Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kon het gisteren niet zo vinden in WoW en ben even gaan kijken welke chars ik nog had staan op andere realms.
Blijkt dat ik nog een level 100 warlock had (met green fire zelfs lol)
Had geen idee meer :)

Gisteren even op haar de Artifact quest voor Afliction gedaan en ik moet zeggen dat het wel ontzettend leuk speelt zeg. Die quest line is ook zeer leuk gedaan . Tot nu toe een van de betere vind ik (denk de beste zelfs)

Speel eigenlijk al 12 jaar melee maar warlock is wel erg leuk.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Uhmmie schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:10:
[...]

Ok, duidelijk. Ik had niet door dat we dat over konden slaan. Maar nu we de artifact zelf hebben moet dat dus wel lukken? Dan kan ik die solo dungeons voor haar wel doen als ze ligt te slapen ofzo :).
Er zijn solo scenario's voor het halen van je artifact (en eventueel een aparte skin van de Mage Tower) en bepaalde quests van de order hall quest line. Geloof dat je het hebt over 3 of 4 als je het bij 1 spec houdt, anders zijn het er 7-8. Ik gok dat de Mage Tower scenario's wel nog een maatje te groot zullen zijn voorlopig daar deze best challenging zijn.
Verder ben je niet verplicht om dungeons in te gaan alhoewel het wel interessant kan zijn voor gear indien er geen toegang is tot heirlooms of een main die Argus gear kan funnelen daar die alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:59
Uhmmie schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:10:
[...]

Ok, duidelijk. Ik had niet door dat we dat over konden slaan. Maar nu we de artifact zelf hebben moet dat dus wel lukken? Dan kan ik die solo dungeons voor haar wel doen als ze ligt te slapen ofzo :).
Volgens mij is dit bijna te verwaarlozen nadat je je artifact hebt gehaald. En als er nog een solo scenario is dan is die ook niet zo lastig dacht ik. Die voor je artifact konden nog best pittig zijn afhankelijk van je gear en op welk level je ze deed, maar goed, die heb je al gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
IntToStr schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:59:
[...]

Volgens mij is dit bijna te verwaarlozen nadat je je artifact hebt gehaald. En als er nog een solo scenario is dan is die ook niet zo lastig dacht ik. Die voor je artifact konden nog best pittig zijn afhankelijk van je gear en op welk level je ze deed, maar goed, die heb je al gehad :)
Die van arcane mage was idd best pittig met de gear die mijn dochter op haar character had :). Maar we gaan het zien. We hebben er iig weer veel zin in.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, wat zal ik doen met mijn Warlock

Server transfer kost me 25 euro, race change kost me ook 25 euro (ben nu female orc maar wil wel male Troll zijn)
Boost kost me 60 euro.

Huidige lock heeft 10K gold dus dat is geen 10 euro waard maar heeft wel de green fire quest gedaan en ik kijk er niet zo naar uit om die weer te doen.
Vooral omdat dat boek te veel RNG heeft.

Keuzes van een Altoholic lol :)
(denk dat ik server transfer doe en haar eerst naar 110 breng, is goedkoper en ik kan dan zelfs nog een token kopen hehe)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Uhmmie schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 07:53:
Nog even een kort vraagje over Legion. Tijdens het level van 100 naar 110, hoeveel tijd daarvan zit je in een solo instance? Wij zitten namelijk met het volgende, wij spelen altijd met zijn 3en en onze dochter heeft net wat moeite met deze dungeons. Het gevolg is dat ik eerst de dungeon voor mezelf moet doen en daarna moet ik haar helpen met haar dungeon. Dat maakt het allemaal net even wat minder leuk, dan gewoon lekker met zijn 3en samen questen.
Niet heel veel, eigenlijk alleen voor je artifact (en die zal je inmiddels al wel hebben) en de meeste class order hall campaigns hebben er ook een paar, maar deze kan je overslaan in het levelen.. de campaign is niet meer verplicht voor de 3e relic slot in je artifact etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Kaap schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 06:34:
[...]

Tja, van wat ik op Blizzcon allemaal zag, kreeg ik gewoon sterk de indruk dat ze het geroepen hebben om de constant terugkerende vraag te beantwoorden, maar eigenlijk nog maar net, of niet verder dan, het besluit zijn gekomen.

Alhoewel sommige mensen zullen roepen van "effe servertje installeren met oude broncode en goan!", denk ik zelf niet dat het zo simpel is. Het is 13 jaar verder, hardware en software is inmiddels anders. Blizzard zal toch ook zijn eigen QC erop willen nahouden. En daarbij zal het ook passend gemaakt moeten worden in de release planning. Ze gaan natuurlijk niet net na een release van een nieuwe expansion classic uitbrengen. Althans, dat lijkt mij gewoon verre van logisch.
Dat eerste inderdaad. Ze hebben het gewoon announced in de zin van; dit gaan we doen.

Er is alleen tijdens de openingsceremony (en een beetje in de Q&A) over Classic gesproken. Een letterlijke quote uit de openingsceremony was "This will take us some time" omdat het geen eenvoudige klus zou gaan worden.

Ga inderdaad maar uit van 2019 voor het er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:13:
Hmm, wat zal ik doen met mijn Warlock

Server transfer kost me 25 euro, race change kost me ook 25 euro (ben nu female orc maar wil wel male Troll zijn)
Boost kost me 60 euro.

Huidige lock heeft 10K gold dus dat is geen 10 euro waard maar heeft wel de green fire quest gedaan en ik kijk er niet zo naar uit om die weer te doen.
Vooral omdat dat boek te veel RNG heeft.

Keuzes van een Altoholic lol :)
(denk dat ik server transfer doe en haar eerst naar 110 breng, is goedkoper en ik kan dan zelfs nog een token kopen hehe)
Ik zou eerst de Transfer doen, dan heb je hem in ieder geval op je server. Race doet niet veel meer deze dagen zoals vroeger. Zou eerst kijken of je het waard genoeg vind om het te gaan race changen. Wellicht vind je het op max level geen zak meer aan :P

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:36:
[...]
Zou eerst kijken of je het waard genoeg vind om het te gaan race changen. Wellicht vind je het op max level geen zak meer aan :P
Ja das waar, alhoewel die 25 euro niet echt veel geld is.
"moet" alleen nog de shaman en lock naar 110 brengen en dan ben ik in principe klaar.
Beide kunnen via rested XP icm Invasion dat vrij snel worden.

Vond alleen gisteren het hele ranged best wel verfrissend. Speel dat eigenlijk helemaal nooit.Heel vroeger is mijn shaman elemental geweest maar de laatste jaren speel ik alleen melee.
Heb toch het idee gekregen dat ik daarmee ook iets mis :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:43:
[...]

Ja das waar, alhoewel die 25 euro niet echt veel geld is.
"moet" alleen nog de shaman en lock naar 110 brengen en dan ben ik in principe klaar.
Beide kunnen via rested XP icm Invasion dat vrij snel worden.

