https://f1manager.info/ranking/4605
Maar vaker juist gehadpowah33 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:41:
pirelli heeft er wel vaker naast gezeten...kijk barcelona
HAHaha dat mag ook wel ... het is hun eigen product.
Ik zie max er toch wel 4 tot 6 ronden mee rijden voordat hij zijn eerste pitstop gaat pakken.
Wat zullen die softs doen? 14 tot 18 rondjes?
En op wie zal hij 30 sec voorsprong hebben na 6 rondjes? Het veld is compact en dan moet hij dus 4 sec per ronde sneller rijden dan het middenveld. Die rijden dan op Soft en rijden dus inderdaad nog 14-18 rondjes door. Laten we dan maar een paar mooie inhaalacties zien. Ik ben wel zelfs benieuwd of hij voor Hamilton de baan op komtpowah33 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:49:
[...]
HAHaha dat mag ook wel ... het is hun eigen product.
Ik zie max er toch wel 4 tot 6 ronden mee rijden voordat hij zijn eerste pitstop gaat pakken.
Wat zullen die softs doen? 14 tot 18 rondjes?
Opvallend dat hij er nu wel in geloofd. Hoe lang duurt een pitstop op spa? 25 sec?
Binnen 4/5 rondjes win je hoogstens 25 seconden op P10 ofzo?
Eerste rondje win je altijd veel als je vooraan rijdt bij de start, maar daarna vlakt het snel af
Ik zie hier wel wat goeds uitkomen.:)
4 tot 6 ronden achter iemand rijden die 3 sec per rondje misschien trager is gelijk een gat van 15 sec....dat is veel in de F1 om weer te dichten op de top.powah33 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:58:
klopt. Maar RB zijn long runs zijn zeer goed ... nu kan die na zijn pitstop hooguit 4 tot 6 ronden achter coureurs rijden die dan allemaal gaan pitten...en hij zich kan richten op zijn long runs...zonder 15 ronden achter een ferrari te moeten hangen...want we weten dat dat kansloos is.
Ik zie hier wel wat goeds uitkomen.:)
daarbij zal hij terug op softs gaan rijden schat ik zo.

The ramblings of an idiot
Spreek je nu niet jezelf tegen? als top 10 geen 3 sec verschil zal zijn zo vroeg in de race dan heeft hij helemaal een probleem, want dan zal hij nog als laatste aansluiten na zijn pitstoppowah33 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:02:
top 10 gaat geen 3 sec verschil zijn per ronde zo vroeg in de race... daar geloof ik niet in.
daarbij zal hij terug op softs gaan rijden schat ik zo.
Alhoewel ik me een ideaal scenario probeer voor te stellen en dat niet echt lukt... Wat zou Max hiermee kunnen bereiken als alles perfect verloopt?
Dat is wat je als verloren beschouwd. Ik denk alleen dat deze strategie hem geen podium gaat opleveren. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb.McBoom schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:03:
Nou, zo te lezen kan Max beter helemaal niet starten aan deze, blijkbaar bij voorbaat, verloren race
Maar ik wil zijn tactic wel een kans geven...en niet meteen op een negatieve toer.
Of hij word 2de achter Ros of Ric word 2de achter Ros
[ Voor 36% gewijzigd door powah33 op 27-08-2016 23:09 ]
Ja maar om achter top 10 te kunnen aansluiten moet hij 30 seconden los rijden van nummer 10. Doet hij dat niet dan zal hij verder achteraan sluiten en dan kan hij beter gaan inhalen, want die rijden wel 3 sec langzamer dan dat hij wrs dan kan. En dan verlies je dus weer tijd die niet makkelijk goed te maken is op bv een top 3.powah33 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:06:
ik heb nergens gezegt dat hij 30 sec los gaat rijden hoor... ik denk dat hij achter top 10 aan gaat sluiten na zijn eerste stop en dan lekker zijn long runs kan doen.
Ik hoop ook dat het helemaal anders loopt, maar ik zie gewoon geen logische senario die dat gaat doen, behalve zonder tijdverlies in rondetijden langer door kan rijden.
