Iusedto schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:04:
Ach, WoW is niet beter of slechter geworden.
Beter of slechter zijn termen die een persoonlijke voorkeur aangeven

WoW is in de loop der jaren anders geworden, dat is een ding dat zeker is.
Persoonlijk vind ik het minder geworden maar zoals ik al zei, dat is een persoonlijke mening hehe
Maar ik vermaak me nog steeds uitstekend en daar gaat het uiteindelijk om

het is maar hoe je het ziet.
Items 1 voor 1 mailen versus meerdere items per mail.
Lange wachttijden voor mail vs instant mail
Raids die je zelfs kan clearen met de helft van de mensen, versus echte uitdaging.
Een talent systeem, waarbij je afhankelijk van het gevecht verschillende talents kan gebruiken, versus een cookie cutter build waarbij iedere keuze gewoon vast ligt.
Classes met 3 specs, maar als je wilt raiden maar 1 spec waar je tier bonussen voor krijgt en slechts voor enkele classes een viable afwijkende spec. versus iedere spec is in principe viable.
Saai individueel buffen van spelers en in geval van paladin continu blijven buffen van spelers, versus gewoon spelen van je character
Need I mention Soul Shard farming?
Boring boss design met hele basic abilities vs creatieve bosses met veel uitdagingen.
Maar ja het is wel een mening ja, een masochost vindt waarschijnlijk Vanilla beter

In TBC was er een notoire ganker op de server die altijd in HFP levelende character aan het ganken en corpsecampen was. Reactie van Blizzard op het corpsecampen was steevast, ontwijk hem door ergens anders heen te gaan. Het gevolg was dat je alleen die level range door kon door in dungeons te levelen.
Op een gegeven moment waren we met een flinke groep die achterlijke klootviool zat en hebben we hem twee weken lang gecorpsecampt zodra hij online kwam. Als we een melding kregen dat hij online was ging een wisselende groep van 3 man eropaf en werd hij gecorpsecampt.
Na twee weken kregen we een waarschuwing van blizzard wegens harassment! Dat hij daarvoor maanden levelende characters liep te corpsecampen was geen harassment en moesten we zelf oplossen. Dan los je het zelf op en is het opeens wel een probleem.
Sindsdien ben ik wel klaar met blizzard en hun 'los het zelf op' dat roepen ze ook alleen maar als het ze uitkomt.
[
Voor 29% gewijzigd door
Verwijderd op 20-10-2017 14:04
]