Ik gok omdat het een cloak is voor healers die als personal loot voor een Mage is gedropped.. een pure DPS class.Paul schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:39:
Ticket? Waarom? Omdat de boss drop je niet bevalt?
Ik zag gisteren een gnome hunter op mac'ree en dacht al 'die naam komt me bekend voor'. Maar dat was jij dus (ik zit ook op CoA)RustStorm schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:22:
[...]
Haha, het maken van een gnome army is sowieso natuurlijk heel gezellig... Gnomes rulen!En dan ben ik nog van de females only... @Carthrax speelt ook op deze server, net als op een andere. Spelen niet veel samen, maar heb wel van centen van hem gekregen om me op weg te helpen.
Voel je vrij om te transferren, maar ook zonder transfer kan er natuurlijk tezamen gespeeld worden.DOe dat niet vaak en zou ik vaker moeten doen eerlijk gezegd... Ben zelfs guildless! O_o
Oh, ik vind het een top server om op te spelen. Volgens mij genoeg te doen op zowel alliance als horde zijde.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ja, en? +40 ilvl, +400 int, +750 stam, +100 aan secondary stats, mooie upgrade... Tenzij je continue staat te frost-bolten (wat volgens Icy Veins je allerlaatste filler is, maar ik ken de class verder niet) en die 5% extra proc beter is dan 400 int.icemotion schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:39:
Ik gok omdat het een cloak is voor healers die als personal loot voor een Mage is gedropped.. een pure DPS class.
Nu heb ik er in Legion dungeons nog niet zo op gelet maar ik loot ook continue plate en cloth als mail-drager...
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Met personal loot zal er in dungeons/mythic+/raids geen items droppen die jij niet kan equippen. Wel kan je andere types armor krijgen van de BoA loot.Paul schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:50:
[...]
Ja, en? +40 ilvl, +400 int, +750 stam, +100 aan secondary stats, mooie upgrade... Tenzij je continue staat te frost-bolten (wat volgens Icy Veins je allerlaatste filler is, maar ik ken de class verder niet) en die 5% extra proc beter is dan 400 int.
Nu heb ik er in Legion dungeons nog niet zo op gelet maar ik loot ook continue plate en cloth als mail-drager...
Nu heb ik die Drape of Shame ook al eens gehad op mijn hunter en mijn warrior kreeg een ring met een caster effect. Wel kreeg ik beide uit de weekly mythic chest. Weet even niet of je ze ook op de loottable staan in de dungeon zelf, maar volgens mij niet. Dus daar zit wel een verschil in wat betreft de loot die je kan krijgen. Wel blijft het iets dat je kan equippen.
Overigens is er geen reden om een ticket aan te maken indien je die cloak krijgt. De primary/secondary stats die erop zitten zijn gelijk aan die van andere cloaks met hetzelfde itemlevel. Alleen staat dat effect erop.
Afgelopen weekend ook nog mijn shaman naar 110 geleveld, waardoor ik nu iedere class op max level heb

Ik heb inderdaad ook al een ring gekregen die ik een tijdje heb equipped met 10% auto attack damage. Leuk voor een mage.... Maar goed, zoals hierboven ook staat, de stats zijn gewoon normaal. Net als bij de drape of shame. De warrior die in m'n groep zat vond het niet grappig dat ik die ring kreeg (en niet kon ruilen) na die m+...
Of is het misschien een leak? Een healing mage spec in BfA?
[ Voor 11% gewijzigd door Carthrax op 09-11-2017 13:05 ]
Doen! Heb net slowpokey aangemaakt. Hunter gnome ;-)Carthrax schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:36:
[...]
Misschien op CoA dan maar even een Gnome guild gaan maken
Vandaag die PVP skin unlocked, maar even nieuw transmog setje gebouwd met wat PVP gear:

Combineert tevens mooi met die nieuwe mount van me

[ Voor 29% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-11-2017 19:40 ]
Ik vroeg me af;
Is er een tweaker guild? of een server waar weel tweakers opzitten? Anders misschien leuk om een clubje op te richten
Is er een tweaker guild? of een server waar weel tweakers opzitten? Anders misschien leuk om een clubje op te richten
We hebben een tweakers discord voor alle WoW spelers, en gemiddeld zitten de meeste op Draenor (horde)Anunnore schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:50:
Ik vroeg me af;
Steam: Ryada.
Gisteren wel een goede raid gehad met m'n nieuwe guild. Net als vorige week weer mythic ToS kunnen doen. Goroth oneshot en daarna progress op Harjatan. Vorige week leken we daar iets dps te missen, dus vantus rune gebruikt, maar die ging bij de 2e try al neer. Toen op naar Demonic Inquisition... Die ging ook meteen de 2e try neer. Was gewoon heroic met wat extra adds... Toch mooi 2 nieuwe kills voor ons team
Daarna nog maar even heroic gecleared ipv verdergaan met Sisters. Die zijn waarschijnlijk toch stukje lastiger... De vraag is ook of we dat moeten willen met Antorus om de hoek.
Qua loot is het de laatste weken wel heel schaars. 1 kleine update slechts in 3 weken of zo. Ach ja, titanforging he. Blijft toch raar dat je bijna niets nodig hebt van de loot tables van alle 3 die bosses op mythic door alle gear uit de weekly chests en wat titanforging.
Main team van de guild is ondertussen constant aan het wipen op Kil'jaeden mythic. Ben benieuwd of ze het gaan halen...
Daarna nog maar even heroic gecleared ipv verdergaan met Sisters. Die zijn waarschijnlijk toch stukje lastiger... De vraag is ook of we dat moeten willen met Antorus om de hoek.
Qua loot is het de laatste weken wel heel schaars. 1 kleine update slechts in 3 weken of zo. Ach ja, titanforging he. Blijft toch raar dat je bijna niets nodig hebt van de loot tables van alle 3 die bosses op mythic door alle gear uit de weekly chests en wat titanforging.
Main team van de guild is ondertussen constant aan het wipen op Kil'jaeden mythic. Ben benieuwd of ze het gaan halen...
Denk dat ik dit weekend ook maar eens een (Mage) Gnomie op CoA ga aanmaken dan 
Nog even en Gnomes hebben de overpopulatie op CoA denk ik
Draenor voor Hordie? Is dat nog een leuke server?Ryada schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:55:
[...]
We hebben een tweakers discord voor alle WoW spelers, en gemiddeld zitten de meeste op Draenor (horde)
[ Voor 49% gewijzigd door Ryur op 10-11-2017 09:33 ]
Potverdorie, dat is nou nog eens een goede post!Ryur schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:33:
[...]
Draenor voor Hordie? Is dat nog een leuke server?
men schijnt te zweren bij Draenor voor Horde en Silvermoon voor Alliance...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ja Draenor is best leuk vind ik persoonlijk. Heb nou nooit echt problemen met groups vinden voor M+ of RDF etc, en ik speel er zelf op met mijn guild dus het is prima te doen.Ryur schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:33:
[...]
Draenor voor Hordie? Is dat nog een leuke server?