Daarnaast liet Rosberg ook zien dat het gat niet groot is tussen soft en supersoft inderdaad, zijn tijd in Q2 was maar een fractie trager dan Q3
[ Voor 6% gewijzigd door JustSomeone op 27-08-2016 23:18 ]
Ja als die geen SS hadden geplaatst was het riskanter om Q3 te halen, dat blijft toch een prestige voor die teams.JustSomeone schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:15:
Het lijkt hier wel of Verstappen als enige op SS moet starten, vergeet niet dat er nog 5 anderen in de top 10 ook op SS starten....
Ik denk nu al :-)Sbakker1982 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:36:
Iemand nog tips hoe laat ik er moet zijn om op het einde rechstuk vlak voor de finish bij bronze een plek te hebben op de berg?
Volgende X spoiler tags 🙈Barfman schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 00:07:
Goede keuze op SS starten, na de eerste bocht een betere exit en voorbij Rosberg. Na de eerste ronde heeft Max zeker 6 tot 8 seconde gepakt op de plaatsen 10 t/m 22. Daarna ff 6 rondes planken en dan de eerste pitstop voor Max en pakt de soft band. Hij komt terug op P08 en door zijn verse banden rijd hij weer de snelste tijden, en na de pitstops van de 8 voor hem heeft hij een leuke voorsprong opgebouwd. Daarna doet Max zijn naam eer aan als bandenfluisteraar, en zorgt uiteindelijk dat hij bij zijn laatste stop genoeg voorsprong heeft, en gaat de race uitrijden op Medium banden.
Ik begrijp de keus ook niet, maar maakt het wel nu al een boeiende race met Hamilton ook vanaf achter startend. Nog 13,5 uur wachten 😁bvbal79 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:10:
[...]
Ja maar om achter top 10 te kunnen aansluiten moet hij 30 seconden los rijden van nummer 10. Doet hij dat niet dan zal hij verder achteraan sluiten en dan kan hij beter gaan inhalen, want die rijden wel 3 sec langzamer dan dat hij wrs dan kan. En dan verlies je dus weer tijd die niet makkelijk goed te maken is op bv een top 3.
Ik hoop ook dat het helemaal anders loopt, maar ik zie gewoon geen logische senario die dat gaat doen, behalve zonder tijdverlies in rondetijden langer door kan rijden.
Daarnaast liet Rosberg ook zien dat het gat niet groot is tussen soft en supersoft inderdaad, zijn tijd in Q2 was maar een fractie trager dan Q3
Team RBR speelt nu mee voor de winst.
Er is maar 1 merc vooraan .... en waarom gokken op maar 1 tactiek voor beidde bolides?...als die fout is speel je niet meer mee voor de winst.
Horner zegt tegen coureurs we rijden 2 verschillende strategies kies maar wie en wat.... Ric kiest eerst strat A en Max kiest strat B.
Horner zegt in interview ... Max heeft zelf gekozen.
Max zegt in interview..dit is besproken met het team.
Hoe dan ook ... ze rijden voor de winst ... 1 van de 2 doet het morgen vast goed
Verwijderd
Zo is het leuk voor het publiek als Verstappen wint en Ric 3e is, maar voor Redbull is andersom ook prima aangezien hun individuele coureurs toch geen wereldkampioen meer kunnen worden.
Zo veel mogelijk punten halen met 2 coureurs is het allerbelangrijkst momenteel en hopen dat er een Ferrari of Mercedes niet finisht...
Les 1: spreid je winkansen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2016 00:57 ]
(Naja, ter hoogte van spa, de afslag op de e25 dan)
...

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nope, meer dan een paar druppels was het niet. Ookal kan die camping hier wel een stortbui gebruiken hoor, wat een bende.UltraSub schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 01:12:
Kwam vandaag terug van vakantie en ter hoogte van Spa was rond 23:00 een serieus noodweer. Last van gehad daar mensen?
(Naja, ter hoogte van spa, de afslag op de e25 dan)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De gap tussen hem en grosjean na ronde 1 is sowieso al een seconde of 13 op basis van de afstand tussen de auto's (9*1,5). In de quali was hij 1,5 sec sneller op dezelfde compound. Dus op ss vs s misschien 3 sec per ronde, dan moet hij dus ergens tussen de 4 en de 6 rondjes volhouden op ss om op p5 terug te komen.
Misschien kan iemand anders hier ook een educated guess doen achter wie Max terug gaat komen na zijn eerste pitsstop (onderbouwd moet secondes)?
Dat vind ik ook het vreemde aan de keuze, ze konden er helemaal niet vanuit gaan dat ie vooraan zou starten.
