Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:50
Kaap schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:05:
[...]

Het is nu afwachten totdat de sentiment miepers gaan zeuren om TBC servers. En daarna WOTLK. Etc...
Eens! Ik wil juist geen WotLK server, maar TBC servers.
Dat was mijn favoriete tijd.

Zou het even leuk vinden om terug te kijken, maar ik ga sowieso snel weer current content spelen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Ryur op 04-11-2017 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 03:56
Even mijn speculatie op de cinematic en andere info;

spoiler:
Sylvanas misleidt Alleria om toegang te krijgen tot de volledige kracht van de void en dat lukt haar, echter ze is niet de enige die Alleria misleidt. Uiteindelijk verraadt een andere volgeling Alleria (wellicht Vareesa, i.i.g. iemand die niet bestand is tegen de whispers van de void lords), vernietigt Teldrassil om zo de schuld te schuiven op Sylvanas en een oorlog tussen Horde en Alliance te ontketenen.

Turalyon trapt er in, maar alleen niet bestand tegen de kracht van de void. Anduin blijkt de nieuwe 'chosen one' van 'the light', echter is er een offer nodig om de volledige kracht van the light te benutten. Turalyon's licht moet samensmelten met die van Anduin en Turalyon sterft in het proces. Anduin is nu ook deels Turalyon, wat zijn haat tegen de Horde, welke al flink gevoed is door Jaina en Genn, nog groter maakt.

Anduin valt Lordaeron aan met één enkel doel, de Horde te vernietigen op de Eastern Kingdoms. Hier start de expansion en leidt naar mijn vermoeden naar de main villain van de expansion; niet the void, maar the light/Anduin zelf. Anduin zijn haat groeit en groeit tijdens de gebeurtenissen, wordt bezeten van het licht en wil niets anders dan de Horde uitroeien door het plegen van genocide. The void speelt hier ook een rol,
maar vooral die van misleider.

Ik zit er vast naast, maar wie weet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dta mensen hier wel gelijk hebben maar denk dat na 1 maand de piek er wel van af is en mensen lekker doorgaan met de gemakken van de huidige WoW. Natuurlijk blijven er mensen hangen op die servers maar zeg nou eens eerlijk... als je 4 maanden een raid hebt gedaan ben je ook blij dat de volgende patch je weer iets nieuws geeft. Hoe Blizz Classic wilt implementeren is mij een groot vraagteken, hoe hou je dat interessant voor lange tijd? Dan zou je content moeten toevoegen maar wat zegt dat tegen je spelers op de huidige servers waar dit in eens op popped en niemand iets ooit mee heeft gehad? Of laat je dat totaal weg en is dat een extra voor de classic server? Wordt het elke nieuwe expansion in de huidige wow zorgt ervoor dat je de volgende xpac krijgt op Classic?

We zouden de details moeten afwachten maar naar mijn idee is nieuwe content toevoegen aan Classic geen Vanilla experience meer waardoor je weer de hardcore vanilla fans tegen je speelt en die wil je juist op die servers hebben.

Ik ga het bekijken of dit een groot succes gaat worden, maar natuurlijk maar ik weer een Combat Rogue aan voor shizzle en giggles :D

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:23
Kaap schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:18:
Hoeveel spelen er private server omdat €13,- per maand te veel is? Ook zo'n mekker dingetje uit de private community.

Nah, ik heb niks op met de private server community, zie dat meer als een soort outcasts. Geen respect voor. En ik vind het dan ook jammer dat Blizzard geld en resources investeert in iets voor die mensen. Indirect betaal ik er nog aan mee ook.
Je bent wel verbitterd zeg. Zit je er ook mee dat je "indirect" ieder andere Blizzard en Activision event, game, reclame en aandeelhouder steunt? Zit je er ook mee dat de veel grotere playerbase van vroeger Blizzard het budget heeft gegeven om de game te laten worden wat het is vandaag de dag?

Fijn om te weten dat je jezelf zo belangrijk vindt dat iedereen met een andere mening geen respect verdient. Laten we vooral even vergeten dat alle jonge spelers van die tijd nu een baan hebben en lachen om die paar euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43

Grvy

Bot

Paprika schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:29:
[...]

Je bent wel verbitterd zeg. Zit je er ook mee dat je "indirect" iedere andere Blizzard en Activision steunt? Zit je er ook mee dat de veel grotere playerbase van vroeger Blizzard het budget heeft gegeven om de game te laten worden wat het is vandaag de dag?

Fijn om te weten dat je jezelf zo belangrijk vindt dat iedereen met een andere mening geen respect verdient. Laten we vooral even vergeten dat alle jonge spelers van die tijd nu een baan hebben en lachen om die paar euro per maand.
Dit dus. En wat hierboven gezegd wordt (van een andere poster) over hoe houd je dat intressant? dat is juist het punt. Blizzard moet er niks mee doen. Neerzetten en klaar. Mensen rollen erop. Zijn ze bored? ga naar huidige content. En er komen vanzelf wel nieuwe mensen bij die huidige content zat zijn en even terug willen kijken en vice versa.

Easy. Niet alles heeft steeds nieuwe content nodig. De spelers zijn de content bij classic! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/001/152/332/33d.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Grvy op 04-11-2017 15:14 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oz.
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-04-2022

Oz.

Kaap schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:18:
Hoeveel spelen er private server omdat €13,- per maand te veel is? Ook zo'n mekker dingetje uit de private community.
Als je op het /r/wowservers subreddit naar een legion private server vraagt, krijg je een hele hoop negatieve reacties. Het grootste deel van de community zou maar al te graag betalen voor een stabiele ervaring. En Legion kan je ook gewoon niet meer vergelijken met Vanilla, het is een ander spel geworden. Dit spreekt de huidige playerbase misschien aan, maar de mensen die jaren geleden afgehaakt zijn omdat ze het spel niks meer vonden, die zullen nu misschien wel terugkomen.
Kaap schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:05:
[...]

Het is nu afwachten totdat de sentiment miepers gaan zeuren om TBC servers. En daarna WOTLK. Etc...
Het lijkt me redelijk logisch dat Blizzard de expansions ook wel zal uitbregen. In de private server community heet dat Progress Through Expansion (PTE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:48
Grvy schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:58:
[...]

Dit dus. En wat hierboven gezegd wordt (van een andere poster) over hoe houd je dat intressant? dat is juist het punt. Blizzard moet er niks mee doen. Neerzetten en klaar. Mensen rollen erop. Zijn ze bored? ga naar huidige content. En er komen vanzelf wel nieuwe mensen bij die huidige content zat zijn en even terug willen kijken en vice versa.

Easy. Niet alles heeft steeds nieuwe content nodig. De spelers zijn de content bij classic! _/-\o_
We hebben nog géén details over welke richting Blizzard precies wil uitgaan met deze 'classic' servers.
Voor hetzelfde geld mikt Blizzard op een 'vanilla-esque' ervaring met een grote laag polish er over. Om de content wat langer fris te houden zou men bijvoorbeeld de grote events van vanilla dynamisch kunnen verwerken of laten roteren:
- Silithus Invasion
- Naxx Invasion
- Burning Legion Invasion (zucht)
- eventueel wat nieuwe events, gebaseerd op oude memes/bugs zoals het corrupted blood probleem. Uiteraard binnen het kader van de oude spelregels.

Dan blijft nog de vraag of ze de oude continenten 100% kunnen/willen nabouwen. Niets belet Blizzard om pakweg de huidige versie van Barrens te nemen, die kloof dicht te smeren en de Alliance quest hubs te verwijderen. Dat is uiteraard niet gelijk aan de oude versie, maar aangezien Blizzard blijkbaar alleen nog maar wat gehackte code heeft van Nostalrius lijkt het me niet onlogisch dat ze niet teveel tijd willen verliezen. Ik wens de liefhebbers een echte 1.12 ervaring toe, maar ik denk dat Blizzard dit niet kan/wil leveren.

We hebben trouwens ook nog geen releasedatum gekregen voor dit project, dit kan goed pas vele maanden later dan de volgende xpac komen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Kapoen schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:46:
[...]

Dan blijft nog de vraag of ze de oude continenten 100% kunnen/willen nabouwen. Niets belet Blizzard om pakweg de huidige versie van Barrens te nemen, die kloof dicht te smeren en de Alliance quest hubs te verwijderen. Dat is uiteraard niet gelijk aan de oude versie, maar aangezien Blizzard blijkbaar alleen nog maar wat gehackte code heeft van Nostalrius lijkt het me niet onlogisch dat ze niet teveel tijd willen verliezen. Ik wens de liefhebbers een echte 1.12 ervaring toe, maar ik denk dat Blizzard dit niet kan/wil leveren.
Hoe kom je daar nou bij? Zelfs in het bedrijf waar ik werk (20man developers) hebben we nog code van projecten uit 1998.. een bedrijfs zoals Blizzard gaat echt geen code weggooien.

En ja, dat hebben ze wel gezegd.. maar laten we dat maar een witte leugen noemen omdat ze het niet wilde doen. ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig om te zien dat je niet tegen legacy servers mag zijn :w
Oz. schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:00:
[...]
Het lijkt me redelijk logisch dat Blizzard de expansions ook wel zal uitbregen. In de private server community heet dat Progress Through Expansion (PTE).
Vreemd, retail PTE wordt als niet goed bevonden, maar als ze strakjes legacy Cata uitbrengen, dan is het opeens wel goed :?
[...]
Ik wens de liefhebbers een echte 1.12 ervaring toe
Absoluut, the real deal en niets minder, want och, het was zo geweldig allemaal :+
We hebben trouwens ook nog geen releasedatum gekregen voor dit project, dit kan goed pas vele maanden later dan de volgende xpac komen.
In een dev interview op Youtube (Tradechat), moesten die 2 devs op elke legacy vraag antwoorden dat ze daar nog geen antwoord op hebben en nog niet mee bezig zijn. Indruk dat ze er totaal nog niet mee bezig zijn.