Vond alleen gisteren het hele ranged best wel verfrissend. Speel dat eigenlijk helemaal nooit.Heel vroeger is mijn shaman elemental geweest maar de laatste jaren speel ik alleen melee.
Heb toch het idee gekregen dat ik daarmee ook iets mis :)
Ach, wat je kan besparen is altijd mooi. Zo denk ik dan :+ Ik wil ook misschien mijn DK gaan race changen naar Male Orc of Male Tauren :) Is eens een keer iets anders :P

DPS wise is een Orc leuk, tank wijze is de Tauren leuk door de racial.

[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 14-11-2017 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:19:
[...]
Ach, wat je kan besparen is altijd mooi. Zo denk ik dan :+
Dat is waar maar ik ben een rare :)
Weet nu al dat elke keer als ik speel moet denken over het feit dat misschien een Troll mooier was geweest hehe. Ga weleens afbeeldingen zoeken van zowel troll als orc warlocks.

Ach, eerst maar een server transfer en wennen aan ranged playstyle. :P
Die Afliction Artifact (zeis) is wel bloedmooi zeg wow d:)b <3

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:17
Affliction skins zijn over het algemeen allemaal wel goed. Ik wil binnenkort de challenge skin gaan doen, ben er inmiddels denk ik overgeared genoeg voor dus zou niet zo'n moeite moeten zijn.

Ben nu ook zelf bezig om met Affliction Artifact te levellen, inmiddels op lvl 66 (destro is op 75 al dus die level ik voorlopig niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vanavond waarschijnlijk tijd voor een langere WoW avond en ga eerst wel de Lock class hall vrijspelen.
Neem aan dat je niet in die sewer blijft. (hoop ik)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:29:
[...]

Dat is waar maar ik ben een rare :)
Weet nu al dat elke keer als ik speel moet denken over het feit dat misschien een Troll mooier was geweest hehe. Ga weleens afbeeldingen zoeken van zowel troll als orc warlocks.

Ach, eerst maar een server transfer en wennen aan ranged playstyle. :P
Die Afliction Artifact (zeis) is wel bloedmooi zeg wow d:)b <3
Klopt, dat is de enige reden waarom ik Afflication zou willen hebben als Warlock, de lore erachter is ook vrij interessant. Met deze Zeis is deadwind pass geworden zoals die nu is omdat die al het leven uit het land heeft getrokken. Meer info moet je ff voor youtuben op die zeis. Kom je vanzelf bij Nobbel87 terecht die het hele verhaal verteld.
Iusedto schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:07:
Ik heb vanavond waarschijnlijk tijd voor een langere WoW avond en ga eerst wel de Lock class hall vrijspelen.
Neem aan dat je niet in die sewer blijft. (hoop ik)
Min of meer :+

spoiler:
Je gate naar de class hall zit daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga niet in je spoiler kijken hehe.
Warlock is echt de enige class waar ik niets van af weet qua verhaal, qua class hall en heb lock nooit gespeeld in de legion beta.
Alles is helemaal 100% nieuw en dat bevalt me zeer goed.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Iusedto schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:18:
[...]

Ik ga niet in je spoiler kijken hehe.
Warlock is echt de enige class waar ik niets van af weet qua verhaal, qua class hall en heb lock nooit gespeeld in de legion beta.
Alles is helemaal 100% nieuw en dat bevalt me zeer goed.
Ik heb in Legion geraid als Affli lock, een gnome. Ik was klein, maar nog dodelijker dan ebola. Met die zeis op je rug souls reapen en alles helemaal kapot dotten, je bent echt niet te stoppen.

Ik snap alleen echt niet dat je een troll male wilt, meest ugly race ingame ever imo. Zou echt orc male gaan, die warlock sets zien er zo sick uit op een male orc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:49:
[...]

Ik heb in Legion geraid als Affli lock, een gnome.
Ik snap alleen echt niet dat je een troll male wilt, meest ugly race ingame ever imo.
Smaak blijft iets persoonlijks hoor :)
Voor mij is het apart dat iemand een Gnome kan spelen en tegelijkertijd Trolls ugly vinden hehe.

Mijn redenen voor eventueel een Troll :
- heb nu al veel orc females, wil eens wat anders
- heb nog geen Troll
- casting animaties zijn mooi bij een Troll
- en die voeten zie je niet met een Robe :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Altijd mooi om te lezen hoe men een race kiest :P Ik ben bijvoorbeeld bewust voor male undead gegaan op mijn warlock (was voorheen jaren female gnome) omdat de set die ik zeer cool vind heel goed past bij een undead:
Afbeeldingslocatie: https://render-eu.worldofwarcraft.com/character/kazzak/23/141965847-main.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:28:
Altijd mooi om te lezen hoe men een race kiest :P Ik ben bijvoorbeeld bewijst voor male undead gegaan op mijn warlock (was voorheen jaren female gnome) omdat de set die ik zeer cool vind heel goed past bij een undead
Inderdaad erg prachtig d:)b
Undead is eigenlijk altijd goed.
Ik had een Trial lock aangemaakt en dit was het resultaat :
Afbeeldingslocatie: https://render-eu.worldofwarcraft.com/character/azjolnerub/74/148708170-main.jpg

Vond het wel erg mooi

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
@Iusedto
Het is ook echt niet lullig en aanvallend bedoeld ofzo hoor, maar heb bij een troll gewoon altijd het gevoel alsof er een noob achter zit, zelfde bij een draenei male. Echt wandelende miskramen gewoon, verschrikkelijk. Toen ik nog PvPde koos ik altijd de trolls met opzet, wist ik eigenlijk altijd bij voorbaat al dat ik ging winnen.

@Noiz
Undeads zijn idd ook erg bruut, die casting animation is de beste ingame naar mijn mening. Ook een perfect race voor warlock, mage of priest.

Natuurlijk is het gelul dat een bepaald race bij voorbaat beter of slechter is in PvP, maar bij undeads had ik toch altijd het gevoel dat ik moest oppassen ofzo en dat het moeilijk ging worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:47:
@Iusedto
Het is ook echt niet lullig en aanvallend bedoeld ofzo hoor, maar heb bij een troll gewoon altijd het gevoel alsof er een noob achter zit, zelfde bij een draenei male.
Haha, maak je geen zorgen hoor. Ik had het absoluut ook niet zo opgevat. :)

Vind dat altijd erg leuke discussies want je ziet direct hoe verschillend mensen zijn en hoe verschillend ze dus ook kiezen.

Jouw gevoel bij Trolls heb ik dus bij mensen die een Gnome spelen. Echt het meest verschrikkelijk uitziende ras ooit.
Waarom mensen dat uberhaupt kiezen is voor mij een raadsel wat ik nooit zal begrijpen :X

Maar het is toch geweldig dat we gewoon kunnen kiezen wat we mooi vinden :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:02:
[...]