Wist niet dat die zo vet was. Vanavond toch maar eens m'n holy artifact halen en kijken of healen wat voor me is. Gisteren weer 1:30uur in queue gestaan voor AV om vervolgens slechts 2x een body te kunnen lootenKaap schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:37:
Vandaag die PVP skin unlocked, maar even nieuw transmog setje gebouwd met wat PVP gear:
[afbeelding]
[afbeelding]

Het is niet de leukste manier om het te verkrijgen, maar wel de gemakkelijkste: gewoon wat euro's neertellen om een token te kopen. Deze verkopen op de AH en ruim 200k binnen harken en je kan vervolgens het boek kopen op de AH van iemand dje het werk voor jou gedaan heeft.marijnvtg schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:56:
[...]
Wist niet dat die zo vet was. Vanavond toch maar eens m'n holy artifact halen en kijken of healen wat voor me is. Gisteren weer 1:30uur in queue gestaan voor AV om vervolgens slechts 2x een body te kunnen looten![]()
(tbv nat pagle book voor corrupted skin)
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Tuurlijk, duw me maar in die richtingRustStorm schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:19:
[...]
Het is niet de leukste manier om het te verkrijgen, maar wel de gemakkelijkste: gewoon wat euro's neertellen om een token te kopen. Deze verkopen op de AH en ruim 200k binnen harken en je kan vervolgens het boek kopen op de AH van iemand dje het werk voor jou gedaan heeft.KAn je al die tijd die je er aan kwijt zou zijn lekker spenderen aan veel leukere dingen.
edit: normaal beredeneer ik ook wel snel op die manier. gisteren 1.5 uur zitten wachten, maar ondertussen was ik aan t werk. Viel alleen de verbinding iedere keer weg bij 45 minuten, dan zit je wel even te vloeken.
[ Voor 14% gewijzigd door Rhain op 10-11-2017 10:23 ]
Of gewoon 200k gold verzamelen in game 
Ik heb zelf nu 1.6M gold en doe er niets voor eigenlijk behalve wat gold missions. Zou toch eens wat enchants en zo moeten gaan verkopen op AH... Al die chaos crystals liggen ook maar in bags/bank te liggen he.
Ik heb zelf nu 1.6M gold en doe er niets voor eigenlijk behalve wat gold missions. Zou toch eens wat enchants en zo moeten gaan verkopen op AH... Al die chaos crystals liggen ook maar in bags/bank te liggen he.
Ook dat heb ik overwogen en denk dat dat nog het snelste gaat werken.IntToStr schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:29:
Of gewoon 200k gold verzamelen in game
Snelste... nee hoor?marijnvtg schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:31:
[...]
Ook dat heb ik overwogen en denk dat dat nog het snelste gaat werken.
@Ruststorm
Nu was mijn main op Alliance ook een gnome female, alleen vind je het nooit jammer dat de armor op een gnome zo klein is? Loot je eindelijk die tier set, zie je er bijna geen klote van.
Wat jij met gnomes heb, heb ik met orcs. Heerlijk man die animations en de looks, m'n reroll op Draenor bevalt me prima so far!
Nu was mijn main op Alliance ook een gnome female, alleen vind je het nooit jammer dat de armor op een gnome zo klein is? Loot je eindelijk die tier set, zie je er bijna geen klote van.
Wat jij met gnomes heb, heb ik met orcs. Heerlijk man die animations en de looks, m'n reroll op Draenor bevalt me prima so far!
In principe heb ik daar niet zo'n last van nee.Raptar schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:55:
@Ruststorm
[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 10-11-2017 11:00 ]
Wou dat ik daar ook geen last van hadRustStorm schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:00:
[...]
In principe heb ik daar niet zo'n last van nee.Het kan er ook allemaal wel awesome uitzien op een gnome. Zeker als zo'n klein vrouwtje met echt een MEGA 2-hander aan het rondwandelen is.
Enige wat ik jammer vind zijn de MASSIVE headpieces... Dus dat heb ik dan ook vrijwel altijd uit staan.
(alleen op dit moment niet, want dat vind ik echt een super toffe head)
Niet dat ik per sé de mooi-boy uit wil hangen, maar vind bij tal van models het echt niet kloppen en irriteer me daar gewoon aan. Pak bijvoorbeeld m'n undead rogue, als je de ass. artifact daggers heb, die floaten gewoon op je rug! Zit gewoon echt een gat tussen! En zo vind ik bij bv Troll male door het gebukte dat je de helft van je chest niet ziet. En waarom male wel zo krom en female niet?
Maaaarrrrr.. die nieuwe allied Troll race (Zandalari troll correct?), die staat veel rechter in filmpjes/impressions, super vet als dat zo is. Maakt ze ook veel imposanter.
Staan die boeken zo duur tegenwoordig? Ik heb beide boeken verleden jaar nog gekocht tegen 5 of 6k dacht ik (Turalyon Alliance), en ze liggen nog steeds in mijn bankmarijnvtg schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:22:
[...]
Tuurlijk, duw me maar in die richting. FYI: boek 1 staat voor 210k en boek 2 staat voor 17k. Kortom, 25 euro neertellen voor een skin... meh..

Als ze echt zoveel waard zijn kan ik ze beter verkopen.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Die headpieces zijn indd voor gnomes vaak groot maar de rest vind ik er juist vaak bruter uit zien.
Klein, compact, dodelijk! Gnomes.
Misschien eens een gnome starten op Draenor en een Tauren op Silvermoon
Oh nee wacht mijn slots zijn vol.
Klein, compact, dodelijk! Gnomes.
Misschien eens een gnome starten op Draenor en een Tauren op Silvermoon
Nu de officiele vanilla servers worden released, vraag ik mij af of er uberhaupt nog mensen zijn hier die in Ravenblood/Blackraven/Drama/etc. hebben gezeten. Wellicht is deze vraag al eerder langsgekomen, excuses dan..
Op mmo-champion staan vandaag een aantal highlights uit een aantal interviews. Daaruit blijkt dat Blizzard zelf nog niet echt weet of de ontwikkeling van Classic WoW maanden of jaren zal duren.
Hopelijk voor de liefhebbers 'sooner than later' uiteraard. Blizz zal interessante keuzes moeten maken denk ik.
Wat is bijvoorbeeld meer vanilla? 15 of 10 man UBRS, 10 of 5 man Scholo/LBRS/BRD?
Hopelijk voor de liefhebbers 'sooner than later' uiteraard. Blizz zal interessante keuzes moeten maken denk ik.
Wat is bijvoorbeeld meer vanilla? 15 of 10 man UBRS, 10 of 5 man Scholo/LBRS/BRD?
[ Voor 44% gewijzigd door Kapoen op 10-11-2017 12:25 ]
Voor zoveel staan ze op dit moment op Tarren Mill. Maar het zijn er zomaar een paar. Die prijzen kunnen denk ik enorm fluctueren. Ik wacht even af.Kapoen schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:47:
[...]
Staan die boeken zo duur tegenwoordig? Ik heb beide boeken verleden jaar nog gekocht tegen 5 of 6k dacht ik (Turalyon Alliance), en ze liggen nog steeds in mijn bank![]()
Als ze echt zoveel waard zijn kan ik ze beter verkopen.