Misschien doen die launch in het laatste jaar voor 9.0 voor de afleiding ofzo.

[ Voor 46% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-11-2017 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oz.
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-04-2022

Oz.

Kaap schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:50:

Vreemd, retail PTE wordt als niet goed bevonden, maar als ze strakjes legacy Cata uitbrengen, dan is het opeens wel goed :?
Er is zeker een deel van de community die graag Cataclysm opnieuw wil beleven. Een aanbod van alle expansions zou natuurlijk ideaal zijn. Ik zie ze eerder opnieuw de progression doen, en dan zie ik mijzelf ook terug afhaken rond Wotlk/Cata. Ondertussen heb ik toch weer mooi Vanilla en TBC kunnen spelen. Als hun legacy populair blijkt te zijn is er ook niet veel dat Blizzard tegen houdt om af en toe "fresh start" realms uit te brengen.
Kaap schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:50:

Absoluut, the real deal en niets minder, want och, het was zo geweldig allemaal :+
Met de hardware die we toen hadden liep het inderdaad niet allemaal vlotjes. Tegenwoordig is dat echter helemaal anders. Het maakt het allemaal een stuk makkelijker, maar dat haalt nog steeds het gevoel van een hechte community niet weg. Er zijn mensen die het fijn vinden om wekenlang te grinden voor hun epic mount, of om resistance gear te moeten farmen voor die ene boss waar de guild op vast zit. Het gevoel van na weken eindelijk C'thun neer te halen, met 40 man die los gaat op teamspeak, is naar mijn mening moeilijker te vinden in de huidige versie van WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tja, ik heb dat allemaal al gedaan, toen het current was.

Vooral leuk vond ik dat ik als Arms Warrior nergens in een raiding guild kwam. Warriors moesten tanken. Idem voor mijn Paladin, wat geen healer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Doe maar niet, zeker niet twee keer

[ Voor 99% gewijzigd door Grotman op 05-11-2017 12:59 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:43:
tja, ik heb dat allemaal al gedaan, toen het current was.

Vooral leuk vond ik dat ik als Arms Warrior nergens in een raiding guild kwam. Warriors moesten tanken. Idem voor mijn Paladin, wat geen healer?
Ik heb indertijd alles tot aan Naxx getanked met een Arms/Defiance build :?
Sword spec speelde zelfs in mijn voordeel aangezien die ook werkte met 1h weapons zoals Quel’Serar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:58:
[...]

Ik heb indertijd alles tot aan Naxx getanked met een Arms/Defiance build :?
Sword spec speelde zelfs in mijn voordeel aangezien die ook werkte met 1h weapons zoals Quel’Serar.
Ik wou DPS, geen tank, maar destijds hadden sommige classes geen andere mogelijkheid. Door die geweldige community moest je een bepaalde rol vervullen. Uiteindelijk toen maar Rogue gerolled, dat was samen met een Mage de enige getolereerde DPS. Goed, Mages waren wel weer verplicht om alles te decursen. Daarentegen stackte je wel 10 Mages.

Bedenk me trouwens net, weet je nog die cap op debuffs op een boss? 8 max. Frustrerend als je debuff eraf geknikkerd werd door iets wat niets toevoegde. Idem voor HoTs trouwens, meer dan 1 Resto Druid, not happening.

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-11-2017 18:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paprika
Kaap schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:06:
[...]

Ik wou DPS, geen tank, maar destijds hadden sommige classes geen andere mogelijkheid. Door die geweldige community moest je een bepaalde rol vervullen. Uiteindelijk toen maar Rogue gerolled, dat was samen met een Mage de enige getolereerde DPS.
Toch wat beter je best moeten doen dan, want warriors zijn toch echt de top DPS class in Vanilla...

Je mening is duidelijk, maar laat anderen gewoon spelen waar ze zin in hebben. Er is een reden waarom deze announcement bij verre de meest upvoted WoW post ooit is op Reddit.

https://www.reddit.com/r/wow/top?t=all

Niemand verplicht je om het te gaan spelen, net zoals anderen niet verplicht zijn de nieuwe expansion te gaan spelen.

[ Voor 26% gewijzigd door Paprika op 04-11-2017 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paprika schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:10:
[...]

Toch wat beter je best moeten doen dan, want warriors zijn toch echt de top DPS class in Vanilla...
Nah, het gaat erom dat in 2005 het amper toegestaan werd om een andere rol aan te nemen. Je werd geacht tank te zijn. Veel hybrids hadden hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:13:
[...]

Nah, het gaat erom dat in 2005 het amper toegestaan werd om een andere rol aan te nemen. Je werd geacht tank te zijn. Veel hybrids hadden hier last van.
Ik begrijp je punt, zelf heb ik dat ‘spec fundamentalisme’ meegemaakt met m’n priest (alt) die alleen mocht facemelten in PvP. Wat betreft mijn warrior (main) was mijn ervaring anders, ik heb in twee serieuze raid guilds gezeten waarbij men protection spec niet nodig vond. Één van mijn collega warriors moest zelfs volledig 31/20 spec blijven omdat zijn dps zo goed was.

Omdat ik graag tankte investeerde ik toch 15 punten in protection, voor dubbele shield block en meer aggro (defiance talent). Toch kon ik ook nog redelijk dps-en met mijn 31 pt in Arms.

Mijn eerste MC raid als tank was wel lachen:
- arms sword spec voor extra swings
- thrash blade extra swings
- originele HoJ trinket extra swings
- mijn eigen pocket shaman met WF totem voor... extra swings
En heel die boel proccte toen nog op elkaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah ja, anyway, ik ben al helemaal hyped voor een nieuwe top expansion! Geweldige hoop aan nieuwe content. Mij lijkt de Alliance storyline overigens wel stukken beter. Zandalar spreekt mij niet echt aan, eigenlijk alles met Trolls niet. Maar juist wel met Human storyline, zeker Kul'Tiras.

Ik overweg dus sterk om te moven naar Alliance. Dat zou eigenlijk nu wel kunnen omdat ik momenteel niet een vaste raidspot heb.

Ravencrest of Silvermoon 8)

PS: oh ja, Anduin Bieber :+
RustStorm schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:57:
en andere meningen niet in hun waarde gelaten worden. Houd iedereen in z'n waarde, want je wilt ook dat dat bij jezelf gebeurt.
Ja, helemaal mee eens. Ik vind Classic niks, maar als je de volgende reacties op persoonlijke titel ziet omdat ik het niks vind lijkt die mening niet toegestaan.

[ Voor 39% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-11-2017 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het altijd jammer om te lezen dat bepaalde meningen als waarheden worden gepresenteerd en andere meningen niet in hun waarde gelaten worden. Als men iets wil spelen omdat ze dat leuk lijkt, waarom dan met de grond gelijk maken omdat "je" het niet eens bent met het "leuk" aspect van de andere persoon. En ik noem in deze post geen namen, want daar heb ik geen behoefte aan. Maar jammer blijf ik het vinden. Houd iedereen in z'n waarde, want je wilt ook dat dat bij jezelf gebeurt.

DAt gezegd hebbende kwam ik er gisteravond heel laat pas achter dat er een nieuwe xpack aan zit te komen. Geweldig om dat als release gekregen te hebben. :) Toen ook nog de classic servers er bij; en er is een heel grote groep die nog gelukkiger zijn geworden! Ik ga de classic servers ook eens proberen wanneer deze actief zijn, want wil voor de leuk weer eens terug in de tijd. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sunder sunder sunder sunder shieldblock shieldblock shieldblock shieldblock nieuwtoetsenbord sunder sunder sunder sunder sunder

nee echt een verbetering die oude tijd, krijg al lamme vingers bij de gedachten eraan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 16:05
toolkist schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:58:
Sunder sunder sunder sunder shieldblock shieldblock shieldblock shieldblock nieuwtoetsenbord sunder sunder sunder sunder sunder

nee echt een verbetering die oude tijd, krijg al lamme vingers bij de gedachten eraan ;)
Het questen was ook niet je van het toen, kan me nog de questline in arathi highlands herinneren als lvl 30. 10 minuten (!) lopen voor 1 gedeelte van een quest.

Vast leuk voor sommigen, maar ik begin er niet meer aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:08:
[...]

Het questen was ook niet je van het toen, kan me nog de questline in arathi highlands herinneren als lvl 30. 10 minuten (!) lopen voor 1 gedeelte van een quest.

Mwoah, anderzijds waren veel questlines epic en boeiend om te volgen. Waar je nu na 3 quests de zone al outleveled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 16:05
Kaap schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:13:
[...]

Mwoah, anderzijds waren veel questlines epic en boeiend om te volgen. Waar je nu na 3 quests de zone al outleveled.
Dat is waar, daartegenover staat wel dat epische gevoel van rondsneaken in duskwood op lvl 10 en ongeveer geoneshot worden door alles wat daar rondloopt. Dat ga je niet meer terugkrijgen met de huidige leveling experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 07:53
[...]

Rhok'delar questline herinner ik me nog steeds. Al die demons die je moest verslaan met verschillende taktieken. Veel tijd in gaan zitten, maar zo gaaf om te doen :) Zelfde met eerste keer MC; op zich niet een heel boeiende raid als je kijkt naar de taktieken, maar zo gaaf om er met 40 man (met minstens 5 AFK :+) tegenaan te gaan...

Tja ik hoef niet alles van Vanilla terug. Zou mooi zijn als ze een mix konden maken tussen oud en nieuw. Dus bijvoorbeeld vrijwel orginele talent trees, maar wel makkelijk te switchen en wellicht wat betere balancing. En bijvoorbeeld de oude content, maar met nieuwe modellen / shaders / textures.

