“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ja ja ik weet hetVerwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:10:
[...]
Naja..Pas 18 Volgende maand gewoon 19. Dus dat pas is een beetje te..

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dan zit je toch niet in het eventuele gedrang en chaos wat mogelijk is bij bocht 1.
Smiling as the shit comes down...
Je brengt me op goede ideeënBreezers schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:21:
Nog even snel een lekkere uitsmijter bakken en daarna lekker met een potje koud bier op de bank de race kijken.
brb
Verwijderd
Je zult een duur kaartje hebben..Edd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:17:
[...]
Dit ziet er inderdaad erg gezellig uit!
[afbeelding]
Good luck aan iedereen die nog in de file staat, ik ga zo de TV aanzetten
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Retourtje met de bus 50 euro,Edd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:17:
[...]
Dit ziet er inderdaad erg gezellig uit!
[afbeelding]
Good luck aan iedereen die nog in de file staat, ik ga zo de TV aanzetten
Toegangskaartje 125 euro,
De race volgen op een brakke stream op je mobiel in de file, onbetaalbaar....
Verwijderd
Timing van het gegrillde pluimvee is spot on.
Verwijderd
3G en 4G bandbreedte is in dat gedeelte van Belgie waarschijnlijk ook lastig en vrij snel overbelast, beetje afhankelijk hoe ver je nog van het cirquit vandaan bentErapaz schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:26:
[...]
Retourtje met de bus 50 euro,
Toegangskaartje 125 euro,
De race volgen op een brakke stream op je mobiel in de file, onbetaalbaar....
Op het circuit is het iig goed geregeld, volle 4g bereik, ook nu met zo veel mensenVerwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:28:
[...]
3G en 4G bandbreedte is in dat gedeelte van Belgie waarschijnlijk ook lastig en vrij snel overbelast, beetje afhankelijk hoe ver je nog van het cirquit vandaan bent
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Waiting on the world to change
Iedereen die nu langs de baan hangt, een hele fijne middag gewenst vanaf mijn bank!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Daarvoor is het een open kanaal voor Ziggo Abbonees.. Anders gaat het achter de decoder. Geld moet ergens vandaan komen..Formula one schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:28:
Ziggo gebruikt nog f12015
Het is een schande!Formula one schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:28:
Ziggo gebruikt nog f12015
[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 28-08-2016 13:42 ]
at your service
welke stream gebruik je?The_Butler schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:43:
ik woon in 't buitenland... mijn stream is er dus net mee gekapt.... dat wordt dus hier , op reddit en BBC meelezen... sigh dus ik vertrouw op mijn mede tweakers om seconde tot seconde verslag te doen van de race...... ondertussen kijk ik hoeveel een satelliet schotel kost.....
Er werd op Sky hetzelfde geopperd, maar dat schijnt toch extra tijd te kosten (6 seconden of zo), maar een flinke knotspartij in bocht in zou je meer kunnen kosten denk ik.ScrooLoose schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:22:
Kan starten in de pit ook niet een voordeel zijn op hier op Spa ?
Dan zit je toch niet in het eventuele gedrang en chaos wat mogelijk is bij bocht 1.
Testing, one, two ...
Verklaar je nader?Paulus07 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:43:
pannenkoek die kyvat
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Channel 4 stream is gratis en legaalThe_Butler schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:43:
ik woon in 't buitenland... mijn stream is er net mee gekapt.... dat wordt hier , op reddit en BBC meelezen... sigh dus ik vertrouw op mijn mede tweakers om seconde tot seconde verslag te doen van de race...... ondertussen kijk ik hoeveel een satelliet schotel kost.....
https://www.filmon.com/group/uk-live-tv
[ Voor 89% gewijzigd door Señor Sjon op 28-08-2016 13:49 ]
at your service
Testing, one, two ...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zoals altijd ook wel heeeeeel ingewikkeldL1nt schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:49:
Lol. Kai kraakt eventjes de prijsvraag af op de RTL!
We zijn net coureurs, de limiet opzoekenDaniëlWW2 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:50:
[mbr] Ik ben even weg en meteen weer die streams[/mbr]
Wie maakte 25 jaar geleden zijn debuut de race op Spa.
A. Michael Schumacher
B. Max verstappen