Gaan ook veranderen. We krijgen de optie om troll en orc rechtop te laten staan.marijnvtg schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:15:
[...]
Wou dat ik daar ook geen last van had. Heb je net mooie items gehaald, ziet het er idd op sommige races/gender gewoon niet uit. Speel bijna altijd Belf male omdat daar de items imho het mooiste tot z'n recht komen.
Niet dat ik per sé de mooi-boy uit wil hangen, maar vind bij tal van models het echt niet kloppen en irriteer me daar gewoon aan. Pak bijvoorbeeld m'n undead rogue, als je de ass. artifact daggers heb, die floaten gewoon op je rug! Zit gewoon echt een gat tussen! En zo vind ik bij bv Troll male door het gebukte dat je de helft van je chest niet ziet. En waarom male wel zo krom en female niet?
Maaaarrrrr.. die nieuwe allied Troll race (Zandalari troll correct?), die staat veel rechter in filmpjes/impressions, super vet als dat zo is. Maakt ze ook veel imposanter.
Sinds Cata niet meer online geweest. En zelfs daarvoor maar een maand per expansion. Begint het toch weer een beetje te kriebelen.
Ik heb nu de knoop doorgehakt.
Ik wil ook WoW'en.
Ik heb dit al eens eerder gevraagd, maar nu zijn er meer expansions e.d.
Dus vraag ik het opnieuw...
Wat moet ik kopen om te kunnen beginnen met World of Warcraft?
Of kunnen jullie mij uitnodigen?
Ik ben een totale n00b hierin, dus ik zou het fijn vinden als jullie mij even op weg willen helpen.
EDIT: Ik heb al wel een Battle.net acc.
Ik wil ook WoW'en.
Ik heb dit al eens eerder gevraagd, maar nu zijn er meer expansions e.d.
Dus vraag ik het opnieuw...
Wat moet ik kopen om te kunnen beginnen met World of Warcraft?
Of kunnen jullie mij uitnodigen?
Ik ben een totale n00b hierin, dus ik zou het fijn vinden als jullie mij even op weg willen helpen.
EDIT: Ik heb al wel een Battle.net acc.
[ Voor 5% gewijzigd door PeaceFreak op 10-11-2017 17:33 ]
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
@PeaceFreak
Even kort:
-Kopen: https://eu.shop.battle.ne.../world-of-warcraft-legion
-Server kiezen: zorg dat je een beetje medium/high population kiest. Dat geeft de beste spelervaring (al is dat tegenwoordig met connected servers en sharding wat minder een issue)
-Faction kiezen: Horde of Alliance. Lees je een beetje in over welke faction je het meest aanspreekt. Characters van verschillende factions kunnen niet met elkaar praten of teamen. Als je dus vrienden hebt die ook WoW spelen is het handig om dezelfde faction te kiezen. Voor de speelervaring maakt het niet echt uit welke faction je kiest.
-Race kiezen: voornamelijk looks en wat verschillen in stats. Tevens heeft elk ras een unieke racial (ability) die over het algemeen niet zoveel impact heeft. Ik zou als ik jou was gewoon een race kiezen die je het meest aanspreekt en er leuk uitziet.
-Class kiezen: lees de beschrijvingen bij de class en zoek wat filmpjes op Youtube op over hoe je class eruit ziet. Je krijgt bij de aanschaf van het spel een boost waarmee je een class éénmalig van lvl 1 naar lvl 100 kan brengen. Volgens mij kan je tegenwoordig ook class trials doen waarmee je een class even uit kan proberen op max. level. De levelcap is overigens 110 dus de laatste levels zal je zelf moeten gainen door bijv. te questen, dungeons te doen, battlegrounds/arena (pvp) te doen etc.
Tot slot: de meeste mensen vinden het levelen niet zo'n hele leuke ervaring en het spel begint eigenlijk pas op max. level (al verschillen de meningen daarover en zullen sommige mensen het op low level ook naar hun zin hebben). Geef het spel dus een kans op tenminste lvl110. Succes
Even kort:
-Server kiezen: zorg dat je een beetje medium/high population kiest. Dat geeft de beste spelervaring (al is dat tegenwoordig met connected servers en sharding wat minder een issue)
-Faction kiezen: Horde of Alliance. Lees je een beetje in over welke faction je het meest aanspreekt. Characters van verschillende factions kunnen niet met elkaar praten of teamen. Als je dus vrienden hebt die ook WoW spelen is het handig om dezelfde faction te kiezen. Voor de speelervaring maakt het niet echt uit welke faction je kiest.
-Race kiezen: voornamelijk looks en wat verschillen in stats. Tevens heeft elk ras een unieke racial (ability) die over het algemeen niet zoveel impact heeft. Ik zou als ik jou was gewoon een race kiezen die je het meest aanspreekt en er leuk uitziet.
-Class kiezen: lees de beschrijvingen bij de class en zoek wat filmpjes op Youtube op over hoe je class eruit ziet. Je krijgt bij de aanschaf van het spel een boost waarmee je een class éénmalig van lvl 1 naar lvl 100 kan brengen. Volgens mij kan je tegenwoordig ook class trials doen waarmee je een class even uit kan proberen op max. level. De levelcap is overigens 110 dus de laatste levels zal je zelf moeten gainen door bijv. te questen, dungeons te doen, battlegrounds/arena (pvp) te doen etc.
Tot slot: de meeste mensen vinden het levelen niet zo'n hele leuke ervaring en het spel begint eigenlijk pas op max. level (al verschillen de meningen daarover en zullen sommige mensen het op low level ook naar hun zin hebben). Geef het spel dus een kans op tenminste lvl110. Succes
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Server en faction gaan wel hand in hand. Draenor als server kiezen en dan Alliance spelen is nou niet echt een handige keuze. Kijk even op wowprogress.com welke faction per server dominant is.temp00 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:04:
@PeaceFreak
Even kort:
Shortlist:
Silvermoon - alliance
Draenor - horde
Twisting Nether - horde
Kazzak - horde
Ravencrest - alliance
Tarren Mill - horde
Frostmane - alliance
Sylvanas - alliance
Ragnaros - horde
Andere servers zijn meer low pop.
Whoa, 44.99.
Vroeger was het volgens mij om en nabij de 15 euro...
Is dit echt benodigd om de game te spelen. Erg duur...
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Plaatste expansion is meestal 45 euro. De base game en alle expansions voor de laatste kosten 15 euro in totaal.PeaceFreak schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:02:
Whoa, 44.99.
Zo, back from Germany
Weekje zonder WoW is waardeloos lol
Weekje zonder WoW is waardeloos lol
FUMES et CARNES
Zo ver veel plezier gehad met me Vengeance DH
Het heeft wel wat, de opmerking dat het squishy was... ik merk daar vrij weinig van. Nu 884 en heb ik al Mythic +6 gedaan binnen de timer.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Nee, alleen om Legion te kunnen spelen. Voorlopig ben je nog druk bezig met vanilla, The Burning Crusade, Wrath of the Lich King, Cataclysm, Mists of Pandoria en Warlords of Draenor.PeaceFreak schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:02:
Die moet je sowieso kopen (en doorlopen) voordat je van Blizzard aan Legion mag beginnen, maar wees gerust, die hele rij kost samen maar liefst € 15,- en dan krijg je één maand speeltijd "gratis". Daarna betaal je tussen de 11 en 13 euro per maand.
