Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:15
Clef schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:48:
[...]

Ah gaaf. Er is dus geen reden meer om m'n hele bank te vullen met T1 etc, alleen voor de cosmetics.. Volgens mij moet ik maar eens wat highlights van de verschillende major patches en expansions erbij zoeken. Genoeg echt grote veranderingen dus.

Ik ga ook zeker naar de addons kijken. Is Curse daar nog steeds de beste site voor?
De lijst aan veranderingen is inderdaad huge ;) En curse is zeker nog steeds een top site voor addons. Al zou ik er niet teveel installeren om het overzicht te houden. Ik zou het houden bij Elvui, DBM, GTFO, Details, MSBT en eventueel WeakAura's (paar pagina's terug een hele discussie over geweest met een aantal handige linkjes naar goeie setups). Verder voor 'ease of life' gebruik ik nog een aantal zoals: Postal, Auctionator, Handynotes, MasterPlan, MoveAnything, en TomTom. En nog wel een aantal. Maar zoals ik al zei, hou het simpel voor jezelf in het begin. Anders hou je geen overzicht ;)

(Linkjes voor Elvui en Addonskins, omdat die niet op curse staan :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 17:03
Na een tijd niet gespeeld te hebben (vlak na release van Legion) ben ik nu ook weer begonnen.
Sinds een week ongeveer.

Zelf ben ik nog zoekende naar wat ik precies wil van mn UI, ik vind het minimalistische altijd wel fijn en heb ook tijden met Elv/TukUi gewerkt naar tevredenheid.
Nu speel ik momenteel zowel op een PC met een FHD scherm als op een Macbook Pro 13" welke op 1280 x 800 staat. Hierdoor ondervind ik wel wat verschuivingen iedere keer wanneer ik inlog op de andere machine.

Heeft iemand een idee wat ik t beste kan doen om dit bij allebei 1x goed in te stellen en zorgen dat t er op allebei goed uit ziet? (Liefst minimalistisch). En ook welke addons hier eventueel voor benodigd zijn.

Daarnaast is een musthave voor mij nog altijd TSM met al zn extra's voor de AH en professions. Wat ik ook doe ik kom altijd terug bij TSM, doet me eraan denken, ik moet nog even mn TSM instellingen e.d. zien te syncen via dropbox oid. zodat ik overal mn recente data heb ^^.

EDIT: Ik zie net dat er ook een lijst met Tweakers is waar ik dus nog niet in sta. Ik heb m even doorgekeken maar volgens mij heb je aan mn forumnaam en {Emerald Dream - Horde} genoeg om erin te komen. Ik heb niet echt een Main character dus daar is ook niet iets voor in te vullen.

[ Voor 12% gewijzigd door Nederlandhc op 24-10-2017 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Na tijden grinden dropte gisteren eindelijk de hidden skin voor mijn Vegeance DH.
Ben er erg blij mee :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:43:
Na tijden grinden dropte gisteren eindelijk de hidden skin voor mijn Vegeance DH.
Ben er erg blij mee :)
Yay! :)

Ik heb niet zo veel gedaan gisteren. :) Wel weer getriggered gisteren om me wat meer bezig te houden met pets denk ik... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:52:
Gisteren voor het eerst timewalking Black Temple gedaan. Wat een teleurstelling...

Overall veel te makkelijk, ik had meer uitdaging verwacht voor een raid waar je pre-made in moet gaan.

En dan Supremus, die was buggy as hell.

Hateful strikes op op mensen die op 10-20% health zaten, terwijl de tanks beide in melee range stonden en full health waren...
Dat het te makkelijk is vond ik niet eens het echte probleem van Timewalking BT. Ik vind het vooral heel erg saai. Er gebeurt zo weinig. bosses hebben zo weinig abilities tegenover een moderne raid. Het duurt lang voordat simpele trash ligt.

HH kan gefarmed worden vanaf lvl 100 zo te zien.. Krijg epic ding ervan. Als ik deze doe met een char lager dan 100 ( bijv 97) krijg ik een blauwe waar dus geen mount in kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:57
Ik heb Black Temple 1x gedaan toen het net uitkwam en dat was meteen de laatste keer :p Man, dat duurde lang en was saai inderdaad. Was blij toen het klaar was.

Is er met de patch nu eigenlijk iets nieuws behalve wat tuning en een vendor voor primal sargerite en nog wat klein spul? Nog geen legendary upgrade items etc toch?

Vanavond weer duimen voor een leuke verrassing in de weekly chest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:44:
[...]
Ik heb niet zo veel gedaan gisteren. :) Wel weer getriggered gisteren om me wat meer bezig te houden met pets denk ik... ;)
Ik heb ook niet echt gespeeld hoor. Mijn vader legt in het ziekenhuis dus daar gaat alle aandacht even naar uit.
Maar ik moest gisteren even ontspannen, even uurtje WoW :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HStyles schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:15:
[...]
Dat het te makkelijk is vond ik niet eens het echte probleem van Timewalking BT. Ik vind het vooral heel erg saai. Er gebeurt zo weinig. bosses hebben zo weinig abilities tegenover een moderne raid. Het duurt lang voordat simpele trash ligt.
Wij hadden vooral lol op discord om al die mensen die Vanilla en TBC beter vinden dan de huidige expansion.

Die lopen gillend en schreeuwend naar de forums om te klagen over de hoeveelheid trash tussen de bosses als ze raids als toen zouden maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:00:
[...]

Ik heb ook niet echt gespeeld hoor. Mijn vader legt in het ziekenhuis dus daar gaat alle aandacht even naar uit.
Maar ik moest gisteren even ontspannen, even uurtje WoW :)
Oh crap... hopelijk is het tijdelijk en kan hij binnenkort weer huiswaarts

Yeh, ik ben ook overal en nergens m'n tijd vandaan aan het toveren als het gaat om WoW. Moet me er bij neerleggen dat het nu eenmaal zo is en waarschijnlijk niet meer gaat veranderen in positieve zin (meer kunnen spelen). Geeft op zich ook niks. :D

Deze week maar eens even goed m'n zinnen zetten op het krijgen van de treats om de pet en toys te kopen van dit event...

Dat is interessant... m'n hunter is niet meer te vinden in WoW armory app... lol

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 25-10-2017 10:12 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:04:
Oh crap... hopelijk is het tijdelijk en kan hij binnenkort weer huiswaarts
Bedankt :)
Hij is opgenomen op de Intensive Care dus het zal wel even duren.
Ik ga er wel vanuit dat hij opknapt, operatie is geslaagd namelijk.

