsgraad. Vooral als je casual speelt, en toch op level 1 begint. Speel wat je leuk vind/lijkt ;) Priest heb je wel meer mogelijkheden op basis van roles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:17:
[...]

Ik zou mijn keuze voor een class niet af laten hangen op moeilijkheidsgraad. Vooral als je casual speelt, en toch op level 1 begint. Speel wat je leuk vind/lijkt ;) Priest heb je wel meer mogelijkheden op basis van roles.
druids heb je nog meer keuze :P
eigenlijk alles, Tank, healz, melee dps en caster dps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demonic schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:18:
[...]

druids heb je nog meer keuze :P
eigenlijk alles, Tank, healz, melee dps en caster dps :P
Maar hij twijfelt tussen mage/priest, niet tussen druid/mage/priest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:24:
[...]

Maar hij twijfelt tussen mage/priest, niet tussen druid/mage/priest :+
dan altijd voor priest gaan! :+

alle mages in onze guild zijn dps-whores XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een leuke actieve nl gilde??? ;)
Pagina: 1 ... 19 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.