Wat vinden jullie een acceptabele DPS voor een 925 MM hunter? Voor raids.
Ben bang dat ik toch mmo moe ben. Heb met 5 dungeons gedaan maar dat was het toch niet. Als ik nu bij level 20 al begin te twijfelen moet ik maar stoppen. Helaas. Spel is goed opgezet maar gewoon even geen mmo voor mij
Verwijderd
Volg je het verhaal ook?jaydenjarno schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:56:
Ben bang dat ik toch mmo moe ben. Heb met 5 dungeons gedaan maar dat was het toch niet. Als ik nu bij level 20 al begin te twijfelen moet ik maar stoppen. Helaas. Spel is goed opgezet maar gewoon even geen mmo voor mij
Kom op, we moesten toch centen hebben om ammo te kunnen betalen?RustStorm schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:12:
[...]
Haha, trueish... maar ik bedoelde eigenlijk de tijd waarbij de hunters het nodig vonden om op melee items te rollen...Dus nog veeeeul langer geleden... ^_^
Ik probeer het verhaal te volgen. Maar hoogstaand is het niet echt. Denk dat ik toch even een ander genre moet proberen.
Verwijderd
Mensen volgen ind het verhaal niet of gedeeltelijk, en dat is best jammer.
Ik persoonlijk vind het het beste verhaal in “games”, maar we zijn tenslotte niet allemaal hetzelfde.
WoW is wel erg veranderd met de jaren (heb een tijd niet meer gespeeld) het is makkelijker geworden en het socialen is eigenlijk wel weg, iedereen doet zijn eigen ding en helemaal met de RF en DF, jammer dat dat erin zit.
Ik persoonlijk vind het het beste verhaal in “games”, maar we zijn tenslotte niet allemaal hetzelfde.
WoW is wel erg veranderd met de jaren (heb een tijd niet meer gespeeld) het is makkelijker geworden en het socialen is eigenlijk wel weg, iedereen doet zijn eigen ding en helemaal met de RF en DF, jammer dat dat erin zit.
Ja klopt, zo herinner ik het me ook, ik kan me herinneren dat de eerste dungeon in TBC echt een hel was (de eerste paar keer). De bosses gaan nu zo snel dood dat de mechanics niet echt tot hun recht komen. Ach ja...Raptar schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:10:
[...]
Ik begrijp je helemaal, doodgaan is bijna onmogelijk en alles ligt in 2 klappen neer. In de hoogtijd dagen van WoW was dit heel anders, toen kon je zelf op een random wolf die je tegenkwam een hele rotatie uitvoeren. Een normale mob lag meestal pas plat na 8 a 10 seconden. Meer dan 2 mobs tegelijk pullen zorgde ook voor serieuze problemen, rogues? Een elite solo-en was toen ook echt een serieuze uitdaging, moest je van goede huize komen en je class echt kennen, alle abilities vaak gebruiken etc. Nu ziet zo'n elite portretje er esthetisch leuk uit, maar voel je er voor de rest weinig van.
Op level 100 verandert er wel echt veel. Als je nog met leveling gear uit WoD komt kan het zelfs hier en daar aardig lastig worden. Je gaat zien dat mobs lang overleven en dat overal naar binnenstormen wordt bestraft met een spirit walk. Nog even volhouden dus, het wordt straks leuker.
Ik ben nu level 98, dus ik denk dat ik inderdaad maar snel naar 100 door ga om dan met Legion te starten. Ik heb nu anderhalve zone gehad in Warlords, de rest kom ik dan later wel voor terug. Ik vind het wel jammer, want de quests zijn echt leuk, zeker die om de main story draaien.
Zo, gisteren even het Havoc wapen voor mijn DH gehaald (had sinds Launch alleen Vengeance gespeeld) en de spec eens getest.
Snap er nog niet veel van als ik eerlijk ben
Vind persoonlijk dat er niet echt een duidelijke rotatie inzit, ook niet als je bijv. Icy veins volgt.
Het is niet logisch.(imo)
De DPS is meer dan uitstekend
Misschien is 1 avond tekort om Havoc goed te spelen maar dat was ik ook niet van plan hehe.
Wel jammer want ik ben helemaal weg van Vengeance en DH's hebben geen 3rd spec.
Snap er nog niet veel van als ik eerlijk ben
Vind persoonlijk dat er niet echt een duidelijke rotatie inzit, ook niet als je bijv. Icy veins volgt.
Het is niet logisch.(imo)
De DPS is meer dan uitstekend
Misschien is 1 avond tekort om Havoc goed te spelen maar dat was ik ook niet van plan hehe.
Wel jammer want ik ben helemaal weg van Vengeance en DH's hebben geen 3rd spec.
[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 02-11-2017 08:11 ]
FUMES et CARNES
Ik had dat in LFR. Eerste keer een raid na Cataclysm, dus ik me helemaal inlezen in mechanics en zo, een beetje beducht ga de raid in want het is toch wel een lange lijst zo...Clef schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:23:
Ja klopt, zo herinner ik het me ook, ik kan me herinneren dat de eerste dungeon in TBC echt een hel was (de eerste paar keer). De bosses gaan nu zo snel dood dat de mechanics niet echt tot hun recht komen. Ach ja...
30 seconden facerollen later (en iedereen stacked op de boss waar dat niet moet) staan we weer buiten

Ik heb 3x iemand die onder de 95% health kwam een healtje gegeven (de rest kreeg gewoon geen damage) en als ik had geweten dat ik ook gewoon kon nuken dan was ik aan Recount te zien niet eens onderaan geëindigd qua DPS. Nu weet ik niet of Rift of Aln representatief is, maar LFG Heroic is moeilijker / meer werk...
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
LFR is bewust zo makkelijk gemaakt dat ook mensen zonder ervaring en zonder groepscoordinatie de boss kunnen killen. Daarnaast zijn de eerdere LFR's gebalanced voor ilvl 850 ofzo dus mensen gaan daar nu heel snel doorheen.
Al met al is LFR (althans naar mijn mening) helemaal geen goede ervaring. Het is raiden zonder de leuke dingen van raiden. De bazen gaan heel snel dood, je kan alle mechanics eigenlijk gewoon negeren en er is amper communicatie. Schijnbaar is er een forse groep die LFR heel leuk vind maar persoonlijk snap ik dat niet.