Ik werd trouwens gisteren voor het eerst uit een groep gekicked.....terwijl ik de tank was lol
Moest 5 Time walkings doen en in de eerste run waren er 2 continue gigantische packs aan het pullen
1 was DPS en de ander was de healer.
Als ik dan een pack op me had liepen hun al ver vooruit om andere te halen.
Ik had ze 2x gewaarschuwd en daarna was het " if you pull them, you tank them"

...dat konden ze niet zo waarderen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

RustStorm schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:04:
[...]
Dat is interessant... m'n hunter is niet meer te vinden in WoW armory app... lol
Precies de reden dat ik hier even in het topic kom kijken. Mijn grootste chars staan er ook niet meer in. Kreeg wel een melding, maar te snel weggedrukt. Zal wel een update of onderhoud zijn ofzo.

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dwaas schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:28:
[...]

Precies de reden dat ik hier even in het topic kom kijken. Mijn grootste chars staan er ook niet meer in. Kreeg wel een melding, maar te snel weggedrukt. Zal wel een update of onderhoud zijn ofzo.
Ik heb eerlijk gezegd ook geen melding gekregen. Alleen de WoW companion app was iets aan het downloaden toen ik deze startte, bij WoW armory app niet... Nou ja, even afwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet idd updaten, daarna openen, dan gaat hij nog iets downloaden en dan werkt alles weer.
In ieder geval ging het bij mij zo :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:09

Ryada

She/Her

Ryada's Mythic dagboekje:
Eergisteren helaas alleen maar wipes maar er zat vooruitgang in, we kwamen een stuk consistenter bij P3 aan en we hadden zelfs weer een paar low %% pulls. Dus beetje lopen relaxen gisteren en de avond met goede moet terug ToS ingegaan, en ik kan positief melden dat we nu een stukje dieper ToS in kunnen gaan op Mythic.
We hebben Mistress gekilled.
Voor de mensen die intresse hebben hier is de kill pull: [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=18PJI4az9l4]
Stiekem nog mijn chest 5 ilvls kunnen upgraden door een drop op Mistress :3
Mocht je vragen hebben voel je vrij om te vragen :D

Ook ben ik na de Mistress kill gepromote tot full fledged raider in de guild in plaats van een Trial. Dus gisteren was voor mij een hele goede dag.
Nu staan we dus op 6/9M progress hopelijk voordat antorus released krijgen we 7/9M (maar dat is gewoon stille hoop)

[ Voor 4% gewijzigd door Ryada op 25-10-2017 11:57 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik hoor hier nog weinig over Blizzcon en voel weinig hype :P. Niemand bezig met fora afstruinen naar leaks? Ik klik serieus elk topic heel gehaast en enthousiast aan waar weer een potentiële leak in staat.

Volgende week vrijdag weten we eindelijk het nieuwe hoofdstuk. Ik heb echt het gevoel dat er iets groots en nieuws staat te gebeuren, vooral qua systeem achter WoW. Iets wat we allemaal niet verwachten maar wat echt nodig is. Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
Ik moet zeggen ik ben wel heel benieuwd maar ik ben me nog aan t afvragen of ik wel een virtual ticket zal halen. De volgende dag(en) zal t toch wel overal staan waar ik normaal kijk.

Inderdaad wel benieuwd wat t nieuwe gaat worden, niet alleen qua WoW maar ook wat ze aankondigen met betrekking tot HS.

Ene kant van mezelf zegt haal die ticket, andere kant zegt wacht een dag of 2, lastig lastig.... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:39
Raptar schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:20:
Ik hoor hier nog weinig over Blizzcon en voel weinig hype :P. Niemand bezig met fora afstruinen naar leaks? Ik klik serieus elk topic heel gehaast en enthousiast aan waar weer een potentiële leak in staat.

Volgende week vrijdag weten we eindelijk het nieuwe hoofdstuk. Ik heb echt het gevoel dat er iets groots en nieuws staat te gebeuren, vooral qua systeem achter WoW. Iets wat we allemaal niet verwachten maar wat echt nodig is. Can't wait!
Bij mij is er zeker wel hype, en de guild discord staat ook bol van de theories, en elke leak die voorbij komt word wel gepost,

Toch verwacht ik er niet te veel van, Legion is namelijk zeer goed, ook al is de content draught wel te merken in de guild, het enige wat wij nog doen is inloggen om te raiden, of een keer een ander spel met zijn allen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Ik wil niet teveel leaks en andere dingen zien anders is het zonde van mijn 30 euro ;)
Ben wel heel benieuwd of er wat interessants gemeld gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 10:38

junglebeast

hier staat iets

Ik zie wel wat ze mee komen. Zal toch weer van het zelfde zijn. Levelen, dungeons, raids, gear sprokkelen en zo ver mogelijk komen. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Leaks zijn toch bijzonder flauw en stom.. ik probeer ze ook altijd zoveel mogelijk te negeren. Net als datamining informatie (enige uitzondering; welke mounts er gedatamined worden vind ik wel leuk :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal eens dezer dagen eens een virtual pass aanschaffen. Toch leuk een petje en twee mounts voor die prijs. :) Ervaring leert dat ik de streams etc toch niet kijk... -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Virtual pass sla ik over maar ik ben wel degelijk super hyped! :P :
-Hoogstwaarschijnlijk aankondiging van een nieuwe WoW expansion + nieuwe features.
-Waarschijnlijk aankondiging nieuwe Overwatch hero + cinematic en heel misschien aankondiging van een uitbreiding.
-Wellicht meer info over nieuwe spellen waar Blizzard momenteel aan werkt (is min of meer bevestigd).
Laat het aub heeel snel vrijdag de 3de zijn :P

edit: en oh ja, hoe kan ik het vergeten! WoW Arena + Overwatch esports :Y

[ Voor 8% gewijzigd door temp00 op 25-10-2017 14:27 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik will WOW 2.0 het word zo stilletjes aan wel eens tijd voor een complete nieuwe WOW experience na 12 Jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Zo gisteren avond ToS Heroic weer even snel gecleared met de guild, wat is dat toch een verademing, moest hem vorige week namelijk met randomers doen... i was not amused...