Jouw gevoel bij Trolls heb ik dus bij mensen die een Gnome spelen. Echt het meest verschrikkelijk uitziende ras ooit.
Waarom mensen dat uberhaupt kiezen is voor mij een raadsel wat ik nooit zal begrijpen :X
Jammer dat ik niet kan downvoten... ;)

Maar inderdaad, heel fijn dat mensen verschillend zijn van elkaar en dus ook andere keuzes maken. :) maakt het leven toch een stuk dynamischer he... ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:07:
[...]
Jammer dat ik niet kan downvoten... ;)

Maar inderdaad, heel fijn dat mensen verschillend zijn van elkaar en dus ook andere keuzes maken. :) maakt het leven toch een stuk dynamischer he... ^_^
Haha, ik wist absoluut 100% dat je zou reageren :9

Heb je daarom maar een upvote gegeven O-)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:11:
[...]

Haha, ik ben wat dat betreft ook zeer voorspelbaar... ^_^

Terugkomend op de warlock: dat is 1 van de 2 classes die ik nog niet op max level heb op dit moment. En om een of andere reden trekt warlock me ook helemaal niet, terwijl ik het thema wel echt ontzettend stoer vind... Lekker tegenstrijdig he? :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ja, ieder zijn ding. Ik vind het meeste aan de Horde kant wel cool op Goblins na.

Aan de alliance kant streep ik er 3 af. Humans, dwarfs en gnomes. Ik kan niet begrijpen dat je een fantasy game speelt en denkt... ja human spelen lijkt me wel leuk. Ik heb het maar bij 1 iemand begrepen maar dat kwam omdat die een handicap had en in een rolstoel zat en voor zijn gevoel zag die zichzelf dan weer lopen. *touching*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:41
Worgen, belfs en de orc/troll female models kan ik niets mee. Ook bij humans heb ik hetzelfde als Kadardar.
Maar ik heb van alles wat qua races (moet ook wel als echte altoholic ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:15:
[...]
En om een of andere reden trekt warlock me ook helemaal niet, terwijl ik het thema wel echt ontzettend stoer vind...
Ik vond die openingsquests voor je Artifact best wel "heftig" voor een Warlock. Daarin gaan aardig wat mensen op de meest gewelddadige manieren dood. Was best wel verrast moet ik zeggen.

Trouwens, ook het gedeelte daarvoor, was indrukwekkend.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kadardar schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:16:
Ach ja, ieder zijn ding. Ik vind het meeste aan de Horde kant wel cool op Goblins na.

Aan de alliance kant streep ik er 3 af. Humans, dwarfs en gnomes. Ik kan niet begrijpen dat je een fantasy game speelt en denkt... ja human spelen lijkt me wel leuk. Ik heb het maar bij 1 iemand begrepen maar dat kwam omdat die een handicap had en in een rolstoel zat en voor zijn gevoel zag die zichzelf dan weer lopen. *touching*
Precies mijn gedachtes verwoord, ik vind humans echt kneitersuf voor een game als dit. Toen ik een jaar of 9 van horde naar alliance ging stond ik daar helemaal sterk in. Na heel wat jaartjes aardig actief alliance heb ik de female humans wel leren accepteren. Human male is ook gewoon raar, hoort niet, ben je in het echt leven al.

Ook heb ik niks met dwarfs en draenei, vind ze gewoon te lelijk. Eigenlijk is alles bij mij op de alliance kant een worgen male of dus een gnome female. Horde wint het qua races bigtime!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:51
RustStorm schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:15:
En om een of andere reden trekt warlock me ook helemaal niet, terwijl ik het thema wel echt ontzettend stoer vind... Lekker tegenstrijdig he? :D
Ik heb net de warlock class trial doorlopen, ik ben natuurlijk nu mijn resto shaman gewend met zijn crittende flame shock waardoor er (bij normale mobs) ineens een flinke hap health verdwijnt dus die langzaam leeg lopende HP bar is een beetje "meh..." :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paul schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:29:
[...]
......... dus die langzaam leeg lopende HP bar is een beetje "meh..." :P
More DoT's :)

Moest meteen hier aan denken lol : (goeie oude tijd)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HtvIYRrgZ04]

[ Voor 42% gewijzigd door Iusedto op 14-11-2017 15:48 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Iusedto schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:11:
[...]

En dan had je het nog niet eens over een gnome survival hunter... Rrrrrr :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:41
[rant]Echt die gnome haat is zoooooo 2006. Net als mensen die uit volle borst roepen For The HOOOOORDE! Helemaal inleven in de factie haat met vervolgens een character naam als MyLittlePwnie hebben want ja totale immersion. En dan de gnomes /punt /eat want je ik zie overal in Orgrimmar gnome op de menu kaart staan....oh nee.[/einde rant]

[ Voor 3% gewijzigd door Carthrax op 14-11-2017 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Paul schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:29:
[...]
Ik heb net de warlock class trial doorlopen, ik ben natuurlijk nu mijn resto shaman gewend met zijn crittende flame shock waardoor er (bij normale mobs) ineens een flinke hap health verdwijnt dus die langzaam leeg lopende HP bar is een beetje "meh..." :P
De meeste mobs zijn gewoon dood als ik ze raak met een Chaos bolt anders :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:08:
[rant]Echt die gnome haat is zoooooo 2006. Net als mensen die uit volle borst roepen For The HOOOOORDE! Helemaal inleven in de factie haat met vervolgens een character naam als MyLittlePwnie hebben want ja totale immersion. En dan de gnomes /punt /eat want je ik zie overal in Orgrimmar gnome op de menu kaart staan....oh nee.\[/einde rant]
Het is niet per definitie haat, ik vind ze gewoon niet leuk :) Kan er simpelweg gewoon niet naar kijken dat er een kabouter in me scherm staat :+

Bij het raiden is het al helemaal raar om een Gnome tank te zien, je bent even groot als de voet van de baas wellicht zelfs ze teen. Dan bedenken dat je met je mini schildje en je tandenstoker je party beschermd. 8)7 Nee het is gewon raar ;)

Dit telt ook voor Goblins tevens, zo voel je niet veilig omdat je een kabouter aan de Horde kant speelt!

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 14-11-2017 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

In de linie van Gnomes...
hij hebben geen raiders die een Gnome spelen in ons team (wel wat Dwarves).

persoonlijk vind ik de BELF model wel heel tof incl. de animations;
momenteel Draenei Fem SPriest en ben tevreden, maar als de Void Elves komen denk ik wel degelijk aan een racechange :> Maar een beetje afhankelijk van de animations en dat soort ongein (moet er tenslotte ook nog een naar max level schoppen voor de herritage armour).

Ieder z'n ding

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Akaendra schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:47:
De meeste mobs zijn gewoon dood als ik ze raak met een Chaos bolt anders :P
Die doet het alleen niet zo goed bij Affliction (de trial spec) :+ Wat dat betreft wel jammer dat die trial redelijk beperkt is, maar één van de drie specs. Nou ja, beter dan niks zeg ik maar :)

[ Voor 20% gewijzigd door Paul op 14-11-2017 18:29 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paul schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:11:
[...]
Die doet het alleen niet zo goed bij Affliction (de trial spec) :+ Wat dat betreft wel jammer dat die trial redelijk beperkt is, maar één van de drie specs. Nou ja, beter dan niks zeg ik maar :)
Je kan toch gewoon elke spec spelen in Trial. Minimaal 2 dacht ik ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:28:
[...]

