Omeg schreef op donderdag 15 september 2016 @ 01:33:
Kijken wat er gebeurt wanneer de raids uit zijn. Dat lijkt me zeker ook geen pretje als het zo doorgaat.
Zou juist alleen maar verbetering moeten opbrengen daar raids instanced zijn en instanced servers los staan van realm servers. Zou juist de realm server moeten ontlasten als er bij wijze van spreken 50 guilds Emerald Nightmare instappen.
Hopelijk vandaag de cooler van m'n cpu binnen, zodat de PC geassembleerd kan worden en getest. Hoop heel erg dat ik hem nog vóór het weekend kan ontvangen. Zal ik daarna eens even tijd maken om een gamesessie te houden en eens lekker van WoW te genieten. Dat doe ik wel, maar vooralsnog veel te weinig...

Als night elf heb ik iets nodig om te leren alvorens ik mechanicals kan tamen toch? Moet maar even dat beest uit gnomeregan regelen namelijk. Kan ik daarna eens even de artifact halen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

RustStorm schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:30:
[...]
Voornamelijk op Nagrand, maar heb recent een level 100 shaman gemaakt op Silvermoon. Corset z'n guild gejoined.
Oh ja, zo zat het
Ik heb nog een frost DK daar zitten.
Zal eens kijken wat ik met hem ga doen. Hoor goede dingen over Blood

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:13:
[...]

Oh ja, zo zat het
Ik heb nog een frost DK daar zitten.
Zal eens kijken wat ik met hem ga doen. Hoor goede dingen over Blood
Daar = Nagrand of Silvermoon? :)

Zal op Draenor nog wel een character aanmaken; wellicht een undead monk ofzo.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Dacht dat ik door al mijn quests heen was op Broken Isle, maar door revered to worden in High Mountain, heb ik van de hunters een paar quests gehad.

Voor de rest is het nu alleen nog rep farmen :( zodat ik revered wordt met alle factions (één klaar nog 5 te gaan).

Hopelijk komt er een flinke questchain uit het revered worden bij de Nightfallen. Wel jammer dat Blizzard het achter de rep farm heeft gestopt om zo te voorkomen dat mensen te snel klaar zijn.
Iusedto schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:16:
[...]

Lol sorry, nog geen koffie gehad
Silvermoon
Ga dat eens even snel regelen dan. :)

Hier ligt internet er uit; heerlijk ict bedrijf zit er hier... Pffffffff hahahahaha

Ben heel erg aan het wikken en wegen welke class is op dreanor zal aanmaken. Monk is op zich wel leuk natuurlijk... Maar... Hmmmz keuzes. Toch maar wel.proberen om vervolgens ook door te zetten naar 110.

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
RustStorm schreef op donderdag 15 september 2016 @ 06:31:
Hopelijk vandaag de cooler van m'n cpu binnen, zodat de PC geassembleerd kan worden en getest. Hoop heel erg dat ik hem nog vóór het weekend kan ontvangen. Zal ik daarna eens even tijd maken om een gamesessie te houden en eens lekker van WoW te genieten. Dat doe ik wel, maar vooralsnog veel te weinig...

Als night elf heb ik iets nodig om te leren alvorens ik mechanicals kan tamen toch? Moet maar even dat beest uit gnomeregan regelen namelijk. Kan ik daarna eens even de artifact halen. :)
Je hebt als nelf de Mecha-Bond Imprint matrix nodig om mechanicals te kunnen tamen. Geen idee hoe duur die zijn op AH (of als je een engineer hebt zelf even maken)

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
7.1 is al uit op PTR en we zijn nog niets begonnen aan de eerste raid. Blizzard is echt wel van plan om massa's content uit te brengen voor legion. We gaan straks nog beginnen klagen dat er teveel te doen is :P.
Kijk vooral uit naar Karazhan en het vervolg van de suramar quests. Blijkbaar komt er een kleine attunement quest voor Karazhan en gaan de suramar quests iedere week een stuk meer verhaal vertellen tot the nighthold gereleased wordt.
Carthrax schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:32:
[...]

Je hebt als nelf de Mecha-Bond Imprint matrix nodig om mechanicals te kunnen tamen. Geen idee hoe duur die zijn op AH (of als je een engineer hebt zelf even maken)
Heb toevallig een bid van 2000 geplaatst. Ze zijn buyout rond de 4-5k op mijn server.

Kijken of ik hem stiekem gewonnen heb einde van de dag. Anders een buyoutje doen. :) Thanks for the info man.

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Ik vind het nu al helemaal kut! Veel te veel te doen! Te veel quests, veel te veel classes om te spelen, dan nog voor elke class al je artifact wapens om te levelen, dan nog je order hall campaign en missies, dan nog je garrison in WoD voor wat achievements, en dan nog de Keystones.. en zoveel raids... Man man man!

Vroeger in WotLK rollde je gewoon een Paladin, deed je 1x in de week ICC25HC door op 3 knopjes te drukken en zat de week er weer op. Goede oude tijd.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gisteren m'n eerste mythic gedaan. Ik was tank en damnnn son, je kan wel merken dat alles hard slaat. Neemt niet weg dat we een 809 healer mee hadden(was full guild run). Goed hij heeft 3 stukjes gear gekregen van 840(ik had alleen wat AP en blood of sargaras..). Dus gedurende de run werdt het beter. Maar wat blijft Eye of Azsara een pokke instance. Echt m'n minst favoriete van Legion tot nu toe. Vanavond ben ik attuned voor de suramar instances, dus we zullen zien wat die doen.

Moet voor een quest nu naar Darkheart thicket mythic. Dat kunnen we ook vanavond is proberen.

Gister avond nog wel paar heel tof uitziende shoulders gehaald voor de "pvp" world quest. Helaas gingen ze niet naar 850, maar 840 was sowieso een upgrade, m'n enige "lage" ilevel right now is mn 815 boots, de rest heb ik op 830 of hoger en zit op 838 totaal.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Grompie
Ries schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:37:
Vroeger in WotLK rollde je gewoon een Paladin, deed je 1x in de week ICC25HC door op 3 knopjes te drukken en zat de week er weer op. Goede oude tijd.
Kan je nog altijd. Niemand verplicht je om iedere class een artifact wapen te geven of mee te spelen in legion.
Zelf nog niet verder geraakt dan mijn priest en heb voorlopig ook geen plannen om een ander character te spelen.
Mss wanneer de raids uit zijn ik alle andere characters hun wapen en order hall ga unlocken zodat ze artifact knowledge kunnen krijgen maar voorlopig heb ik daar geen zin in.

