Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:51:
@Iusedto Als je discord geinstalleerd hebt kan je ook ons joinen op de Tweakers Discord dan kan ik je af en toe meenemen op een Mythic + run :D
Ja, dat doe ik. Thanks.
Zal wel even duren want de rest v.d. week heeft RL voorrang.
Raptar schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:04:
@Kadardar
Gisteravond je guild gejoined, ziet er vriendelijk uit. Ben een DK begonnen genaamd Fayez :).
Ah, jij was dat dus .
Welkom :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Ryada schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:59:
[...]
Simmen van gear/stat weights is veruit het beste om te doen zelfs als tank. raidbots.com gebruik ik er vooral voor om te simmen werkt goed en is heel makkelijk.
Veruit het beste om te doen als tank is zorgen dat je niet (snel) dood zal gaan, niet hoeveel dps je doet ;) Hoger ilevel betekent ook meer stamina, een stat die scaled met veel abilities van tanks (monk stagger, DK/warrior absorbs). Daarna kan je je druk gaan maken over de dps die je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Facenoise Gefeliciteerd!

Ik vroeg me zojuist af he... wie van jullie is fervent pet collector / toy collector? :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:09
RustStorm schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:32:
@Facenoise Gefeliciteerd!

Ik vroeg me zojuist af he... wie van jullie is fervent pet collector / toy collector? :)
Pets ben ik mee opgehouden, dat begon teveel tijd in beslag te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:58:
[...]

Pets ben ik mee opgehouden, dat begon teveel tijd in beslag te nemen :P
Haha, nou eerlijk gezegd ben ik wel nog aan het verzamelen, maar zeker niet meer zoals een malle in het verleden. Ook al m'n nieuwe pets zijn nog geen level 25, terwijl alle pets tot deze expansion level 25 zijn. Kan me, door minder tijd, niet meer goed zetten tot het levelen daar ik andere dingen "belangrijker" vind... haha

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Noiz schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:10:
[...]

Veruit het beste om te doen als tank is zorgen dat je niet (snel) dood zal gaan, niet hoeveel dps je doet ;) Hoger ilevel betekent ook meer stamina, een stat die scaled met veel abilities van tanks (monk stagger, DK/warrior absorbs). Daarna kan je je druk gaan maken over de dps die je doet.
Sorry voor de late reactie.

Stamina stacken is alleen nodig als je letterlijk geoneshot word anders is het gewoon de taak van de healers om jou in leven te houden. Dus als jij als tank je AM (Active Mitigation) uphoud en gewoon goed je Personals gebruikt indien nodig kan je gewoon full dps builden.
Meestal komen oneshots ook door mechanics die niet goed uitgevoerd worden dus dan kan je waarschijnlijk je mede tank/dps aankijken omdat die een mechanic verneukt hebben.
Als monk wil je ook juist GEEN stamina stacken, het reduced namelijk je mitigation. Als BrM krijg je namelijk 1 orb voor elke keer dat jij 100% hp verliest in een fight. Hoe vaker dat gebeurd hoe meer orbs je krijgt en des te meer healing je hebt. Zeker met 4pc T20 word er dan een hele hoop van je stagger gepurified.
Ik zelf heb 'maar' 7.96m hp in mijn pool zitten, en toch word ik zelfs niet door KJ op HC geoneshot op felclaws, ik purify zelfs 22m damage wat in mijn stagger pool zit na 5x felclaws (ik stagger pause dus healers kunnen mij heel makkelijk uphouden tijdens de felclaws).
Dus nee ik ben het er totaal niet mee eens dat stamina de belangrijkste stat is, de stam die je zou verliezen op 10 ilvls als je dps met 20k omhoog gaat is te verwaarlozen als je goed je AM gebruikt.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het blijft toch leuk om fresh lvl 110's door Timewalking te halen.
De gear upgrade is zo groot, heerlijk :)

Gisteren ook even de BRM gebruikt in die runs, zalig was dat.
Daarna de Arms warriror (mijn oude main) . Is Arms gebuffed ofzo ?
De rotatie is veel prettiger/vloeiender en de damage is niet mis zeg, wow
Had maanden Arms niet meer gespeeld.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Vanochtend nog snel even voor het werk m'n weekly chest geopend, nadat ik dinsdag avond nog vluchtig een +5 meegepakt had. En jawel, eindelijk m'n 2e legendary (alleen een waardeloze, prydaz voor rogue :() en nog een 915 waist wat ook een upgrade was. Dus ineens van 911 naar 918. Daarnaast nog wat van die argunite veils(?) gespaard om straks nog een item in de vindicaar te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Ryada schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:31:
[...]
Dus nee ik ben het er totaal niet mee eens dat stamina de belangrijkste stat is, de stam die je zou verliezen op 10 ilvls als je dps met 20k omhoog gaat is te verwaarlozen als je goed je AM gebruikt.
Ik zeg ook nergens dat stamina de belangrijkste stat is, maar dat je je niet blind kan staren op de perfecte secondary stats. Je moet een balans zien te vinden. Klein voorbeeldje, mijn blood DK had 915 haste/versatility bracers maar kreeg gisteren 955 crit/mastery bracers. Alhoewel haste min of meer de beste stat is als blood, ga ik een dergelijk verschil in ilvl niet laten liggen (ook omdat je meer strength krijgt). Overigens zijn monks denk ik wel de enige uitzondering op het krijgen van meer stamina.

Maar het is wat makkelijk gezegd dat zolang je niet 1-shot wordt dat het aankomt op healers. Als jij het makkelijker maakt voor je healers kan een bossfight wellicht gedaan worden met een healer minder en een volwaardige dps in plaats daarvan. Het is maar hoe je het bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Noiz schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:31:
[...]

Ik zeg ook nergens dat stamina de belangrijkste stat is, maar dat je je niet blind kan staren op de perfecte secondary stats. Je moet een balans zien te vinden. Klein voorbeeldje, mijn blood DK had 915 haste/versatility bracers maar kreeg gisteren 955 crit/mastery bracers. Alhoewel haste min of meer de beste stat is als blood, ga ik een dergelijk verschil in ilvl niet laten liggen (ook omdat je meer strength krijgt). Overigens zijn monks denk ik wel de enige uitzondering op het krijgen van meer stamina.

Maar het is wat makkelijk gezegd dat zolang je niet 1-shot wordt dat het aankomt op healers. Als jij het makkelijker maakt voor je healers kan een bossfight wellicht gedaan worden met een healer minder en een volwaardige dps in plaats daarvan. Het is maar hoe je het bekijkt.
Ah had dan die zin over stamina verkeerd begrepen van jou. Was niet de bedoeling woorden in je mond te leggen.
Maar agility is de main stat voor monk. agility = more survivability (in zekere zin) voor ons.
Al is haste echt niks waard voor ons.

Turtle builds vind ik echt totaal nutteloos (en de meeste monks die mythic runnen zijn het met mij eens dat zolang je niet letterlijk geoneshot word dat je gewoon dps moet bouwen).
Wij 4 healen op sisters na mythic ToS want het is gewoon prima te doen, ik zie niet zo snel mensen veel mensen 3 healen op ToS tenzij je echt overgeared bent (en de mensen die het wel doen en kunnen hebben ook tanks die in DPS builds zitten).
Maar stel je kan het aan met 2 tanks die 400k dps doen in turtle en 3 healers. Dan heb je een dps erbij die 1.8mil dps doet (in de ideale wereld) Dan heb je dus op die 3 mensen 1.8mil dps. nu heb je 2 tanks die 900kdps doen en een extra healer, je hebt meer survivability want 1 healer meer + je hebt 1.8mil dps over die 3 mensen. turtle vs dps is ong 500k dps verschil voor een tank (die redelijk gegeared is denk aan 930 ilvl). Dus met tanks in dps builds heb je gewoon meer survivability omdat je een extra healer hebt en evenveel of zelfs meer dps (want niet iedereen doet 1mil dps consistent als dps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Ryada schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:10:
[...]

Ah had dan die zin over stamina verkeerd begrepen van jou. Was niet de bedoeling woorden in je mond te leggen.
Maar agility is de main stat voor monk. agility = more survivability (in zekere zin) voor ons.