Maar goed Tier piece upgrade gekregen(ilvl 925) en 3 BIS items gedropt(allemaal ilvl 915) al waren ze helaas niet beter dan wat ik al droeg vanwege ilvl. Zit nu op 939 equipped. Maar helaas nog geen BIS legendaries.

Weekly chest had een 935 relic al met de slechtste skill die je kan bedenken... dodge op een rogue... no ty...die is dus de prullenbak in gegaan helaas.

[ Voor 16% gewijzigd door Facenoise op 26-10-2017 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de week een avondje op mijn Arms warrior gespeeld maar wat speelt dat lekker weg zeg.
En daarnaast het geluid van die abilities en dan met name whirlwind, dat zijn echte klappen zeg maar.
Prachtig dat geluid, echt kicken. <3
Mijn pally is af en toe een lichtshow met bijbehorende geluidjes maar ik kreeg bij warrior echt dat "juggernaut" gevoel.

Vraag me af hoe Protwarrior speelt tegenwoordig. Misschien vanavond even een paar rondjes tanken :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HStyles
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 06:39:
Ik will WOW 2.0 het word zo stilletjes aan wel eens tijd voor een complete nieuwe WOW experience na 12 Jaar.
Hoe naar wow 2.0 te gaan stappenplan.
1. klik met de rechtermuisknop op je wow desktop icoon
2. klik op naam wijzigen.
3. Vul in: WOW 2.
4. Start de game op.
5. gefeliciteerd, je bent nu geupdate naar wow 2.0. Je zult dit echter niet direct zien in je main menu. dit kan kan een paar uur duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Living Infernal Core now drops from Raid Finder difficulty Gul'dan
Reins of Poseidus, which drops from Poseidus is now easier to get, as his respawn time is now shorter
Sunhide Gronnling, which drops form Poundfist may be easier to get, as his respawn time might be shorter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Subraces zou wel leuk zijn om dat eens eindelijk in te voeren.
Zijn wel wat dingen die ik gezien heb maar die zullen niet eens waar zijn geweest.
We gaan het vast wel horen volgende week vrijdag.

Sommige van die keynote arts zijn er namelijk niet voor niets (Jaina ig voor Warcraft, dat zou kunnen duiden op een verhaal met haar in het midden, Kul'tiras enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HStyles schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:20:
[...]

Hoe naar wow 2.0 te gaan stappenplan.
1. klik met de rechtermuisknop op je wow desktop icoon
2. klik op naam wijzigen.
3. Vul in: WOW 2.
4. Start de game op.
5. gefeliciteerd, je bent nu geupdate naar wow 2.0. Je zult dit echter niet direct zien in je main menu. dit kan kan een paar uur duren.
Net geprobeerd maar het werkt niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 10:38

junglebeast

hier staat iets

Hoe zou een WoW 2.0 er uit moeten zien? Heb een paar ideetjes..

- weg met tab target. Aim to hit.
- een mix van first person/3rd persoon view.. ala ESO of Smite.
- Dynamische wereld. Waar elke server zelf hun weg bepaald.
- Horde vs Alliance zone capture. Zie ook hierboven.

Jullie?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clef
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 09:08
Pfew.. WoW 2.0.. voor mij is mijn recente herstart met Mists al een 2.0 ervaring :D

Gisteren dan toch maar eens mijn bags opgeruimd. Ik kwam een hoop PvP gear tegen uit 2011, dus dat kon allemaal weg. Ook een hoop consumables waren niet echt bruikbaar meer omdat ik inmiddels al weer op level 90 zit.

Nu twijfel ik vooral wat ik het beste kan doen. Blijf ik nog even in Pandaria voor een paar instances of ga ik door met Warlords.. Ik zou het jammer vinden om de rest van Pandaria over te slaan, volgens mij heb ik maar 3 gebieden gezien...

Overigens vond ik de Nesingwary quests tegenvallen, ik kan me herinneren dat het in de eerdere uitbreidingen veel lange quest chains waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Clef schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:33:

Nu twijfel ik vooral wat ik het beste kan doen. Blijf ik nog even in Pandaria voor een paar instances of ga ik door met Warlords.. Ik zou het jammer vinden om de rest van Pandaria over te slaan, volgens mij heb ik maar 3 gebieden gezien...
Dit bepaal je natuurlijk zelf. Als jij de Pandaria omgevingen wilt zien, stopt niemand je ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
thundermo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:10:
[...]

Dit bepaal je natuurlijk zelf. Als jij de Pandaria omgevingen wilt zien, stopt niemand je ;).
Ligt eraan welke server :> Als zelfde server is kan ik hem wel even komen ganken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clef
HStyles schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:16:
[...]

Ligt eraan welke server :> Als zelfde server is kan ik hem wel even komen ganken :+
Chromaggus, kom maar op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:08
Nederlandhc schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:44:
Ik moet zeggen ik ben wel heel benieuwd maar ik ben me nog aan t afvragen of ik wel een virtual ticket zal halen. De volgende dag(en) zal t toch wel overal staan waar ik normaal kijk.

Inderdaad wel benieuwd wat t nieuwe gaat worden, niet alleen qua WoW maar ook wat ze aankondigen met betrekking tot HS.

Ene kant van mezelf zegt haal die ticket, andere kant zegt wacht een dag of 2, lastig lastig.... 7(8)7
Heb alleen die ticket gekocht voor die mount, of ik dat blizzcon nog uberhaupt ga kijken moet ik nog maar zien. Nooit zo into lore geweest al ben ik wel benieuwd naar de volgende expansion in wow.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Virtual ticket in de pocket. :) Kan ik weer wat mounts toevoegen en een petje <3 i love it.

Vanavond waarschijnlijk weer even lekker met m'n huntertje spelen. Kan helaas nog steeds niet met m'n hunter in de wow app aan de gang... dus de auction house checken voor bags enzo zit er niet in helaas...

Van het weekend eens even op tricky treats jacht, zodat ik de vanity items kan kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:44
Fixed a bug causing the Living Infernal Core to sometimes drop in Raid Finder difficulty.

Dat is 1 mount minder die dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:59:
[...]

Fixed a bug causing the Living Infernal Core to sometimes drop in Raid Finder difficulty.

Dat is 1 mount minder die dropt.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

dat is jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
volgende week vrijdag zal ik zeker gaan kijken :)
Veel te benieuwd wat ze met de volgende expac gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer een rondje met de Arms warrior gedaan. Toch wel erg genoten.
Ben alleen vergeten Prot te testen, van het weekend maar even doen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
RustStorm schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:59:
[...]