Al met al is LFR (althans naar mijn mening) helemaal geen goede ervaring. Het is raiden zonder de leuke dingen van raiden. De bazen gaan heel snel dood, je kan alle mechanics eigenlijk gewoon negeren en er is amper communicatie. Schijnbaar is er een forse groep die LFR heel leuk vind maar persoonlijk snap ik dat niet.
LFR vergelijken met een normal/heroic Cata raidPaul schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:26:
[...]
Ik had dat in LFR. Eerste keer een raid na Cataclysm, dus ik me helemaal inlezen in mechanics en zo, een beetje beducht ga de raid in want het is toch wel een lange lijst zo...
30 seconden facerollen later (en iedereen stacked op de boss waar dat niet moet) staan we weer buiten
Ik heb 3x iemand die onder de 95% health kwam een healtje gegeven (de rest kreeg gewoon geen damage) en als ik had geweten dat ik ook gewoon kon nuken dan was ik aan Recount te zien niet eens onderaan geëindigd qua DPS. Nu weet ik niet of Rift of Aln representatief is, maar LFG Heroic is moeilijker / meer werk...

I lol'ed.Noiz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:02:
[...]
LFR is puur en alleen beschikbaar gemaakt voor alle mensen die weinig/geen tijd willen steken in het leren van hun class/geen awareness hebben

Wat is daar

En voor mensen die questen. Ik ben halverwege Sarumar en ik moest de Emerald Dream in...LFR is puur en alleen beschikbaar gemaakt voor alle mensen die weinig/geen tijd willen steken in het leren van hun class/geen awareness hebben
Rhàshan - Aditu Sunlock
Dat is natuurlijk altijd het leukste. Ik hoop dat ik straks een guild kan vinden die een beetje bij mijn schema past. Ik heb niet echt vaste dagen of momenten dat ik speelVerwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:35:
Je zit toch in een Guild? Dan kan je in hun raid team is veel leuker.
Nu ben ik nog guildloos, wat toch wel af doet aan de ervaring.
Ja, ik ga in mijn social/levelling guild 25 man bij elkaar zoeken die deze raid in wil ipv ToS, kan ik volgende week verder met questenVerwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:35:
Je zit toch in een Guild? Dan kan je in hun raid team is veel leuker.
Zodra ik ga raiden om te raiden zal ik dat zeker met een guild doen (al dan niet mijn huidige
Rhàshan - Aditu Sunlock
Je kan raiden met 10 man tegenwoordigPaul schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:51:
[...]
Ja, ik ga in mijn social/levelling guild 25 man bij elkaar zoeken die deze raid in wil ipv ToS, kan ik volgende week verder met questenDoe dan maar LFR...
Zodra ik ga raiden om te raiden zal ik dat zeker met een guild doen (al dan niet mijn huidigeIk ken er niemand, heb vooral accepted voor de guild vendor en zodat men stopt mij te /w'en omdat ik geen guild had) maar zo ver ben ik nog niet (als ik dat al gecombineerd krijg met Real Life).
Steam: Ryada.
1 mil+ single target.Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:17:
Wat vinden jullie een acceptabele DPS voor een 925 MM hunter? Voor raids.
Verwijderd
Oké dan zit ik goed, begon al te twijfelen aan me zelf. Ben er lang uit geweest namelijk.
Zit op gemiddeld 1.1m, zag er een aantal al de 1.6/1.8m aantikken wauw.
In Cata wel iig, maar LFR deed het met 25 en ook de guide die las over de mechanics had het over 3 tanks en 5 healers. Dan hou je wel erg weinig DPS over als je met zijn 10-en gaat
Rhàshan - Aditu Sunlock
Vergeet niet dat die spelers waarschijnlijk veel hogere Traits op hun wapen hebben, waardoor ze ook hun relics geboost hebben en set bonussen hebben, die jij niet hebt. Wat echt een gigantisch verschil kan zijn.Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:08:
[...]
Oké dan zit ik goed, begon al te twijfelen aan me zelf. Ben er lang uit geweest namelijk.
Zit op gemiddeld 1.1m, zag er een aantal al de 1.6/1.8m aantikken wauw.
Correct op LFR en Mythic na worden de raids gescaled.Paul schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:13:
[...]
In Cata wel iig, maar LFR deed het met 25 en ook de guide die las over de mechanics had het over 3 tanks en 5 healers. Dan hou je wel erg weinig DPS over als je met zijn 10-en gaatMaar ik lees nu her en der dat raids (op LFR na?) geen vaste grootte meer hebben maar dat de instance schaalt met het aantal spelers.
Dit gebeurd per 2 personen dus 11 man heeft dezelfde scale als 10 man maar 12 man word upgescaled.
Mythic is 20 man max (en word ook heel ahrd aangeraden
Hier klopt niet heel veel van. Scaling in WoW gebeurd op een aantal verschillende manieren.Ryada schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:15:
[...]
Dit gebeurd per 2 personen dus 11 man heeft dezelfde scale als 10 man maar 12 man word upgescaled.
Boss health scaling: Elke persoon die joined, voegt een bepaalde hoeveelheid health toe aan de baas (dit hoeft niet telkens dezelfde hoeveelheid te zijn).
Boss damage scaling: Uit mijn tests gebeurd dit grofweg bij elke 5 personen. Omdat je over het algemeen 1 healer op 5 mensen hebt.
Boss mechanic scaling: Dit is een vreemde eend in de bijt. Sommige bazen hebben scaling, andere niet. HC Mistress, je krijgt gewoon drie beams, of je nu met 10 man of met 20 man bent. Enige wat wel scaled is de damage en dus de hoeveelheid personen die moeten mee helpen soaken.
Het enige wat ik probeer aan te geven is voor welke publiek LFR wat betreft niveau gemaakt is. Je moet niet vergeten dat LFR iets is waar iedereen voor kan signen (mits genoeg itemlevel) en er dus geen duidelijke leider zal zijn of dat mensen zullen gaan luisteren naar een eventuele raidleader (mocht iemand zich opwerpen). Voor andere difficulties is dat toch anders en een betere graadmeter. Normal is al een flinke step up van LFR, maar de echte uitdaging begint op heroic/mythic (wat min of meer de oude normal/heroic zijn).Paul schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:29:
[...]
