Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:35

junglebeast

hier staat iets

RustStorm schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:52:
[...]

en ik wil naar huis omdat... gnomes
Dan is zaterdag zeker je grote dag of niet? :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!
junglebeast schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:08:
[...]

Dan is zaterdag zeker je grote dag of niet? :)
Pun intended? :+

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een middagje ......... :z

Ben helaas wat later online want RL komt soms ook om de hoek kijken lol.

PS, wat denken jullie ?
Op Blizcon wordt nieuwe expansie aangekondigd ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:27:
PS, wat denken jullie ?
Ion heeft in het meest recente vlog gezegd dat op Blizzcon wordt bekend gemaakt hoe en wat nu verder met WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

PS, wat denken jullie ?
Zou best kunnen dat het aangekondigd gaat worden, ik zal alleen proberen zoveel mogelijk spoilers te ontwijken omtrent de nieuwe expansion. Het was een beetje jammer dat er zoveel dingen al bekend waren van legion voor het echt uit was waardoor ik een beetje gestopt was met spelen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

PS, wat denken jullie ?
Verwacht van wel, of in ieder geval dat een deel gerevealed wordt.
tijdens de laatste Q&A met Ion was er op de achtergrond al een hint te zien (sheft props waren anders dan alle voorgaande).

Kul'tiras zal wel komen in de komende expo alsmede een story met Jaina (moet.... die storyline was zo snel dood deze expo), Sylvanas en Glenn.
de rest... geen idee D:

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zullen het zien/horen over ...6 dagen of zo ?
Er zal imo zeker iets aangekondigd worden. Kan bijna niet anders.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:39:
We zullen het zien/horen over ...6 dagen of zo ?
Er zal imo zeker iets aangekondigd worden. Kan bijna niet anders.
3 en 4 november is Blizzcon, neem aan dat ze voor die tijd niets releasen. Misschien een leak

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:57:
[...]

3 en 4 november is Blizzcon, neem aan dat ze voor die tijd niets releasen. Misschien een leak
Oh dan pas ?
Dacht dat Blizzcon volgende week al was :)

*kijkt naar de klok*
Schiet toch op :(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:19
Dawn schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:30:
Je kan deze missies buiten 'kopen' bij de vendor waar ook je resource pile ligt, zo heb ik de laatste 5 gedaan in een middag :)
Maar een tip als je er meer dan 1 mist ;)
Ah, ik moet er nog 4. dat scheelt een hoop voor Securing Draenor :) Ze heten Scouting Missive

Voor Master Treasure Hunter helpen de Treasure Maps erg goed.

Blijft de rep grind in Tanaan over voor mij; hoef ik daarna niet meer in Draenor te komen (behalve om te levellen op alts :P ). Jammer dat de guild waar ik in zit behoorlijk nieuw is, die heeft nog geen A Daily Routine voor de 15% Battle Standard. De 5% lukt wel :+

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48
Iusedto schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:42:
[...]
- 2 Alts via Invasion leleven
Ik ben ook bezig m'n alts te levellen met invasions, ze zouden alleen wat vaker mogen spawnen en op logischere tijden imho :)

Met flying er bij is het ineens ook veel leuker om alts te spelen. Tot nu toe had ik nog maar drie 110 chars, terwijl ik alle klasses (op monk na) op 100 heb 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:24
RustStorm schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:52:
[...]

en ik wil naar huis omdat... gnomes
http://www.wowhead.com/ne...th-interview-with-dravvie

Het eerste waar ik aan dacht was jij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, en vergeet opperhoofd gnome-lover @Carthrax niet hè! :) En inderdaad, deze run was eerder ook al ter sprake gekomen in verkapte vorm. ^_^ gotta love it!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zaterdag alt run gedaan op me BM Monk, had net het minimale alhoewel ik het leuk vond merkte ik wel dat het toch heel erg anders tanken is dan de andere classes. Hoop van de week even de puntjes op i te kunnen zetten zodat die wat meer in de safe zone valt voor tanken dan de ilvl 881 die ik heb :+

Vandaag de normal raid gedaan. 3 uur gewiped op Fallen avatar, beste try 2%. Balen, ach volgende week beter :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Ik heb de gnome run helemaal uitgelopen. Niets met mounts, nee nieuwe gnome aangemaakt (moest een char verwijderen want ik zit aan mijn character tax) en zo gelopen naar Booty Bay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:37:
Na 7 jaar heb ik eindelijk weer eens een Raid van binnen gezien lol .
Hoe was de raid gegaan? wat vond je ervan? Komop ik wil die juicy details hebben :P
Kadardar schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 00:10:
Zaterdag alt run gedaan op me BM Monk, had net het minimale alhoewel ik het leuk vond merkte ik wel dat het toch heel erg anders tanken is dan de andere classes. Hoop van de week even de puntjes op i te kunnen zetten zodat die wat meer in de safe zone valt voor tanken dan de ilvl 881 die ik heb :+

Vandaag de normal raid gedaan. 3 uur gewiped op Fallen avatar, beste try 2%. Balen, ach volgende week beter :D
Binnen 1 a 2 dagen zit je al rond 910 als je het een beetje goed doet :P
Enigsinds vind ik die catchup mechanics niet echt leuk andere kant zorgt het wel voor makkelijk toegang tot de raids die nu gerunned worden ipv dat je eerst door alle andere raids heen moet om te gearen.

Weekend voor mij was vooral AP grinden door veel WQ te doen, en voor de rest geprobeerd om de Iron FP relic op m'n BrM monk te krijgen. Enige nadeel is dat die in EoA word gedropped en om er een redelijk ilvl in te hebben moet ik die op +10 runnen. Maar heb 3 groepen gehad waarvan de priest healer in het water blijft staan op de 2de boss, dus sindsdien heb ik PTSD van een healer die doodgaat en mij de 2de naga laat soloen met de DPS. (ik begon een patroon te zien het waren allemaal holy priests)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 00:10:
Zaterdag alt run gedaan op me BM Monk, had net het minimale alhoewel ik het leuk vond merkte ik wel dat het toch heel erg anders tanken is dan de andere classes.
Ik vond je tanken goed gaan.

Alhoewel ik niet zo opgelet heb want er gebeurde zo verschrikkelijk veel. Was overweldigend voor mij, zeg maar.
Had ik weer iets op me moest ik weer naar een Maan rennen, had iets anders op me dan moet ik naar de zijkant rennen en roepen voor dispel, dan ging de ene baas als een malloot rondjes spinnen en moest je weer naar de andere en zo ging het maar door lol. Soms was ik net terug en dan moest ik al weer rennen. Amper tijd gehad om damage te doen :X
Er had zo Benny Hill liedje onder gemoeten en het was comedy geweest :)

Was echt letterlijk kapot na de Raid. Volgens mij stond er onderaan de damage meters maar niemand klaagde.
Waanzinnige groep mensen

Volgende keer beter.
Had het toch voor geen goud willen missen en voor volgende keer weet ik al veel meer.
En zal me voorbereiden met filmpjes etc

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 16-10-2017 08:38 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Iusedto schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:17:
[...]