Volgens mij is dat ook wat er aangekondigd werd; een "classic experience" niet zozeer een 1 op 1 kopie. Zal wel lastig blijken om iedereen tevreden te houden vermoed ik zo... Ook hier lopen de meningen al sterk uit een hoe zoiets eruit zou moeten zien.

De gaming community is ook veel groter en diverser geworden; je hoort nu veel vaker dat mensen gamen, vroeger was dat maar een heel select en vaak fanatiek clubje. Je kunt nu bijna zonder schaamte zeggen dat je een gamer bent, zou ik vroeger niet zomaar doen :+ Daardoor is er nu veel meer variantie en ook meer verschil van mening (wat ook snel tot toxicity kan leiden).

Tot slot is een groot deel van de nostalgie dat we het toen allemaal voor het eerst zagen; een tweede keer is toch vaak minder indrukwekkend. En ook andere spellen hebben niet stilgestaan; er zijn veel meer MMO's bijgekomen van goede kwaliteit, dus de verwachtingen vandaag zijn anders dan die in de tijd van Vanilla WOW.

Ik ben dus benieuwd of Classic servers een (langdurig) succes zullen worden, maar "for old times sake" ben ik er stiekem ook wel nieuwsgierig naar.

[ Voor 47% gewijzigd door Morrar op 04-11-2017 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:39
En ik zit nu al te vloeken als ik in Suramar City van de ene kant van de stad naar de andere moet :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• city17
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 08:08
[...]

En dat was ook nog eens een quest waar je vrijwel niets aan had op dat level. Gelukkig was Arathi Highlands wel een mooi gebied om door te lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wooei arcane/ww/resto druid pakken Blizzcon. Mooie series en leuk om weer eens een Arcane Mage op het podium te hebben!

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:45:
Wooei arcane/ww/resto druid pakken Blizzcon. Mooie series en leuk om weer eens een Arcane Mage op het podium te hebben!
En dat terwijl ABC geen goede start maakten in de eerste ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:19
Het is wel mooi om te zien dat men er vanuit gaat dat het een schaamteloze kopie van oude tijden wordt. Ze hebben al aangegeven dat ze het beste eruit pakken en in overleg met de community dingen eruit of erin laten. Het zal zo dicht mogelijk bij het oude gevoel van vroeger komen.

Verder moet iedereen zelf lekker weten wat hij / zij vind, je bent niet verplicht er gebruik van te maken :-). Verder vind ik persoonlijk dat dit een slimme zet is om ervoor te zorgen dat mensen toch weer terug zullen komen, dus de tijd / geld die ze eraan spenderen is zo terug verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:15:
[...]

Dat is waar, daartegenover staat wel dat epische gevoel van rondsneaken in duskwood op lvl 10 en ongeveer geoneshot worden door alles wat daar rondloopt. Dat ga je niet meer terugkrijgen met de huidige leveling experience.
Met komende patch brengen ze zone/level scaling naar alle pre-Legion zones. Om wel enigzins een gevoel van progressed te houden is dat scaling niet oneindig, maar wel een veel ruimere marge om je de kans te bieden zones en expansions uit te questen. Bijvoorbeeld dat TBC van 60 tot 80 scaled zodat je wel alles kunt questen zoals je wilt.

Dat maakt het mogelijk als je een nieuw char start je een route kunt uitstippelen welke zones jij interessant vind helemaal tot aan 100.

Voorbeeld als ik nieuw Ally toon zou doen:
Elwynn, Westfall, Duskwood, Hillsbrad, Arathi, WPL, EPL. En als ik dan zo door kan naar WOTLK, zou top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er was trouwens ook al een website voor de nieuw expansion online gezet:

https://worldofwarcraft.com/en-gb/battle-for-azeroth

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Kaap schreef op zondag 5 november 2017 @ 09:36:
[...]

Met komende patch brengen ze zone/level scaling naar alle pre-Legion zones. Om wel enigzins een gevoel van progressed te houden is dat scaling niet oneindig, maar wel een veel ruimere marge om je de kans te bieden zones en expansions uit te questen. Bijvoorbeeld dat TBC van 60 tot 80 scaled zodat je wel alles kunt questen zoals je wilt.

Dat maakt het mogelijk als je een nieuw char start je een route kunt uitstippelen welke zones jij interessant vind helemaal tot aan 100.

Voorbeeld als ik nieuw Ally toon zou doen:
Elwynn, Westfall, Duskwood, Hillsbrad, Arathi, WPL, EPL. En als ik dan zo door kan naar WOTLK, zou top zijn.
Ja en dat je zones ook echt af kan maken, voordat alle quests groen/grijs zijn en je het dik outgeared. Dit is veel leuker zo. :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zondag 5 november 2017 @ 09:42:
Er was trouwens ook al een website voor de nieuw expansion online gezet:

https://worldofwarcraft.com/en-gb/battle-for-azeroth
Ik hoop dat je deze snel kan bestellen en dat er een boost bijzit.

Edit: de BFA pagina spreekt van een level 110 boost, dus die zal er dan wel bijzitten.

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-11-2017 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit net ff op die Blizzard gear store te kijken. De nieuwe Sylvanas statue is zoo vet! :D
Jammer dat ik geen 350 euro heb hiervoor..

https://gear.blizzard.com/us/wow-sylvanas-statue-collectible

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
city17 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:08:
[...]

En dat was ook nog eens een quest waar je vrijwel niets aan had op dat level. Gelukkig was Arathi Highlands wel een mooi gebied om door te lopen :)
Als Horde deed je letterlijk quasi niets anders dan lopen daar, tussen Hammerfall en Stromgarde. En dat was dan nog zonder een mount, want als ik me niet vergis was Arathi vroeger < level 40 gebied. Mijn warrior moest zelfs nog meer werk verzetten ginds om de items te farmen voor de Whirlwind Axe, en die dropten van al die elemental mobs 'all over da place'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk voor de hoarders:
Blizzard gaat backpack space groter maken als je een authenticator hebt. Wanneer ze dit gaan doen is nog niet bekend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Ik ben echt de slechtste Vanilla WoW speler ooit. Deed er twee avonden over om eindelijk eens een level hoger te komen, omdat ik vooral quests deed en een hekel had aan grinden. Na elke quest weer een heel eind terug lopen naar de questgiver om erachter te komen dat ik in hetzelfde gebied nog een andere quest had pfff. Altijd te weinig bagspace, want eerste toon is hunter dus de bagspace op aan quiver en eten voor mijn pet, talenttree die ik lukraak invulde en al mijn geld ging op aan skills kopen. En breek me de bek niet open over Stranglethorn Vale. Wat een gankfest was dat zeg. Na twee jaar was die hunter nog steeds maar level 40.

Ik was daarom wel blij met de veranderingen die werden aangebracht, zodat n00bs als ik ook wat makkelijker WoW konden spelen. Dungeon finder vond ik een uitkomst. Ik weet nog hoe ik met een Alliance pug Razorfen Kraul wilde doen, maar constant geganked werd door Horde spelers. Leuk voor de gankers, maar minder voor de gankees.

In 2014 met collega's aan WoW begonnen en via dungeon finder dungeonleveling gedaan. Heb toen eindelijk met een char level 60 gedingd, terwijl ik het spel in 2006 had gekocht.

Toch had Vanilla wel zijn charme hoor. Je eerste mount was toch wel een dingetje. Als hunter staat me nog bij dat sommige pets nog uniek waren. Ging je op zoek naar The Rake en Humar. Extra uitdagend als Alliance speler. Uiteindelijk Humar weten te temmen, terwijl ik vrouwelijk bezoek had op mijn slaapkamer. Prioriteiten eh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 18-09 14:26
Droefsnoet schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:22:
Ik ben echt de slechtste Vanilla WoW speler ooit. Deed er twee avonden over om eindelijk eens een level hoger te komen, omdat ik vooral quests deed en een hekel had aan grinden. Na elke quest weer een heel eind terug lopen naar de questgiver om erachter te komen dat ik in hetzelfde gebied nog een andere quest had pfff. Altijd te weinig bagspace, want eerste toon is hunter dus de bagspace op aan quiver en eten voor mijn pet, talenttree die ik lukraak invulde en al mijn geld ging op aan skills kopen. En breek me de bek niet open over Stranglethorn Vale. Wat een gankfest was dat zeg. Na twee jaar was die hunter nog steeds maar level 40.
En dit wordt juist waarom classic weer zo gaaf wordt, waarbij het levelen écht een enorme ervaring is. Waar je door Murlocs gewoon genadeloos wordt afgeslacht. Het zal niet meer de fantastische ervaring van het ontdekken van het onbekende worden, maar ik kan er zeker erg naar uitkijken.

De dungeon finder enz. hebben het voor mij juist wel een beetje verpest. Voorheen had je gewoon een realm, daar moest je het mee doen. Zelf je groepen maken, zelf naar de dungeons lopen. Na jarenlang spelen had je dan wel een band opgebouwd en kende je inmiddels honderden spelers van dungeons, quests, of pvp. Zelfs aan de andere factie wist je een aantal spelers te herkennen, omdat je gewoon wist dat ze je komen ganken of dat het gewoon ultieme noobs waren. Oplichters, ninja's of ander gespuis kreeg ook geen kans, want die werden gelijk door de realm uitgekotst.

Met de introductie van cross-realms en de dungeon finder is dat wat WoW zo speciaal maakte voor mij, in één klap verdwenen. Ook daarom kan ik erg uitkijken naar een classic server, waar alles weer gewoon zoals vroeger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Divak schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:03:
[...]