Wat is daaraan? Het zijn beiden raids, en ik deed LFR voor het eerst. Vind je het dan echt heel raar dat ik put uit ervaringen uit het verleden?
[...]
En voor mensen die questen. Ik ben halverwege Sarumar en ik moest de Emerald Dream in...
Hierbij moet je ook in acht nemen voor welk gear niveau het bedoeld is. Zonder al te veel moeite zit een nieuw character binnen no time op 900 itemlevel. Dat terwijl LFR EN gemaakt is voor 815/820 (als ik me niet vergis)? Dus die eerdere content van deze expansion wordt ontzettend outgeared nu.
Ah dan had ik het waarschijnlijk fout, ik wist dat het scaled maar ik had mensen horen zeggen per 2 personen dat het omhoog ging. maarja ik doe normal en heroic alleen voor de AP/leggo chance kijk nooit echt naar hp/damage. Is een beetje slaapverwekend die difficulties imo.thundermo schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:42:
[...]
Hier klopt niet heel veel van. Scaling in WoW gebeurd op een aantal verschillende manieren.
Boss health scaling: Elke persoon die joined, voegt een bepaalde hoeveelheid health toe aan de baas (dit hoeft niet telkens dezelfde hoeveelheid te zijn).
Boss damage scaling: Uit mijn tests gebeurd dit grofweg bij elke 5 personen. Omdat je over het algemeen 1 healer op 5 mensen hebt.
Boss mechanic scaling: Dit is een vreemde eend in de bijt. Sommige bazen hebben scaling, andere niet. HC Mistress, je krijgt gewoon drie beams, of je nu met 10 man of met 20 man bent. Enige wat wel scaled is de damage en dus de hoeveelheid personen die moeten mee helpen soaken.
Ik zou willen dat ik op die manier naar het heroic raiden kon kijken en daar net zo doorheen kon wandelen als LFR... maarja... gebrek aan guild en mogelijkheden/tijd.Ryada schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:45:
[...]
Ah dan had ik het waarschijnlijk fout, ik wist dat het scaled maar ik had mensen horen zeggen per 2 personen dat het omhoog ging. maarja ik doe normal en heroic alleen voor de AP/leggo chance kijk nooit echt naar hp/damage. Is een beetje slaapverwekend die difficulties imo.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik denk dat dit heel erg af hangt van het moment van instappen in een guild en raid groep. Als zoals jij je instapt op een moment dat de guild / raid HC al op farm heeft, dan kan ik me voorstellen dat HC saai over kan komen. Je hebt meteen al te maken met de moeilijkste variant van een fight, alles daaronder is dan minder indrukwekkend. Misschien dat je indruk verandert als je zelf in Antorus dadelijk HC gaat progressen en daarna richting Mythic gaat. Of gaan jullie HC in de eerste week clearen en vanaf week twee direct Mythc in duiken?Ryada schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:45:
[...]
Ah dan had ik het waarschijnlijk fout, ik wist dat het scaled maar ik had mensen horen zeggen per 2 personen dat het omhoog ging. maarja ik doe normal en heroic alleen voor de AP/leggo chance kijk nooit echt naar hp/damage. Is een beetje slaapverwekend die difficulties imo.
Neem aan dat HC clearen wel een week of 2 minimaal gaat duren, voordat we aan mythic toe zijn. En tis ook wel heel persoonlijk hoe het voor mij voelt, ik ben iemand die van uitdagingen houd en op het moment is normal nog heroic een uitdaging voor mij (tenzij ik solo tank). Was iig niet cocky bedoeld maar meer als reactie hoe ik het ervaar.thundermo schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:02:
[...]
Ik denk dat dit heel erg af hangt van het moment van instappen in een guild en raid groep. Als zoals jij je instapt op een moment dat de guild / raid HC al op farm heeft, dan kan ik me voorstellen dat HC saai over kan komen. Je hebt meteen al te maken met de moeilijkste variant van een fight, alles daaronder is dan minder indrukwekkend. Misschien dat je indruk verandert als je zelf in Antorus dadelijk HC gaat progressen en daarna richting Mythic gaat. Of gaan jullie HC in de eerste week clearen en vanaf week twee direct Mythc in duiken?
Niks mis met LFR.. het is voor mij de laatste tijd de manier geweest om de meeste raids te zien.. alleen Nighthold heb ik een beetje gedaan toen ie current was..
Ik kan toch een beetje van de encounters meekrijgen.. en de cinematics / storyline.. en verder ben ik in Legion full on casual mode geweest met name door drukte in personal life etc.
Heck ik heb nog niet eens al mijn alts op 110.. ben nu mn mage aan het levelen omdat ik dan in ieder geval iets met die cloth tokens kan.
Verder; weer een jaar zonder horseman mount.. bijna 150 pogingen gedaan dit jaar
Ik kan toch een beetje van de encounters meekrijgen.. en de cinematics / storyline.. en verder ben ik in Legion full on casual mode geweest met name door drukte in personal life etc.
Heck ik heb nog niet eens al mijn alts op 110.. ben nu mn mage aan het levelen omdat ik dan in ieder geval iets met die cloth tokens kan.
Verder; weer een jaar zonder horseman mount.. bijna 150 pogingen gedaan dit jaar
Toen ik nog solo speelde was LFR de enige mogelijkheid om de Bosses te zien en het verhaal van de expansie mee krijgen.
Ik vond dat erg fijn.
Door RL kon ik de afgelopen weken nagenoeg niet meer spelen maar ik hoop dat ik snel weer mag proeven aan raiding (Alt run) en Mythic dungeon runs.
Was stiekem toch wel erg leuk
*edit*
Is Blizzcon nou morgen al ? Ja toch ?
Ik vond dat erg fijn.
Door RL kon ik de afgelopen weken nagenoeg niet meer spelen maar ik hoop dat ik snel weer mag proeven aan raiding (Alt run) en Mythic dungeon runs.
Was stiekem toch wel erg leuk
*edit*
Is Blizzcon nou morgen al ? Ja toch ?