Turtle builds vind ik echt totaal nutteloos (en de meeste monks die mythic runnen zijn het met mij eens dat zolang je niet letterlijk geoneshot word dat je gewoon dps moet bouwen).
Wij 4 healen op sisters na mythic ToS want het is gewoon prima te doen, ik zie niet zo snel mensen veel mensen 3 healen op ToS tenzij je echt overgeared bent (en de mensen die het wel doen en kunnen hebben ook tanks die in DPS builds zitten).
Maar stel je kan het aan met 2 tanks die 400k dps doen in turtle en 3 healers. Dan heb je een dps erbij die 1.8mil dps doet (in de ideale wereld) Dan heb je dus op die 3 mensen 1.8mil dps. nu heb je 2 tanks die 900kdps doen en een extra healer, je hebt meer survivability want 1 healer meer + je hebt 1.8mil dps over die 3 mensen. turtle vs dps is ong 500k dps verschil voor een tank (die redelijk gegeared is denk aan 930 ilvl). Dus met tanks in dps builds heb je gewoon meer survivability omdat je een extra healer hebt en evenveel of zelfs meer dps (want niet iedereen doet 1mil dps consistent als dps)
Jullie runnen volgens mij 2 BrM monks toch? Denk dat die toch wel een grote uitzondering op de regel zijn als ik het zo zie. Zeker als je zegt dat agility toch main stat is, maar je secondary stats kiest over ilvl (wat dus meer agi zou zijn).
Wij hebben altijd Blood DK/Prot pala gerunned en sinds kort Blood DK/Guardian druid (en af en toe met mijn DK als backup) en die gaan toch veelal voor ilvl eerst en kiezen daarbij dan voor dps-focussed legendaries en/of dps trinkets.

Wellicht was mijn voorbeeld voor een extra dps niet de meest geschikte, maar wel is het zo tijdens progressie je toch ervoor wilt zorgen dat men zich minder zorgen hoeft te maken over jou. Mistress is een mooi gevecht daarbij. Je kan wel zeggen dat healers de tanks levend moeten houden (en daar heb je ook gelijk in), maar als jij toch meer aandacht vraagt dan een turtle tank, betekent dat ook dat men minder tijd heeft voor de dps. Op Mistress in p3 kan dat ook een kill i.p.v. de zoveelste wipe op 5% betekenen, al zal je die ook met turtle tanks krijgen (helaas al te veel ervaring mee :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Ryada schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:10:
[...]

Ben het hier niet mee eens. ilvl over secondary stats.
Zolang alles een beetje gelijk op gaat is dat prima.

Zolang je niet ge-oneshot wordt kan je doen wat je wilt.
enige waarbij ilvl niet geldt zijn trinkets en legendaries. (obviously)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Noiz schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:02:
[...]

Jullie runnen volgens mij 2 BrM monks toch? Denk dat die toch wel een grote uitzondering op de regel zijn als ik het zo zie. Zeker als je zegt dat agility toch main stat is, maar je secondary stats kiest over ilvl (wat dus meer agi zou zijn).
Wij hebben altijd Blood DK/Prot pala gerunned en sinds kort Blood DK/Guardian druid (en af en toe met mijn DK als backup) en die gaan toch veelal voor ilvl eerst en kiezen daarbij dan voor dps-focussed legendaries en/of dps trinkets.

Wellicht was mijn voorbeeld voor een extra dps niet de meest geschikte, maar wel is het zo tijdens progressie je toch ervoor wilt zorgen dat men zich minder zorgen hoeft te maken over jou. Mistress is een mooi gevecht daarbij. Je kan wel zeggen dat healers de tanks levend moeten houden (en daar heb je ook gelijk in), maar als jij toch meer aandacht vraagt dan een turtle tank, betekent dat ook dat men minder tijd heeft voor de dps. Op Mistress in p3 kan dat ook een kill i.p.v. de zoveelste wipe op 5% betekenen, al zal je die ook met turtle tanks krijgen (helaas al te veel ervaring mee :P )
Wij runnen een BDK + BrM monk, met de nieuwe raid veranderd dit naar DH + BrM monk.
de ilvl eerst is naar mijn wetens de primary stats eerst dus hoger ilvl is meestal hogere agility voor mij. Secondary boeit niet zolang er geen haste opzit.

Mijn inziens is het nogsteeds zelfs met progressie dat een turtle build slechter is dan een dps focussed build. de damage die je neemt moet toch gehealed worden, zet een paladin met beacon op de monk en de monk krijgt een hoop stagger ticks al meteen geheald door de beacon. En met mistress kan die 500k dps verschil zelfs de kill maken van 1 tank want je burned toch net wat sneller door de boss heen waardoor je een stuk minder lang in P3 zit wat resulteerd in minder mogelijkheden om fouten te kunnen maken. (zeker op die fight)

Mijn DK tank en ik switchen ook allebij naar onze DPS spec als we een feast hebben.
Meer Agility ipv stam voor mij en meer strength ipv stam voor hem.
demonic schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:18:
[...]

Ben het hier niet mee eens. ilvl over secondary stats.
Zolang alles een beetje gelijk op gaat is dat prima.

Zolang je niet ge-oneshot wordt kan je doen wat je wilt.
enige waarbij ilvl niet geldt zijn trinkets en legendaries. (obviously)
Zoals eerder genoemd in deze post is naar mijn weten een hoger ilvl gelijk aan hogere main stat.
Dus Agility voor monks en Strength voor DK bijvoorbeeld.

Maar als BrM monk wil je toch echt zo min mogelijk haste. want haste heeft voor ons totaal (bijna) geen waarde want rotational smoothing cap is 14.3% ook al geeft het geen dps bonus boven 9%.
En van onze BiS leggos krijgen wij al 8% haste (shoulders + chest)
dus secondary zal zeker op BrM monk niet gelijk oplopen. (want haste heeft geen waarde boven 14.3%)
voor de grap ff mijn stat weights bekeken:
Agi - 18.08
Crit - 14.02
Vers - 13.74
Mastery - 13.70
Haste - 4.22
* 1 point of Agi will increase your DPS by 18.08
En dit zijn mijn stats:
Health - 7.96m
Agi - 38.2k
Crit - 34.5%
Haste - 13.4%
Mastery - 34.2%
Versatility - 12.2% / 6.1%
Gequote van de monk discord over BrM:
The reason we don't value haste beyond this point is because we have a fixed one second GCD. The next full second reduction on Keg Smash from haste comes at 33.4%, where the CD is 6 seconds. This amounts to 12,525 haste rating and is not advisable due to the amount of other secondaries you have to give up to reach this point.

[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 19-10-2017 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 09:21
Ben sinds maandje weer beetje bezig met lvlen van wat alts en op m'n main bezig voor de Legion pathfinder.

Zijn er na de World Quests nog makkelijke manieren op de rep te farmen? Heb alle zone's (op suramar na) volledig afgerond qua quests, dus deze rep heb ik binnen.

Ben het beetje beu om telkens alles te moeten lopen..voor Stormheim is een drama..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Iusedto schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:35:
Wordt wel een heel technisch verhaal zo lol
Brain hurts :)
Ryada raid mythic, dan wordt het een technisch verhaal, aangezien je het maximale uit je class moet halen.
Pannekook schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:51:
Ben sinds maandje weer beetje bezig met lvlen van wat alts en op m'n main bezig voor de Legion pathfinder.

Zijn er na de World Quests nog makkelijke manieren op de rep te farmen? Heb alle zone's (op suramar na) volledig afgerond qua quests, dus deze rep heb ik binnen.

Ben het beetje beu om telkens alles te moeten lopen..voor Stormheim is een drama..
Gebruik maken van de Flightpaths. Enige wat je kan doen is de world quests voor Emissary quests en Kirin Tor voor bonus rep naar keuze. En Order Hall missions, daar zijn ook quests voor reputation.

[ Voor 54% gewijzigd door thundermo op 19-10-2017 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens...

Mag ik iemand dit jaar al feliciteren met de HH-mount? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Pannekook schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:51:

World quests world quests world quests.

Let op de emissary dagen; 4 world quests in een zone inleveren = 1500 rep

Kirin tor emissary; kies een reptoken voor 750-1500 rep

Daarnaast zijn er nog order hall missions voor rep.. maar echt het meeste haal je uit de emissary dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
icemotion schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:02:
[...]

World quests world quests world quests.

Let op de emissary dagen; 4 world quests in een zone inleveren = 1500 rep

Kirin tor emissary; kies een reptoken voor 750-1500 rep

Daarnaast zijn er nog order hall missions voor rep.. maar echt het meeste haal je uit de emissary dagen
Daar was ik al bang voor...door de Broken Isle en Argus zijn er meerdere WQ's bijgekomen waardoor de kans op Kirin Tor weer wat minder is..

ach...dan maar gewoon ouderwets flightpaths pakken en tussen door wat WQ's checken voor de rep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Gisteren ook nog de Rogue op 110 gekregen, dat maakt in totaal 7 characters op max lvl nu.
Sowieso ga ik de class campaign nog wel doen, of ik er verder iets mee gaan doen moet ik nog even kijken. Rogue vind ik persoonlijk niet een leuke class om te spelen, dus tja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:35:
Wordt wel een heel technisch verhaal zo lol
Brain hurts :)
Haha sorry :)
Doe mijn best om het zo goed mogelijk uit te leggen, en zoals hierboven al gezegd is ik raid Mythic dus dan zit je mits je het goed wilt doen en ver wilt komen iets dieper in de materie. En ik ben zelf ook een persoon die heel diep gaat in de theorie omdat ik dat gewoon leuk vind om te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:41:
[...]