Je kan toch gewoon elke spec spelen in Trial. Minimaal 2 dacht ik ?
Na de combat training kan je zowieso van spec wisselen
je zit alleen gelocked aan je spec gedurende de combat training

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik durf het bijna niet te zeggen maar wat speelt Ranged lekker zeg (afliction warlock)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Carthrax schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:08:
[rant]Echt die gnome haat is zoooooo 2006. Net als mensen die uit volle borst roepen For The HOOOOORDE! Helemaal inleven in de factie haat met vervolgens een character naam als MyLittlePwnie hebben want ja totale immersion. En dan de gnomes /punt /eat want je ik zie overal in Orgrimmar gnome op de menu kaart staan....oh nee.\[/einde rant]
Speel nu een gnome hunter en die bevalt erg goed. Char is lekker klein dus zie veel meer van de wereld om me heen hahaha

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Inky black potion is toch de beste potion ooit in WoW .

Welkom terug echt donkere nachten .

[ Voor 3% gewijzigd door DidierB op 14-11-2017 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Iusedto schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:51:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar wat speelt Ranged lekker zeg (afliction warlock)
Wacht maar tot je een beetje gear krijgt, dan ben je death itself. Moet je nagaan dat we nu in "generfde" vorm zijn, in het begin van Legion waren we denk zeker 30% sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 12:33
Als ras echte WoW noob lijkt het me toch weer leuk om te beginnen, aangezien het er toch allemaal wat toegankelijker uit ziet. Ooit een keer een week TBC en ook weer een week WotLK gedaan, beide gauw gestopt omdat ik alleen aan het levelen was en vond het niet heel super.. Nu heb ik wel een starter edition met alle expansions tot aan Legion. Moet ik Legion halen of is dit voor nu voldoende? (Heb ook geen gametime)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:15:
[...]

Wacht maar tot je een beetje gear krijgt, dan ben je death itself. Moet je nagaan dat we nu in "generfde" vorm zijn, in het begin van Legion waren we denk zeker 30% sterker.
Ik weet niet of ik dit volhoudt (altoholic en zo) maar ik zou best wel hiermee door willen gaan.
Wat een spec en class zeg

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:34:
[...]

Ik weet niet of ik dit volhoudt (altoholic en zo) maar ik zou best wel hiermee door willen gaan.
Wat een spec en class zeg
Pas op hoor, nu begin me nieuwsgierig te maken. Ik moet nog zoveel op me DK doen dus dat kan ik er niet bij hebben hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor vanilla wow zit ik dus te twijfelen welke ranged klass ik zou moeten nemen.
Ik ben voornamelijk alleen bekend met de hunter met zijn pet tank wat ik fijn vind spelen want geen interuptie van enemies op mijn attacks.

Of the boomkin want makkelijke rotatie, damage is soso maar ik vind het leuke en goed te begrijpen spells.

Ik hoor vaak dat locks ook goed voor ranged DPS is, maar ik snap total niets van de spells etc het voelt allemaal te complex voor me.

Ik heb ooit frost mage gespeeld, wat wel geinig was maar ik heb de helft van de spells nooit goed begrepen of onder de knie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even door de eerste wow posts gegaan van 2003, haha tof om te lezen toen men nog total geen idee dat WOW minstends 16 jaar zou bestaan.

Ook grappig om te zien dat men toen nog echte gamers waren inclusief het oude internet acronym praatje, het komt veel persoonlijker en gemoedelijker over dan nu met de huidige generaties, het voelt nu enorm stijf en elitair aan. Zonde!

Leuke road trip to memory lane :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ryada schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:31:
[...]

Na de combat training kan je zowieso van spec wisselen
je zit alleen gelocked aan je spec gedurende de combat training
Ah, is dat het :) * Paul maakt nieuwe trial Warlock :+

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 05:32:
Net even door de eerste wow posts gegaan van 2003, haha tof om te lezen toen men nog total geen idee dat WOW minstends 16 jaar zou bestaan.

Ook grappig om te zien dat men toen nog echte gamers waren inclusief het oude internet acronym praatje, het komt veel persoonlijker en gemoedelijker over dan nu met de huidige generaties, het voelt nu enorm stijf en elitair aan. Zonde!

Zelf merk ik dat het er echt vanaf hangt waar je zoekt tegenwoordig. Ik heb namelijk in MoP nogal een hele hoop problemen gehad met random groups etc, maar als ik nu in een random dungeon ga is het allemaal een stuk relaxder mensen leaven niet meer na 1 wipe etc.
In vanilla deden een hoop mensen gewoon geen dungeons omdat ze moeite moesten steken in het joinen van een groep en mensen moesten zoals nu in M+ slim zijn in hoe ze met packs omgaan. En er was threat, je kon niet vrolijk nuken van de enemy, nee je moest op je threat level letten omdat je niet aggro wou pullen van je tank meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot het levelen in oude gebieden is veranderd... veel fijner om lekker hele gebieden te kunnen doorlopen zonder dat je het binnen een paar quests outlevelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:42:
[...]
Pas op hoor, nu begin me nieuwsgierig te maken. Ik moet nog zoveel op me DK doen dus dat kan ik er niet bij hebben hoor :P
Een lock is zooooo ontzettend leuk levelen }) })

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zijn er al Nederlandse guilds die project 60 doen?

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eMKa schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:17:
Zijn er al Nederlandse guilds die project 60 doen?
Ik betwijfel het: het is namelijk nog onbekend wanneer de classic servers überhaupt gaan komen... als eerder in dit topic geschreven; zou niets verbazen als dit ergens 2019 gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
RustStorm schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:20:
[...]

Ik betwijfel het: het is namelijk nog onbekend wanneer de classic servers überhaupt gaan komen... als eerder in dit topic geschreven; zou niets verbazen als dit ergens 2019 gaat zijn.
Bedoelde eigenlijk dit: https://www.reddit.com/r/ProjectSixty/comments/3tse89/rules/

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo gister nog een legendary kunnen looten voor unholy, aangezien ik nu frost legendarys gebruik is in feite elke legendary ie ik loot als unholy beter. Kreeg Cold heart, niet een van de beste maar wel nog steeds een redelijk goede. Zou helemaal lekker zijn als ik bijv de shoulders zou kunnen vinden, dan heb ik voor nu een BiS en een redelijke.

Een hele mooie helm uit me Mythic+ kist kunnen halen, nu nog niets aan door me frost legendary (veel betere stats) maar zodra ik me 2de legendary vind wordt die direct vervangen en heb ik die helm daar mooi voor in de plaats :D
Iusedto schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:03:
[...]