[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 02-11-2017 15:07 ]
FUMES et CARNES
@Iusedto Ja klopt, kijk hier voor eventueel schedule van morgen:https://blizzcon.com/en-us/schedule#fri-nov-3
Oh, das een mooi overzichtNederlandhc schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:37:
@Iusedto Ja klopt, kijk hier voor eventueel schedule van morgen:https://blizzcon.com/en-us/schedule#fri-nov-3
Dank je wel
Begin langzamerhand toch wel erg benieuwd te raken

FUMES et CARNES
Yesh morgen Blizzcon.. heb de mobile app met schedule gedownload en ben al wat van de prevideos aan t kijken geweest.. eens zien hoeveel ik live zie en hoeveel ik naderhand nog ga herkijken..
Ik vond deze " predictions" wel erg leuk gedaan :
FUMES et CARNES
Morgen om 7 uur dus, Ik ga er lekker voor zitten, vervolgens wat andere panels kijken en dergelijke
Same here, drukke werkweek achter de rug en veel gesport. Voor morgen lekker een paar speciaalbiertjes gehaald en dan kijken naar (voor mij) één van de leukste evenementen van het jaar. Och man, wat een nerd voel ik me toch als ik dat zeg, maar ik kijk serieus naar weinig dingen meer uit dan datAkaendra schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:26:
Morgen om 7 uur dus, Ik ga er lekker voor zitten, vervolgens wat andere panels kijken en dergelijke
Hallo,
Er is recent een social update voor battle.net en hieruit Tweakers.net groep aangemaakt
Dit is de invite link:
Er is recent een social update voor battle.net en hieruit Tweakers.net groep aangemaakt
Dit is de invite link:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
Legion is eigenlijk de eerste expansion die ik geheel heb geskipt, WoD was eigenlijk mijn laatste. Ik kijk af en toe wat lore filmpjes van Legion maar een echt gevoel krijg ik er niet bij. Ik had eerlijk gezegd wel een "come back" mail van Blizzard verwacht... 
Mijn oude guild op Emerald Dream bestaat nog steeds al ken ik 90% van het huidige raidteam niet en zijn de meeste bekenden allang awol
Mijn oude guild op Emerald Dream bestaat nog steeds al ken ik 90% van het huidige raidteam niet en zijn de meeste bekenden allang awol
[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 02-11-2017 20:53 ]
Goed, gezien de laatste info maar ff spoilertje...
Kan niet wachten tot vanavond!
spoiler:
Sylvanas prepares for war, aldus het nieuwe boek van Christie Goldie. Op Blizzcon stage preview video was tevens een nieuw logo van Lordearon te zien.
Na alle Horde faction leaders die dood moesten, Undercity scenario en Siege of Oggrimmar, verwacht ik dat Sylvanas Stormwind aanvalt en de city volledig sacked. Al die human doden maken uitstekende Forsaken. Na de aanval arriveert Jaina, nu leider van Kul'Tiras, met haar vloot om de vluchtelingen van Stormwind op te vangen. Op Kul'Tiras gaat de strijd verder.
Wat betreft nieuwe logo Lordearon, het kan zo zijn dat later in de expansion, na een lange campaign om Stormwind terug te pakken, Alliance uiteindelijk Undercity pakt, of dat Lordearon rebelleert. Sylvanas is zoveel weg dat er een eigen council in UC is, en deze is niet geheel pro-Sylvanas. Wellicht dat na haar acties tegen Stormwind Lordearon rebelleert en zich tegen Sylvanas keert. En wie weet gezien de oude banden met Gilneas en Stormwind, zich bij de Alliance voegt...
Na alle Horde faction leaders die dood moesten, Undercity scenario en Siege of Oggrimmar, verwacht ik dat Sylvanas Stormwind aanvalt en de city volledig sacked. Al die human doden maken uitstekende Forsaken. Na de aanval arriveert Jaina, nu leider van Kul'Tiras, met haar vloot om de vluchtelingen van Stormwind op te vangen. Op Kul'Tiras gaat de strijd verder.
Wat betreft nieuwe logo Lordearon, het kan zo zijn dat later in de expansion, na een lange campaign om Stormwind terug te pakken, Alliance uiteindelijk Undercity pakt, of dat Lordearon rebelleert. Sylvanas is zoveel weg dat er een eigen council in UC is, en deze is niet geheel pro-Sylvanas. Wellicht dat na haar acties tegen Stormwind Lordearon rebelleert en zich tegen Sylvanas keert. En wie weet gezien de oude banden met Gilneas en Stormwind, zich bij de Alliance voegt...
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-11-2017 07:07 ]
Kaap schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 06:40:
spoiler:Sylvanas prepares for war, aldus het nieuwe boek van Christie Goldie. Op Blizzcon stage preview video was tevens een nieuw logo van Lordearon te zien.
spoiler:
In de goodie bag van blizzcon zit dus schijnbaar ook de pre expansion novel welke dit redelijk bevestigd
Ik ben erg benieuwd 
Na zeer hectische RL weken heb ik, eindelijk, helemaal niets dit weekend.
Lekker de tijd voor WoW.
Ga de survival hunter met behulp van Invasion verder levelen (106 nu) en zit eraan te denken om de Arms warrior eens af te stoffen en wat WQ en dungeons te gaan doen. Mischien ga ik Prot ook eens proberen.
Van de week de hidden skin gehaald ( was nou niet echt moeilijk lol )
Plannen genoeg lol
Na zeer hectische RL weken heb ik, eindelijk, helemaal niets dit weekend.
Lekker de tijd voor WoW.
Ga de survival hunter met behulp van Invasion verder levelen (106 nu) en zit eraan te denken om de Arms warrior eens af te stoffen en wat WQ en dungeons te gaan doen. Mischien ga ik Prot ook eens proberen.
Van de week de hidden skin gehaald ( was nou niet echt moeilijk lol )
Plannen genoeg lol
[ Voor 14% gewijzigd door Iusedto op 03-11-2017 09:15 ]
FUMES et CARNES
Ik zie meerdere mensen reageren met om 7 uur klaar zitten.
Ligt het aan mij of begint WoW pas om half 9? (Als ik t schedule zo bekijk)
De openingsceremonie begint om 19.00 uurNederlandhc schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:15:
Ik zie meerdere mensen reageren met om 7 uur klaar zitten.
FUMES et CARNES
Ah bedankt, dat ga ik niet redden helaas, werken tot 8.15... dan nog naar huis. half 9 red ik net denk ik.
EDIT: Is er veel interessants te zien tijdens de opening?
