Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:21:
Oh dat kan ik zeer zeker begrijpen. Zelf ben ik altijd zo van ik wil mijn best doen en beter worden maar toch plezier hebben. Daarom ben ik iig nu alle tanks aan het levelen voor antorus zodat ik kan switchen indien ik dat nodig zou vinden. We zullen geen top 100 world team zijn of worden (hoe graag ik het ook zou willen) maar ik haal veel plezier uit leren en mezelf verbeteren ;) soms heb ik alleen de neiging om te denken dat anderen hetzelfde als mij zijn.
Dan denk je toch hetzelfde als mij. :) Ik ben nu zelf ook bezig met wat tankjes te gearen (voornamelijk alliance) en om de level 110 teller wat hoger te krijgen.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist weer een 110 toegevoegd. Mijn Rogue is, net zoals mijn Mage en Hunter, 110 gedinged op puur en alleen invasions.

Op dit moment heb ik alleen nog een 79 Monk die niet max level is. Alhoewel ik nog steeds geen Warlock en DH heb, geen interesse in die classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas vertrek ik voor een tijdje naar Duitsland dus zeer weinig speeltijd. Gisteravond eigenlijk exclusief op mijn survival hunter gespeeld.
Kan niet uitleggen waarom maar ik ben helemaal weg van die class.
Noem het maar een " guilty pleasure" :)

In principe ben ik er ook uit welke tank ik ga spelen met de nieuwe Raid.

Nu eerst een week zonder WoW door zien te komen hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:15:
Helaas vertrek ik voor een tijdje naar Duitsland dus zeer weinig speeltijd. Gisteravond eigenlijk exclusief op mijn survival hunter gespeeld.

Veel sterkte deze week... ;) Ik heb paar dagen vrij genomen, omdat ik anders m'n vrije dagen moet inleveren. Dus gisteren en vandaag lekker aan het gamen. :) Ben met m'n DK in WotLK aan het levelen, blijft toch leuk daar! :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:49:
[...]
Veel sterkte deze week... ;) Ik heb paar dagen vrij genomen, omdat ik anders m'n vrije dagen moet inleveren. Dus gisteren en vandaag lekker aan het gamen. :) Ben met m'n DK in WotLK aan het levelen, blijft toch leuk daar! :)
Thanks, heb er niet echt zin in maar het moet maar :)

En ja, Northrend was geweldig om in te levelen toen.
Beste gebied ooit imo

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:09

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:15:

Welke tank is het geworden als ik vragen mag ;)

En het is weer tijd voor een raid dagboekje.

Gisteren lekker 2 uur lopen wipen op mistress maar we hebben haar uiteindelijk voor de 2de keer neer gekregen, helaas voor mij geen drop eruit gekregen maar moet zeggen dat het een stuk consistenter was qua hoe ver we komen in de fight voordat we wipen dan de weken ervoor.
Daarna nog even een half uur lopen wipen op Maiden en zijn we de laatste paar pulls op het eerste shield gekomen dus daar zit wel lekkere progress in.
Nu is het alleen een issue of we extenden of niet zo laat in de tier. Zover ik kan zien aan de hand van de poll zullen we extenden zodat we mistress niet meer tegen komen en we hopelijk nog een 7/9 of misschien zelfs een 8/9 halen (a man may dream)

Maar wat doen die verdomde hamers pijn, als 1 external verkeerd getimed word krijg je gewoon 15 mil unmitigated op je dak.
Voor de mensen die het niet weten, op Mythic doe Maiden haar hamer 15 mil physical damage EN 15 mil magical damage. Nu is de physical damage niet zo een probleem want ik ben een monk, dus ik voel echt maar 3 mil hooguit van dat deel van de hamer. Maar daarna komt die 15 mil magical damage, en die doet pijn.
Nu is mijn co-tank geswitched naar Paladin voor die fight ivm spellwarding etc, (paladins zijn best goed op maiden moet ik toegeven) dus de eerste hamer die ik moet soaken krijg ik een spellwarding shield van hem dus doet de hamer uiteindelijk voor mij maar 7 mil upfront damage ongeveer. Best pijnlijk dus.
Wij gebruiken de solo soak tactic om de healers wat te sparen met hun raidwide cooldowns, dan kunnen ze die gebruiken mocht er wat fout gaan en we niet ge instakilled worden.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:30:
[...]
Welke tank is het geworden als ik vragen mag ;)
Paladin. :)

Zo een lijstje maken werkt zeer verhelderend maar ik realiseerde vooral dat ik het erg leuk vind om de underdog te spelen. Als "men" zegt dat iets niet kan of werkt wil ik het juist wel proberen.
Bij de Launch van Legion waren BRM en Arms erg slecht en dat was de reden dat ik beide, met heel veel plezier, naar max heb gebracht en zelfs ben blijven hangen aan de BRM.

Het willen spelen van iets wat niet als FotM wordt ervaren is ook de reden dat ik mijn Survival hunter ben gaan levelen.
En momenteel vind ik dat een van de allerleukste classes, zo leuk dat ik absoluut verder ga

@Kadardar zei gisteren iets van "je moet spelen wat je leuk vindt"
Dat is inderdaad zo en dat heb ik geprojecteerd op mijn Tanks. Toen bleven eigenlijk over de Warrior, DH en Paladin.
Warrior en paladin zijn dan weer de enige waarvan ik alle drie de specs leuk vind om te spelen, Havoc DH is (helaas)niet mijn ding.

Paladin leek me dan weer beter om als " instap tank" te gebruiken plus heeft de Holy tree en ik wil absoluut ook eens gaan healen met Paladin. Heb dat in Legion beta gedaan en ik vond dat geweldig. ....plus die Hamer is <3

Warrior had absoluut ook gekund maar op basis van fun en diversiteit (healing) is de Paladin de nummer 1.
Plus hij wordt gezien als een underdog en dat werkt ZEER motiverend hehe

Potverdorie eindelijk een keuze gemaakt _O-

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag mij eigenlijk sinds de aankondiging op Bizzcon afgelopen weekend af wat nu die Warfronts precies zijn.

- Is dit een phased battleground waar je voor moet queuen of kun je er gewoon naartoe gaan en meedoen?
- Heeft elke faction 1 basis of meerdere?
- Zit er tijdslimiet aan? Kun je als faction winnen of verliezen?
- Wat als je verliest? Ben je dan je basis kwijt of wat gebeurd er dan?
- En wat als je wint?

Je kan dus resources aan gebouwen toevoegen en wanneer er genoeg voor is wordt ie door peons/peasants gebouwd. Maar kan zo'n gebouw dan ook kapot?

Toch allemaal wel vragen die ik heb.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Zeror schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:59:
Ik vraag mij eigenlijk sinds de aankondiging op Bizzcon afgelopen weekend af wat nu die Warfronts precies zijn.

- Is dit een phased battleground waar je voor moet queuen of kun je er gewoon naartoe gaan en meedoen?
- En wat als je wint?

Je kan dus resources aan gebouwen toevoegen en wanneer er genoeg voor is wordt ie door peons/peasants gebouwd. Maar kan zo'n gebouw dan ook kapot?

Ik ben nog niet klaar met alle panels over WoW kijken met de virtual ticket dus ik heb voor zover ik nu weet geen idee xD

Het klonk in ieder geval een beetje als een queued battleground achtig iets voor 20 man tegen als ik t goed heb een 20 man AI team van de tegenstander

Ik moet de Gameplay Deepdive en Q&A sessies nog kijken.. als ik dat gedaan heb weet ik wellicht meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:55:
[...]

Paladin. :)

Zo een lijstje maken werkt zeer verhelderend maar ik realiseerde vooral dat ik het erg leuk vind om de underdog te spelen. Als "men" zegt dat iets niet kan of werkt wil ik het juist wel proberen.
Bij de Launch van Legion waren BRM en Arms erg slecht en dat was de reden dat ik beide, met heel veel plezier, naar max heb gebracht en zelfs ben blijven hangen aan de BRM.