[ Voor 4% gewijzigd door Timoth op 28-08-2016 14:01 ]
Verwijderd
Vind die Kai zo'n kwadratische sukkel....L1nt schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:49:
Lol. Kai kraakt eventjes de prijsvraag af op de RTL!
Iedere beller is geld. Hoe simpeler de vraag hoe meer bellers. Ik weet niet wat ze verloten maar reken er maar op dat die dik betaald wordt met reclame inkomsten en de bellers.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
B na tuurlijkTimoth schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:53:
[...]
Wie won 25 jaar geleden de race op Spa.
A. Michael Schumacher
B. Max verstappen
Vaak een auto voorbij zien komen..asing schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:53:
[...]
Iedere beller is geld. Hoe simpeler de vraag hoe meer bellers. Ik weet niet wat ze verloten maar reken er maar op dat die dik betaald wordt met reclame inkomsten en de bellers.
Verwijderd
Je hoort jezelf gewoon terug via de microfoon anders ga je namelijk mega schreeuwenPaulus07 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:54:
hoe werkt dat trouwens met die koptelefoons die ze ophouden tijdens interviews. Zijn die dan zo geluiddoorlatend?
DebuutTimoth schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:53:
[...]
Wie won 25 jaar geleden de race op Spa.
A. Michael Schumacher
B. Max verstappen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Maar de andere persoon hoort dat toch niet? Net bijvoorbeeld op de grid die korte vragen aan mensen die zelf ook met koptelefoon rondlopen (hoofd monteurs etc)Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:55:
[...]
Je hoort jezelf gewoon terug via de microfoon anders ga je namelijk mega schreeuwen
Zag het gisteren snel tijdens de kwalificatie snel voorbij komen. Het was in ieder geval iets in die trant haha.
Waarschijnlijk gehoorbescherming die wél het geluid van de auto's tegenhoudt, maar een normaal gesprek is mogelijk.Paulus07 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:57:
[...]
Maar de andere persoon hoort dat toch niet? Net bijvoorbeeld op de grid die korte vragen aan mensen die zelf ook met koptelefoon rondlopen (hoofd monteurs etc)
Dat krijg je als er zo'n positieve uitkomst mogelijk is. Feitelijk is top 5 de verwachtte uitkomst en hangt de plek daarbinnen af van hoe de banden het gaan doen.PWM schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:58:
Heb het idee dat een deel van het land denkt dat Verstappen eerste word en Rosberg op een rondje kan zetten. Plek 2-3 zou al fantastisch zijn.
...
/nutteloos feitje.
Nee geen spa maar redbull natuurlijkPaulus07 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:59:
er zal veel spa doorheen gaan in spa met deze temperaturen
Allemaal een mooie race gewenst!

En ja het is te warm voor supersoft volgens de Duitsers.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
NatuurlijkPWM schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:58:
Heb het idee dat een deel van het land denkt dat Verstappen eerste word en Rosberg op een rondje kan zetten.

Als ie niet wint is het een dikke prutser
The ramblings of an idiot
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verwijderd
dat schreeuwen ze gewoon naar de geinterviewdePaulus07 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:57:
[...]
Maar de andere persoon hoort dat toch niet? Net bijvoorbeeld op de grid die korte vragen aan mensen die zelf ook met koptelefoon rondlopen (hoofd monteurs etc)
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
...
Britse GP had er dit jaar 122.000, dat was volgens mij de best bezochte dit jaar, in ieder geval tot nu toe.Catmandos schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:59:
is er uberhaut een race geweest afgelopen jaar dat het er zo druk was (was er uberhaut een race uitverkocht)
Precies! Net een GoFast op.Paulus07 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:01:
[...]
Dat mensen dat spul uberhaupt al weg kunnen krijgen is knapblegh
👉🏻 Blog 👈🏻

*plop*
Go Max !

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Het is inderdaad nog zo smerig als watPaulus07 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:01:
[...]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Verwijderd
Active noise cancellationpinda powerrr schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:58:
[...]
Waarschijnlijk gehoorbescherming die wél het geluid van de auto's tegenhoudt, maar een normaal gesprek is mogelijk.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
Vind het ook werkelijk niet te zuipen maar had het gekregen van mijn lieve moeder die ergens gelezen had dat dat schijnt te werken tegen migraine....Paulus07 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:01:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-08-2016 14:05 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Door de cafeïne. Kun je ook kauwgum voor krijgen.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:04:
[...]
Vind het ook werkelijk niet te zuipen maar had het gekregen van mijn lieve moeder die ergens gelezen had dat dat schijnt te werken tegen migraine....
👉🏻 Blog 👈🏻
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1