[ Voor 9% gewijzigd door Nederlandhc op 03-11-2017 09:23 ]
Meestal is tijdens de opening ceremony al de aankondigingen, dus vandaar
Exact, van Hearthstone is het al bekend dat de nieuwe expansion aankondiging in de openingsceremony zal zitten.. dus vermoedelijk van WoW exact hetzelfde... en dan om half negen meer info lijkt me..
Oke dan op t werk maar aanzetten en hopen op een rustige avond
Deze maand al hele hoop op creditcard uitgegeven, een virtual ticket zit er dus niet in helaas
Niet nodig, er zullen straks zat streams online komen.Kaap schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:56:
Deze maand al hele hoop op creditcard uitgegeven, een virtual ticket zit er dus niet in helaas
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Klopt, maar die mount had ik ook wel interesse in.xavento schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:57:
[...]
Niet nodig, er zullen straks zat streams online komen.
Die mounts zijn zeker leuk maar ik vind ze eerlijk gezegd te groot.
Heb besloten geen Ticket te kopen maar koop wel een Token
Daar heb ik veel meer aan
Heb besloten geen Ticket te kopen maar koop wel een Token
Daar heb ik veel meer aan
[ Voor 40% gewijzigd door Iusedto op 03-11-2017 10:39 ]
FUMES et CARNES
Tja het zijn 2-persoons mounts... dus die moeten ook gewoon iets groter.. al vind ik dat bij de Horde variant nog wel meevallen.
Hopelijk deze week ook tijd om een andere grote mount binnen te harken.. de Darkmoon Dirigible
Hopelijk deze week ook tijd om een andere grote mount binnen te harken.. de Darkmoon Dirigible
Alweer maanden WoW niet aangeraakt, maar als ik het goed begrijp komt er vanavond een aankondiging voor een nieuwe expansion?
Wel mooi dat dus precies hetgeen gaat gebeuren wat niemand voorspelt had, love it. Ben je eigenlijk best raar als je een nep xpac leak verzint/maakt. Sylvanas meer op de voorgrond, heerlijk.Kaap schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 06:40:
spoiler:Sylvanas prepares for war, aldus het nieuwe boek van Christie Goldie. Op Blizzcon stage preview video was tevens een nieuw logo van Lordearon te zien.
Kaap schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 06:40:
spoiler:
dat hele Lordaeron logo gebeuren zou dan ook goed te verklaren zijn. Incoming stormwind/undercity swap voor humans/undead?
Als ze dat doen dan breekt de hel echt los, zou ik ook niet leuk vinden. Never dat zeAkaendra schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:52:
[...]
spoiler:dat hele Lordaeron logo gebeuren zou dan ook goed te verklaren zijn. Incoming stormwind/undercity swap voor humans/undead?
spoiler:
Stormwind van ons afnemen en er een grauwe verpauperde niet onderhouden Undead captital van maken.
Er was eerder deze week een topic report met de vraag of er ook een BlizzCon virtual ticket weg gegeven zou worden. Ik heb even rond gevraagd maar dit is niet het geval.
Overigens mogen dit soort vragen ook per DM naar mij of een andere mod
Overigens mogen dit soort vragen ook per DM naar mij of een andere mod
Spannnennnnnd! Laat maar komen
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Raptar schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:13:
[...]
Als ze dat doen dan breekt de hel echt los, zou ik ook niet leuk vinden. Never dat zespoiler:Stormwind van ons afnemen en er een grauwe verpauperde niet onderhouden Undead captital van maken.
spoiler:
Met al dat fluogroen en paars is Undercity (ondergronds) veel kleuriger dan Stormwind vind ik. Maar goed, ik ben echt kleurenblind, dus iemand met een normaal zicht denkt daar misschien anders over.
Ik ben allezinds benieuwd naar de nieuwe xpac, hopelijk deze keer met secret cow level!
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Openingsceremony is sowieso gratis te bekijken.xavento schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:57:
[...]
Niet nodig, er zullen straks zat streams online komen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
OMG I am so hyped for vanilla
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
Legacy server is wel geweldig hoor.
Ik kan niet wachten
Ik kan niet wachten
FUMES et CARNES
Die cinematic.....ZO GOED!. Sylvanas die boss mode gaat "FOR THE HORDE!!". Kippenvel. Alliance met een shield of the light (?) "FOR THE ALLIANCE!". Tering, dit is echt één van de beste cinematics die ze ooit hebben gemaakt
.
Heb de leaks niet echt gevolgd, maar klopte dit een beetje met wat er geleaked was?
edit: linkje naar de cinematic YouTube: World of Warcraft: Battle for Azeroth Cinematic Trailer
Heb de leaks niet echt gevolgd, maar klopte dit een beetje met wat er geleaked was?
edit: linkje naar de cinematic YouTube: World of Warcraft: Battle for Azeroth Cinematic Trailer
[ Voor 19% gewijzigd door temp00 op 03-11-2017 20:19 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Super vet dat eindelijk het conflict terugkomt!
En blij dat er tevens een einde komt aan dat gezeur over classic servers. Succes met 40 man Naxx in je gefarmde resistance gear enzo. Oh, en 1000G voor je mount farmen op vanilla tempo natuurlijk.
En blij dat er tevens een einde komt aan dat gezeur over classic servers. Succes met 40 man Naxx in je gefarmde resistance gear enzo. Oh, en 1000G voor je mount farmen op vanilla tempo natuurlijk.
Jij bepaald wat anderen leuk vinden ?Kaap schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:22:
FUMES et CARNES
Jep. Ik zat met een flinke glimlach te kijken. Hype, Hype, Hype!Tomski1986 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:07:
OMG
OMG
OMG
OMG
Heb je er wel tijd voor?Tomski1986 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:07:
OMG
OMG
OMG
OMG
Ik wil dat headpiece van Anduin
, hopelijk zit dat in game ook
. Als er iets is dat ze kunnen, dan is het wel cinematics maken
. Elke keer een toppertje!
Vanilla servers zegt me persoonlijk niet zo veel, maar ik ga het denk ik toch wel een keer uitproberen. Maar aangezien er zoveel vraag naar was zullen er wel genoeg mensen zijn die het wel graag zien komen.
Vanilla servers zegt me persoonlijk niet zo veel, maar ik ga het denk ik toch wel een keer uitproberen. Maar aangezien er zoveel vraag naar was zullen er wel genoeg mensen zijn die het wel graag zien komen.