Het willen spelen van iets wat niet als FotM wordt ervaren is ook de reden dat ik mijn Survival hunter ben gaan levelen.
En momenteel vind ik dat een van de allerleukste classes, zo leuk dat ik absoluut verder ga

@Kadardar zei gisteren iets van "je moet spelen wat je leuk vindt"
Dat is inderdaad zo en dat heb ik geprojecteerd op mijn Tanks. Toen bleven eigenlijk over de Warrior, DH en Paladin.
Warrior en paladin zijn dan weer de enige waarvan ik alle drie de specs leuk vind om te spelen, Havoc DH is (helaas)niet mijn ding.

Paladin leek me dan weer beter om als " instap tank" te gebruiken plus heeft de Holy tree en ik wil absoluut ook eens gaan healen met Paladin. Heb dat in Legion beta gedaan en ik vond dat geweldig. ....plus die Hamer is <3

Warrior had absoluut ook gekund maar op basis van fun en diversiteit (healing) is de Paladin de nummer 1.
Plus hij wordt gezien als een underdog en dat werkt ZEER motiverend hehe

Potverdorie eindelijk een keuze gemaakt _O-
Ik heb dan een leuk documentje voor je ;)
https://docs.google.com/d...2-ERIZ6-6X4WVOWNsxjE/edit
7.3 Guide voor Protadins, gemaakt door 1 van de beste protadins ( Faov )
Ik kan je ook adviseren om gezellig op de tweakersWoW discord te komen, dan kan je indien je in depth vragen hebt over tanking mij altijd een poke geven of als je wilt dat ik met je een paar dungeons doe zodat je feedback kan krijgen ;)
En alles boven alles is het ook gewoon lekker gezellig rondom ons kampvuurtje ;)

Moet eerlijk toegeven Protadin speelt lekker, en is leuk om te doen. Gister mijne naar level 104 gebrackt (ik doe ongeveer 1 level per dag zodat ik op mijn main nog steeds AP + gear kan grinden)
Hier heb je ook de discord link voor paladins: https://goo.gl/hE2n1a
Mocht je die ook willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:07:
[...]

Ik heb dan een leuk documentje voor je ;)
https://docs.google.com/d...2-ERIZ6-6X4WVOWNsxjE/edit
7.3 Guide voor Protadins, gemaakt door 1 van de beste protadins ( Faov )
Ik kan je ook adviseren om gezellig op de tweakersWoW discord te komen, dan kan je indien je in depth vragen hebt over tanking mij altijd een poke geven of als je wilt dat ik met je een paar dungeons doe zodat je feedback kan krijgen ;)
Thanks !! Daar heb ik veel aan.
Zal volgende week beginnen. Ben aankomend weekend pas terug van de Beurs.

Moet eerst dungeons runnen om uberhaput bekend te raken met de lay out etc :)
Denk dat ik in meer dan de helft van de dungeons de weg niet weet lol.

Misschien kan ik wat oefenen met Alt Raid runs in de guild . Zal de GM eens vragen
Plus ik moet hem ook nog gearen. Geen idee wat zijn ilevel is eerlijk gezegd. Zal zo wel even kijken op de armory

[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 07-11-2017 10:22 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:05:
[...]

Ik ben nog niet klaar met alle panels over WoW kijken met de virtual ticket dus ik heb voor zover ik nu weet geen idee xD

Het klonk in ieder geval een beetje als een queued battleground achtig iets voor 20 man tegen als ik t goed heb een 20 man AI team van de tegenstander

Ik moet de Gameplay Deepdive en Q&A sessies nog kijken.. als ik dat gedaan heb weet ik wellicht meer.
Ik heb alle warcraft panels (met uitzondering van women of warcraft) gekeken (op youtube, had geen virtual ticket O-) ), maar daar werd het mij nog niet veel duidelijker.

Warfronts lijken een PvE battleground te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 07-11-2017 10:37 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had je dit al gezien ?
http://www.wowhead.com/ne...gameplay-and-system-panel

Iets meer informatie. Meer is er niet bekend denk ik

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:39:
[...]

Had je dit al gezien ?
http://www.wowhead.com/ne...gameplay-and-system-panel

Iets meer informatie. Meer is er niet bekend denk ik
Heb die panel gezien ja. Nog niet veel info bekend jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik zit dus een beetje in een WoW crisis, weet niet echt wat ik moet spelen en waar. Een paar weekjes terug dus gererolled naar Horde en daar een DK begonnen. Ik denk dat ik al 83x een DK ergens heb gestart, maar kom er op de één of andere manier gewoon niet doorheen ofzo. Het is allemaal erg sterk en veelzijdig inderdaad, maar iets trekt me niet ofzo. Redelijk vaag verhaal inderdaad, maar weet zelf niet eens of ik het nou wel of niet leuk vind.

Ik neig nu sterk naar het levelen van één van de leukste classes uit WoW naar mijn mening: enhancement shaman. Moet ik alleen wel weer helemaal opnieuw begonnen, maar dan wel eindelijk op een race die ik al zeker 8 jaar als shamn willen spelen, een orc. Werd als alliance altijd erg lastig...

Een off-spec healing vind ik ook belangrijk, dus twijfelde ook over een discipline priest. Alleen op 110 volgens mij nogal lastig om mee te healen in mythic+ en raids. Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon spelen wat je leuk lijkt. Dus starten met die orc shaman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je het echt wilt weten : ik zou je willen adviseren om een break te nemen, een zo lang mogelijke.
Ga lekker andere, single player !, games spelen of ga iets buiten de deur doen.
Na verloop van tijd krijg je dan WoW kriebels en als je dan inlogt dan heb je in ieder geval weer zin in WoW.

Ik heb net een 5 maanden break achter de rug en dat was super.
Een dikke aanrader. En nu heb ik enorme zin om WoW te spelen.

Het kiezen van een class kan ik je absoluut niet mee helpen lol.
Heeft bijna 18 maanden geduurd voordat ik een keuze heb gemaakt :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Raptar sowieso die enhancement shaman maken.... go for it!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe is jullie meest gespeelde class veranderd in de loop der jaren ?
Hier een overzicht van de mijne :

Vanilla main : Enhancement shaman
The Burning Crusade main : Resto shaman
Wrath of the Lich King main : Frost DK/ bear druid
Cataclysm main : bear druid
Mists of Pandaria main : arms warrior
Warlords of Draenor main : arms warrior/ frost DK
Legion main : geen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:46
Vanilla: Marksman hunter
Burning Crusade: holy priest / feral druid
Wrath of the Lich King: eigenlijk alles, maar vooral feral druid
Cataclysm: niet echt
Mists of Pandaria: niet echt
Warlords of Draenor: resto Druid / havoc Demon Hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Vanilla : Pas eind TBC begonnen.

The Burning Crusade : Fire Mage (main), geen tijd voor alts :9
Wrath of the Lich King : Fire Mage tot halverwege Naxxramas, Resto Shaman tot eind TotGC, daarna Holy Paladin als main. Wrath is waar het voor mij begon met een bootlading aan alts. Hunter/Disc Priest/Feral Druid/Blood DK.

Cataclysm : Holy Paladin main, weinig tijd voor alts. De alts die ik levelde waren voor dual gathering op de servers waar ik speelde met mijn main. (Nordrassil>Lightning's Blade>Bladefist)

Mists of Pandaria main : Holy Paladin main, daarna als social verder met Shadow Priest. Weer de nodige alts (WW Monk/Balance Druid/Aff Warlock/Ench Shaman). Alle lvl 80+ wel tot lvl 90 gebracht op Timeless Isle met het killen van de kleine rupsen packs, bijna 20 lvl 90's.