Je begint met een lvl 1 character en dat moet je naar level 100 krijgen voordat je überhaupt iets aan de uitbreiding Legion hebt. Niet dat je daar zo extreem lang over doet, maar de eerste maand kun je daar wel mee zoet; zeker als je wil kunnen vliegen in Draenor. Dan kun je daarna altijd nog kijken of het de subscription en eventueel upgrade naar Legion waard is
Rhàshan - Aditu Sunlock
Je begint net zo erg als mij te worden lolKadardar schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:00:
Zo ver veel plezier gehad met me Vengeance DHHet heeft wel wat, de opmerking dat het squishy was... ik merk daar vrij weinig van. Nu 884 en heb ik al Mythic +6 gedaan binnen de timer.
Rogue only zei je toch ?
Persoonlijk vond ik Vengeance geweldig spelen
[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 10-11-2017 20:21 ]
FUMES et CARNES
Haha ik ben altijd zo geweestIusedto schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:21:
[...]
Je begint net zo erg als mij te worden lol
Persoonlijk vond ik Vengeance geweldig spelen
K, alles opgeruimd.
Zo maar weer eens inloggen
Ik heb ook mijn Survival hunter gemist lol
Zo maar weer eens inloggen
Ik heb ook mijn Survival hunter gemist lol

[ Voor 61% gewijzigd door Iusedto op 10-11-2017 20:43 ]
FUMES et CARNES
Shaman nu al lekker op lvl 33, gaat wel lekker! Alleen net wel een flinke steek door m'n hart, ze hebben de oude windfury animation veranderd
...... naar iets waardeloos. Dat was juist zo lekker altijd, gaf een heerlijk gevoel. Moet ik wel even verwerken dit hoor hey!
/gasp Astral Cloud Serpent is zojuist geloot O_o Toch altijd weer een mooi gevoel als je een mount mag looten.
[ Voor 21% gewijzigd door RustStorm op 11-11-2017 10:36 ]
Los van het feit of dit al dan niet een goed idee is, maar krijg je ook geen level 100 boost bij een nieuwe aankoop van Legion? En wat met de oude level 90 boost? Bestaat die ook nog?Paul schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:19:
[...]
Je begint met een lvl 1 character en dat moet je naar level 100 krijgen voordat je überhaupt iets aan de uitbreiding Legion hebt. Niet dat je daar zo extreem lang over doet, maar de eerste maand kun je daar wel mee zoet; zeker als je wil kunnen vliegen in Draenor. Dan kun je daarna altijd nog kijken of het de subscription en eventueel upgrade naar Legion waard is
ja je krijgt een lvl 100 boost als je legion koopt, en de oude 90 boost bestaan niet meer voor zover ik weet (zou ook niet weten waarom iemand dat zou willen kopen tov een lvl 100 boost)Kapoen schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:57:
[...]
Los van het feit of dit al dan niet een goed idee is, maar krijg je ook geen level 100 boost bij een nieuwe aankoop van Legion? En wat met de oude level 90 boost? Bestaat die ook nog?
Bij aanschaf van Legion wel, bij aanschaf van World of Warcraft niet, en PeaceFreak vond Legion nog even te duurKapoen schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:57:
krijg je ook geen level 100 boost bij een nieuwe aankoop van Legion?
Rhàshan - Aditu Sunlock
Dus als ik bovenstaande koop kan ik wel met anderen WoW spelen?Paul schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:19:
[...]
Nee, alleen om Legion te kunnen spelen. Voorlopig ben je nog druk bezig met vanilla, The Burning Crusade, Wrath of the Lich King, Cataclysm, Mists of Pandoria en Warlords of Draenor.
Die moet je sowieso kopen (en doorlopen) voordat je van Blizzard aan Legion mag beginnen, maar wees gerust, die hele rij kost samen maar liefst € 15,- en dan krijg je één maand speeltijd "gratis". Daarna betaal je tussen de 11 en 13 euro per maand.
Ik begin liever als lvl 1 char, dan kan ik (denk ik) beter en rustiger alles leren
Ja je kunt dan alles. Alleen level cap is dan 100PeaceFreak schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:34:
[...]
Dus als ik bovenstaande koop kan ik wel met anderen WoW spelen?
Ik begin liever als lvl 1 char, dan kan ik (denk ik) beter en rustiger alles leren
Een maand lang, ja, daarna moet je een subscription (of game time cards, maar die zijn niet significant goedkoper heb ik het idee; wel is het meer gedoe) kopen.PeaceFreak schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:34:
Dus als ik bovenstaande koop kan ik wel met anderen WoW spelen?
Je kunt alles tot aan Legion spelen, dus tot en met Warlords of Draenor, inclusief WoD endgame. Ik heb alleen geen idee hoe makkelijk je een guild kunt vinden met andere mensen die geen Legion spelen. Oh ja, en Ashran (het PvP-gebied van WoD) hebben ze om een of andere reden alleen toegankelijk gemaakt voor mensen die level 110 zijn dus dat stukje WoD kun je helaas ook niet bij.
Rhàshan - Aditu Sunlock
T'is me gelukt.
Bedankt en see ya online!!
Bedankt en see ya online!!
Enjoy!
Gister toch maar eens een goed gesprek gehad met de guildleader en op het volgene uitgekomen:
We willen toch een class erbij met een tank spec (in case of), rogue kan dit niet. Ik ben recentelijk begonnen met Alliance alts levellen als tank (because why not
). Dus ik even gekeken hoe of wat.
Vengeance DH (bevalt me zover het beste) en de havoc spec is voor ToS normal mijn main spec geweest dus die zit in de 920ish
Blood DK (bevalt me ook zeer goed) en is tevens al 6 jaar lang me main geweest waardoor ik een beetje tegen gehouden wordt omdat het al zo lang me main is en ik is een keer wat anders wilt (maar mocht die het beste uit de tests komen ach waarom dan ook niet). Hier is me ilvl 928 for Frost en 925 ofzo voor blood wat dan ook weer wat scheelt
Guardian Druid (speelt ook wel lekker weg) maar de gear houd mij ontzettend tegen. Wij farmen geen normal meer op de alt runs na en dan ook nog eens maar ilvl 886 en geen tier stukken dus ik krijg klappen alsofi k van papier ben in ToS Normal
Pala alhoewel ik hem leuk vind houden bovenstaande specs mij heel erg hard tegen omdat ik die gewoon leuker vind.
Warrior vind ik helemaal niets
Monk ook leuk maar heeft hetzelfde probleem als men Guardian... low gear en het ziet er naar uit alsof ik van papier ben.
In ieder geval heb ik wel een idee wat ik wil
Iemand die misschien een doorslag gevende comment wilt geven? @Ryada misschien? @Iusedto jij hebt zefde probleem gehad en heb je wellicht nog steeds? Jij enig idee?