Haha sorry :)
Doe mijn best om het zo goed mogelijk uit te leggen, en zoals hierboven al gezegd is ik raid Mythic dus dan zit je mits je het goed wilt doen en ver wilt komen iets dieper in de materie. En ik ben zelf ook een persoon die heel diep gaat in de theorie omdat ik dat gewoon leuk vind om te doen :D
Oh, geen probleem hoor :)
Was trouwens niet vervelend bedoelt of zo en als dat wel zo overkwam mijn excuses.

Het topic stond ook al een tijdje stil en ik had zelf ook niet veel te melden eerlijk gezegd lol.

Gisteren al mijn Alts langs de HH gehaald maar zoals al jaren het geval is .....geen mount.....of loot, alleen masks. Daarna Timealking dungeons gedaan voor de chestmaar daar had ik ook geen geluk mee.

Begin wel steeds meer te wennen aan de Pally. Zou wel soms een "flashy" snelle class willen spelen en misschien ook wel de FotM class, en dat is Ret zeker geen van beide lol, maar wat speelt het toch lekker weg.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:26:
[...]

Oh, geen probleem hoor :)
Was trouwens niet vervelend bedoelt of zo en als dat wel zo overkwam mijn excuses.

Het topic stond ook al een tijdje stil en ik had zelf ook niet veel te melden eerlijk gezegd lol.

Gisteren al mijn Alts langs de HH gehaald maar zoals al jaren het geval is .....geen mount.....of loot, alleen masks. Daarna Timealking dungeons gedaan voor de chestmaar daar had ik ook geen geluk mee.

Begin wel steeds meer te wennen aan de Pally. Zou wel soms een "flashy" snelle class willen spelen en misschien ook wel de FotM class, en dat is Ret zeker geen van beide lol, maar wat speelt het toch lekker weg.
Kwam niet zo over hoor maak je niet druk ^^
Zelf ook nog geen geluk gehad met de HH maarja mounts maken me niet zoveel uit persoonlijk.

Gister weer Mythic farm gedaan.
Goroth 1x op gewiped omdat DPS niet goed soaked (we hadden een paar puggers van Team 1)
daarna alles geoneshot t/m sisters
En een paar keer gewiped op Host maar die ging toch neer na een 5 min break.
En we hebben nog 4 tries op mistress kunnen krijgen dus was wel lekker.

Sisters was spannend we hebben die kunnen oneshotten omdat we een BDK hadden, zal later vandaag een VOD snippet toevoegen want dit was echt een but clench van een nieuw niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:11:
[...]
Sisters was spannend we hebben die kunnen oneshotten omdat we een BDK hadden, zal later vandaag een VOD snippet toevoegen want dit was echt een but clench van een nieuw niveau.
Door een blood DK ? Hoezo dat dan ?

Ik ga a.s. zaterdag dag mee met de Guild voor een Black Temple run. Heb daar erge zin in.
Heb gisteravond al de bosses doorgenomen zodat ik minimaal weet hoe of wat :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:27:
[...]

Door een blood DK ? Hoezo dat dan ?

Ik ga a.s. zaterdag dag mee met de Guild voor een Black Temple run. Heb daar erge zin in.
Heb gisteravond al de bosses doorgenomen zodat ik minimaal weet hoe of wat :)
Blood DK heeft insane self healing, dus die kon eventjes wat langer dan mij overleven zonder een healer die nog levend was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat ik het nu iedere dag ga vragen:

Kan ik iemand feliciteren met het looten van de HH-mount?

@Pannekook gefeliciteerd! maar dan om een andere reden dan bovenstaande!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ik heb de HH Mount inmiddels alweer een jaar of 2, enige rede waarom ik HH nog doe op dit moment is voor de treats voor Naxxy, alhoewel ik daar net zo goed even alle inns voor af kan struinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:28:
[...]
Blood DK heeft insane self healing, dus die kon eventjes wat langer dan mij overleven zonder een healer die nog levend was :P
AH, op die manier.
Dacht dat je misschien iets anders bedoelde (clever use of game mechanics ) :)

Ik tank vaak Time walking met BDK of mijn DH. Zijn leuke classes.
Persoonlijk vind ik de DH wat leuker maar dat komt ook omdat hij meer utility heeft imo. (naast het tanken zeg maar )

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Op de trash packs in BT kan je paladin behoorlijk gaan shinen. Ik ben met mijn Ret pally altijd dol op grote groepen. Zelfs met mijn crappy gear zit ik altijd lekkere damage te pompen. Dus met Ret kan je behoorlijk wat plezier hebben wees maar niet bang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:30:

Nope. Gisteren avond even meegepakt. Het enige dat ik er van kreeg:".. weer een jaar voorbij..". Typisch zo'n punt.

Daarna nog even met de guild 5x TW gedaan. Ook een kleine trip down memory lane. Binnen een uur weer klaar. Gewoon zere voeten van t rennen :P.

Ik was voorheen ook best wel een loner. Maar sinds een vriend van me een leuke internationale social guild heeft, ben ik toch gejoined sinds een half jaartje. Heeft toch wel z'n voordelen >:) zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Akaendra schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:39:
Gisteren ook nog de Rogue op 110 gekregen, dat maakt in totaal 7 characters op max lvl nu.
Sowieso ga ik de class campaign nog wel doen, of ik er verder iets mee gaan doen moet ik nog even kijken. Rogue vind ik persoonlijk niet een leuke class om te spelen, dus tja :D
De Rogue campaign is supertof.. die zou ik zeker doen.
Pannekook schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:05:
[...]

Daar was ik al bang voor...door de Broken Isle en Argus zijn er meerdere WQ's bijgekomen waardoor de kans op Kirin Tor weer wat minder is..

ach...dan maar gewoon ouderwets flightpaths pakken en tussen door wat WQ's checken voor de rep
Voor de broken shore vloog ik ook best al een eind in het rond; er zijn 2 toys in Legion; een Kite en Emerald winds. Emerald winds schiet je mee in de lucht en kan je refreshen om verder te 'vliegen' en als je de kite aanzet terwijl je dat doet kom je echt enorm ver.

De kite vind je door 3 treasures te vinden in Highmountain
Emerald Winds krijg je van de Aviana quest die je ook kan starten in Highmountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:53
ik zie hier wel eens een dagboekje voorbij komen, wil graag ook even wat van mijn hart.
mijn excuses als het niet interessant is ;)

/dagboek
afgelopen woensdag de boel ontploft.
ging de laatste tijd met steeds meer tegenzin spelen. de dagelijkse sleur van wq's en invasions hakte er een beetje in. daarbij maakte de raid momenteel ook geen progress. de 'goede' raiders stopten vanwege de saaie fights. steeds weer nieuwe mensen moeten recruiten die naar mijn mening lang niet altijd de juiste instelling hadden. veel geklooi tussen de pulls in chat en teamspeak. vervolgens stomme wipes, want dan staat men verkeerd gepositioneerd en letten ze niet op. we zaten met progress op mythic avatar. je kon duidelijk zien dat 75% van de raid de fight al kon dromen, maar de paar die dan keer op keer dezelfde fouten maken. vermoeiend...

in een ver verleden officer geweest en daarna besloten om nooit meer zo'n functie te bekleden. niet goed voor mijn gemoedstoestand. een tijdje terug toch maar weer toegegeven omdat de leiding gewoon nodig was.
ik merkte dat door al het gedoe de afgelopen tijd ik ook steeds sjagrijniger ging reageren. toen ik afgelopen woensdag een opmerking maakte dat het nu eens gedaan moest zijn met het geklooi, kreeg ik nota bene van een trial te horen dat ik mijn hoofd uit z'n kont moest halen (in een iets minder nette bewoording). een instant demote tot gevolg. word ik vervolgens door de GM aangesproken dat ik dat niet mocht doen. na een felle discussie met de GM tot de conclusie gekomen dat dit niet meer ging werken, ik had de officerfunctie nooit moeten accepteren, maar er was geen simpele weg meer terug. ik ben die avond eruit gestapt.

merk dat de zin tot spelen nu ook helemaal weg is. ik doe de HH-mount op een paar characters en wat class hall missions. ben begonnen met een horde character te levelen op Kazzak. wellicht dat ik de dark side op zoek. mocht er iemand zitten met een fijn clubje en enigszins wat M+ of Mythic TOS progress, dan zou ik het fijn vinden om wat gezelligheid mee te pikken. zelf een hunter main, mage + warrior alts.
/einde dagboek