Warlords of Draenor : Weer begonnen met mijn Paladin. Maar laggy en drukke server (Ragnaros) dus terug op mijn rustige alliance server (BDF) mijn Aff Warlock naar 100 gebracht. Verder nog mijn hunter gedaan toen 6 maanden gestopt. Daarna op Outland opnieuw begonnen met Druid/Pala. Nog wel een Monk/DK/Shaman/ naar 100 gebracht + nog een Priest met de lvl 100 Boost. Daarna alle 90+ naar 100 gebracht met Bonus Objectives en Treasures, 20+ lvl 100's uiteindelijk.

Legion main : Als social weer mijn Holy Paladin, daarna Resto Shaman als main voor raiding. Daarnaast nu een MW Monk/Guardian Druid/DH als alts. Alleen de Paladin en Monk zijn raid ready voor Mythic samen met de Main. Ondertussen wel alweer bezig met het levellen van al mijn 100+ :9 . Alleen laat ik mijn chars op Outland even waar ze zijn, speel bijna nooit meer op die server en anders wordt het wat te veel.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Vanilla / TBC / Wrath / Cata: Geen main

Mists of Pandaria; begonnen met een monk, daarna paladin, daarna Feral Druid.

Feral druid was mn main en eerste level 90. Zodra de druid wat ervaring had met LFR, dungeons, scenarios etc toch ook eens wat alts gaan levelen voor meer feel met de game. (En bij gebrek aan goede guild)

Bij de introductie van Flex raiding mn Feral vooral als Guardian gaan spelen en eerst flex, later normal gaan raiden en nog steeds trots op het behalen van die Kor'kron war wolf (aka Curve)

Warlords; Guardian en Resto druids (twee verschillende chars)

Legion; Guardian druid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:59
Vanilla/TBC/WotLK/Cata/MoP/WoD/Legion: Warlock

hoezo Class loyalist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:13:

Wow,
Als Altoholic kan ik me daar helemaal niets bij voorstellen maar ik vind het wel knap :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Vanilla/TBC: Rogue Combat
WotLK: Warlock affliction
Cata+MoP: niet echt een main gehad, veel roulatie tussen Rogue/Lock/Pala
WoD: Pala Ret
Legion: niet echt een main, veel roulatie tussen Rogue/Lock/Pala en nog wat nieuwe chars en oude alts

Dat van Cata+MoP weet ik niet heel zeker. Kun je dat nog achterhalen? Of beetje gokken op basis van gehaalde reputation oid?

[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 07-11-2017 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij:

Vanilla main: Beastmaster Hunter
The Burning Crusade main: Beastmaster Hunter
Wrath of the Lich King main: Marksman Hunter
Cataclysm main: Marksman Hunter
Mists of Pandaria main: Marksman Hunter
Warlords of Draenor main: Survival Hunter / Ass Rogue
Legion main: Ass Rogue / Havoc DemonHunter

Al is die van Legion eigenlijk niet noemenswaardig aangezien ik kort na de expansion release gestopt ben met spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 07-11-2017 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 16:59
Iusedto schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:24:
[...]

Wow,
Als Altoholic kan ik me daar helemaal niets bij voorstellen maar ik vind het wel knap :)
Naja ik heb wel alts natuurlijk maar mijn main is en zal altijd Warlock zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:21
mijn lijstje :

Vanilla main: markmanship Hunter
The Burning Crusade main: Holy priest
Wrath of the Lich King main: Holy priest
Cataclysm main: Holy priest
Mists of Pandaria main: Shadow priest
Warlords of Draenor main: Shadow priest
Legion main: Shadow priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 17:41

Maduth

Probeersel

Gezien de uitbreiding, gaat het bij mij ook weer jeuken om het zo maar eens te zeggen. Nu speel ik gratiz enkele karakters naar lvl 20 om te kijken welke ik leukst vind [meeste dus]. Nu ben ik afgehaakt op lvl 105 dus ik heb zelf nog geen 110 in mijn lijst.

Aangezien ik al sinds vanille een vaste server heb, wil ik nu een andere server proberen [dacht zelf aan Draenor] en een horde class. Probleem is dat ik de levels 65 t/m 95ish echt een vervelende grind vind. Kopen van een lvl 100 doe ik niet uit principe - voorlopig ;). Wat mag je tegenwoordig aanhouden voor het lvl van 0 naar 100? Ik heb niet heel veel heirlooms [5 ongeveer] en geen potions maar wel zygor :+. Tank/Healer is natuurlijk handig ivm dungeon spammen en experimenteer nu met een Tauran Warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanilla/tbc/wotlk/mop/wod: Warrior
Legion: Holy Priest, Holy Pala en nu aant overwegen tussen RSham/RDruid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Vanilla: Combat rogue
TBC: Destruction warlock / fury warrior in SWP
WotLK: Fury warrior
Cataclysm: Fury warrior
MoP: Fury warrior / blood DK
WoD: Fury warrior / blood DK
Legion: Fury warrior / blood DK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

- En wat als je wint?

Ik heb begrepen dat het een BG is die interactief is, je moet recources verzamelen (ore/lumber a la WC3) om buildings te maken (turn-ins); bij voldoende turn-ins krijg je buildings die je een bonus geven.
ook in-BG events (zoals vroeger AV summoned bosses/mercenaries)

verwachtend een AV style honor teller (of w/e de PvP ranking ook wordt).

tijdlimit: denk het niet

start je een nieuwe BG, fresh, begint het spelletje opnieuw.

1 base per map.

;;
meer details zijn er nog niet bekend.
Iusedto schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:05:
Hoe is jullie meest gespeelde class veranderd in de loop der jaren ?
Hier een overzicht van de mijne :

Vanilla main : Enhancement shaman
The Burning Crusade main : Resto shaman
Wrath of the Lich King main : Frost DK/ bear druid
Cataclysm main : bear druid
Mists of Pandaria main : arms warrior
Warlords of Draenor main : arms warrior/ frost DK
Legion main : geen
Vanilla main : Human Fire Mage
The Burning Crusade main : Human Firemage, early expo rerolled naar Blood-Elf Warlock
Wrath of the Lich King main : Blood-Elf Warlock (quit na CCo maar voor ICC uitkwam)
Cataclysm main : Blood-Elf Warlock (alleen geleveled
Mists of Pandaria main : <break>
Warlords of Draenor main : Draenei Shadow Priest
Legion main : Draenei Shadow Priest

realms: Twisting Nether (A > H); sinds de Draenei op Sylvanas.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Tbc: Lock
Daarna van alles wat maar voornamelijk Mage, Druid, Priest. Ik heb alle classes en alle specs op max. level gespeeld maar vind Druid en Mage toch altijd het leukste.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Akaendra schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:13:

same :P ook mijn enige die altijd max lvl is geweest :+

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Voor mij is het:
Main voor MoP: Protection Paladin (non official server)
In MoP retail: Protection Paladin aan het begin, BrewMaster Monk na een paar maanden
Daarna: BrewMaster Monk al heb ik WoD niet super veel gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Laatst online: 10-03-2023
Omdat ik zo gehyped ben door de Warcraft Classic trailer overweeg ik weer terug te keren naar de game (Ik speelde high end hardcore ( World top 25 met 25 man) tot en met cataclysm). Is de game gratis te spelen tot een bepaalde uitbreiding OID? zijn er nog dingen als recruit a friend enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Ik zit net nog even de recap door te lezen van Blizzcon en dan vooral het WoW gedeelte. Voelt bij jullie Battle of Azeroth ook niet een beetje underwhelming? Ik wil niet negatief zijn ofzo, maar er komt zo weinig vernieuwends. Natuurlijk wel de zones, maar dat zien we elke expansion wel, voor de rest vind ik het een beetje meh. Het lijkt wel of Blizzard weer een beetje ingekakt is, iets wat met Legion absoluut niet het geval was.