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

dat is jammer...
Indd dus maar weer wachten tot de volgende xpack er is om deze te gaan farmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:16:
[...]

Indd dus maar weer wachten tot de volgende xpack er is om deze te gaan farmen :P
Eigenlijk zou ik ook Mythic Blackhand willen farmen, maar ik vermoed dat me dat niet goed zal lukken op m'n hunter. Geen idee eigenlijk... ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:34
Akaendra schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:48:
Subraces zou wel leuk zijn om dat eens eindelijk in te voeren.
Zijn wel wat dingen die ik gezien heb maar die zullen niet eens waar zijn geweest.
We gaan het vast wel horen volgende week vrijdag.

Sommige van die keynote arts zijn er namelijk niet voor niets (Jaina ig voor Warcraft, dat zou kunnen duiden op een verhaal met haar in het midden, Kul'tiras enzo)
subraces is al ontkracht door devs.
althans de paar zoals void elves en lightforged draenei die ze terugvonden via datamining is uitgelegd hoe deze data in het rijtje komt met speelbare races.
echter blijken bovenstaande een class-race combinatie te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
RustStorm schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:16:
[...]

Eigenlijk zou ik ook Mythic Blackhand willen farmen, maar ik vermoed dat me dat niet goed zal lukken op m'n hunter. Geen idee eigenlijk... ^_^
Je zou het als BM eens kunnen proberen. Pet in tank spec zetten en 'Mend Pet' in je rotatie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man man man man... 450 van die treats verzamelen... dat is echt GEEN leuk werk... heb er nu 150 voor 1 van de toys... nu nog 150 voor de tweede toy en dan eventueel nog 150 voor die pet... (Naxxy)... gotta catch them all ofzo.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMavak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 15:18
Ik beginnen met WoW nu heb ik eig geen idee welke realm ik zou moeten kiezen iemand enige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:08
RustStorm schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:26:
Man man man man... 450 van die treats verzamelen... dat is echt GEEN leuk werk... heb er nu 150 voor 1 van de toys... nu nog 150 voor de tweede toy en dan eventueel nog 150 voor die pet... (Naxxy)... gotta catch them all ofzo.... :|
Ik heb nu twee van die toys en wil nog die derde. Je wordt er inderdaad niet vrolijk van |:( . En dan zijn die costumes ook nog wel gaaf :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag 8/9 heroic gehaald met de guild beste try KJ zover is 45%, nu ook besloten om meer focus in Sub te gaan gooien, na zo lange tijd Sin wordt het tijd de echte spec op te pakken. Sims zien er goed uit. Sin is 1.05mil en Sub is 1.15mil dus een 100k dps increase count me in. Morgen maar even oefenen :D

Helaas na al die tijd zijn de betere leggies niet gedroppen voor Sin of Sub. Dus daar moet ik het nog niet van hebben.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, na een week op de IC is mijn vader weer op zaal en aan de beterende hand. :)

Deze week weer wat meer tijd voor de hobby die WoW heet.
Afgelopen week wel wat gespeeld maar eigenlijk niet echt dingen gedaan.
De week ook maar even op zoek naar een class en daar voorlopig bij blijven cq meer tijd insteken.
De class moet een tank offspec hebben

Keuzes die nu overgebleven zijn :

DH, vengeance speel ik eigenlijk 100%. Geen enkel idee hoe Havoc speelt. Vanavond ff testen.
Warrior, arms/prot. Mijn oude main maar ik vind Prot wat "boring"
Paladin, Ret/Prot. Heerlijke class, prot is simple maar voldoet meer dan genoeg en Ret is ook wel lekker.
Class is alleen zo verschrikkelijk traag.
Monk - mijn grote " liefde" in Legion. Perfecte class maar ik wil eigenlijk even wat anders spelen. (twijfel geval) Sloeg in de normal raid echt geen deuk in een pakje boter :)
Dit helpt dan weer wel :
Windwalker

Damage of all abilities increased by 15%.
De rest (Druid, DK) zijn afgevallen.

[ Voor 68% gewijzigd door Iusedto op 30-10-2017 09:44 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
GMavak schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:46:
Ik beginnen met WoW nu heb ik eig geen idee welke realm ik zou moeten kiezen iemand enige tips?
Eigenlijk maakt het niet heel veel uit. Ik zou wel voor een engelstalige gaan, of je moet Duits of Frans prefereren. Ik weet niet of je Alliance of Horde wilt gaan spelen, maar voor Horde zou ik persoonlijk gaan voor Dreanor of Tarren-Mill, voor Alliance Silvermoon.

Kom ook op de (Tweakers) WoW discord (https://discord.gg/EwQvNDX), zitten een aantal tweakers op, verspreid over meerdere servers, die altijd wel bereid zijn om te helpen of vragen te beantwoorden.
Kadardar schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 01:13:
Vandaag 8/9 heroic gehaald met de guild beste try KJ zover is 45%, nu ook besloten om meer focus in Sub te gaan gooien, na zo lange tijd Sin wordt het tijd de echte spec op te pakken. Sims zien er goed uit. Sin is 1.05mil en Sub is 1.15mil dus een 100k dps increase count me in. Morgen maar even oefenen :D
Veel plezier met je opener, dps cooldown rotatie ;).

[ Voor 26% gewijzigd door thundermo op 30-10-2017 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
- als ik WoW start of naar een andere zone ga dan krijg je het loadscreen en na een paar seconden is de nieuwe zone geladen.
Als ik echter tijdens dat loadscreen AltTab naar een andere toepassing dan blijft dat scherm bijna hangen, het duurt in ieder geval erg lang.
Iemand enig idee hoe dit kan ?

Ik heb wel WoW op mijn D-schijf staan terwijl ik hem vroeger op de C schijf had (SSD).
Misschien dat dit het probleem geeft.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:21:
- als ik WoW start of naar een andere zone ga dan krijg je het loadscreen en na een paar seconden is de nieuwe zone geladen.
Als ik echter tijdens dat loadscreen AltTab naar een andere toepassing dan blijft dat scherm bijna hangen, het duurt in ieder geval erg lang.