Ik vond het best wel goed gaan hehe.
Alhoewel ik niet zo opgelet heb want er gebeurde zo verschrikkelijk veel. Was overweldigend voor mij, zeg maar.
Had ik weer iets op me moest ik weer naar een Maan rennen, had iets anders op me dan moet ik naar de zijkant rennen en roepen voor dispel, dan ging de ene baas als een malloot rondjes spinnen en moest je weer naar de andere en zo ging het maar door lol. Soms was ik net terug en dan moest ik al weer rennen. Amper tijd gehad om damage te doen :X

Was echt letterlijk kapot na de Raid. Volgens mij stond er onderaan de damage meters maar niemand klaagde.
Waanzinnige groep mensen

Volgende keer beter.
Had het toch voor geen goud willen missen en voor volgende keer weet ik al veel meer.
Weet je wat mijn eerste raid ervaring was? Mythic Goroth, hiervoor kwam ik van pvp only af en had een break van dik 2 jaar. Vanwege vrienden weer gaan spelen en werd invite voor een guild vanwege weinig rogue's. Word er gevraagt doe je gelijk mee? uhh ja best maar heb nog nooit geraid he? No problem was het en lets go...uiteindelijk na 2,5 uur wipen is het ons toch gelukt.

Ik had ook echt zoiets van damn dit is intense... Maar nu na een paar raids te hebben gedaan voelt het wel ''vertrouwt''. En merk je ook dat je DPS stukken hoger is, van 600-700k naar 1.3m, moet zeggen dat me gear ook wel stukken beter is geworden in die korte tijd. Heb het geluk gehad dat de guild zeer genereus was met gear naar mij toe, in 2 heroic ToS denk wel 8 pieces gear, waaronder complete 4p tier set, en 2 degelijke 935 en 930 relics andere 930 had ik al van een worldboss geloot. zit nu op ilvl 937(933 equipped).

Voor de geinterreseerden mn armory: https://worldofwarcraft.c...fias-brotherhood/sneakeyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Facenoise schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:42:
[...]

Weet je wat mijn eerste raid ervaring was? Mythic Goroth, hiervoor kwam ik van pvp only af en had een break van dik 2 jaar. Vanwege vrienden weer gaan spelen en werd invite voor een guild vanwege weinig rogue's. Word er gevraagt doe je gelijk mee? uhh ja best maar heb nog nooit geraid he? No problem was het en lets go...uiteindelijk na 2,5 uur wipen is het ons toch gelukt.

Ik had ook echt zoiets van damn dit is intense... Maar nu na een paar raids te hebben gedaan voelt het wel ''vertrouwt''. En merk je ook dat je DPS stukken hoger is, van 600-700k naar 1.3m, moet zeggen dat me gear ook wel stukken beter is geworden in die korte tijd. Heb het geluk gehad dat de guild zeer genereus was met gear naar mij toe, in 2 heroic ToS denk wel 8 pieces gear, waaronder complete 4p tier set, en 2 degelijke 935 en 930 relics andere 930 had ik al van een worldboss geloot. zit nu op ilvl 937(933 equipped).

Voor de geinterreseerden mn armory: https://worldofwarcraft.c...fias-brotherhood/sneakeyy
Gratz op Mythic Goroth! (mits het een recente kill is :P)
Begint leuk te worden als je op Mistress komt dat is pas feest voor de DPS, voor tanks is het 1 van de minder moeilijke fights, al is Sisters en Goroth voor tanks nou ook niet bepaald moeilijk om te tanken.
Mistress is gewoon 1 grote DPS race. (bedoel op Mythic dan, op lager is er niet zoveel aan dan is het alleen maar positioning wat belangrijk is)

Hebben rogues altijd zo een hoge mastery btw? 82% mastery 0.0 das pittig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Ryada schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:54:
[...]

Gratz op Mythic Goroth! (mits het een recente kill is :P)
Begint leuk te worden als je op Mistress komt dat is pas feest voor de DPS, voor tanks is het 1 van de minder moeilijke fights, al is Sisters en Goroth voor tanks nou ook niet bepaald moeilijk om te tanken.
Mistress is gewoon 1 grote DPS race. (bedoel op Mythic dan, op lager is er niet zoveel aan dan is het alleen maar positioning wat belangrijk is)

Hebben rogues altijd zo een hoge mastery btw? 82% mastery 0.0 das pittig wat.
2 weken geleden was de eerste kil, de guild zit zelf nu op 7/9 al kon ik de laatste paar keren niet mee dat ze mythic deden vanwege real life, dus heb zelf alleen Goroth nog maar. Ben ook zeer benieuwd naar de andere fights.

Mastery is het beste wat je kunt hebben na agility, dus ik hoop het? ik sim ook al me gear die ik gedropt krijg. Die 9m+ eviscerate crits zijn wel echt insane!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag dat Tokens ook nog steeds erg hoog zijn qua waarde. Overweeg om er een te kopen en zo wat gear te kopen voor een Alt

WQ' schalen naar ilevel toch ?

[ Voor 16% gewijzigd door Iusedto op 16-10-2017 09:22 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:14:
Zag dat Tokens ook nog steeds erg hoog zijn qua waarde. Overweeg om er een te kopen en zo wat gear te kopen voor een Alt

WQ' schalen naar ilevel toch ?
WQ rewards scalen idd naar ilvl.
Met een cap op 880/895 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:29:
[...]

WQ rewards scalen idd naar ilvl.
Met een cap op 880/895 dacht ik
Oh, zit er een cap op ?
Dat wist ik niet.

Theoretisch kan ik dus bijv kopen wat me maar een hoger ilevel geeft.
De WQ selecteren en mijn lagere gear weer aandoen of scaled dan die WQ weer naar beneden ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Afgelopen weekend ook wat tijd gehad om te spelen. Heerlijke ontspanning. Met rogue toch terug naar Outlaw gespecced om te kijken of de SnD build wat was. Ik stop met geforceerd een spec spelen die ik niet leuk vind omdat er meer damage uit zou moeten kunnen komen.

Zag hiervoor al een paar keer de term 'old raids' voorbij komen, waarbij ik dacht dat men echt oude raids van oudere xpac's bedoelde. Maar neen, dat is dus EN, ToV, NH (correct?). Best leuk dat men nog een reden heeft om 'old raids' te doen. Hierdoor EN normal in gedoken en in half uurtje was alles clear. Kortom, ik had weer fun. En fun is het belangrijkste. Daarna ToS normal in gedoken, ging perfect.. tot Maiden.. wipe na wipe na wipe :(.

Zoals men zo vaak zegt: pak een class die je leuk vind en niet een class om bepaalde damage te halen omdat het nu eenmaal FoTM is. Zo geldt dat imho ook een beetje voor je spec. Disclaimer; ik zal niet verder komen dan normal in raids. Dus iets minder damage zal iets minder relevant zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:32:
[...]

Oh, zit er een cap op ?
Dat wist ik niet.

Theoretisch kan ik dus bijv kopen wat me maar een hoger ilevel geeft.
De WQ selecteren en mijn lagere gear weer aandoen of scaled dan die WQ weer naar beneden ?
Het scaled op ilvl op basis van wanneer de WQ popped denk ik. Weet niet 100% zeker maar volgens mij werkt dat zo.
marijnvtg schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:35:
Afgelopen weekend ook wat tijd gehad om te spelen. Heerlijke ontspanning. Met rogue toch terug naar Outlaw gespecced om te kijken of de SnD build wat was. Ik stop met geforceerd een spec spelen die ik niet leuk vind omdat er meer damage uit zou moeten kunnen komen.

