...
Ja, bedank ze maar even voor het jinxen van de race van Max.cheiron schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:05:
Nou, voor iedereen die een anti-climax voor Max eilde...
"When you grow up your heart dies"
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ouch, Sainz

[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 28-08-2016 14:07 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
En dan sta je nog in de file vlak voor het circuitcheiron schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:05:
Nou, voor iedereen die een anti-climax voor Max eilde...
Ik had een vroege pitstop voorspeld, maar niet zo vroeg....
Flickr PSN ID= cheironnl
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Flickr PSN ID= cheironnl
Jammer dat 33 er ook bij betrokken was, maar dat was best een domme actie om zijn slechte start te willen compenseren...
Maar Sainz.... Waarom ga je in godesnaam weer terug de baan op???
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Het veld komt weer bij elkaar
...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
|| Vierkant voor Wiskunde ||
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
alles kan off-topic
Verwijderd
Racing Incident denk ikAnkona schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:11:
idioot slechte start van Max. wordt dat nog een straf?
Flickr PSN ID= cheironnl
Mijn idee ook. Dat gaatje was echt te klein voor maxgambieter schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:11:
Vettel is grootste fout, Verstappen ook te gretig.
DUGG
Ga ik niet van uit. Er was ruimte en ze reden gewoon naast elkaar. Puur een race-incident.Ankona schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:11:
Voor Vettel eerder? Het leek wel of het voor VES de bedoeling was om de binnenkant te pakken!Ankona schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:11:
Denk het niet, Max kon niet verder naar de vangrailcheiron schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:11:
Had Raikkonen daar zo in mogen sturen terwijl Max naast hem zit?
Maar Max was ook iets te gretig
Raikkonen raakte VES pas nadat hij een tik kreeg van Vettel. Wat een rommeltje, racing incident, zonde.gambieter schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:11:
Vettel is grootste fout, Verstappen ook te gretig.
Volgens mij schrok Kimi er ook van en raakte hij Vettel bij het proberen te ontwijken van Max.Mach schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:11:
[...]
Mijn idee ook. Dat gaatje was echt te klein voor max
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Het was Vettel die te vroeg en hard instuurde. En Max ook wel te agressief imo.cheiron schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:11:
Had Raikkonen daar zo in mogen sturen terwijl Max naast hem zit?
Teambelang hèGrimmie187 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:12:
En bedankt Max, schakelt uit frustratie 2 Ferraris uit![]()
Waiting on the world to change
RIC gaat naar het podium denk ik zo.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Van ene kant ben ik blij dat ik KPN heb, moet ik wel op de Duitser kijken, maar gelukkig geen Olav Mol.JeroenTheStig schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:11:
Wanneer haalt Olav z'n oranje bril van z'n kanis? Ik word een beetje moe van z'n pro-Max geleuter. Het was gewoon geen handige move van Max om daar binnendoor te willen.
Bullshit. slechte start en daarna inhalen op een manier die niet kan. niks race incident, gewoon niet het verlies nemen van een pruts start. Sorry voor de fans, maar dit is in mijn ogen gedrag dat een zwarte vlag waard is.
alles kan off-topic
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
ROS krijgt deze zooooooo cadeau

[ Voor 21% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-08-2016 14:14 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
Klopt maar ze had 2 blikjes gebracht dus leek mij toepasselijk om daarmee mijn aders wat dunner te krijgen, tenzij er Jagermeister door gaat, en dan nog.... vind ik het gewoon niet lekker...kraades schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:05:
[...]
Door de cafeïne. Kun je ook kauwgum voor krijgen.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
Belgie 1 zonder reclameAlbinoraptor schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:13:
[...]
Van ene kant ben ik blij dat ik KPN heb, moet ik wel op de Duitser kijken, maar gelukkig geen Olav Mol.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
The ramblings of an idiot
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1