We zullen zien wat er nog aangekondigd wordt, maar nu ben ik nog niet superhyped ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

desimal90 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:34:
Omdat ik zo gehyped ben door de Warcraft Classic trailer overweeg ik weer terug te keren naar de game (Ik speelde high end hardcore ( World top 25 met 25 man) tot en met cataclysm). Is de game gratis te spelen tot een bepaalde uitbreiding OID? zijn er nog dingen als recruit a friend enzo ?
T/m LV20 kan je gratis spelen als je een account maakt;
recruit a friend kan ook middels ee ningame invite, die kan ik je eventueel vanavond sturen als je interesse hebt (PM me dan even je e-mail adres).

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
desimal90 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:34:
Ik weet niet of je automatisch alle voorgaande uitbreidingen hebt. Maar de recruit-a-friend bestaat nog steeds, maar dat is wel een heel nieuw account dus moet je het spel opnieuw aanschaffen en helemaal opnieuw beginnen. Als je intresse heb stuur ik met liefde een recruit-a-friend linkje naar je toe.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Laatst online: 10-03-2023
Dawn schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:54:
[...]

T/m LV20 kan je gratis spelen als je een account maakt;
recruit a friend kan ook middels ee ningame invite, die kan ik je eventueel vanavond sturen als je interesse hebt (PM me dan even je e-mail adres).
Ah, duidelijk. Ik heb uiteraard al wat personages waar ik mee verder zou willen ( voor nu iig) hiervoor moet ik dus de uitbreiding kopen voor verder te kunnen ? Ik kan me toch herinneren dat vroeger in de goede oude tijd er wel trials bij zaten voor de nieuwe expansions :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Op welke servers zitten grote NL guilds?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Dus even voor mijn duidelijkheid; als ik een recruit-a-friend link stuur naar een vriend van mij [die zelf ook al speelt] en hij een tweede account aanmaakt, kunnen we 30 dagen spelen en 300% XP vangen? Dit gaat tot lvl 90? Tevens kan hij bij mij een tweede toon lvl's granten? Dit kan dus daarna ook andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 10:38

junglebeast

hier staat iets

Vanilla: Priest (US), daarna Mage op EU (Turalyon waar ik nog steeds op zit)
TBC: Mage, daarna Druid, beetje Hunter, en terug op Druid einde expansion.
Wrath: Druid, Paladin in Ulduar, en weer Druid in ICC.
Cata: Druid, en beetje Hunter
MoP: Mage, en na disbanden guild terug op de Druid(s) (1 op Alliance en 1 op Horde kant)
WoD: Druid, en beetje DK voor 1 tier of zo. Heel even Paladin op Argent Dawn Horde. Daarna weer naar Druid.
Legion: Nog steeds Druid.

[ Voor 15% gewijzigd door junglebeast op 07-11-2017 14:31 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
desimal90 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:57:
[...]

Ah, duidelijk. Ik heb uiteraard al wat personages waar ik mee verder zou willen ( voor nu iig) hiervoor moet ik dus de uitbreiding kopen voor verder te kunnen ? Ik kan me toch herinneren dat vroeger in de goede oude tijd er wel trials bij zaten voor de nieuwe expansions :D
Tot en met level 20 kan je gratis spelen.. daarboven heb je gametijd nodig om te kunnen spelen.

Met alleen gametijd kan je tot en met Warlords of Draenor - level 100 spelen, want dat zit in de core van World of Warcraft nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Maduth schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:25:
Dus even voor mijn duidelijkheid; als ik een recruit-a-friend link stuur naar een vriend van mij [die zelf ook al speelt] en hij een tweede account aanmaakt, kunnen we 30 dagen spelen en 300% XP vangen? Dit gaat tot lvl 90? Tevens kan hij bij mij een tweede toon lvl's granten? Dit kan dus daarna ook andersom?
Als jij een raf stuurt kan alleen hij jou bonus levels granten. Jij zal hem geen levels kunnen granten.
dit gaat idd maar tot lvl 90. en voor de 300% xp moet je ook bij elkaar in de buurt zijn en in dezelfde groep zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ryada schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:28:
[...]

Als jij een raf stuurt kan alleen hij jou bonus levels granten. Jij zal hem geen levels kunnen granten.
dit gaat idd maar tot lvl 90. en voor de 300% xp moet je ook bij elkaar in de buurt zijn en in dezelfde groep zitten.
OK dus ik activeer mijn account, stuur een link en hij maakt een tweede account aan om in die 30 dagen met mij te lvl-en [plus waarschijnlijk een krat bier voor de moeite] :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Mijn back to vanilla hype is zo real dat ik alles al aan het plannen ben ^^
Ik ga voor een resto shaman (PvE) of een Warrior (PvP)
Ik kan echt niet wachten al zal dit wellicht nog niet voor 2018 zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:48
Tomski1986 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:00:
Mijn back to vanilla hype is zo real dat ik alles al aan het plannen ben ^^
Ik ga voor een resto shaman (PvE) of een Warrior (PvP)
Ik kan echt niet wachten al zal dit wellicht nog niet voor 2018 zijn :(
Ik zou nog niet teveel plannen voor die classic server, aangezien we nog geen details hebben over wat het precies en wanneer gaat worden.

Anyhoo mijn 'geschiedenis' van main chars:
Vanilla: undead warrior
BC: undead warrior -> switch naar alliance en combat rogue (pink haired gnome)
WotLK: combat rogue en dwarf protadin
Cata: human disc priest en squidface warrior
MoP: squidface warrior en panda ele shaman
WoD: the alt fest edition, vanalles wat langs beide factions
Legion: dwarf lolret en orc dk

Ik heb sinds halfweg WotLK niet echt serieus meer geraid, en Cataclysm heb ik grotendeels overgeslagen.
Daarna was het gewoon wat plezier maken met alts en lange pauzes nemen, en dat doe ik nog steeds in feite.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:25

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
De classic servers zie ik ook wel zitten, maar ik vraag mij af hoe erg vanilla het gaat worden.

Ik noem maar wat dingen:
- Unrestricted API (en de automatisering die je dan met addons kan doen)
- Onlogische stats (Ik noem maar agility op cloth, Intelect+strength op plate, en items als '+2% crit', ik noem maar http://vanilla-wow.wikia.com/wiki/Judgement_Armor)
- BiS items zijn blue en komen uit Dire Maul
- Geen catchup mechanismes
- Naxxramas 4H roadblock met 8 tanks
- Imbalance in classes
- Shaman vs Paladin
- AQ40 opening
- Mount prices (10 gold voor de license, 1000 gold voor 1 mount) Dat was in 1.12 al veranderd
- 10 man ubrs/scholomance/stratholme raids?
- 2 itemdrops per boss per 40 man in de raid?
- 3x 31 point talent trees of iets anders?
- Respeccen van talents steeds duurder (tot 50G - wat een bizarre hoeveelheid gold was in die tijd)
- Waanzinnig lange dungeons zoals wailing caverns en Blackrock Depths
- Molten Core entrance door Blackrock Depths, tenzij je attuned bent
- BWL entrance door UBRS, tenzij attuned
- World buffs die ook in de raids werken (dus allemaal eerst een tribute run in dire maul doen voor de raid)

Etc, etc. Dus ik ben benieuwd waar ze mee gaan komen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 07:53
@Kees: Haha ja BRD inderdaad, hoe goed je daar wel niet kon verdwalen :P En de key van UBRS niet te vergeten; had je eindelijk een team gevonden in LFG, niemand met de key :) Hopen dat er dan een guildy was die je ff kon helpen...

Zoveel dingen die eigenlijk belabberd geregeld waren destijds, maar toen wist je niet beter. Ik vermoed dat ze veel van die zaken zullen updaten, want de huidige WoW corwd heeft daar niet het geduld meer voor vermoed ik. En als ik eerlijk ben ik zelf ook niet meer; leven is toch wat drukker geworden sinds die tijd :P

Overigens WoW install maar weer eens aangezet aangezien je nu dus tot 20 gratis mag spelen. Weet niet eens meer hoe je fatsoenlijk moet lopen :+ Straks maar ff kijken of TukUI nog bestaat en m'n keybindings fixen.