Zag hiervoor al een paar keer de term 'old raids' voorbij komen, waarbij ik dacht dat men echt oude raids van oudere xpac's bedoelde. Maar neen, dat is dus EN, ToV, NH (correct?). Best leuk dat men nog een reden heeft om 'old raids' te doen. Hierdoor EN normal in gedoken en in half uurtje was alles clear. Kortom, ik had weer fun. En fun is het belangrijkste. Daarna ToS normal in gedoken, ging perfect.. tot Maiden.. wipe na wipe na wipe :(.

Zoals men zo vaak zegt: pak een class die je leuk vind en niet een class om bepaalde damage te halen omdat het nu eenmaal FoTM is. Zo geldt dat imho ook een beetje voor je spec. Disclaimer; ik zal niet verder komen dan normal in raids. Dus iets minder damage zal iets minder relevant zijn ;).
Yup hier had ik laatst een discussie over met iemand. Hij was van mening dat hij Rogue niet leuk vond omdat het niet 'competitive' is qua dps nummer ten opzichte van andere opties.
Mijn reactie erop was dat hij niet zo in de DPS nummer moet leven en gewoon spelen wat hij leuk vind om te spelen. Want geef maar toe niemand hier zit in Method en zal ook niet snel in Method komen.
Dus waarom zou je iets spelen omdat het wat meer DPS zou geven als jij het minder leuk vind.
Ik zelf speel BrM monk, nu is dat niet de slechtste Tank maar zit die in de top3 tanks deze patch maar ik koos het omdat ik het leuk vond, tanken is leuk en de class fantasy van monk vind ik leuk.
Maarja je zal altijd mensen houden die echt puur leven voor die extra DPS nummers anders voelen ze zich slecht, Zijn meestal ook de mensen die Mythic niet kunnen doen omdat ze net iets meer dps willen pompen en daardoor de mechanics verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is waar maar aan de andere kant wil je ook wel een steentje bijdragen in een Raid dus een FotM kiezen is bijna " logisch" of in ieder geval zeer verleidelijk. Ik denk dan altijd dat het dan in ieder geval niet aan de spec kan leggen maar puur aan mijzelf :)

Persoonlijk speel ik het liefst mijn Brewmaster maar ik zie mezelf (nog?) geen Raid tank zijn dus dat valt af.
Gebruik hem dan wel om in BRM WQ's te doen.
Zaterdag meegegaan met een guild alt run als Windwalker maar dat vond ik niet zo. Had ik totaal niet verwacht want ik ben gek op mijn Monk.

Ben de afgelopen dagen zeer druk bezig geweest met 2 andere classes die ik leuk vind en ik ben er bijna uit met welke ik runs wil gaan doen.
Deze week maar besluit nemen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Iusedto schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:48:
[...]
Persoonlijk speel ik het liefst mijn Brewmaster maar ik zie mezelf (nog?) geen Raid tank zijn dus dat valt af.
Tanken als brewmaster is vrij simpel. (zolang het geen zware raid-progress is.)

zorg dat je op de juiste moment ISB up hebt, en gebruik purify als je aan je max active ISB en max brews zit. Of als je heel veel in je stagger hebt zitten.

Voor de rest kan je je op de boss mechanics richten. O-)

besef wel, dat in sommige gevechten brewmasters echt heel vervelend zijn. Wij zijn goed met spike dmg, maar absoluut niet met constante dmg.

http://sunniersartofwar.c...-guides/tomb-of-sargeras/

Hier kan je nog wat tips vinden mbt. tactics, welke talents etcetra ;)

[ Voor 21% gewijzigd door demonic op 16-10-2017 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
demonic schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:54:
[...]
Tanken als brewmaster is vrij simpel. (zolang het geen zware raid-progress is.)
Dat zit er nog niet in hoor. Ben net 1 keertje mee geweest en dat was mijn eerste ervaring na 7 jaar of zo.
Ben al verschrikkelijk blije dat ik met ze mee mocht gaan :)
Ik ga me eerst maar eens bekend maken met mechanics en positionering en Alt runs blijven doen
Daar heb ik enorme zin in en daar gaat het toch om :)

Met die Alt runs wil ik Unholy DK of Ret pally mee nemen.
Vriend van me gaf ik dat ik nu Arms warrior wel geweldig zou vinden (was in MoP mijn Main)
Keuzes :)

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 16-10-2017 10:09 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Iusedto schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:48:
[...]
Dat is waar maar aan de andere kant wil je ook wel een steentje bijdragen in een Raid dus een FotM kiezen is bijna " logisch" of in ieder geval zeer verleidelijk. Ik denk dan altijd dat het dan in ieder geval niet aan de spec kan leggen maar puur aan mijzelf :)
Ben ik helemaal met je eens! En dat wil ik ook zeker doen, ik kijk als DPS-er natuurlijk ook regelmatig naar de charts. Maar als ik fun heb in m'n spec, dan komt de DPS bijna automatisch al beter uit de verf en als ik dan zie dat ik onderaan bungel dan wil ik dat omhoog krikken en laten zien dat ik als Outlaw rogue wel degelijk m'n steentje bij kan dragen. Het motiveert allemaal net wat makkelijker denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:03:
[...]
......ik kijk als DPS-er natuurlijk ook regelmatig naar de charts. Maar als ik fun heb in m'n spec, dan komt de DPS bijna automatisch al beter uit de verf en als ik dan zie dat ik onderaan bungel dan wil ik dat omhoog krikken .Het motiveert allemaal net wat makkelijker denk ik :9
Ja dat lijkt mij ook.
Ik weet bijna zeker dat ik in de run onderaan bungelde maar als deze week mijn DPS hoger is zou ik al heel blij zijn.
Ik zal het zelf ook gaan bijhouden vanzelfsprekend.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise

Maiden is ook een kutfight als mensen de mechanics niet doen en gewoon facerolling de boss attacken. Je ziet fel in light en vica versa, mensen die niet springen als ze een bom hebben, ik geef een raid altijd 2x de kans eer ik leave als ik zie dat de raidleader niet kicked hiervoor. Anders blijf je simpelweg wipen, dan kan ik me wel leukere dingen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Facenoise schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:21:
[...]
Maiden is ook een kutfight als mensen de mechanics niet doen en gewoon facerolling de boss attacken. Je ziet fel in light en vica versa, mensen die niet springen als ze een bom hebben, ik geef een raid altijd 2x de kans eer ik leave als ik zie dat de raidleader niet kicked hiervoor. Anders blijf je simpelweg wipen, dan kan ik me wel leukere dingen bedenken.
Zo ging het ook exact..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is Maiden die dame waar die Warglaive in de rondte gaat ?
Ben nog nieuw dus die namen zeggen me nog niet alles :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:30:
Is Maiden die dame waar die Warglaive in de rondte gaat ?
Ben nog nieuw dus die namen zeggen me nog niet alles :)
Maiden is de dame met de hamer de 2na laatste boss van ToS
Die warglaive in de rondte is Sisters ofwel Sisters of the Moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:17:
[...]

Ik vond je tanken goed gaan.