Ik heb wel WoW op mijn D-schijf staan terwijl ik hem vroeger op de C schijf had (SSD).
Een ssd kan zeker wel helpen, wat ik wel merk dat in de prime times op draenor laden gewoon soms ontzettend lang kan duren en dan vooral dalaran. Probeer eens hetzelfde in de ochtend bijv (als je dat kan) en kijken of het sneller gaat, zo niet dan zou ik wow weer terug zetten op de ssd. Wij kennen jou D schijf natuurlijk niet maar een 5200rpm harddisk zou zo maar het probleem kunnen zijn, 7200 rpm vind ik zelf nog wel acceptabel en te doen, 10k disks heb ik geen ervaring mee en ssd blijft wow gewoon opstaan bij mij :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
GMavak schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:46:
Horde = Draenor (PvE) of Tarren Mill (PvP)
Alliance = Silvermoon (PvE) of Ravencrest (PvP)
Alle 4 levendige servers waar genoeg mensen zijn.

Zijn nu met de guild 5/9M dus gisteren snel even Host gekilled om vervolgens Mistress te gaan doen.
En na 1 avond wipen moet ik toch wel zeggen dat het een behoorlijk chaotisch gevecht is. Dan te bedenken dat Avatar en KJ nog moeilijker zijn.

Maar goed vanavond weer een avondje wipen dus op Mistress.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:10:
[...]
Een ssd kan zeker wel helpen, wat ik wel merk dat in de prime times op draenor laden gewoon soms ontzettend lang kan duren en dan vooral dalaran.
Ja, ik ga alles even verwijderen en maar terug naar de SSD.
Knal ik er meteen Elvui tegenaan en dan ben ik klaar. Mooi klusje voor vanavond hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zertaxka schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:05:
[...]

Horde = Draenor (PvE) of Tarren Mill (PvP)
Alliance = Silvermoon (PvE) of Ravencrest (PvP)
Alle 4 levendige servers waar genoeg mensen zijn.

Zijn nu met de guild 5/9M dus gisteren snel even Host gekilled om vervolgens Mistress te gaan doen.
En na 1 avond wipen moet ik toch wel zeggen dat het een behoorlijk chaotisch gevecht is. Dan te bedenken dat Avatar en KJ nog moeilijker zijn.

Maar goed vanavond weer een avondje wipen dus op Mistress.
Mistress is gewoon een draak van een fight.
Het is niet alleen heel tight met de movement maar ook nog eens AOE wise + tank wise heel strak allemaal.
Wij hebben er ongeveer (ik dan) 106 wipes over gedaan om mijn eerste kill te kunnen krijgen.
Vorige week was ze eindelijk dood. Hopelijk krijgen we dat deze week weer voor elkaar (hopelijk vandaag) en dan morgen een avondje maiden, die hamers doen pijn.
Mistress is gewoon een mentale check want je word echt op de proef gezet, na 20x weet je de fight wel een beetje uit je kop maar nog blijf je wipen omdat rng het verpest of dat een dps/healer/tank een foutje maakt en je dan gewoon neergaat.
Zelf zijn we nu 6/9M hopelijk deze week 7/9M :+ maar dat zal er waarschijnlijk nog niet inzitten, op zijn vroegst zal dat volgende week worden vermoed ik.
Avatar en KJ imo zijn misschien moeilijker maar minder mentaal slopend althans zo zie ik het voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Zo afgelopen weekend dan eindelijk KJ op z'n gat liggen. (wel via een invite uit de friends list maar toch) Gisteren met de guild tot KJ gekomen. Woensdag gaan we extenden om hem dan hopelijk ook met de guild te killen

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:01

Rannasha

Does not compute.

Gisteravond eindelijk Sisters of the Moon mythic neer gekregen. 4/9 nu dus. Het heeft flink wat moeite gekost, vooral omdat we al een tijdlang healers recruiten en weer kwijtraken, dus niet echt een stabiel healerteam hebben en Sisters toch best healing-afhankelijk is. Maar goed, het is eindelijk gelukt.

Nu nog de repeat-kills, maar die mag men de komende 3 weken zonder mij doen, want ik ben druk bezig met koffers pakken omdat ik dit weekend in Anaheim moet zijn :) (en daarna nog een tijdje ga rondstruinen door dat land)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Iusedto schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:21:

even vraagje, wat zijn je beeldscherm/video instellingen?
heb je daar fullscreen, windowed of windowed fullscreen?

bij die laatste zou alt+tab geen verschil mogen maken ;)

Ik zou wow overigens ook op de ssd zetten. anders die wachttijden.. man man man |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ryada schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:18:
Mistress is gewoon een draak van een fight.
Het is niet alleen heel tight met de movement maar ook nog eens AOE wise + tank wise heel strak allemaal.
Wij hebben er ongeveer (ik dan) 106 wipes over gedaan om mijn eerste kill te kunnen krijgen.
Vorige week was ze eindelijk dood. Hopelijk krijgen we dat deze week weer voor elkaar (hopelijk vandaag) en dan morgen een avondje maiden, die hamers doen pijn.
Mistress is gewoon een mentale check want je word echt op de proef gezet, na 20x weet je de fight wel een beetje uit je kop maar nog blijf je wipen omdat rng het verpest of dat een dps/healer/tank een foutje maakt en je dan gewoon neergaat.
Zelf zijn we nu 6/9M hopelijk deze week 7/9M :+ maar dat zal er waarschijnlijk nog niet inzitten, op zijn vroegst zal dat volgende week worden vermoed ik.
Avatar en KJ imo zijn misschien moeilijker maar minder mentaal slopend althans zo zie ik het voor mij.
Ja het is voor ons ook even wennen, op heroic is het een zerg fest en op Mythic moet je dus echt tactics en mechanics doen. Zijn nog een beetje zoekende met de vissen en stuns/interrupts. Hoe komen jullie van de vissen af ? Door in het groene spul te gaan staan of door een snelle tank swap waar de hele raid even een tick van de debuff krijgt ? Gebeurde gisteren een aantal keer dat mensen hun vis niet kwijt raakte door het groene spul (Prydaz of andere shields vermoedt ik)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zertaxka schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

Ja het is voor ons ook even wennen, op heroic is het een zerg fest en op Mythic moet je dus echt tactics en mechanics doen. Zijn nog een beetje zoekende met de vissen en stuns/interrupts. Hoe komen jullie van de vissen af ? Door in het groene spul te gaan staan of door een snelle tank swap waar de hele raid even een tick van de debuff krijgt ? Gebeurde gisteren een aantal keer dat mensen hun vis niet kwijt raakte door het groene spul (Prydaz of andere shields vermoedt ik)
Wij doen het via het groene spul meestal. Tenzij ik mijn taunt verkloot. Zeker omdat die ene tik via de debuff al een wipe kan veroorzaken en een cooldown van de healer nodig kan hebben om de raid up te houden. En je hebt de cooldowns heel hard nodig op andere punten.