We willen toch een class erbij met een tank spec (in case of), rogue kan dit niet. Ik ben recentelijk begonnen met Alliance alts levellen als tank (because why not
Vengeance DH (bevalt me zover het beste) en de havoc spec is voor ToS normal mijn main spec geweest dus die zit in de 920ish
Blood DK (bevalt me ook zeer goed) en is tevens al 6 jaar lang me main geweest waardoor ik een beetje tegen gehouden wordt omdat het al zo lang me main is en ik is een keer wat anders wilt (maar mocht die het beste uit de tests komen ach waarom dan ook niet). Hier is me ilvl 928 for Frost en 925 ofzo voor blood wat dan ook weer wat scheelt
Guardian Druid (speelt ook wel lekker weg) maar de gear houd mij ontzettend tegen. Wij farmen geen normal meer op de alt runs na en dan ook nog eens maar ilvl 886 en geen tier stukken dus ik krijg klappen alsofi k van papier ben in ToS Normal
Pala alhoewel ik hem leuk vind houden bovenstaande specs mij heel erg hard tegen omdat ik die gewoon leuker vind.
Monk ook leuk maar heeft hetzelfde probleem als men Guardian... low gear en het ziet er naar uit alsof ik van papier ben.
In ieder geval heb ik wel een idee wat ik wil
[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 12-11-2017 12:08 ]
Vraagje, momenteel ben ik aan het lvl-en richting 110 [nu 78 nog maar vooruit]. Eigenlijk verwaarloos ik mijn professions [Mining/BS]. Nu kreeg ik een tip om toch een garrison te ontwikkelen voor professions. Maar iemand anders nog een tip; moet ik nu wel me profs bijhouden of eerst naar 110 knallen en dan lvl-en? Als eerst lvl-en het advies is, wat is dan de beste manier op deze te profs te lvl-en?
Monk zou niet als van papier moeten voelen, ivm je ISB zolang je die up houd zou jij hooguit 25% van de damage upfront moeten voelen (phusical damage) en een stukje meer van de magical damage.Kadardar schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:07:
Gister toch maar eens een goed gesprek gehad met de guildleader en op het volgene uitgekomen:
We willen toch een class erbij met een tank spec (in case of), rogue kan dit niet. Ik ben recentelijk begonnen met Alliance alts levellen als tank (because why not). Dus ik even gekeken hoe of wat.
In ieder geval heb ik wel een idee wat ik wilIemand die misschien een doorslag gevende comment wilt geven? @Ryada misschien? @Iusedto jij hebt zefde probleem gehad en heb je wellicht nog steeds? Jij enig idee?
Druid is ook zo het verhaal voor zover ik me over die class heb ingelezen, zolang je je mitigation up houd voelen ze nou niet echt van papier.
BDK zal best prima gaan werken volgende raid, en denk dat VDH ook best prima uit de test zal komen, wij gaan waarschijnlijk met een VDH + Monk of VDH + pala Argus doen dus dat moet waarschijnlijk wel te doen zijn als ik iedereen hun verhalen hoor over Argus, sommige bosses voelden nogal undertuned aan qua magic damage en er zullen geen giga white hits meer zijn zoals in ToS.
Zelf zou ik zeggen kijk naar wat het leukste is ivm dat jullie nou niet echt mythic doen heb ik het vermoeden
Yep, in de eerste twee long long time ago. Van Bloodscalp naar Trollbane gemigreerd enzo. Nu speel ik af en toe een paar maanden. Bijna nog minder dan casualMunki schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:49:
Nu de officiele vanilla servers worden released, vraag ik mij af of er uberhaupt nog mensen zijn hier die in Ravenblood/Blackraven/Drama/etc. hebben gezeten. Wellicht is deze vraag al eerder langsgekomen, excuses dan..
Van het weekend als Feral zijnde maar eens gestort op The Deaths of Chromie scenario. Argghh dat leverde wel een paar flinke scheldpartijen op. Gear lvl wordt in dat scenario geschaald maar ik moest het wel zonder fancy set bonusses op m'n gear doen (PvP gear). Uiteindelijk zonder (food)buffs/runes en maar twee unlockte Chromie talents weten te voltooien met 10sec op de klok
Moet zeggen dat ik ook wel geluk had met het droppen van de Strath key en een drake die Obsidian had gecleared.
Damn die verrekte gnome is cute!
Damn die verrekte gnome is cute!
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik heb al bijna alles geschrapt op me DK en DH zijn overgebleven. In feite is het zo, ik doe vooral DPS ermee, dat is het belangrijkste maar als backup wordt dan verwacht te tanken of mocht het ooit zover komen en onze tank gaat weg dan krijg ik als eerste de vraag of ik die spot wil hebben maar dat kan ook nog maanden duren natuurlijk.Ryada schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:49:
[...]
Monk zou niet als van papier moeten voelen, ivm je ISB zolang je die up houd zou jij hooguit 25% van de damage upfront moeten voelen (phusical damage) en een stukje meer van de magical damage.
Druid is ook zo het verhaal voor zover ik me over die class heb ingelezen, zolang je je mitigation up houd voelen ze nou niet echt van papier.
BDK zal best prima gaan werken volgende raid, en denk dat VDH ook best prima uit de test zal komen, wij gaan waarschijnlijk met een VDH + Monk of VDH + pala Argus doen dus dat moet waarschijnlijk wel te doen zijn als ik iedereen hun verhalen hoor over Argus, sommige bosses voelden nogal undertuned aan qua magic damage en er zullen geen giga white hits meer zijn zoals in ToS.
Zelf zou ik zeggen kijk naar wat het leukste is ivm dat jullie nou niet echt mythic doen heb ik het vermoeden
Als DK zou het dan vooral Unholy worden denk ik want Frost heb ik al heel lang gedaan en nu ik Unholy speel speelt het best wel makkelijk weg.
DH aan de andere is gewwon 1 spec voor dps en 1 spec voor tanking dus simpel
keuzes keuzes
[ Voor 8% gewijzigd door Kadardar op 12-11-2017 19:07 ]
Had ik al gedaan in een post hierboven
Met de toekomstige veranderingen in Tanking zal het lastig zijn om nu een verantwoorde keuze te maken.
Blijft dan toch " Speel wat je leuk vindt" want we moeten nog door tot de Xpac.
Dit weekend lekker op mijn prot pally gespeeld. Tanking gaat steeds ietsje beter maar ik krijg af en toe klappen en dan keldert mijn HP naar beneden. Echt waardeloos.
Dropte wel een mooie 970 Legendary voor me
http://www.wowdb.com/item...nmost-light?bonusIDs=3570
FUMES et CARNES
Nice Grats! Dat is volgens mij wel een van de betere legendaries voor een (protection) paladin!Iusedto schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:09:
[...]
Met de toekomstige veranderingen in Tanking zal het lastig zijn om nu een verantwoorde keuze te maken.
Dit weekend lekker op mijn prot pally gespeeld. Tanking gaat steeds ietsje beter maar ik krijg af en toe klappen en dan keldert mijn HP naar beneden. Echt waardeloos.