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08 18:23
ye-roon schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:37:
Gisteren m'n eerste mythic gedaan. Ik was tank en damnnn son, je kan wel merken dat alles hard slaat. Neemt niet weg dat we een 809 healer mee hadden(was full guild run). Goed hij heeft 3 stukjes gear gekregen van 840(ik had alleen wat AP en blood of sargaras..). Dus gedurende de run werdt het beter. Maar wat blijft Eye of Azsara een pokke instance. Echt m'n minst favoriete van Legion tot nu toe. Vanavond ben ik attuned voor de suramar instances, dus we zullen zien wat die doen.

Moet voor een quest nu naar Darkheart thicket mythic. Dat kunnen we ook vanavond is proberen.

Gister avond nog wel paar heel tof uitziende shoulders gehaald voor de "pvp" world quest. Helaas gingen ze niet naar 850, maar 840 was sowieso een upgrade, m'n enige "lage" ilevel right now is mn 815 boots, de rest heb ik op 830 of hoger en zit op 838 totaal.
Eye of Azshara is toch een van de lastigere mythics. Vooral de slang en de laatste baas zijn redelijk irritant. op lage gear. Darkheart Thicket is wel een van de makkelijkere.
Die suramar instances zijn ook niet heel lastig. daar merk je echt dat de trash een stuk irritanter is dan de bosses. Laatste boss in Arcway heeft wel weer een grappige phase :D

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Voordeel is dat mijn hunter herb/mining is en mijn warlock main een engineer. Heb dus die mecha bond imprint matrix al kunnen maken. De rest wacht ik nog even mee, Reaves upgraden is wat mij betreft prio 1. Vooral die Bling Mode upgrade ben ik erg benieuwd naar, maar dan moet ik wel 800 engi hebben en een ton aan materials, dus zodra ik revered valarjar ben ook maar die shoulderenchant pakken voor ores enzo.

Arcway/Court of Stars wel wat aan de lange kant, imo net een beetje teveel trash maar verder wel leuk (vooral court of stars laatste boss heeft wat leuks voorafgaand aan de fight :D)

• Grompie
abdus18 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:41:
[...]

Eye of Azshara is toch een van de lastigere mythics. Vooral de slang en de laatste baas zijn redelijk irritant. op lage gear. Darkheart Thicket is wel een van de makkelijkere.
Die suramar instances zijn ook niet heel lastig. daar merk je echt dat de trash een stuk irritanter is dan de bosses. Laatste boss in Arcway heeft wel weer een grappige phase :D
Gisteren ook opnieuw Eye of Azshara gedaan en merkte onze tank doodleuk op dat je beter eerst die slang deed dan de 2de baas die je tegen komt. Wist niet dat het kon maar het helpt wel erg veel. Want zodra je de 2de baas dood doet komen die winden en die wil je echt niet hebben wanneer je die slang aan het vechten bent.

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08 18:23
Grompie schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:44:
[...]

Gisteren ook opnieuw Eye of Azshara gedaan en merkte onze tank doodleuk op dat je beter eerst die slang deed dan de 2de baas die je tegen komt. Wist niet dat het kon maar het helpt wel erg veel. Want zodra je de 2de baas dood doet komen die winden en die wil je echt niet hebben wanneer je die slang aan het vechten bent.
Ik moet zeggen dat ik het gisteren erg makkelijk vond ondanks de wind, maakte niet meer zoveel uit eigenlijk.
Wat nog het aller belangrijkste was is dat de dps echt de andere slangen zo snel mogelijk doodmaakten en de tank de rampage interupt.
Hoefde nauwelijks nog wat te healen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Grompie schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:44:
[...]

vind die wind juist erg makkelijk, hoef je zelf niet uit de shit te bewegen, word voor je gedaan :P

Verwijderd

Dat gearen schiet maar niet op bij mij. Kan ook maar 1-1,5 uur pd doordeweeks spelen, maar alsnog. Niet echt mazzel met de WQ drops. Kan nog steeds hc's niet in.

• demonic
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:02:
Dat gearen schiet maar niet op bij mij. Kan ook maar 1-1,5 uur pd doordeweeks spelen, maar alsnog. Niet echt mazzel met de WQ drops. Kan nog steeds hc's niet in.
vraag een crafter om wat gear te maken, dat is vaak al 815. en kost niet veel om te maken.
op die manier kan je met nog een aantal nadere pieces Hc's in.

en hoe hoger je ilvl hoe beter de WQ's drops worden.

Verwijderd

demonic schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:03:
[...]

vraag een crafter om wat gear te maken, dat is vaak al 815. en kost niet veel om te maken.
op die manier kan je met nog een aantal nadere pieces Hc's in.

en hoe hoger je ilvl hoe beter de WQ's drops worden.
Heb 1 of 2 ringen nodig voor 810, op AH staan ze voor 20k ilvl 815. Dat vind ik het niet waard, in mijn guild zit niemand met jewelcrafting die fatsoenlijke shit kan maken. Dus hopelijk heb ik vanavond meer mazzel :)

• demonic
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:05:
[...]

Heb 1 of 2 ringen nodig voor 810, op AH staan ze voor 20k ilvl 815. Dat vind ik het niet waard, in mijn guild zit niemand met jewelcrafting die fatsoenlijke shit kan maken. Dus hopelijk heb ik vanavond meer mazzel :)
ringen zijn enorm k*t om te krijgen.
dat zijn mijn laatste pieces.

Ik had de gear van de order hall aan, en wat world drops. niks bijzonders. toen was ik 801 ofzo.
en toen realiseerde ik me dat ik me artifact power nog niet had gespendeerd, en ook nog niet mijn relic's er in had gestopt.

dat maakte me in een keer 813 :P

• Msi92
  • Laatst online: 21-05-2024
http://eu.battle.net/wow/en/character/balnazzar/Msi/simple

Verdomme, ik krijg maar geen epic belt :( :(

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Komend weekend wil ik starten met tanken. Ben nu lvl 102 en eerste dungeon zal Eye of Azshara worden denk ik zo, gezien ik daar nu een quest heb.

Wat is de beste/makkelijkste manier van inlezen? Guides op Wowhead? andere sites (zo ja welke)? youtube filmpjes kijken van iemand die de instance doorloopt, of..
Of zijn de dungeons op dit level voor een tank nog dusdanig eenvoudig dat je je nog niet druk hoeft te maken om boss encounters/tactics etc?

• greyfox1987
  • Laatst online: 05-09 12:16
marijnvtg schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:31:
Komend weekend wil ik starten met tanken. Ben nu lvl 102 en eerste dungeon zal Eye of Azshara worden denk ik zo, gezien ik daar nu een quest heb.