[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 07-11-2017 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
@Kees
Wailing Caverns viel toch wel mee qua lengte? Altijd een fantastisch dungeon gevonden vroeger, toen was het echt huge en een happening als je daarheen ging, die atmosfeer was overweldigend. Nu is het meer een rapefest. Die uitdaging op lage levels moeten ze echt terug brengen, asap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Wailing caverns was volgens mij al snel een uur of 2-3 lang, meer als je wiped. Heb nooit horde gespeeld dus heb het pas gedaan toen ik veel later eens een alt levellede. Maar WC had 9 bosses, de gemiddelde dungeon nu heeft er 3-5. Vanilla versie was een doolhof zonder map!
(https://www.engadget.com/...iling-caverns-baffled-us/)

Om nog maar verder te gaan
- Onyxia cloak voor nefarian (altijd wel iemand die hem vergat)
- Weapon switching zonder gcd
- Dispell was de enige spell die je gebruikte bij chromagus
- Geen flightpath links
- AH was niet linked, het was of ironforge of stormwind
- Unarmed/weapon skills
- Servers waren veel kleiner = betere community (dit is waar de meeste mensen nostalgisch naar zijn)
- Trash respawn timer van 15 minuten in raid instances
- Out of combat ressers
- Geen rankingsites / achievements, dus progress zette je eigenlijk alleen maar af op je eigen server, er was niet echt een 'world first' race.
- Corpseruns naar bijvoorbeeld MC vanaf het FP in searing george
- Corpseruns in AQ40 voordat de eerste 3 locks een mount hadden kon al snel richting de 30 minuten gaan
- Iedereen een lvl 20 lock om soulstones te casten
- Een uur downtime tussen boss attempts om cooldowns te laten resetten
- 5 minuten individuele blessings

etc

[ Voor 61% gewijzigd door Kees op 07-11-2017 19:35 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
DLC is ook weer leuk :)
Afbeeldingslocatie: http://www.darklegacycomics.com/comics/606.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Mijn lijstje is :

Vanilla main : Mage, Hunter en warlock maar konden me niet boeien (alliance)
The Burning Crusade main : Belf Shadow Priest
Wrath of the Lich King main : Holy Priest
Cataclysm main : Priest
Mists of Pandaria main : discipline priest
Warlords of Draenor main : holy priest/elemental shaman
Legion main : elemental shaman

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met een undergeared Protadin op Argus aangekomen.
Laat ik het zo zeggen : het geeft in ieder geval een uitdaging. :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Vraagje m.b.t. RAF. Gisteren heb ik met een vriend deze mogelijkheid geprobeerd en het viel mij wat tegen. Na precies een uur spelen,waren we beide lvl 11,5 [moesten wel veel lopen]. Plus dat er geen heirlooms mogelijk zijn. Op mijn eigen account, had ik ook een toon van 1 naar 10 geleveld in een uur dus het verschil valt mee. Of ga je het pas merken zodra je de dungeons induikt [We hebben een Healer/Tank combinatie]?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je wel gecontroleerd of je de XP boost krijgt als je een mob killed of een quest inlevert ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Maduth schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:54:
Vraagje m.b.t. RAF. Gisteren heb ik met een vriend deze mogelijkheid geprobeerd en het viel mij wat tegen. Na precies een uur spelen,waren we beide lvl 11,5 [moesten wel veel lopen]. Plus dat er geen heirlooms mogelijk zijn. Op mijn eigen account, had ik ook een toon van 1 naar 10 geleveld in een uur dus het verschil valt mee. Of ga je het pas merken zodra je de dungeons induikt [We hebben een Healer/Tank combinatie]?
Je moet in dezelfde party zitten, en minder dan 30 yards bij elkaar vandaan zitten + max 4 levels difference hebben tussen jullie
1-15 zou ongeveer een half uurtje tot uurtje duren ivm het vele lopen. daarna gewoon dungeons spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop nieuwe info :

Patch 7.3.5 - New Features

Old World Zone Scaling

Ulduar Timewalking Raid

Dev interviews info :

The hard modes will be preserved for Ulduar timewalking in 7.3.5.
Vanilla content scales to 60.
Potential to add the old world zones as a Timewalking event
Vol’jin’s physical manifestation is dead, but we likely haven’t seen the last of his spirit.
Thrall may have Vol’jin’s urn. ( Thrall is terug ? Yes !!)
Void elves will have a short-range teleport as a racial
The patch cycle will be similar to Legion.
A separate team is doing World of Warcraft: Classic

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ryada schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:57:
[...]

Je moet in dezelfde party zitten, en minder dan 30 yards bij elkaar vandaan zitten + max 4 levels difference hebben tussen jullie
1-15 zou ongeveer een half uurtje tot uurtje duren ivm het vele lopen. daarna gewoon dungeons spammen.
Het viel me wel op dat we meer XP kregen dan normaal [ik kon het natuurlijk vergelijken met me andere character]. We zaten ook in een party en zijn gelijk in lvl's. We gingen ook telkens 1 lvl omhoog na het inleveren van 2 of 3 Quest.

Vanavond eens verder proberen en dungeons proberen. Daar zou het verschil duidelijk merkbaar moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 06:53
Kees schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:21:
Wailing caverns was volgens mij al snel een uur of 2-3 lang, meer als je wiped. Heb nooit horde gespeeld dus heb het pas gedaan toen ik veel later eens een alt levellede. Maar WC had 9 bosses, de gemiddelde dungeon nu heeft er 3-5. Vanilla versie was een doolhof zonder map!
(https://www.engadget.com/...iling-caverns-baffled-us/)

Om nog maar verder te gaan
- Onyxia cloak voor nefarian (altijd wel iemand die hem vergat)
- Weapon switching zonder gcd
- Dispell was de enige spell die je gebruikte bij chromagus
- Geen flightpath links
- AH was niet linked, het was of ironforge of stormwind
- Unarmed/weapon skills
- Servers waren veel kleiner = betere community (dit is waar de meeste mensen nostalgisch naar zijn)
- Trash respawn timer van 15 minuten in raid instances
- Out of combat ressers
- Geen rankingsites / achievements, dus progress zette je eigenlijk alleen maar af op je eigen server, er was niet echt een 'world first' race.
- Corpseruns naar bijvoorbeeld MC vanaf het FP in searing george
- Corpseruns in AQ40 voordat de eerste 3 locks een mount hadden kon al snel richting de 30 minuten gaan
- Iedereen een lvl 20 lock om soulstones te casten
- Een uur downtime tussen boss attempts om cooldowns te laten resetten
- 5 minuten individuele blessings

etc
Jouw mening (prima!) is dus precies wat een overweldigend deel van de 'vanilla community' niet wilt: verandering. Je kunt van bijna elk punt dat je noemt alleen de negatieve effecten benoemen, maar dat is natuurlijk niet erg eerlijk. Elk punt, heeft naast een negatief component ook een positief component, maar die belicht je niet :?

Een paar voorbeelden:
Bosses droppen 2 pieces dus je guild is niet binnen een maand fully geared. Je hebt veel langer de tijd om tot een complete BiS set te komen == veel langere speeltijd.

Corpseruns: je wordt gepunished voor failure. Een extra reden dus om nog beter je best te doen om whipes te voorkomen.

Trash respawn timer van 15 minuten in raid instances: ook weer afgestraft worden wanneer je faalt. De 'sense of achievement' is dan ook veel groter wanneer je een paar keer goed bent afgestraft, met een aantal aardige juich-momenten op discord ten gevolge.
Servers waren veel kleiner = betere community (dit is waar de meeste mensen nostalgisch naar zijn)
Er was geen crossrealm, waardoor iedereen die je ziet effectief op een andere server speelt. Je moest interactie met andere spelers hebben om tot groepen of raids te komen. Nu is het LFG&LFR tool, klik, invite, klaar. Geen enkele menselijke interactie meer. Dat is het verschil tussen wat een community maakt of breekt.