[ Voor 32% gewijzigd door Exocet op 28-08-2016 07:43 ]
Dan woon je niet heel ver van Spa of welRivanov schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 07:13:
Geparkeerd op Yellow 7-8 n lopen nu naar circuit! Verkeer onderweg was prima! Totaal geen files.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nah, Kimi komt Max toch niet voorbij en Vettel stuurt met één hand aan het stuur 'come on, blue flags, blue flags' te roepenExocet schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 07:23:
Alleen valt het hele scenario in het water als ie straks derde achter Rosberg en een Ferrari rijdt na de eerste ronde.
Tja, maar als Ros 2 plekken verliest en vast zit achter Kimi (n.b. op dezelfde compound), dan is Max spekkoperExocet schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 07:23:
Alleen valt het hele scenario in het water als ie straks derde achter Rosberg en een Ferrari rijdt na de eerste ronde.
Dat vind ik ook het vreemde aan de keuze, ze konden er helemaal niet vanuit gaan dat ie vooraan zou starten.
Kijk dat zijn pas top scenario's !!Biggg schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 07:48:
[...]
Tja, maar als Ros 2 plekken verliest en vast zit achter Kimi (n.b. op dezelfde compound), dan is Max spekkoper. Ook niet een heel onrealistisch scenario en dan kan Max voor de winst gaan.
Jij mag blijven
"When you grow up your heart dies"
Euh... Dat was in Q2 en had dus niks met de kwalificatie zelf te maken waar hij nu staat.sjaool schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 07:57:
Iedereen gaat er volgens mij ook voor het gemak maar vanuit dat Max op softs ook P2 zou hebben gekwalificeerd? Er was ook een beste kans dat Max op softs achter Kimi, Vettel of Ricciardo had gekwalificeerd. Dan bestond er nu een kans dat hij achter een van hen vast was komen te zitten. Ik vind de keuze die ze nu hebben gemaakt niet zo verkeerd.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik bedoel dus dat als Max op softs had gekwalificeerd in Q2 het lang niet zeker was of hij wel de P2 tijd had kunnen rijden.Kevinp schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 07:59:
[...]
Euh... Dat was in Q2 en had dus niks met de kwalificatie zelf te maken waar hij nu staat.
[ Voor 42% gewijzigd door sjaool op 28-08-2016 08:18 ]
Op dit circuit is het vrij makkelijk inhalen :-)Luxicon schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 02:14:
Max lijkt me achter coureurs terecht te komen die hem vertragen terwijl de rest volle bak doorknalt en dan tactisch pitten.
Bij moet gewoon op p1 zitten na de eerste bocht, dan komt het wel goed denk ik.

[ Voor 45% gewijzigd door Keida op 28-08-2016 08:48 . Reden: Foto ]
Iedereen reed op de SS tijdens Q3, de banden waarop je je snelste tijd in Q2 neerzet zijn de banden waarop je start, ookal ben je door naar Q3. Op je Q3 banden kan je zo hard raggen als je wil, die krijg je cadeausjaool schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 08:01:
[...]
Ik bedoel dus dat als Max op softs had gekwalificeerd in Q2 het lang niet zeker was of hij wel de P2 tijd had kunnen rijden.
Misschien was Max erbuiten gevallen.
Verder denk ik dat wat powah33 zegt wel eens kan kloppen. 2 auto's om de Merc proberen te verslaan of in elk geval de Ferrari's af te houden. Dus 2 strategieën.
Volgens mij moet je even de bandenregelement van de FIA even nalezen.....sjaool schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 08:01:
[...]
Ik bedoel dus dat als Max op softs had gekwalificeerd in Q2 het lang niet zeker was of hij wel de P2 tijd had kunnen rijden.
VES is heel weekend al sneller dan RIC dus dat was wel goed gekomen. Eens dat je 2 strategieen moet proberen, maar ik kan niet inzien dat je 2 podiumplaatsen daarvoor op gaat gevenvosss schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 08:50:
Jamaar Ricardo was min of meer met hakken over de sloot door in Q2 op softs.
Misschien was Max erbuiten gevallen.
Verder denk ik dat wat powah33 zegt wel eens kan kloppen. 2 auto's om de Merc proberen te verslaan of in elk geval de Ferrari's af te houden. Dus 2 strategieën.