En dit wordt juist waarom classic weer zo gaaf wordt, waarbij het levelen écht een enorme ervaring is. Waar je door Murlocs gewoon genadeloos wordt afgeslacht. Het zal niet meer de fantastische ervaring van het ontdekken van het onbekende worden, maar ik kan er zeker erg naar uitkijken.

De dungeon finder enz. hebben het voor mij juist wel een beetje verpest. Voorheen had je gewoon een realm, daar moest je het mee doen. Zelf je groepen maken, zelf naar de dungeons lopen. Na jarenlang spelen had je dan wel een band opgebouwd en kende je inmiddels honderden spelers van dungeons, quests, of pvp. Zelfs aan de andere factie wist je een aantal spelers te herkennen, omdat je gewoon wist dat ze je komen ganken of dat het gewoon ultieme noobs waren. Oplichters, ninja's of ander gespuis kreeg ook geen kans, want die werden gelijk door de realm uitgekotst.

Met de introductie van cross-realms en de dungeon finder is dat wat WoW zo speciaal maakte voor mij, in één klap verdwenen. Ook daarom kan ik erg uitkijken naar een classic server, waar alles weer gewoon zoals vroeger wordt.
Vetgeet niet als een realm leegloopt je toen in classic gewoon op een dood realm terecht kwam.
Niet voor niks heeft blizz realms samen gevoegd. Kijk wat er nu gemiddeld op een realm online is.

Heb vanaf vanilla gespeeld maar zoals wow nu is ben ik ook wel tevreden. Je moet niet vergeten dat het spel er ook al heel lang is :) tijden veranderen en de mensen ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34

hmr

Doe mij maar TBC. Dat was echt de perfecte expansion voor mij. Wat was arena toen leuk!! :))

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb super veel zin in Vanilla, zoals hier gezegd is, de mensen zijn de content daar.
Gewoon lekker langzaam levelen, veel interactie veel per voet of mount travelen, niet vliegen maar echt exploren.

Ik hoop op een zo dicht mogelijke vanilla ervaring als mogelijk.
Ik heb geen kort vermakings lontje zoals de meesten tegenwordig, die altijd maar instant entertainment moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:03:
Ik heb super veel zin in Vanilla, zoals hier gezegd is, de mensen zijn de content daar.
Gewoon lekker langzaam levelen, veel interactie veel per voet of mount travelen, niet vliegen maar echt exploren.

Ik heb geen kort vermakings lontje zoals de meesten tegenwordig, die altijd maar instant entertainment moeten.
probleem is alleen dat er weinig te exploren is aangezien we al die gebieden nu wel uit ons hoofd kennen

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Valt me op dat er bijna alleen over vanilla gaat xD
Ikzelf kom ook uit die tijd en ik zal vast een troll hunter maken of een enh shaman in de hoop dat ik de legendary 2h mace ken krijgen en iedereen kan oneshotten..

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:09

Ryada

She/Her

JinShepard schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:51:
Valt me op dat er bijna alleen over vanilla gaat xD
Ikzelf kom ook uit die tijd en ik zal vast een troll hunter maken of een enh shaman in de hoop dat ik de legendary 2h mace ken krijgen en iedereen kan oneshotten..
Gaat inderdaad ook bijna over vanilla hier op het forum sinds de announcement, ik zelf zal wel een toeristje worden en het een paar keer bezoeken maar ik vind het raiden in de huidige expansions veel leuker dan tank'n spank bosses zoals ze in vanilla hadden ;)
Op discord gaat het wel meer over de huidige en nieuwe expansion dan over de classic server.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanilla spreekt tot de verbeelding omdat het iets is wat je nu niet meer (legaal) kunt spelen.
Daarnaast hebben veel van de huidige spelers nooit in Vanilla gespeeld en dat maakt ook nieuwsgierig.
Zal een hele hoop spelers wel vies gaan tegen vallen :)

Nadeel is/was dat je 40 man nodig hebt plus wat reserves.
Vraag me serieus af of zoiets nog te regelen valt.

Maar alles valt of staat met de vraag wat " New Vanilla" precies gaat worden. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het een exacte kopie wordt.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:59
Ik ben voornamelijk benieuwd wat ze gaan doen met de NE start area als dat helemaal in de fik gaat. of de UD start area als dat eventueel overgenomen gaat worden door de Alliance.

Legacy zie ik wel, ik zal het wel even spelen maar denk dat ik er vrij vlot op uitgekeken ga zijn, teveel QoL issues die achteraf gezien gewoon niet leuk waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:27
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:03:

Het probleem voor mij is dat dat gewoon niet gaat gebeuren.
Het gevoel wat ik had toen ik met mijn zorgvuldig samengestelde mage de eerste stappen zette in Elwynn Forest, krijg ik simpelweg nooit meer in een game. Niet met een (vernieuwde) WoW Vanilla, niet met een andere game.
Geldt ook voor de eerste keer dat ik op een mount mocht rijden, de eerste keer Stratholme, de eerste keer Molten Core en Blackwing Lair. Ga zo maar door.
Toen was het speciaal dat je met 40 man in een raid zat en bosses en mobs bestookt zag worden met tientallen vuurballen en pijlen. Dat is nu nog steeds leuk, maar ik zit er niet meer met een open mond naar te kijken zoals de eerste paar keren.

Maar goed, we zijn nu 13 jaar verder en er zijn een hoop dingen veranderd. Een aantal slechte veranderingen, maar ook een heleboel goede. Het is meer een game geworden die in deze tijd past. En het is duidelijk dat je alleen alles kunt doen in de game als je geen social life of een baan hebt :P

Het is leuk dat Blizzard Vanilla WoW opnieuw uit gaat brengen, maar ik zie het meer als een gimmick. Ik denk dat veel mensen teveel met een nostalgische bril terugkijken in de hoop dat oude "gevoel" van een geheel nieuw avontuur en exploration weer terug te krijgen. Ik hoop dat niet teveel mensen daarin teleurgesteld worden.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
hmr schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:16:
Doe mij maar TBC. Dat was echt de perfecte expansion voor mij. Wat was arena toen leuk!! :))
_/-\o_ _/-\o_

#nogsteedseenwowlurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik die nieuwe rassen zie dan krijg ik wel zin om een female Nightborne rogue te levelen.
Lijkt me geweldig.

Maar Zandalar Troll ziet er ook zo geweldig uit.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik mis WoW ook nog wel.. heb het 5 jaar gespeeld vanaf start. Het kan mij nu niet meer bekoren. Maar wat was het vet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat ik vooral mis zijn de elite group quests waar je ook echt een groep voor nodig had. Bijvoorbeeld in The Hinterlands veel plezier gehad. Daar leerde je de mensen op de server kennen en het was ook een mooie focus voor guilds om iets samen te doen behoudens dungeons en raids.

Ook in vanilla kon je overigens powerlevellen, heb mijn priest indertijd in 12 dagen (ca 5 dagen played) naar 60 geleveld. Het laatste stuk met een furbolg grind voor de agility enchant op wapens. Een week later had ik een epic mount door de verkoop van die enchant.

Het koste allemaal wat meer tijd, maar zo erg als sommigen het doen voorkomen was het nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
wel goed dat eindelijk weer oorlog is tussen alliance en horde vondt dat altijd ook veel van de spanning van WoW weghalen dat je gewoon rustig in een stad rondliep met je aartsvijand..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battle for Azeroth demo:
Er stonden blijkbaar 700 computers klaar zodat spelers konden testen :P

[ Voor 33% gewijzigd door Zeror op 06-11-2017 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:59:
[...]

Wat ik vooral mis zijn de elite group quests waar je ook echt een groep voor nodig had. Bijvoorbeeld in The Hinterlands veel plezier gehad. Daar leerde je de mensen op de server kennen en het was ook een mooie focus voor guilds om iets samen te doen behoudens dungeons en raids.

Ook in vanilla kon je overigens powerlevellen, heb mijn priest indertijd in 12 dagen (ca 5 dagen played) naar 60 geleveld. Het laatste stuk met een furbolg grind voor de agility enchant op wapens. Een week later had ik een epic mount door de verkoop van die enchant.

Het koste allemaal wat meer tijd, maar zo erg als sommigen het doen voorkomen was het nu ook weer niet.
Nee inderdaad, iedereen is verwend geraakt door het snelle levelen wat tegenwoordig kan. Maar bij mijn eerste character was het levelen naar 60 elke minuut een feest, 1 grote reis.
Dat werd met alts natuurlijk wat minder, maar had er nog steeds plezier van.

Ik weet ook nog goed dat ik toen tijdens reizen naar een bepaald gebied regelmatig dacht: pffff, die mount is alsnog langzaam, wat duurt dit lang. Maar als ik nu terugkijk genoot ik ook best wel van de omgevingen, de ambushes, het wegrennen als je per ongeluk een elite had gepulled. Stiekem veel leuker dan met je flying mount overal overheen vliegen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Akaendra schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:27:
Ik ben voornamelijk benieuwd wat ze gaan doen met de NE start area als dat helemaal in de fik gaat. of de UD start area als dat eventueel overgenomen gaat worden door de Alliance.
Dit gaat blijven zoals het is, beantwoord tijdens de WoW Q&A. Je zal de wijzigingen pas zien als je level 110 bereikt.