Dropte wel een mooie 970 Legendary voor me
http://www.wowdb.com/item...nmost-light?bonusIDs=3570
Over legendaries gesproken.. Ik moest toch even bij de portal van Eye of Azshara wachten, dus pakte maar even nog een paar van die treasure chests in de heuvels eromheen, zat er een legendary in! En nog een goede ook! Was aardig verbaasd omdat ik niet wist dat ze in de treasure chests konden zitten
Klopt, daarom heb ik ook maar voor de DK gekozen. Ik vind het leuk + we zitten niet met 3 demon hunters in 1 team. De raid leader wou al lange tijd een DK hebben en die heeft hij nuIusedto schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:09:
[...]
Gister vallen Avatar dan eindelijk gekilled. Kj zijn we op 28% gekomen omdat we nog even een beetje moeten leren met die vuurbal en aoe. Het is zeker geen moeilijk tactic hoor maar wel even wennen voor de persoon die het moet doen.
Qua DPS stond me DK redelijk gelijk aan men Rogue, jammere is alleen dat de tier die ik heb zover heb niet bijzonder goed is voor Frost of Unholy, het is meer tank tier maar de tier bonus is dan wel weer lekker. Hopelijk dat ik die nog kan upgraden voor Antorus.
Gisteren heel toevallig erachter gekomen dat ik alle, maar dan ook echt alle warlock legendaries had. Ik kreeg een mooie footlocker voor een Warrior legendary, daar zal mijn lvl 1 warrior ongetwijfeld wat aan gaan hebben
Heb nog nooit een Rogue in endgame gespeeld realiseer ik me nu.Kadardar schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:18:
[...]
Klopt, daarom heb ik ook maar voor de DK gekozen. Ik vind het leuk + we zitten niet met 3 demon hunters in 1 team. De raid leader wou al lange tijd een DK hebben en die heeft hij nuNu hebben we alleen weer een open spot voor een Rogue/Monk denk ik zo.
Volgens mij heb ik ergens wel een lvl70 staan maar al jaren niet meer gespeeld.
Survival hunter is nu wel redelijk gegeared en bevalt nog steeds erg goed hehe
Laatste die naar 110 moet is de enhancement shaman, 106 nu.
[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 13-11-2017 10:48 ]
FUMES et CARNES
Owh ja, gister ToS Normal pug run gedaan op men DK, volledige 4 tier set gekregen (welliswaar de wat minder goede stats maar hey, het is tier 
Rogue is wel leuk maar aangezien er geen backup tanks zijn in de guild, ik tanken ook leuk vind was het is logische keuze om het op te pakken. Ze waren ilvl wijze gelijk aan elkaar tot ik de tier stukken uit normal kreeg. Nu is die 5 ilvls lager maarja, even een goede heroic run en wat tier pieces en het staat zo weer gelijk aan elkaarIusedto schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:45:
[...]
Heb nog nooit een Rogue in endgame gespeeld realiseer ik me nu.
Volgens mij heb ik ergens wel een lvl70 staan maar al jaren niet meer gespeeld.
Survival hunter is nu wel redelijk gegeared en bevalt nog steeds erg goed hehe
Laatste die naar 110 moet is de enhancement shaman, 106 nu.
Ik ben zeker nog de enige die nog nooit een legendary heeft gevonden?

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Heb er een stuk of 9 over 3 chars heen geloof ik, vaak vind ik ze in de mythic+ kist of LFRjorank schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:55:
Persoonlijk vind ik Frost DK helemaal geweldig, kon aan Unholy maar niet wennen..Kadardar schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:51:
Owh ja, gister ToS Normal pug run gedaan op men DK, volledige 4 tier set gekregen (welliswaar de wat minder goede stats maar hey, het is tier
Eerdaags maar eens die hidden artifact skin halen. Dropte van een World boss dacht ik.
Zelfde heb ik trouwens ook met DH, Vengeance vind ik echt helemaal geweldig. Super spec zelfs.
Havoc lukt me om een of andere manier helemaal niet.
FUMES et CARNES
Heb er 11 op mijn main en op 5 andere chars elk minimaal 2.jorank schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:55:
Alleen de nieuw 110 geworden chars nog niet
Beetje geluk gehad steeds. En ze kunnen echt overal in zitten lijkt het soms wel.
Een guildie van me heeft ooit een Legendary gehad uit een blingtron 6000 die ik had neergezet, dus zelfs daaruit kan het komen
Op dit moment zou je bergen legendaries moeten kunnen krijgen als je de juiste dingen doet in het spel. Dus raid bosses, dungeons, emissaries, rares, chests, m+ voor weekly chest, world bosses en vast nog wel iets.jorank schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:55:
Er is bad luck protection die er voor zorgt dat je bijna instant legendary krijgt als je er nog geen hebt. Per spec krijg je de eerste 2 heel snel (elke legendary die spec neutraal is telt voor elke spec). Maar dus alleen als je content doet die kans geeft op legendaries.
Persoonlijk heb ik alle legendaries voor zowel arcane als frost mage. Nu nog een paar fire specifieke
Met arcane nu richting de 74 met traits. Als die op 75 staat ook frost en fire maar eens naar 66 (en daarna 75) om alles te kunnen spelen wat nodig is. Moet in ieder geval frost toch naar 66 kunnen krijgen voor de nieuwe raid opent.
Vanavond denk ik progress op mythic Sisters. Hopelijk krijgen we die nog neer zodat ik kans heb op mythic owl... Dat trinket is zelfs in volgende tier nog best in slot...
Nah Unholy is wel makkelijk, wel even een WA installeren zodat het makkelijekr is qua cooldowns en debuffs maar is nie tperse nodig natuurlijk. Het duurde mij ook even 2 uurtjes om er aan te wennen maar ik zou volgens sims 990k aan DPS moeten doen en ik zit in de 920k dus ja... redelijk goed zeg maar. maar het helpt de raid gewoon niet op fights zoals falle navatar waar DPS gewoon zo hoog mogelijk moet komen en dat gaat nu nog even beter met Frost.Iusedto schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:01:
[...]
Persoonlijk vind ik Frost DK helemaal geweldig, kon aan Unholy maar niet wennen..
Eerdaags maar eens die hidden artifact skin halen. Dropte van een World boss dacht ik.
Zelfde heb ik trouwens ook met DH, Vengeance vind ik echt helemaal geweldig. Super spec zelfs.
Havoc lukt me om een of andere manier helemaal niet.
Kiljaeden en Unholy heb ik een hard hoofd in, er komen adds die gekilled moeten worden en zo snel mogelijk maar voordat de DPs kan opbouwen met een Unholy DK moet je festering up krijgen, in de tussentijd zouden ze al op anderhalve cast zitten denk ik zo.... maar dat is toekomst probleem (of niet, want Antorus is al uit tegen die tijd)
Frost DK hidden is rechtsboven in stormheim van die world boss (dus moet die wel up zijn)
Blood haal je uit withered training
Vengance DH in de class order hall (heb jeen upgrade uit tier 2 nodig zodat je een powerfull demon uit de twisting nether kan vechten, heeft mij dik een maand geduurd dus suc6
Havoc in Suramar in dat demon stuk links van de main hub, kan je beste even zoeken, je hebt een item nodig die droppenen dan moet je met een vrouwtje praten en die schopt je dan omhoog om tegen die vleermuis te vechten.