Wat is de beste/makkelijkste manier van inlezen? Guides op Wowhead? andere sites (zo ja welke)? youtube filmpjes kijken van iemand die de instance doorloopt, of..
Of zijn de dungeons op dit level voor een tank nog dusdanig eenvoudig dat je je nog niet druk hoeft te maken om boss encounters/tactics etc?
Niet te veel tegelijkertijd pullen en dan komt het helemaal goed :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21

Dat laatste vooral, op normal/heroic is het meestal een kwestie van gewoon aggro houden.

Daarnaast heeft WoW tegenwoordig in-game best goede tips in de adventure guide. Daar kan je per dungeon per baas opzoeken welke abilities ze doen en hoe de gevechten in elkaar zitten.
Grimmie187 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:33:
[...]

Dat laatste vooral, op normal/heroic is het meestal een kwestie van gewoon aggro houden.
Helaas klopt dat allang niet meer in Legion. Tijdens levellen zal je gewoon je AM goed moeten gebruiken anders krijg je meer debuffs, meer damage etc. Doe je healer een plezier en doe wat meer dan "gewoon aggro houden"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Dieren mishandeling :(

Gisteren voor het eerst na jaar niet gespeeld te hebben onyxia lair gedaan te hebben dropte de mount.
Nu moet ik alleen de blazing drake nog voor de archiefment :)

[ Voor 25% gewijzigd door HStyles op 15-09-2016 09:40 ]

• Divak

Welke class? Ik zou de forums van MMO-Champion bekijken en even googlen naar de betreffende Legion guide op Icy Veins. Hier staat alles mooi uitgelegd. Je hoeft niet alles in 1 keer te snappen, maar naargelang het tanken leer je hier veel van bij door regelmatig terug te slaan op de guide. In normal dungeons kan niet zoveel fout gaan, maar je kan je er wel goed voorbereiden op de dungeons als je eenmaal Mythic dungeons gaat doen en je je cooldowns en mitigation spells goed moet timen.

[ Voor 36% gewijzigd door Divak op 15-09-2016 09:40 ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
corset schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:35:
[...]

Helaas klopt dat allang niet meer in Legion. Tijdens levellen zal je gewoon je AM goed moeten gebruiken anders krijg je meer debuffs, meer damage etc. Doe je healer een plezier en doe wat meer dan "gewoon aggro houden"
Op normal/heroic is dat nog niet perse nodig, maar het is inderdaad wel zaak om je dat soort dingen zsm aan te leren. Lees je vooral goed in in je cds en abilities en bedenk goed wanneer je welke ability moet gebruiken, daar heb je op het moment meer aan dan boss tactics lezen.

Verwijderd

Ries schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:39:
[...]

Welke class? Ik zou de forums van MMO-Champion bekijken en even googlen naar de betreffende Legion guide op Icy Veins. Hier staat alles mooi uitgelegd. Je hoeft niet alles in 1 keer te snappen, maar naargelang het tanken leer je hier veel van bij door regelmatig terug te slaan op de guide. In normal dungeons kan niet zoveel fout gaan, maar je kan je er wel goed voorbereiden op de dungeons als je eenmaal Mythic dungeons gaat doen en je je cooldowns en mitigation spells goed moet timen.
Hoeveelheid goede guides op mmo/battlenet/etc. valt nog tegen. Zullen pas bij de release van de raid komen naar verwachting.

• Grimmie187
  • Laatst online: 10-09 09:21
corset schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:35:
[...]

We hadden het toch over normal dungeons op lvl 102?

Ik zeg niet dat dit ook geldt voor 110 heroics en hoger.. :P

• Rhain
@Ries; Pala

Voor de rest: thanks voor de feedback! Ben benieuwd hoe makkelijk/moeilijk het zal zijn

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021

Niet vergeten om de seaguls (zijn geel) neer te halen.
Ze worden vvaak per ongeluk gepulled en gaan (omdat niemand de seagul oppakt) naar de healer om ze elke 10 seconden voor 5 seconden te stunnen. In combinatie met poison op de ground is dodelijk.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Divak
marijnvtg schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:54:
@Ries; Pala

Voor de rest: thanks voor de feedback! Ben benieuwd hoe makkelijk/moeilijk het zal zijn
Pala is goed te doen :)

Voor het casten van je spells moet je simpel gezegd al je spells om en om afwisselen met Divine Hammer. Daarnaast hebben bepaalde spells meer prioriteit dan de ander.

De voorkeursvolgorde is;

Single target: Jugdment -> Consecration -> Avenger's Shield.

De rotatie wordt dan zoiets; Judgement, Divine Hammer, Consecration, Divine Hammer, Avenger's Shield, Divine Hammer, Judgment, Divine Hammer, etc. etc.

Bij trash of meerdere mobs heeft het de voorkeur om Avenger's Shield als eerst te gebruiken, die wisselt dan dus eigenlijk van plek met Judgment. Daarnaast is het tijdens trash wel leuk voor je DPS om bijv. Avenger's Shield direct gebruiken als de cooldown gereset wordt door je Grand Cursader talent.

Daarnaast heb je 2 spells die geen onderdeel van de global cooldown (je kan ze altijd indrukken als je ze nodig hebt): Shield of the Righteousness (SotR) en Hand of the Protector (HotP).

SotR:

SotR heeft 3 charges. Als je SotR gebruikt, krijg je gedurende 4,5 sec (of langer) flink minder damage.

Omdat SotR 3 charges heeft moet je deze eigenlijk altijd gebruiken als de teller op 3 staat (als je met 3 charges rondloopt is het zonde van de recharge tijd). Daarnaast zorgt Judgment ervoor (met een talent) dat de recharge versneld wordt.

De andere 2 charges heb je dan om te gebruiken als je de komende 4,5 seconde veel inkomende damage verwacht. Dit leer je vanzelf naargelang bossfights of kun je zien aan bepaalde bosses die een stomp aan het voorbereiden zijn o.i.d.

Dan heb je ook nog HotR:

Deze spellt healt je direct voor een bepaald percentage van je missende health. Deze is dus niet handig om te gebruiken boven ca. 50% health, en het liefst dus zo laag mogelijk zodat de heal het meest effectief is. Het leuke is dat het gebruiken van SotR er ook voor zorgt dat de cooldown van HotP wordt ingekort. Om deze reden is het dus belangrijk om altijd 2 charges van SotR te hebben. In de eerste plaats om zware incoming damage te verminderen, maar ook om er dus snel voor de zorgen dat HotP weer beschikbaar komt je zelf te healen.

Dat is dus een leuk samenspel met de spells (Judgement verlaagt de SotR cooldown, SotR verlaagt de HotP cooldown).

De talent voor deze spell verandert de spell naar Light of the Protector, met extra healing en 6 sec minder cooldown. Ook een behoorlijke must-have dus.