Molten Core entrance door Blackrock Depths, tenzij je attuned bent, BWL entrance door UBRS, tenzij attuned betekent dus dat je attuned moet zijn. Dus voordat je gaat raiden moet je een aantal quests of instances gedaan hebben = extra kans op gear, ervarnig of gewoon extra content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PTR Old World Zone Scaling:
- Racial Starting Zones - 1 to 10
- Classic Zones - 10 to 60
- Burning Crusade and Wrath of the Lich King Zones - 60 to 80
- Cataclysm and Mists of Pandaria Zones - 80 to 90
- Warlords of Draenor Zones - 90 to 100
- Legion Zones - 100 to 110

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:56:
PTR Old World Zone Scaling:
- Racial Starting Zones - 1 to 10
- Classic Zones - 10 to 60
- Burning Crusade and Wrath of the Lich King Zones - 60 to 80
- Cataclysm and Mists of Pandaria Zones - 80 to 90
- Warlords of Draenor Zones - 90 to 100
- Legion Zones - 100 to 110
DAt is toch fijn, kan je bepaalde zones in Vanilla lekker skippen en wordt het levelen naar 60 echt gemakkelijker! Want na level 40 kom je nu in bepaalde gebieden welke ik echt niet leuk vind om te spelen, waardoor uiteindelijk de 60 een lange weg is... DUs dit is alleen maar goed en ik word er vrolijk van dat het al op de PTR staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Adimeuz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:32:
[...]

Jouw mening (prima!) is dus precies wat een overweldigend deel van de 'vanilla community' niet wilt: verandering. Je kunt van bijna elk punt dat je noemt alleen de negatieve effecten benoemen, maar dat is natuurlijk niet erg eerlijk. Elk punt, heeft naast een negatief component ook een positief component, maar die belicht je niet :?

Een paar voorbeelden:
Bosses droppen 2 pieces dus je guild is niet binnen een maand fully geared. Je hebt veel langer de tijd om tot een complete BiS set te komen == veel langere speeltijd.

Corpseruns: je wordt gepunished voor failure. Een extra reden dus om nog beter je best te doen om whipes te voorkomen.

Trash respawn timer van 15 minuten in raid instances: ook weer afgestraft worden wanneer je faalt. De 'sense of achievement' is dan ook veel groter wanneer je een paar keer goed bent afgestraft, met een aantal aardige juich-momenten op discord ten gevolge.

[...]
Er was geen crossrealm, waardoor iedereen die je ziet effectief op een andere server speelt. Je moest interactie met andere spelers hebben om tot groepen of raids te komen. Nu is het LFG&LFR tool, klik, invite, klaar. Geen enkele menselijke interactie meer. Dat is het verschil tussen wat een community maakt of breekt.

Molten Core entrance door Blackrock Depths, tenzij je attuned bent, BWL entrance door UBRS, tenzij attuned betekent dus dat je attuned moet zijn. Dus voordat je gaat raiden moet je een aantal quests of instances gedaan hebben = extra kans op gear, ervarnig of gewoon extra content.
Het klopt dat er enige negativiteit in mijn posts zit, maar dat is niet perse mijn insteek. Ik ga zeker ook op een classic server rollen. Maar mijn post was meer een 'dit houd vanilla in'. De meeste punten heb ik geen problemen mee maar zijn wel wezenlijk anders dan how WoW nu is.

Een aantal andere dingen heb ik wel problemen mee en daarvan hoop ik dat ze die gaan fixen omdat het anders het speelplezier van vanilla gaat verknallen. En dan heb ik het met name over addons/API. In vanilla begonnen we pas net met het bouwen van addons, maar aan het einde had je al addons waarmee je bijvoorbeeld met 1 knop kon healen waarbij de addon bepaalde wie je healde (en alleen mensen in range) en met welke spell etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit bij mijn huidige guild op de bank. Ik speel sinds 6 weken Holy Paladin en ben er gewoon nog niet goed in. Mijn healing is dus subpar at best. Ik ben tot 5/9M gekomen maar nu we 4 progress walls voor de kiezen krijgen telt alles. Zodoende krijgen de andere 5 healers voorrang op Mythic progress.

Zodoende twijfel ik of ik:
- Bij deze guild wil blijven, want tis beetje kip-ei verhaal. Ik wordt gebenched omdat de andere healers me outhealen, maar anderzijds wordt ik zo ook niet veel beter. Mocht ik leaven, dan transfer ik sowieso naar Alliance, daar wil ik de nieuwe expansion beginnen.
- Wil ik wel Holy Paladin blijven spelen? Hoewel gear niet veel scheelt, heal ik comfortabeler op mijn Priest en Shaman. Het nadeel van die classes vind ik dat ik de class fantasy helemaal niet zo leuk vind. Priest offspecs vind ik ook niets, en van Shamans baal ik van Mail transmog options. Paladin class fantasy en offspecs daarentegen wel weer O+
RustStorm schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:04:
[...]

DAt is toch fijn, kan je bepaalde zones in Vanilla lekker skippen en wordt het levelen naar 60 echt gemakkelijker! Want na level 40 kom je nu in bepaalde gebieden welke ik echt niet leuk vind om te spelen, waardoor uiteindelijk de 60 een lange weg is... DUs dit is alleen maar goed en ik word er vrolijk van dat het al op de PTR staat. :)
Ik heb behalve een 79 Monk niets meer te levelen dus helaas geen profijt van. Sure, DH en Warlock heb ik niet, maar die classes wil ik ook niet.

[ Voor 43% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-11-2017 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 06:53
Kees schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:05:
[...]
Een aantal andere dingen heb ik wel problemen mee en daarvan hoop ik dat ze die gaan fixen omdat het anders het speelplezier van vanilla gaat verknallen. En dan heb ik het met name over addons/API. In vanilla begonnen we pas net met het bouwen van addons, maar aan het einde had je al addons waarmee je bijvoorbeeld met 1 knop kon healen waarbij de addon bepaalde wie je healde (en alleen mensen in range) en met welke spell etc.
We kunnen tot dusver alleen maar speculeren (en het zal ook nog wel even duren voordat we meer weten), maar ik ga er voor het gemak vanuit dat zaken blijven zoals ze waren gedurende de vanilla-tijd, dus ook de API waar men tegenaan kan programmeren. Persoonlijk (als holy priest main) hoef ik geen fancy healbot addon, omdat ik het zelf leuk vind om te bepalen wie, en hoe, ik iemand heal. Weer typisch iets dat mij weer wat extra uitdaging geeft en voor mij juist een trigger om het spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Kaap schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:20:
Ik zit bij mijn huidige guild op de bank. Ik speel sinds 6 weken Holy Paladin en ben er gewoon nog niet goed in. Mijn healing is dus subpar at best. Ik ben tot 5/9M gekomen maar nu we 4 progress walls voor de kiezen krijgen telt alles. Zodoende krijgen de andere 5 healers voorrang op Mythic progress.

- Bij deze guild wil blijven, want tis beetje kip-ei verhaal. Ik wordt gebenched omdat de andere healers me outhealen, maar anderzijds wordt ik zo ook niet veel beter. Mocht ik leaven, dan transfer ik sowieso naar Alliance, daar wil ik de nieuwe expansion beginnen.
- Wil ik wel Holy Paladin blijven spelen? Hoewel gear niet veel scheelt, heal ik comfortabeler op mijn Priest en Shaman. Het nadeel van die classes vind ik dat ik de class fantasy helemaal niet zo leuk vind. Priest offspecs vind ik ook niets, en van Shamans baal ik van Mail transmog options. Paladin class fantasy en offspecs daarentegen wel weer O+

[...]