Waanzinnige groep mensen

Volgende keer beter.
Me tanken was redelijk ja, maar iets meer gear voordat kleine beetje extra boven het minimale is wel welkom :D Het niet kunnen overleven van de bellac cage tot de andere tank roept was toch wel even iets wat ik nog niet had mee gemaakt. Ik heb altijd DH en DK gespeeld als tank en die hebben gewoon insane selfhealing.
Ryada schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:16:
Binnen 1 a 2 dagen zit je al rond 910 als je het een beetje goed doet :P
Enigsinds vind ik die catchup mechanics niet echt leuk andere kant zorgt het wel voor makkelijk toegang tot de raids die nu gerunned worden ipv dat je eerst door alle andere raids heen moet om te gearen.
Klopt maar ik was net 16 uur max level dus ik vond het nog knap dat ik op de 881 was gekomen en alle LFRs had gedaan. Daarbij komt ook nog dat de Monk niet me main is maar me Rogue die ik ook moet onderhouden. :P

De SnD build als Outlaw is waar ik toch wel de meeste DPS ermee kan uitpersen. Outlaw vind ik leuker maar ik help me raid groep er gewoon niet mee door minder damage te doen, vooral op progress.

Uiteindelijk moet je pakken wat voor jou gevoel het leukste is en waar je de meeste dps mee kan doen. Voor mij is dat momenteel Sin maar mocht Outlaw door de tier set gebuffed worden in de nieuwe raid dan ga ik ongetwijffeld naar Outlaw over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Facenoise schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:21:
[...]

Kan je de mechanics nog fout doen met DBM ?
Die geeft precies aan welke kleur je hebt als ik mij niet vergis.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Wootlock schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:36:
[...]

Kan je de mechanics nog fout doen met DBM ?
Die geeft precies aan welke kleur je hebt als ik mij niet vergis.
DBM is gemaakt voor normal/HC, Mythic mist hij heel veel info omdat het gewoon weg teveel is qua meldingen (tenminste naar mijn ervaring) en heel vaak komen bij mij de DBM meldingen te laat bijvoorbeeld wanneer ik moet tankswappen heb ik aggro al voordat DBM de warning geeft.

@Kadardar Dat heb ik zelf ook nog niet meegemaakt en ik zit aardig vaak gewoon solo in die cage, heb je logs voor mij kan ik ff kijken hoe die er bij jou uitzien :P

[ Voor 14% gewijzigd door Ryada op 16-10-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:37:
[...]

DBM is gemaakt voor normal/HC, Mythic mist hij heel veel info omdat het gewoon weg teveel is qua meldingen (tenminste naar mijn ervaring) en heel vaak komen bij mij de DBM meldingen te laat bijvoorbeeld wanneer ik moet tankswappen heb ik aggro al voordat DBM de warning geeft.

@Kadardar Dat heb ik zelf ook nog niet meegemaakt en ik zit aardig vaak gewoon solo in die cage, heb je logs voor mij kan ik ff kijken hoe die er bij jou uitzien :P
Nope het was een alt run, zelf ook niet gelogged (want lui). Opzich kon ik het volhouden tot 70% van de andere tank aan corruption. Er moest helaas een healer mee om te helpen. Hier is me character: https://worldofwarcraft.c...acter/draenor/necrodardar

Ja ik weet het tevele haste maar upgrade was een upgrade op dat moment... soms wel eens met 100 ilvls in 1 keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:06:
[...]

Nope het was een alt run, zelf ook niet gelogged (want lui). Opzich kon ik het volhouden tot 70% van de andere tank aan corruption. Er moest helaas een healer mee om te helpen. Hier is me character: https://worldofwarcraft.c...acter/draenor/necrodardar

Ja ik weet het tevele haste maar upgrade was een upgrade op dat moment... soms wel eens met 100 ilvls in 1 keer :P
Je haste valt nog mee, ik heb tijden rondgelopen met 30% haste omdat ik een legendary ring had die mij heel veel haste gaf.
Hoop voor je dat je Chest of Shoulders als eerste leggo krijgt, zijn de beste leggos als je eenmaal wat comfortabeler bent met BrM.

Zelf is dit mijn char: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/draenor/ryada
Eindelijk mijn Soul ring kunnen droppen voor shoulders en ik drop meteen naar de goeie haste value.
Al is energy management nu een stuk lastiger omdat ik vaker mijn Keg Smash kan gebruiken ;)

Edit: mijn advies is drop Healing Elixer. en neem DH en switch naar MV wanneer nodig. Healing elixer is niet echt nodig en meestal nutteloos aangezien je ook kan side strafen voor orbs mocht het nodig zijn. (en er komen veel orbs als je rond 20% hp balanceerd)

[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 16-10-2017 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Na al bijna 10 jaar in dezelfde guild te zitten is het jammer om te zien dat het er steeds slechter gaat. Een paar jaar geleden hadden we nog 4 steady raidgroups, nu is dat teruggelopen naar 1.... Vorige week is de 2de raidgroup gestopt en verkast naar een andere guild. Altijd een vervelende situatie, zeker ook omdat het over het algemeen een stuk rustiger is dan normaal. Zijn mensen Legion nu al zat, of zijn mensen ergens anders hun geluk gaan zoeken?

Door dit voorval wordt de realm voor mij ook gelijk een stuk minder aantrekkelijk en denk ik er - voor de 780ste keer - aan om ergens te rerollen, aan de Horde kant. Draenor heb ik al een char en ik lees in dit topic vaak goede verhalen over deze realm, plus dat het hier lekker druk is. Zijn hier guils die af en toe een social raid doen, op de zaterdagavond ofzo? Niet dat ik gecarried wil worden, maar heb ook geen zin in het elitist gedoe. Let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Raptar schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:00:
Na al bijna 10 jaar in dezelfde guild te zitten is het jammer om te zien dat het er steeds slechter gaat. Een paar jaar geleden hadden we nog 4 steady raidgroups, nu is dat teruggelopen naar 1.... Vorige week is de 2de raidgroup gestopt en verkast naar een andere guild. Altijd een vervelende situatie, zeker ook omdat het over het algemeen een stuk rustiger is dan normaal. Zijn mensen Legion nu al zat, of zijn mensen ergens anders hun geluk gaan zoeken?

Door dit voorval wordt de realm voor mij ook gelijk een stuk minder aantrekkelijk en denk ik er - voor de 780ste keer - aan om ergens te rerollen, aan de Horde kant. Draenor heb ik al een char en ik lees in dit topic vaak goede verhalen over deze realm, plus dat het hier lekker druk is. Zijn hier guils die af en toe een social raid doen, op de zaterdagavond ofzo? Niet dat ik gecarried wil worden, maar heb ook geen zin in het elitist gedoe. Let me know.
Qua wat ik gehoord heb heeft @Kadardar zijn guild best relaxde alt/social raids.
Mijn guild is wat meer op progression gefocussed dus daar zal weinig plezier aan te beleven zijn als je echt social wil raiden.
Voor de rest is Draenor naar mijn ervaring een lekkere realm om op te spelen, het enige wat tegen valt zijn de dungeon queue times tijdens het levelent maar als je eenmaal op lvl 100 komt is het super snel om een dungeon te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit er (vrij) serieus aan te denken om mijn ret pally te gaan gearen, ook omdat ik de Unholy DK erg wennen vind.
Nu heb ik aardig wat gelezen op diverse forums maar de meningen zijn nog al verdeeld zeg maar. Niet over Unholy maar wel over Ret :)
Ben alleen een beetje bang dat die meningen vooral gebaseerd zijn om Mythic prestaties en die intentie heb ik niet hehe.