Dan heb je nog artifact ability. De damage is wel aardig maar deze dien je ook eigenlijk alleen maar te gebruiken om incoming damage te verminderen. Dit geldt ook voor je cooldowns die je kan inzetten wanneer je het nodig acht. Zeker gebruiken als het hectisch wordt, het is zonde om het achter te hand te blijven houden.

En wat betreft de stats is versatility het belangrijkst, daarna haste, mastery, en ten slotte crit.

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
*dagboek*

Om terug te komen op de mythic dungeons, afhankelijk van tank is het vaak drama of top. Met de arc-dungeon veel te lang bezig geweest. Mass pulls met een witch met leuke debuffs, een moonkin die klaagt maar helft van de tijd niets gedaan heft etcetc. Na eerste boss leaven tank en DPS, kwamen wel mensen voor terug. Enraged omdat eerste boss al neer was maar toch dungeon afgemaakt en heft alles voor quest toch nog kunnen krijgen. Zeer geode tank, alleen op laatste boss een paar keer gewhiped omdat we dachten dat we alles in de "special phase" moisten afmaken. Toen we tactic doorhadden was het echt zoiets van : was dit het nu. Meer whipes op trash dan op bosses gehad in total.

Had me totaal niet voorbereid op de dungeon maar zolang je maar goed oplet en opzij stapt als baas je boos aankijkt, dan zijn de bosses zeer makkelijk. Als je niet 3 DPS-ers van 300k+ heb, dan vooral niet mass-pullen.

Zowel Holy als Shadow nu 840+ ilvl. Heb alle heroic dungeons nu gedaan in zowel holy als shadow. Aangezien mijn mainspec holy is gaan de meeste punten nu in mijn holy weapon, en zie de verschillen in DPS nu wel weer groter worden. Ben toch nog tevreden met mijn 140-170k DPS single target terwijl ik maar 1 golden heb geactiveerd. Wel goed om te zien dat als je full shadow gaat, de class zeer competatief is pre-raid met de andere classes. Een vriend linkte me zelfs een site dat shadowpriest op nr 3 staat van DPS-specs met pre-raid gear. Kan niet wachten om te gaan beginnen met de raids als healer. Waarschijnlijk wel een aanpassing in healer-setup (bedoeling was priest/shaman/druide) maar gezien het gedrag van onze druide en de zeer geode healing van de paladin wordt de setup zeer waarschijnlijk (priest/shaman/paladin). Tanks worden Paladin/DK. En daarna zeeeeeeer veel melee en 2 ranged classes. Dat gaat leuk worden :p

* einde dagboek *

Zelf vindt ik dit 1 van de beste expensions bij start. Hopelijk blijft het zo als de rep-grind over is.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Rhain
Ries schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:28:
[...]

Pala is goed te doen :)

Voor het casten van je spells moet je simpel gezegd moet je al je spells om en om afwisselen met Divine Hammer. Daarnaast hebben bepaalde spells meer prioriteit dan de ander.

De voorkeursvolgorde is;

Single target: Jugdment -> Consecration -> Avenger's Shield.

De rotatie wordt dan zoiets; Judgement, Divine Hammer, Consecration, Divine Hammer, Avenger's Shield, Divine Hammer, Judgment, Divine Hammer, etc. etc.

Bij trash of meerdere mobs heeft het de voorkeur om Avenger's Shield als eerst te gebruiken, die wisselt dan dus eigenlijk van plek met Judgment. Daarnaast is het tijdens trash wel leuk voor je DPS om bijv. Avenger's Shield direct gebruiken als de cooldown gereset wordt door je Grand Cursader talent.

Daarnaast heb je 2 spells die geen onderdeel van de global cooldown (je kan ze altijd indrukken als je ze nodig hebt): Shield of the Righteousness (SotR) en Hand of the Protector (HotP).

SotR:

SotR heeft 3 charges. Als je SotR gebruikt, krijg je gedurende 4,5 sec (of langer) flink minder damage.

Omdat SotR 3 charges heeft moet je deze eigenlijk altijd gebruiken als de teller op 3 staat (als je met 3 charges rondloopt is het zonde van de recharge tijd). Daarnaast zorgt Judgment ervoor (met een talent) dat de recharge versneld wordt.

De andere 2 charges heb je dan om te gebruiken als je de komende 4,5 seconde veel inkomende damage verwacht. Dit leer je vanzelf naargelang bossfights of kun je zien aan bepaalde bosses die een stomp aan het voorbereiden zijn o.i.d.

Dan heb je ook nog HotR:

Deze spellt healt je direct voor een bepaald percentage van je missende health. Deze is dus niet handig om te gebruiken boven ca. 50% health, en het liefst dus zo laag mogelijk zodat de heal het meest effectief is. Het leuke is dat het gebruiken van SotR er ook voor zorgt dat de cooldown van HotP wordt ingekort. Om deze reden is het dus belangrijk om altijd 2 charges van SotR te hebben. In de eerste plaats om zware incoming damage te verminderen, maar ook om er dus snel voor de zorgen dat HotP weer beschikbaar komt je zelf te healen.

Dat is dus een leuk samenspel met de spells (Judgement verlaagt de SotR cooldown, SotR verlaagt de HotP cooldown).

De talent voor deze spell verandert de spell naar Light of the Protector, met extra healing en 6 sec minder cooldown. Ook een behoorlijke must-have dus.

Dan heb je nog artifact ability. De damage is wel aardig maar deze dien je ook eigenlijk alleen maar te gebruiken om incoming damage te verminderen. Dit geldt ook voor je cooldowns die je kan inzetten wanneer je het nodig acht. Zeker gebruiken als het hectisch wordt, het is zonde om het achter te hand te blijven houden.

En wat betreft de stats is versatility het belangrijkst, daarna haste, mastery, en ten slotte crit.
Kijk, dat helpt me al goed op weg in jip- en janneke taal :D (ideeal voor mij). Had op icy veins ook al eea gelezen. Nu nog in de praktijk brengen >:). Mocht ik nog vragen hebben, dan kan ik je vast een pm sturen ipv overvloedig dit topic spammen ;)

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
HStyles schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:38:
[...]

Dieren mishandeling :(

Gisteren voor het eerst na jaar niet gespeeld te hebben onyxia lair gedaan te hebben dropte de mount.
Nu moet ik alleen de blazing drake nog voor de archiefment :)
Ik ben zo blij dat ik die achievement al heb.. te vaak dragon soul... ik had bijna 200 runs nodig voor die blazing drake..
Grimmie187 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:50:
[...]

We hadden het toch over normal dungeons op lvl 102?