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dark side ? Wij ?
Err, Horde is cute :)

PS, vind het wel heel vervelend om dat zo te lezen. WoW zou ontspanning moeten geven niet spanning.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
antonvdijk schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:03:
ik zie hier wel eens een dagboekje voorbij komen, wil graag ook even wat van mijn hart.
Dagboekjes zijn altijd goed ;) Vergeet anders ook niet het Tweakers Discord eens te bezoeken. Ook altijd wel een gezellige boel daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

antonvdijk schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:03:

/dagboek
afgelopen woensdag de boel ontploft.
ging de laatste tijd met steeds meer tegenzin spelen. de dagelijkse sleur van wq's en invasions hakte er een beetje in. daarbij maakte de raid momenteel ook geen progress. de 'goede' raiders stopten vanwege de saaie fights. steeds weer nieuwe mensen moeten recruiten die naar mijn mening lang niet altijd de juiste instelling hadden. veel geklooi tussen de pulls in chat en teamspeak. vervolgens stomme wipes, want dan staat men verkeerd gepositioneerd en letten ze niet op. we zaten met progress op mythic avatar. je kon duidelijk zien dat 75% van de raid de fight al kon dromen, maar de paar die dan keer op keer dezelfde fouten maken. vermoeiend...

in een ver verleden officer geweest en daarna besloten om nooit meer zo'n functie te bekleden. niet goed voor mijn gemoedstoestand. een tijdje terug toch maar weer toegegeven omdat de leiding gewoon nodig was.
ik merkte dat door al het gedoe de afgelopen tijd ik ook steeds sjagrijniger ging reageren. toen ik afgelopen woensdag een opmerking maakte dat het nu eens gedaan moest zijn met het geklooi, kreeg ik nota bene van een trial te horen dat ik mijn hoofd uit z'n kont moest halen (in een iets minder nette bewoording). een instant demote tot gevolg. word ik vervolgens door de GM aangesproken dat ik dat niet mocht doen. na een felle discussie met de GM tot de conclusie gekomen dat dit niet meer ging werken, ik had de officerfunctie nooit moeten accepteren, maar er was geen simpele weg meer terug. ik ben die avond eruit gestapt.

merk dat de zin tot spelen nu ook helemaal weg is. ik doe de HH-mount op een paar characters en wat class hall missions. ben begonnen met een horde character te levelen op Kazzak. wellicht dat ik de dark side op zoek. mocht er iemand zitten met een fijn clubje en enigszins wat M+ of Mythic TOS progress, dan zou ik het fijn vinden om wat gezelligheid mee te pikken. zelf een hunter main, mage + warrior alts.
/einde dagboek
Dit is kut om te lezen man, kan jou reactie ook begrijpen tijdens die raid.
Vind de instant demote en de GM die helemaal een discussie aangaat over zo een opmerking opzichzelf al merkwaardig, tenzij het de vriendin van de GM was.
Ik kan je aanraden lekker de Tweakers discord te runnen, ik houd daar de boel een beetje in leven met mijn Mythic progression verhalen, en met wat geklaag/grappen :+
Ben ook van plan om met mensen M+ te gaan runnen van tweakers elk weekend mochten mensen daar zin in hebben, zullen gewoon +10s t/m +15s worden waarschijnlijk (lager kan ook natuurlijk zonder problemen)
Dus mocht je willen en zit je op Horde kan je met M+ altijd meegaan als ik wat leuks aan het organiseren ben.
@Iusedto moet nog steeds de discord joinen ;)
Zelf deel ik mijn Mythic progression dagboek op tweakers vind ik leuk om te doen en houd het forum een beetje in leven.
Gister de top 20 gebroken (ben nu 19de) op de M Sisters fight, als BrM monk in europa :D Voelt goed moet ik zeggen, nu de top 10 proberen te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@antonvdijk Tja, wij hadden nooit 20 mensen om mythic te doen. We farmen al sinds week 3 van deze tier alle bosses op heroic, terwijl we proberen te recruiten.

Maar mensen gaan - begrijpelijk - liever naar een guild die al Mythic raid ipv een guild die die 5 man moet recruiten om mythic te doen.

Het gevolg is dat de helft van de spelers niet meer actief is en we nu recruiten voor heroic. Gelukkig gaat de boel nog wel in een 1 a 1.5 uur plat iedere donderdag.

En de mensen die inactief zijn zeggen dat ze voor Antorus terug koimen. Dat zou betekenen dat we een raid team van ca 25 man voor antorus hebben. Dus als we recruitment doorzetten zit mythic er voor Antorus weer in.

Maar ondertussen geeft het wel een hoop drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:24:
[...]
Ben ook van plan om met mensen M+ te gaan runnen van tweakers elk weekend mochten mensen daar zin in hebben, zullen gewoon +10s t/m +15s worden waarschijnlijk (lager kan ook natuurlijk zonder problemen)
Dus mocht je willen en zit je op Horde kan je met M+ altijd meegaan als ik wat leuks aan het organiseren ben.
@Iusedto moet nog steeds de discord joinen ;)
Ja ik weet het :)
Ennuh, ik zit meer in de +1 of +2 league :)

Maar ik heb het bijzonder druk tegenwoordig lol. Pally moest klaar voor de runs (min 880) en dat is hij nu.
Plus onze Guild doet zelf ook bijzonder veel, de GM is echt super actief en zeer behulpzaam.
Kom soms echt tijd tekort op een avond lol.
Wel veel leuker zo 8)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dat is zeer gevaarlijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marleytjuh
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-09 18:47
Hi allemaal, ik heb een vraagje. Denken jullie dat het het waard is om in 2017 voor het eerst met WoW te beginnen? Het spel is natuurlijk al erg lang uit, maar is het niet zo dat je als nieuwe speler alles als "nieuw" ervaart waardoor je op een andere manier naar het spel kijkt? De veteranen zullen zoals in ieder spel tegenwoordig genoeg te klagen te hebben en verlangen naar vroeger.

Daarnaast vraag ik mij af hoe lang het ongeveer duurt totdat je max lvl hebt bereikt zodat je kunt beginnen aan de endgame.

[ Voor 15% gewijzigd door Marleytjuh op 20-10-2017 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:42:
[...]
En dat is zeer gevaarlijk! ;)
Yep :)

Het heeft voor en nadelen merk ik nu. Het sociale gedeelte is vele malen leuker geworden.
Echter kan ik niet meer teveel van class wisselen, wat ik als solo player wel kon.
Het is gewoon handiger als je focussed op 1 char. Dat voel en merk ik wel.
Marleytjuh schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:56:
Hi allemaal, ik heb een vraagje. Denken jullie dat het het waard is om in 2017 voor het eerst met WoW te beginnen? Het spel is natuurlijk al erg lang uit, maar is het niet zo dat je als nieuwe speler alles als "nieuw" ervaart waardoor het spel erg leuk is?

Daarnaast vraag ik mij af hoe lang het ongeveer duurt totdat je max lvl hebt bereikt zodat je kunt beginnen aan de endgame.
Waarom probeer je WoW niet gratis uit ?
Er is een trial versie

[ Voor 40% gewijzigd door Iusedto op 20-10-2017 10:57 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Hi allemaal, ik heb een vraagje. Denken jullie dat het het waard is om in 2017 voor het eerst met WoW te beginnen? Het spel is natuurlijk al erg lang uit, maar is het niet zo dat je als nieuwe speler alles als "nieuw" ervaart waardoor je op een andere manier naar het spel kijkt? De veteranen zullen zoals in ieder spel tegenwoordig genoeg te klagen te hebben en verlangen naar vroeger.

Ik kan het zeer aanraden om het alsnog te proberen.
Hoelang het duurt voordat je max level bent hangt er vanaf hoe je leveled.
Je kan redelijk snel levelen door alleen maar dungeons te spammen, of je kan levelen door te questen (persoonlijk voor een nieuwe speler raad ik aan om zonder dungeons te levelen ivm de ervaring van de wereld dan nog nieuw is en leuk is)
max level kan een maandje duren als je het op je gemak doet :) (lvl 100 naar 110 is ongeveer 15 uur werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
dank voor de reactie allen. doet me goed om te lezen dat niet iedereen zo vervelend is :P
die mythic+ lijken me leuk inderdaad, +10 tot +15 moet me wel lukken als ik eenmaal wat gear heb.
2.2k score op mn 'oude' main, en dat was nog voor de gemakkelijke fortified week van 2 weken terug. al is deze week ook goed te doen.

zal de tweakers discord maar eens wat in de gaten gaan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
RustStorm schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:30:

haha, dankjewel ;) Hopelijk dit jaar ook eindelijk eens die HH-mount.
Dit is overigens voor het eerste dat ik vrijwel elke run iemand anders de mount zie krijgen.. denk dat m'n geluk dit jaar op is nadat ik in de stonecore ineens random die mount rolde (met 100 nogwel) tijdens het lvlen van een alt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
Ryada schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:00:
[...]