Is hier iemand "ervaringsdekundige" voor evt Normal of Heroic runs ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:20:
Ik zit er (vrij) serieus aan te denken om mijn ret pally te gaan gearen, ook omdat ik de Unholy DK erg wennen vind.
Nu heb ik aardig wat gelezen op diverse forums maar de meningen zijn nog al verdeeld zeg maar. Niet over Unholy maar wel over Ret :)
Ben alleen een beetje bang dat die meningen vooral gebaseerd zijn om Mythic prestaties en die intentie heb ik niet hehe.

Is hier iemand "ervaringsdekundige" voor evt Normal of Heroic runs ?
Op normal/heroic maakt het niet zo veel uit welke class je speelt, zelfs Mythic is met elke class te doen.
Method had een ret paladin zelfs op hun Mythic maiden kill. Dus gewoon spelen als je dat wilt.
Als jij het wilt spelen gewoon lekker doen :) Ik ga mijn eigen ret paladin voor PVP gebruiken zodra ik hem op max heb + wat gear heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn maar weinig guilds die mensen zouden weigeren omdat de class/spec hun niet bevalt. Retri is zeker niet slecht ook niet als we gaan kijken naar de mythic raiding damage. Ik geloof dat Retri pala was wat nu outlaw rogue is.... de laagste dps spec. Dat is al een tijdje niet meer zo, retri staat mooi ergens in het midden van alle specs geloof ik en dan hebben we nog niet eens utility wijze gekeken dat ze meebrengen in een raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Ik heb dus een char op Draenor aangemaakt. Welke social guild wil deze naab hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 21:29
Ben sinds deze week weer begonnen. Ff mijn Alliance chars aan het af stoffen. Is er toevallig nog een Nederlandse guild op silvermoon waar ik bij kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:04:
Ik heb dus een char op Draenor aangemaakt. Welke social guild wil deze naab hebben? :)
iusedto, nog iemand en ik zitten in Final Fury, raiding guild + social

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Raid dagboekje week 2 dag 2:
Mythic progression 5/9

We hebben de hele avond lopen wipen op mistress zijn wel een paar keer heel ver gekomen. En 1x zelfs op 5% (die laatste verdomde 350mil wou er niet af)
Wat mij wel opviel binnen de groep was dat de sfeer gewoon super relaxed en motiverend blijt ondanks alle wipes die we hebben gehad.
Dus ik kijk er nou ook niet echt met tegenzin op terug. Mensen hebben het gevoel dat we morgen gewoon mistress down kunnen krijgen. (Geloof ik zelf ook wel begint steeds beter te worden)

P3 is wel echt een killer zo veel ink pools op de vloer + alle andere shit, echt letterlijk een feestje. Maarja komt goed we kunnen het.
Lekker oefenen wipen en opnieuw beginnen. We hebben ook leren lopen dus die mistress moeten we ook kunnen leren.

Stream van de progression ging ook goed geen problemen ondervonden qua fps anders dan normaal ondanks dat ik de game op een extreme resolutie draai.

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 17-10-2017 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste Mythic dungeon run met de Ret gedaan. Eerste Mythic uberhaupt maar dat is een ander verhaal :)

Gaat een wereld voor me open tegenwoordig
En Ik vind Ret echt steeds leuker worden
Ryada schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 00:34:
Raid dagboekje week 2 dag 2:
Mythic progression 5/7

We hebben de hele avond lopen wipen op mistress zijn wel een paar keer heel ver gekomen. En 1x zelfs op 5% (die laatste verdomde 350mil wou er niet af)
5/7 Mythic is mooi zeg.
Jeetje

[ Voor 57% gewijzigd door Iusedto op 17-10-2017 08:16 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:06:
Eerste Mythic dungeon run met de Ret gedaan. Eerste Mythic uberhaupt maar dat is een ander verhaal :)

Gaat een wereld voor me open tegenwoordig
En Ik vind Ret echt steeds leuker worden

[...]

5/7 Mythic is mooi zeg.
Jeetje
Goed dat je het zegt het moest 5/9 zijn :P
Tomb of Sargeras heeft 9 bosses niet 7 *facepalm* was laat gisteren xD.

Maar hoe ging de Mythic dungeon?
Je hebt als het goed is nu ook een Keystone gekregen in je inventory, daarmee kan je hogere difficulties proberen. en op bepaalde niveaus worden er modifiers ingegooit.
Bijvoorbeeld deze week is 1 van de modifiers/affixes Skittis dit betekend dat tanks een stuk minder aggro doen op enemies. (Gelukkig heeft monk tank hier geen last van want ox statue infinite aggro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:24:
[...]Maar hoe ging de Mythic dungeon?
Je hebt als het goed is nu ook een Keystone gekregen in je inventory, daarmee kan je hogere difficulties proberen. en op bepaalde niveaus worden er modifiers ingegooit.
Ging wel goed. Was Kara+2 dacht ik.
Neer bij een boss omdat bleef ik stilstaan in die ijstroep.
Alles is voor mij nieuwe dus een leerproces :)

Heb nu een +3 gekregen inderdaad. Weet even zo niet voor welke.
Klopt het dat je geen personal loot krijgt of uberhaupt iets uit zo run ?
Loot zit in die laatste kist maar is dan ook nog random ?

[ Voor 25% gewijzigd door Iusedto op 17-10-2017 08:32 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:29:
[...]

Ging wel goed. Was Kara+2 dacht ik.
Neer bij een boss omdat bleef stilstaan in die ijstroep.
Alles is voor mij nieuwe dus een leerproces :)

Heb nu een +3 gekregen inderdaad. Weet even zo niet voor welke.
Klopt het dat je geen personal loot krijgt of uberhaupt iets uit zo run ?
Loot zit in die laatste kist maar is dan ook nog random ?
Loot zit inderdaad alleen in de laatste kist.
Hoe sneller je de dungeon complete hoe meer loot erin zit, je hebt de mogelijkheid om 3 stukjes loot te krijgen mits je snel genoeg bent.
en de loot komt uit de dungeon zelf dus het is niet compleet random :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:32:
[...]
en de loot komt uit de dungeon zelf dus het is niet compleet random :P
Ah ok,
Nou er dropte alleen Cloth en daar heb ik als Pala niet zo veel aan ...of het moet een onderbroek zijn :)

Ga zeer zeker vaker mee met die Runs, als ze me uitnodigen.
Leer een hele andere kant van WoW kennen met mijn social raid en Mythic dungeons. Zeer leuk :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:35:
[...]

Ah ok,
Nou er dropte alleen Cloth en daar heb ik als Pala niet zo veel aan ...of het moet een onderbroek zijn :)

Ga zeer zeker vaker mee met die Runs, als ze me uitnodigen.
Leer een hele andere kant van WoW kennen met mijn social raid en Mythic dungeons. Zeer leuk :)
Je kan die mythic dungeons ook vinden via de premade group finder.
Als je naar de random group finder gaat heb je links een knop 'premade groups' daarzo kan je ook Mythic Keystone dungeon groepen vinden/hosten.
Op die manier probeer ik EoA +10 te farmen wat deze week nogal lastig is met tyranical en healers die in het water blijven staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Iusedto schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:35:
[...]

Ah ok,
Bummer. Vergeet niet op woensdag je weekly chest te openen (in je class order hall), daar kunnen ook leuke spullen in zitten. Sowieso een nieuwe keystone.

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 17-10-2017 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:01:
[...]
Vergeet niet op woensdag je weekly chest te openen (in je class order hall), daar kunnen ook leuke spullen in zitten. Sowieso een nieuwe keystone.
Oh, dat wist ik niet
Thanks.