Ik zeg niet dat dit ook geldt voor 110 heroics en hoger.. :P
Jep, en op normal dungeons is niet elke healer zo goed dat "Alleen aggro houden" genoeg is. Bij sommige healers zal je alsnog netjes je AM en alles moeten doen. Overigens zijn het boss mechanics die AM vereisen. Anders krijg je (terecht) echt boze healers

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Akaendra
Ben ik blij dat ik niet heal of tank, heb het vroeger wel gedaan op mijn warlock (Illidan/Eredar Twins, maar dat was het dan ook :P)

Wellicht dat ik ga tanken weer eens maar ik heb geen idee of en wanneer en met welke class (alhoewel ik wel een lvl 30 iets Prot Paladin heb)

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Even heel wat anders dan Legion: Wie kan mij in verklaarbaar Nederlands uitleggen hoe ik de laatste archievement bij de Lich King kan halen? http://www.wowhead.com/ac...g-time-for-this-10-player

Ik moet 30 stacks verzamelen maar begrijp het achterliggende mechanisme niet helemaal :(. Ik weet dat degene zonder aggro de stack krijgt, maar wat dan? Ik probeerde hem gister met een shaman (ik een mage) samen maar kreeg t niet voor elkaar.

Wie kan mij dit uitleggen?

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
YaaD schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:02:
Even heel wat anders dan Legion: Wie kan mij in verklaarbaar Nederlands uitleggen hoe ik de laatste archievement bij de Lich King kan halen? http://www.wowhead.com/ac...g-time-for-this-10-player

Ik moet 30 stacks verzamelen maar begrijp het achterliggende mechanisme niet helemaal :(. Ik weet dat degene zonder aggro de stack krijgt, maar wat dan? Ik probeerde hem gister met een shaman (ik een mage) samen maar kreeg t niet voor elkaar.

De Lich King geeft een speler een ziekte, die springt na een X aantal seconden over naar iemand die in de buurt is, waarbij de ziekte 2 stacks krijgt. Na een X aantal seconden springt de ziekte naar de volgende, waarbij de ziekte 3 stacks krijgt, etc. etc. De ziekte springt niet alleen over naar spelers, maar ook naar mobs. Zodra de ziekte bij iemand terecht komt waar niemand bij in de buurt is, verdwijnt de ziekte en ben je alle stacks kwijt.

Daarom moet je aan het begin alle zombies en ghouls gewoon laten leven en niets aanvallen. Zodra je een stuk of 16 ghouls/adds hebt kun je met je mage/shaman midden in deze ghouls gaan staan en wachten terwijl de ziekte telkens overspringt tot de ziekte een keer naar jezelf overspringt, en dan hopen dat er inmiddels minimaal 30 stacks zijn behaald. Zo niet, dan moet je nog langer wachten tot je de ziekte wel een keer krijgt met 30+ stacks.

Als je dat eenmaal hebt gehad kun je de adds en de Lich King afmaken en krijg je de achievement.

[ Voor 5% gewijzigd door Divak op 15-09-2016 11:08 ]

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Gisteren een random group gejoined voor mijn eerste Mythic als tank, met mijn 819 gearlevel kreeg ik aardig wat klappen. Maar uiteindelijk toch wel redelijk makkelijk gehaald. Heroics zijn echt peanuts vergeleken met Mythics overigens :+

• demonic
shoombak schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:07:
Gisteren een random group gejoined voor mijn eerste Mythic als tank, met mijn 819 gearlevel kreeg ik toch aardig wat klappen. Maar uiteindelijk toch wel redelijk makkelijk gehaald. Heroics zijn echt peanuts vergeleken met Mythics overigens :+
welke class?

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
YaaD schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:02:

Bij 2 spelers krijgt 1 iemand de plague.. dat maakt t n stuk makkelijker alvast.

Als de plague afloopt, of zijn target doodmaakt dan springt het naar een ander target. Speler of ghoul.

Bij iedere sprong krijgt de plague 1 extra stack. En als je hem dispelled van een speler gaat er een stack af.

Op het moment dat de plague 30 stacks heeft voldoe je aan de achievement en kan je de boss nuken. Belangrijk is gewoon 30 stacks. Hoeft niet per se op een speler te zijn.. 30 stacks op een ghoul is ook goed.

Maar het is vooral heel erg veel wachten. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
icemotion schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:13:
[...]

Bij 2 spelers krijgt 1 iemand de plague.. dat maakt t n stuk makkelijker alvast.

Als de plague afloopt, of zijn target doodmaakt dan springt het naar een ander target. Speler of ghoul.

Bij iedere sprong krijgt de plague 1 extra stack. En als je hem dispelled van een speler gaat er een stack af.

Op het moment dat de plague 30 stacks heeft voldoe je aan de achievement en kan je de boss nuken. Belangrijk is gewoon 30 stacks. Hoeft niet per se op een speler te zijn.. 30 stacks op een ghoul is ook goed.

Maar het is vooral heel erg veel wachten. ;)
Zorg er overigens wel voor dat je boven de 90% health blijft, Infest killed je anders nogal vlug XD Pet classes hebben het overigens wel wat makkelijker wat dat betreft. Moet ICC weer doen deze reset, Invincible wil maar niet droppen :P

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Ries schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:06:
[...]

De Lich King geeft een speler een ziekte, die springt na een X aantal seconden over naar iemand die in de buurt is, waarbij de ziekte 2 stacks krijgt. Na een X aantal seconden springt de ziekte naar de volgende, waarbij de ziekte 3 stacks krijgt, etc. etc. De ziekte springt niet alleen over naar spelers, maar ook naar mobs. Zodra de ziekte bij iemand terecht komt waar niemand bij in de buurt is, verdwijnt de ziekte en ben je alle stacks kwijt.

Daarom moet je aan het begin alle zombies en ghouls gewoon laten leven en niets aanvallen. Zodra je een stuk of 16 ghouls/adds hebt kun je met je mage/shaman midden in deze ghouls gaan staan en wachten terwijl de ziekte telkens overspringt tot de ziekte een keer naar jezelf overspringt, en dan hopen dat er inmiddels minimaal 30 stacks zijn behaald. Zo niet, dan moet je nog langer wachten tot je de ziekte wel een keer krijgt met 30+ stacks.

Als je dat eenmaal hebt gehad kun je de adds en de Lich King afmaken en krijg je de achievement.
Ok zover begrijp ik het nog. Wat ik dan niet snap is hoe ik 30 stacks krijg als ik maar 16 ghouls heb.. De plague springt over als iemand sterft of als de tijd voorbij is.. En de stack loopt bij mij niet op naar mate de tijd verstrijkt.. Hij bouwt dus niet op... Moeten de adds overigens de MT volgen of OT? Of boeit dat niet?

bl44t

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ja ook nog niet gezien. Nog op 810. En ringen droppen ook niet echt voor mij. Kan straks wel een 840 belt kopen als ik 2 revered factions heb. Oh ja mijn trinkets zijn ook ruk vanwege de versatility.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Ik heb trouwens mijn Legion Companion app van m'n telefoon gegooid. En ik merk meteen verschil in accuverbruik. Die app slurpt echt... en waarom? geen idee... je bent maar paar keer per dag " online " met dat ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
YaaD schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:18:
[...]