Heb nog wel een leuk verhaaltje over mistress.
Mede tank was stunned en dood gegaan omdat dps niet goed genoeg spread. Dus de boss blijft mij aanvallen en ik krijg de debuff. Ik dodge vrolijk 2 minuten lang de boss en ben lekker de mechanics aan het doen. En opeens dodge ik het niet meer en is het rip raid. Brewmaster is soms wel heel handig om te hebben :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
demonic schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:24:
[...]

even vraagje, wat zijn je beeldscherm/video instellingen?
heb je daar fullscreen, windowed of windowed fullscreen?

bij die laatste zou alt+tab geen verschil mogen maken ;)

Ik zou wow overigens ook op de ssd zetten. anders die wachttijden.. man man man |:(
Ik durf het je niet te zeggen want ik zit op mijn werk, ik dacht windowed.
Maar zoals ik al zei ga ik terug naar de ssd...en meteen ELVui

*edit*
Realiseer me nu ook dat ik op mijn DH zelfs het Havoc wapen nog niet heb lol.
Die eerst maar even halen :o

[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 30-10-2017 14:24 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:14:
Hoe groot is jullie WoW folder btw ?
55GB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
hmmm de mijne 44gb :) nog wel enorm eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
cache? en hoe groot zijn je interface, WTF en data mappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:55
Zertaxka schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

Shields maken niet uit. Je moet minstens 2 seconden in de groene tjak staan. Wij gebruiken ook de groene tjak :) mensen die dan hun vis niet kwijt zijn hebben het verkloot. Een last resort kan tornado zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Ben begonnen met een level 1 char. Maar dat is eigenlijk te makkelijk. Weinig uitdaging. Denk even doorzetten totdat ik een stuk hoger level ben.
Ik vraag me alleen 1 ding af. Ik speel nu een mage. Maar is het zo dat je wapen en Gear weinig invloed heeft op je damage? He gebruikt je wapen niet meer te vasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Zo, Sisters was gisteren goed voor me

945 Heroic Titanforged Relic en op de Bonusroll de 945 Trinket (spectral owl)

Ik krijg voorlopig geen loot meer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
jaydenjarno schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:00:
Ben begonnen met een level 1 char. Maar dat is eigenlijk te makkelijk. Weinig uitdaging. Denk even doorzetten totdat ik een stuk hoger level ben.
Ik vraag me alleen 1 ding af. Ik speel nu een mage. Maar is het zo dat je wapen en Gear weinig invloed heeft op je damage? He gebruikt je wapen niet meer te vasten
Op de lagere levels heeft je 'gear' inderdaad totaal geen effect, omdat er geen of heel weinig stats op zitten (denk aan intellect of haste/crit/mastery/versatility). Zodra je max lvl (110) bent zal je zien dat gear ongelofelijk belangrijk is. Een juiste balans (al dan niet berekend) tussen stats is dan van dusdanige belangrijkheid, dat het je damage omhoog kan doen schieten, of naar beneden kan laten vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
demonic schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:14:
[...]

cache? en hoe groot zijn je interface, WTF en data mappen?
Geen idee :)
Alles is weg en staat nu op de SSD
Werkt perfect . Nu bezig met Elvui en enkele WA's voor de brewmaster

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clef
Ik moet zeggen dat het gebrek aan uitdaging me wel tegen valt. Je noemt zelf vanaf level 1, maar op level 98 was daar nog weinig verandering in. Questen in Pandaria en nu in Warlords is leuk, maar echt lastige quests zijn er maar weinig. Daarnaast geldt datzelfde ook wel voor de instances. Ik heb nu meerdere Warlords instances gedaan, maar het lukte bijna iedere keer om een run in 15-20 minuten af te ronden.

Alles kan achter elkaar gepulled worden, health en mana terug op peil brengen is nergens nodig en ondanks dat de boss mechanics wel aardig zijn, is het daarom nooit echt uitdagend.

Overigens vind ik de toevoeging van de garrison wel weer grappig. De gehele questline erom heen maakt je wel meer onderdeel van het verhaal. Ik vraag me alleen af hoe relevant het nog is nu Legion ook al uit is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
Clef schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:38:
Ik moet zeggen dat het gebrek aan uitdaging me wel tegen valt. Je noemt zelf vanaf level 1, maar op level 98 was daar nog weinig verandering in. Questen in Pandaria en nu in Warlords is leuk, maar echt lastige quests zijn er maar weinig. Daarnaast geldt datzelfde ook wel voor de instances. Ik heb nu meerdere Warlords instances gedaan, maar het lukte bijna iedere keer om een run in 15-20 minuten af te ronden.

Alles kan achter elkaar gepulled worden, health en mana terug op peil brengen is nergens nodig en ondanks dat de boss mechanics wel aardig zijn, is het daarom nooit echt uitdagend.
Tja, dat heb je nu eenmaal als iedereen in heirlooms gekleed is. (heirlooms = gear voor bestaande spelers om sneller te levelen).
Dan gaat het zo snel, als je met een groepje in 'gewone' gear gaat, dan is het echt wel een uitdaging ;)

Maar je kan de oude content gewoon niet als relevant zien in dat opzicht. het is oud, wordt niet meer gebalanced naar specs en dat geeft dan gewoon problemen dat sommige classes echt OP zijn. *kuch kuch* brewmasters *kuch kuch*.
Level maar door naar lvl 101, en dan mag je iets meer verwachtingen hebben over uitdaging. ;)
en op lvl 110 wil ik je het wel is vol zien houden in een Mythic +15 :+
Overigens vind ik de toevoeging van de garrison wel weer grappig. De gehele questline erom heen maakt je wel meer onderdeel van het verhaal. Ik vraag me alleen af hoe relevant het nog is nu Legion ook al uit is.
garrison is niet meer relevant. ondanks dat kan je er nog wel handige dingen doen. je kan bv. jij eigen actioneer plaatsen. the herb garden uitbreiden en zo lekker makker herbs gatheren. etcetra.