Daar zit na 1 run ook wat in dan ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kadardar schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 23:38:
[...]

iusedto, nog iemand en ik zitten in Final Fury, raiding guild + social
Klinkt goed, kan ik je DK vanavond een whisper sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Iusedto schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:06:
[...]

Oh, dat wist ik niet
Thanks.

Daar zit na 1 run ook wat in dan ?
Jazeker! Ik pak vanavond nog snel even een m+2 mee. Volgens mij krijg je dan op zijn minst al een 915 item. Vorige week kreeg ik een 920 trinket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:12
Vanaf +10 krijg je gegarandeerd een 935 item (en een shitload aan AP). Voor elk level lager krijg je 5 ilvl minder op je item dacht ik. Blizzard heeft paar weken terug gezegd dat de kans op titanforging verhoogd is op je weekly cache, dus zeker de moeite waard om zo hoog mogelijke dungeon te doen :)

Zelf al een paar leuke items uit de cache gekregen, al was het maar om een hoger max ilvl te krijgen zodat ik sneller een groep vind in de group finder :p

Morgen weer kijken wat deze week oplevert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosi010
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09-2019
Pjotter87 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 23:05:
Ben sinds deze week weer begonnen. Ff mijn Alliance chars aan het af stoffen. Is er toevallig nog een Nederlandse guild op silvermoon waar ik bij kan?
HG WOW )Hollandse Glorie
Silvermoon Alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is allemaal nieuwe voor mij, speel bijna een totaal andere game sinds 1 week.
Alles is nieuw en moet veel leren .
Voelt net alsof ik weer in Vanilla ben :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:10:
Dit is allemaal nieuwe voor mij, speel bijna een totaal andere game sinds 1 week.
Alles is nieuw en moet veel leren .
Voelt net alsof ik weer in Vanilla ben :)
Hou eens op met zo enthousiast zijn joh! Straks - moet - ik ook minder als loneranger gaan spelen en naar Mythic dungeons en raids kijken om in te participeren... :P

Haha, lachen man om te zien dat je zo ontzettend veel plezier hebt gehad afgelopen week. :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Morgen weer Hallow's end! Weer zo vaak mogelijk de dungeon proberen te runnen!! :p Must have that horse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
RustStorm schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:23:
[...]

Hou eens op met zo enthousiast zijn joh! Straks - moet - ik ook minder als loneranger gaan spelen en naar Mythic dungeons en raids kijken om in te participeren... :P

Haha, lachen man om te zien dat je zo ontzettend veel plezier hebt gehad afgelopen week. :D
Dan zou ik maar geen Antorus filmpjes gaan kijken als ik jou was, die raid ziet er namelijk echt superieur uit in tegenstelling tot de andere. Het synoniem van perfectie.

En daarnaast, na die 10 jaar WoWen kan je ein-de-lijk korte metten maken met de main villain waar je dus al 10 jaar tegen vecht. Eindelijk oog in oog met de grote tiran, het grote kwaad. Waarom zou je gaan raiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:23:
[...]
Lol, ja sorry :)
Ik speelde alleen maar tot Heroic dungeons en WQ's en dat was het. Deed eigenlijk ook al geen LFR meer en speelde al meer dan 2 jaar alleen.

Nu heb ik wat Normal raid bosses gedaan, zit in een Guild, heb eindelijk Discord, mijn eerste Mythic dungeon gedaan, zaterdag misschien BT timewalking raid ....en wil een Ret pally gaan spelen .
Moet niet gekker worden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 17-10-2017 11:57 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Raptar schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:31:
[...]

Dan zou ik maar geen Antorus filmpjes gaan kijken als ik jou was, die raid ziet er namelijk echt superieur uit in tegenstelling tot de andere. Het synoniem van perfectie.

En daarnaast, na die 10 jaar WoWen kan je ein-de-lijk korte metten maken met de main villain waar je dus al 10 jaar tegen vecht. Eindelijk oog in oog met de grote tiran, het grote kwaad. Waarom zou je gaan raiden?
Ik probeer zo spoiler free mogelijk die raid in te gaan qua wat me te wachten staat buiten wat de raid leaders mij vertellen en mijn mede tank mij vertelt.
Visuals + bosses etc wil ik nog niet zien. Maar aan al die verhalen te horen zal ik er niet lang meer onderuit kunnen en het toch een keer gespoiled zal worden voor mij. xD
Waarom klinkt het zo interessant :( Maar eerst Mistress :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hou van m'n huidige leven... maar soms denk ik " ahhhhw please, even 10 jaar terug in de tijd " . ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:30:
Ik hou van m'n huidige leven... maar soms denk ik " ahhhhw please, even 10 jaar terug in de tijd " . ^_^
Vroeger was alles beter :)

Zat net even te lezen over die Ret hidden appearance maar dat is nog best wel wat werk.
Wel leuk om te halen lijkt me

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Iusedto schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:51:
[...]

Vroeger was alles beter :)

Zat net even te lezen over die Ret hidden appearance maar dat is nog best wel wat werk.
Wel leuk om te halen lijkt me
Als hij er op staat en niet al te duur is haal dat boek wat je in AV moet halen van de AH. Scheelt heel wat frustratie ;) (voor de ret hidden appearance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:19:
[...]
Als hij er op staat en niet al te duur is haal dat boek wat je in AV moet halen van de AH. Scheelt heel wat frustratie ;) (voor de ret hidden appearance)
Dat was ik eigenlijk wel van plan ja.
Kan je beide boeken niet kopen ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Iusedto schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:23:
[...]

Dat was ik eigenlijk wel van plan ja.
Kan je beide boeken niet kopen ?
Dacht het wel maar het boekje uit Dire Maul was even zoeken maar was prima te doen.
AV ben ik een paar keer in geweest en dacht bekijk het maar ik koop hem wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:27:
[...]
Dacht het wel maar het boekje uit Dire Maul was even zoeken maar was prima te doen.
AV ben ik een paar keer in geweest en dacht bekijk het maar ik koop hem wel :P
Ik wilde gisteren een beginnetje maken maar ik moet eigenlijk focussen om mijn ilevel hoger te krijgen zodat ik mee kan op minimaal een Alt run.
Heb echter weinig geluk met drops op Pally

Als ik een goede Trinket kan krijgen of kopen dan schiet ik al een heel eind op.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:52:
[...]

Ik wilde gisteren een beginnetje maken maar ik moet eigenlijk focussen om mijn ilevel hoger te krijgen zodat ik mee kan op minimaal een Alt run.
Heb echter weinig geluk met drops op Pally

Als ik een goede Trinket kan krijgen of kopen dan schiet ik al een heel eind op.
high ilvl != optimised stats (excuus mijn spelling)
het is veel beter om een lager ilvl te hebben met betere stat verdeling dan hogere ilvl met slechtere stat verdeling
Als voorbeeld, ik heb als BrM niet veel aan haste, het is veruit de slechtste stat atm voor BrM.
Ik kan hoger ilvl pakken die mijn haste van 14% naar 20% brengt en mijn crit verlaagd met 4% + versatility met 1% verlaagd.
De hoger ilvl piece is dan slechter voor mij dan de lagere ilvl omdat ik effectief erop achteruit ga qua DPS.
Simmen van gear/stat weights is veruit het beste om te doen zelfs als tank. raidbots.com gebruik ik er vooral voor om te simmen werkt goed en is heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:59:
[...]
high ilvl != optimised stats (excuus mijn spelling)
Dat begrijp ik maar jij bent al een stuk verder dan dat ik ben :)
Ik heb 2 nieuwe chars en met 1 van de 2 wil ik gaan raiden, ret pally of unholy DK.
Beide zijn pas ilevel 872 en Alt run is 895. Zie daar mijn "probleem" want de run is zaterdag heh :)

Gemmen, simmen, enchanten etc dat is voor mij (nog) niet aan de orde.
Moet eerst uberhaupt mee kunnen met de guild :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:09:
[...]