[ Voor 79% gewijzigd door Powerblast op 03-11-2017 20:54 ]
7.3.5 brengt nieuwe zone scaling naar alle WoW continents, expansions gaan ook scalen!
Werd tijd dat ze dat deden. Nu kan je tenminste kiezen of je Outlands of Northrend wilt doen. Of een combi natuurlijk. Was best een saaie ruk eerst tijdens het levelen.Kaap schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:16:
7.3.5 brengt nieuwe zone scaling naar alle WoW continents, expansions gaan ook scalen!
Dat niet alleen, je kunt straks bijvoorbeeld Cata of MoP skippen.Zeror schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:23:
[...]
Werd tijd dat ze dat deden. Nu kan je tenminste kiezen of je Outlands of Northrend wilt doen. Of een combi natuurlijk. Was best een saaie ruk eerst tijdens het levelen.
Zo vet hoor Blizzcon en alle features van de nieuwe expansion, die Void Elves.... zou zo maar kunnen betekenen dat ik alliance ga spelen want damn... vet
Maar even afwachten, misschien krijgt Horde nog iets super vets over de tijd heen aangezien er maar 6 races bekend zijn en er nog veel meer toegevoegd gaan worden. Het zou me niet verbanzen als er toch een naga komt in de vorm van een Worgen. Dus op het land ben je een Night elf maar tijdens combat een Naga.
Ik ben HYPED en ik zie eindeloze mogelijkheden voor de races.
Ik ben HYPED en ik zie eindeloze mogelijkheden voor de races.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Ik denk zelf ook dat ik Alliance ga spelen. Verhaal van Kul'Tiras spreekt mij veel meer aan dan Zandalar. Ik heb niks met trolls.
Zelf loop ik niet over van nostalgie voor vanilla, maar in deze ben ik toch benieuwd hoe Blizzard dit precies gaat implementeren? Gewoon een server met de laatste patch voor BC en niets anders?Kaap schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:22:
Gaan spelers dan zomaar accepteren dat een groot deel van de specs niet werken of heel imba zijn? Zal men zo eerlijk zijn om geen moderne add-ons te gebruiken? Ik vermoed dat classic servers een soort van gepolijste hybride ervaring zullen bieden.
Maar dat is wel wat iedereen roept te willen. Dus geen LFD, geen LFR, geen character transfers, boosts of WoW tokens. Geen Shaman's meer voor Alliance of Paladin voor Horde. Geen Goblins, Draenei, Worgen of Blood Elves.Kapoen schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:14:
[...]
Zelf loop ik niet over van nostalgie voor vanilla, maar in deze ben ik toch benieuwd hoe Blizzard dit precies gaat implementeren? Gewoon een server met de laatste patch voor BC en niets anders?
Gaan spelers dan zomaar accepteren dat een groot deel van de specs niet werken of heel imba zijn?
Gewoon WoW patch 1.12 en that's it. Dat betekent dus de classic talent trees, maar daarmee ook hopen specs die unviable waren, en multirole classes waarvan niet geaccepteerd werd dat ze bijvoorbeeld geen healer of tank waren.
Ik ben oprecht blij voor de mensen die graag deze gameplay terug willen beleven. Ieder diertje z'n pleziertje enzoKaap schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:21:
[...]
Maar dat is wel wat iedereen roept te willen. Dus geen LFD, geen LFR, geen character transfers, boosts of WoW tokens. Geen Shaman's meer voor Alliance of Paladin voor Horde. Geen Goblins, Draenei, Worgen of Blood Elves.
Gewoon WoW patch 1.12 en that's it. Dat betekent dus de classic talent trees, maar daarmee ook hopen specs die unviable waren, en multirole classes waarvan niet geaccepteerd werd dat ze bijvoorbeeld geen healer of tank waren.
Nogmaals, ik ben zelf geen aanhanger van vanilla nostalgie (ondanks het vele plezier dat ik toen had), maar ben wel blij voor hen die willen spelen op zo'n realms. Toch denk ik dat een volledige vanilla ervaring een utopie zal blijven.
Maar met de wetenschap en ervaring van nu hoeft dit niet meer te zijnKaap schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:21:
[...]
Zie de rage wel tegemoet voor de diverse attunement-quests. Of die €&@-servergrindvoor AQ40 en de bijbehorende Scarab Lord titel

De cinematic voor de nieuwe expansion was wel knap in elkaar gezet. Kriebelt wel weer...

[ Voor 14% gewijzigd door vhal op 03-11-2017 22:47 ]
Het zal niet vanilla worden denk ik.
Het heet ook Legacy server en ik ben ervan overtuigd dat er wat veranderingen/verbeteringen zullen zijn.
Maar dat de core game mechanics a la Vanilla zijn.
Kan ook niet anders wat tijdens de Launch was Vanilla talentloos omdat dat niet werkte
Het heet ook Legacy server en ik ben ervan overtuigd dat er wat veranderingen/verbeteringen zullen zijn.
Maar dat de core game mechanics a la Vanilla zijn.
Kan ook niet anders wat tijdens de Launch was Vanilla talentloos omdat dat niet werkte
[ Voor 19% gewijzigd door Iusedto op 03-11-2017 22:52 ]
FUMES et CARNES
Ik weet niet of het een grapje was, maar misschien hebben ze de blades terug nodig die ze hebben verkocht... denk niet dat iedereen daar blij van gaat worden want sommige blades zijn echt met massale prijzen verkocht en sommigen zijn weer verkocht via ebay tegen nog hogere prijzen. .
[ Voor 13% gewijzigd door Kadardar op 03-11-2017 22:55 ]
Het was destijds nieuw, het was een dikke hype, massive populair, die community erachter. Dat is wat de vanilla ervaring maakte. Dat gevoel gaat een legacy server niet terug toveren, het was niet de game zelf die dat maakt.Kapoen schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:41:
[...]
Toch denk ik dat een volledige vanilla ervaring een utopie zal blijven.
Zit nu te kijken naar een Highmountain tauren. Leuke racials
FUMES et CARNES
Ik hoop ergens dat ze de goede dingen van Vanilla combineren met goede dingen van nu.Kapoen schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:14:
[...]