Een lock is zooooo ontzettend leuk levelen }) })
Must.... resist.... :9

[ Voor 15% gewijzigd door Kadardar op 15-11-2017 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah alright :) Dan heb ik, alsnog, geen idee... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Zo te horen zijn de legendary items van nu de epics van gisteren. Zonder ook maar één raid van binnen te zien (en dungeons heb je ook amper nodig) loop je al in full epic. Legendary's daarentegen...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paul schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:45:
Zo te horen zijn de legendary items van nu de epics van gisteren. Zonder ook maar één raid van binnen te zien (en dungeons heb je ook amper nodig) loop je al in full epic. Legendary's daarentegen...
Met een beetje spelen krijg je 1 legendary per weerk. Alle content die je doet die een legendary kan geven gaat je Bad Luck Protection van omhoog. Tegenwoordig iie ik iedereen wel 1 legendary per 2 weken krijgen. Zo niet dan doe je naar mijn idee veel te weinig content die kans geeft op een legendary of je hebt gewoon erg veel pech of pech waardoor je niet zo veel kan spelen en je bad luck protection niet kan blijven stacken.

Om je een idee te geven wat er allemaal legendarys kunnen droppen:
LFR elke boss kill
Raids elke boss kill(normal/heroic/mythic) ook de oudere content helpt mee vanaf emerald nightmare.
Mythic+ (laatste baas) dit kan je grinden door gewoon M+ te grinden.
Mythic+ kist
Casual BG
Rated BG
Emmisary kistjes (dus 4 world quests in een bepaald gebied)
Greater Invasion (op argus, 1 keer per week)
Blingtron 6000 (ja die daily quest bij die robot)
Treasure chests
Normale invasion points
Heroic bosses (alhoewel de kans hier volgens internet super klein is)
Daily heroic (dus de eerste queue voor heroic en afmaken)

Zoals je ziet er is genoeg wat je kan doen waar je kans maakt op een legendary, probleem is eerder bij mij dat ik bijna nooit de tijd heb om alles elke dag af te maken naast de AP/Prestige grind maar ik haal wel 1 a 2 legendarys per week. .

[ Voor 11% gewijzigd door Kadardar op 15-11-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb echt veel te weinig tijd om veel content te doen, dus vooral 2x raid avond en dan 1 avond ergens in de week voor m+ dungeon en greater invasion en zo en misschien nog ergens wat world quests.

Maar alsnog elke 2 weken of zo een legendary inderdaad. Nog een paar te gaan voordat ik alles voor m'n class heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het heeft behalve dat ook nog steeds erg veel te maken met RNG. In de guild heb ik wel eens gezien dat iemand twee legendaries op een dag kreeg en andere weken niet ondanks het doen van content dat legenaries kan opleveren... Dus ja, bad luck protection is aanwezig, alleen RNG is en blijft onderdeel van dit geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik heb 1x in de 3 a 4 weken standby dienst voor een week, en dan doe ik meestal weinig social buiten de deur, in die week kan ik meestal veel doen :+ haha

Wat je kan doen is een normal / HC ToS puggen daar deze meestal toch bij de 4e boss uiteenvalt, heb je toch 3x raid content boss, kost je een uurtje ofzo :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Kadardar schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:58:
[...]

Met een beetje spelen krijg je 1 legendary per weerk. Alle content die je doet die een legendary kan geven gaat je Bad Luck Protection van omhoog. Tegenwoordig iie ik iedereen wel 1 legendary per 2 weken krijgen. Zo niet dan doe je naar mijn idee veel te weinig content die kans geeft op een legendary of je hebt gewoon erg veel pech of pech waardoor je niet zo veel kan spelen en je bad luck protection niet kan blijven stacken.

LFR elke boss kill
Raids elke boss kill(normal/heroic/mythic) ook de oudere content helpt mee.
Mythic+ kist
Casual BG
Rated BG

Zoals je ziet er is genoeg wat je kan doen waar je kans maakt op een legendary, probleem is eerder bij mij dat ik bijna nooit de tijd heb om alles elke dag af te maken naast de AP/Prestige grind maar ik haal wel 1 a 2 legendarys per week. .
Legendaries kunnen ook in normale kistjes zitten en op de gewone invasion point bosses ;) Zit meestal op een legendary per 2 weken ofzo, ik doe namelijk geen m+ en zeker geen LFR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
[...]
LFR elke boss kill
Mythic+ kist
Casual BG
Rated BG
Mooi lijstje, je kunt hier ook nog de gewone treasure chests aan toevoegen. Dat geluk had ik althans afgelopen vrijdag. Om vervolgens weer ongeluk te hebben met een class hall mission voor geld, 199% kans en dan de bonus a 1.5k gold failen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Kadardar schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:27:
Kreeg Cold heart, niet een van de beste maar wel nog steeds een redelijk goede. Zou helemaal lekker zijn als ik bijv de shoulders zou kunnen vinden, dan heb ik voor nu een BiS en een redelijke.
Cold Heart is je BiS single target legendary voor unholy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ja, was helemaal feest aan het begin van de expansion. Rogue in mijn toenmalige guild had al 4 of 5 legendaries en ik precies 0. Was toen ook een bug met dat bad luck protection niet resette of zo.

En toen ik eindelijk als 1 van de laatsten in de raid een legendary kreeg was het er 1 die zo crap was dat als ik hem zou equippen ik erop achteruit ging 8)7 (Iets met effect dat een proc negeerde en ging casten tijdens het lopen wat je net niet wilde)

Maar nu dus wel beetje ingehaald :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:07:
[...]

Cold Heart is je BiS single target legendary voor unholy ;)
Hij is ook zeker niet slecht hoor, zelf persoonlijk vind ik de chains of ice use in de rotatie gewoon verschrikkelijk omdat je hem wilt gebruiken op 20 stacks dus weer iets waar ik naar moet blijven kijken om de rotatie zo optimaal mogelijk te doen. Heb liever de Shoulders + Ring :)
Akaendra schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:06:
[...]

Legendaries kunnen ook in normale kistjes zitten en op de gewone invasion point bosses ;) Zit meestal op een legendary per 2 weken ofzo, ik doe namelijk geen m+ en zeker geen LFR :P
Toegevoegd :)
marijnvtg schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:07:
[...]