Ik kan het zeer aanraden om het alsnog te proberen.
Hoelang het duurt voordat je max level bent hangt er vanaf hoe je leveled.
Je kan redelijk snel levelen door alleen maar dungeons te spammen, of je kan levelen door te questen (persoonlijk voor een nieuwe speler raad ik aan om zonder dungeons te levelen ivm de ervaring van de wereld dan nog nieuw is en leuk is)
max level kan een maandje duren als je het op je gemak doet :) (lvl 100 naar 110 is ongeveer 15 uur werk)
of je koopt voor 60 euro een character boost naar 100 en kun je meteen current content meekrijgen :P
nee maar zonder gein, het is zeker de moeite waard om nog te beginnen.
misschien juist wel, omdat dan alles nieuw voor je is.
het levelen op een nieuw account zal (helaas) wel even duren, omdat je nog geen heirlooms e.d. hebt die het levelen +/-50% gemakkelijker maken. ik denk dat je 3 weken moet rekenen voordat je op max level zit, daarna begint de end content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je komt af en toe nog wel eens nieuwe spelers tegen. Je kan het allicht proberen of het je bevalt.

Ik speel zelf vanaf vlakna de release van vanilla en ik snap die mensen die terug verlangen naar die tijd niet. WoW is nu een veel beter spel dan toen.

De community was toendertijd wel veel belangrijker en daardoor iets minder 'giftig' maar er zijn genoeg fatsoenlijke spelers, verwacht ze alleen niet massaal in random groepen aan te treffen :(

Zoek een fatsoenlijke guild, ga niet op de eerste de beste automatische uitnodiging in. De guilds die serieus zijn gebruiken die functionaliteit namelijk echt niet.

J ekrijgt bij WoW een boost naar level 100, met een class introductie om je de basics te leren. Een ervaren speler gaat in een weekend naar max level vanaf 100, jij zal er iets langer over doen en dat is maar goed ook. Heb je er meer lol aan en leer je de class beter spelen.

Ik dacht dat er ook een functie in zat waarmee je een class eerst op level 100 kon proberen of het je bevalt voor je een boost commit, maar ik heb dat nooit gebruikt. Anderen zullen me vast corrigeren als dat niet klopt.

tl;dr Ja je kan in redelijke tijd op max level zijn. Zoek serieus naar een passende guild.

edit: autocorrect sucks en zoals anderen zeggen probeer eens de trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, WoW is niet beter of slechter geworden.
Beter of slechter zijn termen die een persoonlijke voorkeur aangeven :)
WoW is in de loop der jaren anders geworden, dat is een ding dat zeker is.

Persoonlijk vind ik het minder geworden maar zoals ik al zei, dat is een persoonlijke mening hehe
Maar ik vermaak me nog steeds uitstekend en daar gaat het uiteindelijk om d:)b

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zoals eerder belooft zou ik een snippet van de VoD plaatsen van onze Sisters kill hierbij met dank aan Sniffs:
[Video: https://clips.twitch.tv/BitterAnimatedWitchTwitchRPG]

Mijn toetsenbord is luid ik weet het ben nog opzoek naar een nieuwe of naar een oplossing om dat een stuk minder te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marleytjuh
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-09 18:47
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik ga volgende maand, als ik mijn nieuwe pc heb, zeker beginnen met WoW. Ik lees overal dat PvP van WoW toch wel een van de betere is van alle Role-Playing games. Hoe denken jullie hierover? Pvp is namelijk waar ik altijd mee bezig ben in soortgelijke spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Marleytjuh schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:27:
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik ga volgende maand, als ik mijn nieuwe pc heb, zeker beginnen met WoW. Ik lees overal dat PvP van WoW toch wel een van de betere is van alle Role-Playing games. Hoe denken jullie hierover? Pvp is namelijk waar ik altijd mee bezig ben in soortgelijke spellen.
Pvp is leuk om te doen vind ik zelf persoonlijk al is het niet mijn main focus.
Ik ben meer PvE gericht in MMO's maar het is zeker leuk vooral de 3v3 arena is wel lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:19
Hoe denken jullie hierover? Pvp is namelijk waar ik altijd mee bezig ben in soortgelijke spellen.
Ik ben een beetje biassed want ik heb een grote hekel aan PvP (iets met controle en zo :+ ) maar world PvP is in WoW mijns inziens een groot drama. Als high level low levels chainganken, de boel gaan verzieken bij de ingang van PvE zones etc. etc.... Voor mij -de- reden om niet meer op PvP-servers te komen.

Echte PvP area's (battlegrounds, arena's, dat soort dingen) daarentegen, dat werkt mijns inziens (maar ik heb er niet veel ervaring mee) wel erg goed :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij hebben we hier niet zo veel PVP'ers ?
Is in ieder geval niet echt een punt in de discussies :)

[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 20-10-2017 13:21 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Paul schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:18:
[...]
Ik ben een beetje biassed want ik heb een grote hekel aan PvP (iets met controle en zo :+ ) maar world PvP is in WoW mijns inziens een groot drama. Als high level low levels chainganken, de boel gaan verzieken bij de ingang van PvE zones etc. etc.... Voor mij -de- reden om niet meer op PvP-servers te komen.

Echte PvP area's (battlegrounds, arena's, dat soort dingen) daarentegen, dat werkt mijns inziens (maar ik heb er niet veel ervaring mee) wel erg goed :)
En ik ben/was zo'n *vervelende jongen* :X. Gisteren sinds jaren weer eens op oorlogspad (world pvp). Eerst van Undercity naar Ironforge gevlogen om wat te gaan zieken, niemand aangetroffen. Daarna door naar Stormwind. Zie ik dat bijna iedereen blauw is!? kan ik ze niet aanvallen. Wtf! Ook op 1 van de torens naar beneden koekeloeren (a la Assassins creed) om me vervolgens als een roofvogel op iemand te storten... dat vervolgens de alarm bellen af horen te gaan 'Stormwind is under attack'. Maar neen. Dat ging niet!? En mijn PvP stond iig enabled. Wat is hier gebeurd??

Anyway. Daarom zijn PvE en PvP servers uitgevonden imho. Al is het inderaad vervelend als mensen gaan corpse campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:04:
Ach, WoW is niet beter of slechter geworden.
Beter of slechter zijn termen die een persoonlijke voorkeur aangeven :)
WoW is in de loop der jaren anders geworden, dat is een ding dat zeker is.

Persoonlijk vind ik het minder geworden maar zoals ik al zei, dat is een persoonlijke mening hehe
Maar ik vermaak me nog steeds uitstekend en daar gaat het uiteindelijk om d:)b
het is maar hoe je het ziet.

Items 1 voor 1 mailen versus meerdere items per mail.
Lange wachttijden voor mail vs instant mail
Raids die je zelfs kan clearen met de helft van de mensen, versus echte uitdaging.
Een talent systeem, waarbij je afhankelijk van het gevecht verschillende talents kan gebruiken, versus een cookie cutter build waarbij iedere keuze gewoon vast ligt.
Classes met 3 specs, maar als je wilt raiden maar 1 spec waar je tier bonussen voor krijgt en slechts voor enkele classes een viable afwijkende spec. versus iedere spec is in principe viable.
Saai individueel buffen van spelers en in geval van paladin continu blijven buffen van spelers, versus gewoon spelen van je character
Need I mention Soul Shard farming?
Boring boss design met hele basic abilities vs creatieve bosses met veel uitdagingen.

Maar ja het is wel een mening ja, een masochost vindt waarschijnlijk Vanilla beter ;)
marijnvtg schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:47:
[...]
Anyway. Daarom zijn PvE en PvP servers uitgevonden imho. Al is het inderaad vervelend als mensen gaan corpse campen.
In TBC was er een notoire ganker op de server die altijd in HFP levelende character aan het ganken en corpsecampen was. Reactie van Blizzard op het corpsecampen was steevast, ontwijk hem door ergens anders heen te gaan. Het gevolg was dat je alleen die level range door kon door in dungeons te levelen.

Op een gegeven moment waren we met een flinke groep die achterlijke klootviool zat en hebben we hem twee weken lang gecorpsecampt zodra hij online kwam. Als we een melding kregen dat hij online was ging een wisselende groep van 3 man eropaf en werd hij gecorpsecampt.

Na twee weken kregen we een waarschuwing van blizzard wegens harassment! Dat hij daarvoor maanden levelende characters liep te corpsecampen was geen harassment en moesten we zelf oplossen. Dan los je het zelf op en is het opeens wel een probleem.