Hij bedoelt volgens mij juist dat Max nu in Q2 een extra rondje heeft kunnen "oefenen" op de SS, en dat hij met die extra kennis zo'n goede tijd in Q3 heeft kunnen neerzetten.bvbal79 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 08:54:
[...]
Volgens mij moet je even de bandenregelement van de FIA even nalezen.....
Hoezo 2 podium plaatsen? er is er maar 1 coureur van RB die een andere tactic heeft.bvbal79 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 08:57:
[...]
VES is heel weekend al sneller dan RIC dus dat was wel goed gekomen. Eens dat je 2 strategieen moet proberen, maar ik kan niet inzien dat je 2 podiumplaatsen daarvoor op gaat geven
Daarbij denkt RBR niet dat ze podium plaatsen opgeven aangezien ze zich sneller achten dan ferrari.
Zat ferrari trouwens niet met heel veel Ssoft banden in hun keuze voor spa??
EDIT** iemand een lijstje met overige banden?
[ Voor 4% gewijzigd door powah33 op 28-08-2016 09:03 ]
Ja inderdaad dat zal het verschil wel hebben gemaaktsomers1234 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 08:59:
[...]
Hij bedoelt volgens mij juist dat Max nu in Q2 een extra rondje heeft kunnen "oefenen" op de SS, en dat hij met die extra kennis zo'n goede tijd in Q3 heeft kunnen neerzetten.
Ja dat loop je gisteren ook de hele avond te roepen, maar ik heb nog steeds geen goede verklaring gehoord van je dat je met de tactiek van Max op het podium komt.powah33 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:02:
[...]
Hoezo 2 podium plaatsen? er is er maar 1 coureur van RB die een andere tactic heeft.
Daarbij denkt RBR niet dat ze podium plaatsen opgeven aangezien ze zich sneller achten dan ferrari.
Zat ferrari trouwens niet met heel veel Ssoft banden in hun keuze voor spa??
EDIT** iemand een lijstje met overige banden?
Weet ik eigenlijk ook wel.McBoom schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 08:47:
[...]
Iedereen reed op de SS tijdens Q3, de banden waarop je je snelste tijd in Q2 neerzet zijn de banden waarop je start, ookal ben je door naar Q3. Op je Q3 banden kan je zo hard raggen als je wil, die krijg je cadeau

WHOZAA!! ff koffie voor jou en lekker een paar posts terug lezen.bvbal79 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:05:
[...]
Ja dat loop je gisteren ook de hele avond te roepen, maar ik heb nog steeds geen goede verklaring gehoord van je dat je met de tactiek van Max op het podium komt.
er staan scenarios genoeg die kunnen werken.
Als Max goed start en P1 pakt bij de start, is SS top. Start hij niet goed en rijdt hij P4, betekent het een extra stop voor niets.
Spannend
en alle senarios heb ik aangegeven dat er veel haken en ogen aanzitten. Maar goed laten we het maar vanmiddag zien, ik hoop dat een van je senarios dan toch maar gaat werken....powah33 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:08:
[...]
WHOZAA!! ff koffie voor jou en lekker een paar posts terug lezen.
er staan scenarios genoeg die kunnen werken.
Misschien koffie voor jou omdat je dat nog niet door had?
[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 28-08-2016 09:13 ]
Woon onder Eindhoven. Zijn via Zolder - Hasselt - Luik - Spa gereden.
Wat een topplek hier op Gold 3 Eau Rouge!!
Lekker een bakje leut. dankje!bvbal79 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:11:
[...]
en alle senarios heb ik aangegeven dat er veel haken en ogen aanzitten. Maar goed laten we het maar vanmiddag zien, ik hoop dat een van je senarios dan toch maar gaat werken....
Misschien koffie voor jou omdat je dat nog niet door had?
Hieronder perfecte uitleg waarom 2 tactics..niets meer aan toe tevoegen.
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 00:57:
Mensen vergeten vaak dat het een teamsport is en de teams gaan echt voor de constructeurs punten, dat is namelijk veel belangrijker dan een overwinning van een individuele coureur.
Zo is het leuk voor het publiek als Verstappen wint en Ric 3e is, maar voor Redbull is andersom ook prima aangezien hun individuele coureurs toch geen wereldkampioen meer kunnen worden.