Ik heb behalve een 79 Monk niets meer te levelen dus helaas geen profijt van. Sure, DH en Warlock heb ik niet, maar die classes wil ik ook niet.
Ik wil best wel eens een sessie met je hebben, om zodoende te kijken of we je beter kunnen maken in Holydin healing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]

Dan heb je er inderdaad weinig aan. Zoals je hebt begrepen uit vorige posts van mij ben ik net als @Carthrax een gnome army aan het bouwen op Chamber of Aspects. Dus ik zal er sowieso wel profijt van hebben, en dat is wel echt fijn! :)

Je zou er voor kunnen kiezen een alliance character opnieuw te kunnen bouwen. ;) In plaats van te transferren ofzo... ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:54:
Je zou er voor kunnen kiezen een alliance character opnieuw te kunnen bouwen. ;) In plaats van te transferren ofzo... ^_^
Ik ben miljonair, ik zou gek zijn dat gold niet mee te nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

[...]

Uit je posts begrijp ik dat je op het moment horde speelt, ik weet niet of je ook in de TweakersWoW discord zit, maar ik wil best met je een paar dungeons runnen als tank (ik ben nogal overgeared als tank voor de meeste content, en we hebben een hele goede holydin in de discord zitten :D )
Misschien dat we jou liefde wat leven in kunnen blazen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Ryada schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:59:
[...]

Uit je posts begrijp ik dat je op het moment horde speelt, ik weet niet of je ook in de TweakersWoW discord zit, maar ik wil best met je een paar dungeons runnen als tank (ik ben nogal overgeared als tank voor de meeste content, en we hebben een hele goede holydin in de discord zitten :D )
Misschien dat we jou liefde wat leven in kunnen blazen ;)
Wat lief dat je je maat al een hele goede holydin noemt, hij is nog geeneens max level :P (of ondertussen wel? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

thundermo schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:07:
[...]

Wat lief dat je je maat al een hele goede holydin noemt, hij is nog geeneens max level :P (of ondertussen wel? :P)
Heb het over jou aapje <3
Hij is nu 106 ofzo als ik het goed had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Morrar schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:15:
@Kees: Haha ja BRD inderdaad, hoe goed je daar wel niet kon verdwalen :P En de key van UBRS niet te vergeten; had je eindelijk een team gevonden in LFG, niemand met de key :) Hopen dat er dan een guildy was die je ff kon helpen...

Zoveel dingen die eigenlijk belabberd geregeld waren destijds, maar toen wist je niet beter. Ik vermoed dat ze veel van die zaken zullen updaten, want de huidige WoW corwd heeft daar niet het geduld meer voor vermoed ik. En als ik eerlijk ben ik zelf ook niet meer; leven is toch wat drukker geworden sinds die tijd :P

Overigens WoW install maar weer eens aangezet aangezien je nu dus tot 20 gratis mag spelen. Weet niet eens meer hoe je fatsoenlijk moet lopen :+ Straks maar ff kijken of TukUI nog bestaat en m'n keybindings fixen.
Eindelijk een groep gevonden in lfg? Dungeon finder kwam pas in een patch van WotLK, LFG pas in WoD :p
Voor de dungeon finder was het gewoon tradechat spam of guildchat spam ;)

Zit zelf niet echt te wachten op Vanilla servers, heb destijds met m'n guild tot 8 bosses in Naxx40 gecleared en toen was het leuk. Maar in vergelijking met huidige retail zijn er gewoon zoveel tekortkomingen. Enige reden dat ik er een nieuw character zou maken is voor classic Alterac Valley :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:59:
[...]

Ik ben miljonair, ik zou gek zijn dat gold niet mee te nemen :+
Fair enough... ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 07:53
Krukar schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:14:
[...]

Eindelijk een groep gevonden in lfg? Dungeon finder kwam pas in een patch van WotLK, LFG pas in WoD :p
Voor de dungeon finder was het gewoon tradechat spam of guildchat spam ;)
LFG channel was er gewoon in steden hoor voor zover ik me kan herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Morrar schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:47:
[...]

LFG channel was er gewoon in steden hoor voor zover ik me kan herinneren...
Volgens mij was dit gewoon een channel aangemaakt door iemand ooit, en is dit overgenomen op andere servers. Je kan altijd een channel joinen/maken door gewoon /join *channelname* in te typen. Als hij er is, join je hem, als hij er niet is, wordt hij aangemaakt en join je hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas toch de beslissing genomen dat ik niet echt lekker klik met mythic raiding. De guild heeft al laten weten dat heroic raiding er niet meer gaat komen (Alt runs worden normal nu, tussen normal en 930 moeten mensen gaan puggen).
Jammer maar helaas. Na goed overleg met een officer besloten dat ik toch ergens anders mijn plezier ga zoeken.

Het was een leuke poging, maar als het niet gaat, dan gaat het niet. Mythic Raiding + Raiden tot 23.30 en dan de volgende dag om 06.00 op moeten staan is toch iets te zwaar 3-4 dagen per week :(

En ik weet dat mensen nu gaan roeptoeterne "lawl alweer andere guild haha scrub rofl!" maar ga je gang, popcorn staat klaar :P Deze keer ligt het gewoon 100% aan mij, dus kan er weinig anders van maken

[ Voor 15% gewijzigd door corset op 08-11-2017 12:51 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:49:

En ik weet dat mensen nu gaan roeptoeterne "lawl alweer andere guild haha scrub rofl!" maar ga je gang, popcorn staat klaar :P Deze keer ligt het gewoon 100% aan mij, dus kan er weinig anders van maken
prutsert... ;)

Anyways, real life is uiteindelijk toch belangrijker en als je het dan niet kan combineren met het raiden, dan moet je de keuze maken die je gemaakt hebt. :) Helemaal niet erg toch, alleen maar realistisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Helaas toch de beslissing genomen dat ik niet echt lekker klik met mythic raiding. De guild heeft al laten weten dat heroic raiding er niet meer gaat komen (Alt runs worden normal nu, tussen normal en 930 moeten mensen gaan puggen).
Jammer maar helaas. Na goed overleg met een officer besloten dat ik toch ergens anders mijn plezier ga zoeken.

Het was een leuke poging, maar als het niet gaat, dan gaat het niet. Mythic Raiding + Raiden tot 23.30 en dan de volgende dag om 06.00 op moeten staan is toch iets te zwaar 3-4 dagen per week :(

Vind mythic raiding sowieso niet meer echt aantrekkelijk.
Eindeloos stompen tegen zwaar overtunede bosses (ToS) en uiteindelijk vervang je de helft van de loot die je krijgt door m+ weekly loot :X Onze guild heeft na mythic maiden en vervolgens weer eindeloos wipen op Avatar besloten om als guild gewoon te stoppen met mythic en gewoon lekker Heroic te doen (althans, we doen de mythic bosses een tier later voor de achievements).

Heroic is perfect zoals het is: Niet zo makkelijk dat je niet op hoeft t eletten en gewoon zergt (zoals in normal), maar ook niet zo moeilijk dat je er niet vrij casual doorheen kunt.
Vind het ook prima zo, 1 avondje heroic ToS clearen, 1 avondje mythic keystones/guildies helpen daarmee (ben toch een tank hé :p) en de rest van de week lekker tijd vrij voor andere games.
Straks met Antorus waarsch. weer 2-3 raid avonden tot heroic op farm is en dan zelfde patroon, bevalt mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Uhm.. misschien weet iemand van jullie het.. Met de nieuwe xpac die volgend jaar(?) uitkomt gaan de Artifact weapons weg. Heeft het nu nog wel zin om bijvoorbeeld sommige skins te halen als je ze daarna toch niet meer kunt gebruiken? Sommige skins kosten nogal wat tijd.. dat zou zonde zijn dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:08
marijnvtg schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:35:
Uhm.. misschien weet iemand van jullie het.. Met de nieuwe xpac die volgend jaar(?) uitkomt gaan de Artifact weapons weg. Heeft het nu nog wel zin om bijvoorbeeld sommige skins te halen als je ze daarna toch niet meer kunt gebruiken? Sommige skins kosten nogal wat tijd.. dat zou zonde zijn dan.
Die skins gaan geloof ik niet weg, weet het echter niet 100% zeker.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:53:
[...]