Sindsdien ben ik wel klaar met blizzard en hun 'los het zelf op' dat roepen ze ook alleen maar als het ze uitkomt.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:57:
[...]
In TBC was er een notoire ganker op de server die altijd in HFP levelende character aan het ganken en corpsecampen was. Reactie van Blizzard op het corpsecampen was steevast, ontwijk hem door ergens anders heen te gaan. Het gevolg was dat je alleen die level range door kon door in dungeons te levelen.
Dit is natuurlijk wel een extreem voorbeeld.
Volgens mij lag nog voor TBC crossroads toch ook aardig vaak op z'n gat. Maar ben zelf ook vaak tot ergernis vaak gecorpsecampt.

Maar het begint in oorsprong toch al bij je eigen keuze: PvP of PvE server. Iets dat er vanaf vanilla naar mijn weten al in zit. Dan weet je wat de risico's zijn lijkt me... Anyway. In al die jaren heb ik er in ieder geval ook leuke/mooie world PvP moment mee gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Rhain op 20-10-2017 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijnvtg schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:16:
[...]

Dit is natuurlijk wel een extreem voorbeeld.
Volgens mij lag nog voor TBC crossroads toch ook aardig vaak op z'n gat. Maar ben zelf ook vaak tot ergernis vaak gecorpsecampt.

Maar het begint in oorsprong toch al bij je eigen keuze: PvP of PvE server. Iets dat er vanaf vanilla naar mijn weten al in zit. Dan weet je wat de risico's zijn lijkt me... Anyway. In al die jaren heb ik er in ieder geval ook leuke/mooie world PvP moment mee gemaakt.
Voor de meeste level ranges had je in vanilla 2-3 keuzes aan gebieden. In TBC had je voor iedere level range precies 1 gebied om in te questen. En alleen high level gankers kwamen in ide gebieden, dus high level hulp hoefde je niet te verwachten.

Wat dat betreft is het nu beter, met al dat schalen heb je in elk gebied highlevels van beide kampen en worden gankers veel sneller terug gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
euhh heb ik iets gemist of zijn de rewards nu in suramar nu enorm met je artifact power ?

Dat was in het begin van legion niet zo of is er zoveel verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-BRAIN schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:51:
euhh heb ik iets gemist of zijn de rewards nu in suramar nu enorm met je artifact power ?

Dat was in het begin van legion niet zo of is er zoveel verandert.
De Artifact Knowledge is nu gebaseerd op de week van het jaar (of iets in die trend...). Dat in tegenstelling tot voor deze patch, waarin het gelijk stond aan hoe ver je geresearched had...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisterochtend trouwens de mount van Horseman geloot. Mocht ook wel zeg na zoveel jaar :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zo jullie zouden me vast gemist hebben maar de kleine is geboren. Hoopte op wat meer slaap maar helaas dat is dus niet zo :P Merk wel dat ik nu van de 4 uur die ik wow kon spelen ik vaak net 1 tot 2 uur weet te halen als ik niet lig te slapen om energie te tanken voor later. 1 Raid over geslagen zover, nog wel BT en vandaag raid gepakt, heb ook eerlijk aangegeven dat als ik we hem moeten verschonen indien nodig en gelukkig is daar alle respect voor. :)

Nu nog even wachten tot die zelf WoW kan spelen ;)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:52
Wow is zo ontzettend groot en mooi dat het echt zonde is om meteen met een lvl 100 boost in de endgame te duiken. Ik raad aan om gewoon rustig in de gebieden te levelen met af en toe een battleground of dungeon tussendoor.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:38:
Zo jullie zouden me vast gemist hebben maar de kleine is geboren.
Nogmaals gefeliciteerd. :)

Helaas moest ik uit de BT raid weg gaan, met spoed.

En ik zag dat mijn playtime op is. Had 30 dagen gekocht

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kadardar Gefeliciteerd met de kleine. :)
@Kaap Gefeliciteerd in een andere orde: met je mount! ;)

Ik heb dit weekend bijzonder weinig kunnen spelen. Lekker weekendje in Utrecht geweest en lekker gegeten en gedronken. I love it! :) voor de culinaire liefhebbers: restaurant Simple :)

Vanavond denk ik weer even lekker online. Sowieso morgen. Deze reset heb ik dan ook bijna geen oude raids gedaan etc. Nou ja, komt volgende reset ongetwijfeld wel weer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
psych schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:21:
[...]

Wow is zo ontzettend groot en mooi dat het echt zonde is om meteen met een lvl 100 boost in de endgame te duiken
Wanneer heb jij voor het laatst een toon naar 100 gebracht ?
Na 3 quest ga je al een lvl omhoog.

-ik heb nog nog een 36 hunter die 1 shot de mobs gewoon ( zonder heirloom )
-Mijn broer heeft vanaf woensdag tot nu een char van lvl 1 tot 76 gekregen.
24K HP op lvl 71.(* als druid tank)... ( waar het vroeger 10 a 12 was in crap gear ?)

alles ligt zo tiefus snel
Ze kunnen nu net zo goed iedere toon op lvl 100 laten starten.
je ziet niets meer van gebieden omdat het te snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat als je echt wilt levelen om de game te leren kennen misschien tegenwoordig de dungeons beter kan overslaan :)
Maar zelfs dan level je tegenwoordig wel erg snel.

Aan de andere kant vraag ik me af of er nog veel totaal nieuwe spelers zijn.
In principe heb je dan toch een beetje de boot gemist na 12 jaar WoW

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:52
Ook al zie je dan tegenwoordig nog 4 of 5 gebieden in de "oude wereld" in plaats van de 10 tot 15 vroeger dan is het nog steeds een mooie ervaring wat mij betreft. Je hebt helemaal gelijk dat het geen enorme uitdaging is als je je aan de passende gebieden houdt, maar het zal nog steeds spannend zijn om bij een aangrenzend hoger level gebied de gevaarlijke "rode" monsters te moeten ontwijken.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Hoe gaat t met de headless horseman hunt hier?

Ik ben nog druk bezig, al kwam ik erachter dat het met je low level chars 0,0 zin heeft als je er bent voor de mount

https://twitter.com/WarcraftDevs/status/920802062731845634

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:22:
Hoe gaat t met de headless horseman hunt hier?
Zoals al jaren, nul komma nul geluk :)
Run hem elke dag met 5 chars

Gaat ook niet meer lukken dit jaar.
Heb geen playtime meer en door een zeer druk RL zal WoW even naar de achtergrond moeten.

[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 23-10-2017 11:44 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
HH mount die heb ik een jaar of 2 nu geloof ik. Enige wat ik dit jaar gedaan heb is wat tricky treats verzameld voor de Naxxy pet. leuk dingetje dat ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:27:
HH mount die heb ik een jaar of 2 nu geloof ik. Enige wat ik dit jaar gedaan heb is wat tricky treats verzameld voor de Naxxy pet. leuk dingetje dat ;D
Ik wil eigenlijk ook nog even die pet regelen en de twee toys die te koop zijn... maar pfffffffff ik kan mezelf er niet meer toe zetten om dat soort dingen te doen. Misschien maar even een continent per avond doen ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Gisteren mn 3e legendary gedropt gekregen, maar helaas kiljaedens trinket. Al wel een DPS increase had ik toch liever shoulders gehad.

Ook ilvl increase weer hierdoor, ben nu 941(936 equipped). en sim zon 1.35m dps, in werkelijkheid doe ik 1.1m+ in raids. Dungeon bosses natuurlijk stukken hoger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clef
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 09:08
Tegen beter weten in ben ik na jaren (zeker vijf of zes) toch weer begonnen met spelen. Met de vriendin van huis, de regen die tegen de ramen klettert en een Dark Souls II sessie waar ik alleen maar gefrustreerd van werd, heb ik Legion aangeschaft en de boel geïnstalleerd.

Omdat ik Cataclysm als laatste gespeeld heb, wist ik dat ik wel tegen een paar muurtjes aan zou lopen. Ik hoopte dat het spelenderwijs wel weer duidelijk zou worden. Boy, I was wrong :o

Nadat ik eindelijk mijn characters terug gevonden had (op de een of andere manier toonde de realm list niet de character count, dus ik moest de lijst door om te vinden waar mijn characters waren), kon ik inloggen op mijn level 85 Tauren Shaman. Blijkbaar was ik ergens in Tanaris gebleven, dus het eerste wat ik gedaan heb, was terugvliegen naar Ogrimmar. Ik kon me herinneren dat de volgende uitbereiding Mists of Pandaria was, dus ik gokte dat het avontuur vanaf daar kon beginnen.