Zo veel mogelijk punten halen met 2 coureurs is het allerbelangrijkst momenteel en hopen dat er een Ferrari of Mercedes niet finisht...
Les 1: spreid je winkansen
eerst even hoog onder de bomen op camel straight gezeten

daarna in de volle zon op de nieuwe bronze tribunes voorbij Pouhon, mooi zicht op Pouhon en de volgende bocht.

Meer als de F1 voor mijn gevoel? snerpen meer?
Verwijderd
[jip/janneke mode]
Een gedeelte van de uitlaatlucht drijft de turbo aan in de F1 daardoor is de F1 motor veel efficienter, de energie die anders verloren ging en die je hoort door de uitlaat gebruiken ze nu om onder druk lucht in de cylinders te krijgen en dat dempt het uitlaatgeluid dus.
De blaas/woei/luchtdruk uit de uitlaat zorgt ervoor dat "na" de motor een soort windmolentje gaat draaien wat "voor" de motor extra lucht er in perst, das zegmaar een turbo...
Meer lucht betekend dat er ook meer brandstof bij kan en dus krijg je meer vermogen uit je motor.
Dat effect is groter dan de weerstand die zoiets opwekt doordat het een beetje je uitlaat blokkeert
[/jip/janneke mode]
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2016 09:42 ]
Heb de huidige F1 nog niet in het echt gehoord. Laatste keer was 1997bk1985 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:30:
[...]
Maar de GP3 maakt in ieder geval een lekker snerpende sound wanneer ze hier Eau Rouge op knallen.
Voor derde keer SC nu.
Het is voor 16:00 uur, welke tactiek is de beste dan?Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:14:
Voor 16.00 uur weet je welke tactiek het beste is
GP2 en GP3 zijn luider dan F1 (helaas).bk1985 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:30:
[...]
[ Voor 32% gewijzigd door Toewan op 28-08-2016 09:43 ]
4eRivanov schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:36:
[...]
Heb de huidige F1 nog niet in het echt gehoord. Laatste keer was 1997
Maar de GP3 maakt in ieder geval een lekker snerpende sound wanneer ze hier Eau Rouge op knallen.
Voor derde keer SC nu.
3 pas hoor
2 in Les Combes
en dan voor Timochenko (die Rus in Blachimont).
Die Arden in La Source was lokaal geel.
Ik vind van Spa zo jammer dat je de auto's niet zo vaak langs ziet komen (omdat ze zo weinig rondjes rijden)
[ Voor 19% gewijzigd door Ryur op 28-08-2016 09:44 ]
Verwijderd
Vlak voor.... pfff lekker strak he? zo'n mierToewan schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:41:
[...]
Het is voor 16:00 uur, welke tactiek is de beste dan?
[...]
GP2 en GP3 zijn luider dan F1 (helaas).
Kijk niet 100%Ryur schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:43:
[...]
3 pas hoor
2 in Les Combes
en dan voor Timochenko (die Rus in Blachimont).
Die Arden in La Source was lokaal geel.
Ik vind van Spa zo jammer dat je de auto's niet zo vaak langs ziet komen (omdat ze zo weinig rondjes rijden)
Dan heeft Rivanov het fout en reageerde ik daar op
Ja was het leuk de GP2?bk1985 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:16:
Voor het eerst in mijn leven bij de F1 geweest gister, wat een ervaring, kippenvel van begin tot eind, snerpende motoren die je door je borstkast voelt. gaaf!
Zie dit vaker mis gaan, tis Kemmel Straight.Gh0stw4lk3r schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:23:
Gisteren ook geweest met mijn broertje, machtige ervaring
eerst even hoog onder de bomen op camel straight gezeten
[afbeelding]
Heel veel plezierRivanov schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:18:
[...]
Woon onder Eindhoven. Zijn via Zolder - Hasselt - Luik - Spa gereden.
Wat een topplek hier op Gold 3 Eau Rouge!!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
F1 met turbo ongeveer het dubbele uit een 1.6 liter V6
Verwijderd
Zolang je maar op de Kemmel Straight blijft en niet verdwaalt en aan het einde van de dag op het Villeneuve Gay aanbeland...MikeyMan schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:48:
[...]