Die skins gaan geloof ik niet weg, weet het echter niet 100% zeker.
Maar kan het uiteindelijk gebruikt worden in de transmog wardrobe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
@Sn3gG3l & @RustStorm Daar ga ik stiekem ook wel een beetje vanuit. Opzich als ik nu een paar skins probeer te halen, dan loop ik er een half jaar mee rond en dan ben ik ze toch wel beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
marijnvtg schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:01:
@Sn3gG3l & @RustStorm Daar ga ik stiekem ook wel een beetje vanuit. Opzich als ik nu een paar skins probeer te halen, dan loop ik er een half jaar mee rond en dan ben ik ze toch wel beu.
Ben zelf niet zon transmog dude, heb op mn mage wel erg weinig dus toch maar eens want runs doen voor een mooi pakkie :D Als er liefhebbers zijn roep maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
RustStorm schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:00:
[...]

Maar kan het uiteindelijk gebruikt worden in de transmog wardrobe? :)
Ik dacht dat ik dat ergens had gelezen ja, weet alleen ff niet meer waar. Staat vast wel ergens op wowhead of mmo-champion. Mocht ik het tegenkomen dump ik het hier wel even :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:57
Voor artifact skins, die blijven beschikbaar. Blizzard heeft alleen aangegeven dat de basisvariant voor de mage tower challenge niet meer te verkrijgen valt na afloop van Legion. Heb je de challenge wel gedaan, maar de kleurvarianten daarvan nog niet unlocked, geen probleem, die kun je later nog halen.

Vooral voor @marijnvtg @RustStorm en @Sn3gG3l :)

Gelukkig heb ik al die mage tower challenge skins al, behalve de pvp kleur... Iets met rated battlegrounds doen geloof ik :(

En zoals hieronder werd aangegeven: +15 mythic dungeon is ook niet meer te halen na Legion.

[ Voor 8% gewijzigd door IntToStr op 08-11-2017 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
IntToStr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:20:
Voor artifact skins, die blijven beschikbaar. Blizzard heeft alleen aangegeven dat de basisvariant voor de mage tower challenge niet meer te verkrijgen valt na afloop van Legion. Heb je de challenge wel gedaan, maar de kleurvarianten daarvan nog niet unlocked, geen probleem, die kun je later nog halen.

Vooral voor @marijnvtg @RustStorm en @Sn3gG3l :)

Gelukkig heb ik al die mage tower challenge skins al, behalve de pvp kleur... Iets met rated battlegrounds doen geloof ik :(
Ik heb die mage tower's niet eens gedaan.... iets met slacken :D Zie dat ie nu up is, zal me er eens aan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
IntToStr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:20:
Ik had ergens gelezen dat de mythic +15 skins ook zullen verdwijnen na de xpac...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34

hmr

Tegen dit soort dingen loop jij echt al jaren aan. Ook nog onder je oude naam op dit forum. Wellicht voor jezelf nu voor eens en altijd een beslissing maken wat wel of niet reeel is kwa raiden en wellicht het gewoon opgeven.

Heb raiden toen ik ging werken ook eerst deels en toen volledig opgegeven. Dat soort dingen hoor er nu eenmaal bij. Vindt een modus operandi en blijf lekker spelen.

Voor mijn gevoel bezorg je voornamelijk jezelf veel issues met zeker prestatiedwang :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kapoen schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:49:
[...]

Ik had ergens gelezen dat de mythic +15 skins ook zullen verdwijnen na de xpac...
Klopt! Vergeten te melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Bedankt voor de critical healing upgrade

Moet ik meer zeggen |:(

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/23mob6b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
HStyles schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:38:

[afbeelding]
Haha, die kreeg ik ook een paar maanden geleden. Was vooral heel grappig om te linken in guild chat en alle healers er even op te wijzen :P

Overigens heb ik die cloak wel nog regelmatig gebruikt omdat het goede stats waren en als ik geen tier 4 set nodig had in die build.

Zelf weer een waardeloze trinket in m'n cache. Schiet niet op de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Gisteren gestart met halen van hidden corrupted skin van de Ashbringer. 1 van de 2 boeken moet je halen in AV bij het looten van een body. 1.5 uur in queue gestaan voor een potje AV |:(

Oja, en op AH staat het boek voor 210k gold. Leuk als je 23k heb.

[ Voor 15% gewijzigd door Rhain op 09-11-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

RustStorm schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:54:
[...]

Dan heb je er inderdaad weinig aan. Zoals je hebt begrepen uit vorige posts van mij ben ik net als @Carthrax een gnome army aan het bouwen op Chamber of Aspects. Dus ik zal er sowieso wel profijt van hebben, en dat is wel echt fijn! :)

Oh dat klinkt hee gezellig. Wellicht transfer ik mijn Gnome hunter dan die kant uit ;-)

Is de server een beetje te doen kwa populatie en balans?

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Het hele RAF gedeelte maar aan de kant gezet en gewoon me subscription weer geactiveerd. Verder gegaan op me Prot Pally en gelijk van 69 naar 72,5 geknald in iets meer dan 2 uur dankzij een goede dungeon groep.

Als dit het tempo is dat ik kan lvl-en , schiet ik wel lekker naar boven. Probleem altijd voor mij is, om het bij een character te houden. Gewoon te weinig tijd om alles te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thorval schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:04:
[...]

Oh dat klinkt hee gezellig. Wellicht transfer ik mijn Gnome hunter dan die kant uit ;-)

Is de server een beetje te doen kwa populatie en balans?
Haha, het maken van een gnome army is sowieso natuurlijk heel gezellig... Gnomes rulen! :) En dan ben ik nog van de females only... @Carthrax speelt ook op deze server, net als op een andere. Spelen niet veel samen, maar heb wel van centen van hem gekregen om me op weg te helpen. :)

Voel je vrij om te transferren, maar ook zonder transfer kan er natuurlijk tezamen gespeeld worden. ;) DOe dat niet vaak en zou ik vaker moeten doen eerlijk gezegd... Ben zelfs guildless! O_o

Oh, ik vind het een top server om op te spelen. Volgens mij genoeg te doen op zowel alliance als horde zijde.

[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 09-11-2017 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HStyles schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:38:

[afbeelding]
Gief to my monk plx!!

Heb je een ticket aangemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:41
RustStorm schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:22:
[...]

Haha, het maken van een gnome army is sowieso natuurlijk heel gezellig... Gnomes rulen! :) En dan ben ik nog van de females only... @Carthrax speelt ook op deze server, net als op een andere. Spelen niet veel samen, maar heb wel van centen van hem gekregen om me op weg te helpen. :)

Voel je vrij om te transferren, maar ook zonder transfer kan er natuurlijk tezamen gespeeld worden. ;) DOe dat niet vaak en zou ik vaker moeten doen eerlijk gezegd... Ben zelfs guildless! O_o

Oh, ik vind het een top server om op te spelen. Volgens mij genoeg te doen op zowel alliance als horde zijde.
Misschien op CoA dan maar even een Gnome guild gaan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:39
Ticket? Waarom? Omdat de boss drop je niet bevalt?

Zelf heb ik ondertussen ilvl 861, alleen mijn chest en een trinket zijn nog ilvl 800. Hogere chests nog niet gezien, hogere trinkets wel maar (op eentje na, mijn huidige andere trinket :P ) allemaal met minder int. Wel vaak met een proc of iets on-use maar tot dusver niet echt nuttig.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:36:
[...]

Misschien op CoA dan maar even een Gnome guild gaan maken ;)
Puik plan! d:)b

Pagina: 1 ... 109 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.