Eenmaal in Ogrimmar, zag ik een paar quests waar ik maar gelijk mee gestart ben. Fout #1.. voor dat ik het wist bevond ik me (dacht ik) vlak buiten een instance. Volgende keer toch maar even de quest lezen voordat ik op 'next' klik. De instance in leek me geen goed plan, verder gaan kon ook niet want daar waren allemaal lvl 85 elites.. Dat was fout #2. Na 10 minuten tobben, ben ik dan toch maar de instance ingelopen.. wat bleek, het was de uitgang!

Wederom bevond ik mij in Tanaris, in de Caverns of Time. Dat betekende weer een terugvlucht naar Ogrimmar (Fout #3). Toen ik daar aankwam, herinnerende ik mij dat er zoiets als een 'hearthstone' bestond. Mijn bags had ik helemaal nog niet geopend!

Gelukkig ging het vanaf daar beter, ik vond de quest voor Pandaria en ben met het airship daarheen gevlogen!

*Yay*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:32
Ik heb al jaren geen abonnement meer maar tot een jaar of wat terug kreeg ik nog wel eens een uitnodiging voor een gratis weekje van Blizzard. Dat doen ze nu niet meer, is er een manier om er toch eentje te krijgen? Ik ben best benieuwd hoe het spel er inmiddels uitziet.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Strangelove schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:47:
Ik heb al jaren geen abonnement meer maar tot een jaar of wat terug kreeg ik nog wel eens een uitnodiging voor een gratis weekje van Blizzard. Dat doen ze nu niet meer, is er een manier om er toch eentje te krijgen? Ik ben best benieuwd hoe het spel er inmiddels uitziet.
Gewoon trial account beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Zo was ik gistermiddag lekker bezig met een aantal Mythic Keystone instances, maar ik krijg voor geen enkele run een nieuwe keystone..
Ik heb begrepen dat als ik mee ga met een run, de mensen die geen steen inpluggen, allemaal een +1 steen krijgen (als je +4 doet, krijg je een +5).

Maar tot op heden heb ik alleen een willekeurige keystone uit de kist in de class wing gevonden..

Iemand een idee waarom ik geen andere steen krijg?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:40
Macchill schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:03:
Zo was ik gistermiddag lekker bezig met een aantal Mythic Keystone instances, maar ik krijg voor geen enkele run een nieuwe keystone..
Ik heb begrepen dat als ik mee ga met een run, de mensen die geen steen inpluggen, allemaal een +1 steen krijgen (als je +4 doet, krijg je een +5).

Maar tot op heden heb ik alleen een willekeurige keystone uit de kist in de class wing gevonden..

dat komt omdat je maar 1 keystone per week krijgt. Deze kan je up/down-graden door keystones te doen binnen de tijd. Met random kans dat je een andere dungeon krijgt.

[ Voor 60% gewijzigd door Pyr0_ op 23-10-2017 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Macchill schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:03:

Als je nog geen keystone hebt dan krijg je er inderdaad 1 uit de eerste die je runt. Als je vorige week ook gerunned hebt zit hij in je beloningskist in je class hall. Alleen degene die de keystone gebruikt kan hem upgraden tijdens de run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
@Bartske @Pyr0_ Ah, dat had ik dus helemaal verkeerd begrepen! Ik bleef maar met m'n +2 zitten terwijl we gister al ruimschoots een +4 clearen..
Misschien eens m'n eigen starten met mijn steen.. ;)

en hogere levels proberen..

[ Voor 7% gewijzigd door Macchill op 23-10-2017 14:45 ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
RustStorm schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:49:
[...]

Gewoon trial account beginnen. :)
Dan moet ik van voren af aan beginnen, ik speel liever met mijn eigen characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Macchill schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:41:
@Bartske @Pyr0_ Ah, dat had ik dus helemaal verkeerd begrepen! Ik bleef maar met m'n +2 zitten terwijl we gister al ruimschoots een +4 clearen..
Misschien eens m'n eigen starten met mijn steen.. ;)
Let er wel op dat je een degelijk groep start, al zal het met een +4 nog niet zoveel uitmaken. Oja, en blame vooral de tank of healer niet vanwege de wipe, al waren ze wel verantwoordelijk want ze leaven gewoon en daar gaat je key weer -1.

Hier had ik in het begin veel last van, maar gelukkig laatste tijd niet meer door hogere ilvl en daardoor ook hogere ilvl mensen die ik invite(935+ voor een +10). Was altijd een opgave om dit voor elkaar te boksen op lager ilvl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Strangelove schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:53:
[...]

Dan moet ik van voren af aan beginnen, ik speel liever met mijn eigen characters.
Dat begrijp ik heel goed, maar dan krijg je in principe wel een impressie van hoe het spel is. En ik begreep dat je dat wilde, dus vandaar het gegeven advies. :)

Maar nogmaals, dat je verder wilt met je characters, is een logische wens. Wellicht kan je Blizzard mailen met de vraag of je een weekje gratis mag proberen om te bepalen of je weer terug wilt komen of niet? :) Wat hebben ze te verliezen als ze het je geven... toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 16:52
RustStorm schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:20:
[...]

Dat begrijp ik heel goed, maar dan krijg je in principe wel een impressie van hoe het spel is. En ik begreep dat je dat wilde, dus vandaar het gegeven advies. :)

Maar nogmaals, dat je verder wilt met je characters, is een logische wens. Wellicht kan je Blizzard mailen met de vraag of je een weekje gratis mag proberen om te bepalen of je weer terug wilt komen of niet? :) Wat hebben ze te verliezen als ze het je geven... toch? :)
Was er niet een optie om een niet meer aktief persoon een soort invite te sturen om weer aktief te worden? Waar bepaalde bonussen aanzaten uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:12
UdiBenLudi schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:37:
[...]

Was er niet een optie om een niet meer aktief persoon een soort invite te sturen om weer aktief te worden? Waar bepaalde bonussen aanzaten uiteraard.
Dat bestaat niet meer.

Maar volgens mij kon je wel een class uitproberen met je character boost en als het niet bevalt alsnog een andere class kiezen. Al vereist dat wel sowieso 1 maand game time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

IntToStr schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:40:
[...]

Dat bestaat niet meer.

Maar volgens mij kon je wel een class uitproberen met je character boost en als het niet bevalt alsnog een andere class kiezen. Al vereist dat wel sowieso 1 maand game time.
Om de character trial te beginnen hoef je niet eens een boost in bezig te hebben. Nadat je je artifact hebt gekregen krijg je 30 minuten dacht ik voordat je automatisch uitgelogged. en dan is dat character gelocked tot je een boost gebruikt erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Facenoise schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:54:
[...]
Let er wel op dat je een degelijk groep start, al zal het met een +4 nog niet zoveel uitmaken. Oja, en blame vooral de tank of healer niet vanwege de wipe, al waren ze wel verantwoordelijk want ze leaven gewoon en daar gaat je key weer -1.

Hier had ik in het begin veel last van, maar gelukkig laatste tijd niet meer door hogere ilvl en daardoor ook hogere ilvl mensen die ik invite(935+ voor een +10). Was altijd een opgave om dit voor elkaar te boksen op lager ilvl..
Laatste (en eerste) keer tanken in mythic plus was een 'interessant'. Ik wist dat het niet de snelse run zou worden, had op een tweede monitor een guide open staan met welke groups ik moest pullen.

Sommige DPS ging het blijkbaar te langzaam, want er werden continu mobs gepulled, een paar keer ging dat mis omdat mijn taunt en ranged abilities nog op CD waren. Healer of dps plat, dus ik gevraagd of dat kon stoppen. You pull it, you tank it.

Vervolgens bij die kamer met wyrms will ik een LoS pull doen, dps rent me heel hard voorbij en begint die wyrm die compleet verspreid ofver de ruimte zijn te nuken. Hopla wipe en de tank heeft het gedaan. En ja toen deed ik dus letterlijk /i Fuck this shit en heartstone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
RustStorm schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:20:
[...]

Da's helemaal waar, ik zal eens kijken hoe of waar ik ze daarvoor kan contacten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:35

junglebeast

hier staat iets

[...]

Hoeveel gold heb je op je chars? Als je rond de 300k hebt (op de server) dan kun je een maand kopen via een token...

En anders een verzoekje sturen of je wat dagen kan krijgen..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Een keertje iets pullen is niet erg, maar een aantal DPS'ers zijn erg hardleers. Dan maar voelen inderdaad.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
[...]

Wat kost nou een maandje speeltijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clef
Ik had ook gehoopt met mijn bestaande gold een maandje te kunnen spelen. Alleen kwam ik met 15k bij lange na niet aan het benodigde bedrag :)

Inmiddels ben ik weer wat verder. De eerste levels heb ik gehad (ik ben nu bijna 88), en ik moet zeggen dat het questen me goed af gaat. Nu is dat natuurlijk nooit echt heel moeilijk geweest, maar toch. Jade Forest ben ik bijna helemaal door dus we gaan op zoek naar het volgende gebied!