Wat ik overigens wel grappig vind met betrekking tot de Vanilla server, is het feit dat veel mensen dat wel willen maar dan wel met veel gemakken van nu. Als ze het doen, moeten ze het ook goed doen en inderdaad de laatste patch gaan gebruiken voor TBC (1.12 geloof ik) met wellicht updated graphics, stabielere omgeving en wat bugfixes. Maar daar zou het ook bij moeten blijven. Die hele Vanilla ervaring werd juist gemaakt doordat je geen flying mount heb, geen LFD/LFR, geen goedkope talent resets, geen transmog (je gear liet zien welke content je had gedaan), geen korte cooldown op hs, geen streamlined quest experience (quests waren her en der verspreid en je moest ook constant tussen die verschillende delen lopen)
Wellicht dat ik in dat geval misschien eens rondkijk op de Vanilla server met de kennis van nu. Main al heel lang een fury warrior maar in vanilla speelde ik nog een rogue. Maar fury was in vanilla ook al best sterk, maar zoals eerder aangegeven niet echt ingeburgerd. Mijn guild had bijvoorbeeld geen fury warrior of andere tanks dan warriors in die tijd. Wel hadden we iets van 6 rogues :P

Verder ben ik wel eens benieuwd wat het hele verhaal gaat worden in de nieuwe expansion. Ik heb een vermoeden dat het horde/alliance conflict lang niet alles zal zijn maar dat er wellicht nog andere invloeden/zaken zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is jullie mening over een goed Horde ras voor Survival hunter ?
Heb dit weekend de mijne naar 110 gebracht maar het is een blood elf female en ik haat het feit dat die stomme oren zelfs door helms heen steken.
Ik irriteer mij daar zo aan dat ik een race change ga doen.

Vind zelf Tauren wel mooi maar in dungeons heb je soms slecht zicht door de hoogte van een Tauren.
Orc male is een goede keus maar ik heb al 3 Orcs met andere classes(females, dat dan wel)
Undead male lijkt me wel leuk, animaties zijn zeer goed. Armor is een ramp op undead lol maar dat heeft ook wel wat.
En dan evt. Troll. Ik heb geen enkele Troll omdat die blote voeten mij blijven opvallen in negatieve zin.
Maar aan de andere kant is Troll wel passend bij Survival lijkt me en de animaties zijn top.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Noiz schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:20:
[...]
Verder ben ik wel eens benieuwd wat het hele verhaal gaat worden in de nieuwe expansion. Ik heb een vermoeden dat het horde/alliance conflict lang niet alles zal zijn maar dat er wellicht nog andere invloeden/zaken zullen zijn.
Voor de announcement waren er erg veel tekenen die leken op een expansion rond de old gods / mogelijk Nzoth.

Denk aan de scenario's met Magni, de whispers van Ilgonoth, de whispers van het Shadow priest wapen (ook aan het einde van Emerald nightmare als je doorliep een grot in na de laatste boss)

De datamining rond het einde van Legion en wat er gebeurd in Silithus...

Ik heb met de virtual ticket nog niet alles gezien rond WoW, maar in de What's next presentatie is er een ding gezegd wat ik niet vaak terug zag komen;

Ian had het over terrors of the deep, oftewel onderwater.. en dat we in Battle for Azeroth, in de 2e raid te maken zullen krijgen met Queen Azshara.

En voor wie de lore een beetje kent; Azshara is door de Old Gods (in de vorm van Nzoth) veranderd in de eerste Naga, dus daar zit weer een heel stevige link naar die Old Gods in..

Er komt ook een nieuwe battleground voor deze expansion in 7.3.5. De Seething shore. Die battleground is gesitueerd in: Silithus.

Dus ja ik verwacht dat we later in de expansion absoluut te maken gaan krijgen met de Old Gods en het zou me niks verbazen als er later nog een raid komt met Nzoth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Iusedto schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:29:
Wat is jullie mening over een goed Horde ras voor Survival hunter ?
Heb dit weekend de mijne naar 110 gebracht maar het is een blood elf female en ik haat het feit dat die stomme oren zelfs door helms heen steken.
Ik irriteer mij daar zo aan dat ik een race change ga doen.

Vind zelf Tauren wel mooi maar in dungeons heb je soms slecht zicht door de hoogte van een Tauren.
Orc male is een goede keus maar ik heb al 3 Orcs met andere classes(females, dat dan wel)
Undead male lijkt me wel leuk, animaties zijn zeer goed. Armor is een ramp op undead lol maar dat heeft ook wel wat.
En dan evt. Troll. Ik heb geen enkele Troll omdat die blote voeten mij blijven opvallen in negatieve zin.
Maar aan de andere kant is Troll wel passend bij Survival lijkt me en de animaties zijn top.
Geen optie voor je om de helm visuals uit te zetten? Of wil je de helm persé zien?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:39
Noiz schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:20:
geen transmog (je gear liet zien welke content je had gedaan)
Iusedto schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:29:
Daarom ben ik zo blij met transmog, de meeste gear is 1) lelijk 2) lomp groot. Ik heb alles wat in naar hidden kan transmoggen op hidden gezet.

Ik zou het niet erg vinden om nog meer op hidden te kunnen zetten, dan kan ik gewoon in Black Embersilk Gown rond gaan rennen met mijn female nelf. Al speel ik meer mijn mijn male troll en heb ik 90% van de tijd toch geen tijd om naar mijn char te kijken :+

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:50
Ik ben persoonlijk heel benieuwd of ze ook 1h vs 2h nu gaan aanpakken,
dat grootste frustratie met voor mijn dual wielders, te lang op de 2 wapens wachten

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 06:53
Iusedto schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:11:
Nadeel is/was dat je 40 man nodig hebt plus wat reserves.
Vraag me serieus af of zoiets nog te regelen valt.
Heb op "illegale"/niet-officiele servers flink geraid, Molten Core, Blackwing Lair, ZulGurub en Onyxia gecleared. Deze 40-man raids zijn zeker te regelen, er zijn zo veel mensen die dit willen spelen, dat een goede guild vullen weliswaar moeite kost, maar zeker haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
ik kan echt geen Molten Bore meer zien hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Rudolf schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:15:
ik kan echt geen Molten Bore meer zien hoor ;)
Dat doet er mij aan denken dat er deze maand weer een WoW verjaardag is. Is er al bekend of ze Molten Core Anniversary Edition al dan niet zullen activeren?

Niet dat ik dat event zo leuk vind, maar ik zou graag toch eens die mini pet willen inlijven in mijn collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Dat kan ik me voorstellen. Vooral die Bonespear ziet er heel gaaf uit :)
Adimeuz schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:02:
[...]

Heb op "illegale"/niet-officiele servers flink geraid, Molten Core, Blackwing Lair, ZulGurub en Onyxia gecleared. Deze 40-man raids zijn zeker te regelen, er zijn zo veel mensen die dit willen spelen, dat een goede guild vullen weliswaar moeite kost, maar zeker haalbaar is.
Een guild vullen zal wel haalbaar zijn, maar 40 man tegelijk online krijgen zal zeker niet zo makkelijk zijn als in Vanilla WoW. Dat is inmiddels 13 jaar geleden. Denk je ook niet dat het merendeel met nostalgische gevoelens inmiddels een baan heeft, een gezin, een social life, etc?
In die situatie is het voor veel mensen lastiger om op bepaalde tijden online te zijn, laat staan voor hardcore raiding.
Casual raiden zal vast nog wel mogelijk zijn, maar ook dan moet je geluk hebben dat er op gezette tijden 40 man online kunnen zijn.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 19-09 10:42
Denman schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:24:
[...]

[...]

Een guild vullen zal wel haalbaar zijn, maar 40 man tegelijk online krijgen zal zeker niet zo makkelijk zijn als in Vanilla WoW. Dat is inmiddels 13 jaar geleden. Denk je ook niet dat het merendeel met nostalgische gevoelens inmiddels een baan heeft, een gezin, een social life, etc?
In die situatie is het voor veel mensen lastiger om op bepaalde tijden online te zijn, laat staan voor hardcore raiding.
Casual raiden zal vast nog wel mogelijk zijn, maar ook dan moet je geluk hebben dat er op gezette tijden 40 man online kunnen zijn.
Hangt er vanaf hoeveel er naar die server toegaan. Volgens mij heeft WoW vandaag nog steeds meer spelers dan WoW vanilla in its hay day.

Record aan actieve spelers was meer rond 2010. (Mogelijk iets later) verkijk je er niet op. Daarnaast zal het ook wel wat terug kerende spelers opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:22:
[...]

Dat doet er mij aan denken dat er deze maand weer een WoW verjaardag is. Is er al bekend of ze Molten Core Anniversary Edition al dan niet zullen activeren?

Niet dat ik dat event zo leuk vind, maar ik zou graag toch eens die mini pet willen inlijven in mijn collectie.
Ik kan het me niet voorstellen dat ze dat nogmaals zullen doen. Het zal een eenmalig iets geweest zijn vermoed ik; het is een feat of strength...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 19-09 10:42
RustStorm schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:27:
[...]

Ik kan het me niet voorstellen dat ze dat nogmaals zullen doen. Het zal een eenmalig iets geweest zijn vermoed ik; het is een feat of strength...
Diablo anniversary is in Januarie en dat is ook Feat of Strenght plus zeiden dat dat Annual is.
Tenzij Blizz anders zegt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Ja, dat vind ik dus ook :)
Ook die Troll (ondanks de voeten) ziet er goed uit. Heb in 12 jaar WoW Horde nog nooit een Troll gehad.