Dat begrijp ik maar jij bent al een stuk verder dan dat ik ben :)
Ik heb 2 nieuwe chars en met 1 van de 2 wil ik gaan raiden, ret pally of unholy DK.
Beide zijn pas ilevel 872 en Alt run is 895. Zie daar mijn "probleem" want de run is zaterdag heh :)

Gemmen, simmen, enchanten etc dat is voor mij (nog) niet aan de orde.
Moet eerst uberhaupt mee kunnen met de guild :)
Ah op die manier. Dacht dat je al met 1 rond de 910 zat :P
Maar argus helpt een hele hoop en doe elke keer dat het kan de invasions.
je hebt daarmee kans op redelijk nice gear + legendary. En voor de rest Mythic + runnen helpt ook heel hard met je ilvl aansterken
Maar dat wist je wss al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
klein vraagje, ik ben met mijn mage alt 106 en zag gisteren in Aszuna de legion invasion poppen.
Ik had ooit gelezen dat het voor alts een snelle manier is om te levelen.
Normaal hoort er een pop up quest te verschijnen dat je 4 invasion quests moet doen maar nu verscheen dit niet.. De invasion world quests zijn er wel maar de algemene quest die je dan leidt naar het schip of welke legion commander dan ook kreeg ik niet.

Is dit enkel voor 110 characters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:11:
[...]
Ah op die manier. Dacht dat je al met 1 rond de 910 zat :P
Ja, mijn WW monk maar die had geluk met 2 Legendary drops (ilvel 970)
Maar WW monk dat vond ik helemaal niets in de vorige Alt run. Had ik nooit verwacht

Lees ik nou goed dat je met Invasion kans op gear hebt ? Dat wist ik dus echt niet
Ik gebruik invasions eigenlijk alleen om Alts te levelen lol.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ashtaria schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:17:
klein vraagje, ik ben met mijn mage alt 106 en zag gisteren in Aszuna de legion invasion poppen.
Ik had ooit gelezen dat het voor alts een snelle manier is om te levelen.
Normaal hoort er een pop up quest te verschijnen dat je 4 invasion quests moet doen maar nu verscheen dit niet.. De invasion world quests zijn er wel maar de algemene quest die je dan leidt naar het schip of welke legion commander dan ook kreeg ik niet.

Is dit enkel voor 110 characters?
Dit is inderdaad enkel voor 110 characters. Maar die World Quests kan je wel doen voor een hoop xP als het goed is.
Iusedto schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:17:
[...]

Ja, mijn WW monk maar die had geluk met 2 Legendary drops (ilvel 970)
Maar WW monk dat vond ik helemaal niets in de vorige Alt run. Had ik nooit verwacht

Lees ik nou goed dat je met Invasion kans op gear hebt ? Dat wist ik dus echt niet
Ik gebruik invasions eigenlijk alleen om Alts te levelen lol.
Ik bedoel die Invasion points op Argus :P Zijn een portaal waar je doorheen gaat en dan doe je een scenario van een 'invasion' samen met een hoop andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Met heirloom gear zonder de ringen geven die quests om en nabij de 90k aan xp, tel daar player xp als reward bij en je ziet al snel aan de 150k pet wq, sneller dan dat ga je het niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b]Ryada schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:20:

Ik bedoel die Invasion points op Argus :P Zijn een portaal waar je doorheen gaat en dan doe je een scenario van een 'invasion' samen met een hoop andere mensen.
Ah ok, ik schrok al :)
Ben met beide net bezig op Argus dus dat komt wel goed.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Iusedto schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:41:
[...]

Ah ok, ik schrok al :)
Ben met beide net bezig op Argus dus dat komt wel goed.
Vergeet ook niet als je op Argus bent aangekomen om de Veiled Argunite quests te doen. Hier kan je ook 910+ gear van krijgen per 650 Veiled Argunite(met legendary kans).

Wellicht als je genoeg gold heb de 885 trinket kopen die je kan upgrade naar 935? idem dito met andere pieces gear al krijg je die niet hoger dan ilvl 900. Zorgt er wellicht voor dat je me kan met de raid zaterdag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Facenoise schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:35:
[...]
Hier kan je ook 910+ gear van krijgen per 650 Veiled Argunite(met legendary kans).
Echt waar? :-O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Hey, ik ben net weer begonnen en zoek een toffe Nederlandse guild.
Zit zelf op de server Draenor, en zie bijvoorbeeld dat Hollandse Glorie daar niet op zit.
Op internet lees ik tegenstrijdige resultaten over het joinen van een guild op een andere server.
Met het huidige cross realm systeem zou het misschien toch wel moeten lukken, hoop dat jullie hier het verlossende antwoord op hebben.

Een alternatieve NL guild die ik vanaf Draenor kan joinen is natuurlijk ook een goede oplossing ;)

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Yup, aan boord van de vindicaar, beneden zit een merchant die de gear verkoopt. Hiermee kun je dus ook legendary's ''targetten'' en het kan titanforgen, dus hoger is mogelijk(mijn hoogste zover is 930).

Stel je voor als Rogue wil ik me legendary shoulders want BIS legendary, doe genoeg heroics dat je denkt nja nu zal het ongeveer toch wel moeten droppen, en koop dan van je veiled argunite het besbetreffende slot. Het is me zelf helaas nog niet gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Facenoise schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:35:
[...]
Vergeet ook niet als je op Argus bent aangekomen om de Veiled Argunite quests te doen. Hier kan je ook 910+ gear van krijgen per 650 Veiled Argunite(met legendary kans).
Dat wist ik dus totaal niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Iusedto op 17-10-2017 15:44 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2017 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Facenoise schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:44:
[...]

Yup, aan boord van de vindicaar, beneden zit een merchant die de gear verkoopt. Hiermee kun je dus ook legendary's ''targetten'' en het kan titanforgen, dus hoger is mogelijk(mijn hoogste zover is 930).

Stel je voor als Rogue wil ik me legendary shoulders want BIS legendary, doe genoeg heroics dat je denkt nja nu zal het ongeveer toch wel moeten droppen, en koop dan van je veiled argunite het besbetreffende slot. Het is me zelf helaas nog niet gelukt...
Dat is inderdaad slim. :) Ik heb alleen geen idee wanneer de kans erg groot is dat er een legendary gaat droppen. Onlangs m'n derde legendary gehad met m'n hunter. Doe iedere week de LFR en worldbosses en Emissary quests... Dat was het. Geen heroics (soms wel) en geen mythics. DUs tsja... duurt wel weer wat maanden voor ik iets krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee mensen,

Ik ben nieuwe op dit forum en ik heb één brandende vraag voor jullie.

Afgelopen oktober ongeveer heb ik voor het laatst gespeeld. In verband met het werk etc. ben ik er van tussen gegaan met het idee dat ik nooit meer zou gaan spelen. Maar het is gewoon weer gaan kriebelen, eens een addict altijd een ...