Mooi lijstje, je kunt hier ook nog de gewone treasure chests aan toevoegen. Dat geluk had ik althans afgelopen vrijdag. Om vervolgens weer ongeluk te hebben met een class hall mission voor geld, 199% kans en dan de bonus a 1.5k gold failen :(
toegevoegd :)
ik heb ooit wel eens 200% gezien en falen, blijkt dat het nummer na boven wordt afgerond, als je 199,1%~200% + hebt zie je dus la 200% dus die 199 moet in de 198,1~199% hebben gezeten. Het is vreemd dat zo grote kans faalt maarja het bleef een kans dat het toch mis ging
RustStorm schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:05:
Het heeft behalve dat ook nog steeds erg veel te maken met RNG. In de guild heb ik wel eens gezien dat iemand twee legendaries op een dag kreeg en andere weken niet ondanks het doen van content dat legenaries kan opleveren... Dus ja, bad luck protection is aanwezig, alleen RNG is en blijft onderdeel van dit geheel.
niemand weet de precieze nummers van BLP maar door gewoon dingen te doen met de kans op legendarys vergoot je de kansen. Het is net darten, als jij opgeeft in de roos te gooien na 3 pijltjes en dit elke dag doet is er ooit een kans dat je hem raakt met die 3 pijltjes, gooi jij 100 pijltjes op een dag is je kans veel groter. :) Gewoon lekker dingen blijven doen als je legendarys wilt en dan komt het vanzelf. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 15-11-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Zo niet dan doe je naar mijn idee veel te weinig content die kans geeft op een legendary

LFR elke boss kill
Mythic+ kist
Casual BG
Rated BG
Treasure chests
Normale invasion points
Dus:
Raid
Raid
Dungeons waar ik (nog?) niet bij kan (heroic is het hoogste)
Dungeons waar ik (nog?) niet bij kan
PvP, ik zit met een reden op een PvE server :+
PvP
Ja, emmisary's kan ik
Invasion :?
Ja, Blingtrons kom ik wel eens tegen
Ja, treasure chests kom ik wel eens tegen

Klinkt dus inderdaad alsof legendary het nieuwe epic is :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Legendaries kunnen ook van heroic bosses droppen. Die van mij kwam van de eerste boss in een heroic instance (terwijl ik lekker in healing spec aan het healen was en dus kreeg ik een healing legendary - terwijl ik 95% van de tijd in retribution of protection rond loop).

En inderdaad, legendary is het nieuwe epic. Waar je vroeger aan het einde vannila mischien net 'full epic' was (en alleen als je raids deed) heb je nu alle class legendaries.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paul schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:31:
[...]

Dus:
Raid
Raid
Dungeons waar ik (nog?) niet bij kan (heroic is het hoogste)
Dungeons waar ik (nog?) niet bij kan
PvP, ik zit met een reden op een PvE server :+
PvP
Ja, emmisary's kan ik
Ja, Blingtrons kom ik wel eens tegen
Ja, treasure chests kom ik wel eens tegen

Klinkt dus inderdaad alsof legendary het nieuwe epic is :)
Ja je moet wel eerst even wat quests doen voor je de invasions kan zien op de map. Dus komt vanzelf :)

Instanced PvP is anders dan open world PvP, ik vind het wel leuk op ze tijd een paar BG's te doen maar de kans dat ik geganked wordt tijdens het levelen/questen zit ik niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Kadardar schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:17:
[...]

Hij is ook zeker niet slecht hoor, zelf persoonlijk vind ik de chains of ice use in de rotatie gewoon verschrikkelijk omdat je hem wilt gebruiken op 20 stacks dus weer iets waar ik naar moet blijven kijken om de rotatie zo optimaal mogelijk te doen. Heb liever de Shoulders + Ring :)
Ah ja, daar heb ik een WeakAura voor die ook nog bepaalde checks doet voordat deze afgaat (zoals Fallen Crusader buff hebben). Voor ik die WA had gebruikte ik de chest eigenlijk ook niet. Met die WA is het voor mij in ieder geval zeer simpel in gebruik.

Wat betreft legendaries. Je kan ze ook krijgen van rare elites op Broken Shore en Argus (laatste 2 legendaries op mijn warrior kwamen van Argus elites) en van bosses in heroic en myhic dungeons (+0, loot van iedere boss).

[ Voor 13% gewijzigd door Noiz op 15-11-2017 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 05:32:

Leuk me leuk om te lezen, linkie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:40:
[...]

Ah ja, daar heb ik een WeakAura voor die ook nog bepaalde checks doet voordat deze afgaat (zoals Fallen Crusader buff hebben). Voor ik die WA had gebruikte ik de chest eigenlijk ook niet. Met die WA is het voor mij in ieder geval zeer simpel in gebruik.
Ja ik moet die weakaura nog even instellen vanavond, had de chest gister avond gekregen en had geen zin meer om een weakaura aan te maken. :P Iets met lui en moe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Kadardar schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:42:
[...]

Ja ik moet die weakaura nog even instellen vanavond, had de chest gister avond gekregen en had geen zin meer om een weakaura aan te maken. :P Iets met lui en moe
Ik kan die van mij delen mocht je geïnteresseerd zijn (vanavond na het werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Voor iedereen die weakauras zoekt: wago.io!

[ Voor 25% gewijzigd door IntToStr op 15-11-2017 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Kadardar schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:35:
Instanced PvP is anders dan open world PvP, ik vind het wel leuk op ze tijd een paar BG's te doen maar de kans dat ik geganked wordt tijdens het levelen/questen zit ik niet op te wachten.
Ik heb in mijn hele WoW carriere 40x een BG gedaan, en van die 40 hebben we er NUL gewonnen. Vrienden van me geloofden me niet (het zou op die server 50/50 moeten zijn) en zijn een paar keer mee gegaan: weer dik verliezen. PvP en ik gaan gewoon niet samen :+ En het is niet zo alsof ik alleen maar aan het feeden ben of geen damage (of healing) doe; dan kon ik in ieder geval nog een oorzaak aanwijzen :P

Net wat opgezocht, ik weet nu in ieder geval waarom ik geen Mythic dungeons kan doen: Ik kijk op de verkeerde plek :+ Voor anderen die het zich ook afvragen: Je kunt niet queuen voor Mythic zoals je dat voor Normal en Heroic kunt; je moet zelf een groep maken.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:43:
[...]

Ik kan die van mij delen mocht je geïnteresseerd zijn (vanavond na het werk).
Nah hoeft niet, wowhead heeft tegenwoordig ook import profiles :) Maar ik wil er is een keer 1 zelf maken zodat ik weet hoe het werkt en me eigen dingen kan maken :) Neem aan dat een buff tracker me wel zou moeten lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Paul schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:48:
[...]
Ik heb in mijn hele WoW carriere 40x een BG gedaan, en van die 40 hebben we er NUL gewonnen.
pics or it didn't happen! ;) ('y' => statistics (tab onderaan) => pvp)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kees schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:34:
Legendaries kunnen ook van heroic bosses droppen. Die van mij kwam van de eerste boss in een heroic instance (terwijl ik lekker in healing spec aan het healen was en dus kreeg ik een healing legendary - terwijl ik 95% van de tijd in retribution of protection rond loop).

En inderdaad, legendary is het nieuwe epic. Waar je vroeger aan het einde vannila mischien net 'full epic' was (en alleen als je raids deed) heb je nu alle class legendaries.
Toegevoegd aan de lijst, thanks! Moest even controleren of het echt mogelijk was maar kennelijk zijn er een paar gedropped maar de kans lijkt behoorlijk klein te zijn

[ Voor 10% gewijzigd door Kadardar op 15-11-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na gisteravond wel even mijn buik vol van PUG tanken zeg.
Was alsof er alleen maar idioten in de group finder zaten. Lang geleden dat ik mezelf zo heb lopen irriteren.