Zie dit vaker mis gaan, tis Kemmel Straigh.
viel gister ook mee, over de heen en terugreis welke normaal 3+3 uur zou duren totaal maar 1 uur vertraging. Heeft niet stilgestaan. Controles waren een lachertje. meeste mensen hoefden hun tas niet eens open te maken, werd alleen aan de onderkant gevoelt en je mocht doorlopenErapaz schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:51:
Het viel mij best nee nog met file en controlles. Geparkeerd op geel en we zitten nu lekker in de schaduw voor een scherm bij de busstop.
Verwijderd
Hier in Nederland hebben we ook schaduw.... van de regen/onweerswolken....Erapaz schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:51:
Het viel mij best nee nog met file en controlles. Geparkeerd op geel en we zitten nu lekker in de schaduw voor een scherm bij de busstop.
Verwijderd
Denk dat hij de FP en Q vergeten is....
Op zaterdag zie je ze stukken vaker langskomen dan die 44 keer op zondag.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2016 09:55 ]
nice, keep posting pics !Keida schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 08:37:
Zo. Vanaf het circuit: gek-ken-huis. Wat een ongelooflijke drukte. Rijen vanaf 4.00u vanochtend!!
[afbeelding]
Verwijderd
Lol en als je tas boem doet weten ze dat ze goed zittenRivanov schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:54:
Controle sloeg inderdaad nergens op. Kloppen een keer op je tas.
InderdaadVerwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:56:
[...]
Lol en als je tas boem doet weten ze dat ze goed zittenBelgen....

Dat harde geluid waar je het over had en snerpen en alles. Dat moet wel de GP2 geweest zijn want de F1 maakt (helaas) zoveel herrie niet meer

Verwijderd
Gp2 is een V8 die klinken meestal iets lager en voller, V6 in een Gp3 jankt wat meer (net als vroegah op Spa die gillende Ferrari V12's) ook zonder turbovosss schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:59:
[...]
Dat harde geluid waar je het over had en snerpen en alles. Dat moet wel de GP2 geweest zijn want de F1 maakt (helaas) zoveel herrie niet meer
... ff streampje opzoeken gaat en met jullie in het zonnige zuiden meekijken....
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2016 10:05 ]
Het kost je wellicht een paar tientjes aan data, maar de kosten zullen denk ik wel meevallen en dan hoef je niet naar 3 talen stadionspeakers te luisteren
Je kunt ook gewoon de f1 app nemen, daar de premium versie voor 1 maand kopen. En daar dan de live timing/commentaar van gebruiken. Zo deed ik dat iets in hockenheim, maar ideaal is het nog steeds niet ;Pvosss schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:20:
Vergeten de mensen ter plekke niet dat Grandprix Radio integraal verslag doet met commentaar van Olav Mol op 100.0FM tijdens de race? Via bv de app TuneIn is dat radio station ook te streamen mocht je geen FM radiootje bij hebben.
Het kost je wellicht een paar tientjes aan data, maar de kosten zullen denk ik wel meevallen en dan hoef je niet naar 3 talen stadionspeakers te luisteren
Verwijderd
Tis nu meer 1/3 , 1/3 en 1/3 met goed Engels en goed Nederlands, Frans kan ik niet beoordelen.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:25:
Lol de laatste keer dat ik er was en das al lang geleden was de omroeper 90% Frans aan het praten 7% Frans/Engels en 3% onverstaanbaar Frans/Nederlands is dat nog steeds zo ?
GP2 start:

[ Voor 18% gewijzigd door Keida op 28-08-2016 10:29 . Reden: Foto ]
Verwijderd
Niet om te plagen maar ik stuur ff wat regenbuien vanuit mijn tuin naar jullie toe, als het goed is zijn ze daar rond 14.10
Bij de F1 denk je vervolgens; jezus wat een kut geluid. Stelt echt niets voor en gehoorbescherming is absoluut niet nodig.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
I know. Hongarije 1997 was ik bij.
Serieus?MikeyMan schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:48:
[...]
Zie dit vaker mis gaan, tis Kemmel Straigh.
Ik was altijd in de veronderstelling dat het Kemmel Straight was. Commentatoren hoor ik ook altijd straight zeggen volgens mij.
Het is ook Kemmel straight.vosss schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:44:
[...]
Serieus?
Ik was altijd in de veronderstelling dat het Kemmel Straight was. Commentatoren hoor ik ook altijd straight zeggen volgens mij.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1