Bestaat er zo iets als een goede start tank voor Raiding ? (geen Mythic hoor)
Als die class dan ook nog een goede DPS ofspec heeft is het plaatje compleet
De stelling is dus : Wat is het beste advies voor een nieuwe Raider met nul ervaring en een voorkeur voor een duidelijke rotatie. Liefst met een big ass weapon..........err...die heb ik er bij verzonnen
Na wat overleg met de GM kwamen we op de volgende keuzes :
- druid
- monk
- paladin
DH werd toch te "squishy" bevonden (wel jammer want ik vind het lekker simpele rotatie hebben hehe), warrior werd te "complicated" bevonden (voor een starter) en van de DK weet ik het eigenlijk niet meer.
Voor mij moet de class ook wat vergevingsgezind zijn want ik kan me voorstellen dat ik het soms even niet weet en in "paniek" raak. Dan moet ik toch op een soort basis kunnen terugvallen.
Kijk ik dan naar Druid dan zou dat een goede keuze zijn. Simpele rotatie icm hoge HP en magic mitigation moet de instap makkelijk maken. Ben echter niet zo weg van Feral.
Zie Druids
heel veel in guides en filmpjes. Ben dan bang dat je 1 van de velen bent, eenheidsworst.
Monk speel ik casual sinds Legion release. Wel getanked maar niet in Raid situatie. Dus geen idee hoe dat daar werkt. Goede ofspec met WW.
Ook BRM zie je meer en meer in Raids. Lijkt me een solide keuze ook al ben ik nieuw.
Paladin speel ik de laatste tijd meer en meer. Big ass shield en wapen(ben ook Tauren), redelijk simpele rotatie, geen idee qua magic mitagation. Leuke ofspecs met Ret en Holy.
Geen enkel idee hoe een Paladin het doet in normal of heroic raiding

Als iemand dat weet wil ik het graag weten.
Sorry voor de lap tekst.
Ik moest vd GM een lijstje maken maar ik vond dit eigenlijk ook wel een goed idee
[
Voor 3% gewijzigd door
Iusedto op 06-11-2017 16:09
]