Maar overall bied het tegenwoordig nog maar heel weinig. (dit terwijl vroeger het een gold mine was, letterlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
Tegenwoordig staan er bij mij een aantal in de garrison om o.a. Hexweave te maken om zo de bags te verkopen die altijd binnen 24 uur verkocht zijn. Dit zijn dat characters waar ik verder (nog) niet zoveel mee doe en dan is per character nog geen 5 minuten besteden geen ramp denk ik zo.

Als ik langer inlog op die character (zoals bij het wachten voor een HH dungeon) dan doe ik wel de garden en mine ff doorlopen en alles weer doorsturen naar mn alchemy / BS char welke dan weer t een en ander kan maken.

Nu ik erover nadenk valt me op dat er toch nog aardig wat verkoopt op de AH terwijl het "niet meer actueel" is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raptar
Clef schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:38:

Ik begrijp je helemaal, doodgaan is bijna onmogelijk en alles ligt in 2 klappen neer. In de hoogtijd dagen van WoW was dit heel anders, toen kon je zelf op een random wolf die je tegenkwam een hele rotatie uitvoeren. Een normale mob lag meestal pas plat na 8 a 10 seconden. Meer dan 2 mobs tegelijk pullen zorgde ook voor serieuze problemen, rogues ;)? Een elite solo-en was toen ook echt een serieuze uitdaging, moest je van goede huize komen en je class echt kennen, alle abilities vaak gebruiken etc. Nu ziet zo'n elite portretje er esthetisch leuk uit, maar voel je er voor de rest weinig van.

Op level 100 verandert er wel echt veel. Als je nog met leveling gear uit WoD komt kan het zelfs hier en daar aardig lastig worden. Je gaat zien dat mobs lang overleven en dat overal naar binnenstormen wordt bestraft met een spirit walk. Nog even volhouden dus, het wordt straks leuker ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik gebruik Garrison alleen nog om bij Alts gathering professions te levelen.

Gisteren avondje gespendeerd aan Weakaura's, maar wat is uitgebreid zeg.
Had ook wat strings geimporteerd en dat werkte wel goed maar ik kreeg een beetje teveel informatie binnen. Beetje overkill :)
Plus veel zag ik al op mijn bars of in de bufftimers (Elvui).

Heb nu alleen nog maar een waarschuwing die zegt dat mijn Brew weg is :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En: wie kan ik dit jaar feliciteren met de HH-mount? @Kaap Jij sowieso! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:39
demonic schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:59:
garrison is niet meer relevant. ondanks dat kan je er nog wel handige dingen doen. je kan bv. jij eigen actioneer plaatsen.
Yup. Op de AH staan wel onderdelen O-)

Ik ben er in ieder geval mee gestopt het te proberen; een van de onderdelen die je nodig hebt dropt alleen met een hele lage droprate van random van mobs in Ashran, waar je 1) lvl 110 voor moet zijn in een lvl 100 expansion 2) moet (/kunt) PvP'en op een PvE server en 3) moet queuen om er überhaupt in te kunnen.

De drie onderdelen staan voor (gemiddeld) 100.000 gold op de AH en de complete module voor net iets minder dan 3 ton...

Ik ben nu level 110, kom nooit meer in mijn garrison en heb een Dalaran hearthstone, dus waarom nog de moeite doen? Als die auction bot nu account wide was geweest, misschien, maar ik vlieg wel naar voor 1 gold naar Asran; daar zit ook een AH :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, na mijn warlock, monk, druid, mage en shaman nu een shadowpriest geleveled en aan het gearen. Waar ik met alle eerdere classes vanaf 860 ilevel alle elite WQs muv Argus kon solo-en krijg ik met mijn priest met 890 ilevel nog niet eens de makkelijkste elite wqs solo gedaan.

Questen gaat ook aangezien een groep mobs tegelijk aanpakken een stuk problematischer is dan bij al die andere classes.

Dan verwacht je dat je wellicht in dungeons als compensatie wat beter presteert, maar daar doe ik ook minder als op al mijn andere characters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:24:
Wow, na mijn warlock, monk, druid, mage en shaman nu een shadowpriest geleveled en aan het gearen. Waar ik met alle eerdere classes vanaf 860 ilevel alle elite WQs muv Argus kon solo-en krijg ik met mijn priest met 890 ilevel nog niet eens de makkelijkste elite wqs solo gedaan.

Questen gaat ook aangezien een groep mobs tegelijk aanpakken een stuk problematischer is dan bij al die andere classes.

Dan verwacht je dat je wellicht in dungeons als compensatie wat beter presteert, maar daar doe ik ook minder als op al mijn andere characters...
Shadows zijn heel goed in raids. langdurige gevechten is waar ze beter uit de verf komen dan bv. in dungs.
Ga je bv. een hoge M+ doen waarbij de dung bosses 5minuten ofzo duren. dan gaan ze meer dan prima mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is trouwens een goed ilevel om Mage Tower te doen ?
En ja, zo hoog mogelijk snap ik ook wel :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:38:
Ik denk dat het eerder echt om skills draait, dan om een ilvl. Dus ik vermoed dat het altijd het proberen waard is om het gevecht te leren kennen en te perfectioneren. En inderdaad wat je zegt: hoge ilvl is natuurlijk meestal beter (mits je stats enzo goed op elkaar zijn afgestemd). :)

Ik heb een poging gedaan met m'n hunter, maar ik bakte er helemaal niets van. Ik ben geen speler meer met de kwaliteiten die ik vroeger had helaas. Als ik wat meer m'n best zou doen zou dat wel weer komen, maar het lukte me in ieder geval niet en heb ook geen zin om m'n best er voor te gaan doen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door RustStorm op 01-11-2017 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:57
Arcane mage had ik met iets van ilvl 905 gedaan volgens mij. Ik denk toen ik concordance net kreeg. Dat was toen nog best een uitdaging, vooral omdat ik geen healing had. Met defensive legendaries ging het toen ineens makkelijk, maar die had ik de eerste weken dat de mage tower bestond nog niet.

Recent frost en fire ook nog maar even gedaan op iets van 935 ilvl, maar die had ik al maanden niet gespeeld en zonder optimale legendaries, lager wapen ilvl en traits. Was even wennen :p

Bij allemaal geldt dat mechanics > dps, maar het helpt natuurlijk wel als je meer dps kunt doen. Er is wel een soort van minimum nodig. Fire kon ik voor een groot deel brute forcen. Bij frost was het misschien wel iets lastiger omdat je door hogere dps de adds veel sneller dood hebt en dan heb je geen procs meer... Maar goed, ondanks mijn relatieve onkunde met deze specs toch redelijk makkelijk beide gehaald.