Zelf loop ik niet over van nostalgie voor vanilla, maar in deze ben ik toch benieuwd hoe Blizzard dit precies gaat implementeren? Gewoon een server met de laatste patch voor BC en niets anders?
Dus van Vanilla o.a.:
- de dungeons van toen (oude 5-man dungeons, 20/40 raids)
- de oude zones/quests van voor cataclysm
- leveling/xp farm oude hoeveelheden (duurde toen veel langer dan nu)
En o.a. van nu:
- skills en talent tree van nu
- nieuwe character/nps models
- achievements
- LFG systeem
- De huidige game-engine voor verbeterde graphics etc..
- features als transmog/void storage, gelinkte AH's, huidige guild systeem etc..
- Het nieuwe pvp systeem waar ze vandaag over gepraat hebben
(- flying mounts (na behalen van een achievements zoals de laatste twee expansion ook al was).)
Kortom: de vanilla content verwerken in de huidige WoW game, zodat je gewoon met dezelfde WoW client de vanilla servers kunt benaderen.
Ik ben het 90% met je eens.Zeror schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:08:
[...]
Ik hoop ergens dat ze de goede dingen van Vanilla combineren met goede dingen van nu.
Dus van Vanilla o.a.:
En o.a. van nu:
- achievements
- LFG systeem
- features als transmog/void storage, gelinkte AH's, huidige guild systeem etc..
- eventueel flying mounts (na behalen van een achievements zoals de laatste twee expansion ook al was).
Kortom: de vanilla content verwerken in de huidige WoW game, zodat je gewoon met dezelfde WoW client de vanilla servers kunt benaderen.
Ik hoop alleen dat we de oude skills en talents krijgen. Is eigenlijk de hoofdreden waarom ik Legacy wil gaan spelen
FUMES et CARNES
Misschien de oude skills en talents in het skill/talent systeem van nu. Dat zou ook nog een optie zijn.Iusedto schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:13:
[...]
Ik ben het 90% met je eens.
Ik hoop alleen dat we de oude skills en talents krijgen. Is eigenlijk de hoofdreden waarom ik Legacy wil gaan spelen
Die number crush is wel heel heftig.
Geweldig
Geweldig
FUMES et CARNES
Ik vrees dat je hiermee heel hard tegen de schenen schopt van de groep die juist zo hard geschreeuwd heeft voor legacy servers. Zeker het LFG systeem was volgens velen de "doodsteek" in WoW. Voor mij persoonlijk ook, je verliest het gevoel van een community.Zeror schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:08:
[...]
Ik hoop ergens dat ze de goede dingen van Vanilla combineren met goede dingen van nu.
Dus van Vanilla o.a.:
En o.a. van nu:
- achievements
- LFG systeem
- eventueel flying mounts (na behalen van een achievements zoals de laatste twee expansion ook al was).
Flying mounts vind ik zeker geen goed idee, die waren zo'n beetje het einde van World PVP. Voor mij mogen ze die zelfs uit de eventuele expansions halen, maar da's dan weer mijn persoonlijke mening.
PCGamer heeft een wel een verhelderend artikel uitgebracht, ze hebben een interview gehad met de VP van Blizzard. Ik krijg hier wel een goed gevoel bij. Het lijkt erop dat Blizzard het echt goed wil gaan doen.
http://www.pcgamer.com/th...back-vanilla-wow-servers/
Net zoals Oz. vermoed ik dat dit een grote no-no gaat worden. Als er iets is waarin Blizzard en de hardcore vanilla community zich kunnen vinden is het wel hun afkeer voor flying mounts. Blizzard heeft al toegegeven dat de implementatie van flying een fout was.Zeror schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:08:
[...]
Voor de rest denk ik ook dat het een gepolijste ervaring zal worden op z'n Blizzards.
Nee, ik vind gewoon de echte experience. Dus ook alle mindere aspecten van toen. Endure gewoon wat echte vanilla spelers ook hebben doorstaanZeror schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 23:08:
[...]
Dus van Vanilla o.a.:
En o.a. van nu:
- achievements
- LFG systeem

Als ze terug willen naar Classic moeten ze ook accepteren dat de game er slechter uit ziet, lang duurt en de gold een heel stuk minder is. Dit was wat toen hip was en dus "Classic". Geen mooie fancy graphics van nu.
Enige waar ik heel bang voor ben met Classic... hoe lang gaan die servers stand houden, want de game gaat niet geüpdate worden met nieuwe content, het blijft altijd hetzelfde en ik denk dat binnen 2 jaar de kracht en prik er van af is en dat je alleen nog de hardcore vanilla spelers terug gaat zien die wellicht, 3 of 4 raids gaan vullen?
Enige waar ik heel bang voor ben met Classic... hoe lang gaan die servers stand houden, want de game gaat niet geüpdate worden met nieuwe content, het blijft altijd hetzelfde en ik denk dat binnen 2 jaar de kracht en prik er van af is en dat je alleen nog de hardcore vanilla spelers terug gaat zien die wellicht, 3 of 4 raids gaan vullen?
Ik denk dat 99% van de spelers binnen twee weken al afhaakt, genoeg dingen die nu toch wel erg fijn zijn en waar ze dan toch ineens niet zonder blijken te kunnenKadardar schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 01:04:
Als ze terug willen naar Classic moeten ze ook accepteren dat de game er slechter uit ziet, lang duurt en de gold een heel stuk minder is. Dit was wat toen hip was en dus "Classic". Geen mooie fancy graphics van nu.
Hoe verklaar je dan dat private servers, waar de ervaring over het algemeen toch een stuk minder is dan op officiële servers, nog steeds duizenden gelijktijdige gebruikers trekken.toolkist schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 07:35:
[...]
Ik denk dat 99% van de spelers binnen twee weken al afhaakt, genoeg dingen die nu toch wel erg fijn zijn en waar ze dan toch ineens niet zonder blijken te kunnen
Ik ben zelf begonnen op Nostalrius PvP, zoals iedereen weet kwam hier een einde aan. Kort erna werd echter bekend gemaakt dat Elysium de servers verder zou aanbieden, onze progress was dus nog niet verloren. Elysium werd echter vaak overschaduwd door drama. Er werden gold en characters verkocht door één van de admins, en Shenna had een paar duizend euro aan donations gestolen. Er kwam een "coup" door enkele leden van de staff, de servers gingen offine en even later was daar Light's Hope, die de drie realms die onder Elysium zaten nu zelf aanbieden. Elysium probeert nu nog het hoofd boven water te houden met releases van "fresh" servers.