Mijn bags moet ik nog steeds opruimen. Ik durf er bijna niet aan te beginnen, want ik heb geen idee wat zinvol of leuk is om te bewaren..

Morgen weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Clef schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:13:
Mijn bags moet ik nog steeds opruimen. Ik durf er bijna niet aan te beginnen, want ik heb geen idee wat zinvol of leuk is om te bewaren..

Morgen weer!
In je tassen zit rechtsbovenin je "main bag" en borstel icoontje. Klik daarop en hij zal alle rotzooi die je direct kan verkopen in die main bag zetten. Dan zie je al iets sneller wat weg kan. (Er komt dan ook een goud stuk icoontje bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clef
Carthrax schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:13:
[...]

In je tassen zit rechtsbovenin je "main bag" en borstel icoontje. Klik daarop en hij zal alle rotzooi die je direct kan verkopen in die main bag zetten. Dan zie je al iets sneller wat weg kan. (Er komt dan ook een goud stuk icoontje bij).
Ah echt, dat is wel een goede feature, bedankt voor de tip. Dat goudstuk icoontje was me wel opgevallen, maar ik kon nergens vinden wat het nu precies betekende. Vanavond maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Als je helemaal kriegel wordt van allemaal losse bags kun je ook een addon zoals Bagnon proberen. Dit zet alle bags in één scherm. Zelf heb ik onderin alles wat ik wil bewaren (HS, fishing rod, dat soort dingen) en alles wat ik loot wordt bovenin neergezet.

Voor het vendoren van alle greys gebruik ik een macro. Enig nadeel is dat je op moet letten dat je eerst een scherm met een vendor opent voordat je de macro uitvoert, anders equipt hij alle draagbare greys :P

Qua bewaren, dingen van MoP of WoD zijn niet echt het bewaren waard, zeker niet zodra je naar de volgende expansion doorgaat. WoD kun je eventueel nog wat langer in rondwandelen om de account-wide achievement te halen waardoor je kunt vliegen in WoD; voor mij is dat over 3 dagen (rep grind :( :P )

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clef
Paul schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:02:
Als je helemaal kriegel wordt van allemaal losse bags kun je ook een addon zoals Bagnon proberen. Dit zet alle bags in één scherm. Zelf heb ik onderin alles wat ik wil bewaren (HS, fishing rod, dat soort dingen) en alles wat ik loot wordt bovenin neergezet.

Voor het vendoren van alle greys gebruik ik een macro. Enig nadeel is dat je op moet letten dat je eerst een scherm met een vendor opent voordat je de macro uitvoert, anders equipt hij alle draagbare greys :P

Qua bewaren, dingen van MoP of WoD zijn niet echt het bewaren waard, zeker niet zodra je naar de volgende expansion doorgaat. WoD kun je eventueel nog wat langer in rondwandelen om de account-wide achievement te halen waardoor je kunt vliegen in WoD; voor mij is dat over 3 dagen (rep grind :( :P )
Qua addons moet ik sowieso op zoek naar wat handig is inderdaad. Ik speel nu met de standaard interface zonder extra's. Op dit moment mis ik ook nog het vliegen in Pandaria, maar volgens mij kun je die gewoon kopen.

Wat betreft al die oude items, waarschijnlijk heb je gelijk. Ik heb echter nog wel een aantal items die er gewoon gaaf uitzien en die ik daarom zou willen bewaren. De rest kan weg inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Vraagje aan de pet collectors hier: is er een manier/add-on/... om je collectie efficiënt te beheren en/of uit te dunnen? Mijn collectie zit dicht tegen de limiet van 1000 pets en het zal nog even duren eer ik de pet portal heb unlocked. Volgens mijn profiel op warcraftpets.com heb ik maar een 600-tal unieke pets, dus volgens mij kan ik gerust een hele hoop onnodige pets de vrijheid schenken.

Alleen blijft dan de vraag, welke moet ik houden? Een tijdje terug heb ik al een poging gedaan om wat pets te verwijderen, maar ik twijfel steeds wanneer ik moet kiezen tussen bv. een P/P of S/S of H/H of... versie van dezelfde pets. Nog moeilijker wordt het met H/P, P/S,... pets 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kapoen schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:51:
Vraagje aan de pet collectors hier: is er een manier/add-on/... om je collectie efficiënt te beheren en/of uit te dunnen? Mijn collectie zit dicht tegen de limiet van 1000 pets en het zal nog even duren eer ik de pet portal heb unlocked. Volgens mijn profiel op warcraftpets.com heb ik maar een 600-tal unieke pets, dus volgens mij kan ik gerust een hele hoop onnodige pets de vrijheid schenken.

Alleen blijft dan de vraag, welke moet ik houden? Een tijdje terug heb ik al een poging gedaan om wat pets te verwijderen, maar ik twijfel steeds wanneer ik moet kiezen tussen bv. een P/P of S/S of H/H of... versie van dezelfde pets. Nog moeilijker wordt het met H/P, P/S,... pets 8)7
Ik denk eerlijk gezegd dat warcraftpets de site is om de informatie vandaan te halen die je wilt hebben en zoekt... ongetwijfeld zijn er andere website beschikbaar als het gaat om pets, maar tijdens mijn hoogtijdagen aangaande de pets bezocht ik altijd warcraftpets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst timewalking Black Temple gedaan. Wat een teleurstelling...

Overall veel te makkelijk, ik had meer uitdaging verwacht voor een raid waar je pre-made in moet gaan.

En dan Supremus, die was buggy as hell.

Hateful strikes op op mensen die op 10-20% health zaten, terwijl de tanks beide in melee range stonden en full health waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:40
Clef schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:12:
[...]

Qua addons moet ik sowieso op zoek naar wat handig is inderdaad. Ik speel nu met de standaard interface zonder extra's. Op dit moment mis ik ook nog het vliegen in Pandaria, maar volgens mij kun je die gewoon kopen.

Wat betreft al die oude items, waarschijnlijk heb je gelijk. Ik heb echter nog wel een aantal items die er gewoon gaaf uitzien en die ik daarom zou willen bewaren. De rest kan weg inderdaad
Wat betreft de addons, als ik jou was zou ik voor ElvUI gaan. Addon pack met een strakke look die veel handige functies heeft en zeer aanpasbaar is aan je eigen wensen. Daarnaast zou ik zeker DBM pakken, en GTFO (addon die je waarschuwt als je in shit staat). Voor de dps en hps metertjes gebruik ik Details.

Wat betreft de oude meuk in je bags; tegenwoordig heb je ingebouwde transmog wardrobe. M.a.w.: je hoeft geen oude gear meer te bewaren om te transmoggen. Zolang je het 1x in je bezit hebt gehad word het toegevoegd aan je collectie en dan kun je het weer vendoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
RustStorm schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:03:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat warcraftpets de site is om de informatie vandaan te halen die je wilt hebben en zoekt... ongetwijfeld zijn er andere website beschikbaar als het gaat om pets, maar tijdens mijn hoogtijdagen aangaande de pets bezocht ik altijd warcraftpets.
Ik zal inderdaad nog eens wat verder graven op die website. Misschien is er wel een standaard vuistregel om keuzes te vergemakkelijken. :)
Pyr0_ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:00:
[...]
Wat betreft de oude meuk in je bags; tegenwoordig heb je ingebouwde transmog wardrobe. M.a.w.: je hoeft geen oude gear meer te bewaren om te transmoggen. Zolang je het 1x in je bezit hebt gehad word het toegevoegd aan je collectie en dan kun je het weer vendoren.
Alleen als je character het item in kwestie kan equippen wordt het toegevoegd aan de collectie. Anders heb je pech en kan je met een andere alt op dat item gaan jagen. Een heel leuk mechanisme nu ik bezig ben met de loottable van ToT te verzamelen >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 24-10-2017 12:14 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clef
Pyr0_ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:00:
[...]

Wat betreft de addons, als ik jou was zou ik voor ElvUI gaan. Addon pack met een strakke look die veel handige functies heeft en zeer aanpasbaar is aan je eigen wensen. Daarnaast zou ik zeker DBM pakken, en GTFO (addon die je waarschuwt als je in shit staat). Voor de dps en hps metertjes gebruik ik Details.

Ah gaaf. Er is dus geen reden meer om m'n hele bank te vullen met T1 etc, alleen voor de cosmetics.. Volgens mij moet ik maar eens wat highlights van de verschillende major patches en expansions erbij zoeken. Genoeg echt grote veranderingen dus.

Ik ga ook zeker naar de addons kijken. Is Curse daar nog steeds de beste site voor?
Pagina: 1 ... 105 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.