Gisteren naar Spa geweest. Zijn om 04:30 gaan rijden en waren ruim op tijd. Zijn gewoon over Maastricht/Luik gereden, en geen file gehad. Terug over Aachen/Venlo gereden en dat reed veel lekkerder. Gelijk even mijn diesel schoongebrand
Het was overigens erg warm. 36+. Gewoon bijna niet te doen. En het enige koele drinken kost 3,75 per blikje. Hier zijn festivals etc. verplicht om waterpunten te hebben, maar daar blijkbaar niet. Toen we terugliepen kregen we wel een flesje water (spa uiteraard), maar veel te laat. Parasols/paraplus werden trouwens in beslag genomen bij de ingang. Bijna onmenselijk, voor me bij de ingang werd een parasolletje afgepakt van een meisje van +- 10 jaar
De prijzen zijn daar overigens niet normaal. De volgende keer neem ik een koelbox mee en prop ik die helemaal vol. Alleen het eten:
2 frikandellen
2 softijsjes
1 patatje met
1 curryworst
------------------------- +
€40,- (2 x 6 muntjes à €20,-)
Genoeg geklaag! Het was erg vet, en wat een sfeer. Het was nog even spannend of Max nog een keer de baan opkwam, maar dat deed hij. En hoe! Hij stond nog even eerste, en iedereen werd gek. Toen Rosberg er nog even overheen kwam met zijn tijd had iedereen zoiets van ach rosberg. Die pakt hij in de eerste bocht haha!
Heel veel plezier voor de mensen die daar nu zijn! Ik ga de race thuis kijken, maar zal er door deze ervaring anders naar kijken dan daarvoor. Het is de eerste keer F1 geweest voor mij, en zeker voor Spa geldt dat je op tv niet ziet hoe het er in het echt uitziet en wat voor sfeer er hangt. Echt prachtig!
Nu voor p1! Go Max!