Ik ben dus van plan om weer te gaan spelen (op Silvermoon EU). Mijn vraag is eigenlijk hoe het nu zit met het catch-up systeem. Kan ik het een en ander inhalen? Eind Emerald Nightmare ben ik gestopt en heb ik de guild die ik zelf met ontzettend veel plezier leidde van de hand gedaan. Nog steeds wel contact met die gasten.

Dit is mijn character waarmee ik weer mee wil spelen. https://worldofwarcraft.c...acter/silvermoon/garretta

Dus kortom, ik ben op zoek naar het laatste duwtje om weer terug in de game te geraken. Hoe zit het met de catch-up? Ik ben overigens van plan om het weer ouderwets casual te gaan benaderen i.p.v. hardcore. Ik zal mijn vingers dus niet gaan branden aan Mythic raids en ook niet eindeloos gaan spelen. Zoveel tijd heb ik ook helemaal niet!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2017 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
RustStorm schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:47:
[...]

Dat is inderdaad slim. :) Ik heb alleen geen idee wanneer de kans erg groot is dat er een legendary gaat droppen. Onlangs m'n derde legendary gehad met m'n hunter. Doe iedere week de LFR en worldbosses en Emissary quests... Dat was het. Geen heroics (soms wel) en geen mythics. DUs tsja... duurt wel weer wat maanden voor ik iets krijgen. :)
Er zijn online wel wat testen geweest, kan ze alleen niet zo gauw vinden(ben op me werk). Maar het blijft puur gokwerk. Maar goed die extra kans is er wel. Ik speel nu anderhalve maand ongeveer, en heb 2 legendaries zover. Ik probeer nu echt die BIS shoulders legendary te krijgen op deze manier.

Hoe hoger level dungeons en herioc etc zou voor meer kans zorgen op legendary.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:48:
Hee mensen,

Ik ben nieuwe op dit forum en ik heb één brandende vraag voor jullie.

Afgelopen oktober ongeveer heb ik voor het laatst gespeeld. In verband met het werk etc. ben ik er van tussen gegaan met het idee dat ik nooit meer zou gaan spelen. Maar het is gewoon weer gaan kriebelen, eens een addict altijd een ...

Ik ben dus van plan om weer te gaan spelen (op Silvermoon EU). Mijn vraag is eigenlijk hoe het nu zit met het catch-up systeem. Kan ik het een en ander inhalen? Eind Emerald Nightmare ben ik gestopt en heb ik de guild die ik zelf met ontzettend veel plezier leidde van de hand gedaan. Nog steeds wel contact met die gasten.

Dit is mijn character waarmee ik weer mee wil spelen. https://worldofwarcraft.c...acter/silvermoon/garretta

Dus kortom, ik ben op zoek naar het laatste duwtje om weer terug in de game te geraken. Hoe zit het met de catch-up?
Catch up is heel degelijk te doen, als je ziet dat ik na een break van 2 jaar, binnen anderhalve maand op ilvl 937 zit(al heb ik wel vrienden die me een beetje geboost hadden).

[ Voor 41% gewijzigd door Facenoise op 17-10-2017 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Facenoise schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:50:
Catch up is heel degelijk te doen, als je ziet dat ik na een break van 2 jaar, binnen anderhalve maand op ilvl 937 zit(al heb ik wel vrienden die me een beetje geboost hadden).
Dat is wel netjes. Het begint in ieder geval wel weer te kriebelen haha! :o , ik laat me ook teveel meeslepen door de Hypes als BlizzCon er weer aan komt zeg..

De catch up zal voornamelijk wat grinden op Argus zijn neem ik aan?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2017 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:54:
[...]

Dat is wel netjes. Het begint in ieder geval wel weer te kriebelen haha! :o , ik laat me ook teveel meeslepen door de Hypes als BlizzCon er weer aan komt zeg..

De catch up zal voornamelijk wat grinden op Argus zijn neem ik aan?
Klopt, daar dropt 880-895 gear. Dan vervolgens raids en dungeons doen voor betere gear. En zoals ik hierboven aangaf Veiled Argunite(dropt 910 gear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vanavond niet al teveel tijd. Zal er maar het beste uit zien te halen :)
Werkdag is in ieder geval bijna klaar

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

@Iusedto Als je discord geinstalleerd hebt kan je ook ons joinen op de Tweakers Discord dan kan ik je af en toe meenemen op een Mythic + run :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
predacore schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:42:
Hey, ik ben net weer begonnen en zoek een toffe Nederlandse guild.
Zit zelf op de server Draenor, en zie bijvoorbeeld dat Hollandse Glorie daar niet op zit.

Een alternatieve NL guild die ik vanaf Draenor kan joinen is natuurlijk ook een goede oplossing ;)
Voor een guild die verspreid is over diverse servers is het moielijk om the guild-achieveents te krijgen.
Voor de rest maakt het niet zoveel uit. Ik zit nu in een afsplitsing van hollands glorie (Notice me Sempai/NmS) en die zit verspreid over 4 servers. We gebruiken discord voor chat over de diverse realms en met raids heeft de raidleader iederen op real id en kan dus inviten. Wij spelen op peronal loot en kunnen gewoon cross-server traden. Guildbank geld natuurlijk alleen voor de mensen van de betreffende server.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond even online geweest met m'n huntertje. Twee toys kunnen looten. :) Dus dat is wel weer leuk. ;) Onder andere de Big Red Raygun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
@Kadardar
Gisteravond je guild gejoined, ziet er vriendelijk uit. Ben een DK begonnen genaamd Fayez :).

Meer dan 10 jaar geleden begonnen als Orc en denk de laatste 8 jaar alleen maar Alliance gespeeld. Heb Orc altijd het mooiste race gevonden. Grote brute shoulders (eigenlijk zit al het armor er goed uit) en sterke animations. Hetgeen wat ik echt gemist heb aan de Alliance kant, lekker om dit eindelijk weer te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Raptar schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:04:
@Kadardar
Gisteravond je guild gejoined, ziet er vriendelijk uit. Ben een DK begonnen genaamd Fayez :).

Meer dan 10 jaar geleden begonnen als Orc en denk de laatste 8 jaar alleen maar Alliance gespeeld. Heb Orc altijd het mooiste race gevonden. Grote brute shoulders (eigenlijk zit al het armor er goed uit) en sterke animations. Hetgeen wat ik echt gemist heb aan de Alliance kant, lekker om dit eindelijk weer te hebben.
Work work :D

Gisteren de 10k extra rep van armoy of the light gehaald. Helaas geen mount :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:56
Sinds wanneer is HH aangepast lol ben hem nu met een lvl 91 aan het doen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wognummer schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:46:
Sinds wanneer is HH aangepast lol ben hem nu met een lvl 91 aan het doen :D
Je kan tegenwoordig zeer op tijd (in kader van lage levels) meedoen aan de holiday bosses. Volgens mij vanaf het level dat je ook geschikt bent voor de dungeon waarin het gevecht plaatsvindt. Dus voor de HH is dat al vrij rap. Maar ik weet niet zeker of dit inderdaad het vereiste is.
Throughout Hallow’s End, characters level 23–110 will be able to queue up for this ghoulish encounter in the Dungeon Finder.

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 18-10-2017 11:26 ]

Pagina: 1 ... 104 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.