Ok zover begrijp ik het nog. Wat ik dan niet snap is hoe ik 30 stacks krijg als ik maar 16 ghouls heb.. De plague springt over als iemand sterft of als de tijd voorbij is.. En de stack loopt bij mij niet op naar mate de tijd verstrijkt.. Hij bouwt dus niet op... Moeten de adds overigens de MT volgen of OT? Of boeit dat niet?
Als de plague overspringt komt er niet direct een stack bij, maar wel als de tijd voorbij is. Als hij door blijft springen over de ghouls en de tijd loopt door moet hij op een gegeven moment op 30 komen. De 16 ghouls zijn genoeg om te starten, tijdens het gevecht worden er telkens meer gespawnt.

Volgens mij is het ook een optie om de eerste plague te verwijderen/dispellen en dan bij de tweede de stacks op te bouwen, want volgens mij cast de Lich King er 2 in totaal. Dan heb je ook geen last van plagues die door elkaar heenlopen?

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-09 10:10
RustStorm schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:42:
Ik heb trouwens mijn Legion Companion app van m'n telefoon gegooid. En ik merk meteen verschil in accuverbruik. Die app slurpt echt... en waarom? geen idee... je bent maar paar keer per dag " online " met dat ding.
Ik merk idd ook dat mn batterijverbruik veel meer geworden is. Geen idee of het door de legion app komt.

• Divak
Tussendoor de app compleet killen?

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:18
Ries schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:57:
Tussendoor de app compleet killen?
merkte ook dat mijn batterij een stuk sneller leeg gaat.

Ga nu dit eens proberen.
Als ik de app niet kill moet hij ook erg lang laden voor hij het eens een keer gaat doen, dus veel verschil zal ik daar niet in merken.

Verwijderd

fjux schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:59:
[...]

merkte ook dat mijn batterij een stuk sneller leeg gaat.

Ga nu dit eens proberen.
Als ik de app niet kill moet hij ook erg lang laden voor hij het eens een keer gaat doen, dus veel verschil zal ik daar niet in merken.
Compleet killen werkt, in ieder geval op Android, erg goed.
Ik merkte inderdaad ook dat als ik het niet doe, dat de app gewoon iets van 10-15% per uur van mijn batterij afsnoept.

Verder wel een goede app, al blijft het frustrerend om op het werk in te loggen en een missie met epic shoulders te zien die nog maar 4 uur duurt :(
Soms is ignorance bliss.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2016 12:40 . Reden: auto-incorrectie ]

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:23
corset schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:55:
[...]

Jep, en op normal dungeons is niet elke healer zo goed dat "Alleen aggro houden" genoeg is. Bij sommige healers zal je alsnog netjes je AM en alles moeten doen. Overigens zijn het boss mechanics die AM vereisen. Anders krijg je (terecht) echt boze healers
stomme vraag, maar AM = Active Mitigation ofzo?

pr0mpt - It never hurts to help!

pr0mpt schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:39:
[...]

stomme vraag, maar AM = Active Mitigation ofzo?
Jep :) dingen als shield block, demon spikes etc. Bepaalde bosses hebben een ability dat als je geen AM gebruikt, je of een tijdlang +50% damage krijgt, of dat je een redelijke damage hit krijgt + knockback.

Vooral tijdens levellen kan je zo de goede tanks van de "ik ben WoD gewend dus ik doe dat maar" onderscheiden.

• icemotion
Ik heb nog niet genoeg tijd gehad om te gearen dus ik heb nog niet eens heroic dungeons gezien. Maar in normal dungeons weet ik mn survivability gewoon hoog te houden en mn zware cooldowns alleen in te zetten bij de boss abilities die erom vragen..

En mn artifact heb ik bijna zover dat ik in Rage of the Sleeper echt n mega cooldown heb..

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Kaap schreef op donderdag 15 september 2016 @ 06:27:
[...]

Zou juist alleen maar verbetering moeten opbrengen daar raids instanced zijn en instanced servers los staan van realm servers. Zou juist de realm server moeten ontlasten als er bij wijze van spreken 50 guilds Emerald Nightmare instappen.
Dat is als je door de lange wachtrij komt xD
icemotion schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:59:
Ik heb nog niet genoeg tijd gehad om te gearen dus ik heb nog niet eens heroic dungeons gezien. Maar in normal dungeons weet ik mn survivability gewoon hoog te houden en mn zware cooldowns alleen in te zetten bij de boss abilities die erom vragen..

En mn artifact heb ik bijna zover dat ik in Rage of the Sleeper echt n mega cooldown heb..
precies, maar tanken is daardoor wat meer dan "alleen een beetje aggro houden". Dat kan iedereen wel, een goede tank zijn waar de healer wat aan heeft? Dat is uitdagender.

• pr0mpt
corset schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:06:
[...]

precies, maar tanken is daardoor wat meer dan "alleen een beetje aggro houden". Dat kan iedereen wel, een goede tank zijn waar de healer wat aan heeft? Dat is uitdagender.
serieus...wtf

Als je niet eens aan AM doet.
WAT DOE JE DAN ALS TANK!??!

auto attack?
een beetje dmg spells alleen doen?

Snap dat niet, AM hoort gewoon in je systeem te zitten lijkt me?

pr0mpt schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:20:
[...]

serieus...wtf

auto attack?

Klopt, dat was ook mijn hele punt. Je herkend zo heel, heel snel de mensen die gewoon niet kunnen tanken. Geen AM gebruik. Demon Spike uptime van onder de 70% etc.

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Goemies schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:52:
[...]

Ik merk idd ook dat mn batterijverbruik veel meer geworden is. Geen idee of het door de legion app komt.
Ik heb geen enkel probleem met de companion app op mijn telefoon (Xperia Z3 met Android 6.0.1) wat batterijverbruik betreft. Zit toch wel geregeld om de app op een dag en kill de applicatie verder niet. Maar merk daarbij geen extra batterijverbruik ten opzichte van de situatie ervoor.

• demonic
pr0mpt schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:20:
[...]

serieus...wtf

auto attack?

even terug naar WoD. als brewmaster monk had je maar een manier om AM te krijgen. deze was ook nog is underpowered. en completly random.
Soms heb je niet altijd de keuze om AM te gebruiken. ;)

al ben ik het wel eens met de rest van je post. (kwa conclusie) :P

• pr0mpt
demonic schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:32:
[...]

even terug naar WoD. als brewmaster monk had je maar een manier om AM te krijgen. deze was ook nog is underpowered. en completly random.
Soms heb je niet altijd de keuze om AM te gebruiken. ;)

al ben ik het wel eens met de rest van je post. (kwa conclusie) :P
Ik kijk even niet naar de speciale classes, abilities etc.