Klinkt als een hele hoop gedoe toch? Dat was het ook, altijd problemen. Rollbacks, goldsellers, bots, en drama. En toch heb ik meer dan 100 dagen /played op mijn Warlock, en heeft mijn guild alle content van Molten Core tot Naxxramas kunnen clearen, net zoals duizenden andere spelers.
Als de game zelf echt niet meer leuk zou zijn, dan zouden zoveel mensen het niet zo lang blijven spelen. Als Blizzard dit goed doet zouden ze nog wel eens kunnen schrikken van de respons.
[ Voor 4% gewijzigd door Oz. op 04-11-2017 10:49 ]
Hoeveel spelen er private server omdat €13,- per maand te veel is? Ook zo'n mekker dingetje uit de private community.
Nah, ik heb niks op met de private server community, zie dat meer als een soort outcasts. Geen respect voor. En ik vind het dan ook jammer dat Blizzard geld en resources investeert in iets voor die mensen. Indirect betaal ik er nog aan mee ook.
Nah, ik heb niks op met de private server community, zie dat meer als een soort outcasts. Geen respect voor. En ik vind het dan ook jammer dat Blizzard geld en resources investeert in iets voor die mensen. Indirect betaal ik er nog aan mee ook.
Hij heeft wel gelijk imho.Oz. schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:49:
[...]
Hoe verklaar je dan dat private servers, waar de ervaring over het algemeen toch een stuk minder is dan op officiële servers, nog steeds duizenden gelijktijdige gebruikers trekken.
Private servers zijn interessant, omdat mensen WoW gewoon leuk vinden maar vooral omdat het niks kost.
Na 2 week gaat de roze bril weer af en loggen ze hun main. Daar hebben ze de gold, toys, pets en shiny gear.
Ik kan niet wachten om weer een paar uur whipper root tubers, frost / nature resist gear en 1000 gold voor 100% ground mount te moeten farmen
Een goede hybrid ervaring zie ik meer zitten. Ik hoef zeker niet te kunnen vliegen, maar bepaalde gemakken als 15 min hearthstone (dat was vroeger volgens mij een uur) en mount tab is wel gewenst.
Ik zie de legacy server persoonlijk als iets om een nostalgie trip in te nemen. Ik wil absoluut de oude talents terug en vind het prima dat daardoor veel specs wegvallen, die had je vroeger ook niet. Resistance gear en hit rating zie ik ook graag terug, plus de lange epische questlines en grinds.
Een compromis sluiten tussen de huidige en orginele gameplay en mechanics vind ik nutteloos omdat ze het niet voor niets veranderd hebben. Alles in de huidige expansion is 1000x beter dan hoe het vroeger was op 1 ding na (hier ook al genoemd): de community. En die community ontstond juist door de hardcore aard van het spel.
De orginele community krijg je hoe dan ook niet meer terug, daarvoor moet het weer 2004 zijn. Je kunt alleen de leden van die orginele community weer tijdelijk terug winnen door exact te bieden wat ze vroeger hadden imo, ik zie weinig tot geen nieuwe spelers dit langer dan een week spelen.
Ten slotte is het voor mij zo dat ik het super graag wil, maar ik ook de huidige content wil spelen... met meerdere alts. Je hebt maar zoveel tijd, plus in vanilla gaan zo veel uren zitten dat je de nieuwe expansion bijna links moet laten liggen om iets te bereiken. Dit is iets dat Blizzard denk ik op een innovatieve manier moet uitwerken om het te laten slagen.
Een compromis sluiten tussen de huidige en orginele gameplay en mechanics vind ik nutteloos omdat ze het niet voor niets veranderd hebben. Alles in de huidige expansion is 1000x beter dan hoe het vroeger was op 1 ding na (hier ook al genoemd): de community. En die community ontstond juist door de hardcore aard van het spel.
De orginele community krijg je hoe dan ook niet meer terug, daarvoor moet het weer 2004 zijn. Je kunt alleen de leden van die orginele community weer tijdelijk terug winnen door exact te bieden wat ze vroeger hadden imo, ik zie weinig tot geen nieuwe spelers dit langer dan een week spelen.
Ten slotte is het voor mij zo dat ik het super graag wil, maar ik ook de huidige content wil spelen... met meerdere alts. Je hebt maar zoveel tijd, plus in vanilla gaan zo veel uren zitten dat je de nieuwe expansion bijna links moet laten liggen om iets te bereiken. Dit is iets dat Blizzard denk ik op een innovatieve manier moet uitwerken om het te laten slagen.
Juist daarom moeten ze wel een compromis sluiten om het te laten slagen.
Of mensen moeten accepteren dat het maanden zal duren voordat je 60 bent.
Of mensen moeten accepteren dat het maanden zal duren voordat je 60 bent.
Geen respect voor het feit dat sommige mensen gewoon iets anders willen?Kaap schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:18:
Hoeveel spelen er private server omdat €13,- per maand te veel is? Ook zo'n mekker dingetje uit de private community.

Dit is een account.
Ik zou dan wel weer liever WotLK servers hebben. Dat was voor mij de gouden tijd. Heb ik ook een tijdje gespeeld op private servers.
Het gratis gedeelte weegt vast ook wel mee. Ik kan mij ook niet voorstellen dat mensen die al €13 per maand betalen voor hun lol op classic servers gaan spelen met alle ongemakken van dien. Daarnaast is classic meer dan 13 jaar oud. Toen poepte de huidige gemiddelde WoW speler nog gewoon in zijn broek.
Het gratis gedeelte weegt vast ook wel mee. Ik kan mij ook niet voorstellen dat mensen die al €13 per maand betalen voor hun lol op classic servers gaan spelen met alle ongemakken van dien. Daarnaast is classic meer dan 13 jaar oud. Toen poepte de huidige gemiddelde WoW speler nog gewoon in zijn broek.
Het is nu afwachten totdat de sentiment miepers gaan zeuren om TBC servers. En daarna WOTLK. Etc...Divak schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:57:
Ik zou dan wel weer liever WotLK servers hebben. Dat was voor mij de gouden tijd. Heb ik ook een tijdje gespeeld op private servers.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.