Je kan toch een Trial char maken als ik het goed heb ?
Voor als je een boost wilt kopen kan je dan even die class spelen ?
Als dat zo is ga ik dat vanavond even testen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Iusedto schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:32:
[...]
Je kan toch een Trial char maken als ik het goed heb ?
Voor als je een boost wilt kopen kan je dan even die class spelen ?
Als dat zo is ga ik dat vanavond even testen :)
Ja, kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27

Ik denk dat dat wel meevalt. Je moet niet vergeten dat de mensen die op Vanilla servers spelen dit juist doen ook voor die experience. En men weet ook dat je daar 40 man voor nodig hebt dus zullen guilds/communities zorgen dat ze daar ook genoeg mensen voor zullen hebben. En daarnaast is er natuurlijk ook een beetje dedication nodig vanuit de mensen om dat te doen, net zoals dat nu is bij het raiden. Of je wilt (enigszins serieus) raiden en maakt daar tijd voor vrij, of je raid niet. Zo simpel is het altijd al geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 06:53
Ik kan alleen voor mijzelf spreken, ben niet hardcore maar ook niet casual, had ik geen probleem om in een guild te komen waar de raids altijd vol zaten. Dat is dan op een server die in principe illegaal is, waar je vanalles voor moet doen om op te kunnen spelen. Waar geen reclame voor gemaakt kan worden, etc etc.
Het gaat de meeste vanilla spelers ook niet per se om het clearen van een raid ("Molten Bore"), maar om de globale wereldinteractie. Je kunt een naam voor jezelf maken (ikzelf profileer me vaak als een betrouwbare en vriendelijke holy priest in groepen / raids). Die status kun je voor jezelf creëeren omdat je echt menselijke interactie nodig hebt om dingen gedaan te krijgen. Dát is het belangrijkste van vanilla: Interactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
[...]
Die 40 man raids zijn anders behoorlijk vol op de private servers van de laatste jaren. Daarnaast is het eigenlijk niet anders dan raiden op retail, alleen moet je guild gewoon wat groter zijn. Of je nou 10-15 man uit 20 man bij elkaart schaart of 40 uit 60-80.

Verder hoop ik dat ze de game identiek houden (met zowel alle voor- als nadelen, potentieel alleen een fix voor wide-screen resoluties, want toen was 4:3 nog 'de' verhouding, en anders black borders :+), liefst ook met de originele patch lines. 1.12 wordt vaak genoemd, maar dan zit je op de TBC pre-patch met de bijkomende hogere DPS erbij waardoor de content triviaal wordt gemaakt. Wat wel echt een benodigde wijziging is, is de moderne anti-cheat. De oude client is na al die jaren helemaal uit elkaar getrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Paprika schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:08:
[...]
1.12 wordt vaak genoemd, maar dan zit je op de TBC pre-patch met de bijkomende hogere DPS erbij waardoor de content triviaal wordt gemaakt. Wat wel echt een benodigde wijziging is, is de moderne anti-cheat. De oude client is na al die jaren helemaal uit elkaar getrokken...
Ik meen me te herinneren dat 1.12 ook de patch was waarbij Warlords/Marshall gear relatief gemakkelijker te behalen vielen. De benodigde PvP ranks vielen weg en je moest alleen een aantal tokens grinden per battleground afaik.

Op deze manier zou een verse level 60 redelijk snel Tier 2 equivalent spul kunnen inslaan zonder de raid ketting te volgen, aangezien PvE en PvP gear toen gelijk waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zullen wel zien wat Vanilla server brengt, kan nog wel tijden duren voordat zo iets er komt.
Zal me niets verbazen als het zelfs na de Expansie komt

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Kapoen schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:55:
[...]
Ik meen me te herinneren dat 1.12 ook de patch was waarbij Warlords/Marshall gear relatief gemakkelijker te behalen vielen. De benodigde PvP ranks vielen weg en je moest alleen een aantal tokens grinden per battleground afaik.
Nee, dat was 1.13. Daarin werden ook de talent trees aangepast. 1.12 was juist de laatste patch voor de TBC changes.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:53:
Ik overweg dus sterk om te moven naar Alliance. Dat zou eigenlijk nu wel kunnen omdat ik momenteel niet een vaste raidspot heb.

Ravencrest of Silvermoon 8)
Removal of PVP/PVE server rulesets. Personal choice toggle now.

World PVP

- World PvP ruleset hasn't really changed since 2005.
- There are two main audiences: Players on PvP servers because that is where they ended up that don't really want to be there. There are also players that love world PvP and want more of it.
- The PvP vs PvE server division is going away, replaced by an individual toggle. You can choose if you want to opt in to PvP or not when you are in town. Players that feel trapped on PvP servers have a way out. This opens up the game to changing and improving the world PvP ruleset.
- New content like bounty hunting or assassination quests will become an option.
There will be bonuses to experience, reputation and other things when you are questing with PvP mode enabled to offset the inefficiency.
- Building a foundation to make World PvP great again.
Daarmee vervalt dus de keuze tussen een PvP server (Ravencrest) en PvE (Silvermoon).
Gaat er dan dus meer op neerkomen andere keuzes zoals de AH/economy, raidprogression/PvP community, drukte tijdens launches/andere piek momenten etc.

Goed nieuws voor mensen die op een ongebalanceerde PvP server aan de verkeerde kant zitten. Persoonlijk vindt ik het huidige systeem wel zijn charmes hebben maar zeker ook zijn negatieve kanten. Hoop dat unhonorable kills in 1 of andere vorm weer terugkomt. Ben ook wel benieuwd naar wat de voordelen van PvP flagged gaan zijn en of het inderdaad leuke voordelen gaat hebben qua XP en Reputations.

-PS We zoeken trouwens nog een Healer (en DPS) voor onze guild (5/9M) op Ravencrest 8)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bestaat er zo iets als een goede start tank voor Raiding ? (geen Mythic hoor)
Als die class dan ook nog een goede DPS ofspec heeft is het plaatje compleet :)

De stelling is dus : Wat is het beste advies voor een nieuwe Raider met nul ervaring en een voorkeur voor een duidelijke rotatie. Liefst met een big ass weapon..........err...die heb ik er bij verzonnen :)

Na wat overleg met de GM kwamen we op de volgende keuzes :
- druid
- monk
- paladin

DH werd toch te "squishy" bevonden (wel jammer want ik vind het lekker simpele rotatie hebben hehe), warrior werd te "complicated" bevonden (voor een starter) en van de DK weet ik het eigenlijk niet meer.

Voor mij moet de class ook wat vergevingsgezind zijn want ik kan me voorstellen dat ik het soms even niet weet en in "paniek" raak. Dan moet ik toch op een soort basis kunnen terugvallen.

Kijk ik dan naar Druid dan zou dat een goede keuze zijn. Simpele rotatie icm hoge HP en magic mitigation moet de instap makkelijk maken. Ben echter niet zo weg van Feral.
Zie Druids heel veel in guides en filmpjes. Ben dan bang dat je 1 van de velen bent, eenheidsworst.

Monk speel ik casual sinds Legion release. Wel getanked maar niet in Raid situatie. Dus geen idee hoe dat daar werkt. Goede ofspec met WW.
Ook BRM zie je meer en meer in Raids. Lijkt me een solide keuze ook al ben ik nieuw.

Paladin speel ik de laatste tijd meer en meer. Big ass shield en wapen(ben ook Tauren), redelijk simpele rotatie, geen idee qua magic mitagation. Leuke ofspecs met Ret en Holy.
Geen enkel idee hoe een Paladin het doet in normal of heroic raiding :(
Als iemand dat weet wil ik het graag weten.

Sorry voor de lap tekst.
Ik moest vd GM een lijstje maken maar ik vond dit eigenlijk ook wel een goed idee :)

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 06-11-2017 16:09 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:05:

De stelling is dus : Wat is het beste advies voor een nieuwe Raider met nul ervaring en een voorkeur voor een duidelijke rotatie. Liefst met een big ass weapon..........err...die heb ik er bij verzonnen :)

Na wat overleg met de GM kwamen we op de volgende keuzes :
- druid
- monk
- paladin

DH werd toch te "squishy" bevonden (wel jammer want ik vind het lekker simpele rotatie hebben hehe), warrior werd te "complicated" bevonden (voor een starter) en van de DK weet ik het eigenlijk niet meer.

Voor mij moet de class ook wat vergevingsgezind zijn want ik kan me voorstellen dat ik het soms even niet weet en in "paniek" raak. Dan moet ik toch op een soort basis kunnen terugvallen.

Kijk ik dan naar Druid dan zou dat een goede keuze zijn. Simpele rotatie icm hoge HP en magic mitigation moet de instap makkelijk maken. Ben echter niet zo weg van Feral.
Zie Druids heel veel in guides en filmpjes. Ben dan bang dat je 1 van de velen bent, eenheidsworst.

Monk speel ik casual sinds Legion release. Wel getanked maar niet in Raid situatie. Dus geen idee hoe dat daar werkt. Goede ofspec met WW.
Ook BRM zie je meer en meer in Raids. Lijkt me een solide keuze ook al ben ik nieuw.

Paladin speel ik de laatste tijd meer en meer. Big ass shield en wapen(ben ook Tauren), redelijk simpele rotatie, geen idee qua magic mitagation. Leuke ofspecs met Ret en Holy.
Geen enkel idee hoe een Paladin het doet in normal of heroic raiding :(
Als iemand dat weet wil ik het graag weten.

Sorry voor de lap tekst.
Ik moest vd GM een lijstje maken maar ik vond dit eigenlijk ook wel een goed idee :)
Warning personal bias filled post:

Druid vind ik persoonlijk dood en dood saai, je gebruikt maar 2 buttons en dan is je hele rotatie al gedaan :+
Qua tierlist in de huidige raid is het:
1. Druid
2. BDK
3. Monk
De rest valt er allemaal net buiten, paladins hebben nogsteeds problemen met de hele hoge white hits in raids (relatief gezien tot de hp pool)

Qua beginners tank zou Druid/Monk het beste zijn naar mijn mening, Druid omdat het gewoon dood en dood simpel is. Monk is heel vergevingsgezind zolang jij je ISB up kan houden.
Tier list zal waarschijnlijk ook niet veranderen voor de nieuwe raid (misschien dat paladin gelijk komt met monk ivm utility en ze vallen niet meer neer als je ze kietelt)

Wat is qua class fantasy de leukste tank die je zelf zou willen spelen (leren moet je toch wel ongeacht hoe goed of slecht de class is) VDH kan bijvoorbeeld makkelijk in normal/heroic, mijn co-tank heeft zijn VDH meegenomen op Mythic farm dus dat moet prima te doen zijn, en de paladin valt alsnog te snel om door de gigantische white hits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 10:38

junglebeast

hier staat iets

Iusedto schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:05:

<knip>
Sorry voor de lap tekst.
Ik denk dat BDK ook een goeie optie. Die heeft niet al te moeilijke rotatie. Denk ook maar 2 of 3 buttons. Als je Unholy wilt spelen natuurlijk. Die doet heel goeie dps overal.