Maar gewoon als speler..
Wat ben je dan aan het doen?
Als pally gewoon consecration, schildje gooien en rechterclicken of zo?
8)7

• demonic
pr0mpt schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:35:
[...]

Ik kijk even niet naar de speciale classes, abilities etc.

Maar gewoon als speler..
Wat ben je dan aan het doen?
Als pally gewoon consecration, schildje gooien en rechterclicken of zo?
8)7
wederom, op mannaroth of killrog(killrog was een brewmaster wrecker) was ik uitzonderlijke gevallen niet in staat om AM te gebruiken. Dat heeft niks met mij als speler te maken, maar simpelweg met hoe een brewmaster werkte.

Een tank is zoveel meer dan alleen AM en dmg reduction. ;)

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:51
corset schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:54:
[...]

Jep :) dingen als shield block, demon spikes etc. Bepaalde bosses hebben een ability dat als je geen AM gebruikt, je of een tijdlang +50% damage krijgt, of dat je een redelijke damage hit krijgt + knockback.

Vooral tijdens levellen kan je zo de goede tanks van de "ik ben WoD gewend dus ik doe dat maar" onderscheiden.
Ik voel me aangevallen.. snif... ;)
Henkje.doc schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:44:
[...]

Ik voel me aangevallen.. snif... ;)
Hoeft niet hoor :) ik ben gewoon een zeikerd als het op tanks aankomt. Heb ze allemaal op 100+ en het is zo'n beetje het enige wat ik doe :D

• pr0mpt
demonic schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:43:
[...]

wederom, op mannaroth of killrog(killrog was een brewmaster wrecker) was ik uitzonderlijke gevallen niet in staat om AM te gebruiken. Dat heeft niks met mij als speler te maken, maar simpelweg met hoe een brewmaster werkte.

Een tank is zoveel meer dan alleen AM en dmg reduction. ;)
Daarom dat ik ook even niet in ging op specs/abilities.

Als het niet mogelijk is, is dat geen probleem.
Je moet ook niet klakkeloos op knopjes rammen, bijvoorbeeld magic resist AM gebruiken bij een physical only iets.

Het ging mij om wanneer je AM hebt en kan gebruiken, dat je het niet doet.

Net als DPS wil je toch het maximale er uit halen?
Het zit er zelfs zo in dat ik het op oude solo raids nog uit automatisme deed..

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Altijd fijn, die bug die ervoor zorgt dat je geen nieuwe missions krijgt. Voor zover ik kan vinden hebben ze nog geen idee wat de oorzaak is.
pr0mpt schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:58:
[...]

Daarom dat ik ook even niet in ging op specs/abilities.

Als het niet mogelijk is, is dat geen probleem.
Je moet ook niet klakkeloos op knopjes rammen, bijvoorbeeld magic resist AM gebruiken bij een physical only iets.

Het ging mij om wanneer je AM hebt en kan gebruiken, dat je het niet doet.

Net als DPS wil je toch het maximale er uit halen?
Het zit er zelfs zo in dat ik het op oude solo raids nog uit automatisme deed..
Het probleem is dat veel mensen te simpel denken

tanken is "gewoon aggro houden"
healen is "gewoon mensen in leven houden"
dps is "gewoon alles doodmaken"

Vaak hoor je dat van de mensen die nog nooit zo'n role hebben gespeeld :0

Verwijderd

corset schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:29:
[...]

Healen is toch ook mensen in leven houden :+

• demonic
[...]

true, maar dps is wel de role die vaak het makkelijkste is.
als een dps een fout maakt is een groep niet per definitie een wipe.
terwijl als een tank, en in deze expansion nog veel meer als healer, dood gaat, dan is de groep bijna altijd een wipe...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
demonic schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:37:
[...]

terwijl als een tank, en in deze expansion nog veel meer als healer, dood gaat, dan is de groep bijna altijd een wipe...
Dat is zeker zo :) Alleen als je goed (dus een toevoeging zijn aan de groep) dan komt er meer kijken bij de roles

[...]
...behalve jezelf en blijf niet staan in gekleurde "shit" :+

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 15-09-2016 14:39 ]

FUMES et CARNES

• pr0mpt
corset schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:38:
[...]

Dat is zeker zo :) Alleen als je goed (dus een toevoeging zijn aan de groep) dan komt er meer kijken bij de roles
Denk dat het goed is voor spelers om meerdere rollen te hebben gespeeld.
En dan niet op een faceroll manier, zoals waarop mensen met fury warriors <60 aan het tanken waren, maar gewoon als het nog een beetje een uitdaging is.

Op die manier krijg je meer respect voor elke andere rol lijkt me

ok, mijn Ally DK onder het stof vandaan gehaald en heb nu net Blood Artifact gehaald.
Moest wel die hele Broken Isle onzin weer doen maar dan nu als Ally :(

FUMES et CARNES

• icemotion
Ik speel eigenlijk voornamelijk healers en tanks.. DPS heb ik nooit echt veel mee gehad al ben ik wel zo begonnen 'want dat is het makkelijkste' Maar mijn feral druid is sinds dat ik n beetje ben gaan raiden al een guardian.. en dat is ie nu nog steeds.

En ik heb er sindsdien nog een Prot Paladin en Vengeance demon bijgemaakt als tanks. En daarnaast een 2e druid die ik als Resto speel (de guild waar die inzit heeft tanks genoeg, maar n tekort aan healers) en n Resto shaman en een Disc priest.

De enige DPS die ik regelmatig speel is mn hunter, die had ik aangemaakt om de Double agent achieve te halen..

• Rhain
Iusedto schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:41:
ok, mijn Ally DK onder het stof vandaan gehaald en heb nu net Blood Artifact gehaald.
Moest wel die hele Broken Isle onzin weer doen maar dan nu als Ally :(
Leuk man, zie je de andere kant van t verhaal :9 , maar kon je m niet skippen dan?
marijnvtg schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:43:
[...]
Leuk man, zie je de andere kant van t verhaal :9 , maar kon je m niet skippen dan?
Nee, helaas niet

Wat is het trouwens bizar druk op Silvermoon zeg

[ Voor 10% gewijzigd door Iusedto op 15-09-2016 14:44 ]

FUMES et CARNES

Verwijderd

Iusedto schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:39:
En kite die mobs even, en let op dat de healer geen adds in zijn nek krijgt. ;)

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Iusedto schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:39:
[...]