Maar 900 ilvl is wel zo'n beetje het minimum (zeker met huidige traits, crucible, etc), maar dan moet je echt wel goed weten wat je doet. Verder dus vooral mechanics, mechanics, mechanics en de toolset van je class goed gebruiken (defensives, interrupts, stuns, movement speed, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hoort/leest de meeste wilde verhalen met dit soort vragen. Had al wat rondgekeken op het internet maar dat was verwarrend :)
De 1 doet het met 880 en een Legendary, en de ander doet het weer met 890 zonder Legendaries

Ik hou wel 900 aan met veel verstand van de class en hoe minder class ervaring er is des te hoger het ilevel moet zijn :)
Ik zag dat ik met de WW monk moet focussen op Survival ipv DPS

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Als je nu vanaf level 1 weer moet beginnen. Welke Claas zouden jullie dan gaan spelen? Hunter lijkt me leuk en Rogue ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:57:
Als je nu vanaf level 1 weer moet beginnen. Welke Claas zouden jullie dan gaan spelen? Hunter lijkt me leuk en Rogue ook.
De class die je leuk vindt om te spelen. Dus hunter of rogue. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je hebt zelf al antwoord gegeven ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Dat snap ik haha. Maar ze zijn allemaal leuk. Dat maakt het zo lastig. Rogue en mage nu even gedaan en die zijn prima. Hunter is ranged en dat doet ook altijd goed. Maar dps melee trekt ook. Keuzes keuzes keuzes

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:01:
Dat snap ik haha. Maar ze zijn allemaal leuk. Dat maakt het zo lastig. Rogue en mage nu even gedaan en die zijn prima. Hunter is ranged en dat doet ook altijd goed. Maar dps melee trekt ook. Keuzes keuzes keuzes
Waarom combineer je rogue en hunter niet ?

.....survival hunter :9

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Hhmmmm da's een goede. Misschien dat eens proberen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Destro Warlock is makkelijk te doen, zelfs al ben je 870 ilvl.
Infernal pet maakt heel dat gevecht super trivial in ieder geval, en aangezien er geen tijdslimiet zit op heel dat gevecht kun je lekker langzaam dpsen :)

Naja, als ik vanaf lvl 1 weer zou moeten beginnen, instant warlock pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Laatste keer dat ik het probeerde (als brewmaster) heb ik het bij 2 pogingen opgegeven.
(dit was in de eerste paar weken van release).

De magic dmg was zo insane hoog, dat wat je ook deed, je was binnen 10 seconden dood. (onze magic mitagtion was toen nog niet gebufft.)

Maar sindsdien probeer ik het niet meer. Druids die het kunnen zonder enige probleem en brewmasters die zonder fouten te maken alsnog binnen 10 seconden dood zijn. fuck that blizz. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Iusedto schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:02:
[...]

Waarom combineer je rogue en hunter niet ?

.....survival hunter :9
Die zouden verboden moeten worden.
Een hunter is ranged. Punt. Geen verdere discussie mogelijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:02:
[...]

Die zouden verboden moeten worden.
Een hunter is ranged. Punt. Geen verdere discussie mogelijk >:)
Terwijl iedere hunter in het verleden probeerde melee na te doen... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
Als ik helemaal vanaf scratch zou moeten beginnen... Dan zou ik of voor een Hunter gaan (ik vind Beast Master echt geweldig) of ik zou kiezen voor een Unholy DK (mooi is dat die ook vanaf lvl 55 starten :P). Heb m'n Death Knight vorige week naar 110 gebracht en dacht dat ik Blood tanking leuk zou vinden, maar wat meer ingelezen en gerommeld met unholy and wat een heerlijke spec.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik level, heel langzaam, een survival hunter en dat bevalt best wel erg goed.
Het is een zeer leuke spec :)

Is het Perfect ? Nee, absoluut niet. Met name de rotatie is onhandig/rommelig.
En wil je endgame redelijk makkelijk een rotatie kunnen doen (Pumpo build) dan heb je 1 specifieke Legendary nodig en dat lijkt me niet de bedoeling.

...en toch is het op de een af andere manier een leuke spec :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
Puur subjectief natuurlijk, alleen als je dan toch advies wilt zou ik niet voor een hunter gaan. Ik spreek dan wel voor een Markmanship hunter, momenteel is de rotatie zo boring en plat dat er in mijn ogen geen reet aan is. Dat aimed shot casten komt op een gegeven moment echt je strot uit, daarnaast vind ik deze ability ook totaal niet "belonend" ofzo. Als ie de target raakt voelt het niet echt alsof er nou echt wat spectaculairs gebeurd is.

Subtlety rogue is momenteel wel erg lekker hoor. Lekker sneaken en achter je doel teleporten om vervolgend dodelijk toe te slaan. De crits van death from above komen ook echt boven de miljoenen uit, altijd heerlijk om naar te kijken. Daarnaast heeft het stealth gewoon iets romantisch wat de class sowieso een unieke vibe geeft,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
RustStorm schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:05:
[...]

Terwijl iedere hunter in het verleden probeerde melee na te doen... ;)
Nee hoor, bij ons wilden de hunters nooit stacken op de boss. Niet in t tijdperk van de minimum range, niet in t tijdperk daarna. Maar waarom, geen idee. Volgens mij gewoon omdat het genuine huntards waren.
Hoe vaak ik 1 vd 2 in onze Mount Hyjal progress tijd niet heb moeten herinneren dat ie wel z'n pet moest gebruiken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:02:
[...]

Nee hoor, bij ons wilden de hunters nooit stacken op de boss. Niet in t tijdperk van de minimum range, niet in t tijdperk daarna. Maar waarom, geen idee. Volgens mij gewoon omdat het genuine huntards waren.
Hoe vaak ik 1 vd 2 in onze Mount Hyjal progress tijd niet heb moeten herinneren dat ie wel z'n pet moest gebruiken _O-
Haha, trueish... maar ik bedoelde eigenlijk de tijd waarbij de hunters het nodig vonden om op melee items te rollen... ;) Dus nog veeeeul langer geleden... ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:12:
[...]

.... maar ik bedoelde eigenlijk de tijd waarbij de hunters het nodig vonden om op ALLES te rollen... ;)
Deze tijd ken ik nog wel hehe

FUMES et CARNES

Pagina: 1 ... 106 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.