@Ryada Ja Druids hebben een redelijk makkelijk rotatie. Maar dan kan ik wel meer dingen in de gaten houden. Op zich ga je wel dingen op de autoplioot doen na een tijdje. PvE is een script aflopen met timers enz..

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 06-11-2017 16:28 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:18:
[...]

Warning personal bias filled post:

Druid vind ik persoonlijk dood en dood saai, je gebruikt maar 2 buttons en dan is je hele rotatie al gedaan :+
Qua tierlist in de huidige raid is het:
1. Druid
2. BDK
3. Monk
De rest valt er allemaal net buiten, paladins hebben nogsteeds problemen met de hele hoge white hits in raids (relatief gezien tot de hp pool)

Qua beginners tank zou Druid/Monk het beste zijn naar mijn mening, Druid omdat het gewoon dood en dood simpel is. Monk is heel vergevingsgezind zolang jij je ISB up kan houden.
Tier list zal waarschijnlijk ook niet veranderen voor de nieuwe raid (misschien dat paladin gelijk komt met monk ivm utility en ze vallen niet meer neer als je ze kietelt)

Wat is qua class fantasy de leukste tank die je zelf zou willen spelen (leren moet je toch wel ongeacht hoe goed of slecht de class is) VDH kan bijvoorbeeld makkelijk in normal/heroic, mijn co-tank heeft zijn VDH meegenomen op Mythic farm dus dat moet prima te doen vallen, en de paladin valt alsnog te snel om door de gigantische white hits.

Druid wil ik in principe niet. Zo gruwelijk saai en ik vind feral niet zo leuk.
Werebear form vind ik wel leuk maar daar ga ik geen tank voor spelen

Monk is meest logische keuze. Ik speel hem al sinds launch, hen de ISB op een weakaura waarschuwing zitten dus dat lukt ook. Maar ik wil ook wel eens wat anders. Alhoewel ik niet met BRM geraid heb.

Paladin had een lichte voorkeur nadat ik dat lijstje had gemaakt. Pala tank vind ik er ontzagwekkend uitzien, rotatie is ook niet al te moeilijk en alle drie de specs zijn interessant.
Maar kom jij met die White hits. Is dat ergens gedocumenteerd ?

Op een persoonlijke note : als iemand zegt dat X class bijna niet te doen is dan wil ik graag dat toch proberen :)
Was een van de redenen om Survival hunter te rollen haha :)

[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 06-11-2017 16:29 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:27:
[...]

Druid wil ik in principe niet. Zo gruwelijk saai en ik vind feral niet zo leuk.
Werebear form vind ik wel leuk maar daar ga ik geen tank voor spelen

Monk is meest logische keuze. Ik speel hem al sinds launch, hen de ISB op een weakaura waarschuwing zitten dus dat lukt ook. Maar ik wil ook wel eens wat anders. Alhoewel ik niet met BRM geraid heb.

Paladin had een lichte voorkeur nadat ik dat lijstje had gemaakt. Pala tank vind ik er ontzagwekkend uitzien, rotatie is ook niet al te moeilijk en alle drie de specs zijn interessant.
Maar kom jij met die White hits. Is dat ergens gedocumenteerd ?
White hits is niet echt gedocumenteerd dat is meer wat ik van mede tanks hoor die paladins gemained hebben, de white hits (aka auto attacks) zijn soms in ToS mythic bijvoorbeeld gewoon 4mil waarmee je gesmacked word. Dis is een probleem omdat paladin geen selfhealing monster is zoals BDK, en ook geen constante AM up kan houden zoals elke andere tank dat kan in de huidige status van het spel.
Dus op een gegeven moment ga je die hoge hits gewoon frontaal oppakken en dan lig je binnen een paar seconden of de healers moeten elke keer dat jij je AM dropt jou met heals bestoken waardoor de rest een stuk groter gevaar loopt en je healers snel OOM zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:57
Nu in ToS zijn paladins volgens mij niet echt super, maar misschien is dit wel helemaal anders in Antorus! En dat is al over 3 weken. Tuning komt er ook nog aan.

Dus kijk vooral naar wat je leuk vindt ook denk ik @Iusedto .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

IntToStr schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:31:
Nu in ToS zijn paladins volgens mij niet echt super, maar misschien is dit wel helemaal anders in Antorus! En dat is al over 3 weken. Tuning komt er ook nog aan.

Dus kijk vooral naar wat je leuk vindt ook denk ik @lusedto.
In antorus aan de hand van playtesting worden Paladins een stuk beter, ze hebben meer utility dan Monks en de health buff + het feit dat Antorus niet zukke hoge white damage heeft zal ervoor zorgen dat paladins niet binnen 3 klappen zullen liggen.
(paladins worden niet voor niks atm paperdins of splatadins genoemd)
junglebeast schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:25:
[...]

Ik denk dat BDK ook een goeie optie. Die heeft niet al te moeilijke rotatie. Denk ook maar 2 of 3 buttons. Als je Unholy wilt spelen natuurlijk. Die doet heel goeie dps overal.

@Ryada Ja Druids hebben een redelijk makkelijk rotatie. Maar dan kan ik wel meer dingen in de gaten houden. Op zich ga je wel dingen op de autoplioot doen na een tijdje. PvE is een script aflopen met timers enz..
Ik zelf zoals mensen in discord al hebben gemerkt heb een hele grote afkeur voor druids :P Maar zelfs met mijn monk doe ik mijn rotation + AM op de auto piloot tegenwoordig, dat is gewoon je class leren. Ik kan nu ongeveer hetzelfde als jou in de gaten houden ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Ryada op 06-11-2017 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belangrijkste aan een class spelen is dat je het leuk vind. Ik ben pas begonnen met een Paladin (alliance dit keer) in prot en eerlijk gezegd... het voelt opzich wel goed die prot pala. Zover ik weet is iusedto ook niet uit op mythic maar alleen normal/heroic zover en in feite is alles wel viable in dat geval. Het is alleen wat harder werken op de eene boss dan de andere.

DH zijn wat squishy als je de rotatie voor je spikes niet goed onder de knie hebt, maar dat is een kwestie van leren. Zou zeggen.. je leert het snelste op een DH aangezien je gewoon goede klappen krijgt als je het fout doet en de healer.... tsja die gaat vanzelf wel schreeuwen. :P

Blood Dk is super makkelijk om te spelen en als beginnende tank zeker een aanrader samen met de prot pala.

Druid tank vind ik niets aan dus ook geen ervaring mee, monk... ja ik heb het geprobeerd maar ik deed me stagger vekeerd en nu ik weet hoe het moet... heb ik het niet meer gespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:47:
Belangrijkste aan een class spelen is dat je het leuk vind. Ik ben pas begonnen met een Paladin (alliance dit keer) in prot en eerlijk gezegd... het voelt opzich wel goed die prot pala. Zover ik weet is iusedto ook niet uit op mythic maar alleen normal/heroic zover en in feite is alles wel viable in dat geval. Het is alleen wat harder werken op de eene boss dan de andere.

DH zijn wat squishy als je de rotatie voor je spikes niet goed onder de knie hebt, maar dat is een kwestie van leren. Zou zeggen.. je leert het snelste op een DH aangezien je gewoon goede klappen krijgt als je het fout doet en de healer.... tsja die gaat vanzelf wel schreeuwen. :P

Blood Dk is super makkelijk om te spelen en als beginnende tank zeker een aanrader samen met de prot pala.

Druid tank vind ik niets aan dus ook geen ervaring mee, monk... ja ik heb het geprobeerd maar ik deed me stagger vekeerd en nu ik weet hoe het moet... heb ik het niet meer gespeeld :+
Protadin in classfantasy voelt goed, dat moet ik eerlijk toegeven want ik ben er zelf nu ook een aan het levelen en het is verassend leuk. Maar hij wou een tank die makkelijk was voor een beginner en paladin is het niet, en ik dacht ik geef hem wel wat extra info. Ikzelf zou me namelijk genaaid voelen als iemand niet verteld wat de slechte punten zijn van een class als ik om advies vraag etc.
Ook al is zijn doel niet Mythic alsnog doet ToS hoge white damage.

I feel betrayed, je laat je monk achter 0.0 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:00:
[...]

Protadin in classfantasy voelt goed, dat moet ik eerlijk toegeven want ik ben er zelf nu ook een aan het levelen en het is verassend leuk. Maar hij wou een tank die makkelijk was voor een beginner en paladin is het niet, en ik dacht ik geef hem wel wat extra info. Ikzelf zou me namelijk genaaid voelen als iemand niet verteld wat de slechte punten zijn van een class als ik om advies vraag etc.
Ook al is zijn doel niet Mythic alsnog doet ToS hoge white damage.

I feel betrayed, je laat je monk achter 0.0 :(
Ik kan niet 100% zeker zeggen hoe goed/slecht een prot paladin is momenteel, ik had wel in mijn oude guild een hulp paladin die mythic deed. Hoever die nu zijn geen idee, ben ze naam ondertussen ook al vergeten aangezien ik er al 3 maanden uit die guild ben en voor de rest niets had met ie gozer. :P maar hij kwam wel door Heroic heen, vandaar dat ik ook zei dat het mogelijk moet zijn. Het is alleen even wat harder werken vergeleken met andere classes.