Je vergeet dispellen (net als de meeste healers)!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
demonic schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:37:
[...]

Nou, ik heb al genoeg bossfights succesvol beëindigd nadat de healer halverwege al doodging. En ook andersom gezien dat een groep toch nog een groot gedeelte van een fight weet te volbrengen nadat de tank doodgaat. Ligt eraan hoever er nog te gaan is natuurlijk, maar zonder healer en dps kan een beetje tank nog aardig ver komen zelfs :P

• pr0mpt
vraagje, ik ben net in de Companion App aan het kijken en zie bij sommige WQs een gouden draakje er omheen.

Nu zou je denken "dan zijn de rewards beter", maar ik zie even verder op een "gewone" quest waarbij ik vergelijkbaar item kan krijgen [pants] met 10 ilvl hoger.

What gives?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
pr0mpt schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:58:
vraagje, ik ben net in de Companion App aan het kijken en zie bij sommige WQs een gouden draakje er omheen.

Nu zou je denken "dan zijn de rewards beter", maar ik zie even verder op een "gewone" quest waarbij ik vergelijkbaar item kan krijgen [pants] met 10 ilvl hoger.

What gives?
Gouden WQ zijn volgensmij group WQ die je dus (of wordt iig geadviseerd) in een groep moet doen. De rewards zijn over het algemeen beter, maar het kan zijn dat een 'gewone' WQ een betere reward proct heb ik het idee.

• pr0mpt
Bartske schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:03:
[...]

Gouden WQ zijn volgensmij group WQ die je dus (of wordt iig geadviseerd) in een groep moet doen. De rewards zijn over het algemeen beter, maar het kan zijn dat een 'gewone' WQ een betere reward proct heb ik het idee.
Ah, duidelijk!
Als we thuis zijn maar even snel wat squirrels capturen en nootjes kraken _O-

• demonic
Noiz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:53:
[...]

Nou, ik heb al genoeg bossfights succesvol beëindigd nadat de healer halverwege al doodging. En ook andersom gezien dat een groep toch nog een groot gedeelte van een fight weet te volbrengen nadat de tank doodgaat. Ligt eraan hoever er nog te gaan is natuurlijk, maar zonder healer en dps kan een beetje tank nog aardig ver komen zelfs :P
uiteraard bepaald de health van de boss of je het wel of neit haalt :P
demonic schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:09:
[...]

uiteraard bepaald de health van de boss of je het wel of neit haalt :P
En of de boss hits likes a truck...

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:51
corset schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:49:
[...]

Hoeft niet hoor :) ik ben gewoon een zeikerd als het op tanks aankomt. Heb ze allemaal op 100+ en het is zo'n beetje het enige wat ik doe :D
Gelukkig maar :)
Vond het gisteren al heel wat dat ik zomaar een Mythic mee mocht binnen de Dungeon Finder tool. Vaak was het altijd een Decline.

Warrior bevalt toch wel erg goed. Zo erg zelfs dat ik bijna niet DPS meer.
Merk wel dat ik de gevechten nog wat beter moet leren 'lezen'. Nu is het af en toe nog wat domme dingen.
Met een goede healer geen probleem, maar dat kan het wel zijn.

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

https://worldofwarcraft.com/en-gb/news/20271497

Mythic Keystone uitgelegd.

Dus:
  • Iedere keystone run die je voltooid levert een chest op het einde op met twee gear pieces voor de party
  • Eens per week krijg je een chest in je order hall met een gear piece met ilvl van je hoogste keystone van de vorige week
Klopt dit?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +2 Henk 'm!
15 jaar geleden in deze maand werd op ECTS '01 World of Warcraft voor het eerst laten zien aan het publiek. Dit was de trailer toen:

[YouTube: https://youtu.be/1FWd6O5LC2w]

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 15-09-2016 15:28 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• pr0mpt
Zeror schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:28:
15 jaar geleden in deze maand werd op ECTS '01 World of Warcraft voor het eerst laten zien aan het publiek. Dit was de trailer toen:

[video]
_/-\o_ _/-\o_

nog steeds gaaf :)
Cinematics afdeling van Blizzard is al jaren echt top notch!

[video]
Die gasten zijn toch wel goed in het maken van cinematics he.... ziet er toch gewoon goed uit voor 15 (!!!!) jaar geleden!

Lol, kon nergens mijn Boneshield meer vinden . Blijkt ie gekoppeld te zijn aan een melee skill 8)7

FUMES et CARNES

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:53

[video]
Geweldig :) Idd wat een kunstenaars :)
Ook dat blizzard logo nog in oude stijl.

[ Voor 5% gewijzigd door remsie op 15-09-2016 15:48 ]

Verwijderd

pr0mpt schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:08:
[...]

Ah, duidelijk!
Als we thuis zijn maar even snel wat squirrels capturen en nootjes kraken _O-
Ik ook. En ik krijg er Epic 835 legs voor zie ik net :o
Eergisteren al een 845 ring door met een bootje op Vrykul te schieten.

Het voelt allemaal bijna een beetje als cheaten. Ondanks de heroics die ik gedaan heb is al mijn hoogste gear afkomstig van world quest (moet ook zeggen dat ik belachelijk veel geluk heb met war/titanforge procs)

Erg nodig ook, aangezien mijn huidige doel.... het behalen van de fishing artifact is. Nog maar 5 rare fish vangen!
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:31:
[...]

Ik ook. En ik krijg er Epic 835 legs voor zie ik net :o
Eergisteren al een 845 ring door met een bootje op Vrykul te schieten.

Het voelt allemaal bijna een beetje als cheaten. Ondanks de heroics die ik gedaan heb is al mijn hoogste gear afkomstig van world quest (moet ook zeggen dat ik belachelijk veel geluk heb met war/titanforge procs)

Erg nodig ook, aangezien mijn huidige doel.... het behalen van de fishing artifact is. Nog maar 5 rare fish vangen!
Ik moet ook nog maar eens aan die artifact beginnen. Alleen echt geen idee hoe die start... waarschijnlijk door iets op te vissen ofzo? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
RustStorm schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:35:
[...]
Ik moet ook nog maar eens aan die artifact beginnen. Alleen echt geen idee hoe die start... waarschijnlijk door iets op te vissen ofzo? :D
http://www.wowhead.com/gu...rtifact-underlight-angler

• Akaendra
RustStorm schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:35:
[...]

Alle rare fish opvissen (achievement) en dan begint de pret pas nadat je een pearl opvist.
Om dat ding op te waarderen moet je de rare fish ook opvissen en teruggooien (50AP pet vis, geen idee of Artifact Knowledge invloed heeft, dacht het niet)
Pagina: 1 ... 18 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.