In principe doe ik alles behalve mythic content, ivm tijd en geen guild.
Vanavond maar weer met goede moed op jacht..
Vanavond maar weer met goede moed op jacht..
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Frost wacht ik inderdaad tot de Boss er is. Hoop misschien deze woensdag.Kadardar schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:10:
[...]
Frost DK hidden is rechtsboven in stormheim van die world boss (dus moet die wel up zijn)
Vengance DH in de class order hall (heb jeen upgrade uit tier 2 nodig zodat je een powerfull demon uit de twisting nether kan vechten, heeft mij dik een maand geduurd dus suc6)
Vengeance heb ik net gehad dus dat is mooi
Heb ook de prot warrior, is erg mooi vind ik.
FUMES et CARNES
22 legendaries
kreeg er vorige week 2 , dat het nu ook echt is van...oh is er weer 1

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
22 ?mrsar schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:28:
22 legendarieskreeg er vorige week 2 , dat het nu ook echt is van...oh is er weer 1

Heb er sinds de Launch nu 3 gekregen waarvan er 1 pas gisteren dropte lol.
FUMES et CARNES
Volgens mij heb ik er op m'n gnome hunter nu 4 mogen looten. Dat betekent dat er nog een hele hoop op me liggen te wachten... Dus ik ben zeer benieuwd.
Die challenge skin is ook wel vet is super simpel in feite als DK. Zou er zeker eens wta filmpjes voor kijken en gewoon doen.Iusedto schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:17:
[...]
Frost wacht ik inderdaad tot de Boss er is. Hoop misschien deze woensdag.
Vengeance heb ik net gehad dus dat is mooi
Heb ook de prot warrior, is erg mooi vind ik.
mja maar ik doe ook (bijna) iedere week raids en M+Iusedto schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:33:
[...]
22 ?![]()
Heb er sinds de Launch nu 3 gekregen waarvan er 1 pas gisteren dropte lol.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Waarom zijn "veel" Horde spelers Alliance aan het levelen ?
Is dat puur voor die Allied Races ?
FUMES et CARNES
Er is een kans dat M+ ook legendarys dropped, je kan dus dat spammen voor legendarys maar vaak als ik er 2 of 3 heb gedaan ben ik toch wel klaar ermee voor die dag.
Zover zitten al mijn real life vrienden Horde dus daar zou ik niet voor vertrekken. Maar je weet maar nooit of ze in eens gaan switchen en dan is het wel zo leuk om wat te hebben
Er zijn altijd mensen die wel heen en weer switchen dus ja, ieder zijn hobby
Ik maak Horde nog af tot het einde van de expansion en daarna zie ik wel verder. Denk vooral dat het komt door de Void Elf. Blood elf is een veel gespeeld ras en nu kan je er dus ook 1 voor alliance maken. Denk niet dat iedereen gaat switchen dus denk meer uit verveling. De nieuwe raid is letterlijk om de hoek dus voor de meeste is ook even "wat anders dan raiden en de dagelijkse grind" dingetjes doen. Wellicht hopen ze dat er bekenden terug komen en willen ze gewoon even wat max hebben voor het geval die bekenden alliance kiezen.Iusedto schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:12:
Zover zitten al mijn real life vrienden Horde dus daar zou ik niet voor vertrekken. Maar je weet maar nooit of ze in eens gaan switchen en dan is het wel zo leuk om wat te hebben
[ Voor 77% gewijzigd door Kadardar op 13-11-2017 13:19 ]
Oh, ja dat zal het wel zijn.Kadardar schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:12:
Denk vooral dat het komt door de Void Elf. Blood elf is een veel gespeeld ras en nu kan je er dus ook 1 voor alliance maken.
Alhoewel je waarschijnlijk niet elke class als Void Elf kan spelen.
Als ik ooit Alliance ga levelen dan wordt het nog een Vengeance DH.
Vind de NE female's er geweldig uitzien als DH
FUMES et CARNES
Nee zover zijn het de basis klassen en als het bij dat ras past, de hero classes staan niet op de website als speelbare class voor allied races.Iusedto schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:23:
[...]
Oh, ja dat zal het wel zijn.
Alhoewel je waarschijnlijk niet elke class als Void Elf kan spelen.
Als ik ooit Alliance ga levelen dan wordt het nog een Vengeance DH.
Vind de NE female's er geweldig uitzien als DH
Voor Void elf is het zoiets als :
Warior, de magic classes en rogue geloof ik. Dit omdat de Void Elf meer gebaseerd is op High Elfs (die waren vooral magic) dan Blood elfs. Ze hebben dan wel weer het model rig van een BLood elf want dat is natuurlijk mooie copy paste ne tadah, nieuw ras
[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 13-11-2017 14:13 ]
Ik heb even gekeken ja. Ziet er goed uitKadardar schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:12:
Maar je kan het terugvinden op de eu wow website, door klikken naar de BfA website en dan kopje allied racesZandalar en Dark Iron Dwarfs zijn nog niet bekend tevens.
Geen interesse in als ik eerlijk ben maar het ziet er wel goed uit hehe.
Heb bijna alles op max level dus ben niet van plan om extra te levelen of om geld te betalen voor een "skin"
Ga dan nog liever voor een NE DH nu
FUMES et CARNES
Gisteren ook maar weer begonnen met WoW. Net na dat legion uitgekomen was wel begonnen, maar na een paar dagen was ik er alweer klaar mee
.. Ik kijk vooral uit na die 7.3.5 patch die gaat komen, zodat ik veel vrijer met alts door de wereld kan trekken. Nu maar hopen dat die allied races ook met die patch beschikbaar zijn
.
Currently playing: MTG Arena (PC)
is die nieuwe patch degene waar je quests en gebieden meelevellen met je character? zodat je niet na 1 dungeon het gebied alweer uit moet?
Allied races is iets voor BfA, ik verwacht niet dat die met deze patch er direct bijkomen. Er is ook geen informatie beschikbaar over wanneer wel maar aangezien de Zandalar er onderdeel van uitmaakt verwacht ik minimaal prepatch BfA misschien zelfs pas in de expansion van BfA. Er zit een quest chain aan zodat je leert waarom de faction kiest voor Horde of Alliance. Dan pas mag je ze ook maken en hoe lang die quests duren is ook onbekendUhmmie schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:38:
Gisteren ook maar weer begonnen met WoW. Net na dat legion uitgekomen was wel begonnen, maar na een paar dagen was ik er alweer klaar mee.. Ik kijk vooral uit na die 7.3.5 patch die gaat komen, zodat ik veel vrijer met alts door de wereld kan trekken. Nu maar hopen dat die allied races ook met die patch beschikbaar zijn
.