Ongetwijffeld zou een hardcore guild ze over slaan die enige vorm van snelle progressie willen. Maar je average casual progressie guild slaat daar geen prot pala tank voor over aangezien je er uiteindelijk doorheen zal komen ongeacht je tank.

Het was zowiezo niet de bedoeling dat mijn monk nog een main zou worden deze expansion (tenzij het moet, zoals een tank die de guild uit gaat en we moeten er 1 per direct hebben). Daar ben ik veel te ver voor deze expansion met me Rogue om nog even een simpele switch te maken. Daarbij, we hebben niet eens plek in de guild voor een een extra dedicated tank aangezien de 2 die we hebben er bijna gegarandeerd 100% zeker zijn. Het was de bedoeling als alt er naast en dat is die nog steeds maar ik heb gewoon te druk met grinden op me Rogue om er iets mee te kunnen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:00:
[...]

Oh, ik ben blij met alle info :)
Ik zit bij @Kadardar in de Guild en dit is iets waar we het gisteren over hadden op Discord en het blijft maar in mijn hoofd malen.
Die opmerking over een lijstje maken vond ik gisteren een beetje apart maar nu begrijp ik dat zo iets simpels gewoon heel goed werkt hehe.

Alleen de Paladin niet geschikt voor beginner opmerking.....
Is dat puur op basis van die white damage, toch niet op basis van rotatie of zo ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:12:
[...]

Oh, ik ben blij met alle info :)
Ik zit bij @Kadardar in de Guild en dit is iets waar we het gisteren over hadden op Discord en het blijft maar in mijn hoofd malen.
Die opmerking over een lijstje maken vond ik gisteren een beetje apart maar nu begrijp ik dat zo iets simpels gewoon heel goed werkt hehe.

Alleen de Paladin niet geschikt voor beginner opmerking.....
Is dat puur op basis van die white damage, toch niet op basis van rotatie of zo ?
Het is op basis van hoe de AM werkt en hoe een paladin werkt op het moment. Een paladin is een steen om je AM zo vaak mogelijk up te hebben moet je in je consecration field blijven. En fights vereisen gewoon movement (nu op normal en hc een stuk minder dan op mythic maar je snapt hopelijk mijn punt) en je moet in melee staan om je AM te kunnen gebruiken. De rotation van zichzelf is prima te doen. De manier hoe skills interacten en optimaal zijn is alleen een stukje vervelender dan alle andere tanks die gewoon op range hun AM up kunnen houden en vruj kunnen bewegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, nogmaals bedankt @Ryada
Zag de guide op Icy Veins en dat zag er ok uit. Ook die Treckie kijk ik wel eens op Twitch
https://worldofwarcraft.c...acter/tarren-mill/treckie

Nog maar eens goed over denken.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:10:
Ok, nogmaals bedankt @Ryada
Zag de guide op Icy Veins en dat zag er ok uit. Ook die Treckie kijk ik wel eens op Twitch
https://worldofwarcraft.c...acter/tarren-mill/treckie

Nog maar eens goed over denken.
Nog een keer, het belangrijkste is dat je speelt wat je leuk vind. Als jij je prettig voelt bij een Pala dan moet je dat gewoon doen. Het geluk aan een Pala is dat je in feite alles kan op ranged DPS na. Dus dat is lekker makkelijk, vooral als je gaat kijken naar progress wijze waar ik bijv als een Rogue een volledig nieuwe char nodig zou hebben om iets anders te kunnen doen dus ik weer alle quests moet gaan grinden om weer op level van me Rogue te komen.

Zou zeggen maak geen overhaaste beslissing. Kijk het even nog een weekje wanneer je wat logged en wat je vooral leuk en tof vind om te spelen. Geef ook eens classes waarvan je denkt het is geen zak aan een kans. Zo kwam ik op me Rogue terecht en daar ben ik blijven hangen omdat ik het gewoon relaxed vind als DPS only class en ik kan me er perfect mee redden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:42:
[...]

Nog een keer, het belangrijkste is dat je speelt wat je leuk vind. Als jij je prettig voelt bij een Pala dan moet je dat gewoon doen. Het geluk aan een Pala is dat je in feite alles kan op ranged DPS na. Dus dat is lekker makkelijk, vooral als je gaat kijken naar progress wijze waar ik bijv als een Rogue een volledig nieuwe char nodig zou hebben om iets anders te kunnen doen dus ik weer alle quests moet gaan grinden om weer op level van me Rogue te komen.

Zou zeggen maak geen overhaaste beslissing. Kijk het even nog een weekje wanneer je wat logged en wat je vooral leuk en tof vind om te spelen. Geef ook eens classes waarvan je denkt het is geen zak aan een kans. Zo kwam ik op me Rogue terecht en daar ben ik blijven hangen omdat ik het gewoon relaxed vind als DPS only class en ik kan me er perfect mee redden. :*)
Denk dat je beter Kadar zijn advies op kan volgen dan de mijne :P ik zeg alleen wat ik ervaar met de tanks maar uiteindelijk moet je het leuk vinden. probeer een class trail van elke tank en besluit daarna wat je wilt proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt wel goed jongens. Ik maak toch mijn eigen beslissing maar ik vind andere informatie/ervaringen erg belangrijk.
Kan net het zetje zijn wat ik zocht :)

Deze week vertrek ik toch voor een beurs in Duitsland. Kijk daarna wel wat ik doe.
Wil ook nog Survival gearen

Nogmaals bedankt.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 07:53
Zeror schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:15:
Battle for Azeroth demo:
Er stonden blijkbaar 700 computers klaar zodat spelers konden testen :P

[video]
Wow... die gast. Ongeveer de reden waarom ik wel klaar ben met WoW; 1 simpele mechanic in een boss en ze krijgen em niet neer... Tactics staan nota bene in game.

En dan dat gebitch over Classic en stat squish; het zijn gewoon nummers, who cares hoeveel nullen erachter staan... Wat een mentaliteit.

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:21:
[...]

Wow... die gast. Ongeveer de reden waarom ik wel klaar ben met WoW; 1 simpele mechanic in een boss en ze krijgen em niet neer... Tactics staan nota bene in game.

En dan dat gebitch over Classic en stat squish; het zijn gewoon nummers, who cares hoeveel nullen erachter staan... Wat een mentaliteit.

/rant
Dat gevoel kreeg ik al direct nadat hij zoiets zei als "overtuned" ofzo... gatverdamme... alles moet meteen op een presenteerblad... ben ook heeeel snel gestopt met het kijken van die video. ^_^

Nu lekker m'n DK gnome aan het levelen. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:30:
Persoonlijk vind ik die Toweliee een absolute eikel :)
Toweliee is het typische geval van... ik ben een hardcore raider en ik stream maar eigenlijk is die niet bijzonder boeiend. Hoop gezeur over dat bosses te sterk zijn omdat ze al 10 keer gewiped zijn... ja tja wat wou je dan? Dat ze alvast gingen liggen bij de pull timer? Heb zijn stream snel weg gedrukt tijdens SoO en ben nog een paar keer gaan kijke nof die heel toevallig ze dag niet had maar 3 streams gezien en 3 keer hetzelfde. Kennelijk vinden mensen het leuk om te kijken en dat doen ze maar, ik skip hem liever. :P
Ryada schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:15:
[...]

Denk dat je beter Kadar zijn advies op kan volgen dan de mijne :P ik zeg alleen wat ik ervaar met de tanks maar uiteindelijk moet je het leuk vinden. probeer een class trail van elke tank en besluit daarna wat je wilt proberen ;)
Je advies is zeker niet beter of slechter dan die van mij, maar ik vind de fun in een bepaalde class belangrijker dan hoe goed het is. Tenzij je echt de keiharde progress in wilt en gelijk wil komen met de top guilds, dan wordt het een ander verhaal. Dat is onze guild gewoon niet dus wat ons betreft maakt het niks uit wat je speelt als je er maar voor wilt gaan en probeerd zover mogelijk te komen met je class kennis.

[ Voor 35% gewijzigd door Kadardar op 07-11-2017 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:33:
[...]

Toweliee is het typische geval van... ik ben een hardcore raider en ik stream maar eigenlijk is die niet bijzonder boeiend. Hoop gezeur over dat bosses te sterk zijn omdat ze al 10 keer gewiped zijn... ja tja wat wou je dan? Dat ze alvast gingen liggen bij de pull timer? Heb zijn stream snel weg gedrukt tijdens SoO en ben nog een paar keer gaan kijke nof die heel toevallig ze dag niet had maar 3 streams gezien en 3 keer hetzelfde. Kennelijk vinden mensen het leuk om te kijken en dat doen ze maar, ik skip hem liever. :P
Moet je bij mij komen kijken op de stream is het altijd feest met progress. Proberen lol te hebben maar toch mythic progression te krijgen en ik vind het gewoon leuk om te streamen.
[...]

Je advies is zeker niet beter of slechter dan die van mij, maar ik vind de fun in een bepaalde class belangrijker dan hoe goed het is. Tenzij je echt de keiharde progress in wilt en gelijk wil komen met de top guilds, dan wordt het een ander verhaal. Dat is onze guild gewoon niet dus wat ons betreft maakt het niks uit wat je speelt als je er maar voor wilt gaan en probeerd zover mogelijk te komen met je class kennis.
Oh dat kan ik zeer zeker begrijpen. Zelf ben ik altijd zo van ik wil mijn best doen en beter worden maar toch plezier hebben. Daarom ben ik iig nu alle tanks aan het levelen voor antorus zodat ik kan switchen indien ik dat nodig zou vinden. We zullen geen top 100 world team zijn of worden (hoe graag ik het ook zou willen) maar ik haal veel plezier uit leren en mezelf verbeteren ;) soms heb ik alleen de neiging om te denken dat anderen hetzelfde als mij zijn.

Pagina: 1 ... 108 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.