Met mijn pally was het helemaal erg, pullende healers, tankende DPS etc etc, en dan tijdens de run klagen over mij de Tank alsof ik er niet bij ben of zo. Had na 5 Timewalking runs mijn buik er even van vol.

Na een pauze even 5 gedaan op mijn DH. Maar helaas ook bomvol mafkezen in de LFG.
Tanken op DH is wel iets leuker , voor mij. Rotatie vind ik beter.

Daarna nog even wat runs op de Brewmaster gedaan maar na 2 kon ik niet meer lol.
Geduld was op :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:26:
Was alsof er alleen maar idioten in de group finder zaten. Lang geleden dat ik mezelf zo heb lopen irriteren.

Met mijn pally was het helemaal erg, pullende healers, tankende DPS etc etc, en dan tijdens de run klagen over mij de Tank alsof ik er niet bij ben of zo. Had na 5 Timewalking runs mijn buik er even van vol.

Na een pauze even 5 gedaan op mijn DH. Maar helaas ook bomvol mafkezen in de LFG.

Daarna nog even wat runs op de Brewmaster gedaan maar na 2 kon ik niet meer lol.
Mensen hebben geen geduld meer tegenwoordig, mijn oplossing is gewoon:
if pack is dead
go to next pack with aoe spell
goto step 1
Over het algemeen pull ik tegenwoordig ook meteen half de dungeon omdat het toch geen zeer doet. (overdreven ok maar je snap wat ik bedoel) dus heb ik er geen last van.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 15-11-2017 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:21

(/sarcasm on)
Ja uiteraard, want de mensen moeten tegenwoordig wel alle 5 de dungeons binnen 30 minuten kunnen doen hoor.
(/sarcasm off)

Helaas wordt je gekicked om moment je "you pull it, you tank it" toepas en de dps doodgaat omdat je een slechte tank ben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Na gisteravond wel even mijn buik vol van PUG tanken zeg..
PUG tanken an sich of zoals je zegt tijdens TW?
Want ik weet niet wat het is met TW PUG's, maar de maat was vorig jaar bij mij vol en dat als DPS'er. Het moet allemaal snel snel snel, maar met sommige dungeons loop je gewoon simpelweg tegen de lamp als je de tactics niet weet. Weet ff naam van dungeon zo snel niet, maar er was er 1 bij TW WotLK, wat een ramp en maar wipen en ragen..

Had uiteindelijk de TW WotLK mount gehaald en daarna is het een no-go area geworden

[ Voor 7% gewijzigd door Rhain op 15-11-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:04:
[...]
PUG tanken an sich of zoals je zegt tijdens TW?
Weet ff naam van dungeon zo snel niet, maar er was er 1 bij TW WotLK, wat een ramp en maar wipen en ragen..
Het is bij TW momenteel echt heel erg ja. Nou zijn ze niet echt moeilijk inderdaad maar sommige, zoals Pit of Saron, kunnen met een slechte groep behoorlijk lastig zijn.
Ik vertelde op Discord dat ik als tank soms 30 tot 50% vd damage deed lol. Kwam ook omdat de DPS daar zo vaak neer ging :)

[ Voor 12% gewijzigd door Iusedto op 15-11-2017 12:12 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ryada schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:48:
Over het algemeen pull ik tegenwoordig ook meteen half de dungeon omdat het toch geen zeer doet. (overdreven ok maar je snap wat ik bedoel) dus heb ik er geen last van.
Vind ik als healer totaal niet erg; mits je maar even van te voren kijkt waar ik uithang.

Vaak dat ik na een fight nog een paar heals moet gooien (1.89 sec cast time ieder) om de DPS (of jou) weer richting 90% te krijgen, dan nog looten... Sommige tanks staan dan al 100m verderop dood te gaan... Zaken als heroic leap en andere speed CD's hou ik echt niet bij, ook niet als ghost wolf :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Iusedto schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:06:
[...]

Het is bij TW momenteel echt heel erg ja. Nou zijn ze niet echt moeilijk inderdaad maar sommige, zoals Pit of Saron, kunnen met een slechte groep behoorlijk lastig zijn.
Ik vertelde op Discord dat ik als tank soms 30 tot 50% vd damage deed lol. Kwam ook omdat de DPS daar zo vaak neer ging :)
Pit of Saron gaat vaak mis na de tweede boss. Je kan er gif op innemen dat een deel van de groep al de heuvel oploopt voor de trash mobs spawnen, en dat een aantal mensen beneden blijven wachten. Daardoor krijg je een feest van ninja pulls en aggro ‘all over the place’.

Als old school vanilla tank heb ik een voorkeur voor een rustig tempo om dit soort scenario’s te vermijden. Dit wordt mij niet vaak in dank afgenomen helaas.
Trash vermijden en andere truukjes doe ik liefst alleen met een groep van mensen die ik ken.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik pas het zelfde toe als @Ryada zegt. Pullen, doorgaan knallen en eerlijk gezegd... ik heb geen problemen gehad met pugs maar kan me voorstellen als je net begint of iets wilt uit proberen dat het flink lastig is. Ik test dingen daarom ook maar in LFR want ook daar maakt het niets uit maar mensen zeggen over het algemeen daar gewoon niets. Het is pull boss, stand in ALL the aoe en neer maaien :P Mocht ik een nieuwe class heb waar ik op tank dan zeg ik gewoon dat het me eerste keer is als "class" tank maar dat ik meer tanks heb dus dat het goed zou moeten komen. Nog nooit iemand gehad die gelijk begint te zeiken dat het allemaal te min voor hem is en denkt dat die een special snowflake is die met alleen mythic geared mensen in een dungeon komt.

Pit of Saron na de 2de boss kan ik bijna 9 van de 10 keer al tegen je zeggen dat dat fout gaat. dat zo snel mounten en rennen voor je leven om de 2 groepjes trash te mijden is gewoon levensgevaarlijk als je het ook nog eens aangeeft op de laatste 10% van de boss ze hp en iedereen eigenlijk al klaar zit om te looten en totaal niet kijkt naar de chat.

[ Voor 19% gewijzigd door Kadardar op 15-11-2017 13:22 ]

• Paul
Kees schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:49:
[...]

pics or it didn't happen! ;) ('y' => statistics (tab onderaan) => pvp)
Het blijkt iets minder dramatisch, verspreid over 4 chars 34 BG's gespeeld (waarvan 31 op één char), 4 gewonnen. Arena's: 11 gespeeld, 0 gewonnen. Desalniettemin geen getallen om over naar huis te schrijven :+

Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Raptar schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:41:
[...]

Leuk me leuk om te lezen, linkie?
Hehe ja sorry Ik bedoel het eerste topic op tweakers.net voor WOW deel 1 en dan de eerste paar pagina`s :D Erg tof om te lezen :D iedereen hyped :D
Helaas deze week amper tijd voor WoW maar de Lock is toch 102 geworden :)
Tot nu toe een van mijn leukste classes die ik naar 110 ga brengen.