Ik heb de interesse wel maar ik ga niet een goedlopend raid team uit omdat ik een bepaald ras wil spelen aan de alliance kant + dat de 2 classes waar ik momenteel interesse in heb om te spelen niet eens met void elfs werken.... bummer. Wellicht dat ik zeg ik wil meer hardcore raiden ofzo maar voorlopig zie ik dat nog niet gebeurenIusedto schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:27:
[...]
Ik heb even gekeken ja. Ziet er goed uit
Geen interesse in als ik eerlijk ben maar het ziet er wel goed uit hehe.
Heb bijna alles op max level dus ben niet van plan om extra te levelen of om geld te betalen voor een "skin"
Ga dan nog liever voor een NE DH nu
[ Voor 28% gewijzigd door Kadardar op 13-11-2017 15:17 ]
Nee, dat lijkt me logischKadardar schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:01:
Ik heb de interesse wel maar ik ga niet een goedlopend raid team uit omdat ik een bepaald ras wil spelen aan de alliance kant + dat de 2 classes waar ik momenteel interesse in heb om te spelen niet eens met void elfs werken.... bummer.
Ik probeer altijd wel zo veel mogelijk diverse rassen te spelen aan de Faction kant waarvan ik speel.
Aan Horde kant heb ik dus eigenlijk alles.................behalve Troll zie ik nu

(komt door die voeten lol)
FUMES et CARNES
De enige die ik mis zijn Pandaren en goblins... owh wacht die wil ik ook helemaal nietIusedto schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:20:
[...]
Nee, dat lijkt me logischZou ik ook niet doen als ik jou was.
Ik probeer altijd wel zo veel mogelijk diverse rassen te spelen aan de Faction kant waarvan ik speel.
Aan Horde kant heb ik dus eigenlijk alles.................behalve Troll zie ik nu
(komt door die voeten lol)
Hun starting gebied is wel erg leuk maar goblins zelf hoef ik ook niet
Ooit geprobeerd een goblin warlock te levelen maar dat was niet zo een succes
Troll warlock lijkt me dan beter hehe
(altoholic
)
Ooit geprobeerd een goblin warlock te levelen maar dat was niet zo een succes
Troll warlock lijkt me dan beter hehe
(altoholic
[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 13-11-2017 16:30 ]
FUMES et CARNES
Nadat ik te horen kreeg dat er rechtop staande trolls komen was ik al een tikkeltje jaloers. Toen ik later las dat Orcs straks ook rechtop gaan staan was ik gelijk om.
Heb 1 char alvast overgezet en gelijk een DH gaan levelen. Ook nog 2 vrienden kunnen overhalen om horde te joinen
Heb 1 char alvast overgezet en gelijk een DH gaan levelen. Ook nog 2 vrienden kunnen overhalen om horde te joinen
Verwijderd
Ik wil mijn wow classic vandaag nog
ik kijk er zoveel naar uit, ik hoop dat ik er flink mee los kan gaan tijdens de vakantie dagen, special met kerst zou dit ideaal zijn

Kerst 2019 dan toch zeker?Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 02:18:
Ik wil mijn wow classic vandaag nogik kijk er zoveel naar uit, ik hoop dat ik er flink mee los kan gaan tijdens de vakantie dagen, special met kerst zou dit ideaal zijn
Alle interviews op Blizzcon kon er zo goed als niets beantwoord worden. "We haven't discussed this". "We're not at that stage". Doet mij geloven dat het enkel nog maar bij enkele pitchings en brainstormen is gebleven. De eerste helft van 2018 komt denk ik nog te vroeg. Gezien BfA najaar 2018 released zou ik zeker geen Classic in die periode verwachten. Blizzard gaat denk ik echt niet in zijn eigen vaarwater zitten.
Ik denk zelf dat ze het met de start van de content draught / uitloop van BfA gaan releasen. Kerst 2019 dus. Goede overbrugging van die lange maanden tussen BfA en de 10.0 expansion in najaar 2020.
Verwijderd
Wow als het echt zoveel langer gaat duren nadat het official announced is, dan zou ik dat een enorme domper vindenKaap schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 06:14:
[...]
Kerst 2019 dan toch zeker?
Alle interviews op Blizzcon kon er zo goed als niets beantwoord worden. "We haven't discussed this". "We're not at that stage". Doet mij geloven dat het enkel nog maar bij enkele pitchings en brainstormen is gebleven. De eerste helft van 2018 komt denk ik nog te vroeg. Gezien BfA najaar 2018 released zou ik zeker geen Classic in die periode verwachten. Blizzard gaat denk ik echt niet in zijn eigen vaarwater zitten.
Ik denk zelf dat ze het met de start van de content draught / uitloop van BfA gaan releasen. Kerst 2019 dus. Goede overbrugging van die lange maanden tussen BfA en de 10.0 expansion in najaar 2020.
Tja, van wat ik op Blizzcon allemaal zag, kreeg ik gewoon sterk de indruk dat ze het geroepen hebben om de constant terugkerende vraag te beantwoorden, maar eigenlijk nog maar net, of niet verder dan, het besluit zijn gekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 06:26:
[...]
Wow als het echt zoveel langer gaat duren nadat het official announced is, dan zou ik dat een enorme domper vinden
Alhoewel sommige mensen zullen roepen van "effe servertje installeren met oude broncode en goan!", denk ik zelf niet dat het zo simpel is. Het is 13 jaar verder, hardware en software is inmiddels anders. Blizzard zal toch ook zijn eigen QC erop willen nahouden. En daarbij zal het ook passend gemaakt moeten worden in de release planning. Ze gaan natuurlijk niet net na een release van een nieuwe expansion classic uitbrengen. Althans, dat lijkt mij gewoon verre van logisch.
Ik doe het vooral omdat er een eigen storyline aan zit in Kul’tiras voor de alliance. En horde op zandalar. Wil beide gezien hebben. En leuke bonus de allied race. Maar ik vind alliance races daarvan minder interessant.Iusedto schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:12:
Nog even een kort vraagje over Legion. Tijdens het level van 100 naar 110, hoeveel tijd daarvan zit je in een solo instance? Wij zitten namelijk met het volgende, wij spelen altijd met zijn 3en en onze dochter heeft net wat moeite met deze dungeons. Het gevolg is dat ik eerst de dungeon voor mezelf moet doen en daarna moet ik haar helpen met haar dungeon. Dat maakt het allemaal net even wat minder leuk, dan gewoon lekker met zijn 3en samen questen.
In principe kan je elke dungeon overslaan.Uhmmie schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 07:53:
Nog even een kort vraagje over Legion. Tijdens het level van 100 naar 110, hoeveel tijd daarvan zit je in een solo instance?
Je zal ze bij 110 eventueel wel moeten doen voor je class hall story
[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 14-11-2017 08:01 ]
FUMES et CARNES
Ok, duidelijk. Ik had niet door dat we dat over konden slaan. Maar nu we de artifact zelf hebben moet dat dus wel lukken? Dan kan ik die solo dungeons voor haar wel doen als ze ligt te slapen ofzoIusedto schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:00:
[...]
In principe kan je elke dungeon overslaan.
Je zal ze bij 110 eventueel wel moeten doen voor je class hall story
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.