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:09:
Helaas deze week amper tijd voor WoW maar de Lock is toch 102 geworden :)
Tot nu toe een van mijn leukste classes die ik naar 110 ga brengen.
Dat is toch leuk om te lezen zeg, als mensen plezier hebben met een bepaalde class. :D Het maakt mij toch nieuwsgierig.. Dus het levelen van een lock zal gebeuren, maar enkel wanneer de levelingexperience gewijzigd is zoals deze is aangekondigd op BlizzCon. :) M'n gnome-army moet toch compleet he. :) :P

RustStorm schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:17:
[...]
Dat is toch leuk om te lezen zeg, als mensen plezier hebben met een bepaalde class. :D
Het is meer het onverwachts plezier hebben dat mij zo raakt.
Had het namelijk nooit verwacht. Laatst zei iemand in deze thread dat hij/zij al 12 jaar een Lock speelt en dat vond ik intrigerend.

Speel al jaren eigenlijk liefst een plate wearer met een grote two hander.
Maar (en ik heb dit al eerder gezegd) soms is uit je " comfort zone" stappen qua class keuze bijzonder leuk.

Ik realiseer me nu dat momenteel ik de leukste classes eigenlijk de classes vind die ik normaal gesproken nooit zou levelen.
Survival hunter was bijvoorbeeld zo een class maar ook mijn Brewmaster en nu dan waarschijnlijk Lock :X

Caster zijn vind ik best wel leuk aan het worden ook al draag ik nu een jurk ipv plate armor lol

FUMES et CARNES

Heb deze week ook bijzonder weinig tijd om te WoWen... och, het is even niet anders. :) Kan eerlijk gezegd niet wachten tot het levelen is aangepast. :)

• Rhain
Iusedto schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:27:
[...]
Het is meer het onverwachts plezier hebben dat mij zo raakt.
Had het namelijk nooit verwacht. Laatst zei iemand in deze thread dat hij/zij al 12 jaar een Lock speelt en dat vond ik intrigerend.

Speel al jaren eigenlijk liefst een plate wearer met een grote two hander.
Maar (en ik heb dit al eerder gezegd) soms is uit je " comfort zone" stappen qua class keuze bijzonder leuk.

Ik realiseer me nu dat momenteel ik de leukste classes eigenlijk de classes vind die ik normaal gesproken nooit zou levelen.
Survival hunter was bijvoorbeeld zo een class maar ook mijn Brewmaster en nu dan waarschijnlijk Lock :X

Caster zijn vind ik best wel leuk aan het worden ook al draag ik nu een jurk ipv plate armor lol
M'n lock was m'n main tijdens WotLK, altijd samen met m'n rogue en later m'n pala de rode draaid geweest tot vandaag de dag. Tijdens Cata/MoP/WoD vond ik aan aff lock geen klap meer aan en destijds nog een uitstapje naar destro gemaakt, maar lock is voor mij aff en niets anders. Destro is imho een fire mage en demo.. hunter? Anyway, met Legion had ik bij aff lock wel weer dat oude gevoel terug gekregen. Toch switch ik nu nog makkelijk tussen eerder genoemden.

edit: o jah, je bent geen jurk verplicht als caster he, je kunt ook een mooi skinny pants aan als male :+

Gisteren avond verder gegaan met m'n pala. Zag een PUG groep EN normal > EN hc > ToV normal > ToV hc. Ik moest voor artifact quest nog even een paar bazen EN normal doen, maar toch door gegaan met de groep tot ToV hc. Jammer genoeg iedere keer wipe op 2% bij Helya. Ik geef eigenlijk nooit af op andere spelers, omdat ik zelf geen held ben, maar er liepen er jammer genoeg een paar bij die enorm aan t verzaken waren bij Helya.
Ik vind het wel enorm fijn dat mensen nog een reden hebben om 'oude content' cq oude raids te doen, zodat ook ik als casual speler deze raids nog mee kan pakken gedurende de xpac en niet in m'n eentje 2 xpacs later (voelt altijd zo eenzaam in zo'n grote raid zonder groep)
Het levelen maakt me niet meer uit. Level in principe niets meer onder level 100 zeg maar.
Of ik moet bijvoorbeeld een class dubbel willen hebben maar dan nog zal ik waarschijnlijk een boost kopen ipv te levelen.

Maar het is zeer zeker een hele goede verandering

[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 16-11-2017 09:28 ]

FUMES et CARNES

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Gisteren de quest voor resto shammy artifact afgerond. Daar heb ik ZO lang over gedaan, bizar. Ik kwam er maar niet achter waarom ik mn teampie niet kon healen tegen die zeeheks. Denken, doodgaan, denken, doodgaan X24. Kom ik er achter dat ik geen Healing Rain gebruikte, compleet gemist. Daarna cakewalk. lulz.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:26
Net een nieuwe gnome aangemaakt :)
Zijn er goeie guilds op silvermoon die opstaan voor noobs :)
UTADDICT schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:30:
Gisteren de quest voor resto shammy artifact afgerond. Daar heb ik ZO lang over gedaan, bizar. Ik kwam er maar niet achter waarom ik mn teampie niet kon healen tegen die zeeheks. Denken, doodgaan, denken, doodgaan X24. Kom ik er achter dat ik geen Healing Rain gebruikte, compleet gemist. Daarna cakewalk. lulz.
Resto shammy moet ik ook nog halen bedenk ik me nu.
Dat was toch dat je onder water iets moest doen of zoeken ? Quest wel in de beta gedaan maar dat is lang geleden.

Vraag me nu ook af hoe Elemental speelt in Legion. Heb nog Siege of Ogrimar als Ele gedaan, dat was erg leuk maar de damage van Ele was toen niet echt om over naar huis te schrijven.

FUMES et CARNES

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Iusedto schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:47:
[...]

Resto shammy moet ik ook nog halen bedenk ik me nu.
Dat was toch dat je onder water iets moest doen of zoeken ? Quest wel in de beta gedaan maar dat is lang geleden.

Vraag me nu ook af hoe Elemental speelt in Legion. Heb nog Siege of Ogrimar als Ele gedaan, dat was erg leuk maar de damage van Ele was toen niet echt om over naar huis te schrijven.
Yes, eerste deel onder water, daarna al vrij snel niet meer. Ele is fun. Maar ik doe veel dungeons tijdens het levelen dus speel gewoon alleen resto. Lightning B + flame B, en Lava B. Werkt prima.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Paul
Iusedto schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:47:
de damage van Ele was toen niet echt om over naar huis te schrijven.
De damage van Resto is nog slechter :P Ik heb (uit mijn hoofd) ilvl 870 if zo en ik doe tijdens questen iets van 300k DPS zolang ik niet ook moet healen...

Vanmorgen wel een WQ gedaan in Azsuna / Faronaar voor een 880 trinket met achterlijk veel int,daar was de pug-groep (ik en 2 DPS) wel erg blij met me want ik heb daar alleen maar snelle grote heals staan spammen (en CD's gebruikt) en nog gingen we een keer dood. En dat was bij de "trash" om bij de world boss te komen :+ ze bleven maar komen... Die boss stelde vervolgens niks meer voor.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1 ... 111 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.